


|
Kategória: Motor-használt |
|
ID: 5707 |
Gyártó: KTM
Típus: Adventure 950 S
Evjárat: 2003
Leírás: 2013-ban vásároltam a gépet, laza terepezés és kalandtúrák céljából, azóta két kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor voltam vele aszfalton túl, mert motorozásaim túlnyomó részét utassal teszem. A bonyolultabb szerviztevékenységeket az AGO-Motors és KTM Ócsa végezte, ezért a motor mûszakilag kifogástalan állapotban van. Amióta megvettem, pénzt és idõt nem sajnálva szépen rendbe lett téve és fel lett szerelve jó néhány extrával (minden gyári tartozék megvan hozzá, kivéve a gyári tükröket és a kipufogókat). A Képek magukért beszélnek, de természetesen található rajta néhány használatból adódó karc illetve sérülés. A hirdetésben megjelölt kilométeróra állás változhat, hiszen hétvégénként használom a motort. Mivel nem szeretnék zsákbamacskát árulni, ezért megpróbálom leírni a lehetõ legrészletesebben a motor állapotát, beleértve az általam ismert negatívumokat is, hogy ne a megtekintéskor kelljen szembesülni velük. A félreértések elkerülése véget ez egy „S”-es kivitel, ami jóval magasabb, mint a sztenderd verzió, ezért 175cm alatti érdeklõdõknek nem ajánlanám. Az eladási ár nem tartalmazza a felsorolt extrákat. Csere érdekel kizárólag KTM 1190 Adventure vagy 1290 Super Adventure motorokra, természetesen értékegyeztetéssel. E-mailen tudok küldeni nagyfelbontású képeket. Ha egyéb kérdésed lenne, hívj vagy írj bátran a megadott elérhetõségeimen, vagy Facebook-on.
<BR><BR>
<BR><BR>Állapot:
<BR><BR>- A fényszóró foncsorozása elöregedett (ez a fénykibocsájtást nem akadályozza, illetve az esti látótávolságot nem korlátozza)
<BR><BR>- A mûszeregységet tartó mûanyag konzolon található egy mély karc (elõzõ gazdi hagyatéka)
<BR><BR>- Az ülés alsó mûanyag része elrepedt, ezt egy alulemezzel javítottam (kívülrõl nem látható, funkcióját nem befolyásolja)
<BR><BR>- Fejidom plexije elöregedett (fóliázással javítható)
<BR><BR>- Legutóbbi offroad „kalandom” során sikerült elperecelnem, aminek eredményeként a jobb oldali idom matricázása megsérült (képeken jól kivehetõ, jobb oldalon a tuareg sziluett alatti karc), valamint a fejidom bal oldalán lepattant egy 1,5x2cm-es részen a fényezés
<BR><BR>- Matrica sarkából hiányzik egy darabka (elõzõ gazdi hagyatéka, képeken jól látható, bal oldalon az ülés elsõ harmada és a tank metszete mentén)
<BR><BR>- A hátsó láncvédõ mûanyagból letört egy darabka (szintén elõzõ gazdi hagyatéka, a képeken jól látható)
<BR><BR>- A gyári Behr felni szett hátsó gumija cserére szorul
<BR><BR>- Szezon végi olajcsere még várat magára
<BR><BR>- Friss szelephézag állítás
<BR><BR>- Friss karburátor szinkron
<BR><BR>- Új Iridiumos NGK gyertyák
<BR><BR>- Új hûtõsapka
<BR><BR>- Vezérmûlánc feszítõpatron csere
<BR><BR>- Felújított vízpumpa
<BR><BR>- Felújított hátsó fõ fék-munkahenger
<BR><BR>- Fékolaj csere elõl-hátul
<BR><BR>- Új baloldali láncfeszítõ alupogácsa
<BR><BR>- Új fékbetétek elöl
<BR><BR>- Új gumiabroncs és gumibelsõ elõl-hátul (SM szetten)
<BR><BR>- Új 525-ös DID lánc / lánckerekek
<BR><BR>- Friss mûszaki
<BR><BR>
<BR><BR>Extrák:
<BR><BR>- BMC mosható sportlégszûrõ
<BR><BR>- LeoVince kipufogódobok
<BR><BR>- Külön rendelésre legyártott küllõkkel, gyári kerékagyakra fûzött egyedi EXCEL - Behr SM szett, gyári féktárcsákkal (így az enduro / SM kerékszettek cseréje nem több fél óránál)
<BR><BR>- SM tükrök
<BR><BR>- Oldaltáskatartó konzol
<BR><BR>- Hátsó csomagtartó tepsi
<BR><BR>- Egyedi fém fékcsövek
<BR><BR>- SM sárvédõ / Teleszkópszár védõk
<BR><BR>- Másodlagos, kapcsolható hûtés terepmenethez
<BR><BR>- 12VDC Csatlakozó
<BR><BR>- Teleszkópszár légtelenítõ szelepek
<BR><BR>- Led-es hátsó lámpa
<BR><BR>- Szélesített talpú oldal és középtámasz
<BR><BR>- Felsõ csomagtartó zár
<BR><BR>- Két indítókulcs
<BR><BR>- Lefûzött szerelési és karbantartási útmutatók (810 oldal, angol nyelven)
<BR><BR>- SAS és EPC szelep módosítás
<BR><BR>- Gyári méretû gumibelsõ csereszett
<BR><BR>
|
Ár: 1690000 HUF
Reszletek
|
Hirdetés feladója:
Plachi Zsolt
plachi88@gmail.com
703923842
Magyarország, ?
|
Feladás dátuma: Aug. 30, 2016, 8:28 a.m. |
|