Daty | 473 | 7. März 2017 19:28 | reply to: 472 |
Nem szégyellem elismerni, de a CTX nagy mellényúlás volt!:-( Most a BMW tökéletes, a Triumph csak másodiknak jöhetne szóba!:-) |
gezasz | 472 | 7. März 2017 18:23 | reply to: 471 |
Te jó ég!! Az lesz az igazi, ha még a régi CTX is látótérbe kerül:)
|
Daty | 471 | 7. März 2017 18:06 | reply to: 470 |
Nekem a Sprint ST 1050 jobban tetszik, és kérdeztem már, nem e eladó, amit eladtam.:-))
|
desiderus | 470 | 7. März 2017 17:48 | reply to: 469 |
akkó most öröme é bódottá... De miért volt olyan égető szükséged a volt fórumodra ? Netán veszel egy Bonneville T120-at ? Mert akkor nagyon irigy leszek... :-)))))))))))))) |
Daty | 469 | 7. März 2017 10:30 | reply to: 468 |
Érdekes, mert én nem úgy emlékeztem rá, hogy csak TRIUMPH. Azt hiszem, TRIUMP SPRINT volt a címe. Na, mindegy... |
pezooo | 467 | 30. Oktober 2016 17:23 |
Sziasztok! Eladó az alábbi linken szereplõ paripa. Nem utazom külföldre, és a motor is kiváló, de 5 év után megérett egy váltásra. Minden kérdésre szívesen válaszolok! Széles utat mindenkinek! http://new.hasznaltauto.hu/motor/triumph/daytona_955i/triumph_daytona_955i-10742203 |
Gusztibácsi | 466 | 26. Oktober 2016 22:22 |
Sziasztok! Ha valakinek, esetleg ismerõsének ingeranciája lenne egy használt, ám megkímélt, sok extrával felszerelt paripára, figyelmébe ajánlom a következõt: |
Daty | 465 | 2. Juli 2016 16:15 |
Hátha érdekel valakit: http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Eredeti_Angol_Triump_Motoros_Polo_51568383.htm |
nagyK | 463 | 15. Juni 2016 19:26 | reply to: 462 |
Szerintem, megérne venni eggyett.. csak hogy életbe tartsd a topikot.. :-)
|
juti | 458 | 16. August 2015 18:51 |
Jó estét mindenkinek Ma ismét gyûltek a km-ek. (kép) Pécs kaja a szerpentinen. Majd Érd Osváth fagyizó. Tisztelt márkatársak. Írjatok Ti is. üdv juti |
juti | 457 | 13. August 2015 21:42 |
Jó estét mindenkinek Megjöttek a gumijaim:-) Megrendeltem a bukócsöveket, bukógombákat, hûtõ védõrácsot. Ha megérkeznek felszerelés. üdv juti |
delfinkutya | 456 | 2. August 2015 20:34 | reply to: 455 |
Szia Juti, marha jól néz ki ez a hosszabbító, a navi meg egyenesen tökély:) Szépen tolod a kilométereket, csak így tovább!!! A naviról és annak beépítésérõl majd referálok, a jövõ héten elindítom a folyamatot:) |
juti | 455 | 2. August 2015 20:08 |
bandit59 | 453 | 2. August 2015 02:08 | reply to: 452 |
Szia Juti ! Csak a Garmin hoz ! Nekem " Müvi 550 - es van " 6 év, 12 ország, 72 000 km. Ez idõ alatt egyszer lett frissítve, nem gyárilag, teljes Európa. Most kéri a frissítést, de gagyit nem fogad el ! Egyébként vízálló ! Nekem ez bevált. |
juti | 452 | 31. Juli 2015 21:36 |
Joci-V | 451 | 30. Juli 2015 07:13 | reply to: 447 |
Az új is számít? Mi számít terepezésnek? Egy párszor már elhagytam vele az aszfaltot "ismerkedés szinten"! :-) Üdv.: Joci |
juti | 449 | 29. Juli 2015 21:12 |
delfinkutya | 445 | 27. Juli 2015 22:08 | reply to: 444 |
köszönöm szépen Juti, szuper vagy. Jól átrágom én is újra, de azt hiszem erre felé megyek:) delfinkutya |
juti | 444 | 27. Juli 2015 21:41 |
Na megint én. Azt elfelejtettem hogy ezt a tartót külön kell megvenni. A csomagban van motoros tartó amit a kormányra lehet felfogatni, illetve autós tapadókorongos tartó is. https://www.youtube.com/watch?v=qAiIyXSTcjE üdv juti |
juti | 443 | 27. Juli 2015 17:39 |
Üdv delfinkutya Én Garmint vettem rá (zümo 590 lm Pc landnál 196.000Ft) ingyenes térképfrissítéssel. Néhány oldalon lehet olcsóbban is venni de a legtöbb külföldi oldal, illetve ennek a cégnek elég nagy forgalma van és a vásárlói visszajelzések nagyrésze is pozitív. Nézegettem TomTom-okat is illetve mindenfélét, de ennél döntöttem. Olvastam teszteket, használói véleményeket. Képernyõben a Garmint hozták ki a legjobbnak. térképben a TomTom-ot, de hogy rosszabb-e a garmin nem tudom. A Triumph a Garminnal kötött szerzõdést gondolom, mert kiépített audió és elektromos csatlakozás van, illatve Triumph feliratú a navi tartó. Itt megtudod nézni a tartót: http://www.triumphinstructions.com/ProdDocs/A9828009-EN.pdf http://www.triumph-trophy.com/index.php?topic=1858.0 Az amerikai modelleken van szatelit antenna tartó és csatlakozó is, a miénk a fapados. Nem olcsó dolog, de nem akartam kínait, sem mobiltelofonnal navizni. Itt pedig elég sokféle kipufogót lehet venni: http://www.pipewerx.com/triumph.html üdv juti |
delfinkutya | 442 | 27. Juli 2015 07:43 | reply to: 441 |
Szia Juti, Segítenél? Milyen navigációt teszel rá és melyik tartó? Én is tervezem, hogy veszek rá, de még nem jutottam döntésre. köszi, delfikutya |
juti | 441 | 26. Juli 2015 21:41 |
Jó estét mindenkinek Ma megvolt a próba utassal is. Autópálya tempó néhány szakasz 160-nal + három doboz, és egy kis kanyargás közel 300 km. Stabil így is, nem éreztem másfajta turbulenciát hogy ültek mögöttem. Átlag fogyasztás 5,4l. A top case-n van háttámla, utasom elmondása szerint kényelmes idézem: "az autópályán majdnem bealudtam". Ha minden jól megy jövõ héten felkerül a navigáció is. Nagyon úgy néz ki hogy km falásra beválik a gép. Ha a megbízhatósága is ilyen lesz, akkor azt hiszem jó úton halad a Triumph. üdv juti |
juti | 440 | 20. Juli 2015 15:55 |
Üdv delfinkutya Köszönöm az infót, szétnézek hátha valami hozzá illõt találok. De ha az eredeti marad az sem tragédia. juti |
delfinkutya | 439 | 19. Juli 2015 23:10 | reply to: 438 |
Szia Juti, tolod neki rendesen, falja a kilómétereket:) Viszont megértem, erre gyártották az angol barátaink:) A motor- és kipufogóhang az tényleg kisebb mint amit az ember elsõre várna, viszont nekem meg pont ez a "csendesség" tetszik. Nézzél szét néhány angol vagy amerikai fórumon melyik cuccot javasolják a társak. széles utat, delfinkutya |
juti | 438 | 19. Juli 2015 21:58 |
Jó estét mindenkinek 3.300 megtett km-nél járok. Ismét néhány szösszenet: Ma mentem vele 210km/h-át. A top case volt fennt, stabilnak éreztem.195-nél 7000 körül pörög. A tempomat 161 km/h-ig kapcsolható. Biztos voltatok már úgy hogy minden rendben a motorral, de valami mégsem stimmel egy elõzõ géphez képest. (Vásárlás elõtt a teszteket olvasva néhányan írták hogy olyan mint egy villanymotor, úgy húz végig.) De ma rájöttem mi az ami nem hagy nyugton: a hang-vagyis a hang hiánya. (Lehet hogy erre is gondoltak a villanymotoros hasonlattal kapcsolatban.) Nem hallom a motor hangját, a kipufogót sem bizonyos sebesség felett. Ha elõre hajolok, a villák között felszûrõdik egy kis zümmögés, de a kipufogóból semmit sem hallok, akár hogy is figyelek. -Tessék???? Hogy tetszett mondani? -Neeem a fülemnek semmi baja!!! Jól megtartja a svájci sapkát. Lehet hogy egy erélyesebb hangú kipufogót kell beszerezni, ami illik a motor karakteréhez. Orkán szerû üvöltést nem szeretnék. Az nem illene egy angol nemeshez. üdv juti |
oszi Tst | 435 | 14. Juli 2015 20:28 |
Bakker juti. Nekem két honap alatt ment bele a speed-be kicst több mint kétezer... Bár a tied a km-ek falására van... :) |
Gusztibácsi | 434 | 13. Juli 2015 16:01 |
Azt szeretem a Brit motorgyártásban, hogy tisztelik a hagyományokat :-) |
juti | 433 | 12. Juli 2015 21:29 |
Jóestét mindenkinek Múlt hét szombat óta több mint 2000km-t mentem vele. Kezdünk összecsiszolódni. Néhány észrevétel ismét. A bal oldalon lévõ vízhatlan tárolódoboz mely okosan csak gyújtáson nyílik, igen ám de csak álló helyzetben. Úgyhogy menet közben se sminkkészlet se piperetükör:-). A tempomatról már írtam viszont nem említettem hogy van egy "fõkapcsolója"??!(nem tudom miért), mely bekapcsolása után lehet a billenõkapcsolóval fixálni a sebességet, illetve gyorsítani- lassítani. De végül is mit várjunk egy olyan néptõl akik az út rossz oldalán közlekednek.:-) Az oldalsó dobozok sajnos szélesebbek mint a tükrök, úgyhogy kocsisorok közé csak nagyon óvatosan. A mûszeregység nekem gyönyörû, fõleg hogy a km óra és a fordszám mérõ is mutatós. Viszont sajnos nem tükrözõdésmentes úgyhogy látom magam bennük. Egy dolog ami igazából semmiség, ha jobb oldalra jelzek az irányjelzõ visszajelzõje a fordulaszámmérõ azon részén helyezkedik el, ahol legtöbbet használom a motort 4000 és 5000 fordulat között amikor is a mutató kitakarja nagy részét. Az üléseket levenni a rendszám feletti zár nyitásával lehet (mint egy kocsi csomagtartója), amikor is az utas ülés reteszét nyitom leveszem, utána távolítható el a vezetõ ülése. üdv juti |
juti | 432 | 8. Juli 2015 19:23 |
Jó napot mindenkinek Tegnap megvolt a szervíz. Több mint 2,5 óra. Sajnos a légszûrõt nagyon eldugták, le kell az idomokat bontani hogy hozzá férjenek. Találkoztam egy Trophy-s kollégával Õ is szervízen volt, kinntrõl hozatta a gépet. Egy Rt-rõl ült át Triumphra. Váltottunk pár szót, említettem neki az oldalt hogy nézzen be. Ma viszont szakadõ esõben mentem. Jól vizsgázott ma is. A szél néha viharos erejû széllökéseket produkált, most örültem hogy 300 kg feletti súlya van. a top case sem ázott be( az oldaldobozok nem voltak fennt). A bal oldali irányjelzõ mögötti tároló rekesz tényleg vízhatlan. Bekapcsoltam a markolat fûtést, érezhetõen langyos volt 1-es fokozaton.(Még soha nem volt markolatfûtéses motorom).Viszont kiváncsi lettem az ülésfûtésre ami az enyémen nincs, de talán egy próbát megérne... Néhány újabb észrevétel: a tempomat kapcsoló a jobb kéznél van és néha igen furcsa kézállással tudom kapcsolni. Szerencsésebb lett volna bal oldalra tenni. És ha ráhúzom a gázt egy elõzésnél és hagyom hogy újra visszaálljon a beállított értékre, néha sokat gondolkodik. Alacsonyabbra engedi a sebességet gondolkodik, majd gyorsít. Nem tudom hogy ez másnál is így van-e? Ha az ülést a magasabb pozicióba állítom akkor nagyon idétlenül néz ki az idomokhoz képest. A dobozba belefér a bukóm, így nem kell mindenhova cipelni. A doboz fedél tartó-határoló szalag szegecselve van, és mivel nyúlik az anyag lassan kibújik belõle. Csavarozva lesz. Hát ennyi jutott eszembe. üdv juti |
juti | 431 | 6. Juli 2015 22:33 |
Jó estét mindenkinek Ma belegurult a Trophyba még 415 km. Ma sötétben is gurultam hogy kipróbáljam a lámpákat. Kellõ szélességben világít, de a fényerõt kissé gyengének találtam. Sötét foltok vannak a vetített csóvában. A mûszerfal világítás erejét menet közben nem lehet állítani. Az irányjelzõ kapcsoló az én ujjamnak kicsit vékonyka és egy csöppet messze van a markolattól, de ezt majd megszokom. A sebességek közötti váltóút tényleg hosszú, fõleg az egy és kettõ között ahogyan a tesztekben is említik. Jó ötlet hogy a szelep kifelé néz, könnyebb a kerekeket felfújni és nem égetem a kezem a féktárcsával.(Tudom hideg állapotban ellenõrizzuk a nyomást, ezen még dolgozom). Teljesen felhúzott plexinél ha utolérek valakit vagy megelõznek, akkor erõs turbulencia lesz a szélvédõ mögött. De gondolom ez más túragépeknél is így van. A tükrök nekem jó helyen vannak és jól is látok bennük. A bowden nélküli gázmarkolatot viszont szoknom kell. Az összes zárba a kulcs egy kissé balra eltolva csúsztatható be, hiszen angol. Nekem a kuplung mûködtetõ csõ kormányfordításnál mindig kibújt a mûanyag gyári fülbõl ezért kábelkötegelõvel a többi vezetékhez fogattam, most jó. A kipufogó dob hegesztés eldolgozása viszon szerintem szégyenletes egy ilyen gépen. Ez a gép a nyugalom szigete, nem érdekel ha megelõznek, átmutagatnak hogy húzzam neki. Ilyenkor csak megemelem a jobb kezem jelezvén hogy a tempomat dolgozik, az ember pihen. Mint tegnep is írtam nagyon stabilnak érzem a gépet. Kiváncsi leszek két személlyel és esetleg csomagokkal hogyan viselkedik. Ülök a kényelmes fotelomban, és mosolygó fejjel bámulom a világot mintegy filmet, színes szélesvásznút ahol alul és felül vékony fekete csík látható, de ez nem a készülék hibája:-) Holnap viszem szervízbe, éves ellenõrzés olaj és szûrõ csere. üdv: juti |
zoli32 | 430 | 6. Juli 2015 21:22 |
5-7,5 ig de a legjellemzobb a 6 liter/100. Mindez felhasznalas fuggo. Nagyon nezelodos andalgas,tempos szerpentines turazas,vagy csutkagazas varosi tuzkilometeres eszement ingazas kilohetvennel. Az atlag hat kellemesen huzos turaval jon ki hosszu tavon. |
oszi Tst | 429 | 6. Juli 2015 19:34 |
Üdv juti! Gratula a Trophy-hoz. Az 5,1-es fogyasztáshoz neg pláne. Nekem Speed 1050-em van, és ha normálisan /dinamikusan/ megyek 5,5. Viszont ismerek speedet akinek 6.5-7. A szélvédelmet kicsit irigylem. :-( Mégegyszere grat, legyen sok örömöd benne. Zoli neked mennyit fogyaszt a street? |
zoli32 | 428 | 5. Juli 2015 21:41 |
pedig mikor a Bloor megvette a jogokat elzavarta a mérnököket japoba tanulni.
|
juti | 427 | 5. Juli 2015 19:14 |
Jónapot mindenkinek Megvolt az ismerkedõs gurulás a Trophyval. 615 km 5.1l átlagfogyasztás. 130-as autópályatempó +barangolás Visegrád és környéke. 120-nál 4000, 130-nál 4400 fordulat.És és és dadadaaammm -6- sebességfokozat. (Én mez nélkül 109 kg,+ruha, csizma, bukó és a 3 doboz csak a betét táskákkal.) Hayabusáról átülve a szélvédelem fantasztikus. Legmagasabbra állított szélvédõvel, egész nap felhúzott bukó plexivel mentem. Akár le is vehettem volna:-). Két hûtõ ventilátor dolgozik, és oldalra fújja a meleglevegõt, a lábamon (és máshol) nem is érzem az áramlását. Nagyon jó. A lábrész teljesen belesimul az idomba, ott is maximális a szélvédelem. 160-nál a stabilitás tökéletes, tovább nem erõltettem. A menürendszer is könnyen megtanulható. A fütõmûbeállításnál érzõdnek a különbözõ mód beállítás különbségek. Kényelmes, jól húz, a japán motorokhoz szokott fülnek kissé csörgõ, zörgõ, sivító. De hát ez ilyen. Gazdagon felszerelt túramotor. Itthon annyira nem ismert a márka, viccesen kérdezték hogy a bugyigyárból való-e. Pedig ha tudnák hogy a Triumphnál már akkor motort gyártottak és sebességrekordokat döntögettek, amikor a japánok még öszvérrel közlekedtek a szerpentinen. Csakhát sajnos a fejlesztések maradtak el. Ha ezen a gyár dolgozói japán öntudattal végezték volna a munkájukat akkor valószínû hogy a világot aláznák a gépeik. Én mindenesetre adok egy esélyt nekik, hogy meggyõzzenek. Üdv juti |
delfinkutya | 426 | 4. Juli 2015 17:29 | reply to: 425 |
Üdvözöllek nálunk:) Meg is értelek, fülig érõ szájjal motorozok én is mikor a Trophymra ülök:) Várjuk a beszámolót és a képeket az új jövevényrõl! Széles utat! |
juti | 425 | 3. Juli 2015 22:12 |
Üdv mindenkinek Holnaptól egy Trophy új tulaja leszek. Komolyan, mint gyerekkoromban mikor a jézuskát vártam... Hát aludni nem nagyon fogok. üdv juti |
delfinkutya | 418 | 26. April 2015 20:05 |
Sziasztok kollégák, végre enyém lett:) Vagy két éve nézegetem a Trophykat vágykozva és most hétvégén már meg is volt a beavató dunántúli barangolás:) |
goimo | 415 | 21. März 2015 19:40 |
Ma a fehér Tiger XRX már nem itt a berendezett terepen volt,hanem mellette és rá is lehetett ülni Egyébként ez a modell valóban sokat ad felszereltségben,más gyártókhoz mérten. A rendezvény színvonala meg olyan amilyen,sokan már csak megszokásból jönnek ki. Amíg meg nem unják.:) |
Pettya | 413 | 21. März 2015 18:52 | reply to: 412 |
Fel szerettem volna ülni üléspróbára, de annyira be volt rakva az autó mellé, hogy igazából a közelébe se tudtam menni. Egyébként a kiállítás színvonala évrõl évre csökken. Most már lassan a béka segge alatt tart.
|
cbjani | 411 | 19. März 2015 15:37 |
Az új Tiger800 család tagjait a Motozin Magazin standján megnézhetitek a BNV-n megrendezésre kerülõ Budapest Motor Fesztivál -on!
|
cbjani | 409 | 10. März 2015 20:08 |
Vasárnap velencei tó évadnyitó. Az is víz.:):) Ne álmodozz, motorozz! :) |
Low Rider | 406 | 26. Februar 2015 18:59 | reply to: 405 |
Szépen szól kellemes mély hangja van. www.youtube.com/watch?v=GBnZN5r0phQ
|
Low Rider | 402 | 25. Februar 2015 21:33 |
Sziasztok! Csatlakozok a Triumph márkatársak fórumához. Néhány kép egyik tavalyi túrámról.
|
gsxfx | 399 | 24. Februar 2015 19:11 | reply to: 394 |
cbjani ne izgass! ez a kistigris ez tényleg rendben van. hmm- hmmmm fr |
vlevi | 395 | 22. Februar 2015 14:55 | reply to: 394 |
Szép. És az xr betûkbõl arra következtetek, ez tényleg a lehetõ legújabb. Már csak 5 jó számot mondjon valaki (de ne utólag :) ), és megyek is a pénztárhoz befizetni. Anélkül ugyanis vagy nincs pénzem, vagy a meló mellett nincs idõm elkölteni. |
delfinkutya | 393 | 19. Februar 2015 19:28 | reply to: 392 |
Hát bizony, ilyenkor február köepe tájékán még sok a baj:)
|
cbjani | 391 | 19. Februar 2015 18:07 |
Zoli32: Csak pénz kérdése, és go..http://www.fokt.hu/termekek/klan-futheto-motorosruhazat/Klan_Futheto_motorosruhazat
|
gsxfx | 389 | 17. Februar 2015 21:27 | reply to: 387 |
delfinkutya! Nálam biztos nincs fázósabb ember. Jó alátét ruhával nem tudsz fázni. Klassz kis túra volt, le sem rakom a vasat karácsonyig! :-) L |
delfinkutya | 387 | 15. Februar 2015 19:09 |
Nagy királyok vagytok! Irigykedve nézem a képeket és közben magamat korholom, miért vagyok ilyen fázós manus:) |
cbjani | 384 | 14. Februar 2015 19:23 |
Ugyan már!Holnap Dunakanyar gurulás. Vagyunk rá eddig 6an. Esztergomban süti, kávé és vissza. Az a 2-3 óra napsütésben no problem. |
delfinkutya | 382 | 14. Februar 2015 17:07 | reply to: 381 |
milyen igaz...nagyon kéne már menni :) még néhányat alszunk és...indulás! Szuperség:) |