Please log in

Registration Forgot password






BMW F 800
Comment
Előző oldal Következő oldal
ErErpower (msg) 2162 Feb. 7, 2018, 4:56 p.m.   reply to: 2157 x
Alacsony űlés cikkszáma:
52538554099
     Reply to this


gss (msg) 2161 Feb. 5, 2018, 12:37 a.m.   x
Urak Hölgyek!
Halkan érdeklődnék!(remélem nem veszitek spam-nek)
Lenne-e igény hátsóemelőre az S/ST-hez?
Volt egy ideig egy teleidomos S-em,ahhoz csináltam,bevált,használtam míg volt mihez,most lenne rá kapacitásom ezt is gyártani,normális áron(10000 körül)
     Reply to this


varajani (msg) 2160 Feb. 4, 2018, 4:31 p.m.   reply to: 2157 x
F650GS 800-hoz van alacsony ülésem eladó
     Reply to this




night-rider (msg) 2158 Feb. 4, 2018, 12:45 p.m.   reply to: 2157 x
holnap hivjad fel az A1-et
     Reply to this


Flenegen (msg) 2157 Feb. 4, 2018, 12:39 p.m.   reply to: 2156 x
Tudja valaki az F800 s/st ülésváltozatainak cikkszámát?

Az alacsony ülés cikkszáma érdekelne.
     Reply to this


ErErpower (msg) 2156 Feb. 2, 2018, 2:47 p.m.   reply to: 2154 x
Nagyon baba gépezetek ezek! nem éhesek egyátalán... :)
     Reply to this


varajani (msg) 2155 Feb. 2, 2018, 12:20 p.m.   reply to: 2153 x
Elég jól meg lehet állapítani egy motorról a féktárcsák állapotából az eddigi előéletét.Persze a szemrevételezés is számít. Pl egy 30 éves járműnél sok minden történhetett előzőleg...
     Reply to this


night-rider (msg) 2154 Feb. 2, 2018, 4:29 a.m.   reply to: 2151 x
Ha nem vezetett szervizkönyves akkor akár mi is lehet....mindenki hazudik..az enyén 2008-de minden dokumentálva van
     Reply to this


gabyyh (msg) 2153 Feb. 1, 2018, 10:54 p.m.   reply to: 2152 x
Rosszat írtam de jóra gondoltam. :) 0.1 lesz az valóban. Köszi a helyesbítést.
     Reply to this


varajani (msg) 2152 Feb. 1, 2018, 10:41 p.m.   reply to: 2151 x
Nem lesz az egy kicsit sok? Talán 0.1 mm/10.000 Km!
     Reply to this


gabyyh (msg) 2151 Feb. 1, 2018, 8:39 p.m.   x
Segítsetek egy kicsit. Szombaton megyek megnézni egy 2010-es F800GS-t. Mire figyeljek a gépnél? A féktárcsák itt is kb 10 ezrenként kopnak 1mm-t?

Köszi!

Gábor
     Reply to this


ErErpower (msg) 2150 Jan. 31, 2018, 6:35 p.m.   x
...
     Reply to this


ErErpower (msg) 2149 Jan. 31, 2018, 6:05 p.m.   reply to: 2148 x
Hát itt! :)) amugy nyugi figyelek.... :))))
     Reply to this


Daty (msg) 2148 Jan. 31, 2018, 6:02 p.m.   reply to: 2147 x
Szia Ernő!


Hol voltál eddig???

Üdv!

Daty
     Reply to this


ErErpower (msg) 2147 Jan. 31, 2018, 6 p.m.   x
...
     Reply to this


ErErpower (msg) 2146 Jan. 31, 2018, 5:59 p.m.   x
...dokkal kényelmesebb lett! amugy 2007 es R1200R nek a kormánya... fékcsövet is kell cserélni hozzá mert nem sokkal magasabb lett a rogzitési pontja...
     Reply to this


stixi (msg) 2144 Jan. 30, 2018, 1:21 p.m.   x
Sziasztok!

Esetlegesen tudna valaki F800 S, ST-re való gyári BMW oldaldobozokat, elfogadható áron?

Köszönettel!
     Reply to this


Daty (msg) 2143 Jan. 26, 2018, 10:28 a.m.   reply to: 2142 x
Kérdezd meg Ernőt, neki olyan volt!
De azt hiszem a kormányt kicserélte GT kormányra, mert kicsit "fekvős" volt.
     Reply to this


gabyyh (msg) 2142 Jan. 25, 2018, 11:02 p.m.   x
Vajon 5-600km-t is le lehet vele motorozni egy nap úgy, hogy másnap is kedvem lesz ráülni?
     Reply to this


varajani (msg) 2141 Jan. 25, 2018, 4:21 p.m.   reply to: 2140 x
Mint ahogy minden motorba szoktuk javasolni:-)
     Reply to this


night-rider (msg) 2140 Jan. 25, 2018, 1:19 p.m.   reply to: 2138 x
Veszel bele wilbers vagy hyperpro progressziv rugokat és olajat hozzá..és mesejó lesz
     Reply to this


night-rider (msg) 2139 Jan. 25, 2018, 1:19 p.m.   reply to: 2138 x
Veszel bele wilbers vagy hyperpro progressziv rugokat és olajat hozzá..és mesejó lesz
     Reply to this


gabyyh (msg) 2138 Jan. 25, 2018, 1:02 p.m.   x
Sziasztok!

Rég jelentkeztem, elment végre a motorom és nagyon szemezek az F800ST-vel. Nagyon ne vegyek ilyet? Mi a véleményetek. Próbáltam a nem zörgős fajtát és tetszett, de az első futóműve az rettenet puha. Lehet azon úgy mókolni, hogy érdemben javuljon?
     Reply to this


Daty (msg) 2137 Jan. 24, 2018, 5:16 p.m.   reply to: 2136 x
Azt túltárgyaltuk, azt mindenképpen összehozzuk!:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2136 Jan. 24, 2018, 5:04 p.m.   reply to: 2135 x
Én is voltam montenegroban, nagyon tetszett.
Hát ilyen többnaposra nem hiszem hogy rá tudom venni, nincs hova tenni a gyerekeket. Ráadásul annyira nem rajong a többnapos motoron ülésért, de ha van valami ötlet, egyeztessünk.
Szlovákia mindenképp nyerő.
     Reply to this


Daty (msg) 2135 Jan. 24, 2018, 3:58 p.m.   reply to: 2134 x
Szeva Kawa!

Én is azt mondom, hogy az idén már csak kellene egyet gurulnunk együtt!
Feleségeddel nem terveztek valami több napos külföldit?
Nekem múlt évben Montenegró nagyon bejött.)
Mert ha igen, mi is benne vagyunk!:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2134 Jan. 24, 2018, 11:30 a.m.   reply to: 2133 x
Szeva Daty, idén már csak menjünk valamerre:)
Amugy tényleg egy trágyaszar lett az egész. Évekig napi rendszerességgel olvastam itt mindent, lassan már mindenkit ismeretlenül is ismertem, de már csak hébe-hóba nézek én is be. Nagyon kevés értelmes ember maradt itt, most legutóbb lendvai és László atya életmüvein merengtem, amiért érdemes volt benézni.
     Reply to this


Daty (msg) 2133 Jan. 24, 2018, 10:44 a.m.   reply to: 2131 x
Szia!

Na ezt, én sem gondoltam volna, de köszönöm!:-)

Semmi érdekes nincs velem, köszönöm, megvagyok, épp úgy mint a motorom, amit még most sem akarok lecserélni!:-)

Néha olvaslak, ebből tudom, hogy Te aktív vagy.:-)

Az igazi oka, hogy nem nagyon írok, az az, ami miatt rengetegen elpártoltak ettől az oldaltól.
Mármint az, hogy egy nagy sz@r lett az egész.:-(

Sajnálom, mert szerettem itt fórumozni.

Remélem nyáron összefutunk végre!:-)
     Reply to this


Utalatos (msg) 2132 Jan. 24, 2018, 9:05 a.m.   x
Nem gondoltam, hogy egyszer még én fogok érdeklődni, hogy mi van veled Daty, de most feltünt, milyen régen jelentkeztél be.
Télen is van ám motoros élet, csak most itt zajlik a fórumokon.
Zajlana, ha aktivabb lenne mindenki:-)
     Reply to this


Utalatos (msg) 2131 Jan. 24, 2018, 9:05 a.m.   x
Nem gondoltam, hogy egyszer még én fogok érdeklődni, hogy mi van veled Daty, de most feltünt, milyen régen jelentkeztél be.
Télen is van ám motoros élet, csak most itt zajlik a fórumokon.
Zajlana, ha aktivabb lenne mindenki:-)
     Reply to this


Daty (msg) 2130 Nov. 8, 2017, 9:30 p.m.   reply to: 2129 x
Megdumáltál!:-))
     Reply to this


kawa70 (msg) 2129 Nov. 8, 2017, 9:28 p.m.   reply to: 2128 x
Menjünk:) a tempoval neked se lesz bajod, fürödni meg majd fürdesz este a szálláson:)
Amugyse wellnes ez hanem motorozás:)
     Reply to this


Daty (msg) 2128 Nov. 8, 2017, 9:15 p.m.   reply to: 2126 x
Helyes, menjünk együtt!:-)
     Reply to this


Daty (msg) 2127 Nov. 8, 2017, 9:10 p.m.   reply to: 2125 x
Előre is köszönöm!
     Reply to this


kawa70 (msg) 2126 Nov. 8, 2017, 9:08 p.m.   reply to: 2125 x
Szimpatikus a túra kiirásod, ha lesz még ilyen és időm engedi beneveznék.
     Reply to this


gezasz (msg) 2125 Nov. 8, 2017, 6:29 p.m.   reply to: 2124 x
Szia Daty! Nem tervezek pancsolós túrát, az nálam családi program. Viszont ha lesz üresedés a túrámon üzenek neked feltétlen.
     Reply to this


Daty (msg) 2124 Nov. 8, 2017, 10:37 a.m.   reply to: 2116 x
Ezért írtam bele ezt én is a hsz-omhoz:

"Persze, ha 10 fok fölé megy a hőmérséklet....:-)"

Ha jó idő van télen, minden további nélkül beleteszem az akkut, és megyek egy kört!:-)

Későn vettem észre a túrádat!:-(
Nem tervezel még valamit nyárra?
Valami pancsolósat Horvátországban?
Vevő lennék rá!
     Reply to this


Daty (msg) 2123 Nov. 8, 2017, 10:32 a.m.   reply to: 2115 x
Majd ha kivettem az akkut, én is takarok!:-)

Remélem jövőre már együtt is gurulunk!
     Reply to this


gezasz (msg) 2122 Nov. 7, 2017, 9:04 p.m.   reply to: 2120 x
Szia Lajos! Igen mostanában többször elgondolkoztam,hogy kellene egy kisebb motor is 2. számúnak ,max 250 ccm. Csak az a baj,hogy ilyen kategóriáju motorok szinte nincsenek a piacon. Mármint rendszámos vállalható állapotban nem túl drágán. Max 300000 ft-ért. Olyan barangolósnak, pl egy Xl 250 vagy CB 250. Mz-kből meg elegem van, volt belőle. De azok közül is ami valamire való azért elkérnek 200 ezret minimum. Annyit meg nem érnek
     Reply to this


lajostrom (msg) 2121 Nov. 7, 2017, 8:03 p.m.   reply to: 2119 x
Neked igazad van.
     Reply to this


lajostrom (msg) 2120 Nov. 7, 2017, 8:02 p.m.   reply to: 2119 x
Nem tőled! Gézutól várom.
     Reply to this


kawa70 (msg) 2119 Nov. 7, 2017, 7:59 p.m.   reply to: 2118 x
Szerinted nem? Egy hatszázassal hamarabb kijönnék egy lazább körre. A nyomatékkal, meg lóerővel még nem is lenne gond, mert odafigyeléssel, meg elektronikával erősen felügyelt Ktrc-vel nem fog megcsuszni, de nehéz is, meg téliesebb viszonyok között magasabb a kockázati ráta is. Ahhoz meg hogy 85-tel mennyek 50 km-t nem fogom össze-vissza öltözni magam:)
     Reply to this


lajostrom (msg) 2118 Nov. 7, 2017, 7:53 p.m.   reply to: 2117 x
Mindjárt jön a 100+Le,meg a 100+Nm nyomaték meg van. Mégis
De igazad van. Ilyenkor a kevesebb a több.
     Reply to this


kawa70 (msg) 2117 Nov. 7, 2017, 7:45 p.m.   reply to: 2116 x
Ha jó az idő, mint már volt is rá példa, vélhetőleg megyek én is egy kisebb kört. Az elrakás nem téliesítést jelent, akku marad, egyszerűen csak be lett rakva a kocsi elé a garázsban, és le lett takarva, amit nyáron nem szoktam elkövetni vele. De ahhoz tényleg jó idő kell, nem borongós 2 fok. Többnyire mindig 150 LE feletti motorjaim voltak, azok azért kevésbé élvezhetőek téli viszonyok közt mint pl egy könnyebb, sokrétübb motor.
     Reply to this


lajostrom (msg) 2117 Nov. 7, 2017, 7:45 p.m.   reply to: 2116 x
Ó Géza! Nem olyan bonyolult ügy ez! S tudom, hogy Te is tudod. Naggyából mostantól van itt mifelénk az az időjárás aminek folyamatosabb elviselése motoron kiemelkedő kondíciót, magas kockázattűrést, nem kenyérharcot vívó élet, jó egésség, kalandvágy, etc.is kíván, nemcsak gumit, és kényszert. A Maros töltésén hallottam szép példát. Ötvenes bicajos-futó-motorosról (bár dereka fáj) hallottam. Megy,megy,......
     Reply to this


gezasz (msg) 2116 Nov. 7, 2017, 7:06 p.m.   reply to: 2115 x
Én nem értem ezt az elrakást. A motor nem befőtt! Használni kell! Én télen ha jó az idő ,süt a nap 10 fok felett van a hőmérséklet, akkor kerülök egyet. Főleg ha már hetek óta nem lehetett. Eddig 13 ezer km
     Reply to this


kawa70 (msg) 2115 Nov. 7, 2017, 6:29 p.m.   reply to: 2112 x
Ma cseréltem elsö gumit lemosva már rég le van, de most már alighanem be is takarom:)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2114 Nov. 7, 2017, 6:28 p.m.   reply to: 2112 x
Meglepö modon idén én is nagyjábol ennyit mentem, rég volt ilyen évem:)
Lehet az 1400-nek köszönhetöen:) bár az XX is nagyon jo gép volt.
     Reply to this


Daty (msg) 2113 Nov. 7, 2017, 5:23 p.m.   x

     Reply to this


Daty (msg) 2112 Nov. 7, 2017, 5:22 p.m.   x
Felkészítettem a vasat pár hónap pihenőre.
Kapott egy alapos mosást.
Persze, ha 10 fok fölé megy a hőmérséklet....:-)
33.216-nál hajtja téli álomra a fejét.

23.500 km-nél kezdtem a szezont.
ha ennyit tudok menni jövőre is, meg leszek elégedve.:-)

Holnap kiveszem az akkut, és hadd pihenjen.
Szezon előtt olaj+szűrő+légszűrő csere.

Szíj ügyben még beszélek pár hozzáértővel, hogy cseréljem e a szezon elején, vagy kibír még egy évet, azaz kb. 10.000 km-t.
Minden esetre nem lazult be.nem feszült meg, nem repedezett, szóval szerintem még jó lesz.
Igaz, mint írtam, kicsit nyikorog, de szerintem, ha rendesen kimosom a fogaskerekeket, abbahagyja.
A "nagykönyvben" és 40-50.000 km-nél javasolnak cserét, vagy max 5 évente, ami épp jövőre lesz.
     Reply to this


Daty (msg) 2111 Nov. 5, 2017, 5 p.m.   reply to: 2110 x
Nem hát, csak próbálom mozgásba hozni a fórumit!:-)
Nem találkoztunk az évben!:-(
Motoroztatok egyáltalán?

Tegnap nyomtam egy "kemény" 90 km-t!:-DD
Tele technikás egyenesekkel Miskolc felé.:-))
8 és 14,5 fok között mozgott a hőmérséklet, de a legtöbbet 12 fokon állt.
Nem volt meleg, de ki lehetett bírni, és mg az aszfalt sem csúszott nagyon.
     Reply to this


VVLaci (msg) 2110 Nov. 4, 2017, 11:41 p.m.   reply to: 2109 x
Na neeee! :)
     Reply to this


Daty (msg) 2109 Oct. 30, 2017, 6:54 p.m.   reply to: 2104 x
Egy pedelec bringa nem lehet rossz!
Lehet, lecserélem a BMW-t!:-DD
     Reply to this


night-rider (msg) 2108 Oct. 29, 2017, 11:36 a.m.   reply to: 2107 x
ez a legjobb
     Reply to this


varajani (msg) 2107 Oct. 29, 2017, 10:26 a.m.   reply to: 2101 x
https://www.louis.de/artikel/cobrra-nemo-2-kettenoeler/10010167?filter_article_number=10010167&list=413591053
Egy újabb megoldás a lánckenésre.
     Reply to this


varajani (msg) 2106 Oct. 28, 2017, 7:30 p.m.   reply to: 2104 x
A "boldog szocializmusban" a városi kerékpárboltban kapható volt összkerék-hajtású kerékpár is. A középagytól egy vastag bowden vitte a forgást az első kerékhez, mindkét végén kúpfogaskerékkel. Ha jól tudom valamelyik nagy német autógyár készít olyan kerékpárt is, amelyikben fokozatmentes agyváltó van. Ára: 1M Ft.
     Reply to this


varajani (msg) 2105 Oct. 28, 2017, 7:25 p.m.   reply to: 2104 x
" utálok menni biciklivel a sok figyelmetlen, és nem ritkán büdös autós miatt." Én pont ezért adtam el a segédmotoromat /90ccm Honda Cub/
mert féltem a városi forgalomban közlekedni.
     Reply to this


Stenmark (msg) 2104 Oct. 28, 2017, 5:55 p.m.   reply to: 2102 x
Köszi!

Ilyet még nem láttam! A szíjhajtáson már elgondolkodtam (van olyan is), csak ott is bonyolult és drága a váltó (agyváltó), mint itt is. A visegrádi hegyeket szerintem nem bírná váltója, ill. nincsen annyi sebesség benne, mint az enyémben, és az első teló is hiányzik.
Ha már így eltértünk a topik témájától még egy talán belefér. Az elektromos hajtásé a jövő, és ebben már vannak egész jó megoldások biciklinél is, és motornál is. Itt elsősorban az erdei használat lenne nekem szempont, ha már nem tudom kitekerni a hegyeket. Nyugatra tőlünk már nagy sláger. És a motort továbbra is aszfalton használom, ott utálok menni biciklivel a sok figyelmetlen, és nem ritkán büdös autós miatt.
     Reply to this


lajostrom (msg) 2103 Oct. 28, 2017, 4:10 p.m.   x
Úgy rémlik, h.a magasabb előállítási ktsg.mellett a nagyobb energia igénye vót az egyik kritika. Mintha 8%-nyi (nem néztem utána) teljesítmény veszne el a szöghajtáson.
     Reply to this


varajani (msg) 2102 Oct. 28, 2017, 3:35 p.m.   reply to: 2101 x
Manapság ritkaság a kardán hajtású kerékpár, de azért találtam egyet a Számodra!
https://www.ebay.de/itm/Viva-Fahrrad-Herrn-Kardanantrieb-danisches-Design-Limeted-RARITAT-No-30-Berlin/302451471533?hash=item466b8334ad:g:RnwAAOSwv~NZuUpp
     Reply to this


Stenmark (msg) 2101 Oct. 28, 2017, 9:14 a.m.   reply to: 2099 x
Egyébként a kardánnal én már jól összenőttem, engem már nem zavarnak a hátrányai, mert vannak, csak az a fontos, hogy nem kell kenegetni, és pucolgatni, hanem menni vele. A biciklinél is utálom a láncot ápolni, de az mtb-nél nincsen alternatíva.
Az F-nél, mikor mentem vele, alacsony fordulaton csapkodta a láncot, amit nem tudtam megszokni. Persze a boxernél megszoktam, hogy alacsony fordulaton is lehet használni, és az F-et is így akartam használni, na az nem ment.

Na ennyit a saját tapasztalatról, és ezek persze az én szempontjaim, barátom pedig boldog a CB750 seven fiftyével, és meg is értem, mint Téged is, hiszen nem zavarnak a láncos motorok.

Jó motorozást mindenkinek!
     Reply to this


lajostrom (msg) 2100 Oct. 27, 2017, 6:12 p.m.   x
Nem túl szakmai, de előny- hátrány itt is ott is. Mkp nál az elegendő teljesítmény és a magasabb eladási ár nélkülözhetetlen asszem. Mondható prémium szegmensnek.
     Reply to this


varajani (msg) 2099 Oct. 27, 2017, 11:17 a.m.   reply to: 2098 x
Számtalan MZ után egy Gold Winggel kezdtem, majd egy GL650, CB 750F2, 750 Nighthawk, Xl900 Diversion, majd 3 db Varadero/230.000 Km összesen a Varaderokkal. Úgy általában legalább 600.000 Km-t motoroztam Európa 35 országában balesetmentesen, egyszóval láttam már motort. Számtalan módja van a lánckenésnek, Pl:a közönséges motorolaj is, amit könnyen le lehet törölni. A Motordoktor egy régebbi hozzászólásában /évekkel ezelőtt/ azt írta, hogy majd összehasonlítja a láncot és a szöghajtást egy cikkében motoros szempontból. Még nem nem tette meg.
     Reply to this


Stenmark (msg) 2098 Oct. 27, 2017, 10:10 a.m.   reply to: 2097 x
Mert még nem volt kardános motorod, vagy igen?
Neki volt egy 1200 Gs, amibe 130 ezret belehajtott. Én nagyon utálom a láncápolást. Van egy barátom a Bakonyban, na Ő imád azzal is szöszmötölni, nem vagyunk , szerencsére, egyformák.
     Reply to this


varajani (msg) 2097 Oct. 27, 2017, 8:20 a.m.   reply to: 2096 x
Egyetértek a cikkel, én is hasonló szempontokat állítottam fel, amikor eladtam a Varaderot. Ellentétben a cikk íróval, én csak az előnyét érzem a lánchajtásnak.
     Reply to this


Stenmark (msg) 2096 Oct. 27, 2017, 6:44 a.m.   reply to: 2087 x
Figyelmetekbe ajánlom Csele tesztjét, mondtam is neki, hogy egy piszok jó motort vett meg. Én meg rághatom magam... De majd ha kinövök egyszer a boxer őrületből, valszeg újra egy ilyet veszek.

http://www.barangolo.com/cikk-475-BMW-F650GS-(~F700GS)-...-szerintem

Innen is gratulálok neki, jó volt olvasni!
     Reply to this


Daty (msg) 2095 Oct. 21, 2017, 8:56 p.m.   x
Én csak felfelé, szoktam kuplung nélkül váltani, azt is csak ritkán.
De szerintem semmi gond nincs ezzel.
     Reply to this


kawa70 (msg) 2094 Oct. 21, 2017, 8:21 p.m.   reply to: 2093 x
A lényeg a terhelésmentes váltás, ha érzéssel rátartassz a váltókarra, magától átugrik amikor kissé visszaveszed a gázt, onnan már csak a gyorsaság számit, hogy mielőbb végbemenjen a folyamat.
     Reply to this


kawa70 (msg) 2093 Oct. 21, 2017, 8:19 p.m.   reply to: 2092 x
Ez így van, mivel van egy kis szünet amig a két fogaskerék újra kapcsolódik, tehát nem egyből csúszik át a másikra.
     Reply to this


kawa550 (msg) 2092 Oct. 21, 2017, 5:20 p.m.   reply to: 2090 x
Ha sietős, akkor felfele én se mindig használom. Kis gázcsippentés, felpöckölöd oszt kész, az én motorjaim mind jól viselték az ilyesmit
     Reply to this


kawa70 (msg) 2091 Oct. 21, 2017, 5:17 p.m.   reply to: 2086 x
Ez japán motorokra igaz :)))
     Reply to this


kawa70 (msg) 2090 Oct. 21, 2017, 5:16 p.m.   reply to: 2088 x
Nem feltétlenül........ha tisztában van az ember a váltó müködésével és ésszel csinálja. Kulisszás váltóval oda-vissza váltok úgy, hogy észre se veszed, szekvenciálissal lefelé nem szoktam, de felfelé szintén észrevétlenül megoldom. Persze az is igaz, hogy nem keveset váltottam aszinkron váltós járművön.
     Reply to this


varajani (msg) 2089 Oct. 21, 2017, 2:40 p.m.   reply to: 2088 x
Általában használom a kuplungot.
     Reply to this


ErErpower (msg) 2088 Oct. 21, 2017, 12:43 p.m.   x
Kuplungot használni kell! nem azért van kitalálva....
     Reply to this


varajani (msg) 2087 Oct. 20, 2017, 7:40 p.m.   reply to: 2086 x
Egy éve vettem az F650GS-t csak 4000 km-t mentem vele eddig, de lassan kezdem már megszokni. Nagyon jó a váltója, le-fel lehet kapcsolni kuplung nélkül, rugalmas a motor, folyamatosan húz 2000-től végig, és keveset fogyaszt. Könnyű, kicsi, ami néha előny, néha hátrány.
     Reply to this


ErErpower (msg) 2086 Oct. 20, 2017, 10:14 a.m.   reply to: 2084 x
Nincs gond velük csak menni kell velük....
     Reply to this


Daty (msg) 2085 Oct. 17, 2017, 8:47 p.m.   reply to: 2082 x
Rendben, majd nézem!:-D
     Reply to this


Daty (msg) 2084 Oct. 17, 2017, 8:45 p.m.   reply to: 2076 x
Nem kell a BMW-t túlmisztifikálni, az is csak egy motor, elromolhat nem?
És mi volt az a probléma, ami adódott vele?
Lejött a tankról a BMW matrica?:-D
     Reply to this


Daty (msg) 2083 Oct. 17, 2017, 8:43 p.m.   reply to: 2081 x
Eszem ágában sincs eladni életem eddigi legjobb motorját!:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2082 Oct. 17, 2017, 7:18 p.m.   reply to: 2080 x
Korrigálni fogom, amint arrajárok:)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2082 Oct. 17, 2017, 7:18 p.m.   reply to: 2080 x
Korrigálni fogom, amint arrajárok:)
     Reply to this


night-rider (msg) 2081 Oct. 17, 2017, 5:45 p.m.   reply to: 2077 x
Cserés lesz az..de ezért nem eladni ám..
     Reply to this


Daty (msg) 2080 Oct. 17, 2017, 5:40 p.m.   reply to: 2079 x
Amikor kimegyek a határon, nem azt látom kiírva.
Amint módosítják a kiírást, én is azt fogom írni.:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2079 Oct. 17, 2017, 4:27 p.m.   reply to: 2078 x
Felvidék......mosmonták.......:)
     Reply to this


Daty (msg) 2078 Oct. 17, 2017, 11:11 a.m.   reply to: 2073 x
Az elkényelmesedett BMW-sek ilyenkor már nem ülnek motorra, azért nem láttál egyet sem.:-)
Szlovákiában rengeteggel találkoztam.:-D
     Reply to this


Daty (msg) 2077 Oct. 17, 2017, 11:08 a.m.   reply to: 2069 x
Sajna még nyöszörög, bár kicsit befújtam szilikonnal, attól egy darabig elhallgatott.:-))
     Reply to this


gezasz (msg) 2076 Oct. 16, 2017, 8:45 p.m.   reply to: 2074 x
Meg könnyen romlik. Valahogy a legutóbbi túrán is egy BMW-vel adodtak problémák
     Reply to this


1Laciapu (msg) 2075 Oct. 16, 2017, 11:09 a.m.   x
Én meg attól szoktam tolulást kapni, amikor a gugliban megtervezek egy utat a sógoréknál, a volt magyar területen még most is magyarul írja a települések nevét. De mikor kimész, minden németül van! Ha már egyszer Ausztria, akkor írja az összest németül! Aztán ha valakinek bántja az önérzetét, legyen egy átkapcsolhatósági lehetőség.
Éppen ezért nem a gugliponthut, hanem az "at" használom, de bosszant a következetlenség.
     Reply to this


lajostrom (msg) 2074 Oct. 16, 2017, 10:22 a.m.   reply to: 2073 x
Prémium márka, na!
     Reply to this


varajani (msg) 2073 Oct. 16, 2017, 9:21 a.m.   reply to: 2068 x
Tegnap csatlakoztam egy 18 motorból álló csapathoz Szeged-Világosi vár útvonalon. 300 km-be belefért. Remek napos idő +20 fok feletti hőm. Nagyon egyedül éreztem magam a sok Africa, Transalp és egyéb Honda között:-) BMW-vel nem jött senki.
     Reply to this


Utalatos (msg) 2072 Oct. 16, 2017, 7:59 a.m.   reply to: 2071 x
Hogy kerult a "Sahy"-ba a "p" betu nem tudom, en csak "tiszteletbol" megprobaltam az a hulye feluljelzett "S" betut kihozni valahogy. Azert nem allitom at a billentyuzetet:-)
     Reply to this


Utalatos (msg) 2071 Oct. 16, 2017, 7:52 a.m.   reply to: 2070 x
Nem mondod?:-))
Most keptelen vagyok tortenelem es foldrajz orat tartani, es a nemzeti hovatartozasrol sem papolnek, mert szerintem pont Te pontosan erted, mi bajom van ezzel.
Raadasul Popradot minden iranybol meg Szepes varmegye veszi korbe.
Ha pedig valakinek Pozsony inkabb Bratislava vagy Ipolysag inkabb Spahy, annak ugysem jelent semmit az en "hozongesem".
Mellesleg most tenyleg a szij erdekelt, de regi serelmem okan nem alltam meg, hogy ne tegyem szova:-)
Nem irok olyan gyakran a Datynak:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2070 Oct. 15, 2017, 10 p.m.   reply to: 2069 x
Attól az még szlovákia:)Ráadásul nem is teljes szlovákia Felvidék:)
     Reply to this


Utalatos (msg) 2069 Oct. 15, 2017, 7:46 p.m.   reply to: 2068 x
Bàr vértolulást kapok minden alkalommal mikor Felvidék helyett a "Szlovákiát" használod, de ez most mellékes, mert csak a hajtásszíj viselkedésére lennék kiváncsi.
Nyöszörgött szegény vagy meggyógyúlt magátol?
     Reply to this


Daty (msg) 2068 Oct. 15, 2017, 5:30 p.m.   x
Tegnap kinéztünk Szlovákiába, Poprádtól 10 km-re fordultunk meg.

9-16 fok volt, 270 km lett a vége.:-)
     Reply to this


Daty (msg) 2067 Oct. 15, 2017, 9:36 a.m.   reply to: 2064 x
5 év, 40-50.000 km-t írnak rá.

Ez 4 éves 33.000 km-rel.
Nem repedezett, nem nyúlt.

Akkor miért kellene lecserélni?
Csak mert nyikorog?
     Reply to this


Daty (msg) 2066 Oct. 15, 2017, 9:34 a.m.   reply to: 2065 x
Szerintem Ernő a fogasszíjra gondolt!:-)

De amúgy nem rossz, amit feltettél, elgondolkodok rajta!:-DD
     Reply to this


gezasz (msg) 2065 Oct. 14, 2017, 8:41 p.m.   reply to: 2064 x
Én is nagy érdeklődéssel várom azt a pillanatot amikor Daty az ép aktuális csúcsmotorját lecseréli! Vajon mi lesz helyette? Esetleg?
     Reply to this


ErErpower (msg) 2064 Oct. 14, 2017, 12:24 p.m.   reply to: 2063 x
Daty! csere érett... :)
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26743