Please log in

Registration Forgot password






BMW F 800
Comment
Előző oldal Következő oldal
night-rider (msg) 2032 Sept. 20, 2017, 8:22 p.m.   x
az f800gs-el csak kb 1800km megtétele van mögöttem,de tapasztaltam némi bizonytalanságot nekem tura plexi van és 185cm 110kg vagyok szólóban új gumikkal 120-140 közöt bizonyos szögben ható erősebb oldalszélnél lehet érezi ahogy a 21-es elsőkereket cincálja /küllős kerék/ vagy ha fent van a 45literres givi hátsódoboz akkor is nagy sebességnél gyenge periódikus kacsázást lehet érezni,de biztos,hogy faszra pakolva 3doboz + utas érdekes dolgokat csinálhat a vas..mikor bejött 2008-ban találkoztunk zadar felett egy német csávóval megpakolva utassal nagy oldalszélben alig mert menni ..akkor furcsállottuk is mi 1150-essel voltunk és hasitottunk..ezt a mocit én sem tervezem utassal használni..
     Reply to this


Flenegen (msg) 2031 Sept. 20, 2017, 7:45 p.m.   reply to: 2029 x
Ez nem ár kérdése. Viszont terepen meg jobb mint más . Nem megbántani akartalak hanem elmondtam a BMW értékesítő indokát. Mindezek ellenére egy tök jó kis gépnek gondolom.
     Reply to this


lajostrom (msg) 2030 Sept. 20, 2017, 3:19 p.m.   x
Nem hiszem, hogy az imbolygás evidens. Az optimalizáltság sem erre vonazkozhat.
Számozatlan sok oka lehet!
     Reply to this


varajani (msg) 2029 Sept. 20, 2017, 3:02 p.m.   reply to: 2027 x
Mivel Nekem a legfontosabb a 200 kg körüli tömeg, és az 1.5 M Ft körüli ár, ebbe a keretbe ez fért bele. Ennyi pénzért ez jár.
     Reply to this


Daty (msg) 2028 Sept. 20, 2017, 1:16 p.m.   reply to: 2026 x
Szerencsére az F800 GT egyáltalán nem így viselkedik.
Még 200 környékén, 3 dobozzal, és utassal is stabil.
     Reply to this


Flenegen (msg) 2027 Sept. 20, 2017, 12:42 p.m.   reply to: 2026 x
Sajnos nem a plexi okozza. Egy BMW tesztnapon mentem egy 70-80 Km-t ilyen motorral , gyári kis plexivel , akkor még a 850-es TDm-em volt. Kérdezte is az értékesítő srác, hogy milyen volt, nekem instabilnak tünkt 130-140 felett a motor eleje. Ott akkor azt a választ kaptam, hogy a motor nem erre a sebességre van optimalizálva, és 120 felett elkönnyül az eleje, de korrektül jelzi mert instabil érzetet ad. Összességében tetszett a motor, de meglepődtem rajta.
     Reply to this


varajani (msg) 2026 Sept. 20, 2017, 10:13 a.m.   reply to: 2025 x
Két Varaderoval kísérve szombaton Szeged-
Medve-barlang utat jártuk be:
https://goo.gl/maps/bBZQBHPrkj52
Mivel én mentem elöl, egy kicsit bátrabban húztam a gázt a GS 650F 800-al. Úgy tapasztaltam, hogy jó úton is csak 140-ig fut stabilan, utána már imbolyog. Ekkor 5000-et forog, tehát menne még gyorsabban is, de nem mertem tovább húzni. Hosszított plexi van rajta, egy szélterelő peremmel együtt, lehet, hogy az rángatja a kormányt. Így kell elfogadni.
     Reply to this


Daty (msg) 2025 Sept. 19, 2017, 9:25 p.m.   reply to: 2022 x
Nagyon!:-D
     Reply to this


kawa70 (msg) 2022 Sept. 18, 2017, 11:31 a.m.   reply to: 2021 x
Fasza vót....
     Reply to this


Daty (msg) 2021 Sept. 12, 2017, 1:33 p.m.   reply to: 2020 x
A mi túránkról készült egy órás filmet itt megnézheted:

https://www.youtube.com/watch?v=bzBX_FQ2gT0
     Reply to this


kawa70 (msg) 2020 Sept. 12, 2017, 12:27 p.m.   reply to: 2019 x
Nem voltam még, kiváncsi leszek.
     Reply to this


Daty (msg) 2019 Sept. 12, 2017, 9:47 a.m.   reply to: 2018 x
Indultok Montenegróba?
Gyönyörű hely, az biztos!:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 2018 Sept. 11, 2017, 7:42 p.m.   reply to: 2017 x
Ako egyeztessünk:) idén már voltam de oda vissza kell menni. Holnapután Montenegró :)
     Reply to this


Daty (msg) 2017 Sept. 11, 2017, 9:40 a.m.   reply to: 2015 x
Én is szívesen elmotoroznék Ausztria irányába, de az nekem az "jó messze" van.:-(
Na, talán majd jövőre...:-)

Jó kis túra lehetett a Tiétek, irigyellek Benneteket!
Gratula!
     Reply to this


night-rider (msg) 2016 Sept. 10, 2017, 8:26 p.m.   reply to: 2015 x

     Reply to this


night-rider (msg) 2015 Sept. 10, 2017, 8:25 p.m.   x
hali! mi tegnap voltunk a teichalm tónál/ ausztria/ most volt a hegyi rétek fesztiválja 3bmw-vel mentünk 2db 800gs és egy 1200-es nekem a 85lovas gs 4,4-4,5lityit szipogat hegyi szerpentinezésnél. 500 km felett lett a vége 9-26fok közötti volt a hőmérséklet .
     Reply to this


kawa70 (msg) 2014 Sept. 10, 2017, 8:05 p.m.   reply to: 2013 x
Hát ha tudom........
     Reply to this


Daty (msg) 2013 Sept. 10, 2017, 7:56 p.m.   reply to: 2012 x
Megállhattál volna, hátha épp összefutottunk volna!:-(
     Reply to this


kawa70 (msg) 2012 Sept. 10, 2017, 7:48 p.m.   reply to: 2010 x
Ma én is jártam szilvásváradon, gondolkodtam a rétesen de sokan voltak aztán nem álltam meg.
     Reply to this


Daty (msg) 2011 Sept. 10, 2017, 7:41 p.m.   x
Ha jól emlékeszek, 23.500 km-nél, egy első gumi cserével kezdtem a szezont.
Ez elől a második új gumi a gyárit is beleszámítva.
A gyári hátsó 18.300 km-t bírt ki a második (Metzeller Z6) 12.000 km-t.
Kidurrant ugyan, 30.000 km-nél, (ezt írtam is) azért cseréltem le, de egyébként sem volt már benne max 1-2.000 km.
A jelenlegi hátsóban (BT 023) 2.000 km van, kíváncsi leszek, mennyit fog bírni.

Bízok benne, hogy összejön az évben a 10.000 km.:-)
Nem a hátsó gumira gondoltam, hanem a szezonra!:-D
     Reply to this


Daty (msg) 2010 Sept. 10, 2017, 7:14 p.m.   x
Tegnap gurultunk egyet Kassa felé is, hogy ne csak nyugat és észak Szlovákiát lássuk.:-)
Az 576-oson mentünk fel Kassától Nagymihályig (Mihalovce). Az út fele hagyott némi kívánnivalót maga után, de ki lehetett bírni, a másik fele jó minőségű kanyargós kis rész volt.:-)
Ez után megkerültük a Széles tavat (Zemplinska Sirava), aztán irány haza.
Hazafelé már nagyon lógott az eső lába, de megúsztuk.:-)
A kaja most dobozból volt.
11.30-kor indultunk, 18.30-ra értünk haza.
garázstól garázsig 364 km volt.

Ma a Kékesre ugrottunk ki.
245 km oda-vissza.
Ahol már leaszfaltozták az utat a Mátrában, ott szuper volt, de a többi kritikán aluli.:-(
A siroki rész is nagyon rossz.
11.00-kor indultunk, 17.00-ra értünk haza egy ebéddel.
Ja és természetesen Szilvásváradon nem hagytuk ki a rétest sem!:-D

Ma átléptem a 32.000 km-t.:-)
     Reply to this


lajostrom (msg) 2009 Aug. 28, 2017, 9:06 p.m.   reply to: 2008 x
Így igaz! Bár én tôkön-babon-árkon-bokron gondótam, traktorista vok. Irigylem is a betonszaggatókat! Amúgy van ott domb - a nevén kívúl-. Aligha!
     Reply to this


gezasz (msg) 2008 Aug. 28, 2017, 7:27 p.m.   reply to: 2006 x
Van az hatvan is!
     Reply to this


varajani (msg) 2007 Aug. 28, 2017, 2:50 p.m.   reply to: 2006 x
:DDD
     Reply to this


lajostrom (msg) 2006 Aug. 27, 2017, 9:33 p.m.   x
Lófaxt! Dombegyház még harminc sincs hozzád!
     Reply to this


gezasz (msg) 2005 Aug. 27, 2017, 9:17 p.m.   reply to: 2004 x
Jó neked,hogy olyan közel vannak hozzád hegyek. Nekem 160km kell menni minimum,hogy kezdjen dombosodni. 200 után kezdődnek a hegyek/Kárpátok/.
     Reply to this


Daty (msg) 2004 Aug. 27, 2017, 8:32 p.m.   x
Tegnap sikerült újabb 372 km-t gurulni, ma meg 270-et!:-))
Természetesen a Tátrában!:-D
     Reply to this


Daty (msg) 2003 Aug. 27, 2017, 8:37 a.m.   reply to: 2000 x
Szép gumi!:-)
     Reply to this


gezasz (msg) 2002 Aug. 26, 2017, 9:31 p.m.   x
Amúgy érdekes egy gumi ez a Contiroadattack 2 Evo . Képes trapéz alakura kopni.Túl kemény a futó felület, vagy túl lágy az oldala?
     Reply to this


gezasz (msg) 2001 Aug. 26, 2017, 9:27 p.m.   x
a másik oldal
     Reply to this


gezasz (msg) 2000 Aug. 26, 2017, 9:26 p.m.   x
A mai gumi képem jobboldal szinte nincs is majrécsík , baloldalt félcentis talán.Conti RoadAttack 2 evo
     Reply to this


Daty (msg) 1999 Aug. 25, 2017, 4:08 p.m.   reply to: 1996 x
Na, ez meg a másik!:-DD
     Reply to this


Daty (msg) 1998 Aug. 25, 2017, 4:07 p.m.   reply to: 1995 x
Az első 200 nagyon "lájtos" volt!:-)
     Reply to this


Daty (msg) 1997 Aug. 25, 2017, 4:06 p.m.   reply to: 1994 x
A Triump-omon BT021-es volt, imádtam.
Eddig ezzel is meg vagyok elégedve.
Majd ha megtudom az "élettartamát", akkor talán már tudok többet mondani.
     Reply to this


rimen (msg) 1996 Aug. 25, 2017, 1:04 p.m.   reply to: 1995 x
Nem merte elengedni a kapaszkodót :-)))
     Reply to this


gezasz (msg) 1995 Aug. 25, 2017, 12:42 p.m.   reply to: 1993 x
Az asszony nem verte a hátadat,hogy apjuk ne dűtsd mán annyira?
     Reply to this


rimen (msg) 1994 Aug. 25, 2017, 10:12 a.m.   reply to: 1993 x
Nem tudom,de nekem az a gumi nem jött be.Váltottam T30-ra szerintem az jobb.
     Reply to this


Daty (msg) 1993 Aug. 25, 2017, 9:48 a.m.   x
Tegnap "bejárattuk" feleségemmel az új BT023-as hátsó gumit.:-)
Már csak fél centi majrécsík van rajta.:-D
Izsófalva-Aggtelek-Nyustya-Tiszolc-Breznó-Besztercebánya-Dóval-Rózsahegy-Liptószentmiklós-(a Tátra alatt) Poprád-Dobsina-Rozsnyó-Aggtelek-Izsófalva.
474 km.
Délelőtt 10-től délután 7-ig.
Ebben volt 2 tankolás, egy kávé szünet, és egy ebéd.
     Reply to this


Daty (msg) 1992 Aug. 12, 2017, 9:25 p.m.   x
Eddig "lári-fári, újmódi huncutságnak" tartottam a gumi nyomás ellenőrzőt a motoron.
Mától nem tartom annak.
Az biztos, hogy egy esésétől ma megmentett, de lehet, hogy ettől többtől is.
Éppen a nyustyai szerpentinen jártunk, (itthonról éppen 100 km-re) mikor még az előtt bejelzett (figyelmeztetett egy piros, háromszögű visszajelző villogásával, és folyamatosan írta a nyomás állapotát) a guminyomás ellenőrző, mielőtt én észrevettem, vagy megéreztem volna a defektet.
Gyorsan félreálltam, így, mire teljesen leeresztett (a hátsó) már álltam.
A figyelmeztetés egy nagyobb balos kanyarban jött.

Szerencsére volt nálam defekt javító készlet, olyan amiben gumi "hernyók" ragasztó, fúró, befűző, meg 3 patron van.
Beragasztottam, és szerencsére a patronokra nem volt szükség, mert egy Szlovák autós megállt, és felfújta a gumimat a kompresszorával.

A ragasztás kitartott a hazafelé vezető 100 km-es úton, bár az utolsó 20-25 km-en elkezdett ereszteni.
2,7-re fújtuk, de mire beálltam vele a garázsba, már csak 1,9-et mutatott.

Ja, utassal, és hátsó dobozzal voltam.

Hát... köszönöm az égieknek, és a BMW-nek, hogy módomban állt ezt ma eset leírnom!

Defekt javítót sem mindíg vittem magammal, de mától nem indulok nélküle sehová.
     Reply to this


night-rider (msg) 1991 Aug. 12, 2017, 11:24 a.m.   reply to: 1990 x

     Reply to this


night-rider (msg) 1990 Aug. 12, 2017, 11:23 a.m.   x
urak! van itt még original tanktáska kb 20-25 literes tartókkal hevederekkel jo zipzárokkal 30e ft..abba oda is postázom .f650gs twin és f800gs-re való..valamint garmin zumo 550 kompletten ahogy a boltba adták + egy touratech aktiv zárható és fém és rezgéscsillapitós tartóval. 70eft
     Reply to this


night-rider (msg) 1989 Aug. 12, 2017, 10:31 a.m.   reply to: 1987 x
a bmw f800gs ülés eladása már nem aktuális..szép napot
     Reply to this


varajani (msg) 1988 Aug. 9, 2017, 9:53 a.m.   reply to: 1987 x
Ha többen keresnek alacsony ülést, nekem is van egy eladó!
     Reply to this


night-rider (msg) 1987 Aug. 8, 2017, 8:24 p.m.   x
Urak! Bmw f800gs 2008-2012 alacsonyitott gyári űlés eladó..a többit privátban 20/3861930
     Reply to this


Daty (msg) 1986 Aug. 8, 2017, 9:13 a.m.   reply to: 1985 x
Az talán nekünk is jó lesz.
     Reply to this


kawa70 (msg) 1985 Aug. 7, 2017, 7:56 p.m.   reply to: 1984 x
Most hétvége az nem lesz jó, csak a következő. Arra a vasárnapi napra viszont lehet valamit intézni.
     Reply to this


Daty (msg) 1984 Aug. 7, 2017, 10:45 a.m.   reply to: 1983 x
És most hétvégén?
     Reply to this


kawa70 (msg) 1983 Aug. 6, 2017, 9:02 p.m.   reply to: 1982 x
Mi sem. Tegnap meló, ma meg rokon látogatás......
     Reply to this


Daty (msg) 1982 Aug. 6, 2017, 7:31 p.m.   reply to: 1962 x
Voltatok valahol?
Mi nem.:-(
     Reply to this


Daty (msg) 1981 Aug. 5, 2017, 9:23 p.m.   x
Ezt jól megbeszéltétek!:-(
     Reply to this


desiderus (msg) 1980 Aug. 4, 2017, 8:17 p.m.   reply to: 1979 x
Köszi, viszont kívánom.
     Reply to this


lajostrom (msg) 1979 Aug. 4, 2017, 8:03 p.m.   reply to: 1978 x
Infót tőlem Neked???
Ilyen kezdéssel???
Élj boldogan!!!
     Reply to this


desiderus (msg) 1978 Aug. 4, 2017, 8 p.m.   reply to: 1977 x
Akkor légyszíves a felsorolást.
Nem veszem rossznéven.
     Reply to this


lajostrom (msg) 1977 Aug. 4, 2017, 7:50 p.m.   reply to: 1976 x
Ezesetben Te vagy a buta!
Tényleg Te futsz!
A Suzuki egyetlen tipusának (DL) csak az elmúlt három évben négy visszahívása volt!!!
     Reply to this


desiderus (msg) 1976 Aug. 4, 2017, 7:44 p.m.   reply to: 1974 x
Mert butaságot írtál.
Nekifutok én helyetted.
BMW visszahívási akciók 2010-ig visszamenőleg :
2003-2011 évjáratok hátsó féktárcsa tartókonzol törés
2006-2009 évjáratok első fék vibráció miatti szivárgás
2013-2017 évjáratok : teleszkópszár befogatása a villahíd találkozási pontjánál eltörhet már enyhe terepen is
2014 évjáratok : az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókkal szerelt példányoknál eltörhet a lengéscsillapító szára
2013 évjáratok : váltóolaj szivárgás ( igaz ez jóformán csak Kanadában fordult elő )

Suzuki visszahívási akciók 2010-ig visszamenőleg :
2015-2016 évjáratok fesszabályozó meghibásodhat
Ennyi.
     Reply to this


lajostrom (msg) 1975 Aug. 4, 2017, 7:25 p.m.   reply to: 1973 x
Így van ez! És Te is említed a ma már gyakoribb kihelyezett gyártásokat akár világmárkák esetében. Nagy kockázat - anyagi haszon reményében
Sok konkrét eset ismert és tapasztalt hova is vezethez ez. De ez már általános tendencia. Divatosnak mondott, trendi cuccot illik gyártani, néhány éppen piacvezető tulajdonsággal, aminek a tartósság időtállás érdekével -a gyártónak- ellentétes fogalom. Ha mégis fizesse meg.
     Reply to this


lajostrom (msg) 1974 Aug. 4, 2017, 6:57 p.m.   reply to: 1972 x
Mert?
     Reply to this


varajani (msg) 1973 Aug. 4, 2017, 6:32 p.m.   reply to: 1971 x
Kevesebb alkatrész, kevesebb probléma:-)
Múlt héten vettünk egy XJ 900-at, ami 34 éves.Kinn állt az esőn 2 évig, külső akkuról azonnal beindult, majd pár másodperc múlva megállt. Egyik úszótű nem zár. Nemsokára újra menni fog!
     Reply to this


desiderus (msg) 1972 Aug. 4, 2017, 6:30 p.m.   reply to: 1971 x
"Másik meg az a tény, hogy egy mai Suzuki mkp. már a garancia időt sem tôlti ki vmilyen meghibásodás, visszahívás, alkatrészcsere nélkúl, akár többször is. (BMW-t nem tudom,de sejtem). "

Ennek fussál neki mégegyszer.
     Reply to this


lajostrom (msg) 1971 Aug. 4, 2017, 5:40 p.m.   reply to: 1970 x
Köszönet!
Tán egyetértesz nem túl megdöbbentő eredmény. És valóban.! Némi - nem túl sok- tapasztalattal én is azt érzékelem, hogy a fenntartásban már nem jelentős a különbség a két bringa közt. Sztem mkp-ok esetén a legnagyobb bukta épp a Suzukit érte, vmikor, s ebbe sok-sok márkakereskedés " belepusztult". A maradottak új pályát rajzoltak. Másik meg az a tény, hogy egy mai Suzuki mkp. már a garancia időt sem tôlti ki vmilyen meghibásodás, visszahívás, alkatrészcsere nélkúl, akár többször is. (BMW-t nem tudom,de sejtem).
Az ”ôregem" tíz évig, 200 000 km-ig, tervezett szervizek, és szarul megoldott kanyarok, forgalmi szituációk következményeinek restaurálása okán vót vendég szervízben. A maí!? De ez már másik történet.
     Reply to this


varajani (msg) 1970 Aug. 4, 2017, 5:11 p.m.   reply to: 1967 x
Elolvastam a tesztet F 700GS&650XT. Hozzáteszem, hogy most egy F650 GS 800-at hajtok, de a tesztmotorok egyikét sem vezettem még. Érdekességek számomra: a próbapadi mérés szerint 72-73 LE mindkettő. plusz-minusz 5 % hibahatár a mérési pontosság.
Rugalmasság: 1 sec különbség 60>100 ismét 1 sec különbség 100>140 Amikor elérik a 140-et, 50m-el előrébb van a BMW:-) A rezonancia a legmagasabb nyomatéki pontnál jelentkezik a BMW-nél:-) Nem tudtam, hogy Kínában szerelik össze a Rotax motorokat:-( A DL kényelmesebb két személynek, és jobb a szélvédelme:-) A teszt szerint a szervizktsg a Suzukinál olcsóbb, én ezt tulajdonosoktól nem így hallottam! A BMW jobban felszerelt mindenféle elektronikai kütyüvel, de én ezt nem tartom előnynek. Egy példa: defekt esetén letilt a motor. Végül: 1 M Ft a két motor ára között nagyon jelentős!
     Reply to this


lajostrom (msg) 1969 Aug. 3, 2017, 8:36 a.m.   x
Így gondolom nagyjából én is. Annyiban más a véleményem, hogy a kis DL a kétszemélyes+cucc utazásnak mérsékelten barátja. Arra a nagy javasolt. A fék hatásfoka kritizálható -főleg mai szemmel- ám aki vett már részt vezetéstechnikai teszten, vagy őszintén magába mer nézni beláthatja, hogy inkább a fékberendezést működtető személy szorul fejlesztésre. Kiegyensúlyozottság, felhasználóbarát viselkedés, super ár -ez az ő húzóereje.
     Reply to this


Stenmark (msg) 1968 Aug. 2, 2017, 9:40 p.m.   reply to: 1967 x
Az 1 m Ft többletet új állapotban tényleg nem éri meg az átlag felhasználónak, itt meg kell fizetni a nevet is. Viszont a használt áraknál már nincsen nagy különbség, és ott biztosan versenyképes a jelenleg kialakult ár, a Dl 2. szériájával szemben. A Dl egy nagyon kiegyensúlyozott motor, de az általad említett szempontok sokat jelentenek, hát még kétszemélyes használatnál. Bár gondolom német az összehasonlító teszt, de itt tényleg igazuk van. Egy kellemetlen szempont még van (az ülés és plexin kívül) az F szériával, de ez a 650,700-ast nem nagyon érinti, az 5000-5500-nál jelentkező finom, és idegesítő vibráció. A pörgősebb F-eknél ez elég kellemetlen lehet, de erről nincsen tartós tapasztalatom, mert én ez alatt használtam a motort. Na ez a Dl-nél ismeretlen.
Szóval ez a széria sem hiba nélküli, mint a boxerek sem, oda is kell bőven tolerancia. A főbb szempontoknak viszont meg kell feleljen, ebben most nálam az 1150 GSA viszi a prímet.
De egy F 800 GSA azért érdekelne egy hosszabb tesztre, a 700-as karakterisztikájával, azt talán a párom is vezetné (a boxerről hallani sem akar) Azt hiszem Mackótól olvastam valahol, hogy tudnak 200 e km-t futott példányról is, úgyhogy a tartóssággal sem lesz gond.

Tehát a jövő még nyitott könyv...
     Reply to this


lajostrom (msg) 1967 Aug. 2, 2017, 8:02 p.m.   reply to: 1966 x
Jó a bizalom, bár a motorrevü kevesebb tōbblettel bír pl. a Kiskegyednél. Tipp: néhány dologban (teljesítmény, nyomaték, fék, kifinomultabb elektronokák, szélesebb kiegészítő lista, stb.) nyer az F. Mindezt kb. 1 Mft többletért teszi. Ha van véleményed megismerném!
     Reply to this


varajani (msg) 1966 Aug. 2, 2017, 11:48 a.m.   reply to: 1964 x
Augusztusi Motor Revü-ben van cikk az F 700 és a DL 650 összehasonlításáról. Okvetlenül megveszem ezt a lapot!
     Reply to this


Stenmark (msg) 1965 Aug. 2, 2017, 11:22 a.m.   reply to: 1954 x
A rossz emlék elég régen, még síelés kapcsán volt, azóta megváltozott a helyzet.

Mostanában Erdélybe készülünk, a Retyezát a cél túrázni, de motorral a környéket (Transalpina stb) is megnézzük.

A fogyi tényleg hihetetlen, mindig megdöbbentett, mikor együtt tankoltunk a párommal és az övé mindig sokkal többet elment, és kevesebb benzinnel. Ezért is cseréltem a kis tankos boxert nagyra, de hát most már együtt megyünk, így a boxer is kevesebbet fogyaszt...Mármint az F nélkül...
     Reply to this


Stenmark (msg) 1964 Aug. 2, 2017, 11:08 a.m.   reply to: 1953 x
Szerintem jól fog működni, bár nagy túrán nem voltam és sem az F-el, de a Dl650 szintjét biztosan hozza, és azzal sokan túráznak. Két gyenge pontja azért van, az ülés (gyári komfort ülés elfogadható), és a szélvédelem, ez a Dl-en jobb gyárilag. Nekem farigcsált plexi volt rajta, de a 700-ashoz van már Givi Airflow, ami a 650-re is feltehető szerintem kisebb átalakítással, az jó lehet.

Az F 650 Twint elvitték közben (nagyon sajnáltam, de jó kezekbe került), maradt egy Touratech sztender szélesítő, valamint egy automata láncolajzó (Scottoiler), ha valakit érdekel.
     Reply to this


Daty (msg) 1963 July 31, 2017, 6:49 p.m.   reply to: 1962 x
Remélem, a beszélgetésünk után, rövidesen gurulhatunk együtt!:-))
     Reply to this


kawa70 (msg) 1962 July 31, 2017, 12:40 p.m.   reply to: 1961 x
Kerestelek, irtam pü meg a telefonod is megváltozott. Én felmentem a magas tátráig brezno felől, találtam egy utat amin sose hmjártam, ellenben szép helyen megy.
     Reply to this


Daty (msg) 1961 July 31, 2017, 11:24 a.m.   reply to: 1958 x
Mint pl tegnap.
Mentünk egy "lájtosabb" kört az alacsony Tátrában. (100-120)
348 km lett a vége, és erre ivott meg 11,5 liter benzint.
Vagyis 3,3 litert nyelt le százon.:-)

Akkor ennek ne örüljek?
De, örülök!!!:-DD
     Reply to this


Daty (msg) 1960 July 31, 2017, 11:19 a.m.   reply to: 1958 x
Igazából ezt csak az tudhatja, akinek van ilyen motorja.
A többiek "urban legendának" tartják, és jókat derülnek rajta, vagy megjegyzik, hogy a motorozásban nem a fogyasztás a lényeg.
Ez így igaz, egyetértek velük, hisz nekem is voltak "szomjasabb" vasaim.
De szerintem ez ad egy kis pluszt a motorozáshoz.:-)
     Reply to this


stixi (msg) 1958 July 30, 2017, 8:35 a.m.   x
Gratula nektek!
Eddig csak olvastam erről a legendás fogyasztásról, de két napja már tudom, hogy létezik!
Csak vigyorgok, amikor nézem a számlálót!!!
     Reply to this


Daty (msg) 1956 July 29, 2017, 10:02 p.m.   x
Mentünk feleségemmel egy rövidebb kört.
Végigmentünk a múlt hétvégére tervezetten, amit az eső elmosott.
436 km lett a vége.
Fel a Tátra aljához, ott végig, egészen a Szlovák-Lengyel határig, és haza.
09.30-kor indultunk, 18.30-ra értünk haza egy ebédet, és egy korai vacsorát beleszámítva.

Ja, ha valakit érdekel, nem séta tempó volt, hanem mentünk elég rendesen, és a fogyi így is 330 km-re 12,6 liter volt, ami 3,8-ra jön ki százon.:-D
     Reply to this


Daty (msg) 1954 July 25, 2017, 9:18 a.m.   reply to: 1952 x
Nekem mindíg is pozitív volt a véleményem a Szlovák emberekről, akikkel találkoztunk.
Nem kötözködtek soha, segítőkészek voltak, ha kérdeztünk tőlük valamit.
A hétvégén megálltunk egy Billa-nál, ott többen is odajöttek és megnézték a motorokat, és megdicsérték.

Ugyanakkor Szerbiában, mikor meglátták a magyar rendszámot a szállásunk előtt, ott azonnal elkezdtek szidni minket, igaz ez egy kocsma előtt ülő, ittas csapat volt.

Hétvégén futott bele a 29.000 km.:-)
Májusban volt 4 éves.
     Reply to this


varajani (msg) 1953 July 24, 2017, 4:28 p.m.   reply to: 1951 x
Azért mentem többet láncos motorral, mert azt választottam. Nehéz endurókra már nem vágyom. Az F nagyon kellemes városban, Magyarországon még éppen megfelel, nem tudom hogy fog működni majd Európában.
     Reply to this


varajani (msg) 1953 July 24, 2017, 4:28 p.m.   reply to: 1951 x
Azért mentem többet láncos motorral, mert azt választottam. Nehéz endurókra már nem vágyom. Az F nagyon kellemes városban, Magyarországon még éppen megfelel, nem tudom hogy fog működni majd Európában.
     Reply to this


Stenmark (msg) 1952 July 24, 2017, 3:20 p.m.   reply to: 1950 x
Szerinted nem érezhető változás, a szlovákok magyarokhoz történő viszonyában. Az én tapasztalatom egyértelműen pozitív, nemrég X faluban megállva megdicsérték a motoromat és még pár szót magyarul is mondtak hozzá. Ez azelőtt elképzelhetetlen volt, mármint a kommunikáció!

Hány km-nél állsz a Gt-vel?
     Reply to this


Stenmark (msg) 1951 July 24, 2017, 3:13 p.m.   reply to: 1949 x
Ha fordítva lennének az arányok, akkor biztos nem ezt mondanád. Egyébként vezethetőség terén a láncos motor tényleg jobb. Én a kardánt hamar megszoktam, mert az azzal kapcsolatos futómű és motor egység szerintem a legjobb a nagy súlyú túraendurokhoz., és ott nincsen lánccsapkodás és kenegetés sem. De amint Bp a cél, az F előnye behozhatatlan. Pontosabban oda egy C1-el járok, mert ott szintén nincsen lánc, és még tető is van a fejem felett. A legjobb a kánikulában a sisak és védőruha mentesség. Érdekes, hogy az F még a C1-nél is keskenyebb, illetve a C1-en a tükör pozició az ami rossz, így egy kicsit nehezebb a sorok között haladni.

Végső következtetésem, hogy az F az igazán univerzális motor.
     Reply to this


Daty (msg) 1950 July 23, 2017, 10:59 a.m.   reply to: 1943 x
Kerültünk egy "rövidebbet".
Sajnos közbeszólt az idő.
Eredetileg azt terveztük, hogy Breznó felé felmegyünk Liptószentmiklósig, onnét pedig nyugatról keleti irányban elmotorozunk a Magas Tátra "lábánál" egész Tátralomnicig.
Liptószentmiklós előtt kezdett el esni rendesen az eső, a hőmérséklet pár perc alatt lement 26 fokról 16 fokra.
"Bemenekültünk" egy kajáldába.
Mire megebédeltünk, el is állt az eső, épp csak annyira maradt vizes az út, hogy rendesen összekenje a motorokat.:-(

"Reggel" 09.30-kor indultunk, 18.30-ra értünk haza.
Mindezek ellenére szuper volt, 385 km lett a vége.:-)
     Reply to this


varajani (msg) 1949 July 21, 2017, 4:22 p.m.   reply to: 1948 x
Igen:"tologatás, városi használat, fogyasztás, olcsó fenntartás tekintetében verhetetlen ez a kategória" Nem: fék, futómű. 3 db kardános motorom volt 1000 köbcentitől 650-ig nem sokat mentem velük csak kb 70.000 Km-t semmi előnyét nem látom a láncoshoz képest. Azokkal legalább 500.000Km-t mentem.
     Reply to this


Stenmark (msg) 1948 July 21, 2017, 11:54 a.m.   reply to: 1947 x
Igen, vannak eltérések, de nem lényegiek, a futómű, motor azonos, és az összhang ugyanolyan jó. És egy 800 Gs tulaj mondta nekem még régebben, hogy az övéhez képest ez a jobb motor. Nyilván aszfaltos használatnál értette, de ezt Mackó is kihangsúlyozza a tesztben. Egyébként a közepes túraendúrok között (Dl 650, Versys, Transalp), magasan a legjobb (több német teszt is van róla), csak a nagy Bmw-k árnyékában kevesek értékelik. Én a láncos hajtással nem voltam kibékülve, nagyon nem szerettem a kenegetést, pucolgatást, ezért "szenvedek a nagy döggel", de tologatás, városi használat, fogyasztás, olcsó fenntartás tekintetében verhetetlen ez a kategória.
Gondolom neked is jó tapasztalataid vannak róla?!
     Reply to this


varajani (msg) 1947 July 21, 2017, 11:18 a.m.   reply to: 1945 x
Hasonló az F650 GS, és a F700GS de vannak különbségek...
     Reply to this


varajani (msg) 1946 July 21, 2017, 11:16 a.m.   reply to: 1945 x
A Totalbike-n is van róla teszt.
     Reply to this


Stenmark (msg) 1945 July 20, 2017, 2:19 p.m.   x
Sziasztok!

Bocs, hogy ide írom, de eladó lett F 650 Gs Twin motorom. Miután nekem már boxerem van (párom miatt eddig megtartottam csak sajnos alig ül rá), nem akarom tovább a garázsban nézegetni, ahhoz túl jó motor. Mackó az Onroadon (F700Gs) ódákat zengett róla. Ha valakit érdekel a Hahun, vagy a Képesen megtalálja.

Jó motorozást mindenkinek!
     Reply to this


Daty (msg) 1944 July 20, 2017, 1:25 p.m.   reply to: 1943 x
Én benne vagyok a jövő 7végén is.
     Reply to this


kawa70 (msg) 1943 July 19, 2017, 10 p.m.   reply to: 1942 x
jövő vasárnap ha jó idő lesz, mennék. Most hétvége már foglalt.
     Reply to this


Daty (msg) 1942 July 19, 2017, 9:06 p.m.   reply to: 1941 x
Neked mikor lenne jó?
Szívesen gurulnék már Veled egyet!
     Reply to this


kawa70 (msg) 1941 July 18, 2017, 9:25 p.m.   reply to: 1940 x
Kár, esélytelen, pedig egy ideje készülök én is.
     Reply to this


Daty (msg) 1940 July 18, 2017, 9:06 p.m.   reply to: 1939 x
Szombat reggel szeretnék.
     Reply to this


kawa70 (msg) 1939 July 18, 2017, 8:38 p.m.   reply to: 1938 x
Mikor mész?
     Reply to this


Daty (msg) 1938 July 18, 2017, 2:35 p.m.   x
Ha továbbra is ilyen meleg lesz, akkor:

https://www.youtube.com/watch?v=3CuTbTGqoEM

Zakopane, vagy még feljebb.:-))
     Reply to this


Daty (msg) 1937 July 4, 2017, 3 p.m.   reply to: 1936 x
Szerencsére konkrét problémánk nekünk sem volt sehol, de legalább 2x úgy kellett figyelni, mint itthon.
     Reply to this


rimen (msg) 1936 July 4, 2017, 2:16 p.m.   reply to: 1934 x
Nekünk sem volt soha gond az ottani közlekedéssel,persze idióta mindenhol van. Albánia az már ,,veszélyesebb"
     Reply to this


Daty (msg) 1935 July 4, 2017, 1:30 p.m.   reply to: 1934 x
8 napig voltunk kint még sem éreztem, hogy természetes lenne.
     Reply to this


gezasz (msg) 1934 July 4, 2017, 12:37 p.m.   reply to: 1913 x
Szerintem nem rosszabb a közlekedési morál mint itthon. Csak más ami, három nap múlva természetes nekem.Szerintem jobban figyelnek a járművezetők egymásra, mint itthon. Nincs köbe vésett elsőbbsége senkinek, még sincs több baleset, mint az agyonszabályzott hazai közlekedésben
     Reply to this


ErErpower (msg) 1933 July 4, 2017, 12:12 p.m.   reply to: 1913 x
Jó lett! jó helyeken jártatok! :)
     Reply to this


rimen (msg) 1932 July 4, 2017, 11:13 a.m.   x
Ez is Kotor!!
     Reply to this


varajani (msg) 1931 July 4, 2017, 10:35 a.m.   reply to: 1930 x
Nekem is nagyon tetszett, küldtem egy privát levelet ez ügyben!
     Reply to this


Daty (msg) 1930 July 3, 2017, 8:41 p.m.   reply to: 1929 x
Thx!:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 1929 July 3, 2017, 7:20 p.m.   x
Grat, szép helyeken jártatok.
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26528