gss | 2161 | 5. Februar 2018 00:37 |
Urak Hölgyek! Halkan érdeklődnék!(remélem nem veszitek spam-nek) Lenne-e igény hátsóemelőre az S/ST-hez? Volt egy ideig egy teleidomos S-em,ahhoz csináltam,bevált,használtam míg volt mihez,most lenne rá kapacitásom ezt is gyártani,normális áron(10000 körül) |
stixi | 2159 | 4. Februar 2018 15:22 |
Itt nézzél körül. https://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/bmw-spare-parts?partsearch=seats |
Flenegen | 2157 | 4. Februar 2018 12:39 | reply to: 2156 |
Tudja valaki az F800 s/st ülésváltozatainak cikkszámát? Az alacsony ülés cikkszáma érdekelne. |
ErErpower | 2156 | 2. Februar 2018 14:47 | reply to: 2154 |
Nagyon baba gépezetek ezek! nem éhesek egyátalán... :)
|
varajani | 2155 | 2. Februar 2018 12:20 | reply to: 2153 |
Elég jól meg lehet állapítani egy motorról a féktárcsák állapotából az eddigi előéletét.Persze a szemrevételezés is számít. Pl egy 30 éves járműnél sok minden történhetett előzőleg...
|
night-rider | 2154 | 2. Februar 2018 04:29 | reply to: 2151 |
Ha nem vezetett szervizkönyves akkor akár mi is lehet....mindenki hazudik..az enyén 2008-de minden dokumentálva van
|
gabyyh | 2153 | 1. Februar 2018 22:54 | reply to: 2152 |
Rosszat írtam de jóra gondoltam. :) 0.1 lesz az valóban. Köszi a helyesbítést.
|
varajani | 2152 | 1. Februar 2018 22:41 | reply to: 2151 |
Nem lesz az egy kicsit sok? Talán 0.1 mm/10.000 Km!
|
gabyyh | 2151 | 1. Februar 2018 20:39 |
Segítsetek egy kicsit. Szombaton megyek megnézni egy 2010-es F800GS-t. Mire figyeljek a gépnél? A féktárcsák itt is kb 10 ezrenként kopnak 1mm-t? Köszi! Gábor |
ErErpower | 2146 | 31. Januar 2018 17:59 |
...dokkal kényelmesebb lett! amugy 2007 es R1200R nek a kormánya... fékcsövet is kell cserélni hozzá mert nem sokkal magasabb lett a rogzitési pontja...
|
stixi | 2144 | 30. Januar 2018 13:21 |
Sziasztok! Esetlegesen tudna valaki F800 S, ST-re való gyári BMW oldaldobozokat, elfogadható áron? Köszönettel! |
Daty | 2143 | 26. Januar 2018 10:28 | reply to: 2142 |
Kérdezd meg Ernőt, neki olyan volt! De azt hiszem a kormányt kicserélte GT kormányra, mert kicsit "fekvős" volt. |
gabyyh | 2142 | 25. Januar 2018 23:02 |
Vajon 5-600km-t is le lehet vele motorozni egy nap úgy, hogy másnap is kedvem lesz ráülni?
|
night-rider | 2140 | 25. Januar 2018 13:19 | reply to: 2138 |
Veszel bele wilbers vagy hyperpro progressziv rugokat és olajat hozzá..és mesejó lesz
|
night-rider | 2139 | 25. Januar 2018 13:19 | reply to: 2138 |
Veszel bele wilbers vagy hyperpro progressziv rugokat és olajat hozzá..és mesejó lesz
|
gabyyh | 2138 | 25. Januar 2018 13:02 |
Sziasztok! Rég jelentkeztem, elment végre a motorom és nagyon szemezek az F800ST-vel. Nagyon ne vegyek ilyet? Mi a véleményetek. Próbáltam a nem zörgős fajtát és tetszett, de az első futóműve az rettenet puha. Lehet azon úgy mókolni, hogy érdemben javuljon? |
kawa70 | 2136 | 24. Januar 2018 17:04 | reply to: 2135 |
Én is voltam montenegroban, nagyon tetszett. Hát ilyen többnaposra nem hiszem hogy rá tudom venni, nincs hova tenni a gyerekeket. Ráadásul annyira nem rajong a többnapos motoron ülésért, de ha van valami ötlet, egyeztessünk. Szlovákia mindenképp nyerő. |
Daty | 2135 | 24. Januar 2018 15:58 | reply to: 2134 |
Szeva Kawa! Én is azt mondom, hogy az idén már csak kellene egyet gurulnunk együtt! Feleségeddel nem terveztek valami több napos külföldit? Nekem múlt évben Montenegró nagyon bejött.) Mert ha igen, mi is benne vagyunk!:-) |
kawa70 | 2134 | 24. Januar 2018 11:30 | reply to: 2133 |
Szeva Daty, idén már csak menjünk valamerre:) Amugy tényleg egy trágyaszar lett az egész. Évekig napi rendszerességgel olvastam itt mindent, lassan már mindenkit ismeretlenül is ismertem, de már csak hébe-hóba nézek én is be. Nagyon kevés értelmes ember maradt itt, most legutóbb lendvai és László atya életmüvein merengtem, amiért érdemes volt benézni. |
Daty | 2133 | 24. Januar 2018 10:44 | reply to: 2131 |
Szia! Na ezt, én sem gondoltam volna, de köszönöm!:-) Semmi érdekes nincs velem, köszönöm, megvagyok, épp úgy mint a motorom, amit még most sem akarok lecserélni!:-) Néha olvaslak, ebből tudom, hogy Te aktív vagy.:-) Az igazi oka, hogy nem nagyon írok, az az, ami miatt rengetegen elpártoltak ettől az oldaltól. Mármint az, hogy egy nagy sz@r lett az egész.:-( Sajnálom, mert szerettem itt fórumozni. Remélem nyáron összefutunk végre!:-) |
Utalatos | 2132 | 24. Januar 2018 09:05 |
Nem gondoltam, hogy egyszer még én fogok érdeklődni, hogy mi van veled Daty, de most feltünt, milyen régen jelentkeztél be. Télen is van ám motoros élet, csak most itt zajlik a fórumokon. Zajlana, ha aktivabb lenne mindenki:-) |
Utalatos | 2131 | 24. Januar 2018 09:05 |
Nem gondoltam, hogy egyszer még én fogok érdeklődni, hogy mi van veled Daty, de most feltünt, milyen régen jelentkeztél be. Télen is van ám motoros élet, csak most itt zajlik a fórumokon. Zajlana, ha aktivabb lenne mindenki:-) |
kawa70 | 2129 | 8. November 2017 21:28 | reply to: 2128 |
Menjünk:) a tempoval neked se lesz bajod, fürödni meg majd fürdesz este a szálláson:) Amugyse wellnes ez hanem motorozás:) |
kawa70 | 2126 | 8. November 2017 21:08 | reply to: 2125 |
Szimpatikus a túra kiirásod, ha lesz még ilyen és időm engedi beneveznék.
|
gezasz | 2125 | 8. November 2017 18:29 | reply to: 2124 |
Szia Daty! Nem tervezek pancsolós túrát, az nálam családi program. Viszont ha lesz üresedés a túrámon üzenek neked feltétlen.
|
Daty | 2124 | 8. November 2017 10:37 | reply to: 2116 |
Ezért írtam bele ezt én is a hsz-omhoz: "Persze, ha 10 fok fölé megy a hőmérséklet....:-)" Ha jó idő van télen, minden további nélkül beleteszem az akkut, és megyek egy kört!:-) Későn vettem észre a túrádat!:-( Nem tervezel még valamit nyárra? Valami pancsolósat Horvátországban? Vevő lennék rá! |
Daty | 2123 | 8. November 2017 10:32 | reply to: 2115 |
Majd ha kivettem az akkut, én is takarok!:-) Remélem jövőre már együtt is gurulunk! |
gezasz | 2122 | 7. November 2017 21:04 | reply to: 2120 |
Szia Lajos! Igen mostanában többször elgondolkoztam,hogy kellene egy kisebb motor is 2. számúnak ,max 250 ccm. Csak az a baj,hogy ilyen kategóriáju motorok szinte nincsenek a piacon. Mármint rendszámos vállalható állapotban nem túl drágán. Max 300000 ft-ért. Olyan barangolósnak, pl egy Xl 250 vagy CB 250. Mz-kből meg elegem van, volt belőle. De azok közül is ami valamire való azért elkérnek 200 ezret minimum. Annyit meg nem érnek
|
kawa70 | 2119 | 7. November 2017 19:59 | reply to: 2118 |
Szerinted nem? Egy hatszázassal hamarabb kijönnék egy lazább körre. A nyomatékkal, meg lóerővel még nem is lenne gond, mert odafigyeléssel, meg elektronikával erősen felügyelt Ktrc-vel nem fog megcsuszni, de nehéz is, meg téliesebb viszonyok között magasabb a kockázati ráta is. Ahhoz meg hogy 85-tel mennyek 50 km-t nem fogom össze-vissza öltözni magam:)
|
lajostrom | 2118 | 7. November 2017 19:53 | reply to: 2117 |
Mindjárt jön a 100+Le,meg a 100+Nm nyomaték meg van. Mégis De igazad van. Ilyenkor a kevesebb a több. |
kawa70 | 2117 | 7. November 2017 19:45 | reply to: 2116 |
Ha jó az idő, mint már volt is rá példa, vélhetőleg megyek én is egy kisebb kört. Az elrakás nem téliesítést jelent, akku marad, egyszerűen csak be lett rakva a kocsi elé a garázsban, és le lett takarva, amit nyáron nem szoktam elkövetni vele. De ahhoz tényleg jó idő kell, nem borongós 2 fok. Többnyire mindig 150 LE feletti motorjaim voltak, azok azért kevésbé élvezhetőek téli viszonyok közt mint pl egy könnyebb, sokrétübb motor.
|
lajostrom | 2117 | 7. November 2017 19:45 | reply to: 2116 |
Ó Géza! Nem olyan bonyolult ügy ez! S tudom, hogy Te is tudod. Naggyából mostantól van itt mifelénk az az időjárás aminek folyamatosabb elviselése motoron kiemelkedő kondíciót, magas kockázattűrést, nem kenyérharcot vívó élet, jó egésség, kalandvágy, etc.is kíván, nemcsak gumit, és kényszert. A Maros töltésén hallottam szép példát. Ötvenes bicajos-futó-motorosról (bár dereka fáj) hallottam. Megy,megy,......
|
gezasz | 2116 | 7. November 2017 19:06 | reply to: 2115 |
Én nem értem ezt az elrakást. A motor nem befőtt! Használni kell! Én télen ha jó az idő ,süt a nap 10 fok felett van a hőmérséklet, akkor kerülök egyet. Főleg ha már hetek óta nem lehetett. Eddig 13 ezer km
|
kawa70 | 2115 | 7. November 2017 18:29 | reply to: 2112 |
Ma cseréltem elsö gumit lemosva már rég le van, de most már alighanem be is takarom:)
|
kawa70 | 2114 | 7. November 2017 18:28 | reply to: 2112 |
Meglepö modon idén én is nagyjábol ennyit mentem, rég volt ilyen évem:) Lehet az 1400-nek köszönhetöen:) bár az XX is nagyon jo gép volt. |
Daty | 2112 | 7. November 2017 17:22 |
Daty | 2111 | 5. November 2017 17:00 | reply to: 2110 |
Nem hát, csak próbálom mozgásba hozni a fórumit!:-) Nem találkoztunk az évben!:-( Motoroztatok egyáltalán? Tegnap nyomtam egy "kemény" 90 km-t!:-DD Tele technikás egyenesekkel Miskolc felé.:-)) 8 és 14,5 fok között mozgott a hőmérséklet, de a legtöbbet 12 fokon állt. Nem volt meleg, de ki lehetett bírni, és mg az aszfalt sem csúszott nagyon. |
Daty | 2109 | 30. Oktober 2017 18:54 | reply to: 2104 |
Egy pedelec bringa nem lehet rossz! Lehet, lecserélem a BMW-t!:-DD |
varajani | 2107 | 29. Oktober 2017 10:26 | reply to: 2101 |
https://www.louis.de/artikel/cobrra-nemo-2-kettenoeler/10010167?filter_article_number=10010167&list=413591053 Egy újabb megoldás a lánckenésre. |
varajani | 2106 | 28. Oktober 2017 19:30 | reply to: 2104 |
A "boldog szocializmusban" a városi kerékpárboltban kapható volt összkerék-hajtású kerékpár is. A középagytól egy vastag bowden vitte a forgást az első kerékhez, mindkét végén kúpfogaskerékkel. Ha jól tudom valamelyik nagy német autógyár készít olyan kerékpárt is, amelyikben fokozatmentes agyváltó van. Ára: 1M Ft.
|
varajani | 2105 | 28. Oktober 2017 19:25 | reply to: 2104 |
" utálok menni biciklivel a sok figyelmetlen, és nem ritkán büdös autós miatt." Én pont ezért adtam el a segédmotoromat /90ccm Honda Cub/ mert féltem a városi forgalomban közlekedni. |
Stenmark | 2104 | 28. Oktober 2017 17:55 | reply to: 2102 |
Köszi! Ilyet még nem láttam! A szíjhajtáson már elgondolkodtam (van olyan is), csak ott is bonyolult és drága a váltó (agyváltó), mint itt is. A visegrádi hegyeket szerintem nem bírná váltója, ill. nincsen annyi sebesség benne, mint az enyémben, és az első teló is hiányzik. Ha már így eltértünk a topik témájától még egy talán belefér. Az elektromos hajtásé a jövő, és ebben már vannak egész jó megoldások biciklinél is, és motornál is. Itt elsősorban az erdei használat lenne nekem szempont, ha már nem tudom kitekerni a hegyeket. Nyugatra tőlünk már nagy sláger. És a motort továbbra is aszfalton használom, ott utálok menni biciklivel a sok figyelmetlen, és nem ritkán büdös autós miatt. |
lajostrom | 2103 | 28. Oktober 2017 16:10 |
Úgy rémlik, h.a magasabb előállítási ktsg.mellett a nagyobb energia igénye vót az egyik kritika. Mintha 8%-nyi (nem néztem utána) teljesítmény veszne el a szöghajtáson.
|
varajani | 2102 | 28. Oktober 2017 15:35 | reply to: 2101 |
Manapság ritkaság a kardán hajtású kerékpár, de azért találtam egyet a Számodra! https://www.ebay.de/itm/Viva-Fahrrad-Herrn-Kardanantrieb-danisches-Design-Limeted-RARITAT-No-30-Berlin/302451471533?hash=item466b8334ad:g:RnwAAOSwv~NZuUpp |
Stenmark | 2101 | 28. Oktober 2017 09:14 | reply to: 2099 |
Egyébként a kardánnal én már jól összenőttem, engem már nem zavarnak a hátrányai, mert vannak, csak az a fontos, hogy nem kell kenegetni, és pucolgatni, hanem menni vele. A biciklinél is utálom a láncot ápolni, de az mtb-nél nincsen alternatíva. Az F-nél, mikor mentem vele, alacsony fordulaton csapkodta a láncot, amit nem tudtam megszokni. Persze a boxernél megszoktam, hogy alacsony fordulaton is lehet használni, és az F-et is így akartam használni, na az nem ment. Na ennyit a saját tapasztalatról, és ezek persze az én szempontjaim, barátom pedig boldog a CB750 seven fiftyével, és meg is értem, mint Téged is, hiszen nem zavarnak a láncos motorok. Jó motorozást mindenkinek! |
lajostrom | 2100 | 27. Oktober 2017 18:12 |
Nem túl szakmai, de előny- hátrány itt is ott is. Mkp nál az elegendő teljesítmény és a magasabb eladási ár nélkülözhetetlen asszem. Mondható prémium szegmensnek.
|
varajani | 2099 | 27. Oktober 2017 11:17 | reply to: 2098 |
Számtalan MZ után egy Gold Winggel kezdtem, majd egy GL650, CB 750F2, 750 Nighthawk, Xl900 Diversion, majd 3 db Varadero/230.000 Km összesen a Varaderokkal. Úgy általában legalább 600.000 Km-t motoroztam Európa 35 országában balesetmentesen, egyszóval láttam már motort. Számtalan módja van a lánckenésnek, Pl:a közönséges motorolaj is, amit könnyen le lehet törölni. A Motordoktor egy régebbi hozzászólásában /évekkel ezelőtt/ azt írta, hogy majd összehasonlítja a láncot és a szöghajtást egy cikkében motoros szempontból. Még nem nem tette meg.
|
Stenmark | 2098 | 27. Oktober 2017 10:10 | reply to: 2097 |
Mert még nem volt kardános motorod, vagy igen? Neki volt egy 1200 Gs, amibe 130 ezret belehajtott. Én nagyon utálom a láncápolást. Van egy barátom a Bakonyban, na Ő imád azzal is szöszmötölni, nem vagyunk , szerencsére, egyformák. |
varajani | 2097 | 27. Oktober 2017 08:20 | reply to: 2096 |
Egyetértek a cikkel, én is hasonló szempontokat állítottam fel, amikor eladtam a Varaderot. Ellentétben a cikk íróval, én csak az előnyét érzem a lánchajtásnak.
|
Stenmark | 2096 | 27. Oktober 2017 06:44 | reply to: 2087 |
Figyelmetekbe ajánlom Csele tesztjét, mondtam is neki, hogy egy piszok jó motort vett meg. Én meg rághatom magam... De majd ha kinövök egyszer a boxer őrületből, valszeg újra egy ilyet veszek. http://www.barangolo.com/cikk-475-BMW-F650GS-(~F700GS)-...-szerintem Innen is gratulálok neki, jó volt olvasni! |
Daty | 2095 | 21. Oktober 2017 20:56 |
Én csak felfelé, szoktam kuplung nélkül váltani, azt is csak ritkán. De szerintem semmi gond nincs ezzel. |
kawa70 | 2094 | 21. Oktober 2017 20:21 | reply to: 2093 |
A lényeg a terhelésmentes váltás, ha érzéssel rátartassz a váltókarra, magától átugrik amikor kissé visszaveszed a gázt, onnan már csak a gyorsaság számit, hogy mielőbb végbemenjen a folyamat.
|
kawa70 | 2093 | 21. Oktober 2017 20:19 | reply to: 2092 |
Ez így van, mivel van egy kis szünet amig a két fogaskerék újra kapcsolódik, tehát nem egyből csúszik át a másikra.
|
kawa550 | 2092 | 21. Oktober 2017 17:20 | reply to: 2090 |
Ha sietős, akkor felfele én se mindig használom. Kis gázcsippentés, felpöckölöd oszt kész, az én motorjaim mind jól viselték az ilyesmit
|
kawa70 | 2090 | 21. Oktober 2017 17:16 | reply to: 2088 |
Nem feltétlenül........ha tisztában van az ember a váltó müködésével és ésszel csinálja. Kulisszás váltóval oda-vissza váltok úgy, hogy észre se veszed, szekvenciálissal lefelé nem szoktam, de felfelé szintén észrevétlenül megoldom. Persze az is igaz, hogy nem keveset váltottam aszinkron váltós járművön.
|
varajani | 2087 | 20. Oktober 2017 19:40 | reply to: 2086 |
Egy éve vettem az F650GS-t csak 4000 km-t mentem vele eddig, de lassan kezdem már megszokni. Nagyon jó a váltója, le-fel lehet kapcsolni kuplung nélkül, rugalmas a motor, folyamatosan húz 2000-től végig, és keveset fogyaszt. Könnyű, kicsi, ami néha előny, néha hátrány.
|
Daty | 2084 | 17. Oktober 2017 20:45 | reply to: 2076 |
Nem kell a BMW-t túlmisztifikálni, az is csak egy motor, elromolhat nem? És mi volt az a probléma, ami adódott vele? Lejött a tankról a BMW matrica?:-D |
Daty | 2083 | 17. Oktober 2017 20:43 | reply to: 2081 |
Eszem ágában sincs eladni életem eddigi legjobb motorját!:-)
|
Daty | 2080 | 17. Oktober 2017 17:40 | reply to: 2079 |
Amikor kimegyek a határon, nem azt látom kiírva. Amint módosítják a kiírást, én is azt fogom írni.:-) |
Daty | 2078 | 17. Oktober 2017 11:11 | reply to: 2073 |
Az elkényelmesedett BMW-sek ilyenkor már nem ülnek motorra, azért nem láttál egyet sem.:-) Szlovákiában rengeteggel találkoztam.:-D |
Daty | 2077 | 17. Oktober 2017 11:08 | reply to: 2069 |
Sajna még nyöszörög, bár kicsit befújtam szilikonnal, attól egy darabig elhallgatott.:-))
|
gezasz | 2076 | 16. Oktober 2017 20:45 | reply to: 2074 |
Meg könnyen romlik. Valahogy a legutóbbi túrán is egy BMW-vel adodtak problémák
|
1Laciapu | 2075 | 16. Oktober 2017 11:09 |
Én meg attól szoktam tolulást kapni, amikor a gugliban megtervezek egy utat a sógoréknál, a volt magyar területen még most is magyarul írja a települések nevét. De mikor kimész, minden németül van! Ha már egyszer Ausztria, akkor írja az összest németül! Aztán ha valakinek bántja az önérzetét, legyen egy átkapcsolhatósági lehetőség. Éppen ezért nem a gugliponthut, hanem az "at" használom, de bosszant a következetlenség. |
varajani | 2073 | 16. Oktober 2017 09:21 | reply to: 2068 |
Tegnap csatlakoztam egy 18 motorból álló csapathoz Szeged-Világosi vár útvonalon. 300 km-be belefért. Remek napos idő +20 fok feletti hőm. Nagyon egyedül éreztem magam a sok Africa, Transalp és egyéb Honda között:-) BMW-vel nem jött senki.
|
Utalatos | 2072 | 16. Oktober 2017 07:59 | reply to: 2071 |
Hogy kerult a "Sahy"-ba a "p" betu nem tudom, en csak "tiszteletbol" megprobaltam az a hulye feluljelzett "S" betut kihozni valahogy. Azert nem allitom at a billentyuzetet:-)
|
Utalatos | 2071 | 16. Oktober 2017 07:52 | reply to: 2070 |
Nem mondod?:-)) Most keptelen vagyok tortenelem es foldrajz orat tartani, es a nemzeti hovatartozasrol sem papolnek, mert szerintem pont Te pontosan erted, mi bajom van ezzel. Raadasul Popradot minden iranybol meg Szepes varmegye veszi korbe. Ha pedig valakinek Pozsony inkabb Bratislava vagy Ipolysag inkabb Spahy, annak ugysem jelent semmit az en "hozongesem". Mellesleg most tenyleg a szij erdekelt, de regi serelmem okan nem alltam meg, hogy ne tegyem szova:-) Nem irok olyan gyakran a Datynak:-) |
kawa70 | 2070 | 15. Oktober 2017 22:00 | reply to: 2069 |
Attól az még szlovákia:)Ráadásul nem is teljes szlovákia Felvidék:)
|
Utalatos | 2069 | 15. Oktober 2017 19:46 | reply to: 2068 |
Bàr vértolulást kapok minden alkalommal mikor Felvidék helyett a "Szlovákiát" használod, de ez most mellékes, mert csak a hajtásszíj viselkedésére lennék kiváncsi. Nyöszörgött szegény vagy meggyógyúlt magátol? |
Daty | 2068 | 15. Oktober 2017 17:30 |
Tegnap kinéztünk Szlovákiába, Poprádtól 10 km-re fordultunk meg. 9-16 fok volt, 270 km lett a vége.:-) |
Daty | 2067 | 15. Oktober 2017 09:36 | reply to: 2064 |
5 év, 40-50.000 km-t írnak rá. Ez 4 éves 33.000 km-rel. Nem repedezett, nem nyúlt. Akkor miért kellene lecserélni? Csak mert nyikorog? |
Daty | 2066 | 15. Oktober 2017 09:34 | reply to: 2065 |
Szerintem Ernő a fogasszíjra gondolt!:-) De amúgy nem rossz, amit feltettél, elgondolkodok rajta!:-DD |