tomijoe1 | 650 | 10. September 2012 12:30 |
Eladóvá váltak két alkalommal használt f4 interphone készülékeim. Gyári dobozaiban(2db.)40,000,-/db. A készülékek hibátlanok, egy hónaposak!
|
Por | 649 | 6. Juni 2012 19:28 | reply to: 647 |
Most tesztelgetem, még nem ismerem teljesen, csk a GPS-t hallgattam menet közben az jó volt. Én is az F5-re hajlottam, de rohadt drága: 55eFt/db, míg ez csk 17e/db. Nekem elsõsorban a GPS miatt kellett, de ha még beszélgetni is lehet vele az csúcs lesz. Márpedig 1 jó BT-s füles is van 15e. Bár a lentiekben szidják, de van aki elégedett vele. Nemtom, ennyit megér egy próba. Gondolom az elvárások számítanak, és én nem várok tõle sokat.:-) Már osztok 2vel amikor vmit igérnek, és nem csk ha magyar:-) Mondom az egyetlen hiba, ami viszont xar ügy ez a visszakapcsolási gond GPS-re: akár az egységet, akár a transmittert újraindítom helyreáll a kapcsolat. Szval GPS-rõl Inkomra vált, vissza nem, mert a transzmitter lekapcsolódik - pedig az ugye fél méterre van:-( |
zoligs | 648 | 5. Juni 2012 21:44 | reply to: 647 |
Ez ami utálatos aBT be , amint többet szeretnél mint utas komunikáció, és telefon ,vagy GPS, sürün szétkapcsol , és ezért megbízhatatlan. A rádió a linkedben nekem azért nem tetszik mert csak VOX os, ami azt okozza , hogy magas sebességnél, esetleg hangos dobnál kinyit, és adásba lép akkor is ha nem akarod, ha pedig többeknek van egyszerre ilyen , akkor nagyon gyorsan jó hangulat lesz a társaságban :)
|
Lacika-FZ6 | 647 | 5. Juni 2012 21:27 | reply to: 646 |
Még mindig semmi javulás, hogy nem vált vissza gps/mp3? Hány kilométert használtad már a BT-t? Mennyire használod majd ki szerinted, mert tavaly már én is nagyon gondolkodtam (a másik topikban) a vásárláson, de még vártam 1 évet. Ami nagyon tetszene a Starcom rendszer, de az elég drága verzió szerintem sajnos és ... vezetékes. :( Én is elég sokat kérdeztem itt a fórumon illetve próbáltam utána olvasni a dolgoknak és ha most vennék készüléket, akkor valószínûleg én F5-t vennék. Az lenne az elvi kérdésem amúgy, hogy az F5 a BluetoothŸ 3.0 miatt képes 6 motor (6 F5-ös rendszer) között kapcsolatot létesíteni, de mi van akkor, ha csatlakoztatok hozzá egy Interphone TRIBE Bluetooth PMR446 is ( http://www.szallerbeckmotor.hu/interphone-kihangositok/1610-interphone-tribe-kommunikacios-keszulek )? -Ez által minden olyan motorossal tudok beszélgetni akik a frekvenciámon vannak? --Ettõl függetlenül a F5-ös rendszerrel rendelkezõk a Bluetooth-on továbbra is tudnak kommunikálni? |
Por | 645 | 28. Mai 2012 09:27 |
Na, végülis vettem egy BT Interphonet, ami jónak tûnik. 1 gondom van vele: A GPS/MP3 kapcsolatból az intercomra átvált szépen, viszont vissza a GPS/MP3-ra nem akar visszajönni az intercom megszakítása után. A leírás alapján automatikusan vissza kellene térnie oda. Csk akkor áll helyre a GPS/MP3 kapcsolat, ha újraindítom a BIM-et...ez gáz. A GPS/MP3 kapcsolat egy BT audio transmitterrel történik, egyébként problémamentesen. SegítséééG!!!! Ha van valakinek tapasztalata, lszi írjon ! |
blaupunkt | 644 | 24. Mai 2012 12:47 | reply to: 643 |
Hát igen... Ha van lóvé akkor F5. Ha fele lové akkor midland BT2 ja és normál USB töltõs ami nem hátrány (ez ma ugrott be amikor pakoltam az útra a töltõket :) ). Vezetékessel csak a szopás van, megtörik, kirántod, nem érintekzik. GPS hang átküldése nekem külsõ BT adapterrel megy.... bár megvagyok nélküle. GPS függõ is nem csak F4 F5 és Midland BT2. Minden megoldható csak szarból nem lesz jó kütyü. |
Por | 643 | 24. Mai 2012 09:44 |
blaupunkt, akkor szted ha van 2*50eFt, akkor F5, ugye? Ha csk 50e van 2re akkor meg MidlandBt2 (ugye ez is tud kb. 150-200m-t intercomban). Az albrechtes (vezeték-központos) megoldás pedig felejtõs? Ha jól értettem? És még egy kérdés, ami lényeges lehet: milyen BT-s GPS-el tudnak ezek kommunkiálni. Mert ha jóltudom, akkor az F5 az 3.0-ás, az F4=???, a midland pedig=???? :-) Szval ez megint gond lehet. zoligs és suprati nagyon köszönöm a pü-ket nektek is!!! |
blaupunkt | 642 | 22. Mai 2012 09:56 | reply to: 641 |
A központot eladtam féláron. Ugye kell hosszabító kábel meg kiegészítõk..... dögöljenek meg. A szettet elsõ 2 vettem utánna 4-et pedig cseréltettem garban mert 1,5 havonta jártam vissza valamelyikkel.... Persze nem 100méterrõl.... Akkora fejem volt a végén, hogy a DND-ben majdnem rendõrt hívtak rám. Még most is a frász kerülget hogy ekkora szart rámsóztak, ha a Kõbányai piacon veszem akkor megérdemlem de nem sajnáltam a lóvét...... |
fazakas66 | 641 | 22. Mai 2012 08:44 | reply to: 636 |
Hali!! Azt a bizonyos sz.rt(ae600s) cserélték garanciába vagy ment zsebre? Ugyan így jártam mindkét sisak szett a 3-ik nap már törést mutatott,vissza is küldtem és most várom a reakciót.A gps hangot az utas kétszer olyan erõsen hallotta:( Másra nem is akarom használni csak az utas és gps,kíváncsian várom mi lesz a végkimenet. |
F2 | 640 | 20. Mai 2012 22:12 |
Én (mi) is Midland BT2-t használok (használunk) 2 éve... Utaskommunikáció kifogástalan még 140-150-nél is (zárt pályán szigorúan :) ) Használtam PMR-rel is (kábelesen rádugható, Midland G7), GPS-el is, telefonnal is. Sztem kifogástalan ezért a pénzért...
|
Por | 639 | 20. Mai 2012 14:13 |
UH, köszi srácok a kommenteket, nagyon tanulságos: bejött amit éreztem a vizeletemen, t.i.hogy kiforrott és elfogadott rendszer nem nagyon van ill. az F5-ben van a remény. Pedig már kezdtem hajlani az Mit100 intercom+Midland G7 PMR verzióra... Szval akkor jól éreztem h kérdezni kell, h talán a más kárán is tanulhatok. A rádiós rendszer pedig bíztatónak tûnt. Cáfoljatok meg lsz.! |
sz_zsolti | 638 | 18. Mai 2012 00:37 |
Az elmúlt egy évben két motor között F4-et használtunk. 2 személy/2motor között, valamint telefonra, zenére, gps-re tökéletes :) Õsszel bõvült a létszám egy utassal, viszont a 3db F4-et nem igazán lehetett összehozni, így most 2db F4-et lecseréltük F5-re. Tapasztalat még nincs, de amint lesz megírom. Elvileg itt már menni fog a 3 személy összekapcsolása.
|
zoligs | 637 | 17. Mai 2012 14:04 | reply to: 636 |
Látom egy dologról beszélünk, csak más megközelítésbõl, a lényeg az hogy egy vagyont költöltünk megbízhatatlan szar rendszerek turbózására, sikertelenül . Ha csak utassal akarsz beszéln, telefonálni , gps , akkor bármely BT megteszi , de ha 5 másik motorral akarsz komunikálni , akkor az már zsebbenyúlós , sajnos . |
blaupunkt | 636 | 17. Mai 2012 10:18 |
Nekem volt 50k és ebbõl lett mindland BT2 pár. Viszont az F4 duplája lett volna de a hatótávolság és a jó mikrofon arra az oldalra hajt. Ezt a vonalat követve F5 az a csapatban motorozók szupedr eszköze lehet. Qrva drágáért :) A Midlandom hozza a 5 óra folyamatos pofázás vagy 4 óra készenlét 4 óra pofázás. A zene hallgatás városban 2 hét :) Most ezt találtam: http://www.dnd.hu/index.php?page=reszletek&action=index&id=829_Midland_BT2G_dupla_motoros_intercom Ezt a szart vettem meg kezdõ motoros koromban: http://www.dnd.hu/index.php?page=reszletek&action=index&id=827_Albrecht_AE_600S_motoros_intercom Albrecht_AE_600S Amit szoptam vele azt felírtam a naptárba és tamagocsi emlékmûvet emeltem neki. 1 évig volt meg utánna majdnem a rá költött árban vettem meg a midlandot. Csak akkor volt kábeltörés amikor kellett volna, 2x+4x szedtem szét a sisakotat átkábelezés miatt az új szett minden esetben 3000 HUf az utolsó alkalommal mondtam az eladónak hogy ez nem lego hanem sisak és ha nem képesek a megfelelõ minõség elõállítására akkor ne áruljanak ekkora szart. Az eltöltött km 10.000..... az élmény megfiztehetettlen, annyiszor nem mondtam, hogy 'hallod hallod'.... viszont nyugodtan szidhattam a közlekedõket .... |
Por | 635 | 17. Mai 2012 08:15 |
Ahogy nézegettem a videókat, van a F4-F5 Interphone(Intercom?), a ScalaRider, és a (midland)MD2. Ezek ugye külön,független versengõ gyártók rendszerei, nem pedig egy gyártónak a különbözõ célra (ill. minõség/árszintre) kifejlesztett és ennek megf. fantázianevû termékei? Ja és a legújabb az F5? Viszont nekem gyanúsak az F5 kapcsolói, az F4-é bizalomgerjesztõbb. Szval a laikusnak még a termékkínálat értelmezése és megértése is tényleg gond, nemhogy a használhatóság eldöntése. Azért alakul, szval: ha van rá 40-50-ezer akkor inkább az F4-F5 a top? |
zoligs | 634 | 16. Mai 2012 16:18 | reply to: 633 |
Az F4 tényleg a legjobbnak tûnik az eddigi BT k közül, csupa jót írnak róla , csak "At this point, the only advantages a wired system might have are longer talk time and ability to connect with multiple users, but once the Bluetooth folks figure that one out, I wouldn't want to be selling wired units " a több felhasználó egyidejü megbízható használata nem kielégítõ még.( mondják a tesztelõk ) Midlandot használok a városban, zenére és telefonálásra hibátlan , innen a 4 óra használati tapasztalat. |
blaupunkt | 633 | 16. Mai 2012 12:12 | reply to: 632 |
Ha nincs hát nincs. Azért javaslom kipróbálásra: http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Bluetooth-Multi-Interphone-headsets-6-riders-/251063535061?pt=PDA_Accessories&hash=item3a748d85d5 Amúgy azért az Interphone F4 és F5 is hozza az 3 km távolságot a hegyekben is. Ehh nem 4 órában hanem 8-10h ben. A Midland-nál a távolság a negatívum viszont többet tudott az F4-nál olcsóbban. Tesztek: http://www.webbikeworld.com/motorcycle-intercoms/interphone-f4/ http://www.webbikeworld.com/motorcycle-intercoms/interphone-f5/review.htm http://www.webbikeworld.com/motorcycle-intercoms/2009-midland-bt2-d/ |
zoligs | 632 | 14. Mai 2012 17:54 | reply to: 628 |
A linket ellenõriztem, nálam mûködik (igaz angolul).Az én tapasztalatom a BT s dolgokkal, hogy csak ideális körülmények között mûködnek a távolságok, és kb 4 órát tudnak, kivéve a BMW és Schuberth gyári szettek, az olcsóbb BT szettek elég sûrûn megszakadnak egymással , és motorozás közben macerás az újracsatlakozás. Amennyiben valakinek mindenre szüksége van- utaskomunikáció -GPS kapcsolat- telefonkapcsolat- zenehalgatás- PMR, akkor tudni kell , hogy nincs az a BT szett ami megbízhatóan kezeli az elöbbieket. A Starcomba zsinórral csatlakoztatod az összes komunikációs kütyüt, és egy modul komunikál a bukóddal, ez így egy megbízható , minimális hibalehetõséget tartalmazó rendszer, sajnos nem olcsó , de megbízható. |
Audimania | 630 | 14. Mai 2012 15:33 | reply to: 628 |
Ha kevésnek tartod a napkeltétõl-napnyugtáig idõtartamot, a Super BT sima usb csatlakozóról a pihenõknél tölthetõ is. A leírás szerint ez is 2-3 résztvevõs mint az AKE. Sõt, kb. ugyanúgy is néz ki a kettõ, gyanús az egyezés, viszont a miénken középen nem egy kiégetett lyuk van, hanem egy kék visszajelzõ led. És itthon, számlával, garanciával annyi, mint az AKE külföldrõl postázva. Ha a bt-os "zenehallgatás mobilról" funkció helyett a gps-re "hangolod", szerintem mennie kell. De ez csak tipp a leírás alapján. |
Por | 628 | 12. Mai 2012 16:16 |
Sziasztok, köszi az 5leteket, összefoglalom akkor h milyen kép kezd kialakulni bennem: BT-s cuccok (itt egyszerre csak két fél kommunikálhat): - Interphone F5 - kb. 50e Ft/fõ, 1300m táv., 120-140 km/h ig, akár 6 résztvevõre, BT3.0 - Intercom Super BT Interphone - kb. 15e Ft/fõ, 500m táv., 100-110 km/h-ig, két résztvevõre, BT2.1 (Audimania) - AKE BT Multi-Interphone Intercom - kb.12e Ft/fõ, 500m táv., 2-3 résztvevõ, BTx.x(Dzoli) PMR-cuccok ("konferencia beszélgetés" is lehetséges): sok van, itt egy ajánlott szett: Starcom Digital (nemtommiez, nem nyitható old.) + Wouxun KG-UVD1P (KG UVD1P) kétsávos rádió, kb. 50e Ft/fõ, 10km! hatótáv, minõségi (hang, táv., mûködés gondolom) Ez BT-al is bõvithetõ = GPS komm? - (zoligs) Na akkor kb. ennyi, (javítsatok ki nyugodtan ha hüleséget írtam, az infóvadászat a lényeg:-) Ami kérdés felmerült most: A BT3.0 az "érti" a 2.1-et, ill. régebbieket? A BT-sek csk egy csatornásak, tehát pl. a GPS duma közben nem hallható? Van-e olyan, ami recharg akksikkal is megy, és ha lemerülne, csk tárazni kell? Bonyolultabb-e a PMR megoldás, szval az több IQ-t igényel (ez gond:-)? Elõre is köszi Mindenkinek! |
Audimania | 627 | 11. Mai 2012 09:36 | reply to: 626 |
Azért azt nem javaslom, hogy ezért nyiss egy új topicot :) Vagy ha mégis, akkor nem kell majd kétfelé írni/olvasni, most kicsit tudathasadásos, ha követni akarom, amit írtok :) Gondolom, a különbözõ rendszerek kialakulása és a motoros életben való alkalmazásának ideje volt az elkülönülés oka, és nem feltétlen a mûködési mechanizmusuk közti különbség (PMR topic 2005-ben, Bt 2008-ban nyílt). Egyébként zoligs az igibácsi #620-ra írta a 100-as keretet :) dZoltan82-nél csak kicsivel drágább az itthon kapható Intercom Super BT Interphone ( http://www.mp4bolt.hu/intercom-super-interphone-buk%F3sisak-bluetooth-headset-p-2128.html ) , ezt tavaly nyár óta nyúzzuk a párommal, ezidáig egyetlen apró kontakhibával és 100-110 feletti szélzaj-érzékenységgel. Viszont cserébe akár 10-12 óra üzemidõvel :) Sajnos a vezeték nélküli kommunikáció nem annyira elterjedt még, hogy ki tudtuk volna motor-motor közt próbálni. |
Por | 626 | 11. Mai 2012 08:30 |
U.I.: Sajnos még itt is külön fut a két (PMR vs. BT) rendszer, mintha konkurrensek lennének, nemhogy egy topik lenne, pl. "Kommunikáció motoron" címmel...^^ |
Por | 625 | 11. Mai 2012 08:26 |
IDÉZEM a másik BT-os topikból: dZoltan82 (pü) #123 05-06 20:15:31 X En ennel szerenyebb penzugyi keretbol oldottam meg a problemat: Link 100 dollar korul vettem a part. |
zoligs | 624 | 10. Mai 2012 12:31 | reply to: 623 |
szerintem , a korábban említett 100 as keretbõl , ki lehet hozni egy nagyon szép, és Minõségi !!!, szettet. Alapnak Starcom Digital ,http://starcom1.com/ ,csatlakoztatva hozzá egy többsávos rádió, aminek akár 10 km es hatótávolsága is van ,http://www.anico.hu/wouxun_kguvd1_0.htm , ez a rendszer igény szerint bõvíthetõ, BT modullal , és már a zsinórok is a múlté. Évek óta használom Schubi sisakkal a fent említetteket és gond nélkül üzemel , és ami fontos , mindenkivel komunikál. |
igibácsi | 623 | 10. Mai 2012 10:20 | reply to: 621 |
Bocs', félreértettelek: a mondatodba beleképzeltem egy "és"-t. :) Így az elõzõ kommentem jogosan tûnhet értelmezhetetlennek... :S
|
igibácsi | 622 | 10. Mai 2012 08:46 | reply to: 621 |
Így van. De csak azokkal tudod megtenni, akik ugyanilyen típussal rendelkeznek, és ez már eléggé leszûkíti a kört. :( Nekem pl. a baráti körömben egynek sincs, akkor minek erõltessem (ráadásul van ára is!)? |
TPBalaton | 621 | 10. Mai 2012 07:44 | reply to: 619 |
A gyári Schubi-val a Cardo Skala Riderrel is lehet dumálni!
|
igibácsi | 620 | 9. Mai 2012 23:21 | reply to: 618 |
Ja, még annyit, hogy az Interphone rendszerek fejlettségtõl (és ártól) függõen tudnak GPS-t kezelni, telefonálni, kommunikálni (persze csak más Interphone tulajokkal), rádiót, vagy egyéb zenét lejátszani. A legfejletteb (gyakorlatilag mindent tud) az F5, ez kb 120 ezerért megkapható párban. Az F4 kicsit "butább", de asszem mindent tud a fent felsoroltakból, csak talán kevesebb partnert tud összekapcsolni. Ez egy 100-as körül megvehetõ. És van az F3, ami "csak" telefonálni és az utassal beszélni tud, viszont viszonylag jó áron (50 ezer) beszerezhetõ. Ezek új árak, használtan nyílván sokkal olcsóbb. üdv: B |
igibácsi | 619 | 9. Mai 2012 23:15 | reply to: 616 |
Szia! Úgy tûnik, ugyanabban a cipõben járunk. Én itt tartok most: 1. a gyártók valamiért nem akarják, hogy "minden-mindennel" kompatibilis legyen (kicsit hasonló a helyzet az "ahány telefon, annyi töltõ" szituhoz). 2. Veszek egy BT megoldást (vagy vezetékes interkomot, bár az kissé macerás a vezeték miatt, viszont nem kell tölteni). Ez esetben célszerû olyat választani, abõl relatíve a legtöbb van forgalomban. Ez úgy tûnik az Interphone család. (Érdekes módon a sisakom forgalmazója (Schuberth) is inkább az Interphone-ra beszált rá, mintsem a sisak gyári kommunikációs szettjére, mondván, hogy azzal csak a többi Schuberth-es kollégával tudok beszélni) 3. A PMR-t választom, amivel talán tudok mindenkivel kommunikálni, akinek ilyen van, de az az igazság, hogy ezt a rendszert én nem igazán értem, nem látom át, hogyan mûködik. Per pillanat a 2. megoldás felé hajlok, mert nyáron megyünk az asszonnyal túrázni, és hát azért jó lenne tudni beszélgetni közben és ez tûnik a legjobb ár-érték arányúnak. Sajnálom, hogy ilyen szerencsétlen ez a komm. felhozatal, nem is értem, hogy miért nem terjedt el egy olyasfajta, mint anno a CB volt: lehetne frekvenciát választani és azon keresztül dumálni. üdv: B |
Por | 618 | 7. Mai 2012 11:33 |
Sziasztok, még annyit tennék hozzá, hogy számít ugye az elterjedtség is hiszen nem mindig uazzal a fix csapattal megy az ember. A kompatibilitás más rendszerekkel is fontos ezért. Lécci akinek van egy kis ideje adjon tanácsot, mert nyakunkon vannak a túrák és szorít az idõ. Köszi elõre is! Ü.: Poresz |
Por | 617 | 4. Mai 2012 12:05 |
u.i: láttam hasonló problémával ide bekérdezõket, de azok 2008-ban voltak, azóta meg ugye sokat fejlõdött a (híradás)technika(is). Szval egy mai aktuális helyzetkép kellene, köszönettel! Poresz |
Por | 616 | 4. Mai 2012 11:48 |
Sziasztok, a másik topik kapcsán ide is: csak most kezdtem keresni a lehetõséget egy jó motoros komm. csomagra, amivel lehet menet közben (120-140ig): 1.GPS-t hallani 2.többi motorossal beszélgetni (3. esetleg telefonálni) Mindezt egyszerûen, és idegesítõ mellékhatások nélkül, úgy h kedvem is maradjon használni. Olvasgattam pár órát, de csk a tudatlanságom nõtt. Két rendszert látok fanokkal: BT vs. PMR. Mi most a szitu: az interphone F5 tûnik nekem most alkalmasnak a fentiekre, v. mégsem? Segítsetek, mi a téma ezügyben a technika mai állása szerint most? Elõre is köszi a valós tapasztalatokért! |
Spapa | 615 | 1. Mai 2012 21:35 | reply to: 614 |
Hát, az a baj, hogy nekem elég "kínaiak" ezek a dolgok. Ahogy nézem, az A2DP is legalább 15 eFt. És biztosan jó lesz?? Vagy nézzek használt Scala Ridert olcsóbban, És az jó lesz? Na ilyen problémáim vannak. :-) |
Spapa | 611 | 1. Mai 2012 20:02 |
Sziasztok! Nem pont a menet közbeni beszélgetés foglalkoztat, hanem, hogy a Navon N560-as Blutooth-os GPS-emet szeretném hallgatni menet közben lehetõleg vezeték nélkül. Próbáltam egy Nokia headset-et. A telefon felismeri a fülest, a GPS a telefont, de füles és a GPS nem jön össze. De én nem a GPS-el szeretnék telefonálni. Vagy csak Blutooth vevõ van beépítve a GPS-be, adó meg nem? Lehet, hogy Scala Rider F5-öt kellene vennem, az felismerné a GPS-t? Persze ez meg nagyon drága. Elõre is kössz az a javaslatokat. :-) |
zoligs | 610 | 23. Februar 2012 17:19 | reply to: 604 |
A VOX az hang indítás, valszeg lehet állítani melyiket szeretnéd, de az én tapasztalatom hogy csak a többszáz eurós átbeszélõknél mûködik rendesen, amelyek tudják kompezálni a külsõ zajt a VOX nál, és csak nagyon halk bukóknál érdemes próbálkozni. A Starcom nál potméterrel tudom állítani a mikrofon érzékenységét, (ennek ellnére mindig a PTT t használom)
|
zizispáros | 609 | 23. Februar 2012 15:34 |
Sziasztok!:) /jó mélyen volt/:)) Nincs véletlenül,elfekvõben Midland G7-hez külsõ mûanyag borítás,valakinek?:) Vagy csak hátlap,még az akku fedõ se kéne, csak a háta elég lenne, amit lelehet csavarni.:) |
tomi_GS | 607 | 7. August 2011 20:15 |
Sziasztok ! Van egy zumo 500-as GPS-em, amit össze tudok kapcsolni blutooth-tal telefonnal. Ugyanezt bluetooth-os PMR meg lehet csinálni ? Bár lehet hogy ezt a GPS topicban kellett volna. |
Larten | 606 | 7. August 2011 17:48 |
A Cobra kimondottan motorosoknak készítette ezt a tipust, de nem vállalta be a VOX-ot a sisakba. Pedig 12 km-t reklámoz sík terepen. Marad a kormányra rögzített adás gomb. Azért már vannak sisakok is melyek egész csendesek fõleg alsósapka-sál kombinációval. Kezdõ miatt használnám, de majd csak belejön az adásgomb kezelésébe. |
Hayabugi | 605 | 7. August 2011 13:17 | reply to: 604 |
Próbálkoztam régebben VOX rendszerrel, nem vált be, mivel 50-60 km/h felett a menetzaj miatt folyamatos "adás" üzemmódba állt. A nyomógombos megoldás mûködött, bár 60-70 km/h felett nem hallottunk semmit.Kb 3 éve használtam,lehet, azóta vannak precízebb cuccok.
|
Larten | 604 | 7. August 2011 11:53 |
Beüzemelnék egy Cobra MT 975 pmr-t két sisakba, két motor közé. Tudja többek között a VOX üzemmódot (hangvezérelt adás) is. A sisak Head-sethez csak kormányon levõ adás indító gomb van, ami ugye manuális. Létezik vajon VOX rendszer ami sisakból is mûködik? Vagy a szélzaj miatt kár is görcsölni vele? Próbálkozott már valaki evvel? |
oszi64 | 603 | 26. Dezember 2010 06:30 |
Sziasztok! Mekem g8 van nem régóta, de AE600S nincs hozzá, lehetséges ,hogy azért szakad meg a kapcsolat az utassal 50km/h felett ? Esetleg tud valaki segíteni,hogy használjam,vegyek hozzá AE600S és jó lesz,vagy mit csinálok rosszul? Azért vettem,hogy túrázás közben lehessen beszélgetni ,de ez eddig nem jött össze és nem tudom miért!? Köszi a segítséget! |
banyasz | 602 | 26. November 2010 14:40 | reply to: 592 |
Sziasztok! Barátaimnak és nekem az idei szezontól van ugyanez az összeállítás (AE600S és G7). A tapasztalataim jók. Jó a párosítás, mintha egymásnak teremtették volna õket. Olyan 110-120-ighasználható, afölött már sokmindent nem hallani. Problémám annyi volt vele, hogy a sisak szettben a vezeték hamar eltört. Ezt valamivel vastagabb vezetékkel pótoltuk. A tapasztalat azt mutatja, hogy így már jobban bírja. Az utassal a kommunikáció folyamatos. Ennek egy hátránya van, hogy a környezeti zajokat is folyamatosan gyûjtögeti. Ilyenkor egy kicsit zúgós a szett. Mindezekkel együtt azt kell mondjam, hogy megérte az árát. Én nem bántam meg, hogy ilyet vettem. Lehet venni jobbat és drágábbat. Nekünk ez túrázáshoz elég. |
toncsi64 | 601 | 13. November 2010 12:52 | reply to: 599 |
Sajna jó esély van rá, hogy nem szeretik egymást :) Legalábbis az én eddigi kisérleteim is sikertelenek voltak...
|
jozsó | 600 | 13. November 2010 09:00 | reply to: 598 |
Nekem Midland G 8-as van.Jó, és strapabíró--eddig. Kiesett az övembõl az M7-esen 140km/h-nál,és semmi baja.Csak pattogott és csúszott....... Köszönet HUSOS havernak, hogy megtalálta!!!!!! Biztosan van jobb is..... |
biri01 | 599 | 12. November 2010 23:59 |
Sziasztok! Lehet, hogy tudtok nekem segíteni. Eddig Interphone-val kommunikáltunk az asszonnyal. Én most lecseréltem a sisakomat egy Nolan-ra amiben a gyári kommunikációs N-com szett van. A kettõt nem tudom párosítani. Létezik hogy nem ismerik fel egymást? Vagy csak én a béna? |
MadBob | 598 | 8. Oktober 2010 14:13 |
Hali! Én 600S-t használok G7-el és eddig bevált. Fixre szereltem a motorba, az elektronika egy kis táskában kapott helyet. A rádiónak a kormányra tettem a tartóját. A PPT gomb a kuplungkaron van. Az aljzatoknak csináltam felfogatást az ülések alá. Így csak egy zsinór lóg a sisakból azt kell csak bedugni meg a rádiót. A G7 könnyen tuningolható, de ez csak akkor éri meg ha a másik félnek is ilyen van. A nagyplexi mögött kb 100-ig használható. |
endre71 | 597 | 8. Oktober 2010 13:50 | reply to: 595 |
Hali! Szintén az Albrecht AE600S után érdeklõdöm! Megköszönném ha velem is megosztanád tapasztalataidat, Köszi! |
Englishman | 594 | 14. August 2010 13:22 |
Hali! Szintén az Albrecht AE600S után érdeklõdöm! Konkrét tapasztalatok, jó és rossz tulajdonságok érdekelnének! Aki PMR-t is párosít hozzá, írja meg, milyent, ill. milyenek a tapsztalatai! Köszi! |
Morti | 592 | 3. August 2010 23:39 |
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni. Motoros kommunikációt akarok venni, csinálni. Ehhez kinéztem magamnak egy Albecht AE600 S-t meg hozzá egy Midland G7-es pmr-t. Szerintetek jó párosítás lenne? Érdemes ezekbe pénzt belefektetni? Zárt bukóban használnám max 100-120 km/h sebességgel. |
Yossarian | 591 | 5. Juli 2010 15:06 | reply to: 587 |
Ja nekem is ilyen van. Remek a felfogatása, eltartott néhány napig, mire sikerült elhagyni az egyiket a párból..:( Egyébként nekem a Caberg bukómban (oké ez elég zajos) 70 fölött se telefonálni sem intercom beszélni nem lehetett vele. Valóban jól fel lehet erõsíteni a hangerejét, de akkor meg recseg és azért nem érthetõ. Na mind1, nem akarom a bizniszt rontani, de azért vannak hátulütõi na.. |
kinetic | 590 | 5. Juli 2010 14:53 | reply to: 588 |
Én VOX-os PTT-és head-settel használom a PMR-t. Szóval én irányitom a VOX érzékenységét,egy mikro kapcsolóval.:-)))
|
Fazer1 | 587 | 3. Juni 2010 08:06 |
Sziasztok! Ha esetleg kell valakinek... Én is ezt használom,ezért merem ajánlani. Érd. pü ben |
janos974 | 585 | 16. Mai 2010 18:37 | reply to: 573 |
Szevasz Nuvik! Nekem ALAN MIDLAND 445 BT PMR bluetooth-os van a Conradnál lehet kapni. Üdv.János |
nuvik | 584 | 16. Mai 2010 18:03 | reply to: 582 |
Utánanéztem jó lenne ez, csak 1 dolog kérdéses hogy vajon amikor összekapcsolódok a másikkal akkor a kapcsolat állandóan fennál vagy valahogy lehet námítani, mert ha állanóan fennál és ugymond nincs adás vagy nem adás akkor az azt is jelenti hogy állandóan kapom a másik szélzaját az õ mikrofonján keresztül ami nem az igazi egy állandó susogást hallani. Megkérdeztem privátban errõl "kollégát" aki árulja. De igazából ez az amit én keresnék és ha van erre a fenti dologra valami normális megoldás akkor õ lesz a nyerõ. Közelítünk :) |
MadBob | 582 | 16. Mai 2010 15:45 |
@nuvik: Esetleg nézd meg az eladó felszerelések topikban a #1007-es hirdetést. |
ekowob | 579 | 16. Mai 2010 13:47 | reply to: 576 |
"A rádiót ilyenkor nem kell feltétlenül a ruhába tenni. Lehet nyugodtan a kormányra, így kezelni is tudod." Vízálló a 445 BT? |
MadBob | 578 | 16. Mai 2010 13:45 | reply to: 577 |
http://www.imc-motorcom.com/content/products.php?catalog=1_2_4_18&language=en target=_blank> Link </A> <- Intercom PMR-el, itthon nem tudom hogy ki forgalmazza. A bluetooth cuccokat nem ismerem, én vezetékpárti vagyok. |
nuvik | 577 | 16. Mai 2010 13:08 | reply to: 576 |
Aha, a a dzseki ujjában elvitt kábel sem rossz ötlet, de azért keményen kompromisszumos dolog mert akkor nem tudom elengedni a kormányt még akár inteni sem egy szembejövõ motorosnak. "Fixre szerelhetõ intercom amiben benne van a PMR. " Például ? Ezeknél a komolyabb erre kitalált cuccoknál mint az Interphone F4 meg a Nolan N-Com ezeknél hogyan van ez az egész megoldva ? Madzag és kormány ugyanugy ? |
MadBob | 576 | 16. Mai 2010 12:42 | reply to: 575 |
A rádiót ilyenkor nem kell feltétlenül a ruhába tenni. Lehet nyugodtan a kormányra, így kezelni is tudod. A PTT-t fixen fent hagyod a mocin, amikor odamész csak felteszed a rádiót és csak egy csatlakozást kell összedugni és kész. DE ha mindig ugyanabba a dzsekibe mész akkor az ujjában (a bélés alatt) is elviheted fixen a zsinórt a rádióhoz amit ugyanabba a zsebbe teszel mindig. Csak ehhez nem motoros PTT kell hanem kézre rakható, ami nem zavar vezetés közben. (Szerintem ilyen PTT nincs) Lehet nem bluetooth megoldást is. van olyan fixre szerelhetõ intercom amiben benne van a PMR. Egyéb megoldás nincs vagy VOX vagy PTT. |
nuvik | 575 | 16. Mai 2010 12:05 | reply to: 574 |
Tegyük fel hogy akkor 2 db Midland 445 Bt rádió + 2 db bluetooth headset. És a PTT hogyan megy ilyenkor ? Mármint ekkor is kell még egy madzag a kormányra a rádiótól nem ? Nem azzal van a bajom hogy esetleg ruhán belül össze kell kötnöm a zsebemben levõ rádiót meg a sisakot az nem gond emiatt nem vennék soxor drágább Bluetooth-ost, az zavar már most anélkül hogy kipróbáltam volna hogy még a kormányhoz is csatlakoztatnom kell magam egy lengõkábellel, minden leszállásnál felszállsnál két kábellel kell vacakolni, és persze hogy nem csak sima mezei valami kicsit csatlakozó hanem ilyen bazi nagy 4 lábas (mint az svhs régen) csatlakozó. Milyen egyéb megoldások vannak a kormányos madzagos PTT és a VOX -on kívül. |
MadBob | 574 | 16. Mai 2010 07:43 | reply to: 573 |
A VOX nem jól használható motoron, inkább nyomkodd a PTT-t. Vezeték nélküli megoldás PMR-el: 2 db Midland 445 Bt rádió + 2 db bluetooth headset. De lehet kapni olyan 2 db-o bluetooth headset készletet amik PMR nélkül mûködnek pár száz méterig. |
nuvik | 573 | 16. Mai 2010 00:23 |
Szevasztok, Új vagyok a PMR kérdésben. A cél hogy a párommal aki a saját motoroján ül korrekten tudjak kommunikálni. Megvettem 1 pár Midland 777 -es rádiót (Midland G7 -ért mentem de amikor megláttam mekkora inkabb a 777 mellett döntöttem) Vettem hozzá 2db Albrecht OHS-500 fülesszettet és 2db BHS-300 -as kormányra szerelhetõ PTT szettet. Ma összeraktam az egészet sisakokba beépítettem....stb És ekkor vettem észre hogy ez az egész bazi szívás lesz mert nem akarok ennyi kábelt összevissza. Ugye zsebben a rádió, kormányon a PTT, amikor felszállok be kell dugnom magam (egy idióta nagy csatlakozóval) a PTT -be és a sisakba is. A VOX nem mûködik ha a headset be van dugva errõl olvastam már elõrébb hogy kéne ehhez valami VOX adapter. A Kérdéseim: - Mi a nyál az a VOX adapter mert nem találom sehol. - Van -e bármilyen olyan PMR szett, akár bluetooth-os bármennyiért ahol nem kell a kábelrengeteg ? - Interphone, Nolan N-com ezek hogyan oldják meg ezt az egészet mert nem tiszta. |
banyasz | 571 | 5. April 2010 21:32 |
Sziasztok! A Conrad által forgalmazott MIT-100 -ról ("http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZTVkZKUFZrVnJlUT09&pid=VkZkd1RrNVZPVlZhTTJ4UVVrVnJNQT09)" tudtok valamit? Használ esetleg valaki ilyen készüléket? Esetleg tapasztalatok? Köszi |
Ticu | 570 | 6. März 2010 10:20 | reply to: 566 |
Na közben találtam az íbéjen 2.5-3.5 jack jábelt, 4 pólusút 1 méteres hosszal (az pont elég lesz) 8 dolcsiért. Így nem kell barkácsolnom. :) |
Ticu | 568 | 6. März 2010 09:48 | reply to: 566 |
Ahah! :) Beszélek az eladóval, hátha tud mind a 2 méretben. Köszi! |
mogorva | 566 | 6. März 2010 00:38 |
Ticu! 4 pines jack fordító kábelt leltem... Ilyen kell neked? "http://www.vatera.hu/4_pin_jack_kabel_163212094.html" |
predator9 | 564 | 20. Februar 2010 08:01 |
Weierwei 1000-em van, de még semmi tartozékot nem vettem hozzá. Nyitott ill. felnyitható sisaknál ezzel a tipussal jól müködhet a gégemikrofon? Van már valakinek ilyen, vagy valami tapasztalata a tipussal? Igazából nem használom, egy kirándulás miatt vettem 2 éve, de most a motorozás miatt lehet, be kellene ujra üzemelni. Köszönöm elõre is a segitséget és a választ. |
Ticu | 563 | 19. Februar 2010 09:14 | reply to: 561 |
Hoppá!!! És itt lóg elöttem egy HTC headset, ami valóban 4 pólusú és 2,5mm-es! :) Már látom a fényt az alagút végén. (remélem nem a vonat jön!) :)
|
mogorva | 562 | 19. Februar 2010 07:22 | reply to: 561 |
Milyen igaz... Asszem a no!kia? 3,5-eset használt a 3210-eshez pl, valamelyik újabb 5000-es sorozatúhoz volt asszem 2,5-es... |
toncsi64 | 561 | 19. Februar 2010 05:03 | reply to: 557 |
Lehet, hogy hülyeség, de nézz meg pár telefon headsetet. Fillérekért adják és ha jók az emlékeim akkor némelyiknek 2,5mm-es a csatija. A 4 érintkezõ meg tuti a mikrofon miatt. Gondolom... Ja és van egy hírtech bolt az Elnök u-Orczy út sarkán (sajna a nevét nem tudom) ahol segítõkészek és mindenféle szirszart árulnak. |
Ticu | 559 | 18. Februar 2010 08:05 | reply to: 558 |
Nincs nekik 4 pólusú. Kutakodok még a neten, hátha találok valahol.
|
mogorva | 558 | 17. Februar 2010 21:16 | reply to: 557 |
próbáld meg Pesten, a körúton, a Conradban, hátha...
|
Ticu | 557 | 17. Februar 2010 20:47 | reply to: 556 |
Köszi, multimédia kábelnek nem rossz ötlet. Kár, hogy nem egyenes a csatlakozó, mert süllyesztett az aljzat amibe be kell dudni, de az megoldható némi vágással. Már csak 2,5mm -es ben kellene még találni... |
mogorva | 556 | 17. Februar 2010 18:48 | reply to: 555 |
https://www.sal.hu/termeklap.aspx?term_id=5241 RCA levág, megforraszt... Még kábelt is kapsz hozzá ajándékba ;) |
Ticu | 555 | 17. Februar 2010 18:23 | reply to: 554 |
Na igen, de hol? :) Forrasztani tudó emberke pedig már itt topog a csatlakozókra gejedve!!
|
mogorva | 554 | 17. Februar 2010 18:20 | reply to: 553 |
Elvileg beszerezhetõ csatlakozó hozzá, egy kicsit ügyesebb, forrasztani tudó emberke legyártja neked...
|
Ticu | 553 | 17. Februar 2010 17:37 | reply to: 551 |
Köszi! Igen, sajnos tudom. Nem is találok sehol olyan. Lehet marad a gyári N-Com sokezerért?! :( |
Fazer1 | 552 | 12. Februar 2010 16:56 |
Interphone cellular ról tudtok valamit mondani? Mennyire jó a hangminöség..stb.Tényleg birja az 500 métert? Köszi |
toncsi64 | 551 | 12. Februar 2010 16:43 | reply to: 548 |
A multimédia kábel egyik vége 4 érintkezõs, mig az intercom kábel mindkét vége 4 érintkezõs. Gondoltam szólok...
|
MADISON | 550 | 12. Februar 2010 15:22 |
SZiasztok puxing px-2r t néztem ki szerintetek jo lenne fõleg motoros turákra
|