Please log in

Registration Forgot password






Motorgumik! Ki mit ajánl, ki mire esküszik?
Comment
Előző oldal
Motofun (msg) 3062 Aug. 19, 2017, 6:36 p.m.   reply to: 3000 x
Nem rég vettem használtan egy GS-t Anakee 3-as gumikkal... Az első hosszabb guruláskor vettem észre az általad is említett zúgást...Totál kész voltam,gondoltam váltó,véghajtás vagy kerékcsapágy probléma...Nagy kő esett le a szívemről amikor olvastam a hozzászólásod...:) Köszönöm! Egyébként nagyon jó gumi,eddig ezzel merek a legjobban kanyarodni.
     Reply to this


lafo (msg) 3061 May 23, 2017, 10:22 a.m.   x
Sziasztok!

Ha valakit érdekelne... Eladó túrázásra használt, Dunlop Sportmax Roadsmart (120/70ZR17 M/C 58W, 2011. év, 42. hét) első motorgumi.
Irányár: 6500Ft + postaköltség.
     Reply to this


Spapa (msg) 3060 Feb. 18, 2017, 1:28 p.m.   reply to: 3059 x
Meg az elozo elmelkedeshez: A PR2-ket Wilbers elso rugos motorral hasznaltam. Azzzal a rugoval erezhetoen jobb lett a kanyarodas. A mostani motoromra is hamarosan felkerulnek az ilyen rugok. Kivancsi leszek arra hogy mi valtozik az erzetemben. :-)
     Reply to this


Spapa (msg) 3059 Feb. 18, 2017, 12:54 p.m.   reply to: 3058 x
Sziasztok!
Pont ezen gumik kozuli valasztáson torpolok.
Most megint PR4 van font, jol tapad, de ugy erzem hogy nehezebben, vagyis nem eleg pontosan kanyarodok vele.
Elozoleg elhasznaltam par garnitura PR2-t. Nalam jol tapadt jol kanyarodott, csak az elete vege fele erosen legyalulodtak az oldalai.
Kollegamnak viszont (Z750) nem tetszett annyira esoben sem. Neki meg-meg csuszott. O vagy 25kg-val konnyebb mint en a motorjan meg nincs sulyos hatso doboz. Mondjuk a Fazer 1000 alapbol is farnehez.
Regebben AVON St-bol hasznaltam tobbet. Akkor az volt jo aron elerheto. Nem is volt vele semmi gondom.
Annak a profilja viszont szemmel lathatoan ek alaku volt.
Arra gondoltam, hogy a PR4 laposabb profilu lehet mint a PR2 ezert nem olyan jo a bekanyarodas vele. Legalabbis nekem, vagy mas az ujabb motorom futomu beallitasa, vagy oregszem.
Nekem fontos a vizes tapadas, de egy jobban vezetheto gumitipusra atnyergelnek.
     Reply to this


kawa550 (msg) 3058 Feb. 17, 2017, 11:22 p.m.   x
RoadSmart 3, PR4, Roadtec 01 fej fej mellett, és a nyakukon még ott lohol az Angel, PR3 és Z8. Manapság már inkább az a nehéz, hogy szar gumit fogjon ki az ember, alig lehet mellényúlni.
     Reply to this


Mosquito (msg) 3057 Feb. 17, 2017, 8:11 p.m.   reply to: 3056 x
Köszönöm az infót!
     Reply to this


R17.hu (msg) 3056 Feb. 17, 2017, 2:01 p.m.   x
Kijelenthetem, hogy kategórián belül ez az egyik legtartósabb gumi, és mindemellett élettartama végéig igen szép kopásképet hoz. Ezt a legnehezebb kifejleszteni, hogy egy abroncs ne kopjon csúnyán. Láttunk Motorradosok gépén lefutott darabokat, messze ennek volt a legszebb a kopásképe az új gumik közül.
Profilját fölösleges egy scorpion trail 2-vel összehasonlítani az egy túra endúró gumi. Persze az RoadSmart 3 is létezik ilyen méretekben de nem kifejezetten ilyen kategóriás gumi. Road3-tól sokkal újabb, lényegesen jobb profilja van. a Road4 eleve a Power3 karkaszát használj,így e tekintetben az eléggé sportos felépítés?. Ilyen a Dunlop is!
profilmélysége pedig a tejesen standard értékek. els? 3,5-4 hátsó 5,5-6 mm mint ahogyan a többié is.
olyan dolog nem volt ami nem tetszett :)
Az instruktor az fjr 1300-at lábtartóig tette le vizes pályán, ez meggy?zött mindenkit.
     Reply to this


Mosquito (msg) 3055 Feb. 17, 2017, 1:10 p.m.   reply to: 3052 x
Relatíve mennyire tartós gumi?
Milyen profilú? Gondolok itt pl a PR3/PR4 kicsit laposabb kialakitásúak mint mondjuk a Pirelli Scorpion trail 2,ami sportosabb/"hegyesebb".
Profil mélysége? Jó tulajdonságai mellett van-e valami negatív nem tetsz??
Kb ennyi. :)
     Reply to this


rimen (msg) 3054 Feb. 17, 2017, 12:20 p.m.   reply to: 3053 x
Pontosan ezt kérdezte.
     Reply to this


R17.hu (msg) 3053 Feb. 17, 2017, 12:05 p.m.   reply to: 3051 x
Mire vagy pontosan kíváncsi? Franciaországban a hivatalos teszten 2 napig mentünk vele, minden körülmény között. Tesztpályán, utcán stb.
     Reply to this


R17.hu (msg) 3052 Feb. 17, 2017, 12:05 p.m.   reply to: 3051 x
Mire vagy pontosan kíváncsi? Franciaországban a hivatalos teszten 2 napig mentünk vele, minden körülmény között. Tesztpályán, utcán stb.
     Reply to this


Mosquito (msg) 3051 Feb. 14, 2017, 9:09 p.m.   x
Hali.

Saját tapasztalata van valakinek az új Dunlop Roadsmart III-ról? (Olyan írjon aki nem 30-40ekm-t megy el egy gumival. :D)
     Reply to this


R17.hu (msg) 3050 Jan. 24, 2017, 4:11 p.m.   x
Biztos sokan hallottatok a Michelin új üdvöskéjér?l a Power RS-r?l. Utcára és hobby pályázásra szánt darabról beszélünk, természetesen már a raktárban várják új gazdáikat a szettek.
Hamarosan feltöltésre kerül a megújuló honlapunkra. Mindenképp keressetek minket a részletekért.
     Reply to this


akupec (msg) 3046 Aug. 30, 2016, 2:38 p.m.   reply to: 3045 x
Csak Te fizethetsz érte többet is :DDDD

Az elsõ gumma már elkelt, a hátsóról meg nemsoká töltök fel képeket.
     Reply to this


Attimotor (msg) 3045 Aug. 29, 2016, 9:41 p.m.   reply to: 3043 x
Amelyik része satuféknél az aszfalttal érintkezett, 200 km után féláron eladni nem jelent jót.
     Reply to this


lendvai (msg) 3044 Aug. 28, 2016, 9:46 a.m.   reply to: 3043 x
Szerintem az eladó vagy a vevõ. :-)))
     Reply to this


F2 (msg) 3043 Aug. 28, 2016, 9:31 a.m.   reply to: 3042 x
200km-t futott guminak melyik a leggyengébb pontja? :):):)
     Reply to this


Attimotor (msg) 3042 Aug. 27, 2016, 9:42 p.m.   reply to: 3041 x
A hirdetett gumiról, meg a leggyengébb pontjáról töltesz fel képet?
     Reply to this


.HLaci. (msg) 3040 Aug. 24, 2016, 8:34 a.m.   x
Amúgy,tökéletesen elégedett voltam a gumival,soha nam csúszott meg sem vizen,sem szárazon,pedig a kopás alapján "dolgozott"rendesen.
Mégegyszer köszi a hozzszólásokat,úgy érzem tájékozottabb lettem általuk a témában!
     Reply to this


Daty (msg) 3039 Aug. 23, 2016, 9:56 p.m.   reply to: 3028 x
Egyetértek Kicsivel, ez egész egyszerûen a nyomatékos kigyorsítások miatt kopott ilyenre.
Az én Banditomon is ilyen volt a Z6.
     Reply to this


Fido71 (msg) 3038 Aug. 23, 2016, 9:51 p.m.   x
A PR2-nél nekem is a két széle már "sima" volt, míg középen volt még 3 mm /igaz 10e km után/.
Õ is két komponensû és az esetek 95%-ban 300 km+ gurulásokon, túrákon használtam.

     Reply to this


.HLaci. (msg) 3037 Aug. 23, 2016, 9:13 p.m.   reply to: 3036 x
Én azt gondoltam,hogy a két komponens házasitása nem sikerült tökéletesen,de ezek szerint más gumi is tud hasonlót.
A túlterhelés tény,a motor elébe nam könnyû +dobozok+tanktáska+utasok.
     Reply to this


Audimania (msg) 3036 Aug. 23, 2016, 7:38 p.m.   reply to: 3035 x
Continental ContiMotion hasonlóképp néz ki, még a km is közel egyezik. Általában mi is a motor terhelhetõség felsõ határán (túl) vagyunk, és kellõen gyakran nézem a guminyomást. Szerintem a terhelésen túl a már kicsit döntött motornál a kanyarban fékezés/gyorsítás lehet az okozója, ez a felületrész már inkább oldalirányú terhelésre lehet kialakítva.
     Reply to this


.HLaci. (msg) 3035 Aug. 23, 2016, 8:33 a.m.   x
Köszönök minden reakciót!
Ezek szerint,nem egyedi a kopáskép,csak itt viszonylag hamar következett be nagy elhasználódás.
Amúgy,a kerék nem gyári.Az FJ felni gyárilag 16-os,és keskenyebb is.
Épp azért lett cserélve,mert abban a méretben már nagyon kicsi a választék.Az eredeti felnin Metzler Marathon gumi volt,gyári rugostaggal,az is hasonlóan kopott,de a gumi keménysége miatt nem ilyen látványosan.Most ugye Nankang,kétkomponensû gumi,egy Fournales levegõ-olaj taggal van benne,tehát csak a nagy terhelés az,ami közös.Mivel ezt többen írtátok,ez a fõ gyanúsított,a guminyomással együtt.Megpróbálok egy márkásabb,esetleg GT kivitelû gumit,magasabb myomással,aztán majd kiderül....

     Reply to this


pandamaci (msg) 3034 Aug. 23, 2016, 7:49 a.m.   reply to: 3028 x
Elõzõ gumid milyen volt? Ez olyan, mint ha lapos gumival járnál. Vagy nagyon nagy a súlyterhelés.. Különben a kerék mérete (átmérõ, szélesség) megegyezik a gyáriéval? És a gumi terhelhetõségi index száma nem kisebb a gyárinál -azaz nincs súllyal túlterhelve?
/ leirt nyugdijasan gurulós használati üzemmód mellett feltételezzük a pontos nyomásmérõt.
     Reply to this


kawa550 (msg) 3033 Aug. 22, 2016, 10:12 p.m.   reply to: 3030 x
Ez ám a sommás szakvélemény! Nem csodálnám ha nagy versenyzõk is téged kérdeznének gumiválasztásnál.
Ezek itt egy yamaha tdm 850-en (78 ló) vendégszerepelt metzeler z6 képei. Biztos ez is kínai......
     Reply to this


kicsi (msg) 3032 Aug. 22, 2016, 8:06 p.m.   reply to: 3028 x
Ez szimplán a nyomaték mûve. Nekem bármelyik gumi ilyen lett, amit eddig feltettem, bár nem 4000 km után.
     Reply to this


desiderus (msg) 3031 Aug. 22, 2016, 7:28 p.m.   reply to: 3028 x
Nekem a Metzeler Z8-as ugyanezt a képet mutatta...én is állandóan két személlyel, túrákon pluszban felmálházva...a guminyomást minden indulás elõtt ellenõrzöm mert mazochista vagyok... :-)
Szóval bármi okozhatja, terhelés, a motor nagy nyomatéka (az FJ-é sem kevés ) hátsó rugóstag hibája ( beállítás, elöregedett olaj )...szerintem.
De ezzel együtt elment 17 ezer km-t....
Várjuk meg egy szakértõ véleményét.
     Reply to this


rollerka (msg) 3030 Aug. 22, 2016, 7:15 p.m.   reply to: 3028 x
Nem bonyolult ez, kínait vettél.
     Reply to this


F.Jani (msg) 3029 Aug. 22, 2016, 7:11 p.m.   x
Nekem a nem megfelelõ guminyomás jut eszembe errõl a kopásról.
A saját bõrömön tapasztaltam sajnos.
De jobban bízok Szabó Roland szakmai tudásában.
     Reply to this


.HLaci. (msg) 3028 Aug. 22, 2016, 12:57 p.m.   x
Sziasztok,
elsõsorban az R17.hu srácaitól kérdeznék,de bárki észrevételét szívesen fogadom.
Nankang hátsó gumi a képeken,kb.4.000 km után,egy Yamaha GTS 1000 hátsókeréken,ami egy FJ1200-ban teljesít szolgálatot.
Normális ez a kopáskép,ennyi - kifejezetten szelíden,a szabályok betartásával,két személlyel,megpakolt dobozokkal,kényelmes túratempóval megtett - km futása után?
Igaz,hogy volt egy Grossglockner kirándulás benn,de a munkából hazamenõ pincérnõ is megelõzött autóval,tehát kifejezetten nézelõdõs stílusban. :-)
Ez a gumi ilyen,vagy esetleg valami ötlet,hogy mi okozhatta azt,hogy a közepe majdnem új,a széle meg így néz ki,ahogy?


     Reply to this


Gábor 63 (msg) 3027 Aug. 19, 2016, 10:44 p.m.   reply to: 3026 x
Szia
R17.hu lett a nyerõ. Metzeler lett a választás.Párban.
Köszönöm
     Reply to this


garcia66 (msg) 3026 Aug. 19, 2016, 7:56 a.m.   reply to: 3025 x
Szia!

Én a Michelin Pilot Road 4 GT-t ajánlom (ha van a neked való méret), de azt csak párban ajánlják cserélni. Vagy a R17.hu vagy a Revolutionmotor,hu -n érdemes szétnézni. Mindkettõt korrektnek tartják, én az utóbbitól vettem márciusban a gumikat.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 3025 Aug. 18, 2016, 7:24 p.m.   x
Sziasztok.
Honda st 1100.
mit vegyek hol? párban szerelve vagy nem s.o.s. A hétén venném.
Köszönöm .
     Reply to this


c800 (msg) 3024 Aug. 10, 2016, 1:56 p.m.   reply to: 2706 x
Nekem is B23 van az 1250-es Banditon, de 10.ezer km -nél teljesen sima az oldala valamint a közepe. 24 ezer km felfoghatatlan számomra.

     Reply to this


Daty (msg) 3023 Aug. 5, 2016, 7:16 p.m.   x
2012. 27. héten gyártott Metzeler Marathon ME 880 típusú használt motorkerékpár gumi.

A gumi mérete 160 / 70 - 17.

Profilmélysége középen 2,5 - 3 mm, szélen 3, 5 - 4 mm.

Megfelelõ helyen volt tárolva, így nem "rihes", nem kemény.

Ha valakit érdekel, ingyen elviheti.
     Reply to this


Daty (msg) 3022 Aug. 5, 2016, 7:15 p.m.   reply to: 3021 x
Köszi, én már éltem is vele!:-))
     Reply to this


R17.hu (msg) 3021 Aug. 1, 2016, 4:52 p.m.   x
Sziasztok!

Úgy döntöttünk, hogy augusztusban egy kis kedvezménnyel kedveskedünk Nektek, így a hónap folyamán díjmentesen szállítjuk az abroncsokat.
Bõvebb infó a blogunkon és facebook oldalunkon olvasható ;)

     Reply to this


Yossarian (msg) 3020 July 26, 2016, 11:40 a.m.   reply to: 3016 x
Mi itt a kérdés?
Ha 13e után középen még van 3,8mm, akkor az a gumi még 75-80%-os állapotban van, vagyis még egyszer ennyit el kéne hogy menjen.
     Reply to this


Yossarian (msg) 3019 July 25, 2016, 2:37 p.m.   x
Meg tudná mondani valaki, hogy a Tourance Next 170/60 R17 gumi gyári profilmélysége mennyi a kapásjelzõig?
     Reply to this


Attimotor (msg) 3018 July 14, 2016, 8:49 p.m.   reply to: 3016 x
Szerintem egyenesben kibírja, az a gyári értékhez képest k.b. 65-70 %-os kopás. A vége felé azért esõben vigyázz !!!
Oldalsó profilmélység határozza meg a kanyarban való megcsúszást.
     Reply to this


pandamaci (msg) 3017 July 14, 2016, 7:44 p.m.   reply to: 3014 x
IRC GS-23- nem kínai, nem is én választottam,ezzel adták ki a motort. Egyébként gyári alkatrészként vehetõ,jóval drágábban mint bármelyik társa Töri a betont olyan kemény.Cserébe kopottan ez kanyarodik legrosszabban.. Megcsúszásról ugye nem beszélhetünk, mert itt elõbb szikrázik a lábtartó..
Conti CM2 áráért pl Dunlop d404 , Bridgestone Exedra -t is adtak- de mondom nem baj ha ez gyorsan kopik, csak esõben tapadjon jobban. Ebbõl érezhetõen a gyors kopást hozta leginkább.
Alighanem ezen a motoron marad a michelin commander. Ami mindkettõ commandernél pár méter után azonnal feltûnt ,az a jobb kanyarodás volt
Ez a motorgumi választás senkinél sem lehet igazán ár kérdése ,mivel az adott méretben + - 10% eltéréssel bármi választható:)))
     Reply to this


mex64 (msg) 3016 July 14, 2016, 4:04 p.m.   x
Üdv!
Anakee II-vel 13000km-t mentem eddig. Most a hátsó gumi profilmélysége középen 3.8 - 4mm, az elsõé kb 3mm. El kéne döntenem, hogy elinduljak-e vele kb 3000km túrára.
Akinek volt már ilyen, mennyit bírt ki?
Egyenletes tempóban kopik, vagy a vége felé már gyorsabban?
16ezer túlzott elvárás ettõl a gumitól?


     Reply to this


R17.hu (msg) 3015 July 14, 2016, 1:13 p.m.   reply to: 3014 x
Igen ez az állítás szinte mindig megállja a helyét. Bár vannak jó minõségû kategória társainál olcsóbb motorgumik. Ez itt nem a reklám helye de az általunk forgalmazott Nankang is ilyen.

Sose foglalkozz mással, a gumi tart minket az úton, itt nem sok helye van a kompromisszumnak.
     Reply to this


kawa550 (msg) 3014 July 14, 2016, 9:35 a.m.   reply to: 3013 x
Olcsó húsnak híg a leve. :)))
Jó magyar szokás, hogy a néha sokmilliós, csillogó, parasztvakító vas tulaja a gumin akar spórolni, oszt megveszi rá a legszarabb kínait amit talál.
Engem is sokan néztek már hülyének, hogy minek a sacc/kb 300.000-es piaci értékû motoromra állandóan új pr3-4-es szetteket venni 80.000-ért, néha évente.
     Reply to this


R17.hu (msg) 3013 July 14, 2016, 9:11 a.m.   reply to: 3012 x
Ez teljesen normális "jelenség" hisz teljesen más abroncsokról beszélünk.
A Commander család tagjai inkább a motorozhatóságról szólnak, kategórián belül igencsak jó irányíthatósággal rendelkeznek. Magas minõségû abroncsokról beszélünk. Ugyan ilyen szép profillal rendelkezik még ebben a méretben a Bridgestone Exedra-Max is! A Conti CM2 egy belépõ szint, nagyon régi fejlesztés. Rettentõ buta profilkiképzéssel rendelkezik, személy szerint én nem is értem, hogy lehet vele kanyarodni. Új korában is pontosan ugyan így néz ki mint elkopva.

A másik budget kategóriás abroncsról is hasonlókat tudunk elmondani.
     Reply to this


pandamaci (msg) 3012 July 11, 2016, 7:49 p.m.   x
érdekességet kedvelõknek : 170/80-15 csopper hátsó gumik mérete
Elsõ képen, ahol a 4db együtt látszik:
Jobbról 1 michelin commanderII TÖK ÚJ, felszerelve
jobbról 2 michelin commanderI KOPOTT leszerelve
jobbról 3 conti milestone cm2 KOPOTT leszerelve
jobbról 4 gs23 irc KOPOTT leszerelve

(Felirat szerinti méret ugyanaz, de a conti milestone jóval kisebb, és szögletesebb a michelinek kb egyformák...)
     Reply to this


Daty (msg) 3011 July 5, 2016, 8:02 a.m.   x
Ha valakit érdekel, 5 üveg Pepsi az ára!:-)

Link
     Reply to this


yamaszaki (msg) 3010 June 16, 2016, 10:08 p.m.   reply to: 3009 x
Üdv!
Mindkettõ diagonál.
     Reply to this


tibcsoka (msg) 3009 June 16, 2016, 2:02 p.m.   x
Motoron kétféle abroncs van nem tudom kideríteni melyik diagonál melyik radiál. Mûszaki vizsgán állítólag fontos , hogy vagy diagonál vagy radiál legyen mindkettõ.
Az elsõ Heidenau K58 53M 75R E4 DOTN6 VAABB1P 5011 feliratok vannak rajta . Hátsó Continental Contitwist 90/100 -10 M/C 53 J E1 75R feliratokkal. Valaki tud e valamit evvel kapcsolatban?
     Reply to this


pandamaci (msg) 3008 June 15, 2016, 7:31 p.m.   reply to: 3007 x
Eddig szerencsére nem volt rá szükségem, de ha ez igaz, már nem sajnálom azt a +1800 forintot. Régi guminak van még kb 2 hónapja,aztán megírom milyen az uj michelin. Elsõr ránézésre jóval vastagabb az oldalfala (B-s) ,meg gömbölyûbb a keresztmetszete mint a continentalé.
     Reply to this


R17.hu (msg) 3007 June 15, 2016, 12:08 p.m.   reply to: 3005 x
A kiterjesztett garanciánkról: Link
     Reply to this


szemijoe (msg) 3006 June 12, 2016, 12:40 p.m.   x
Urak! egy gyors kérdés:Metzeler Sportec M5 rõl kellene nekem egy tapasztalat: sport túra, 1000ccm motor vagy a felettiek tapasztalata, ottopályán? hegyen-völgyön? meddig bírta? mit mutatott? köszönöm!
     Reply to this


pandamaci (msg) 3005 June 7, 2016, 7:13 p.m.   reply to: 3004 x
Szombaton este rendeltem egy hátsó gumit, ma , kedden délelõtt rendben meg is kaptam (2016-os gyártás ,ahogy kértem)
A ,,kiterjesztett garancia +1800Ft -ért mire való ? véletlenül ezt is vettem hozzá:)
     Reply to this


R17.hu (msg) 3004 June 3, 2016, 5:06 p.m.   x
Újabb remek ajándék jár, most a Roadtec01 bármely típusához.
Nézzetek szét az oldalunkon
     Reply to this


Gázos (msg) 3003 June 3, 2016, 1:05 a.m.   x
Köszönöm!Ha összefutunk a vendégem vagy.
     Reply to this


Attimotor (msg) 3002 June 2, 2016, 7:58 p.m.   reply to: 2997 x
Szélén 8, közepén 8,5 mm.
     Reply to this


kilajsanyi (msg) 3001 June 1, 2016, 3:33 p.m.   x
Köszi,

Szett került a motorra így legyalulom amég van de tényleg kurva hangos és nem valószínû, h emiatt ismét ilyen kerül rá.

Nem követem, de a Tourance EXP-t leváltotta a NEXT vagy párhuztamosan fut vagy futott a kettõ? A NEXT-tel annyi volt a bajom, h látványosan elõbb fogyott el az eleje, mint a hátulja ami az EXPnél ilyen arányban nem volt jellemzõ.


     Reply to this


Yossarian (msg) 3000 June 1, 2016, 2:21 p.m.   reply to: 2998 x
Nekem Anakee III volt a GS-en amikor megvettem. A tapadással nekem nem volt bajom még nagyon intenzív szerpentinezés során sem. Viszont olyan hangja volt, hogy azt hittem a váltó éppen darálja a fogaskerekeket :) Akkor jöttem rá, hogy a gumi az, amikor burkolatváltásnál változott a hangja. Épp ezért nekem nem kell többet, mert engem zavart nagyon a zaja. Ettõl függetlenül más rosszat nem tudok rá mondani. Terepre jobb, mint a tourance next, ami gs ide vagy oda, kurvára nem való terepre, de aszfalton baromi jó. Még hidegben sem sikerült megcsúsztatni, pedig január februárban is csapattam vele :) Szóval ha olyat akarsz, ami vállalható terepen is, akkor az zajos lesz :)
     Reply to this


R17.hu (msg) 2999 June 1, 2016, 2:14 p.m.   reply to: 2998 x
Szia!

Az Anakee III ról köztudott, hogy búg, ezt kb mindenki tapasztalja.
Tapadásban ez biztos, hogy vannak nála sokkal jobb termékek.
     Reply to this


kilajsanyi (msg) 2998 May 27, 2016, 2:57 p.m.   x
sziasztok,

Michelin Anakee III-al kapcsolatban tapasztalt valaki az az elsõ gumitól jövõ zajt? Legalábbis az elejérõl hallani. Az elõzõ gumikal ilyen problémám nem volt. ( Conti TrailAttack, Tourance, Tourance EXP, Tourance NEXT ).
Plusz valamiért nem tûnik olyan magabiztosnak mint pl egy Tourance EXP még közel 3000km után sem.

Köszi,

     Reply to this


Gázos (msg) 2997 May 26, 2016, 9:30 p.m.   x
Ha meg tudná valaki mondani a Tourance Next 110/80 R19,150/70 R17 új állapotban lévõ bordamélységét ,megköszönném!
     Reply to this


bezzlaci (msg) 2996 May 16, 2016, 5:58 p.m.   x
Eladó Dunlop Qualifier 120/70-17 és 180/55-17

Eladó Dunlop Sportmax Qualifier utcai sportgumi párban, 120/70-17 és 180/55-17 méretben. Kétkomponensû gumik. Az elsõ gumi 2013-as, a hátsó 2012-es, garázsban, napfénytõl védett helyen tárolt. A széleik kopottabbak (a hátsónak csak a baloldala), de mindenhol megvan rajta a minta, középen szinte újak, kb 4 mm-es a mintamélység (hátul újan 5,5 mm). Defektes nem volt soha, javítás, vágás, sérülés vagy bármilyen más hiba nincs rajta. Szolnok mellett személyesen megtekinthetõ és átvehetõ (esetleg Pestre fel tudom vinni) vagy postai utánvét is megoldható. A gumik ára párban: 25.000 Ft. További képeket tudok küldeni.

Link

     Reply to this


R17.hu (msg) 2995 May 4, 2016, 5:59 p.m.   x
Biztos sokan értesültetek már az akciónkról, de azért nem árt ha minél többen hallotok róla ;)
     Reply to this


R17.hu (msg) 2994 May 2, 2016, 5:15 p.m.   reply to: 2986 x
Szia,

persze vállalunk, csak kicsit finomabb módszerekkel, DE ha szeretnéd és mi is épp kísérletezõsebb kedvünkben vagyunk, az itt látott módszerekkel is felrakhatjuk a gumit :)
     Reply to this


ati5995 (msg) 2993 May 2, 2016, 3:25 p.m.   x
Szevasztok motorosok! Eladó típusváltás miatt Michelin Pilot 150/70-17-es hátsó gumi,3mm futófelülettel középen-nem mai darab,(2006-os) de nincs kirepedezve, a Glockneren jól teljesített tavaly
     Reply to this


árpi64 (msg) 2992 May 1, 2016, 11:59 a.m.   x
Sziasztok!
Maradt egy Metzeler Roadtec Z6-os hátsó gumim. Csere után, elhoztam a gumistól bár nekem nem fog kelleni de ha valakinek szüksége van rá (eladáshoz pl) akkor szívesen odaadom ha eljön érte Pécsre. Használható még de csak óvatos motorozáshoz.
Mérete: 170/60 ZR 17 72W

Állapot a kép alapján, 2010-es a gumi DOT szám alapján.
     Reply to this


Fido71 (msg) 2991 April 30, 2016, 7:33 p.m.   x
Azért én örülnék, ha kicentríroznák a kerekemet.
Bár, ott biztos olcsóbb egy csapágy stb csere az út szélén is... ;)
     Reply to this


csokabi (msg) 2990 April 30, 2016, 3:22 p.m.   reply to: 2989 x
Jó sztori Link :)
     Reply to this


1Laciapu (msg) 2989 April 30, 2016, 3:17 p.m.   x
Szakértelem?
Megcsinálta? Meg. Mûxik? Igen.
Mi elpazaroltunk egy rakás pénzt és elhasználtunk egy csomó energiát csak arra, hogy létrejöhessen egy mûhely. A fenntartása szintén nyeli a pénzt és energiát. Százezer elõírásnak meg kell felelni, minden igazoló okiratért, bevizsgálásért stb. súlyos pénzeket fizetni.
A videó bebizonyította, hogy ugyan azt az eredményt, hogy egy probléma megoldódjon, ilyen egyszerûen is el lehet végezni.
Hasonló tipikus példa az amcsik mennyit feccöltek az ûrben használható tollba.
A ruszkik meg írtak ceruzával :)))

Na mind1, ez itt erõsen off...
     Reply to this


csokabi (msg) 2988 April 30, 2016, 3 p.m.   reply to: 2987 x
Én azért mégis inkább a fejlettebb világ gumisához viszem majd a munkát:)
Egyébként az említett gumis mûhelyet is felépítette egy kõmûves, kifestette egy mázoló és a benne lévõ gépeket is megtervezte valaki, majd megint más valaki legyártotta azokat. Egy egész rakás embernek a megélhetéséhez járult hozzá az egyszemélyes gumis mûhely már csak a létezésével is.
A szakértelemrõl meg már ne is beszéljünk!:)
     Reply to this


1Laciapu (msg) 2987 April 30, 2016, 2:48 p.m.   x
Teljesen igaza van!
Csak mi, itt a "fejlettebb világban" komplikáljuk túl a dolgokat. Valaki hozzáértõ tippelje meg, mennyibe kerül nálunk egy egyszemélyes gumis mûhely felszerelése átlagos gépekkel. Szerintem ez a pacák életében nem keres annyit és lám, meg tud javítani egy defektet.
     Reply to this


csokabi (msg) 2986 April 30, 2016, 2:11 p.m.   x
Hali R17, ti is vállaltok gumiszerelést Link ?:)))
     Reply to this


lendvai (msg) 2985 April 7, 2016, 9:46 a.m.   reply to: 2984 x
Ez eddig eszembe sem jutott. :-) Azon gondolkodom, hogy a fõterezéshez a majrécsíkot csiszolópapírral tüntetem el, mégiscsak szégyen, hogy úgy csúszkálok, hogy közben majrécsíkos vagyok. :-)
     Reply to this


boxer (msg) 2984 April 7, 2016, 9:26 a.m.   reply to: 2983 x
Nem kell mindig szilikonnal ápolni a futófelületet, hogy szép fekete legyen! :D
     Reply to this


lendvai (msg) 2983 April 6, 2016, 8:53 p.m.   reply to: 2981 x
Összefoglalva az eddigi nekem szóló hozzászólásokat el kell mondjam, hogy én félõs motoros vagyok, különösen amióta odavertem magam a szalagkorláthoz a Mátrában. A guminyomás gyári érték, a rugó és a csillapítás a gyárinál kicsit feszesebbre van állítva. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor ért le a lábtartóm, vagy a csizmám orra. Általában benzintyúk gondoskodik hátul a megfelelõ terhelésrõl, olykor mégis megcsúszik a PR4.
     Reply to this


kawa550 (msg) 2982 April 6, 2016, 8:27 p.m.   reply to: 2981 x
Ha már gyári érték:
Az enyémhez gyárilag a dunlop K505 és a Bridgestone G547/548 van elõírva. Vajon a gyári nyomásérték is ezekhez a gumikhoz van beállítva? Történt az elmúlt 25 évben változás a gumik szövetszerkezetében, oldalfalvastagságban, anyagszerkezetében? Ha igen, akkor vajon még mindig pontosan a 25 éve beállított nyomásértéket kell tartani az akkor gumik értékeihez, vagy esetleg a mai gumikhoz kell alkalmazkodni?
A 3vd, 4tx, de még a 900 is szinte kilóra azonos, a gumiméret egyforma az elsõ kettõnél, de a nyomásértékek mégis folyamatosan nõttek, 2.50/2.75/2.9
Vajon miért? Csak nem az újabb gumikhoz alkalmazkodik? Akkor most mi az igazság, kell alkalmazkodni a 25 éves elõíráshoz, vagy a ma felszerelt gumihoz kell?
Csak kérdem, vannak itt gumikereskedõk is, nyilván van valami infójuk ilyesmirõl. :))
     Reply to this


VVLaci (msg) 2981 April 6, 2016, 7:59 p.m.   reply to: 2977 x
A szervizkönyv 2,5/2,9 bart javasol hidegen.

De én melegen ajánlom a gyári érték tartását! :-)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 2980 April 6, 2016, 5:41 p.m.   reply to: 2977 x
Nézzél guminyomást Tibike, és inkább 1-2 tizeddel magasabb legyen. Nekem a gyári 2-2.3 helyett 2.2-2.6 van elõl hátul, nem csúszkál. Monnyuk kilenccáz asszem gyárilag is magasabb mint 3vd.
     Reply to this


kovee (msg) 2979 April 6, 2016, 2:53 p.m.   reply to: 2977 x
Akkor a te rajtszámod a 93-as! :-)
Tudod az a Marquez gyerek, aki fülön kanyarodik :-)))
     Reply to this


Yossarian (msg) 2978 April 6, 2016, 10:39 a.m.   reply to: 2977 x
Vagy a többiek másképp használják. Nekem is van olyan ismerõsöm, aki az Avon gumit istenítette, mert hogy majd 20e-t bírt, csak épp a kolléga eléggé elõvigyázatosan közlekedik, hogy úgy mondjam, így nála a mûanyag gumi se csúszna meg. Mindegy, csak annyit akartam mondani, hogy nem lehet mindig hinni akár a többségnek sem, mert mindenki másképp, más motoron használja, így akinek az egyik bejön, az a másiknak lehet, hogy nagyon nem.
     Reply to this


lendvai (msg) 2977 April 6, 2016, 8:52 a.m.   reply to: 2974 x
Én azt mondom ha valaki felháborodik azon, ha beszólnak neki akkor a beszóló valami érzékeny pontra tapintott. A magam részérõl engem baszogathatnak, eddig még senkinek nem sikerült ilyen állapotba hoznia.:-) Egy megcsúszó hátsó gumi sokkal inkább hat az érzelmeimre heveny beszarásközeli állapotot elõidézve. Most épp a PR4-el vagyok így, többször csúsztam meg vele, mint a BT023-al. Viszont mindenki csak jókat mond róla, így gyanítom, hogy én találtan vele több szürkeaszfaltot, poros utat meg hasonlókat.
     Reply to this


Butcher (msg) 2976 April 5, 2016, 9:59 p.m.   x
Ma rendeltem gumikat igaz nem a 17-tõl. Brigstone Exedra lett párban 63 papír a vége. Remélem jó lesz.
     Reply to this


Lacipapa15 (msg) 2975 April 4, 2016, 8:51 a.m.   x
Jók a hozzászólások! Egyre többet segítenek a gumiválasztásban!!!!!!!!
     Reply to this


kawa550 (msg) 2974 April 4, 2016, 6:33 a.m.   reply to: 2973 x
Aki nem vak, látja mi a lényeg! Mondá a tanksapka....:)))))))))
     Reply to this


Fido71 (msg) 2973 April 4, 2016, 6:29 a.m.   reply to: 2972 x
De azért arra ügyeltél, hogy a Tied legyen az utolsó szó!
Annyi még volt a tarisznyádban... ;)
     Reply to this


László_atya (msg) 2972 April 4, 2016, 12:37 a.m.   x
Ja, és befejeztem az offtopicot, elnézést kérek mindenkitõl a "közjátékért".
     Reply to this


László_atya (msg) 2971 April 4, 2016, 12:24 a.m.   reply to: 2969 x
Ezen az idehányt, okosnak látszani akaró, de csak okoskodó, teljesen homály lózungszövegen nincs is mit megérteni. A nicknevembõl meg ne következtess arra, hogy ha megdobnak kõvel, majd visszadobok kenyérrel. Ráadásul remekül szórakozok azon, ahogy TE mondod NEKEM, hogy ki milyen tarisznyából tud gazdálkodni, mikor épp most mutattad be másodszor, mennyid van...

Tudod, ha a tarisznyád olyan vaskos lenne, mint amilyennek láttatni akarod, akkor az elírásomra simán, normális hangnemben rákérdeztél volna, én pedig mea culpa mellett javítottam volna a hibát. De nem, neked oktatni, okoskodni és bunkóskodni, meg minõsítgetni kellett azonnal. Ez ám a vaskos tarisznya... Hát, ezen kéne gondolkodnod, szerintem. Menni fog?
     Reply to this


Dokypapa (msg) 2970 April 2, 2016, 9:04 p.m.   reply to: 2969 x
Ne évõdjetek , fõ az egyetértés . :-)

     Reply to this


kawa550 (msg) 2969 April 1, 2016, 10:46 p.m.   reply to: 2966 x
Igazam volt ott is, meg igazam van most is, mikor azt mondom: stílus megítélésében sem vagy jobb mint gumi témában, ebben sem kéne tanácsot adnod.
Elgondolkodnom max azon kell, hogy van aki ugyan ezt a hibát, ugyan itt, ugyan akkor elkövette, és tudja helyén kezelni a kritikát, ahelyett hogy elõvenné a primitív ember egyetlen fegyverét, a bunkózást meg az anyázást. De hát ahogy mondani szokták, a paraszt csak abból tud gazdálkodni, ami a tarisznyájában van, és a tiéd ebbõl a szempontból egy elég lapos kis tarisznya. Persze nem várom el hogy megértsd a mondanivaló lényegét.
     Reply to this


Yossarian (msg) 2968 April 1, 2016, 9:46 a.m.   reply to: 2967 x
Viszont nagyon jó a profiljuk és tapadnak mint a barom :) Kedvenc gumim annak ellenére, hogy még 7e-t sosem sikerült a hátsóból kinyerni :)
     Reply to this


R17.hu (msg) 2967 April 1, 2016, 8:56 a.m.   reply to: 2965 x
Kanyarodj többet és menj egyedül :)

Egyébként nem probléma az eltérõ abroncs használat az elsõ és hátsó keréken. PR3 egy elég tartós abroncs, 15 ezreket is el lehet vele menni,persze az általad említett használat azért minden abroncsot nagy feladat elé állít. Mondjuk a RoadAttack-ra és magukra a Contikra jellemzõ hogy kevesebbet futnak el mint mondjuk a kategória társak. Ez fõleg a régebbi modellekre igaz.
     Reply to this


László_atya (msg) 2966 April 1, 2016, 8:27 a.m.   reply to: 2960 x
A bunkó stílusod mellett igazad van, elírtam, Pilot Road lett volna a megfejtés, köszönöm, hogy szóltál. Valószínûleg te még sosem tévedtél, vagy írtál el valamit, ezért engedsz meg magadnak ilyen hangnemet. Ha így van, akkor respect maximum. Ha nem így van, akkor gondolkodj el egy kicsit.
     Reply to this


greg80 (msg) 2965 April 1, 2016, 7:40 a.m.   x
Sziasztok!

Yamaha TDM 3VD-hez szeretnek hátsó gumit. Elol egy szinte új road attack 2 van (tehát marad). Hátra most PR3-at gondoltam mert a hátsó road attack 7-8 ezer km alatt kockásra kopott (allando utas, egyenes alföld es h nem vagyok Rossi😃).
Probléma az eltérõ elsõ es hátsó gumi típus?

Válaszokat ötleteket elõre is Köszi mindenkinek. (tudom kanyarodjak többet es menjek egyedül 😅)
     Reply to this


yamaszaki (msg) 2964 March 31, 2016, 9:20 p.m.   reply to: 2962 x
Peace......
     Reply to this


Dokypapa (msg) 2963 March 31, 2016, 9:10 p.m.   x
Én Metzeller párti vagyok , vagy jöhet a Pirellki , ami ugye ugyan ott készül.

A lényeg az 50 ezres kategóriát az 50 ezressel vesd össze , na akkor szinte tök mindegy , 80 ropi felett már más kategória van , de azt meg veszi akinek sok a pénze,. volt gumim amit soha , de nem reklámoznám , mert másnak meg jó volt , a dot számra azért nem árt figyelni , otvark ,régi ,kemény gumi semmire nem jó .
     Reply to this


kovee (msg) 2962 March 31, 2016, 8:57 p.m.   reply to: 2960 x
Bocsi, Dunlop az, csak bekevertem a battlax miatt. mea culpa...
Remélem ezért nem feszítetek keresztre :-))))

     Reply to this


yamaszaki (msg) 2961 March 31, 2016, 8:40 p.m.   reply to: 2960 x
Oszt neked 46-os a rajtszámod?

Bár én meg Bridgestone RoadSmart-ról nem hallottam még!
     Reply to this


kawa550 (msg) 2960 March 31, 2016, 8:24 p.m.   reply to: 2957 x
A Michelin megvette a Continentalt, és mostantól õ használja a RoadAttack 2 nevet? Basszus, nem is hallottam még errõl! Mikor történt az eset? :)))))))))))))
Ha viszont úgy írod ezeket, hogy még a gumid nevével sem vagy tisztában, akkor az már nem is olyan vicces........
     Reply to this


pandamaci (msg) 2959 March 31, 2016, 4:46 p.m.   reply to: 2946 x
A motorodon elöl van 67es súlyindexû gumi. Hátul meg 77es. Ez való rá gyárilag (kb hátsó sárvédõre fel van ragasztva egy matricán is) Az összúly 2 keréken oszlik meg,ezért nem kell félned.

A baj esetleg akkor kezdõdhet, ha 2 személlyel, csomagokkal KIZÁRÓLAG az elsõ kereken gurulsz :))))))))))))))))
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26542