Audimania | 13429 | 15. Februar 2017 12:36 | reply to: 13427 |
Amikor meg iskolaba jartam, nem volt ilyen. Na jo, internet se nagyon volt. Itthon.
|
László_atya | 13428 | 15. Februar 2017 11:19 | reply to: 13423 |
Mi a f@szom ez? Mert a szöveg a legocsmányabb MLM "konferenciák" m?sorszámaira emlékeztet...
|
kawa70 | 13427 | 15. Februar 2017 06:14 | reply to: 13425 |
Ja, és ilyet már kitaláltak egyszer, amikor még iskolába jártam ugyanez már megvolt csak akkor 500 ft volt a beugró.
|
kawa70 | 13426 | 15. Februar 2017 06:12 | reply to: 13425 |
Mondjuk én meg se néztem egyik linket sem, csak megnyitottam. Aztán mivel láttam mir?l van szó már zártam is be mert rühellem az efféle néphülyítést.
|
Audimania | 13425 | 15. Februar 2017 00:03 | reply to: 13424 |
Nemhogy itt, sehol. "kb. 9-10ezer Ft önkéntes küldésével már tag lehetsz..." Pfff |
kawa70 | 13424 | 14. Februar 2017 23:01 | reply to: 13423 |
Valamit nagyon elnezhettel.....nem biztos, hogy ennek itt a helye.
|
xell | 13423 | 14. Februar 2017 21:41 |
Egy kis összefogásra lenne szükség: Egy elképzelt párbeszéd Én és a Lehet?ség között. Történik napjainkban a sok hazugság félrevezetés közepette. Továbbikban én= É lehet?ség= L L: Szia,kerestél! É: Én a lehet?séget kerestem. P: Igen én vagyok és itt vagyok nem ismersz fel? É: Végre már nagyon hiányoztál sehol nem találtalak,már azt hittem nem is létezel. É: Jaj de jó mutasd magad! L: https://www.youtube.com/watch?v=6o3YbKaUFoU É: Hát nem így képzeltelek el.Biztos te vagy A lehet?ség? L: igen.Nem tetszem? É: Hááát nem ilyennek gondoltalak.Azt hittem a TV-ben látlak,vagy az utcán a földön talállak mert valaki elhagyott,vagy a lottózóban találok rád, vagy csak úgy beléd botlom. De a képzeletemben csillogsz villogsz,mindenki téged akar és azonnal. L: Mi a baj velem? É:: Hát nekem nem t?nsz lehet?ségnek!Szerintem az emberek sem ismernének fel.Olyann izé ....semmilyen vagy mint egy egy fogkrém reklám. Szerintem nem hiszik el az emberek nekem ha megmutatlak nekik. L Miért nem akarnak jól élni? É: Mert csak legyintenek és azt gondolják ez nem lehet az! Túl egyszer?nek t?nsz!Els?re túl könnyen elérhet?nek t?nsz Nincs semmi titkod? Apróbet?s rész? L: Pedig nem vagyok álruhában!Ez vagyok én akire sokan vágynak. Miért gondolnak olyan elérhetetlennek ? Ha túl egyszer? vagyok akkor már nem lehetek igazi? É: Mert még sose olvastak rólad az újságban és nem szerepeltél a TV-ben,csak olyan aki utánozott téged és már nem hisznek benned. L: És te hiszel? É: Bizalmatlan vagyok mert azt mondták az emberek. L: Kik azok az emberek?És mit mondtak rólam? É: Szinte mindenki.És azt mondták te nem lehetsz az mert nem kell nehéz fizikai munkát végezni,nem kell a hidegben dolgozni, nem kell éjszakai m?szakot vállalni miattad,nem kell korán kelni,nem kell messzire utazni,nem kell a családodtól távol élni. Mert ezt szokták meg az emberek, csak ebben hisznek sokan. Tudod itt mindenkinek egész életében ezt vésik az agyába. L Próbát tettek velem ,és csalódtak bennem? É Szerintem nem,csak megszokták a nyavalygást és azt,hogy mástól várják a megoldást,de maguk nem akarnak semmit se tenni.Meg ugye a család,média hatása. L És te hiszel bennem? É: Kétségeim vannak,de ki akarlak próbálni mit veszíthetek?Nem akarok tovább abban a hitben élni amit mások mondanak,és akarnak velem elhitetni.ÉN akarok meggy?z?dni rólad és inkább magamhoz hívlak,mert bízom benned.Biztos nem véletlenül kerestél meg.Mert már tudom véletlenek nincsenek.Ezt viszont tudom nem hiszem.És téged is inkább TUDNI akarlak NEM hinni É De kihez irányítsalak tovább? L Bárkihez akinek szüksége lenne rám! É És mit kell tennem? L Mutatom is , ez lenne az els? lépésed: https://www.youtube.com/watch?v=z3AaCUn4FzE É Megtettem de nem felejtettél el valamit? L Nem felejtettem el csak most keresem a társam.Hoppá meg is van: https://www.btcrising.com/ref/fd660cea23 É Neked van társad? L Persze csak nem gondoltad,hogy egyedül járok a nagyvilágba?Egyedül nem jutnék semmire,de te sem.Ugye rájöttél már? L Most már veled vagyok élj velem,légy a társam! |
1Laciapu | 13422 | 8. Februar 2017 21:55 |
Köszönöm a válaszokat! Maszek vállalkozás a cég. A munkaszerz?dés és a munkaköri leírás alapján szinte bármi lehetnék :) Semmi konkrétum. Kollektív szerz?dés? Ugyan már... A szakmunkás bérminimumra is azt mondták, hogy itt az nem vonatkozik. Igazuk is van, megvan a kiskapu hagyva, csak meg kell találni, nem nehéz. Hogy miért jöttem akkor ide dolgozni? Mert eddig szuper jó hely volt minden szempontból. Most beütött a megbízónknál a krach, borul minden. Na, majd kialakul, még egyszer köszi! |
kawa70 | 13421 | 8. Februar 2017 20:36 | reply to: 13420 |
Ha meg még jobb akkor van kollektiv szerz?dés, ami szabályozza. Ha meg egyikse, akkor bemondásra megy minden. Mindkét oldalról.....
|
Audimania | 13420 | 8. Februar 2017 19:45 | reply to: 13419 |
Ha egy kicsit is normálisabb helyed van, kell lennie munkaszerz?désnek. Abban le van írva, hogy mit, mennyi ideig,mennyiért. Ha ennél is jobb, akkor munkaköri leírásodnak is kell lennie. Abban elég jól körül van határolva a mit? Ha írásban megkapod az új munkaköri leírást, akkor érthet? lesz, hogy a mennyiért-nek is változnia kell. Ha csak szóban, akkor csak az addigiakat lehet számonkérni. Ha nem tetszik nekik, megegyezhettek, vagy felmondhatnak. (arra azért számíts, hogy nem fognak eltekinteni a felmondási id? kitöltését?l) Én magamtól csak akkor tenném, ha volna kilátásban elfogadható ajánlat.
|
1Laciapu | 13419 | 8. Februar 2017 18:40 |
Röviden a kérdésem: felszólíthat-e a munkáltató, hogy adjam be a felmondásomat abban az esetben, hogy ? jelent?s mértékben megváltoztatja az elvégzend? munka mennyiségét, folyamatát, körülményeit, idejét plusz fizetés nélkül, és ezt nem vállalom el. Vagy mondhatom, hogy a felsoroltakra tekintettel mondjon fel ?? Hogyan tudom ezt elérni? Privátban is jöhet, megköszönném a segítséget. |
1Laciapu | 13418 | 8. Februar 2017 17:24 | reply to: 13417 |
Pontositanek, munkajogban, felmondással kapcsolatban kéne infó.
|
1Laciapu | 13417 | 8. Februar 2017 13:40 |
Munkaügyben jártas illet? segítségét, tanácsát kérném, inkább telefonon, ha lehet. Ha megcsörget, visszahívom! elérhet?ségem az adatlapomon található. Köszönettel! |
kawa70 | 13416 | 7. Februar 2017 18:45 | reply to: 13415 |
Azért naptári nap, mert az a munkaadónak könnyités, hogy annyi ideje van a távozó munkaer?t pótolni adott esetben. Ez régen nagyobb jelent?séggel bírt, mint maanpság amikor állitólag az utcán százan várják hogy mehessenek dolgozni - ami egyébként egyáltalán nem igaz, mert egy gyakorlott jó szakember helyett nem fog azonnal lenni egy másik. Másrészt vannak olyan munkahelyek, ahol a szolgálat vagy munka nem hétf?t?l péntekig és állandó napközbeni meló, hanem adott esetben lehet hogy egy hónapban összesen 10-12 napot dolgozik, azt is össze-vissza. Ezek nem 8 órás munkák, azonban a munkanapot abban kéne számitani, ez elég bonyolult lenne, ráadásul nem is biztos hogy a dolgozó és a munkaadó egyformán értelmezné. A naptári nap meg elég egzakt kikötés. A felmondás beadásától indul, és tart ameddig a munkaszerz?désben vagy szóbeli megállapodásban ki lett kötve. |
1Laciapu | 13415 | 7. Februar 2017 18:11 |
Köszönöm szépen, minden egyebet megtaláltam, csak ezt nem pontosítják sehol. Köszi! |
kawa70 | 13414 | 7. Februar 2017 18:04 | reply to: 13413 |
A kilépett az a dolgozói cselekvés amikor felmond, de nem tölti ki a felmondási id?t - ami ugyebár az eltöltött szolgálati id?b?l származtatott napok száma. Akár szabadsággal is eltölthet? a felmondási id?. De ma már sehol senki se kérdezi mi volt az el?z? munkahelyén. |
kawa70 | 13413 | 7. Februar 2017 18:01 | reply to: 13412 |
Naptári nap. De amugy szinte mindegy, mióta a munkakönyv megszünt, hogy kilépett, kirugták, megszünt vagy leszámolt........
|
1Laciapu | 13412 | 7. Februar 2017 17:57 |
Szeretném megkérdezni a hozzáért? olvtársak véleményét, hogy felmondás esetén a felmondási id? napszáma hogyan értend?? Naptári nap, vagy munkanap? Guglival nem jutottam d?l?re... El?re is köszönöm! |
klimas | 13411 | 31. Januar 2017 15:38 | reply to: 13410 |
Pont így találtuk meg a rosszalkodó alkatrészeket és tényleg az általad írt h?mérsékleteknél így viselkedik a motor. Ami zavar , ha beindult -10°C -nél, akkor egy darabig sántítva jár, eléggé rázkódik, majd úgy 15-20 mp után szépek kisímul a járás és mintha semmi sem történt volna. Ez a rázkódás nem igazán tesz jót a kett?stömeg?nek, mert az van benne, hála a fasz mérnököknek.......Na most ennek a halálát nem akarnám siettetni ,ezért akarnám rendbe tenni a gyertya kérdést. ...
|
pandamaci | 13410 | 30. Januar 2017 20:05 | reply to: 13409 |
Ha ebbe a csatlakozóba bekotsz egy próbalámpát, reggel meg tudod nézni a tényleges el?izzítás, majd járásnál az utóizzítás idejét.(h?t?viz h?fok jeladó vezérli). A sárga kontroll ezt sem direktben jelzi ki..Egyébként egy jó cdi hdi motor minusz 1-2 fokban izzítás nélkül is beindul, de -10ben tutira nem. 1 kiégett gyertya viszont nem lesz akadálya hogy röffenjen-ha más gondod nincs, |
pandamaci | 13410 | 30. Januar 2017 20:05 | reply to: 13409 |
Ha ebbe a csatlakozóba bekotsz egy próbalámpát, reggel meg tudod nézni a tényleges el?izzítás, majd járásnál az utóizzítás idejét.(h?t?viz h?fok jeladó vezérli). A sárga kontroll ezt sem direktben jelzi ki..Egyébként egy jó cdi hdi motor minusz 1-2 fokban izzítás nélkül is beindul, de -10ben tutira nem. 1 kiégett gyertya viszont nem lesz akadálya hogy röffenjen-ha más gondod nincs, |
klimas | 13409 | 30. Januar 2017 18:31 | reply to: 13407 |
desiderus | 13408 | 29. Januar 2017 19:50 |
Sziasztok, a kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata IGOL motorolajokkal ? El?re is köszi. |
pandamaci | 13407 | 29. Januar 2017 19:30 | reply to: 13405 |
Az izzitógyertyákat kiszerelés nélkül is meg lehet nézni, hogy jó-e..Persze a csatl.kábelt ehhez le kell szedni róla. Ha szakadt,akkor nem vesz fel semmi áramot, azaz rossz. Ebben a pözsóban kb 5voltos gyertyák lesznek, azaz 1 méter dróttal direktben az akkuról ne próbálgasd . Különben mi a gondod,nem indul a minuszokban? |
klimas | 13405 | 29. Januar 2017 15:43 | reply to: 13403 |
Köszi, egyenl?re a legnagyobb gondom, hogy nem találom, hol tudnék áztatgatni...)))) Aztán szerencsére nem mindennapos a használat, lesz id?m mindenféle varázslatokra. Van egy elég jó akksis csavar ki-behajtóm, elég széles sávban állítható a nyomatéka, próbának jó lesz talán. A beszakadt gyertya kiszedésére Zsámbokon találtam céget (egyenl?re). Ha minden igaz, csak egy gyertya nem m?ködik, lehet elektromos kontatkthiba is.. Ha nem ez a gond....nos akkor jönnek az imádságok ...:))) |
klimas | 13404 | 29. Januar 2017 15:36 | reply to: 13402 |
Köszönöm a fáradozást, de ez a 8 szelepes motor és Citroen, a pözsóék valami eszement módon lebarikádozták a gyertyákat. I Itt egy kép a motorról felülr?l..... |
pandamaci | 13403 | 29. Januar 2017 09:51 | reply to: 13401 |
Nem az a legnagyobb gond, hogy sz.r hozzáférni..hanem az , hogy kitekeréskor, kilazítás el?tt az izzítógyertya beleszakad. Aztán ezután senki nem akarja a hengerfej le fel költségét bevállani.. Hogyan állj neki? Elötte esténként (meleg motoron) áztasd be a gyertyákat csavarlazítós olajba. Ha nekiállsz, melegitsd be a motort, és újra fújkáld a gyertyát a hideg csavarlazitóval. Lazítani 20-30nm nél nagyobb er?vel ne próbáld!! 50nél kb elszakad!! Ha csikorogva megindulna, újra fújogasd, tekergesd oda vissza. Ha igy nem megy hagyd abba. Spec légkulccsal kis er?vel veretve lehet még próbálni,de olyanod úgysincs.. Meg van olyan cég is aki a beszakitottat a helyén nem olcsón kibányássza.. |
Kraszi_ | 13402 | 28. Januar 2017 22:05 | reply to: 13401 |
Nem magyar, de a lényeg látszik... https://www.youtube.com/watch?v=DGBBnj4HVkY |
klimas | 13401 | 28. Januar 2017 20:09 |
ztaki | 13400 | 24. Dezember 2016 08:09 | reply to: 13399 |
én ilyenkor meg szoktam kérni a szomszéd nénit.... Még sosem csalódtam. ;) Még passzíroz is.. ;) |
egynyoc | 13399 | 23. Dezember 2016 20:26 |
Kedves Barátaim, Bajban vagyok, tudom nem motoros téma de hallé /halászlé/ receptet keresek....fõzni nem tudok így kicsit hosszabban jobban körülírva várnám a lehetõségeket...a lényeg, szeretnék holnapra saját önerõmbõl hallét összehozni itthonra a család meglepetésére... Feltétel passzírozni ne kelljen...azt nem vállalom be... Amim van....ponty kb. 4,5 kg pucolt állapotban az egyiknek meg van a feje is...kárász dögivel...törpeharcsa is szép számmal... Kb. ennyi... |
1Laciapu | 13398 | 9. Dezember 2016 11:50 |
Ha én lennék a gyártója ennek a szarnak, én is ezt javasolnám :))) Tuti törés :))) |
Attimotor | 13397 | 8. Dezember 2016 20:48 | reply to: 13393 |
90 fokkal eltekered, 45-el vissza, és kijátszod.
|
1Laciapu | 13396 | 8. Dezember 2016 19:56 |
Köszönöm a biztatást, akkor úgy jön szét, ahogy gondoltam! Na majd holnap, ma már elpakoltam mindent... |
Jani55 | 13395 | 8. Dezember 2016 19:46 | reply to: 13393 |
A középsõ képen láthatod, a felsõ, a csatlakozós egység is kis "háromszögekkel" önzáró összenyomás után. A jól látható helyeken két-két kis csavarhúzóval/akármivel be kell nyomni a négy helyen -a képzeletbeli átlók mentén- és széthúzni. Otthoni körülmények között kétemberes, négykezes munka, megy az. Türelem, igyál egy kávét, a segítõ személynek mutasd meg, beszéljétek át, egyszerre csináljátok, ha jó a mozdulat, magától szétpattan. Nekünk is ilyen van, még nem törtük el egy esetben sem. |
kawa70 | 13394 | 8. Dezember 2016 19:44 | reply to: 13393 |
És ha tudnád hány ilyen egyirányban összerakós dolog van a világon....... nem cserésre tervezték egyiket se hanem ha csere akkor az egészet ugy,ahogy van. Bár van amelyikhez létezik kiszedõ célszerszám, de az ritka.
|
1Laciapu | 13393 | 8. Dezember 2016 19:19 |
Ez a kapcsoló egy agyrém! Mellékelt linken látható két nézetben is, hogy néz ki a belseje. Na most azt a két kis szárnyacskát kéne egyszerre összenyomni, hogy kijöjjön a kapcsolóházból. A négy sarkát egyszerre! Benyomni és közben kihúzni az egészet! Hát szarjon sünt, aki tervezte! Ehhez olyan spéci szerszám kell, hogy ... Holnap beviszem a servicébe, megkérem a szakikat, ugyan már legyenek oly kedvesek kivarázsolni belõle, mert összerakni k....vára egyszerû. És ha lehet kapni belét, akkor azt ki is lehet venni! Na, jól felhúztam magam ezen a szaron, miért nem lehet normális dolgokat kitalálni.... http://www.partmaster.co.uk/indesit/k-342-gswr-25279/switch-giugiaro/product.pl?pid=182086&path=78825,52687:78863&refine=lamp&model_ref=3600614 |
1Laciapu | 13392 | 8. Dezember 2016 17:59 |
Arra rájöttem, hogy ha a kitámasztó háromszögek alsó sarkait odanyomom a kapcsoló testhez, akkor a kép szerint lefelé le tudom nyomni. Az a része már szabad. Igen ám, de a csatlakozós része, ami keresztben van, az nem fér ki a lukon! Valahogy ketté kéne szedni, de hogy?
|
1Laciapu | 13391 | 8. Dezember 2016 16:59 |
Gyerekek! Nincs itt valaki gáztûzhelyes? Vagy mind1, aki ismeri, hogy kell kiszedni ezt a fajta kapcsolót az elõlapról? Új elõlapot tennék fel, de ezeknél a kapcsolóknál elakadtam... Elõre is köszi! |
klimas | 13390 | 6. Dezember 2016 09:06 | reply to: 13389 |
Sõt , hogy még egy kicsit fényezzem a sajátomat, megtudtam, a kerekek poziciója indifferens, a rendszer felismeri és jelzi ha gond van. Tehát lehet a felniket csereberélni, bár igaz, egyszer meg kell tanítani az autót.
|
klimas | 13389 | 6. Dezember 2016 07:55 | reply to: 13387 |
Hááát... nekem sem kell átszerelni, 60e-ért meg qrva drága lenne!!! |
Flenegen | 13388 | 6. Dezember 2016 06:28 | reply to: 13387 |
Lehet gogy ebbõl a szempontból az Audi jó, de azért ott is látni nem túl szerencsés megoldásokat:)
|
F2 | 13387 | 5. Dezember 2016 22:45 | reply to: 13384 |
Hááát szomszéd, én áldom az Audit az indirekt rendszerért... nincs nyûg, nem kell átszerelni vagy venni még 4db-t a téli szettbe 60e-ért, nem kell cserélni stb. cserébe mûködik :)
|
klimas | 13386 | 5. Dezember 2016 22:29 | reply to: 13385 |
Jó-jó! Nekem egy öreg autóm van a fiatalabbak mindig okosabbak, meg aztán a szoftverfejlesztõkön sok múlik....
|
Flenegen | 13385 | 5. Dezember 2016 22:03 | reply to: 13384 |
Akkor mondom neked, hogy a kia meg a hyundai még feljedtebb, mert semmit sem kell megadni. Ha a típushoz való a szenzor, akkor kb 8 perc vagy max 10 km alatt automatikusan betanul.
|
klimas | 13384 | 5. Dezember 2016 21:58 | reply to: 13382 |
Köszönöm a segítséget, büszke vagyok az oroszlános gépem fejletteb rendszerére. Amit ezzel kapcsolatban megtudtam, 9 szenzor (4 elsõdleges + pótkerék + 4 másodlagos szett) azonosítóját lehet megadni a BSI-nek és így felismeri az adott garnitúrát , nem kel minden szereléskor újra tanítani. Remélem így is van... |
tsanyi | 13383 | 5. Dezember 2016 20:32 | reply to: 13381 |
Az nem morog inkább? Bár az elején akár koppanhat is, nekem tavaly eleinte azt csinálta a kamionon és az abs hibát dobálta.
|
Flenegen | 13382 | 5. Dezember 2016 20:20 | reply to: 13380 |
Nincs benne szenzor. Indirekt rendszerrel oldotta meg a Honda. Az abs jeladó alapján a kerékfordulatból számolja a keréknyomás értékét. Okosan és bõvebben: http://www.autogumibolt.hu/hirek/148_TPMS_kereknyomas_figyelo_rendszer.html |
klimas | 13380 | 5. Dezember 2016 19:12 |
Sziasztok! Nem motoros téma de hátha valaki tudja: Honda C-RV keréknyomás érzékelése hogy mûködik ? Egy ismerõsöm váltig állítja, a második garnitúraként vásárolt téli felnikre /be/ nem tettek külön szenzorokat!!! Ennek ellenére, amikor defektet kapott a téli gumikkal, rendszer pontosan jelzett neki. Érdekelne hogyan oldották meg Hondáék, hogy mûködik??? Persze ha igaz amit az ismerõs állít!!!! |
kawa70 | 13379 | 2. Dezember 2016 06:59 | reply to: 13376 |
Biztos nèztèk, de engem egyszer a lengèscsillapitò szivatott meg igy. Toronycsapàgy felõl baloldalon kopogàs az ùt minõsègènek arànyàban. A lengèscsillapitò felsõ rèsze adta a hangot.
|
Tiger | 13378 | 1. Dezember 2016 09:06 | reply to: 13377 |
Szia kawa, igen ez is felmerült, mikor a toronycsapágyat cseréltük, hogy esetleg a teloszár( ha van ilyen) kopog a házában. Nekem egyértelmûen a jobboldalról jön a hang, ahogy írod az út minõségének(minõsíthetetlenségének) arányában.
|
kawa70 | 13377 | 30. November 2016 20:30 | reply to: 13376 |
Biztos nèztèk, de engem egyszer a lengèscsillapitò szivatott meg igy. Toronycsapàgy felõl baloldalon kopogàs az ùt minõsègènek arànyàban. A lengèscsillapitò felsõ rèsze adta a hangot.
|
Tiger | 13376 | 30. November 2016 19:15 |
Köszönöm mindnyájatoknak, akik segíteni próbáltok:-) Az általatok felsoroltakat próbáltákn kizárni azok a vizsgálatok, amelyeket elvégeztek rajta. Mindent kizártak, pedig még rázópadra is feltették. A második vizsgálat azt hozta ki, hogy nagy valószinûséggel a toronycsapágy. Nosza csere, nem kis veszõdséggel, alkatrész beszerzéssel. Már kiszerelve látszott semmi baja, de azért, ha már megvettem, kicserélték. Semmi nem változott és mostanra értem el azt a szintet, hogy már halálosan idegesít, mert semmi másra nem tudok vezetés közben figyelni, mint erre a rohadt kopogásra, amit még a kasztni jó fel is erõsít. Kicsi most ajánlott egy szervizvezetõt, holnap megpróbálom elérni, hátha motorosként jobban áll a dologhoz, mint az eddigi próbálkozók, akik közül az egyik egyébként egy hivatalos mûszaki állomás volt és annak a mûszerezettsége, technikája. Bocs, hogy ennyit nyûglõdöm ezen a marhaságon, de azért mégsem cserélhetem le látatlanban, esetleg indokolatlanul a futómû összes elemét:-) |
zooli | 13375 | 30. November 2016 17:58 | reply to: 13369 |
Ha már végig nézted az összes,lent említett"kutya csontot",támasztó gömbfejet,szilenttet,torony csapágyat,axiál csuklót és mind feszes.Érdemes megnézni nincs e valamelyik üregben felverõdött kavics,beejtett anya,bit fej akármi. Tud ám szivatni.:)) |
Z.Tibor | 13374 | 30. November 2016 12:57 |
A kopogáshoz: nekem rendszeresen stabilizátor pálcát kell cserélgetnem.Hála a magyar utaknak.....Amint megkopik,kopogó hangot ad.Érdemes megnézni,nem kell a legolcsóbb fajtát keresni....egyébként kb 4-5000 az én típusomra.Mondeo.
|
galoscsabus | 13373 | 30. November 2016 12:32 | reply to: 13371 |
Sajnos magyarul már nem fogják kiadni többé, ez a legutolsó infó a kiadó részérõl. És csak a magyar nyelvû kiadás jöhet szóba. De köszönöm, hogy foglalkoztatok vele. |
Spapa | 13372 | 30. November 2016 12:01 | reply to: 13365 |
Hasonlóan jártam már én is. A kipufogócsõ hozzá-hozzá verõdgetett a karosszéria aljához. Aztán a függesztésen kellett nyújtani. :-)
|
ErErpower | 13371 | 30. November 2016 12:01 | reply to: 13369 |
https://bookline.hu/product/home.action?_v=Anthony_Slash_Bozza_Slash&id=76567&type=22
|
zooli | 13370 | 30. November 2016 11:46 | reply to: 13369 |
Ha nem feltétel a magyar nyelv a bookline oldalán tuti találsz.
|
galoscsabus | 13369 | 30. November 2016 11:37 |
Hölgyek/Urak! Nagyon nagy segítségre lenne szükségem! Égen-földön keressük-kutatjuk Anthony Bozza, Slash-rõl írott könyvét, de egyre reménytelenebbnek látszik a történet. Egy nagyon kedves barát számára keressük ajándékként és nem szívesen mondanánk le a meglepetésrõl. Ha bárki tudna olyan forrást, ahol még be lehet szerezni, az nagyon kérem szóljon. Azon ritka esetek egyike, amikor "ár nem számít" a jóízlés határain belül :-))) Üdv Gálos Csaba |
Tiger | 13368 | 30. November 2016 11:08 | reply to: 13367 |
Hello kicsi, Melyik Ferkóra gondolsz?:-) De megkérdezem, bárki is legyen:-) |
OcsiÚr | 13366 | 30. November 2016 09:41 | reply to: 13363 |
Szia Doky! Tavaly augusztusban jártam az említett úton motorral. Nagy a forgalom, de egyébként teljesen európai szintû a közlekedési morál. 2-3-4 sávos szakaszok váltakoznak. A vártnál sokkal elõzékenyebbek voltak az oroszok. Benzinkút ellátottság is rendben van. Egy szakaszon kész az autópálya, ami elvileg fizetõs, de tõlünk motorosoktól nem kértek díjat. |
Tiger | 13365 | 30. November 2016 08:16 |
Sziasztok. Az utóbbi hónapban kétszer fizettem teljesen potyára két futómû diagnosztikára (az autóban, amivel naponta közlekedem reménytelenül kopog valami). Az egyik vizsgálat "eredményeként" még 23.000 forintos javítást is elvégeztettem, mondanom sem kell, teljesen feleslegesen. Nem az az alkatrész okozta, okozza a kopogást, csere után kiderült. Mielõtt az õrületbe kergetnének a "hozzáértõ" szervizek, kérem jelezze felém motoros körökbõl az a valódi szakember, akinek nem haladják meg a képességeit egy normál személyautó futómûvének alapos átvizsgálása, hogy mikor és hol tudná átnézni az autót!? Egyszerûen nem akarom elhinni, hogy ennyire bonyolult szerkezet lenne egy pár elembõl álló futómû. Bár számomra tényleg az, de mentségemre szolgáljék, nem tanult szakmám:-)) Elõre is köszönöm! |
Dokypapa | 13363 | 27. November 2016 11:09 |
Érdekelne pár infó , ha valakinek lenne , nem túl régi , SzentPétervár , Moszkva útvonalról , mennyire biztonságosak az Oroszok és egyébb. |
kisfeher74 | 13362 | 27. November 2016 09:31 |
Próbáld meg a Fiat szalont Gyõrben, õk indítanak minden nap mûszaki vizsgát.
|
pandamaci | 13361 | 26. November 2016 16:29 | reply to: 13360 |
Ha jó az autó, akkor kb az Autóklubnál ,meg Koroncón (10km) Bogárdinál van lehetõség arra ,h érkezési sorrendben beáll a sorba,és levizsgáztatják. Mindegyik helyen kérhet elõzetes átnézést is,de arra lehet be kell jelentkezni elõre Hivd fel õket elõtte . Kb 24-25eFt egy vizsga ,ha nem kell hozzányúlni a kocsihoz. |
tsanyi | 13360 | 26. November 2016 15:45 |
Ha tudtok segíteni az hálára kötelezne, a lányomnak kéne mûszaki a kocsijára Gyõrben, most tûnt fel, hogy lejár 2 hét múlva és addig nem akar hazajönni a vizsgák okán.
|
pandamaci | 13359 | 22. November 2016 18:18 | reply to: 13358 |
Természetesen nem neked szántam, szerintem te láttál ilyeneket közelrõl, sõt kiterítve:))
|
kawa550 | 13358 | 22. November 2016 09:16 | reply to: 13357 |
Egyrészt én is ezt írtam, másrészt én nem Johhny-nak válaszoltam(ez az elõzmény sorszámból is látszik ugyebár), mert azt már ketten is megtették elõttem, jól-rosszul. Csak a rosszult javítottam. :D
|
pandamaci | 13357 | 22. November 2016 07:51 | reply to: 13355 |
A vákuumos benzincsap meg a vákuumos benzinpumpa az 2 különbözõ dolog. Johnny a vákuumos benzinpumpát kérdezte, tipustól függetlenül -bár nem tudom miért :)) Erõsen hasonló szerkezetek, membrán, vákuum , meg benzin mindegyikben van. Mondjuk a vákuumos csap sehogy sem pumpálja a benzint,ahhoz min 2 szelep hiányzik belõle.. Ha a membrán bármelyikben elreped, annak kb ugyanaz lesz a következménye. |
kawa550 | 13355 | 21. November 2016 21:34 | reply to: 13354 |
Kevered a szezont a faxommal. :))))))))) A zizinek(volt nekem is) jó kawa szokás szerint a BENZINCSAPJA vákumos, az on állásban csak akkor enged át benzint ha jár a motor és szíjja a csap membránját a vákuum. Ellenben pl a TDM-el, ahol meg a BENZINPUMPA vákuumos, kb úgy ahogy a kolléga leírta. Mikor szív a henger, megszívja egy vákuumcsövön a pumpa membránját, amíg nem szív, visszaengedi és ez így megy addig míg le nem állítod. Hátránya hogy ha szerelés után fel kell tölteni a karbit, vagy tavaszi indításnál ha leereszti az ember a beleöregedett benzint, akkor annyit kell köszörültetni mire feltölt, hogy gyakran lemerül teljesen tõle az akksi. Kawákon szerencsésebb, ott van PRI állás, ami állandóan átengedi a benzint. |
kawa70 | 13354 | 21. November 2016 21:24 | reply to: 13353 |
Hát nem tom, de nekem a zzr is vákuum membrános volt de az üza.szivattyú elektromos, viszont volt egy,vákuumdoboz ami akkor engedte müködni amikor nyomtam az inditógombot vagy ha már beindult a motor.
|
pandamaci | 13353 | 21. November 2016 20:09 | reply to: 13350 |
kb olyan, mint egy mechanikus benzinpumpa, csak a benne levõ membránt a járó motor szívócsõben keletkezõ, ,,lüktetõ,, vákum húzogatja.
|
kawa70 | 13351 | 21. November 2016 20:03 | reply to: 13350 |
Röviden annyi, hogy csak akkor mûködik, ha a motor is, tehát van vákuum a motor felõl. Az a jelentõsége, hogy baleset esetén az áram alatt lévõ, de már leállt motor ne pumpálja a benzint a tankból kifelé és esetleg ezzel tüzet okozzon.
|
johnny | 13350 | 21. November 2016 19:53 |
Sziasztok! Valaki le tudná röviden írni a vákuumos üzemanyagpumpa mûködési elvét? Köszönöm. |
kisfeher74 | 13349 | 21. November 2016 18:55 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hogy valakinek van -e tapasztalata Brisk gyártmányú gyújtógyertyáról. Nekem csak a régi Pal-Brisk-rõl van, de az új fejlesztésrõl még nincs tapasztalatom. Válaszokat elõre is köszönöm. Üdv: Rozsdás. |
koma* | 13348 | 16. November 2016 10:54 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 3. kerületi, Kerék utcai óvoda és bölcsõde részére szeretnék karácsonyi meglepetést okozni. Amit gondoltam, hogy ha valakinek van felesleges, bölcsõdés és óvodás életkorú gyerekek által még használható játéka, írószere, meséskönyve, stb, szívesen eljuttatnám az intézményeknek. Nem kell nagy dolgokra gondolni. Egy csomag papír, egy csomag színes ceruza, egy régi sakk készlet, egy társasjáték, egy építõkocka, bármi jól jöhet. Tudom, hogy a motorozzon fent lévõ tagok, már többször részt vettek hasonló gyûjtésben. Bízok ennek a kezdeményezésnek a sikerében is. Ha valaki szívesen adakozna, kérem privátban keressen. Amit még egyszer hangsúlyoznék, nem magán célra gyûjtök. Köszönet. |
KawaÉvi | 13347 | 15. November 2016 20:54 | reply to: 13346 |
Bevallom sose próbáltam a telefonomat rádióként, habár biztos van rajta az is. Most az mp3 projekten dolgozom. Próbálom kitalálni, hogy hogyan tudom azonos frekvenciára hangolni a két eszközt. Az mp3 rádió funkcióját sem használtam még :-) De menni fog! :-)
|
S.Csaba | 13346 | 15. November 2016 20:48 | reply to: 13345 |
Ha meg nem MP3 lejátszót használsz, hanem a telódat, amin valószínûleg van FM rádió vevõ, akkor még a bejövõ hívásaidat sem mulasztod el :) Motoron én is így használom. Persze akkor nem sima vezetékes fülhallgató kell, hanem egy vezetékes headset.
|
KawaÉvi | 13345 | 15. November 2016 20:42 | reply to: 13342 |
Ez a legjobb ötlet!!! Te egy zseni vagy...ui ilyen mp3 lejátszóm van :-) Így akkor füles sem kell, ui az mp3-nak van jack-dugós! Ezt kipróbálom! Köszönöm még egyszer! |
KawaÉvi | 13343 | 15. November 2016 20:40 | reply to: 13340 |
A használati utasításból ollóztam: "A Bluetooth funkció headsetekre, fülhallgatókra vagy hangszórókra tudja továbbítani a készülék hangját, vagy fájlcserélésre is alkalmas" - ezt hogy értelmezzem? :-) |
S.Csaba | 13342 | 15. November 2016 20:40 | reply to: 13334 |
Mondjuk mielõtt a lentieket írtam, el kellett volna olvasnom a leírását: A Bluetooth funkció headsetekre, fülhallgatókra vagy hangszórókra tudja továbbítani a készülék hangját, vagy fájlcserélésre is alkalmas. A beépített mikrofon és nagy teljesítményû hangszóró megkönnyítik a hangutasítások használatát és a navigációt. A beépített FM transmitter segítségével a készülék hangja könnyedén átvihetõ az autórádióra, vezeték nélkül. Már csak az autórádiót kell a megfelelõ frekvenciára hangolni és kedvenc zenéink, videoklipünk vagy akár a navigációs szoftver hangját az autó hifin élvezhetjük. Szóval szerintem fog menni a bluetooth fülessel. Alternatíva: mivel van benne FM transmitter, teszel a zsebedbe egy MP3 lejátszót, amiben van rádióvevõ, abba dugsz egy vezetékes fülest. Majdnem olyan jó, mint a bluetooth :) |
S.Csaba | 13341 | 15. November 2016 20:36 | reply to: 13340 |
Persze vezetékes fülhallgató jó hozzá. Motoron WayteQ xRIDER-t használok, az pont fordítva mûködik, tehát kihangosítani nem tud, de bluetooth fülest meghajt.
|
S.Csaba | 13340 | 15. November 2016 20:33 | reply to: 13334 |
Évi én x985BT-t használok kocsiban ami pont olyan, mint a tiéd, csak nem androidos, hanem WinCe fut rajta. Bluetooth kihangosítónak használható, tehát vevõ, nem adó. Fülhallgatót meghajtani nem tud. Nem biztos, de szerintem a tiéd (ami valóban androidos) is ilyen.
|
kawa550 | 13339 | 15. November 2016 19:40 | reply to: 13336 |
Hát ez érdekes, a 960, a 985 wince, az enyém is.....
|
KawaÉvi | 13338 | 15. November 2016 19:36 | reply to: 13337 |
A navigáció már adott. A hozzá való megoldást keresem :-) Sajnos a Garmin-nal se lennék elõrébb, hisz a készüléktõl a fülemig valahogy el kell jutni az információnak azzal is :-) |
zizipapa | 13337 | 15. November 2016 19:31 | reply to: 13336 |
Okos nagylány légy.Vegyél Garmin Zumot.Kár kisérletezni.:)
|
KawaÉvi | 13336 | 15. November 2016 19:25 | reply to: 13335 |
Számít minden információ. Nagyon nagy guru nem vagyok a témában, de a x995-ös navigáció, android 4.4.2 kitkat operációs rendszert használ. A specifikációjából olvastam ki. http://www.wayteq.eu/hu/x995-android-gps
|
kawa550 | 13335 | 15. November 2016 19:11 | reply to: 13334 |
Nem tom ez számít-e, a bluetooth egy szabvány, de a navid winCE-t futtat, nem androidot.
|
KawaÉvi | 13334 | 15. November 2016 18:10 |
Sziasztok! Érdeklõdnék, hogy használt/használ-e valaki navigációhoz bluetooth-os fülhallgatót? Jelen esetben egy Wayteq x995 navigációról van szó, és egy 4.1-es bluetooth-szal rendelkezõ fülessel szeretném használni. A fülhallgató eredendõen sportcélokat szolgál, de - elvileg - android és IOS rendszerrel is használható. A füles 10 méter hatótávolságú. Ami nyugtalanít, hogy azt eredetileg telefonokhoz (hívás-fogadás, zenehallgatás) találták ki, és nem tudom a navigáció hangját (plusz zenehallgatás) is maradéktalanul továbbítani fogja-e? Sehol a neten nem találtam utalást arra, hogy ezt a párosítást valaki kipróbálta-e? A füles nincs még a birtokomban, most készülök rendelni, de kísérletezésnek kicsit drága, ezért kérném a tapasztalatát annak akinek van :-) Köszönöm szépen! |
Tizedes | 13333 | 10. November 2016 19:20 | reply to: 13332 |
A lányom náluk alakíttatta át a cordura ruháját és Õ megvolt elégedve az eredménnyel. Én is! :-)
|
SZICSU | 13332 | 10. November 2016 13:01 | reply to: 13331 |
Köszönöm megpróbálom õket.Jól dolgoznak?Van velük tapasztalat?
|