Please log in

Registration Forgot password






Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Comment
Előző oldal
F.Jani (msg) 26299 Oct. 29, 2017, 2:22 p.m.   reply to: 26297 x
Ha nem fontos,hogy "e" szabványos legyen a dob amit venni szeretnél, akkor Finster Csabit ajánlom. 06309903052.
Ha "e" szabványosat akkor Jelcsát.06703179083.
Bátran hivatkozz rám egy kis kedvezményért!:)
     Reply to this


zooli (msg) 26298 Oct. 29, 2017, 11:05 a.m.   reply to: 26297 x
Szia!
Beszélj ezzel a szakival,nagyon korrekt árai vannak.Nem csak gyárt dobokat felújít,hangol,gravíroz is.
HANDÓ PÉTER, MÁTRASZELE, 30/243-0034
     Reply to this


Erika78 (msg) 26297 Oct. 28, 2017, 4:10 p.m.   x
Sziasztok!
Szeretnék tavasszal a Drágaságomra sport kipufogót venni. Yamaha Fazer 600 s2 2008-as évjárat. Aki tud esetleg bontottat, jó állapotban lévőt, akkor érdekelne. Vagy olyat, akinek már nincs szüksége rá. Sajnos teljesen újat nem tudok megengedni magamnak, viszont már nagyon zavar, hogy nem hallanak az autósok.
Várom a jelentkezéseket! :)
     Reply to this


Dokypapa (msg) 26296 Aug. 13, 2017, 5:28 p.m.   x
Hú de bazi nagy itt a csend.
Keresnék , olyan Fazeres társat , akinek van FJR- je , vagy tapasztalata a két vas közötti különbségben , nem érdekel a kamu , csak az akinek tényleges tapasztalatai vannak , mi több , ha lehetne , ki is szeretnék egyet próbálni , na nem egy teljes túrára , de ha lehet nem is az utca végéig ,. természetesen , csak , ha nem félsz , hogy a vasad okosodik :-) . ez csak vicc volt ,. köszönöm , a regem alatt a teló számom , nem titkos .
     Reply to this


F.Jani (msg) 26295 May 25, 2017, 8:50 p.m.   x
Sziasztok!
Eladó egy FZS1000 FAZER Gyári üléshuzat makulátlan állapotban.
Ár:6000ft.-
Érd:06-70/379-9919
     Reply to this


zooli (msg) 26294 May 22, 2017, 10:20 a.m.   reply to: 26293 x
Köszi!
Várakozáson felüli a gép..))
     Reply to this


Cruel (msg) 26293 May 21, 2017, 7:41 p.m.   reply to: 26288 x
Gratula!!!
Végre megvan a gép. :) Már régóta tervezted.


Igen a fokozatkijelző betanítós de 1 perc az egész.
Nagyon pöpec meg vagyok elégedve vele.
http://www.agomotors.hu/webshop/product.php?id_product=855
     Reply to this


zooli (msg) 26292 May 9, 2017, 7:49 p.m.   reply to: 26291 x
Köszönöm! :))
     Reply to this


Dokypapa (msg) 26291 May 8, 2017, 9:24 p.m.   reply to: 26290 x
Nagyon jó választás , nagyon jó , kezes vas , jó fogyasztás és megy is rendesen :-) , baleset mentes kilómétereket. sokat.
     Reply to this


zooli (msg) 26290 May 8, 2017, 8:57 p.m.   reply to: 26289 x
Köszönöm!:)
Nem volt egyszerű találni igazi "vasat".
Pár motort megnéztem de.......valszeg ez jó sokáig nálam marad.
     Reply to this


Spapa (msg) 26289 May 7, 2017, 9:17 p.m.   reply to: 26288 x
Gratulálok!
Jó választás! :-)
     Reply to this


zooli (msg) 26288 May 7, 2017, 7:53 p.m.   reply to: 26286 x
Na milyen a fokozat kijelző.Ez tanítós?

Haza hoztam a fekete blokkost.:))))
     Reply to this


jmj2 (msg) 26287 May 5, 2017, 7:43 p.m.   x
Sziasztok! Itt is feldobom az eladó Fazer kiegészítőimet. Yamaha FZ6-hoz gyári túraplexi 15 eFt, Givi Monorack kar +szerelő kit (351 FZ + 351KIT) 8+8 Ft
     Reply to this


Cruel (msg) 26286 May 2, 2017, 6:22 p.m.   x
Ja vettem ma fokozat kijelzőt.
Kíváncsi leszek ,hogy szuperál.
Holnap beszerelem.
     Reply to this


Cruel (msg) 26285 May 2, 2017, 6:21 p.m.   reply to: 26284 x
Igen. Semmi változást nem érzek a menetteljesítményben.
Majd a kütyüre megbeszélhetünk valami időpontot amikor neked jó.
     Reply to this


Spapa (msg) 26284 May 2, 2017, 5:40 p.m.   reply to: 26283 x
Ezek szerint az AIS csak a kipu gázokat hígítja?
     Reply to this


Cruel (msg) 26283 May 2, 2017, 9:03 a.m.   x
Na szóval.
Motort sikerült összeraknom.
Próbakör is megvolt. (hibátlan) :)
Nem folyik nem csöpög semmi.
Még egy hűtőfolyadék szint ellenőrzést azért majd csinálok, hogy tuti-e.

Ezt az AIS-t ugye kihajítottam belőle.
Semmi változást nem tapasztaltam.
Se jobban ,se rosszabbul nem megy tőle.
Annyit nyertem vele ,hogy nem olyan zsúfolt a gyertyák környéke. Mondjuk nekem ezért már megérte.
Ja meg némi súlytól megszabadult a gép.

Ennyit szerettem volna ezzel kapcsolatban. :)
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26282 April 30, 2017, 5:56 p.m.   reply to: 26281 x
tökéletes lesz neki!
     Reply to this


SzVZoli (msg) 26281 April 30, 2017, 2:25 p.m.   x
Sziasztok !
Egy cimborám Fz6N tulaj lett !
Milyen olajat javasolnátok neki?
Én a motoromba " TDM 850 4TX" Motul 5100 10w40-t használok ,a Fz 6 is szeretheti azt az olajat ,vagy valami mást ajánlanátok !?

Előre is Köszönöm !
Üdv.:Zoli
     Reply to this


Dokypapa (msg) 26280 April 30, 2017, 12:19 p.m.   x
Valami Fazeres éves összeröfföt nem hoznánk össze , nekem lennének ötleteim , de egyedül tutit nem , és nem én akarok lenni a fő kolompos , széles a hátam , de már nem akarom , hogy azon ugráljanak , az az idő elmúlt , NOS RÉGI vitézek , lehet sziporkázni ,.
     Reply to this


balu80 (msg) 26279 April 29, 2017, 10:07 p.m.   x
Ha esetleg valakit a Bodis dob nélkül érdekel úgy is megoldható a dolog és akkor tudunk még lejjebb faragni az árból..megbeszélés kérdése az egész..bár kár lenne megszabadítani a dobtól mert igen jó hangja van vele :-)
     Reply to this


F.Jani (msg) 26278 April 29, 2017, 8:31 p.m.   x
Sziasztok!
Eladó egy FZS1000 FAZER üléshuzat makulátlan állapotban.
Ár:6000ft.-
Érd:06-70/379-9919
     Reply to this


Cruel (msg) 26276 April 28, 2017, 9:54 p.m.   reply to: 26275 x
Nem rossz!
zooli ???
     Reply to this


balu80 (msg) 26275 April 27, 2017, 10:13 p.m.   x
Sziasztok.
Eladóvá vált 2004-es évjáratú fzs1000-em típus váltás miatt. Túl sokat nem regélnék róla itt megtalálható a hirdetés:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzs_1000_fazer_csere_erdekel-11412331

Ha nem megy el elképzelhető,hogy beszámításra kerül de jobban szeretném ha egy márkához ragaszkodó motoroshoz kerülne mint egy kereskedőhöz.
     Reply to this


Cruel (msg) 26274 April 24, 2017, 9:20 p.m.   reply to: 26273 x
Na ugye ,hogy ugye! :)
     Reply to this


Spapa (msg) 26273 April 24, 2017, 6:52 p.m.   reply to: 26272 x
Én is ugyanarra cseréltem! Egy 2002-est egy 2004-esre. :-)
     Reply to this


Cruel (msg) 26272 April 24, 2017, 6:05 p.m.   reply to: 26271 x
Tényleg jó gép. Gondolkoztam mire cserélném de valószínű ugyan erre. Akkó meg megmarad. :)

Na most hozta meg a futár az alkatrészeket.
Remélem stimmel majd minden.
Hétvégén szerelés!! :)
     Reply to this


zooli (msg) 26271 April 24, 2017, 4:51 p.m.   reply to: 26270 x
Tuti reklamálnék, + 40e km után.:)

Azért érdekel mert elvitték a tranyót és 1000 Fazert keresek karbisat.Szóval jó kis motor akkor ilyen lesz.
     Reply to this


Cruel (msg) 26270 April 24, 2017, 2:58 p.m.   reply to: 26268 x
Ezt akkor még nem lehetett tudni. :)
De ettől még meg vagyok elégedve vele nagyon. Karbantartásnak kell felfogni. :)

Ja meg most hallgatnám ,hogy rád sóztam! :)
     Reply to this


zooli (msg) 26268 April 24, 2017, 1:25 p.m.   reply to: 26267 x
Köszi!
Látod ha három éve,vagy mikor elcseréljük a Transalpra most én szerelem..)))
     Reply to this


Cruel (msg) 26267 April 24, 2017, 10:56 a.m.   reply to: 26266 x
Alul van egy biztonsági lefolyó.
A vízszimering meg az olajszimering közötti rész ki van vezetve a motor aljára. Az exup szelep felett van kb a kivezetés neki. Ha bármelyik nem tömít rendesen nem összekeveredik hanem ott kifolyik lefele függőlegesen. Ha az olajszimering a szar akkor olaj ha a víz oldali akkor víz folyik értelemszerűen.

Na nekem ott csöpögött. De lassan mert el volt tömődve az is dzsuvával.
Ha tűnik el a víz a rendszerből az is gyanús jel. Nekem fogyogatott.
     Reply to this


zooli (msg) 26266 April 24, 2017, 10:11 a.m.   reply to: 26258 x
Csepegett a vized?Összefolyt az olajjal vagy ,hogy veted észre ezt a vízpumpa hibát?
     Reply to this


Cruel (msg) 26265 April 23, 2017, 2:44 p.m.   reply to: 26263 x
okok megfejtettem :)
     Reply to this


Cruel (msg) 26264 April 23, 2017, 2:43 p.m.   reply to: 26255 x
Érdekes,hogy ilyen 5 vezetékes verzió is van belőle. Lehet ,hogy ne kelljen vagdosni. De ugyan azokat írja róla.
http://www.ebay.de/itm/Power-Pack-Yamaha-R6-FZS-600-1000-Fazer-Gear-Tuning-TOP-Neu-/231243650914
     Reply to this


Spapa (msg) 26263 April 23, 2017, 2:38 p.m.   reply to: 26262 x
Rendben! :-)
Az előző, az "Nem merem" akart lenni.
     Reply to this


Cruel (msg) 26262 April 23, 2017, 2:35 p.m.   reply to: 26261 x
Nekem is elég a nyomaték. De kíváncsi vagyok. :)
Ha összeraktam a gépet egyeztetünk azt legurulok érte.
     Reply to this


Spapa (msg) 26261 April 23, 2017, 12:50 p.m.   reply to: 26259 x
OK, eladom.
Én merem vagdosni a vezetékeket.
Megpróbálok elboldogulni a meglevő nyomatékkal. :-)
     Reply to this


Cruel (msg) 26260 April 23, 2017, 11:49 a.m.   reply to: 26257 x
Valami bontottat próbálj keresni, mert az új aranyáron van.
http://oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/2003/fzs1000s-fazer-5lvn/electrical-1
     Reply to this


Cruel (msg) 26259 April 23, 2017, 11:42 a.m.   reply to: 26255 x
Érdekel a cucc ha nem akarod beszerelni magadnak. Kipróbálnám hátha tényleg csinál valamit.
Azt írják ahogy olvasom róla : "Több nyomaték, nagyobb teljesítmény, jobb vonóerő alacsony fordulatszámon."
     Reply to this


Cruel (msg) 26258 April 23, 2017, 11:34 a.m.   x
Megvan honnan folyt a hűtőfolyadékom.
Ezt kell cserélnem a vízpumpába.
Meg még 1-2 szimering meg csapágy ha már szét van szedve.
Nem volt egyszerű kiszerelni a vízpumpát!!!
(Tök jól,hogy egybe van építve az olajpumpával.)
Kipufogó le,hűtőrendszer le,olajteknő le,alulról vízszivattyú kiszerel. :(
Azóta alkatrészre várok. Lassan egy hónapja rendeltem elvileg holnap megérkezik már futárnál van.
     Reply to this


F.Jani (msg) 26257 April 10, 2017, 1:10 p.m.   x
Sziasztok!
2004-es FZS 1000 Fazer-hez keresek gyújtáskapcsolót.
Köszönöm
     Reply to this


Spapa (msg) 26256 March 31, 2017, 10:03 a.m.   x
A medve nem játék! :-)
http://totalbike.hu/tesztek/2017/03/31/yamaha_fzs1000_fazer_2003/
     Reply to this


Spapa (msg) 26255 March 30, 2017, 4:11 p.m.   reply to: 26253 x
Még ehhez:
To install the Power Pack you have to dismantle the seat and the plug of the controller know the wire colors and black look. Severing the white and black cable about 4cm from the connector. The black wire from the direction of the controller with one of the black wires from the power pack connected. The other open end of the black cable to connect to the second black wire of the power pack. The white wire going down to isolate the wiring harness and the other end of the white cable to the connector of the controller goes with the green cable to connect the Power Pack.
Have fun!

---

Einbauanieitung a fzs 1000 Fazer

A telepítéshez a Power Pack van, hogy szét az ülés és a dugó a vezérlő tudja, a drót és a fekete színek megjelenését. Megszakította a fehér és a fekete kábelt kb 4cm a csatlakozóból. A fekete vezetéket az irányt a vezérlő az egyik fekete vezetéket a tápegység csatlakoztatva. A másik nyitott végét a fekete kábelt a második fekete vezetéket a tápegység. A fehér vezetéket lefelé elkülöníteni a kábelezés, a másik végét a fehér kábel csatlakozóját a vezérlő megy a zöld kábelt a Power Pack.
     Reply to this


Spapa (msg) 26253 March 30, 2017, 4:03 p.m.   reply to: 26235 x
Szia!
Megtaláltam a kütyüt! :-)
Gear Tuning Power Pack a neve és 40,39 Eurót fizettem érte.
Fazer Gear Tuning
Yamaha Power Pack
Das Power Pack ist ein elektronisches Modul, welches das Leistungsverhalten Ihres Motors insbesondere während der Beschleunigungsphasen im unteren und mittleren Drehzahlbereich drastisch verbessert. Das Power Pack-Modul deaktiviert die serienmäßige Drosselung, die aufgrund der in vielen Ländern herrschenden, strengen Zulassungsbestimmungen eingebaut wird.
Ergebnis:
Mehr Drehmoment, mehr Leistung, verbessertes Durchzugsvermögen bei niedrigen Drehzahlen und eine wesentliche Erweiterung des nutzbaren Drehzahlbereichs mit gesteigertem Fahrkomfort durch einen ruhigeren Motorlauf. Es sind keinerlei Einstellungsarbeiten am Motor notwendig. Sie haben keine technischen Probleme oder Nachteile zu befürchten, da das Motorrad ja nur in den ursprünglichen Entwicklungsstand zurückversetzt wird!
Für folgende Modelle kann das Power Pack angeboten werden:
Yamaha
Model + Baujahr Typ 2.Gang / Drehzahl 3. Gang / Drehzahl
FZS 600 Fazer BJ 98 - 03 RJ 02 4100 - 12000 3800 - 12000
R6 BJ 99 - 00 RJ 03 4600 - 14500 4200 - 14500
R6 BJ 01 - 02 RJ 03 4750 - 15500 4350 - 15500
FZS 1000 Fazer BJ 01 - 05 RN 06/14 3850 - 10500 3500 - 10500

Im Lieferumfang ist das Power Pack und eine Einbauanleitung ( Deutsch ) enthalten. Einbau ist sehr einfach auch für Laien kein Problem. Einbauzeit ca. 15min
     Reply to this


zooli (msg) 26249 March 28, 2017, 12:18 p.m.   reply to: 26248 x
" 165 kg vagyok, és szeretem tempósan használn"

Semmi gond a súllyal,viszont a légellenállás tempónál,hát ott van 8 liter
     Reply to this


pekistvan (msg) 26248 March 28, 2017, 9:43 a.m.   reply to: 26247 x
O gyűrűk nem lettek cserélve. Tegnap kapott új légszűrőt. A menetteljesítménye sokkal jobb lett, de nem tudom mennyire befolyásolja ez a fogyasztást. 165 kg vagyok, és szeretem tempósan használni a gépet, ennek függvényében 6-6,5 literrel elégedett is lennék.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26247 March 28, 2017, 9:25 a.m.   reply to: 26245 x
vagy befolyik a karbid? karburátorban lévő o gyűrők lettek e cserélve?
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26246 March 28, 2017, 9:25 a.m.   reply to: 26245 x
nem lehet jobban húzod a bajszát?
én átlagos túratempoba, 5-5,5 et evett.
Amikor megvettem és nagyon óvatosan bántam vele, volt 4,5 is :)
ha már jobban hajkurásztam, akkor 6 és ha nagyon akkor meg nem néztem:)
     Reply to this


pekistvan (msg) 26245 March 28, 2017, 8:46 a.m.   reply to: 26244 x
Tavaly még egy literrel kevesebbet evett. Szerintem nem cseréltek benne fúvókát. Köszönöm a segítséget, de a mester mesze van. Somogy megyei vagyok.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26244 March 28, 2017, 7:54 a.m.   reply to: 26242 x
Szia

Karbi lesz szerintem, előző tulaj nem akarta véletlen kicsit tuningolni? Főfúvókára gondolok,
Keresd őt: Taschner Garage facebookon is fent van, karbi specialista
     Reply to this


Dokypapa (msg) 26243 March 27, 2017, 7:26 p.m.   reply to: 26242 x
Az baromi sok , majd jönnek a szakmai zsenik ,. én nem tudom miért , de az egetverő
     Reply to this


pekistvan (msg) 26242 March 27, 2017, 2:35 p.m.   x
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A motorom FZS 600 8 litert eszik százon.
Amik eddig megvoltak. Gyertya, láncszett, karbitisztítás és szinkron, olajcsere. Merre kéne elindulnom, hogy kisebb legyen az étvágya.
     Reply to this


Cruel (msg) 26241 March 25, 2017, 4:59 p.m.   reply to: 26239 x
Ja valami környezetvédelmi balhé.
(Állítólag jobban harap a motor ha ki van dobva belőle.)
Mindenesetre sokkal szellősebb lett a gyertyák környéke.
Összeraktam a gépet működik.
Gázadásra semmi változást nem érzek.
Talán majd menet közben.
Csak kipróbálni nem tudtam mert közbe észrevettem ,hogy a vízpumpa tömítésnél szivárog a hűtőfolyadék.
Engedhetem le megint a hűtőkőrt.
     Reply to this


ErErpower (msg) 26240 March 25, 2017, 1:08 p.m.   reply to: 26239 x
Légindukciós rendszer (AIS) el nem égett kipufogógázok friss levegőt fecskendezünk a kipufogó portra. Ez az injekció a friss levegőt a kipufogó csökkenti szénhidrogének kibocsátását.
     Reply to this


krisztian.fz6 (msg) 26239 March 25, 2017, 10:34 a.m.   reply to: 26237 x
Mi az az AIS?
     Reply to this


Cruel (msg) 26238 March 24, 2017, 10:19 p.m.   x
A napom ráment.
     Reply to this


Cruel (msg) 26237 March 24, 2017, 10:11 p.m.   reply to: 26236 x
A hűtőt egyszerű volt leszedni 2 csavar meg 3 bilincs. Jó is ,hogy levettem mert ilyen sárszerű trutyi volt az egész rendszerben. Átmostam tisztára.
Na lekaptam ezt az AIS-t.
Így már gyerekjáték volt a gyertyacsere.
A meneteket belemetszeni a ledugózáshoz, na az volt nagy élmény.
Holnap összerakom azt próba.
Majd megírom milyen lett.
(remélem nem kell visszatennem)
     Reply to this


Spapa (msg) 26236 March 24, 2017, 12:01 a.m.   reply to: 26235 x
Na én szeretném a hűtőt leszedegetni.
Legutóbb Albániában kellet baxtatni a gyertyákat, mert kiderült, hogy a szerviz csak beikszelte a cserét valójában, meg már nem volt pólus.
De most befigyeltek a kétpólusú irídiumok! :-)
A kütyüt nem használtam vadi új, az ebay-on vettem. Nem mertem szétvágni a vezetékeket. Azért még megnézem melyik évjáratokhoz jó. Az első gépem 2002-es volt. Ez a mostani 2004-es, itt már gyárilag módosítottak valamit az ECU-n.
     Reply to this


Cruel (msg) 26235 March 23, 2017, 9:49 p.m.   reply to: 26234 x
A két külsőt egyszerű volt kicserélni.
A két belső gyertyához leveszem a hűtőt, meg ezt az ais-t is kiszedem mert csak kolonc. Nekem amit hozzá adtak gyári gyertyakulcsot annak egyik fele 17-es a másik 18-as. A gyertya meg 16-os. De sikerült egy spéci gyertyakulcs szettet kölcsönkérnem.
Holnap még egy nekifutással meglesz a művelet.
Hétfőre lesz új légszűrőm is aztán pakolom össze.
Az a kütyü érdekelhet : "kütyüm eladó, amit a gyújtás elektronika után kell bekötni"
Használtad lehet érezni ,hogy tényleg csinál valamit?
Köszi az infót!
     Reply to this


Spapa (msg) 26234 March 23, 2017, 8:32 p.m.   reply to: 26233 x
Az AIS-t még nem iktattam ki, nem is láttam.
Van viszont egy vadiúj kütyüm eladó, amit a gyújtás elektronika után kell bekötni, és attól nagyobb lesz a nyomaték alacsony fordulaton.
A gyertyacseréhez tank felhajt, kitámaszt, Gumiharangok kipiszkál. Óvatosan.
Gyári gyertyakulcs be, belé a legnagyobb imbuszkulcs a készletből. Mindenesetre hosszú legyen. Az pont belemegy. Annak egy kicsit már kilátszik a kanyarodó része, arra lehet egy kis csövet ráhúzni. Ezeket eddig jól megoldottam, de a gumisapka nagyon nehezen megy vissza, csavarhúzóval meg mégsem akartam szétbarmolni.
     Reply to this


Cruel (msg) 26233 March 22, 2017, 10:28 p.m.   x
Üdv!
Ezt az AIS valamelyikőtök kiiktatta már?
http://www.cartestsoftware.com/fz1/airinductionsystemremoval.html

Meg még egy kérdés,hogy a gyertyacsere az hogy? Mert marhára nem férni hozzá. Mit muszáj lebontani hozzá?
(Van benne 80000 gondoltam kicserélem ne az út szélén kelljen.)

Köszi!
     Reply to this


Spapa (msg) 26232 March 2, 2017, 7:06 p.m.   reply to: 26231 x
Szívesen!
Még ami lemaradt:
Az újabbnál egyenesebb a kormány, kicsit más üléspozíció
Hátul 180-as helyett 190-es gumi. Sajnos ez drágább.
     Reply to this


zooli (msg) 26231 March 2, 2017, 1:22 p.m.   reply to: 26230 x
Köszi!
     Reply to this


Spapa (msg) 26230 March 1, 2017, 7:20 p.m.   reply to: 26229 x
Amivel több, az az alumínium váz, Jobb kialakítású plexi, 7 plusz lóerő, meg valamivel magasabb fogyasztás. Ahogy hallottam. :-)
     Reply to this


zooli (msg) 26229 March 1, 2017, 6:41 p.m.   reply to: 26228 x
Fzs 1000 keresek vagy Fz 1Fazert,szerintetek mennyivel "több" az Fz1,eltekintve az injektortól?
     Reply to this


Spapa (msg) 26228 Feb. 18, 2017, 1:44 p.m.   reply to: 26227 x
Jaja, en is olvasgatok!
Az FZS 1000-es tapasztalataim nekem is nagyon jok, azert vettem megint ilyent. :-)
A fogyasztas turatempoban 5-5,5 kozott. Volt amikor hosszabban 170-180-al mentem akkor folszokott 6,5-re.
A lancot en is 40 ekm-enkent cserelem. A gumit 14-18 ezrenkent. Olajcsere 10 ezer, gyertya csere 30-40 ezer km-enkent.
Nagyon jo ar-ertek aranyu motor.
20 szelepes csucstechnologia, ami olyan finoman jar mint egy Doxa ora.
A futomu elol-hatul full allithato (huzo, nyomo, elofeszites). Nekem elore ismet bekerul egy Wilbers rugo (az elozobe is vettem). A hatso rugo elofeszitest a legkemenyebbtol eggyel vissza van beallitva.
A futomu alapbeallitasokat a Mocsok Zoli-tol (Motorrevu) kertem el, mert O ezzel a beallitassal nyomott le egy sportmotort, meg egy supermotot a Matraban. :-) Jo, en egy kicsit kemenyebbre allitottam, mert mindig sulyos csomagokat cipelek.
Az exup-szelep javitas egyszeru, be kell kenni rezpasztaval a pillango-szelep csapjait. A mozgato bowdenek holtjatekat is be kell allitani, es persze beolajozni.
     Reply to this


Ferko (msg) 26227 Feb. 17, 2017, 7:29 p.m.   reply to: 26218 x
Nem szerintem sokan olvasgatunk csak nem írunk :-)
     Reply to this


lajostrom (msg) 26226 Jan. 23, 2017, 2:27 p.m.   reply to: 26225 x
Nem is akar menni -tudom. Csak izgat.
     Reply to this


varajani (msg) 26225 Jan. 23, 2017, 2:04 p.m.   reply to: 26223 x
Központi rugó jó legyen, egyébként életveszélyes a motor, különösen a magyar utakon ! Nekem Yoshimura Tri-ovál dobbal volt szerelve, 7 liter fölött fogyasztott, de megérte az a hang!!! De nem egy tipikus túra motor:-)
     Reply to this


gezasz (msg) 26224 Jan. 22, 2017, 7:21 p.m.   reply to: 26220 x
Csernavölgy Lajos! 3 perc 30 -nál kezd nézni!
https://www.youtube.com/watch?v=yO4niuCUPPI
     Reply to this


gezasz (msg) 26223 Jan. 22, 2017, 7:18 p.m.   x
Köszönöm a válaszokat.
     Reply to this


Dokypapa (msg) 26222 Jan. 22, 2017, 6:45 p.m.   reply to: 26219 x
Ahogy az el?ttem szóló is jelezte , a csuklótol sok minden függ , az én tura tempóm 100-140 között van , így 5-5.5L a fogyasztás , egyedül , egy dobozzal mepakolva ,Gumik átlag 15000-20 000-ig bírják , volt amit extrém 25000Km -ig használtam , nem ajánlom , csak vadbarmoknak , én bevállaltam. Lánckerék 40 000Km -nél lett cserélve és igen a hátsó rugóstagot Déczi m?vek újította fel , nagyon prímára max 20 ropiért , annyit megér , én kb 2 évente nézetem át , ez nem jelenti a javítást is , csak átnézik , az olajat én cserélem , légsz?r?t cserélni , és gyertyák 2 -4 évente szoktam , talán ennyi , kezes , húzós , vaskos dög , és baromi jó , nem cserélném és nem adnám el , nagyon jó érték arányos gép és nem kell állandóan javítgatni , rettent rugalmas 6- ban 30 ról full 200 fölé simán , nem kell váltogatni . ennyi.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26221 Jan. 22, 2017, 4:10 p.m.   reply to: 26219 x
sZIA!
Fogyasztás csukló függ?.Én 4,5-5,5 között eljártam vele,de ismerek akinek 6 liter alatt nem eszik, úgy is megy vele....
Sport túra gumik kb 15e et elmennek,de ez is megint er?sen csukló függ?.
Láncot 38e nél cseréltem.Feldobozolni nem nehéz, givi... kifizetni annál inkább:) Típus hibát nem tudok, nekem az exup motorom döglött be egyszer,karbit takarították ki, illetve én a futóm?vet "tuningoltam meg," er?sebb rugókat rakattam bele. Ett?l függetlenül ennyi id?s korukra a hátsó rugóstag elpuhul, szinte biztos hogy fel kell újítani, ha nem volt eddig.
Kezelhet?sége, kanyarodása jó.Ha két személlyel sokat mész akkor hátra lehet elkél az er?sebb rugó.
Összességébe príma motor, szinte a legjobb motorom volt ár/érték arányban.
     Reply to this


lajostrom (msg) 26220 Jan. 22, 2017, 3:59 p.m.   reply to: 26219 x
Jól van. Cserna völgy.
     Reply to this


gezasz (msg) 26219 Jan. 22, 2017, 3:54 p.m.   x
Érdekl?dnék . FZS 1000-es fogyasztása mennyi? Hátsó gumi normál használat mellett meddig teszi. Láncot milyen s?r?n kell cserélni? Mennyire egyszer?, vagy nehéz feldobozolni a gépet? Esetleg milyen hibákra kell odafigyelni vásárláskor? Mennyire kezes, terelgethet? a gép kanyarokba? Utas kényelem milyen? Akár privátban is akinek van ilyen gépe. A válaszokat köszönöm.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26218 Jan. 22, 2017, 3:51 p.m.   reply to: 26217 x
sportmotor népszer?bb a fazeresek körében.
Meg szerintem ez az oldal is elég furcsán m?ködik,amikor m?ködik :)
     Reply to this


F.Jani (msg) 26217 Jan. 22, 2017, 3:08 p.m.   x
Mi történt itt?
Elt?nnek az emberek.
Azért sajnálom.:(
     Reply to this


F.Jani (msg) 26216 Jan. 21, 2017, 6:34 p.m.   x
Csak már pusztulna ez a hideg:)
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26215 Jan. 21, 2017, 6:29 p.m.   reply to: 26213 x
lehet!
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26214 Jan. 21, 2017, 6:29 p.m.   reply to: 26213 x
lehet!
     Reply to this


F.Jani (msg) 26213 Jan. 21, 2017, 10:41 a.m.   x
Akkor anno itt nézünk valami id?pontot, helyet és összefutunk valahol majd akit érdekel. Meglátjuk milyen igény mutatkozik.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26212 Jan. 21, 2017, 8:41 a.m.   reply to: 26199 x
helló

már jó ideje nincs "f?szervez?".

Peti
     Reply to this


pandamaci (msg) 26211 Jan. 18, 2017, 9 p.m.   reply to: 26210 x
Emeld fel a kereket, huzkodd meg izomból a fékkart, aztán nézd meg forog-e a kerék...Kb nem forog... lazitsd ki a légtelenitó csavart. Ha be van rohadva a féknyereg ,akkor továbbá sem forog a kereked. Viszont ha erre megindul, akkor a fékolaj nyomása nem megy vissza..
     Reply to this


Morti (msg) 26210 Jan. 18, 2017, 8:29 p.m.   x
Ha be lenne rohadva a dugattyú a nyeregbe akkor máskor is produkálná a hibát nem? Ugyan ez a fékcsö belsejében levált darabok okozta dugulás vagy a fö munkahenger probléma A fékkarral sem tapasztaltam, hogy bármikor lötyögne, holt játéka lenne. Ha nem kap nagy terhelést akkor kimegyek vele a világból, nem fog be, nem melegszik fel. Így voltam vele Szlovákiában az idén, de amint egy kanyargósabb részhez értünk és fékezgetni kellett az egyenesek végén befogott és felkeményedett a fékkar. Hogy milyen olaj lehet benne azt nem tudom, még az elözö tulaj cserélte. A féknyerget szétszedem, megtakarítom, O gyürüket cserélek, kap új fékfolyadékot és tavasszal meglátjuk. Ha kiderül mi volt megírom! Köszönöm Nektek a Segítséget!!!
     Reply to this


pandamaci (msg) 26209 Jan. 18, 2017, 7:53 p.m.   reply to: 26205 x
Befog a fék?
-lent a keréknél féknyereg berohadt,dugattyúk nem mozdulnak
-fent a fékkarnál nincs holtjáték-azaz f?henger dugattyúja nem megy vissza,nem nyitja a furatot a tartály felé (pl eld?lt motor, valami görbült..)
-fékfolyadékot nem megfelel?t öntöttek bele pl szilikon meg glikolbázisúak nem keverhet?k dot4-dot5.0 dot 5.1..vagy egyéb olajtól bedagad a f?henger dugattyún a gumigy?r?...ugyanaz mintha nem lenne holtjáték
-igen ritka esetben gumifékcs? belseje szétválik,nem folyat de ,,eldugul,,
Kb ebb?l választhatsz.
     Reply to this


kawa70 (msg) 26208 Jan. 18, 2017, 7:39 p.m.   reply to: 26207 x
Az is lehetne.... De gondoljátok már végig: ha nem megy vissza a dugattyu továbbá ezáltal fog enyhén a fék, akkor értelemszer?en alig kell egy kevés fékfolyadékot betolni a rendszerbe, hogy kialakuljon a teljes fékhatás, ergo keménynek tünik afékkar, mivel alig tud szerencsétlen mozdulni mert már nincs hova tolni folyadékot. Ha nedvességtartalma növekedett volna meg a foladéknak, akkor rugalmas lenne, mivel tele lenne vizg?z buborékokkal amit?l rugalmasan nyomható lenne.

De nekem mindegy, rugózhattok rajta. Én mindenképp szétszedném el?ször a féknyergeket, dugattyúkat. Tizenéves fékfolyadékkal se volt még semmi gondom - de keményedni biztos hogy nem fog ha el lenne öregedve. A folyadék összenyomhatatlan. Épp ezért nincs semmi gondja a neddvességtartalomból kifolyólag. A fék kemény hamar, tehát tele a rendszer. És higgyétek el, vissza tud menni a folyadék. Ha netán a fels? munkahenger lenne a ludas mégis, és nem tér vissza a dugattyuja a helyére, ezáltal nem menne vissza a teljes folyadék mennyiség, azt észrevenné a gazdája, mivel a fékkar lötyögne, lógna a kezdeti ponton - mivel abban semmilyen rugó nincs, a dugattyú és ezáltal a folyadék tolja vissza és tartja a fels? végálláson.
     Reply to this


zooli (msg) 26207 Jan. 18, 2017, 5:18 p.m.   reply to: 26205 x
Morti,nem lehet,hogy a fékkar nem áll vissza nyugalmi pozícióba azaz nincs holtjáték és zárva marad a vissza áramlást biztosító furat?
     Reply to this


zooli (msg) 26206 Jan. 18, 2017, 5:12 p.m.   reply to: 26204 x
Erre gondoltam megn? a nyomás és a kisebb ellenállás felé tágul,ami szerintem a fékbetétek felé van.??
     Reply to this


Morti (msg) 26205 Jan. 18, 2017, 4:39 p.m.   x
Látom jo kis beszélgetést indítottam el :)

Ezért nem értem én sem, ha csak a dugattyú ragadna be fékezések után a nyeregben akkor a fékkar miért keményedik fel? Azok alapján amit írtatok és a "tünetek" alapján elképzelhet? lehet, hogy tényleg megn? a nyomás a fékrendszerben, ami nyomja lent a pofákat is meg fent a kart is?
     Reply to this


kawa70 (msg) 26204 Jan. 18, 2017, 12:34 p.m.   reply to: 26203 x
De ha elengededöa féket mindegy mi történik annak vissza kell mennie. Itt a kolléga azt irta hogy ugy marad a fék, aminek szintén lehet hömérséklet függése, de a mechamikus részen lesz a hiba és nem valoszinü hogy a hidraulikus áramlással függene össze.
     Reply to this


zooli (msg) 26203 Jan. 18, 2017, 9:44 a.m.   reply to: 26202 x
Igen a karakter készletnek örülök így a 21.sz-ban.:))

Visszatérve,valóban van egy kalibrált furat az olajtartály felé vissza.De ez csak a dugattyú nyugalmi állapotában átjárható,amint rányulsz a fékkarra záródik,különben elveszne a nyomás.
Ezért rugózok én a gázosodáson mert csak nagyobb terhelés,melegedésnél jelentkezik.
     Reply to this


kawa70 (msg) 26202 Jan. 17, 2017, 6:52 p.m.   reply to: 26201 x
ha meg a fórum karakter készletére értelmezend?, akkor a hosszú ö meg ü amivel nem tud mit kezdeni :))
     Reply to this


kawa70 (msg) 26201 Jan. 17, 2017, 6:50 p.m.   reply to: 26198 x
Nagy az ujjam, kicsi a telefon karakter felülete:) Javitani meg nem lehet ezen a nyüves fórumon mióta restartolt......
     Reply to this


kawa70 (msg) 26200 Jan. 17, 2017, 6:49 p.m.   reply to: 26197 x
Nem. Különben nem tudnád sose visszanyomni a dugattyukat pl. betét csere alkalmával. Amint elengeded a fékkart szabad az ut visszafelé.
     Reply to this


F.Jani (msg) 26199 Jan. 17, 2017, 3:57 p.m.   x
Sziasztok!
Esetleg tud valaki valamit az idei Yamaha találkozóról?
     Reply to this


zooli (msg) 26198 Jan. 17, 2017, 3:21 p.m.   reply to: 26197 x
van amelyik ? nem Ö betü:)))
     Reply to this


zooli (msg) 26197 Jan. 17, 2017, 3:19 p.m.   reply to: 26196 x
"ha nagyon szépen bánok vele akkor nincs vele semmi gond, de ha meghajtom kicsit és 3-4x sportosabban fékezek akkor elkezdenek befogni az els? fékeim és bekeményedik a fékkar."


Ezért gondoltam gázosodásra,zárt rendszer.
A tartály nem egyirányú?Vissza áramlás nem csak a dugattyú útnak megfelel? mennyiség?
     Reply to this


kawa70 (msg) 26196 Jan. 17, 2017, 3:04 p.m.   reply to: 26195 x
Ettöl nem lesz...... akart lenni
     Reply to this


kawa70 (msg) 26195 Jan. 17, 2017, 3:03 p.m.   reply to: 26194 x
Ez igy van, de ettölöneáölesz több a fékfolyadék mennyisége. Amennyit meg tágul a höhatástol az visszafolyik a tartályba, mivel ha kiengeded a féket korlátlanul ésöszabadon áramolhat vissza. A vázolt problémát valamilyen mechamikus probléma okozza, szorul valami. Ha a féket elengeded a dugattyut a gumi karmantyu rugalmassága illetve a féktárcsa 1-2 tized mm-rel visszamozditja. Ha szorul valami akkor nem megy vissza és fog a fék enyhén.
     Reply to this


zooli (msg) 26194 Jan. 17, 2017, 2:48 p.m.   reply to: 26193 x
Ez így van felveszi a leveg? páratartalmát.Er?sebb igénybevételnél felforr benne a víz gáz halmazállapotú tehát összenyomható lesz.

Próbáld ki szívj fel egy fecskend?vel leveg?t fogd be a végét próbáld nyomni rugalmas lesz ua ez pl vízzel nem megy.

A víz forráspontja 100 c fok körül mozog míg a fékfolyadék (motorban általában DOT 5,1 -et használunk) száraz forráspont 200 körül.
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26527