Please log in

Registration Forgot password






Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Comment
Előző oldal
zooli (msg) 26249 March 28, 2017, 12:18 p.m.   reply to: 26248 x
" 165 kg vagyok, és szeretem tempósan használn"

Semmi gond a súllyal,viszont a légellenállás tempónál,hát ott van 8 liter
     Reply to this


pekistvan (msg) 26248 March 28, 2017, 9:43 a.m.   reply to: 26247 x
O gyűrűk nem lettek cserélve. Tegnap kapott új légszűrőt. A menetteljesítménye sokkal jobb lett, de nem tudom mennyire befolyásolja ez a fogyasztást. 165 kg vagyok, és szeretem tempósan használni a gépet, ennek függvényében 6-6,5 literrel elégedett is lennék.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26247 March 28, 2017, 9:25 a.m.   reply to: 26245 x
vagy befolyik a karbid? karburátorban lévő o gyűrők lettek e cserélve?
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26246 March 28, 2017, 9:25 a.m.   reply to: 26245 x
nem lehet jobban húzod a bajszát?
én átlagos túratempoba, 5-5,5 et evett.
Amikor megvettem és nagyon óvatosan bántam vele, volt 4,5 is :)
ha már jobban hajkurásztam, akkor 6 és ha nagyon akkor meg nem néztem:)
     Reply to this


pekistvan (msg) 26245 March 28, 2017, 8:46 a.m.   reply to: 26244 x
Tavaly még egy literrel kevesebbet evett. Szerintem nem cseréltek benne fúvókát. Köszönöm a segítséget, de a mester mesze van. Somogy megyei vagyok.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26244 March 28, 2017, 7:54 a.m.   reply to: 26242 x
Szia

Karbi lesz szerintem, előző tulaj nem akarta véletlen kicsit tuningolni? Főfúvókára gondolok,
Keresd őt: Taschner Garage facebookon is fent van, karbi specialista
     Reply to this


Dokypapa (msg) 26243 March 27, 2017, 7:26 p.m.   reply to: 26242 x
Az baromi sok , majd jönnek a szakmai zsenik ,. én nem tudom miért , de az egetverő
     Reply to this


pekistvan (msg) 26242 March 27, 2017, 2:35 p.m.   x
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A motorom FZS 600 8 litert eszik százon.
Amik eddig megvoltak. Gyertya, láncszett, karbitisztítás és szinkron, olajcsere. Merre kéne elindulnom, hogy kisebb legyen az étvágya.
     Reply to this


Cruel (msg) 26241 March 25, 2017, 4:59 p.m.   reply to: 26239 x
Ja valami környezetvédelmi balhé.
(Állítólag jobban harap a motor ha ki van dobva belőle.)
Mindenesetre sokkal szellősebb lett a gyertyák környéke.
Összeraktam a gépet működik.
Gázadásra semmi változást nem érzek.
Talán majd menet közben.
Csak kipróbálni nem tudtam mert közbe észrevettem ,hogy a vízpumpa tömítésnél szivárog a hűtőfolyadék.
Engedhetem le megint a hűtőkőrt.
     Reply to this


ErErpower (msg) 26240 March 25, 2017, 1:08 p.m.   reply to: 26239 x
Légindukciós rendszer (AIS) el nem égett kipufogógázok friss levegőt fecskendezünk a kipufogó portra. Ez az injekció a friss levegőt a kipufogó csökkenti szénhidrogének kibocsátását.
     Reply to this


krisztian.fz6 (msg) 26239 March 25, 2017, 10:34 a.m.   reply to: 26237 x
Mi az az AIS?
     Reply to this


Cruel (msg) 26238 March 24, 2017, 10:19 p.m.   x
A napom ráment.
     Reply to this


Cruel (msg) 26237 March 24, 2017, 10:11 p.m.   reply to: 26236 x
A hűtőt egyszerű volt leszedni 2 csavar meg 3 bilincs. Jó is ,hogy levettem mert ilyen sárszerű trutyi volt az egész rendszerben. Átmostam tisztára.
Na lekaptam ezt az AIS-t.
Így már gyerekjáték volt a gyertyacsere.
A meneteket belemetszeni a ledugózáshoz, na az volt nagy élmény.
Holnap összerakom azt próba.
Majd megírom milyen lett.
(remélem nem kell visszatennem)
     Reply to this


Spapa (msg) 26236 March 24, 2017, 12:01 a.m.   reply to: 26235 x
Na én szeretném a hűtőt leszedegetni.
Legutóbb Albániában kellet baxtatni a gyertyákat, mert kiderült, hogy a szerviz csak beikszelte a cserét valójában, meg már nem volt pólus.
De most befigyeltek a kétpólusú irídiumok! :-)
A kütyüt nem használtam vadi új, az ebay-on vettem. Nem mertem szétvágni a vezetékeket. Azért még megnézem melyik évjáratokhoz jó. Az első gépem 2002-es volt. Ez a mostani 2004-es, itt már gyárilag módosítottak valamit az ECU-n.
     Reply to this


Cruel (msg) 26235 March 23, 2017, 9:49 p.m.   reply to: 26234 x
A két külsőt egyszerű volt kicserélni.
A két belső gyertyához leveszem a hűtőt, meg ezt az ais-t is kiszedem mert csak kolonc. Nekem amit hozzá adtak gyári gyertyakulcsot annak egyik fele 17-es a másik 18-as. A gyertya meg 16-os. De sikerült egy spéci gyertyakulcs szettet kölcsönkérnem.
Holnap még egy nekifutással meglesz a művelet.
Hétfőre lesz új légszűrőm is aztán pakolom össze.
Az a kütyü érdekelhet : "kütyüm eladó, amit a gyújtás elektronika után kell bekötni"
Használtad lehet érezni ,hogy tényleg csinál valamit?
Köszi az infót!
     Reply to this


Spapa (msg) 26234 March 23, 2017, 8:32 p.m.   reply to: 26233 x
Az AIS-t még nem iktattam ki, nem is láttam.
Van viszont egy vadiúj kütyüm eladó, amit a gyújtás elektronika után kell bekötni, és attól nagyobb lesz a nyomaték alacsony fordulaton.
A gyertyacseréhez tank felhajt, kitámaszt, Gumiharangok kipiszkál. Óvatosan.
Gyári gyertyakulcs be, belé a legnagyobb imbuszkulcs a készletből. Mindenesetre hosszú legyen. Az pont belemegy. Annak egy kicsit már kilátszik a kanyarodó része, arra lehet egy kis csövet ráhúzni. Ezeket eddig jól megoldottam, de a gumisapka nagyon nehezen megy vissza, csavarhúzóval meg mégsem akartam szétbarmolni.
     Reply to this


Cruel (msg) 26233 March 22, 2017, 10:28 p.m.   x
Üdv!
Ezt az AIS valamelyikőtök kiiktatta már?
http://www.cartestsoftware.com/fz1/airinductionsystemremoval.html

Meg még egy kérdés,hogy a gyertyacsere az hogy? Mert marhára nem férni hozzá. Mit muszáj lebontani hozzá?
(Van benne 80000 gondoltam kicserélem ne az út szélén kelljen.)

Köszi!
     Reply to this


Spapa (msg) 26232 March 2, 2017, 7:06 p.m.   reply to: 26231 x
Szívesen!
Még ami lemaradt:
Az újabbnál egyenesebb a kormány, kicsit más üléspozíció
Hátul 180-as helyett 190-es gumi. Sajnos ez drágább.
     Reply to this


zooli (msg) 26231 March 2, 2017, 1:22 p.m.   reply to: 26230 x
Köszi!
     Reply to this


Spapa (msg) 26230 March 1, 2017, 7:20 p.m.   reply to: 26229 x
Amivel több, az az alumínium váz, Jobb kialakítású plexi, 7 plusz lóerő, meg valamivel magasabb fogyasztás. Ahogy hallottam. :-)
     Reply to this


zooli (msg) 26229 March 1, 2017, 6:41 p.m.   reply to: 26228 x
Fzs 1000 keresek vagy Fz 1Fazert,szerintetek mennyivel "több" az Fz1,eltekintve az injektortól?
     Reply to this


Spapa (msg) 26228 Feb. 18, 2017, 1:44 p.m.   reply to: 26227 x
Jaja, en is olvasgatok!
Az FZS 1000-es tapasztalataim nekem is nagyon jok, azert vettem megint ilyent. :-)
A fogyasztas turatempoban 5-5,5 kozott. Volt amikor hosszabban 170-180-al mentem akkor folszokott 6,5-re.
A lancot en is 40 ekm-enkent cserelem. A gumit 14-18 ezrenkent. Olajcsere 10 ezer, gyertya csere 30-40 ezer km-enkent.
Nagyon jo ar-ertek aranyu motor.
20 szelepes csucstechnologia, ami olyan finoman jar mint egy Doxa ora.
A futomu elol-hatul full allithato (huzo, nyomo, elofeszites). Nekem elore ismet bekerul egy Wilbers rugo (az elozobe is vettem). A hatso rugo elofeszitest a legkemenyebbtol eggyel vissza van beallitva.
A futomu alapbeallitasokat a Mocsok Zoli-tol (Motorrevu) kertem el, mert O ezzel a beallitassal nyomott le egy sportmotort, meg egy supermotot a Matraban. :-) Jo, en egy kicsit kemenyebbre allitottam, mert mindig sulyos csomagokat cipelek.
Az exup-szelep javitas egyszeru, be kell kenni rezpasztaval a pillango-szelep csapjait. A mozgato bowdenek holtjatekat is be kell allitani, es persze beolajozni.
     Reply to this


Ferko (msg) 26227 Feb. 17, 2017, 7:29 p.m.   reply to: 26218 x
Nem szerintem sokan olvasgatunk csak nem írunk :-)
     Reply to this


lajostrom (msg) 26226 Jan. 23, 2017, 2:27 p.m.   reply to: 26225 x
Nem is akar menni -tudom. Csak izgat.
     Reply to this


varajani (msg) 26225 Jan. 23, 2017, 2:04 p.m.   reply to: 26223 x
Központi rugó jó legyen, egyébként életveszélyes a motor, különösen a magyar utakon ! Nekem Yoshimura Tri-ovál dobbal volt szerelve, 7 liter fölött fogyasztott, de megérte az a hang!!! De nem egy tipikus túra motor:-)
     Reply to this


gezasz (msg) 26224 Jan. 22, 2017, 7:21 p.m.   reply to: 26220 x
Csernavölgy Lajos! 3 perc 30 -nál kezd nézni!
https://www.youtube.com/watch?v=yO4niuCUPPI
     Reply to this


gezasz (msg) 26223 Jan. 22, 2017, 7:18 p.m.   x
Köszönöm a válaszokat.
     Reply to this


Dokypapa (msg) 26222 Jan. 22, 2017, 6:45 p.m.   reply to: 26219 x
Ahogy az el?ttem szóló is jelezte , a csuklótol sok minden függ , az én tura tempóm 100-140 között van , így 5-5.5L a fogyasztás , egyedül , egy dobozzal mepakolva ,Gumik átlag 15000-20 000-ig bírják , volt amit extrém 25000Km -ig használtam , nem ajánlom , csak vadbarmoknak , én bevállaltam. Lánckerék 40 000Km -nél lett cserélve és igen a hátsó rugóstagot Déczi m?vek újította fel , nagyon prímára max 20 ropiért , annyit megér , én kb 2 évente nézetem át , ez nem jelenti a javítást is , csak átnézik , az olajat én cserélem , légsz?r?t cserélni , és gyertyák 2 -4 évente szoktam , talán ennyi , kezes , húzós , vaskos dög , és baromi jó , nem cserélném és nem adnám el , nagyon jó érték arányos gép és nem kell állandóan javítgatni , rettent rugalmas 6- ban 30 ról full 200 fölé simán , nem kell váltogatni . ennyi.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26221 Jan. 22, 2017, 4:10 p.m.   reply to: 26219 x
sZIA!
Fogyasztás csukló függ?.Én 4,5-5,5 között eljártam vele,de ismerek akinek 6 liter alatt nem eszik, úgy is megy vele....
Sport túra gumik kb 15e et elmennek,de ez is megint er?sen csukló függ?.
Láncot 38e nél cseréltem.Feldobozolni nem nehéz, givi... kifizetni annál inkább:) Típus hibát nem tudok, nekem az exup motorom döglött be egyszer,karbit takarították ki, illetve én a futóm?vet "tuningoltam meg," er?sebb rugókat rakattam bele. Ett?l függetlenül ennyi id?s korukra a hátsó rugóstag elpuhul, szinte biztos hogy fel kell újítani, ha nem volt eddig.
Kezelhet?sége, kanyarodása jó.Ha két személlyel sokat mész akkor hátra lehet elkél az er?sebb rugó.
Összességébe príma motor, szinte a legjobb motorom volt ár/érték arányban.
     Reply to this


lajostrom (msg) 26220 Jan. 22, 2017, 3:59 p.m.   reply to: 26219 x
Jól van. Cserna völgy.
     Reply to this


gezasz (msg) 26219 Jan. 22, 2017, 3:54 p.m.   x
Érdekl?dnék . FZS 1000-es fogyasztása mennyi? Hátsó gumi normál használat mellett meddig teszi. Láncot milyen s?r?n kell cserélni? Mennyire egyszer?, vagy nehéz feldobozolni a gépet? Esetleg milyen hibákra kell odafigyelni vásárláskor? Mennyire kezes, terelgethet? a gép kanyarokba? Utas kényelem milyen? Akár privátban is akinek van ilyen gépe. A válaszokat köszönöm.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26218 Jan. 22, 2017, 3:51 p.m.   reply to: 26217 x
sportmotor népszer?bb a fazeresek körében.
Meg szerintem ez az oldal is elég furcsán m?ködik,amikor m?ködik :)
     Reply to this


F.Jani (msg) 26217 Jan. 22, 2017, 3:08 p.m.   x
Mi történt itt?
Elt?nnek az emberek.
Azért sajnálom.:(
     Reply to this


F.Jani (msg) 26216 Jan. 21, 2017, 6:34 p.m.   x
Csak már pusztulna ez a hideg:)
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26215 Jan. 21, 2017, 6:29 p.m.   reply to: 26213 x
lehet!
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26214 Jan. 21, 2017, 6:29 p.m.   reply to: 26213 x
lehet!
     Reply to this


F.Jani (msg) 26213 Jan. 21, 2017, 10:41 a.m.   x
Akkor anno itt nézünk valami id?pontot, helyet és összefutunk valahol majd akit érdekel. Meglátjuk milyen igény mutatkozik.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26212 Jan. 21, 2017, 8:41 a.m.   reply to: 26199 x
helló

már jó ideje nincs "f?szervez?".

Peti
     Reply to this


pandamaci (msg) 26211 Jan. 18, 2017, 9 p.m.   reply to: 26210 x
Emeld fel a kereket, huzkodd meg izomból a fékkart, aztán nézd meg forog-e a kerék...Kb nem forog... lazitsd ki a légtelenitó csavart. Ha be van rohadva a féknyereg ,akkor továbbá sem forog a kereked. Viszont ha erre megindul, akkor a fékolaj nyomása nem megy vissza..
     Reply to this


Morti (msg) 26210 Jan. 18, 2017, 8:29 p.m.   x
Ha be lenne rohadva a dugattyú a nyeregbe akkor máskor is produkálná a hibát nem? Ugyan ez a fékcsö belsejében levált darabok okozta dugulás vagy a fö munkahenger probléma A fékkarral sem tapasztaltam, hogy bármikor lötyögne, holt játéka lenne. Ha nem kap nagy terhelést akkor kimegyek vele a világból, nem fog be, nem melegszik fel. Így voltam vele Szlovákiában az idén, de amint egy kanyargósabb részhez értünk és fékezgetni kellett az egyenesek végén befogott és felkeményedett a fékkar. Hogy milyen olaj lehet benne azt nem tudom, még az elözö tulaj cserélte. A féknyerget szétszedem, megtakarítom, O gyürüket cserélek, kap új fékfolyadékot és tavasszal meglátjuk. Ha kiderül mi volt megírom! Köszönöm Nektek a Segítséget!!!
     Reply to this


pandamaci (msg) 26209 Jan. 18, 2017, 7:53 p.m.   reply to: 26205 x
Befog a fék?
-lent a keréknél féknyereg berohadt,dugattyúk nem mozdulnak
-fent a fékkarnál nincs holtjáték-azaz f?henger dugattyúja nem megy vissza,nem nyitja a furatot a tartály felé (pl eld?lt motor, valami görbült..)
-fékfolyadékot nem megfelel?t öntöttek bele pl szilikon meg glikolbázisúak nem keverhet?k dot4-dot5.0 dot 5.1..vagy egyéb olajtól bedagad a f?henger dugattyún a gumigy?r?...ugyanaz mintha nem lenne holtjáték
-igen ritka esetben gumifékcs? belseje szétválik,nem folyat de ,,eldugul,,
Kb ebb?l választhatsz.
     Reply to this


kawa70 (msg) 26208 Jan. 18, 2017, 7:39 p.m.   reply to: 26207 x
Az is lehetne.... De gondoljátok már végig: ha nem megy vissza a dugattyu továbbá ezáltal fog enyhén a fék, akkor értelemszer?en alig kell egy kevés fékfolyadékot betolni a rendszerbe, hogy kialakuljon a teljes fékhatás, ergo keménynek tünik afékkar, mivel alig tud szerencsétlen mozdulni mert már nincs hova tolni folyadékot. Ha nedvességtartalma növekedett volna meg a foladéknak, akkor rugalmas lenne, mivel tele lenne vizg?z buborékokkal amit?l rugalmasan nyomható lenne.

De nekem mindegy, rugózhattok rajta. Én mindenképp szétszedném el?ször a féknyergeket, dugattyúkat. Tizenéves fékfolyadékkal se volt még semmi gondom - de keményedni biztos hogy nem fog ha el lenne öregedve. A folyadék összenyomhatatlan. Épp ezért nincs semmi gondja a neddvességtartalomból kifolyólag. A fék kemény hamar, tehát tele a rendszer. És higgyétek el, vissza tud menni a folyadék. Ha netán a fels? munkahenger lenne a ludas mégis, és nem tér vissza a dugattyuja a helyére, ezáltal nem menne vissza a teljes folyadék mennyiség, azt észrevenné a gazdája, mivel a fékkar lötyögne, lógna a kezdeti ponton - mivel abban semmilyen rugó nincs, a dugattyú és ezáltal a folyadék tolja vissza és tartja a fels? végálláson.
     Reply to this


zooli (msg) 26207 Jan. 18, 2017, 5:18 p.m.   reply to: 26205 x
Morti,nem lehet,hogy a fékkar nem áll vissza nyugalmi pozícióba azaz nincs holtjáték és zárva marad a vissza áramlást biztosító furat?
     Reply to this


zooli (msg) 26206 Jan. 18, 2017, 5:12 p.m.   reply to: 26204 x
Erre gondoltam megn? a nyomás és a kisebb ellenállás felé tágul,ami szerintem a fékbetétek felé van.??
     Reply to this


Morti (msg) 26205 Jan. 18, 2017, 4:39 p.m.   x
Látom jo kis beszélgetést indítottam el :)

Ezért nem értem én sem, ha csak a dugattyú ragadna be fékezések után a nyeregben akkor a fékkar miért keményedik fel? Azok alapján amit írtatok és a "tünetek" alapján elképzelhet? lehet, hogy tényleg megn? a nyomás a fékrendszerben, ami nyomja lent a pofákat is meg fent a kart is?
     Reply to this


kawa70 (msg) 26204 Jan. 18, 2017, 12:34 p.m.   reply to: 26203 x
De ha elengededöa féket mindegy mi történik annak vissza kell mennie. Itt a kolléga azt irta hogy ugy marad a fék, aminek szintén lehet hömérséklet függése, de a mechamikus részen lesz a hiba és nem valoszinü hogy a hidraulikus áramlással függene össze.
     Reply to this


zooli (msg) 26203 Jan. 18, 2017, 9:44 a.m.   reply to: 26202 x
Igen a karakter készletnek örülök így a 21.sz-ban.:))

Visszatérve,valóban van egy kalibrált furat az olajtartály felé vissza.De ez csak a dugattyú nyugalmi állapotában átjárható,amint rányulsz a fékkarra záródik,különben elveszne a nyomás.
Ezért rugózok én a gázosodáson mert csak nagyobb terhelés,melegedésnél jelentkezik.
     Reply to this


kawa70 (msg) 26202 Jan. 17, 2017, 6:52 p.m.   reply to: 26201 x
ha meg a fórum karakter készletére értelmezend?, akkor a hosszú ö meg ü amivel nem tud mit kezdeni :))
     Reply to this


kawa70 (msg) 26201 Jan. 17, 2017, 6:50 p.m.   reply to: 26198 x
Nagy az ujjam, kicsi a telefon karakter felülete:) Javitani meg nem lehet ezen a nyüves fórumon mióta restartolt......
     Reply to this


kawa70 (msg) 26200 Jan. 17, 2017, 6:49 p.m.   reply to: 26197 x
Nem. Különben nem tudnád sose visszanyomni a dugattyukat pl. betét csere alkalmával. Amint elengeded a fékkart szabad az ut visszafelé.
     Reply to this


F.Jani (msg) 26199 Jan. 17, 2017, 3:57 p.m.   x
Sziasztok!
Esetleg tud valaki valamit az idei Yamaha találkozóról?
     Reply to this


zooli (msg) 26198 Jan. 17, 2017, 3:21 p.m.   reply to: 26197 x
van amelyik ? nem Ö betü:)))
     Reply to this


zooli (msg) 26197 Jan. 17, 2017, 3:19 p.m.   reply to: 26196 x
"ha nagyon szépen bánok vele akkor nincs vele semmi gond, de ha meghajtom kicsit és 3-4x sportosabban fékezek akkor elkezdenek befogni az els? fékeim és bekeményedik a fékkar."


Ezért gondoltam gázosodásra,zárt rendszer.
A tartály nem egyirányú?Vissza áramlás nem csak a dugattyú útnak megfelel? mennyiség?
     Reply to this


kawa70 (msg) 26196 Jan. 17, 2017, 3:04 p.m.   reply to: 26195 x
Ettöl nem lesz...... akart lenni
     Reply to this


kawa70 (msg) 26195 Jan. 17, 2017, 3:03 p.m.   reply to: 26194 x
Ez igy van, de ettölöneáölesz több a fékfolyadék mennyisége. Amennyit meg tágul a höhatástol az visszafolyik a tartályba, mivel ha kiengeded a féket korlátlanul ésöszabadon áramolhat vissza. A vázolt problémát valamilyen mechamikus probléma okozza, szorul valami. Ha a féket elengeded a dugattyut a gumi karmantyu rugalmassága illetve a féktárcsa 1-2 tized mm-rel visszamozditja. Ha szorul valami akkor nem megy vissza és fog a fék enyhén.
     Reply to this


zooli (msg) 26194 Jan. 17, 2017, 2:48 p.m.   reply to: 26193 x
Ez így van felveszi a leveg? páratartalmát.Er?sebb igénybevételnél felforr benne a víz gáz halmazállapotú tehát összenyomható lesz.

Próbáld ki szívj fel egy fecskend?vel leveg?t fogd be a végét próbáld nyomni rugalmas lesz ua ez pl vízzel nem megy.

A víz forráspontja 100 c fok körül mozog míg a fékfolyadék (motorban általában DOT 5,1 -et használunk) száraz forráspont 200 körül.
     Reply to this


kawa70 (msg) 26193 Jan. 17, 2017, 2:16 p.m.   reply to: 26192 x
Minden folyadék tágul, de az visszamegy a tartályba. Amiröl irsz az a nedvességfelvevöképesség, annak eredményeként a fék felpuhul, de nem fog.
     Reply to this


zooli (msg) 26192 Jan. 17, 2017, 12:30 p.m.   reply to: 26189 x
Els? körben cseréld le a fékfolyadékot.Szerintem régi és mivel higroszkopikus a forráspontja valahol lent van,melegszik tágul fog a fék.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26191 Jan. 17, 2017, 6:31 a.m.   reply to: 26189 x
legtutibb egy teljes takarítás, de ha szét van szedve a nyereg, lehet érdemes tömítést is cserélni...hátha az szivat,
     Reply to this


kawa70 (msg) 26190 Jan. 16, 2017, 6:45 p.m.   reply to: 26189 x
Valószin?leg nem megy vissza a dugattyu a helyére, vagy ha uszónyereg van rajta akkor az is szorulhat. Le kéne venni a helyér?l a nyergeket, átmozgatni a dugattyukat egyenként ugy hogy óvatosan kitolni betétek nélkül ameddig még a helyükön marad a dugattyú. Át pucolni óvatosan, aztán vissza tolni a helyükre. Lehet kétemberes, mert a nem mozgatottakat le kell fogni hogy azok maradjanak a helyükön. Ha nem segit akkor karmantyu (gumigyürü) csere.
     Reply to this


Morti (msg) 26189 Jan. 16, 2017, 6:35 p.m.   x
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hátha tudtok nekem segíteni!
Van egy 2006-os 1000-es Fazerem, ha nagyon szépen bánok vele akkor nincs vele semmi gond, de ha meghajtom kicsit és 3-4x sportosabban fékezek akkor elkezdenek befogni az els? fékeim és bekeményedik a fékkar.
Az év els? felében vásároltam a motort, akkor nem volt vele ilyen jelleg? problémám.
Szétszerelés nélkül féktisztítóval lefújtam és alaposan lemostam, attól egy darabig m?ködött, de újra el? jött a gond.
A pofákon van kopóréteg, de hogy olaj vagy pofa mikor volt benne cserélve azt nem tudom!

Most itt a téli karbantartás ideje, a fékrendszer melyik elemével lehet a gond, mihez nyúljak, mit cseréljek, hogy jó legyen a fékem?
Válaszokat el?re is köszönöm!!!
     Reply to this


F.Jani (msg) 26188 Jan. 7, 2017, 3:01 p.m.   x
Makulátlan állapotú, 1x használt, 58-as XXL-es, full protektoros Yamaha kabát, kivehet? thermo béléssel, áron alul eladó
Ár: 30.000ft
Érd:70/379-9919
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26187 Dec. 24, 2016, 6:34 p.m.   x
Minden fazeresnek és már nem fazeresnek boldog Karácsony és egyben boldog új évet kívánok!!!
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26184 Dec. 5, 2016, 7:32 p.m.   reply to: 26183 x
ízlések és pofonok, nekem a tracer jobban bejön,de mondok valamit, mostanában az nc750x tetszik külsõre :) ha lenne alatta egy jobb futómû, meg egy mt09 blokk, akkor szerelmes is lennék:)
     Reply to this


krisztian.fz6 (msg) 26183 Dec. 5, 2016, 11:06 a.m.   reply to: 26179 x
Hát...ha formára kellene dönteni lehet a képek alapján nem a tracert választanám.
     Reply to this


Dokypapa (msg) 26182 Dec. 4, 2016, 10:34 p.m.   x
Szép ez a Tracer , de igazán azért maradok a régi Fazernél , mert igen költség hatékony megoldás , ,,ennyire olcsón ennyi évig semmi félképpen nem tudtam volna motorozni, vicc , mennyire olcsón jött ki ez a pár év , a motor árát is bele számolva.

     Reply to this


Dokypapa (msg) 26181 Dec. 4, 2016, 10:32 p.m.   reply to: 26178 x
Menõ járgányom van FAZER 1000 Exup, mi kellene még ,. és MÉN is , . :-)
     Reply to this


Ferko (msg) 26180 Dec. 4, 2016, 5:24 p.m.   reply to: 26177 x
Sziiiiia Peti ! Nem tudom én még csak szalonban ültem rajta, de nekem olyan endurós lábtartó-ülés-kormány-idom érzésem volt rajta. Az biztos, hogy nagyon szépen ki van dolgozva, az tetszett. Már így álló helyzetben is ülve rajta érezni lehetett a kényelmét. A mûszerfal nekem sem tetszett, de nem lehetett áram alá helyezni, hogy valójában milyen. Tavasszal remélem majd elvihetem egy körre.
     Reply to this


Reppa (msg) 26179 Dec. 4, 2016, 3:29 p.m.   x
Én 800as Fazerról ültem át MT09 Tracerre,nem bántam meg. 178magas vagyok,a fazeron 3-400km után már kezdtek fájni a térdeim,a traceron ilyen gond nincs,viszont hiába erõsebb papiron,a Fazer mintha hajszálnyival jobban ment volna,bár ez egy túrán nyilvánvalóan lényegtelen.Szélvédelem jó a Traceron,csak vállra kicsit sokat enged,egy szélesebb túraplexi majd kell még
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26178 Dec. 4, 2016, 3:05 p.m.   reply to: 26174 x
pedig egy menõ túraszervezõnek, menõ motor kell!:)
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26177 Dec. 4, 2016, 2:59 p.m.   reply to: 26173 x
Szia Ferkó!

Több volt szerencsém kipróbálni a tracert! nem mondanám hogy divatirányzat! ez egy baromi jó motor, enduro szót meg ki se ejteném, hiszen nincs köze hozzá. Szerintem méltó utódja a fazereknek vagy a tdm nek.
Nagyon jól kezelhetõ motor,alacsony súlypont, jó fogyasztás, baromira jól eltalált motorblokk, erõs gázreakciók,tökös motor,,,. Amit negatívumnak tudnék mondani, az a plexi,szélvédelem,viszonylag alacsony hasmagasság, számomra nagyon csúnya mûszerfal...
Ha a hegyekben is ilyen jól teljesít mint itthon, akkor nyerõ motor...
     Reply to this


rencsygs500f (msg) 26176 Dec. 4, 2016, 2:50 p.m.   x
Visszatérek ha nem zavarok :D Én nem vezettem még fazert, de lehet már nem is fogok, mivel nincsenek már újak és ismerõsöm sincs akinek lenne, de valahogy az 1250 Bandit és a v-strom 1000 közé tenném komfortra (javítsatok ki ha tévedek). A vstrom meg a hasonló motorok, mint pl a tracer is lehet, nagyon kényelmesek. Lehet a Fazer kényelmesebb volt és kategóriájában erõsebb is, de nekem pl egyáltalán nem a divat miatt tetszik a tracer vagy a vstrom. A gsr750hez képest teljesen más világ, már csak ha a plexi hiányt nézem is vagy, hogy a derekam jobban bírja egyenesen, mint görnyedve. Nekem a Bandit borzasztó volt mikor kipróbáltam, férjemnek van többször is vezettem, nekem nem vált be több okból sem. Sokkal kényelmesebb volt a vstrom. Sajnos vagy nem sajnos ezek a motorok vannak palettán, személy szerint örülök neki, mert marha kényelmesek, de az ülésmagasság miatt yamahákat nézegetek, amik nem a legolcsóbbak sajnos. Mindenesetre kezdem unni, hogy minden nyáron összemarnak a darazsak, mert mind a nyakamba landol, 130nál már kapaszkodni kell, és, hogy a térdem meg a derekam egy hét után már kivan. Engem ezért érdekelnek ezek a fajta motorok.
     Reply to this


F.Jani (msg) 26175 Dec. 4, 2016, 2:31 p.m.   x
Nem divatokat kellene követni motorvásárláskor, hanem mindenkinek saját igényei szerint kellene választania.
És a kategóriákat szépen kellene lépdelni, nem rögtön ráültetni a gyerekeket egy bivalyra!
     Reply to this


Dokypapa (msg) 26174 Dec. 4, 2016, 2:17 p.m.   reply to: 26173 x
Én tuti nem cserélem le ,. nagyon szuper vas , és még MÉN IS :-)
     Reply to this


Ferko (msg) 26173 Dec. 4, 2016, 12:43 p.m.   x
Itt vagyunk figyelünk csak ehhez én tényleg nem tudok hozzászólni, mert az FZ1-et csak teszteltem annak idején, de ahogy Peti is írta az nekem is már inkább sportos volt. Valahogy szép lassan eltûntek ezek az igazi utassal is kényelmes 1000-es túragépek mint amilyen az FZS 1000 is volt és lett helyettük endurós stilus mint a Yamahánál a Tracer 900. Most ez a divatirányzat, erre van jobban igény. Sajnos ( nekem sajnos )
     Reply to this


Dokypapa (msg) 26171 Dec. 4, 2016, 11:14 a.m.   x
Kicsit el tûntek innen a régi Fazeresek ,. ébresztõ vének , ne punnyadjatok már .
     Reply to this


rencsygs500f (msg) 26170 Dec. 4, 2016, 6:45 a.m.   x
Értem. Köszönöm szépen a segítségeteket, nekem azért még odébb lesz a motorvásárlás, csak elkezdtem nézelõdni :) Kitartást nektek a télre, Kellemes Ünnepeket, illetve széles utat mindenkinek!
     Reply to this


Hooliboy (msg) 26169 Nov. 30, 2016, 3:31 p.m.   reply to: 26168 x
Ha jól tudom,akkor még az FZ1 rendelhetõ,igaz csak fehér vagy fekete színben.
     Reply to this


rencsygs500f (msg) 26168 Nov. 29, 2016, 7:31 p.m.   x
Azt jól látom, hogy már nincs új ezres fazer???? :O szomorú azért.
     Reply to this


Haya (msg) 26167 Nov. 29, 2016, 7:30 p.m.   x
nekem is volt fazerem,fzs 1000 jó kis motor!


     Reply to this


rencsygs500f (msg) 26166 Nov. 29, 2016, 7:30 p.m.   x
Sziasztok!
Huh jó hírek, jól hangzik! Õszintén megvallva én is az mt09-et nézegetem, újonnan szeretném venni és egyébként nagyon suzukis vagyok, jelenleg egy gsr-750-em van, ez után pedig a v-strom 1000 a szívem vágya, de elvittem egyet tesztelni egy napra a mátrába és sajna máshogy nem tudok megállni vele, csak ha helyezem magam a motoron és úgy is egyik oldalon csak pipiskedve ér le a lábam.. Én meg külföldöt járom hosszú túrákon, ahol sokszor olyan útviszonyok vannak, nektek biztos nem kell bemutatni, de nem szeretném borigatni szegény motort.. :( A tracer viszont alacsonyabb, ezért tetszett meg :) Köszönöm az infókat :)
     Reply to this


Spapa (msg) 26165 Nov. 29, 2016, 2:51 p.m.   reply to: 26163 x
Szia Rencsi!
Nekem már a második FZS 1000-em van. Az elsõvel mentem 136 ezer km-t. gond nélkül. Ezzel a másodikkal még csak 26 ezret mentem.
Fogyasztás nálam 5,3 körül.
Alkatrész meg nem kell hozzá, csak a kopó, meg amit esetleg összetörsz. De szerintem az se horror.
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26164 Nov. 29, 2016, 12:58 p.m.   reply to: 26163 x
Mikori fazert akarsz venni? fzs1000 vagy fz1?
"Milyen az ezres fézert vezetni?" - ki kell próbálni :) csak úgy vegyél motort,hogy kipróbálod. Mindenkinek más az igénye, alul legyen nyomatékos vagy inkább pörgõs, sportmotoros.... neked kell rámondani,hogy ez bejön neked...
Nekem FZS1000em volt, de nekem bejött, az FZ1 már egy pörgõsebb, alul kicsit szegényesebb motor,felül erõsebb.
Ha van rá lehetõséged anyagilag, én inkább az mt09 tracer t ajánlanám, könnyû, erõs, nyomatékos motor, nagy jol, könnyen terelgethetõ....

     Reply to this


rencsygs500f (msg) 26163 Nov. 28, 2016, 10:05 p.m.   x
Sziasztok Fazeresek!
Milyen az ezres fézert vezetni? Alkatrészeket illetõen drágaságok vannak tényleg? Én még suzukis vagyok, csak nézelõdök a piacon.. :) Remélem nem zavarok!
Elõre is köszönöm a hozzászólásokat!
Rencsi
     Reply to this


F.Jani (msg) 26162 Nov. 28, 2016, 7:51 p.m.   x
Fazer-em van, Face-em sajnos nincs:)
     Reply to this


lalerss (msg) 26161 Nov. 28, 2016, 5:49 p.m.   x

Sziasztok!
Arra gondoltam, hogy összegyûjtöm magyarország FZ1-FZ6 tulajdonosokat, mert szerintem így könnyebb a kapcsolattartás, egymás segítése, vagy éppen a tapasztalatok megosztása egymással! Szóval ne habozzatok, ha van fazer tulajdonos ismerõsötök, adjátok hozzá a csoporthoz!
Széles utat mindenkinek!
Link

Ádám
     Reply to this


F.Jani (msg) 26159 Nov. 27, 2016, 8:41 a.m.   x
Nagyon kulturált a varrás, egyáltalán nem zavaró még utcai nadrágban sem.
Ha felhívsz, vagy a megadott számra küldesz egy postai címet, akkor tudom postázni is!
Köszi
     Reply to this


Dokypapa (msg) 26158 Nov. 27, 2016, 1:31 a.m.   reply to: 26157 x
a varrás nem zavaró , engem érdekelne.

     Reply to this


freemailpeter (msg) 26156 Nov. 24, 2016, 7:50 p.m.   reply to: 26155 x
pedig valószínû,hogy a karbiból jön a benya, túlfolyón.Kicsit kocogtasd meg a karbikat, lehet a tûszelep fenn akadt.
Esetleg a csészékbõl engedd le a benzint és próbáld meg újra.
Én télen 1-1,5 havonta beindítom,és egy kis karikát megyek vele, hogy üzem meleg legyen, 5-10km... így nekem nem volt gond.
     Reply to this


gigike (msg) 26155 Nov. 23, 2016, 6:59 p.m.   x
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni... Egy fzr 600 boldog tulajdonos vagyok :) már téliesítettem, tank tele, csap elzár, aksi töltõn így vártam volna a tavaszt. De olvastam és mondták is hogy jó ha havonta el van indítva egy fél órára, én is így tettem. Nagy nehezen elindult de elég beteges hangja volt gondoltam hagy melegedjen majd helyre jön, de nem így történt. Távolabb lépve észrevettem hogy egy nagy tócsa van alatta, gyorsan leállítottam a folyás megszûnt. Azt megtudtam állapítani hogy nem a karbibol jön a benzin hanem azokon a gumicsöveken ami az aljára van kivezetve és csak indításkor folyik . Mi lehet a gond ?
Segítséget elõre is köszönöm !
Üdv Mindenkinek :)


     Reply to this


johnny (msg) 26154 Sept. 23, 2016, 11:46 a.m.   reply to: 26149 x
Na, mit mondott a szerelõ?
     Reply to this


Explod (msg) 26153 Sept. 22, 2016, 5:01 p.m.   reply to: 26152 x
Persze az FZ6 :-)
     Reply to this


Spapa (msg) 26152 Sept. 21, 2016, 8:33 a.m.   reply to: 26150 x
Mi tudjuk, hogy a motorok között a legszebb és a legjobb a Yamaha!
A Yamahák között meg a Fazer! :-)
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26151 Sept. 21, 2016, 8:26 a.m.   reply to: 26150 x
Jó kis paripa! sok balesetmentes kilométer!
     Reply to this


Explod (msg) 26150 Sept. 20, 2016, 10:35 p.m.   x
Szép estét Fazeresek :)
Uhh jó hosszú ez a fórum, még csak a 30. oldalnál járok. ( teljesen az elejérõl kezdtem ) Gondoltam összeolvasok pár infót , de lehet ez tovább fog tartni mint gondoltam, azért igyekszem.
Nemrég sikerült megvalósítani egy régi álmomat és vettem sok év után újra egy nagy motort ami egy FZ6 lett ! Jelzem egy kicsit a ti hatásotokra is!
Szeretném a sok infót ezúton is megköszönni :D

     Reply to this


viwitch (msg) 26149 Sept. 20, 2016, 3:50 p.m.   x
Köszi:)
Engem is nagyon érdekel, holnap délután jön is a szerelõ.
Rá kellett jönnöm, hogy ehhez én nagyon kevés vagyok. :(
     Reply to this


johnny (msg) 26148 Sept. 20, 2016, 3:07 p.m.   reply to: 26146 x
A 600-ason is a tank alatt van, mint az 1000-esen, azért nem találtad.

Amit küldtem linket, az 59. oldalon találod "fuel cock" néven. Le kell szerelni hozzá a tankot, szóval nem hiszem, hogy azt babrálta a kisfiad. Más lesz ott a gond.

Hívj egy szerelõt, aztán írd le kérlek, mi volt a gond. Érdekel. :)
     Reply to this


freemailpeter (msg) 26147 Sept. 20, 2016, 2:46 p.m.   reply to: 26146 x
mondjuk a 600as karbis modellt nem ismerem, de az 1000esen a tank alatt van, szóval esélye nincs,hogy elzárja....
     Reply to this


viwitch (msg) 26146 Sept. 20, 2016, 2:40 p.m.   x
Sajnos nem. Az a baj, hogy még a benzincsapot se találtam meg :D
Tudom... tipikus nõ, de komolyan nem láttam. Úgyhogy ma újra nekiülök és megkeresem, hátha a kisfiunk ügyesebb volt nálam és megtalálta.
De szerintem holnap hívok inkább egy szerelõt.
     Reply to this


johnny (msg) 26145 Sept. 20, 2016, 1:07 p.m.   reply to: 26143 x
Sikerült beindítani a motort?
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26288