Please log in

Registration Forgot password






Pan European
Comment
Előző oldal
feri62 (msg) 1893 March 25, 2017, 8:50 p.m.   x
Szevasz BFeco 65 .Még egy kérdés a teleszkop olajszinttel,a 120-125 mm ezt a rugóval vagy anélkül méred ?
     Reply to this


feri62 (msg) 1892 March 25, 2017, 8:28 p.m.   x
Szevasz BFecó65.köszönöm a segitségedet!
     Reply to this


BFeco65 (msg) 1891 March 25, 2017, 3:50 p.m.   reply to: 1890 x
Szia Feri62!

638 ml/villaszár.
Mivel az olajcserénél nem tud a teljes mennyiség eltávozni, ezért a villaszár teteje és az olajszint közötti magasságot szokták alapul venni. Ennek elvileg 120-125 mm-nek kell lennie.
BFecó
     Reply to this


feri62 (msg) 1890 March 25, 2017, 6:56 a.m.   x
Szevasztok. St 1300 elsőteleszkop olajmennyiségére lenne szükségem tud-e valaki nyilatkozni ebben. Előre is köszönöm.
     Reply to this


lajostrom (msg) 1889 March 23, 2017, 6:31 p.m.   reply to: 1888 x
Lehet. Ha tipusaznos a két gumiabroncs a relatív különbség cca .10 mm-rel szélesebb, 4 mm-el alacsonyabb a "nagyobb".
     Reply to this


joe156 (msg) 1888 March 23, 2017, 6:24 p.m.   reply to: 1886 x
Meg van ! Az ABS nélküli 110/80R18 az ABS -es 120/70R18
     Reply to this


lajostrom (msg) 1887 March 23, 2017, 6:21 p.m.   reply to: 1886 x
Ha az s 18'-as, bátran. Ha semmibe nem ütközik, vállalható állapotú -mehet. De ha lesz ellenvélemény ne lepødj meg.
     Reply to this


joe156 (msg) 1886 March 23, 2017, 6:10 p.m.   x
Mondja már meg valaki . Mi a mérete az első guminak ? 120/70 X18 vagy 110/80 X18 . Az én motoromon 1991-es 110/80 X18 van . Rá tehetem e a 120/70-est ?
     Reply to this


pan66 (msg) 1884 March 17, 2017, 7:27 a.m.   x
Bocs nem akartam ennyiszer, de vacakolt a gép!
     Reply to this


pan66 (msg) 1883 March 17, 2017, 7:26 a.m.   x
AZ alábbi hirdetésről lemaradt a lényeg, ez a Pünkösdi Búcsú ideje, Csíksomlyón! Gyuri
     Reply to this


pan66 (msg) 1882 March 17, 2017, 7:25 a.m.   x
AZ alábbi hirdetésről lemaradt a lényeg, ez a Pünkösdi Búcsú ideje, Csíksomlyón! Gyuri
     Reply to this


pan66 (msg) 1882 March 17, 2017, 7:25 a.m.   x
AZ alábbi hirdetésről lemaradt a lényeg, ez a Pünkösdi Búcsú ideje, Csíksomlyón! Gyuri
     Reply to this


pan66 (msg) 1882 March 17, 2017, 7:25 a.m.   x
AZ alábbi hirdetésről lemaradt a lényeg, ez a Pünkösdi Búcsú ideje, Csíksomlyón! Gyuri
     Reply to this


pan66 (msg) 1882 March 17, 2017, 7:25 a.m.   x
AZ alábbi hirdetésről lemaradt a lényeg, ez a Pünkösdi Búcsú ideje, Csíksomlyón! Gyuri
     Reply to this


pan66 (msg) 1881 March 17, 2017, 7:24 a.m.   x
A lényeg lemaradt az alábbi lehetőségről, hogy ez a Csíksomlyói Pünkösdi búcsú időpontja. Gyuri
     Reply to this


pan66 (msg) 1880 March 16, 2017, 7:09 p.m.   x
Sziasztok! Egy minden igényt kielégítő szállás, profi minőségű félpanziós ellátással 2 fő részére szabaddá vált Székelyudvarhelyen az általunk több éve látogatott panzióban. Ára 20 euró/fő/éj. Mi a nejemmel 4 éjszakára megyünk, azért írok mert jó lenne két Pannal menni. Akit érdekel jelezze, és megbeszéljük a részleteket. Érdeklődés esetén az első páros, vagy az első két külön motorral útra kelő a nyerő. A többit megbeszéljük telefonon: 06302398296 Üdv: Gyuri Nyíradony, Debrecen környéke.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1879 March 15, 2017, 7:19 p.m.   x
Te mázlista!
Itt van még egy ötlet :)
     Reply to this


Botanikus (msg) 1878 March 15, 2017, 6:17 p.m.   x
Nem én voltam ! A Bukóm még nem állt össze ! Bár segítő szándékban nem volt hiány a Segítség topikban több száz ötlet jött a kérdésemre, de még nem tudtam meg oldani a gumi problémát !
:-)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1876 March 15, 2017, 1:46 p.m.   x
Sziasztok.
Màrc.15-én negyed kettő körül Dabason
MOL kùt, bordó St1100 két személy, innen volt esetleg valaki?
     Reply to this


albertjeno (msg) 1875 March 10, 2017, 6:59 p.m.   reply to: 1873 x
Hát még én mennyire elcsodálkoztam, majd fellöktem a hivatalba az asztalt, mikor 2hónapos végzést adtak a kezembe. Rögtön reklamációt megírtam, másnap meg 1-2 ismerősnek is szóltam, akik nem "kis" emberek, de segíteni nem tudtak. Egy hét után se láttak semmit, utána jött részemről a nyomon követés és egy személyes email direkt a bm nyhát knyo-ra.. Másnap már hívtak is, hogy felvitték ezt a típust is a rendszerbe, hiszen ilyet SC26, meg az alvázszámban SC26 után "F"-el kezdődő még nem jött az országba. De most már minden rendben, lassan 300km.-t is beletettem, jó nagyon....Széles utat mindenkinek! :)
     Reply to this


albertjeno (msg) 1874 March 10, 2017, 6:58 p.m.   reply to: 1873 x
Hát még én mennyire elcsodálkoztam, majd fellöktem a hivatalba az asztalt, mikor 2hónapos végzést adtak a kezembe. Rögtön reklamációt megírtam, másnap meg 1-2 ismerősnek is szóltam, akik nem "kis" emberek, de segíteni nem tudtak. Egy hét után se láttak semmit, utána jött részemről a nyomon követés és egy személyes email direkt a bm nyhát knyo-ra.. Másnap már hívtak is, hogy felvitték ezt a típust is a rendszerbe, hiszen ilyet SC26, meg az alvászámban SC26 után "F"-el kezdődő még nem jött az országba. De most már minden rendben, lassan 300km.-t is beletettem, jó nagyon....Széles utat mindenkinek! :)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1873 March 6, 2017, 6:59 p.m.   x
Sziasztok.
Igen ez nagyon furcsa hogy ez a vas lenne az első,Magyarországon.
Én is találkoztam Svájci pan-al mikor anno motort kerestem. Olaj zöld volt kereskedésben állt és csöppet fojt belőle az olaj.Ja és alig volt benne kilométer
;)
     Reply to this


BFeco65 (msg) 1872 March 5, 2017, 7:27 p.m.   reply to: 1866 x
SC26 utáni "F" azt jelenti, hogy ezt a motort a svájci értékesítési régióba gyártották. Gábor motorja "E", azaz európai értékesítési régióba gyártott. Csodálkoznék, hogy Svájcban értékesített és Magyarországra behozott ST 1100-st még nem helyeztek üzembe itthon.
A Svájcban értékesített ST 1100-ek némileg különböznek az EU-s modellektől. Pld. teljesítménye csak 72 LE.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1871 March 1, 2017, 7:22 p.m.   x
Nyugi minden rendben lesz.Az anyagiakat meg nem tudod kikerülni.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1870 March 1, 2017, 7:22 p.m.   x
Nyugi minden rendben lesz.Az anyagiakat meg nem tudod kikerülni.
     Reply to this


albertjeno (msg) 1869 March 1, 2017, 5:20 p.m.   reply to: 1868 x
Értem, köszönöm.
Valószínűleg én vagyok ennyire balek, én vagyok az első ilyen alvázszámmal. Remélem megoldják a technikai javítását Pesten, mert már nem bírom....
Hihetetlen mennyi mindennel büntetnek itt, ha Svájcból hozok be motort, eddig 200 e ft, s még hátra van a vagyonosodási illeték + a forgalomba helyezési költségek...:)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1868 Feb. 28, 2017, 3:11 p.m.   x
Szia
Az enyém E2....
     Reply to this


albertjeno (msg) 1867 Feb. 28, 2017, 2:32 p.m.   reply to: 1866 x
bocsánat, mérgemben kicsit elírtam, de törölni nem tudtam, szóval alvázszám: JH2SC26F....
lényeg, hogy a 26 után F.-el kezdődő van-e valakinek?!
     Reply to this


albertjeno (msg) 1866 Feb. 28, 2017, 2:28 p.m.   x
S.O.S segítséget szeretnék kérni.
Van-e valakinek forgalmijában olyan alvázszám, hogy : JH2SCF.....?!
Állítólag A,B,C,F,E van már SC után, de F-es nem létezik forgalomban, ezért ma nem tudtam a svájci motorra megkapni a forgalmit.
Többi mindenen túl vagyok, igazi KATASZTRÓFA tortúra...igazi "való világ"!
köszönöm a hozzászólást, de akár telefonon is jó visszahívlak, 06303208323
     Reply to this


Toncsi68 (msg) 1865 Jan. 19, 2017, 7:04 a.m.   x
Sziasztok! Azt tudom, hogy a Paneuropán nem lehet fázni, de ett?l eltekintve egy nagyszer? túramotor.
     Reply to this


calypso (msg) 1864 Jan. 17, 2017, 8:36 p.m.   x
Helló ! Nyáron ne közlekedj rövid nadrágban ...... lehet hogy meleged lesz!!!!
     Reply to this


Toncsi68 (msg) 1863 Jan. 16, 2017, 6:33 a.m.   x
Szia Paja61!Köszi a válaszod.
     Reply to this


Paja61 (msg) 1862 Jan. 10, 2017, 9:52 p.m.   x
Szia Toncsi68 !
A Pánok már csak ilyenek. :) Addig míg a motorh?mérséklet normál értéket mutat nincs baj. Nyáron a piros lámpánál álva tudja pirítani a lábad szárát a meleg. Egy hosszabb út után hazaérve,még hüvösebb napokon is kevés alpjáraton járás után bekapcsol a venillátor. Nekem ez a tapasztalatom. Gondolom ez igy normális, és másoknál is ez a tapasztalat.? Üdv. Paja.
     Reply to this


Toncsi68 (msg) 1861 Jan. 8, 2017, 6:23 p.m.   x
Boldog új évet kívánok!

Szeretném kérdezni, hogy nektek is gyakran kapcsol be a h?t? ventillátorotok, vagy az csak az egyén csinálja.ST1300-ról van szó.Melegben még a váz is meleg.
Köszi.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1860 Jan. 6, 2017, 8:41 p.m.   x
Boldog Új évet kívánok nektek :)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1860 Jan. 6, 2017, 8:41 p.m.   x
Boldog Új évet kívánok nektek :)
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1860 Jan. 6, 2017, 8:41 p.m.   x
Boldog Új évet kívánok nektek :)
     Reply to this


banat (msg) 1859 Jan. 6, 2017, 1:47 p.m.   x
Az 1100-ashoz van két els? féktárcsám,az állapotuk jó(4,8mm)....ha érdekel valakit nem nagy összegért átadom.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1858 Dec. 27, 2016, 12:06 p.m.   x
Hol?
Már el is vitte a krampusz!?!:))
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1858 Dec. 27, 2016, 12:06 p.m.   x
Hol?
Már el is vitte a krampusz!?!:))
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1858 Dec. 27, 2016, 12:06 p.m.   x
Hol?
Már el is vitte a krampusz!?!:))
     Reply to this


calypso (msg) 1857 Dec. 27, 2016, 4:11 a.m.   x
ITT az ÍGAZI MIKULÁS !!! AZ hiszem lehet írgykedni......
     Reply to this


feri62 (msg) 1856 Dec. 23, 2016, 6:53 a.m.   x
Kellemes Ünnepeket Kivánok a motorostársaimnak.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1855 Dec. 22, 2016, 9:34 p.m.   x
Már hetedik éve, hogy anyósom átjön karácsonykor. Idén újítunk. Beengedjük.

Boldog Ünnepeket kívánok mindenkinek!
     Reply to this


Botanikus (msg) 1854 Dec. 22, 2016, 9:24 p.m.   x
Mindenkinek Békés Ünnepeket !
     Reply to this


calypso (msg) 1853 Dec. 22, 2016, 10:46 a.m.   x
Minden Kedves Motoros Társamnak !
Kellemes Karácsonyi ünnepeket Kívánok!
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1852 Dec. 20, 2016, 5:11 a.m.   x
Csak a szokásos rohanás volt semmi különös :)
     Reply to this


feri62 (msg) 1851 Dec. 19, 2016, 10:01 p.m.   x
Merre jártál hogy ilyen sokáig nem voltál???

     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1850 Dec. 19, 2016, 9:47 p.m.   x
Már a szalag gyártás is beindult,de csak saját célra:)
     Reply to this


feri62 (msg) 1849 Dec. 19, 2016, 9:37 p.m.   x
Gábor ez az ujj motorod proto tipusa lessz ?????
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1848 Dec. 19, 2016, 9:23 p.m.   x
Üdv.
Okos és biztonságos vagy nem?? :))
     Reply to this


joe156 (msg) 1847 Dec. 8, 2016, 11:16 a.m.   reply to: 1846 x
Köszi , már gyûlnek a szállás ajánlatok , lesz mibõl válogatnunk :) És gratulálok a motorhoz , jó választás !
     Reply to this


albertjeno (msg) 1846 Dec. 5, 2016, 6:55 p.m.   reply to: 1829 x
Transalpina környékén van, merem ajánlani, tulajdonos beszél magyarul, szoktak nála szállásolni magyar motorosok.
Imádjuk a Transalpinát, iagaz eddig csak kocsival jártuk, remélem jövõre másképp lesz :)
Link
     Reply to this


albertjeno (msg) 1845 Dec. 4, 2016, 4:28 p.m.   reply to: 1844 x
Köszönöm szépen az információkat és a linkeket.
További szép napot,
üdv.Jenõ

     Reply to this


BFeco65 (msg) 1844 Dec. 4, 2016, 10:15 a.m.   reply to: 1843 x
Szia Jenõ!
Gratulálunk új motorodhoz, jó típust választottál.
Amennyiben nincs doboztartó a motoron, akkor elsõ lépés a platni beszerzése.
Link
Erre már tudsz rakni monokey rendszerû dobozt (pld. GIVI V46, melyhez kapható fényezett fedél és háttámla is. (ld. Shox, kb. 93 e Ft.))
A Képesmotor honlapján sok hirdetés van, ott olcsóbban beszerezhetõ akár új, vagy használt is.
A lényeg, hogy legalább 10 kg teherbírású legyen.
Az eredeti gyári dobozról azért nem írtam, mert abból normális állapotú nehezen beszerezhetõ, bár itt találtam egyet.
Link
Jó keresgélést.
BFecó

     Reply to this


albertjeno (msg) 1843 Dec. 1, 2016, 2:58 p.m.   x
Üdv Mindenkinek!
2 napja lettem Pan-os, svájci st1100-as, nagyon jól karbantartva.
Középsõ háttámlás dobozt bordó, piros színben hol lehet venni, mit javasolnátok?
Nem sürgõs, tél van, idõ van.
Kívánok jó pihenést télire mindenkinek, s köszi a segítséget,
Jenõ
     Reply to this


calypso (msg) 1842 Nov. 30, 2016, 9:28 p.m.   x
Helló!
Bemész az elsõ HÍVATALOS HONDA szervizbe és kérsz hozzá gyári olajat !! AZ TUTI!
     Reply to this


Paja61 (msg) 1841 Nov. 28, 2016, 5:54 p.m.   x
Szia pan1!
Én a 2010-es 1300A Pán-ba a Motul 7100 10W40 használom.
Nekem ezt ajánlották(Honda TS Integral),hogy megegyezik a gyárival. Két éve használom,és megvagyok elégedve vele. A következõ szezonra is azt rendeltem. Innen: Link
olajszûrõvel és levegõszûrõvel.
Üdv.
     Reply to this


ST1100TOMI (msg) 1840 Nov. 28, 2016, 1 p.m.   reply to: 1838 x
Én a félszintetikus Shell Advance AX7-re esküszöm, a motor csendesebb és a váltások is simábbak, használtam elõtte Castrolt és Motult is de szerintem fullszintetikus öszzetételükbõl adódóan valahogy "hígabb" érzetet keltenek váltásoknál.
     Reply to this


ST1100TOMI (msg) 1839 Nov. 28, 2016, 12:50 p.m.   reply to: 1820 x
Üdv!
Én júniusban váltottam ST1100-re, azelõtt egy 2005-ös Hornetem volt. Ég és föld a különbség, erõs és nyomatékos, szélvédelme kiváló, iszonyat kényelmes de van egy kis sportos pozíció is benne. Ez a motor olyan hogy csak mennél és mennél vele, leszállni róla szinte lehetetlen:)
Nekem ami orvosolandó lenne egy hátsó rugóstag, ha van itt a fórumban valaki aki cserélt már tapasztalatot írhatna, valamint arról is, hogy a generátora kinek hogy áll-pontosítva akinek még olajhûtéses-mert az enyém picit ugyan de ereszti az olajat az O-gyûrûknél.

Béke! :)
     Reply to this


pan1 (msg) 1838 Nov. 27, 2016, 8:14 p.m.   x
Sziasztok!
Érdeklõdnék, hogy akik már több éve megelégedésükre használják a motort, azok milyen motorolaj használatát javasolnák (márka, esetleg azon belül melyik)?
Válaszaitokat elõre is köszönöm!

     Reply to this


pan66 (msg) 1837 Nov. 21, 2016, 8:24 p.m.   reply to: 1835 x
Köszönöm szépen Botanikus, kérlek érdeklõdj a barátodnál! Köszi elõre is!
     Reply to this


BFeco65 (msg) 1836 Nov. 21, 2016, 6:33 p.m.   reply to: 1834 x
Szia Gyuri!
Az eredetihez jár fényképes szerelési útmutató és minõségi bizonyítvány, azt hiszem csavarok is, míg a használthoz valószínûleg nem. A képeket elnézve valószínûleg a Helibars terméke alapján készültek a másolatok. A mai CNC technikával nem lehet nehéz minta alapján másikat gyártanai. Az ár azonban kb. a fele. Ez elég erõs érv.
BFecó
     Reply to this


Botanikus (msg) 1835 Nov. 21, 2016, 7:29 a.m.   x
Sziasztok egyszer én már ajánlottam, akkor nem lett belõle üzlet ! Ha érdekel megkérdezhetem a srácot, hogy meg van-e még neki !
     Reply to this


pan66 (msg) 1834 Nov. 20, 2016, 8:21 p.m.   reply to: 1833 x
�Szia, köszönöm a válaszodat, szerinted a használt verzió megrendelhetõ még?, én valahogy félek az ilyen dolgoktól, tapasztalat hiányában.

     Reply to this


BFeco65 (msg) 1833 Nov. 16, 2016, 1:23 p.m.   x
Szia Gyuri!

Én a Helibars kormánymagasítóját tettem a motorra. Rumca társunk szintén (ld. 1517, 1518-as, 1218-as hozzászólás).
Három változatban gyártják (alap, GPS tartó elõkészítés és GPS elõk. + szivargyújtó)
Link
A cuccot az egyszerûség kedvéért Hollandiából rendeltem.
Link
Találtam egy ugyanilyen jellegû, használt magasítót is.
Link
Üdv: BFecó
     Reply to this


pan66 (msg) 1832 Nov. 15, 2016, 8:59 p.m.   x
Szia Fecó!

Olvastam hozzászólásodat, és érdekelne, hogyan oldottad meg a kormány magasítást.


Köszi: Gyuri
     Reply to this


joe156 (msg) 1831 Nov. 13, 2016, 8:22 p.m.   x
Üdv László Atya !
Kaptál már két infós tájékoztatót az 1300-ról , én mondanék pár szót az 1100-rõl . Egy éve használom , nyáron egy Lengyel túrán voltunk két személlyel , esõben , 32 fokban szóval volt minden .
Én egy Kawa zzr 1100 -rõl ültem át a Pánra . Már kicsit durvának éreztem a Kawát és a finomítás a Pánra esett .
Szóval :
- fogyasztása 5,5 és 6 liter között mozog , többnyire két személlyel használva .
- még mai szemmel nézve se néz ki rosszul és nem látszik rajta a 25 év .(91-es évjárat)
- pakolhatósága szerintem példás . Egy hétre való csomagjainkat simán elnyelte a két gyári oldal és a 46l-es top case .
- nem áztunk el esõben sem , nagyon jól eltereli a vizet a testrõl is és a lábakról is - 120-130 -as utazó tempót szereti a legjobban (és én is) minden erõlködés nélkül teszi a dolgát .
- súly .....hát igen .....meg kell tartani 300 kilót ami néha elég nehéz csak úgy mint tologatni .
- tipus hibája a kormánycsapágy . Ha még nem lett kúposra kicserélve akkor hajlamos a kormányszitálásra bizonyos tempónál , de ezt teszi a kopott elsõ gumi is . Ezekre figyelni kell vásárláskor .
- 188 cm magas vagyok . Kicsit magasabban is el tudnám képzelni a kormányt hogy kényelmesebb legyen , de így is sokkal kényelmesebb mint a Kawa volt .
- mûszaki hiba az egy év és a megtett 6000 km alatt nem volt . Fékbetét , fékolaj , fagyálló valamint olaj és szûrõcseréken kívül a vezérmûszíj és tartozékai lettek cserélve (vízpumpa volt kicsit rázós) .
Szóval nem bántam meg és egyenlõre nem gondolkozom rajta , hogy lecseréljem . Ha megteszem csak is 1300-as jöhet szóba .
     Reply to this


BFeco65 (msg) 1830 Nov. 13, 2016, 10:47 a.m.   reply to: 1820 x
Szia László Atya!
Én elsõsorban az 1300-ról tudok beszélni, 30800 km megtétele után.
Elõnyei:
- szépségével felveszi a versenyt vetélytársaival (FJ 1300, RT 1200, GT 1200, 1300, a többi szerintem nem vetélytárs), az utcán csak elismerõ pillantásokat kapsz,
- kiemelkedõen alacsony fogyasztás lakott területen kívül (2 fõ 3 csomagok, nálam legalacsonyabb: 4,7, legmagasabb 5,8 l/100 km, átlag: 5,3)
- brutális szél és esõvédelem elöl,
- állítható szélvédõ - bár ezt a vetélytársak is tudják,
- használtan is tartja az árát,
- három állásban állítható ülésmagasság 770, 790, 810, így alacsonyabb 170 cm-es, vagy magasabb sofõr is kényelmesen tud ülni)
- 29 l-es tank
- könnyen olvasható mûszerek, (aktuális fogy, még megtehetõ táv, hõmérõ, stb),
- 5-ikben 45 km/h-tól a végéig,
Hátrányai:
- nagy súlya miatt tologatása nehézkes,
- városi közlekedéshez túl széles, sorok közötti surranást, a dobozok és a tükrök autók tükreivel való azonos magassága miatt korlátozott, a városban gyakorlatilag egy autó (kivéve buszsáv használata)
- utas szélvédelem csak felhúzott plexivel jó (bár lehet, hogy túl kicsi vagyok)
- az eredeti kormánymagasság nekem alacsony volt
- Gyimi által említett úttartási bizonytalanságot én is éreztem, de csak hátsó dobozzal, utas nélkül és 160 felett
Hasznos exták: ABS, tükörre szerelhetõ szélterelõ, oldalvédõ szélterelõ, gyári hátsó doboz, kormánymagasító, hátsó dobozra tehetõ szárnyszerû féklámpa.
Összességében: újra megvenném
BFecó
     Reply to this


joe156 (msg) 1829 Nov. 12, 2016, 4:20 p.m.   x
És ha már van egy kis élet a csoportban :D akkor megkérdezem .
Jövõre is Erdély lenne a túránk célpontja egy kis baráti csapattal . Ha tud valaki szállást ajánlani a Transalpina környékén szóljon már legyen szíves .
     Reply to this


joe156 (msg) 1828 Nov. 12, 2016, 4:15 p.m.   x
Egyébként innen rendeltem : Link

     Reply to this


joe156 (msg) 1827 Nov. 12, 2016, 4:13 p.m.   reply to: 1824 x
Köszi :)
     Reply to this


joe156 (msg) 1826 Nov. 12, 2016, 4:13 p.m.   reply to: 1825 x
Nem lett alacsonyabb , csak mivel az új huzat más kialakítású mint az eredeti , itt - ott szivacs tömésre volt szükség . Jobban tartja a derekamat , hátamat így hogy meg van emelve a közepe . Az utas résznél is emelni kellett a hátsó részen . Ügyes a kárpitos ismerõs és megfelelõ minõségû szivaccsal megoldotta . :) Nagyon kényelmes lett !
     Reply to this


Botanikus (msg) 1825 Nov. 12, 2016, 2:29 p.m.   x
Nagyon pöpec lett! Az üléspozíció változott ? (alacsonyabb lett) ?
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1824 Nov. 12, 2016, 2:28 p.m.   x
Nagyon szép gratulálok!
     Reply to this


joe156 (msg) 1823 Nov. 12, 2016, 11:02 a.m.   x
Ülés project kész :)
     Reply to this


GyImi (msg) 1822 Nov. 10, 2016, 10:21 a.m.   reply to: 1820 x
Szevasz László_atya!

Én GSX1400-rõl váltottam ST1300-ra 2007-ben.
Mindkettõvel kb. 40.000 km-t mentem eddig.
Az indokok amiért váltottam:
- Ha esõbe kerültem, azonnal úgy néztem ki mint a kismalac
- Szélvédelem konvergál a nullához (nincs kedvem harcolni az elemekkel)
- A térd hegyesebb szöget zár be a suzukin, ezáltal hamarabb elzsibbad
- Az utasnak is kényelmesebb üléspozíció
- Kardán hajtású, ugyanis a lánc mindig tele szórt mindent olajjal
Ezek a fõ szempontok.
A két gép nyomatéka és ereje közel azonos, így a GSX1400 volt számomra e téren az etalon. A suzukival egyébként nagyon meg voltam elégedve.
A pán egy bizonyos sebesség felett elkezd kicsit kóvályogni a mindenféle turbulenciák és szélmozgások hatására, ami elsõre kicsit ijesztõ volt, DE nem kell minden áron túllépni az autópályán megengedett maximális sebességet.
+2 fok felett már motorozható számomra (idén április elején mentem Bp-re -1 fokban, na akkor már fáztam:-) ). Megbízható, ha normálisan mennek vele és oda figyelnek rá, ez a motor elnyûhetetlen. Nincsenek irreálisan magas szerviz költségek. Összegzésként a kiváló szél és esõvédelmet emelném ki.
Egyébként ami még akkor számításba jöhetett volna:
Kawasaki 1400GTR
Yamaha FJR1300
Ezt tartottam a leg jobb választásnak és nem bántam meg. Nem érzem, hogy váltanom kéne.
"Röviden" ennyi.
     Reply to this


Botanikus (msg) 1821 Nov. 8, 2016, 4:19 p.m.   x
Itt mindenki hallgatag, és titkolóznak is !
     Reply to this


László_atya (msg) 1820 Nov. 8, 2016, 3:03 p.m.   x
Sziasztok!

Motor cserét tervezgetek, sport-túra géprõl átülnék most már valamilyen csatahajóra. Cruiser-chopper vonal kizárva. A lehetséges jelöltek közt elõkelõ helyen van a Pan European. Mondanátok pár szót pro és kontra a típusról? Olvasgattam mát teszteket, de jobb´ szeretem olyan emberek véleményét hallani-olvasni, akik nem 2 napra ültek fel az adott típusra, hanem valóban ismerik.
     Reply to this


Rumca (msg) 1819 Nov. 3, 2016, 12:02 p.m.   reply to: 1816 x
feri62 - köszi a tippet, ez eddig nem jutott eszembe
     Reply to this


Star (msg) 1817 Oct. 25, 2016, 8:14 a.m.   x
Sziasztok!
Egy barátom most vett egy ST 1300-ast és a guminyomásokra lenne kíváncsi. Elõre is köszi! Star
     Reply to this


feri62 (msg) 1816 Oct. 25, 2016, 6:05 a.m.   reply to: 1813 x
Helló. Ac pumpa van az Ebay.-on 41.000 ft ért bontott.
     Reply to this


feri62 (msg) 1815 Oct. 24, 2016, 7:27 p.m.   x
�Szevasz- a szakirodalom szerint elöl és hátul 290 kpa.
     Reply to this


Star (msg) 1814 Oct. 24, 2016, 10:17 a.m.   x
Sziasztok!
Egy barátom most vett egy ST 1300-ast és a guminyomásokra lenne kíváncsi. Elõre is köszi! Star
     Reply to this


Rumca (msg) 1813 Oct. 15, 2016, 2:34 p.m.   x
Sziasztok, valakinek nincs véletlenül bontott AC pumpája eladó ST1300-hoz?
     Reply to this


joe156 (msg) 1812 Oct. 8, 2016, 2:58 p.m.   x
Szerelt már valaki fokozatkijelzõt pánra ?
     Reply to this


la-li69 (msg) 1811 Oct. 1, 2016, 8 p.m.   x
Meg van,köszi a tippet.
     Reply to this


Moksaphoto (msg) 1809 Sept. 25, 2016, 10:32 p.m.   x
Sziasztok!

Ez jó a Pan-ba ugye?

Link

üdv.
Z.
     Reply to this


Paja61 (msg) 1808 Sept. 14, 2016, 8:28 p.m.   x
Esetleg Ebay...
Link

     Reply to this


la-li69 (msg) 1807 Sept. 14, 2016, 4:50 p.m.   x
Köszönöm az információt,valahol meg próbálom.

     Reply to this


GyImi (msg) 1806 Sept. 13, 2016, 3:59 p.m.   reply to: 1804 x
Hali!

Úgy látszik ez egy kopó/fogyó alkatrész! :-)
A horzsolt megvan, de azt hiszem nem olyan kellene.
Nekem a Honda Dream hozott megrendelésre, és valóban olyan 10 e körül volt.

Üdv: Imre
     Reply to this


BFeco65 (msg) 1805 Sept. 10, 2016, 6:46 p.m.   reply to: 1804 x
Szia!
Én tavaly a Karasnánál rendeltem, valamivel 10 e alatt volt az ára, de szerintem bármelyik Honda kereskedésnél tudsz érdeklõdni.
cikkszám: 64260MCSG01
BFecó
     Reply to this


la-li69 (msg) 1804 Sept. 8, 2016, 4:22 p.m.   x
Hali Lali vagyok egy st 1300 Pan gazdija,keresek egy jobboldali bukócsõ burkolatot.A segítséget elõre is köszönöm.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1803 Sept. 7, 2016, 7:32 p.m.   x
Valaki jön?
Motoros találkozó
Bitti emléknap
Hungaroring
2016. szeptember 10., szombat 14:30 19:00

     Reply to this


joe156 (msg) 1802 Sept. 7, 2016, 4:25 p.m.   reply to: 1800 x
Nekem se ad fel erre semmit :(
     Reply to this


TPali (msg) 1801 Sept. 7, 2016, 1:52 p.m.   reply to: 1800 x
Hát továbbra sincs szerencsém:-((
     Reply to this


pan66 (msg) 1800 Sept. 6, 2016, 11:16 p.m.   reply to: 1799 x
�Szia Pali!
A következõ szöveget írd be a face keresõbe: Pan European motoros barátok
ezt bemásolva megjelenik a csoport.
     Reply to this


TPali (msg) 1799 Sept. 6, 2016, 2:09 p.m.   reply to: 1751 x
Szia Gyuri, engem érdekelne az oldal, mert rendszerint egyedül gurulok, de az FB ezen a néven nem hoz fel semmit, mi a pontos oldalnév???
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 1798 Sept. 3, 2016, 4:22 p.m.   x
Szia.
Én olvastam, de hallgatók :)))
És azt sem mondom el,hogy ma volt egy laza 489-es karikám.:)
     Reply to this


joe156 (msg) 1797 Sept. 2, 2016, 12:24 p.m.   x
Hú de nagy a forgalom erre :D
Szeptember 17-én Boldogkõváralján lesz egy Csülökfesztivál . 3 haverral meg a párjukkal mi megyünk , szállást is foglaltunk mert este Karthago koncert is lesz . Ha valakinek van kedve jönni esetleg :)
Kápolnától autópálya Miskolcig , onnan elõször Füzéri vár majd vissza Boldogkõváraljára :)
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26282