23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21

Please log in

Registration
Forgot password
Pan European
Next page

banat 1795 18. August 2016 22:21   reply to: 1791
Egyszer mindenkinek elkellene jutni oda ,.Érdekel ,mert én sem voltam még.Tavasszal majd emlékeztess és döntünk....
    

Gábor 63 1794 18. August 2016 21:19  
Köszönöm.
Jön a matek :-)
    

Paja61 1793 18. August 2016 21:03  
Szevasz Gábor63.! Én Debrecenben szoktam vásárolni és szereltetni is. https://www.r17.hu/ Nagy a választék és az árak is jók. A hétre viszont lehet nem tudják vállalni. Egy telefont megér. :)
    

Gábor 63 1792 18. August 2016 19:08  
Sziasztok.
S.O.S gumit kell vennem (a héten) st 1100 tud valaki valamit szerelve vagy,csak gumi vétel .szerelõt tudok.Párban keresek.
Nekem metzeler van ezt tudok is kb.80-e szerelve.
Ha tudtok valamit segítsetek.
Köszönöm.

    

pan66 1791 17. August 2016 22:40  
Sziasztok! Ma jutott eszembe, hogy esetleg szervezek egy jövõ évi túrát a csíksomlyói pünkösdi búcsúra Erdélybe. Most június elején lesz pünkösd, tehát elvileg jó idõ várható. Több mint tizenöt éve járok ki a családommal és motorral, hozzáteszem engem nem a profitszerzés motivál csak, hogy együtt legyünk, mi pan-osok, sokan. Én csak a szállást szervezném le, a többi program mind megbeszélés, és igény szerint lenne alakítható. A szállásra nyolc éve járunk vissza, biztosan létezik tõle jobb, de én ott még nem jártam. Tehát várom véleményeteket, aztán megtervezek egy programot. Addig is üdv mindenkinek. Gyuri
    

joe156 1787 4. August 2016 19:56   reply to: 1786
Igazából ez csak az én ötletem , nem egy megszervezett túra . Domoszlóról indulunk 8 órakor és M3 autópályán felmegyünk M0 és át a Megyeri hídon . Pilisborosjenõ - Tinnye - Visegrád - Nagymaros - Királyrét . Innen haza . Találkozni lehetne mondjuk az M3 utolsó parkolójában Budapest elõtt .
    

Gábor 63 1786 4. August 2016 06:09  
Szia
Mikor lenne a túra? Hol a találkozó? Reggel van egy kis melóm de talán...

    

joe156 1785 3. August 2016 20:20  
Szombaton azaz 6-án egy Üvegtigris , Pilisborosjenõ (Egri vár filmbeli megfelelõje) utána egy ebéd a "Fáradt vándor" vendéglõben Királyréten . Nem jön valaki ?
    

joe156 1784 29. Juli 2016 21:18   reply to: 1783
Ha egyedül vagyok akkor is ????? :D :D :D
    

Botanikus 1783 29. Juli 2016 20:57  
Joe nem az Asszony sisakja koccan hozzá a tiedhez ? Te meg szétszeded a gépet !? :-)
    

joe156 1782 29. Juli 2016 20:11  
Ma mentem egy hosszabb kört és sajnos még mindig fenn áll a probléma azaz a koppanás néha hallatszik elinduláskor . :( na most merre tovább ?
    

Gábor 63 1781 27. Juli 2016 17:18  
A Balatoni hekk megvolt:))Na jóó nem csak vicc volt.
Szigligeten keszeg ill. igazi Balatoni halak nagyon nagyon ott van!!!

Holnap Tokaj.ill. Tája:)
    

galoscsabus 1780 26. Juli 2016 22:27  
Üdv Urak!
A #7-#10-ig tartó hozzászólásokban láthatjátok az ex Pan-omat.
Szegény rövid idõt tudott nálunk szolgálni, "hála" egy vakegér autósnak :-((

A sérült motor utóéletérõl annyi infóm van, hogy egyszer felhívott egy nagyon zaklatott és szomorú ember, akit az összegányolt motorral derekasan átb@xtak :-(((

Ha esetleg olvassa a fórumot, vagy valakinek lenne róla infója, pár mondatban tájékoztasson róla legyen szíves, hogy sikerült-e valahogyan megoldani a dolgot?
Nagyon sajnáltam a motort is, de azt a szerencsétlen motoros társamat, akit megvezettek vele, talán még nála is jobban.
Köszönöm!
    

Gábor 63 1779 26. Juli 2016 14:44  
Sokat nem és keveset is csak véletlen megyek vele.
Szabin vagyok:))
    

Botanikus 1778 26. Juli 2016 14:06   reply to: 1775
De ugye nem szoktál folyamatosan szivatóval menni !? Amúgy szeressük a benzin szagát !
    

Botanikus 1777 26. Juli 2016 14:04  
Tudsz élni barátom !
    

Gábor 63 1776 26. Juli 2016 12:59  
Mentem egy laza 250 km karikát. Visegrád -Esztergom -Párkány -Dobogókõ -stb.
Most a Balaton karika jön. :-)
    

Gábor 63 1775 26. Juli 2016 12:52  
A tanksapka nyitása nálam is sziszegõ cuppogó minden alkalommal.
A szag kb 30 perc alatt megszûnik.
Ha a szívató rá volt húzva nem éreztem ennyire.
Ki próbálom ha megnyitom a t.sapkát hamarabb szûnik -e meg a szag.

    

Botanikus 1774 26. Juli 2016 08:51  
Én tapasztaltam, sõt még a tanksapka nyöszörgését is !:-)
Meleg volt mikor hazaértem, és leállítottam a motort, ahogy pakoltam ki a dobozokból, valami nyöszörgés-félét hallottam !
Amikor a tanksapkát meglazítottam, egy nagy szisszenés kíséretében szûnt meg a túlnyomás ! Az üzemanyagtank a motor mögött helyezkedik el, és a meleg levegõ túlnyomást hoz létre benne ! A fogyó üzemanyag ezt kompenzálja, gondolom, de ha megállsz megszûnik a csökkenés, és kitágul a benzin feletti légréteg ! ezt a tanksapka, végezvén az egyik funkcióját elengedi ! Ezt te erõs benzinszagként érzékeled a megállást követõen, pláne zárt térben !
Ez az én teóriám ! Jöhettek birkózni ! :-)
    

Gábor 63 1773 25. Juli 2016 22:06  
Sziasztok.

Tapasztaltatok már olyant,hogy megállás után nagyon erõs benzin szag dõl a motorból? Igaz,hogy csak akkor érezni ha rögtön garázsba van állítva.Szivárgás nincs,száraz minden,és baj sincs vele csak a szag:)
    

joe156 1772 25. Juli 2016 17:10   reply to: 1771
Igen mert itt azon a menesztõ szemeken keresztül adja át a meghajtást . Gyakorlatilag ha az lóg a gumiba akkor kuka az egész .
    

kawa550 1771 24. Juli 2016 21:14   reply to: 1770
A linked alapján nem is csodálom hogy nem bíztál benn, a miénk teljesen más konstrukció, csak sík egyenes felületek találkoznak, ezt a középsõ szárnyas csapot biztos nem lehet kihézagolni.
    

joe156 1770 24. Juli 2016 19:48  
Természetesen mindenki munkáját és hozzászólását elismerem és tiszteletbe tartom , elnézést ha esetleg sértõnek találtátok amit írtam , nem volt szándékomban senkit megsérteni csak látszatra én nem nagyon bíztam a hézagolós megoldásban :) Találtam egy linket a szerelésrõl . http://www.st-riders.net/index.php?topic=1214.0

    

Gábor 63 1769 24. Juli 2016 17:08  
Akkor most nem Botanikus vagy?
    

Botanikus 1768 24. Juli 2016 08:58  
Joe semmi gond ! Én szeretnem rögzíteni, ha szétszedték valamit, hogy össze is tudjam rakni ! De mint már többször mondottam vala, én asztalos vagyok !(vagy ács.....?)
    

joe156 1767 24. Juli 2016 08:36   reply to: 1762
Igen . Megint csak nem dokumentáltam képekkel a dolgot . Egyedül voltam itthon és olyan zsíros volt a kezem hogy nem tudtam képeket készíteni . De végül is nem is sokat lehetett volna a képekbõl megállapítani . De bocsánatot kérek a hiányosság miatt .
    

Gábor 63 1766 23. Juli 2016 20:50  
Sziasztok.
Szerintem hasznos volt az összes hozzá
szólás a kezdetektõl fogva.
Hiába hallgatók fóruma a segítség jön.:-)
    

kawa550 1765 23. Juli 2016 19:10   reply to: 1761
Én volnék az illetõ, aki azt a videót csinálta. Úgy 6-7 évvel ezelõtt. Köszöni szépen, jól van azóta is, bár az igaz hogy az eltelt idõ alatt max olyan 50-60.000km-t tettem meg vele......
    

1Laciapu 1764 23. Juli 2016 15:08  
Hát nem is azt írtam, hogy az a gyári ajánlott javítás, csak egy alternatíva, ami többeknek már bejött, és sokkal olcsóbb, mint az új garnitúra :)))
Mindenki saját döntése, mit, hogy csinál a motorján.
A Tied tökéletesen szakszerû volt.
    

joe156 1763 23. Juli 2016 14:15   reply to: 1762
Igen . Megint csak nem dokumentáltam képekkel a dolgot . Egyedül voltam itthon és olyan zsíros volt a kezem hogy nem tudtam képeket készíteni . De végül is nem is sokat lehetett volna a képekbõl megállapítani . De bocsánatot kérek a hiányosság miatt .
    

Botanikus 1762 23. Juli 2016 13:26  
Köszönjük az élménybeszámolót! De hol vannak a képek???
    

joe156 1761 23. Juli 2016 13:23  
Na ! Hát ahogy igértem szólok ha meg van a hátsó kerék csillapító gumik cseréje . Kérem tisztelettel ma délelõtt elvégeztem a munkát . Szó ami szó igen csak kopottak voltak . Itt vissza utalnék 1Laciapu linkjére , amiben kihézagolta az illetõ valamilyen gumicsíkokkal . Na . Ezzel csak az a baj , hogy a benne lévõ gumipogácsák nem egyszerû gumi ......sokkal keményebb mint egy biciklibelsõ amivel a linkben kihézagolta az illetõ . Tehát sima gumival kihézagolni kb. 100 - 200 km és vége szerintem . A másik dolog . A gumikat leszorító biztosító tárcsa simán kijött a helyérõl a kopott gumikkal . Vissza azonban a az új gumikkal már nem akart menni ilyen könnyen . Igen csak erõszakolni kellett (kalapács meg némi csavarhúzó meg egy vas rúd) Visszatéve a menesztõ tárcsát megállapítottam hogy semmi mozgás , semmi lógás . (mikor szétszedtem egyszerûen kiesett a menesztõtárcsa és úgy lógott a helyén mint a nem tudom mi ) Tehát mindent kitisztítottam , újra zsíroztam (csapágyak tökéletes állapotban vannak úgy hogy nem cseréltem) és ment vissza minden a helyére . Próbakör után mégállapítottam , hogy sokkal finomabban viselkedik a motor terhelésváltáskor és sebességváltáskor . Egyenlõre nem hallom a koppanó hangot de még a kétszemélyes próba hátra van . Remélem sikerült megoldani ezzel a problémát és ha valaki már gyanakszik hogy neki is meg kellene nézni ezt a dolgot az ne sokat gondolkozzon , 1 - 1.5 órás munka az egész és megéri kicserélni . 15.000 ft volt az ebay -en komplett a készlet . Úgy gondolom hogy ezért a pénzért nem érdemes kóklerkedni holmi gumihézagolással meg ilyesmi . Ha már szét szeded akkor inkább csere és egy jó ideig el lehet felejteni a dolgot .
    

Gábor 63 1760 23. Juli 2016 07:07  
Nem túl magas :-) :-) Ez jó :-)
Legyen jó a vasad!!
    

joe156 1759 22. Juli 2016 20:54  
Nem túl magas a látogatottság ezen a fórumon :) Holnap kicserélem a csillapító gumikat a hátsó keréknél . Remélem megszûnik a koppanás ! :)
    

joe156 1758 11. Juli 2016 17:07   reply to: 1756
Nem rossz megoldás de én attól tartok az enyémnek nagyobb a lógása . Megrendeltem 14e -ért komplett . Kicserélem aztán majd meglátom

    

1Laciapu 1756 10. Juli 2016 21:30   reply to: 1755
Hali!

Vagy csináld meg így:
https://www.sportmotor.hu/video/xhIiDo1qUbo
    

joe156 1755 10. Juli 2016 20:56   reply to: 1753
Igen , nem az induláskor , hanem amikor már mozog a motor . Elõször azt hittem a kuplung vacakol , aztán jöttek az "okos emberek" hogy kardán meg váltó . Ezt a két lehetõséget elvetettem mert ha a kardán vagy a váltó csinálná akkor mindig hallható lenne .
Szóval köszi ,megnézem és szerintem kicserélem a menesztõ gumikat . :)
    

Botanikus 1753 10. Juli 2016 20:39  
Szia ! Biztos rengeteg klassz élménnyel tértetek haza a túráról ! A koppanó hangot én is szoktam hallani, elinduláskor ! Én a menesztõ gumi/tárcsa felõl keresgetnék elõször ! Az az érdekes, hogy meglódul a motor, és a koppanás nem az elinduláskor hallatszik, hanem már egy kicsivel késõbb !
http://www.st-riders.net/index.php?topic=1214.0
    

joe156 1752 10. Juli 2016 16:15  
Kedves Barátaim !
Tegnap hazaérkeztünk a Zakopane túránkról . 1600 km körül teljesítettünk az egy hét alatt . Két személlyel és mintegy 40 kilónyi csomaggal teljesen jól teljesített a gép . 5.4 literes átlagot produkált amivel teljesen meg vagyok elégedve . Rengeteg araszolás , hegyek és némi gyorsforgalmi út volt benne úgy hogy szerintem jó .
Egy dolgot azonban észrevettem .
Elinduláskor néha koppanó hang hallatszott valahonnan , nem tudtam beazonosítani honnan . Menet közben semmi sem hallatszott csak néha elinduláskor . Egy személlyel még nem hallottam soha .
Nem tudom van e valami ötlete valakinek hogy honnan kezdjem a vizsgálódást .
    

pan66 1751 3. Juli 2016 21:48  
Kedves Barátaim!
Létrehoztam egy Pan csoportot a face-n Pan European motoros barátok néven. Csatlakozzatok, és tervezgessünk, beszélgessünk, esetleg találkozzunk.
Üdvözlettel: Gyuri
    

Gábor 63 1750 27. Juni 2016 19:08  
Köszönöm szépen!
Intézem.
A darab szám sokat segített. :-))
Az Õszödi,ház nem jött be a családi gondok miatt. Más megoldás kell. Dolgozom az ügyön.
    

Botanikus 1749 27. Juni 2016 14:09  
Gábor én úgy láttam, hogy NGK CR8EH-9 és ebbõl 4 db van benne :-)
    

Botanikus 1747 25. Juni 2016 21:06  
Szia ! Szerintem is jó nap volt ! A sört én a dobozban tartott régi paplanhuzatba szoktam "csomagolni" ! Egyrészt Tartja a hideget, másrészt nem fér hozzá csavar , ilyesmi ! Bontáskor azért tud meglepetést okozni a rázkódás !
    

Gábor 63 1746 25. Juni 2016 16:11  
Szia Robi.
Köszönöm a mai napot jó volt.
212km-es volt az út nekem.
Azt mindig is tudtam, hogy a motorom intelligens szép és jó s.t.b..De HOGY MEGIGYA A SÖRT A DOBOZOMBAN.!!!CSAPRA(kulcsra) VERTE.,De neki is melege volt:-)
    

Gábor 63 1745 21. Juni 2016 18:35  
Találkozunk valahol a 6-os út mellett?
    

Botanikus 1744 20. Juni 2016 22:25  
Az nagyszerû lenne !
    

Gábor 63 1743 20. Juni 2016 19:06  
Jövök én is.

    

Botanikus 1742 20. Juni 2016 12:24   reply to: 1740
Kedvezõ bojgó együttállás esetên én is ott leszek !
    

emzse 1741 19. Juni 2016 10:24  
Sziasztok!

Pan 1300-ra keresek, a jobb oldali, utólagos szélterelõ idomhoz középsõ/levehetõ/ elemét. Sajnos elveszett. Üdv: Zsolt
    

banat 1740 19. Juni 2016 09:30  
Juni 25.-én Dunaujvárosban halat sütnek fõznek,tervezem az esemény meglátogatását a szalki-szigeten...
    

Gábor 63 1739 19. Juni 2016 07:03  
Lehet hogy maradt raktáron pár darab?????:)))
    

szlaci 1738 19. Juni 2016 00:56  
Igen, ez esztétikus, de amit hirdetnek annak a dobból még egy szûkebb csõ áll ki. Nagyon nemjól néz ki :)
    

Gábor 63 1737 18. Juni 2016 21:35  
ez is hosszu kipuf.
    

Gábor 63 1736 18. Juni 2016 21:31  
úgy tudom van ilyen gyári kipuf. Szerintem nem sufni tuning.
    


szlaci 1734 18. Juni 2016 16:08  
Sziasztok.
Hirdetnek egy kinti papíros 1100-t hosszított kipufogóval. Tudtok arról valamit hogy ez valóban gyári, vagy valami kókeszolás?
Üdv.
Laci
    

joe156 1733 18. Juni 2016 12:44  
Hiányzik a bal elsõ féknyeregrõl a betétek rezgését , zörgését megakadályozó kis lemezke . Nem tudja valaki honnan tudnék egyet szerezni ?
Kicsit idegesít hogy rosszabb úton zörögnek a betétek .
    

GyImi 1732 15. Juni 2016 10:13   reply to: 1729
Ez naggggyon Yó!

CTRL+C -> CTRL+V
    

joe156 1731 14. Juni 2016 09:09   reply to: 1730
Ezen is volt gumi pogácsa , de attól még libegett nagyon fõleg rosszabb úton . Akik mögöttem jöttek mondták , hogy azt várták mikor esik le . Így viszont odacuppan rendesen , nincs lógás . Gumírozott neodym mágnesek , nagyon erõsek . Középen van benne egy menetes hüvely , simán a gumipogácsa helyére lehet tenni és kész .
    

Gábor 63 1730 13. Juni 2016 20:50   reply to: 1729
Szia,
Ez jó megoldás
.Én gumi kalapácsból esztergáltam,az is tart:)
    

joe156 1729 13. Juni 2016 20:39  
Nagyon úntam , hogy az oldaldobozok eléggé mozogtak a helyükön .
Megoldottam . Mágnes + csavar és kész . Nem mozog :)
    

Botanikus 1728 8. Juni 2016 19:42  
Köszi Gábor ! :-)
    

Gábor 63 1727 8. Juni 2016 18:46  
Róbert névnapra!
    

Gábor 63 1726 6. Juni 2016 19:35   reply to: 1724
Gépkönyv,nem segít?
    

Gábor 63 1725 6. Juni 2016 19:32  
Nem az enyém csak hírdetem.
Méret gond miatt eladó.
Megvan a doboz, sisak zsák, Bluetooth beépítve.
Ára 35ezer Ft.
KB tíz alkalommal volt használva.
Héten csak ide rakom fel. Tulajdonosa telefon száma:0630 630 99 85
Szigetszentmiklós.
    

Botanikus 1724 6. Juni 2016 19:19  
Az egészet szétszedtem,.....mert szivárgott ! :-)
    

Gábor 63 1723 6. Juni 2016 19:13   reply to: 1721
Nekem. nincs is olyan rajta vagy csak volt,vagy nem nem is tudom.
Ha nem szivárog ne piszkáld,amíg ki nem derül mi is az. Ha szivárog dugót bele.
De valaki már csinált 1100 telot,nem is olyan régen.
    

Gábor 63 1722 6. Juni 2016 18:53   reply to: 1719
Szia.
Jövõre elõtte 2 héttel jelzem az idõpontot.
Nagyon örülök neki hogy jó kezekben van.Szépen fogyogatnak,a többi darabok,is.
Ha erre jársz szívesen látunk.
Üdv Gábor.
    

Botanikus 1721 6. Juni 2016 15:34  
Tudja-e valaki, hogy mi történik, ha a telószár tetején lévõ szelepet(amin levegõvel meg lehetne nyomatni) kicsavarom, és ledugózom ?
Ugyanis eltört a múúúúanyag !
    

Botanikus 1720 6. Juni 2016 13:20  
Srácok milyen olajat használtok a telóba ?
    

tiberius 1719 6. Juni 2016 08:13  
Szia Gábor!

Nagyon szépen írtad le ezeket a gondolatokat!
Ha korábban megtudom,hogy mikor van a gyóni emlékhely koszorúzása,abban az idõpontban mentem volna!
Egyébként amit elhoztam Tõled,az jó kezekbe került.Darabonként újítom fel,alvázra szerelten,most a világítást készítem.
Üdv.: Tiberius
    

Gábor 63 1718 5. Juni 2016 22:08  
Ezért van szükség a motorra, ha már nem megy a járás,még vezetni lehet. :-)
    

Botanikus 1717 5. Juni 2016 17:27  
Én még gyúrok egy 0 km-s 1300-s Pán-ra, az talán az utolsó lesz ! Mire megveszem az még egy pár év , aztán már menni sem bírok talán!
    

Gábor 63 1716 5. Juni 2016 13:58  
Ha az utóbbi 10 évet nézem SUZUKI TUX 125 ERÕGÉP (ma is mûködik motoros oktató vette meg). kicsi tuning van benne magamnak csináltam 115-simán egyenes úton :))400bandit fõrtelem nem akarok beszélni róla!! GSF650 anya vette szülinapra,imádtam 0km-motor. Sírtam mikor eladtam.És jött a pan 1100.vehettem volna bármit de ez volt a vágyam.Még van egy utolsó a bakancslistán motorból egy 1500 gl de majd 10 év múlva :))) Azon temessenek el és legyen a mellettem a pan is :)))
    

joe156 1715 4. Juni 2016 12:42  
Holnap nincs kedve valakinek Domoszló felé motorozni ? Motor és motoros áldás lesz a templomnál .
10 órától van gyülekezõ 11-kor szentmise , 12-kor kezdõdik az áldás osztás . Utána egy tiszteletkör a községben és átmotorozunk a szomszédba Kisnánára a várhoz . Meg lehet tekinteni a várat (kedvezményes félárú belépõ 10 fõ felett 500 ft/fõ) Fényképezési lehetõség , fagylalt , üdítõ a vár melletti cukrászdában .
Ha gondoljátok akkor gyertek ne csak én legyek egyedül Pános :)
Ja ........tavaly kb. 80 motor és mintegy 110 -120 résztvevõ volt úgyhogy leszünk szépszámmal .
    

Botanikus 1714 3. Juni 2016 18:25  
És a Pán !
    

Botanikus 1713 3. Juni 2016 18:22  
Én egy 50-re matricázott 125-s Suzuki GN-l kezdtem, akkor még jogsi nélkül ! Aztán pár éve 42 évesen megcsináltam az A kategóriát, és akkor lett egy 900-s Yamaha XJ ! A Suzukiról nem érdemes sokat beszélni, 6 sebesség a 125 cc-nek ! Ha meglátta a dombot vissza kellett tenni háromba ! A 900 kicsit nagy ugrásnak tûnik, de már nem a fiatalabb korosztályhoz tartozom, bevállaltam ! Nagyon kezes, jól irányítható gép, szerettem ! De ketten akartunk túrázni, persze az xj is elég lett volna, de egy komolyabb gépet akartam, így lett a Pán !
    

TPali 1712 3. Juni 2016 13:17   reply to: 1703
egy Suzu Intruder volt a Pan elõtt, 50 ezer km-rel
    

Botanikus 1711 3. Juni 2016 13:16   reply to: 1706
A Zözörö tènyleg nagyon morcosan nèz ki !
    

TPali 1710 3. Juni 2016 13:16   reply to: 1701
A legutóbbi guruláson 4-5 BMW RT1200-es volt a csapatban. Egyrészt jól mutattak a plusz lámpák, másfelõl napi 6-8 órát zuhogot az esõ, így inkább láthatósági okai lennének, bár részben igazad van, mert aki ezt a bálnát nem látja, annak feltehetek akár tíz lámpát is.
    

Rumca 1709 3. Juni 2016 12:03  
Az elõzõ motorom egy 650-es Deauville volt, nagyon szerettem, semmi gondom nem volt vele, igaz a tavaszi inditásoknál általában akadozott az AC pumpa. 2 személlyel (na jó, kicsit eggyel is) gyenge volt és hosszabb utakon (több mint 500km/nap) zsibbadt a kezem a V2-tõl. Régi álmom volt egy Pán-ra váltani! Igaz, akkor még csak az 1100-rõl álmodtam...
A Deauville elött egy Xelvis-szel kezdtem a motoros pályafutásom. Igazából azt is szerettem, kezdõként nagyon jó motor volt, azóta is bánom, hogy eladtam, de tovább kellett lépnem. Na igen, mindig Honda, nem kérdés!
    

GyImi 1708 3. Juni 2016 08:00   reply to: 1707
Szevasz pan1!

Sok ötletet találsz a 1208. számú hozzászólástól.
    

pan1 1707 2. Juni 2016 23:34  
Sziasztok!
Érdeklõdnék, hogy Pan 1300-nál a GPS felfogatását ki hogyan tudta megoldani?
Válaszokat elõre is köszönöm !
    

joe156 1706 2. Juni 2016 21:29   reply to: 1703
Kawasaki ZZR 1100 nagyon szerettem , brutál dög volt . Viszont pont ez volt az az ok amiért váltottam . Egy nyugodtabb és kényelmesebb motorra vágytam így jött a Pan . A Kawa elõtt egy Suzuki Gsx 550 F volt . Hát az meg a másik véglet :) nem ment az istennek se :)
    

joe156 1705 2. Juni 2016 21:24   reply to: 1704
A Transzfogarasba kaptunk mi is belõle tavaly :)
    

gezasz 1704 2. Juni 2016 20:37   reply to: 1702
Nyáron 2000 méter környékén könnyen belefuthatsz egy felhõbe, akarom mondani ködbe. Néha jól jött volna amikor a látótávolság max egy felezõvonal volt.
    

Botanikus 1703 2. Juni 2016 20:00  
GyImi hozzászólása adta az ötletet ! A Pán elõtt kinek milyen mocija volt, mi volt benne klassz , mi kevésbé ? Fényképpel ! Persze csak ha van kedve a tisztelt Hallgatagoknak ! :-)
    

joe156 1702 2. Juni 2016 19:53   reply to: 1701
Hát ..... én inkább azt kérdezném tõled , hogy tényleg szükség van e rá . Bár nem tudom hogy milyen idõszakokban használod a motort . Lehet hogy jobban járnál két kiegészítõ fényszóróval , ha nem vagy megelégedve a gyári fénnyel ( nekem teljesen jó , mindkét égõ világít tompítottnál is így van bekötve 1100 -on )

    

TPali 1701 2. Juni 2016 12:20  
Sziasztok, gondolkodom ködlámpák felszerelésén, de amit találtam a neten, árban elég húzósak. Van esetleg valakinek ötlete, tapasztalata olcsóbb pótlámpákról???
Elõre is köszönöm, üdv TPali
    

GyImi 1700 31. Mai 2016 15:21  
Remélem itt sem off-oltam, csak rá akartam mutatni, hogy a PanEuropean az igazi! :-)
    

GyImi 1699 30. Mai 2016 21:20   reply to: 1698
Hali!

Igen, ez egy alapos nagytakarítás után készült a vasamról.
Mint látod a szélvédelmet próbáltam megoldani, de kevés sikerrel.
    

Botanikus 1698 30. Mai 2016 17:01  
Mióta írtam neked, beszéltem mással is, és szóról szóra ugyanezt mondta ! Gondolom ilyen képet, mint amit felraktál csak nagytakarítás után közvetlen lehetett készíteni ! Az elsõ kilométer alatt összeszórja a lánc a felnit ! Is !
    

GyImi 1697 30. Mai 2016 16:25  
Helló Botanikus!

Nem szerettem volna off-olni a GSX1400 topicot másutt, ezért inkább ide írok neked.
No én GSX1400-rõl váltottam ST1300-ra 2007-ben.
Mindkettõvel kb. 40.000 km-t mentem eddig.
Az indokok amiért váltottam:
- Ha esõbe kerültem, azonnal úgy néztem ki mint a kismalac
- Szélvédelem konvergál a nullához (nincs kedvem harcolni az elemekkel)
- A térd hegyesebb szöget zár be a suzukin, ezáltal hamarabb elzsibbad
- Az utasnak is kényelmesebb üléspozíció
- Kardán hajtású, ugyanis a lánc mindig tele szórt mindent olajjal
Ezek a fõ szempontok.
A két gép nyomatéka és ereje közel azonos, így a GSX1400 volt számomra e-téren az etalon. A suzukival egyébként nagyon meg voltam elégedve.
Ami még számításba jöhetett volna:
Kawasaki 1400GTR
Yamaha FJR1300
Röviden ennyi.
    

wolfi622 1696 29. Mai 2016 20:05  
Igen Hàtulrol belém jöttek.
    

joe156 1695 29. Mai 2016 19:37   reply to: 1694
Igen közbe megtaláltuk mi is . Valószínûleg a térdeplésgátló miatt kell több a bal oldaliba .
    

kawa70 1694 29. Mai 2016 19:20   reply to: 1692
Fork oil capacity:
Right fork standard models: 382.5 to 387.5cc
Left fork standard models: 432.5 to 437.5cc

Fork oil level (measured from the top of the tube with the fork spring removed and the leg fully compressed):
Right fork: 190mm
Left fork: 187mm

Ez 1998-as modellhez lett irva. Érdekes mód a két telóba nem egyezik a mennyiség és a szint sem.
    

kawa70 1693 29. Mai 2016 19:11   reply to: 1692
Kell egy manual általában a felhasználói kézikönyv vagy akár a motor mûszaki adatai is tartalmazzák. Google segithet.
    

joe156 1692 29. Mai 2016 19:07  
És akkor azt ki tudja , hogy mennyi olaj kell egy egy teleszkóp szárba ?

    

joe156 1691 29. Mai 2016 18:02   reply to: 1690
Akkor akadt még egy kis munka a géppel :)
    

kawa70 1690 29. Mai 2016 17:59   reply to: 1689
Nem ráz, miért tenné? Érzetre ugyanúgy rugózik, sõt talán jobban is.
    

Previous page
Hoterkep

Member count: 22130
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants