Hadvezér | 252 | 19. Juni 2010 23:26 | reply to: 251 |
Evesitõl kérdeztem, nézd meg az adatlapját, aztán nagyítsd ki a fényképet...
|
Mira | 251 | 19. Juni 2010 23:24 |
:D Elõször még gyûjteni kell rá pénzt, nem szaladhatok egybõl egy kereskedéshez vagy bárkihez. :D Addigra meg megtalálom a a páromat. :P Hát... miért, megvenne bárki ha én lennék eladó? :D |
Hadvezér | 250 | 19. Juni 2010 23:23 | reply to: 245 |
Én megpróbáltam megtartani!Az elkövetkezõ hetekben kiválóan megtanultam mankózni, és 2 hónapig nem kellett dolgoznom! :-)))
|
BartoLaszlo | 247 | 19. Juni 2010 23:20 | reply to: 242 |
Bocsanat Mira, de nekem ugy tunik te nem motort hanem kifogast keresel:-)
|
szappy | 245 | 19. Juni 2010 23:20 | reply to: 244 |
evesi! én 105 kilo vagyok, de még sohasem akartam emelgetni a motorom, ha dõl akkor nincs az az ember aki megtartja. azt kell tudni, hogy addig ne juss el. mármint a motordöntésig:)) |
evesi | 244 | 19. Juni 2010 23:18 | reply to: 238 |
mondjuk én kicsi vagyok, kondim is van, de azért így is megérzem a motor súlyát...
|
Hadvezér | 243 | 19. Juni 2010 23:18 | reply to: 240 |
Az adatlapodon lévõ fényképen az eladó felirat Rád, vagy a motorodra vonatkozik? :-)))))
|
Mira | 242 | 19. Juni 2010 23:17 |
155 vagyok. :S Majd szerzek valakit és lehet kinézünk. Csak vannak olyan "súlyos arcok" akiktõl félek. :D
|
szappy | 239 | 19. Juni 2010 23:16 | reply to: 235 |
evesi ez nem a társkeresõ oldal, hogy mindenkinek megvan a párja csak meg kell találni:))) mármint a motorpárt
|
BartoLaszlo | 238 | 19. Juni 2010 23:15 | reply to: 232 |
Azert 200kg motorral kezdeni ilyen kicsikent eleg durva lenne. De Szappynak igaza van! Szand ra a napot oszt goooooooooooooooo:-)))))))))))) |
Mira | 237 | 19. Juni 2010 23:14 |
De cipelõm meg (már) nincs. :S Meg élek-halok a motorokért. Autókat utálom, az egy doboz. :D Oké, télen jó, de blee. :D
|
evesi | 235 | 19. Juni 2010 23:13 | reply to: 225 |
ez így van, elõbb utóbb meg fogod találni a hozzád való motort, de mivel alacsony vagy hány centi is? lehet hogy még is csak a choppereknél fogsz kikötni. Én is annál kötöttem ki, imádok vele menni, de lehet azért annak is húzni...
|
szappy | 234 | 19. Juni 2010 23:13 | reply to: 231 |
http://www.szegedimotorosok.hu/ elmész jövõ héten ide és biztos felpróbálhatsz párat ha szépen kéred biztosan |
BartoLaszlo | 233 | 19. Juni 2010 23:13 |
vagy elfogadod a teny, h csak utaskent motorozhatsz mivel tul kicsi vagy. En azert nem lovagolok mert nem tudtam felulni a lora egyedul, mindig lerangattam a nyerget a szegeny pacikuszrol:-)))) ezert ugy dontottem, nem lovagolok:-))))) |
Mira | 232 | 19. Juni 2010 23:12 |
Utálom a magassarkút. :P :D Menni sem tudok benne, nemhogy még egy 200 kg-s motort megtartani. :D
|
BartoLaszlo | 229 | 19. Juni 2010 23:10 |
Vagy a masik, h felveszel egy 10 cmes magassarkut, promlematica's solved:-))))))))))))))))
|
BartoLaszlo | 225 | 19. Juni 2010 23:07 | reply to: 220 |
Csak nem azt akarod mondani, h nincs a kozelben egy motorkereskedes ahol laksz? Ha semmi sem jo, akkor mi hogyan segitsunk innen? Valamit valamiert:-) Ha nagyon szeretnel motorozni, ugyis megtalalod a magadnak valot:-))) |
Hadvezér | 223 | 19. Juni 2010 23:05 | reply to: 216 |
Menj el a Red Baronba (Törökbálint, vagy Gyõr, de ott kisebb a választék, ha jól tudom), ott fel lehet ülni a használt motorokra, az újakra nem! És sok típusra ráülhetsz, aztán esetleg máshol megveszed, olcsóbban!
|
szappy | 222 | 19. Juni 2010 23:04 | reply to: 216 |
nem mert a kereskedõ el akar adni ezért megtesz mindent. ha nem akkor kell keresni egy kereskedõt. szóval nyugodtam fel lehet próbálni a motorokat. Ha esetleg az utcán látsz kicsi motort a tulaj is megengedi, hogy felpróbáld. én is meg szoktam engedni hogy más felüljön rá, vezetni azt nem.
|
Mira | 220 | 19. Juni 2010 23:04 |
Értem én. De addig nem tudok nézni hírdetést amíg nem tudom mekkora az ülésmagasság, leér-e a talpam stb... Azért elutazni az ország másik felébe, hogy ráüljek meg hát szívfájdító lenne. :D
|
BartoLaszlo | 219 | 19. Juni 2010 23:03 | reply to: 216 |
Szia, akkor nem marad mas hatra, mint elmenni egy motorkereskedohoz es raszanni egy napot arra melyik motorrol er le a labad. Osszeirod, hazamesz es alszol ra egyet melyik lenne a legjobb a kicsi szived csucskenek:-)))) Jobbat nem tudok, bocs. |
BartoLaszlo | 218 | 19. Juni 2010 23:03 | reply to: 216 |
Szia, akkor nem marad mas hatra, mint elmenni egy motorkereskedohoz es raszanni egy napot arra melyik motorrol er le a labad. Osszeirod, hazamesz es alszol ra egyet melyik lenne a legjobb a kicsi szived csucskenek:-)))) Jobbat nem tudok, bocs. |
evesi | 217 | 19. Juni 2010 23:02 | reply to: 215 |
Mira, a pipiskedés az nem elég, telitalp, mert a motornak azért van egy súlya és azt ha bármi van meg is kell tartani ám!!
|
Mira | 216 | 19. Juni 2010 23:00 |
Próbálom nézni az adatokat, de nem nagyon értek hozzá. :S Hülyének néznének ha bemennék egy kereskedésbe és fel akarnék ülni az alacsonyabb motorokra? :D
|
Mira | 215 | 19. Juni 2010 22:59 |
Ezért szeretnék egy közel 70 cm ülésmagasságút. :S Mert én olyan pehelysúlyú vagyok, hogy ötöd annyi vagyok mint egy normál motor. :D Vagy elkezdek kondizni. :P Ha dõl el tudjam kapni. :D Honda cbr125-rõl még pipiskedve sem nagyon ér le a lábam. :( Pedig az azt hiszem 76 cm.
|
Hadvezér | 214 | 19. Juni 2010 22:58 | reply to: 212 |
Lehet, haverom 600-as CBF-ét leültették 3 centivel, 35 ezer a készlet! A rövid lábad miatt az sem ártana, ha keskeny nyergû motort néznél, és az ülésfaragással is lehet nyerni pár centit!
|
evesi | 213 | 19. Juni 2010 22:56 | reply to: 210 |
Hali, bocs hogy beleszólok, én is alacsony vagyok(152) és a honda 250-ról nem ért le a lában.. Mira fontos hogy leérjen a lábad |
Mira | 212 | 19. Juni 2010 22:51 |
Azt mondják lehet "ültetni" bármelyiket pár centivel... 1-2-vel... Használtat szeretnék venni, azzal mit lehet kezdeni. (Bocsánat a tudatlanságomért :P)
|
szappy | 209 | 19. Juni 2010 22:46 | reply to: 205 |
mindenképpen chopper a javasolt. kis virago, vagy kinai változatai, savage 650,
|
Hadvezér | 206 | 19. Juni 2010 22:43 | reply to: 205 |
Annyira részletes az adatlapod, hogy az alapján (is) tudok segíteni! :-))) Kezdõként ajánlanám KawaÉvi chopperét, annál alacsonyabbat nehéz találni! |
Mira | 205 | 19. Juni 2010 22:39 |
Sziasztok! Nagyon szeretnék egy motort venni, csak az a kis bibi, hogy írtó alacsony vagyok. :( Kb 70 centis ülésmagasságnál ér le a lábam, vagy talán 73... Milyen motort javasolnátok? Jöhet túra, naked vagy sport. :) |
ErErpower | 204 | 16. April 2010 15:00 |
Tessék pont itt van ha jo e! ;) http://suzuki.fullgas.hu/hasznaltmotor/3557&b=
|
el Barto | 203 | 16. April 2010 14:52 |
Széles utat ! Én Suzuki DRZ-t keresnék CSAK Szupermotó változatban. Ha v.kinek van eladó sorba lévõ, kérném jelezzen itt vagy tamas.nemeth00@t-online.hu, 06-20/2216337, üzi.:1 2624462 KÖSZÖNETtel T. |
Hukk | 200 | 14. April 2010 18:02 |
Sziasztok! BMW GS 1150, vagy BMW GS 1150 Adventure motort vennek, ha kapok normalis aron. Tudtok valamit esetleg? Koszi: Hukk |
Wolfy | 198 | 21. März 2010 18:26 |
Sziasztok! Sajnos a válság engem is elért... Meg kell váljak az életem részétõl. Tehát ELADÓ a: 2008-as Honda Goldwing GL1800 típusú motorom. Nagyon sok extra króm kiegészítõvel, háttámlával, stb. Irányára 5,2 MFt. Ha van egy fiatal dízel, automata váltós kocsid, még ha drágább is, hívj fel, vagy írj: gl1800@citromail.hu címre, vagy +36-20/429-3483. Üdv, Wolf |
MaStErKiD | 197 | 21. März 2010 14:52 | reply to: 167 |
Okta | 196 | 6. Januar 2010 11:04 | reply to: 194 |
Szia! Valami bõvebbet lehet tudni az Izsrõl: eladó, mennyiért, mi van hozzá (rendszám, papírok, stb.). Köszi |
mizi | 195 | 5. Januar 2010 20:36 | reply to: 193 |
Február 7-én veterán börze lesz Szolnokon, én ott próbálkoznék!
|
ztaki | 193 | 5. Januar 2010 19:51 |
Nézzetek már szét a sufniba, hogy nem kallódik-e ott egy vetarán Moszkva K55-ös nyereg (vagy egy IZS-é)...
|
báger | 192 | 27. Juni 2009 23:14 |
Sziasztok Van valakinek vagy ismer valaki olyat akinek Suzuki GSX1100G kardános motorja van? Esetleg Yamaha XS1100? |
banier | 191 | 10. Juni 2009 22:30 | reply to: 167 |
DRZ ilyet keresel?"http://www.hasznaltauto.hu/2690049_cpi_stc_2007"
|
pandamaci | 190 | 10. Juni 2009 22:25 | reply to: 186 |
hát,vagy spórolsz , vagy versenyzel,kettõ együtt nem megy, de látom te is tudod:)
|
csabu987 | 189 | 10. Juni 2009 22:21 | reply to: 188 |
Az MBK 1000 km-re fogyasztott egy liter szintetikus robiolajat. Jó drága, de nem szabad olcsó szart beletenni a külön olajozásúba.
|
pandamaci | 188 | 10. Juni 2009 22:19 | reply to: 185 |
2 ütemû 50 es re, ami megy is, ez a 4 -5 liter az igaz, nem az 1,8 :)) Mivel menjen, levegõvel? Következõ kérdés, ennyi benzinhez,ilyen igénybevételhez mennyi,és milyen olaj kell:)
|
csabu987 | 187 | 10. Juni 2009 22:18 | reply to: 185 |
Az én MBK Nitro 50-es robim (Yamaha Aerox olasz változata) is öt litert evett százon, de ment is mint a homály ökör. Városban hatvanig nem nagyon volt autó ellenfél, utána viszont behalt, 60-ról 80-ra 20 mp alatt küzdötte fel magát. Kilencvenet hátszélben vitt.
|
ztaki | 186 | 10. Juni 2009 22:16 | reply to: 184 |
panda: én 2T-ben csak teljes szintetikust használok, abból is az ipon-nak az eperillatú verseny változatát... aminek 3500-4200 között van litere.
|
ztaki | 185 | 10. Juni 2009 22:15 | reply to: 183 |
pandamaci: van egy derbi xtreme 50-es fojtásnélküli kis enduróm, ha full gázon járok vele, akkor tényleg meg eszi a 4-4.5 litert 100-on... Volt egy yamaha jog-om, az kb. 5 litert evett 100-on. Volt egy malaguti centro-m, na az képes volt 5-nél többet is benyelni, ha nagyon húztam neki, de ha odafigyeltem 4-gyel õ is elment. Van két piaggio bravom, az egyik SOHA nem eszik 2.5 liter felett, a másik meg 3.5 alatt... elvileg egyformák. Van egy 50köbös dongo motoros biciklim a 2 literes tankájával kb. 130 km-t megyek full terepen... tehát meglepõ fogyasztásokat tudnak produkálni az 50-esek a valóságban is, mert tény, hogy a tulajok által benyögött adatok az esetek nagy részéban köszönõ viszonyban sincsennek a valósággal. ;) |
pandamaci | 184 | 10. Juni 2009 22:12 | reply to: 182 |
de nem az 1000 Ftos arol 2t valo bele? 50 esnél szegényebb keveréket én semmi kétütemûbe sem mernék tenni .Igaz ,büdös... |
pandamaci | 183 | 10. Juni 2009 22:09 | reply to: 171 |
6 l alatt országuton,öregesen sem megy el.Városban ha huzogatod,ehet annyit, fõleg ha van benne egykis dinojet fuvókakészlet:)
|
ztaki | 182 | 10. Juni 2009 22:08 |
c1800: a fogyasztásbeli 2 literes különbség egy nagyon alacsony 6000km-es éves teljesítménnyel számolva és mondjuk 270Ft-os benzinnel... az annyi mint: 60 liter x 2 =120 liter az évente 32000 azaz harminckétezer forint különbséget jelentene... Az mondjuk két év alatt 64e... 3-4 év alatt meg vissza is hozná a motor árát... Tehát ha tényleg lenne közte 2 litere fogyasztás beli különbség akkor simán megérné. Ismerek olyan 2T-s motort, amibe gyárilag 100-as keveréket írnak elõ, igy a 120-ast is elképzelhetõnek tartom. |
pandamaci | 181 | 10. Juni 2009 21:57 | reply to: 180 |
2 litert a 4 ütemû 50ccm es eszik, azt is ha öreg papa megy vele. robogóba 4000km re egy liter olaj az kb 120 as keverék, ken is nagyon, biztosan... |
C1800Rider | 180 | 10. Juni 2009 20:54 | reply to: 178 |
Látványosan kevesebbet eszik, számoljunk mondjuk az egyiknél 4 a másiknál 2 literrel, ez valóban látványos ekkora különbség nem lesz. Ez mondjuk 600Ft 100km-enként. 50.000Ft-os kérdésünk: mennyit kell ahhoz az injektorossal mocorogni hogy egy esetlegesen bekövetkezõ injektorhalál esetén is bejöjjön üzemanyagköltségen a különbség? :-) Az olajfogyi elképzelhetõ hogy alacsonyabb de most õszintén: az injektoros szerkezetileg elméletben semmiben se különbözik a kabistól. Mi oka van annak hogy az egyik a harmada olajjal is beéri? Mármint kenési szempontból? Ha pedig kevesebbel is beéri akkor valahogy sztem lehet állítani az olajmennyiségen a karbisnál is. |
Balazs74 | 179 | 10. Juni 2009 20:42 |
Sziasztok, Elado egy Yamaha PW50 gyermekmotor.Ez ketutemu,automata,csak gaz es fek,jo motorral,a kulson latni,hogy egy ovodanyi gyerek megtanult rajta motorozni. Jo allapotu,megbizhato. Fiam 4 evesen kapta,most 7 eves mult, kicsit kinotte. Az ara 90 000 forint. Ezen a szamon lehet erdeklodni:30 846 5700 |
ztaki | 178 | 10. Juni 2009 14:30 | reply to: 177 |
ambrust: hallgatok én mindenkire, de eddig csak azt hallodtam, hogy az injektorosnak az a baja, hogy ha tökre megy, akkor nagyon tönkre megy... ez annyira nem izgat. Ellenben olyasmit hallodtam pl. mellette, hogy - látványosan kevesebbet eszik (bár a másik se zabál) - látványosan kevesebb 2T olajat kever hozzá (ennél 4000 km/litert mondanak, a hagyományosnál 1500km) ez nekem fontos lenne, mert ki nem állom a keverék szagát. Te mit mondassz? |
ambrust | 177 | 10. Juni 2009 14:27 | reply to: 175 |
Ha rám hallgatsz nem veszel injektorost! De ez az én véleményem :)
|
szelekt | 176 | 10. Juni 2009 11:15 | reply to: 175 |
Ha veszel akkor ezzel "csapatjuk" meg a 48-ast,, akár meddig is tart:):): |
ztaki | 175 | 10. Juni 2009 09:25 | reply to: 174 |
igazából a szomszéd keresi, de tény, hogy nekem sincs. Mondam neki, hogy ha vásárlás elõtt egyeztet és nem jön be neki, akkor átveszem. :)) - aprilia scarabeo (injektoros változat) - és ezen a praktikeres csodán is goldolkodom... "http://www.praktikerwebshop.hu/termekek/rimini_robog_50ccm_ngytem/?id=199313" - meg a malaguti centro is bejön... |
szelekt | 174 | 10. Juni 2009 09:17 | reply to: 173 |
Neked nincs a "repertoárodban"? :) Akkor az a fajta nincs is...:):) |
ztaki | 173 | 10. Juni 2009 08:27 |
Nagy kerekû 50 köbös, korrekt állapotban lévõ városi ugrabugrát keresek - robogó formájában... nincs valakinél egy elfekvõben?
|
csigabiga | 172 | 20. April 2009 09:18 |
Hali...El adnám a gixeremet, vagy csak bérbe is oda adnám.... Ha valakit érdekelne, hívjon bátran... |
istike | 171 | 10. April 2009 22:16 |
Sziasztok! Tudtok segíteni? 1998-as születésû xvz 1300 Royal Start vettem. Minden nagyon szuper, de 10 litert fogyaszt városban. Ez normális? |
indián | 168 | 10. April 2009 19:58 | reply to: 157 |
Köszönöm a segítséget , és még egszer jelezném , hogy az öcsémnek kellene , és nem pedig nekem ! Amiket leírtatok azok igazak , és én tisztában voltam ezzel eddig is , és errõl õt is felvilágosítottam ,de hát önfejû ! :-((
|
Eyesis | 166 | 9. April 2009 14:04 | reply to: 163 |
én még annyit fûznék a dolghoz, hogy mi per pill NEM adunk az esztétikára, és a funkcionalitásra is csak annyiban adunk, ami magához a közlekedéshez kell, futómû fék, blokk, kormány stb... pl világítás, ha van az már pont elég, csal az óra, stb, ezek nem számítanak... és igen, kimondottan nagy kerekû robit kerestünk, lehetõleg tárcsaféket elõl... (bónuszban esetleg nagyobb testet, mert 190+cm magas lovagolná meg a paripát) Illetve még annyit, hogy sajnos már a 4kerekes járgányok közül is a legmegbízhatóbbak japánok... |
ztaki | 165 | 9. April 2009 09:09 | reply to: 164 |
és ugyanezen futárok azok, akik esõben, hóban, sárban is használják a motorjaikat. Akik egy év alatt többet hajtanak beléjük, mint egy normálá halandó egész motoros pályafutása alatt. Talán õk azok, akik nem csak fagyizásra vagy villantásra használják a gépeiket - lehet, hogy kishaznákban egyedül õk az igazi motorosok?? - és ezekrõl alkotnak a nagyon hozzáértõk negatív képet? - fura. |
kanooc | 164 | 9. April 2009 08:57 | reply to: 160 |
Sziasztok! A "hanyag futárok" témájában szeretnék pár gondolatot megosztani veletek. Nekünk alkatrészboltunk van és jó pár motoros futár is jár hozzánk. Nem mondanám,hogy õk lennének hanyagok, inkább annyira szarrágó fõnökeik vannak,hogy a motorok, robogók futására a legminimálisabb költséget is sajnálják. Volt olyan aki céges robogón járt, de a fõnöke fékbetétet sem akart venni rá. A robogókba való szintetikus 2T helyett a leggagyibb ásványi olajat vetetik mert azaz olcsó. Ugyanez a helyzet a céges autókkal is. Hiába hordanak egy autót márkaszervizbe, ott meg a rosszul fizetett alkalmazottak ügyeskednek a szervíz- anyagokkal. Bizony ezek a dolgok kis hazánkban így mûködnek, mint az is,hogy próbálják a hibákat azokra kenni akik próbálnak,dolgozni,tenni valamit. Na jó nem folytatom.... |
ztaki | 163 | 9. April 2009 08:42 | reply to: 162 |
Áh, nem csak ezen a szálon már nem akarok tovább lovagolni. Dr-ral két külön malomban örlünk. Õ ad az esztétikára és szerinte a funkcionalitásra is. Én meg CSAK a funkcionalitásra és kész. Õ úgy boldog - én meg így... (Ettõl függetlenül bármelyik lomommal bármilyen körülmények között nagyon-nagyon szívesen legyalázom a csilivilijét...) |
vadasz | 162 | 9. April 2009 08:37 | reply to: 161 |
nagyon felhúztad magad látom :D má törölgeted a hozzászólásaidat? :D Most még.... Prolongtól ritkábban kell plexit pucolni, a felnicsík javítja az aerodinamikát, a paracsíkkal meg vigyázni kell, mert a parafa csúszik ! :D |
Bubó Doki | 160 | 9. April 2009 08:23 |
Te, Macko, én is k*rva jól szórakozok.... A ztakinak van 12 db motorja, de annyira sem becsüli õket, hogy lemossa, nem hogy rendbetegye mûszakilag. A szomszéd Oszi sufnituningja biztos verhetetlen! Nekem is van 5-6 saját használatos darabom, de mindegyik rendben, egyben van mûszakilag és esztétikailag is. Azért mert valakinek 12 szakadt motorja van, még nem biztos hatalmas szakértõ ezen a téren. Arányosan nem hullik szét több kiskerekû motor elsõ teleszkópja, mint a nagykerekû olaszé. (SÕT)! Tehát a kerék mérete nem mindíg befolyásolja a használhatóságot, a kátyúkat mindkettõvel kerülgetni kell, mert a robogókat síma útra tervezik, a kerékmérettõl függetlenül. A futárokat ez nem érdekli: mind hanyag, csak lepusztítja a motorját, karbantartani, költeni rá nem akar. Meg kell nézni a futármotorokat, hogy néznek ki! Hiszen még csak le sem mossák! Indián! Más: 180-ast 50-nek használni lehet, de ha baj van(pl.baleset) akkor a következõ a dolog: 1 . erre a jármûkategóriára nincs jogsid. 2 . rendszám nélkül motoroztál. 3 . biztosítás nélkül motoroztál. (az 50-es bizt. nem érvényes) 4 . A motor adásvételije hamisítvány. Az okozott kárt zsebbõl kell fizetned. (ez akár több milla is lehet, mert mindent rádvernek!!) Ha személyi sérülés is van akár élete végéig is lehet neki járadékot fizetned. És a végén még az elsõ 4 pont értelmében eltiltanak a jármûvezetéstõl 2 évre, és kapsz vagy 200 ezer büntetést. Megéri? |
Oldi | 157 | 8. April 2009 22:51 |
Ez csak egy privi vélemény, nem olaj a tûzre :-)): Motorkerékpárban nagyon japán-párti vagyok, ma már tényleg mindegy melyik tetszik, mindegyik magas színvonalú technika. Robogóban meg Vespa...:-)) Õk találták ki ezt a mûfajt, ha jól tudom, és mûvelik is az olaszoktól kissé szokatlanul magas színvonalon és minõségben. Indi: 180-200-ast 50-esként használni, azért tényleg rizikós. A rendõrök is egyre nagyobb "szakemberek", de tényleg csak egy pillantás kell a kipuffra, és helló...:-( Ha meg ne adj isten valami esemény következik be a kismotor kötelezõ nem érvényes és lehet csengetni az összes lét. VAn egy pár 50-es, amire lá lehet húzni 100-125-ös hengert, megy mint az ördög és soha neme lehet vele megbukni....:-) |
Dodiba | 156 | 8. April 2009 21:38 | reply to: 155 |
Kit érdekel,ki mit akar venni????:-DDDD Te ebbõl maradj ki. :-DDDD |
indián | 155 | 8. April 2009 21:25 |
Akkor ha szót kaphatnék a nagy veszekedés közepette, valaki aki tud esetleg egy 180 köbcenti körüli robogót jó állapotban és RNDSZ nélkülit szeretne venni egy ilyet az öcsém ! Persze nem túl drágán !
|
Dodiba | 154 | 8. April 2009 21:21 |
Eladni akarjátok a motorokat,vagy fikázódni? Mert utóbbira itt SENKI NEM kíváncsi! |
ztaki | 153 | 8. April 2009 21:07 | reply to: 152 |
Dr Budó: én diszleksziás vagyok - papírom van róla. És ehhez képest nagyon jó a helyesírásom... De remélem, hogy nem errõl szeretnél vitatkozni. A Dongó motor pl. nekem nagyon bejött (persze vannak hibái, de a viszonteladó ezekre becsületesen fel is hívta a figyelmemet, szóval korrekt.) A szegeden nincs Malaguti szakszervíz. Sõt alapvetõen Szegeden nincs olasz mororokkal foglalkozó szakszervíz... Vagyis van egy faszi, aki olaszokra van kihegyezve - de hozzá nem viszek inkább semmit. A motorokat a régi "boxutcába" (suzuki szakszervíz) vagy a szomszéd oszihoz (yamaha szakszervíz fõnöke) hordom. A malagutit csak átnézésre vittem be - hogy mitõl csal az órája meg, hogy mondjonak rá valamit... A bovdent meg légyszíves te is sima v-vel írni - legyünk magyarok itthon. Hogy szakmánál maradjak: a vincsesztert már 10 éve is vincseszternek írtam és kb. 5 éve a helysírás szótár is átvette... tõlem. :))) A malaguti-nak elég speciális ízzója van elõl, megnéztem - itt biztos, hogy nem kapok... Max. az olaszfickónál - de vele nem tárgyalok. Majd vesz bele az új tulaj, én meg nem járok vele éjszaka. A lényeg: nekem nagyon bejött ez a malaguti. És jó lenne ha benõne már a fejemlángya és nem vennék több 50-est. A hétvégén kell felmennem Szigethalom mellé egy Piaggio Bravo 50-ért, mert annyira megtetszett.... :DDD |
Bubó Doki | 152 | 8. April 2009 20:47 |
Zaki! A bowdent dupla "w" -vel írják... A kerékpármotorod meg tõlem származik.... És ha már grafomán is vagy legalább tanulj meg helyesen írni... A Malagutiba meg lehet venni erõsebb izzót is. Melyik szakszervízbe hordod? Na nekem is mindegy, csak hozzák egyre-másra a nepperek a sok olasz szutykot, legalább van meló. |
ztaki | 151 | 8. April 2009 19:33 | reply to: 150 |
Budó: annyira nem eladó. És még csak lemosni sem fogom. Épp ennek köszönhetem, hogy jelenleg 12 db motorom van, amibõl 10-et árulok és nagy valószínûséggel egyet sem fogok tudni eladni, mert az okos és felkészült vevõ megnézi, hogy ez koszos, az karcos, ott meg el van szakadva egy bovden... és nagyon sajnálom a vevõket. Úgy, hogy inkább mennek a szaküzletekbe, ahol megveszik a kicsit kicsinosított elsõ ránézésre hibátlan motort, amivel jó esetben max. 10km-t mentek is a szervízben, de jellemzõen inkább semmit. Csak beindítják meghallgatják és kész... Aztán menetközben majd szépen elõjönnek az apró dühítõ kis hibák, amik annyira nem dühítõk, hogy visszafigyék, de szerintem jobb az ha vétel elõtt elmondja az ember a vevõnek. Pl. pizza szállításra 10"-os kerékkel szerelt robogót ajánlani... Végig gondoltad te ezt? Nekem az összes motorom olyan üzembiztos, hogy arról a legtöbb kereskedés csak álmodni tud. Mert igaz, hogy õk sok-sok motort forgalmaznak és mindenhez nagyon értenek és a kisujjukban van a szakma, már a benzin szagából megmondják, hogy hány kilóméter van az motorba... de én meg használom õket és rendszeresen szakszervízben szervizelem. Nincs olyan motorom egy se, amellyel nem vállalnék bármikor szerszám nélkül egy Mackóféle 48 órás országkerülõt, vagy egy taki féle offroad budapest-szeged moped rally-t... Az lehet akár felkérés táncra is. ;) Én a malagutival, te a jog-gal és majd meglátjuk hogy milyen szar az a digó gépezet... És volt már jog-om és volt már dio-m is... mindkettõt szerettem, mindkettõ jó volt és egyikük sem tudot volna a malaguti árnyékába sem megmaradni. Mert pl. a kis jog-gal csak egyszer vállaltam a Szeged-Kecskemét távot, kész életveszély volt. Ezzel a Malagutivál már többször megtettem és a hétvégén is megteszem. Tök részletesen leírtam a malaguti hibáit. És csak jelzem, hogy pl. a gyenge elsõ világítás nem a motor hibája - mindegyiké ilyen, nem országúti esti száguldozásra találták ki õket... mondjuk a többit se. És alapvetõen nem tudok mindent - sõt szinte semmit. Pl. a japán 35-ös sebesség korlátot is tõled halldotam elõször /remélem, hogy a magyar 40-est meg nem tõlem hallod elõször... ;)/ Csak a véleményem mondtam el. Magyarországra csak és kizárólag nagy kerekû robogót mernék bárkinek is ajánlani. Abból meg a legnépszerûbbek bizony olaszok. Nekem is van 3 db - a legöregebb már 5 éve... hibátlanul (csak jelzem, hogy 1989-es - tehát nem új!!). És ami még az olaszok mellett szól az a megfelelõ üzemanyag tartály méret is. A malagutin 8 lites van, amivel 200 km-t lazán elmegy - ez használható. A jog-gal 130km-nél többet soha nem tudtam elmenni. Na, de végülis nekem 8... mindenki azt csinál amit akar... én meg gyûjtögetem továbbra is a motorjaimat és a hülye véleményemet... |