Muju | 18796 | 7. Juni 2020 09:34 |
:( http://www.police.hu/hu/hirek-es-informaciok/utinfo/baleseti-hirek/ujabb-motoros-vesztette-eletet |
Muju | 18795 | 7. Juni 2020 09:33 |
:( http://www.police.hu/hu/hirek-es-informaciok/utinfo/baleseti-hirek/ujabb-motoros-vesztette-eletet |
Kawakarika | 18794 | 16. Mai 2020 21:31 |
:(( http://www.police.hu/hu/hirek-es-informaciok/utinfo/baleseti-hirek/halalos-baleset-somogyban-11 |
night-rider | 18793 | 26. April 2020 16:22 |
Mai nap zirc kardosrét térségében egy motoros elesett és meghalt ötvenes férfi volt szári lakos
|
Bulldog1100 | 18792 | 13. April 2020 11:45 |
Szombaton Ajkán meghalt egy 72 éves motoros. https://www.origo.hu/itthon/20200412-motorral-utkozott-egy-auto-vasarnap-delutan-ajkan.html |
mandli.istvan | 18791 | 10. Oktober 2019 11:24 |
https://totalbike.hu/magazin/2019/10/09/elrontod_vallalod_ennyi/
|
MrDevil | 18787 | 11. Juli 2019 15:21 | reply to: 18786 |
Szerencsére már jobban van. Otthon van. És folytatja... :-)
|
Ullyses | 18786 | 9. Juli 2019 22:53 |
Aki nem facebook-os... és ismeri Dokipapát annak jelzem, hogy Norvégiában a múlt héten a túráján baleset érte. Egy kis furgon kanyarodott elé; úgy tudom nem ő volt a hibás. Jelenleg kórházban van. Bővebben a facén... Jobbulást kívánok neki! |
mandli.istvan | 18776 | 8. Mai 2019 12:34 |
Jaaj... https://www.youtube.com/watch?time_continue=79&v=f2UN1gx9lg0
|
Ullyses | 18765 | 21. Februar 2019 21:26 |
Tud vki erről vmi konkrétat: (két motoros ütközött) https://www.bama.hu/kek-hirek/helyi-kek-hirek/ket-motoros-utkozott-pecs-bevezeto-szakaszan-1703515/ |
mandli.istvan | 18756 | 19. Mai 2017 10:26 |
http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/halalos_baleset_lukacshaza_vasvari_motoros jaj.... |
Powerslave | 18753 | 6. Mai 2017 15:21 | reply to: 18752 |
A képeket elnézve csoda, hogy túlélte. Hirtelen azt sem tudom kivenni, milyen gép volt, és a Golfot is rendesen sikerült zanzásítani.
|
Hadvezér | 18752 | 5. Mai 2017 20:28 |
Medence- és kettős sípcsonttörés, amit egyelőre tudok.... :-( https://dunaujvaros.com/hirek/201704/sulyos_motoros_baleset_es_utzar_a_6_oson |
Tizedes | 18751 | 4. April 2017 06:21 |
Megérdemelte...! http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/04/03/rahuzta_a_motorosra_15_evet_kapott/ |
Tibbby | 18749 | 12. März 2017 08:48 | reply to: 18744 |
...sajnos, Magyarországon. Azt hiszem, a többi mellékes is.
|
Tibbby | 18748 | 12. März 2017 08:48 | reply to: 18744 |
...sajnos, Magyarországon. Azt hiszem, a többi mellékes is.
|
Tibbby | 18747 | 12. März 2017 08:47 | reply to: 18744 |
...sajnos, Magyarországon. Azt hiszem, a többi mellékes is.
|
Tibbby | 18746 | 12. März 2017 08:47 | reply to: 18744 |
...sajnos, Magyarországon. Azt hiszem, a többi mellékes is.
|
Tibbby | 18745 | 12. März 2017 08:47 | reply to: 18744 |
...sajnos, Magyarországon. Azt hiszem, a többi mellékes is.
|
F.Jani | 18743 | 11. März 2017 15:50 |
Az ilyen "motorost" nekifutásból rúgnám mellbe, azzal a lendülettel ahogy integetni kezd. Csak akkor szerezne efféle tapasztalatot is, és csak így tanulna egy kis jó modort is. Az ilyen piti műmájer senkik rontják a megítélésünket( joggal) az autósók szemében. |
Tibbby | 18742 | 11. März 2017 11:31 |
Sziasztok, megosztanám egy ma reggeli élményemet. Reggel 8 óra, az autó hőmérője +4 fokot mutat odakint. Előttem egy "motoros", akin látszik, hogy ez lehet az első gurulása idén. A későbbiekből ki derül, amúgy se lehet túl sok gyakorlat a háta mögött. Közeledve egy kereszteződéshez, kiteszi az indexet balra, és húzódik is balra. Aztán egyszer csak, vissza jobbra, mint a féltégla be elém. Ekkor mertem pöccinteni egyet a dudára. Na, itt elszabadult a pokol. Emberünk teljes testtel hátrafordulva integetett, hogy mivel, mit csináljak. Eközben, félig át is sodródott a szembe sávba, de mákja volt, aznap először, mert nem jött senki éppen. Aztán egyszer csak, miután vissza szerezte az egyensúlyát, olyan satu fékkel ijesztett be, hogy a szerencsétlen, majdnem fel is borult, mert hirtelen 0 km/h lett a sebessége. Ez volt aznap a második mákja,mert én már annyira le voltam maradva tőle, hogy baj nélkül meg tudtam állni, mert nem szeretem a konfliktust, pláne motorosként, egy másik "motorossal"..... Esetleg tanulságos lehet a történet, hogy amit autóval meg lehet tenni, az motorral szinte biztos bukta.... Meg, amúgy is, mi szükség erre, hogy az autósok megint mondják, na ezek a motorosok! Pedig, szerencsére, nem ezek! Üdv: Tibi
|
csokabi | 18741 | 7. Februar 2017 09:15 |
Valamelyik nap néztem egy m?sort kanadai autóment?sökr?l és a kamera el?tt él?ben vette le az egyikük jobb lábát egy figyelmetlen autós. A szerencsétlen éppen mentett az út szélén amikor elsodorta az autós. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy otthon számtalanszor láttam, ahogy az autósok az autópályán beiktattak a leállóban egy gyors pisiszünetet...
|
kawa70 | 18740 | 6. Februar 2017 20:50 | reply to: 18739 |
Hát a szalagkorlát meg a 280 feletti sebesség nem jó párositás.
|
gezasz | 18739 | 6. Februar 2017 17:03 | reply to: 18736 |
Ez nagyon durva videó volt. Ennyire szétszakadjon egy ember?!
|
Flenegen | 18737 | 5. Februar 2017 21:38 | reply to: 18735 |
Engem is elkerült egy CBR-el valaki, min?síthetetlen el?zéssel és tempóban. Nem azt mondom, hogy ha valakinek kedve van ne üljön motorra, de vegyük tudomásul hogy tél van és óvatosan nyargalászni!!!!!!
|
Powerslave | 18736 | 5. Februar 2017 21:01 |
Nem mostani történet, de mivel közeleg a szezon, talán érdemes magunkat emlékeztetni, hogy a közút nem versenypálya. https://www.liveleak.com/view?i=38b_1480620257 (18+++) Csak óvatosan, srácok! Mindeki vigyázzon magára (és másokra) idén is! |
mati12 | 18735 | 5. Februar 2017 16:20 |
Idén sajnos elég korán aktualitást nyert ez a topk. http://m.kisalfold.hu/gyori_hirek/helikopter_vitte_a_gyori_korhazba_a_82-esen_arokba_sodrodott_motorost_-_fotok/2506182/ |
C.J.Jani | 18734 | 2. Dezember 2016 19:59 |
Ez nem a motoros napja ! http://www.leggo.it/news/esteri/il_motociclista_sfortunato_sbatte_su_un_suv_poi_su_un_palo_ma_non_finisce_video-2115521.html |
Ullyses | 18733 | 26. Oktober 2016 10:04 | reply to: 18731 |
MEGDÖBBENTÕ... ennek ellenére én is tapasztalom, ha másodiknak megyek nem biztos hogy észrevesz, ill tudatosul a kanyarodó-manõverezõ másik jármû vezetõjében hogy jön még egy motoros is... Valóban, célszerû ilyenkor lassítani vagy akár az elsõbbségrõl is lemondani. ... ...és az õszben, ilyenkor már az úton átvonuló õzekre, apróvadakra is bizony lehet és kell számítani! |
galoscsabus | 18731 | 25. Oktober 2016 19:21 |
Tegnap délután egy kollégámmal dolgoztunk a városban, közben a helyi motoros "keménymag" oda-vissza brummogott elõttünk 10 percenként, természetesen farmernaci-sportcipõ-kesztyû nélkül összeállításban. Kollégám maga is szenvedélyes motoros, meg is állapítottuk, hogy kapná bé a kedves kolléga :-) amikor mi melózunk, akkor itt izgat minket a szép napos õszi idõn.... Aztán azt is megbeszéltük, hogy ha hazaérünk, akkor még pont lesz egy kurta órácska, egy kicsit megjártatni a paripákat. Neki annyival fontosabb volt ez az utolsó lehetõség, mert november 1-tõl ki szokta vonatni a motort és csak április 1-tõl ül vissza rá. Én végül nem tudtam motorra ülni, más elfoglaltság miatt. Ma reggel folytatni kellett volna a félbemaradt munkát, de Á. nem jött....jött helyette a rossz hír, hogy tegnap este összetörte magát és a motorját is.......igaz, senki nem tudott semmi biztosat, az információk csak szûken érkeztek, de már egyértelmû volt, hogy "biztosan 160-nal ment"......"mert mindig megy, mint az állat"......"hideg van már ilyenkor motorozni, nincs már tapadás, én már csak tudom, 25 éve volt egy nyalóka MZ-m"....."mondtam is neki vagy két hete, hogy meglásd, még összetöröd egyszer maga gyerek"...... stb.....stb.... szóval beindult a mindent tudó gépezet, egymást túllicitáló faszfejekkel és károgó hülyepicsákkal..... :-( De délután végre válasz érkezett a délelõtt küldött sms-re, aztán fel is hívott. Nagy fájdalmai vannak, de elmesélte, mi történt. Egy autó után haladt, tõle kb. 50-60 méterrel. Az óra kb. 100-at mutatott, ami a valóságban lehet vagy 93-95 km/h. Már messzirõl látta a szembejövõ sávban álló és balra nagy ívben kanyarodni szándékozó pótkocsis MTZ traktort. Nem lassított, mert a traktor indexelve állt, õ nem volt az autó takarásában, biztos volt benne, hogy látja a traktor vezetõje. De amikor az autó elhaladt a traktor mellett, az befordult elé. Annyit tudott még tenni, hogy rárúgott a hátsó fékre (1000-es SV, ABS nélkül), a motor keresztbe állt alatta és elcsúszás közben belecsapódtak a traktor elsõ kerekébe. Onnan õ tovább, a sisakkal elhajtotta a vas fellépõt, majd a hátával a hátsó keréknek csapódva állt meg. Szerencséjére a traktoros már látta, hogy baj lesz, ezért fékezett és így nem hajtott át rajta. A kezdeti sokk miatt nem érzett fájdalmat, maga mászott ki a gép alól és megkérdezte a vezetõt, hogy ezt miért csinálta? Az teljesen meg volt zavarodva és sokkos állapotban csak annyit mondott, hogy õ isten bizony nem látta a motort a kocsi mögött, szerinte abban a pillanatban amikor elõre nézett, a motort pont kitakarhatta a szélvédõ elõtt álló nagy kipufogó dob. Aztán mentõk jötte és irány a kórház. A leltár a sok zúzódás mellett: 2 helyen eltört medence, 1 tuti nyaki és egy vélhetõ háti csigolya törés. Hatalmas mákjai, hogy jó cuccokban motorozott, a törött csontok mindenhol a helyükön maradtak, így "csak" 12 hét fekvés néz ki neki és valószínûleg teljesen fel fog gyógyulni. A traktoros bent volt nála, elismerte a felelõsségét, ez talán kissé megkönnyíti, hogy lelkileg hamarabb túltegye magát és csak a gyógyulással foglalkozzon. VIGYÁZZATOK! Az õszi mezõgazdasági munkák ideje alatt a sárfelhordáson kívül a másik komoly veszélyforrás az esetleg hetek óta szünnap nélkül, napi 12-16 órában a gépben ülõ, nyilván holt fáradt gépkezelõ!!! Ilyenkor bármilyen nyilvánvaló is az elsõbbségi helyzetünk, éljünk a gyanúval, hogy a másik fél nem vett észre, nem reagál kellõ gyorsasággal, stb... A jó az egészben, hogy õ mondhatta el és nem mások mesélték a helyszínelés után, vagy nem a sajtóból értesültem róla, a megszokott fekete rovatban...... |
eröt | 18728 | 24. Juli 2016 19:37 | reply to: 18727 |
Részvétem.Az eset nem egyedi.Szegény srác ráment.Hazafelé elõttünk poroszkált kb nyolcvannal egy furgon.Mikor elõzni kezdtem behúzódott a balra és index nélkül durván fékezve befordult jobbra.Majdnem baj lett.A fékek nem fáztak.
|
kawa70 | 18727 | 30. Juni 2016 22:24 |
http://www.boon.hu/halalos-baleset-oszlar-es-hejokurt-kozott/3097299 Ez ma reggel történt a házunktól 400 méterre. Most sétáltunk haza gyertyagyujtásból......Bár az ujságíró hülyeséget ír mert nyílegyenes védett úton haladt a motoros aki egy utcával mellettünk lakott, tõlük hordjuk a tejet. A szintén helybéli nõ alárendelt útról fordult balra, a szembejövõ sávba ahol a 25 éves fiatal haladt. Esélye nem volt...... Mi a faszért kell balra fordulva a szembesávba kisivben fordulni?????? Akár én is mehettem volna ott....de az meg tökmindegy.....Persze haozzá kell tenni, hogy ahonnan az Insignia fordult ki, esély nincs kilátni a nyamvadt bokroktól tavasztól õszig, teljesen ki kell bujni és meg kell állni hogy valami látható legyen. Naponta arra járunk mindannyian és évek óta ez van, várható volt. Ma hivtam az illetékes közút kezelõt, hogy meg kellett várni, míg valaki meghal emiatt? Majd kivizsgálják.... |
desiderus | 18726 | 5. Juni 2016 11:21 |
Nem semmi hidegvér...még a jobb karját is elrántotta, hogy elférjen. http://www.vezess.hu/vezetunk/2016/06/04/fel-centire-a-kaszastol/ |
TIZ | 18725 | 21. April 2016 21:59 | reply to: 18724 |
Ha magyar szoftverfejlesztõ szállna be a projektbe akkor még káromkodni is megtanítaná :-)
|
BRUDER mester | 18724 | 21. April 2016 09:57 | reply to: 18723 |
Hangjelzést baleset elkerülésére, vagy elõzéskor lehet használni. Baleset elkerülése után automata a program szerint nem dudákolhat. Ember nyomta meg. |
TIZ | 18723 | 21. April 2016 08:29 |
vajon a dudát is az automata nyomta? http://totalcar.hu/magazin/hidegindito/2016/04/20/aprilis_20/
|
Kawakarika | 18722 | 13. April 2016 20:36 | reply to: 18720 |
Naponta járok azon az útszakaszon,láttam a végzetes baleset helyszínét ma:(((( Döbbenet...a roncsmaradványok,az útszéli égés nyomok.Beleborzong az ember. Állítólag az áldozat 30év körüli srác volt.Egy kocsisort elõzött nagy sebességgel,és egy kukás autóval ütközött. Nyugodjék békében. |
Saed | 18721 | 13. April 2016 20:30 | reply to: 18720 |
Nekem ez elegge hazai kornyek.Allitolag egy autot elozott,szembol jott a kukas auto.Nem is ertem hogy lehetett.Jol belathato a kornyek.A srac Balatonalmadi volt 37 eves es 3 gyerek maradt utana arvan.
|
Powerslave | 18720 | 13. April 2016 12:28 |
http://www.hegylakok.hu/2016/04/gyorshirek/vegzetes-motorbaleset-77-es-uton
|
varajani | 18719 | 27. März 2016 11:31 | reply to: 18717 |
Sajnos ez a verés valószínûleg kapcsolatos a motorozással. Ez a nagy baj.
|
Hooliboy | 18718 | 27. März 2016 10:38 | reply to: 18717 |
Azért milyen fasza gyerekek lehetnek,hogy ketten elbírtak egy 70 éves emberrel.
|
Powerslave | 18717 | 26. März 2016 20:38 |
http://www.hegylakok.hu/2016/03/gyorshirek/verekedo-endurosok-rendorok-motorosok-segitseget-kerik Valaki(k) nagy bajban van(nak), gyerekek. Ha magadra ismersz, inkább jelentkezz önként, enyhítõ körülményként fogják figyelembe venni. |
TIZ | 18716 | 15. März 2016 13:14 | reply to: 18713 |
Ja, ha IZS Planetával voltál akkor biztos a felelõtlen száguldozás lehetett az oka - csak hogy kicsit oldjam a feszültséget :-)
|
Powerslave | 18715 | 14. März 2016 19:09 | reply to: 18714 |
http://hegylakok.hu/2016/03/cikkek/balesetmegelozes/fenybol-megart-sok Nem árt óvatosabbnak lenni :) Ellenben smice kolléga (alsó) hosszászólását érdemes még megtekinteni. Na az a felállás sokkal ijesztõbb, mint amit a videón lát az ember. |
tsanyi | 18714 | 14. März 2016 17:28 |
: http://www.origo.hu/auto/20160311-ennyire-remiszto-motoros-balesetet-ritkan-latni.html
|
tszebeni | 18713 | 14. März 2016 17:02 |
Üdv, motoron leginkább két esetem volt amikor leizzadtam: - Gyalogosok az út mellett: Tavaly nyáron nagy nyugodtan motoroztam az izs planetámmal (Szeged, Rózsa utca) a temetõ mellett, amikor is két egyenként 120 kilós cigány asszony kilépett az útra egy bmw-bõl és az utat teljes szélességében kitöltötték amikor is úgy gondolták nem mennek tovább. Kb 10 méteren belül meg tudtam elõttük állni, 2 dobfékkel kis farolással, de csak is azért mert elõtte állíttattam be a fékeket. A farolástól kicsit megijedtek, de így sem akartak lemenni az útról. - Kamion szemben: kb 12 - 13 éve ugyanezzel a planetával felszaladtam egy parkoló autóra, Szarvas belvárosában a 44-esen, úgy estefelé értünk oda feleségemmel (akkor még csak jelölt), mi oldalunk 2 sáv, szemben 1, amiben egy kamion rendesen elvakított (az arcomba kapcsolta fel a lámpáját), kisoroltam a külsõ sávba, ami mint kiderült parkoló sáv, csak nem vettem észre. Mivel az a szakasz üres volt, nem is volt gond, amíg rá nem mentem a beton fél gömbökre 2-3 másodpercen belül, olyan 50 - 60 km/h -val. Beljebb dobott a padkához, mire egyenesbe hoztam és lelassítottam olyan 20km/h-ra, nem tudtam kikerülni egy parkoló autót, aminek a bal hátulját telibe kaptam. Felszaladtunk a hátuljára, kb. fejtámla magasságig, de nem borultunk, nem estünk, meg tudtam kettõnket tartani, nekem a jobb vádlim ütõdõtt be valahova, asszonynak a combján lett zúzúdás a majrévas miatt. A motorban kb 20 ezer Ft-os kár lett (elsõ teleszkópok csere, elsõ sárvédõ lakatolás), az autóban 400 ezres (persze itt minden szir sz.rt az én biztosításomra csináltatott meg a tulaj, de nem bántam). Így utólag borzasztó nagy mákom volt. |
Powerslave | 18712 | 14. März 2016 16:12 | reply to: 18711 |
"nem egy elrontott kanyar volt (mint. pl. a mecseki eset)" Nem akarok ünneprontó lenni, de az is egy felelõtlen barom tudatos akciója volt. Tudatosan jaszkarizott közúton, beláthatatlan kanyarokban, mert faszagyerek akart lenni, aztán besokallt, és megölte a vétlen másikat. A tényállás egy az egyben ugyanaz, csak a BMW-sel ellentétben neki nem volt mákja. Hogy utólag bánja? Pont leszarom. Ha elõtte bánta volna, az nem került volna egy vele ellentétben civilizáltan közlekedõ motorostárs életébe. ...És akkor jön egy ilyen kankófészek a kék bimmerrel, aki nem tanul belõle (pedig kétlem, hogy sok motoros van itthon, aki nem ismeri a sztorit). Valószínûleg abból sem tanulna, ha a gyorshajtásért, meg a vázolt agyhúgyköves akciókért faszkorbács járna, az evolúció kezdetétõl legtávolabb esõ reakciója pedig egy "miccószbelecsög?" és/vagy egy "tötyögjenek a csírák" lenne. Holnap is pont ugyanennyi affinitással fogja magát belevetni a forgalomba mindaddig, amíg el nem egyengeti magát egy tereptárgyon, vagy egy másik jármûvön. Az meg sem fordul a két füle közt lötyögõ híg fosban, hogy ilyenkor egy másik fél egyetlen apró hibája, de akár egy szerencsétlen véletlen is meghúzhatja a ravaszt. Nyilván sokan várnak új szervekre, de az ilyen barom mást is megölhet (megintcsak ld. Mecsek), nem csak a saját, indokolatlan létezését kockáztatja. Összefoglalva, támogatom a visszamenõleges születésszabályzást. |
TIZ | 18711 | 13. März 2016 16:47 |
Ezúton szeretném üzenni a ma, 12 óra körül a Héreg környékén elszáguldott, kék BMW K1200L tulajdonosának, hogy a jó kurva anyáddal menjél szemben a saját sávjában, miközben egy nem túl jó minõségû és nem túl széles úton, kanyarban autót elõzöl! Ha nem motorral vagyok és nem tudok lehúzódni az út szélére, akkor most újsághír lennénk. Sõt, ennek a balfasz állatnak a sisakkamerás felvételén is csámcsoghatna az internet, mert kamera az kell, hiszen meg kell mutatni a haveroknak hogy milyen faszán tudsz motorozni! Megelõzendõ pár kommentet, ez nem egy elrontott kanyar volt (mint. pl. a mecseki eset), ez bizony egy felelõtlen barom tudatosan elkövetett akciója volt. Engem nem zavar ha felcsavarodsz a fára, nem fogok érted sírni, csak másban ne tegyél kárt. Uff |
Hooliboy | 18710 | 26. Dezember 2015 15:46 |
Nem lennék most a szülõk helyében :-( http://24.hu/kulfold/2015/12/26/karacsonykor-halt-meg-az-ajandekkent-kapott-motoron/ |
varajani | 18709 | 17. Dezember 2015 11:45 | reply to: 18708 |
Ezért biztonságosabb a motorozás! Ha autóval vagy, véged! |
tsanyi | 18708 | 17. Dezember 2015 11:06 |
:http://www.origo.hu/auto/20151216-motoros-baleset-arokba-hajtas-utkozes.html
|
varajani | 18707 | 30. November 2015 15:10 | reply to: 18706 |
Nem árt, ha tudjuk, mit szabad a rendõrautóknak. http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/11/30/mit_szabad_a_rendornek_es_mit_nem/ |
TIZ | 18706 | 15. November 2015 12:01 | reply to: 18705 |
Az ilyenért csak fogház fokozatot adnak ha egyáltalán letöltendõt kap és nem felfüggesztendõt. A jog azt nézi hogy mit csináltál nem azt hogy mi lehetett volna belõle. A fogház a legenyhébb, nyitott ajtók, könyvtár, TV, stb. Még mielõtt valaki lecsapna a témára, jogász ismerõsömtõl tudom aki látogatóként volt ott :-) De tényleg felháborító hogy nem lehet kiírni a nevét. Ezt talán a bíróságon lehetne elcsípni mert a tárgyalások menetrendje nyilvános. |
Dodiba | 18705 | 14. November 2015 11:07 | reply to: 18704 |
Nem kapkodták el.... De a nevét nyilvánosságra hozhatnák a féregnek. Remélem odabent adnak neki adrenalint, ha már ennyire kereste. |
blaupunkt | 18704 | 14. November 2015 10:24 |
Végre elfogták .... A Soproni Rendõrkapitányság közúti veszélyeztetés bûntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt folytat eljárást a 30 éves H. G. ellen. A rendelkezésre álló adatok alapján a férfi 2015. március 14. és 2015. november 7. közötti idõben a 84-es és a 85-ös számú fõutakon, Sopron, illetve Kapuvár térségében öt alkalommal veszélyeztette a közúton közlekedõket. Az autó vezetõje minden esetben áttért a menetirány szerinti bal oldalba, ahol leszorította az útról a szembõl közlekedõ gépkocsikat. A bûncselekmények következtében személyi sérülés nem történt, anyagi kár nem keletkezett. A soproni rendõrök adatgyûjtést követõen azonosították a gépjármû vezetõjét, akit otthonában elfogtak és elõállítottak a rendõrkapitányságra. A gyanúsított kihallgatásakor beismerte a bûncselekmények elkövetését, a nyomozók õrizetbe vették. http://www.police.hu/hirek-es-informaciok/legfrissebb-hireink/bunugyek/veszelyeztette-a-kozlekedoket-videoval https://youtu.be/ixMZPndsywU http://ripost.hu/cikk-eletveszelyes-amokfuto-garazdalkodik-a-85-os-uton |
TIZ | 18703 | 5. November 2015 16:32 | reply to: 18702 |
Voltam vezetéstechnikai oktatáson az Autóklubnál, vizes pályán és megtapasztalhattam hogy egy kikerülési manõver 30-cal még ment, 50-nel már nem. A fékezésre ez ugyanúgy igaz. Nekem nemrég Esztergomban a Tesco körforgalomban sikerült így faroltatnom a TDM-t de megálltunk :-) |
Ispan | 18702 | 5. November 2015 16:08 |
Nagyon régen nem volt necces helyzetem tegnapig. Már sötétben mentem hazafelé az Attila úton a Moszkva tér felé, (lánykori nevén Széll Kálmán tér) kb olyan 60 km/o sebességgel, mikor egy zebránál a mellettem elõttem levõ autó hirtelen úgy gondolta, hogy megáll, és átengedi a három gyalogost. Picit késõn kapcsoltam,de egy jó 8-10 méteres csúszással vész fékezve sikerült megállnom. A nagy zajra az emberek megálltak a zebra közepén,tehát valószínû,hogy még át tudtam volna rongyolni, de ha plusz tízzel megyek tuti, hogy nem állok meg. Aztán ezen elmélkedtem, hogy bizony nem hülyeség az az 50 km/o a sûrûn lakott településen. A Heidenau K 60 viszont nagyon jól tapadt, hogy valami pozitív is legyen! :roll: |
kawa70 | 18701 | 5. November 2015 09:45 | reply to: 18700 |
Nem erre értettem hanem az ítélet illetve megosztas arányára. Természetesen a baleset elhárítása érdekében akár 5 km/h is jelentõséggel bir.
|
varajani | 18700 | 5. November 2015 09:39 | reply to: 18699 |
"És innen kezdve mindegy hogy 80 vagy 100" Nem mindegy! -Aki látja a közeledõ jármûvet, látja hogy gyorsan jön, de nem gondolja, hogy ennyire gyorsan! -Aki motorral jön látja, hogy kihajtanak elébe, de már hiába fékez, mert nem 80-al jött, hanem 100-al! |
kawa70 | 18699 | 5. November 2015 09:32 | reply to: 18698 |
A felelõsség megosztas teljesen jogos es az arány is elfogadható szerintem. Az 50 helyett 110 valoban nem kevés de van olyan nem forgalmas hely idõszak amikor könnyen beleszaladhat az illetõ. És innen kezdve mindegy hogy 80 vagy 100.
|
TIZ | 18698 | 5. November 2015 09:23 | reply to: 18696 |
Szerintem az 50-50%-os felelõsségmegosztás korrekt, a beforduló autósnak fel kellett volna márnie hogy nagy sebességgel közeledik felé a jármû, a motorosnak meg nem kellett volna durván gyorshajtani. Egy általában is állat módon közeledõ volt kollégámnak volt hasonló esete: az Árpád hídon húzott éjszaka 120-szal és egy Suzukis hölgy nem tudta ezt felmérni és sávváltás közben elévágott. Ott is hasonló ítélet született. Sajnálom ha ezzel kegyeletet sértek de szerintem elég felelõtlen aki 50 helyett 110-zel megy valahol (feltehetõleg lakott területen). Pont az ilyen helyzetek miatt, mert hiába tudom (vagy vélem) magamról hogy én iszonyú ügyesen terelgetem a gépemet, a túléléshez azt kell feltételeznem hogy a többiek pedig nem. |
bakossanyi60 | 18696 | 5. November 2015 07:25 |
http://www.szabadfold.hu/aktualis/jogi_esetek_otven_helyett_szaztizzel
|
Powerslave | 18695 | 22. Oktober 2015 16:57 | reply to: 18694 |
Minek a beismerésével is? Hogy sem a hozzászólással, sem annak törlésével nem értek egyet? Hát ez így monduk igaz, azzal a kitétellel, hogy a HSZ-nek azért volt foltokban némi igazsága. Egyúttal, Tisztelt Moderátorok, ez is egy tanulságos helyzet: Minden jel arra utal, hogy a jelenlegi "árulkodási" rendszer nem a legmegbízhatóbb. |
Powerslave | 18693 | 20. Oktober 2015 15:01 | reply to: 18692 |
Ez egy jó kérdés, mert bár a szerzõvel nem sokban tudok egyetérteni (amiben meg nem, abban nagyon-nagyon nem), a törlés/töröltetés indokolatlan volt.
|
1Laciapu | 18691 | 19. Oktober 2015 20:19 |
Vannak autótípusok, akikre a szokásosnál is sokkal jobban figyelek, mert tapasztalataim alapján "nem bízhatok bennük, hogy szabályosan, kiszámíthatóan" közlekednek. A 24 órából többféle jármûvel napi 10-15 órát az utakon töltök úgy 25 éve. Szegény típusok nem tehetnek róla, de gazdáik miatt kivívták maguknak ezt a megkülönböztetett figyelmet. A törölt hsz-ben említett is közöttük van, ez többnyire gyorshajtás miatt... |
Tizedes | 18690 | 19. Oktober 2015 19:33 | reply to: 18686 |
Elolvastam és egyáltalán nem értek Veled egyet. Csak azért nem írom le a véleményemet, mert az nagyon negatív lenne a számodra.
|
gezasz | 18689 | 19. Oktober 2015 18:16 |
Az átlagmotoros nem számít arra ,hogy egy átlag autó 150-160nal megy egy fõuton. Nem könnyû felmérni egy pillanat alatt a szembe jövõ sebességét, ehez nagy rutin kell szerintem. Az,hogy hogyan oldja meg valaki az ilyen helyzetet az függ a rutinjától. Illetve,hogy képes -e valaki "feladni" egy ilyen necces elõzést. Nem úgy érezve, hogy most hatalmasat csorbult az egója, ha fékez és visszabújik az elõzendõ mögé. Remélem ez nem negatív komment volt, ha már ez volt a kérés |
Kawakarika | 18688 | 19. Oktober 2015 16:40 | reply to: 18687 |
Na de Kedves TIZ! A "kolléga"kifejezett kérése volt a negativ kommentek kerülése. Azt hiszem sokan ismerjük a helyszint,sokunknak lenne is véleménye a történtekkel kapcsolatban. De valószinû a kérésnek eleget téve mellõzzük a hozzászólásokat. Pedig több sebbõl vérzik a dolog...:((((( Biztos érted mire gondolok. |
TIZ | 18687 | 19. Oktober 2015 16:31 | reply to: 18686 |
Én ezzel nem büszkélkednék. Jól ismerem az útszakaszt, én is mentem ott már 120-szal de a 150-160 erõs túlzás fõleg ha szemben is jönnek. Mit nyertél ezen a pár kilóméteren ezzel a tempóval? Megérte? A 710-es út 17 km hosszú, két körforgalommal. Ha ezeket nem is vesszük figyelembe és úgy számolunk hogy ott is 160-nak mentél akkor idõben nem egészen 3 percet nyertél (a valóságban persze kevesebbet). Ettõl persze a motoros kolléga egy nagy barom ha így jön ki elõzni és mákja van hogy ha ezt még el tudja olvasni. |
TIZ | 18685 | 6. Oktober 2015 19:35 | reply to: 18683 |
A kommentelõ viszont ne hagyja az agyát a tudományra mert hiába olvas, megérteni nem képes a tartalmat. Barázdálatlan felületrõl még a szike is lecsúszik.
|
Botanikus | 18684 | 6. Oktober 2015 17:50 |
Az egyetlen hozzászóló is elmehet az annyába ! Egyrészt, másrészt a cikk írója is ! Hogy ne változzon a motorosokról kialakult válemény , azért a végére csak oda kell írnia, hogy gyorsan mennek a " nemcsak a motorosok,hanem az autósok is ! Miért nem azt írja, hogy 10 gépjármûvezetõböl 7 ittasan vezet ??? |
szabcsab | 18683 | 6. Oktober 2015 16:14 | reply to: 18682 |
:( Mily "kedves" hozzászólása volt az eddigi egyetlen kommentelõnek:( |
bezz | 18682 | 6. Oktober 2015 12:45 | reply to: 18678 |
http://www.szoljon.hu/jasz-nagykun-szolnok/kek-hirek/tragikus-baleset-orizetben-a-sofor-632671
|