Please log in

Registration Forgot password






Yamaha TDM
Comment
Előző oldal Következő oldal
kawa70 (msg) 118123 Nov. 15, 2017, 5:29 p.m.   x
Na, épp jókor jöttem, zajlik az élet :))
Tiszta sportmotor:)) Már csak egy jó simson kéne:))
     Reply to this


lendvai (msg) 118122 Nov. 15, 2017, 5:14 p.m.   reply to: 118121 x
Meg kell jegyezzem (illetve elmondom a véleményem, mert megtehetem) hogy ha az én szavaimat így forgatod ki (útszélét illetően csak kockázatról volt szó, amit megelőzendő a karbantartáshoz speciális szerszámok és/vagy szoftverek kellenek). Ezeket nem magammal cipelem és várom a trélert az út szélén lerohadva. Ennek fényében a többi, szerintem frusztrált (germán, digó, mi meg a büszke balkán, ugye, ugyan már, van ezeknek becsületes nevük is :-) ) véleményt, valamint Csikós kollégáról alkotott véleményt sem tartok hitelesnek. Ahogy a trélerest sem, van, aki a francia technikából él állítólag. :-) Te magad is a saját gépeidet isteníted, míg másokat fikázol, miért gond ez másnál? :-) Ez egy alapvető emberi természet. Régi szerelmek is voltak, amiket ma esetleg utál az ember, akkor mégis működött. :-) Csak tudja elismerni az ember a tükör előtt. :-)
Jelenleg én is a japán technikát tartom a legmegbízhatóbbnak, ha a statistikai átlagot nézzük, de ez nem jelenti azt, hogy a németek és az olaszok, valamint a franciák között nincs, ami hibamentesen működik. Ezért is várok ki, kell a statisztika. :-)
     Reply to this


1Laciapu (msg) 118121 Nov. 15, 2017, 5:03 p.m.   x
Csikósnak az összes eddig megjelent cikkét kivétel nélkül olvastam. Új teszteket, használtakat, saját autóit, motorjait. Amíg nála van, addig a legjobb, legszuperebb, mindegy, mekkora szopás, mennyi pénzbe van, meg van magyarázva, miért jó ami másoknak nem. Mihelyst eladta, jön a másik oldal, hogy tulajdonképpen ez is, az is rossz volt benne, de majd most az "új" az milyen király! A digó gépekről nem vitatkozom, olvastam Guzzi, Aprilia, Lancia stb. fórumokat eleget. Gyönyörűek, a legszebb motorok, autók. De soha nem kéne. Az igazi vak szerelem. Ha bíznál benne, Te sem így írnál az álmodról. Útszéle, szerszámkészlet, szoftverek stb.? Mások felülnek a TDM-re, Rexire, más japókra és eszükbe nem jut, hogy nem érnek haza. A germán és a digó. A sznobság és a szerelem. Akiknek legjobb barátjuk a tréleres. / ezt maga a tréleres mondta /
De befejeztem, mindenki arra és abba ül, amire akar, ez a szép a demokráciában, mondták már előttem többször is. A vélemény meg szabad és lehet többféle is, aki akarja, eldönti, melyik áll közelebb az övéhez.
     Reply to this


lendvai (msg) 118120 Nov. 15, 2017, 2:06 p.m.   reply to: 118119 x
Ezzel még tartozom, nem tudtam a füled hallatára tiltásig forgatni. :-) Majd tavasszal. :-) Én se hallottam még az enyémet hátulról kiforgatva (akár tiltásig), kíváncsi vagyok rá. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 118119 Nov. 15, 2017, 1:57 p.m.   x
Visításnak én se hínám, alapjáraton csak morog meg dorombol, nekiengedve hörög, ha meg eltépem a száját, akkor ordít mint az állat, de nem azzal a nyamvadt hanggal amit a mini tuningdobok tudnak, hanem azzal a méllyel, amihez kell ez a böszme nagy hurkatöltő rá a megfelelő űrtartalommal. Állandóan 6000 alatt? Szegény motor, sose tudja meg mi az a leszabályzás. Rexikének jó ismerőse az is......:)))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 118118 Nov. 15, 2017, 11:54 a.m.   reply to: 118114 x
Ez az egyik rizikófaktor, amit be kell vállaljak, lévén magam piszkálgatom a cuccaimat készülök is rá lelkiekben. Az biztos, hogy nagyobb összeget kell elkülöníteni speciális szerszámok, dokumentációk meg szoftverek beszerzésére, ami meg túlmegy az ésszerűség határán arra találni kell egy megfelelő szakembert és feladni a fene nagy egót, rá kell bízni. Egy testastretta DVT vezérlés beállítás 30 ezerkm-enként most még megoldhatatlannak tűnik számomra. Aztán ki tudja, lehet beletanulok. És valószínűleg minden szezon végén szét kell borítani a gépet az említett kontakthibák megelőzése végett. De ez egy ilyen kényes ribanc. Aztán lehet a hátralévő időben kiderül, hogy túl nyűgös és csak a szépségéért nem kell majd. :-)))
     Reply to this


lendvai (msg) 118117 Nov. 15, 2017, 11:48 a.m.   reply to: 118116 x
Így van, mindenki azzal jár, amivel akar, ha meg én ítélkeznék Csikós gépparkja fölött látatlanban, miszerint "tudvalévően szar", akkor azért szégyellném magam, ha nem tudnám tényekkel alátámasztani honnan is vettem ezt az enyhén szólva degradáló infót. Ez egy kicsit ellentmondásos így. Van, aki boldog azzal, amije éppen van neki, még ha állandóan szerelnie is kell és ez szerintem mindennél többet ér.
     Reply to this


1Laciapu (msg) 118116 Nov. 15, 2017, 11:08 a.m.   x
Már bocsi, de Csikósnak mindig az a világ legjobb autója-motorja, ami éppen van neki. És ezt hosszan tudja indokolni. Nem baj, hogy tudvalévően szar, megvan, miért szuper.
Visító négyhengeres? Egy 400 vagy 600 persze, hogy pörgetős, de az enyém még 6000 fölött sosem járt, előzni is nagy ritkán kapcsolok vissza 4-be, pedig mindig ketten járunk, dobozolva. Itt az Alpokban is tol mint a mozdony, hangját is alig hallom, csak a jellegzetes fütyülést, mint ha turbós lenne :))) Persze mindenki azzal jár amivel akar...
     Reply to this


kawa550 (msg) 118115 Nov. 15, 2017, 9:37 a.m.   x
Másrészt ha csak valami katasztrófa közbe nem jön, akkor szerintem én már a rexiről megyek nyugdíjba. Amíg fel bírok rá mászni, addig jó, ha meg már nem, akkor másikra se nagyon, akkor el kell engedni ezt a motorozós dolgot, egy 60 centis chopperen nem fogok terpeszben bohóckodni 80-al, akkor már egyszerűbb kocsival menni. Van még tán 10-15 évünk, addig kitart ez is. :)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 118114 Nov. 15, 2017, 9:33 a.m.   reply to: 118113 x
Valszeg a szerkezeti problémák időben elvégzett megfelelő karbantartásokkal elkerülhetőek. Ami engem igen taszít ezekben az új motorokban, az az átlagember (sőt, még az átlag szerelő!)számára teljességgel átláthatatlan és érthetetlen mértékű és bonyolultságú elektronika, ahol 10 évesen elég lesz egy darab korrodált érintkező egy 10 vezetékes csatlakozóban ahhoz, hogy az egész motor ott térdeljen az út szélén.
     Reply to this


lendvai (msg) 118113 Nov. 15, 2017, 8:59 a.m.   reply to: 118112 x
Erre most mit mondjak én 4x évesen, 7 év motorozással és két elfirkálással a hátam mögött: meg akarok venni egy olyan motort, ami 100%-ban alkalmas arra, hogy kinyírja a tapasztalatlan vezetőt. :-) De hát szép, meg böszme. :-) Na meg alulról tol, én meg nem szeretem az egekbe pörgetni a blokkot, a visító 4 hengeres hang engem taszít. Fejben elég jó vagyok, túl fogom élni. Autópályán vagy hasonló tempónál két személlyel meg néha kevés előzéskor az a 86 paci ami alattam van, igaz egy szerpentinen bőven elég ahhoz, hogy ledobjon magáról. De a lényeg, hogy Ritával jól fogunk mutatni egy Multistradán. :-) Vagy az út mellett lerohadva, ezért várok még pár évet. De az a gyanúm, hogy az ilyen rémtörténetek mögött is az elhanyagolt karbantartás áll. Csikós kolléga úgy tűnik konkrétan szerelmes a 750SS-ébe és nincs vele olyan baja, ami megmagyarázhatatlan olaszmotor nyűg lenne.
     Reply to this


kawa550 (msg) 118112 Nov. 15, 2017, 8:04 a.m.   reply to: 118111 x
Sejtettem hogy valami ilyesmi lesz, mert felfele nem lehet egy 1.2 bandit kinőni. Nekem valszeg sose nő majd be a fejem lágya, mert 50 évesen is jobban élvezem a mindenhonnan ész nélkül toló rexit. A tehenet is nagyon szerettem, mert bohócot csinált hegynek felfele az összes sportmotorból a zsíros középtartomány, de ennek meg az összes tartománya zsíros, olajos, vajas, meg ami még lehet. :)))))))) Tök mind1 melyik sebesség meg hányról gyorsítasz, ez csak húz, tol meg megy mint az állat. És ahogy arról asszem egy totalbike cikk is szólt, a jó motor bunkóvá tesz, ezzel nem lehet szabályosan közlekedni, 5.-ben ha rendőr jön mögöttem a városban, akkor vagy a féket kell húzni, vagy visszatenni 4.-be, mert alapjáraton is túllépi a megengedettet, ha meg megpöckölöm a gázt.... Azét csodálkoznék, ha majd néha nem hiányozna a gőzmozdony a csere után.
     Reply to this


gezasz (msg) 118111 Nov. 15, 2017, 7:44 a.m.   reply to: 118107 x
Nem úgy értettetem a kinövést. Úgy mint a gyerek a játék korszakát. Magyarán élni akarok, ez nagyon megy. Kivánja hogy húzzad neki
     Reply to this


gezasz (msg) 118110 Nov. 15, 2017, 7:42 a.m.   reply to: 118106 x
Kösz megnézem!
     Reply to this


Kilos (msg) 118109 Nov. 14, 2017, 9:33 p.m.   x
Yamaha TDM találkozó
2018.05.25.-27. Szajol
Jelentkezés itt: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0

Az első 3 hely a szervezőknek fenntartva!
Írjátok be magatokat - ha valami nem megy jelezzétek itt a fórumban.
A táblázat majd igény szerint folyamatosan bővül.
     Reply to this


Kilos (msg) 118108 Nov. 14, 2017, 9:26 p.m.   reply to: 118105 x
Beírtalak, de ha géphez kerülsz nézz rá, egészítsd ki, pontosítsd, légyszíves.
     Reply to this


Itil900 (msg) 118107 Nov. 14, 2017, 9:14 p.m.   reply to: 118100 x
Egy banditot nek nehéz kinőni! Hány centi vagy?
     Reply to this


tazsor (msg) 118106 Nov. 14, 2017, 9:08 p.m.   x
Van egy remek állapotú 2003-as TDM 900-am eladó. Ár: 850000 Ft.
Képesmotoron, jófogáson meg tudod nézni. Bátran ajánlom.
     Reply to this


Itil900 (msg) 118105 Nov. 14, 2017, 9:05 p.m.   reply to: 118077 x
Pöttyints már be bennünket is! Telón nem megy az excell. 2 fő szombat -vasárnap. Umykával.
     Reply to this


lendvai (msg) 118104 Nov. 14, 2017, 8:40 p.m.   x
Ma újabb cikszámváltással szembesültem. Mivel a boats.net-en nem találtam a TDM900-hoz hátsó fékbetét garnitúrát, ami az alkatrészkatalógus alapján 5PS-W0046-00 ezért megrendeltem az itteni Yamahától. Meg is jött, 11 ezer HUF, csak a csomagoláson 3D8-25806-00 van. Rövid nyomozás után kiderült, hogy ez váltja a régi cikkszámot. Ezt viszont nem csak a TDM900-ba szerelik, hanem az USA-ban forgalmazott chopperekbe is. Meg az 1200-es Super Tenerébe is. Van is a boats.net-en 23.67USD-ért, ami nagyjából 6437 Ft. Persze erre még jön a szállítási költség, de több alkatrésznél mindenképp megéri. A gyártója nem Sumitomo, hanem Akebono, ők is japánok. A felszínét nézve rézszínű szemcsék látszanak, valószínűleg szinter betét lesz.
     Reply to this


lajostrom (msg) 118103 Nov. 14, 2017, 7:57 p.m.   reply to: 118102 x
Reméltem! Ezt vártam, csak előbb jött. Akkó' ma Géza nap
     Reply to this


gezasz (msg) 118102 Nov. 14, 2017, 7:54 p.m.   reply to: 118101 x
Inkább igyál! Kinőttem, ennyi
     Reply to this


lajostrom (msg) 118101 Nov. 14, 2017, 7:47 p.m.   reply to: 118100 x
Mingyá' beájulok. Vagy igyak?
     Reply to this


gezasz (msg) 118100 Nov. 14, 2017, 6:34 p.m.   reply to: 118099 x
Igen. Egyenlőre nem sürgős mert a Banditot még árulom
     Reply to this


C.J.Jani (msg) 118099 Nov. 14, 2017, 6:24 p.m.   reply to: 118096 x
Géza: a TDM Neked kellene?
     Reply to this


lendvai (msg) 118098 Nov. 14, 2017, 6:15 p.m.   reply to: 118097 x
Az a mágikus 36 ezer km. :-)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 118097 Nov. 14, 2017, 5:54 p.m.   reply to: 118096 x
Facse tdm csoportban van kettő is, nem ismerem őket csak olvastam.

"Ha valaki egy nagyon jól kihasználható olcsó újszerű motort szeretne magának akkor érdemes megnézni ezt a rendkívül megkímèlt, 2003- as évjáratú, Yamaha TDM 900 as motorkerékpárt, amely 36 ezer kilométert futott ! Érdeklődni privátban vagy a 70-630-3059 es telefonszámon lehet. Irányár : 888.888 Forint"

"TDM 900, 2002-es. ~70e km-el. Műszaki, 2019 júliusig.
Olasz kivitel, + tettem rá givi motorvédő csövet, meg gyári középállványt. Givi monokey doboztartó rendszer, és 3 givi doboz van hozzá. 2 gyári kulcs, szervizkönyv, olasz forgalmi is megvan, előző tulajok visszakövethetők.
Amit következő szezon előtt költeni kell rá: hátsó gumi, légszűrő, olaj, olajszűrő. Ajánlanék még egy vezérműlánc cserét, és szelephézag ellenőrzést is. Első gumi még kb. fél utas, ha megfelel a bt023. Lánccal, fékkel mostanában nem kell foglalkozni, ezekben még több tízezer km van. Nincs lelakva a gép, néhányan ismerik a csoportból.
Mennyi lehet egy ilyennek a reális ára. 800e környékén? Esetleg innen érdekelhet valakit? Addig nem hirdetem."
     Reply to this


gezasz (msg) 118096 Nov. 14, 2017, 5:21 p.m.   x
Eladó 900-as TDM érdekelne 2003-2005 közötti. Ha van valakinek ne fogja magát vissza
     Reply to this


lendvai (msg) 118095 Nov. 14, 2017, 4:10 p.m.   reply to: 118092 x
Az olyan lenne, mint a Fiat Seicento négy kipufogóval. :-)
     Reply to this


Tomchy (msg) 118093 Nov. 14, 2017, 3:27 p.m.   reply to: 118092 x
Vagy hoz Szajolba mindenki egy fél kiló piros festéket, meg egy collos ecsetet... :)
     Reply to this


Flenegen (msg) 118092 Nov. 14, 2017, 2:38 p.m.   reply to: 118091 x
Van jó dekorosom, ha gondolod akkor totálba fóliázza a TDM-et Ducára... :)
     Reply to this


lendvai (msg) 118091 Nov. 14, 2017, 2:05 p.m.   x
Ha addigra esetleg meglesz a Multistrada, akkor tovább rontjuk az arányt, de jelen állapot szerint ez nem valószínű. :-)
     Reply to this


Tomchy (msg) 118090 Nov. 14, 2017, 8:15 a.m.   x
Beírtam én is magunkat szombatra, igyekszünk tiszteletünket tenni mi is. Meg aztán így javul a Tdm/ésatöbbi arány is... :)
     Reply to this


tomhahn (msg) 118089 Nov. 13, 2017, 11:48 p.m.   reply to: 118088 x
Oks
     Reply to this


Kilos (msg) 118088 Nov. 13, 2017, 11:47 p.m.   reply to: 118087 x
Tamás, írd be a két főt! Ha nem jön, akkor könnyebb szobatársat találni melléd mint szobát kettőtöknek!
     Reply to this


tomhahn (msg) 118087 Nov. 13, 2017, 11:32 p.m.   reply to: 118085 x
Halihó!
Nálam a második fő még képlékeny!
     Reply to this


kawa550 (msg) 118086 Nov. 13, 2017, 10:21 p.m.   reply to: 118084 x
Kend ne vigyorogjon itt, Kistolmácson 2 perc hijján sikerült meglépned előlem, de majd most elkaplak! :)))))))))))
     Reply to this


Robi70 (msg) 118085 Nov. 13, 2017, 10:10 p.m.   reply to: 118083 x
Azémég 6:5-re vezetünk!:)
Van ahol ez qrva jó eredménynek számítana.
Itt monnyuk nem, de fog ez még változni!:)
     Reply to this


mati12 (msg) 118084 Nov. 13, 2017, 10:06 p.m.   reply to: 118083 x
:-))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 118083 Nov. 13, 2017, 9:51 p.m.   x
Baccki, telefonáljátok körbe a tádésokat, mert lassan több a kinemmonnyuk mint a tádé...:)))))))))
     Reply to this


Endruz (msg) 118082 Nov. 13, 2017, 9:38 p.m.   reply to: 118077 x
Köszi Laci!!!
     Reply to this


Robi70 (msg) 118081 Nov. 13, 2017, 8:29 p.m.   reply to: 118079 x
Kössz a táblázatot Kilos!
     Reply to this


Robi70 (msg) 118080 Nov. 13, 2017, 8:28 p.m.   reply to: 118079 x
Pont ott voltam. Láttam!
Szittem én baxtam el valamit!:)))
     Reply to this


Kilos (msg) 118079 Nov. 13, 2017, 8:27 p.m.   reply to: 118078 x
Köszi Fidó! :D Javítottam!
     Reply to this


Fido71 (msg) 118078 Nov. 13, 2017, 8:21 p.m.   x
Ott leszek ..... napon Szállást kérek
2017. 05. 25. 2017. 05. 26. 2017. 05.27. 2018.05.05. 2018.05.06.
Valami nem jó...
     Reply to this


Kilos (msg) 118077 Nov. 13, 2017, 7:35 p.m.   x
Yamaha TDM találkozó
2018.05.25.-27. Szajol
Jelentkezés itt: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0

Az első 3 hely a szervezőknek fenntartva!
Írjátok be magatokat - ha valami nem megy jelezzétek itt a fórumban.
A táblázat majd igény szerint folyamatosan bővül.
     Reply to this


lendvai (msg) 118076 Nov. 13, 2017, 1:58 p.m.   reply to: 118075 x
OK, ha Ritát utolérted, akkor majd megsúgom én hol tartok. :-))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 118075 Nov. 13, 2017, 1:43 p.m.   reply to: 118074 x
Ahhoz még vállasodnom kell kicsit. :))))
     Reply to this


lendvai (msg) 118074 Nov. 13, 2017, 1:02 p.m.   reply to: 118072 x
Asszem Rita valami 6-8kg-osnál tart most, szóval igyekezz! :-)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 118073 Nov. 13, 2017, 12:57 p.m.   reply to: 118069 x
Dehogy! Rexike is pont olyan, mint Ajsa, ránézel oszt tudod hogy ezzel nem kéne kikezdeni. Közben meg halál jó fej mindegyik. :)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 118072 Nov. 13, 2017, 12:50 p.m.   reply to: 118071 x
Vigyázzá kisgyerek, edzésbe kezdtem, súlyzózok. Egy 1.5 kilóssal.....:)))))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 118071 Nov. 13, 2017, 10:45 a.m.   reply to: 118066 x
Hát legalább a motor legyen már muscle... :-)))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 118070 Nov. 13, 2017, 10:44 a.m.   reply to: 118067 x
Kíváncsi vagyok mikor köt ki a MotoGP-ben. A superbike mostanában tényleg arról szól, hogy a népek vegyenek Kawasakit merthogy látjátok feleim szümtükkel.:-) Rea addig izgalmas, míg előrevereksz magát ha nem az első sorból indul (nagy átlagban max. 2 kör alatt, pozíciótól függetlenül), aztán már csak a többieket érdemes figyelni. Meg Rea slow-motionjait, tanulás és stílus céljából. A katari futamon Ritával azt számoltuk hogy hányszor szartam volna össze magam ha olyat kell mentenem mint Davies, mert még a plexit is elharapta közben.:-))))))
     Reply to this


Itil900 (msg) 118069 Nov. 13, 2017, 10:43 a.m.   reply to: 118066 x
Ennyire hamis Rexike???
     Reply to this


lendvai (msg) 118068 Nov. 13, 2017, 10:37 a.m.   reply to: 118065 x
Hát minek lenne, ha az már nincs? :-)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 118067 Nov. 13, 2017, 10:29 a.m.   x
Különben ha már motorsport, akkor az se smafu, amit a zőccség meg a Rea művel már harmadik éve a superbike-ban. :))))))))) Az már azért szégyen, hogy néha 20 mp-et ver még a másodikra is. Ahhoz meg szólni sem lehet, hogy a nyomorultak esélytelenségük biztos tudatában már fordulatszám korlátozó szabályokat hoznak, hogy legyen valami tisztességtelen előnyön alapuló kis esélyük. :)))))))
http://totalbike.hu/hirek/2017/10/27/szabalyokkal_probaljak_megtorni_a_kawasaki_uralmat/
     Reply to this


kawa550 (msg) 118066 Nov. 13, 2017, 10:10 a.m.   reply to: 118063 x
Ex tdm-eseket beengednek, vagy ha nem, akkó bemegyünk Rexikével izomból, ha mán eccer musclebike....:))))))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 118065 Nov. 13, 2017, 10:08 a.m.   reply to: 118064 x
És ha 140 év előnye lenne, akkor sem lesz soha a tetves életben az 500 2T királykategória bajnoka. :)))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 118064 Nov. 13, 2017, 8:05 a.m.   reply to: 118060 x
Kicsit elfogultnak tűnsz, de nem baj. :-) Majd idővel kiderül a kis köcsög mit ér el. :-) 14 évvel van előnyben. :-)
     Reply to this


Itil900 (msg) 118063 Nov. 13, 2017, 7:56 a.m.   reply to: 118048 x
Lássuk azt a táblázatot! Íratkozok is fel másod vagy harmad magammal! Szigorúan Tdm,vagy más is képviseltetheti magát? Legfeljebb Tdm- ből Trike Family- t aplikálok...
     Reply to this


Itil900 (msg) 118062 Nov. 13, 2017, 7:45 a.m.   reply to: 118061 x
Megvétel után érdeklődtem,de úgy érztem,a Roi-nak szóló üzenet valahol nekem is címezve volt. A szélvédelem tényleg csapnivaló. 230 km- t jöttem vele,5x kellett megállnom melegedni!...vagy csak azért,mert 6-7 °C volt???
     Reply to this


Kilos (msg) 118061 Nov. 13, 2017, 12:43 a.m.   reply to: 118055 x
Valóban, nem Robi hanem Roi! - Őt nem ismerem, de a tapasztalat attól még ugyanaz. :)
     Reply to this


kawa550 (msg) 118060 Nov. 12, 2017, 11:11 p.m.   reply to: 118059 x
Sose fogja átadni, max kicsavarni lehet majd az élettelen kezéből. :))))) A marcsika meg egy kis köcsög, sose lesz 4 kategóriában világbajnok a motogp-ben, ahogy más se, ilyen csak egy volt és annyi is marad. :)))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 118059 Nov. 12, 2017, 10:49 p.m.   reply to: 118058 x
Rossinak lassan ideje lesz átadni a stafétát. Még mindig zseniális, de a korral azért már kopnak a sikerhez szükséges készségek is. Így van ez az ilyen portokban, Schumacher is szépen lassan kiöregedett anno a Forma-1-ből. Ide fizikum is kell, az meg kopik, ahogy az agynak a vonatkozó részei is. :-) Az a mentés, amit itt Marquez előadott kivételes, nem hiszem hogy sokan utána tudnák csinálni. :-) Mellesleg elég őrült ahhoz, hogy ne érdekelje mit kockáztat, ahogy ez ma is látszott. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 118058 Nov. 12, 2017, 10:16 p.m.   reply to: 118052 x
Egyrészt. Az a verseny, ahol a Rossi nincs az első háromban a bunyó sűrűjében , az egy szar verseny. Másrészt, az ausztrál futam, az verseny volt vazzeg, ez már csak olyan levezető izé. :D
     Reply to this


kawa550 (msg) 118057 Nov. 12, 2017, 10:13 p.m.   reply to: 118055 x
Én se értettem, de aztán visszagörgettem hogy kinek is volt ez a válasz?....:))))))))))))
     Reply to this


nferro (msg) 118056 Nov. 12, 2017, 9:41 p.m.   reply to: 118055 x
Sasszem:)
     Reply to this


Robi70 (msg) 118055 Nov. 12, 2017, 9:13 p.m.   reply to: 118054 x
Érdeklődve olvastam a hsz-t, de vmiért éreztem, hogy nem nekem szól!:)
Szóval figyeltél roi?!:)))
     Reply to this


Kilos (msg) 118054 Nov. 12, 2017, 9:04 p.m.   reply to: 118039 x
Robi, 5 szezon alatt 46 ekm-t tettem a 900-asba. Ennek min. 90%-a két személlyel, felcuccolva megtett túra km, éppen ezért nem hajtom, 110-120-as tempó, nagyon ritkán pályán max 150. Ilyen igénybevétel mellett az átlagfogyasztás 4,1 - 4,3 között mozog. Szezononként 10 - 12 e km-t megyek (az idei nagyon gyengén sikeredett!) így minden szezont olaj és o.szűrő cserével kezdek. Minden második szezon (20 ezrente) gyertya és levszűrő csere. Nem variálok az olajjal, 10w40 Repsol full szintetikus megy bele. 58 ezer km van a gépben, eredeti a lánc - nincs megnyúlva (32 ezernél megvettem az új szettet, még nem cseréltem) 6 éves az akkumulátor - tavasszal cserélem! Teleszkópokat idén tisztíttattam, friss olajjal feltöltettem - nagyon kellett neki, sokkal jobb lett! Fékfolyadék is cserélve lett idén. Most fogom vinni nagy szervizre - szelephézag és vezérmű lánc ellenőrzés lesz. jövőre megint nagy túrákat tervezek! :D
Hibák: ------ olyan nálam nem volt! :D
Típus hibák: azok csak bennem vannak mert
- "nem jó a szélvédelem" - de hát motor!!!!
- "magas építésű, magas súlypontú a gép" - de hát én 176 cm vagyok!!!
- "kényelmetlen az ülés" - de hát ültem már rajta 14 órát és le tudtam szállni, tudtam őszintén mosolyogni, pálinkát és sört is volt erőm meginni! TV néző fotelban sem bírsz egész nap ülni!
     Reply to this


Fido71 (msg) 118053 Nov. 12, 2017, 8:37 p.m.   reply to: 118048 x
De jó!!!! :)
     Reply to this


lendvai (msg) 118052 Nov. 12, 2017, 8:06 p.m.   x
Ez a hétvége a motorversenyekre lett szánva. Marquez ismét világbajnok és a mai MotoGP futam is besza-behu kategória volt. A legjobb az egészben hogy ha jön a verseny Rita már vackolja is be magát a TV elé. :-) Fejenként két szelet tortát ettünk meg a nagy izgalomra. :-)
     Reply to this


Kilos (msg) 118051 Nov. 12, 2017, 7:35 p.m.   reply to: 118048 x
Köszönöm a megbízást és természetesen elkészítem a táblázatot a talán már megszokott formában. Nem ígérem mára, de hamarosan kezdődhet a kitöltése.
     Reply to this


Robi70 (msg) 118050 Nov. 12, 2017, 7:23 p.m.   reply to: 118048 x
Szupi helynek tűnik a képek alapján!
A többi úgyis rajtunk múlik.
     Reply to this


kawa550 (msg) 118049 Nov. 12, 2017, 7:16 p.m.   reply to: 118048 x
Jó lesz! Ottvagyunkmá? :))))))))))))
     Reply to this


Endruz (msg) 118048 Nov. 12, 2017, 6:39 p.m.   x
Szóval ígértem pár héttel ez előtt infót a jövő évi TDM jubileumi 10-dik találkozóval kapcsolatban.

Tegnapi nap össze jöttünk (Scopyék és Szállítóék) egy beszélgetés és várható szervezési feladatokkal kapcsolatban.

Időpont: 2018. május 25-27

Központi helyszín: Szajol Convoy City http://www.convoycity.hu/

Egy előzetes felmérést mindenképpen szeretnénk indítani, amire megkérnénk Kilos-t, hogy a táblázatot készítse el és jelezzétek a részvételi szándékotokat ott!!!

folyt. köv.
     Reply to this


sagipet (msg) 118047 Nov. 11, 2017, 6:23 p.m.   x
Ja most látom ati is belinkelte már! Csak eladjuk már mittudomén kinek a dobozait lassan! :))
     Reply to this


sagipet (msg) 118046 Nov. 11, 2017, 6:12 p.m.   x
Ha valaki a téli leállás alatt túrásítani szeretne, ezt véletlen találtam, talán jó ár..

https://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1834694
     Reply to this


lendvai (msg) 118045 Nov. 11, 2017, 5:50 p.m.   reply to: 118044 x
Drágább, mint a gyári hátsó fékbetét garnitúra. Inkább a műanyagos...
     Reply to this


kozmax (msg) 118044 Nov. 11, 2017, 5:40 p.m.   reply to: 118018 x
Helyesbítek 12710Ft
     Reply to this


sagipet (msg) 118043 Nov. 10, 2017, 6:03 p.m.   reply to: 118009 x
http://oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/2003/tdm900-5ps4/couvercle-lateral

Ha mindenképp újat szeretnél, esetleg innen lehet még szerezni.
     Reply to this


Sander67 (msg) 118042 Nov. 10, 2017, 4:16 p.m.   reply to: 118038 x
Te kértél itt a fórumon tanácsot,innentől kezdve nyílt titok.
     Reply to this


mex64 (msg) 118041 Nov. 10, 2017, 2:23 p.m.   reply to: 118039 x
http://www.motorozz.hu/Members/16525
Őt keresd, tapasztalt fiú!
     Reply to this


kawa550 (msg) 118040 Nov. 10, 2017, 10:54 a.m.   reply to: 118039 x
Itt az összes adatot, esetleg előforduló kis nyűgöket és azok orvoslását is megtalálod.
http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php
     Reply to this


Roi (msg) 118039 Nov. 10, 2017, 10:38 a.m.   x
Szep napot! informacio gyujtes celjabol forulok hozzatok, egy 900as tdm-re faj a fogam, de mielott meg fejest vetnek a dologba, szeretnek egy kicsit tiszta kepet latni magam elott.
persze tudom hogy az esetek tobbsegeben az ember elfogult a sajat motorjaval, de az lene a keresem, hogy ezt felreteve mondjatok velemenyt, hogy milyenproblemak merulhetnek fel, tipus hibak, ilyenek, milyen nyavajai vannak a gepnek.
a koltsegvetest tekintve 2002-2003 koruli motorok johetnek szoba, esetleg tobb km-t futott kicsitt ujabb darabok. Elore is koszonom!
     Reply to this


abel92 (msg) 118038 Nov. 10, 2017, 8:12 a.m.   reply to: 118034 x
Ezen sem volt letörve mikor megvettem. Ha ez alapján kellett volna döntenem, az már igen rossz lett volna.
Szerintem nem fórumra tartozik, hogy ki kitől vett motort.
     Reply to this


lendvai (msg) 118037 Nov. 9, 2017, 9:16 p.m.   reply to: 118036 x
Vettem.
     Reply to this


ati5995 (msg) 118036 Nov. 9, 2017, 6:07 p.m.   x
Tibi!p.ü-ment!
     Reply to this


lendvai (msg) 118035 Nov. 9, 2017, 5:49 p.m.   reply to: 118031 x
Hát akkor épp varratos ápolt vagy, de az most nem jut eszembe amerikaiul.:-)
     Reply to this


Sander67 (msg) 118034 Nov. 9, 2017, 4:17 p.m.   reply to: 118032 x
Az enyémet nézegette,de nem kellett neki,pedig ennél nincs letörve az a bizbasz.
     Reply to this


Kucsi (msg) 118033 Nov. 9, 2017, 2:26 p.m.   reply to: 118032 x
Vigyi van a végén, csak nem tette oda.
     Reply to this


Kucsi (msg) 118032 Nov. 9, 2017, 2:25 p.m.   reply to: 118027 x
Á, szerintem vegyél egy másik motort, ez a herce- hurca nem éri meg.
     Reply to this


kawa550 (msg) 118031 Nov. 9, 2017, 1:13 p.m.   x
Tibikém kisfiam, te bírod ezt az ánglius nyelvet. Ha már nincsen fém váz az élő szövet alatt, akkó má csak exterminátor vagyok? :)))))))
     Reply to this


sjanek (msg) 118030 Nov. 9, 2017, 12:54 p.m.   reply to: 118027 x
Szia,
Ha megvan minden darabja, és nincs apróra törve akkor tényleg a hegesztés, de ne kend be előtte semmilyen ragasztóval, mert a műanyagos kiátkoz a világból. Ha apró darabos akkor vízvezetékszerelő boltban nézz CPVC csőhöz való ragasztót. Ezt utána tudod reszelgetni is, ha a csavar helye nem marad normális.
     Reply to this


kawa70 (msg) 118029 Nov. 9, 2017, 11:32 a.m.   reply to: 118028 x
Igy igaz. Max 2 ezer és lehet nem is fog látszani mert a csavar, alátét takarja. Én mindenképp ezzel probálkoznék.
     Reply to this


kawa550 (msg) 118028 Nov. 9, 2017, 8:11 a.m.   reply to: 118027 x
A legolcsóbb és legjobb megoldás a műanyagos, az abs-el javítja megfelelő hőfokon, úgy tart mint az eredeti.
     Reply to this


abel92 (msg) 118027 Nov. 9, 2017, 7:53 a.m.   x
Fasza, akkor már nem tudom mi tévő legyek. Ha egy értelmes ragasztó már majdnem annyi mint egy új idom (ami szar és nem illeszkedik megfelelően)... Zsákbamacska mindegyik megoldás
     Reply to this


kawa70 (msg) 118026 Nov. 8, 2017, 9:36 p.m.   reply to: 118025 x
A kidolgozás jo szokott lenni, csak a helyén nem ugy áll. Méretekkel van minimális gond. De az is inkább ott tünik ki ahol összezár két idomdarab
     Reply to this


lendvai (msg) 118025 Nov. 8, 2017, 9:31 p.m.   reply to: 118024 x
Én az echte gyári Yamaha alkatrészeket amiket USA-ból rendeltem azért jóval olcsóbban vettem, mint idehaza. Van, ami nálunk is hasonló, azokat értelemszerűen nem kintről veszem. Egy darab ABS meg felőlem lehet kínai, ha a kidolgozása megfelelő.
     Reply to this


kawa70 (msg) 118024 Nov. 8, 2017, 9:24 p.m.   reply to: 118023 x
Az echte gyári szerintem ott se sokkal olcsóbb. Én egyébként a kawasaki árait szoktam nézni, attol a több csak drágább. Azok meg nagyjábol egy,könyvböl olvasnak. Jamakkánál nem tom milyen árképzés van, de olcsonak azt se mondanám. Kinai egyébként mindent leutánoz, az ebax tele van idomokkal. Azzal leginkább illesztési gondok szoktak lenni
     Reply to this


lendvai (msg) 118023 Nov. 8, 2017, 9:17 p.m.   reply to: 118021 x
Hol vesztek ti motoralkatrészt? 33 Euro a görögöknél, az 10 ezer.
https://www.motosp.gr/part.php?sc=%20210%207%20&partcat=SIDE%20COVER&model=TDM900%20ABS%20(GRC)&id=472178&partno=5PS-21721-00-00&year=2005
USA-ban 11 dollár. Az kb 3 ezer forint.
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/yamaha/tdm900-10448/tdm900-26334/5psa-777727/side-cover-13484077
Még egy drága helyen is kb 10 ezer.
https://us.fowlersparts.co.uk/parts/4202560/tdm900-5psa-2006-060-c/side-cover
Aki nálunk ennyiért adja és megveszik tőle, az mindkettő megérdemli. Az eladó a könnyű pénzt, a birka vevő meg a lenyúlást. :-)
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26526