Please log in

Registration Forgot password






Yamaha TDM
Comment
Előző oldal Következő oldal
creation (msg) 115595 May 19, 2017, 11:22 a.m.   x
Sziasztok...

Nagy kérdés, amire tudom nem lesz egyszerű válasz, de azért fel teszem...

Mitől eszik 9l-t a TDM-em?!
Elvittem a motort felújjíttatni (furatás, dugó, gyűrű meg szezonális dolgok, karbi pucol tömít szinkron is volt), meg volt a bejáratás 3000km tükrében. Az olajat már nem eszi, de a fogyasztásom a korábbi 5-6l-hez képest elszállt 9l-re! 200km egy tank...
Ötlet?
     Reply to this


kawa550 (msg) 115594 May 19, 2017, 12:08 a.m.   x
Azt mondtam má hogy sikerült felborítani a rexikét?
Bogaras volt szegénykém tegnap mikor hazaértem, letámasztottam hogy lemosom, a föld kemény volt, nem kellett figyelni hová támasztom. Aztán jól beáztattam a slaggal hogy könnyen lejöjjenek a bogarak, amitől aztán felázott a föld is a kitámasztó alatt. Oszt beszélgetés közben a puffanásra fordultunk meg, a rexike meg fekütt a fődön mint jóllakott tehén.
Szerencsére az 5000-es kínai bukógomba müxik, egy karcolás se lett rajt.
     Reply to this


csanesz (msg) 115593 May 18, 2017, 11:59 p.m.   reply to: 115588 x
Igaz! A lényeg, hogy nem egyszerű megmérni a csúcsokat. Szkóppal viszont menne a dolog. :)
Van motorindítás teszterem a lakatfogón, de az szerintem egyenáramban ezt a funkciót nem tudja annak ellenére, hogy a lakatrészével lehet bizonyos egyenáramokat mérni.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115592 May 18, 2017, 11:45 p.m.   x
Nincs valakinek egy ilyen elfekvőben jópénzért? Elvileg ugyan ilyen van a 850 tádékban is(meg még 118 másik yamaha modellben), a kehelycső végét zárja le a súbertűnél.
Nem részletezett okokból életre kéne keltenem egy 250 dragstart, amibe valami túlképzett vadbarom beletörte ezt a szart.
http://www.boats.net/parts/detail/yamaha/Y-1HX-14565-00-00.html
     Reply to this


Robi70 (msg) 115591 May 18, 2017, 10:34 p.m.   reply to: 115590 x
Megígértem.
     Reply to this


Endruz (msg) 115590 May 18, 2017, 10:30 p.m.   reply to: 115582 x
Robi!

Benne vagyok a tévében :-)))))
     Reply to this


mydanka (msg) 115589 May 18, 2017, 8:58 p.m.   x
Sziasztok!Vissza került hozzám szeretett tdm-em,de még mindig üzemképtelen.2 lehetőségem van:
Budapesten állitólag megtudják csinálni a főtengelyt,ehhez kicsit bizalmatlan vagyok,bár 1 év garanciát válalnak rá és 200000 ft.
Vagy ha valaki tudna segiteni üzemképes blokk ügyében,azt is megköszönném.Szép napot mindenkinek...Neten 200000 ft a főtengely.Mennyibe fájna a hajtókarok,csapágyak,tömitések cseréje?
     Reply to this


kawa70 (msg) 115588 May 18, 2017, 8:44 p.m.   reply to: 115581 x
Nem váltakozó, hanem változó. de nem mindegy mettől meddig változik.......
     Reply to this


csanesz (msg) 115587 May 18, 2017, 6:36 p.m.   reply to: 115582 x
Robi70!

Ez nagyon jó lett. Gratula! :)
     Reply to this


csokabi (msg) 115586 May 18, 2017, 3:41 p.m.   reply to: 115585 x
Így hirtelen a cagivás fazon ugrik be...:)
     Reply to this


ati5995 (msg) 115585 May 18, 2017, 3:07 p.m.   x
Ez oké Csabi....de belülről ki tekerte rá az anyát!?
     Reply to this


csokabi (msg) 115584 May 18, 2017, 2:41 p.m.   reply to: 115583 x
Az úttesten hevert, az első kerék felvette és megpörgette a hátsó meg ráfordult.
     Reply to this


Figo222 (msg) 115583 May 18, 2017, 12:36 p.m.   reply to: 115574 x
Köszi szépen! Úgy tűnik nem vertek át. Hátsó defektem volt, kb 3 mm átmérőjű metrikus csavar ment bele - nem is tudom hogy. Azt kicsit még tágítottam a kukacszerelő árral. Nyilván ezt szálszakadás nélkül nem lehet kivitelezni -bár a csavar is kiszakította, úgyhogy ebből a szempontból mindegy. A gumis azt mondta, hogy mivel szál szakad így nem javítható, a lyuk is túl nagy. Tehát kukaccal javított gumi nem javítható. Mi is megyünk ketten csomagokkal, nyugodtabb vagyok, csak kíváncsi voltam Nektek mi volt a tapasztalatotok. A Kékhold-ba járok, a fentieket is ők mondták. Köszi szépen! Üdv:
Levi
     Reply to this


Robi70 (msg) 115582 May 18, 2017, 7:49 a.m.   x
Szasztok!
Elkészült a zánkai videó:
https://plus.google.com/photos/photo/117814188424942127780/6421344884193386786?icm=false
Nézzétek, töltsétek és osszátok lécci a fészbukos TDM-eseknek is!
     Reply to this


csanesz (msg) 115581 May 18, 2017, 7:21 a.m.   reply to: 115580 x
Indítás alatt nem fog mérni semmit, mert nem egyenletes a terhelés és váltakozó feszültséget fog mérni. Hagyományos műszerrel ez nem lehetséges. Ezért írtam a korábbit.
     Reply to this


kawa70 (msg) 115580 May 18, 2017, 5:44 a.m.   reply to: 115579 x
egyszerű a dolog. Mérj üresjárási feszültséget ugy, hogy pár napot állt. Aztán mérj egyet inditózás közben is. Az üresjárási nem lehet kevesebb 12,4-nél az inditózás közbeni se menjen 11 alá ha jó az akku.
     Reply to this


csanesz (msg) 115579 May 18, 2017, 1:46 a.m.   reply to: 115577 x
Egyszer lemerül valamiért, megmagyarázhatatlan módon az nem gond. Bár fura, de előfordul, pedig jó az akksi...

Ha tartja a töltést legalább 2 hétig és azzal még beindítja a vasat, akkor a cserével még ráérsz.
     Reply to this


lajostrom (msg) 115578 May 17, 2017, 11:51 p.m.   reply to: 115577 x
Öt évet -mint mondod- már szolgált. A csere ára kb.15000 huf. Készülsz kűfődre- mint mondod-. Van-e kérdés?
     Reply to this


kawa550 (msg) 115577 May 17, 2017, 11:36 p.m.   x
Megmértem az akkut, nincs szivárgás gyújtás nélkül, valszeg csak az időzítőt sikerült véletlenül a fix és az időzített állás közé tennem, így bár rajt volt az akkun de semmit se csinált a töltő, a navi viszont egyfolytában töltötte magát az akkuról.
Az akkun csak ennyit találtam: 9D151, ebből asszem szar se derül ki, ilyen cimke meg nincs rajt a dátumokkal mint itt a képen:

http://www.yuasa.co.uk/info/technical/need-know-batteries/
     Reply to this


csanesz (msg) 115576 May 17, 2017, 9:06 p.m.   x
No igen az első gumi defekt az gáz. Azon nincs is értelme agyalni...
     Reply to this


kawa550 (msg) 115575 May 17, 2017, 9:01 p.m.   reply to: 115572 x
Majd amikor az összes ma gyártott 5 évenként eldobható 500-as fostalicska bezúzásra került, kb akkor. :)
     Reply to this


csanesz (msg) 115574 May 17, 2017, 9 p.m.   reply to: 115563 x
Nekem csak egy tűszúrásnyi derót volt a gumimba fúródva. Elvittem gumishoz :))))...
Mondom neki és mutatom is: "hátttőőőő hát neeem javítunk motor gumit csak cserélünk..."
Jó. Még 2 műhelyben voltam - szintén zenész...
3.kerben a Duna Autó mellett, hát betérek ide is. Megnézte aszongya rakok bele egy foltot - és így is tett. 4 éve megy a folttal. Idén lesz csere érett. Amúgy új korába kapta a sérülést.

Ha nincs szálszakadás azzal nem is lesz gond. Szálszakadás esetén részben amúgy sem szokott, de persze előfordulhat. A tűszúrásnyi sérülés más tészta, de ritkább is...
     Reply to this


SzVZoli (msg) 115573 May 17, 2017, 8:46 p.m.   reply to: 115528 x
Jó kis 900-as Lucky Explorer Elephant !
Annó de szerettem volna egy ilyet ,ezt a gépet nem is olyan régen néztem a hahun
Néha rákeresek még a tipusra ,tetszenek még mindig ,de a 4tx mindenkek felett !
     Reply to this


night-rider (msg) 115572 May 17, 2017, 6:31 p.m.   reply to: 115570 x
mikor megy OT vizsgára?)))
     Reply to this


kawa70 (msg) 115571 May 17, 2017, 6:17 p.m.   reply to: 115563 x
Valóban, de én is javittattam kukaccal hátsót, mivel alig volt benne ezer km, igy nem akarodzott kidobni. 150 LE-s gépen simán vászonig tudtam koptatni és végelgyengülésben kimulni hagyni.
De persze mindenki maga dönti el. Azé vannak a szabályok, hogy megszegjék őket :)
     Reply to this


kawa550 (msg) 115570 May 17, 2017, 5:21 p.m.   x
Kukac témához csak annyit tok hozzátenni, hogy koptattam el kukacozott hátsót gond nélkül, a kocsi nyári gumija most is kukaccal fut. Motoron elsőt én nem javítanék, hátsónál meg ésszel gondolkodva úgyis látszik mi ami még mehet és mi kuka.
A Z nyóc meg olyant kapott ma hogy ihajj, de igen faxán megyen, még kúszás sincs nemhogy csúszás és a durva használatnak nyoma sincs rajt, párezer után a kopáskép is szép és főleg kevés, tartósnak ígérkezik. :))))
https://goo.gl/maps/hZZBHgx3tq12
     Reply to this


janni (msg) 115569 May 17, 2017, 5:18 p.m.   x
Köszi!
     Reply to this


kawa550 (msg) 115568 May 17, 2017, 5:10 p.m.   reply to: 115567 x
Ja nem, most jut eszembe a rossz 4tx-et is elvitték már! :D
     Reply to this


kawa550 (msg) 115567 May 17, 2017, 5:06 p.m.   reply to: 115555 x
A jó már nincs, a 2 rossz még megvan, egy 3vd meg egy 4tx. :)
     Reply to this


csokabi (msg) 115566 May 17, 2017, 4:40 p.m.   reply to: 115563 x
Az utolsó mondatodban rejlik a válasz, hogy miért nem fog motorra elterjedni .
     Reply to this


csokabi (msg) 115565 May 17, 2017, 4:36 p.m.   x
Ha már gumi a téma...
Megjöttek az új versenyzők:)
     Reply to this


Robi70 (msg) 115564 May 17, 2017, 3:42 p.m.   x
Nekem volt már kukaccal javítva első defektem. Gond nélkül lejártam a maradék mintát (kb 1000-1500 km).
Most a zánkai talin, szombat reggel szólt Kucsi kolléga, hogy lapos a hátsó kerekem. Rövid és eredménytelen szakműhely keresgélés után kapott 1 kukacot oszt ennyi. Azóta is jó. Monnyuk hamarosan cserés lesz ez is, de a minta mélység miatt.
     Reply to this


Levi990 (msg) 115563 May 17, 2017, 3:25 p.m.   reply to: 115552 x
Olyan kukacból halenne vékonyabb akkor az egy nagyon jó megoldás lenne.

Lassan csak elér hozzánk is az a fajta javítás amiben egy talán kevlárszálas foltot ragasztanak be. Autógumik oldalfalát javítják ilyennek, motorgumihoz is jó alternatíva lehet.

Egyébként motorgumit tilos javítani :)
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 115562 May 17, 2017, 2:39 p.m.   reply to: 115560 x
Megnéztem már lovasboltban is.

Amit találtam az túl vékony és árban sem sokkal olcsóbb mint az ami direkt erre a célra van. 14-15 ezer ft körül találtam.
     Reply to this


jobbkormanyos (msg) 115561 May 17, 2017, 2:07 p.m.   reply to: 115557 x
Belső foltozással, egy kis turbómarózással egybekötve szokták erre javítani.
     Reply to this


jobbkormanyos (msg) 115560 May 17, 2017, 2:05 p.m.   reply to: 115558 x
Ló sport üzletben , nyereg alá szokták tenni.
Asszem a Népligetnél volt egy.
     Reply to this


mati12 (msg) 115559 May 17, 2017, 1:57 p.m.   reply to: 115557 x
"vulkanizál"... :-))
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 115558 May 17, 2017, 1:55 p.m.   x
Folyamatban van az ülésem átalakítása, mélyítése hogy jobban leérjen a lábam.

A forma már megvan. A kényelem miatt zselésitve is lesz.

Tud valaki vágható zselélapra jó beszerzési forrást?

Amit találtam ott meg kell venni egy teljes táblát ami nekem feleslegesen sok. 19.990 ft az ára.

Vagy ha más nem lesz és van érdeklődés a maradék eladó lesz.
     Reply to this


mati12 (msg) 115557 May 17, 2017, 1:50 p.m.   reply to: 115552 x
A motoron a defekt nem játék szerintem,de azért nem minden esetben kuka a vége,főleg ha a hátsó gumiról van szó.
Én egyszer még a Burgmanon kaptam hátsó defektet egy kb. 1000 kilométert futott guminál. 2 gumis is elhajtott,hogy nem lehet javítani mire valaki adott egy tippet,hogy vigyem olyan helyre ahol nem csak
"kukaccal" javítanak hanem vulkalizálnak is. Győrben egy helyet tudtam ahol csinálnak ilyet,elvittem az ember szó nélkül megjavította a vulkanizálós eljárással. A guminak semmi baja nem volt többet,szépen elkopott mintha sosem lett volna rajta defekt. Azt mondjuk nem tudom akkor mi lett volna ha "kukaccal" javították volna meg
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 115556 May 17, 2017, 1:49 p.m.   reply to: 115546 x
Varta aksinál középen a tetején a mélyedésben.
     Reply to this


janni (msg) 115555 May 17, 2017, 1:23 p.m.   x
Kawa! Azért tartalékba jó lenne, a Tied még megvan?
     Reply to this


janni (msg) 115554 May 17, 2017, 1:21 p.m.   x
Köszi, akkor megvárom mit mondanak a felújításra!
Köszi még egyszer!
     Reply to this


kawa550 (msg) 115553 May 17, 2017, 1:12 p.m.   reply to: 115551 x
Van, teljesen egyformák. De egy 3vd telóval ne tervezz hosszú éveket, én 9 év alatt 3 telót használtam el.
     Reply to this


Figo222 (msg) 115552 May 17, 2017, 12:24 p.m.   x
Sziasztok!

Egy hete hátsó defektet kaptam, amit a gumi kukaccal megragasztottam. A légnyomást tartotta, de azért elmentem gumishoz, hogy nézzen rá. Amikor levette, kiszedte kukacot, és csóválta a fejét, hogy ekkora lyukat nem tud megjavítani, meg a szálak is el vannak szakadva. (Nyílván el voltak, mert azt az árt ki-be húzogattam, ahogy a leírás megadta - kb 3 mm átmérőjű lyuk volt.) Azt mondta vegyek új gumit, mert ezt nem tudja javítani. Szerintetek átvertek, vagy egy defekt és utána mindenképp csere? (a végén megmondom hol mondták ezt)
     Reply to this


janni (msg) 115551 May 17, 2017, 11:20 a.m.   x
Köszi Kawa!
Az nem gond, sőt lehet hogy jobb., mert szerintem a 2 személy, 3 doboz, tanktáska+ a felkötött táskák fingatták ki. Szerinted jobban bírná? A 3vd telón is van soft és hard állás?

Köszi
     Reply to this


kawa550 (msg) 115550 May 17, 2017, 10:04 a.m.   reply to: 115548 x
Méretre egyforma, csak a 3vd rugó kicsit feszesebb.
     Reply to this


janni (msg) 115549 May 17, 2017, 9:09 a.m.   x
Bocsi, elfelejtettem, 4tx- be kellene, mert 81000 km-nél elfáradt.
     Reply to this


janni (msg) 115548 May 17, 2017, 9:08 a.m.   x
Sziasztok! A 3vd és a 4tx hátsó rugóstagja megegyezhet? Előre is köszönöm a válaszotokat! Jani
     Reply to this


lendvai (msg) 115547 May 17, 2017, 6:37 a.m.   reply to: 115546 x
Hát a Google-on. :-) Attól függ milyen típus, ki hova nyomtatja, gravírozza, égeti stb. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 115546 May 16, 2017, 10:36 p.m.   reply to: 115545 x
Hol? Ha az enyém idősebb 5-nél, má baxom is kifele, ne valami külföldi túrán mondja hogy jónapot. :D
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 115545 May 16, 2017, 10:21 p.m.   reply to: 115535 x
Az aksis megmutatta hol kell megnézni mikori az akkumulátor.
2010-es volt úgyhogy az idei lett volna a 7.-ik éve.

Varta volt és újnak is azt vettem. 13 ezer ft
     Reply to this


csanesz (msg) 115544 May 16, 2017, 9:19 p.m.   reply to: 115543 x
Mert a szart könnyebb eladni. Még marketing sem kell neki...
...occó...
     Reply to this


lajostrom (msg) 115543 May 16, 2017, 9:03 p.m.   reply to: 115542 x
Nem reális. Egyre inkább nem. Sok a szarakodás vele. Eközben dühöng a fogyasztói társadalom, s nem érdeke senkinek a majd tízévi használat. A gyártónak pláne. Láthatóan 4-6 évben gondolkoznak manapság szinte mindenben.
     Reply to this


csanesz (msg) 115542 May 16, 2017, 5:30 p.m.   reply to: 115539 x
Azért az szép, hosszú idő! :)
     Reply to this


csanesz (msg) 115541 May 16, 2017, 5:28 p.m.   reply to: 115539 x
Bezony bomlandó áru...
És mindenképp dögleni fog.
Azt már több ízben is megtapasztaltam és erről írás is van, hogy a 0 fok közelit szereti és ebbe benne van a 0 fok is. De semmiképp nem szabad átmenni fagypont alá.
A másik véglet, hogy nyári városi döcögés is a halála, mert a motorból mindenképp kap meleget. De vannak típusok, amik erre rácáfolnak.

Hogy miben különböznek? Ólom tisztasága, "elektródok" távolsága, anyagaik vastagsága -kivitelezésének minősége, sav minősége akár zselés vagy nem. Ezt csak a gyártó tudja és nem fogja közölni...

Szal próbálgatni kell a márkákat annak ellenére, hogy ugyanazt a technológiát vesszük.
     Reply to this


csanesz (msg) 115540 May 16, 2017, 5:09 p.m.   reply to: 115538 x
Nem "rok" hanem"rek..."
     Reply to this


lajostrom (msg) 115539 May 16, 2017, 4:56 p.m.   reply to: 115538 x
Az említett akku legnagyobb titka éppen az idő amit másnál töltött. A Te szavaid műszaki ismeretet, odafigyelést sugall. Nem minden átlag felhasználó ilyen. S ha még belesz@rok tipus!? Én próbáltam a meddig megy-et. 800 köbcentinél a 15 Aóh -val 8,5 év. 650 köbcenti nél 9 év. Hasonló volt a töltőáramuk, de gondozva volt mindkettő. Egyik a hagyományos módon, másik már kütyüvel.
     Reply to this


csanesz (msg) 115538 May 16, 2017, 4:38 p.m.   reply to: 115536 x
Valamennyi szivárgás szokott lenni, de olyan csekély, hogy azzal nem kell foglalkozni. Szó szerint milliamperok. De egy 70mA önfogyasztással már okoz meglepit!
     Reply to this


csanesz (msg) 115537 May 16, 2017, 4:35 p.m.   reply to: 115535 x
Nálam a garázsban télen, olyan 0 és +1 fok körül szokott lenni. 5 éve van meg az akksi Télen nem volt töltve csak 3 -szor beindítva kb. 20 percig.
Nem kellett bikázni, de annyi kraft mindig volt benne, hogy beinduljon esetenként másodikra, ami így érthető.

Tudom ez nem helyes, de érdekelt, hogy még mennyit bírt az akksi. 2 évig még számolnék vele. De lehet, hogy jövő tavaszra kipurcan és kuka.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115536 May 16, 2017, 4:11 p.m.   reply to: 115530 x
Na, ezt én is kipróbálom, hátha szí ott valami.
     Reply to this


lajostrom (msg) 115535 May 16, 2017, 3:04 p.m.   reply to: 115532 x
Hali! Annyi idő -fõleg sok állás,kezelés nélkül-már bőven sok egy mai akkunak. Jó a gondolat - csere! Ha zárt helyen tartod van lehetőség akár duplázni az időt ( kérdés akarod- e) kicsi ráfordítás v.kicsi tórődésel.
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 115534 May 16, 2017, 2:39 p.m.   reply to: 115489 x
Kormány a Bátszi motornál 5000 ft. Egyébként nagyon s ok típuson van ugyanez a kormány.
     Reply to this


Zolli (msg) 115533 May 16, 2017, 2:13 p.m.   reply to: 115522 x
Szép munka. Én is most kezdem el szétszedni az elejét. Van egy kis repedés az egyik rögzítő ponton, meg kell ragasztani.
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 115532 May 16, 2017, 1:44 p.m.   x
Köszi a válaszokat. Megméretem újra. Bár valószínűleg veszek így is úgyis újat.

Ebben már nincs bizodalmam. Ráadásul még a motorral vettem 4 éve és az előző gazda se dicsekedet hogy új lenne úgyhogy minimum 4-5 éves már.
     Reply to this


lendvai (msg) 115531 May 16, 2017, 1:09 p.m.   reply to: 115529 x
Nekem autónál volt ilyen. Rövid diagnosztikázás után az tűnt valószínű oknak, hogy mivel az indítómotor kezdett döglődni időnként a sokszorosát vette fel a normál árammennyiségnek, amitől bekakukkolt az akkumulátor. Az akku problémáját okozó anyag pedig mozgott a cellák között és véletlenszerűen terhelte a cellákat zárlati, vagy legalábbis nem üzemszerű áram formájában.
     Reply to this


csanesz (msg) 115530 May 16, 2017, 1:03 p.m.   reply to: 115529 x
Nekem egyszer volt hasonló...
Nyugalmi állapotban - ne legyen gyújtás, ne legyen benne a kulcs - a "+" akksi pontra sorba köss egy ampermérőt.
Jó esetben nullát kell mutatnia - szakadást.
Érdemes hozzá a kapcsolókat kapcsolgatni. Itt is nullát kell mutatnia.

Az szokott még történni, hogy parkoló állásba kerül a kulcs és úgy veszed ki. Az letudja meríteni.
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 115529 May 16, 2017, 12:39 p.m.   x
Sziasztok!

Mi a véleményetek?

Az akkumulátor magától lemerült a motorban, de az aksit akkumulátoroshoz elvive vizsgálatra 70 %-osak mondta.

Generátor megmérve tölt rendesen, fogyasztó nem maradt bekapcsolva, riasztó sincs.

Az akkumulátor egyébként már máskor is produkált jeleket mintha nehezen tekerne stb.

Szerelőm azt mondja máskor is járt már így hogy az aksis jónak mondta az akkumulátort az mégis magától lemerült. Van ilyen hogy rosszul mérik meg, rossz a műszere?
     Reply to this


pocak75 (msg) 115528 May 16, 2017, 10:49 a.m.   x
Kis tanmese....bár off de szelete a hazai használtpiacnak:
https://www.youtube.com/watch?v=_Mm5y5wuB78&t=25s
     Reply to this


csanesz (msg) 115527 May 16, 2017, 2:03 a.m.   reply to: 115524 x
Nekem 5 éve ilyen, de már a végét járta és nehezen lehetett működésre bírni.
Bár szerintem olcsóbb egy kulcs készítése mint egy slusszkapcsoló cseréje.
Nekem az utángyártott tökéletesen müxik.
     Reply to this


ktomy (msg) 115526 May 15, 2017, 10:30 p.m.   x
Sziasztok!
Egy kicsit bajba vagyok, ezért is kérek segítséget!
Idén március elején motoroztam a tdm900-al egy hosszabb túrát, hibátlanul.
Ezután állt a motor, és ma lett beinditva újra és olyan mint ha egyik henger nem menne!
33-as hiba kódot dob ki! Lehetséges lenne, hogy az akkumlátor gyenge és amiatt megy az egyik henger? Vagy a benzin minősége romlott meg? Eddig mindig hibátlan volt, és most megijedtem egy kicsit! Valaki tud segíteni ebben? Előre is köszönöm!
     Reply to this


zsotli (msg) 115525 May 15, 2017, 8:44 p.m.   reply to: 115517 x
amióta megvettem ( 4 éve) azóta ilyen az enyém is meg lehet szokni. Mondjuk kulcsot én is másoltattam másikat talán valamivel kevesebbet kell vele játszani de megszokható. Pár hét után észre sem veszed.
     Reply to this


zsotli (msg) 115524 May 15, 2017, 8:44 p.m.   reply to: 115517 x
amióta megvettem ( 4 éve) azóta ilyen az enyém is meg lehet szokni. Mondjuk kulcsot én is másoltattam másikat talán valamivel kevesebbet kell vele játszani de megszokható. Pár hét után észre sem veszed.
     Reply to this


csanesz (msg) 115523 May 15, 2017, 8:28 p.m.   reply to: 115522 x
Annyi változás van, hogy a fekete gumi bölcső, ami közé a plexi van fogatva az szilikonra lett cserélve. Mert a fekete gumi Nem volt UV álló és a hőre, fényre plusz a plexi miatt reakcióba lépett a gumi lap a környezetével és ráégett a plexire.

Menet közben nem riszálja magát annyira. de azt is jól csillapítja a szilikon.
A plexi anyaga: akril plexi.
     Reply to this


csanesz (msg) 115522 May 15, 2017, 8:19 p.m.   reply to: 115515 x
Zolli!
Itt elérhetők a képek. Mind a 3 mappa összefügg:

https://drive.google.com/drive/folders/0B0HrqCG59_n8Mk5NT0V4NHJjdm8?usp=sharing
     Reply to this


kawa550 (msg) 115521 May 15, 2017, 6:46 p.m.   reply to: 115520 x
Nem csak a kilométer meg a használat eszi. Elég ha a gondos tulaj még más egyéb kulcsokat is tart rajta egy jó nehéz kulcstartóval megfejelve, esetleg hosszú nyakpántot aminél fogva rángathatja a szél és rezgésektől kikopik mint a pinty.
     Reply to this


Tibcsike68 (msg) 115520 May 15, 2017, 5:40 p.m.   reply to: 115517 x
Szia, nekem is ilyen a kapcsolóm, elvileg 36500 km van benne, neked mennyi a km? A kulcsom nekem is jó kopott.
     Reply to this


csanesz (msg) 115519 May 15, 2017, 5 p.m.   reply to: 115517 x
Szokott rajta segíteni, ha a kulcsmásoló ráhagy 0,2 - 0,3 mm -t.
Nekem 850 4TX van és nálam bevált, mert a gyári kulcs elkopott.
     Reply to this


Tomchy (msg) 115518 May 15, 2017, 3:28 p.m.   reply to: 115511 x
Megérdeklődöm, nem leszek buligyilkos!! :)
Ahogy tudom, szállítom az infókat.
     Reply to this


Zsozso197 (msg) 115517 May 15, 2017, 1:27 p.m.   x
Sziasztok!

Nemrég sikerült vásárolnom egy Tdm 900
paripát.Esetleg tudtok abban segíteni,hogy a gyújtáskapcsolóban ki vannak kopva a lamellák,csak úgy tudom a kulcsot elfordítani hogy magam felé kell a kulcsot húzni és csak akkor lehet elfordítanni.
Azt halottam hogy fel lehet újítani a gyújtáskapcsolót.
Esetleg tud valaki ilyen Illetőt itt Pest közelében vagy valamilyen megoldást.

Szép napot Mindenkinek!!
Üdv
     Reply to this


csanesz (msg) 115516 May 15, 2017, 10:50 a.m.   reply to: 115515 x
A hajlítást Tökölön csinálták. Mert itthon a 3 hőlég fújó kevés volt a maga 36 amperjával.
De a motoron az előkészület volt a nagy munka. Hogy idővel ne törjön a fejidom.
Ma felrakok minden képet. Google drive -ra.
     Reply to this


Zolli (msg) 115515 May 15, 2017, 9:17 a.m.   reply to: 115514 x
Arról a plexiről kérhetnék egy képet? Hajlítottad is?
     Reply to this


csanesz (msg) 115514 May 14, 2017, 8:06 p.m.   reply to: 115513 x
Olajszint érdekes helyen van. Volt, aki azt hitte, hogy az a benga nagy torony a tank vége alatt (ülésnél) az a másik henger. :)
Az lenne az olaj tartály és jobb oldalt van egy kőralakú kémlelő ablak. kicsit jobban be kell oda kukucskálni.
Esetenként lámpa is kell hozzá, ha nincs annyi fény.
Hogy pontos szintet tudj mérni előtte menni kell vele egy kicsit, hogy feltornázza oda az olajat.
A magasított plexit embere válogatja. Van hogy jó van hogy kell hozzá toldalék.
Nekem saját gyártmány van az nekem jó...
     Reply to this


Zolli (msg) 115513 May 14, 2017, 4:49 p.m.   x
Üdvözletem mindenkinek!
Nemrég sikerült hozzájutnom egy 2001-es 4TX-hez. Újrakezdő motoros vagyok. 15 évesen ültem fel először egy komárra, majd néhány cserével eljutottam a Jawa350-hez. Ott megszakadt a folyamat (20 éve), szóval technikailag nagyon le vagyok maradva.
Olyan kérdésem lenne, hogy az olajszintet hogy kell ellenőrizni? Nem szeretnék ez miatt gubancot.
A magasított plexi mennyire hatásos? Mennyivel nagyobb sebességnél jön a vihar, mint a gyárival?
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-TDM850-4TX-1996-2001-HOHER-Windschild-jede-farben-/232250309438?hash=item3613327b3e:g:g6UAAMXQfvlSl6Qo
     Reply to this


csokabi (msg) 115512 May 14, 2017, 3:50 p.m.   x
Vágja valaki csuklóból, hogy mekkora a 900-asban lévő keréktengelyek pontos átmérője?
     Reply to this


Muju (msg) 115511 May 14, 2017, 1:10 p.m.   reply to: 115510 x
A tyűkör toldat engem is èrdekel, beszállnèk a buliba.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115510 May 14, 2017, 8:40 a.m.   reply to: 115509 x
Ha ezt 5 rugóért bedobjátok még a fészcsis csoportba is, akkor annak az esztergályosnak jövő héten nem lesz ideje füvet nyírni. :))))
     Reply to this


Fido71 (msg) 115509 May 14, 2017, 8:27 a.m.   reply to: 115501 x
"Gazdaggá" tennénk az esztergályosod fórumon belül, mert nekem is tetszik.
     Reply to this


Robi70 (msg) 115508 May 14, 2017, 7:12 a.m.   reply to: 115500 x
Sisak teteje. Mert a nyakad a legjobb remegés kompenzátor.:)
https://m.youtube.com/watch?v=JvPhBJpCeGg
     Reply to this


Tibcsike68 (msg) 115507 May 14, 2017, 3:10 a.m.   reply to: 115501 x
Ez tetszik, nekem is ilyesmi kell. Milyen hosszú a toldatod, és nem lóg ki nagyon a kormány szélén túl?
     Reply to this


mati12 (msg) 115506 May 13, 2017, 10:57 p.m.   x
Én most ezzel a kombóval videózok,szinte mindenfajta rezgést kiszűr.Természetesen nem ezzel a magas felfogatással,ezt csak a kép kedvéért raktam rá.
https://youtu.be/59eOInPKH14
     Reply to this


csokabi (msg) 115505 May 13, 2017, 10:09 p.m.   reply to: 115504 x
Mivel nem egy pörgős klipnek lett tervezve, ezért lehet is unalmas. A pozíciókból valóban elég lett volna pár másodperc, ez nekem is feltűnt. A tankos felvétel szerintem jó, éppen elég látszik mindenből. Mobilon nézem és ott a 720p elég jó minőség. Amúgy gopro 3+ black a kamera. Egyébként nincs agyon használva, az utóbbi 3 évben szerintem elő sem vettem...:)
     Reply to this


Levi990 (msg) 115504 May 13, 2017, 9:32 p.m.   reply to: 115502 x
Nekem ezek így mind unalmasak :D 5-10masodperc eleg mindegyik pozicióból és cserélgetni jó zenével és vágással. A tankra rögzített pont olyan lett amit írtam, semmi sem látszik csak a műszerek.
Mivel milyen minőségben vetted fel és hogy töltötted fel ? Nekem mindig csúnyán leveszi a minőséget a 1080 60p-ből a jutyub.
     Reply to this


csokabi (msg) 115503 May 13, 2017, 9:14 p.m.   reply to: 115501 x
Milyen hosszú? Festett vagy eloxált? Van kedved mégegyszer meglátogatni az szakit?:)
     Reply to this


csokabi (msg) 115502 May 13, 2017, 9:10 p.m.   reply to: 115498 x
Nekem meg pont a sisakon nem jött be. Húzza a fejemet és a felvétel sem az igazi. Nem szeretem amikor nagyon mozog a kép. A motoron szinte bárhol rögzítve jó anyagot kaptam. Volt vázon, bukócsövön és még az első sárhányón is. Használtam tapadókorongot, bilincset és hosszabbító szárakat. És persze sokat számít az úttest minősége is:)
https://youtu.be/fBl6W3s_bi8
     Reply to this


Tomchy (msg) 115501 May 13, 2017, 9:04 p.m.   reply to: 115481 x
Hali!

Én elzarándokoltam a tükrömmel egy esztergályoshoz, vázoltam a problémát, ő mért, mart, és kezembe nyomta ezt 2500,- pénz ellenében.
Úgyhogy itt már nyugodtság és hátralátás van.
     Reply to this


Hitmanus (msg) 115500 May 13, 2017, 9:04 p.m.   x
És sisakon hova?A tetejére vagy oldalra?
Én nem tudom az állra rakni...
     Reply to this


Tizedes (msg) 115499 May 13, 2017, 8:16 p.m.   reply to: 115489 x
Nézd meg itt! Hátha...
https://www.motorosboltroadrider.hu/
     Reply to this


Robi70 (msg) 115498 May 13, 2017, 8:10 p.m.   reply to: 115496 x
Én több helyen próbáltam. Bukócső, fejidom, kormány...
Mindenhol beremegett a kamera, de annyira, hogy élvezhetetlen lett a felvétel.
Nálam csak a sisak, ami bevált.
     Reply to this


Levi990 (msg) 115497 May 13, 2017, 7:48 p.m.   reply to: 115496 x
Attól függ mit akarsz videózni. Túrázásnal a bukóra, nekem pl az állszellőzőhöz van forgatva, így majdnem azt látja amit én, picit húzza előre a fejemet de nem annyira mint az oldalán vagy a tetején. Tdm-en szerintem a mellhám nem jó mert nagyrészt csak műszerfal és a plexi látszana. Ha meg csak hülyülős videó akkor bárhova, nekem pl a ktm-en van az oldalidomon a visszapillantón most a girovap a faridomra is teszek.
     Reply to this


Hitmanus (msg) 115496 May 13, 2017, 7:34 p.m.   x
Sziasztok!

Leporoltam az eksön kamerámat, hogy újra használnám.
Ki hol használja?

Sisak, mellhám, motoron?

Nekem anno a sisakon volt, de olyan volt, minta egy téglát raktam volna a sisakra...mellesleg a szélzaj is brutál volt mikor visszanéztem.

Vettem hámot, amit a mellre kell rakni, de nem volt lehetőségém kipróbálni..

Amúgy GoPro Hero 3+...nem egy formats tervezett cucc:-)
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26353