Please log in

Registration Forgot password






Yamaha TDM
Comment
Előző oldal Következő oldal
tudike (msg) 114744 March 21, 2017, 9:25 p.m.   reply to: 114739 x
http://zinkhaus.eu/
Max. 8 fő, 100 eur/éj/8 fő
     Reply to this


kawa550 (msg) 114743 March 21, 2017, 8:42 p.m.   reply to: 114742 x
A navidhoz nem lesz frissebb os. Baxd ki, vegyél egy wayteq motorost, az beszélget a sisakkal.
     Reply to this


dinnyemag (msg) 114742 March 21, 2017, 8:25 p.m.   x
Sziasztok! Van egy 6 éves navim asszem valamilyen Navon a neve. Teszi a dolgát minden rendben, de most vettünk ilyen sisak csacsogó szettet és nem akarnak csatlakozni egymáshoz. A navi látja a freecomot, ki is írja, hogy itten van de hiába nyomom a párosít gombot nem történik semmi, A freecomon 4.1es bluetooth van, a navin valami régebbi, gondolom 2.0ás lehet. Én úgy tudtam, hogy az újabbak lefele mindig látnak....vagy lehet e a navira újabb verziót felrakni?
     Reply to this


sospeti (msg) 114741 March 21, 2017, 8:22 p.m.   x
Sziasztok!

Kicsit kizökkenteném a fórumkereső témából a tisztelt Társaságot :-).
Esetleg tudnátok segíteni abban, hogy milyen méretűek az "o" gyűrűk (900-as motornál), amit az olajszűrő cseréjekor illene kicserélni?
     Reply to this


Hr.Geiger (msg) 114740 March 21, 2017, 8:06 p.m.   reply to: 114724 x
Magam is azon filóztam egész nap, hogy vajon miért nem merünk változtatni a saját helyzetünkön, miközben nem tartanak egy Magnumot a halántékunkhoz, hogy itt kéne maradni! Tisztában vagyunk vele, hogy ez a setup, ami most van, nem elég jó,( és most k.finom voltam) küzdünk a javításokért – látszólag eredménytelenül, mert azért három hónap alatt már gatyába lehetett volna szedni egy oldalt, erre a lassúságra nem lehet semmit indokként felhozni – de mi mégis itt tapsikolunk a posványban, mikor lenne alkalom a változtatásra! Karexnek elege lett belőle, ezért cselekedett, mert ha csak itt mantrázzuk a múlt emlékeit, meg szidjuk az oldalt, attól nem lesz jobb semmi. Elérkezett az idő, hogy új fejezetet nyissunk és kövessük az „ utolsó plexihajlítót” egy jobb világba ( ill. felületre. )
Ehhez egyszerű a megoldás: ráadjuk a gyújtást, betesszük sebességbe a motort és áthajtunk oda, ahol problémák nélkül folytatódik a történet! Ennyi...., mert ha mi nem tudunk magunkon segíteni, akkor vége a dalnak, mások nem fogják a problémáinkat megoldani helyettünk.
Karex! Még megtankolom a motort, aztán indulok én is! :-)))))))))))))
     Reply to this


zsotli (msg) 114739 March 21, 2017, 7:52 p.m.   x
Szép estét mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy nincs e valakinek valami jó szállásra ajánlata a grossglockner környékén. Mondjuk kb villach környékétől már szóba jöhet bármi a glocknerig!
     Reply to this


tudike (msg) 114738 March 21, 2017, 7:41 p.m.   reply to: 114685 x
Azért azt mondjuk el a többieknek - mielőtt még az jön le nekik hogy nálunk nincs rend -, hogy a forgalmi éppen azon a helyen leledzett, ahol először mondtam... csak miután megnézted és szerinted nem volt ott, kezdtünk el mindenféle lehetetlen helyen kutatni... mer' ugye nekem eszembe se' jutott hogy nem jól keresed, miután mindannyian tudjuk, az az egyetlen hibád hogy nem tudsz tévedni... :):):)
     Reply to this


kawa550 (msg) 114737 March 21, 2017, 5:09 p.m.   reply to: 114734 x
Ilyent rendeltem.
     Reply to this


kawa550 (msg) 114736 March 21, 2017, 5:07 p.m.   reply to: 114735 x
Te se láttad még közelről a rexike lámpáját, különben tudnád, hogy nincs szüksége ilyesmire. :)))))
     Reply to this


csanesz (msg) 114735 March 21, 2017, 4:35 p.m.   reply to: 114729 x
Kaw550!
:)))
Ezt Rexikének majd szülinapjára, ha naon sötét van neki:
http://www.banggood.com/DC9-85V-20W-2000lm-Motorcycle-LED-Hung-out-Headlight-With-USB-Charger-Lamp-p-1095321.html?rmmds=category
     Reply to this


csanesz (msg) 114734 March 21, 2017, 4:33 p.m.   x
Oldal ide vagy oda ezt megosztom veletek.
Ezt a fokozat kijelzőt kerestem már egy ideje:
http://www.banggood.com/Motorcycle-Display-Digital-Gear-Indicator-p-949456.html?rmmds=mywishlist
     Reply to this


lendvai (msg) 114733 March 21, 2017, 4:33 p.m.   reply to: 114731 x
Akkor készítsd az esőruhát. :-)
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 114732 March 21, 2017, 4:25 p.m.   reply to: 114714 x
:))))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 114731 March 21, 2017, 3:21 p.m.   reply to: 114730 x
Öhö. De már esik is vazze.
     Reply to this


lendvai (msg) 114730 March 21, 2017, 3:02 p.m.   reply to: 114729 x
Szerintem engedd el ezt a témát és törődj bele, hogy sötét van. :-) Elég nagy lámpa van Rexike orrára biggyesztve, hazatalálsz ne félj! :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 114729 March 21, 2017, 2:32 p.m.   x
Kijöttem rexivel dolgozni, mert egész nap napsütés lesz. Olyan sötét van, mintha este 7 lenne......
     Reply to this


kawa550 (msg) 114728 March 21, 2017, 2:30 p.m.   reply to: 114727 x
Vannak dolgok amiket idővel el kell engedni. Èn ezt a témát már elengedtem. :))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 114727 March 21, 2017, 2:17 p.m.   reply to: 114726 x
"De tényleg nem értem ezt a görcsös ragaszkodást ide." :-)
Csak erre gondoltam. :-) Én nagyjából értem.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 114726 March 21, 2017, 1:49 p.m.   reply to: 114725 x
Tibi,Te félreértesz!:)))
Hol irtam én olyat h.nem fogadom el mások gondolkodását?
Hol irtam h.nem tartom tiszteletben mások döntését?
Hol irtam h.terelek valakit?
Azt viszont irtam h.demokrácijja van.
Ritkán irok ide,ugy látszik most sem kellett volna:(((((
     Reply to this


lendvai (msg) 114725 March 21, 2017, 1:30 p.m.   reply to: 114724 x
Nem kell itt most érteni mások gondolkodását, sokszor egyszerűen el kell fogadni, aki akar az úgyis beszél róla. Én tiszteletben tartom azok döntését, akik mennek és azokét is, akik maradnak, senkit nem terelek semerre ez ügyban. Én majd megyek a társaság többsége után. Jelenleg nekem itt is jó, a másik fórumban is, az indexest még nem ismerem. :-) Valószínűleg többen is vagyunk ilyen gondolatokkal.
(Mindemellett lusta disznó vagyok, ez is sokszor meglátszik a döntéseimen. :-) )
     Reply to this


Kawakarika (msg) 114724 March 21, 2017, 12:51 p.m.   x
Nem akarok sem okoskodni,sem senkit befolyásolni,csak hangosan gondolkodom.
Azt mindenki látja mostmár több mint 3 hónapja ez a fórum igen csak döcögős,és akkor nagyon finoman fogalmaztam.
Karex nem a társaságtól akar szabadulni,nem belőletek van elege...
Ha eldöntötte hogy nem jön ide,akkor szerintem nem is fog.Van alternativa,kettőt is felajánlott.Tudom a hagyomány a megszokás sok embert ideköt,de az Index szerintem is sokkal jobb,semmivel sem bonyolutabb mint ez,sőt!
Dehát "demokrácijja" van:)))))Én majd beszélgetek vele odaát,ott van már Csanesz is,Gyula is be-be nézeget,remélem PalmBéla is megjelenik,meg még sokan mások...Ha nem,akkor meg tévedtem.De tényleg nem értem ezt a görcsös ragaszkodást ide....
     Reply to this


Robi70 (msg) 114723 March 21, 2017, 9:44 a.m.   reply to: 114716 x
Karesz, hiányoznál innen! Inkább gondold át még 1x és nyilatkozz a 4tx nagysebességű plexi projektről mert az érdekelne.
     Reply to this


Robi70 (msg) 114722 March 21, 2017, 9:36 a.m.   reply to: 114712 x
Aramo motorjának új gazdáját személyesen invitáltam a talira. Akkor úgy tűnt érdekli a dolog.
     Reply to this


Fido71 (msg) 114721 March 21, 2017, 6:06 a.m.   x
Nyomatékosítottam! :)))
     Reply to this


Fido71 (msg) 114720 March 21, 2017, 6:05 a.m.   reply to: 114716 x
Na, ne hülyéskedjél már....
     Reply to this


Fido71 (msg) 114720 March 21, 2017, 6:05 a.m.   reply to: 114716 x
Na, ne hülyéskedjél már....
     Reply to this


Fido71 (msg) 114720 March 21, 2017, 6:05 a.m.   reply to: 114716 x
Na, ne hülyéskedjél már....
     Reply to this


csokabi (msg) 114719 March 21, 2017, 2:59 a.m.   reply to: 114711 x
Olvastam itt már sok mindent, de olyat még nem, hogy "ha nincs TáDéd, akkor véleményed se legyen!". Scopy tényleg szarik a fejünkre, biztos lefoglalja az ipi-apacsozás az igazhitűekkel...:)
     Reply to this


Kilos (msg) 114718 March 20, 2017, 11:58 p.m.   reply to: 114716 x
Karesz, gondold ezt még át, légyszíves!
A talin majd megbeszélgetjük ezt a kérdést, persze csak ha akarod, de Te nem hiányozhatsz ebből a fórumból, ok?
     Reply to this


cizi (msg) 114717 March 20, 2017, 11:32 p.m.   reply to: 114716 x
Kedves Karex!
Hozzá kell szólnom, ha már így kiemeltél.
Sem én, sem senki más szerintem nem akart bántani Téged.
Hidd el, hogy itt mindannyian tisztelünk és fel sem merült senkiben, hogy ezt így fogod lereagálni.
Mindenkinek lehet véleménye ( mint ahogy Neked is volt ) és azokat megírta. Mi ebben a baj?
Szerintem ne tedd, hogy itthagysz minket, mert nem voltak ezek annyira súlyos gondolatok részünkről.
Maradj a többséggel, itt, velünk!
     Reply to this


Karex (msg) 114716 March 20, 2017, 11:02 p.m.   x
Utolsó, elköszönő hsz a részemről, ITT.
Köszönöm a válaszokat, így már jobban értem a maradás okát, de fel nem foghatom..... :D
FB-m nincs, nem is vonz.
Z6 van, köszöni teszi a dolgát. Idéznék: "nincs avval a gumival semmi baj, csak már van jobb".
A "rinyálás" előtt megkérdeztem a fórum készítőjét, hogy tudok segíteni. Gondolom nem értem el a programozási szintjét, mert néhány üzenetváltás után ejtett. Ekkor dobtam össze a próbafórumomat:
http://www.tdm.url.ph/TDM/forum/
Csak teszt célból. Mire jutok mint hozzá nem értő. A csapat érdekében.
De ezt már nem fejtem itt ki.
Szóval maradok tisztelettel a csapat iránt, de engem itt többet nem olvastok.
Ott leszek, ahová a többség megy, gondolom index fórum.
Örültem.
     Reply to this


Kilos (msg) 114715 March 20, 2017, 10:34 p.m.   x
FoTa - 2017 Harta
2017.04.22. Szombat

Az idei FoTa-ra szervezi az első találkozóját
az idén, a Facebook-on alakult Yamaha TDM 850 Hungarian Club.
https://www.facebook.com/groups/993949404026060/

Gyere el és érezd jól magad!
FoTa a Túrák oldalon: http://www.motorozz.hu/tour/5776
     Reply to this


kawa550 (msg) 114714 March 20, 2017, 10:29 p.m.   reply to: 114713 x
Van aki bebiztosítja magát ilyesmi ellen...:))))))))
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 114713 March 20, 2017, 10:10 p.m.   reply to: 114707 x
bimike :P :P Nem egy ideges típus. Csak már motorozna nagyon. Holnap 21 fokot ígérnek felénk.
     Reply to this


Kilos (msg) 114712 March 20, 2017, 9:50 p.m.   x
Még mielőtt elfelejtenétek!

Yamaha TDM Találkozó
2017.05.-07. Zánka

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0

Csak halkan kérdezem, hogy rajtam kívül hirdeti még valaki? - vagy megvan a "kemény mag" és hagyjam én is a p....ba?
     Reply to this


Hr.Geiger (msg) 114711 March 20, 2017, 8:41 p.m.   reply to: 114706 x
Van válasz, de mivel már nem vagyok TDM tulajdonos, így nem éreztem magam illetékesnek a véleményem kifejtésére. :-)
Karexnek annyiban igazat adok, hogy nem akkor kell kutat ásni, ha megszomjazik az ember. A fokozatosság elvét követve el lehetne kezdeni az aktivitást, hisz mikor ez az oldal ledobta a láncot decemberben, sokatok nem talált oda magától a " tartalék" fórumra.
Magam is jobbára már csak olvasni jövök, - mert ne ámítsuk magunkat! - kopik az aktív TDM-es tábor, más a Scopy se sz@r le minket...
:-)))))
     Reply to this


Kawakarika (msg) 114710 March 20, 2017, 8:36 p.m.   reply to: 114696 x
Karex!
Én nem tudtam hogy az Indexen is van TDM fórum,pedig autósként 7éve "járok oda".
Most vettem csak észre hogy PalmBéla már 2hónapja megszólított.:)))
Éppen kérdezni akartam,mi van vele,tudtok-e róla valamit.Még a Fórum összeomlása előtt írtam neki pü.-t,amit valószínűleg nem kapott meg.Válaszoltan neki odaát.Remélem vagy ide,vagy oda majd csak betéved valamikor,és megnyugszik,hogy nem kapja vissza a volt "minibárját"
Szóval köszi Druszám!:))) és az Index Fórum tényleg jó...
     Reply to this


fazakas66 (msg) 114709 March 20, 2017, 8:25 p.m.   x
Én hajlandó vagyok menni is meg maradni is meg lehet szavaztatni a népeket hogy merre van az arra.A lényeg a jó társaság ami itt kialakult az évek folyamán.Mivel nem vagyok állandó forum követő én követem a többséget.
     Reply to this


jobbkormanyos (msg) 114708 March 20, 2017, 8:17 p.m.   reply to: 114696 x
Az Index fórum szerintem jó, jó a keresője, egyszerű a képfeltöltés, könnyen áttekinthető.
Valahogy át kellene menteni a korábbi hozzászólásokat.
     Reply to this


kawa550 (msg) 114707 March 20, 2017, 7:47 p.m.   x
Na, hogy ne izélgessenek itt kendtek hogy mindig csak zőccségelek, tessék kis tádés téma hogy örűjjetek! Meg hogy bimike is örűjjön. Meg hogy aggódjon is kicsit. :)))))
Nekiálltam a tehén projektnek, szétcsaptam máma mint tyúk a töreket. Elsőnek egy kompresszió mérés, szárazon 10 bar egységesen, olaj hozzáadásával se növekszik. Ez a gyári érték közepe. Aztán szétkaptam a karbikat, besárgult büdös benya volt benn, de más nem, membránok épek, nem látok gondra utaló jelet. Azé átfujkáltam mindent kompresszorral meg féktisztítóval, egy szűrőcsere még bejáccik, mert abban lötyögött valami barna szmötyi. Mostan majd ha lesz időm, még szelephézag ellenőrzés, oszt ha ott is minden rendben, akkor összerakás, kisuvickolás, kipuff vissza, és ha isten meg a párt is úgy akarja, mehet a piacra.
És akkor bimike licitálhat schindlerre, mer má neki is kő a tehén..... :D
     Reply to this


csokabi (msg) 114706 March 20, 2017, 5:48 p.m.   reply to: 114705 x
Mi ez a nagy csend? Motoroztok vagy mindenki fészbúkozik?:)
Karex kérdésére másnak nincs válasza?
     Reply to this


lendvai (msg) 114705 March 20, 2017, 12:09 p.m.   x
Én a Facebookot csak egyfajta ismerős nyilvántartó rendszernek tartom, de nem látogatom rendszeresen. A telefonomon nincs fenn egyetlen vonatkozó app, nem is lesz, túl sok a szemét azon az oldalon és belepofátlankodnak a privát szférámba is, nem győzöm irtani és tiltani őket. Ennyiből jobb ez az oldal.
     Reply to this


gezasz (msg) 114704 March 20, 2017, 11:56 a.m.   reply to: 114701 x
Lajosom Helló! Ez a motorozz.hu-s TDM forum azért jobb mint a Face mert itt jobban lehet írogatni. Visszalehet utalni régebbi hozzászólásokra is, és itt ismeri már szinte mindenki egymást/ még ha személyesen nem is/ . Igaz képet nehezebben lehet feltenni, és nem lehet egymásnak örömködni/lájkolni/. Miután Banditos lettem, épp a Facebookon találtam egy normális Banditos társaságot, legalábbis elsőre. Itt szerintem nem igazán van ilyen topic , talán Inazuma a hasonló.A sportmotoros forum meg hát... hagyjuk.
     Reply to this


lajostrom (msg) 114703 March 20, 2017, 11:50 a.m.   reply to: 114702 x
Tanácsolták neki, s így tett. Tart a sok ismerős jelölésétől.
De már van kombek.
     Reply to this


csokabi (msg) 114702 March 20, 2017, 11:43 a.m.   reply to: 114701 x
Álnéven regelt? Eddig sem vonzott a facse és a fórum kedvéért sem regisztrálnék, de az ilyenek meg pláne elveszik tőle a kedvemet. Itt csak Winchi csinált ilyet mikor 67-szer is pihenőre küldte az admin:)))
     Reply to this


lajostrom (msg) 114701 March 20, 2017, 11:31 a.m.   x
Pontosítanám!
Eddig -tudomásom szerint- egy (1) fő ágál a face ellen, ő nemrég álnéven regelt oda. Öt (5) fő -fenntartással- jelezte távolmaradását a face-tól. Sokan jelen vannak itt is, ott is, amott is, és egyiket sem minősítik . A nagyendúrós topic már a motorozz.hu csetlése-botlása előtt is üresedett, erre sok kommentet találni. Jelentős hangok távolmaradnak -ennek a technikai hiányosságokon túl- számos oka lehet. Épp a ti topikotok lehetne a jó példa arra, hogyan is kell életbentartani -mnem mástól várni!!!!- egy fórumot. Vlszleg. tenni lehet ellene, meg persze mehet a sóhajtozás is. ztaki nemrég nálunk kifejtette a face előnyeinek egy részét, ez vitathatatlan. Ám technika ide-oda megy a magyar virtus, mi miért szar. Gondolom hatékonyabb lenne kézzel írott levélben tartani a kapcsolatot, megismerni egymás -lehetőleg- építő!!! gondolatait. Ez a (pusztulni fog!!) hozzáállás azért is izgi, hisz ez maga az élet. Az is elmúlik. Ám amíg élhetem , segíthetem-javíthatom-toldozgathatom-szépíthetem-stb. Ha elmúlik majd megsiratom. Vagy megsiratnak. Vagy azt se.
     Reply to this


lendvai (msg) 114700 March 20, 2017, 8 a.m.   x
Én megyek a társaság után, jelenleg úgy tűnik a társaság java itt van, hát maradok. Ha a többség megy én is megyek, de hát az embereknek nem lehet megmondani azt, hogy hová menjenek és hol érezzék jól magukat, ilyesmivel más társaságok próbálkoznak, több-kevesebb sikerrel. :-) Jelenleg úgy tűnik ez az a hely, ahol jól érezzük magukat.
A süllyedő hajóval nem feltétlenül értek egyet, azt én inkább a jó magyar rinyálós-összeesküvés elméleteket gyártó-de semmit nem csináló mentalitás egyik víziójának tartom. Nem ugyanolyan a fórum, mint a szerver költöztetés előtt volt, az tény. Én csak egyet kérdeztem legutóbb az üzemeltetőktől: mit tudok segíteni? Eddig nem kértek semmit, hát maradok tovább, kommentelgetek, fórumozgatok és nekem ez így jó. :-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 114699 March 20, 2017, 7:03 a.m.   reply to: 114696 x
Mert sokunknak hosszu idő alatt ez volt az a hely ahol naponta megosztottuk a gondolataink, sok ismerőst szereztünk, ismeretlenül is ismertük egymást. Olyan társaság verődött össze, akikkel jól érezted magad akár csak a gondolataik olvasásakor, akár egy-egy közös gurulás alkalmával, vagy csak ha összefutottál velük valahol. Ha kellett, mindig akadt aki segitett ha megakadtál valamiben, és itt nem mindig a motorozásra gondolok.
A nagyendurós topicba hasonló értekezés megy, mindenki elhuzott a face-re, de nem minndenki érzi ott jól magát. Én momentán nem vagyok és nem is szándékszok regisztrálni az fb-ra. Az index nagyon téma specifikus, és rengeteg téma van, ott nem nagyon van átjárkálás. Azonkivül egy adott témában sincs mindig folyamatos mozgás.Ráadásul nekem TDM-em sincs:) Viszont a motorozz.hun ez lett az egyetlen topic ahol még van élet. Marad még a sportmotor, de ott régen se volt olyan élvezhető a fórum élet ha kimozdultál a motorod tipusából más topicba - ott aztán mindenféle emberek vannak időnként.
Szóval még egy darabig kitartunk, de süllyed a hajó az nyilvánvaló.
     Reply to this


Fido71 (msg) 114698 March 20, 2017, 6:42 a.m.   x
A szülői ház marad mindig a legkedvesebb, az ember mindig oda jár vissza...
Amúgy meg van a facsén is egy "klub", tök idegen emberek is vannak ott, akiket itt még sosem láttam. Az éves talin viszont igen. ;)
     Reply to this


cizi (msg) 114697 March 20, 2017, 6:13 a.m.   reply to: 114696 x
Karex!
Tudod olyan ez, mint a Z6. Tudjuk, hogy szar, mégsem mondunk le róla...vajon miért?
Talán azért mert a sok év alatt adott nekünk valamit és sokan vannak akik most is ( a valóban picit több hiba ellenére ) kitartanak.
     Reply to this


Karex (msg) 114696 March 20, 2017, 12:34 a.m.   reply to: 114650 x
Üdv mindenkinek!
Erre a korábbi hsz-re válaszolnék, kicsit csúsztatva, mert a fórum nem hagyta az azonnali választ (szerencsére).
Nem személyeskedés, nem áll szándékomban bárkit megbántani, így olvassátok.
Szóval:
Ez a fórumrendszer amatőr hobbi programozói kísérletnek elmegy. Rendes fórumnak aligha. Ezt látja mindenki.
De. Valamit mégiscsak tud. Túlélni.
Minden hiányossága ellenére ide írjátok a hozzászólásokat, nem bármelyik másik TDM fórumra.
Ott a tartalék fórum. Üresen. Ok, túl összetett, cicomás, bonyolult (már akinek), nem kell.
Most akadtam rá az indexes TDM fórumra, ami szerkezetében, és tagolatlanságával a legjobban hasonlít a korábbi itteni fórumra.
Úgy látom az üzemzavar idején páran megtalálták azt is. Azóta sem. Az sem kell.
Mindegyik működő fórum lehetne.
Mi hiányzik belőlük?
Az emberek, akik írnak. Ahogy ide.
Erre az összetákolt fosra, ami mégiscsak vonzza a hozzászólásokat, még akkor is, ha nem lehet elküldeni, nincs épkézláb kép, meg link kezelés, és az egész elég lassúnak mondható.
Szóval nem értem. Mi kell még a tisztelt társaságnak ahhoz, hogy online életét áttegye egy működő rendszerre.
Index: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198831
Vagy a mindenki által ismert ATW-s tartalék fórum: http://yamahatdm.atw.hu/
Választási lehetőség van. Ennek tükrében érdekesnek találom pl a hivatkozott hozzászólást is.
Én, ha valami nem jó, nem használom.
Ahogy pl nem írok ide. Sokkal gyakrabban lenne ingerenciám, de nem.
Ennek ki kellett jönnie, bocs mindenkitől, magánvélemény, gondolatébresztő jelleggel.
Tisztelettel: Karesz
     Reply to this


lendvai (msg) 114695 March 19, 2017, 10:23 p.m.   reply to: 114694 x
A marketing duma engem se nagyon érdekel. A gerincvédőmmel is összetörte magát az újságíró teszt közben, nekem ez bizonyított. A fékbetéteket illetően meg attól, hogy nekem, mint kocamotorosnak tökéletesnek tűnik a fékbetét amit használok nem biztos, hogy krízishelyzetben megmenti a bőröm, lásd a Kawa által említett 8m féktávolság különbség. Így ez elég kétélű fegyver. Én inkább hiszek olyannak, aki szélsőséges körülmények között is ki tudja próbálni a cuccokat, mint pl versenypálya extrém fékterhelésekkel. Vagy maradok a gyári betéteknél. :-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 114694 March 19, 2017, 9:21 p.m.   reply to: 114693 x
Erről nagyjából én is igy vélekedek. Attól , hogy egy nagy nevű gyártó a kommersz termékekhez a nevét adja, még nem ugyanaz a minőség, amivel hirnevet szerez vagy szerzett, az egy jóval másabb árkategória. Viszont minden bizonnyal megbizható terméket állit elő és ad el. De amivel Rossiék mennek, az nem ugyanaz lesz, mint a mit a boltban a polcról lekapnak. Viszont hasznosak azok az információk, hogy ki milyet használ, és hogy van vele megelégedve a saját motorján. Ez többet elmond, mint a marketing duma.
     Reply to this


lendvai (msg) 114693 March 19, 2017, 9:03 p.m.   reply to: 114690 x
Amikor az autón a féktárcsát cseréltem szóba jött a Brembo is. Aztán felvilágosítottak, hogy a Brembonak is vannak kategóriái. Amit a Lamborghiniken meg hasonlókon Brembóként látni, azt meg is kell fizetni. Az én Accordomra egy első Brembo szett, ami pluszban a két féknyeget is tartalmazza 600 ezer fölött van valamivel. Míg a Unixos Brembo tárcsa tizenegynéhány ezer per darab. Egy fékbetét szett is kb ugyanannyi. Valami különbség azért ott is van. Így én nem esek hanyatt a kommersz Brembo cuccok előtt, az ATE, mint a Honda európai beszállítója jobb választásnak tűnt. A profi Brembo alkatrészek nem abban az árkategóriában vannak, mint a többi kommersz cucc. Mindemellett a hátsó Brembo fékbetétemmel az én tempóm mellett elégedett vagyok, de ezzel még nem jöttem le a Glocknerről.:-)
     Reply to this


csokabi (msg) 114692 March 19, 2017, 9:02 p.m.   x
Részemről maradok a gyári szinteres betéteknél. Sajnos drágábbak, de biztos az eredetiségük, a géphez tervezték őket és amúgy sem terveztem, hogy megtanulok stoppie-ni:)
     Reply to this


kawa550 (msg) 114691 March 19, 2017, 8:40 p.m.   reply to: 114690 x
Az tényleg nem, de azért a táblázatból kiderül pár dolog. pl hogy szinte semmi különbség nincs a normális márkák közt. Meg hogy az ebc ami a legharapósabb volt, az kopott a legkevésbé. Márpedig valaminek kopnia kell, ha nem a betét, akkor mi is? A harapásnak ára van, és a tárcsákat elég jó áron mérik. És közúton még a sietős marhák se nagyon fognak tudni különbséget tenni a márkák közt, ha az átlagos motoros versenypályán, felkészülve a nagy fékezésre, 230-ról csak 8m különbséget tud tenni a betétek közt. Persze, tudom, azon a 8 méteren múlik majd hogy az autó hátuljában állsz meg vagy előtte. Ez így tök jól hangzik, de ha az a motoros csak ennyit tud, hogy nyílegyenesen markolja a féket amíg meg nem áll, akkor ott a motoros a szűk keresztmetszet, nem az hogy 196m a fékút vagy 204m.
     Reply to this


Levi990 (msg) 114690 March 19, 2017, 8:22 p.m.   reply to: 114689 x
Nagy kár hogy a brembo nem szerepel az összehasonlításban.
     Reply to this


kawa550 (msg) 114689 March 19, 2017, 7:15 p.m.   x
Sokféle szubjektív vélemény van, hozzá kevés mért adat(bizonyíték), ami alapján bárki juthat téves következtetésre.
http://www.tesztmotor.hu/tesztek/ivre_ra,_kanyarba_be_melyik_jobb
     Reply to this


Levi990 (msg) 114688 March 19, 2017, 6:55 p.m.   reply to: 114687 x
Nagyon nagyon elenyésző lehet az amikor a szinteres betét eszi a tárcsát, hiszen a szinteresnek az a lényege hogy folyamatosan ledobja magárol a felső rétegét, jobban is kopik. Tudom anyagválasztásnál általában a puhább anyagba beleágyazódnak a keményebb anyag szemcséi ezért a keményebb is jobban kopik, de itt leválik a felső reteg. Nemhiába erősebb motorra talán 100lóerő a határ ami felett csak szinterest szabad tenni.
Apunak brembo sa-t tettünk hátra, előre ebc "új" felig szinter félig organikus (ez az egy volt raktáron a motoralkatreszeken a 3vd-be előre), a brembo az brembo. Ezek a olcsó organikusok csak lassîtásra valóak.

Nekem a dt-ben volt elol ferodo platinum, hatul apracing, gyenge volt az eleje, megcseréltem a betéteket és máris lehetett stopizni vele. A 125R-en ugyanaz a forma van elől hátul.

Az sv-mben amikor vettem ferodo platinum volt, majdnem meghaltam vele mert elment a félhatás, nem melegedett el a folyadék, kar nem esett be, kemény volt, egyszerűen a betét nem bírta. Brembo sa-t tettem bele, minél melegebb annál jobban fog, igaz hogy pár km egyenes után annyit visszahűl hogy erezhetően gyengébb a ferodo platinumnál de így is sokkal jobb, melegen meg amikor kezd fémes hangja lenni, nagyon fog :)

Jót offoltam :) na de sebaj, vagy a gyári vagy a brembo sa-sc, nissin nyeregben a nissin is jó volt tokicoban a tociko is, annyi hogy mindegy HH-s betét volt.
     Reply to this


kawa70 (msg) 114687 March 19, 2017, 6:21 p.m.   reply to: 114678 x
Hát, nem tom. Nekem eddig nem volt bajom vele. Leszámitva hogy szakadó esőben a szivbajt hozza rám mert nem azonnal fog ahogy kéne. Ráadásul Kawa550 most irta, hogy szinteres nem mindig jó, amit az is alátámaszt a betét választás ügyében, hogy a motort valami halálosan felszántott hátsó tárcsával vettem, azt cserélni is kellett. Amit igencsak egy rosszul megválasztott betét okozhatott.
     Reply to this


csokabi (msg) 114686 March 19, 2017, 5:42 p.m.   reply to: 114685 x
Hol volt a forgalmi, a tortaforma mellett?:)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 114685 March 19, 2017, 5:18 p.m.   reply to: 114680 x
Arra még annyi esélyed sincs, mint hogy a jövő hétre kész leszek vele. :))))))))))
Különben meg a fax kivan ezzel a tehénnel. Mondom ránézek hogy mennyi időm van még, meddig van kivonva a forgalomból. De hol a forgalmi? Bááááázmeg, egy órán keresztül kerestük ketten mire meglett, aszittem má megbac a szél......
     Reply to this


yamaszaki (msg) 114684 March 19, 2017, 5:08 p.m.   reply to: 114677 x
Üdv Csabesz!
A Mitas ekkora súlyú mocihoz felejtős meg aszfalton gyenge ha meg terep akkor bütykös gumi.Ami ajánlott:https://www.r17.hu/termek/786/15070r17-michelin-anakee-2-rear-69v-tltt-motorgumi
A Jim Beam társunkat kérdezd a könnyüterep rejtelmeiről. 70/366-5697
     Reply to this


csokabi (msg) 114683 March 19, 2017, 3:45 p.m.   reply to: 114680 x
Az a minimum, legalább három szintes!!!:)))
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 114682 March 19, 2017, 3:37 p.m.   reply to: 114659 x
Jó látni azért hogy nem maradtál motor nélkül.

Nagyon szép motort választottál.

Sok-sok balesetmentes kilométert!
     Reply to this


Flenegen (msg) 114681 March 19, 2017, 3:37 p.m.   x
Én biztos megpróbálnám kierőszakolni:)
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 114680 March 19, 2017, 3:35 p.m.   reply to: 114659 x
Kawa550 egyeztetve. Várom hogy az utolsó finomitásokat elvégezze.

Aztán személyes találkozó! :)

Szerintetek marcipán torta jár hozzá??? :):):):)
;););)
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 114679 March 19, 2017, 3:31 p.m.   reply to: 114644 x
Köszi az infót

Ezekszerint megélt már ezt azt az a motor.

Azt írják felújított... De messziről jött ember bármit leírhat...

Kawa550 mesterrel egyeztettem.
     Reply to this


Levi990 (msg) 114678 March 19, 2017, 2:59 p.m.   reply to: 114653 x
Ez a baj hogy mást nem próbáltál, a ferrodo platinum egy nagyon gyenge beté, pillanatok alatt megég és mivel nem szinteres, nem is dobja le kikeményedett réteget.

Nem hiába a brembo a legnagyobb a fékgysrtók között. Vagy gyári betét vagy brembo szinteres.
     Reply to this


csabesz1 (msg) 114677 March 19, 2017, 2:36 p.m.   x
Érdeklődnék a márka és típustársaktól, hogy Mitas E08 abroncsot hátsó keréken használ-e valaki. Ha igen, milyen tapasztalatokat szerzett vele? Vagy mi az, ami blokk mintás abroncsok közül ajánlott?
     Reply to this


kawa550 (msg) 114676 March 19, 2017, 2:35 p.m.   reply to: 114673 x
Faxnak emelgeted, nincs súlyzód? :))))))
     Reply to this


csokabi (msg) 114675 March 19, 2017, 2:20 p.m.   reply to: 114673 x
Talán mert az új nem csak a garázsban áll egész nap...:)))
     Reply to this


aramo69 (msg) 114674 March 19, 2017, 1:21 p.m.   reply to: 114665 x
Igen, te is jól látod kawa. Ha tudnád, és a robi70 meg is tudja mondani, eladás előtt 1 héttel költöttem rá közel 100 ezret. (lánc szett, oil, szűrők, irridium gyertyák, stb.) Egy helye hordjuk a mocikat szervizbe. De amikor hazahoztam, és alig tudtam leszállni róla akkor döntöttem így, ott szakadt a cérna.
     Reply to this


Flenegen (msg) 114673 March 19, 2017, 1:14 p.m.   reply to: 114672 x
Érdekes mert a 850-hez képest a 900-as könnyebb, mégis nekem nehezebbnek tűnik
     Reply to this


aramo69 (msg) 114672 March 19, 2017, 1:10 p.m.   reply to: 114663 x
Jól látod a dolgot. :) De mint írtam a Tádét nem bírom tartani ha megállok, csak töketlenkedve, és nyomorultan... Két személyről nem is beszélve megállásnál. Az er6n-t már próbálgatom egy párhete. Ezt a nyarat végig motorozom vele, aztán meglátom.. Lehet, hogy a fiamé lesz. Úgy van egy kis érzésem, hogy nincs, de még is van. :)
     Reply to this


Flenegen (msg) 114671 March 19, 2017, 1:02 p.m.   x
Keresek TDM 900-ra gyári 35 literes oldaldobozokat tartóval.

Ha látnátok, vagy tudtok eladót akkor gondoljatok rám.

Köszi
     Reply to this


aramo69 (msg) 114670 March 19, 2017, 12:59 p.m.   reply to: 114662 x
Nem a térd hajlításon van a gond. Az még valahogy elmegy..... felülni és leszállni nagyon rossz a térdemnek. A rotációs mozgást egyáltalán nem bírja! Két személlyel megállni megtartani nyújtott térdel egyáltalán nem megy. Sok pozitúrát megpróbáltam már. Még a kámaszutra sem segít.:))). hmmm Az er6n el szerintem elmotorozgatok a nyáron aztán meglátom. Konkrétan a futóműről, annyit akartam, hogy nekem a 4tx sokkal jobb. NEKEM, :) És hogy kényelmi pozíció miatt, annyit nem fogok 1 seggel menni mint a Tádéval. Az már biztos, De ez csak az én véleményem...
     Reply to this


csokabi (msg) 114669 March 19, 2017, 12:42 p.m.   reply to: 114667 x
Szhelyi vagyok, az nincs messze Degectől!:)))
Az őszinte véleményezés és a szemétkedés szerintem nem ugyanaz. Vagy inkább mindig fényezzük egymást, akkor jobb lesz? Az itt fórumozók kell, hogy tudjanak különbséget tenni a kettő között.
     Reply to this


csanesz (msg) 114668 March 19, 2017, 12:36 p.m.   reply to: 114664 x
2 év múlva lesz autó csere, nem most.
Addigra kiderül milyen is az új Lada.
Próba út nem volt vele csak szalonban néztem meg 3 típust.
Nekem csak rohangálásra kell semmi egyéb és új amibe én finghatok először.
100 000 km gari vagy 3 év. A teszt autóra 200 000 garit adnak a Duna Autónál.
Nincs konkrét elhatározás csak listán van a lehetségesek között mint ahogy több márka is. A jövő is befolyásolja, mert lehet, hogy terep autó lesz. Munkámtól is függ, hogy hol helyezkedem el.
     Reply to this


Hr.Geiger (msg) 114667 March 19, 2017, 12:30 p.m.   reply to: 114663 x
Ti nem vagytok földiek egymással? Olvasva a hozzászólásaidat - meg a Főszakácsét - tiszán az az érzésem, hogy kendtek Degecrűl származnak...
:-))))))))))
     Reply to this


Flenegen (msg) 114666 March 19, 2017, 11:53 a.m.   reply to: 114665 x
Mondjuk lehet gogy én megnéztem volna a Versyst is . Szép gép legyen hozzá szerencséd!
     Reply to this


kawa550 (msg) 114665 March 19, 2017, 11:21 a.m.   reply to: 114663 x
Esküszöm nekem is az jött le! :D
     Reply to this


kawa550 (msg) 114664 March 19, 2017, 11:17 a.m.   reply to: 114661 x
Baszki, ha veszel egy vestát, akkor nem várom meg a talit, elmegyek hozzád és megnézlek magamnak végre élőben, mert igen kíváncsi vagyok egy olyan emberre, aki 2017-ben egy lada vásárlásán töri a fejét.....:)))))))))
Legalább ilyen randa a celerio is, de az legalább egy zseniális konstrukció a totalcar szerint. És mivel a listaár csak azért van hogy legyen miből engedni, a kis suzi még olcsóbb is. És nem is olyan kicsi. De demokrácia van! :))))))
     Reply to this


csokabi (msg) 114663 March 19, 2017, 11:09 a.m.   reply to: 114659 x
Gratula az új géphez! Azt azért le kell írjam, hogy nekem mindig azt sugallták a hozzászólásid, hogy a térded miatt fel kell hagyj a motorozással és ezért kell megválnod szeretett TáDédtól...
     Reply to this


kawa550 (msg) 114662 March 19, 2017, 11:02 a.m.   reply to: 114659 x
Lehet én most nem értek valamit, de a motorrevü teszten volt szerencsém nyúzni egy ER-6f-et, ami csak a burkolatban különbözik, különben tök egyformák a simával. Nagyon kellemes kis motor, kicsit sok a vibráció, de a motorjához képest nyomatékos és jól megy, a futómű is teszi a dolgát, szerintem jó kis gép. De hogy a térded meredekebben van behajlítva rajt mint a tádén, az hétszentség. Miből gondoltál arra, hogy azt majd jobban bírja? Persze nem mondom hogy rosszabb, mert a rexin is jobban be van hajlítva a térdem mint a tehénen, de eddig nem vettem észre hogy ez rosszabb lenne, de semmiképpen nem jobb.
     Reply to this


csanesz (msg) 114661 March 19, 2017, 10:59 a.m.   reply to: 114654 x
Igen a dízelben telesen igazad van. Nekem egy 15 éves 1.4 TDCI Ford Fusionom van a alap turbós a maga 60 lovával és 140 Nm nyomatékával 200 000 Km -ével. Agyonüthetetlen. A kettős tömegű kezdi a végét járni már másodszor életében. De ezúttal egytömegű lesz benne. Ford szerelőm próbálta már a Fiestákba és nincs vele gond a kettős tömeg hiánya miatt.

Sajna eljön az az idő amikor már minden sorban elromlik rajta. Ladákat nézegettük múlthéten. Hát a Vestába beférek. De az oldalán az a szimmetrikus roggyantás az erőltetett lett. Hát meglátjuk. Alszom rá még 2 évet.
     Reply to this


kawa550 (msg) 114660 March 19, 2017, 10:54 a.m.   reply to: 114658 x
Amilyen g@ci a vöröske, szerintem inkább arra gondolt hogy ott annál az elégésnél nem a technika volt a gyenge láncszem. :)))))))))
Én használtam elől és hátul is ilyen Louisos Saitó meg HeinGericke saját márkás organikus(nem szinter) betéteket, biztos nem azok a fékbetét gyártás csúcsai, asszem 4x voltam a glockneren, vannak akik szerint nem én vagyok a leglassabb motoros ismerősük, de semennyire nem égett meg a betétem se elől, se hátul. Szóval ha kevesebbet álltál volna a féken, talán még most is benn lenne az a betét.
     Reply to this


aramo69 (msg) 114659 March 19, 2017, 10:54 a.m.   reply to: 114629 x
Szia sziasztok!
Szerintem ne vedd meg!!!! Vagy generál, vagy élj a Kawa ajánlatával. :)
Én megvettem a new vasat. Nagyon más mint a TÁDÉ! :( Nem tudok motor nélkül meg lenni!!! Ezt talán bírja a térdem. Nagyon könnyű, alacsony súly pont, sor kettő. (gyerek motor :))) )
Már gurultam egy keveset. Tudom azt nem fogja vissza adni mint a 4tx de ez van...... hmmm
Szép napot mindenkinek!
     Reply to this


csanesz (msg) 114658 March 19, 2017, 10:47 a.m.   reply to: 114656 x
Mással nem volt gondom, akkor még. Az olajfogyasztásról, akkor már tudtam és készültem is rá.
A víz fogyasztás itthon derült ki. És onnantól kezdődött a hajcihő, hogy akkor most hol is tűnik el a víz.
De ez megoldódott tavaly. :)

És nem útóljára voltam osztrákban az biztos! :)

Ha erre gondolsz?
     Reply to this


csokabi (msg) 114657 March 19, 2017, 10:06 a.m.   reply to: 114656 x
? a !
     Reply to this


csokabi (msg) 114656 March 19, 2017, 10:04 a.m.   reply to: 114652 x
Biztos, hogy ott osztrákban a fékbetét volt a leggyengébb pont!:)
     Reply to this


Fido71 (msg) 114655 March 19, 2017, 8:42 a.m.   x
Gold Fren S3 carbon-kerámia puha betétet használok. Iseretségi körömben többen használták, gondoltam kipróbálom én is.
5ezer forint egy pár, nem eszi a tárcsát, nem nyikorog és fog is.
A közelben /Nemesvámos/ foglalkozik vele egy ember, tárcsa is van náluk.
     Reply to this


lendvai (msg) 114654 March 19, 2017, 7:38 a.m.   reply to: 114652 x
Hasonló megfontolásból használok én is ahol tudok gyári alkatrészeket, vagy éppen a gyári beszállító alkatrészeit. Az autó fékjét illetően ilyen pl az ATE. A motoron jelenleg a Brembo karbon-kerámia vagy mi a fene betétje van hátul, de ha elkopik valószínűleg Nissin vagy Sumitomo megy a helyére. Elöl ugyanaz a helyzet, ott ül a polcon a gyári garnitúra. Jó dolog, ha költségtudatos az ember, de saját bőrömön is tapasztaltam már, hogy olykor az még drágább, mint a gyári megoldások. Örülök, ha spórolhatok 10-20 ezer forintot az olcsó betéten, aztán megsül a Glocknerről lefelé jövet és ha nem jön össze még az árokba is borítom a gépet egy rosszul sikerült kanyarban. Vagy vehetek egy új tárcsát 50-70 ezerért, mert megette az olcsó betét. Olyan ez, mint a mai dízelek: jó érzés, hogy megy meg tol, meg nyomaték, meg keveset fogyaszt (valamiért a járműhasználók nagy részének a fenntartási költségeknél csak a fogyasztás a mániájuk), aztán az üzemanyagon összespórolt pár százezer el is megy a kettős tömegű lendkerékre, a turbóra, vagy a résolajzó rendszer javítására, esetleg a befecskendező fúvókák cseréjére. És mivel azok is drágák, így ott is megy a gányolás, tisztelet a kivételnek. Én a magam részéről az alacsony fenntartású szívó benzineseimből néztem hogy néhányan a környezetemből mekkorát szívtak a használtan vett nagynyomású dízeleikkel és megnyugodtam, hogy jól döntöttem. Közülük volt, aki "megtért" és azóta csak benzinest vesz magának. De ez már egy másik történet.:-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 114653 March 19, 2017, 7:33 a.m.   x
Én ferrodo platinumot használtam mindig, az bevált, nem próbáltam mást. De olcsó vagy ismeretlen betétet nem szabad használni.
     Reply to this


csanesz (msg) 114652 March 19, 2017, 12:08 a.m.   reply to: 114645 x
Én fékbetéttel kapcsolatban megjártam a két végletet. 20 000 Km -el ezelőtt vettem Motorix -et. Shoxban mondták van, aki pályázik vele. Így utólag "nagy szakik". Nem ismertem a "márkát" hát legyen. Osztrákban hegyről lefelé elégett. Onnantól még, olyan 800 km -t mentem csak első fékkel hazáig. Ezalatt kiismertem a motorféket a TDM -en.
Utána már csak a legjobbat kapja, Nissin -t.

Tudom van olcsóbb és ugyanolyan jó. De elegem lett az olcsó szarokból és az életem múlik rajta. Ez nem nyikorog, nem ég el, nem eszi a tárcsát, nem kopik el hamar. A tárcsa egyenletesen kopik, betéttel gond.
     Reply to this


kawa70 (msg) 114651 March 18, 2017, 11:05 p.m.   x
Arra gondoltam, hogy valamiért nem tökéletes a tárcsa amit ugyan egy fékbetétcserénél nem korrigált, aztán most hogy megtette ugyanazt a fajta betétet tenné bele csak ujban hogy pározzon a tárcsa minőségével. Ebben az esetben én.nem cserélném attól tartva hogy a rosszhoz kopott betét kárt tesz. Amennyiben viszont a betét tette tőnkre akkor mindenképp változtatni kell a betéten.
     Reply to this


kawa70 (msg) 114650 March 18, 2017, 10:54 p.m.   x
Bassz már meg ezt a szar forummotort hogy egy hétig tolja fel és mindet ahányszor azt hiszed semmi nem történik.
     Reply to this


kawa70 (msg) 114649 March 18, 2017, 10:52 p.m.   reply to: 114645 x
Na jo, ebben igazad van, de ezért irtam hogy egy jo betét. Annak kell lennie, mert ő vette nem rég a motorjához ha jol értelmeztem :)
     Reply to this


kawa70 (msg) 114648 March 18, 2017, 10:52 p.m.   reply to: 114645 x
Na jo, ebben igazad van, de ezért irtam hogy egy jo betét. Annak kell lennie, mert ő vette nem rég a motorjához ha jol értelmeztem :)
     Reply to this


kawa70 (msg) 114647 March 18, 2017, 10:52 p.m.   reply to: 114645 x
Na jo, ebben igazad van, de ezért irtam hogy egy jo betét. Annak kell lennie, mert ő vette nem rég a motorjához ha jol értelmeztem :)
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26287