15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13

Please log in

Registration
Forgot password
Hyosung Aquila Klub

Daty 424 6. Juli 2016 22:07   reply to: 421
Ugyan semmi közöm hozzá, de az enyémet vitték el, 2.000 km-rel, 4 hónaposan 3 gyári dobozzal, gyári elsõ szélvédõvel 450.000 Ft-ért.
    

Attimotor 423 4. Juli 2016 22:31   reply to: 417
Ilyen sz@r jelenleg senkinek nem kell, rájöttek a népek a japán ízére! A Kymco feltörekvõben van, már 15 éve bizonyít!
    

ozsuzsi 422 2. Juli 2016 19:15   reply to: 421
Miután nem állnak sorban a nagyokkal, akár ez is jó lehet pár nap örömmotorozásra :) Írsz üzit a részletekkel?
    

Bété 421 2. Juli 2016 18:51  
Nagy kicsi :) http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gv_250_aquila-10067226
    

ozsuzsi 420 2. Juli 2016 18:30   reply to: 419
Mennyire kicsike? 250 vagy 125?
    

Bété 419 2. Juli 2016 18:27  
Tudom, hogy voltatok...
Kicsike sas nagyon nem kell? :)
    

ozsuzsi 418 2. Juli 2016 18:25  
Köszi! :)
A pettendi én (mi) voltam, az kilõve, évek óta megszûntünk :D
A nagyképûségért elnézést, a raktárkészlet anyagi okok miatt volt kicsi :( és nekünk is mindig csak ígérgettek.
Dunaújvárost megkérdezem, bár régebben ott nem lehetett bérelni.
Csak a chopperrõl ér le a lábam. Ez van sajnos.
    

Bété 417 2. Juli 2016 08:35  
Sziasztok, Zsuzsi talán a Pettend... :) Attila nincs kedved újra nepperkedni? http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gv_250_aquila-10067226

Üdv. BT
    

Tizedes 416 29. Juni 2016 20:43   reply to: 415
:-)
    

Attimotor 415 29. Juni 2016 19:36   reply to: 414
Szia! Nepper koromban ezekhez jártam alkatrészért, mindkettõnél voltak használt motorok, ha szerencséd van, nem bizományosak. Dunaújvárost ajánlom, a másiknál elég nagyképûek voltak, ígéret sok, hozzáértés, raktárkészlet majdnem 0!

Calibra Bt

2400 Dunaújváros, Móricz Zs. u. 32.
Tel: 06-30-9412226
Tel/fax: 06-25-404318
www.csimaszmotor.hu

Bolimotor Bt. MotoHouse Motorbolt
Kápolnásnyék-Pettend, 70-es út 41-es km kõ
www.motohouse.hu info@motohouse.hu
06-70-618-5265
    

ozsuzsi 414 29. Juni 2016 10:48  
Sziasztok!
Tudtok helyet esetleg magánszemélyt, ahol tudnék 4-5 napra Aquilát (650) bérelni (esetleg még reális áron is)? Mindenhol csak speed vagy túra gépekkel találkozom.
    

BTR 413 26. Juni 2016 14:37  
Sziasztok!

Nem tudja valaki, mi lett a Hyo klub honlapjával?
Hetek óta elérhetetlen ... :(
    

misitamas 412 19. Januar 2016 01:49   reply to: 409
Jó motor (amíg nem ülsz fel egy Suzukira vagy Yamahára :-) :-) ) bár a VFR után valóbban kínszenvedés lesz a kanyargós helyeken. Én a helyedbe nem ilyet bérelnék.

Ha rendbe van téve a motor akkor elméletileg nem fog lerohadni alattad.
Ha nincs rendben akkor elmegy a töltés... eltörik a váltórúd... :)
    

misitamas 411 19. Januar 2016 01:46   reply to: 407
Jó karban lévõ használt nem létezik. Vagy ha igen az olyan mint a fehér holló és úgyis kiderül pár hónap múlva hogy hopp ez itt meg az ott cserére szorul 50-100 ezer... ha behatárolt nagyon az anyagi része a dolognak nálad akkor felejtsd el a Hyosung-ot.

Akkor inkább egy Yamaha, de használt motor esetében MINDENKÉPPEN tegyél félre a szervízre mert 101% hogy lesz rajta javítani való.
    

Daty 410 15. Dezember 2015 16:45   reply to: 409
Szia!

Ha van annyi pénzed, hogy kimenj egy hétre Calgary-ba, akkor szánj rá egy kicsit több pénzt, és bérelj egy "normális" motort.
(Bocs, csak poén volt, nem tudtam kihagyni!:-) )
Komolyra fordítva a szót a GV (és egyik csopper sem) nem kanyarvadászatra termett.
Nem hiszem, hogy nagy élményt nyújtana egy VFR után!
Szerintem.

Arról, hogy mennyire megbízható, megoszlanak a vélemények.
Van aki elátkozta a napot is, amikor megvette, van akinek több 10.000 km alatt sem volt vele gondja.
    

Jaky 409 2. Dezember 2015 22:35  
Estét,

Tapasztalatokat keresek a hyosung-gv650 típussal kapcsolatban. Jövõre mennék Calgary-be 1 hétre és tervben van 1-2 nap motorozás a hegyekben, és ez a motor lenne épkézláb áron és letéttel elérhetõ a számomra. Mennyire megbízható gép? Jó lenne, ha nem feltétlenül rohadnék le valahol a nemzeti park kellõs közepén a medvék és az indiánok között :D
    

Dodi007 408 7. September 2015 21:43   reply to: 407
"Audit szeretnék, de csak Suzukira fussa, nem tudjátok a tutit? "

Ha nagyon behatároltak az anyagi lehetõségeid, újat kell venni, garanciásat, kötelezõ szervizekkel, a használtban mindig benne van a mellényúlás esélye. Lehet, hogy az elõzõ tulajnak is rendkívül be voltak határolva az anyagi lehetõségei, ezért olyanokat gányoltak javítás címén, hogy fáj nézni... Ezt elsõre nem veszed észre, de olvasgass itt, és kerüld a korlátokat, mint migráns a sok pénzért felépített kerítést...
http://nepitelet.hu/motorok/hyosung/gv_250_2006_250/
    

moto47 407 6. September 2015 22:28  
Tetszik a gv 250-es tipus , ezert vennek egy jo karba levo hadznaltat . Ellenben sok pro es kontra velemenyt olvastam rola . Ez termeszetes nem csak itt es ezzel kapcsolatban . Csupan rendkivul behatarolt anyagi lehetosegeim miatt , nm engedhetem meg egy melle nyulas ' luxusat ' .....
    

misitamas 406 5. August 2015 23:59  
Tudtommal a Hyosungnál gyári betegség a generátor. Nekem is újra kellett tekercselni viszont jobb lett mint újkorába. Lehetõleg ne gagyi tekercselõhöz vigyétek...
    

Minyu 405 2. August 2015 03:57  
Egy hónap pihi után újra szól a hatlövetü. Ma sikerült megjavítani a mocim. Nem volt nagy baja. Egy indításnál keletkezett hatalmas durranás után nem ment alacsony fordulaton az elsõ henger. Nos a karbiban, a membránnál a visszadurranás kiugrasztott egy kicsi mûanyag kütyüt. Vissza tettük a helyére és azóta megy minden, mint az álom. Nem volt nagy hiba, csak idõm nem volt foglalkozni vele és míg nem kaptam igen jó emberektõl tanácsot, nem is tudtam, hol keressem. Így tehát áldassék a neve Fabu Zsoltnak, aki Barcsról adott telefonos tanácsot és Hegedûs Péternek, aki meg neki "súgott". Így aztán elmondhatom, hogy egy fél ország konzultált a gépem felett.
    

Daty 403 10. Juli 2015 17:32   reply to: 402
Értem a generátort.
A kuplungról nem tudok mit mondani.
    

thrasher 402 10. Juli 2015 17:11   reply to: 401
Lemerült az aksim mire hazahoztam 85 km rõl és bemértem, a generátor tuti testzárlatos.
picit alapjáraton hangos a kuplung illetve cicereg amig be nem húzom a kart arra gondolok megnyúlt kicsit.

    

Daty 401 10. Juli 2015 15:53   reply to: 400
Sornégy után a V2-nek nagyon más a hangja!
Keményebb, "durvább", csattogósabb.
10.000 km után durva lenne a kuplung lánc csere, de nem kizárt, attól függ, hogyan használták.
Azt honnét tudod, hogy tekercselni kell e generátort?
    

thrasher 400 10. Juli 2015 13:09  
Sziasztok! Nem rég lettem én is Aquila tulajdonos, és még számomra furcsa a viselkedése. Azt már kiderítettem, hogy generátort tekercselni kell, de olyan kérdésem lenne, hogy a kuplung lánc alapjáraton cicereg, viszont ha behúzom a kuplungot elhallgat, normális, vagy cserés? Alig 10 000 km van benne. A másik észrevétel, hogy ez mindig csattog, zakatol ha nem megfelelõ fordulaton motorozol, vagy utána kéne állítani a szinkronnak?
Elõtte sornégyem volt azért is ismeretlen nekem ez a típus.

    

Daty 399 30. Juni 2015 21:52   reply to: 398
Ezexerint jól tudtam.:-)
    

opesz 398 30. Juni 2015 18:49   reply to: 396
Az utolsó kresz módosítás szerint motorral nyugodtan lehet a buszsávban haladni...

Továbbá az álló kocsik közt is elõre lehet menni már, hivatalosan is (ezelõtt ez tiltott volt).


    

Daty 397 30. Juni 2015 07:52   reply to: 396
A motorosok használhatják a busz sávot tudomásom szerint.
    

Minyu 396 30. Juni 2015 01:03  
Ha már itt járok, tennék fel még egy kérdést. Mi a helyzet a buszsávban történõ motorozással? Pár hete lementem Budapestre és azt tapasztaltam, hogy rengeteg motoros használta a buszsávot, míg jómagam és más motoros is az autók közt közlekedett. Valahogy kimaradt a tudástáramból a "buszsáv használata motorkerékpárral" fejezet. ;-) Köszönöm, ha megvilágosítotok.

    

Minyu 395 30. Juni 2015 00:57  
Itt a jó idõ, a motor meg a garázsban, félig szétszedve. Rögtön földhöz vágom magam. Még jó, hogy nagyon idõm se lenne, hogy guruljak, de egy kis környékbeli futtatás beleférne. :-( :-(
    

Minyu 394 30. Juni 2015 00:55   reply to: 389
Sajnos most nem tudok kipufogóra kiadni egy fillért sem. Pillanatnyilag annak is örülnék, ha össze raknám a gépet és mindkét henger elindulna. Kb két hete jöttem volna haza melóból, mikor indításkor egy nagyot durrant. Lényegesen nagyobbat mint szokott, ráadásul a tank alól rengeteg füst jött. Ettõl kezdve az elsõ henger csak nagyobb fordulaton indul be. A gyertya jó, a szívócsõ a karbi és a henger közt szintén. (Itt jegyzem meg, rohadtul felvitték az árát ennek a kis gumidarabnak. :-( Nem tudja valaki, hogy a Suzuki SV 650-es szívócsöve nem kompatibilis? Fémes hangot nem hallottam hengerbõl. Ti merre keresnétek a hibát?
    

Minyu 393 30. Juni 2015 00:47   reply to: 389
Nincs meg a régi?
    

Daty 392 24. Juni 2015 15:47   reply to: 391
Mennyit, 1,6-ot?
    

misitamas 391 23. Juni 2015 21:48   reply to: 390
Annyit nem szabad Aquiláért adni. 1-2 év múlva 700-800-ért is alig tudod eladni.
    

Daty 390 19. Juni 2015 13:17  
Elvitték Egerbõl azt a beragadt 2008-as kiadású "null" kilométeres fekete/narancs Aquilát.
1 éve nekem ideadta volna 1,4-ért üzembe helyezve, kíváncsi lettem volna rá, most mennyiért kelt el.
Bár, most a 2013-as 1.675 MFt "null" kilométeresen a budapesti márkakereskedésben.

Nem innét vette meg valaki?
    

Fenyõke 389 19. Juni 2015 10:49   reply to: 388
Szia! Én úgy oldottam meg a hang problémát, hogy vettem új hátsó dobot. Nekem meg a belefolyt és meggyulladt benzintõl égett meg a belében valami amitõl halkabb lett. Szétszedni nem is próbáltam mert rendesen össze van heggesztve. Az ebay-en találtam olcsón új dobot rá. Itthon az új dob 170 ezer körül van.
    

Minyu 388 31. Mai 2015 11:06  
Sziasztok! Nincs valakinek valamilyen infója, képe a GV650-es kipufogó belsõ felépítésérõl? Szeretném halkítani úgy, hogy nem fog jobban melegedni és a teljesítménybõl sem vesztek. Az elõzõ tulaj belenyúlt hátulról és átvágott két merevítõ gyûrût is, valamint valamit el is távolíthatott belõle. Gondolkodom erõsen egy bovdenes hangváltó megoldáson is, de ehhez elõször szeretném visszaállítani a gyári hangot, vagy legalábbis megközelíteni. Nem mellesleg mûszakin is erõsen szóvá tették a hangját. Gyakran közlekedek éjjel is és nem szeretném, ha a szomszédok "pocik" szeggel felhintenék az utcát, mert nem hagyom õket aludni. ;-)
    

Minyu 387 31. Mai 2015 11:01   reply to: 385
Ne feledd a nyeregtáska támaszt sem. ;-)

    

Daty 386 25. April 2015 11:06   reply to: 385
Akkor hajrá!:-)
    

Fenyõke 385 25. April 2015 09:26  
�Kicsit nagy a csend itt.. gondoltam egy képet felteszek a géprõl. Már van szélvédõ is a háttámla mellé. Már csak a bukócsõ hiányzik.
    

misitamas 384 11. Februar 2015 18:56  
Újra a Bükki Mátrai gurulás! Nagy létszám várható! Nem érdemes kihagyni :)
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5375
    

Daty 383 10. Februar 2015 10:00   reply to: 382
Én is éppen ezért ajánlottam!:-))
    

misitamas 382 10. Februar 2015 09:54  
Én hozzájuk hordtam a GV650-et. Értenek hozzá, õk tették rendbe nekem a dolgokat rajta. Mindent be tudnak szerezni gond nélkül több Hyosung tulajdonos is hozzájuk jár. A VZR 1800-at is hozzájuk fogom vinni :)

Csak ajánlani tudom õket Eger és környékén.
    

Daty 381 9. Februar 2015 20:28   reply to: 380
Szia!

Igaz, hogy ez Egerben van, de beszéltem velük, Hyo márkakereskedés volt, de az megszûnt, viszont a szak szervíz megmaradt!

http://www.dynamicmotors.hu/

Üdv!

Daty
    

Szema66 380 9. Februar 2015 18:54   reply to: 375
Köszi a márkakereskedés halottttttt!

    

Szema66 379 9. Februar 2015 18:53   reply to: 378
Sziasztok köszi az infot de levegõszûrõt csak Jászberényben kaptam az RKC-nél.
    

Fenyõke 378 9. Februar 2015 14:54  
Hali! itt is tudsz alkatrészt venni : http://www.m0moto.hu/akcios-alkatreszek-hyosung-szerviz-csomagok-c-115_374.html
    



Minyu 375 8. Februar 2015 23:59   reply to: 373
Itt próbáltad? http://www.hyosung.hu/ A márkakereskedés, vagy mi a fene.
    

Szema66 374 8. Februar 2015 16:34  
Ja azt elfelejtettem leirni 2000 rpm felett viszont megindúl mint a veszedelem
    

Szema66 373 8. Februar 2015 15:08  
�Sziasztok. Én tegnap vettem egy Gv 250-es Aquilat viszont álló helyzetben gáz adás után az enyém is durrog,melegités után sem igazán melegszik a kettes henger,értelemszerüen az alsó kipufogóból ahogy melegszik jön a kondez víz a felsõ csõ csak pöfög semmi füst semmi melegedés pedig elég hidegvan valamit látnom kellene :-) az alsó ahogy kell úgy dolgozik. Cserélnék egy pár dolgot,de levegõszûrõt sehol nem találok a neten,ha valaki tud egy címet megköszönném. A motort elsõ tulajtol vettem aki gondos gazdivolt és 60 éves. Ha van valami ötletetek szívesen venném.
Köszönettel
    

Fenyõke 372 27. Januar 2015 11:34  
Akkor most ez Suzuki? Vagy licensz? Vagy egy SV másolat?

A Hyosung cég egy koreai óriásvállalat, és sorsa hasonlóképpen alakult, mint a nagy japán motorgyáraké.
Az alapításkor textiliparral kezdõ gyár (ahogyan a japán motorgyárak is) a sorozatos fejlesztéseknek köszönhetõen vegyipari termékeket, majd magasabb ipari színvonalú gyártmányokat alkotott meg, és ma már világszerte elismert szállítója olyan termékeknek, mint a magasfeszültségû elektromos ipari berendezések, ill. a nagyteljesítményû, olajkitermeléshez szükséges komplett szivattyúrendszerek, de az információs szektorban is közismert a banki hálózati szoftverektõl kezdve a teljes vállalatirányítási rendszereken át a hardverelemekig.
Másrészrõl a világ egyik legnagyobb gyártója annak a speciális gumiszövetnek, amelybõl az autógumik készülnek.

Miért és hogyan kezdett el motorokat gyártani a Hyosung ?

Fölösleges számunkra, a motorimádók számára tovább taglalni az anyavállalat bõséges tevékenységi körét. Nézzük meg közelebbrõl, hogyan került a cég a motorkerékpár gyártás közelébe. A 80-as évek elején a Hyosung már egy óriási anyagi háttérrel rendelkezõ gyár volt. A cég tulajdonosai szerencsére azokat a merész, alkotó és újító szándékú vezetõket helyezték elõtérbe, akik "mertek nagyot álmodni", és aztán ezt kitartó munkával megvalósítani. A cég tehát nem ült a babérjain, és figyelembe véve a japán motorkerékpárok világsikerét, megérezve a feladat nagyszerûségét, és természetesen az ebben rejlõ presztízsépítési és üzleti lehetõségeket, illetve ismervén a cég saját ipari-mérnöki képességeit, határozott lépéssel megalapította a motorkerékpár-gyártó és fejlesztõ divíziót.
A cég saját anyagi háttere lehetõvé tette volna a teljesen saját kútfõbõl történõ modellfejlesztést, de nem így tettek: 1979-tõl kezdõdõen rendkívül szoros együttmûködést kezdtek a japán Suzukival. A Suzuki 1999-ben kiszállt a közös munkából, mert addigra nyilvánvalóvá vált, hogy a a tanítvány túl jól tanult.
Majd gyorsan piacra dobta az addigi közös munkából, a már több éve az ázsiai piacra gyártott Hyosung GV V2 blokkból továbbfejlesztett, nagy sikerû SV sorozatot.
De ez a szakítás már nem akadályozta meg az addigra kizárólag a "Total Quality Control" japán gyártásrendszerrel mûködtetett Hyosung motorkerékpár-gyártó csapatot abban, hogy folyamatosan fejlesztve termékeit odáig jusson el, ahol ma tart."
Akkor most ez Suzuki? Vagy licensz? Vagy egy másolat?
Egyik sem. A Hyosung modellek mûszaki tartalma a cég saját mérnökeinek munkája. Természetesen nagyon hasonlít a Suzuki SV650-re, mert koreai mérnökök generációi tanultak know-how-t a Suzuki együttmûködés évei alatt. A 650-es V2-es fejlesztése azért kezdõdött el, mert a világpiac ma már a V2-eseket is nagyban preferálja. Ez a hasonlóság felfedezhetõ a Suzuki és a Hyosung 250ccm-es choppere között is, vagy akár az 50 ccm-es robogók között is. Aki kíváncsi, hasonlítsa össze a technikai részleteket, és meg fog lepõdni. Errõl is sok motoros szaklap cikkezett már világszerte, Ausztáliában, Angliában, Németországban. De ha valaki mégis ragaszkodik ahhoz, hogy a Hyosung "csak" Suzuki másolat, mi azért még erre is nagyon büszkék vagyunk, a Suzukit jól másolni és 20%-kal olcsóbban piacra dobni nem is olyan kis dolog! Összehasonlításképpen kb. a Suzuki GS500E kerül annyiba, mint a Hyosung GT650. A különbséget mûszakilag és esztétikailag zongorázni lehet.
A japánok nagyon-nagyon jó motorokat gyártanak. Tudja-e ezt a Hyosung is?
Elõször is, ezzel a ténnyel kár vitatkozni, a japánok ipari termékei, legfõképpen az autók és a motorok fantasztikus minõségûek. A Hyosung tulajdonosok messzemenõkig el- és felismerték ezt, ezért adatott meg egyáltalán a lehetõség arra, hogy megszülethessenek a koreai modellek. A japán csoda megismeréséhez egy kicsit vissza kell utazzunk az idõben. A világháború után a japán ipari termékekrõl viccek szóltak, nem elismerések. Az ipar mélyponton volt, és rossz minõséget termelt. Hogyan lehetséges mégis, hogy a 70-es évek végére már az amerikai cégek minõségügyi mérnökei jártak japán cégekhez gyártástechnológiai szemináriumokra? Fõképpen hogyan érhette el egy olyan ország gazdasága ezt az ipari csodát, amely egy vulkanikus szigeten fekszik, és az ipar számára szükséges nyersanyagok 98 %-át importálja? A japán ipari kiugrás okait sok száz oldalas könyvekben elemzik, mi itt csak a legfontosabbakat szeretnénk megemlíteni: A minõségi célok mindenek elé helyezése: a japán gazdaság befektetései nem irányulhattak máshová, mint a minõségi termékek kifejlesztése irányába. A "minõség mindenekfelett" áthatja a japán cégeket, pedig egyszerû eszközökrõl van szó, mint például a munkások joga és kötelessége a futószalag azonnali megállítására hiba észlelése esetén, a munkások minõséget javító ötleteinek anyagi honorálása, az alkatrész beszállítók nagyon alapos revíziója, a minõség javítására irányuló állandó akciók. A rendszer neve a "Total Quality Control", amit talán abszolút minõségirányításnak fordíthatnánk. A következõ kulcs a sikerhez az ázsiai fegyelem, munkamorál, amely gyõzelemre vitte a japán ipart. A dolgozók elkötelezettsége a munkahelyük iránt megingathatatlan, a teljesítményük folyamatos, és rendkívül költséghatékony. A harmadik, és legegyszerûbb oka a japán sikernek az az óriási tõkeinjekció volt, amely a gazdaságba, a cégekbe az 50-es években érkezett. Mindezekkel a paraméterekkel rendelkezik a Hyosung is, immáron húsz éve.
A Hyosung is megszerezte az ISO 9001 minõsítést, de igazából nem ez a meggyõzõ, hanem a megmunkálás minõsége, valamint a tény, hogy a Hyosung a koreai rendõrség hivatalos beszállítója.
Miért olcsóbb a Hyosung a japánoknál? Annyival rosszabb is?
A világgazdaság mai állapota egy kicsit a japánok ellen fordult. Ennek egyik oka, hogy a japán népesség több,mint 30%-a nyugdíjas, mert a jóléti állam egyszerûen kitolta az átlagéletkort, és ezért a mai japán cégek kénytelenek nagyságrendekkel több pénzt fizetni a társadalombiztosításnak, mint tették ezt 20 éve. Ez megjelenik a mai japán termékek árában is. A másik tényezõ az, hogy a japán ipar az egyébként fantasztikus minõségû termékeit mai is import nyersanyagból, import acélból, stb. állítja elõ. A koreai Hyosung mindkét területen sokkal jobban áll. A koreai gazdaság most abban a helyzetben van, mint a 80-as évek japán gazdasága, a "japán aranykor", de a nyersanyagokat jórészt saját belföldi forrásból meg tudja szerezni. A Hyosung ezen kívül pedig egyébként is egy ipari óriás, saját nyersanyag-gyártó kapacitással, amely a termékek árában is megjelenik. Az árkülönbség jórészt ezekbõl a különbségekbõl eredeztethetõ, mert "csodák nincsenek". Természetesen nem a mi tisztünk, hogy megállapítsuk, mennyivel "rosszabb", ha egyáltalán rosszabb egy Hyosung GT650, mint egy Suzuki SV650. Az összehasonlítás elkerülhetetlen, DE ÁLLUNK ELÉBE. Fontos alkatrészek származnak a koreai motorokon Japánból, pld. a karburátorokat a Mikuni szállítja. Mi inkább azt mondanánk, hogy a Hyosung motorkerékpárok gyári háttere rendelkezik azokkal az elemekkel, amelyek a Japánokat sikerre vitték: az ázsiai fegyelemmel, a minõség iránti elkötelezettséggel, a T.Q.C. japán rendszer teljes adaptálásával, a szükségesen óriási tõkeháttérrel, és a motorkerékpár-gyártásba fektetett mérnöki órák tízezreivel, végül, de nem utolsósorban egy csodálatos japán márka húsz évig tartó kooperációjával. Minden adott tehát a jó minõségû motorok elõállításához, de a koreaiak elkötelezettsége - a legegyszerûbb segédmunkástól kezdve a mérnökökön át a tulajdonosokig - legalább ennyire fontos, mint a kedvezõ lehetõségek: természetesen gazdaság jelenlegi állása szerint fontos területeken elõnyt élveznek a mai japán üzleti környezettel szemben, ami segíti õket a versenyben - és akarnak jó gépeket gyártani. Ezt maguk a modellek mutatják be a legjobban.
    

Fenyõke 371 19. Januar 2015 08:10   reply to: 370
sajnos nincs :(
    

gabo67 370 18. Januar 2015 04:25  
sziasztok
nézted a dátumot?
valami frissebb nincs?
    

Fenyõke 369 17. Januar 2015 12:27  
Kis olvasnivaló :
�http://users.atw.hu/hyosung/kepek/GV650/gv650.htm
    

vasika 368 2. Januar 2015 13:48  
B.U.É.K. Mindenkinek!

    

Fenyõke 367 2. Januar 2015 10:02  
Boodog új évet mindenkinek!
    

GV250 366 12. Dezember 2014 16:10   reply to: 176
Daty! Szia!
A hátsó henger szelepszár törése gyári hiba volt az elsõ szériában, 2005-2006. Ezt kiküszöbölték. Viszont az is hozzátartozik, hogy akinek eltört, szarul is használta, nagyon alacsony fordulaton próbált pöfögni vele, magasabb sebességfokozatban. Ez a blokk nem errõl szól. Ez nem fog úgy viselkedni, illetve olyan hangot kiadni, mint egy 1500-as V2-es.
    

Fenyõke 365 9. Dezember 2014 08:56   reply to: 364
Szia! Az üzemanyag szivattyút a hátsó henger vákuma nyitja. Ha átszakad a membrán vagy a tömítés ,akkor a hátsó henger annyi üzemanyagot szív be, hogy eloltja a szikrát amitõl egyáltalán nem megy a hátsó henger. Ekkor az üzemanyag befolyik a kipufogóba és ott az elsõ henger hõje begyújtja. Nekem ettõl lett egy nagy égett folt a kipufogódobon. A cseréje után is megmaradt a visszadurrogás motorféknél. Szóval inkább más lehet a megoldás.
    

GV250 364 8. Dezember 2014 14:58  
Sziasztok!
Minyu! Nem tudom neked megfejtés-e, de nálam hasonló jelenség miatt /izzás nélkül, de durrogás/, az üzemanyagszivattyút kellett cserélni. Egyébként indítás után hideg idõben sem hagyom 25001-nál magasabb fordulaton melegedni.
    

Minyu 363 1. Dezember 2014 00:10   reply to: 362
Akkor keresek egy helyet, ahol elvégzik a karbi szinkront. Elõtte azonban vissza teszem a hátsó kereket, mert gumi cserén esett át.
    

Daty 362 29. November 2014 12:00   reply to: 360
Ez tényleg nem hangzik jól!:-((
    

Fenyõke 361 29. November 2014 10:16   reply to: 360
�Szia!

Ez nem hangzik túl jól. Az enyém is visszadurrog rendesen ,de izzani még nem izzott szerencsére semmi, pedig a szivatót én is használom. Talán a kipufogó szelep nem zár rendesen és benyomja a benzint a kipufogóba .. ezt meg kellene nézetned. - kompresszió mérés - ha mindne rendben vele ,akkor utána a karbikat kell alaposan átvizsgálni, hogy a szivató miatt mi a változás az elsõ hengernél. könnyen lehet, hogy valami csõnél van repedés és falsot szív amikor a szivató rá van húzva. De az is lehet, hogy elég szinkronizálni a karbikat.. ha meglesz a válasz a problémára ,majd írd le mert érdekel engem is, hogy mire érdemes odafigyelni.
    

Minyu 360 29. November 2014 07:54  
Sziasztok!
Itt az idõ odafigyelni egy kicsit a masinára. Lenne némi anomália, amire szeretnék fényt deríteni. Már nem elõször történt, hogy a motor elindítása után nem vettem vissza a szivatót, hogy kicsit magasabb fordulaton dolgozzon a gép, míg felmelegszik az oldaltámaszon állva. Néhány perc után azonban az elsõ henger kipufogó könyöke elkezdett szó szerint izzani. A hátsó nem. Nagy gond ez? Számomra ijesztõ. Lehet, hogy nem jól zár a kipufogó szelep? Akár emiatt is lehet, hogy imád visszadurrogni?Szerintetek?
    

molti 359 22. November 2014 16:56   reply to: 358
Semmi gond :))) nem vagyok sértõdõs, így utólag nézve... tényleg jól betekertük.
    

Daty 358 21. November 2014 20:52   reply to: 357
Én sem tettem volna, be, csak húzlak!:-))
    

molti 357 21. November 2014 07:40   reply to: 356
Semmi extra, csak szemerkélt az esõ egész úton, és lusta disznó vagyok, próbáltam megúszni a takarítást.... retkesen nem akartam betenni a vitrinbe :) így is volt rajta mit törölgetni.

    

Daty 356 20. November 2014 10:21   reply to: 354
Ezt már az én normáim szerint nem "gondos"-nak nevezném...:-))
    

molti 355 19. November 2014 23:08  
Jobb helye van egész télen, mint sok embernek :)
Üdv Mindenkinek!
    

misitamas 354 18. November 2014 16:44  
Mikor 2 gondos tulaj összefut :P
    

misitamas 353 13. November 2014 12:25  
El is adtam a kicsikémet :)
    

Fenyõke 352 13. November 2014 11:37   reply to: 351
:) áá nem mertem .. egy társasház udvarán szereltem.. szerintem megöltek volna a lakók szombat reggel 9 körül :)

    

Minyu 351 13. November 2014 02:00   reply to: 350
Leszerelt kipufogó mellett meghallgattad a hangját? Hihetetlen jó.
    

Fenyõke 350 11. November 2014 14:09  
képek
    

Fenyõke 349 11. November 2014 13:51  
Pár fotó még a benzintank rendberakásról - csap tömítés, szintmérõ javítás (szorult a tengelye és nem jelzett csak nagy késéssel) valamint a kipufogó csere..
    

Fenyõke 348 8. November 2014 12:04  
Nos.. egy GIVI háttámla lett felszerelve.. egész jól néz ki :)
    

Fenyõke 347 4. November 2014 09:04   reply to: 346
Köszi az infót! Kicsit messze lakik tõlem de ha nem találok más megoldást, akkor megkeresem.
    

Flenegen 346 3. November 2014 16:10   reply to: 345
Keresd meg Petya89-et a tagok között. Többféle motorra gyártott és gyárt kiegészítõket. A TDM fórumon többeknek készített már táska vagy doboztartót, bukócsövet , középsztendert, stb... Bícsérik a srácok...
    

Fenyõke 345 3. November 2014 11:18   reply to: 343
Szia! Köszi a fotókat!! Ne szereld le, mert még utána kell járnom, hogy ki tudja nekem megcsinálni a fém munkát. Esetleg utána méricskéljünk. És köszi a segítséget!!!
    

Minyu 344 3. November 2014 02:23  
Ma rájöttem, ha felfújatom a gumikat az elõírt nyomásra, egész kezessé válik a jószág. Hiába, úgy egy légkör körüli nyomás mellet már igencsak ingatag volt. Most a normál nyomással újra "kanyarstabil" lett.
    

Minyu 343 3. November 2014 02:20   reply to: 337
Nem felejtettem el, hogy méreteket is kértél. Hát elég nehéz így, fe
lszerelve méricskélni. Ha komolyan gondolod, hogy legyártatod, inkább lekapom és odaadom mintának. Talán télen nem fog annyira hiányozni. Bár ma is mentem egy karikát. Életemben elõször vittem a zasszonyt. Sajnos tetszett neki. Így küzdenem kell a motor adta szabadságért. ;-)
    

Minyu 342 3. November 2014 02:13   reply to: 337
Bukóvas nélkül mit sem ér az egész. ;-)
    

Minyu 341 3. November 2014 02:08   reply to: 337
Ha már fotóztam, íme a táskatartó.
    

Minyu 340 3. November 2014 02:04   reply to: 337
Leszedtem a nyeregtáskát, nyerget, hogy jobban lásd.
    

Fenyõke 339 2. November 2014 11:04  
apropó a régi kipufogót eladom ha valakit érdekel , ebben gyulladt be a benzin.. van egy elszinezõdés az oldalán, meg pár karcolás raja de horpadás nincs. Minden szempontból javítható , de mûszaki vizsgához így is tökéletes, benne van az "e" betü. 20 ezret kérek érte.
    

Fenyõke 338 2. November 2014 11:00  
Téli álom megkezdõdött .. benzincsap tömítés és a benzinszint jelzõ kijavítva. Kipufogó kicserélve.. benzin leengedve mindenhonnan, hogy ne rohadjon bele tavaszig.
    

Fenyõke 337 2. November 2014 10:57   reply to: 336
Köszönöm! igen , .. azt nézegetem, hogy mi kerül ebben 40 ezerbe, és mennyi lenne legyártani egy ilyen háttámlát? szerintem a felébõl kijönne..
    

Minyu 336 2. November 2014 00:12   reply to: 335
Erre gondoltál? Majd küldöm a méreteket is. Most azonban a késõi órára tekintettel ezt kihagynám.
    

Fenyõke 335 31. Oktober 2014 13:33  
Sziasztok!
Egy olyan kérésem lenne , hogy ha valakinek van a mociján utas háttámla , akkor annak a pontos méreteit írja meg legyen szives, esetleg egy rajzzal kiegészítve ,hogy a méretek pontosak legyenk és egyértelmûen érthetõek. Közeli fotók több oldalról is segítenek. Köszönettel!!
    

Minyu 334 21. Oktober 2014 12:50   reply to: 333
Sajnos, mikor terveztem, hogy a túrán csatlakozok hozzátok, nem vettem figyelembe, hogy a 6. éjszakás mûszakomon leszek túl. Így inkább az ágyat választottam.
    

Fenyõke 333 20. Oktober 2014 09:44  
Tegnap a Budapest - Biatorbágy - Tatai vár - Esztergom - Szentendre - Budapest táv teljesítve. Egy kellemes társaság jött össze, kb 35 motor.
    

Fenyõke 332 17. Oktober 2014 09:09  
Ha valaki még nem csinált vasárnapra programot akkor itt egy lehetõség (én megyek)

http://onroad.hu/2014/10/06/oktoberi-onroad-tura-tatai-var/
    

Fenyõke 331 17. Oktober 2014 09:06   reply to: 330
Köszi!
    

Daty 330 16. Oktober 2014 17:56   reply to: 329
Igaz, hogy nem Tommot, de ugyan ezt Kazincbarcikán a kárpitos 15-20.000 FT-ért megcsinálta volna.
A Sportmotoron a Bandit fórumon is van egy kárpitos, akit emlegetnek, képekkel dícsérik a munkáját, és azt hiszem, õ is 15.000 Ft környékén dolgozik!!!

Keresd Maxxy-t!

Ilyesmi üléseket csinál az ismerõse.


    

Fenyõke 329 16. Oktober 2014 12:57   reply to: 327
huh.. találtam céget aki 45ezerért megcsinálta volna de azt is sokallottam .. még átgondolom a dolgot.
    

misitamas 328 14. Oktober 2014 12:16  
Idén eladó lesz a motorom...akit érdekel keressen.
Suzuki VZR 1800-re váltok tavasszal.
    

misitamas 327 14. Oktober 2014 12:14   reply to: 326
108.000 Ft
    

Fenyõke 326 13. Oktober 2014 12:15   reply to: 276
Szia! Mennyiért csinálták az ülés átalakítást?
    

Minyu 325 13. Oktober 2014 01:10  
Szombaton felültem a masinámra, aztán leballagtam a Balcsira. (Az asszonnyal azóta nem is kell beszélnem.) Megtettem egy több mint 260 kilóméteres karikát. Iszonyu sok motoros volt az úton. Volt, hogy egy idõre csatlakoztam egy 8 fõs csapathoz. Fürednél láttam egy fekete Hyo-t. Ha én is olyan jól mutatok az enyémen, akkor jó pénisz hosszabbítót választottam. ;-) A gép jól viselkedett. A fogyasztás is jól sikerült, mert 5,3-at mértem. Ez a KRESZ-ben leirtakkal össze nem egyeztethetõ sebesség mellett szerintem jó, egy 7 éves gépsárkánytól. Remélem a jövõ hétvége is hasonló idõjárást produkál, mert akkor mint írtam, csatlakozok a Tatára kirándulókhoz.
    

Minyu 324 13. Oktober 2014 00:58   reply to: 320
Valahol, lehet, hogy én is csatlakozok. Sajnos nekem az ellenkezõ irányban van a kezdõ és végpont. Tata meg 21-nehány kilóméter tõlem.
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22130
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants