Daty | 424 | 6. Juli 2016 22:07 | reply to: 421 |
Ugyan semmi közöm hozzá, de az enyémet vitték el, 2.000 km-rel, 4 hónaposan 3 gyári dobozzal, gyári elsõ szélvédõvel 450.000 Ft-ért.
|
Attimotor | 423 | 4. Juli 2016 22:31 | reply to: 417 |
Ilyen sz@r jelenleg senkinek nem kell, rájöttek a népek a japán ízére! A Kymco feltörekvõben van, már 15 éve bizonyít!
|
ozsuzsi | 422 | 2. Juli 2016 19:15 | reply to: 421 |
Miután nem állnak sorban a nagyokkal, akár ez is jó lehet pár nap örömmotorozásra :) Írsz üzit a részletekkel?
|
Bété | 421 | 2. Juli 2016 18:51 |
Nagy kicsi :) http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gv_250_aquila-10067226
|
ozsuzsi | 418 | 2. Juli 2016 18:25 |
Köszi! :) A pettendi én (mi) voltam, az kilõve, évek óta megszûntünk :D A nagyképûségért elnézést, a raktárkészlet anyagi okok miatt volt kicsi :( és nekünk is mindig csak ígérgettek. Dunaújvárost megkérdezem, bár régebben ott nem lehetett bérelni. Csak a chopperrõl ér le a lábam. Ez van sajnos. |
Bété | 417 | 2. Juli 2016 08:35 |
Sziasztok, Zsuzsi talán a Pettend... :) Attila nincs kedved újra nepperkedni? http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gv_250_aquila-10067226 Üdv. BT |
Attimotor | 415 | 29. Juni 2016 19:36 | reply to: 414 |
Szia! Nepper koromban ezekhez jártam alkatrészért, mindkettõnél voltak használt motorok, ha szerencséd van, nem bizományosak. Dunaújvárost ajánlom, a másiknál elég nagyképûek voltak, ígéret sok, hozzáértés, raktárkészlet majdnem 0! Calibra Bt 2400 Dunaújváros, Móricz Zs. u. 32. Tel: 06-30-9412226 Tel/fax: 06-25-404318 www.csimaszmotor.hu Bolimotor Bt. MotoHouse Motorbolt Kápolnásnyék-Pettend, 70-es út 41-es km kõ www.motohouse.hu info@motohouse.hu 06-70-618-5265 |
ozsuzsi | 414 | 29. Juni 2016 10:48 |
Sziasztok! Tudtok helyet esetleg magánszemélyt, ahol tudnék 4-5 napra Aquilát (650) bérelni (esetleg még reális áron is)? Mindenhol csak speed vagy túra gépekkel találkozom. |
BTR | 413 | 26. Juni 2016 14:37 |
Sziasztok! Nem tudja valaki, mi lett a Hyo klub honlapjával? Hetek óta elérhetetlen ... :( |
misitamas | 412 | 19. Januar 2016 01:49 | reply to: 409 |
Jó motor (amíg nem ülsz fel egy Suzukira vagy Yamahára :-) :-) ) bár a VFR után valóbban kínszenvedés lesz a kanyargós helyeken. Én a helyedbe nem ilyet bérelnék. Ha rendbe van téve a motor akkor elméletileg nem fog lerohadni alattad. Ha nincs rendben akkor elmegy a töltés... eltörik a váltórúd... :) |
misitamas | 411 | 19. Januar 2016 01:46 | reply to: 407 |
Jó karban lévõ használt nem létezik. Vagy ha igen az olyan mint a fehér holló és úgyis kiderül pár hónap múlva hogy hopp ez itt meg az ott cserére szorul 50-100 ezer... ha behatárolt nagyon az anyagi része a dolognak nálad akkor felejtsd el a Hyosung-ot. Akkor inkább egy Yamaha, de használt motor esetében MINDENKÉPPEN tegyél félre a szervízre mert 101% hogy lesz rajta javítani való. |
Daty | 410 | 15. Dezember 2015 16:45 | reply to: 409 |
Szia! Ha van annyi pénzed, hogy kimenj egy hétre Calgary-ba, akkor szánj rá egy kicsit több pénzt, és bérelj egy "normális" motort. (Bocs, csak poén volt, nem tudtam kihagyni!:-) ) Komolyra fordítva a szót a GV (és egyik csopper sem) nem kanyarvadászatra termett. Nem hiszem, hogy nagy élményt nyújtana egy VFR után! Szerintem. Arról, hogy mennyire megbízható, megoszlanak a vélemények. Van aki elátkozta a napot is, amikor megvette, van akinek több 10.000 km alatt sem volt vele gondja. |
Jaky | 409 | 2. Dezember 2015 22:35 |
Estét, Tapasztalatokat keresek a hyosung-gv650 típussal kapcsolatban. Jövõre mennék Calgary-be 1 hétre és tervben van 1-2 nap motorozás a hegyekben, és ez a motor lenne épkézláb áron és letéttel elérhetõ a számomra. Mennyire megbízható gép? Jó lenne, ha nem feltétlenül rohadnék le valahol a nemzeti park kellõs közepén a medvék és az indiánok között :D |
Dodi007 | 408 | 7. September 2015 21:43 | reply to: 407 |
"Audit szeretnék, de csak Suzukira fussa, nem tudjátok a tutit? " Ha nagyon behatároltak az anyagi lehetõségeid, újat kell venni, garanciásat, kötelezõ szervizekkel, a használtban mindig benne van a mellényúlás esélye. Lehet, hogy az elõzõ tulajnak is rendkívül be voltak határolva az anyagi lehetõségei, ezért olyanokat gányoltak javítás címén, hogy fáj nézni... Ezt elsõre nem veszed észre, de olvasgass itt, és kerüld a korlátokat, mint migráns a sok pénzért felépített kerítést... http://nepitelet.hu/motorok/hyosung/gv_250_2006_250/ |
moto47 | 407 | 6. September 2015 22:28 |
Tetszik a gv 250-es tipus , ezert vennek egy jo karba levo hadznaltat . Ellenben sok pro es kontra velemenyt olvastam rola . Ez termeszetes nem csak itt es ezzel kapcsolatban . Csupan rendkivul behatarolt anyagi lehetosegeim miatt , nm engedhetem meg egy melle nyulas ' luxusat ' .....
|
misitamas | 406 | 5. August 2015 23:59 |
Tudtommal a Hyosungnál gyári betegség a generátor. Nekem is újra kellett tekercselni viszont jobb lett mint újkorába. Lehetõleg ne gagyi tekercselõhöz vigyétek...
|
Minyu | 405 | 2. August 2015 03:57 |
Egy hónap pihi után újra szól a hatlövetü. Ma sikerült megjavítani a mocim. Nem volt nagy baja. Egy indításnál keletkezett hatalmas durranás után nem ment alacsony fordulaton az elsõ henger. Nos a karbiban, a membránnál a visszadurranás kiugrasztott egy kicsi mûanyag kütyüt. Vissza tettük a helyére és azóta megy minden, mint az álom. Nem volt nagy hiba, csak idõm nem volt foglalkozni vele és míg nem kaptam igen jó emberektõl tanácsot, nem is tudtam, hol keressem. Így tehát áldassék a neve Fabu Zsoltnak, aki Barcsról adott telefonos tanácsot és Hegedûs Péternek, aki meg neki "súgott". Így aztán elmondhatom, hogy egy fél ország konzultált a gépem felett.
|
thrasher | 402 | 10. Juli 2015 17:11 | reply to: 401 |
Lemerült az aksim mire hazahoztam 85 km rõl és bemértem, a generátor tuti testzárlatos. picit alapjáraton hangos a kuplung illetve cicereg amig be nem húzom a kart arra gondolok megnyúlt kicsit. |
Daty | 401 | 10. Juli 2015 15:53 | reply to: 400 |
Sornégy után a V2-nek nagyon más a hangja! Keményebb, "durvább", csattogósabb. 10.000 km után durva lenne a kuplung lánc csere, de nem kizárt, attól függ, hogyan használták. Azt honnét tudod, hogy tekercselni kell e generátort? |
thrasher | 400 | 10. Juli 2015 13:09 |
Sziasztok! Nem rég lettem én is Aquila tulajdonos, és még számomra furcsa a viselkedése. Azt már kiderítettem, hogy generátort tekercselni kell, de olyan kérdésem lenne, hogy a kuplung lánc alapjáraton cicereg, viszont ha behúzom a kuplungot elhallgat, normális, vagy cserés? Alig 10 000 km van benne. A másik észrevétel, hogy ez mindig csattog, zakatol ha nem megfelelõ fordulaton motorozol, vagy utána kéne állítani a szinkronnak? Elõtte sornégyem volt azért is ismeretlen nekem ez a típus. |
opesz | 398 | 30. Juni 2015 18:49 | reply to: 396 |
Az utolsó kresz módosítás szerint motorral nyugodtan lehet a buszsávban haladni... Továbbá az álló kocsik közt is elõre lehet menni már, hivatalosan is (ezelõtt ez tiltott volt). |
Daty | 397 | 30. Juni 2015 07:52 | reply to: 396 |
A motorosok használhatják a busz sávot tudomásom szerint.
|
Minyu | 396 | 30. Juni 2015 01:03 |
Ha már itt járok, tennék fel még egy kérdést. Mi a helyzet a buszsávban történõ motorozással? Pár hete lementem Budapestre és azt tapasztaltam, hogy rengeteg motoros használta a buszsávot, míg jómagam és más motoros is az autók közt közlekedett. Valahogy kimaradt a tudástáramból a "buszsáv használata motorkerékpárral" fejezet. ;-) Köszönöm, ha megvilágosítotok. |
Minyu | 395 | 30. Juni 2015 00:57 |
Itt a jó idõ, a motor meg a garázsban, félig szétszedve. Rögtön földhöz vágom magam. Még jó, hogy nagyon idõm se lenne, hogy guruljak, de egy kis környékbeli futtatás beleférne. :-( :-(
|
Minyu | 394 | 30. Juni 2015 00:55 | reply to: 389 |
Sajnos most nem tudok kipufogóra kiadni egy fillért sem. Pillanatnyilag annak is örülnék, ha össze raknám a gépet és mindkét henger elindulna. Kb két hete jöttem volna haza melóból, mikor indításkor egy nagyot durrant. Lényegesen nagyobbat mint szokott, ráadásul a tank alól rengeteg füst jött. Ettõl kezdve az elsõ henger csak nagyobb fordulaton indul be. A gyertya jó, a szívócsõ a karbi és a henger közt szintén. (Itt jegyzem meg, rohadtul felvitték az árát ennek a kis gumidarabnak. :-( Nem tudja valaki, hogy a Suzuki SV 650-es szívócsöve nem kompatibilis? Fémes hangot nem hallottam hengerbõl. Ti merre keresnétek a hibát?
|
misitamas | 391 | 23. Juni 2015 21:48 | reply to: 390 |
Annyit nem szabad Aquiláért adni. 1-2 év múlva 700-800-ért is alig tudod eladni.
|
Daty | 390 | 19. Juni 2015 13:17 |
Elvitték Egerbõl azt a beragadt 2008-as kiadású "null" kilométeres fekete/narancs Aquilát. 1 éve nekem ideadta volna 1,4-ért üzembe helyezve, kíváncsi lettem volna rá, most mennyiért kelt el. Bár, most a 2013-as 1.675 MFt "null" kilométeresen a budapesti márkakereskedésben. Nem innét vette meg valaki? |
Fenyõke | 389 | 19. Juni 2015 10:49 | reply to: 388 |
Minyu | 388 | 31. Mai 2015 11:06 |
Sziasztok! Nincs valakinek valamilyen infója, képe a GV650-es kipufogó belsõ felépítésérõl? Szeretném halkítani úgy, hogy nem fog jobban melegedni és a teljesítménybõl sem vesztek. Az elõzõ tulaj belenyúlt hátulról és átvágott két merevítõ gyûrût is, valamint valamit el is távolíthatott belõle. Gondolkodom erõsen egy bovdenes hangváltó megoldáson is, de ehhez elõször szeretném visszaállítani a gyári hangot, vagy legalábbis megközelíteni. Nem mellesleg mûszakin is erõsen szóvá tették a hangját. Gyakran közlekedek éjjel is és nem szeretném, ha a szomszédok "pocik" szeggel felhintenék az utcát, mert nem hagyom õket aludni. ;-)
|
Fenyõke | 385 | 25. April 2015 09:26 |
�Kicsit nagy a csend itt.. gondoltam egy képet felteszek a géprõl. Már van szélvédõ is a háttámla mellé. Már csak a bukócsõ hiányzik.
|
misitamas | 384 | 11. Februar 2015 18:56 |
Újra a Bükki Mátrai gurulás! Nagy létszám várható! Nem érdemes kihagyni :) http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5375 |
misitamas | 382 | 10. Februar 2015 09:54 |
Én hozzájuk hordtam a GV650-et. Értenek hozzá, õk tették rendbe nekem a dolgokat rajta. Mindent be tudnak szerezni gond nélkül több Hyosung tulajdonos is hozzájuk jár. A VZR 1800-at is hozzájuk fogom vinni :) Csak ajánlani tudom õket Eger és környékén. |
Daty | 381 | 9. Februar 2015 20:28 | reply to: 380 |
Szia! Igaz, hogy ez Egerben van, de beszéltem velük, Hyo márkakereskedés volt, de az megszûnt, viszont a szak szervíz megmaradt! http://www.dynamicmotors.hu/ Üdv! Daty |
Szema66 | 379 | 9. Februar 2015 18:53 | reply to: 378 |
Sziasztok köszi az infot de levegõszûrõt csak Jászberényben kaptam az RKC-nél.
|
Fenyõke | 378 | 9. Februar 2015 14:54 |
Hali! itt is tudsz alkatrészt venni : http://www.m0moto.hu/akcios-alkatreszek-hyosung-szerviz-csomagok-c-115_374.html
|
gabo67 | 377 | 9. Februar 2015 00:38 |
pontosabban http://www.ebay.com/itm/Hyosung-ATK-United-Air-Filter-GV250-Alpha-Sport-/171113487668?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27d7289d34&vxp=mtr |
gabo67 | 376 | 9. Februar 2015 00:37 |
szia ebay http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=suzuki+bandit+1250&_from=R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xhyosung+gv250&_nkw=hyosung+gv250&_sacat=0 |
Minyu | 375 | 8. Februar 2015 23:59 | reply to: 373 |
Itt próbáltad? http://www.hyosung.hu/ A márkakereskedés, vagy mi a fene.
|
Szema66 | 374 | 8. Februar 2015 16:34 |
Ja azt elfelejtettem leirni 2000 rpm felett viszont megindúl mint a veszedelem
|
Szema66 | 373 | 8. Februar 2015 15:08 |
�Sziasztok. Én tegnap vettem egy Gv 250-es Aquilat viszont álló helyzetben gáz adás után az enyém is durrog,melegités után sem igazán melegszik a kettes henger,értelemszerüen az alsó kipufogóból ahogy melegszik jön a kondez víz a felsõ csõ csak pöfög semmi füst semmi melegedés pedig elég hidegvan valamit látnom kellene :-) az alsó ahogy kell úgy dolgozik. Cserélnék egy pár dolgot,de levegõszûrõt sehol nem találok a neten,ha valaki tud egy címet megköszönném. A motort elsõ tulajtol vettem aki gondos gazdivolt és 60 éves. Ha van valami ötletetek szívesen venném. Köszönettel |
Fenyõke | 372 | 27. Januar 2015 11:34 |
Fenyõke | 369 | 17. Januar 2015 12:27 |
Kis olvasnivaló : �http://users.atw.hu/hyosung/kepek/GV650/gv650.htm |
GV250 | 366 | 12. Dezember 2014 16:10 | reply to: 176 |
Daty! Szia! A hátsó henger szelepszár törése gyári hiba volt az elsõ szériában, 2005-2006. Ezt kiküszöbölték. Viszont az is hozzátartozik, hogy akinek eltört, szarul is használta, nagyon alacsony fordulaton próbált pöfögni vele, magasabb sebességfokozatban. Ez a blokk nem errõl szól. Ez nem fog úgy viselkedni, illetve olyan hangot kiadni, mint egy 1500-as V2-es. |
Fenyõke | 365 | 9. Dezember 2014 08:56 | reply to: 364 |
GV250 | 364 | 8. Dezember 2014 14:58 |
Sziasztok! Minyu! Nem tudom neked megfejtés-e, de nálam hasonló jelenség miatt /izzás nélkül, de durrogás/, az üzemanyagszivattyút kellett cserélni. Egyébként indítás után hideg idõben sem hagyom 25001-nál magasabb fordulaton melegedni. |
Minyu | 363 | 1. Dezember 2014 00:10 | reply to: 362 |
Akkor keresek egy helyet, ahol elvégzik a karbi szinkront. Elõtte azonban vissza teszem a hátsó kereket, mert gumi cserén esett át.
|
Fenyõke | 361 | 29. November 2014 10:16 | reply to: 360 |
Minyu | 360 | 29. November 2014 07:54 |
Sziasztok! Itt az idõ odafigyelni egy kicsit a masinára. Lenne némi anomália, amire szeretnék fényt deríteni. Már nem elõször történt, hogy a motor elindítása után nem vettem vissza a szivatót, hogy kicsit magasabb fordulaton dolgozzon a gép, míg felmelegszik az oldaltámaszon állva. Néhány perc után azonban az elsõ henger kipufogó könyöke elkezdett szó szerint izzani. A hátsó nem. Nagy gond ez? Számomra ijesztõ. Lehet, hogy nem jól zár a kipufogó szelep? Akár emiatt is lehet, hogy imád visszadurrogni?Szerintetek? |
molti | 359 | 22. November 2014 16:56 | reply to: 358 |
Semmi gond :))) nem vagyok sértõdõs, így utólag nézve... tényleg jól betekertük.
|
molti | 357 | 21. November 2014 07:40 | reply to: 356 |
Semmi extra, csak szemerkélt az esõ egész úton, és lusta disznó vagyok, próbáltam megúszni a takarítást.... retkesen nem akartam betenni a vitrinbe :) így is volt rajta mit törölgetni. |
Daty | 356 | 20. November 2014 10:21 | reply to: 354 |
Ezt már az én normáim szerint nem "gondos"-nak nevezném...:-))
|
Fenyõke | 352 | 13. November 2014 11:37 | reply to: 351 |
:) áá nem mertem .. egy társasház udvarán szereltem.. szerintem megöltek volna a lakók szombat reggel 9 körül :) |
Minyu | 351 | 13. November 2014 02:00 | reply to: 350 |
Leszerelt kipufogó mellett meghallgattad a hangját? Hihetetlen jó.
|
Fenyõke | 349 | 11. November 2014 13:51 |
Pár fotó még a benzintank rendberakásról - csap tömítés, szintmérõ javítás (szorult a tengelye és nem jelzett csak nagy késéssel) valamint a kipufogó csere..
|
Fenyõke | 347 | 4. November 2014 09:04 | reply to: 346 |
Köszi az infót! Kicsit messze lakik tõlem de ha nem találok más megoldást, akkor megkeresem.
|
Flenegen | 346 | 3. November 2014 16:10 | reply to: 345 |
Keresd meg Petya89-et a tagok között. Többféle motorra gyártott és gyárt kiegészítõket. A TDM fórumon többeknek készített már táska vagy doboztartót, bukócsövet , középsztendert, stb... Bícsérik a srácok...
|
Fenyõke | 345 | 3. November 2014 11:18 | reply to: 343 |
Szia! Köszi a fotókat!! Ne szereld le, mert még utána kell járnom, hogy ki tudja nekem megcsinálni a fém munkát. Esetleg utána méricskéljünk. És köszi a segítséget!!!
|
Minyu | 344 | 3. November 2014 02:23 |
Ma rájöttem, ha felfújatom a gumikat az elõírt nyomásra, egész kezessé válik a jószág. Hiába, úgy egy légkör körüli nyomás mellet már igencsak ingatag volt. Most a normál nyomással újra "kanyarstabil" lett.
|
Minyu | 343 | 3. November 2014 02:20 | reply to: 337 |
Nem felejtettem el, hogy méreteket is kértél. Hát elég nehéz így, fe lszerelve méricskélni. Ha komolyan gondolod, hogy legyártatod, inkább lekapom és odaadom mintának. Talán télen nem fog annyira hiányozni. Bár ma is mentem egy karikát. Életemben elõször vittem a zasszonyt. Sajnos tetszett neki. Így küzdenem kell a motor adta szabadságért. ;-) |
Fenyõke | 339 | 2. November 2014 11:04 |
Fenyõke | 338 | 2. November 2014 11:00 |
Téli álom megkezdõdött .. benzincsap tömítés és a benzinszint jelzõ kijavítva. Kipufogó kicserélve.. benzin leengedve mindenhonnan, hogy ne rohadjon bele tavaszig.
|
Fenyõke | 337 | 2. November 2014 10:57 | reply to: 336 |
Köszönöm! igen , .. azt nézegetem, hogy mi kerül ebben 40 ezerbe, és mennyi lenne legyártani egy ilyen háttámlát? szerintem a felébõl kijönne..
|
Minyu | 336 | 2. November 2014 00:12 | reply to: 335 |
Erre gondoltál? Majd küldöm a méreteket is. Most azonban a késõi órára tekintettel ezt kihagynám.
|
Fenyõke | 335 | 31. Oktober 2014 13:33 |
Minyu | 334 | 21. Oktober 2014 12:50 | reply to: 333 |
Sajnos, mikor terveztem, hogy a túrán csatlakozok hozzátok, nem vettem figyelembe, hogy a 6. éjszakás mûszakomon leszek túl. Így inkább az ágyat választottam.
|
Fenyõke | 333 | 20. Oktober 2014 09:44 |
Tegnap a Budapest - Biatorbágy - Tatai vár - Esztergom - Szentendre - Budapest táv teljesítve. Egy kellemes társaság jött össze, kb 35 motor.
|
Fenyõke | 332 | 17. Oktober 2014 09:09 |
Ha valaki még nem csinált vasárnapra programot akkor itt egy lehetõség (én megyek) http://onroad.hu/2014/10/06/oktoberi-onroad-tura-tatai-var/ |
Daty | 330 | 16. Oktober 2014 17:56 | reply to: 329 |
Fenyõke | 329 | 16. Oktober 2014 12:57 | reply to: 327 |
huh.. találtam céget aki 45ezerért megcsinálta volna de azt is sokallottam .. még átgondolom a dolgot.
|
misitamas | 328 | 14. Oktober 2014 12:16 |
Idén eladó lesz a motorom...akit érdekel keressen. Suzuki VZR 1800-re váltok tavasszal. |
Minyu | 325 | 13. Oktober 2014 01:10 |
Minyu | 324 | 13. Oktober 2014 00:58 | reply to: 320 |
Valahol, lehet, hogy én is csatlakozok. Sajnos nekem az ellenkezõ irányban van a kezdõ és végpont. Tata meg 21-nehány kilóméter tõlem.
|