wtf (msg) | 856 | Feb. 22, 2008, 8:26 p.m. |
x
![]() |
nekem van egy grex - - mittudomhogymilyenem... 30e-t vettem... 115e bármikor szívesen megszabadulnék tõle... ;) |
Reply to this |
ztaki (msg) | 855 | Feb. 22, 2008, 8:18 p.m. |
x
![]() |
nekem van egy uvex - mittudomhogymilyenem... 115e-t vettem... 30e bármikor szívesen megszabadulnék tõle... |
Reply to this |
ess (msg) | 854 | Feb. 22, 2008, 7:50 p.m. | reply to: 853 |
x
![]() |
Hát ez nem csoda hogy tetszik:)) de én a saját részemrõl az ilyen sisakot föl sem próbálom, nehogy kisértésbe essek. Nekem az a tapasztalatom, hogy egy sisak , ha rendszeresen van használva, akkor 2évig bírja, és szerintem ez sem birja tovább. Na meg azt mondják, hogy amúgy is 2 évente cserélni kell a sisakokat, de ezt nem hivatalos helyrõl hallottam. Ami most van nekem az ujan került hozzám, most 1,5 éves és már a bélése kivan bolyhosodva, a szivacs megtört benne, a nyakán hátul a bõ már berepedezett, szóval megérett a cserére. Csak azért nem cserélem még le mert reggelente nagyon hidegek vannak és nem akarom lefagyasztani az arcom egy cross sisakban. Meg igazán azt sem tom eldönteni hogy crosst vegyek e vagy plexist?mert a cross nagyon tetszik de hidegben nem tul elõnyös. Amit a multkor belinkeltem a HJC-t, az megkönyíti a döntést de csak az ára miatt. az egy aránylag jó minõségû sisak és most jó az ára is, persze csak ha jó az emberre. |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 853 | Feb. 22, 2008, 5:45 p.m. | reply to: 848 |
x
![]() |
Igen és elvileg üvegszálas héjja van.
Megnéztem az IMET-ben az MT bukót. Furcsa, mert nem fényes felületû, hanem kicsit ragyás, olyan mint valami fröccsöntött mûanyag játék. Ennek ellenére tetszett, csak ez se jó a fejemre. A szellõzése jó lehet, legalábbis sok rácsos szellõzõ van rajta. A dupla D gyûrûs sisakokat viszont csak kifûzve tudtam levenni. Lehet hogy túlságosan kilóg az orrom? :o) Vagy egyszerûen rövid a pánt? Több sisakot is próbáltam és mind ilyen volt. Volt rajtam egy Shoei Hornet DS is. Link Pont jó rám, nem lötyög a fejemen, nem nyom, és az egész sisak nagyon igényesen van megcsinálva. Ahogy néztem ennek is jó lehet a szellõzése, nem nyeklik-nyaklik a plexije, pinlockos, állítólag így egyáltalán nem párásodik télen, adnak hozzá nagy bogárhálót amivel kisebb a huzat benne, meg minden. Szóval most ilyet akarok, csak 100ezer Forint, várok egy kicsit hátha elmúlik a vonzódás és találok valami megfelelõt olcsóbban. |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 852 | Feb. 22, 2008, 5:15 p.m. | reply to: 849 |
x
![]() |
Egyik cimborámnak egy húsz év körüli TT350 van. Hátul dobfékes, dupla vezérmûtengelyes, berúgókaros. Mióta megvan neki nem kellett hozzányúlni, megbízható járgány, de ez ilyen idõs korban már leginkább az elõzõ gazdákon múlik.
Múltkor még vívódott hogy eladja és vegyen helyette valami rendszámos motort, vagy inkább erre próbáljon meg rendszámot rakatni. |
Reply to this |
ess (msg) | 851 | Feb. 22, 2008, 3:21 p.m. | reply to: 850 |
x
![]() |
""csak kevesebb van meg 2szer annyi hozzá az alkatrész ;)""
Valószínûleg Sada azt akarta írni, hogy 2*annyiba kerül, nem pedig azt, hogy 2*annyi van belõle. :)) Nemde Sada??? ;-)) |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 850 | Feb. 22, 2008, 12:02 a.m. | reply to: 849 |
x
![]() |
csak kevesebb van meg 2szer annyi hozzá az alkatrész ;) amúgy állítólag télleg jó mocc :) |
Reply to this |
Rudo (msg) | 849 | Feb. 21, 2008, 8:12 p.m. |
x
![]() |
Halló-halló
Tudtok valamit yamaha tt350-rõl??? (állítólag uazt tudja mint a dr350,állítólag) Jó lenne,kösz! |
Reply to this |
ess (msg) | 848 | Feb. 21, 2008, 1:38 p.m. | reply to: 842 |
x
![]() |
Ez szép sisak, és úgylátom fölvan szerelve szellõzõvel bõségesen. |
Reply to this |
ess (msg) | 847 | Feb. 21, 2008, 1:15 p.m. | reply to: 846 |
x
![]() |
Ezt még akkor is nehéz megmondani, ha a saját füleddel hallod ;-)) |
Reply to this |
szeger01 (msg) | 846 | Feb. 20, 2008, 10:06 p.m. |
x
![]() |
Sziasztok lenne egy jó kis kérdésem.Mi van olyankor ha egy kicsit cirippel és csattog a hengerfej körül valami és nem szelephézag miatt én láncra és feszítõre tippelek.Szerintetek?????????DE EZ DR 250 |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 845 | Feb. 20, 2008, 9:24 p.m. | reply to: 837 |
x
![]() |
Innen lehet angol nyelvû szervízkönyvet letölteni: Link
A motor, váltó robbantott rajza pedig ebben van: Link Szerintem szedd le az összeset, ki tudja mikor mire lesz szükség :o) |
Reply to this |
attis1003 (msg) | 844 | Feb. 20, 2008, 9:20 p.m. |
x
![]() |
gyújtáselektronika meghibásodásáról tudtok valamit?
|
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 843 | Feb. 20, 2008, 9:16 p.m. | reply to: 831 |
x
![]() |
Az IMET-ben még nem is voltam, péntek reggel beugrom és megnézem ezt az MT sisakot. |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 842 | Feb. 20, 2008, 8:59 p.m. | reply to: 829 |
x
![]() |
Nem találtam :o(
Egyik se jó a fejemre. Vagy nagy, vagy nyomja a homlokomat, olyan meg már van egy, nem akarok mégegyet :o) Amandának ilyet vettünk: Link |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 841 | Feb. 20, 2008, 8:58 p.m. | reply to: 829 |
x
![]() |
Nem találtam :o(
Egyik se jó a fejemre. Vagy nagy, vagy nyomja a homlokomat, olyan meg már van egy, nem akarok mégegyet :o) |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 838 | Feb. 20, 2008, 8:08 p.m. | reply to: 821 |
x
![]() |
sokat fizettem én azéé a DRé ahoz,hogy hozzányúlkáljak :D a simsonom szedtem elégszer szét:D |
Reply to this |
attis1003 (msg) | 837 | Feb. 20, 2008, 7:54 p.m. |
x
![]() |
valakinek robbantott rajza van?egész blokkról,váõltórészrõl. |
Reply to this |
ess (msg) | 835 | Feb. 20, 2008, 7:11 p.m. | reply to: 831 |
x
![]() |
Ennek most nagyon jó ára van meg elég komoly szellõzõrendszere is van, csak ha fölmegyek érte pestre akkor elmegy az árengedmény az utazáson, postán meg nem akarok rendelni mert próbálni nem tudom úgy :((( próba nélkül meg nembiztos hogy jó ötlet sisakot venni. Link |
Reply to this |
attis1003 (msg) | 833 | Feb. 20, 2008, 6:57 p.m. |
x
![]() |
Reply to this |
ztaki (msg) | 831 | Feb. 20, 2008, 6:38 p.m. |
x
![]() |
itt van ni... Link
de a felnyithatói is jónak tûnik... Link |
Reply to this |
ztaki (msg) | 830 | Feb. 20, 2008, 6:34 p.m. | reply to: 829 |
x
![]() |
a mostani motor revüben volt egy MT X-Torm sisak - nekem tetszett... mindjárt rá is kekesek... |
Reply to this |
ess (msg) | 828 | Feb. 20, 2008, 6:31 p.m. | reply to: 827 |
x
![]() |
Hát nem tudom, biztos van olyan is, de azért át kell azt nézni rendesen. |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 827 | Feb. 20, 2008, 6:26 p.m. |
x
![]() |
Nem lehet sima anyagfáradás miatt a fogaskeréktörés? Esésnél elakadhatott valamiben a hátsó kerék, kapott egy nagyobb ütést az egész hajtáslánc és valaminek engedni kellett. Persze rendesen ki kéne bírjon egy ilyet egy motor, de ha nem hát az is elõfordul. |
Reply to this |
ess (msg) | 826 | Feb. 20, 2008, 6:12 p.m. |
x
![]() |
Látod Attis, ezért jó egy ilyen fórum, ha segíteni nem is tudunk, de legalább rendesen összezavarunk :DDD |
Reply to this |
ess (msg) | 825 | Feb. 20, 2008, 6:09 p.m. | reply to: 824 |
x
![]() |
Hát igen, ez egy elég sz*r helyzet, mert az eggyik fogaskerék elõbb tört el mint a másik (ha nem csatlakoznak) de melyik???
A második törést már lehet, hogy az elsõbõl letört darab okozta. De mitõl tört az elsõ??? És melyik volt az elsõ??? ;-)) |
Reply to this |
ztaki (msg) | 824 | Feb. 20, 2008, 5:48 p.m. | reply to: 823 |
x
![]() |
ess: látod már megint milyen szépen mondtad... már amikor elõször olvastam, is azt akartam írni, hogy gratulálok, hogy megtalálta az okozatot... de az okot is illenék megkeresni mielõtt bármit is csinálna, mert anélkül bármikor elõfordulhat újra... |
Reply to this |
ess (msg) | 823 | Feb. 20, 2008, 5:35 p.m. | reply to: 819 |
x
![]() |
Sztem ne rakd össze törött kerékkel, már csak azért se, mert akkor egyszer megint szét kell majd szedned, és az nem kis meló. Ha már egyszer szét van szedve, ésszerûbb kicserélni a rosszat. Nameg hát az valamitõl eltört, megkéne találni azt is, hogy mi okozta a törést. |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 822 | Feb. 20, 2008, 5:34 p.m. | reply to: 819 |
x
![]() |
Nem lehet hogy valamelyik sebességben mégis egymást hajtják azok a fogaskerekek?
Én egész biztos kicserélném a sérült fogaskerekeket, és jó alaposan átnézném az összes többit amivel ezek érintkezhettek. Te meg azt csinálsz amit akarsz, a te motorod :o) |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 820 | Feb. 20, 2008, 5:05 p.m. | reply to: 819 |
x
![]() |
szerintem ne kínozd azt a DR- t . |
Reply to this |
attis1003 (msg) | 819 | Feb. 20, 2008, 4:17 p.m. | reply to: 818 |
x
![]() |
megcsináltam:Dvagyis még nem tökéletes de egy letört fogaskerékdarab volt a bibi.még jó hogy nem indítottam el.most kiszedtem az osszes hulladékot ami a blokkba volt.kérdés:2 db fogaskerékbõl hiõányzik 1-1 darab de nem egymõst hajtjõák és elviszi szal negy.mennyire fontos kicserélni a fogaskerekeket?vagy egyenlõre még maradhat?thx |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 818 | Feb. 20, 2008, 12:14 p.m. | reply to: 816 |
x
![]() |
találtál már amúgy szerelõt ?:) sztem krédezzz körbe a környének vagy télleg vidd vissza mert ha nagyon kivan a blokk akkor nem 2forint lesz emgcsináltatni :S |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 817 | Feb. 20, 2008, 11:55 a.m. | reply to: 816 |
x
![]() |
de te a tied perpill nem megy ;) amúgy a legtöbbünknek nyitott dobja van az rögtön elveszi az összes folytást :) |
Reply to this |
attis1003 (msg) | 816 | Feb. 20, 2008, 9:53 a.m. |
x
![]() |
sk42A: folytatlan valtozat (33le)
sk42B: folytott (27le) Nekem sk42A-s van.kinek milyen van?érezhetõen jobb mint a 2B-s? CSak kivõáncsisõgból |
Reply to this |
berobi (msg) | 815 | Feb. 19, 2008, 7:20 p.m. | reply to: 814 |
x
![]() |
ha nem értesz hozzá, akkor ne nyúlj hozzá!!! többet árthatsz vele, mint használsz! vidd el szerelõhöz, hidd el, úgy olcsóbb! |
Reply to this |
attis1003 (msg) | 814 | Feb. 19, 2008, 6:35 p.m. |
x
![]() |
vigyem vissza és vegyem meg a kawád?150ért odaadod?:D
szeged nekem nem jó mert gy-m-s megyében lakom rajkán.nézzétek meg hol van:D |
Reply to this |
wtf (msg) | 813 | Feb. 19, 2008, 5:47 p.m. | reply to: 810 |
x
![]() |
Én egyböl mondtam hogy vidd vissza amíg nem késõ - van egy "jó" kawám az nem érdekel véletlenül? :) |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 811 | Feb. 19, 2008, 4:59 p.m. | reply to: 810 |
x
![]() |
vidd el motorszerelöhõz ;) szegeden tudunk egy jót :)
amúgy ma beszéltem bocival :S frankó mert sérült a váltó :S valami alkatrészek törtek meg hajoltak dolgok szóval srácok szurkoljatok,hogy csak ennyi legyen azt mondta boci,hogy akkor mondja biztosra ,hogy cska ennyi ha kicserélte ezeket és azután tökéletesen fog menni akkor nincs más baja is de nem akarja az ördögöt a falra festeni remélem én is ,hogy nenyivel megúszom meg a féktárcsa csere mert az kuka :S |
Reply to this |
attis1003 (msg) | 810 | Feb. 19, 2008, 4 p.m. |
x
![]() |
hali.
kösz a bontós címeket elraktározom.biztos tudnak majd valahol segíteni. ma szétszedtem a motort.levettem a hengerfejet kiszedtem a helyérõl a blokkot. még mindig csinálja:(:(( szétkéne húznom a blokkot hogy lssam mi a baja de egy kicsit tartok tõle :S mondjuk leírást szereztem mit hogyan de arról nincs benne szó ha a sebességek szétesnének melyiket hova(fogaskerekeket) tipp?mi legyen? |
Reply to this |
Motardlady (msg) | 809 | Feb. 19, 2008, 3:52 p.m. |
x
![]() |
Szióka! Celldömõlkön is van egy bontó, csak nem tudom az elérhetõségeit, de megpróbálom kideríteni.
Mi onnan szereztünk a dokihoz féktárcsát meg agyat. |
Reply to this |
ess (msg) | 808 | Feb. 19, 2008, 1:41 p.m. |
x
![]() |
Navégre!!! Nálunk már tavasz van :DDDD csak az is maradjon, 13fok van és tûz a nap mint az állat. Ez már tetszik nekem ;)) |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 807 | Feb. 18, 2008, 10:41 p.m. | reply to: 802 |
x
![]() |
Lehet.
A Tarjáni bontóban jártam, ott volt bontott DR350. Két dolog miatt mentem, az egyik nem volt, a másikért sokalltam az árát, így üres kézzel távoztam. Van még a Japán bontó, de valahogy olyan érzésem van hogy a srác nem bont, csak megrendelésre összeszedi a cuccokat másik bontókból. Tõle vettem már ezt-azt. Tel: 06-20-425-63-33 06-20-923-80-57 |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 806 | Feb. 18, 2008, 10:06 p.m. | reply to: 805 |
x
![]() |
nem tudok hozzáférni ahoz modulokba knée belenyúlnom ahoz meg csak az admin tud mármint a balázs :)küldtem neki egy linket cska még nem rakta fel :( |
Reply to this |
ztaki (msg) | 805 | Feb. 18, 2008, 9:40 p.m. | reply to: 804 |
x
![]() |
na jó - most, hogy majdnem kiesett a szemem - megláttam a halványkék 1 pixel széles választó vonalat... :o)) |
Reply to this |
ztaki (msg) | 804 | Feb. 18, 2008, 9:34 p.m. | reply to: 803 |
x
![]() |
sada: kicsit pofásítottam a nevemmel fémjelzett dolgokon... de elég kaotikus a menürendszer... néha már nem nagyon tudtam, hogy hol vagyok... Kicsit lehetnének élesebbek a határvonalak... mondjuk a hírek között ... vagy mit tudom én... csak dolgozz még rajta, mert ellsutulsz!! ;) |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 803 | Feb. 18, 2008, 8:08 p.m. | reply to: 802 |
x
![]() |
ezt akár be is kommentelheted a DR350 oldalra is ;) mert felraktam a bontó listát de egy komment nem ártana akkor alája :)
|
Reply to this |
ess (msg) | 802 | Feb. 18, 2008, 8:02 p.m. | reply to: 800 |
x
![]() |
Tibi, ezeknek a bontóknak a 90%-ában már évek óta nem láttak DR350-et. Amikor a himbát kerestem én is végighívogattam õket, de sehol semmi sajna. Egyedül a tarjáni bontóban voltak DR350 hez alkatrészek. Persze meglehet próbálni, hátha azóta már van nekik ;-) |
Reply to this |
RoekJozsi (msg) | 801 | Feb. 18, 2008, 6:06 p.m. |
x
![]() |
kösz Sada, olvastam az üzeneted, felnéztem az oldalra fasza lesz :D |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 800 | Feb. 18, 2008, 4:56 p.m. | reply to: 799 |
x
![]() |
Szia Attis!
Blokk alkatrészek: Márkaszerviz: A Fullgast és a Hollóst próbáltam, a Hollós határozottan jobb. Telefon: 06-1-424-06-41 Ha már tudod hogy mennyibe kerül a gyári alkatrész akkor már a bontóban se tudnak olyan nagyon átverni. Bontó: Burmi használtalkatrészek Csömör, Ady E. 18. 30/9510-644 Habi&Habi Kft. 1211 Bp. Védgát utca 43. 425-74-26 Motorbontó, Jánoshalma Kápolna utca 75 30/9643-532 Horváth Motor, Polgárdi bontó Polgárdi, 7-es fõút mellett 20/9450-610 Twin Motor Kakasd, Ifjúság 538 74-431067 es 20-9629446 Majosházi bontó bontó : 24/486-129 spoiler : 24/486-122 Yakomoto Bt Pécs, Komlói út 229 72/238-994, 20/9806-377 Tarjáni Bontó 34/572-032 Lakihegyi Bontó 2310 Lakihegy, Rádió utca 51 24/475-383 NV Motor Kistarcsa, Rózsa utca 1. 28/471-350 Csetény motorbontó 70/2055754 Blaga Istvan Szigethalom 06203754291 |
Reply to this |
attis1003 (msg) | 799 | Feb. 18, 2008, 4:05 p.m. |
x
![]() |
HY mindenki!
valaki tudna mondnai egy helyet ahol blokk alkatrészeket lehetne beszerezni?(fogaskerekek,kuplungkosár,stb.) és kérdezném hoyg eldõlt a motorom jobbra és azóta ha rugom hülye hangja van és ezért bese akarom indítani .olyan mindha fogaskerék ne rendesen érintkezne.vagy még arra tudok gondolni hogy a vezérmûlánc hangja lehetne? |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 798 | Feb. 17, 2008, 10:11 p.m. | reply to: 796 |
x
![]() |
de már közösségi oldalunk lesz :D lassan jöhet a DR 350 poló :) |
Reply to this |
ess (msg) | 796 | Feb. 17, 2008, 9:10 p.m. | reply to: 794 |
x
![]() |
Hát igen ez valóban így van, ide is ír mindíg 1-2 új emberke, aki DR 350-est akar venni , vagy már meg is vette és gondjai vannak vele, aztán többet nem is hallunk róla. De végülis a lényeg az lenne hogy megtalálják amit keresnek (PL. adatok, tapasztalatok, trükkök).
Akik állandóan látogatják ezt a fórumot (többnyire DR I. tali résztvevõji), azok sztem ezek utánn is látogatni fogják "azt" az oldalt. Aki meg csak úgy benéz, azmeg meg tudja nézni amire szüksége van és továbbál. Nekem is sok kérdésem volt amikor megvettem a DR-t, és nagyon nehezen találtam rájuk választ. A DR 350 fórumra is csak véletlenül akadtam rá. |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 795 | Feb. 17, 2008, 8:44 p.m. | reply to: 793 |
x
![]() |
olyanom van nekem is csak ez szétrobbantotta a frame rendszer megkell írni fixre pontosan .
de most a Polya féle aeme-s extcalendar2 akaszt ki,hogy nem akar menni :@ |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 794 | Feb. 17, 2008, 8:24 p.m. | reply to: 786 |
x
![]() |
Szerintem ez azért van, mert aki érdeklõdik a motor iránt az megtalálja az oldalt, egyszer átböngészi, kiszûri azt ami neki fontos vagy érdekes, utána meg az életben nem fog visszanézni, csak ha pl. szereléssel kapcsolatos infóra van szüksége, vagy találkozóhoz, túrához akar csatlakozni. De biztos hogy fontos a nagy látogatottság? Vagy elég az is hogy az az évi 10-20-50 ember aki újonan került kapcsolatba a motorral megtalálja azt az az infót ami érdekli? |
Reply to this |
ztaki (msg) | 793 | Feb. 17, 2008, 8:20 p.m. | reply to: 791 |
x
![]() |
ilyen legördülös javascriptes saplonom van... pl. www.mentalhigiene.hu (max. 3 szint) |
Reply to this |
berobi (msg) | 792 | Feb. 17, 2008, 8:18 p.m. | reply to: 791 |
x
![]() |
most igazából, nem vágom, hogy mirõl beszélgettek ;) |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 791 | Feb. 17, 2008, 8:17 p.m. | reply to: 790 |
x
![]() |
ezért fizetnek :)
de jó lesz mert majd könnyen átrakhatjuk a sport.u-ba :) |
Reply to this |
ztaki (msg) | 790 | Feb. 17, 2008, 7:29 p.m. | reply to: 789 |
x
![]() |
persze, hogy tolerálja... csak nem biztos, hogy megér annyi munkát... :))
Egy idõ után úgyis, annyi-annyi eredményed lenne... annyi-annyi évvel, hogy nem fog elférni legördülõbe... :)) No - meggyõztelek, vagy tényleg ennyire unatkozol? :o) |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 789 | Feb. 17, 2008, 7:21 p.m. | reply to: 788 |
x
![]() |
másik honalpra lenne jópofa megoldás eredmények és akkor leugranának szépen az évek de ez nem tudja szóval írhatom meg külön :) remélem tolerálja a belekontárkodást |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 787 | Feb. 17, 2008, 6:38 p.m. | reply to: 786 |
x
![]() |
majd ti mindig jöttök megnézni :) amúgy buta ez a drupal nem tud leugró menüüt írhatok magam hozzá grrr |
Reply to this |
ztaki (msg) | 786 | Feb. 17, 2008, 5:31 p.m. | reply to: 781 |
x
![]() |
õk nagy lendülettel összálltak - egy rakás energiát beleõltek a lapban... mert ugye a legelterjedtebb enduró itthon a drz... és kb. mostanára értek el odáig, hogy már egyáltalán nincs látogatottsága a lapnak... pedig voltak neki jó idõszakjai is... és a lap se rossz... |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 785 | Feb. 17, 2008, 4:49 p.m. |
x
![]() |
Tényleg jó lesz az oldal, hajrá hajrá :o) |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 783 | Feb. 17, 2008, 1:54 p.m. | reply to: 781 |
x
![]() |
ja még balázs megevett,hogy nem ekeltt volna kilinkelni:D mert még fejlesztõdik de legalább tesztelgethetitek :)
majd ma összedobok valami desing-t csak kevés a kép anyag!!!!! szóval akinek van szép képe a DRjérõl nyomja nekem átfelé e-mailbe sada1988@gmail.com legyen mibõl dolgoznom :) mégis csak a saját bringáink legyenek fenn. |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 781 | Feb. 17, 2008, 12:52 p.m. | reply to: 780 |
x
![]() |
Miért, õk hogy jártak? Perelte õket a Suzuki névhasználatért? Yamaháról már hallottam ilyet. |
Reply to this |
ztaki (msg) | 780 | Feb. 17, 2008, 12:29 p.m. | reply to: 779 |
x
![]() |
egész csinatos lesz...
Csak aztán nehogy úgy járjatok, mint a dr-zclub.hu oldal üzemeltetõi... ;-) |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 779 | Feb. 17, 2008, 11:17 a.m. |
x
![]() |
Link Polyaval játszunk már a weblappal :) |
Reply to this |
RoekJozsi (msg) | 778 | Feb. 16, 2008, 5:18 p.m. |
x
![]() |
vkinek nincs véletlen egy jóállapotú elsõ endurogumija? ha lenne vkinél egy elfekvõben ami még nincs szétrepedezve akkor engem érdekelne.. |
Reply to this |
ztaki (msg) | 777 | Feb. 16, 2008, 3:53 p.m. | reply to: 776 |
x
![]() |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 776 | Feb. 16, 2008, 3:30 p.m. | reply to: 775 |
x
![]() |
várjuk a képeket ... valami kriminális ez a havazás én is ültem és kinézek az ablakon és havazik de elég erõsen mondom csak március végéig tombolja ki magát :)
KisTaki ugye az öcséd?:) õ is elkísér minket elsõ nap azt írja a túráknál kíváncsi vagoyk arra a 125ös szörnyre :) Ess látod Taki megmondta a lényeget a fordított jobb de a sarat nem szereti :) |
Reply to this |
ztaki (msg) | 775 | Feb. 16, 2008, 3:18 p.m. | reply to: 774 |
x
![]() |
szia sada!
már megis jöttem - mert kecson elkapott a havazás... mindjárt nyomok egy-két képet. A telorol: a fordított telónak az az értelme, hogy így csökkenthetõ a rugozatlan tömeg (a kivitelezésbõl adódóan). Tehát fordított telónál a rugózatlan tömeg sokkal közelebb áll a kerék tömegéhez, mint a hagyomásnál, ezért a fordított elvileg kisebb tehetetlenséggel bír... könnyebben reagál, elvileg finomabb, jobb, szebb... vagy valami ilyesmi. |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 774 | Feb. 16, 2008, 12:43 p.m. | reply to: 773 |
x
![]() |
amúgy én is gondolkoztam ezen sokat de valahogy cska jobb a fordított telo mert az összes cross gépen az van...
és nem hiszem ,hogy azért mert jobban néz ki . |
Reply to this |
ess (msg) | 773 | Feb. 16, 2008, 12:08 p.m. |
x
![]() |
Jaaaaa.... értem már, az meg se fordult a fejemben, hogy a tartósság miatt akarja a hagyományost, én rögtön a menet stabilitásra gondoltam. |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 772 | Feb. 16, 2008, 11:51 a.m. | reply to: 770 |
x
![]() |
nem a kezelhetõség függvénye hanem a sár több galibát okoz nekik mondjuk ha szoknyát raksz rá akkor nem de azt meg fel le rakosgatni. a rendes teloson meg a gumi rendesen véd és így a szimmeringeket nem eszi meg a sár :) a fordítottnál meg megeszi mert ugye bejut. |
Reply to this |
berobi (msg) | 771 | Feb. 16, 2008, 11:50 a.m. | reply to: 770 |
x
![]() |
Nem, ezt arra értette, hogy ha a csúszószár van felül (hagyományos), akkor az kevésbé sarasodik, tehát kisebb eséllyel vágja tönkre a szimmeringet. Aztán, hogy igaza van vagy sem, ezt döntse el mindenki maga (gondolok itt a teló-harisnyára, védõre, harmonikára) ;))) |
Reply to this |
ess (msg) | 770 | Feb. 16, 2008, 11:32 a.m. |
x
![]() |
pallagabi, ezt a részt a bemutatkozásodból vágtam ki:
"-hagyományos teleszkópvillájú (ez a saras szakaszoknál elõny) " ezekszerint te úgytapasztaltad, hogy a fordított telós motorok kezelhetetlenebbek a sárban mint a hagyományostelósok??? Vagy ez nem csak a te tapasztalatod, hanem köztudott dolog, amirõl csak én nem tudtam eddíg?:)) De most komolyan, érdekelne ez a dolog! |
Reply to this |
tibierdrol (msg) | 769 | Feb. 16, 2008, 9:26 a.m. | reply to: 760 |
x
![]() |
Biztos hogy a fekete dobozod rossz? Nem értek a motor szereléshez, de szerintem valami más baja lehet. |
Reply to this |
ess (msg) | 768 | Feb. 16, 2008, 8:09 a.m. | reply to: 766 |
x
![]() |
Bocs Attis, este már fáradt voltam és lefelejtettem a linket! Szóval itt van többis: Link |
Reply to this |
Theo (msg) | 767 | Feb. 15, 2008, 11:49 p.m. | reply to: 656 |
x
![]() |
Ztai nekem ajánlottad a XT225.öt. de ki kérem magamnak én 164 vagyok! :P:) |
Reply to this |
attis1003 (msg) | 766 | Feb. 15, 2008, 11:43 p.m. | reply to: 763 |
x
![]() |
hol van?megveszem ha jó!!megadod az msn címed? |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 765 | Feb. 15, 2008, 11:38 p.m. | reply to: 764 |
x
![]() |
a FOXal magával van a baj :( azt mondták,hogy európába most van valami gixxer :S
valami márka izé és nem megy az import :S Foxlányka te tuds zvalamit ?:) |
Reply to this |
ess (msg) | 764 | Feb. 15, 2008, 11:20 p.m. | reply to: 761 |
x
![]() |
Hát igen, lehet hogy nem az USA-ból kellett volna csizmát rendelni?! ;-))) |
Reply to this |
ess (msg) | 763 | Feb. 15, 2008, 11:18 p.m. | reply to: 760 |
x
![]() |
Attis, itt van egy, és ez sztem önindítóshoz való de az jó a berúgóshoz is, viszont ez fordítva nem igaz. Vagy próbáld meg Szatyinát, neki szokott lenni minden. |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 762 | Feb. 15, 2008, 10:51 p.m. | reply to: 759 |
x
![]() |
hát az más dolog ,hogy nincs meg nem hoznak hozzá cuccot az szar alkatrész ellátás.
RXhez mindig volt cucc csak pl egy kuplung kar 11ezer volt .... nem tudom aranyból öntötték e ki .... |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 761 | Feb. 15, 2008, 10:50 p.m. |
x
![]() |
halljátok srácok ilyen nincs :( probálnak nekem szerezni a csizmához csattartót és nincs :S pesti nagykernek írtam elsõkörbe azok mondták ,hogy hello szevasz nnincs írjak aunernek ott sincs írtam sportmotor.hu-s srácnak akinek egerbe van kereskedése de még õ se tudott szerezni mert neki is azt mondták,hogy nincs :(((((((( ááá egy darab müanyagot ,hogy lehet ilyen nehéz beszerezni :( grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Reply to this |
attis1003 (msg) | 760 | Feb. 15, 2008, 10:27 p.m. |
x
![]() |
heló!
1992 es DR350S hez kellene gyújtáselektronika.hol lehetne beszerezni olcsón 25e körül.? Az a bajom a gépemmel hogy berugom és ha csak simán huzgodok neki akkor durrog pöfög de ha a légszûrõ tetejét befogom és csak egy kis lyukat hagyok(1/4rész hagyom)akkor meg "jó" de akkor se pörög ki teljesen de már olyan 3-4ezres fordulatnál csinlja.Alevegõcsavar 1.5re van kitekerve.Ha valakinek van valami ötlete szívesen várom. ha tudtok segítsetek.köszi. |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 758 | Feb. 15, 2008, 9:59 p.m. | reply to: 757 |
x
![]() |
amúgy már alapba az a baj vele,hogy aprilia .... na sztem apriliánál nincs drágább alkatrész ár a piacon =/ vagy tévedek? |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 755 | Feb. 15, 2008, 8:08 p.m. | reply to: 754 |
x
![]() |
mit hozol át nekem?:) futót ? sztem bérlek dorozsmán 500asszem egy pár órára és akkor nem kell fáradnod meg csak 16kor derül ki boci haza ér e idõbe. |
Reply to this |
ztaki (msg) | 754 | Feb. 15, 2008, 8 p.m. | reply to: 753 |
x
![]() |
ha nagyon kaka lesz az idõ, akkor átviszem neked... vagy máskor... |
Reply to this |
Sada88 (msg) | 753 | Feb. 15, 2008, 7:52 p.m. | reply to: 752 |
x
![]() |
hát én örülök ha holnap elviszem a DR-t futóval Bociig :) |
Reply to this |