wtf | 856 | 22. Februar 2008 20:26 |
nekem van egy grex - - mittudomhogymilyenem... 30e-t vettem... 115e bármikor szívesen megszabadulnék tõle... ;)
|
ztaki | 855 | 22. Februar 2008 20:18 |
nekem van egy uvex - mittudomhogymilyenem... 115e-t vettem... 30e bármikor szívesen megszabadulnék tõle...
|
ess | 854 | 22. Februar 2008 19:50 | reply to: 853 |
Hát ez nem csoda hogy tetszik:)) de én a saját részemrõl az ilyen sisakot föl sem próbálom, nehogy kisértésbe essek. Nekem az a tapasztalatom, hogy egy sisak , ha rendszeresen van használva, akkor 2évig bírja, és szerintem ez sem birja tovább. Na meg azt mondják, hogy amúgy is 2 évente cserélni kell a sisakokat, de ezt nem hivatalos helyrõl hallottam. Ami most van nekem az ujan került hozzám, most 1,5 éves és már a bélése kivan bolyhosodva, a szivacs megtört benne, a nyakán hátul a bõ már berepedezett, szóval megérett a cserére. Csak azért nem cserélem még le mert reggelente nagyon hidegek vannak és nem akarom lefagyasztani az arcom egy cross sisakban. Meg igazán azt sem tom eldönteni hogy crosst vegyek e vagy plexist?mert a cross nagyon tetszik de hidegben nem tul elõnyös. Amit a multkor belinkeltem a HJC-t, az megkönyíti a döntést de csak az ára miatt. az egy aránylag jó minõségû sisak és most jó az ára is, persze csak ha jó az emberre.
|
tibierdrol | 853 | 22. Februar 2008 17:45 | reply to: 848 |
Igen és elvileg üvegszálas héjja van. Megnéztem az IMET-ben az MT bukót. Furcsa, mert nem fényes felületû, hanem kicsit ragyás, olyan mint valami fröccsöntött mûanyag játék. Ennek ellenére tetszett, csak ez se jó a fejemre. A szellõzése jó lehet, legalábbis sok rácsos szellõzõ van rajta. A dupla D gyûrûs sisakokat viszont csak kifûzve tudtam levenni. Lehet hogy túlságosan kilóg az orrom? :o) Vagy egyszerûen rövid a pánt? Több sisakot is próbáltam és mind ilyen volt. Volt rajtam egy Shoei Hornet DS is. http://www.imet.hu/index.php?content2=termekek_listaz&content=termekek&szint1=BUK%D3SISAKOK+SHOEI&szint2=J%2C+Hornet-DS Pont jó rám, nem lötyög a fejemen, nem nyom, és az egész sisak nagyon igényesen van megcsinálva. Ahogy néztem ennek is jó lehet a szellõzése, nem nyeklik-nyaklik a plexije, pinlockos, állítólag így egyáltalán nem párásodik télen, adnak hozzá nagy bogárhálót amivel kisebb a huzat benne, meg minden. Szóval most ilyet akarok, csak 100ezer Forint, várok egy kicsit hátha elmúlik a vonzódás és találok valami megfelelõt olcsóbban. |
tibierdrol | 852 | 22. Februar 2008 17:15 | reply to: 849 |
Egyik cimborámnak egy húsz év körüli TT350 van. Hátul dobfékes, dupla vezérmûtengelyes, berúgókaros. Mióta megvan neki nem kellett hozzányúlni, megbízható járgány, de ez ilyen idõs korban már leginkább az elõzõ gazdákon múlik. Múltkor még vívódott hogy eladja és vegyen helyette valami rendszámos motort, vagy inkább erre próbáljon meg rendszámot rakatni. |
ess | 851 | 22. Februar 2008 15:21 | reply to: 850 |
""csak kevesebb van meg 2szer annyi hozzá az alkatrész ;)"" Valószínûleg Sada azt akarta írni, hogy 2*annyiba kerül, nem pedig azt, hogy 2*annyi van belõle. :)) Nemde Sada??? ;-)) |
Sada88 | 850 | 22. Februar 2008 00:02 | reply to: 849 |
csak kevesebb van meg 2szer annyi hozzá az alkatrész ;) amúgy állítólag télleg jó mocc :)
|
Rudo | 849 | 21. Februar 2008 20:12 |
Halló-halló Tudtok valamit yamaha tt350-rõl??? (állítólag uazt tudja mint a dr350,állítólag) Jó lenne,kösz! |
ess | 848 | 21. Februar 2008 13:38 | reply to: 842 |
Ez szép sisak, és úgylátom fölvan szerelve szellõzõvel bõségesen.
|
ess | 847 | 21. Februar 2008 13:15 | reply to: 846 |
Ezt még akkor is nehéz megmondani, ha a saját füleddel hallod ;-))
|
szeger01 | 846 | 20. Februar 2008 22:06 |
Sziasztok lenne egy jó kis kérdésem.Mi van olyankor ha egy kicsit cirippel és csattog a hengerfej körül valami és nem szelephézag miatt én láncra és feszítõre tippelek.Szerintetek?????????DE EZ DR 250
|
tibierdrol | 845 | 20. Februar 2008 21:24 | reply to: 837 |
Innen lehet angol nyelvû szervízkönyvet letölteni: http://www.suzukidr350.com/suzukidr350/majorrepairs/majorrepairs.htm A motor, váltó robbantott rajza pedig ebben van: http://www.suzukidr350.com/suzukidr350/majorrepairs/majorrepairsphotos/copyofCh%2003%20-%20Engine.pdf Szerintem szedd le az összeset, ki tudja mikor mire lesz szükség :o) |
tibierdrol | 843 | 20. Februar 2008 21:16 | reply to: 831 |
Az IMET-ben még nem is voltam, péntek reggel beugrom és megnézem ezt az MT sisakot.
|
tibierdrol | 842 | 20. Februar 2008 20:59 | reply to: 829 |
Nem találtam :o( Egyik se jó a fejemre. Vagy nagy, vagy nyomja a homlokomat, olyan meg már van egy, nem akarok mégegyet :o) Amandának ilyet vettünk: http://kelomotor.hu/fg14_pegasus.html |
tibierdrol | 841 | 20. Februar 2008 20:58 | reply to: 829 |
Nem találtam :o( Egyik se jó a fejemre. Vagy nagy, vagy nyomja a homlokomat, olyan meg már van egy, nem akarok mégegyet :o) |
Sada88 | 838 | 20. Februar 2008 20:08 | reply to: 821 |
sokat fizettem én azéé a DRé ahoz,hogy hozzányúlkáljak :D a simsonom szedtem elégszer szét:D
|
ess | 835 | 20. Februar 2008 19:11 | reply to: 831 |
Ennek most nagyon jó ára van meg elég komoly szellõzõrendszere is van, csak ha fölmegyek érte pestre akkor elmegy az árengedmény az utazáson, postán meg nem akarok rendelni mert próbálni nem tudom úgy :((( próba nélkül meg nembiztos hogy jó ötlet sisakot venni. http://kelomotor.hu/clx4e_keen_sz.html
|
attis1003 | 833 | 20. Februar 2008 18:57 |
ztaki | 831 | 20. Februar 2008 18:38 |
ztaki | 830 | 20. Februar 2008 18:34 | reply to: 829 |
a mostani motor revüben volt egy MT X-Torm sisak - nekem tetszett... mindjárt rá is kekesek...
|
ess | 828 | 20. Februar 2008 18:31 | reply to: 827 |
Hát nem tudom, biztos van olyan is, de azért át kell azt nézni rendesen.
|
tibierdrol | 827 | 20. Februar 2008 18:26 |
Nem lehet sima anyagfáradás miatt a fogaskeréktörés? Esésnél elakadhatott valamiben a hátsó kerék, kapott egy nagyobb ütést az egész hajtáslánc és valaminek engedni kellett. Persze rendesen ki kéne bírjon egy ilyet egy motor, de ha nem hát az is elõfordul.
|
ess | 826 | 20. Februar 2008 18:12 |
Látod Attis, ezért jó egy ilyen fórum, ha segíteni nem is tudunk, de legalább rendesen összezavarunk :DDD
|
ess | 825 | 20. Februar 2008 18:09 | reply to: 824 |
Hát igen, ez egy elég sz*r helyzet, mert az eggyik fogaskerék elõbb tört el mint a másik (ha nem csatlakoznak) de melyik??? A második törést már lehet, hogy az elsõbõl letört darab okozta. De mitõl tört az elsõ??? És melyik volt az elsõ??? ;-)) |
ztaki | 824 | 20. Februar 2008 17:48 | reply to: 823 |
ess: látod már megint milyen szépen mondtad... már amikor elõször olvastam, is azt akartam írni, hogy gratulálok, hogy megtalálta az okozatot... de az okot is illenék megkeresni mielõtt bármit is csinálna, mert anélkül bármikor elõfordulhat újra...
|
ess | 823 | 20. Februar 2008 17:35 | reply to: 819 |
Sztem ne rakd össze törött kerékkel, már csak azért se, mert akkor egyszer megint szét kell majd szedned, és az nem kis meló. Ha már egyszer szét van szedve, ésszerûbb kicserélni a rosszat. Nameg hát az valamitõl eltört, megkéne találni azt is, hogy mi okozta a törést.
|
tibierdrol | 822 | 20. Februar 2008 17:34 | reply to: 819 |
Nem lehet hogy valamelyik sebességben mégis egymást hajtják azok a fogaskerekek? Én egész biztos kicserélném a sérült fogaskerekeket, és jó alaposan átnézném az összes többit amivel ezek érintkezhettek. Te meg azt csinálsz amit akarsz, a te motorod :o) |
attis1003 | 819 | 20. Februar 2008 16:17 | reply to: 818 |
megcsináltam:Dvagyis még nem tökéletes de egy letört fogaskerékdarab volt a bibi.még jó hogy nem indítottam el.most kiszedtem az osszes hulladékot ami a blokkba volt.kérdés:2 db fogaskerékbõl hiõányzik 1-1 darab de nem egymõst hajtjõák és elviszi szal negy.mennyire fontos kicserélni a fogaskerekeket?vagy egyenlõre még maradhat?thx
|
Sada88 | 818 | 20. Februar 2008 12:14 | reply to: 816 |
találtál már amúgy szerelõt ?:) sztem krédezzz körbe a környének vagy télleg vidd vissza mert ha nagyon kivan a blokk akkor nem 2forint lesz emgcsináltatni :S
|
Sada88 | 817 | 20. Februar 2008 11:55 | reply to: 816 |
de te a tied perpill nem megy ;) amúgy a legtöbbünknek nyitott dobja van az rögtön elveszi az összes folytást :)
|
attis1003 | 816 | 20. Februar 2008 09:53 |
sk42A: folytatlan valtozat (33le) sk42B: folytott (27le) Nekem sk42A-s van.kinek milyen van?érezhetõen jobb mint a 2B-s? CSak kivõáncsisõgból |
berobi | 815 | 19. Februar 2008 19:20 | reply to: 814 |
ha nem értesz hozzá, akkor ne nyúlj hozzá!!! többet árthatsz vele, mint használsz! vidd el szerelõhöz, hidd el, úgy olcsóbb!
|
attis1003 | 814 | 19. Februar 2008 18:35 |
vigyem vissza és vegyem meg a kawád?150ért odaadod?:D szeged nekem nem jó mert gy-m-s megyében lakom rajkán.nézzétek meg hol van:D |
wtf | 813 | 19. Februar 2008 17:47 | reply to: 810 |
Én egyböl mondtam hogy vidd vissza amíg nem késõ - van egy "jó" kawám az nem érdekel véletlenül? :)
|
Sada88 | 812 | 19. Februar 2008 17:33 |
http://www.youtube.com/v/HpBLnwsC0-A&rel=1 dr350 egykerék meg bakik a végén :)
|
Sada88 | 811 | 19. Februar 2008 16:59 | reply to: 810 |
vidd el motorszerelöhõz ;) szegeden tudunk egy jót :) amúgy ma beszéltem bocival :S frankó mert sérült a váltó :S valami alkatrészek törtek meg hajoltak dolgok szóval srácok szurkoljatok,hogy csak ennyi legyen azt mondta boci,hogy akkor mondja biztosra ,hogy cska ennyi ha kicserélte ezeket és azután tökéletesen fog menni akkor nincs más baja is de nem akarja az ördögöt a falra festeni remélem én is ,hogy nenyivel megúszom meg a féktárcsa csere mert az kuka :S |
attis1003 | 810 | 19. Februar 2008 16:00 |
hali. kösz a bontós címeket elraktározom.biztos tudnak majd valahol segíteni. ma szétszedtem a motort.levettem a hengerfejet kiszedtem a helyérõl a blokkot. még mindig csinálja:(:(( szétkéne húznom a blokkot hogy lssam mi a baja de egy kicsit tartok tõle :S mondjuk leírást szereztem mit hogyan de arról nincs benne szó ha a sebességek szétesnének melyiket hova(fogaskerekeket) tipp?mi legyen? |
Motardlady | 809 | 19. Februar 2008 15:52 |
Szióka! Celldömõlkön is van egy bontó, csak nem tudom az elérhetõségeit, de megpróbálom kideríteni. Mi onnan szereztünk a dokihoz féktárcsát meg agyat. |
ess | 808 | 19. Februar 2008 13:41 |
Navégre!!! Nálunk már tavasz van :DDDD csak az is maradjon, 13fok van és tûz a nap mint az állat. Ez már tetszik nekem ;))
|
tibierdrol | 807 | 18. Februar 2008 22:41 | reply to: 802 |
Lehet. A Tarjáni bontóban jártam, ott volt bontott DR350. Két dolog miatt mentem, az egyik nem volt, a másikért sokalltam az árát, így üres kézzel távoztam. Van még a Japán bontó, de valahogy olyan érzésem van hogy a srác nem bont, csak megrendelésre összeszedi a cuccokat másik bontókból. Tõle vettem már ezt-azt. Tel: 06-20-425-63-33 06-20-923-80-57 |
Sada88 | 806 | 18. Februar 2008 22:06 | reply to: 805 |
nem tudok hozzáférni ahoz modulokba knée belenyúlnom ahoz meg csak az admin tud mármint a balázs :)küldtem neki egy linket cska még nem rakta fel :(
|
ztaki | 805 | 18. Februar 2008 21:40 | reply to: 804 |
na jó - most, hogy majdnem kiesett a szemem - megláttam a halványkék 1 pixel széles választó vonalat... :o))
|
ztaki | 804 | 18. Februar 2008 21:34 | reply to: 803 |
sada: kicsit pofásítottam a nevemmel fémjelzett dolgokon... de elég kaotikus a menürendszer... néha már nem nagyon tudtam, hogy hol vagyok... Kicsit lehetnének élesebbek a határvonalak... mondjuk a hírek között ... vagy mit tudom én... csak dolgozz még rajta, mert ellsutulsz!! ;)
|
Sada88 | 803 | 18. Februar 2008 20:08 | reply to: 802 |
ezt akár be is kommentelheted a DR350 oldalra is ;) mert felraktam a bontó listát de egy komment nem ártana akkor alája :) |
ess | 802 | 18. Februar 2008 20:02 | reply to: 800 |
Tibi, ezeknek a bontóknak a 90%-ában már évek óta nem láttak DR350-et. Amikor a himbát kerestem én is végighívogattam õket, de sehol semmi sajna. Egyedül a tarjáni bontóban voltak DR350 hez alkatrészek. Persze meglehet próbálni, hátha azóta már van nekik ;-)
|
RoekJozsi | 801 | 18. Februar 2008 18:06 |
kösz Sada, olvastam az üzeneted, felnéztem az oldalra fasza lesz :D
|
tibierdrol | 800 | 18. Februar 2008 16:56 | reply to: 799 |
Szia Attis! Blokk alkatrészek: Márkaszerviz: A Fullgast és a Hollóst próbáltam, a Hollós határozottan jobb. Telefon: 06-1-424-06-41 Ha már tudod hogy mennyibe kerül a gyári alkatrész akkor már a bontóban se tudnak olyan nagyon átverni. Bontó: Burmi használtalkatrészek Csömör, Ady E. 18. 30/9510-644 Habi&Habi Kft. 1211 Bp. Védgát utca 43. 425-74-26 Motorbontó, Jánoshalma Kápolna utca 75 30/9643-532 Horváth Motor, Polgárdi bontó Polgárdi, 7-es fõút mellett 20/9450-610 Twin Motor Kakasd, Ifjúság 538 74-431067 es 20-9629446 Majosházi bontó bontó : 24/486-129 spoiler : 24/486-122 Yakomoto Bt Pécs, Komlói út 229 72/238-994, 20/9806-377 Tarjáni Bontó 34/572-032 Lakihegyi Bontó 2310 Lakihegy, Rádió utca 51 24/475-383 NV Motor Kistarcsa, Rózsa utca 1. 28/471-350 Csetény motorbontó 70/2055754 Blaga Istvan Szigethalom 06203754291 |
attis1003 | 799 | 18. Februar 2008 16:05 |
HY mindenki! valaki tudna mondnai egy helyet ahol blokk alkatrészeket lehetne beszerezni?(fogaskerekek,kuplungkosár,stb.) és kérdezném hoyg eldõlt a motorom jobbra és azóta ha rugom hülye hangja van és ezért bese akarom indítani .olyan mindha fogaskerék ne rendesen érintkezne.vagy még arra tudok gondolni hogy a vezérmûlánc hangja lehetne? |
Sada88 | 798 | 17. Februar 2008 22:11 | reply to: 796 |
de már közösségi oldalunk lesz :D lassan jöhet a DR 350 poló :)
|
ess | 796 | 17. Februar 2008 21:10 | reply to: 794 |
Hát igen ez valóban így van, ide is ír mindíg 1-2 új emberke, aki DR 350-est akar venni , vagy már meg is vette és gondjai vannak vele, aztán többet nem is hallunk róla. De végülis a lényeg az lenne hogy megtalálják amit keresnek (PL. adatok, tapasztalatok, trükkök). Akik állandóan látogatják ezt a fórumot (többnyire DR I. tali résztvevõji), azok sztem ezek utánn is látogatni fogják "azt" az oldalt. Aki meg csak úgy benéz, azmeg meg tudja nézni amire szüksége van és továbbál. Nekem is sok kérdésem volt amikor megvettem a DR-t, és nagyon nehezen találtam rájuk választ. A DR 350 fórumra is csak véletlenül akadtam rá. |
Sada88 | 795 | 17. Februar 2008 20:44 | reply to: 793 |
olyanom van nekem is csak ez szétrobbantotta a frame rendszer megkell írni fixre pontosan . de most a Polya féle aeme-s extcalendar2 akaszt ki,hogy nem akar menni :@ |
tibierdrol | 794 | 17. Februar 2008 20:24 | reply to: 786 |
Szerintem ez azért van, mert aki érdeklõdik a motor iránt az megtalálja az oldalt, egyszer átböngészi, kiszûri azt ami neki fontos vagy érdekes, utána meg az életben nem fog visszanézni, csak ha pl. szereléssel kapcsolatos infóra van szüksége, vagy találkozóhoz, túrához akar csatlakozni. De biztos hogy fontos a nagy látogatottság? Vagy elég az is hogy az az évi 10-20-50 ember aki újonan került kapcsolatba a motorral megtalálja azt az az infót ami érdekli?
|
ztaki | 793 | 17. Februar 2008 20:20 | reply to: 791 |
ilyen legördülös javascriptes saplonom van... pl. www.mentalhigiene.hu (max. 3 szint)
|
berobi | 792 | 17. Februar 2008 20:18 | reply to: 791 |
most igazából, nem vágom, hogy mirõl beszélgettek ;)
|
Sada88 | 791 | 17. Februar 2008 20:17 | reply to: 790 |
ezért fizetnek :) de jó lesz mert majd könnyen átrakhatjuk a sport.u-ba :) |
ztaki | 790 | 17. Februar 2008 19:29 | reply to: 789 |
persze, hogy tolerálja... csak nem biztos, hogy megér annyi munkát... :)) Egy idõ után úgyis, annyi-annyi eredményed lenne... annyi-annyi évvel, hogy nem fog elférni legördülõbe... :)) No - meggyõztelek, vagy tényleg ennyire unatkozol? :o) |
Sada88 | 789 | 17. Februar 2008 19:21 | reply to: 788 |
másik honalpra lenne jópofa megoldás eredmények és akkor leugranának szépen az évek de ez nem tudja szóval írhatom meg külön :) remélem tolerálja a belekontárkodást
|
Sada88 | 787 | 17. Februar 2008 18:38 | reply to: 786 |
majd ti mindig jöttök megnézni :) amúgy buta ez a drupal nem tud leugró menüüt írhatok magam hozzá grrr
|
ztaki | 786 | 17. Februar 2008 17:31 | reply to: 781 |
õk nagy lendülettel összálltak - egy rakás energiát beleõltek a lapban... mert ugye a legelterjedtebb enduró itthon a drz... és kb. mostanára értek el odáig, hogy már egyáltalán nincs látogatottsága a lapnak... pedig voltak neki jó idõszakjai is... és a lap se rossz...
|
Sada88 | 783 | 17. Februar 2008 13:54 | reply to: 781 |
ja még balázs megevett,hogy nem ekeltt volna kilinkelni:D mert még fejlesztõdik de legalább tesztelgethetitek :) majd ma összedobok valami desing-t csak kevés a kép anyag!!!!! szóval akinek van szép képe a DRjérõl nyomja nekem átfelé e-mailbe sada1988@gmail.com legyen mibõl dolgoznom :) mégis csak a saját bringáink legyenek fenn. |
tibierdrol | 781 | 17. Februar 2008 12:52 | reply to: 780 |
Miért, õk hogy jártak? Perelte õket a Suzuki névhasználatért? Yamaháról már hallottam ilyet.
|
ztaki | 780 | 17. Februar 2008 12:29 | reply to: 779 |
egész csinatos lesz... Csak aztán nehogy úgy járjatok, mint a dr-zclub.hu oldal üzemeltetõi... ;-) |
RoekJozsi | 778 | 16. Februar 2008 17:18 |
vkinek nincs véletlen egy jóállapotú elsõ endurogumija? ha lenne vkinél egy elfekvõben ami még nincs szétrepedezve akkor engem érdekelne..
|
ztaki | 777 | 16. Februar 2008 15:53 | reply to: 776 |
Sada88 | 776 | 16. Februar 2008 15:30 | reply to: 775 |
várjuk a képeket ... valami kriminális ez a havazás én is ültem és kinézek az ablakon és havazik de elég erõsen mondom csak március végéig tombolja ki magát :) KisTaki ugye az öcséd?:) õ is elkísér minket elsõ nap azt írja a túráknál kíváncsi vagoyk arra a 125ös szörnyre :) Ess látod Taki megmondta a lényeget a fordított jobb de a sarat nem szereti :) |
ztaki | 775 | 16. Februar 2008 15:18 | reply to: 774 |
szia sada! már megis jöttem - mert kecson elkapott a havazás... mindjárt nyomok egy-két képet. A telorol: a fordított telónak az az értelme, hogy így csökkenthetõ a rugozatlan tömeg (a kivitelezésbõl adódóan). Tehát fordított telónál a rugózatlan tömeg sokkal közelebb áll a kerék tömegéhez, mint a hagyomásnál, ezért a fordított elvileg kisebb tehetetlenséggel bír... könnyebben reagál, elvileg finomabb, jobb, szebb... vagy valami ilyesmi. |
Sada88 | 774 | 16. Februar 2008 12:43 | reply to: 773 |
amúgy én is gondolkoztam ezen sokat de valahogy cska jobb a fordított telo mert az összes cross gépen az van... és nem hiszem ,hogy azért mert jobban néz ki . |
ess | 773 | 16. Februar 2008 12:08 |
Jaaaaa.... értem már, az meg se fordult a fejemben, hogy a tartósság miatt akarja a hagyományost, én rögtön a menet stabilitásra gondoltam.
|
Sada88 | 772 | 16. Februar 2008 11:51 | reply to: 770 |
nem a kezelhetõség függvénye hanem a sár több galibát okoz nekik mondjuk ha szoknyát raksz rá akkor nem de azt meg fel le rakosgatni. a rendes teloson meg a gumi rendesen véd és így a szimmeringeket nem eszi meg a sár :) a fordítottnál meg megeszi mert ugye bejut.
|
berobi | 771 | 16. Februar 2008 11:50 | reply to: 770 |
Nem, ezt arra értette, hogy ha a csúszószár van felül (hagyományos), akkor az kevésbé sarasodik, tehát kisebb eséllyel vágja tönkre a szimmeringet. Aztán, hogy igaza van vagy sem, ezt döntse el mindenki maga (gondolok itt a teló-harisnyára, védõre, harmonikára) ;)))
|
ess | 770 | 16. Februar 2008 11:32 |
pallagabi, ezt a részt a bemutatkozásodból vágtam ki: "-hagyományos teleszkópvillájú (ez a saras szakaszoknál elõny) " ezekszerint te úgytapasztaltad, hogy a fordított telós motorok kezelhetetlenebbek a sárban mint a hagyományostelósok??? Vagy ez nem csak a te tapasztalatod, hanem köztudott dolog, amirõl csak én nem tudtam eddíg?:)) De most komolyan, érdekelne ez a dolog! |
tibierdrol | 769 | 16. Februar 2008 09:26 | reply to: 760 |
Biztos hogy a fekete dobozod rossz? Nem értek a motor szereléshez, de szerintem valami más baja lehet.
|
ess | 768 | 16. Februar 2008 08:09 | reply to: 766 |
Bocs Attis, este már fáradt voltam és lefelejtettem a linket! Szóval itt van többis: http://cgi.ebay.de/Suzuki-DR350-DR-350-SHC-CDI-Blackbox_W0QQitemZ320216833853QQihZ011QQcategoryZ76124QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
|
Theo | 767 | 15. Februar 2008 23:49 | reply to: 656 |
Ztai nekem ajánlottad a XT225.öt. de ki kérem magamnak én 164 vagyok! :P:)
|
Sada88 | 765 | 15. Februar 2008 23:38 | reply to: 764 |
a FOXal magával van a baj :( azt mondták,hogy európába most van valami gixxer :S valami márka izé és nem megy az import :S Foxlányka te tuds zvalamit ?:) |
ess | 764 | 15. Februar 2008 23:20 | reply to: 761 |
Hát igen, lehet hogy nem az USA-ból kellett volna csizmát rendelni?! ;-)))
|
ess | 763 | 15. Februar 2008 23:18 | reply to: 760 |
Attis, itt van egy, és ez sztem önindítóshoz való de az jó a berúgóshoz is, viszont ez fordítva nem igaz. Vagy próbáld meg Szatyinát, neki szokott lenni minden.
|
Sada88 | 762 | 15. Februar 2008 22:51 | reply to: 759 |
hát az más dolog ,hogy nincs meg nem hoznak hozzá cuccot az szar alkatrész ellátás. RXhez mindig volt cucc csak pl egy kuplung kar 11ezer volt .... nem tudom aranyból öntötték e ki .... |
Sada88 | 761 | 15. Februar 2008 22:50 |
halljátok srácok ilyen nincs :( probálnak nekem szerezni a csizmához csattartót és nincs :S pesti nagykernek írtam elsõkörbe azok mondták ,hogy hello szevasz nnincs írjak aunernek ott sincs írtam sportmotor.hu-s srácnak akinek egerbe van kereskedése de még õ se tudott szerezni mert neki is azt mondták,hogy nincs :(((((((( ááá egy darab müanyagot ,hogy lehet ilyen nehéz beszerezni :( grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
attis1003 | 760 | 15. Februar 2008 22:27 |
heló! 1992 es DR350S hez kellene gyújtáselektronika.hol lehetne beszerezni olcsón 25e körül.? Az a bajom a gépemmel hogy berugom és ha csak simán huzgodok neki akkor durrog pöfög de ha a légszûrõ tetejét befogom és csak egy kis lyukat hagyok(1/4rész hagyom)akkor meg "jó" de akkor se pörög ki teljesen de már olyan 3-4ezres fordulatnál csinlja.Alevegõcsavar 1.5re van kitekerve.Ha valakinek van valami ötlete szívesen várom. ha tudtok segítsetek.köszi. |
Sada88 | 758 | 15. Februar 2008 21:59 | reply to: 757 |
amúgy már alapba az a baj vele,hogy aprilia .... na sztem apriliánál nincs drágább alkatrész ár a piacon =/ vagy tévedek?
|
Sada88 | 755 | 15. Februar 2008 20:08 | reply to: 754 |
mit hozol át nekem?:) futót ? sztem bérlek dorozsmán 500asszem egy pár órára és akkor nem kell fáradnod meg csak 16kor derül ki boci haza ér e idõbe.
|
ztaki | 754 | 15. Februar 2008 20:00 | reply to: 753 |
ha nagyon kaka lesz az idõ, akkor átviszem neked... vagy máskor...
|
Sada88 | 753 | 15. Februar 2008 19:52 | reply to: 752 |
hát én örülök ha holnap elviszem a DR-t futóval Bociig :)
|