Please log in

Registration Forgot password






Eladó motorok
Comment
Előző oldal Következő oldal
johnny (msg) 2048 Sept. 8, 2016, 2:40 p.m.   reply to: 2047 x
Nem tudom. 2-3 e km-t futott betétek vannak benne, bõven jók még, a tárcsát az elõzõ tulaj cserélte le. Lehet, hogy terepen is használta és gondolta, a hullámos peremû féktárcsa jobb lesz oda. Ez csak tipp.

Egy új féktárcsával okosabbak lennénk, de nem akarok már ezzel foglalkozni. Mindig ki szerettem volna próbálni az AT-t, elkezdtem rendbe rakni, de nem lett belõle szerelem....
     Reply to this


motifator (msg) 2047 Sept. 8, 2016, 2:27 p.m.   reply to: 2046 x
Értelek, akkor nem feltétlen az volt a baj, hogy nem gyári a tárcsa, hanem a fék mûszaki állapota nem volt megfelelõ. Betétek jók voltak? Egy szinteres komoly fékhatást tud produkálni. Persze kell hozzá normális munkahenger is.
     Reply to this


johnny (msg) 2046 Sept. 8, 2016, 12:14 p.m.   reply to: 2045 x
Észrevettem, hogy fékezésnél ütnek az elsõ féktárcsák. Kicsit olyan érzés, mint amikor az ABS "visszapattog". Gondoltam, hogy behullámosodtak a tárcsák. Pár nap múlva járt le a mûszaki, még örültem is neki, hogy legalább megbizonyosodok a dologról és igazam lett: olyan gyenge fékhatást produkált a fékpadon, hogy nem tudták átengedni.

Szóval cserés.

Viszont örültek, hogy láttak egy AT-t ebben a színösszeállításban. :)
     Reply to this


motifator (msg) 2045 Sept. 8, 2016, 12:06 p.m.   reply to: 2043 x
Nem megy át a mûszakin ezekkel a tárcsákkal? Mi az oka? Nem gondoltam volna, hogy ez is gond lehet.
     Reply to this


Pamacs (msg) 2044 Sept. 8, 2016, 10:57 a.m.   x
EladóLink


     Reply to this


johnny (msg) 2043 Sept. 6, 2016, 8:47 a.m.   reply to: 2042 x
Köszönöm.
     Reply to this


Attimotor (msg) 2042 Sept. 5, 2016, 8:57 p.m.   reply to: 2038 x
Ott (elvileg) mérik a fékhatást, a mûszaki vizsgához hasonlóan. Ha nem kurvultak el teljesen, de a szerzõdésben foglaltak alapján mindenképpen szavatossági igénnyel élhetsz!
     Reply to this


varajani (msg) 2041 Sept. 5, 2016, 7:03 p.m.   reply to: 2040 x
Én szinter betétet használok, sokat túrázok két személlyel, csomaggal hegyen, völgyön. Kopik a tárcsa...
     Reply to this


klimas (msg) 2040 Sept. 5, 2016, 2:43 p.m.   reply to: 2039 x
A Diversion megütötte a szememet. Nekem 42e km-nél kellett a hátsó tárcsát lecserélni mert a kopáshatár (3,2 mm) alá kopott. Az elsõkön szinte alig van bemélyedés és ez meglep. Nem használtam szinter betétet csak normált használtam.
     Reply to this


varajani (msg) 2039 Sept. 5, 2016, 1:34 p.m.   reply to: 2038 x
A féktárcsák állapota rendkívül függ attól, hogy hogyan használták a motort. Én vettem olyan 6000Km-es Diversiont, amin a hátsó tárcsa erõsen kopott volt. Még fel lehetett szabályozni, utána több 10.000Km-t mentem azzal a tárcsával. Én mindenféle betétet használtam a Varaderomhoz, el is kopott a tárcsa 120.000Km után. Van olyan Vara M.országon, amiben 180.000Km van, és eredetiek a féktárcsái. Valszeg gyári betéteket használ, és ritkán fékez:-)
     Reply to this


johnny (msg) 2038 Sept. 5, 2016, 1 p.m.   reply to: 2037 x
Igen, van ilyen. Én is több olyan motort látok a hahun, amin nem a gyári tárcsák vannak, holott a megadott km-futás még nem indokolta volna a cserét.

Nálam az elõzõ tulaj cserélte még le a mostanira (szívok is vele), de nem tudom az okát, mert én a Dreambõl vettem a gépet, ahol beszámított gép volt. A lényeg az, hogy ezekkel most nem megy át mûszakin.
     Reply to this


Flenegen (msg) 2037 Sept. 5, 2016, 12:24 p.m.   x
ELmesélek pont erre egy sztorit:

Néztem még anno egy motort, és a teljes fék új volt ( tárcsák és betétek ). A futott km alapján bõven a gyári tárcsáknak kellett volna a gépen lenni. Rá is kérdeztem.

A teljesen mûszaki analfabéta eladó közölte, hogy mindene megvan amit lecseréltek mert õ ugyan elteszi az ilyen alkatrészeket, de a 30 ezres szerviznél felhívták, hogy cserlkni kell õ meg mint jó tulaj mert a fékekkel ugye az ember ne játszik engedélyezte és ki is fizette a cserét... Hát, nem kellett vonal.

Korrekt volt a szervíz, akart egy kis bevételt... Gondolom be akarták etetni a tulajt, felhívták hogy csere. A tulaj azt mondta, hogy ok, de a cserélt alkatrészeket szeretné majd megkapni. Innen a szerviznek nem volt visszaút, csa a munkadíj és anyag költségen lévõ nyereséget tudta lerántani emberünkrõl. Õ meg õrizgetett otthon 3 db jó állapotú féktárcsát, meg 3 garnitúra 40-50% körüli fékbetétet.

Nem szeretném összefüggésbe hozni a korábbi hozzászólásokkal, de ezt meg akartam osztani...
     Reply to this


SZICSU (msg) 2036 Sept. 5, 2016, 11:58 a.m.   reply to: 2034 x
Erre gondoltam...;-)
     Reply to this


johnny (msg) 2034 Sept. 5, 2016, 10:42 a.m.   reply to: 2033 x
Szia!

Nem tudom, nálam 1500 km-t ment idén tavasz óta. Megnéztem a jármû-nyilvántartásban, 2012 nyarán volt benne 69 ezer. Elõtte mennyit mehetett? Jó kérdés..... Ilyen idõs motornál a km-óra állása már csak tájékoztató jellegû. :)

Igen, az elsõ tárcsák már nem gyáriak.
     Reply to this


SZICSU (msg) 2033 Sept. 5, 2016, 9:48 a.m.   reply to: 2032 x
Vágygerjesztõ...:-)Nem leszólni akarom,csak érdekel,hogy mennyi lehet a valós km?Mert ahogy nézem,ami rajta van,már az sem a gyári tárcsa...
     Reply to this


johnny (msg) 2032 Sept. 5, 2016, 9:13 a.m.   x
Óóó, Africa.....

Link
     Reply to this


Yossarian (msg) 2031 Aug. 30, 2016, 1 p.m.   reply to: 2030 x
Csak de. Már egy éve :)
     Reply to this


ErErpower (msg) 2030 Aug. 30, 2016, 12:51 p.m.   reply to: 2029 x
Csak nem BMW re cseréltél? 😜😉👍
     Reply to this


Yossarian (msg) 2029 Aug. 30, 2016, 11:46 a.m.   x
Eladó 1250-es Bandit, sok extrával, teljesen költségmentesen.
Link
     Reply to this


Penzi (msg) 2028 Aug. 30, 2016, 10:11 a.m.   reply to: 2027 x
Azért itt is ment a tisztítás, ott az árulkodó flakon a hátsódobozon :-))
     Reply to this


László_atya (msg) 2027 Aug. 30, 2016, 9:59 a.m.   reply to: 2026 x
Naugye! :)))
     Reply to this


Penzi (msg) 2026 Aug. 30, 2016, 9:56 a.m.   x
Igazatok van, aki akarja látja a lényeget :-))))))

     Reply to this


László_atya (msg) 2025 Aug. 30, 2016, 9:23 a.m.   reply to: 2022 x
Ugyanmár... Egy BMW-t a neve, meg az embléma ad el, nem holmi fotós trükkök... :D

Másrészt ez így sokkal õszintébb, mint a 10 perce lemosott, leszilikonozott, 3 fotó kedvéért az esztergomi bazilika elé tolt motorokról készített gondosan beállított fotók. :)
     Reply to this


szuszujka (msg) 2024 Aug. 30, 2016, 9:22 a.m.   x
Jolvanna az a lenyeg latjatok nem? :D
     Reply to this


Penzi (msg) 2023 Aug. 30, 2016, 8:02 a.m.   reply to: 2022 x
Hahahahahaha )))))))))))))))))))))))

     Reply to this


Bubó Doki (msg) 2022 Aug. 30, 2016, 7:42 a.m.   reply to: 2020 x
Szépen van fotózva......jó a háttér, a fények, meg minden, látszik az igényesség a sok képen.....
     Reply to this


Winchi (msg) 2021 Aug. 30, 2016, 6:47 a.m.   reply to: 2020 x
...csak össze jött..
     Reply to this


szuszujka (msg) 2020 Aug. 30, 2016, 6:15 a.m.   x
Link Õ lenne az!
     Reply to this


Jani55 (msg) 2019 Aug. 29, 2016, 10:27 p.m.   reply to: 2016 x
Nincs bocsánat, míg meg nem mutatod, mid van eladó!
     Reply to this


ztaki (msg) 2018 Aug. 28, 2016, 7:54 p.m.   reply to: 2016 x
lépj ki a hirdetés adminjából - keresd meg a hirdetésedet és azt oszd meg velünk.

     Reply to this


1Laciapu (msg) 2017 Aug. 28, 2016, 3:46 p.m.   reply to: 2016 x
Semmi bocsesz, ez ugyan az a rossz link :)))
     Reply to this


szuszujka (msg) 2016 Aug. 28, 2016, 3:26 p.m.   x
Bocsesz a rossz linkért!Link
     Reply to this


Banditx (msg) 2015 Aug. 26, 2016, 7:18 a.m.   x
Sziasztok!

Eladó a motorom:
Link
     Reply to this


Butcher (msg) 2014 Aug. 25, 2016, 8:16 p.m.   reply to: 2013 x
A belépõ oldalt linkelted be. Szerintem cseréld ki. ;)
     Reply to this


szuszujka (msg) 2013 Aug. 24, 2016, 9:46 p.m.   x
Eladó a mocim!Család válalás miatt!Link

     Reply to this


szegaimi (msg) 2012 Aug. 23, 2016, 5:17 a.m.   reply to: 2010 x
:)
Az úttörõ ott segít.....
     Reply to this


F.Jani (msg) 2011 Aug. 22, 2016, 10:32 p.m.   x
Link
     Reply to this


F.Jani (msg) 2010 Aug. 22, 2016, 10:30 p.m.   x
Igaz:)
800.000Ft.
Köszi szegaimi!

     Reply to this


szegaimi (msg) 2009 Aug. 22, 2016, 10:01 p.m.   reply to: 2008 x
Rendben! Nem alkuszom! De mibõl is?
     Reply to this


F.Jani (msg) 2008 Aug. 22, 2016, 7:32 p.m.   x
KAWASAKI Z750 RENGETEG EXTRÁVAL ALKU NÉLKÜL ELADÓ. ÁLLÍTHATÓ-FELHAJLÓ KUPLUNG ÉS FÉKKAR, SPORT TÜKRÖK, KIS e SZABVÁNYOS IRÁNYJELZÕK, EGRUS SPORTKIPUFOGÓ, BUKÓGOMBA, SZÉLES KORMÁNY+3CM-es ALU MAGASÍTÓVAL, FÉMFÉKCSÖVEK, 1000KM-ert FUTOTT LÁNCSZETT+CSERÉLT FÉKBETÉTEK,GARANCIÁLIS AKKUMULÁTOR, HASIDOM+HÛTÕTAKARÓ, FÜSTÖS PLEXI. 2018.08-IG MÛSZAKI.
     Reply to this


ddundy (msg) 2007 Aug. 19, 2016, 6 p.m.   x
Suzuki GS500 F eladó

Link
     Reply to this


Tomi1 (msg) 2006 Aug. 16, 2016, 10:01 p.m.   x
Eladó sorba került:
Link

     Reply to this


Forrai Péter (msg) 2005 Aug. 10, 2016, 6:15 p.m.   x
Kategória váltás miatt eladó Yamaha Xvs 650 Drag Star
925 000 Ft
Kunszentmárton

Kategória váltás miatt eladó Yamaha Xvs 650 Drag Star
Évjárat 1997
Km állás 44.000 Km
Mûszaki 2018 08.Hó
Adom a motorral a nyitott kipufogót hátsó Doboz táskát 60-l-es
Elsõ hátsó kerék belsõt.
A motor hátsó kardán része teljesen ki lett cserélve.
Irányár: 925.000Ft
Ésszerû keretek között lehet alkudni.
Forrai Péter 06-20-97-45-131
     Reply to this


johnny (msg) 2004 Aug. 9, 2016, 8:18 a.m.   x
Africa Twin

Link

     Reply to this


Rudo (msg) 2003 Aug. 7, 2016, 9:19 p.m.   x
3 éve vettem feleségemnek egy patent csajos állapotú ducati monster 600-at,
ez alatt sikerült beletennie 3ekm-t szóval nincs használva,ha valakit érdekel keressen.
Hirdetve nincs.
     Reply to this


frici105 (msg) 2002 Aug. 2, 2016, 8:30 p.m.   x
Urak!
Hátha valakit érdekel.
Link
     Reply to this


krisztian.fz6 (msg) 2001 Aug. 2, 2016, 6:48 a.m.   x
Eladó a linken látható gyönyörû MV Agusta F4 750. Érdeklõdni nálam a 06302644872-es számon.
Link
     Reply to this


ErErpower (msg) 2000 July 27, 2016, 7:08 p.m.   x
Segítek kicsit:
Link
:))
     Reply to this


zoligs (msg) 1999 July 27, 2016, 5:48 p.m.   reply to: 1997 x
Örömmel várom megkeresésed
     Reply to this


szegaimi (msg) 1998 July 27, 2016, 5:05 p.m.   reply to: 1996 x
Köszönöm az elismerést, igyekszem a motorjaimat rendben tartani. Még igazából nem döntöttem el, hogy mi lesz a sorsa, nagyon nem kínálgatom, (az árát is nehéz belõni) kísérletezek az üléspozícióval, ha megtalálom az igazit akkor semmiképp nem adom el, de addig.....tudod van az a pénz! :)
Ha összefutunk, a vendégem vagy egy körre! :))
     Reply to this


szegaimi (msg) 1997 July 27, 2016, 5:02 p.m.   reply to: 1995 x
Nem vettem fikázásnak a hozzászólásodat, mert ha annak veszem akkor csúnyákat írtam volna! :)
Ahogyan mondod mindenki másra élvez, és egy motor sem jó mindenre. Mindegyiket a helyén kell tudni kezelni és kisebb a csalódás esélye.
A kormányút a GS-hez képest valóban vicces és soha nem is lesz alkalmas a GTS terepezésre, de aki ezt várja tõle az forduljon kezelõorvosához és gyógyszerészéhez.
Az állóhelyben mozgatásához, megforduláshoz pedig valóban szükséges némi kondíció, szúnyogcsõdöröknek nem ajánlott és valóban nem kell hozzá 4 sáv, ha a haverodnak igen akkor valamit rosszul csinál.
A márkaszervizek díjszabásai számomra nem mérvadóak, én is hallottam (pont BMW R 1200 R) közel százezres akkucserérõl. Ezek szerintem nem mérvadóak, legalábbis földi halandók számára nem.
Én 2008-ban újra kezdtem motorozni és azóta jó néhány márkát és típust kipróbáltam (értem ezalatt, hogy vettem és használtam), GTS-t 2010-ben láttam elõször, a párom GSX-éhez kerestem valamit és betévedtem Kakasdra a bontóba. Ott állt a sarokban egy példány és mint a reklámban én is kérdeztem a Lacit: Hát ez meg mi??????
Azonnal tudtam, hogy nekem ilyenem lesz!!!!!
Tavaly sikerült szereznem ezt a példányt és el kezdtünk barátkozni egymással. Mondom eleinte fura volt, de nagyon jó indulatú gép. Egy problémám van vele: számomra nem jó a kormány, lábtartó, ülés háromszög mérete. A kormány most már jó helyen van, de a lábtartónak picit lejjebb vagy elõrébb vagy nem tudom hol kellene lennie. Egyébként hét közben munkába járok vele és (ha nem is minden) hétvégén pedig anyuval, ilyen 1 napos túrákat teszünk (sajna hosszabb idõre az állatállomány miatt nem tudunk elszabadulni). Tehát hidd el nekem, hogy nem csak a fagyizóig megy el. :)
Egyébként meg kell mondjam, nem hittem, hogy válaszolsz (ilyenkor sunnyogni szoktak), de EMBER vagy!
Ha Szegeden járok, majd szólok és ha nem is söröket, de egy Bambit elszürcsölhetünk!
Motoros üdvözlettel: szega
     Reply to this


László_atya (msg) 1996 July 27, 2016, 3:27 p.m.   x
Hát, én szívesen felülnék arra a GTS-re, nagyon bejön az egész ahogy van. A képek alapján nagyon szép állapotban van, gondolom mûszaki szempontból sincs lelakva. Szerencsés flótás lesz, aki megveszi. És ezt úgy mondom, hogy nem ültem soha ilyen motoron, de arra sem emlékszem, hogy valaha is láttam volna.

Sok sikert az eladáshoz!
     Reply to this


zoligs (msg) 1995 July 27, 2016, 2:17 p.m.   reply to: 1993 x
Sajnalom ha lefikázásnak találltad véleményem, nem annak szántam . Amennyiben ez így volt akkor elnézést kérek tõled , és atöbbi büszke tulajtól . Egy kedves ismerõsömet idézve"Mindenki másra élvez " . Jómagam a fordulékony, nyomatékos ,enyhe terepen is barátságos járgányokat szeretem ,max 140 km/h val járok ,de inkább alatta . GTS es ismerõsünkel több ezer km lemotoroztunk közös túrákon , innen merítettem az álltalam leírottakat . Az Õ motorján számomra nevetségesen kics volt a kormányút , az elsõ csapágycseréje pedig anno volt majd 2 kilo (Yamaha márkaszerviz)
Mégegyszer szeretném leszögezni , hogy soha semmilyen motort nem szoktam fikázni , csak a saját ízlésemhez , és igényeimhez viszonyítom , saját vagy közeli ismerõsök tapasztalataival ötvözve . Amennyiben Szegeden jártok , fájdalom enyhíitése érdekében szívesen állom a söröket ,amíg személyesen is átrágjuk :)
     Reply to this


varajani (msg) 1994 July 26, 2016, 7:34 p.m.   reply to: 1993 x
"Nagyon stabil, kanyarban is mintha sínen menne, függetlenül az úthibáktól, nem igen hozható zavarba még belefékezéssel sem."
-Kb 17 évvel ezelõtt mentem néhány 10Km-t egy GTS-el, én is ezt tapasztaltam.
Szándékosan belevittem hosszú, az út tengelyében lévõ repedésbe, nem rángatta ki a kormányt a kezembõl.
-Több túramotort is fel lehetne sorolni a mai 1000-1300 köbcentisek közül amelynek a tengelytávja 1500mm, tömege 280 Kg körül van.
     Reply to this


szegaimi (msg) 1993 July 26, 2016, 7:11 p.m.   reply to: 1991 x
Nagyobb összegben mertem volna fogadni, hogy nem volt ilyen motorod. Azt tanácsolom, hogy ha van alkalmad akkor próbálj ki egyet, de ne 10 percig, mert abban igazad van, hogy annyi idõ alatt nem lehet kiismerni egy motort. Aztán itt vége is volt az írásod igazság tartalmának.
"A motor a mai elvárásoknak nagyon nehéz , brutál hosszú "
Tengelytáv: Honda ST 1100: 1555mm; ST 1300: 1490mm; GTS 1000: 1495mm.
Súly: ST 1100:289kg; ST1300:289; GTS:279kg.
Akkor mirõl is beszélünk???? Az almát almával kell összehasonlítani nem körtével, igaz, hogy mindegyik gyümölcs, de ....
Elsõ futómû érzékeny, ezt hogyan kell érteni????
Drága karbantartású, mondj kérlek egy motort aminek olcsó a karbantartása (BMW tulajtól ez különösen furcsán hangzik).
Nem tudom mit takar a "nagy tapasztalat", de én Y-ban csak az udvarban forgolódom vele. Eddig még mindig sikerült megfordulnom (akár a mi kis rezedaszagú falunk gidres-gödrös 2x0,75 sávjában is) anélkül, hogy Anyát le kellett volna szállítanom.
Szóval az én tapasztalatom (amit nem a szomszédtól hallottam aki már majdnem beszélt olyannal akinek a haverjának majdnem volt ilyen): szokni kell az biztos, kicsit orr nehéz és ezt különösen parkoláskor való tologatásnál érezni, fõleg a gyári kormánnyal. Én azt hamar elfelejtettem és a túrakormány helyét is sokáig kerestem (talán most megvan). A kezdeti ismerkedõs szakaszban azt tapasztaltam, hogy igen jóindulatú és jól tolerálja a sofõr hiányosságait. Nagyon stabil, kanyarban is mintha sínen menne, függetlenül az úthibáktól, nem igen hozható zavarba még belefékezéssel sem. Most, hogy már közel 10ezer kilométert mentem vele és még mindig nem találtam meg a számomra kényelmes üléspozíciót, ami persze nem a motor hiányossága, francnak álltam annyit az esõn gyerek koromban. Szóval most már néha körforgalomban leér a csizmám orra, pedig már régen kinõttem a hülye gyerek korszakomból. Tehát ha az ember megszokja nagyon jól manõverezhetõ a GTS. Persze nem lehet és nem is szabad összehasonlítani más típusú motorral. Azért a Pan-t hoztam példának, mert volt olyanunk is, aki próbálta azt hiszem rosszat nem tud mondani róla. Na! Hát a Pan-nál sokkal élvezetesebb vele motorozni!
SZERINTEM!!!!
     Reply to this


hacse (msg) 1992 July 26, 2016, 5:07 p.m.   reply to: 1991 x
Köszönjük!
     Reply to this


zoligs (msg) 1991 July 26, 2016, 1:20 p.m.   reply to: 1990 x
Nincs ilyen motorom , próba erejéig amikor kijöttek kipróbáltam , de 10 perc alatt nem tapasztalsz meg egy motort . Egy kedves ismerõsömnek van ilyen motorja , újonnan szerezte be ,és mai napig motorozik vele ( nagyon keveset). Ez egy koncepció motornak indult , le a kalappal Yamaha elõtt , hogy ezt a gyönyörû gépet megalkotta , sajnos ugyanolyan zsákutca lett mint a Bimotának a hasonló koncepciója . A motor a mai elvárásoknak nagyon nehéz , brutál hosszú , elsõ futómü érzékeny , és drága karbantartású . Nagy tapasztalattal sem lehet 4 sávos úton megfordulni vele . Asszony le , majd tiszi toszi . Amennyiben egy gyári állapotút , valaki meg tud csípni , biztos jó befektetés , és érdemes ritka gyûjtési darab lehet , esetleg 3, motornak vas. du fagyizásra .

     Reply to this


hacse (msg) 1990 July 26, 2016, 11:21 a.m.   reply to: 1988 x
Zoli a te GTS -eddel mi volt a gond ? Engem érdekelne ez a gép.
     Reply to this


szegaimi (msg) 1989 July 25, 2016, 8:17 a.m.   reply to: 1988 x
Ha van tapasztalatod, kérlek oszd már meg velünk, had okuljunk belõle.
     Reply to this


zoligs (msg) 1988 July 24, 2016, 10:37 p.m.   reply to: 1986 x
ennyivel ki is merítetted a pozitívumait sajnos
     Reply to this


varajani (msg) 1987 July 24, 2016, 10:02 a.m.   reply to: 1985 x
650.000Ft- ért kelt el Sándorfalván egy ilyen motor, kisebb idomsérülésekkel.
     Reply to this


1Laciapu (msg) 1986 July 23, 2016, 4:29 p.m.   reply to: 1985 x
Egyszer Kõszegen láttam egy ugyan ilyet, rendkívül izgalmas, érdekes gép! És gyönyörû!
     Reply to this


szegaimi (msg) 1985 July 23, 2016, 4:14 p.m.   x
Jó napot!
Ilyesmire van érdeklõdõ?
1993-as, az árát nehéz belõni, a használtautón 950 és 1.2 közötti árak vannak feltüntetve, kevesebb extrával felszerelt példányokra.
     Reply to this


klimas (msg) 1984 July 23, 2016, 2:49 p.m.   reply to: 1982 x
Mibõl gondolod hogy nincs érdeklõdõ? Hol írtam ,hogy alig használt és nem öregedett meg rajta semmi?
     Reply to this


klimas (msg) 1983 July 23, 2016, 2:45 p.m.   reply to: 1981 x
Kiegészítés 1981-hez
Link
     Reply to this


Attimotor (msg) 1982 July 22, 2016, 8:54 p.m.   reply to: 1981 x
Ár nélkül ne csodálkozz, ha nem érdeklõdnek! Amúgy az alig használt 20 éves motoron elöregedett pár dolog, jobban, mintha használtad volna!
     Reply to this


klimas (msg) 1981 July 22, 2016, 6:23 p.m.   reply to: 1967 x
1967 ! még mindig aktuális...
Az asszonynak a pénz, nekem meg a nyugalom kell...))))

     Reply to this


S.Csaba (msg) 1980 July 17, 2016, 6:30 p.m.   x
Sziasztok!
Fiam krosszmotorja eladó, gyakorlatilag új:
Link
     Reply to this


Butcher (msg) 1978 July 6, 2016, 8:28 p.m.   x
Eladnám,ha esetleg valaki ilyesmiben gondolkodik. Típust váltanék. I.ár.: 1.590.000 Ft
2008-as, tavasszal lett Exedra Max gumikkal ellátva. Nyeregtáskával van a kicsike. 30000 km felé kanyarodik az óra!
06 t-mobil9937028.
Máshol még nincs hirdetve.
     Reply to this


mixer (msg) 1977 June 26, 2016, 3:53 p.m.   x
sziasztok!

Ha valaki motorvásárláson töri a fejét, eladó lett 2010-es Honda CB 1300-am. Az alábbi hirdetésben megtaláljátok az elérhetõségem.

Link
     Reply to this


Tomi1 (msg) 1976 June 21, 2016, 9:26 p.m.   x
Eladnám:
Link
     Reply to this


drtraktor (msg) 1975 May 30, 2016, 8:47 p.m.   reply to: 1942 x
Meg van még?
Ár?
Üdv:J
     Reply to this


kawa70 (msg) 1974 May 29, 2016, 8:34 p.m.   reply to: 1972 x
:)
     Reply to this


yamaszaki (msg) 1973 May 29, 2016, 8:33 p.m.   reply to: 1972 x
:-)))))))))))
     Reply to this


drtraktor (msg) 1972 May 29, 2016, 7:45 p.m.   reply to: 1965 x
Ott kettõ motor van! Bocs
     Reply to this


Lati (msg) 1971 May 29, 2016, 7:41 p.m.   x
Eladó Yamaha XVS 1100 Dragstar (Chopper) motorkerékpár!
Eladó a képen látható Yamaha XVS 1100-as Dragstar nagy motor kerékpár. Nagyon jó állapotban. 2002-ben állították üzembe (állományba) az Amerikai Egyesült Államokban. Aztán valahogy Magyarországra keveredett 2004-ben. Én a magyar (2. tulajdonostól) vásároltam 2014-ben. Magyarországon tudomásom szerint ebbõl a
szériából ez az egy darab van (V Star)! Jellemzõje, hogy csak egy tárcsafék van elõl, sokkal erõsebb (nagyobb) fékmunkahengerekkel van ellátva, így a fékezés hatásfoka (közel) ugyan olyan jó, mint a Magyarországon forgalomba lévõ kéttárcsás megoldásé. További érdekesség a Fõ mérföld beosztás a sebességmérõ órán, a számláló is mérföldbe mér. Jelenleg 14532 Mérföldet mutat, azaz
23386.987008 Kilométert tett meg ez a vas. Az elsõ irányjelzõk helyzetjelzõként is funkcionálnak, mint, ahogy az USA-ban szokták alkalmazni. A többi (alkat)része megegyezik az itteni Dragstarokéval. Felújított hátsó féknyerget kapott az idén és új gumit. Olajcsere tavalyi évben volt. 2016.05.27.-én lesz mûszakiztatva. Extrák: csomagtartó, bukó csõ, oldalsó bõrtáskák. I.á.: 1.350.000 Ft
     Reply to this


matador (msg) 1970 May 25, 2016, 7:59 a.m.   x
Ha netán valaki ilyen motort szeretne akkor némi kp ért átadom, kihasználatlan...egyre kevesebbet használom.
     Reply to this


klimas (msg) 1969 May 24, 2016, 7:35 p.m.   reply to: 1968 x
Sajna az utóbbi években egyre kevesebbet mentem/ünk/, a motor meg csak áll a garázsban. Az OT-s rendszámot nem akarnám kivárni ..))) Amikor idõm lett volna, az idõjárás, amikor az idõjárás jó volt , az idõm nem engedte.
Minden esetre, sok szép emlék és élmény marad azokról akiket itt ismerhettem meg, sokfelé jártunk, sok jó embert ismertünk meg.

     Reply to this


ErErpower (msg) 1968 May 24, 2016, 6:55 p.m.   reply to: 1967 x
Eladó lett a zongorám, befejezem a motorozást. no mert? ;-)
     Reply to this


klimas (msg) 1967 May 24, 2016, 5:36 p.m.   x
Üdv mindenkinek!
Eladó lett a zongorám, befejezem a motorozást.
YAMAHA XJ 900 Diversion ´96 -s gép, a bemutatkozó oldalon van kép. Annyi a különbség van alsó idom is azóta. Az óra 48 000 km-t mutat, én 9 700 km-ral vettem a vörösbáróéktól, meg van a könyvecske amit adtak.
A km különbségre garnaciát vállalok. Az utóbbi 3 évben szinte semmit sem mentem. Friss mûszakit csináltatok, nem áttolós helyen.
Adok hozzá 2 kanna Repsol olajat én ezt használtam, talán még egy szûrõ is akad mellé. Levegõszûrõ, gyertya, hátsó féktárcsa tavaly lett cserélve. Amit csinálni kell a gépen, hátsó gumi csere, karbiszinkron, szelephézag kontroll. Ezek ismeretében reális piaci árra gondoltam, de ezt inkább privátban ...Ha érdekel , gyere nézd meg, megállapodhatunk.
     Reply to this


Fido71 (msg) 1963 May 9, 2016, 8:03 p.m.   x
A "potenciális" vásárlók lehet, hogy jobban örültek volna a géprõl több képnek.
Minek oda a csaj?
Érdekes promo... ;)
     Reply to this


Jam Clerk (msg) 1962 May 9, 2016, 3:34 p.m.   reply to: 1960 x
Azért érdemes lenne leszögezni azt is, hogy "a csaj nem eladó, és próbakörre is csak a motor vihetõ" :)
     Reply to this


kicsi (msg) 1961 May 9, 2016, 3:02 p.m.   reply to: 1960 x
"a csaj nem eladó!"


...de nem is apáca...:)))
     Reply to this


ErErpower (msg) 1960 May 9, 2016, 1:40 p.m.   x
Eladó egyik barátomé...telefonálni a hirdetés alatt.....
Link
a csaj nem eladó! :-))))
     Reply to this


Zsozso197 (msg) 1957 April 30, 2016, 3:47 p.m.   x
Eladóvá vált a Tdr125 motorom
Link

     Reply to this


eddababy (msg) 1956 April 29, 2016, 10:38 a.m.   x
Eladó Yamaha SR 125.
Link
Kezdõ motornak ideális.
     Reply to this


Titi69 (msg) 1955 April 28, 2016, 7:58 p.m.   x
Eladó Yz 250 motorom. (elõbbi link nem sikerült)
Link
     Reply to this


Titi69 (msg) 1954 April 28, 2016, 6:28 p.m.   x
Eladó YZ 250 motorom.
Link
     Reply to this


gesszti (msg) 1953 April 28, 2016, 1:46 p.m.   reply to: 1952 x
Mi lesz/lett az utód?
     Reply to this


pangyuri (msg) 1952 April 28, 2016, 1:16 p.m.   reply to: 1947 x
Elvitték a "túragõzöst"
     Reply to this


mecsusz (msg) 1951 April 25, 2016, 3:35 p.m.   x
Link
     Reply to this


TIZ (msg) 1950 April 25, 2016, 2:51 p.m.   reply to: 1946 x
Elkelt a masina, üdvözlöm az új tulajdonost!
     Reply to this


pangyuri (msg) 1949 April 23, 2016, 3:36 p.m.   reply to: 1948 x
Szia!

Megírtam üzenetben.

Üdv. pangyuri
     Reply to this


pappjani (msg) 1948 April 22, 2016, 8:36 p.m.   reply to: 1947 x
Szia!
Felkeltette az érdeklõdésem a technika, kíváncsi lennék a részletekre.
     Reply to this


pangyuri (msg) 1947 April 21, 2016, 5:27 p.m.   x
Eladó a nagy túramozdony!
Vezérmûszíj, gumik, féktárcsa és betét csere után típusváltás miatt eladó egy igazi túrázó.
     Reply to this


TIZ (msg) 1946 April 21, 2016, 7:10 a.m.   reply to: 1944 x
Felmerült hogy félreérthetõ volt a hirdetés: nem a motor futómûvével van baj hanem az enyémmel, térdprobléma. A motornak semmi baja!

     Reply to this


gazesmas (msg) 1945 April 17, 2016, 4:10 p.m.   x
Riga, de nem kék. Ha valakit érdekel.
     Reply to this


TIZ (msg) 1944 April 15, 2016, 7:14 a.m.   x
Futómû problémák miatt eladó lett a TDM-em (850 4TX). Nem a motorral van baj hanem az enyémmel, ez az év sajna nem a kanyarvadászatról fog szólni. A gép nagyon jó állapotban van, Petya-féle bukócsõvel és középállvánnyal, 3 gyári doboz (ami valójában Krause). Márkaszervízbe hordtam, igaz hogy nem Yamaha hanem Honda. Gumi lassacskán csereérett, 2,2 mm a barázdamélység középen. Oldalán persze több...
Kipróbálni és megtekinteni itt lehet: Link
     Reply to this


Pépépe (msg) 1943 April 13, 2016, 2:55 p.m.   x
Vegyétek - vigyétek!!! ÁRCSÖKKENÉS!!!!

Ha jó motort akarsz venni reális áron, akkor ezt vedd meg!

Link

R1200 GS teljes felszereléssel (ABS, markolatfûtés, 3 gyári doboz belsõtáskákkal együtt, gyári tanktáska gyári riasztó - immobilizer, 3 új féktárcsa - stb.....)
     Reply to this


Jagazo68 (msg) 1942 April 13, 2016, 8:52 a.m.   x
Eladó: Kawasaki Zephyr 750 /1996 /45ekm /érvényes magyar forgalmival.
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26465