Please log in

Registration Forgot password






Honda Dominator
Comment
Előző oldal
SZICSU (msg) 15850 Aug. 5, 2017, 2:03 p.m.   x
Csak,hogy mozogjon a fórum....-)
     Reply to this


kisfeher74 (msg) 15849 Aug. 2, 2017, 11:57 p.m.   x
Sziasztok!

Kérdésem, hogy ilyen nagy melegben durroghat-e menetközben gáz visszaengedés után, vagy valami szerkezeti probléma van.
Iridiumos gyertya volt eddig benne, de kicseréltem simára, lehet-e ettől a durrogás.

Előre is köszönöm!
     Reply to this


SZICSU (msg) 15848 March 21, 2017, 8:28 p.m.   reply to: 15847 x
Lövésem sincs...
     Reply to this


Vattay (msg) 15847 March 21, 2017, 2:10 p.m.   x
Sziasztok!
Van különbség a 650-es és az 500-as Dominator szívócsonkja között? A gumi csőről lenne szó, ami a karbi és a henger között van.
Sajnos sehol nem találok NX500-hoz ilyen szívócsonkot, és valaki bogarat ültetett a fülembe, hogy nem fog működni a 650-essel.
Esetleg ha van valakinek ilyen szívócsonkja, és megszabadulna tőle, dobjon egy üzenetet!
     Reply to this


tamiki (msg) 15846 Dec. 24, 2016, 4:55 p.m.   reply to: 15845 x
Na mondom ez nem nekem szól!

Hölgy nem vagyok :-)
Úr sem vagyok :-(

Jaa, Hát dehogynem! Hát kik motoroznak az Uralkodó-val??!! Ha nem az Urak! ;-))))


BOLDOG KARÁCSONYT!!!!!


     Reply to this


SZICSU (msg) 15845 Dec. 24, 2016, 1:24 a.m.   x
Békés,boldog Karácsonyt hölgyek,urak!!!:-)
     Reply to this


kanyar (msg) 15844 Dec. 11, 2016, 11:25 a.m.   reply to: 15843 x
Igen
     Reply to this


Siki92 (msg) 15843 Dec. 9, 2016, 7:48 a.m.   x
Köszi! Evjarat fuggo a dolog, vagy azon belul is valtozhat?
     Reply to this


kanyar (msg) 15842 Dec. 5, 2016, 9:29 p.m.   reply to: 15841 x
Két féle szelepszárvezetõhüvej véggel készültek. Ki kell választani az odavalót.

     Reply to this


Siki92 (msg) 15841 Dec. 4, 2016, 9:41 p.m.   x
Tomites keszletben miert van ketfele szelepszar szimering? Mi a kulonbseg, melyik a jobb? Koszonom!
     Reply to this


kanyar (msg) 15840 Dec. 4, 2016, 6:54 p.m.   reply to: 15838 x
Nem!

     Reply to this


SZICSU (msg) 15839 Dec. 4, 2016, 6:40 p.m.   reply to: 15838 x
:-)))
     Reply to this


tamiki (msg) 15838 Dec. 4, 2016, 12:36 p.m.   reply to: 15837 x
Vetté vón Dominatort... :))))))
     Reply to this


Okta (msg) 15837 Dec. 4, 2016, 10:22 a.m.   x
Hi! Kanyarról tud valaki valamit? Nem válaszol itt sem, telefonja kikapcsolva... Köszi
     Reply to this


SZICSU (msg) 15836 Nov. 30, 2016, 6:47 p.m.   reply to: 15835 x
így ne használd,mert rövid idõn belül vehetsz rá hengerfejet is...
Bontottba nem sok esélyed van,hogy találsz,de bármelyik Honda márkaszervizben megveheted.
Én a Szallerbecknél vettem õket...
     Reply to this


Vattay (msg) 15835 Nov. 30, 2016, 2:51 p.m.   x
Sziasztok!
1988-as évjáratú NX500-as Dominatorhoz keresek úgy nevezett "insulator-t", ami a karbi és a henger között lévõ gumi összekötõ. Az enyém közel 30 év alatt elrepedt az alján és fals levegõt szív, ezért néha menet közben leáll a motor...
Úgy tudom, hogy a 650-esé nem jó hozzá, de kérem javítsatok ki, ha tévedek.
Szívesen fogadok linkeket, vagy ajánlatot is, ha valaki rendelkezik ezzel az alkatrésszel.
     Reply to this


tamiki (msg) 15834 Nov. 29, 2016, 8:32 p.m.   reply to: 15833 x
Köszi, kapcsolatban vagyok velük, meg is örültem mert mondta, hogy nemrég bontott rd08-ast, de mégsem :-(

     Reply to this


bumer (msg) 15833 Nov. 29, 2016, 12:30 p.m.   reply to: 15832 x
Gerecsemotor a bontott alkatrészek tel szamot hivd szokott nekik lenni domi alkatrész üdv

     Reply to this


tamiki (msg) 15832 Nov. 27, 2016, 7:26 a.m.   x
Ha valaki tudna olajcsövet ami a blokkból megy föl az olajtartályhoz, RD08-hoz, legyenszives jelezze! Én vagyok a vevõ! :-)
     Reply to this


Okta (msg) 15831 Nov. 25, 2016, 2:06 p.m.   reply to: 15828 x
Szeretem a többfunkciós dolgokat: hangjelzõ készülék és önvédelmi fegyver 2 in 1

:-DDD
     Reply to this


kanyar (msg) 15830 Nov. 24, 2016, 5:37 p.m.   reply to: 15828 x
Ez a saját?
     Reply to this


SZICSU (msg) 15829 Nov. 23, 2016, 2:46 p.m.   reply to: 15828 x
Az enyém nem ilyen csorba...Nem csaptak vele senkit fejbe...:-)))
     Reply to this


Okta (msg) 15828 Nov. 23, 2016, 12:46 p.m.   x
De te ilyet hordasz magadnál, nem? :)
     Reply to this


SZICSU (msg) 15827 Nov. 22, 2016, 7:16 p.m.   reply to: 15823 x
Én jobb oldalról cserélem.Pedig én még a kürtöt is átraktam oda...:-)
     Reply to this


tamiki (msg) 15826 Nov. 22, 2016, 7:50 a.m.   reply to: 15825 x
Hûtõm az van, amit ajánlottál.
A kérdés csak arra vonatkozott, hogy normál esetben sem egyszerû a gyertya kiszerelõ mutatvány, hátha még pluszba felkerül a hûtõ, hàt ...(szerintem )
Az,hogy kerüljön a kipu csövek fölé :) a hûtõ fel nem merült. Az viszont igen, hogy le a szerszámos doboz helyére. Csak az meg megint nem igazán neki való hely.
     Reply to this


kanyar (msg) 15825 Nov. 21, 2016, 8:48 p.m.   reply to: 15824 x
Olyan hûtõt kell fel tenni amitõl hozzá férsz! a jobb oldalon fûti a könyök! hehehe!

     Reply to this


tamiki (msg) 15824 Nov. 21, 2016, 8:41 p.m.   reply to: 15823 x
Hát a másik oldalról, mert ami aggatott eddig olajcsõ az átalakitás után már nem fog és ki lehet szerelni jobbról is hehe

(gondolom én :-)
     Reply to this


tamiki (msg) 15823 Nov. 21, 2016, 8:27 p.m.   x
Sziasztok!

Olajhûtõsöktõl kérdezném. Amikor Ti a kürt helyére rakjátok(baloldalra) az olajhûtõt, hogyan tudjátok kiszerelni a gyertyát? Úgy gondolom igencsak aggatna a hûtõ a mûveletnek. ?????
     Reply to this


kanyar (msg) 15822 Nov. 5, 2016, 6:47 p.m.   reply to: 15821 x
Olcsóbb mint nálunk, de meg kell kérdezni. kell a tengelye is mert a görgõk koptatják. De le kell ellenõrizni.
     Reply to this


Siki92 (msg) 15821 Nov. 3, 2016, 10:32 p.m.   reply to: 15820 x
Érdemes inkább kintrõl rendelni?
     Reply to this


kanyar (msg) 15820 Nov. 3, 2016, 9:45 p.m.   reply to: 15819 x
Ha hosszútávon akarod megoldani, vegyél ujjat.
Link
5-ös
     Reply to this


Siki92 (msg) 15819 Nov. 3, 2016, 9:09 p.m.   reply to: 15818 x
Koszi a segitseget! :)
1-2 milimétert tudok rajta emelni, a láncot mindenképpen cserélem.
T jelen van, megneztem többször is, pedig rendesen ment erzesre, ki is porgott. Beszamolok majd a fejleményekrõl, nem tudom elkepzelni, hogy mi lehet.
Feszítõ jonak tunik, nem enged visszafele. Viszont egy muanyag darab le van torve a belsejebol, ez gondolom igy cseres inkabb.
Alkatreszt honnan erdemes venni? :)
     Reply to this


kanyar (msg) 15818 Nov. 3, 2016, 6:21 p.m.   reply to: 15816 x
Ha bemelegedés után elmúlik a zaj az feszítõ vagy lánc lehet, de akkor megtudod emelni a láncot a képen lévõ állapotban.
     Reply to this


kanyar (msg) 15817 Nov. 3, 2016, 6:18 p.m.   reply to: 15816 x
Szia!
Ha normálisan kipörgött, nincs el rakva, mert 3500-4000 között,ledadogna. Az valszeg nem a TI hanem FI jelen van.
A vezláncot szétszedni még nem gond , de feszültség nélkül pontosan összerakni csak vezlánc szerelõ szerszámmal lehet. Biztonságosabb végtelenített láncot berakni, csak olajpumpát visszarakásnál légteleníteni kell.
     Reply to this


Siki92 (msg) 15816 Nov. 1, 2016, 4:19 p.m.   x
Sziasztok,

Tavasz óta van meg a motor, hidegen már akkor is kopogott/csörgött, mikor megvettem, de ahogy bemelegedett eltûnt mindig a zörgés. Halogattam mostanáig a szétszedést, de tavaszra rendbe akarom tenni. Azt gondoltam, hogy a dekompresszor és a vezérmûlánc adják ki a nem odaillõ hangot, viszont úgy látom, hogy egy foggal el van rakva a vezérlés. Találkoztatok már ilyennel, produkálhatta ez a problémát? Ilyen jól tûri a Dominator, ha elrakják a vezérlést? :)
Illetve, ha már vezérmûlánc...Van tapasztalatotok nittelt vezérmûlánccal? Vagy ne akarjak spórolni az idõn, szedjem szét inkább jobban a motort és ne bontsam meg a láncot?
Elõre is köszönöm a segítséget mindenkinek!
     Reply to this


Okta (msg) 15815 Oct. 19, 2016, 10:02 p.m.   reply to: 15814 x
Azért (is) akartam motort olcsón venni, mert tudom, hogy milyen keveset fogom használni... :(
Erre a kevésre meg csak jó lesz. ;)
     Reply to this


kanyar (msg) 15814 Oct. 19, 2016, 8:23 p.m.   reply to: 15811 x
Van egy Holló néven futó mostmár domis srác, Õ is DR-rel kezdte mert hát papiron erõsebb a dominál és ócsóbb. De a sok km motorozás mindezeket megcáfolta. És nem 50-60 ezer km-rõl beszélek mert az egy MZ-nek sem sok.
Kár.
     Reply to this


Okta (msg) 15813 Oct. 17, 2016, 4:56 p.m.   x
Ha már így összejöttünk :) Kanyar: hogy állsz munkával? A Suzukit kellene átnézni és pár dolgot rendberakni rajta... Köszi
     Reply to this


Balkan Bistro (msg) 15812 Oct. 17, 2016, 2:23 p.m.   reply to: 15811 x
Majd ha (neadjisten demégis) venned kell hozzá valamit meg fogod érteni...
     Reply to this


Okta (msg) 15811 Oct. 17, 2016, 9:41 a.m.   reply to: 15809 x
Tényleg nagyon-nagyon köszönöm a sok tanácsot és segítséget, amit kaptam tõletek! Maradtam az egyhengernél és a Suzukinál végül...de nem Big lett, hanem DR650RSE :) Kialakításában nagyon hasonlít a Domira. :-DDD

Nem hibátlan a motor, de nem is fizettem érte sokat. ;) Jön a tél, lesz idõ rendberakni...

Kanyar, Almás-Szabó Ottó neve mond valamit neked vagy így nem igazán?

(Egy kis kitérõt tennék: mivel a jelenlegi piacot sikerült egész jól megismernem :D azt az észrevételem írnám ide, hogy szvsz a Dominatorok kicsit túl vannak árazva - ez nektek mondjuk csak jó és biztosan megvan az oka is, mert jó motor, de amit úgy nagyátlagban elkérnek érte, az szerintem picit sok. Nem vitatémaként írom, mert abszolút elfogadom - a piac beárazza a dolgokat.)
     Reply to this


SZICSU (msg) 15810 Oct. 16, 2016, 8:18 p.m.   reply to: 15809 x
Levegõt,biztos!Legalábbis remélem...:-)))
     Reply to this


kanyar (msg) 15809 Oct. 16, 2016, 8:07 p.m.   x
Okta! vettél már valamit?
     Reply to this


SZICSU (msg) 15808 Oct. 9, 2016, 9:22 p.m.   reply to: 15807 x
Bizony!Nekem is bejött ez a megoldás...;-)
     Reply to this


kanyar (msg) 15807 Oct. 9, 2016, 6:54 p.m.   reply to: 15805 x
Ez is egy megoldás!
     Reply to this


kanyar (msg) 15806 Oct. 9, 2016, 6:53 p.m.   reply to: 15804 x
Van aki 7 év alatt megy ennyit, van aki 20év alatt sem! Van aki évente 70ezret.
     Reply to this


Balkan Bistro (msg) 15805 Oct. 9, 2016, 7:44 a.m.   reply to: 15798 x
Vegyél olcsón egy motorhibásat, Kanyar bá´ megújitja, az biztos rendben lesz!
     Reply to this


SZICSU (msg) 15804 Oct. 9, 2016, 5:44 a.m.   reply to: 15803 x
Huszon éves gépeken 50000???
Habár vannak még csodák...:-)))
     Reply to this


kanyar (msg) 15803 Oct. 8, 2016, 7:51 p.m.   reply to: 15802 x
Ha olyat talál hogy 40-50e km van benne annak gondos gazdánál legfeljebb féktárcsa-betét és lánc csere, gumi csere volt bontási ok.
     Reply to this


SZICSU (msg) 15802 Oct. 8, 2016, 7:43 p.m.   reply to: 15800 x
A bontatlan blokkra egyre kevesebb a reális esély...
     Reply to this


kanyar (msg) 15801 Oct. 8, 2016, 7:37 p.m.   reply to: 15799 x
Úgy van!!!!
     Reply to this


kanyar (msg) 15800 Oct. 8, 2016, 7:37 p.m.   reply to: 15796 x
96-tól van erõsebb pumpa. Mindegy blokk szempontjából hogy melyiket veszed. Írtam, hogy szélvédelem szempontjából 92-95-ig plexivel. A többi mindegy, csak a blokk legyen bontatlan.
     Reply to this


SZICSU (msg) 15799 Oct. 6, 2016, 7:45 p.m.   reply to: 15798 x
Ezzel nyírják ki õket...:-(((
     Reply to this


Okta (msg) 15798 Oct. 6, 2016, 1:50 p.m.   reply to: 15797 x
Tegnap hívtam a 17-esre átfûzött elsõkerekût: kérdem, hogy mekkorát kapott a motor, hogy átalakította? Azt mondja, hogy semmi baja nem volt a motornak, csak neki így jobban tetszik és leér a lába, ezért fûzte át... Kérdem, milyen a blokk, mikor mit cserélt rajta? Nem volt még bontva a blokk, mindig minõségi olajat rakott bele, olyan négyezrenként cserélte...hmm, lehet nem tudja, hogy kicsit korábban kellett volna? :)))
     Reply to this


SZICSU (msg) 15797 Oct. 6, 2016, 1:16 p.m.   reply to: 15796 x
Errõl nem tudok...Talán Kanyar.
Szerintem az olajszivattyúval nem nagyon van gond,esetleg a szelep tud xarakodni,és leereszti az olajat a vázból a blokkba...Illetve az elhanyagolt olajcsere miatt megy tönkre a legtöbb Domi...
Vásárláskor kérdezz rá,hogy hány kilométerenként cseréltek olajat.Ha azt mondják 6000,már ne is nagyon gondolkozz a vásárláson...
     Reply to this


Okta (msg) 15796 Oct. 6, 2016, 5:58 a.m.   reply to: 15795 x
Persze, ezzel tisztában vagyok. ;)

De ha lehet, milyen évjáratból érdemes választani - pro és kontra.
Pl. az olajszivattyú módosítás mikor történt és mi is az pontosan? (Angol nyelvû oldalon olvastam és nem értem 100%)
     Reply to this


SZICSU (msg) 15795 Oct. 6, 2016, 4:17 a.m.   reply to: 15794 x
Szerintem ne évjáratot nézz,hanem állapotot.
Át lehet,én is megcsináltam a terepesen.De ahhoz szét kell húzni a blokkot,váltótengelyt cserélni,megszerezni az összes cuccot,fogaskerék,rugó,berugótengely,oldaldekni stb....Nem egyszerû feladat!
     Reply to this


Okta (msg) 15794 Oct. 5, 2016, 11:02 p.m.   reply to: 15793 x
Aha...sajnálom. :(

Általános tanács évjárat ügyben? Érdemes 92 utánit keresni és óvakodni az Olaszországban összeszereltektõl?
Volt valami újítás az olajszivattyúnál is valamikor, vagy rosszul tudom? 92 utánit át lehet alakítani berúgósra?
köszi
     Reply to this


SZICSU (msg) 15793 Oct. 5, 2016, 10:42 p.m.   reply to: 15789 x
Sajnos már egyik sem:-(((
     Reply to this


SZICSU (msg) 15792 Oct. 5, 2016, 10:40 p.m.   reply to: 15791 x
Ezek tûntek fel nekem is...Nincs hozzáfûznivalóm...:-)))
     Reply to this


kanyar (msg) 15791 Oct. 5, 2016, 8:52 p.m.   reply to: 15789 x
Ja és 89-es USA model volt fekete, nem domi hanem NX felirattal. És ki van herélve a kipuja.
     Reply to this


kanyar (msg) 15790 Oct. 5, 2016, 8:46 p.m.   reply to: 15789 x
Igen, max 91-es lehetne, mert 92-tõl 16l tank, elöl már a süllyesztett irányjelzõvel gyártották..
     Reply to this


Okta (msg) 15789 Oct. 5, 2016, 4:45 p.m.   x
Szicsu, a Domi Klubos oldal nem müxik (vagy most melyk megy éppen aktuálisan :D )?
NX650 history érdekelne, hogy be tudjam azonosítani évjáratilag a mocikat - pl. ezt 93-asként hirdetik, de tudomásom szerint akkor már a süllyesztett irányjelzõsöket gyártották...
Link

     Reply to this


Okta (msg) 15788 Oct. 5, 2016, 5:37 a.m.   reply to: 15784 x
Mester, jövök neked pár sörrel, az biztos!!! :)
Domi vadászatra indulok... :D
     Reply to this


kanyar (msg) 15787 Oct. 4, 2016, 11:15 p.m.   reply to: 15786 x
Csak ésssssszel!
     Reply to this


SZICSU (msg) 15786 Oct. 4, 2016, 10:45 p.m.   reply to: 15783 x
Egy kis fúrás faragással bármit rá lehet aggatni!;-)
     Reply to this


kanyar (msg) 15785 Oct. 4, 2016, 9:47 p.m.   reply to: 15783 x
A WP-t némi forgácsoló munkával be szoktam építeni. a kaszni KTjeM Adventure 640
     Reply to this


kanyar (msg) 15784 Oct. 4, 2016, 9:41 p.m.   x
Okta!
Ha neked utazóban a 140 elég akkor, akkor nyugottan vegyél domit, csak ne sajnáld forgatni. sok tulajnak szúr a 6500-as fordulat, pedig 7200-ig üzemi fordulat van. Én ki is használom 130000km-óta. Nem igazán szélvédelemben de a 93-95-ig kaszni plexivel simán motorozható 140-nel hosszú távon. A tenere ülése 2cm-rel rövidebb a domiénál, ráadásul többet eszik a dominál. Jobban megy, de van gond bõven a kiöregedõ karbijával. A tranyonál meg jobban megy a domi. Kérdezd a Dinnyét. Még a 700-ast is le fickozza. Kivéve mikor egy kompót hibásat kostolsz, és úgy látod, még a 150-et sem akarja elérni. 100-as tempónál 4000-es fordulaton gurul és 500-anként 10km/ó. Ha jó a motor gyári áttétellel 7500-ig kiforog 5.-ben
Nekem 110es tempónál 440km-t megy tankolásiga 23 literes tank tartalékjáig. Azt végig tudjuk ülni.
A tenerén egy kicsit nékidesebb az ülés. Viszont ha jó, sokkal jobban gyorsúl, és akár 185-195-öt is tud menni. 110-es utazónál a 95 elöttiek képesek 9 litert enni. A teljesítménye élmény.
     Reply to this


Vattay (msg) 15783 Oct. 4, 2016, 8:28 p.m.   x
Vissza a Dominatorokhoz...
Hogyan rakta rá a WP telókat? Milyen felépítmény és üzemanyagtank ez?
     Reply to this


Balkan Bistro (msg) 15782 Oct. 4, 2016, 8:19 p.m.   reply to: 15781 x
Neked én is a Transalpot javaslom.

Anno a Taki a STenerére mondta ezt, míg valaki más a Transalpot nõknek való AT-ként jellemezte.

Amúgy meg bocs az offtopiért.
     Reply to this


Okta (msg) 15781 Oct. 4, 2016, 3:46 p.m.   reply to: 15780 x
Tibi, hülye nem vagyok :) de ha hozol nekem egy AT-t ami 450-be megáll és nem akar szétesni, akkor itt a vevõ. :-DDD

Úgy gondolom, hogy a TA a "szegény ember Africája" (na jó, ez így kicsit erõs, de azért van benne valami): egyrészt tovább gyártották, több belõle az eladó, ezért (is) olcsóbb, mint egy Twin - ezért nézegetem az Alpokat (is).
A Big egész jó túrára, csak ha már egyhengeres, akkor legyen egy picit könnyebb. ;)

(A SuperTen-t pedig ajánlották, hogy ezt nézzem meg - nem is hirdetik sehol, állítólag patika állapot...ma du. okosabb leszek.)
     Reply to this


Balkan Bistro (msg) 15780 Oct. 4, 2016, 3:22 p.m.   reply to: 15777 x
na, így jut el az ember az Africa Twinhez! ;-)

Nincs az az egyhengeres ami hosszútávú országúti túrára, pláne 2személlyel optimális lenne. Pont így nem lesz terepre optimális egyik 2hengeres sem a súlya miatt.
     Reply to this


Okta (msg) 15779 Oct. 4, 2016, 3:13 p.m.   x
Ezen pl. milyen f.sza ülés van - csak mi a 3,14csáért kell 17-es kereket rakni bele??? :)
Link

(Mennyiért lehet szerezni egy 21-es elsõt?...)
     Reply to this


SZICSU (msg) 15778 Oct. 4, 2016, 8:31 a.m.   reply to: 15777 x
A hosszabb túrákról 2 személyjel,kérdezd Kanyart,õ nem keveset lenyomott vele.Én Biggel még nem mentem,így nem tudok viszonyítani,meg amúgy is elfogult vagyok...:-)))Autópályát tény és való nem szereti,de inkább te nem fogod bírni 120 fölött,nem a Domi.A 2 héttel ezelõtti kiruccanáson én GPS szerint 115-120-al közlekedtem,az még elviselhetõ.A Domi sem volt túlhajtva,ez kb 5500-as fordulatnak felel meg.Mondjuk egy kicsit hamarabb kiürült a tank,mint szokott...:-)))
Nézd meg,van 2 személy is!;-):Link
     Reply to this


Okta (msg) 15777 Oct. 3, 2016, 9:47 p.m.   reply to: 15776 x
Ha majd szomjad oltottad, segits döntenem kérlek: Domi vagy Super Teneré? :-D
OK - tudom, hogy a két motor miben más és hogy melyk mire alkalmasabb. :)
A kérdésem az lenne, hogy amire kevésbé alkalmasak, ott mekkora a difi? Magyarul mi a kevésbé rossz: az XTZ750-nel terepezni, vagy az NX650-nel túrázni (akár utassal, csomagokkal)? Vagy akár Bighez viszonyitva: mennyivel rosszabb a Domi túrázni, vagy mennyivel rosszabb a S10 terepezni a DR750-hez képest?
Mert tetszik a Dominator súlya, de kétségeim vannak a kétszemélyes kicsit hosszabb utakra való alkalmasságával kapcsolatban: egyrészt az ülés mérete és kialakitása miatt (bár ezen lehet segiteni egy jó kárpitossal) illetve a Big sem igazán szerette a hosszabb egyenes szakaszokat magas fordulaton - gondolom a Domi utazója is inkább 100km/h mint mondjuk 120.
A STenerénél ugye nincs gond a teljesitménnyel, az felcuccolva is kimegy a világból, de fosok a súlyától (és hallottam, hogy a súlypontja is viszonylag magas), ha esetleg terepre tévednék. ;)
Elõre is köszi a tanácsokat/véleményeket. :)
     Reply to this


SZICSU (msg) 15776 Oct. 3, 2016, 6:20 p.m.   x
Most pedig,hogy vége a melónak,iszom egy Herold-ot de lehet,hogy több lesz!!!:-)))
     Reply to this


SZICSU (msg) 15775 Oct. 3, 2016, 6:15 p.m.   reply to: 15774 x
A dobba raksz megfelelõ fojtást,és máris megoldódik a hang,és valószínû a láng probléma is...
     Reply to this


Okta (msg) 15774 Oct. 2, 2016, 9:16 p.m.   reply to: 15772 x
Nem én...ma mikor indultam volna arra akartam hívni, de már nem volt fent a hirdetés - viszont tök véletlenül találkoztam ezzel a motorral: Link
Elbeszélgettünk a motorról: Wiseco dugóval lett felújítva, 670ccm ha jól emlékszem. A plexit tõled vette. ;) A szerelõje nem légtelenítette le az olajszivattyút, ezért még 1x szét kellett szedni a blokkot. A gomb érintésére indul, egyenletes alapjárat...egyedül a sportdob, ami miatt nem feltétlen jön be - nekem már túl hangos, illetve nagy gáz után lángot is lõ, ez nem tudom, hogy mekkora gond lehet (ha az egyáltalán).
     Reply to this


SZICSU (msg) 15773 Oct. 2, 2016, 8:54 p.m.   reply to: 15771 x
;-)Bár én is utólag raktam a terepesre...
     Reply to this


kanyar (msg) 15772 Oct. 2, 2016, 8:22 p.m.   reply to: 15768 x
Meg vetted?
     Reply to this


Balkan Bistro (msg) 15771 Oct. 2, 2016, 2:01 p.m.   reply to: 15770 x
Viszont berúgós! Ami nagyon hasznos és jól behatárolja az évjáratot...
     Reply to this


SZICSU (msg) 15770 Oct. 1, 2016, 11:10 p.m.   reply to: 15768 x
Az már biztos,hogy nem 94-es...;-)
     Reply to this


Balkan Bistro (msg) 15769 Sept. 29, 2016, 3:52 p.m.   reply to: 15768 x
alaposan próbáld ki!

     Reply to this


Okta (msg) 15768 Sept. 29, 2016, 12:48 p.m.   x
Köszönöm mindenkinek. Ezt most hozta fel a hahu: képen nagyon szép, megpróbálom a hétvégébe belesûríteni.
Link

     Reply to this


SZICSU (msg) 15767 Sept. 28, 2016, 9:25 p.m.   reply to: 15766 x
Erre tippeltem én is!;-)
     Reply to this


kanyar (msg) 15766 Sept. 28, 2016, 7:37 p.m.   reply to: 15763 x
Nem Klubbos. A vólt segédemé volt, aztán eladta, és valami fúrás volt vagy mi.
     Reply to this


SZICSU (msg) 15765 Sept. 28, 2016, 1:46 p.m.   reply to: 15763 x
Szerintem sejtem,hogy kié lehetett,de ha jól gondolom,Kanyar többet tud mesélni róla...;-)
     Reply to this


Balkan Bistro (msg) 15764 Sept. 28, 2016, 12:49 p.m.   reply to: 15763 x
Amikor alaposan be van melegedve akkor leállásra hajlamos alapjáraton.
A szivócsõ alul, a csavarnál reped ki, ettõl falsot szív, elszegényedik a keverék (durrog-bugyog motorféken) ettõl reped el. Meg ha vastagon bevakolják sárral...pláne, ha még folyik is az olaj a szelepfedél alól.

Kompresszíómérés, ami sajnos nem egyszerû az automata dekompresszor miatt.
     Reply to this


Okta (msg) 15763 Sept. 28, 2016, 8:28 a.m.   reply to: 15757 x
Köszi a választ. A ´rettegett´ hfej problémát hogy lehet észrevenni, ha egyáltalán? Szicsu, ez a piros nem klubos motor?
     Reply to this


SZICSU (msg) 15762 Sept. 27, 2016, 11:54 p.m.   reply to: 15760 x
Szerintem nem neked írta Kanyar...;-)

     Reply to this


SZICSU (msg) 15761 Sept. 27, 2016, 11:53 p.m.   reply to: 15760 x
Mondj egy árat...
     Reply to this


Vattay (msg) 15760 Sept. 27, 2016, 11:51 p.m.   x
Szicsu, mennyit kérsz érte?
     Reply to this


SZICSU (msg) 15759 Sept. 27, 2016, 11:50 p.m.   reply to: 15756 x
Engem a csatlakozások cumiztattak ugyan így...Rá kell szánni az idõt és mindet alaposan megtisztogatni...
Ja,és van egy Domi rugóstagom,ha érdekel...;-)
     Reply to this


kanyar (msg) 15758 Sept. 27, 2016, 10:53 p.m.   reply to: 15756 x
Le kéne szervizelni, és kompótot mérni.
     Reply to this


kanyar (msg) 15757 Sept. 27, 2016, 10:52 p.m.   reply to: 15755 x
Már volt nálam, csak akkor csepeli volt a tulaj. A táskaeltartót még én gyártottam rá. Azóta aztszem fúrták.
     Reply to this


Vattay (msg) 15756 Sept. 27, 2016, 9:36 p.m.   x
Sziasztok!

Van egy 500-as Dominatorom, 88-as évjáratú és kezd néhány alkatrésze felett eljárni az idõ.
A hátsó lengéscsillapító elengedhette az olajat, mert nagyon gyenge a tartása. Van értelme felújítani, vagy esetleg bontottat szerezni bele? Létezik más alternatíva a cseréjére?

Ami jobban aggaszt, hogy produkál egy érdekes hibát, menet közben egyszer csak leáll, leesik a fordulatszámláló, és se kép, se hang. A világítás/gyújtás ilyenkor mûködik, bekapcsolva marad, és menet közben kuplungot behúzva önindítóval lehet újra indítani szinte pillanatok alatt. Hiába gurulok ilyenkor 100-al és engedem ki a kuplungot, egyszerûen nem kapja el, csak az önindító...
Hõmérséklettõl függetlenül produkálja a hibát, közvetlenül indítás, vagy több óra motorozás után is. Néha 50 km-en keresztül semmi baja, de van, hogy percenként leáll.
Tavaly kapott új elektronikát, de sajnos nem javult a hiba.
Valakinek van ötlete, mi okozhatja, egyáltalán hol keressem az okát?

Ugyanitt:
Keresek piros idomszettet, ülést és gyári kézvédõket, esetleg felniket :)
     Reply to this


Okta (msg) 15755 Sept. 27, 2016, 9:13 p.m.   x
Domisok, ezt a gépet ismeritek - Kanyar mester, esetleg megfordult már nálad? Köszi. Link

     Reply to this


kanyar (msg) 15754 Sept. 27, 2016, 7:53 p.m.   x
Jó képek,jó útról!
     Reply to this


SZICSU (msg) 15753 Sept. 27, 2016, 1:34 p.m.   reply to: 15752 x
..
     Reply to this


SZICSU (msg) 15752 Sept. 27, 2016, 1:20 p.m.   x
.
     Reply to this


SZICSU (msg) 15751 Sept. 27, 2016, 12:54 p.m.   reply to: 15750 x
...
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26544