1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29

Please log in

Registration
Forgot password
Honda Dominator
Next page

DominatiDani 15686 11. Juli 2016 10:25  
Hali. Kérdésem az lenne, hogy egy fmx blokkot belehet e rakni a nx 650be?
    

DominatiDani 15685 10. Juli 2016 20:14  
Szevasztok!
Történetem a következõ, egy nap furcsa, zakatoló hangot adott ki a motor. Elvittem szerelõhöz traileren, megcsinálta, és jólett a hangja nem zakatolt, minden szuper volt. Vezérmûlánc csere és szelephezag allitas volt. Aztán aznap mikor ujra rá ültem, elkezdett lomhulni meg berregni a szelepek felöl, mint amikor kifogy a benzin. 500meterenkenk megallva hazatudtam vele jonni 3ezres fordulattal. Felette lebúgott. Mint kiderult a szerelonel kifolyt egy csomo olaj, de ezt en nem tudtam igy sajnos ugy lett hasznalva, amikor haza ertem azonnal lecsereltem frissre... fel liter olaj jott le......ujra beinditottam, es zörög a szelepek felol. Zörög. Alapjarat jo, jon megy meg minden de zajosak a szelepek és füstöl mint az állat. Neki allok, szetnyitom belekukantok. Szerintetek?
    

Figo222 15683 1. Juli 2016 21:07  
Sziasztok!

Ha valakit érdekel. Amikor hozzám került Kanyarral egyeztetve csináltattam a szûkítõt. Tekintélyes hangja van :)

http://www.kepesmotor.hu/onroad_kipufogo_dob/p1659934
    

tamiki 15682 20. Juni 2016 21:23   reply to: 15681
Azért én is csináltam egy "messzi aszfaltos-túrásabb" meg egy "nemolyannagybaj ha odab@szom terepesebb" verziót is.
    

tamiki 15681 20. Juni 2016 21:18   reply to: 15680
"Az úgy tökéletes ahogy mekkkcsinálták"

Akkor olyasmi az mint a Dominator. :-)))))
    

Rudo 15680 20. Juni 2016 17:48   reply to: 15679
Az úgy tökéletes ahogy mekkkcsinálták,én vagyok a gyík. ;)
Most már van neki egy komplett nyári ruhája 150-es haladós aszfaltra meg egy karcsú téli.
    

tamiki 15679 20. Juni 2016 16:42   reply to: 15678
Legfeljebb csak annyit, nem csak a japók nem értenek a motorokhoz ám!

Legalábbis ha azt nézem mennyit faragod azt a nem japánt, hogy jó legyen, ugye.

Ha jól tudjuk most is a Rudotech mûhely vette pártfogásába, mert haladósan menve kóvályog az eleje, vagymi! :-))))))))))))
    

Rudo 15678 20. Juni 2016 10:40   reply to: 15673
Ehhez nincs mit hozzáfûzni! :DD
    

sadani99 15677 20. Juni 2016 10:18   reply to: 15676
Továbbfejlesztettem egy kicsit a dolgot, mivel sajna szimeringbõl ilyen méretben nincs vittonos, pláne a karmantyúból(vagy csak én nem kaptam sehol). A másik, hogy egy picit megszorult a pillangószelep mert sok a 3mm szélesség, 2-esbe meg sima szimering sincs. Vittonos o-gyûrûre cseréltem mindegyik tömítést, így remélem tartósabb lesz. az eredmény u.a, csak mivel 2 a gyûrû szélessége nem ragad meg a pillangószelep.
    

CzBee 15676 15. Juni 2016 14:29   reply to: 15670
Igazán nincs mit
Én sajnos ki se nagyon tudtam élvezni, hogy végre tökéletesen muzsikál, mert 2 nap múlva már meg is vették.
Jó motorozást! :)
    

SZICSU 15675 15. Juni 2016 11:10   reply to: 15673
Szerintem most is olvassák ezt a fórumot,és a mi elvárásaink alapján tervezik meg az új Domit!!!:-D :-D :-D
    

Balkan Bistro 15674 15. Juni 2016 08:36   reply to: 15673
Egy igazi rallye motort nem a nehéz endurozásra vagy az autópályás szaguldozásra terveztek??? Tantot a tervezõnek!!!!! 😉
    

kanyar 15673 14. Juni 2016 23:37   reply to: 15667
Hát ezek a japók nem értenek a motorhoz. :-(
    

kanyar 15672 14. Juni 2016 23:34  
A régebbi domikon azé vót 45-ös mert erõsebb 1 lóval az újabbaknál. még nem emisszionálták le 44-re.
    

tamiki 15671 14. Juni 2016 22:20   reply to: 15669
96-tól a gyári 46-os. Nemcsak prospektus szerint, mikor megvettem még meg volt pirossal festve a 46 a lánckeréken. :-) Az elsõt is én vettem le, azon meg még megvolt az a zajcsilapitó? gumicsik is.(vagy mi)

Láttam a 0 kilóméteresed, Gratula!
    

sadani99 15670 14. Juni 2016 21:25   reply to: 15664
Húú, nagyon frankó lett, nekem is ez volt a problem... Köszi, hogy megosztottad velünk!!!
    

SZICSU 15669 14. Juni 2016 20:16   reply to: 15666
A hátsó lánckerék biztos nem gyári,mert tudtommal csak 45,ill.47 fogszám a gyári...
Amúgy az enyém nemrégen volt 0km-es...;-)
    

SZICSU 15668 14. Juni 2016 20:05   reply to: 15667
Ha hátra 45-öst rakok,a 47 helyett(ahogy most is van az utcain),a Domi is kb 500 fordulattal forog kevesebbet,mint a gyári 47-el...
    

Balkan Bistro 15667 13. Juni 2016 21:19   reply to: 15665
Belevaú:
A Honda túraenduróira sajna jellemzõ a rövid 5.-ik fokozat :(
Én az AT-n pl. 5 foggal kisebb lánckerékkel járok hosszabb utakra, ezzel 500-al forog kevesebbet. Tény, hogy elinduláskor óvatosabban kell bánni a kuplungal és gyakrabban kell visszaváltani, de minden másban jobb.
terepezni viszont rövidebb áttétellel szoktam.

Az XL is lehetne hosszabb 5.-ikkel, nagyon kiforog már 120-nál. Tény, hogy amire tervezték (terepen 60-120 között) arra optimális, de lehetne rövidebb az egyes és hosszabb a 4 és az 5.
    

tamiki 15666 13. Juni 2016 20:07   reply to: 15665
Már el is dobtam az 5letet!

Akinek 2 dominatorja is van, annak nálam sokat számit a véleménye!

Kössz!

A régebbi tipusoknak 15/45 az áttétele, mig az enyém 15/46. Lehet, hogy a váltóáttétel sem ugyanaz? Na mind1 csak agyaltam kicsit jó igy és kész.
Most cseréltem különben le a gyári láncot. :) meg a h.lkereket. A lánc már nagyon kuka volt, de a h.lánckerék összehasonlitva az újjal olyan jó, hogy megy vissza a homokba még jó lesz. 17 e. km :)

    

SZICSU 15665 13. Juni 2016 19:48   reply to: 15663
Nem,ki kell venni a láncból szemeket...
De szerintem ne próbálkozz vele,mert:
1:Nem fog kevesebbet enni.
2:Végsebességre sem lesz jobb
3:Nyírja a váltót
4:Sokkal rosszabb lesz a motor dinamikája
DE ez csak az én véleményem...

    

CzBee 15664 13. Juni 2016 19:04   reply to: 15662
Természetesen mindkét oldalon.
    

tamiki 15663 13. Juni 2016 15:28  
Sziasztok!

A 15/ 42 v 43 lánckerék áttételt a gyári lánchossz elbirja-é vajon? Van -e valakinek tapasztalata?

A hétvégén Erdélybõl hazafelé pár 100 km-t esett. vagy szakadt. De sokat megért(nekem) az a néhány tenyérnyi mûanyag ott elõl ami tolta elõttem a vizet! Persze hazaértek a plexi nélküliek is...
    

sadani99 15662 13. Juni 2016 11:03   reply to: 15658
Mind a két oldalt cserélted?
    

SZICSU 15661 12. Juni 2016 09:19   reply to: 15660
Igen.Csak lenne már egy napom,amit motorozása szánhatok...;-)
    

Rudo 15660 11. Juni 2016 23:03   reply to: 15659
Na szerintem ezen a legegyszerûbb változtatni.
    

SZICSU 15659 11. Juni 2016 20:39   reply to: 15655
Kár,hogy nem járok feléd...;-)

    

CzBee 15658 10. Juni 2016 17:05   reply to: 15657
A pillangószelep tengelyéhez 8*12*3mm-es szimeringet tettem
a másik tengelyhez 6*9*2mm-es karmantyút.

A plexi dolog viszont már tárgytalan, ugyanis ma eladtam a gépet. Még ki se tudtam élvezni, hogy végre rendesen ment :S

    

sadani99 15657 10. Juni 2016 13:04   reply to: 15652
Mekkora szimmering kellett bele? lehet nekem is ugyan ez a problémám, mert a tünetek ugyan ezek. Bár én még a féktisztítóval nem néztem.
    

Okta 15656 10. Juni 2016 11:54   reply to: 15654
Ezek ilyenek...anno a Bigre vettem magasabb plexit, az volt (akkor!) huszonpárezer. Én sem mosolyogva fizettem ki. :)
Sajnos van, amit meg kell fizetni, ha szükség van rá.
Érdemes így számolni: általában akkor jó egy ilyen plexi, ha sokat mész hosszú távon ugye. A könnyû számolás miatt ez legyen kb. 10.000km egy évben. Csak a benya kerül olyan 150.000,- forintba, ha ennyit mész. Ahhoz képest meg nem sok ennyit fizetni a kényelemért szvsz. ;)

    

Rudo 15655 9. Juni 2016 22:25  
Még mindig megvan az alacsonyított ülésem egy dominatorhoz,még mindig ingyen vihetõ,új.
Fekete ülõfelülete szürke az oldala.
    

CzBee 15654 9. Juni 2016 22:12   reply to: 15653
A Givi készített, csak elég húzós az ára, 18e huf. :S
    

SZICSU 15653 9. Juni 2016 20:38   reply to: 15652
Arra nem gyártottak...Legalábbis én még nem találtam hozzá.
    

CzBee 15652 9. Juni 2016 17:03  
Jelentem megoldott minden problémát a tengelyek tömítéseinek cseréje.
Esetleg valakinek nincs egy túra plexije 92es évjárathoz?
    

CzBee 15651 8. Juni 2016 22:25   reply to: 15648
Tetszetõs :)
    

SZICSU 15650 8. Juni 2016 20:08   reply to: 15648
Irány a salak!!!

    

Balkan Bistro 15649 8. Juni 2016 19:12   reply to: 15648

zsííír
    

kanyar 15648 7. Juni 2016 19:41  
Az új designe
    

kanyar 15647 7. Juni 2016 19:40   reply to: 15645
Így van.
    

kanyar 15646 7. Juni 2016 19:39   reply to: 15642
Csapágy-szimering boltban érdemes megnézni. Ami kopott csere.
    

SZICSU 15645 6. Juni 2016 16:08   reply to: 15643
Vannak olyan zárszakértõk,akik zár alapján csinálnak kulcsot...;-)
    

DominatiDani 15643 6. Juni 2016 07:58  
Szevasztok.
Feherváron elhagytam menetközben a motorkulcsát.
Gsujtást megoldottam. De..Tanksapkát is az nyitja ugyebár. Ilyenkor mit tudok csinálni azzal? Kifurjam a zárat?

    

CzBee 15642 5. Juni 2016 22:24   reply to: 15641
Abban tudsz nekem segíteni, hogy hol szerezzem be a karmantyúkat?
Gondolom érdemes a felsõ tengelynek is cserélni a porvédõ filceit?!
    

kanyar 15641 5. Juni 2016 21:39   reply to: 15638
Ez akkor lehet probléma ha szétszeded az olajpumpát és olaj nélkül teszed össze.
Olajat pedig szigoruan 3000-kmenként kell cserélni. Úgyhogy nyugodtan mérhetsz kompressziót.
    

CzBee 15640 5. Juni 2016 21:14   reply to: 15635
Ilyen állapotban vannak a porvédõk, azt hiszem tényleg cserére érettek.

    

SZICSU 15639 2. Juni 2016 09:35   reply to: 15638
Velem még nem fordult elõ ilyen...Én meg szoktam dönteni jobbra is,hogy mindenhonnan ki tudjon folyni az olaj...
    

CzBee 15638 2. Juni 2016 09:18   reply to: 15637
Akkor cserélek most is és majdnem meglesz az átlag :D
Ha már olajcsere:
Eddig egy szervizben cseréltettem az olajat, mivel olyan "rémhíreket " hallottam, hogy az olajszivattyúba be tud szorulni levegõ buborék és nem tudja légteleníteni magát ezáltal nem szállít megfelelõ mennyiségû olajat.
Ez valós probléma és van egy speciális módja az olajcserének (pl: megdöntött pozíció, vagy vmi más módszer), vagy kacsa a hír? :)

    

SZICSU 15637 2. Juni 2016 08:59   reply to: 15636
Az olajcserét 3000km-nél kell megejteni!!!;-)
    

CzBee 15636 1. Juni 2016 22:52   reply to: 15635
A levegõszûrõt pár héttel korábban néztem meg és nem volt elkoszolódva, nem láttam rajta semmit.
Dugattyú lett cserélve kb 12 e km-el ezelõtt, olajcsere 5e km-enként volt. Nem eszi az olajat, nem kellett egyszer se pótolni. Mivel gyári dugattyút vettem bele és castrol olajat használok, remélem a kompresszióval nem lehet gond.
Az az érdekes, hogy a karbin nem látszik, hogy ki lenne a lelke....
Kanyar mester véletlen nem emlékszel milyen méretû karmantyút lehet beépíteni?
Csak mert megvenném elõre és hétvégén megpróbálnám beépíteni.
Üdv.:
CzBee
    

kanyar 15635 1. Juni 2016 22:18   reply to: 15632
A zeger alatt alátét és alatta egy porvédõ filc szerü porvédõ, amit ki lehet cserélni karmantyúra.
    

kanyar 15634 1. Juni 2016 22:13   reply to: 15632
Nézd meg a légszûrõ állapotát, és ha rendben van (a belsõ része a külselye) mérni kell egy kompressziót. 3. löketre teligáznál 8,5 a tuti 6,5 a limit.
    

SZICSU 15633 1. Juni 2016 20:27   reply to: 15632
Gyári megoldás nem létezik rá.Legalábbis nem tudok róla.
Viszont eléggé kilehet,mert nekem is volt egy karbi,aminek eléggé lötyögött a tengelye,de nem szívott falsot...
    

CzBee 15632 1. Juni 2016 17:30   reply to: 15630
A szivocsonk rendben van, viszont ha fektisztitoval megfújom a képen látható segergyûrût leáll a motor. Ezek szerint falsot szív a pillangó szelep tengelyénél. :(
Lehet ezzel kezdeni valamit?
    

CzBee 15631 31. Mai 2016 21:05   reply to: 15630
Legalább 4x szedtem szét és takarítottam ki. Volt, hogy ultrahangos tisztítóval is átmostuk. Utána kb3 km-ig jó volt aztán megint szarakodott.
Szóval elvileg tiszták.
A membránon se látni repedést egyiken se.
A szivocsonkot még nem tudtam megnézni, sajnos lebetegedtem... :(
    

SZICSU 15630 31. Mai 2016 20:02   reply to: 15628
A levegõ járatok is tiszták a karbiban???
    

Balkan Bistro 15629 31. Mai 2016 17:53   reply to: 15628
akkor dugulás
    

CzBee 15628 31. Mai 2016 15:36   reply to: 15627
Jaja sejtettem, hogy nem akkor kell mikor a ponyva alatt pihen ;) :D

A fúvókával nem hiszem, hogy bármi gond lenne mert több ezer km-t mentem vele hiba nélkül.
Illetve korábban is produkálta ezt a rángatásos dolgot, de volt olyan, hogy nem változott semmi a motoron és megszûnt a hibajelenség. Most viszont szinte állandósult a probléma :(

Az üzemanyag szintet tudtommal nem lehet változtatni mivel mûanyag az úszó tûszelep tartó része.
    

Okta 15627 31. Mai 2016 10:08   reply to: 15625
Jah, az nem árt... :-DDD

(Bocs az offért, de errõl eszembe jutott egy sztori: mikor hajón melóztam, ott ugye voltak különbözõ elõadások, néha bele tudtam nézni. Volt egy artista, aki zsonglõrködött - a nagy száma az volt, mikor egy tekegolyót, egy láncfûrészt meg egy nem-tudom-már-micsodát dobált. Akkor mesélte el, hogy anno felhívták, hogy egy láncfûrészreklámhoz kellene dobálnia három láncfûrészt, megoldható-e. Mondta, hogy persze, adjanak neki párat, amin tud gyakorolni. Mikor megvolt, elment a forgatásra: fények, hang, kamera indul, õ meg elkezdi berántani a motorokat. Kérdezik tõle, hogy mégis mit csinál? Mit-mit, hát beindítja a láncfûrészeket. "Ember, mi nem mondtuk, hogy járó láncfûrészekkel kell zsonglõrködni!" No, hát van, akinek magától értetõdõ, hogy be van-e indítva a motor vagy sem. :-DDDDD )
    

Balkan Bistro 15626 30. Mai 2016 16:20   reply to: 15621
benzinszint ? fúvókaméret?
    

SZICSU 15625 30. Mai 2016 16:07   reply to: 15624
Ha jár a motor...;-)
    

Okta 15624 30. Mai 2016 15:33   reply to: 15623
Féktisztítóval ha odafújsz a csonkra, hamar kiderül, hogy ott van-e a turpisság. :)
    

CzBee 15623 30. Mai 2016 15:26   reply to: 15622
A szivócsonkot még nem is néztem.... :S
Az úszószintet tudtommal nem lehet állítani, mivel mûanyag az egész úszó.

Még visszatérve az elsõ problémára a reggeli indulásra:
amikor harmadjára beindítom és nem áll le a motor, akkor is ingadozik az alapjára még egy 15-20 másodpercig (szivató használatánál) utána viszont egyenletesen jár. Nem tudom mennyire függhet össze a két dolog?!

Leellenõrzöm a szívocsonkot, hátha csak az lesz a gond....
Üdv.
CzBee
    

SZICSU 15622 27. Mai 2016 20:18   reply to: 15621
Szívócsonk nem repedt?Úszószint?
    

CzBee 15621 27. Mai 2016 17:27  
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy Nx500-om ami rendetlenkedik.
A reggeli induláskor szinte mindig leáll 1x vagy 2x úgy hogy a levegõszûrõ ház felõl sziszegés hallható. Utána viszont jár rendesen.
A másik probléma az, hogy ha bemelegedik rendesen a motor akkor 4e ford/ perc fölött rángat fulladozik. Ha elzárok a benzincsapon és kevesebb benzint kap, megy rendesen.
Cseréltem gyertyát, pipát, kábelt. Tisztítva lett a karbi már vagy 3x, nem látszik rajta semmi rendellenesség a tûszelep lezár, úszó nem lyukas.
Esetleg valakinek vmi ötlet?
Elõre is Köszönöm!
Üdv.:
czbee

    

KT 15620 4. Mai 2016 10:23  
Szevasztok!

Május 21.-én lesz a Honda Klubok Találkozója, amire meghívunk titeket is!
Start Fehérvárról, laza aszfaltos gurulás a Bakonyban, du. kaja, este buli a kempingben. (messzebbrõl jövõk itt alhatnak)
Részletek priv.ben.

Minden Hondást szívesen látunk!
    

SZICSU 15619 26. April 2016 10:36   reply to: 15617
Mocsárban lax,vagy tengerparton?:-)))
    

Balkan Bistro 15618 26. April 2016 10:17   reply to: 15617
ez már majdnem olyan szép, mint a Biged ! :P
    

Okta 15617 26. April 2016 09:14  
Egy ilyen mennyire kellene! :)
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Custom%20Bikes/Honda_XR650L_by_Classified_Moto.htm

    

DominatiDani 15616 9. April 2016 17:20  
Hiba kijavítva :)
    

kanyar 15615 7. April 2016 20:50   reply to: 15613
Ha a motor felpörög, de nem lódul, akkor kuplung.

    

SZICSU 15614 6. April 2016 17:17   reply to: 15613
Hát ezt így látatlanban nehéz megmondani...
    

SZICSU 15612 6. April 2016 15:52   reply to: 15611
Megnézed a csapágy méretét,és elballagsz a csapágyboltba...;-)
    

SZICSU 15610 6. April 2016 06:07   reply to: 15608
Az elsõ lötyöghet egy kicsit,a hátsó viszont nem...Cseréd ki gyorsan a menesztõben a csapágyat...
    

Balkan Bistro 15609 5. April 2016 22:12   reply to: 15607
Szicsu jól mondta, leereszkedik az olaj a blokkba, ha nem zár rendesen a szelep. SZint nézéséhez még az is kevés, ha kb 5-6 percig alajáraton megy. Nézni mindíg rendes motorozás után kell, hagyod 1-2 percet alapjáraton, majd leállítod és megnézed.
    

DominatiDani 15608 5. April 2016 21:58  
Viszont az elso es a hatso lanckerekem kotyog de minimálisan..ez ennél a motornál normális?
    

DominatiDani 15607 5. April 2016 21:57  
Most meg abba hagyta és olaj is rendben.
Ki érti ezt?! :D
    

SZICSU 15606 4. April 2016 18:46   reply to: 15605
Nem a pumpával,hanem a pumpán lévõ szeleppel...Ha másnap megnézed,akkor eltûnik az olaj?
    

DominatiDani 15605 2. April 2016 20:03  
Akkor tuti az olajpumpaval van a gáz..
    

DominatiDani 15604 2. April 2016 19:59  
Motorozas utan a nivopalca haromnegyedeig er az olaj..
    

SZICSU 15603 2. April 2016 18:56   reply to: 15602
Lehet,hogy a szelep nem zár el az olajpumpánál,és lefolyik a vázból az olaj a blokkba...Engedd ki az összes olajat a blokkból,és a vázból.Ha maxon van az olajszint,akkor kb 2l-nek kell lejönnie...
A másik amit sokan elrontanak,hogy nem jókor nézik az olajszintet...Motorozás után 1-2 perc alapjáraton járás után nézd meg.
    

DominatiDani 15601 2. April 2016 16:24  
Nem értem..hova lett az olaj akkor :/
    

SZICSU 15600 2. April 2016 14:32   reply to: 15598
Hacsak nem mentél legalább 10000km-t egy hónap alatt,akkor az rohadt nagy olajfogyasztás...
    

DominatiDani 15599 2. April 2016 13:33  
Megjegyzem nincs olaj folyas es nem fustol a motor.
    

DominatiDani 15598 2. April 2016 13:32  
Na megtörtént a szelephézag beállítás..a motor csendesebb lett és erõssebb, de még mindíg hallani hidegen egy kis zakatoló hangot, ami amint bemelegszik az olaj elhalkul és tökkéletes hangja van.. a fiuk olaj nyomás problémára gyanakszanak.. se nem hajtokar se nem vezermulanc. már bele öntöttem 4liter egy honap alatt a motul 15w50böl és a nivopalcat nem éri el.. talán ha lecserélem castrollra vagy repsol 10w40re abba hagyja ezt a hangot? Mit tudtok tanácsolni? Elõfordult már veletek?
    

S.Csaba 15597 31. März 2016 12:35  
Sziasztok!
Urak, ha valaki megválna jó állapotú Dominatorától, de szüksége lenne (neki, asszonynak, gyereknek, stb..) egy valóban keveset futott, igen jó CBF 250-re, kérem keressen pü-ben.
Köszönöm.
    

SZICSU 15596 31. März 2016 07:07   reply to: 15595
Ha olajat is cserélsz,10w-40!
    

DominatiDani 15595 30. März 2016 21:37  
Szombaton ott hagyom a szervizben szelephezagot állítanak és ránéznek ezekre a dolgokra. Kösz fiuk ;)
    

Balkan Bistro 15594 30. März 2016 21:23   reply to: 15593
Ha nem hamisított az olaj akkor attól biztos nem.
Viszont bekukkantanék a szelepfedél alá!!!
    

DominatiDani 15593 30. März 2016 21:17  
Azon agyalok, lehet a 15w50es olaj miatt ilyen hangos a motor hidegen. Mert végülis ugyanaz a hamg mint mikor megvettem caak hangosabb és párosult most a szelep csattogasanak a hangja.
    

SZICSU 15592 30. März 2016 20:28   reply to: 15591
Nem SOHA nem szabad kalapálnia...Ez nem KTM!:-)
    

DominatiDani 15591 30. März 2016 20:23  
Vagy hidegen mindenkié kalapáló hangot ad ki a hemger felöl?

    

SZICSU 15590 30. März 2016 20:17   reply to: 15589
Ez így elég nehéz...De nézd meg a vezláncot,illetve a szelephézagot...
    

DominatiDani 15589 30. März 2016 19:16  
Sziasztok!
Hideg indításnál zakatoló dizeles hangja van a Hondámnak. És hallani hogy néha a szelepek csattanak egyet. Kicsit melegszik és abba hagyja.Mit tegyek? Mi lehet a baj?
    

SZICSU 15588 26. März 2016 18:49   reply to: 15585
Ennek örülök!!!
    

SZICSU 15587 26. März 2016 18:49   reply to: 15586
Ez nem az az évjárat...

    


Balkan Bistro 15585 26. März 2016 10:28  
Vass Sanyival beszéltem, jobban van, de meég szigorúan fekvés van.
Keres papíros Domi vázat.
    

SZICSU 15584 24. März 2016 20:01   reply to: 15582
Szép és olcsó...:-)))
    

tamiki 15583 24. März 2016 18:30   reply to: 15582
igényes szép munka :-))
    

Okta 15582 24. März 2016 14:18   reply to: 15581
Ebbe több nafta fér, mint az autóm tankjába! :)

http://www.horizonsunlimited.com/hubb/travel-bikes-for-sale-wanted/honda-dominator-nx-650-1998er-82083

    

Previous page
Felhokep

Member count: 22131
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants