ducse | 96 | 25. Oktober 2017 16:33 |
Sziasztok! Régebben volt egy facebookos pegasós csoport, de aki csinálta motort váltott, és a csoportot törölte. Most csináltunk egy új csoportot, ahol mindenkit szívesen látunk: Pegaso Club Hungary.
|
ducse | 94 | 25. Oktober 2017 16:29 | reply to: 93 |
Szegeden van egy srác, aki 25-ért nagyon frankót csinál! Volt olyan, aki agyári helyett vele újat csináltatott! Ha gondolod meg tudom adni az elérhetőségét.
|
tszebeni | 92 | 5. Oktober 2016 02:16 | reply to: 90 |
Sziasztok, nem nagyon van aktivitás úgy tûnik, a fogyasztásom le ment 6 literre új gyertyával, de szomorúan tapasztaltam h a tank csak 14 literes :( |
DominatiDani | 91 | 4. September 2016 20:39 |
Szevasztok! Pegaso stradara keresek sport kipufogót!!! Akinek van eladó vagy tudja honnan tudok szerezni irjon :) |
tszebeni | 90 | 3. September 2016 19:19 |
Sziasztok, 15 év veteránozás után vettem egy fiatal (csak 24 éves) pegaso-t (650 GA), brutál szép hangja van, minden motorféket imádok ahogy öblöget, talán sport kipufogós, nem tudom. De amiért írok az a fogyasztás, normális a 7 liter vegyesben? Mindenesetre jövõhéten elviszem szervízbe általános átnézésre, csak gondoltam elõtte puhatolózom. (BTW nem nagyon zavar ha normál ekkora étvágy ennél a motornál, nem azon a +2liter/100km-n múlik a boldogság...)
|
Arpi93 | 89 | 15. Juni 2016 10:16 |
Sziasztok! Van egy Pegasom 125-ös , nehezen indul és nagyon nehezen is akar kipörögni! Szerintetek mi lehet vele?? Válaszokat elõre is köszönöm!!
|
motorosapuka | 88 | 10. Juni 2016 08:58 |
Sziasztok! Több ezernyi meghibásodás nélküli motorozás után nemrég a pegazóm, az alábbiakat produkálta. Hidegen még szivatóval sem indult el csak nagy kínlódás után és erõs benzinszag jött belõle. Aztán megnéztem az olajat, ami tele volt benzinnel. Haverommal lekaptuk a karbit gondolván ott van valami probléma, de a szivató bovden kiakadásán kívül mást nem tapasztaltunk. Összeraktuk de a probléma továbbra is ugyanaz volt. Megint leszedtük és a karburátor szervízben kötött ki, ahol tömítést cseréltek benne. Összeraktuk most tökéletesen indul hidegen szivatóval, de most meg melegen is csak azzal képes elindulni. (megállást követõen ha azonnal indítok elindul, de ha már várok kb. 5-10 percet csak szivatóval hajlandó) Ötlete valakinek? |
ErErpower | 87 | 6. Juni 2016 18:38 |
Jó a Pegasora is! Érd, privibe.... http://www.kepesmotor.hu/fek_kuplung/p1569620 |
ducse | 86 | 5. Juni 2016 13:37 |
Sziasztok! Nem akarok off-olni, de gumicsere elõtt állok. Ti milyen abroncsot használtok a pegazuson? |
ducse | 85 | 5. Juni 2016 13:02 | reply to: 82 |
Logikusan hangzik - köszi! Hazaérkezés után rögtön megnézettem a fékeket, és minden rendben volt, úgyhogy igazad lehet! :)
|
tszebeni | 84 | 14. März 2016 18:46 |
Ha karburátoros akkor falsot szív, ugyanez a jelenség van nálam is, de már bekészítettem az út szivóoldali tömítést.
|
Balucapt1986 | 83 | 15. August 2015 08:29 |
Sziasztok.Lenne egy kérdésem. Azt szeretném tudni járt -e már más is így, és ha igen, mi lehet a hiba okozója? 2002, 650 ie. felmelegszik a motor, és az alapjárat nem akar visszaesni, gyakorlatilag nincs motorfékem, csak ha ráengedem a kuplungot alacsony sebességnél. olyan kb. 2500-3000 között megáll. Érzésre olyan mint a mikor a régebbi motorokon megakadna a gázbowden és nem engedi visszaesni a fordulatot. indításkor nincs ilyen, csak ha már bemelegedett. Aki tudja mi lehet ez, ossza meg velem az ötletét, véleményét. Köszi |
NagyGabika | 82 | 10. August 2015 07:45 | reply to: 81 |
A nagyobb hõterhelés miatt a fékbetét felszíne megkeményedhet és a féktárcsán lévõ lyukak miatt zizegõ hangot hallat. De azt a hangot minden motoron lehet hallani intenzív fékezéskor. De ezt sokszor a moci hangja elnyomja, vagy a sisakban nem is hallani.
|
ducse | 81 | 28. Juli 2015 21:10 | reply to: 76 |
cafferacerfunn | 80 | 26. Juli 2015 19:39 | reply to: 78 |
Sajnos sportkipufogóm az nincsen, de eladásra kínálom a következõ alkatrészeket: Kerékszett Heidenau gumival,lánckerékkel 3500e. gyári oldaltáskák kulcsokkal , hátsó dooz nélkül, de a tartója megvan 25000 (karcos), Használt de jó féktárcsák 20000, vettem komplett kerékcsapágygarnitúrát szimeringel együtt Koyo 8000. gyári fék -kuplungkar 8000. és még egyéb sok minden mivel eladom a Pegát: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_650_most_370e.-9179571 Ha kell valami légyszíves hívjatok, nem leszek email közelben: 30 4504353 |
VarGabi | 79 | 6. Mai 2015 14:40 |
Sziasztok! 94/95 ös pegazusomba kellene egy, a légszûrõ ház és a karbi közötti gumi összekötõ elem. Van ilyen valakinek eladó? Üdv.: Gábor |
NagyGabika | 78 | 2. Mai 2015 15:06 |
Van köztetek akinek a pegaso-ján sport kipufogó dobok vannak. Mert eléggé hómaró hangja van a gyáriakkal, és ha jó áron lehetne kaparintani akkor belevágnék a cserébe! Kinek milyen és honnan? THX!
|
ducse | 76 | 28. April 2015 19:32 | reply to: 75 |
Thank you. Nekem az elõzõ tankom 190-210 km után jelzett, és utána hirtelen ki is fogyott... Közben a tank baloldalában ott lötyögött a benzin. Ezért lecseréltem egy új tankra. Kíváncsi vagyok. Az általad leírtakhoz viszonyítom majd :) 300 kmrel én is kiegyeznék. Köszi!
|
Bedouin | 75 | 28. April 2015 18:15 | reply to: 74 |
Szia! Fogadd el tõlem azt, hogy az a tank nem 21 literes. Teljesen üres tankba sem sikerült 18 liternél többet tankolnom. Napi számlálót használd tankoláskor, nekem 6 l-t evett, így egy tank 300 km-re volt elég, de ott könyörtelenül el is fogyott. Ha kivillan a tank jelzõ akkor még olyan 60-80 km-t lehet vele gurulni. Ezek voltak az én tapasztalataim. |
ducse | 74 | 28. April 2015 15:57 |
Sziasztok! Kicseréltem a tankot, mert nem volt oké. Most nem tudom, hogy milyen a normál mûködés, ezért kérdezem, hogy 21 literes tanknál, amikor világítani kezd a tank jelzõ, akkor még mennyi szok benne lenni. thx
|
NagyGabika | 73 | 18. April 2015 21:08 | reply to: 72 |
Lehet vele lassan menni csak pakolj neki vissza. Sajnos kicsi a használható fordulatszám tartomány. Ez egy váltogatós motor. Próbáld aszfaltmentes úton, ott lassan kell vele menni mert odavág. Jó kis mocc csak össze kell szokni vele. Nekem is a négy henger után azt hittem ez egy ócskaság, de nekem kell a gép játékszabályait betartanom és akkor együttmûködõ lesz. Könnyû terepet szereti de az ugratásokat nemnagyon. A fogyasztásnál pedig a légszûrõt figyeld, mert ha koszolódik és nem kap levegõt akkor benzinnel pótolja és iszákos lesz és nem akar menni rendesen.
|
Gaben78 | 72 | 18. April 2015 20:58 |
Sziasztok! Köszi a hozzám szólásokat! Már kezdtem azt hinni én vagyok enyire balfék, hogy nem birok vele lassan menni. Ezek szerint ez a motor nem szeret lassan közlekedni! Az mondjuk tény, hogy egyébként tól mint a gõzgép ha el tekeri neki az ember. Majd még a fogasztására leszek kiváncsi. |
szuszujka | 70 | 17. April 2015 06:18 | reply to: 66 |
Gaben 78 Nekem 6evih volt pegam ie 2001-es.Lenyeg ne egedd 3000 aka mert akkor kezd el rángatni!varosba én 60-nal mentem mindig mert keves volt neki a 4-ikben 50 |
NagyGabika | 69 | 16. April 2015 22:11 | reply to: 68 |
Ha nagyon zörög akkor mutasd meg egy szervizesnek. Lehet, hogy a szabadonfutód halálán van, de ez nem biztos. Kuplung és vezérmûlánc is zöröghet zavaróan. Talán csak egy vezérmûlánc feszítés kell.
|
ducse | 68 | 16. April 2015 21:32 | reply to: 66 |
Hogy õszinte legyek, nekem a hangja volt furcsa elõször. Fasza egyhengeres pöfögõs, de nem tiszta, olyan zajos, zörgõs kicsit. pl egy drz-nek olyan tiszta "baritonja" van ehhez képest. AZ okosabbak nyilván azt is tudják, hogy ez miért van. :)
|
ducse | 67 | 16. April 2015 21:30 | reply to: 64 |
Meg is van. Az, amin nálam egy gumicsõ-csonk van, az a benzin nyomásszabályzó, és a service manual-ban látható képeken az szabadon van. Még egy gumicsõ sincs rajta. Elméletileg akkor, a régi tankom jól volt bekötve. Ezek szerint jó volt a diagnózis, és a tank volt hibás! Hétvégén össze is rakom és akkor jöhet a "szezon". :))) Teljes normális a rángatás. Pár hete a facebookos közösségben volt ez téma. Kollega mondta ott, hogy õ ügyesen csorog vele 2500 körül városban. Ha mégis gyorsítani kell, akkor visszakapcs. Én "csak 3000 fölött" jelszóval motozozok, különben kegyetlenül berángat. |
Gaben78 | 66 | 16. April 2015 21:11 | reply to: 65 |
Nincs mit! Ha már így össze futottunk én is had kérdezzek? Nem régóta van meg a paripám, és nagy köbcentiben az elsõ egyhengeresem. Nem tudom mennyire normális nála, hogy 2000-2500-as fordulat alá nem nagyon szabad engedni? Konkrétan még nem jöttem rá, hogy hogyan kéne vele lakott területen 50 környékén menni. Még 4.ben is van hogy be-be rángat. Köszi!
|
Gaben78 | 64 | 16. April 2015 20:10 | reply to: 63 |
Szia Ducse! A két bal oldali túlfolyó-szuszogó csõ. Elvileg mind a kettõ a motor közepén megy le. A tápszivattyúnál nem tudom, de ebbõl biztos ki derül:http://issuu.com/samesvr/docs/aprilia_pegaso_650ie_service_manual_-_2002 |
ducse | 63 | 16. April 2015 08:21 |
NagyGabika | 62 | 14. April 2015 07:02 |
Legkisebben. Most egyel feljebb tettem, és új légszûrõt is kapott egészen megtáltosodott. A fogyasztását majd meglátom. Eddig sem volt túl takarékos.
|
Gaben78 | 60 | 13. April 2015 18:58 | reply to: 59 |
Szia! Bár az enyém I.E-s, de általában középrõl szokás ki indulni. Aztán menet közben jönnek a tapasztalatok. Hideg-meleg indulás, fogyasztás, menet dinamika. Ezek után lehet a motor & karbi kopás után hangolni. Szétszerelésnél hol volt? |
NagyGabika | 59 | 12. April 2015 22:23 |
Hali! Azt kérdezném, hogy a karburátorban a tût melyik rovátkában használjátok, illetve mi a gyári beállítás?
|
Gaben78 | 58 | 29. März 2015 14:35 |
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy 2003 as Pegasot! Pár kérdés fel merült bennem, amit meg is vitatnék más Pegasos tulajokal, de úgy látom nem túl sok fórum link van és azok sem túl aktivak. Pegasos klubot meg egyáltalán nem találtam. Érdemes lenne alapítani egyet, illetve esetleg egy klub honlapot csinálni? Köszi a válaszokat! Várom a véleményeket! |
szuszujka | 57 | 2. März 2015 06:41 |
https://www.facebook.com/ApriliaPegaso650/posts/738080892979174?fref=nf&pnref=story
|
szuszujka | 56 | 2. März 2015 06:23 |
Szevasztok!Idén 2015 nyarán rendezünk pegaso találkozót.Pontosdatum megnincs de elõre szólok további részletekért keresetek FB-on a pegasos oldalt vagy engem!Köszönöm
|
night-rider | 55 | 14. Januar 2015 19:20 | reply to: 54 |
jó,de anno a bmw-nél olcsóbb volt min t az apriliánál.ja de kell egy lehuzató és egy brutál kulcs és még a lendkereket is illeszteni kell gépmûhely, anno 21000ft-volt a szabadonfutó +5000ft a gépmûhelyi meló,ezek 2008-as árak és gyõrben.
|
VarGabi | 54 | 13. Januar 2015 10:08 | reply to: 53 |
Szóba jöhet csak abból nem találtam 18-21 colos párosítást :) Másik kérdés. A szabadonfutó is lassan kuka. A 650 I.E. szabadonfutója jó bele? |
lendvai | 53 | 11. Januar 2015 06:52 | reply to: 48 |
Szerintem a 650-es Pegaso kerekei pont jók bele.:-) Vagy ez az opció nem jöhet szóba?
|
VarGabi | 50 | 10. Januar 2015 08:27 |
Köszönöm a választ. Pegaso 125 vagy Tuareg 125 hátsó kerék lehet, hogy belemegy?
|
VarGabi | 48 | 6. Januar 2015 23:03 |
Sziasztok! Úgy tûnik veszek egy 650 es Pegasot ( 1995 ös ) . Jelenleg supermoto kerekek vannak rajta de nekem cross kerekek kellenének. Meg tudjátok mondani, hogy milyen kerekek mennek bele? Mármint, hogy gondolom nem szabványosak sem az agyak sem a tárcsa felfogatások de csak van valami olyan motor aminek a kerekeit bele lehet szuszakolni. Ugye? |
ducse | 47 | 10. August 2014 15:59 |
Hali. Sikerult 1-2 száz km-t gurulni az új géppel, de nekem nagyon gyengének tûnik a tompított éjszaka. Ezzel kapcsolatban tapasztalat ötlet, ha van valakinek, szivesen fogadom. Köszi :)
|
ducse | 46 | 1. August 2014 21:46 |
Sziasztok! Két hónapja vettem én is egy Pegaso-t. 2002-eset. Eddig minden nagyon szép, minden nagyon jó. Ezt a fórumot csak most találtam. Ezidáig úgy tûnt, a pegasosok nem fórumoznak. :) |
cafferacerfunn | 45 | 2. Juli 2014 23:16 | reply to: 40 |
Hello Pegasósok ! Nemrég vettem egy ilyen vasat, szívesen mennék én is túrázni a motor képességeinek a határáig. Már miután a szokásos újmotor szopásokat végigküzdöttem, ( az enyén 1998 as kiadás most cseréltem akksit de várom az új fesszabályzót is hozzá, aztán remélem pöpec lesz. Szóval jó lenne összejönni pár rutinos Pegasos arcal és ha a túra ha érdekel valakit akár megszervezhetem én is. Elsõ utamon körbemotoroztam a Börzsönyt Kismaros-Kóspallag, erdészeti úton Nagybörzyöny-Kemence -Diósjenõ utána egy kis Cserháti kitérõvel Romhány-Szanda vár ( ide fel is mentem) Galga mentén vissza , Aszódot kerültem a Domonyvölgyben-isaszeg-Bp Épp este lett mire hazaértem. Vagy csalinkázhatnénk a Pilisben is, Pl Börzsöny eldugottabb részei de a a Cserhát tud sok meglepetést okozni, egy biztos, hogy én mindig lemegyek az asztfalról. Táv kb 200 km és 20 % földút. Lehet vártúra is, érdekel valakit? |
manóbácsi | 44 | 13. Mai 2014 11:54 |
650 Pegaso eladó !! Igen jó állapotú motor eladó gyermekáldás miatt ! Érdeklõdni a ZSELICI motorosok oldalán vagy PÜ-ben ! |
1Laciapu | 43 | 13. April 2014 20:08 |
Közben megtaláltam az rsvforumot, két nap alatt elolvastam az egészet :) Jó kis moci ez, azt a pár típushibát ki lehet küszöbölni, ami van és egy élvezetes gép lesz. Tetszik! |
1Laciapu | 42 | 11. April 2014 21:40 |
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van érdemi különbség az 1996-os kockalámpás és az utána következõ 1999-es dupla lámpás Pegaso között? Ha más nem is, melyik lámpa alkalmasabb éjszakai motorozáshoz? Volt valakinek mindkét sorozatból? Jöhet bõvebb leírás vagy tapasztalat a típusról akár privátban is, kétszemélyes utazás is érdekel. Köszi! |
matu | 39 | 20. August 2013 11:15 | reply to: 38 |
Szia Egy kicsit megkésve olvasom ezt a hozzászólást, én üzemanyagszûrõ és karburátor tisztításával kezdeném, utána pedig a szelephézagokat kell leellenõrizni beállítani. |
doomez | 38 | 19. Juli 2013 08:45 |
�Hello. Nemreg vasaroltam egy 96-os Aprilia pegaso 650 motort es eddig kitunoen ment ,mig egyszere cask megallt ,A tunetek amiket produkal a kovetkezoek ,nehezen indul be cask szivatoval es akkor is teljesen ra kell huzni es utana is cask ugy megy hogy ha majdnem csogazon vagyis legalabb 3-4000 fordulaton tartom az alapjaratot. Ha egy kicsit visszaengedem a gazt akkor kezd egy kettot a karbikba loni es meg is all .Nagyjabol ezek a tunetek .Ha valakinek van valami otlete vagy megoldasa KEREM SZOLJON .eLORE IS KOSZONOM. |
matu | 37 | 3. Mai 2013 22:44 | reply to: 34 |
A paripámról néhány szóban: Nem egy mai darab, de nálam nagyon jól szolgál már lassan ötödik éve. Mûszakilag a kopó alkatrészeken kívül nem nagyon kellett rá költeni. Városi forgalomban verhetetlen, már a pincébõl jön elõ a nyomaték, az autópálya tempó viszont már nem igazán az õ világa, és a motor vibrációja 120-130 felett hosszú távon elég zavaró. Termetem miatt (192cm), nagyon kényelmesnek találom a motor magas felépítését.
|
kawa70 | 36 | 3. Mai 2013 19:50 | reply to: 35 |
Viszont ha nem cseréled sem történik semmi.... Egyrészt a forráspontja késõbb sem fog elmászni másrészt a korróziógátló anyagok sem tünnek el belõle. Egyetlen dolog tünik el belõle, az alkohol tartalom de az is hosszu évek során. Magyarul a fagyálló dermedési pontja emelkedik, azaz hamarabb fagy. Ezért kell fokoltatni, de ha meg van a fok akkor az jó. Én soha nem cserélem, van amelyik jármûvemben már több mint tiz éves, mégsincs semmi baja. Az autónak se. Minden évben fokolom, ha kevés lenne akkor tömény fagyállóval beállítom. Ennyi. Amugy meg a deszt vizel higitásról: nem mindegy hogy milyen fagyállót vesz. Van tömény, -72 fokos azt kötelezõ is. De az elõre bekevert harmincnéhány fokost szükségtelen, azért van elõre bekeverve.
|
Oldi | 35 | 3. Mai 2013 17:47 | reply to: 33 |
Hali! Ebben viszont teljesen igazad van! Annyi még, hogy én desztillált vízzel higítanám... És igenis kell úgy három évente cserélni, és igenis kell nyáron is használni, elõször mert a fagyálllónak nem 100foknál van a forráspontja, másodszor mert fontos korrózió gátló anyagok vannak benne... |
Bedouin | 34 | 3. Mai 2013 17:43 | reply to: 33 |
Egyébként mesélnél a paripádról? Érdekelne a tapasztalatod, komolyan! |
matu | 33 | 3. Mai 2013 16:22 |
Lehet hogy egy kicsit sarkos vagyok ilyen téren, fõleg ha nem is értek hozzá igazán. Ezért próbálom a gyár elõírásait követni, abból nagy baj nem lehet.
|
kawa70 | 32 | 3. Mai 2013 13:21 | reply to: 31 |
Az autodba is jó másfajta. Egy szempont lehet az pedig az alu hûtõ. De ha így kéred is kapsz bárhol.
|
matu | 31 | 3. Mai 2013 11:10 |
Az autómba G12-es fagyálló az elõírt. Ezért gondolom hogy motorkerékpáron is vannak bizonyos elõírások, követelmények.
|
kawa70 | 30 | 2. Mai 2013 22:16 | reply to: 29 |
Hogy hogy milyet? A fagyálló nem évjárat vagy motorfüggõ:) Nyárra meg amugyis minek? De amit a kuton kapsz vagy autósboltban az pont megfelelõ. Ha a hûtõ aluminiumból van akkor ahhoz való rózsaszin fagyálló kell bele - de az jó mindenbe.
|
matu | 29 | 2. Mai 2013 22:11 |
Sziasztok! A motoromban a fagyálló folyadékot szeretném kicserélni, milyet vegyek bele? 650-es pegasom van, 98-as évjárat. |
ziksz4 | 27 | 2. März 2011 07:45 | reply to: 26 |
Szia! Nézz be ide:http://www.rsvforum.com/forumHUN/index.php Itt vannak a Pegások!:-) |
Berber | 26 | 2. März 2011 06:35 |
Okta | 25 | 5. Januar 2011 11:48 | reply to: 23 |
Ha jól tudom, hasonló a karbi a Pegason, mint a Suzuki DR Bigen. Dupla Mikuni, nem? Mi a gond vele? Gyári fúvókák, beállítások, tûszelep rendesen zárjon, membránon ne legyen egy gombostûnyi lyuk se. Szívócsonk is legyen rendben.
|
Yuri | 23 | 8. Dezember 2010 11:02 |
Hasznos köszi:) Már sikerült kioperálni 18 as csõkulcs kell hozzá. Most meg a karbival szívok mint a borz... Sehogy sem jó.
|
szuszujka | 22 | 30. November 2010 20:55 |
Bocsi de ezt lehagytam Yuri:) http://www.ultimateparts.net/Aprilia-Motorcycle-Parts.php |
Yuri | 20 | 18. November 2010 21:08 |
Sziasztok. Nem tudjátok véletlenül hányas gyertyakulcs kell a pegasohoz? 98 as a gép. Köszi.
|
Pegaso650 | 19 | 31. Januar 2010 13:41 |
Szeretnék 2010-ben egy Pegaso-s túrát! Tudom az országban nem sok van belõle, mert nem egy tömegmotor :) Éppen ezért úgy szervezném a túrát, ha összejön legalább 5-6 motor. Jöjjünk össze és kiírom a túrát mikor mindenkinek jó, kizárólag PEGASO-ra :D |
Tomi1 | 17 | 17. Oktober 2009 21:32 | reply to: 13 |
Ha a jelenlegivel hibátlanul mûködik, akkor ne nagyon változtass olajat. A hibátlannál úgysem tud jobb lenni :-) |
Pegaso650 | 16 | 14. Oktober 2009 17:48 | reply to: 13 |
Én raktam már bele Castrol 5W-40 Magnetic-ot az elején, de a szervízben azt javasolták, hogy annyira azért nem kényes és Motul 7100 vagy 5100 10W-40-et teszek bele. Eddig semmi gondom vele, minden eddig használt olajnál flottul mûködik a váltó kuplung nélkül is, váltásnál csak a gázt kell visszaengedni. Az enyém Rotax blokkos. |
furoember | 15 | 14. Oktober 2009 16:15 | reply to: 14 |
Szia! Én mindig Repsol 4T 15W-50 olajat raktam bele, és tökéletesen mûködött a technika. Egyedül az elsõ olajcserénél szopatott meg a japán olajszûrõ, másfél mm-el magasabb mint a gyári és nem lehetett csepegésmentesen lehúzni a fedelet. De a Champion szûrõvel ez a hiba is megszûnt. |
matu | 13 | 14. Oktober 2009 13:59 |
Sziasztok. Szerintetek milyen olajat tegyek a motoromba? A gyár Agip 5w 40 írja, a kereskedõ 10w 40 ajánlja, jelenleg Castrol 10w 50 es van benne, amivel szerintem hibátlanul müködik. |
Pegaso650 | 12 | 3. Oktober 2009 19:44 |
Nem csak Pegaso-soknak indul motorostúra e hó 31.-én!!! Amolyan oktoberfest last minute:D Paulaner (alkohol frei), nürnbergi grill kolbász stb ... Várunk mindenkit a gurulásra Október 31.-én. |
Trysii | 10 | 30. September 2009 21:42 |
Nekem is tetszik csak ne lenne olyan közel egymáshoz a két kormányvég :P
|
furoember | 6 | 29. September 2009 21:28 | reply to: 5 |
Szia! Ez így van! Amikor nekem volt, én sem nagyon találtam "márkatársakat":)Sõt a gyári kézvédõjét(amit levettem, mert nem szeretem) 1 Ft-ért adtam el a vaterán:)))) Viszont a gyújtáskapcsoló az nekem is behányt, de szerencsére valamelyik aprilia robogóéval megegyezik, így nem volt drága a beszerzés. De ne aggódj, más alkatrész nem fog hozzá kelleni, nagyon ó kis pejkó az! |
Pegaso650 | 5 | 29. September 2009 20:37 |
Azért nem pörög ez a topic, mert egyértelmûen kitûnik, hogy a Pegazus nem egy tömeg motor :D
|
Pegaso650 | 4 | 29. September 2009 13:33 |