matyoferi | 4108 | 11. September 2018 18:52 |
Érdekelne DL 650 es ülés nem baj ha a huzat szakadozott a váz a lényeg.
|
major | 4104 | 5. September 2018 13:43 |
Sziasztok! A nyár elején lettem V-Strom tulaj, és gondoltam, regisztrálnék a V-Strom klub felületére (vstromclub.hu), de nem sikerül. Sajnos kontakt sincs a honlapon így kérdezni sem lehet tőlük. Van ötlet, hogyan lehetne kapcsolatba kerülni velük (a Facebook részemről nem játszik)? Előre is köszi a választ! András |
lajostrom | 4103 | 28. August 2018 21:39 | reply to: 4102 |
Hello Endre! Nem hinném h tipusfüggő a dolog. Kis hozzáértéssel ezek felszerelhetők, működtethetök. A láncszett csere ( szerencsés esetben) csak kinyomó kérdése. Menni fog! Szinte bárhol asszem. |
Daty | 4101 | 28. August 2018 08:40 | reply to: 4100 |
Szia Endre! Ide már elég kevesen néznek be, próbálj meg itt érdeklődni: http://vstromclub.hu/ Üdv! Daty |
endre55 | 4100 | 27. August 2018 22:26 |
Üdv! 2015-ös DL 1000-en láncszettet szeretnék cserélni, és......ha már, akkor már egy scottoiler is felszerelésre kerülne. Van köztetek aki tudna ebben segíteni Csongrád megyén belül? (természetesen nem ingyen) Szép napot! |
Nanu | 4099 | 30. Juli 2018 11:49 |
Sziasztok! Van esetleg valakinek oldal sztenderdje 2008-as 650-hez? Az enyém szétnyalódott. Köszi |
night-rider | 4098 | 30. Juni 2018 09:44 |
Mutasd a V-t hát itt meg sem emlitette senki ,hogy győrújbaráton/ panoráma birtok -panoráma panzió/ nagyszabású suzuki v-strom márkatalálkozó van most a hétvégén ..tegnap kezdődött .suzuki tesztmotorok motorosboltok kirakodva ..szigetközi túra stb. most beszéltem egy haverral szerinte nagyon szinvonalas a rendezvény..
|
night-rider | 4097 | 30. Juni 2018 09:43 |
Mutasd a V-t hát itt meg sem emlitette senki ,hogy győrújbaráton/ panoráma birtok -panoráma panzió/ nagyszabású suzuki v-strom márkatalálkozó van most a hétvégén ..tegnap kezdődött .suzuki tesztmotorok motorosboltok kirakodva ..szigetközi túra stb. most beszéltem egy haverral szerinte nagyon szinvonalas a rendezvény..
|
night-rider | 4096 | 30. Juni 2018 09:43 |
Mutasd a V-t hát itt meg sem emlitette senki ,hogy győrújbaráton/ panoráma birtok -panoráma panzió/ nagyszabású suzuki v-strom márkatalálkozó van most a hétvégén ..tegnap kezdődött .suzuki tesztmotorok motorosboltok kirakodva ..szigetközi túra stb. mosat beszéltem egy haverral sdzerinte nagyon szinvonalas a rendezvény..
|
Bedouin | 4095 | 21. Juni 2018 07:41 | reply to: 4094 |
Nem teljesen értem a dolgot. Nyilván kell gumi rá, hogy cserélni lehessen. Éppen ez a lényeg, hogy kereket cserélek és nem gumizgatom át folyton a felnit. A csapágy, szimmering, porvédő része a keréknek, nem érdemel külön említést :) Továbbá miért kellene kerék cserekor a fékbetéteket is cserélni? :O Nem érdemes ennyire túl misztifikálni. |
Kovacspeter | 4094 | 18. Juni 2018 20:42 | reply to: 4090 |
No meg ha a végére ér a projekt, akkor meg már jelentős anyagi vonzatai vannak. Gumipáron kívül két jó felni, jó csapágyakkal-porvédővel szimeringgel. 3 féktárcsa, ami még ha használt is de nem üt és van még rajta husika, akkor bontóban sem olcsó. +egy teljes szett fékbetét ami vele kopik-használódik. Végigrágtam magam a kérdésen aztán inkább elengedtem a dolgot... |
Kovacspeter | 4093 | 18. Juni 2018 20:35 | reply to: 4092 |
Tanár Úr, hétvégén kicsapás Erdély közelebbi részére, van-e kedv és idő?
|
lajostrom | 4091 | 17. Juni 2018 20:01 | reply to: 4090 |
Igen-igen. Ezen bukik el leggyakrabban. Az első a veszélyeztetebb. Abból alig tanáni...
|
Bedouin | 4090 | 17. Juni 2018 19:25 | reply to: 4089 |
Persze, semmi titkos nincs benne. A rövid története az, hogy szerettem volna egy offroad-os csere szettet csinálni és azért vettem. Sajnos nem kaptam akkor első kereket és nagyjából el is halt a dolog itt. Ennek cca 5-6 éve, azóta csak pakolgatom és most meguntam, eladom. Akkor 25 ezret kértek érte, tulajdonképpen nem nyerészkednék rajta, ennyiért oda is adnám. |
Bedouin | 4088 | 17. Juni 2018 05:46 | reply to: 4087 |
Felni + abroncs, bár ez utóbbi már úgyis kuka. Féktárcsa sincs rajta, de természetesen az összes csapágy és szimmering benne van. |
boltvarazs | 4085 | 13. Juni 2018 16:02 | reply to: 4080 |
A gyári haspáncél is elkelt, oldaldobozok, hátsó doboz, lámpavédő offroadrács van még, illetve kormánymagasító, krossz kormány-merevítővel). boltvarazs@gmail.com |
MrDevil | 4081 | 15. Februar 2018 23:49 | reply to: 4079 |
Szia. Magasított túraplexid lenne a 2017 modellhez ? Köszönőm . Üdv, Zsolt |
boltvarazs | 4080 | 15. Februar 2018 07:52 | reply to: 4079 |
Pontosítom a lentieket: - gyári kézvédő protektor (infó a suzuki oldalán) - gyári haspáncél (infó a suzuki oldalán). Ezeket bolti áruk alatt odaadom természetesen. Egyéb: - dobozok: 2x42 literes GIVI dobozok, vagy 2 alukoffer - elsőlámpa védő protektor - ködlámpa / nappali fény rendszer kompletten kapcsolóval |
boltvarazs | 4079 | 10. Februar 2018 13:29 |
Sziasztok, Suzuki DL650/DL650XT V-strom-hoz eladó gyári kézvédő protektor, gyári haspáncél, oldaldobozok és egyéb kiegészítők. 2017-2018 évjárathoz. Érd: boltvarazs@gmail.com |
petya89 | 4078 | 23. Januar 2018 08:31 |
Suzuki Dl650 középsztenderek eladóak minden évjáratra (2004-2018)!
|
kovee | 4077 | 16. Januar 2018 21:28 |
Sziasztok, A fiók aljáról előkerült egy karcmentes jobbos gyári tükör 2005-ös motorra biztos jó. Ha valakit érdekel, akkor ide írjon petikovacs13kukacgmailpontcom Helyileg Gyöngyös, hetente mozgok Gyöngyös-Sopron(péntek-vasárnap) pálya mentén. Irányára 7500ft. Üdv! Péter |
petya89 | 4075 | 15. Januar 2018 19:28 | reply to: 4072 |
Szia Én tudok rá gyártani. Többet bír mint a Givi vagy a gyári. Írj üzenetbe ha érdekel. Üdv Petya |
lajostrom | 4073 | 14. Januar 2018 19:52 | reply to: 4072 |
Szia! Hungarian Vstrom Club Németh Mihály, gyártó. De van gyári, Givi Kappa is.
|
kojak007 | 4072 | 14. Januar 2018 11:54 |
Sziasztok. Most vettem egy Kawa Klw 1000-t. Ami ugye egyenlő a dl 1000-el. Ha valaki tudna bukócsövet ne tartsa vissza. Köszi |
lecso | 4068 | 29. September 2017 08:06 |
Idén is feszegetném a határokat a Pádison, október végén. Csak szólok, ha valaki esetleg jönne. Tavalyról: https://www.sportmotor.hu/video/IxlGZhtCQN4 https://www.sportmotor.hu/video/FEK9ybNUIjV |
lajostrom | 4067 | 21. September 2017 16:44 | reply to: 4066 |
Már van! A Péter legyártatta acélból.Túl távol vannak a feltámasztási pontok(gyári) oszt ha ûtés éri deformálódik, az acél erősebb.
|
ColargoTJ | 4066 | 21. September 2017 15:37 | reply to: 4065 |
Mi lesz helyette?! Vagy ez is a könnyítés áldozata lesz?! :)
|
lajostrom | 4065 | 13. Juli 2017 21:45 |
Gyári kartervédő eladó, pici pénzért! Harcát már megvívta, de használható állapot. 10 000HUF.
|
ColargoTJ | 4062 | 26. Juni 2017 20:12 |
Amennyiben marad ez a tendencia Lajstrom, akkor a te motorodat is ilyen nehezen lehet majd felismerni! :)
|
lajostrom | 4053 | 9. Juni 2017 18:59 | reply to: 4052 |
Ezesetben könnyebb, szerinterm is. Az emlitett módon használva elégedett leszel vele! Ha a karbantartását is elvégezteted örōkélet+egy nap. Széles utat!
|
rollerka | 4052 | 9. Juni 2017 18:06 | reply to: 4051 |
Terepezés nálam nem lesz.. :) Utas se nagyon.. Jó minőségű aszfalton szuperül fordul a gyáriakkal, de gondolom ott inkább a geometria számít. Rossz aszfalton viszont nem vagyok teljesen elégedett, igaz nem álltam neki állitgatni.. |
lajostrom | 4050 | 8. Juni 2017 19:20 | reply to: 4048 |
Szia, persze sajátok! Nem sok a kifogásolni való szériában a vstrom rugózó elemein, árérték arányában persze! A használat módja (két személy, csomagok, fokozott terepigény,laponfordulás, száguldozás rosszabb utakon, stb...) erősebben rámutat a hiányosságaira. Ha van rá igény és pénz sokat lehet javítgatni a rugózási komforton, szélesebb állíthatóság áll rendelkezésre, stabilabb futás, nagyobb terhelhetòség, stb. Ezek a megoldások a villaolaj másra cserélésétől a komplett rugóstag cseréjéig számtalan lehetőséget kínálnak. Eljöhet az idő, hogy ez Téged is megszólít!
|
lajostrom | 4049 | 8. Juni 2017 19:20 | reply to: 4048 |
Szia, persze sajátok! Nem sok a kifogásolni való szériában a vstrom rugózó elemein, árérték arányában persze! A használat módja (két személy, csomagok, fokozott terepigény,laponfordulás, száguldozás rosszabb utakon, stb...) erősebben rámutat a hiányosságaira. Ha van rá igény és pénz sokat lehet javítgatni a rugózási komforton, szélesebb állíthatóság áll rendelkezésre, stabilabb futás, nagyobb terhelhetòség, stb. Ezek a megoldások a villaolaj másra cserélésétől a komplett rugóstag cseréjéig számtalan lehetőséget kínálnak. Eljöhet az idő, hogy ez Téged is megszólít!
|
rollerka | 4048 | 8. Juni 2017 16:04 | reply to: 4045 |
szia, Ezek a Te motrodon voltak? Nem akarnám megvenni, csak érdekelnének a tapasztalatok amik a cseréhez vezettek. Jómagam 10 hónap alatt 12e-t mentem az enyémmel, de alapvetően nem tűnnek vészesnek a gyári rugók, rugóstagok. Üdv. Roland |
lajostrom | 4045 | 6. Juni 2017 18:44 |
L3 650 egyszezont futott (8000 km) már a hosszabb ( de mindhez jó) .45 000 HUF. Az első rugók (gyári hasonszōrű) grátisz.
|
ColargoTJ | 4040 | 8. Mai 2017 08:35 |
"Ez mennyit ront a láncon" A sárra gondoltál?! Semmit! Lerázza magáról még ezt az agyagos földet is, ahogy elindulsz. A vázról, idomokról nehezebb volt eltávolítani, mert rászáradt. |
ColargoTJ | 4038 | 8. Mai 2017 08:28 |
lajostrom | 4037 | 8. Mai 2017 07:56 | reply to: 4035 |
Lehetett abban "feküdj" is -ahogy nézem. Avatódott gumi, motor, ruha, ember.
|
matyoferi | 4036 | 8. Mai 2017 04:45 | reply to: 4035 |
Ez mennyit ront a láncon azaz egy kérdésem van, van egy tanyám amihez 1 km homokos út vezet ha kijárok naponta a V-Strom -al hogy kell ápolni a láncot mennyire árt neki. Mehetek e utána biztonságosan 1000 2000 km -es túrákra.
|
matyoferi | 4036 | 8. Mai 2017 04:45 | reply to: 4035 |
Ez mennyit ront a láncon azaz egy kérdésem van, van egy tanyám amihez 1 km homokos út vezet ha kijárok naponta a V-Strom -al hogy kell ápolni a láncot mennyire árt neki. Mehetek e utána biztonságosan 1000 2000 km -es túrákra.
|
lajostrom | 4034 | 4. Mai 2017 06:05 | reply to: 4033 |
Sajna nálam se több , sőt! Kettőt még korábban elvitt a defektmumus. Ám a polkorrekt válasz: használatfüggő.
|
ColargoTJ | 4033 | 3. Mai 2017 22:12 |
Lajostrom! A hátsó kerékre szerelt Karoo3-mal hány km tudsz megtenni? Nekem 8ezer után már nagyon neccesre kopott! Keveslem ezt a futásteljesítményt! Igaz, az úttartására, tapadására nem volt panaszom! |
lajostrom | 4032 | 2. Mai 2017 16:14 |
Szia Laca! A krapek viszi a porlasztópárt, én hílak ha mék- te csinálod megfele. Súgd ha kész! Pusza!
|
lajostrom | 4031 | 26. April 2017 21:44 | reply to: 4030 |
Na! Duplaburger. És a tesztelők. Tőlem hallod először, hogy mi ma a tárgyilagos tesztelés? És hogy kik írják? Ajaj! |
lajostrom | 4030 | 26. April 2017 21:41 | reply to: 4028 |
Arra is gondolj, hogy a vstrom 15 éve kigondolt fékberendezéssel bír. Nyílván változtatthatak a betéteken, de ezek apróságok. A Honda már jóval fiatalabb, és egy újabb stratégiát is visz, "népmotor" szeretne lenni. Olcsó (suzuki?), népszerű (suzuki?) , felhasználóbarát (suzuki?), olcsó fenntartású (suzuki?). Ilyen egyszerű, feltünően olcsó, könnyen kezelhető jószág, mint a mienk mikor fog kétszer Alpenmasterst nyerni? Talán soha. Ha megnézed komoly ( tán 2-3 millió HUF) bmw átépítés is létezik (1200vizes gs) amin egy tárcsa van. Ezt a "fékigényt" a százlóerők-robogjunk aszfalton-többcélú járművek-divat kényszerïtette ki. Az új 1000 vstrom-ra olyan feket ad a gyár hogy megijjeszt. Tíz éve még u.a. vót, mint a kicsin.
|
lajostrom | 4029 | 26. April 2017 21:40 | reply to: 4028 |
Arra is gondolj, hogy a vstrom 15 éve kigondolt fékberendezéssel bír. Nyílván változtatthatak a betéteken, de ezek apróságok. A Honda már jóval fiatalabb, és egy újabb stratégiát is visz, "népmotor" szeretne lenni. Olcsó (suzuki?), népszerű (suzuki?) , felhasználóbarát (suzuki?), olcsó fenntartású (suzuki?). Ilyen egyszerű, feltünően olcsó, könnyen kezelhető jószág, mint a mienk mikor fog kétszer Alpenmasterst nyerni? Talán soha. Ha megnézed komoly ( tán 2-3 millió HUF) bmw átépítés is létezik (1200vizes gs) amin egy tárcsa van. Ezt a "fékigényt" a százlóerők-robogjunk aszfalton-többcélú járművek-divat kényszerïtette ki. Az új 1000 vstrom-ra olyan feket ad a gyár hogy megijjeszt. Tíz éve még u.a. vót, mint a kicsin.
|
ColargoTJ | 4028 | 26. April 2017 12:01 |
Rákerestem az első fékekre. A Honda NC 320-as tárcsa 3 dugattyús féknyereggel. A V-Strom 310 mm-es dupla tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel. Ennyit számítana a plusz dugattyú?! De hát a Suzukinál dupla van elől, így igazából 4 dugattyús az első fék! :) Ráadásul a Hondánál az egyik dugattyút a hátsó fék vezérli, így valójában csak két dugattyús míg a lábfékkel be nem segítek. |
ColargoTJ | 4027 | 26. April 2017 11:31 |
A V-Strom dupla tárcsás elől, mégis a fékére panaszkodnak a tesztelők és a használók is. Nekem eddig mindig tökéletesen megfelelt. Főleg, hogy intenzíven besegítek a motorfékkel is. A Honda NC egytárcsás fékét viszont nem szapulják a tesztekben. Nem is értettem, hogy miért nem. Lehet, hogy a féknyeregben van a különbség, a dugattyúk száma más lenne? A V-Strom úszónyerges az NC-t nem ismerem. |
lajostrom | 4026 | 26. April 2017 08:19 | reply to: 4025 |
Én is így gondolom. A gyár által feltételezett célközönségnek mindennapi használatra találták ki, jól.idehaza is voltak-vannak megoldások a "gyenge" fék feljavítására, ezt általában a hegyeketjárt, sokcsomagos, kétszemélyes túrázók igénylik. ( kamuendúrósok??) Terepen még a gyári fék is rengeteg, főleg kikapcsolhatatlan ABS-sel. Utcára az én véleményem szerint némi fém fékcső elég "túrbózás". A miénknél viszont túl drága, szintén az ABS miatt. Szívesen!
|
ColargoTJ | 4025 | 25. April 2017 21:52 |
Köszönöm én nem tervezek ilyen átalakítást. Én csak kamuendurós vagyok! :)
|
lajostrom | 4024 | 25. April 2017 21:37 | reply to: 4023 |
Nincs baj. Az amerikaiaknál szokásos az elsőfék átalakítása (van lé) ,úgy gyakori, hogy hullámos tárcsák, fém fékcső, régebbi gsxr nyegek, ilyen-olyan betéttel. Azok négydugós (lehet hat is!) fix nyergek, de átalakító kell a felszereléséhez. Ők ezt vmi ergál (könnyű és erős) anyagból, szépen kivitelezve nyomják. Na! Ilyen van az enyémen, oszt egyszemélyes használat+terep (gyakori!) bőven megelégszik az egyoldali fékkel. Súlyunknál fogva minden rugózatlan tömeget írtani próbálok, oszt ezért a hiánya. Eddig jó. Ha érdekelnek a részletek a cuccról segítek!
|
petya89 | 4022 | 15. April 2017 09:41 |
Dl1000 középsztender eladó! Alkatrészeit adom. Motoron nem volt! 33000 Ft |
lajostrom | 4021 | 13. April 2017 06:54 | reply to: 4018 |
Egy ócó kínai, két szétreklámozott Oxford (kínai??)
|
lajostrom | 4020 | 13. April 2017 06:51 | reply to: 4019 |
Kérdésed az volt, hogy a rossz régiek? Erre válasz,hogy a régiek sem rosszak és a motoron vannak. De van vadiúj a polcon. Ötért.
|
esSO | 4019 | 13. April 2017 05:42 | reply to: 4016 |
Pont ez a lényeg, nekem nem az elektronika kell, hanem csak a gumi markolat, mert vastagabb, mint a gyári. Nem akarok fűteni. :-)
|
lajostrom | 4016 | 12. April 2017 19:55 | reply to: 4015 |
Nem a markolat fekszik le, hanem az elektronikus vezérlés.viszont van egy pár sosemhasznált. Ōtezer.
|
esSO | 4015 | 12. April 2017 18:56 | reply to: 4014 |
A rossz régiek nincsenek meg esetleg? Csak a markolat érdekelne, az eredeti vékonykákat szeretném kicserélni valami vastagabbra.
|
lajostrom | 4014 | 11. April 2017 21:39 | reply to: 4013 |
Szerintem se lesz baj. Van, hogy több van ,hogy kevesebb a szerencse. Ennyi az egész. És még egy példa.: a K4-et tíz éven át szolgált ki egy SAITO markolatfűtés. Annyit kellemetlenkedett csak, hogy időnként elforgott, kis ragacs, oszt tovább. Az L3-on a negyedik évet a harmadik markolatfűtéssel kezdtem. Mondom! Szerencse!
|
ColargoTJ | 4013 | 11. April 2017 08:33 |
Nekem L5, 24.000 km-el, eddig sem üzemanyagjelző hiba, sem vezértengely-tőkekopás. A generátor múlt héten cserélve visszahívás keretén belül, remélem nem lesz gondom vele a jövőben sem. A korábbi K5 ezresem, négy évig hiba nélkül tette dolgát, igaz, csak 40egynéhányezer volt benne. :) |
lajostrom | 4012 | 10. April 2017 21:59 | reply to: 4011 |
Szerencse. De elvárható. Nálam az L3 még három téglával a műszeren ,423 téli km-rel ,ragyogó lehetøségeket mutatott. Míg le nem hörgött. Beszari lévén az egy liter tarcsibenzin hozott ki a d.varsányi tavaktól. Teletank, még csak három tégla. Gari-csere.2-3 hét. Mindez 20 000 km-nél. 35 000-nél visszahívják vezértengely-tőkekopás gyanúval. 45 000-nél generátorhiba merül fel, de nem várja meg, alapjáraton leég a tekercs. 3-4 hét Vót nekem K4 is. 200 000 felett szeretve váltunk el. Dokumentálva annyi baja vót amennyit én csináltam neki. Törtem-zúztam-borítottam. Kopók, gumik, csapágyak, fényezések. Ma másképp alakul. Akár 000050 km-nél beleszakad a csavar, hogy fúrni kell. |
endre55 | 4011 | 10. April 2017 06:37 |
Üdv Mindenkinek! DL 1000 2015 ön leteszteltem az üzemanyag szintjelzőt. Ha azt mondja üres, tényleg üres. Nekem a kút előtt 500m -el fogyott el, még beálltam simán a tankoldába, és sikerült a 20l-es tankba 20,05l - t belecsorgatni. Szóval a műszer pontos, és semmi tartalék. |
lajostrom | 4010 | 9. April 2017 13:37 | reply to: 4009 |
Nekem a' van vagy ōtéve. Sztem mindeniknél szélesebb az állítási lehetősége. Ez előnyös. Mire megtanálod a tutit az meg a hátrány.
|