1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29

Please log in

Registration
Forgot password
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Next page

Daty 3812 3. Dezember 2016 20:16   reply to: 3811
Nem arra gondoltam, hogy nem írhatunk bármit, hanem arra, hogy nem kellene szembeállítani a kettõt, mert szerintem a topicnak nem errõl kellene szólnia.


    

lecso 3811 3. Dezember 2016 19:59   reply to: 3809
Nem nagy baj, gyakorlatilag bármit irkálhatunk, a modik felszívódtak.
    

lecso 3810 3. Dezember 2016 19:58   reply to: 3808
Pont az, amit többször leírtunk már. 3000 alatt lehetetlen, 5000 felett értelmetlen használni. Annyit kell rajta váltogatni, mint egy japó belpiacos sornégy 250-esen.
Nálam ennyi. Fogyasztása nekem 5 felett kicsivel megállt.
    

Daty 3809 2. Dezember 2016 19:39  
Úgy csendben megjegyezném, hogy a topic "címe" az valóban "V-Stromos ismerkedõs", nem Pedig "650 VS 1000".



    

rollerka 3808 2. Dezember 2016 19:27   reply to: 3801
szia,
Mi nem tetszett az ezresben? (tényleg kíváncsi vagyok..)
    

lajostrom 3807 2. Dezember 2016 19:08   reply to: 3806
Kōszönöm!
Félek inkább te érted félre. Senki nem ócsárólta , (szarozta le) az ezrest, kivéve aki védte.
Keménykedésrõl szó általam nem esett, csak aki attól kemény ha ezresen ül. A békés egymásmellett élést javasohatnám én is - nem gondolod?
    

motorosbika 3806 2. Dezember 2016 18:42   reply to: 3803
Valamit félreértettél...magam és azt hiszem más 1000-es tulaj nevében is mondhatom,nem "keménykedni" akarunk,csupán nekünk EZ kellett...és nem szeretném ha úgy folytatódna a történet,hogy egymás torkának esik a két tábor!Mindenkinek a saját gépe a kedvenc,és ez így van jól...
    

kmenyus 3805 1. Dezember 2016 11:45   reply to: 3799
Mire gyenge? Mi nagyon sokszor ketten megyünk, dobozokkal, messzire. Nem gyenge. Az tény, hogy elõtte az ezressel könnyebb volt elõzni. Meg, hogy az ezres az erõsebb. De szerintem két személlyel sem gyenge a 650. Csupán gyengébb :-)
Egyébként ha sok pénzem lenne, akkor lehet, hogy az új ezrest venném. Mert az is kezesbárány lett.
    

Daty 3804 30. November 2016 22:08   reply to: 3803
Ha így nézzük, igazad van.


    

lajostrom 3803 30. November 2016 21:27   reply to: 3802
Háát?!
A vélemények itt és most nem oszlanak meg. Aki mellette és aki ellene szól ugyanazt állítja. Ellenõrihetõ. Sõt! Kijelenthetõ: az ezres ( fõként az újabb, de a másik is) egy kitûnõ motor.
A felsorolt jelenségek egyik tipusnál nem ismert, a másiknál igen. Ettól még bárki leteheti voksát egyikre-másikra. Aki attól "kemény" hogy ezrese van tegye. Sok embert ismerek aki "kicsivel" mutatna utat. És hallgat.
    

Daty 3802 30. November 2016 21:08  
Szerintem nem baj az, hogy megoszlanak a vélemények.

Ha mindenki 650-eset venne, mi lenne az ezressel?
És ha mindenki 1.000-est venne, mi lenne a hat ötvenessel?
    

lecso 3801 30. November 2016 20:51   reply to: 3794
Motoroztam eleget ezressel, most május óta 650.
Nyilván van az a pénz, amit rá kellene fizetnie egy ezres tulajának, hogy cserére álljak...
    

motorosbika 3800 30. November 2016 19:54   reply to: 3794
Teljesen egyetértek veled....

    

Matyó 3799 30. November 2016 04:13   reply to: 3794
Ezt már nem bírtam ki , hogy ne szóljak hozzá!
Nekem 2008 óta van V-Srom DL 650 em nem tudom milyen lehet az ezres de Én ezzel tökéletesen meg vagyok elégedve. Sok szép helyre elvitt. Ez egy könnyû jól kehkezelhetõ kis masina de ami igaz az igaz tudni kell vele motorozni. Én csak magam megyek sokszor 3 doboz így jó, két személyre valóban gyenge arra Én sem ajánlom. Elõtte Yamaha DragStar 650 - esem volt hát ahhoz képest nagyon jó persze azt is szerettem de az nem túrázásra való, ép úgy mint van mellette egy 250-es Burgman -on az sem.
    

ColargoTJ 3798 29. November 2016 15:48  
"Ha azt is figyelné a motoros ember akkor nem rángatna a motorja."

Hát akkor már régen baj van, ha erre a mûszerre kell hagyatkoznia! :)
Ha nem érzi a gép minden rezdülését! :)
    

Daty 3797 28. November 2016 21:12   reply to: 3796
Nekem tetszik!:-)

Csak akik elõször olvasnak azoknak lehet kicsit "fura".:-))
    

ironist 3796 28. November 2016 20:55  
igyexem:)
    

Daty 3795 28. November 2016 20:51   reply to: 3794
A stílusod a régi!:-))
    

ironist 3794 28. November 2016 20:46  
Élvezettel olvastam a 650 vs. 1000 hsz.okat.

Fõleg azokat, ahol a 650 tulaj magyarázza, miért is szar a nagy és miért jó a kicsi. Eddig ezt csak a kispöcsüekrõl szóló viccekben láttam.

A "80-nál 6.ban rángat" is a kedvenceim közt van.
Az a motoros, aki nem ismeri a motorjának a nyomaték és teljesítmény görbéjét, az ettõl még cifrább dolgokra is képes. Pl.valszeg fejbõl rajzolja a fogyasztási görbét.

Hangra és sebességre a Rokker Zsolti nagymamája vált a kerekes szatyorján.
Az ilyennek egy robogó CVT-vel igazi megváltás. No rángatás, no 6.

A seb. mérõ mûszerrel azonos nagyságú, de legalább olyan fontosságú másik mûszer(nem messze az elõbb említettõl) a ford.szám érõ!!!

Ha azt is figyelné a motoros ember akkor nem rángatna a motorja.

Aki halad, az figyel, aki ballag az csak úgy van. Ki-mit élvez.

Az ezres egy rakoncátlan, agilis, erõs kezet, tartást kívánó, zabolátlan, de nem zabolázhatatlan motor. Akinek bejön az szereti. Akinek nem, az visszaléphet egy osztályt, nem szégyen.

Egyszer én is motoroztam 650-nel, tényleg jó, olyan, mint egy V-strom light.
Szemmel látható hiányossága a 650-nek csak az 1 db hiányzó kipuff, a nem látható az a -30-35 le,- 30-35 Nm.

Másik, a fogyasztás.
Akik 2-3 millás motorokon élvezkednek azoknak vajon miért oly életbevágóan fontos, hogy 2 decivel kevesebbet fogyasszon a motorjuk.
Brénövelõ hatását nem ismerem, de én személy szerint nem kerülök orgazmumus közeli állapotban, ha vmivel kevesebbet kajol a motorom, bár igaz, nem is nézem.

Azt sem kétlem, hogy az ezres V-strom sokkal többet fogyaszt, mint a R1200R. Mondjuk a "sokkal" ebben az esetben egy számomra meghatározhatatlan, de nagyot mondó jelzõ, nem kétlem, bár sokkot nem okoz.

Én szeretem az ezres, V-stromom (K3), ajánlom a MOTOROZNI vágyóknak.







    

Zsida 3793 23. November 2016 08:29   reply to: 3791
Crosstourer 1200
    

Butcher 3792 23. November 2016 05:11   reply to: 3790
Csak hátul.
    

Flenegen 3791 22. November 2016 21:17  
Sajnos ez a bajom Nekem is. A jelenelg használt 850-es TDM utódját keresem, legalábbis nézegetem. A lehetséges utódok között az 1000-es V-strom is ott van a Varadero a TDM900 s a GS1200 mellett.

Sajnos a GS ára nagyon magas, meg a japán gépekhez húz a szívem. A TDM a szívem csücske ami érthetõ, de vágyom egy igazi túraendurora. Ott meg csak a szuperhármas jöhet szóba.
    

lecso 3790 22. November 2016 21:09   reply to: 3787
Kellett bele?
    

Daty 3789 22. November 2016 20:46   reply to: 3788
Érdekes, hogy sokan "visszafelé" váltanak.
Mikor nekem a 650-es volt meg, bár mit megadtam volna egy ezresért, ha nem lett volna magas!
    

ColargoTJ 3788 22. November 2016 20:36  
Én szintén négy év után cseréltem le az ezrest egy 650-re. Megmondom õszintén, hogy a tetemes árkülönbség is befolyásolt, az új motor vételnél.
Nekem nem volt gond az alacsony fordulaton rángatás, miután Gipro és Power Commander került bele, de kis sebességél, visszafordítóknál kellett vele gépészkednem rendesen. A régit is nagyon szerettem, de ezt a kicsit egyenesen imádom! :)
    

Butcher 3787 22. November 2016 20:30   reply to: 3786
Jelentem guminyomás rendben!
    

lecso 3786 22. November 2016 20:04   reply to: 3783
Szivesen.
Mondtam, hogy semmi baja :-)
    

lajostrom 3785 22. November 2016 17:18   reply to: 3784
Szerintem majd'mindenkinek bõven elég az ereje. Azoknak kevés akik nem arra használják amire való. Az emlitett kûlönbség -ismereteim szerint- pont akét említett tipus között a legnagyobb, valõszinüleg tavaszig. akkor még nagyobb lesz, remélem. Leshetjúk a még ujjabbat.
    

kmenyus 3784 22. November 2016 16:54  
Én régi ezresrõl váltottam új 650-esre. Négy évig nyúztam, szerettem, de nem tetszett a nyersessége és az, hogy alacsony fordulaton rángatott, sokat kellett váltogatni. A 650-es egy igazi kezesbárány hozzá képest. Az tény, hogy utassal és feldobozolva nem olyan erõs, de nekem bõven megfelel az ereje.
    

Butcher 3783 22. November 2016 11:39  
Köszönet "lecsonak és a csapatának" !!!
    

endre55 3782 22. November 2016 10:23   reply to: 3747
Hali!
Nem tudom a régebbi 1000-esek rángattak-e, meg 6. ban 80 hogyan ment, nekem 2015-ös gyártású a masina, ha megengeditek leírom a tapasztalataimat vele kapcsolatban.
Szóval, én egy Versys 1000-rõl pattantam át(118LE), sor4 stb. annál valóban nem okozott gondot 80ról 6.-ban szaggatta az aszfaltot.
A V Strom 1000 nél meg kellett szoknom a V2-t, nyersebb járás, és igen, vissza kell kapcsolni, ha gyorsítani akarsz. Nekem már az újdonság volt, hogy városban váltogatni kell. Elõször ez negatív volt, aztán egy idõ után, kb. 2hét megszoktam, hogy ez ilyen, és elkezdtem élvezni, hogy úgy mondjam rákaptam a V2 ízére, ráéreztem hogy ez a motor 10kg-val könnyebb, emiatt könnyebben manõverezhetõ, azóta túl vagyok vele egy Korzikai túrán, és igazán megszerettem. Azt szoktam mondani, hogy a Versys jobb motor, de a DL 1000-et jobban élvezem. A fogyasztás, az tényleg annyi amennyi, egy cseppel sem eszik kevesebbet a Kawánál. Nekünk a túra alatt, full dobozok 2személy+ pálya 130-150 olyan 5,8-6,2-re jött ki, ami szerintem teljesen rendben van.
Szeretem a hydro kuplungot, jó a mûszerfala, kedvencem a feszkijelzõ.
Szóval szerintem egy kiváló motorka.
    

lajostrom 3781 20. November 2016 21:11   reply to: 3780
Mûködteti. Pedig az a hír járta elcseréli díványra. Oszt még se, eddig.
    

lecso 3780 20. November 2016 21:04   reply to: 3779
Motorradban lõttem. Szervizen volt.
    

lajostrom 3779 20. November 2016 20:12   reply to: 3770
Megtisztelsz! Köszönöm!
    

Daty 3778 20. November 2016 19:26   reply to: 3777
Annyira nem jellemzõ az ûrhajókra, hogy lerobbannak a mocsárban, úgy, hogy rá se fütty!:-))
    

motorosbika 3777 20. November 2016 18:51   reply to: 3776
Ja....csak ezzel nem lehet ûrhajót kiemelni a mocsárból,mint Luke a Star Warsban...
    

Daty 3776 20. November 2016 18:15   reply to: 3775
Lényeg az, hogy az "erõ Veled van"!:-))
    

motorosbika 3775 20. November 2016 16:03   reply to: 3747
Nem kell félni az ezrestõl...nekem már a második van,csak a magassága zavar kicsit (174 cm vagyok) igaz a rángatás,de vissza kell kapcsolni,oszt kész,vagy lánckerékcsere....nyers?? férfiemberek vagyunk vagy mi! Ha kell kilõ mint a rakéta,általam ismert típushibája nincs,állandó kétszeméllyel,három dobozzal 6 liter körül fogyaszt nálam,de az ERÕ megvan..
    

Daty 3774 20. November 2016 11:29   reply to: 3756
Jól mondja Lecso, meg kell mérni az ütés nagyságát, mert lehet, hogy görgõzéssel mán nem lehet helyrehozni, csak egy cserével!:-(
    

Daty 3773 20. November 2016 11:26   reply to: 3761
Ispán?
    

Butcher 3772 20. November 2016 08:35   reply to: 3771
Esetleg hétfõ? Szabin vagyok. Kedden már meló, kitudja meddig. ( vendéglátás) ;)
    

lecso 3771 20. November 2016 07:07   reply to: 3766
Hozd be a MAMI-ba kedden.
    

lecso 3770 20. November 2016 07:06   reply to: 3768
Dede.
    

lecso 3769 20. November 2016 07:06   reply to: 3767
Ez konkrétan nem az :-)
    

lajostrom 3768 20. November 2016 06:45   reply to: 3761
Ne!
    

Ispan 3767 19. November 2016 21:42   reply to: 3761
Gyanús nagyon gyanús... de már egy ezressel többet mutat... :-))))
    

Butcher 3766 19. November 2016 21:12   reply to: 3765
Ilyet hol követnek el? Esetleg tudod? De gondolom ahova elvviszik ott mérnek elötte.
    

lecso 3765 19. November 2016 20:35   reply to: 3764
Így tudsz pontos adatot.
    

Butcher 3764 19. November 2016 20:09   reply to: 3762
Bocs, de nem mûszaki ember vagyok, nem igazán tudom hogy mire gondolsz.Csak centírgépen volt a kerék ott lehetett érezni hogy üt egy ponton. Nem mértük de az enyhe oldalmozgást lehetett látni.
    

Butcher 3763 19. November 2016 19:37  
Szép teljesítmény!
    

lecso 3762 19. November 2016 19:37   reply to: 3760
Nem szeretnék menni vele, elhiszem, hogy beráz.
Akkor maradjunk annyiban, hogy kicsit izé. Görgõzni kell.
    

lecso 3761 19. November 2016 19:34  
Na kinek a motorja volt egyszer?
    

Butcher 3760 19. November 2016 19:31   reply to: 3759
Kilóra? Miliméterre? Vagy mire? Menet közben nem érezni. De ha gondolod holnap ha jó idõ van félúton találkozhatunk? Azt menj vele.
    

lecso 3759 19. November 2016 19:25   reply to: 3758
Vagyis a kérdés maradt. Mennyi az ütés?
    

Butcher 3758 19. November 2016 18:43   reply to: 3757
Vagyis?
    

lecso 3757 19. November 2016 18:22  
A nem nagy ácsnál pár centi. Fõtengelynél pár század.
    

Butcher 3756 19. November 2016 16:49   reply to: 3755
Nem nagy. Van egy kicsi oldaljáték is. Rutinosabb motoros is megnézheti, pláne dl-s. Nekem nincs nagy rutinom benne.
    

lecso 3755 19. November 2016 16:27   reply to: 3754
Mennyi az az ütés? Mert gyanítom, hogy végigcsinálod a procedúrát és ugyanott leszel, ahol most...
    

Butcher 3754 19. November 2016 07:33  
Nos az eredmény a centírozásról.
A kerék nem kér súlyt, viszont üt. A gép fedelén érezni és van benne egy kis oldaljáték. A kerék tüzetes vizsgálata nem mutat javítást és festést. Görgõzni kell. Ennyi.
    

lajostrom 3753 17. November 2016 21:17   reply to: 3747
Nem szemmel láthatók a hiányosságai. Pl. a rángatás "optimatizálható", de ujjabb + liter az ára. A nyocvannál kapcsolható 6.(overdrive) még gyönyörû. Lézezik olyan amivel 120 alatt csak ötödik. Ez a fogyasztásnak "optimális". Összeségében, és röviden semmiben nem jobb a kisebbnél, sõt! Egy dologban azért elõnyös, mert teljes cucc+két személy esetén150-tõl is érezhetõen gyorsul, míg a kisebb inkább nyúlik. Autópálya územmódban nyer. Egyébként!?
    

Daty 3752 17. November 2016 18:58   reply to: 3751
Igen, valami ilyesmiket mondtak a többiek is!
    

kicsi 3751 17. November 2016 18:56   reply to: 3749
Haveromnak volt ezres DL-ja, az õ elmondása szerint 80 alatt nem tudott menni hatodikban, emiatt (is) mindig sokkal többet tankolt, egy nézelõdõs túra után, mint én az R1200 R-be.
    

Daty 3750 17. November 2016 18:42   reply to: 3748
Ez már reálisabb ár!
    

Daty 3749 17. November 2016 18:41   reply to: 3747
Az igazság az, hogy 650-esem volt, azt jobban szakértem.:-)

Az ezresre valóban mondták anno, hogy "durvább", nem olyan kezelhetõ, mint a 650.
Fogyasztása kb 1 literrel több, mint a 650-esé, vagyis olyan 6-7 lityi, csuklótól függõen.
Szervíz költsége szinte azonos a 650-esével.

Típushibáról nem tudok.

Annyit tudok, hogy én 2 évesen adtam el 24.000 km-rel, 2007-ben 1,3 MFt-ért, ehhez képest az elsõ belinkeltet 13 évesen qrva drágának tartom.

    

Flenegen 3748 17. November 2016 18:18  
http://www.kepesmotor.hu/suzuki-tura_enduro/p1710078
    

Flenegen 3747 17. November 2016 18:16   reply to: 3746
Több helyen olvastam hogy az ezres 2000-3500 rpm között esetleg rángat, de valami optimalizálóval orvosolható. Pl amire kíváncsi vagyok: fogyasztás, szervizköltség, típushiba ha van, mire figyeljünk ha nézünk egyet...
    

Daty 3746 17. November 2016 18:09   reply to: 3745
Sajnos nem ismerem.

Milyen tapasztalatra vagy kíváncsi?
    


Daty 3744 17. November 2016 17:40   reply to: 3743
Belinkeled?
    

Flenegen 3743 17. November 2016 17:14  
Az egyik haverom nézett egy 2003-as 1000-es Stromot Várpalotán. A használtauton van 1.179.000-ért. Ismeri valaki a motort, vagy mi a tapasztalat?
    

Daty 3742 16. November 2016 21:09   reply to: 3741
Na, akkor meg úgy!:-)

Bocs, 2007-ben adtam el, már pontosan nem emléxek, volt azóta pár vasam.:-)

https://www.sportmotor.hu/biker/uHKpl6Ukr1A

De annak örülök, hogy minden oké!:-)
Ha még tudok segíteni, csak írj!
    

Butcher 3741 16. November 2016 21:04   reply to: 3739
Jelentem kész! Nem kell forgatni, csak kicsavar 4x feljebb rak becsavar 4x. Azt kész!
Köszönöm még 1x! ;)
    

Daty 3740 16. November 2016 18:01   reply to: 3739
Csináld meg, biztos, hogy jó lesz!:-))
    

Butcher 3739 16. November 2016 17:59   reply to: 3738
Ok, értem. Azt hittem tegnap ( vagyis eddig a pill.) hogy semmilyen fordítós trükk nem kell. Ma hazaérek kipróbálom. ;)
    

Daty 3738 16. November 2016 17:53   reply to: 3737
Mint írtam, a plexi mögötti "pillangó alakú" mûanyag akármit kell megfordítani, és akkor kerül feljebb a plexi.
Azt hiszem, 2, vagy 4 csavar rögzít.
    

Butcher 3737 16. November 2016 17:41   reply to: 3736
180 cm vagyok, hazsfelé cseszte a fejemet a turbolencia! Köszi. Megnézem, tegnap leszedtem a plexit de nem volt lehetõség feljebb tenni.
    

Daty 3736 16. November 2016 17:05   reply to: 3731
A plekó magassága azt hiszem a 650-esnek 3, vagy 4 fokozatban állítható.
Most hol van, melyik magasságban?
Ha leveszed az elejérõl a függõleges fekete takaró mûanyagot, akkor láthatod, hogy melyik lyukban van rögzítve.
Ha magasabbra akarod, akkor a plexi levétele után a mögötte lévõ szürke, pillangó alakú mûanyagot meg kell fordítani, és akkor úgy lehet magasabbra tenni.


De egyébként a magasabbak használják a magasítót még turbulencia ellen is.


    

Zsida 3735 16. November 2016 11:36   reply to: 3734
Köszi! :) Ok, jól döntöttem. "Olyan jó, hogy már majdnem Yamaha". Szeretem, csak elõször a féket éreztem kevésnek. Éppen Yamaha után. De mér megszoktam. Na, megyek kipróbálom amit láttam.
    

Bedouin 3734 16. November 2016 11:03   reply to: 3732
2 percnél :)
https://www.youtube.com/watch?v=J5yuwkV2388
    

Zsida 3733 16. November 2016 10:55   reply to: 3732
Aha, a második nem is dl :)
    

Zsida 3732 16. November 2016 10:54   reply to: 3728
Holdnak tényleg mindenhez köze van, én már figyelem egy ideje... :) De szerintem a képek sántítanak. Kezdem megszeretni a dl-t, de szerintem egyik képen bemutatott mutatványra sem képes. Vagy csak én nem mertem elég bátran kóstolgatni.
    

Butcher 3731 16. November 2016 09:40  
Na a lámpákat át szereltem lejjebb. Viszont a plexi az kicsi. Azt lehet állítani feljebb? Vagy másikat kell venni, esetleg toldót?
    

lajostrom 3730 15. November 2016 13:42   reply to: 3728
És ezek a miilóból 2-3.
Amit én próbáltam sejtetni a vstrom túraendúró volta. Ez ugye akár kétszemélyes nagyutazást, rengeteg pakkal feltételez. Már gyári kiegészítõként is " hatalmas" bõröndök, törvényes 200 kg feletti terhelhetõség egy 60+ lóerõgyártól. Ezek nálam nem az orkönnyûséget sugalják. Lezárható a kérdés . kinek ez, kinek az.
    

Daty 3729 15. November 2016 13:33   reply to: 3728
Tökéletes válasz, képekkel illusztrálva!:-))
    

Okta 3728 15. November 2016 13:28   reply to: 3727
Biztos, hogy a Holdnak van hozzá köze: pl. ezen a képen könnyûnek tûnik http://www.motorcycle.com/images/content/Review/Wheelie.jpg míg itt nehéznek https://apairofstroms.files.wordpress.com/2014/07/stoppie.png
:-DDD
    

Daty 3727 15. November 2016 10:31  
Na, most már pontosan tudjuk, hogy könnyû a DL eleje, vagy nehéz!:-DD
    

Okta 3726 15. November 2016 10:27   reply to: 3725
Ott borul az elmélet, hogy a motorok nem maguktól gurulgatnak, hanem (ideális esetben) rajta ül a MOTOROS, kinek testsúlya és annak elhelyezése-helyezkedése nagyban tudja változtatni eme elméleti számot. :-DDD Plusz a Hold antigravitációs hatása (apály-dagály): ez persze attól is függ, hogy melyk napszakban végzed a mérést... ;)
    

cobra911 3725 15. November 2016 08:55   reply to: 3723
Nem bonyolult lemerni. Telecsapod a tankot benyaval, veszel 2 digitalis furdoszoba merleget es aladobod a ket kereknek. Azt ott leolvasott tomeg terheli az adott kereket. Ha ezeket egyenkent elosztod a ketto osszegevel, vagyis a motor teljes tomegevel, megkapod a tengelytehelest szazalekban.

A kettonek egyutt 100%-ot kell adnia. Ha nem az jon ki, akkor nem szamoltad bele a szuper hold foldon mert antigravitacios hatasat, melynek a ket bolygon mert gravitacio eredoje alapjan integralhato. Ha a gumikat a Kek Holdnal vetted a motorra, szamolj ra nyugodtan 0,0012765%-ot, mint korrelacios tenyezot :-)
    

lajostrom 3724 14. November 2016 21:44   reply to: 3723
Elméleti szám az, mondhatni vakítás.Gondolj csak bele hány és hány paraméter, beállítás változtatható még a DL -en is. Gyanítom speciális körülmények kōzött mérik, s a hétköznapi használat során ez a szám össze-vissza változik.
Valóban! Mihez képest? Könnyû is lehet.
    

Daty 3723 14. November 2016 21:28   reply to: 3722
Ezt nem tudtam, köszi!

És mivel tényekkel nem lehet vitatkozni, úgy fogalmazok, hogy nekem ez tûnt a legkönnyebb elejûnek.:-)

Így ok?

Egyébként ezeket az aránypárokat egyes típusokra hol lehet megtalálni?
    

lajostrom 3722 14. November 2016 21:19   reply to: 3721
Értem.
A szám aránypár, mely az elsõ és a hátsókerék teherviselését fejezi ki százalékban.
    

Daty 3721 14. November 2016 21:10   reply to: 3720
Nekem 3 évig volt meg, én az összes motorom közül ezt tartottam a legkönnyebb elejûnek.

Az 53-47-et nem értem, bocs.
    

lajostrom 3720 14. November 2016 21:05   reply to: 3719
Jól esik.

A könnyü a DL eleje véleménnyel óvattal- javaslom. Inkább nehéz. 53-47.
    

Daty 3719 14. November 2016 21:02   reply to: 3718
Egyetértek, az is lehet.
    

lajostrom 3718 14. November 2016 21:00   reply to: 3704
Gumi.
    

Daty 3717 14. November 2016 20:45   reply to: 3715
Igazad van, az alkohol nem oldja.
A múltkor is acetonnal mostam le.
    

Butcher 3716 14. November 2016 19:54   reply to: 3710
Köszi!
    

kawa70 3715 14. November 2016 19:43   reply to: 3713
Nitrohigitó lesz annak az orvossága meglásd:)
Alkoholt amugyis inni kell.
    

kawa70 3714 14. November 2016 19:41   reply to: 3712
Igyekszem:))
    

Daty 3713 14. November 2016 19:40   reply to: 3710
Gyere Barcikára, nekem itt mindíg leszedik róla!:-)

De amúgy valóban tesznek rá.
Az autót gumiztattam a múlt héten, b@szt@k leszedni a ragacsot.
Mndegy, majd lemosom egy kis alkohollal.
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22131
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants