Daty | 3812 | 3. Dezember 2016 20:16 | reply to: 3811 |
Nem arra gondoltam, hogy nem írhatunk bármit, hanem arra, hogy nem kellene szembeállítani a kettõt, mert szerintem a topicnak nem errõl kellene szólnia. |
lecso | 3811 | 3. Dezember 2016 19:59 | reply to: 3809 |
Nem nagy baj, gyakorlatilag bármit irkálhatunk, a modik felszívódtak.
|
lecso | 3810 | 3. Dezember 2016 19:58 | reply to: 3808 |
Pont az, amit többször leírtunk már. 3000 alatt lehetetlen, 5000 felett értelmetlen használni. Annyit kell rajta váltogatni, mint egy japó belpiacos sornégy 250-esen. Nálam ennyi. Fogyasztása nekem 5 felett kicsivel megállt. |
Daty | 3809 | 2. Dezember 2016 19:39 |
Úgy csendben megjegyezném, hogy a topic "címe" az valóban "V-Stromos ismerkedõs", nem Pedig "650 VS 1000". |
rollerka | 3808 | 2. Dezember 2016 19:27 | reply to: 3801 |
szia, Mi nem tetszett az ezresben? (tényleg kíváncsi vagyok..) |
lajostrom | 3807 | 2. Dezember 2016 19:08 | reply to: 3806 |
Kōszönöm! Félek inkább te érted félre. Senki nem ócsárólta , (szarozta le) az ezrest, kivéve aki védte. Keménykedésrõl szó általam nem esett, csak aki attól kemény ha ezresen ül. A békés egymásmellett élést javasohatnám én is - nem gondolod? |
motorosbika | 3806 | 2. Dezember 2016 18:42 | reply to: 3803 |
Valamit félreértettél...magam és azt hiszem más 1000-es tulaj nevében is mondhatom,nem "keménykedni" akarunk,csupán nekünk EZ kellett...és nem szeretném ha úgy folytatódna a történet,hogy egymás torkának esik a két tábor!Mindenkinek a saját gépe a kedvenc,és ez így van jól...
|
kmenyus | 3805 | 1. Dezember 2016 11:45 | reply to: 3799 |
Mire gyenge? Mi nagyon sokszor ketten megyünk, dobozokkal, messzire. Nem gyenge. Az tény, hogy elõtte az ezressel könnyebb volt elõzni. Meg, hogy az ezres az erõsebb. De szerintem két személlyel sem gyenge a 650. Csupán gyengébb :-) Egyébként ha sok pénzem lenne, akkor lehet, hogy az új ezrest venném. Mert az is kezesbárány lett. |
lajostrom | 3803 | 30. November 2016 21:27 | reply to: 3802 |
Háát?! A vélemények itt és most nem oszlanak meg. Aki mellette és aki ellene szól ugyanazt állítja. Ellenõrihetõ. Sõt! Kijelenthetõ: az ezres ( fõként az újabb, de a másik is) egy kitûnõ motor. A felsorolt jelenségek egyik tipusnál nem ismert, a másiknál igen. Ettól még bárki leteheti voksát egyikre-másikra. Aki attól "kemény" hogy ezrese van tegye. Sok embert ismerek aki "kicsivel" mutatna utat. És hallgat. |
Daty | 3802 | 30. November 2016 21:08 |
Szerintem nem baj az, hogy megoszlanak a vélemények. Ha mindenki 650-eset venne, mi lenne az ezressel? És ha mindenki 1.000-est venne, mi lenne a hat ötvenessel? |
lecso | 3801 | 30. November 2016 20:51 | reply to: 3794 |
Motoroztam eleget ezressel, most május óta 650. Nyilván van az a pénz, amit rá kellene fizetnie egy ezres tulajának, hogy cserére álljak... |
Matyó | 3799 | 30. November 2016 04:13 | reply to: 3794 |
Ezt már nem bírtam ki , hogy ne szóljak hozzá! Nekem 2008 óta van V-Srom DL 650 em nem tudom milyen lehet az ezres de Én ezzel tökéletesen meg vagyok elégedve. Sok szép helyre elvitt. Ez egy könnyû jól kehkezelhetõ kis masina de ami igaz az igaz tudni kell vele motorozni. Én csak magam megyek sokszor 3 doboz így jó, két személyre valóban gyenge arra Én sem ajánlom. Elõtte Yamaha DragStar 650 - esem volt hát ahhoz képest nagyon jó persze azt is szerettem de az nem túrázásra való, ép úgy mint van mellette egy 250-es Burgman -on az sem. |
ColargoTJ | 3798 | 29. November 2016 15:48 |
"Ha azt is figyelné a motoros ember akkor nem rángatna a motorja." Hát akkor már régen baj van, ha erre a mûszerre kell hagyatkoznia! :) Ha nem érzi a gép minden rezdülését! :) |
Daty | 3797 | 28. November 2016 21:12 | reply to: 3796 |
Nekem tetszik!:-) Csak akik elõször olvasnak azoknak lehet kicsit "fura".:-)) |
ironist | 3794 | 28. November 2016 20:46 |
Élvezettel olvastam a 650 vs. 1000 hsz.okat. Fõleg azokat, ahol a 650 tulaj magyarázza, miért is szar a nagy és miért jó a kicsi. Eddig ezt csak a kispöcsüekrõl szóló viccekben láttam. A "80-nál 6.ban rángat" is a kedvenceim közt van. Az a motoros, aki nem ismeri a motorjának a nyomaték és teljesítmény görbéjét, az ettõl még cifrább dolgokra is képes. Pl.valszeg fejbõl rajzolja a fogyasztási görbét. Hangra és sebességre a Rokker Zsolti nagymamája vált a kerekes szatyorján. Az ilyennek egy robogó CVT-vel igazi megváltás. No rángatás, no 6. A seb. mérõ mûszerrel azonos nagyságú, de legalább olyan fontosságú másik mûszer(nem messze az elõbb említettõl) a ford.szám érõ!!! Ha azt is figyelné a motoros ember akkor nem rángatna a motorja. Aki halad, az figyel, aki ballag az csak úgy van. Ki-mit élvez. Az ezres egy rakoncátlan, agilis, erõs kezet, tartást kívánó, zabolátlan, de nem zabolázhatatlan motor. Akinek bejön az szereti. Akinek nem, az visszaléphet egy osztályt, nem szégyen. Egyszer én is motoroztam 650-nel, tényleg jó, olyan, mint egy V-strom light. Szemmel látható hiányossága a 650-nek csak az 1 db hiányzó kipuff, a nem látható az a -30-35 le,- 30-35 Nm. Másik, a fogyasztás. Akik 2-3 millás motorokon élvezkednek azoknak vajon miért oly életbevágóan fontos, hogy 2 decivel kevesebbet fogyasszon a motorjuk. Brénövelõ hatását nem ismerem, de én személy szerint nem kerülök orgazmumus közeli állapotban, ha vmivel kevesebbet kajol a motorom, bár igaz, nem is nézem. Azt sem kétlem, hogy az ezres V-strom sokkal többet fogyaszt, mint a R1200R. Mondjuk a "sokkal" ebben az esetben egy számomra meghatározhatatlan, de nagyot mondó jelzõ, nem kétlem, bár sokkot nem okoz. Én szeretem az ezres, V-stromom (K3), ajánlom a MOTOROZNI vágyóknak. |
Flenegen | 3791 | 22. November 2016 21:17 |
Sajnos ez a bajom Nekem is. A jelenelg használt 850-es TDM utódját keresem, legalábbis nézegetem. A lehetséges utódok között az 1000-es V-strom is ott van a Varadero a TDM900 s a GS1200 mellett. Sajnos a GS ára nagyon magas, meg a japán gépekhez húz a szívem. A TDM a szívem csücske ami érthetõ, de vágyom egy igazi túraendurora. Ott meg csak a szuperhármas jöhet szóba. |
Daty | 3789 | 22. November 2016 20:46 | reply to: 3788 |
Érdekes, hogy sokan "visszafelé" váltanak. Mikor nekem a 650-es volt meg, bár mit megadtam volna egy ezresért, ha nem lett volna magas! |
ColargoTJ | 3788 | 22. November 2016 20:36 |
Én szintén négy év után cseréltem le az ezrest egy 650-re. Megmondom õszintén, hogy a tetemes árkülönbség is befolyásolt, az új motor vételnél. Nekem nem volt gond az alacsony fordulaton rángatás, miután Gipro és Power Commander került bele, de kis sebességél, visszafordítóknál kellett vele gépészkednem rendesen. A régit is nagyon szerettem, de ezt a kicsit egyenesen imádom! :) |
lajostrom | 3785 | 22. November 2016 17:18 | reply to: 3784 |
Szerintem majd'mindenkinek bõven elég az ereje. Azoknak kevés akik nem arra használják amire való. Az emlitett kûlönbség -ismereteim szerint- pont akét említett tipus között a legnagyobb, valõszinüleg tavaszig. akkor még nagyobb lesz, remélem. Leshetjúk a még ujjabbat.
|
kmenyus | 3784 | 22. November 2016 16:54 |
Én régi ezresrõl váltottam új 650-esre. Négy évig nyúztam, szerettem, de nem tetszett a nyersessége és az, hogy alacsony fordulaton rángatott, sokat kellett váltogatni. A 650-es egy igazi kezesbárány hozzá képest. Az tény, hogy utassal és feldobozolva nem olyan erõs, de nekem bõven megfelel az ereje.
|
endre55 | 3782 | 22. November 2016 10:23 | reply to: 3747 |
Hali! Nem tudom a régebbi 1000-esek rángattak-e, meg 6. ban 80 hogyan ment, nekem 2015-ös gyártású a masina, ha megengeditek leírom a tapasztalataimat vele kapcsolatban. Szóval, én egy Versys 1000-rõl pattantam át(118LE), sor4 stb. annál valóban nem okozott gondot 80ról 6.-ban szaggatta az aszfaltot. A V Strom 1000 nél meg kellett szoknom a V2-t, nyersebb járás, és igen, vissza kell kapcsolni, ha gyorsítani akarsz. Nekem már az újdonság volt, hogy városban váltogatni kell. Elõször ez negatív volt, aztán egy idõ után, kb. 2hét megszoktam, hogy ez ilyen, és elkezdtem élvezni, hogy úgy mondjam rákaptam a V2 ízére, ráéreztem hogy ez a motor 10kg-val könnyebb, emiatt könnyebben manõverezhetõ, azóta túl vagyok vele egy Korzikai túrán, és igazán megszerettem. Azt szoktam mondani, hogy a Versys jobb motor, de a DL 1000-et jobban élvezem. A fogyasztás, az tényleg annyi amennyi, egy cseppel sem eszik kevesebbet a Kawánál. Nekünk a túra alatt, full dobozok 2személy+ pálya 130-150 olyan 5,8-6,2-re jött ki, ami szerintem teljesen rendben van. Szeretem a hydro kuplungot, jó a mûszerfala, kedvencem a feszkijelzõ. Szóval szerintem egy kiváló motorka. |
lajostrom | 3781 | 20. November 2016 21:11 | reply to: 3780 |
Mûködteti. Pedig az a hír járta elcseréli díványra. Oszt még se, eddig.
|
Daty | 3778 | 20. November 2016 19:26 | reply to: 3777 |
Annyira nem jellemzõ az ûrhajókra, hogy lerobbannak a mocsárban, úgy, hogy rá se fütty!:-))
|
motorosbika | 3777 | 20. November 2016 18:51 | reply to: 3776 |
Ja....csak ezzel nem lehet ûrhajót kiemelni a mocsárból,mint Luke a Star Warsban...
|
motorosbika | 3775 | 20. November 2016 16:03 | reply to: 3747 |
Nem kell félni az ezrestõl...nekem már a második van,csak a magassága zavar kicsit (174 cm vagyok) igaz a rángatás,de vissza kell kapcsolni,oszt kész,vagy lánckerékcsere....nyers?? férfiemberek vagyunk vagy mi! Ha kell kilõ mint a rakéta,általam ismert típushibája nincs,állandó kétszeméllyel,három dobozzal 6 liter körül fogyaszt nálam,de az ERÕ megvan..
|
Daty | 3774 | 20. November 2016 11:29 | reply to: 3756 |
Jól mondja Lecso, meg kell mérni az ütés nagyságát, mert lehet, hogy görgõzéssel mán nem lehet helyrehozni, csak egy cserével!:-(
|
Butcher | 3772 | 20. November 2016 08:35 | reply to: 3771 |
Esetleg hétfõ? Szabin vagyok. Kedden már meló, kitudja meddig. ( vendéglátás) ;)
|
Ispan | 3767 | 19. November 2016 21:42 | reply to: 3761 |
Gyanús nagyon gyanús... de már egy ezressel többet mutat... :-))))
|
Butcher | 3766 | 19. November 2016 21:12 | reply to: 3765 |
Ilyet hol követnek el? Esetleg tudod? De gondolom ahova elvviszik ott mérnek elötte.
|
Butcher | 3764 | 19. November 2016 20:09 | reply to: 3762 |
Bocs, de nem mûszaki ember vagyok, nem igazán tudom hogy mire gondolsz.Csak centírgépen volt a kerék ott lehetett érezni hogy üt egy ponton. Nem mértük de az enyhe oldalmozgást lehetett látni.
|
lecso | 3762 | 19. November 2016 19:37 | reply to: 3760 |
Nem szeretnék menni vele, elhiszem, hogy beráz. Akkor maradjunk annyiban, hogy kicsit izé. Görgõzni kell. |
Butcher | 3760 | 19. November 2016 19:31 | reply to: 3759 |
Kilóra? Miliméterre? Vagy mire? Menet közben nem érezni. De ha gondolod holnap ha jó idõ van félúton találkozhatunk? Azt menj vele.
|
Butcher | 3756 | 19. November 2016 16:49 | reply to: 3755 |
Nem nagy. Van egy kicsi oldaljáték is. Rutinosabb motoros is megnézheti, pláne dl-s. Nekem nincs nagy rutinom benne.
|
lecso | 3755 | 19. November 2016 16:27 | reply to: 3754 |
Mennyi az az ütés? Mert gyanítom, hogy végigcsinálod a procedúrát és ugyanott leszel, ahol most...
|
Butcher | 3754 | 19. November 2016 07:33 |
Nos az eredmény a centírozásról. A kerék nem kér súlyt, viszont üt. A gép fedelén érezni és van benne egy kis oldaljáték. A kerék tüzetes vizsgálata nem mutat javítást és festést. Görgõzni kell. Ennyi. |
lajostrom | 3753 | 17. November 2016 21:17 | reply to: 3747 |
Nem szemmel láthatók a hiányosságai. Pl. a rángatás "optimatizálható", de ujjabb + liter az ára. A nyocvannál kapcsolható 6.(overdrive) még gyönyörû. Lézezik olyan amivel 120 alatt csak ötödik. Ez a fogyasztásnak "optimális". Összeségében, és röviden semmiben nem jobb a kisebbnél, sõt! Egy dologban azért elõnyös, mert teljes cucc+két személy esetén150-tõl is érezhetõen gyorsul, míg a kisebb inkább nyúlik. Autópálya územmódban nyer. Egyébként!?
|
kicsi | 3751 | 17. November 2016 18:56 | reply to: 3749 |
Haveromnak volt ezres DL-ja, az õ elmondása szerint 80 alatt nem tudott menni hatodikban, emiatt (is) mindig sokkal többet tankolt, egy nézelõdõs túra után, mint én az R1200 R-be.
|
Daty | 3749 | 17. November 2016 18:41 | reply to: 3747 |
Az igazság az, hogy 650-esem volt, azt jobban szakértem.:-) Az ezresre valóban mondták anno, hogy "durvább", nem olyan kezelhetõ, mint a 650. Fogyasztása kb 1 literrel több, mint a 650-esé, vagyis olyan 6-7 lityi, csuklótól függõen. Szervíz költsége szinte azonos a 650-esével. Típushibáról nem tudok. Annyit tudok, hogy én 2 évesen adtam el 24.000 km-rel, 2007-ben 1,3 MFt-ért, ehhez képest az elsõ belinkeltet 13 évesen qrva drágának tartom. |
Flenegen | 3747 | 17. November 2016 18:16 | reply to: 3746 |
Több helyen olvastam hogy az ezres 2000-3500 rpm között esetleg rángat, de valami optimalizálóval orvosolható. Pl amire kíváncsi vagyok: fogyasztás, szervizköltség, típushiba ha van, mire figyeljünk ha nézünk egyet...
|
Daty | 3746 | 17. November 2016 18:09 | reply to: 3745 |
Sajnos nem ismerem. Milyen tapasztalatra vagy kíváncsi? |
Flenegen | 3745 | 17. November 2016 17:51 |
http://new.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/dl_1000/suzuki_dl_1000-10214145
|
Flenegen | 3743 | 17. November 2016 17:14 |
Az egyik haverom nézett egy 2003-as 1000-es Stromot Várpalotán. A használtauton van 1.179.000-ért. Ismeri valaki a motort, vagy mi a tapasztalat?
|
Daty | 3742 | 16. November 2016 21:09 | reply to: 3741 |
Na, akkor meg úgy!:-) Bocs, 2007-ben adtam el, már pontosan nem emléxek, volt azóta pár vasam.:-) https://www.sportmotor.hu/biker/uHKpl6Ukr1A De annak örülök, hogy minden oké!:-) Ha még tudok segíteni, csak írj! |
Butcher | 3741 | 16. November 2016 21:04 | reply to: 3739 |
Jelentem kész! Nem kell forgatni, csak kicsavar 4x feljebb rak becsavar 4x. Azt kész! Köszönöm még 1x! ;) |
Butcher | 3739 | 16. November 2016 17:59 | reply to: 3738 |
Ok, értem. Azt hittem tegnap ( vagyis eddig a pill.) hogy semmilyen fordítós trükk nem kell. Ma hazaérek kipróbálom. ;)
|
Daty | 3738 | 16. November 2016 17:53 | reply to: 3737 |
Mint írtam, a plexi mögötti "pillangó alakú" mûanyag akármit kell megfordítani, és akkor kerül feljebb a plexi. Azt hiszem, 2, vagy 4 csavar rögzít. |
Butcher | 3737 | 16. November 2016 17:41 | reply to: 3736 |
180 cm vagyok, hazsfelé cseszte a fejemet a turbolencia! Köszi. Megnézem, tegnap leszedtem a plexit de nem volt lehetõség feljebb tenni.
|
Daty | 3736 | 16. November 2016 17:05 | reply to: 3731 |
A plekó magassága azt hiszem a 650-esnek 3, vagy 4 fokozatban állítható. Most hol van, melyik magasságban? Ha leveszed az elejérõl a függõleges fekete takaró mûanyagot, akkor láthatod, hogy melyik lyukban van rögzítve. Ha magasabbra akarod, akkor a plexi levétele után a mögötte lévõ szürke, pillangó alakú mûanyagot meg kell fordítani, és akkor úgy lehet magasabbra tenni. De egyébként a magasabbak használják a magasítót még turbulencia ellen is. |
Zsida | 3735 | 16. November 2016 11:36 | reply to: 3734 |
Köszi! :) Ok, jól döntöttem. "Olyan jó, hogy már majdnem Yamaha". Szeretem, csak elõször a féket éreztem kevésnek. Éppen Yamaha után. De mér megszoktam. Na, megyek kipróbálom amit láttam.
|
Bedouin | 3734 | 16. November 2016 11:03 | reply to: 3732 |
2 percnél :) https://www.youtube.com/watch?v=J5yuwkV2388 |
Zsida | 3732 | 16. November 2016 10:54 | reply to: 3728 |
Holdnak tényleg mindenhez köze van, én már figyelem egy ideje... :) De szerintem a képek sántítanak. Kezdem megszeretni a dl-t, de szerintem egyik képen bemutatott mutatványra sem képes. Vagy csak én nem mertem elég bátran kóstolgatni.
|
Butcher | 3731 | 16. November 2016 09:40 |
Na a lámpákat át szereltem lejjebb. Viszont a plexi az kicsi. Azt lehet állítani feljebb? Vagy másikat kell venni, esetleg toldót?
|
lajostrom | 3730 | 15. November 2016 13:42 | reply to: 3728 |
És ezek a miilóból 2-3. Amit én próbáltam sejtetni a vstrom túraendúró volta. Ez ugye akár kétszemélyes nagyutazást, rengeteg pakkal feltételez. Már gyári kiegészítõként is " hatalmas" bõröndök, törvényes 200 kg feletti terhelhetõség egy 60+ lóerõgyártól. Ezek nálam nem az orkönnyûséget sugalják. Lezárható a kérdés . kinek ez, kinek az. |
Okta | 3728 | 15. November 2016 13:28 | reply to: 3727 |
Biztos, hogy a Holdnak van hozzá köze: pl. ezen a képen könnyûnek tûnik http://www.motorcycle.com/images/content/Review/Wheelie.jpg míg itt nehéznek https://apairofstroms.files.wordpress.com/2014/07/stoppie.png :-DDD |
Daty | 3727 | 15. November 2016 10:31 |
Na, most már pontosan tudjuk, hogy könnyû a DL eleje, vagy nehéz!:-DD
|
Okta | 3726 | 15. November 2016 10:27 | reply to: 3725 |
Ott borul az elmélet, hogy a motorok nem maguktól gurulgatnak, hanem (ideális esetben) rajta ül a MOTOROS, kinek testsúlya és annak elhelyezése-helyezkedése nagyban tudja változtatni eme elméleti számot. :-DDD Plusz a Hold antigravitációs hatása (apály-dagály): ez persze attól is függ, hogy melyk napszakban végzed a mérést... ;)
|
cobra911 | 3725 | 15. November 2016 08:55 | reply to: 3723 |
Nem bonyolult lemerni. Telecsapod a tankot benyaval, veszel 2 digitalis furdoszoba merleget es aladobod a ket kereknek. Azt ott leolvasott tomeg terheli az adott kereket. Ha ezeket egyenkent elosztod a ketto osszegevel, vagyis a motor teljes tomegevel, megkapod a tengelytehelest szazalekban. A kettonek egyutt 100%-ot kell adnia. Ha nem az jon ki, akkor nem szamoltad bele a szuper hold foldon mert antigravitacios hatasat, melynek a ket bolygon mert gravitacio eredoje alapjan integralhato. Ha a gumikat a Kek Holdnal vetted a motorra, szamolj ra nyugodtan 0,0012765%-ot, mint korrelacios tenyezot :-) |
lajostrom | 3724 | 14. November 2016 21:44 | reply to: 3723 |
Elméleti szám az, mondhatni vakítás.Gondolj csak bele hány és hány paraméter, beállítás változtatható még a DL -en is. Gyanítom speciális körülmények kōzött mérik, s a hétköznapi használat során ez a szám össze-vissza változik. Valóban! Mihez képest? Könnyû is lehet. |
Daty | 3723 | 14. November 2016 21:28 | reply to: 3722 |
Ezt nem tudtam, köszi! És mivel tényekkel nem lehet vitatkozni, úgy fogalmazok, hogy nekem ez tûnt a legkönnyebb elejûnek.:-) Így ok? Egyébként ezeket az aránypárokat egyes típusokra hol lehet megtalálni? |
lajostrom | 3722 | 14. November 2016 21:19 | reply to: 3721 |
Értem. A szám aránypár, mely az elsõ és a hátsókerék teherviselését fejezi ki százalékban. |
Daty | 3721 | 14. November 2016 21:10 | reply to: 3720 |
Nekem 3 évig volt meg, én az összes motorom közül ezt tartottam a legkönnyebb elejûnek. Az 53-47-et nem értem, bocs. |
lajostrom | 3720 | 14. November 2016 21:05 | reply to: 3719 |
Jól esik. A könnyü a DL eleje véleménnyel óvattal- javaslom. Inkább nehéz. 53-47. |
Daty | 3717 | 14. November 2016 20:45 | reply to: 3715 |
Igazad van, az alkohol nem oldja. A múltkor is acetonnal mostam le. |
kawa70 | 3715 | 14. November 2016 19:43 | reply to: 3713 |
Nitrohigitó lesz annak az orvossága meglásd:) Alkoholt amugyis inni kell. |
Daty | 3713 | 14. November 2016 19:40 | reply to: 3710 |
Gyere Barcikára, nekem itt mindíg leszedik róla!:-) De amúgy valóban tesznek rá. Az autót gumiztattam a múlt héten, b@szt@k leszedni a ragacsot. Mndegy, majd lemosom egy kis alkohollal. |