Powerslave | 837 | 1. Dezember 2016 21:47 | reply to: 836 |
cmsnl.com-on csak a gyári oldaltámasz van horror pénzért, de valahol láttam középállványt is, igaz, ott nem rémlik, hogy lettek volna mûszaki részletek. Ha visszalapozol a 437-es, 420-as hozzászólásokig, ott azért akad minimális diskurzus a témában. Van tag az oldalon, aki legyártja neked igény szerint. |
Tomi1 | 836 | 28. November 2016 14:00 |
Nincs valakinek véletlenül felesleges központi kitámasztója? Ha valaki tudna egy méretezett rajzot küldeni azt is megköszönném! |
Powerslave | 835 | 26. November 2016 18:28 | reply to: 834 |
Jogos, hülye vagyok :D Nézd el, nemrég keltem, elcsúszott a tegnapi nap - és sajna nem piálni voltam ;) Viszont a gyûrû (látszólag) ott van a képen, csak nem a helyén. :) |
Powerslave | 833 | 26. November 2016 17:40 | reply to: 832 |
Ott figyel a hengerben. Viszont mintha némi karist is csücsülne mellette, ami minden, csak nem jó jel. Ráadásul ha karist, akkor elég jólfejlett; ilyen méretekben már elõferdülhet, hogy kukás a henger. Ha ez igaz, akkor még ennél is nagyobb gond, hogy csak a jóstön tudja, mi verte szét, így meg a vacsiúj szettet is megeheti.
|
petya89 | 832 | 25. November 2016 22:41 | reply to: 821 |
Norbi175 Nem tudom hogy észrevetted e már,de tisztán látszik hogy nincs rajta a dugattyún a felsõ gyûrû! Kellõ kompresszió nélkül nem fog indulni! |
Tomi1 | 831 | 22. November 2016 07:53 | reply to: 830 |
Köszönöm, már megtaláltuk a hibát. A villogórelét kellett cserélni, mert elõtte led-es indexek voltak fenn és a normálisat ez nem tudta kezelni. Az izzókkal is kellett játszani, mert a villogás szám az egyik relével kb. 40/perc volt, a másikkal 200/perc. A gyorsabbat hagytuk és a hátsó "égõket" cseréltük 3-ról 16 W-osra. Így most minden tökéletes :-) |
Powerslave | 830 | 22. November 2016 01:50 | reply to: 827 |
Nekem még az XR1-en volt anno ilyen jellegû problémám, ott a forrás az volt, hogy a megszakító nem kapott megfelelõ terhelést (túl kicsi volt az áramkör ellenállása). Multiméterrel érdemes lehet körbenyúlkálni, hátha kiderül valami. |
Niko | 829 | 2. November 2016 09:01 |
kleali | 828 | 1. November 2016 08:54 | reply to: 827 |
Hali, valószínû valahol a közös test pont szakadt fel. Ekkor szokott együtt mûködni a bal és a jobb oldali is. Vagy elöl vagy hátul. Ezeket nézzétek meg.
|
Tomi1 | 827 | 31. Oktober 2016 20:43 |
Sziasztok! A fiam vett egy KLE 500-ast, amin az index rendetlenkedik. Mindegy milyen irányba kapcsolunk, nem villog csak világít és az ellenkezõ oldali indexek is halványan világítanak. Hol kellene keresnünk a hibát? Ha valakinek van ötlete, ossza meg velünk! |
kawa550 | 826 | 30. Oktober 2016 20:35 | reply to: 825 |
Pedig de. :))))) A gyújtáskábelrõl vett jel alapján a stroboszkóp lámpa mindig csak a gyújtás pillanatában villan fel, így a mûködés közben gyorsan forgó lendkerék/jeladó tárcsa jelölése állónak tûnik és pontosan látni a fix jelöléshez képest. |
Powerslave | 825 | 30. Oktober 2016 16:23 | reply to: 824 |
Nice :) (Nem oszcilloszkóppal nézted meg véletlenül? :D A strobi nekem valahogy nem illik a képbe) |
kleali | 824 | 27. Oktober 2016 21:20 |
Sziasztok! Sikerült megjavítanom a mocit. Emlékeztek még, alapjáraton kopogó hangja volt. Csak az utókor kedvéért leírom mi volt a helyzet. Túl nagy elõgyújtásra gyanakodtam, megnéztem stroboszkóppal, jónak tûnt. Ekkor a karbi lett gyanús. Szerencsére még mielõtt leszedtem volna a karbit megnéztem a két szívótorokból menõ csövet. A bal hengerbõl az ac pumpába megy a vákuum, a jobb hengerbõl egy váltó szelepbe. Megszívtam a csõ végét és jött át a levegõ belõle. A benne lévõ membrán szakadt át, így fals levegõt kapott a henger, elszegényedett a keverék. A bal henger meg erõsebben dolgozott hogy megmaradjon az alapjárati fordulatszám.. Szétkaptam, pillragasztóval megragasztottam, összeraktam és jobb lett mint új korában. A ragasztó egyenlõre bírja, de rendelek egy ilyen szelepet... |
Powerslave | 823 | 24. Oktober 2016 18:27 | reply to: 821 |
Jó kérdés, így hirtelen. Az égéshez üzemanyag kell, oxigén (levegõ), kompresszió és szikra. Ha nem indul, akkor valamelyik - valamilyen okból - hiányzik, vagy nem elégséges. Üzemanyag áramlik? Légszûrõ? Becsavarva nem testel le valahol a kábel vagy a gyertya? Falsot nem szív? Minden fúvóka (kiváltképp alapjárati) okés? Nem túl szegény? Nem túl dús? Átfordulni, gondolom, átfordul, különben már észrevetted volna, hogy besült. Pöffen? Vagy semmi? Húzásra sem indul már? Karbit hogyan/mivel tisztítottad? |
Powerslave | 822 | 24. Oktober 2016 18:21 | reply to: 820 |
Nem hiszem, hogy gond lesz vele, más sem nagyon panaszkodott még rá - legalábbis nekem nem. :)
|
Norbi175 | 821 | 23. Oktober 2016 10:39 |
manncsa | 820 | 21. Oktober 2016 19:33 |
kínai JP moto-t vettem 9000-ért 160 as inditóáram, remélem beválik
|
Powerslave | 819 | 21. Oktober 2016 11:55 | reply to: 818 |
mindenképpen gondozásmentes legyen, mert nyilván nem akarsz desztvizet utánatöltögetni. 12-ért kapsz Vartát, nekem az van, még a Karasnánál vettem, de tulajdonképpen teljesen mindegy milyen, amíg nem a kínai vegyesboltban veszel valami hulladékot. A Yuasa egy kicsivel combosabb a Vartánál, 150 helyett 180 Amper indítóáramot tud leadni, viszont másfélszer annyiba is kerül. Nem rocket science, vegyél akármit :) |
Powerslave | 817 | 19. Oktober 2016 12:48 | reply to: 816 |
Ó, ez megnyugtató. Nem gondoltam volna, mert amikor nekem akkugond volt, akkor csak kattant egyet, aztán csend.
|
manncsa | 816 | 19. Oktober 2016 12:27 |
Hahó. Már pöfög a gép, szerencsére csak akku probléma volt.Megbikázni nem tudtam mert hozzáférhettelen helyen van az a k.va akksi az autómban(szerencsére mert állítólag tönkretehettem volna a fesz szabályozót). Kértem egy akkut kölcsön egy TL1000bõl egybõl beröffent. Azt hiszem viszem muterhoz a fûtött garázsba :)
|
kleali | 815 | 18. Oktober 2016 20:48 | reply to: 814 |
Néha elkap az esõ és együtt ázunk... Holnap ránézek a csatira hátha van valami ázásnyom...
|
Powerslave | 814 | 18. Oktober 2016 19:35 | reply to: 813 |
Elsõ blikkre én is a CDI-t, vagy esetleg egy elmászott vezérlést gyanúsítanék, de nem vagyok szakember. Ha a jeladó ellenállása túl kicsi, az árulkodó jel lehet, de nincs tippem mi okozhatja. Nem ázott be? |
kleali | 813 | 17. Oktober 2016 21:32 |
Sziasztok! Van valami tippetek hogy mitõl lehet hogy dízeles lett a mocim alapjárata. Erõsen kopogó benzinszagú kipufogógázzal. A gyertyákat megnéztem - feketék. rendesen indul, nagyobb fordulatszámon nincs észrevehetõ gond. Túl nagy elõgyújtásra gondoltam, leszedtem a jeladós oldalt ahol minden épnek tûnik. A jeladót 110 Ohmnak mértem. A doksi szerint 113-128 Ohmig jó. Helyérõl elmozdítani nem lehet. Menetzárlatra gondoljak vagy a vezérlõ zakkanhatott meg? Köszi a válaszokat.
|
Powerslave | 812 | 16. Oktober 2016 01:34 |
Hú, györökök, ennyi mindent én már nem tudok ma egy svungra elolvasni, de ha az a helyzet, mint a videón, akkor ez bendix lesz: Nem is kap rá a koszorúra a fogaskerék.
|
Mecsekkawa | 811 | 15. Oktober 2016 19:24 | reply to: 810 |
Valóban CDI :) és a relé kattog. Amíg az ember bõszen nyekteti, addig szaporán és ahogy a nyektetéstõl merül az akkumulátor egyre vérszegényebben. Aztán az ember feltölti az akkut, szaporán nyektet aztán megint lassabban. Aztán elviszi a szerelõhöz, aki megcsinálja, amiinek örülünk, aztán kifizetjük, aminek õ örül :) Mivel a kattogás az ülés helyérõl jött én is elektromos hibára gondoltam, de végül is nem az lett belõle. |
kawa550 | 810 | 15. Oktober 2016 16:57 | reply to: 806 |
Szigorúan csak mûszaki oldalon haladva, rossz szándék nélkül: Az ECU egy motorvezérlõ számítógép, ami eléggé unatkozna a karburátoros kle-ben, mivel nem igen van ott vezérelhetõ befecskendezés. Szóval legyen inkább CDI box, de az is lényegtelen, mert mindkettõ mozgó alkatrész nélküli elektromos kütyü, legtöbbször egy mûgyantával kiöntött dobozkában, így semmiféle hang kiadására nem képes. Max füst tud belõle kijönni, ami azt bizonyítja, hogy füsttel mûködik, mert ha az kijön belõle, akkor nem müxik tovább. :))))) Viszont van ott egy relé az önindítónak, ami ugye elég komoly áramfelvétellel müxik, így nem célszerû a kormány kis kapcsolójáról mûködtetni, tehát betesznek egy relét. Ez, mikor indítasz, behúz egy elektromágnest és ezzel kapcsolja az önindító vezetékét, ilyenkor hallani egy kattanást. Ha gyenge az akku, akkor ezt a relét még behúzza, megvan a katt, de aztán az önindító áramfelvétele úgy leszívja a gyenge akkut egy pillanat alatt, hogy már a relét sem tudja behúzva tartani, kienged, önindító szál megszakad, újra van elég áram a relé behúzásához, újra kattanik, újra leszívja az önindító és ez a körforgás ismétlõdik míg el nem engeded a gombot, akár 8-10x is másodpercenként. Így lesz a kattanásokból jól hallható kerregés. Ettõ függetlenül még akár a szabadonfutó is lehet, de az azért jól hallható hogy honnan jön kb a hang, az ülés alól vagy a blokk felõl. |
Mecsekkawa | 809 | 15. Oktober 2016 13:47 |
Itt jól látszanak azok a görgök, amik el voltak kopva nálam http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/88AAAOSwf-VWWENO/s-l225.jpg
|
Mecsekkawa | 808 | 15. Oktober 2016 13:42 | reply to: 807 |
Csak felhasználó vagyok, nem szerelõ :) A szabadonfutó tulajdonképp egy kuplung (https://www.motorcyclespareparts.eu/App_Themes/VDM/Catalog/Kawasaki/Offroad/CE_3123_1.jpg) ami idõvel megkophat és nem tudja rendesen megforgatni a motort. A szerelõm meg tudta javítani, de megküzdött vele, általában cserés és nem is két fillér. Mivel tönkremenõs alkatrész nem nagyon láttam bontottat sem reális áron. Szóval mindenképp nézzen rá szerelõ. Ha van valaki, aki megtolná érdemes lenne talán megpróbálni betolni, én dombon lakok úgyhogy könnyen "begurultam".
|
manncsa | 807 | 15. Oktober 2016 09:46 | reply to: 806 |
megprobálja átforditani, picit sikerül is de aztán jön a kerregés. megpróbálom ma megbikázva. a szabadonfutón mi tud elromlani? javitható?
|
Mecsekkawa | 806 | 15. Oktober 2016 08:59 |
Szia! Ha van multimétered mérj rá az aksira. De, nem elkeserítésként, amikor nekem ugyanezt csinálta akkor a az önindító szabadonfutója romlott el. Még az ECU is ugyanígy kerregett. A bal deknin van egy nagy mûanyag csavar, ha azt kicsavarod látod a fõtengely (pongyola voltam) végét és ott látni fogod, hogy átfordítja-e. Valószínûleg nem... |
Kawakarika | 805 | 14. Oktober 2016 22:37 | reply to: 803 |
Ha nem volt rendesen feltöltve,és amúgy is gyengélkedik,a hideg is leszívhatja,bár még mínuszok sem voltak. Mérd meg,vagy tedd fel töltõre.Az enyém télen csepptöltõn van. |
kawa550 | 804 | 14. Oktober 2016 22:33 | reply to: 803 |
Szinte biztos hogy az. Én tegnap bikáztam meg a gpz-t, mert olyan régen állt, hogy mire felpumpálta a karbit, addig le is merült. Autóról simán lehet(szerencsére a gpz-n jó helyen van, ülést elég levenni és mehet), arra viszont figyelni kell, hogy az ilyen szar tescós bikakábelek még arra se jók hogy egy ilyen motort megbikázzon vele az ember, én konkrétan kibasztam a kerítésen miután nem sikerült vele aztán elõvettem a vastagot.
|
manncsa | 803 | 14. Oktober 2016 22:21 | reply to: 802 |
ez most komoly? gyenge lenne az akksi? motoroztunk, leraktam a garázsban kb. 3 nap múlva ezt csinálta. elõtte nap mint nap mentem használtam indult rendesen. a hideg miatt lemerülhet az akku?
|
manncsa | 800 | 14. Oktober 2016 21:56 | reply to: 799 |
nem hiszem, hogy akksi. van kraft néha blüffan egyet kettõt, indulna el és akkor elkezd kerregni az inditórelé(nem biztos, hogy így hívják de eléggé relé hangja van)ahogy a linkelt youtube videón is.
|
Kawakarika | 799 | 14. Oktober 2016 21:51 | reply to: 798 |
Ha valóban friss az olaj,akkor engedd le egy tiszta edénybe,és minden további nélkül visszatöltheted. De nem aksi gondod van véletlen?Tolással szerintem ne kísérletezz,inkább bikázd!Akár személykocsi aksiról. |
manncsa | 798 | 14. Oktober 2016 21:46 |
visszatérve, ha jól értem egy öninditó javitáshoz- cseréhez társul egy olajcsere is? kivéve ha el nem fektetem de akkor meg minden más kifolyik mindenhonnan.
|
manncsa | 795 | 14. Oktober 2016 21:35 |
kb 2hónapja vettem, friss olajcsrés szûrõs volt. fagyálló is töményen van benne. lehet felteszem inkább egy utánfutóra van egy szerelõsrác nem messze, még mielõtt szétgányolok valamit. tényleg betolással érdemes próbálkozni? régebben estem egy nagyot egy 200as kdx-el mert felakadt a gáz én meg szaladtam a motor melett :D vagyis a motor esett nagyot én csak hömbölögtem az úton.. |
Kawakarika | 794 | 14. Oktober 2016 21:26 | reply to: 793 |
Egyébként ha most vetted a gépet,és nem ismert a futott km olajcsere óta,én mindenképp lecserélném az olajat.Ahogy a gyertyákat,légszûrõt,fagyállót is.
|
manncsa | 793 | 14. Oktober 2016 21:23 | reply to: 792 |
köszi szépen! így már egy hangyányit jobban képben vagyok.
|
Kawakarika | 792 | 14. Oktober 2016 21:20 | reply to: 790 |
Az lenne a baj,ha ott nem lenne olaj!(a generátor is abban fürdik) A láncot nem kell kiakasztani,mert az önindító tengelyérõl lecsúszik a fogaskerék,és ugyanúgy vissza tudod csúsztatni. Az önindító forgórészét célszerû felszabályoztatni,ha még lehet.Valószínû a szénkefék is elkoptak.Én úgy reszeltem bele valami traktor,vagy teherautóét Az oldal dekni tömítést cserélned kell |
manncsa | 791 | 14. Oktober 2016 21:13 |
az a baj, hogy nem tudom mi a baj:) öninditó gond lehet egyáltalán?
|
manncsa | 790 | 14. Oktober 2016 21:12 | reply to: 789 |
akkor az normális ezek szerint hogy csurog ki az olaj. még lehet próbálkozok egy gyertya kiszedéssel elõtte. mindenkép le kell szednem az oldaldeknit, ha jól vagyok informálva, le kell akasztani a láncot.
|
Kawakarika | 789 | 14. Oktober 2016 21:06 | reply to: 787 |
manncsa | 788 | 14. Oktober 2016 20:42 | reply to: 787 |
https://www.youtube.com/watch?v=hIWJsTZJUNM ugyanez a szitu nálam is |
manncsa | 787 | 14. Oktober 2016 20:29 |
hahó! segitség! rakoncátlankodik az önindítóm pár hete megtisztítottam a sarukat meg kapott egy kontaktspré fürdõt az öninditó mert csak kattant a relé nem forgatta meg a motort. utána pöccre indult. aztán pár nap állás után ismét nem indul most viszont nem csak kattan egyet a relé hanem zakatol a fordulatszámmérõ felugrik. többször próbáltam elkezdené forgatni a motort talán át is fordul egyszer és ismétt kerreg az inditórelé. ki szeretném szedni z inditó motort de ahogy csavartam le az oldaldeknit folyik ki belõle a motorolaj. létezik, hogy ott olaj van??? vagy valami gebasz van és átszivárgott?? :O valaki valami ötlet? |
Powerslave | 786 | 14. Oktober 2016 10:37 | reply to: 785 |
Hú, ez jól néz ki. Az enyém kényelmes, de én sovánka vagyok :) És nem is tudom, hol készült, csak annyi biztos, hogy nem gyári.
|
bakos | 785 | 13. Oktober 2016 10:33 |
Tud valaki ajánlani jól bevált ülés szabót? Valami szélesebb nyerget szeretnék összetákoltatni amirõl nem lóg le a fél ülõgumóm, és opcionálisan az utasnak is kényelmesebb :)
|
Powerslave | 783 | 26. September 2016 17:00 | reply to: 782 |
Hát az ülésrõl nem tudok nyilatkozni, de sokan mondják, hogy borzasztó. Én már egyedivel vettem, az olyan, mint egy bõrfotel.
|
herkules73 | 782 | 24. September 2016 18:03 |
Igazad van formára nem csunya!csak inkább rövidebb utakra való!a gyári ülés 50 km után olyan mintha kinyitják az ajtót és az élen üldögélnek!bár én 192 cm és 120 kg vagyok!egy dolog az maximális benn a blokk!azt nemigen lehet becsmerelni!bizonyított a gpzkbenn talán még varrogepbe is szerelték(ezt poénnak szántam!)azért is tartom még mint írtam mert nem sok pénz áll benn és ha kell van idõm kéznél van! |
Powerslave | 781 | 24. September 2016 17:42 |
A fék szerintem is kissé harmatos, a szélvédelem meg háááát... Nekem ugyan krosszbukóm van, mert hülye fejjel megvettem, az meg persze rádob még egy lapáttal, de így valahol 110 környékén kezd el kellemetlen lenni a helyzet (mondjuk a sisak miatt 80-nál már nem hallok semmit). Jó motor ez, de nem autópályára való. Túrázgatni tökéletes, bár én egyedül használom. Egy V-Strom, egy Varadero teljesen más liga, nem is érdemes õket idekeverni. Jóval nagyobbak, erõsebbek, a KLE-k javarésze viszont az A2-be is belefér, és ebben a kategóriában nem mondható hulladéknak, legfeljebb a fentieket lehetne a szemébe dörgölni, meg azt, hogy öregecske konstrukció. Ha baromi sok pénzem lenne, mint ahogy pár motorostársamnak érthetetlenül van, valószínûleg egy új Tenerére, utolsó szériás Pegaso-ra, vagy ilyesmire lõttem volna, de egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem a Kawicsot, pláne ennyi pénzért - ebben az árban másból gyakran csak romot találni. |
herkules73 | 780 | 24. September 2016 14:23 |
Üdv!120 ig az enyém megáll 5 liter körül!szélben katasztrofális szerintem vele menni!õsze visza dobálja még rázza a szél!megvan mert viszonylag olcsó volt!el nemigen adom mert keveset ér de soha többe nem vennek ilyet!ha lenne idõm motorozni ami nincs mert kamionosok akkor tuti hogy vagy varadero vagy v stormot vennék helyette!ha legtöbb idom lenne akkor te bmwt!nem akarom senki motorját sembecsmerelni leszokni mert mindenkinek az van amit megengedhet magának!de hozzám nem igen nõtt ez a motor! |
Mecsekkawa | 779 | 23. September 2016 20:29 |
Valóban az olyan 100 körüli a kényelmes tempó vele. Múlt héten el kellet menjek Pestre, méghozzá gyorsan és idõre, úgyhogy autópálya lett. 130-cal még nem halálfélelem, de onnan azért már nem túl könnyen elõzök és rendesen cibál meg dübörög a szél. Fõleg hazafelé, amikor kaptam egy olyan majdnem szembe de azért oldalról is szelet, jó erõset, néha tényleg olyan érzésem volt mintha nem is érne le az elsõ kerék. Azon viszont meglepõdtem, hogy csak 6 liter fogyasztott ennél a tempónál is. Utassal nekem inkább a fék tûnt kicsit kevésnek, jobban oda kell figyelni a féktávra meg olyankor azért eléggé össze is ül az eleje. |
Powerslave | 778 | 15. September 2016 12:14 | reply to: 777 |
Szia! Örülök, hogy megtetszett. Ha esetleg úgy döntesz, beújítasz egyet, szeretettel várunk köreinkben! :) |
1Laciapu | 777 | 14. September 2016 21:02 |
Gyerekek! Ma megnéztem végre élõben egy KLE-t. Ez egy Szuper Jó Motor! Legalább 10 éve nézegetem katalógusban, képeken, videón, mindig is nagyon tetszett, de közelrõl sosem láttam. Meglepõen nagy darab, két személy kényelmesen elfér azon a hosszú ülésen. Egyáltalán nem olyan majom a köszörûkövön érzés, pedig nem vagyok egy nyeszlett alak. Kifejezetten jó volt rajta ülni. És borzasztó kezes, könnyû gép. / az enyém után fõleg -50kg / Igazán nem tudtam utcán kipróbálni, mert nem volt rajta rendszám és csak egy jogsim van... Pár métert azért mentem vele, kellemes érzés volt. Azt hiszem, megvan a következõ motorom, ha már koromnál fogva nem bírok a sornégy erejével és súlyával. Szerintem azzal az 50 pacival két ember simán tud kirándulni egy közepes tempóban, nem hiszem, hogy 90-100 körül egy normális elõzés problémás lenne. A mostanival sem megyek ennél jobban. Mondjuk evvel bárhol lehet elõzni, kis túlzással:) Szóval jó és szép ez a moci, még jobban tetszik, mint eddig! Egyszer ki kéne próbálni párommal kicsit több km-en, aztán ki tudja, még cserélnék is... |
Powerslave | 776 | 11. August 2016 00:14 | reply to: 775 |
Korrekt vételnek tûnik, mert már nincs fent :D Ismerek olyat, aki azért maradt az út szélén, mert karcos volt a fényezés. Igaz, épp akkor lett karcos... @manncsa, hidd el, az a 8 kese nem olyan nagy különbség. Egy A korl. gépnél még számít, de egy A2 paripánál már nem sokat, ráadásul a kései 500-asok "csak" 45 lovat tudnak, 3 gebén meg már csak nem akad fenn az ember fia :) |
Mecsekkawa | 775 | 8. August 2016 19:01 | reply to: 774 |
Jobban néz ki mint az enyém:) Bár az a hóeke az alján elég furcsa egy endúron. De meg kell nézni, ki kell próbálni, az miatt még senki nem maradt az út szélén, mert karcos volt a fényezés. Ha a korához képest rendben van akkor korrekt a 350.000 Ft szerintem.
|
manncsa | 774 | 7. August 2016 15:58 |
Errõl vélemény valakinek? http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_kle_500-10457772 |
manncsa | 773 | 7. August 2016 10:08 | reply to: 772 |
Hát ez elég sovány elõny :P 8 Le mínusz az sok szerintem |
Powerslave | 772 | 6. August 2016 15:53 | reply to: 771 |
Tudok ám egy kényelmes elõnyt az 500-assal szemben :D Nincs kapcsolója a tompítottnak: A japánoknál kötelezõ megoldás szerint, a gyújtással automatikusan felkapcsolod. Pupilláztam is a múltkor egy 500-as láttán, hogy mi a vihar az az extra kapcsoló. :) |
manncsa | 771 | 4. August 2016 19:21 | reply to: 769 |
Köszi a reagálást. Azért is írtam mert nekem is gyanús a lila 400-as. A másik tényleg szép viszont nekem már kicsit drága. Az 500-assal meg az a bajom, (egyébként az a legjobb mind közül, új gumik, sport dob stb) hogy külföldi papíros- ez a kisebbik baj a nagyobbik az, hogy csak 30kw :( legalábbis a képen az a runrika van bepipálva. Úgyhogy folytatom a rágódást. köszi.
|
manncsa | 770 | 4. August 2016 13:22 | reply to: 769 |
Köszi a reagálást. Azért is írtam mert nekem is gyanús a lila 400-as. A másik tényleg szép viszont nekem már kicsit drága. Az 500-assal meg az a bajom, (egyébként az a legjobb mind közül, új gumik, sport dob stb) hogy külföldi papíros- ez a kisebbik baj a nagyobbik az, hogy csak 30kw :( legalábbis a képen az a runrika van bepipálva. Úgyhogy folytatom a rágódást. köszi.
|
Powerslave | 769 | 4. August 2016 12:03 | reply to: 768 |
Gyengének gyenge, 42 lóerõ (mint egy Pegaso), jaszkarizni biztosan nem lehet vele, vigyorogva túrázni viszont tökéletesen elég. Nem erõsebb az 500-as annyival, hogy egyáltalán érdemes legyen ezen kattogni. Amelyiket találsz jó áron, azt kell megvenni. Belpiacos, de javarészt megegyezik az 500-assal, így ha nem a blokkban megy szét valami spéci, akkor nincs miért aggódni. 300-ért, ha jó korrekt állapotú, akkor jó vásár. Viszont, ha erre a hirdetésre gondolsz, én nem mennék bele: http://www.jofogas.hu/zala/Kawasaki_Kle_400_49167073.htm?first=1 Vagy nem '95-ös, vagy szarrá volt törve: Az enyém '94-es, és már a modernebb, plexis fejidommal gyártották. (Az 500-as ezt egy évvel késõbb kapta meg). Fényképen sem kifejezetten szép példány, vagyis kétséges, hogy megkímélt, karbantartott darabról van-e szó. Az okmányai lejártak. Ha lejárt okmányokkal szeretnél KLE-t, akkor 40-nel többért itt egy 500-as: http://www.jofogas.hu/zala/Elado_Kawasaki_Kle_500_52608116.htm?first=1 Én viszont azt javaslom, vegyél motort érvényes papírokkal. Ha 400-ast vennél, ez nem tûnik rossznak: http://www.jofogas.hu/pest/Kawasaki_Kle_400_52076050.htm?first=1 Lökök egy képet a sajátomról is (feltéve, hogy most mûködik a feltöltés). :) |
manncsa | 768 | 3. August 2016 18:56 |
Sziasztok! Kawa Kle 400 vásárláson töröm a fejem. Jófogáson hirdetnek egyet 300k ért. 95ös évjáratúnak van feltüntetve de szerintem öregebb. Ismerõsök azzal szekálnak, hogy pici a 400 as, gyenge meg nehéz. Van valakinek tapasztalata? Kle 500 jobb választás lenne? Csak tekeregnék országúton meg ha ugyvan száraz földút. köszi |
Powerslave | 767 | 1. August 2016 00:37 | reply to: 766 |
Mármint középsztendert szeretnél? Az elég drága mulatság: http://shop.sw-motech.com/en/4052572007198.htm Esetleg ezt a topicot lehetne megpróbálni: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&topic_id=1013 |
Pisti64 | 766 | 26. Juli 2016 12:52 |
Okta | 765 | 9. Juni 2016 13:59 | reply to: 762 |
Szia! Holnap késõ délután megyek arrafelé - ha be tudom szúrni az idõmbe, meg tudom esetleg nézni? Köszönöm. |
Riverboy | 762 | 7. Juni 2016 22:04 |
Sziasztok! Eladó sorba került kis kavicsom... Remélem ismertek olyat akinek kellene, aki gondos gazdája lehetne :) Ha tudok segíteni eladni írjatok itt de inkább: im.m.mate@gmail.com / 06304014153 szerk: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_kle_500-10240368 |
Mecsekkawa | 761 | 7. Juni 2016 19:40 |
Mecsekkawa | 760 | 7. Juni 2016 19:34 | reply to: 759 |
Szia! Ha semmikép nem akarod levenni a a tankot (szerintem nem egy nagy mutatvány) akkor az úszóház alján található kis pöcökre ráhúzol egy kisebb gumicsövet, kicsavarod az oldalán található dréncsavart, benzincsap PRI állásban és elvileg átcsorog a karbin a benzin. Lassan.... |
Powerslave | 759 | 26. Mai 2016 12:14 |
Skacok, nem tudja valaki véletlenül, van-e kultúrált megoldás a benzin leengedésére, ha nincs kéznél mûhely (meg nem is szedném szét emiatt, ha nem muszáj)? |
Mecsekkawa | 758 | 22. Mai 2016 15:04 |
Ha már szóba került a teleszkóp, úgy döntöttem idén cserélek benne némi olajat. A teljesen átlagos 10W viszkozitású olajra gondolom, hogy jó lesz, de kérdezném, hogy van-e valakinek tapasztalata villaolajokkal (villaolajakkal?).
|
Powerslave | 757 | 21. April 2016 17:59 |
Melyikõtök volt ma a Corvinnál? :) [EDIT] 78% nitrogén baszki XD [/EDIT] |
Mecsekkawa | 755 | 20. April 2016 19:30 | reply to: 754 |
Én 78% nitrogénnel használom :) Amikor megvettem a motort próbálgattam fújkálni, de olyan rettenetes különbséget nem éreztem rajta. Most fejbõl nem is emlékszem a maximális nyomásra, valahol azt olvastam, hogy nem jó annak közelében tartani, mert nyomás árthat a szimeringnek. Nekem az új olaj sokkal érezhetõbb hatással bírt.
|
Mafeco | 754 | 20. April 2016 17:52 |
Üdvözletem a KAWASAKIS fórumozóknak! Egy barátom megbízásából érdeklõdöm az elsõ teleszkópról. A telóban megvolt az olajcsere, de maradtak kérdések a szelepen keresztüli nyomással kapcsolatban! Van e értelme egyáltalán, az öreg Yamahákon nem igazán vált be ez a megoldás? Még is jó dolog, levegõ vagy nitrogén a jobb választás? Megköszönöm, ha valakinek van tapasztalata ebben a témában és megosztaná! |
Powerslave | 753 | 15. April 2016 13:17 | reply to: 752 |
Ami azt illeti, nekem nincs nagyon ötletem. Ha csak koszos, akkor talán egy palacktisztító kefével (http://www.rival-haas.hu/uvegmosok.html) sikert arathatsz. Nekem konkrétan falevél szorult be, azt esélytelen bármivel is kipiszkálni. Kénytelen leszek szétkapni :( |
Gyuriba | 752 | 14. April 2016 09:07 |
Uraim!! segítséget szeretnék kérni Ti hogy tisztítjátok a szélterelõ plexi és a idom között Nekem mindig koszos de nincs kedvem szétszedni mivel a plexit csak az fejidom levétele után tudom levenni!! valami jó tipp?? köszönöm |
ptys | 750 | 28. März 2016 07:19 | reply to: 747 |
Köszi a segítséget! Megoldódott a probléma, pécsi steelhorse kawasakitól rendeltem gyári porvédõt aminek darabja 3600 Ft plusz posta.
|
F.Jani | 748 | 27. März 2016 11:31 |
Kawasaki, garantáltan 150km futott gyári áttételes elsõ-hátsó JT lánckerék 15/43 520-as lánchoz eladó. Kawasaki ER-6N/F ABS (összes évjárat) Kawasaki Kle650 Versys ABS (összes évjárat) Kawasaki Z750 /S (összes évjárat) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2003) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2004) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2005) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2006) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2007) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2008) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2009) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2010) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2011) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2012) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2013) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2014) Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2015) |
Powerslave | 747 | 26. März 2016 16:13 | reply to: 746 |
Én cikkszámot szoktam nézni, és az alapján keresek, ez az oldal elég nagy segítség tud lenni: http://www.cmsnl.com/kawasaki-kle500_model12416/ Itt viszont csak új, gyári alkatrészt találsz, aminek elég húzós ára tud lenni, pláne szállítással együtt. Érdemes odafigyelni, hogy - ahogy észrevettem - egyazon alkatrészt valamilyen okból kifolyólag a Kawasakinál kétféle cikkszámon is jegyeznek, egy "overall" és egy "részletes" cikkszámon, elõbbi ötjegyû. http://www.cmsnl.com/kawasaki-kle500-a6-1996-europe-fr-nl-ar-fg-nrsp-st_model12422/seal-fork_920931206/#.VvamNOLhC00 Ha minden igaz, ez az alkatrész fog neked kelleni, de a biztonság kedvéért keress pontos évjáratra. Darabja kb. 3000 forint plusz a szállítás. Rossz hír: Itt összesen 54.45 EUR, vagyis több, mint 17 ezer HUF, ha kettõt szeretnél. |
ptys | 746 | 25. März 2016 05:53 |
Powerslave | 745 | 23. März 2016 18:50 | reply to: 744 |
...vagy mondjuk ha a fékhez nyúlnak ilyen szakértelemmel és felelõsségtudattal...
|
Mecsekkawa | 744 | 22. März 2016 20:05 | reply to: 743 |
Hát igen... És nem az volt a gond, hogy elsõre nem sikerült rendesen felrakni, hanem ahogy utána áll hozzá az ürge. És persze ezek után az embernek az jut az eszébe, ha nem csak egy gumiról van szó, hanem mondjuk a váltóban sikerülne valamit fordítva összeszerelni. |
Powerslave | 743 | 20. März 2016 04:45 | reply to: 742 |
Igazán magyaros. Gondolom, legközelebb nem hozzájuk viszed a masinát. Képzelem, milyen gondosan járhatnak el más esetekben... |
Mecsekkawa | 742 | 19. März 2016 20:46 |
Hát végül is Continental Contiescape lett... Na de a felszerelése nem volt egyszerû. Lekaptam a kerekeket és elvittem egy gumiszerelést is vállaló szervizbe, ahol megcsinálták, hazavittem, majd a beszerelés elõtt konstatáltam, hogy az elsõ kerékre sikerült forgásiránnyal szemben felszerelni a gumit. Mindenki hibázhat, másnap visszavittem és közöltem a szerelõvel a problémám, aki a kávéja mellõl közölte, hogy már a régi gumi is így volt fölszerelve, ebbõl gondolta, hogy az újat is ebbe az irányba kell szerelni, különben is ezért utálja ha valaki leszerelt kereket visz, de ha kifizetem újból a kerékcserét akkor majd megfordítja. Elvittem egy rendes gumiszervizbe, ahol kemény 500 Ft-ért megfordították. Ja, egyébként ugye a féktárcsában is benne van a forgásirányt jelzõ nyíl, gondolom kevés motornál forog a tárcsa a gumival ellenkezõ irányba.
|
Powerslave | 741 | 11. März 2016 12:49 | reply to: 740 |
[EDIT] Bakker, ez a nyomorúság kétszer küldte el a kommentemet. |
Powerslave | 741 | 11. März 2016 12:49 | reply to: 740 |
Ha volna ilyesmire keretem (meg tudnám hová tenni), akkor a Kawics mellé beszereznék egy kis DT-t terepen marhulni. Van köztünk, aki néha terepre is kiviszi a menetkészen 192 kilós szörnyet? :) |
Okta | 740 | 11. März 2016 10:59 | reply to: 738 |
Kell egy rendszám nélküli KLE terepre felkészítve és csak a rendszámtáblát kell átrakni, ha offroadra mész. :)))
|
Powerslave | 739 | 10. März 2016 13:32 |
Itt a megfejtés, kedve KLEga! http://www.kekhold.hu/?page=webshop/shop_detail&id=4720&actmenu=18048_18049_74537_74707 Conti TKC-70, akciósan, párban, 50 alatt. |