23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21

Please log in

Registration
Forgot password
KAWASAKI KLE 500
Next page

Powerslave 837 1. Dezember 2016 21:47   reply to: 836
cmsnl.com-on csak a gyári oldaltámasz van horror pénzért, de valahol láttam középállványt is, igaz, ott nem rémlik, hogy lettek volna mûszaki részletek.

Ha visszalapozol a 437-es, 420-as hozzászólásokig, ott azért akad minimális diskurzus a témában. Van tag az oldalon, aki legyártja neked igény szerint.
    

Tomi1 836 28. November 2016 14:00  
Nincs valakinek véletlenül felesleges központi kitámasztója?
Ha valaki tudna egy méretezett rajzot küldeni azt is megköszönném!
    

Powerslave 835 26. November 2016 18:28   reply to: 834
Jogos, hülye vagyok :D
Nézd el, nemrég keltem, elcsúszott a tegnapi nap - és sajna nem piálni voltam ;)

Viszont a gyûrû (látszólag) ott van a képen, csak nem a helyén. :)
    

Tizedes 834 26. November 2016 18:04   reply to: 833
Már bocsi, de a henger nincs rajta a képen. :-)
    

Powerslave 833 26. November 2016 17:40   reply to: 832
Ott figyel a hengerben. Viszont mintha némi karist is csücsülne mellette, ami minden, csak nem jó jel. Ráadásul ha karist, akkor elég jólfejlett; ilyen méretekben már elõferdülhet, hogy kukás a henger. Ha ez igaz, akkor még ennél is nagyobb gond, hogy csak a jóstön tudja, mi verte szét, így meg a vacsiúj szettet is megeheti.
    

petya89 832 25. November 2016 22:41   reply to: 821
Norbi175
Nem tudom hogy észrevetted e már,de tisztán látszik hogy nincs rajta a dugattyún a felsõ gyûrû! Kellõ kompresszió nélkül nem fog indulni!
    

Tomi1 831 22. November 2016 07:53   reply to: 830
Köszönöm, már megtaláltuk a hibát.

A villogórelét kellett cserélni, mert elõtte led-es indexek voltak fenn és a normálisat ez nem tudta kezelni.
Az izzókkal is kellett játszani, mert a villogás szám az egyik relével kb. 40/perc volt, a másikkal 200/perc.
A gyorsabbat hagytuk és a hátsó "égõket" cseréltük 3-ról 16 W-osra.
Így most minden tökéletes :-)
    

Powerslave 830 22. November 2016 01:50   reply to: 827
Nekem még az XR1-en volt anno ilyen jellegû problémám, ott a forrás az volt, hogy a megszakító nem kapott megfelelõ terhelést (túl kicsi volt az áramkör ellenállása).
Multiméterrel érdemes lehet körbenyúlkálni, hátha kiderül valami.
    

Niko 829 2. November 2016 09:01  
Urak!

94-es évjáratú KLE250esemre keresek akármilyen plexit!Mérete mindegy,azt hiszem,túl sok választási lehetõségem amúgy sincs.Az se baj,ha használt,karcos.
Természetesen a Guglin már túl vagyok,de hátha akad itt valakinek elfekvõben vagy tud ilyet valakinél.Mellékelek egy képet a kecskérõl.Mindenféle segítséget elõre is nagyon szépen köszönök!
    

kleali 828 1. November 2016 08:54   reply to: 827
Hali, valószínû valahol a közös test pont szakadt fel. Ekkor szokott együtt mûködni a bal és a jobb oldali is. Vagy elöl vagy hátul. Ezeket nézzétek meg.
    

Tomi1 827 31. Oktober 2016 20:43  
Sziasztok!

A fiam vett egy KLE 500-ast, amin az index rendetlenkedik.
Mindegy milyen irányba kapcsolunk, nem villog csak világít és az ellenkezõ oldali indexek is halványan világítanak.
Hol kellene keresnünk a hibát?
Ha valakinek van ötlete, ossza meg velünk!
    

kawa550 826 30. Oktober 2016 20:35   reply to: 825
Pedig de. :)))))
A gyújtáskábelrõl vett jel alapján a stroboszkóp lámpa mindig csak a gyújtás pillanatában villan fel, így a mûködés közben gyorsan forgó lendkerék/jeladó tárcsa jelölése állónak tûnik és pontosan látni a fix jelöléshez képest.
    

Powerslave 825 30. Oktober 2016 16:23   reply to: 824
Nice :)

(Nem oszcilloszkóppal nézted meg véletlenül? :D A strobi nekem valahogy nem illik a képbe)
    

kleali 824 27. Oktober 2016 21:20  
Sziasztok!
Sikerült megjavítanom a mocit. Emlékeztek még, alapjáraton kopogó hangja volt. Csak az utókor kedvéért leírom mi volt a helyzet. Túl nagy elõgyújtásra gyanakodtam, megnéztem stroboszkóppal, jónak tûnt. Ekkor a karbi lett gyanús. Szerencsére még mielõtt leszedtem volna a karbit megnéztem a két szívótorokból menõ csövet. A bal hengerbõl az ac pumpába megy a vákuum, a jobb hengerbõl egy váltó szelepbe. Megszívtam a csõ végét és jött át a levegõ belõle. A benne lévõ membrán szakadt át, így fals levegõt kapott a henger, elszegényedett a keverék. A bal henger meg erõsebben dolgozott hogy megmaradjon az alapjárati fordulatszám.. Szétkaptam, pillragasztóval megragasztottam, összeraktam és jobb lett mint új korában. A ragasztó egyenlõre bírja, de rendelek egy ilyen szelepet...
    

Powerslave 823 24. Oktober 2016 18:27   reply to: 821
Jó kérdés, így hirtelen.

Az égéshez üzemanyag kell, oxigén (levegõ), kompresszió és szikra.
Ha nem indul, akkor valamelyik - valamilyen okból - hiányzik, vagy nem elégséges.
Üzemanyag áramlik? Légszûrõ? Becsavarva nem testel le valahol a kábel vagy a gyertya? Falsot nem szív? Minden fúvóka (kiváltképp alapjárati) okés? Nem túl szegény? Nem túl dús?

Átfordulni, gondolom, átfordul, különben már észrevetted volna, hogy besült.
Pöffen? Vagy semmi? Húzásra sem indul már?

Karbit hogyan/mivel tisztítottad?
    

Powerslave 822 24. Oktober 2016 18:21   reply to: 820
Nem hiszem, hogy gond lesz vele, más sem nagyon panaszkodott még rá - legalábbis nekem nem. :)
    

Norbi175 821 23. Oktober 2016 10:39  
Szevasztok.igaz nem kle hanem klr600 de hátha van valami építõ ötlet.Sejohy nem bírom indítani a motorom .szikra van karburátort százszor kipucoltam.membránok épek új dugó gyûrû vezérlés jelen . Mégsem indul eddig a legtöbb amit elértem hogy húzása beindult de utánna ujra semmi .ujra elenõríztem vezérlés nem ugrott el
    

manncsa 820 21. Oktober 2016 19:33  
kínai JP moto-t vettem 9000-ért 160 as inditóáram, remélem beválik
    

Powerslave 819 21. Oktober 2016 11:55   reply to: 818
mindenképpen gondozásmentes legyen, mert nyilván nem akarsz desztvizet utánatöltögetni.

12-ért kapsz Vartát, nekem az van, még a Karasnánál vettem, de tulajdonképpen teljesen mindegy milyen, amíg nem a kínai vegyesboltban veszel valami hulladékot.
A Yuasa egy kicsivel combosabb a Vartánál, 150 helyett 180 Amper indítóáramot tud leadni, viszont másfélszer annyiba is kerül.

Nem rocket science, vegyél akármit :)
    

manncsa 818 19. Oktober 2016 22:05  
akku ügyben van valami tanácsotok? milyet mennyiért?
    

Powerslave 817 19. Oktober 2016 12:48   reply to: 816
Ó, ez megnyugtató. Nem gondoltam volna, mert amikor nekem akkugond volt, akkor csak kattant egyet, aztán csend.
    

manncsa 816 19. Oktober 2016 12:27  
Hahó. Már pöfög a gép, szerencsére csak akku probléma volt.Megbikázni nem tudtam mert hozzáférhettelen helyen van az a k.va akksi az autómban(szerencsére mert állítólag tönkretehettem volna a fesz szabályozót). Kértem egy akkut kölcsön egy TL1000bõl egybõl beröffent. Azt hiszem viszem muterhoz a fûtött garázsba :)
    

kleali 815 18. Oktober 2016 20:48   reply to: 814
Néha elkap az esõ és együtt ázunk... Holnap ránézek a csatira hátha van valami ázásnyom...
    

Powerslave 814 18. Oktober 2016 19:35   reply to: 813
Elsõ blikkre én is a CDI-t, vagy esetleg egy elmászott vezérlést gyanúsítanék, de nem vagyok szakember.
Ha a jeladó ellenállása túl kicsi, az árulkodó jel lehet, de nincs tippem mi okozhatja. Nem ázott be?
    

kleali 813 17. Oktober 2016 21:32  
Sziasztok! Van valami tippetek hogy mitõl lehet hogy dízeles lett a mocim alapjárata. Erõsen kopogó benzinszagú kipufogógázzal. A gyertyákat megnéztem - feketék. rendesen indul, nagyobb fordulatszámon nincs észrevehetõ gond. Túl nagy elõgyújtásra gondoltam, leszedtem a jeladós oldalt ahol minden épnek tûnik. A jeladót 110 Ohmnak mértem. A doksi szerint 113-128 Ohmig jó. Helyérõl elmozdítani nem lehet. Menetzárlatra gondoljak vagy a vezérlõ zakkanhatott meg? Köszi a válaszokat.
    

Powerslave 812 16. Oktober 2016 01:34  
Hú, györökök, ennyi mindent én már nem tudok ma egy svungra elolvasni, de ha az a helyzet, mint a videón, akkor ez bendix lesz: Nem is kap rá a koszorúra a fogaskerék.
    

Mecsekkawa 811 15. Oktober 2016 19:24   reply to: 810
Valóban CDI :) és a relé kattog. Amíg az ember bõszen nyekteti, addig szaporán és ahogy a nyektetéstõl merül az akkumulátor egyre vérszegényebben. Aztán az ember feltölti az akkut, szaporán nyektet aztán megint lassabban. Aztán elviszi a szerelõhöz, aki megcsinálja, amiinek örülünk, aztán kifizetjük, aminek õ örül :)
Mivel a kattogás az ülés helyérõl jött én is elektromos hibára gondoltam, de végül is nem az lett belõle.
    

kawa550 810 15. Oktober 2016 16:57   reply to: 806
Szigorúan csak mûszaki oldalon haladva, rossz szándék nélkül:
Az ECU egy motorvezérlõ számítógép, ami eléggé unatkozna a karburátoros kle-ben, mivel nem igen van ott vezérelhetõ befecskendezés. Szóval legyen inkább CDI box, de az is lényegtelen, mert mindkettõ mozgó alkatrész nélküli elektromos kütyü, legtöbbször egy mûgyantával kiöntött dobozkában, így semmiféle hang kiadására nem képes. Max füst tud belõle kijönni, ami azt bizonyítja, hogy füsttel mûködik, mert ha az kijön belõle, akkor nem müxik tovább. :)))))
Viszont van ott egy relé az önindítónak, ami ugye elég komoly áramfelvétellel müxik, így nem célszerû a kormány kis kapcsolójáról mûködtetni, tehát betesznek egy relét. Ez, mikor indítasz, behúz egy elektromágnest és ezzel kapcsolja az önindító vezetékét, ilyenkor hallani egy kattanást. Ha gyenge az akku, akkor ezt a relét még behúzza, megvan a katt, de aztán az önindító áramfelvétele úgy leszívja a gyenge akkut egy pillanat alatt, hogy már a relét sem tudja behúzva tartani, kienged, önindító szál megszakad, újra van elég áram a relé behúzásához, újra kattanik, újra leszívja az önindító és ez a körforgás ismétlõdik míg el nem engeded a gombot, akár 8-10x is másodpercenként. Így lesz a kattanásokból jól hallható kerregés.
Ettõ függetlenül még akár a szabadonfutó is lehet, de az azért jól hallható hogy honnan jön kb a hang, az ülés alól vagy a blokk felõl.
    

Mecsekkawa 809 15. Oktober 2016 13:47  
Itt jól látszanak azok a görgök, amik el voltak kopva nálam http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/88AAAOSwf-VWWENO/s-l225.jpg
    

Mecsekkawa 808 15. Oktober 2016 13:42   reply to: 807
Csak felhasználó vagyok, nem szerelõ :) A szabadonfutó tulajdonképp egy kuplung (https://www.motorcyclespareparts.eu/App_Themes/VDM/Catalog/Kawasaki/Offroad/CE_3123_1.jpg) ami idõvel megkophat és nem tudja rendesen megforgatni a motort. A szerelõm meg tudta javítani, de megküzdött vele, általában cserés és nem is két fillér. Mivel tönkremenõs alkatrész nem nagyon láttam bontottat sem reális áron. Szóval mindenképp nézzen rá szerelõ. Ha van valaki, aki megtolná érdemes lenne talán megpróbálni betolni, én dombon lakok úgyhogy könnyen "begurultam".
    

manncsa 807 15. Oktober 2016 09:46   reply to: 806
megprobálja átforditani, picit sikerül is de aztán jön a kerregés. megpróbálom ma megbikázva. a szabadonfutón mi tud elromlani? javitható?
    

Mecsekkawa 806 15. Oktober 2016 08:59  
Szia!

Ha van multimétered mérj rá az aksira. De, nem elkeserítésként, amikor nekem ugyanezt csinálta akkor a az önindító szabadonfutója romlott el. Még az ECU is ugyanígy kerregett. A bal deknin van egy nagy mûanyag csavar, ha azt kicsavarod látod a fõtengely (pongyola voltam) végét és ott látni fogod, hogy átfordítja-e. Valószínûleg nem...
    

Kawakarika 805 14. Oktober 2016 22:37   reply to: 803
Ha nem volt rendesen feltöltve,és amúgy is gyengélkedik,a hideg is leszívhatja,bár még mínuszok sem voltak.
Mérd meg,vagy tedd fel töltõre.Az enyém télen csepptöltõn van.
    

kawa550 804 14. Oktober 2016 22:33   reply to: 803
Szinte biztos hogy az. Én tegnap bikáztam meg a gpz-t, mert olyan régen állt, hogy mire felpumpálta a karbit, addig le is merült. Autóról simán lehet(szerencsére a gpz-n jó helyen van, ülést elég levenni és mehet), arra viszont figyelni kell, hogy az ilyen szar tescós bikakábelek még arra se jók hogy egy ilyen motort megbikázzon vele az ember, én konkrétan kibasztam a kerítésen miután nem sikerült vele aztán elõvettem a vastagot.
    

manncsa 803 14. Oktober 2016 22:21   reply to: 802
ez most komoly? gyenge lenne az akksi? motoroztunk, leraktam a garázsban kb. 3 nap múlva ezt csinálta. elõtte nap mint nap mentem használtam indult rendesen. a hideg miatt lemerülhet az akku?
    

Kawakarika 802 14. Oktober 2016 22:16   reply to: 800
Én elsõ körben bikázással kezdeném.
    

manncsa 801 14. Oktober 2016 22:06  
csináltam egy videót róla
https://youtu.be/zZ_eGmc34Dw
    

manncsa 800 14. Oktober 2016 21:56   reply to: 799
nem hiszem, hogy akksi. van kraft néha blüffan egyet kettõt, indulna el és akkor elkezd kerregni az inditórelé(nem biztos, hogy így hívják de eléggé relé hangja van)ahogy a linkelt youtube videón is.
    

Kawakarika 799 14. Oktober 2016 21:51   reply to: 798
Ha valóban friss az olaj,akkor engedd le egy tiszta edénybe,és minden további nélkül visszatöltheted.

De nem aksi gondod van véletlen?Tolással szerintem ne kísérletezz,inkább bikázd!Akár személykocsi aksiról.
    

manncsa 798 14. Oktober 2016 21:46  
visszatérve, ha jól értem egy öninditó javitáshoz- cseréhez társul egy olajcsere is? kivéve ha el nem fektetem de akkor meg minden más kifolyik mindenhonnan.
    

manncsa 797 14. Oktober 2016 21:44  
Zirc
    

Kawakarika 796 14. Oktober 2016 21:38   reply to: 795
Nem Nagyvázsonyi a szerelõ srác?
    

manncsa 795 14. Oktober 2016 21:35  
kb 2hónapja vettem, friss olajcsrés szûrõs volt. fagyálló is töményen van benne.
lehet felteszem inkább egy utánfutóra van egy szerelõsrác nem messze, még mielõtt szétgányolok valamit. tényleg betolással érdemes próbálkozni? régebben estem egy nagyot egy 200as kdx-el mert felakadt a gáz én meg szaladtam a motor melett :D vagyis a motor esett nagyot én csak hömbölögtem az úton..
    

Kawakarika 794 14. Oktober 2016 21:26   reply to: 793
Egyébként ha most vetted a gépet,és nem ismert a futott km olajcsere óta,én mindenképp lecserélném az olajat.Ahogy a gyertyákat,légszûrõt,fagyállót is.
    

manncsa 793 14. Oktober 2016 21:23   reply to: 792
köszi szépen! így már egy hangyányit jobban képben vagyok.
    

Kawakarika 792 14. Oktober 2016 21:20   reply to: 790
Az lenne a baj,ha ott nem lenne olaj!(a generátor is abban fürdik)
A láncot nem kell kiakasztani,mert az önindító tengelyérõl lecsúszik a fogaskerék,és ugyanúgy vissza tudod csúsztatni.
Az önindító forgórészét célszerû felszabályoztatni,ha még lehet.Valószínû a szénkefék is elkoptak.Én úgy reszeltem bele valami traktor,vagy teherautóét
Az oldal dekni tömítést cserélned kell
    

manncsa 791 14. Oktober 2016 21:13  
az a baj, hogy nem tudom mi a baj:) öninditó gond lehet egyáltalán?
    

manncsa 790 14. Oktober 2016 21:12   reply to: 789
akkor az normális ezek szerint hogy csurog ki az olaj. még lehet próbálkozok egy gyertya kiszedéssel elõtte. mindenkép le kell szednem az oldaldeknit, ha jól vagyok informálva, le kell akasztani a láncot.
    

Kawakarika 789 14. Oktober 2016 21:06   reply to: 787
Úgy tudom megegyezik a GPZ500aséval..Az indítómotort 2db M6-os csavar tartja.Levételéhez nem kell leengedni az olajat,de a vissza szereléshez igen,ha csak nem döntöd el majdnem vízszintes helyzetbe.A fedelet mindenképp lekell venni,mert nem tudod a fogaskereket pozícióba állítani.

    

manncsa 788 14. Oktober 2016 20:42   reply to: 787
https://www.youtube.com/watch?v=hIWJsTZJUNM

ugyanez a szitu nálam is
    

manncsa 787 14. Oktober 2016 20:29  
hahó!

segitség! rakoncátlankodik az önindítóm pár hete megtisztítottam a sarukat meg kapott egy kontaktspré fürdõt az öninditó mert csak kattant a relé nem forgatta meg a motort. utána pöccre indult. aztán pár nap állás után ismét nem indul most viszont nem csak kattan egyet a relé hanem zakatol a fordulatszámmérõ felugrik. többször próbáltam elkezdené forgatni a motort talán át is fordul egyszer és ismétt kerreg az inditórelé. ki szeretném szedni z inditó motort de ahogy csavartam le az oldaldeknit folyik ki belõle a motorolaj. létezik, hogy ott olaj van??? vagy valami gebasz van és átszivárgott?? :O
valaki valami ötlet?
    

Powerslave 786 14. Oktober 2016 10:37   reply to: 785
Hú, ez jól néz ki. Az enyém kényelmes, de én sovánka vagyok :) És nem is tudom, hol készült, csak annyi biztos, hogy nem gyári.
    

bakos 785 13. Oktober 2016 10:33  
Tud valaki ajánlani jól bevált ülés szabót? Valami szélesebb nyerget szeretnék összetákoltatni amirõl nem lóg le a fél ülõgumóm, és opcionálisan az utasnak is kényelmesebb :)
    

Powerslave 784 12. Oktober 2016 13:05  
Ejj, de elcsendültünk, szügyeim! :)
    

Powerslave 783 26. September 2016 17:00   reply to: 782
Hát az ülésrõl nem tudok nyilatkozni, de sokan mondják, hogy borzasztó. Én már egyedivel vettem, az olyan, mint egy bõrfotel.
    

herkules73 782 24. September 2016 18:03  
Igazad van formára nem csunya!csak inkább rövidebb utakra való!a gyári ülés 50 km után olyan mintha kinyitják az ajtót és az élen üldögélnek!bár én 192 cm és 120 kg vagyok!egy dolog az maximális benn a blokk!azt nemigen lehet becsmerelni!bizonyított a gpzkbenn talán még varrogepbe is szerelték(ezt poénnak szántam!)azért is tartom még mint írtam mert nem sok pénz áll benn és ha kell van idõm kéznél van!


    

Powerslave 781 24. September 2016 17:42  
A fék szerintem is kissé harmatos, a szélvédelem meg háááát... Nekem ugyan krosszbukóm van, mert hülye fejjel megvettem, az meg persze rádob még egy lapáttal, de így valahol 110 környékén kezd el kellemetlen lenni a helyzet (mondjuk a sisak miatt 80-nál már nem hallok semmit).

Jó motor ez, de nem autópályára való. Túrázgatni tökéletes, bár én egyedül használom.

Egy V-Strom, egy Varadero teljesen más liga, nem is érdemes õket idekeverni. Jóval nagyobbak, erõsebbek, a KLE-k javarésze viszont az A2-be is belefér, és ebben a kategóriában nem mondható hulladéknak, legfeljebb a fentieket lehetne a szemébe dörgölni, meg azt, hogy öregecske konstrukció.

Ha baromi sok pénzem lenne, mint ahogy pár motorostársamnak érthetetlenül van, valószínûleg egy új Tenerére, utolsó szériás Pegaso-ra, vagy ilyesmire lõttem volna, de egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem a Kawicsot, pláne ennyi pénzért - ebben az árban másból gyakran csak romot találni.
    

herkules73 780 24. September 2016 14:23  
Üdv!120 ig az enyém megáll 5 liter körül!szélben katasztrofális szerintem vele menni!õsze visza dobálja még rázza a szél!megvan mert viszonylag olcsó volt!el nemigen adom mert keveset ér de soha többe nem vennek ilyet!ha lenne idõm motorozni ami nincs mert kamionosok akkor tuti hogy vagy varadero vagy v stormot vennék helyette!ha legtöbb idom lenne akkor te bmwt!nem akarom senki motorját sembecsmerelni leszokni mert mindenkinek az van amit megengedhet magának!de hozzám nem igen nõtt ez a motor!

    

Mecsekkawa 779 23. September 2016 20:29  
Valóban az olyan 100 körüli a kényelmes tempó vele. Múlt héten el kellet menjek Pestre, méghozzá gyorsan és idõre, úgyhogy autópálya lett. 130-cal még nem halálfélelem, de onnan azért már nem túl könnyen elõzök és rendesen cibál meg dübörög a szél. Fõleg hazafelé, amikor kaptam egy olyan majdnem szembe de azért oldalról is szelet, jó erõset, néha tényleg olyan érzésem volt mintha nem is érne le az elsõ kerék. Azon viszont meglepõdtem, hogy csak 6 liter fogyasztott ennél a tempónál is.
Utassal nekem inkább a fék tûnt kicsit kevésnek, jobban oda kell figyelni a féktávra meg olyankor azért eléggé össze is ül az eleje.
    

Powerslave 778 15. September 2016 12:14   reply to: 777
Szia!

Örülök, hogy megtetszett. Ha esetleg úgy döntesz, beújítasz egyet, szeretettel várunk köreinkben! :)
    

1Laciapu 777 14. September 2016 21:02  
Gyerekek!
Ma megnéztem végre élõben egy KLE-t.
Ez egy Szuper Jó Motor!
Legalább 10 éve nézegetem katalógusban, képeken, videón, mindig is nagyon tetszett, de közelrõl sosem láttam. Meglepõen nagy darab, két személy kényelmesen elfér azon a hosszú ülésen. Egyáltalán nem olyan majom a köszörûkövön érzés, pedig nem vagyok egy nyeszlett alak. Kifejezetten jó volt rajta ülni. És borzasztó kezes, könnyû gép. / az enyém után fõleg -50kg /
Igazán nem tudtam utcán kipróbálni, mert nem volt rajta rendszám és csak egy jogsim van... Pár métert azért mentem vele, kellemes érzés volt.
Azt hiszem, megvan a következõ motorom, ha már koromnál fogva nem bírok a sornégy erejével és súlyával. Szerintem azzal az 50 pacival két ember simán tud kirándulni egy közepes tempóban, nem hiszem, hogy 90-100 körül egy normális elõzés problémás lenne. A mostanival sem megyek ennél jobban. Mondjuk evvel bárhol lehet elõzni, kis túlzással:)
Szóval jó és szép ez a moci, még jobban tetszik, mint eddig!
Egyszer ki kéne próbálni párommal kicsit több km-en, aztán ki tudja, még cserélnék is...
    

Powerslave 776 11. August 2016 00:14   reply to: 775
Korrekt vételnek tûnik, mert már nincs fent :D

Ismerek olyat, aki azért maradt az út szélén, mert karcos volt a fényezés. Igaz, épp akkor lett karcos...

@manncsa, hidd el, az a 8 kese nem olyan nagy különbség. Egy A korl. gépnél még számít, de egy A2 paripánál már nem sokat, ráadásul a kései 500-asok "csak" 45 lovat tudnak, 3 gebén meg már csak nem akad fenn az ember fia :)
    

Mecsekkawa 775 8. August 2016 19:01   reply to: 774
Jobban néz ki mint az enyém:) Bár az a hóeke az alján elég furcsa egy endúron. De meg kell nézni, ki kell próbálni, az miatt még senki nem maradt az út szélén, mert karcos volt a fényezés. Ha a korához képest rendben van akkor korrekt a 350.000 Ft szerintem.
    

manncsa 774 7. August 2016 15:58  
Errõl vélemény valakinek?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_kle_500-10457772
    

manncsa 773 7. August 2016 10:08   reply to: 772
Hát ez elég sovány elõny :P
8 Le mínusz az sok szerintem
    

Powerslave 772 6. August 2016 15:53   reply to: 771
Tudok ám egy kényelmes elõnyt az 500-assal szemben :D
Nincs kapcsolója a tompítottnak: A japánoknál kötelezõ megoldás szerint, a gyújtással automatikusan felkapcsolod. Pupilláztam is a múltkor egy 500-as láttán, hogy mi a vihar az az extra kapcsoló. :)
    

manncsa 771 4. August 2016 19:21   reply to: 769
Köszi a reagálást. Azért is írtam mert nekem is gyanús a lila 400-as. A másik tényleg szép viszont nekem már kicsit drága. Az 500-assal meg az a bajom, (egyébként az a legjobb mind közül, új gumik, sport dob stb) hogy külföldi papíros- ez a kisebbik baj a nagyobbik az, hogy csak 30kw :( legalábbis a képen az a runrika van bepipálva. Úgyhogy folytatom a rágódást. köszi.
    

manncsa 770 4. August 2016 13:22   reply to: 769
Köszi a reagálást. Azért is írtam mert nekem is gyanús a lila 400-as. A másik tényleg szép viszont nekem már kicsit drága. Az 500-assal meg az a bajom, (egyébként az a legjobb mind közül, új gumik, sport dob stb) hogy külföldi papíros- ez a kisebbik baj a nagyobbik az, hogy csak 30kw :( legalábbis a képen az a runrika van bepipálva. Úgyhogy folytatom a rágódást. köszi.
    

Powerslave 769 4. August 2016 12:03   reply to: 768
Gyengének gyenge, 42 lóerõ (mint egy Pegaso), jaszkarizni biztosan nem lehet vele, vigyorogva túrázni viszont tökéletesen elég. Nem erõsebb az 500-as annyival, hogy egyáltalán érdemes legyen ezen kattogni. Amelyiket találsz jó áron, azt kell megvenni.

Belpiacos, de javarészt megegyezik az 500-assal, így ha nem a blokkban megy szét valami spéci, akkor nincs miért aggódni.

300-ért, ha jó korrekt állapotú, akkor jó vásár. Viszont, ha erre a hirdetésre gondolsz, én nem mennék bele: http://www.jofogas.hu/zala/Kawasaki_Kle_400_49167073.htm?first=1

Vagy nem '95-ös, vagy szarrá volt törve: Az enyém '94-es, és már a modernebb, plexis fejidommal gyártották. (Az 500-as ezt egy évvel késõbb kapta meg).
Fényképen sem kifejezetten szép példány, vagyis kétséges, hogy megkímélt, karbantartott darabról van-e szó.
Az okmányai lejártak. Ha lejárt okmányokkal szeretnél KLE-t, akkor 40-nel többért itt egy 500-as: http://www.jofogas.hu/zala/Elado_Kawasaki_Kle_500_52608116.htm?first=1

Én viszont azt javaslom, vegyél motort érvényes papírokkal.

Ha 400-ast vennél, ez nem tûnik rossznak: http://www.jofogas.hu/pest/Kawasaki_Kle_400_52076050.htm?first=1

Lökök egy képet a sajátomról is (feltéve, hogy most mûködik a feltöltés). :)


    

manncsa 768 3. August 2016 18:56  
Sziasztok!

Kawa Kle 400 vásárláson töröm a fejem. Jófogáson hirdetnek egyet 300k ért. 95ös évjáratúnak van feltüntetve de szerintem öregebb. Ismerõsök azzal szekálnak, hogy pici a 400 as, gyenge meg nehéz. Van valakinek tapasztalata? Kle 500 jobb választás lenne? Csak tekeregnék országúton meg ha ugyvan száraz földút. köszi
    

Powerslave 767 1. August 2016 00:37   reply to: 766
Mármint középsztendert szeretnél?
Az elég drága mulatság: http://shop.sw-motech.com/en/4052572007198.htm

Esetleg ezt a topicot lehetne megpróbálni: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&topic_id=1013

    

Pisti64 766 26. Juli 2016 12:52  
Sziasztok!
Keresnék a 2005-ös KLE 500-hoz normál sztendert, mert az oldaltámasz nem mindíg elég jó (a hétvégén mosás közben eldõlt a táltos) .
Elõre is köszönöm, ha valakinek van ötlete (elérhetõ áron).
Üdv: Pisti64
    

Okta 765 9. Juni 2016 13:59   reply to: 762
Szia!

Holnap késõ délután megyek arrafelé - ha be tudom szúrni az idõmbe, meg tudom esetleg nézni? Köszönöm.
    

Powerslave 764 9. Juni 2016 12:58   reply to: 760
Perfekt, köszike, ezt meglesem :)
    

Powerslave 763 9. Juni 2016 12:40   reply to: 762
Ó, bakker :(
    

Riverboy 762 7. Juni 2016 22:04  
Sziasztok!

Eladó sorba került kis kavicsom...
Remélem ismertek olyat akinek kellene, aki gondos gazdája lehetne :)
Ha tudok segíteni eladni írjatok itt de inkább: im.m.mate@gmail.com / 06304014153

szerk:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_kle_500-10240368
    

Mecsekkawa 761 7. Juni 2016 19:40  
Na, lecseréltem a teleszkópolajat (beteg volt a gyerek és én vigyáztam rá otthon). Amikor megvettem a motort 3 éve már gondoltam rá, hogy a teleszkópban is lecserélem az olajat, a kiengedett folyadékot elnézve már akkor is késõ lett volna. Meg találtam egy-egy nagy anyát a rugó felett, gondolom az elõzõ tulaj ezzel akart a keményíteni a rugózást.
Találós kérdés: A mellékelt képen látható folyadékok közül melyik a friss és melyik a leeresztett olaj? A helyes megfejtõk között egy anyát sorsolunk ki!
    

Mecsekkawa 760 7. Juni 2016 19:34   reply to: 759
Szia!

Ha semmikép nem akarod levenni a a tankot (szerintem nem egy nagy mutatvány) akkor az úszóház alján található kis pöcökre ráhúzol egy kisebb gumicsövet, kicsavarod az oldalán található dréncsavart, benzincsap PRI állásban és elvileg átcsorog a karbin a benzin. Lassan....
    

Powerslave 759 26. Mai 2016 12:14  
Skacok, nem tudja valaki véletlenül, van-e kultúrált megoldás a benzin leengedésére, ha nincs kéznél mûhely (meg nem is szedném szét emiatt, ha nem muszáj)?

    

Mecsekkawa 758 22. Mai 2016 15:04  
Ha már szóba került a teleszkóp, úgy döntöttem idén cserélek benne némi olajat. A teljesen átlagos 10W viszkozitású olajra gondolom, hogy jó lesz, de kérdezném, hogy van-e valakinek tapasztalata villaolajokkal (villaolajakkal?).
    

Powerslave 757 21. April 2016 17:59  
Melyikõtök volt ma a Corvinnál? :)

[EDIT]
78% nitrogén baszki XD
[/EDIT]
    

Mafeco 756 21. April 2016 14:17   reply to: 755
Köszönöm a hasznos információkat!

    

Mecsekkawa 755 20. April 2016 19:30   reply to: 754
Én 78% nitrogénnel használom :) Amikor megvettem a motort próbálgattam fújkálni, de olyan rettenetes különbséget nem éreztem rajta. Most fejbõl nem is emlékszem a maximális nyomásra, valahol azt olvastam, hogy nem jó annak közelében tartani, mert nyomás árthat a szimeringnek. Nekem az új olaj sokkal érezhetõbb hatással bírt.
    

Mafeco 754 20. April 2016 17:52  
Üdvözletem a KAWASAKIS fórumozóknak!
Egy barátom megbízásából érdeklõdöm az elsõ teleszkópról.
A telóban megvolt az olajcsere, de maradtak kérdések a szelepen keresztüli nyomással kapcsolatban!
Van e értelme egyáltalán, az öreg Yamahákon nem igazán vált be ez a megoldás?
Még is jó dolog, levegõ vagy nitrogén a jobb választás?
Megköszönöm, ha valakinek van tapasztalata ebben a témában és megosztaná!
    

Powerslave 753 15. April 2016 13:17   reply to: 752
Ami azt illeti, nekem nincs nagyon ötletem. Ha csak koszos, akkor talán egy palacktisztító kefével (http://www.rival-haas.hu/uvegmosok.html) sikert arathatsz.

Nekem konkrétan falevél szorult be, azt esélytelen bármivel is kipiszkálni. Kénytelen leszek szétkapni :(
    

Gyuriba 752 14. April 2016 09:07  
Uraim!! segítséget szeretnék kérni Ti hogy tisztítjátok a szélterelõ plexi és a idom között Nekem mindig koszos de nincs kedvem szétszedni mivel a plexit csak az fejidom levétele után tudom levenni!! valami jó tipp?? köszönöm

    

Powerslave 751 29. März 2016 00:57   reply to: 750
Nagyon nem mindegy :) Köszi a tippet!
    

ptys 750 28. März 2016 07:19   reply to: 747
Köszi a segítséget! Megoldódott a probléma, pécsi steelhorse kawasakitól rendeltem gyári porvédõt aminek darabja 3600 Ft plusz posta.
    

F.Jani 749 27. März 2016 12:27  
Bocsánat, az ár lamaradt:2500ft.-/db
    

F.Jani 748 27. März 2016 11:31  
Kawasaki, garantáltan 150km futott gyári áttételes elsõ-hátsó JT lánckerék 15/43 520-as lánchoz eladó.

Kawasaki ER-6N/F ABS (összes évjárat)
Kawasaki Kle650 Versys ABS (összes évjárat)
Kawasaki Z750 /S (összes évjárat)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2003)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2004)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2005)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2006)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2007)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2008)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2009)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2010)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2011)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2012)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2013)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2014)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2015)
    

Powerslave 747 26. März 2016 16:13   reply to: 746
Én cikkszámot szoktam nézni, és az alapján keresek, ez az oldal elég nagy segítség tud lenni:

http://www.cmsnl.com/kawasaki-kle500_model12416/

Itt viszont csak új, gyári alkatrészt találsz, aminek elég húzós ára tud lenni, pláne szállítással együtt.

Érdemes odafigyelni, hogy - ahogy észrevettem - egyazon alkatrészt valamilyen okból kifolyólag a Kawasakinál kétféle cikkszámon is jegyeznek, egy "overall" és egy "részletes" cikkszámon, elõbbi ötjegyû.

http://www.cmsnl.com/kawasaki-kle500-a6-1996-europe-fr-nl-ar-fg-nrsp-st_model12422/seal-fork_920931206/#.VvamNOLhC00

Ha minden igaz, ez az alkatrész fog neked kelleni, de a biztonság kedvéért keress pontos évjáratra.
Darabja kb. 3000 forint plusz a szállítás.
Rossz hír: Itt összesen 54.45 EUR, vagyis több, mint 17 ezer HUF, ha kettõt szeretnél.
    

ptys 746 25. März 2016 05:53  
Sziasztok! Segítséget kérnék tõletek, tudom hogy rátok lehet számítani elég jó kis közösség! Elsõ teleszkóp szervizelését csinálom, s nem megfelelõ porvédõt kaptam. Amit rendeltem annak "válla van", ami eredetileg benne volt, az a ráült a szimering tetejére, efölé került egy alátét, majd a helyére rögzítõ rugó. A feltöltött kép, melyen a bal oldali az utólag rendelt nem megfelelõ porvédõ látható. A jobb oldali lesz a megfelelõ.Ti honnan szoktatok rendelni? Köszi elõre is a segítséget!
    

Powerslave 745 23. März 2016 18:50   reply to: 744
...vagy mondjuk ha a fékhez nyúlnak ilyen szakértelemmel és felelõsségtudattal...
    

Mecsekkawa 744 22. März 2016 20:05   reply to: 743
Hát igen... És nem az volt a gond, hogy elsõre nem sikerült rendesen felrakni, hanem ahogy utána áll hozzá az ürge. És persze ezek után az embernek az jut az eszébe, ha nem csak egy gumiról van szó, hanem mondjuk a váltóban sikerülne valamit fordítva összeszerelni.

    

Powerslave 743 20. März 2016 04:45   reply to: 742
Igazán magyaros.
Gondolom, legközelebb nem hozzájuk viszed a masinát. Képzelem, milyen gondosan járhatnak el más esetekben...
    

Mecsekkawa 742 19. März 2016 20:46  
Hát végül is Continental Contiescape lett... Na de a felszerelése nem volt egyszerû. Lekaptam a kerekeket és elvittem egy gumiszerelést is vállaló szervizbe, ahol megcsinálták, hazavittem, majd a beszerelés elõtt konstatáltam, hogy az elsõ kerékre sikerült forgásiránnyal szemben felszerelni a gumit. Mindenki hibázhat, másnap visszavittem és közöltem a szerelõvel a problémám, aki a kávéja mellõl közölte, hogy már a régi gumi is így volt fölszerelve, ebbõl gondolta, hogy az újat is ebbe az irányba kell szerelni, különben is ezért utálja ha valaki leszerelt kereket visz, de ha kifizetem újból a kerékcserét akkor majd megfordítja. Elvittem egy rendes gumiszervizbe, ahol kemény 500 Ft-ért megfordították. Ja, egyébként ugye a féktárcsában is benne van a forgásirányt jelzõ nyíl, gondolom kevés motornál forog a tárcsa a gumival ellenkezõ irányba.
    

Powerslave 741 11. März 2016 12:49   reply to: 740
[EDIT] Bakker, ez a nyomorúság kétszer küldte el a kommentemet.

    

Powerslave 741 11. März 2016 12:49   reply to: 740
Ha volna ilyesmire keretem (meg tudnám hová tenni), akkor a Kawics mellé beszereznék egy kis DT-t terepen marhulni.

Van köztünk, aki néha terepre is kiviszi a menetkészen 192 kilós szörnyet? :)
    

Okta 740 11. März 2016 10:59   reply to: 738
Kell egy rendszám nélküli KLE terepre felkészítve és csak a rendszámtáblát kell átrakni, ha offroadra mész. :)))
    

Powerslave 739 10. März 2016 13:32  
Itt a megfejtés, kedve KLEga!

http://www.kekhold.hu/?page=webshop/shop_detail&id=4720&actmenu=18048_18049_74537_74707

Conti TKC-70, akciósan, párban, 50 alatt.

    

Previous page
Felhokep

Member count: 22130
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants