Please log in

Registration Forgot password






KAWASAKI KLE 500
Comment
Előző oldal Következő oldal
manncsa (msg) 791 Oct. 14, 2016, 9:13 p.m.   x
az a baj, hogy nem tudom mi a baj:) öninditó gond lehet egyáltalán?
     Reply to this


manncsa (msg) 790 Oct. 14, 2016, 9:12 p.m.   reply to: 789 x
akkor az normális ezek szerint hogy csurog ki az olaj. még lehet próbálkozok egy gyertya kiszedéssel elõtte. mindenkép le kell szednem az oldaldeknit, ha jól vagyok informálva, le kell akasztani a láncot.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 789 Oct. 14, 2016, 9:06 p.m.   reply to: 787 x
Úgy tudom megegyezik a GPZ500aséval..Az indítómotort 2db M6-os csavar tartja.Levételéhez nem kell leengedni az olajat,de a vissza szereléshez igen,ha csak nem döntöd el majdnem vízszintes helyzetbe.A fedelet mindenképp lekell venni,mert nem tudod a fogaskereket pozícióba állítani.

     Reply to this


manncsa (msg) 788 Oct. 14, 2016, 8:42 p.m.   reply to: 787 x
Link

ugyanez a szitu nálam is
     Reply to this


manncsa (msg) 787 Oct. 14, 2016, 8:29 p.m.   x
hahó!

segitség! rakoncátlankodik az önindítóm pár hete megtisztítottam a sarukat meg kapott egy kontaktspré fürdõt az öninditó mert csak kattant a relé nem forgatta meg a motort. utána pöccre indult. aztán pár nap állás után ismét nem indul most viszont nem csak kattan egyet a relé hanem zakatol a fordulatszámmérõ felugrik. többször próbáltam elkezdené forgatni a motort talán át is fordul egyszer és ismétt kerreg az inditórelé. ki szeretném szedni z inditó motort de ahogy csavartam le az oldaldeknit folyik ki belõle a motorolaj. létezik, hogy ott olaj van??? vagy valami gebasz van és átszivárgott?? :O
valaki valami ötlet?
     Reply to this


Powerslave (msg) 786 Oct. 14, 2016, 10:37 a.m.   reply to: 785 x
Hú, ez jól néz ki. Az enyém kényelmes, de én sovánka vagyok :) És nem is tudom, hol készült, csak annyi biztos, hogy nem gyári.
     Reply to this


bakos (msg) 785 Oct. 13, 2016, 10:33 a.m.   x
Tud valaki ajánlani jól bevált ülés szabót? Valami szélesebb nyerget szeretnék összetákoltatni amirõl nem lóg le a fél ülõgumóm, és opcionálisan az utasnak is kényelmesebb :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 784 Oct. 12, 2016, 1:05 p.m.   x
Ejj, de elcsendültünk, szügyeim! :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 783 Sept. 26, 2016, 5 p.m.   reply to: 782 x
Hát az ülésrõl nem tudok nyilatkozni, de sokan mondják, hogy borzasztó. Én már egyedivel vettem, az olyan, mint egy bõrfotel.
     Reply to this


herkules73 (msg) 782 Sept. 24, 2016, 6:03 p.m.   x
Igazad van formára nem csunya!csak inkább rövidebb utakra való!a gyári ülés 50 km után olyan mintha kinyitják az ajtót és az élen üldögélnek!bár én 192 cm és 120 kg vagyok!egy dolog az maximális benn a blokk!azt nemigen lehet becsmerelni!bizonyított a gpzkbenn talán még varrogepbe is szerelték(ezt poénnak szántam!)azért is tartom még mint írtam mert nem sok pénz áll benn és ha kell van idõm kéznél van!


     Reply to this


Powerslave (msg) 781 Sept. 24, 2016, 5:42 p.m.   x
A fék szerintem is kissé harmatos, a szélvédelem meg háááát... Nekem ugyan krosszbukóm van, mert hülye fejjel megvettem, az meg persze rádob még egy lapáttal, de így valahol 110 környékén kezd el kellemetlen lenni a helyzet (mondjuk a sisak miatt 80-nál már nem hallok semmit).

Jó motor ez, de nem autópályára való. Túrázgatni tökéletes, bár én egyedül használom.

Egy V-Strom, egy Varadero teljesen más liga, nem is érdemes õket idekeverni. Jóval nagyobbak, erõsebbek, a KLE-k javarésze viszont az A2-be is belefér, és ebben a kategóriában nem mondható hulladéknak, legfeljebb a fentieket lehetne a szemébe dörgölni, meg azt, hogy öregecske konstrukció.

Ha baromi sok pénzem lenne, mint ahogy pár motorostársamnak érthetetlenül van, valószínûleg egy új Tenerére, utolsó szériás Pegaso-ra, vagy ilyesmire lõttem volna, de egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem a Kawicsot, pláne ennyi pénzért - ebben az árban másból gyakran csak romot találni.
     Reply to this


herkules73 (msg) 780 Sept. 24, 2016, 2:23 p.m.   x
Üdv!120 ig az enyém megáll 5 liter körül!szélben katasztrofális szerintem vele menni!õsze visza dobálja még rázza a szél!megvan mert viszonylag olcsó volt!el nemigen adom mert keveset ér de soha többe nem vennek ilyet!ha lenne idõm motorozni ami nincs mert kamionosok akkor tuti hogy vagy varadero vagy v stormot vennék helyette!ha legtöbb idom lenne akkor te bmwt!nem akarom senki motorját sembecsmerelni leszokni mert mindenkinek az van amit megengedhet magának!de hozzám nem igen nõtt ez a motor!

     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 779 Sept. 23, 2016, 8:29 p.m.   x
Valóban az olyan 100 körüli a kényelmes tempó vele. Múlt héten el kellet menjek Pestre, méghozzá gyorsan és idõre, úgyhogy autópálya lett. 130-cal még nem halálfélelem, de onnan azért már nem túl könnyen elõzök és rendesen cibál meg dübörög a szél. Fõleg hazafelé, amikor kaptam egy olyan majdnem szembe de azért oldalról is szelet, jó erõset, néha tényleg olyan érzésem volt mintha nem is érne le az elsõ kerék. Azon viszont meglepõdtem, hogy csak 6 liter fogyasztott ennél a tempónál is.
Utassal nekem inkább a fék tûnt kicsit kevésnek, jobban oda kell figyelni a féktávra meg olyankor azért eléggé össze is ül az eleje.
     Reply to this


Powerslave (msg) 778 Sept. 15, 2016, 12:14 p.m.   reply to: 777 x
Szia!

Örülök, hogy megtetszett. Ha esetleg úgy döntesz, beújítasz egyet, szeretettel várunk köreinkben! :)
     Reply to this


1Laciapu (msg) 777 Sept. 14, 2016, 9:02 p.m.   x
Gyerekek!
Ma megnéztem végre élõben egy KLE-t.
Ez egy Szuper Jó Motor!
Legalább 10 éve nézegetem katalógusban, képeken, videón, mindig is nagyon tetszett, de közelrõl sosem láttam. Meglepõen nagy darab, két személy kényelmesen elfér azon a hosszú ülésen. Egyáltalán nem olyan majom a köszörûkövön érzés, pedig nem vagyok egy nyeszlett alak. Kifejezetten jó volt rajta ülni. És borzasztó kezes, könnyû gép. / az enyém után fõleg -50kg /
Igazán nem tudtam utcán kipróbálni, mert nem volt rajta rendszám és csak egy jogsim van... Pár métert azért mentem vele, kellemes érzés volt.
Azt hiszem, megvan a következõ motorom, ha már koromnál fogva nem bírok a sornégy erejével és súlyával. Szerintem azzal az 50 pacival két ember simán tud kirándulni egy közepes tempóban, nem hiszem, hogy 90-100 körül egy normális elõzés problémás lenne. A mostanival sem megyek ennél jobban. Mondjuk evvel bárhol lehet elõzni, kis túlzással:)
Szóval jó és szép ez a moci, még jobban tetszik, mint eddig!
Egyszer ki kéne próbálni párommal kicsit több km-en, aztán ki tudja, még cserélnék is...
     Reply to this


Powerslave (msg) 776 Aug. 11, 2016, 12:14 a.m.   reply to: 775 x
Korrekt vételnek tûnik, mert már nincs fent :D

Ismerek olyat, aki azért maradt az út szélén, mert karcos volt a fényezés. Igaz, épp akkor lett karcos...

@manncsa, hidd el, az a 8 kese nem olyan nagy különbség. Egy A korl. gépnél még számít, de egy A2 paripánál már nem sokat, ráadásul a kései 500-asok "csak" 45 lovat tudnak, 3 gebén meg már csak nem akad fenn az ember fia :)
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 775 Aug. 8, 2016, 7:01 p.m.   reply to: 774 x
Jobban néz ki mint az enyém:) Bár az a hóeke az alján elég furcsa egy endúron. De meg kell nézni, ki kell próbálni, az miatt még senki nem maradt az út szélén, mert karcos volt a fényezés. Ha a korához képest rendben van akkor korrekt a 350.000 Ft szerintem.
     Reply to this


manncsa (msg) 774 Aug. 7, 2016, 3:58 p.m.   x
Errõl vélemény valakinek?
Link
     Reply to this


manncsa (msg) 773 Aug. 7, 2016, 10:08 a.m.   reply to: 772 x
Hát ez elég sovány elõny :P
8 Le mínusz az sok szerintem
     Reply to this


Powerslave (msg) 772 Aug. 6, 2016, 3:53 p.m.   reply to: 771 x
Tudok ám egy kényelmes elõnyt az 500-assal szemben :D
Nincs kapcsolója a tompítottnak: A japánoknál kötelezõ megoldás szerint, a gyújtással automatikusan felkapcsolod. Pupilláztam is a múltkor egy 500-as láttán, hogy mi a vihar az az extra kapcsoló. :)
     Reply to this


manncsa (msg) 771 Aug. 4, 2016, 7:21 p.m.   reply to: 769 x
Köszi a reagálást. Azért is írtam mert nekem is gyanús a lila 400-as. A másik tényleg szép viszont nekem már kicsit drága. Az 500-assal meg az a bajom, (egyébként az a legjobb mind közül, új gumik, sport dob stb) hogy külföldi papíros- ez a kisebbik baj a nagyobbik az, hogy csak 30kw :( legalábbis a képen az a runrika van bepipálva. Úgyhogy folytatom a rágódást. köszi.
     Reply to this


manncsa (msg) 770 Aug. 4, 2016, 1:22 p.m.   reply to: 769 x
Köszi a reagálást. Azért is írtam mert nekem is gyanús a lila 400-as. A másik tényleg szép viszont nekem már kicsit drága. Az 500-assal meg az a bajom, (egyébként az a legjobb mind közül, új gumik, sport dob stb) hogy külföldi papíros- ez a kisebbik baj a nagyobbik az, hogy csak 30kw :( legalábbis a képen az a runrika van bepipálva. Úgyhogy folytatom a rágódást. köszi.
     Reply to this


Powerslave (msg) 769 Aug. 4, 2016, 12:03 p.m.   reply to: 768 x
Gyengének gyenge, 42 lóerõ (mint egy Pegaso), jaszkarizni biztosan nem lehet vele, vigyorogva túrázni viszont tökéletesen elég. Nem erõsebb az 500-as annyival, hogy egyáltalán érdemes legyen ezen kattogni. Amelyiket találsz jó áron, azt kell megvenni.

Belpiacos, de javarészt megegyezik az 500-assal, így ha nem a blokkban megy szét valami spéci, akkor nincs miért aggódni.

300-ért, ha jó korrekt állapotú, akkor jó vásár. Viszont, ha erre a hirdetésre gondolsz, én nem mennék bele: Link

Vagy nem ´95-ös, vagy szarrá volt törve: Az enyém ´94-es, és már a modernebb, plexis fejidommal gyártották. (Az 500-as ezt egy évvel késõbb kapta meg).
Fényképen sem kifejezetten szép példány, vagyis kétséges, hogy megkímélt, karbantartott darabról van-e szó.
Az okmányai lejártak. Ha lejárt okmányokkal szeretnél KLE-t, akkor 40-nel többért itt egy 500-as: Link

Én viszont azt javaslom, vegyél motort érvényes papírokkal.

Ha 400-ast vennél, ez nem tûnik rossznak: Link

Lökök egy képet a sajátomról is (feltéve, hogy most mûködik a feltöltés). :)


     Reply to this


manncsa (msg) 768 Aug. 3, 2016, 6:56 p.m.   x
Sziasztok!

Kawa Kle 400 vásárláson töröm a fejem. Jófogáson hirdetnek egyet 300k ért. 95ös évjáratúnak van feltüntetve de szerintem öregebb. Ismerõsök azzal szekálnak, hogy pici a 400 as, gyenge meg nehéz. Van valakinek tapasztalata? Kle 500 jobb választás lenne? Csak tekeregnék országúton meg ha ugyvan száraz földút. köszi
     Reply to this


Powerslave (msg) 767 Aug. 1, 2016, 12:37 a.m.   reply to: 766 x
Mármint középsztendert szeretnél?
Az elég drága mulatság: Link

Esetleg ezt a topicot lehetne megpróbálni: Link

     Reply to this


Pisti64 (msg) 766 July 26, 2016, 12:52 p.m.   x
Sziasztok!
Keresnék a 2005-ös KLE 500-hoz normál sztendert, mert az oldaltámasz nem mindíg elég jó (a hétvégén mosás közben eldõlt a táltos) .
Elõre is köszönöm, ha valakinek van ötlete (elérhetõ áron).
Üdv: Pisti64
     Reply to this


Okta (msg) 765 June 9, 2016, 1:59 p.m.   reply to: 762 x
Szia!

Holnap késõ délután megyek arrafelé - ha be tudom szúrni az idõmbe, meg tudom esetleg nézni? Köszönöm.
     Reply to this


Powerslave (msg) 764 June 9, 2016, 12:58 p.m.   reply to: 760 x
Perfekt, köszike, ezt meglesem :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 763 June 9, 2016, 12:40 p.m.   reply to: 762 x
Ó, bakker :(
     Reply to this


Riverboy (msg) 762 June 7, 2016, 10:04 p.m.   x
Sziasztok!

Eladó sorba került kis kavicsom...
Remélem ismertek olyat akinek kellene, aki gondos gazdája lehetne :)
Ha tudok segíteni eladni írjatok itt de inkább: im.m.mate@gmail.com / 06304014153

szerk:
Link
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 761 June 7, 2016, 7:40 p.m.   x
Na, lecseréltem a teleszkópolajat (beteg volt a gyerek és én vigyáztam rá otthon). Amikor megvettem a motort 3 éve már gondoltam rá, hogy a teleszkópban is lecserélem az olajat, a kiengedett folyadékot elnézve már akkor is késõ lett volna. Meg találtam egy-egy nagy anyát a rugó felett, gondolom az elõzõ tulaj ezzel akart a keményíteni a rugózást.
Találós kérdés: A mellékelt képen látható folyadékok közül melyik a friss és melyik a leeresztett olaj? A helyes megfejtõk között egy anyát sorsolunk ki!
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 760 June 7, 2016, 7:34 p.m.   reply to: 759 x
Szia!

Ha semmikép nem akarod levenni a a tankot (szerintem nem egy nagy mutatvány) akkor az úszóház alján található kis pöcökre ráhúzol egy kisebb gumicsövet, kicsavarod az oldalán található dréncsavart, benzincsap PRI állásban és elvileg átcsorog a karbin a benzin. Lassan....
     Reply to this


Powerslave (msg) 759 May 26, 2016, 12:14 p.m.   x
Skacok, nem tudja valaki véletlenül, van-e kultúrált megoldás a benzin leengedésére, ha nincs kéznél mûhely (meg nem is szedném szét emiatt, ha nem muszáj)?

     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 758 May 22, 2016, 3:04 p.m.   x
Ha már szóba került a teleszkóp, úgy döntöttem idén cserélek benne némi olajat. A teljesen átlagos 10W viszkozitású olajra gondolom, hogy jó lesz, de kérdezném, hogy van-e valakinek tapasztalata villaolajokkal (villaolajakkal?).
     Reply to this


Powerslave (msg) 757 April 21, 2016, 5:59 p.m.   x
Melyikõtök volt ma a Corvinnál? :)

[EDIT]
78% nitrogén baszki XD
[/EDIT]
     Reply to this


Mafeco (msg) 756 April 21, 2016, 2:17 p.m.   reply to: 755 x
Köszönöm a hasznos információkat!

     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 755 April 20, 2016, 7:30 p.m.   reply to: 754 x
Én 78% nitrogénnel használom :) Amikor megvettem a motort próbálgattam fújkálni, de olyan rettenetes különbséget nem éreztem rajta. Most fejbõl nem is emlékszem a maximális nyomásra, valahol azt olvastam, hogy nem jó annak közelében tartani, mert nyomás árthat a szimeringnek. Nekem az új olaj sokkal érezhetõbb hatással bírt.
     Reply to this


Mafeco (msg) 754 April 20, 2016, 5:52 p.m.   x
Üdvözletem a KAWASAKIS fórumozóknak!
Egy barátom megbízásából érdeklõdöm az elsõ teleszkópról.
A telóban megvolt az olajcsere, de maradtak kérdések a szelepen keresztüli nyomással kapcsolatban!
Van e értelme egyáltalán, az öreg Yamahákon nem igazán vált be ez a megoldás?
Még is jó dolog, levegõ vagy nitrogén a jobb választás?
Megköszönöm, ha valakinek van tapasztalata ebben a témában és megosztaná!
     Reply to this


Powerslave (msg) 753 April 15, 2016, 1:17 p.m.   reply to: 752 x
Ami azt illeti, nekem nincs nagyon ötletem. Ha csak koszos, akkor talán egy palacktisztító kefével (Link) sikert arathatsz.

Nekem konkrétan falevél szorult be, azt esélytelen bármivel is kipiszkálni. Kénytelen leszek szétkapni :(
     Reply to this


Gyuriba (msg) 752 April 14, 2016, 9:07 a.m.   x
Uraim!! segítséget szeretnék kérni Ti hogy tisztítjátok a szélterelõ plexi és a idom között Nekem mindig koszos de nincs kedvem szétszedni mivel a plexit csak az fejidom levétele után tudom levenni!! valami jó tipp?? köszönöm

     Reply to this


Powerslave (msg) 751 March 29, 2016, 12:57 a.m.   reply to: 750 x
Nagyon nem mindegy :) Köszi a tippet!
     Reply to this


ptys (msg) 750 March 28, 2016, 7:19 a.m.   reply to: 747 x
Köszi a segítséget! Megoldódott a probléma, pécsi steelhorse kawasakitól rendeltem gyári porvédõt aminek darabja 3600 Ft plusz posta.
     Reply to this


F.Jani (msg) 749 March 27, 2016, 12:27 p.m.   x
Bocsánat, az ár lamaradt:2500ft.-/db
     Reply to this


F.Jani (msg) 748 March 27, 2016, 11:31 a.m.   x
Kawasaki, garantáltan 150km futott gyári áttételes elsõ-hátsó JT lánckerék 15/43 520-as lánchoz eladó.

Kawasaki ER-6N/F ABS (összes évjárat)
Kawasaki Kle650 Versys ABS (összes évjárat)
Kawasaki Z750 /S (összes évjárat)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2003)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2004)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2005)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2006)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2007)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2008)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2009)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2010)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2011)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2012)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2013)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2014)
Kawasaki Zx-6R/RR (600/636/Ninja) (2015)
     Reply to this


Powerslave (msg) 747 March 26, 2016, 4:13 p.m.   reply to: 746 x
Én cikkszámot szoktam nézni, és az alapján keresek, ez az oldal elég nagy segítség tud lenni:

Link

Itt viszont csak új, gyári alkatrészt találsz, aminek elég húzós ára tud lenni, pláne szállítással együtt.

Érdemes odafigyelni, hogy - ahogy észrevettem - egyazon alkatrészt valamilyen okból kifolyólag a Kawasakinál kétféle cikkszámon is jegyeznek, egy "overall" és egy "részletes" cikkszámon, elõbbi ötjegyû.

Link

Ha minden igaz, ez az alkatrész fog neked kelleni, de a biztonság kedvéért keress pontos évjáratra.
Darabja kb. 3000 forint plusz a szállítás.
Rossz hír: Itt összesen 54.45 EUR, vagyis több, mint 17 ezer HUF, ha kettõt szeretnél.
     Reply to this


ptys (msg) 746 March 25, 2016, 5:53 a.m.   x
Sziasztok! Segítséget kérnék tõletek, tudom hogy rátok lehet számítani elég jó kis közösség! Elsõ teleszkóp szervizelését csinálom, s nem megfelelõ porvédõt kaptam. Amit rendeltem annak "válla van", ami eredetileg benne volt, az a ráült a szimering tetejére, efölé került egy alátét, majd a helyére rögzítõ rugó. A feltöltött kép, melyen a bal oldali az utólag rendelt nem megfelelõ porvédõ látható. A jobb oldali lesz a megfelelõ.Ti honnan szoktatok rendelni? Köszi elõre is a segítséget!
     Reply to this


Powerslave (msg) 745 March 23, 2016, 6:50 p.m.   reply to: 744 x
...vagy mondjuk ha a fékhez nyúlnak ilyen szakértelemmel és felelõsségtudattal...
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 744 March 22, 2016, 8:05 p.m.   reply to: 743 x
Hát igen... És nem az volt a gond, hogy elsõre nem sikerült rendesen felrakni, hanem ahogy utána áll hozzá az ürge. És persze ezek után az embernek az jut az eszébe, ha nem csak egy gumiról van szó, hanem mondjuk a váltóban sikerülne valamit fordítva összeszerelni.

     Reply to this


Powerslave (msg) 743 March 20, 2016, 4:45 a.m.   reply to: 742 x
Igazán magyaros.
Gondolom, legközelebb nem hozzájuk viszed a masinát. Képzelem, milyen gondosan járhatnak el más esetekben...
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 742 March 19, 2016, 8:46 p.m.   x
Hát végül is Continental Contiescape lett... Na de a felszerelése nem volt egyszerû. Lekaptam a kerekeket és elvittem egy gumiszerelést is vállaló szervizbe, ahol megcsinálták, hazavittem, majd a beszerelés elõtt konstatáltam, hogy az elsõ kerékre sikerült forgásiránnyal szemben felszerelni a gumit. Mindenki hibázhat, másnap visszavittem és közöltem a szerelõvel a problémám, aki a kávéja mellõl közölte, hogy már a régi gumi is így volt fölszerelve, ebbõl gondolta, hogy az újat is ebbe az irányba kell szerelni, különben is ezért utálja ha valaki leszerelt kereket visz, de ha kifizetem újból a kerékcserét akkor majd megfordítja. Elvittem egy rendes gumiszervizbe, ahol kemény 500 Ft-ért megfordították. Ja, egyébként ugye a féktárcsában is benne van a forgásirányt jelzõ nyíl, gondolom kevés motornál forog a tárcsa a gumival ellenkezõ irányba.
     Reply to this


Powerslave (msg) 741 March 11, 2016, 12:49 p.m.   reply to: 740 x
Ha volna ilyesmire keretem (meg tudnám hová tenni), akkor a Kawics mellé beszereznék egy kis DT-t terepen marhulni.

Van köztünk, aki néha terepre is kiviszi a menetkészen 192 kilós szörnyet? :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 741 March 11, 2016, 12:49 p.m.   reply to: 740 x
[EDIT] Bakker, ez a nyomorúság kétszer küldte el a kommentemet.

     Reply to this


Okta (msg) 740 March 11, 2016, 10:59 a.m.   reply to: 738 x
Kell egy rendszám nélküli KLE terepre felkészítve és csak a rendszámtáblát kell átrakni, ha offroadra mész. :)))
     Reply to this


Powerslave (msg) 739 March 10, 2016, 1:32 p.m.   x
Itt a megfejtés, kedve KLEga!

Link

Conti TKC-70, akciósan, párban, 50 alatt.

     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 738 March 9, 2016, 8:44 p.m.   x
Köszi a a tanácsokat, az a jó a gumikban, hogy minél többet olvas róla az ember annál jobban elbizonytalanodik. Mondjuk én közlekedésre használom a motort és néha terepjáró helyett megyek vele alapvetõen száraz idõben és csakis földúton, lehet, hogy a TKC 80-at ki sem tudnám használni. Venni kéne még két kereket és akkor két különbözõ gumival lehetne cserélgetni. Vagy egy motort aszfaltra, egyet meg földútra. Megyek, meg is kérdezem a feleségemtõl, hogy mit szólna hozzá :)
     Reply to this


Balkan Bistro (msg) 737 March 9, 2016, 10:05 a.m.   x
Vegyes használatra a Continental TKC80 a helyes megfejtés!

A K60 elsõ gumija gyenge terepen, hátsója viszonylag jó.
Durvább terepre a Pirelli MT21 bevált, ezzel még lehet aszfalton menni, de ott van hangja.
     Reply to this


Okta (msg) 736 March 9, 2016, 9:45 a.m.   reply to: 735 x
DR750. Jelenleg darabokban. :(
     Reply to this


Powerslave (msg) 735 March 8, 2016, 11:08 p.m.   reply to: 733 x
Nekem ContiTrail Attack van, nagyon rendbenlevõs, de terepre semmiképpen sem merészkednék vele.

BTW nem nehéz egy kicsit ez az almásderes a dagonyába?

@Okta: Az egy DR800? *.*
     Reply to this


Okta (msg) 734 March 8, 2016, 2:27 p.m.   reply to: 733 x
Így kezdõdik mindig. :) /Kicsit földutaznék, stb. aztán rövid idõ múlva már nem kívánod az aszfaltot.../

K60-at mondanám így elsõre (Mitas E08 egy fosch), de az sem terepgumi, csak azzal már nem akad el/esik pofára olyan könnyen az ember. Nagyendurós topikban volt pár napja pont téma a gumi.
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 733 March 6, 2016, 5:09 p.m.   x
Sziasztok!

Úgy nézem, hogy elkelne egy pár új gumi a régi Anakee2 helyett, talán egy hangyányival terepesebbet is el tudnék képzelni, de természetesen nagyrészt én is aszfalton használom a gépet. Amit eddig néztem az ContiEscape vagy Heidenau K60Scout, de az ára miatt vonzó a Mitas E08 is. Van tapasztalatotok ezekkel a gumikkal?

Köszi
     Reply to this


Powerslave (msg) 732 March 6, 2016, 2:42 p.m.   reply to: 728 x
Szia!

Nekem KLE 400 van, ´94-es.

Sztendertörés miatt borult tavalyelõtt, így ezt-azt cserélnem kellett, illetve az eset során elnyíródott egy kábelköteg is, ami miatt megõrült az olajnyomás- és vízhõfokjelzõm.
Nagyjából 20 ezerért orvosolták, plusz megjavították a rakoncátlankodó benzincsapot is.
Az eltört alkatrészekért sem fizettem sokat (bontva):
- Kuplungkar 1500 Ft
- Bal elsõ lábtartókonzol valami 5 körül asszem (erre már sajna nem emlékszem)
- Oldalsztender 10000 Ft táján

Nem volt maradéktalanul egyszerû beszerezni az alkatrészt, mert nem akartam újat venni; az sajnos nagyon drága, a fenti tételek valami 45 ezerben álltak volna meg, így inkább a hónapos keresgélést választottam.

A fenntartása igazából nem drága, kényes pontként a vezérmûfeszítõt szokták emlegetni, de rendszeres karbantartással szerintem ez egy örökéletû gép.

Az enyémben óra szerint 23 ezer van, ami persze nevetséges. Az elõzõ tulaj elmondása szerint mûszert kellett cserélni, a valós futás inkább 50-55 ezer körül van, így ha ráadom a hazánk diktálta "ferdítésfaktort", akkor szerintem lehet benne olyan 70, de teljesen hibátlan.
A katalógusadatokhoz képest meglepõen nyomatékos, kifejezetten kellemes. Alacsony fordulaton szépen, öblösen rotyog és szépen tol.

A fogyasztása nagyon körülmény- és csuklófüggõ, nekem volt már kényelmesen, de nem nagypapásan 4,6 liter, de városban, káromkodva, vergõdve 6,8 is.

A fékbetétek ára nem vészes, 4 ezer körüli, de nekem eddig a legtöbb esetben elég volt a motorféket használni, így csak mérsékelten kopik.
A tárcsacsere már elég húzós, de az minden vasnál hajtépõs, amennyire én tudom.

Egy garnitúra gumi 60 körül van.

A motor a gyári szerszámkészlettel szerelhetõ! Nincs benne ugyan mindenre megoldás, de a legtöbb mutatvány megoldható vele.
Itt szabadjon megjegyeznem, hogy rémálom szétkapni, olyan fos helyre került egy-két csavar (na, az ülés lekapáskor ki verte még le a kezét a kipufogón?).

A gyári ülést sokan savazzák, hozzám azonban már egyedi valagtartóval költözött, így errõl nem tudok nyilatkozni. Nekem kényelmes.

     Reply to this


Powerslave (msg) 731 March 6, 2016, 2:04 p.m.   reply to: 725 x
Valószínûleg a "sztenderkapcsoló" (fingom sincs, mi a hivatalos neve :) ) lesz a ludas, vélhetõen beázott.
Lehet mechanikai probléma is a hajtásláncban, de ennek ellene szól, hogy csúsztatva is rögtön leáll.

Ha mégis mechanika, akkor megpróbáljuk annak is kivesézni a diagnosztikáját, de nem akarom belédállítani az ideget feleslegesen.

Gyanúsítottaim sorrendben:
1. Sztenderkapcsoló
2. Hátsó fék (gyorsan kiderül, mert nem tudod arrébbtolni a lovat)
3. Váltó, illetve a kuplung szekunder oldala (ne aggódj, erre kicsi az esély)


     Reply to this


korpincs (msg) 730 March 5, 2016, 9:27 p.m.   reply to: 729 x
Köszönöm, kimerítõ volt a válasz.:D
Most lesz kèsz egy dobozból összerakott ès felújított chopim ,ahogy megszabadultam ettõl az átoktól nèzek vmit a piacon.
Köszi!
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 729 March 5, 2016, 7 p.m.   reply to: 728 x
Szia!

Az enyém is 22 éves és óra szerint van benne 50.000 km, amúgy meg persze akármennyi is lehet. Amikor megvettem csak egy szelephézag állítás volt esedékes illetve a vezérmûlánc feszítõ partonon kellet javítani (alkatrész nem kellett hozzá), mert az elõzõ szerelõ nem jól rakta össze. Az szabadonfutóval lehetnek majd gondok, de ezt is sikerült megszereltetni, úgy halottam, hogy ez probléma szokott lenni máshol is. Láncszettet cseréltem, azon semmi különös nincs, de a lánckerék meg a féktárcsa rögzítõ csavarokat már Japánból hozták (soká tartott, de nem volt macera). A motor kb. az, ami a GPZ500S-ben van, az nem túl ritka még, de én tudtam bontott alkatrészeket is viszonylag könnyen (bár nem túl olcsón beszerezni). Az minden ilyen idõs motornál fáj, hogy a motor árához képest drága az alkatrész, egy 350.000 Ft-os motornál egy 20.000 Ft-os elsõ kerék nem esett olyan jól (de ezt az én hibámból kellett cserélni). Mondjuk amikor a vízhõfok visszajelzõre 25.000 Ft-ot mondott az alkatrészbolt, akkor 16.000Ft-ért inkább vettem egy hõfokmérõt, ami mutatja is a hõmérsékletet. A sztenderkapcsoló már akkor rossz volt, amikor megvettem, de az elõzõ motoromon egyáltalán nem volt, úgyhogy oda tudok figyelni, hogy felcsapjam indulás elõtt. Sikerül felborítanom álló helyben, eltört a kuplungkar, pér ezresért be lehetett szerezni hozzá, minden további nélkül, ugyanez igaz a fékbetétekre is. Szûrõ. olaj, benzin nem drága hozzá :) Egyébként szerintem egyszerû, mint a faék, otthon is sok mindent meg lehet bütykölni rajta és nem kell különösebben specializált szerelõ sem, ha arra kerül a sor. Arra persze számítani lehet, hogy egy 20 éves jószágon már fékcsövek, teleszkópszimeringek, gumiizék cseréje sajnos napirenden lesz.
     Reply to this


korpincs (msg) 728 March 5, 2016, 3:30 p.m.   x
Sziasztok!
Gondolkozom egy 500-as KLE vásárláson ,az lenne a kérdésem ,hogy milyen az alkatrész ellátása? Még az is érdekelne ,hogy mennyi az a km ami után lehet motorfelújításban gondolkozni és hogy az menyibe is fáj.Általában érdekelne mennyire szervíz igényes és ,hogy menyire drága a fent tartása egy kb 20 éves motornak.Tudom ez nagyon állapot függõ ,de tudnátok segíteni néhány infóval?
Köszönöm!
Üdv!
korpincs
     Reply to this


Gyuriba (msg) 727 Feb. 29, 2016, 9:48 p.m.   x
nézd meg a sztender kapcsolót az okoz ilyen jelenséget azt érzékeli mintha nem lenne behajtva!

     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 726 Feb. 29, 2016, 7:26 p.m.   reply to: 725 x
Szia!

Üresben veszi a fordulatot? Nem lehet, hogy a kuplungkapcsolóval (vagy hát nem is tudom mi a rendes mûszaki neve annak a bigyónak a kuplungkarnál ) van baj és azért veszi el a gyújtást? Nekem az már ki volt kötve amikor megvettem a motort, próbáltam visszakábelezni de nagyjából ugyanazt csinálta, mint neked. Bár én csak felcsapott oldalsztenderrel próbáltam elindulni.
     Reply to this


mates85 (msg) 725 Feb. 29, 2016, 5:51 p.m.   x
Sziasztok! Olyan problémám adódott,hogy berakom 1-be és amikor felengedem a kuplungot lefullad! Mindegy mekkora gázt adok megáll!! Csak kb 2 hónapot állt a garázsba és most hogy volt egy kis idõm szerettem volna kerülni vele egyet.... De nem sikerült.....
Kuplung lamellák lehetnek összeragadva? Úgy is próbáltam hogy sztenderen volt,megdöntöttem picit,hogy a hátsó kerék ne érje a talajt és 1-es lassan felengedtem a kuplungot.És már le is fulladt próbáltam csúsztatott kuplungal de úgy sem ment! Most mi következik? Még azt megpróbálom majd,hogy tologatom picit sebességbe rakva... Bár nincs sok ötletem vagy is,hogy dekni le lamellák ki megpucol és vissza... Ha segít egyáltalán.
Vagy más lehet a gond?
Ha valakinek van valami ötlete vagy tudja mi lehet a gond az kérem segítsen!! Elõre is köszönöm!!
     Reply to this


Okta (msg) 724 Feb. 15, 2016, 8:04 p.m.   reply to: 723 x
Mikor megráncigálod a bajszát, akkor nagyon durva, tetszik nagyon! :)
     Reply to this


ptys (msg) 723 Feb. 15, 2016, 4:08 p.m.   x
Sajnos nem tudtam jobbat csinálni, közben még szervizelem a gépet, de csak hogy a kíváncsiságotokat enyhítsem csináltam egyet, nem a legjobb.

Link
     Reply to this


Powerslave (msg) 722 Feb. 12, 2016, 5:50 p.m.   reply to: 721 x
Kitalálhatnál, mert nagyon kíváncsi vagyok :)
     Reply to this


ptys (msg) 721 Jan. 30, 2016, 9:16 a.m.   x
Csináltam videót, de sajnos a mély hangot nem adja vissza....ami pont a lényeg, de majd valamit kitalálok.
     Reply to this


Okta (msg) 720 Jan. 29, 2016, 12:32 p.m.   reply to: 719 x
Ha szépen dübörög, akkor rögtön jól fog az állni neki! :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 719 Jan. 29, 2016, 1:37 a.m.   reply to: 717 x
Õszintén szólva ezen a vason nem áll jól. Ellenben kíváncsi volnék, milyen orgánumot eredményez, mert az nagyon király lehet...
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 718 Jan. 28, 2016, 8:39 p.m.   reply to: 717 x
És mennyit kóstál egy ilyen kipufogó?

(Pont ilyen szõnyeg volt az egyik nagymamámnál.. :)
     Reply to this


ptys (msg) 717 Jan. 28, 2016, 6:18 p.m.   x
Jöhet a tavasz, megjött az új dübörgõ! :)
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 716 Jan. 11, 2016, 8:02 p.m.   reply to: 714 x
Szia!

Próbáld meg esetleg innen:

Link

én már vettem tõlük bontott alkatrészt.
     Reply to this


Powerslave (msg) 715 Jan. 11, 2016, 12:16 a.m.   reply to: 714 x
Csak ismételni tudom magam: Link

Én innen vásároztam bontott alkatrészt, amikor (sajnos) kellett. Ha nekik nincs, érdemes lehet felguglizni még néhány bontót.
     Reply to this


Minditthalunk (msg) 714 Jan. 10, 2016, 11:24 p.m.   x
Sziasztok! Valaki nem tudna segiteni hol találhatok alkatrészeket KLE 500 ashoz, levegõszûrõ házat keresek minden tartozékával.
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 713 Dec. 29, 2015, 5:27 p.m.   reply to: 712 x
A Mecsek környékén az utóbbi napokban ragyogó napsütés volt, a városban még köd de azon ívül kiváló motorozós idõ. Az aszfaltra kellet figyelni, ahol árnyékben volt ott megmaradt nedvesnek, csúszósnak. A képen háttérben a Zengõ van.
     Reply to this


Powerslave (msg) 712 Dec. 28, 2015, 6:34 p.m.   reply to: 710 x
Merre jártál? :)
     Reply to this


kawa550 (msg) 711 Dec. 26, 2015, 5:30 p.m.   x
Nézzetek át a tdm fórumba, ott is megy a lámpafaragás, mert a 4tx-ek gyári lámpája ölég szar.
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 710 Dec. 26, 2015, 5:25 p.m.   reply to: 709 x
Én reflektorral se nagyon... :( Viszont ma a ragyogó napsütésben, 10 fokban nem is kellett reflektor :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 709 Dec. 26, 2015, 4:56 p.m.   x
Kukucs!

Egyedül vagyok azzal a tünettel, hogy este/éjszaka a tompival szart sem látok, hogy a hiba nem az én készülékemben van, és általános (´05 elõtti) KLE-betegség?
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 708 Dec. 23, 2015, 9:06 p.m.   x
Na, ma gurulós idõ volt, legalábbis itt délen. Kihasználva a jó idõt el kellett menni megtankolni meg felpumpálni a gumikat a benzinkúton. Természetesen nem a legközelebbin ... :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 707 Dec. 13, 2015, 4:24 p.m.   reply to: 706 x
Nincs túlzottan gurulgatós idõ.
Bár legalább az elõrejelzés szerint nem is nagyon lesz hidegebb.
Terveim szerint nem is újítom meg a jogsit (most járt le), amíg nem érdemes.
     Reply to this


Mecsekkawa (msg) 706 Dec. 13, 2015, 3:59 p.m.   x
Becsapva érzem magam! Tegnap még napsütést és 8 fokot ígértek, ezzel szemben délben még köd volt és fagyot... Bánatomban ki is vettem az akkumulátort :(
     Reply to this


Powerslave (msg) 705 Dec. 5, 2015, 4:16 a.m.   reply to: 704 x
Mit javasoltok szétveremfejétbüdösszemétládagnyémacska szindrómára? (szemeteszsák van dögivel :D)
     Reply to this


Tomi1 (msg) 704 Dec. 2, 2015, 3:08 p.m.   reply to: 701 x
Tudnak még pár érdekességet.
Pl. vérezni sérülés nélkül,
tejet adni legelés nélkül,
szarul vezetni alkohol nélkül
és hülyeségeket beszélni kérdezés nélkül.
     Reply to this


Powerslave (msg) 703 Dec. 2, 2015, 2:27 p.m.   reply to: 702 x
Nem nagyon, így sok szerencsétlenül járt házurával ellentétben, teljhatalommal rendelkezem a mondanivalóm felett :D
     Reply to this


ptys (msg) 702 Nov. 30, 2015, 6:33 p.m.   reply to: 701 x
Asszony pajtás nem szokott ugye fórumozni? :) (y)
     Reply to this


Powerslave (msg) 701 Nov. 30, 2015, 2:01 p.m.   reply to: 700 x
Ne bízz olyan állatban, amely minden hónapban 4-5 napig vérzik és mégsem pusztul bele :D
     Reply to this


ptys (msg) 700 Nov. 26, 2015, 8:45 p.m.   reply to: 699 x
Nagy úr az asszony! :D Ezen dõltem! :)
     Reply to this


Powerslave (msg) 699 Nov. 26, 2015, 3:40 p.m.   reply to: 697 x
Ó, hát nekem annyi féle szórakozásom van az életben, hogy így sincs idõm mindre :)
(Meg az asszony se hagyja az embert nyugton huzamosabb ideig :D)

Tavasszal majd, ha megjön a jobb idõ, akkor meg felhajintom magam, és mehetünk is.

     Reply to this


mates85 (msg) 698 Nov. 25, 2015, 10:43 p.m.   x
A motor olaszból való!! Én nem vagyok meglepödve semmin! Volt màs cifrasàg is!! :D

     Reply to this


ptys (msg) 697 Nov. 25, 2015, 9:16 p.m.   x
Ti hogy bírjátok ezt a motorozás mentes napokat? Én már szenvedek pedig még csak most jön a tél...
     Reply to this


Powerslave (msg) 696 Nov. 25, 2015, 6:42 p.m.   reply to: 695 x
Akkor öröm :)
De azt a marhát, amelyik belegányolt, nem tudom hova tenni...
     Reply to this


mates85 (msg) 695 Nov. 25, 2015, 9:25 a.m.   x
Sziasztok!! Megoldódott a problémám! :D Ki lettek cserélve a fúvókák és most minden rendben!! A szerelõ srác mondta,hogy ami benn volt már valaki hozzá nyúlt! De a hozzá rendelt gyári alkatrész tökéletesen mûködik! Újra táltos a paripa!! És szépen duruzsol!!! :D :D
     Reply to this


Powerslave (msg) 694 Nov. 18, 2015, 2:40 p.m.   reply to: 693 x
A 2005 utáni modellek Euro 2-t, a korábbiak Euro 1-et tudnak. Kakaóban nem lehet nagy különbség.
Ha 2005 elõtti a karbi, akkor semmiképpen sem szabad hozzányúlni. Ha késõbbi, akkor _talán_ megértem, bár kevésbé rizikós, ha kapásból a régebbi változat karbiját veszi az ember.
Arról viszont nem vagyok egészen meggyõzve, hogy pusztán a karbi facsargatásával merült ki a környezetvédelmi upgrade, így a két porlasztó közt mégkevesebb a különbség, mint amit az "Euro" különbség sejteni enged.
     Reply to this


kawa550 (msg) 693 Nov. 18, 2015, 10:11 a.m.   reply to: 692 x
Vagy csak valamelyik statisztikai adaton alapuló "környezetvédelmi" elõírás miatt szegényítettek a keveréken oszt majd nem ugrik a vas....
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26416