Mecsekkawa | 738 | 9. März 2016 20:44 |
Köszi a a tanácsokat, az a jó a gumikban, hogy minél többet olvas róla az ember annál jobban elbizonytalanodik. Mondjuk én közlekedésre használom a motort és néha terepjáró helyett megyek vele alapvetõen száraz idõben és csakis földúton, lehet, hogy a TKC 80-at ki sem tudnám használni. Venni kéne még két kereket és akkor két különbözõ gumival lehetne cserélgetni. Vagy egy motort aszfaltra, egyet meg földútra. Megyek, meg is kérdezem a feleségemtõl, hogy mit szólna hozzá :)
|
Balkan Bistro | 737 | 9. März 2016 10:05 |
Vegyes használatra a Continental TKC80 a helyes megfejtés! A K60 elsõ gumija gyenge terepen, hátsója viszonylag jó. Durvább terepre a Pirelli MT21 bevált, ezzel még lehet aszfalton menni, de ott van hangja. |
Powerslave | 735 | 8. März 2016 23:08 | reply to: 733 |
Nekem ContiTrail Attack van, nagyon rendbenlevõs, de terepre semmiképpen sem merészkednék vele. BTW nem nehéz egy kicsit ez az almásderes a dagonyába? @Okta: Az egy DR800? *.* |
Okta | 734 | 8. März 2016 14:27 | reply to: 733 |
Így kezdõdik mindig. :) /Kicsit földutaznék, stb. aztán rövid idõ múlva már nem kívánod az aszfaltot.../ K60-at mondanám így elsõre (Mitas E08 egy fosch), de az sem terepgumi, csak azzal már nem akad el/esik pofára olyan könnyen az ember. Nagyendurós topikban volt pár napja pont téma a gumi. |
Mecsekkawa | 733 | 6. März 2016 17:09 |
Sziasztok! Úgy nézem, hogy elkelne egy pár új gumi a régi Anakee2 helyett, talán egy hangyányival terepesebbet is el tudnék képzelni, de természetesen nagyrészt én is aszfalton használom a gépet. Amit eddig néztem az ContiEscape vagy Heidenau K60Scout, de az ára miatt vonzó a Mitas E08 is. Van tapasztalatotok ezekkel a gumikkal? Köszi |
Powerslave | 732 | 6. März 2016 14:42 | reply to: 728 |
Szia! Nekem KLE 400 van, '94-es. Sztendertörés miatt borult tavalyelõtt, így ezt-azt cserélnem kellett, illetve az eset során elnyíródott egy kábelköteg is, ami miatt megõrült az olajnyomás- és vízhõfokjelzõm. Nagyjából 20 ezerért orvosolták, plusz megjavították a rakoncátlankodó benzincsapot is. Az eltört alkatrészekért sem fizettem sokat (bontva): - Kuplungkar 1500 Ft - Bal elsõ lábtartókonzol valami 5 körül asszem (erre már sajna nem emlékszem) - Oldalsztender 10000 Ft táján Nem volt maradéktalanul egyszerû beszerezni az alkatrészt, mert nem akartam újat venni; az sajnos nagyon drága, a fenti tételek valami 45 ezerben álltak volna meg, így inkább a hónapos keresgélést választottam. A fenntartása igazából nem drága, kényes pontként a vezérmûfeszítõt szokták emlegetni, de rendszeres karbantartással szerintem ez egy örökéletû gép. Az enyémben óra szerint 23 ezer van, ami persze nevetséges. Az elõzõ tulaj elmondása szerint mûszert kellett cserélni, a valós futás inkább 50-55 ezer körül van, így ha ráadom a hazánk diktálta "ferdítésfaktort", akkor szerintem lehet benne olyan 70, de teljesen hibátlan. A katalógusadatokhoz képest meglepõen nyomatékos, kifejezetten kellemes. Alacsony fordulaton szépen, öblösen rotyog és szépen tol. A fogyasztása nagyon körülmény- és csuklófüggõ, nekem volt már kényelmesen, de nem nagypapásan 4,6 liter, de városban, káromkodva, vergõdve 6,8 is. A fékbetétek ára nem vészes, 4 ezer körüli, de nekem eddig a legtöbb esetben elég volt a motorféket használni, így csak mérsékelten kopik. A tárcsacsere már elég húzós, de az minden vasnál hajtépõs, amennyire én tudom. Egy garnitúra gumi 60 körül van. A motor a gyári szerszámkészlettel szerelhetõ! Nincs benne ugyan mindenre megoldás, de a legtöbb mutatvány megoldható vele. Itt szabadjon megjegyeznem, hogy rémálom szétkapni, olyan fos helyre került egy-két csavar (na, az ülés lekapáskor ki verte még le a kezét a kipufogón?). A gyári ülést sokan savazzák, hozzám azonban már egyedi valagtartóval költözött, így errõl nem tudok nyilatkozni. Nekem kényelmes. |
Powerslave | 731 | 6. März 2016 14:04 | reply to: 725 |
Valószínûleg a "sztenderkapcsoló" (fingom sincs, mi a hivatalos neve :) ) lesz a ludas, vélhetõen beázott. Lehet mechanikai probléma is a hajtásláncban, de ennek ellene szól, hogy csúsztatva is rögtön leáll. Ha mégis mechanika, akkor megpróbáljuk annak is kivesézni a diagnosztikáját, de nem akarom belédállítani az ideget feleslegesen. Gyanúsítottaim sorrendben: 1. Sztenderkapcsoló 2. Hátsó fék (gyorsan kiderül, mert nem tudod arrébbtolni a lovat) 3. Váltó, illetve a kuplung szekunder oldala (ne aggódj, erre kicsi az esély) |
korpincs | 730 | 5. März 2016 21:27 | reply to: 729 |
Köszönöm, kimerítõ volt a válasz.:D Most lesz kèsz egy dobozból összerakott ès felújított chopim ,ahogy megszabadultam ettõl az átoktól nèzek vmit a piacon. Köszi! |
Mecsekkawa | 729 | 5. März 2016 19:00 | reply to: 728 |
Szia! Az enyém is 22 éves és óra szerint van benne 50.000 km, amúgy meg persze akármennyi is lehet. Amikor megvettem csak egy szelephézag állítás volt esedékes illetve a vezérmûlánc feszítõ partonon kellet javítani (alkatrész nem kellett hozzá), mert az elõzõ szerelõ nem jól rakta össze. Az szabadonfutóval lehetnek majd gondok, de ezt is sikerült megszereltetni, úgy halottam, hogy ez probléma szokott lenni máshol is. Láncszettet cseréltem, azon semmi különös nincs, de a lánckerék meg a féktárcsa rögzítõ csavarokat már Japánból hozták (soká tartott, de nem volt macera). A motor kb. az, ami a GPZ500S-ben van, az nem túl ritka még, de én tudtam bontott alkatrészeket is viszonylag könnyen (bár nem túl olcsón beszerezni). Az minden ilyen idõs motornál fáj, hogy a motor árához képest drága az alkatrész, egy 350.000 Ft-os motornál egy 20.000 Ft-os elsõ kerék nem esett olyan jól (de ezt az én hibámból kellett cserélni). Mondjuk amikor a vízhõfok visszajelzõre 25.000 Ft-ot mondott az alkatrészbolt, akkor 16.000Ft-ért inkább vettem egy hõfokmérõt, ami mutatja is a hõmérsékletet. A sztenderkapcsoló már akkor rossz volt, amikor megvettem, de az elõzõ motoromon egyáltalán nem volt, úgyhogy oda tudok figyelni, hogy felcsapjam indulás elõtt. Sikerül felborítanom álló helyben, eltört a kuplungkar, pér ezresért be lehetett szerezni hozzá, minden további nélkül, ugyanez igaz a fékbetétekre is. Szûrõ. olaj, benzin nem drága hozzá :) Egyébként szerintem egyszerû, mint a faék, otthon is sok mindent meg lehet bütykölni rajta és nem kell különösebben specializált szerelõ sem, ha arra kerül a sor. Arra persze számítani lehet, hogy egy 20 éves jószágon már fékcsövek, teleszkópszimeringek, gumiizék cseréje sajnos napirenden lesz. |
korpincs | 728 | 5. März 2016 15:30 |
Sziasztok! Gondolkozom egy 500-as KLE vásárláson ,az lenne a kérdésem ,hogy milyen az alkatrész ellátása? Még az is érdekelne ,hogy mennyi az a km ami után lehet motorfelújításban gondolkozni és hogy az menyibe is fáj.Általában érdekelne mennyire szervíz igényes és ,hogy menyire drága a fent tartása egy kb 20 éves motornak.Tudom ez nagyon állapot függõ ,de tudnátok segíteni néhány infóval? Köszönöm! Üdv! korpincs |
Gyuriba | 727 | 29. Februar 2016 21:48 |
nézd meg a sztender kapcsolót az okoz ilyen jelenséget azt érzékeli mintha nem lenne behajtva! |
Mecsekkawa | 726 | 29. Februar 2016 19:26 | reply to: 725 |
Szia! Üresben veszi a fordulatot? Nem lehet, hogy a kuplungkapcsolóval (vagy hát nem is tudom mi a rendes mûszaki neve annak a bigyónak a kuplungkarnál ) van baj és azért veszi el a gyújtást? Nekem az már ki volt kötve amikor megvettem a motort, próbáltam visszakábelezni de nagyjából ugyanazt csinálta, mint neked. Bár én csak felcsapott oldalsztenderrel próbáltam elindulni. |
mates85 | 725 | 29. Februar 2016 17:51 |
Sziasztok! Olyan problémám adódott,hogy berakom 1-be és amikor felengedem a kuplungot lefullad! Mindegy mekkora gázt adok megáll!! Csak kb 2 hónapot állt a garázsba és most hogy volt egy kis idõm szerettem volna kerülni vele egyet.... De nem sikerült..... Kuplung lamellák lehetnek összeragadva? Úgy is próbáltam hogy sztenderen volt,megdöntöttem picit,hogy a hátsó kerék ne érje a talajt és 1-es lassan felengedtem a kuplungot.És már le is fulladt próbáltam csúsztatott kuplungal de úgy sem ment! Most mi következik? Még azt megpróbálom majd,hogy tologatom picit sebességbe rakva... Bár nincs sok ötletem vagy is,hogy dekni le lamellák ki megpucol és vissza... Ha segít egyáltalán. Vagy más lehet a gond? Ha valakinek van valami ötlete vagy tudja mi lehet a gond az kérem segítsen!! Elõre is köszönöm!! |
Okta | 724 | 15. Februar 2016 20:04 | reply to: 723 |
Mikor megráncigálod a bajszát, akkor nagyon durva, tetszik nagyon! :)
|
ptys | 723 | 15. Februar 2016 16:08 |
Sajnos nem tudtam jobbat csinálni, közben még szervizelem a gépet, de csak hogy a kíváncsiságotokat enyhítsem csináltam egyet, nem a legjobb. https://www.youtube.com/watch?v=BPXCxZ5LV6o |
ptys | 721 | 30. Januar 2016 09:16 |
Csináltam videót, de sajnos a mély hangot nem adja vissza....ami pont a lényeg, de majd valamit kitalálok.
|
Okta | 720 | 29. Januar 2016 12:32 | reply to: 719 |
Ha szépen dübörög, akkor rögtön jól fog az állni neki! :)
|
Powerslave | 719 | 29. Januar 2016 01:37 | reply to: 717 |
Õszintén szólva ezen a vason nem áll jól. Ellenben kíváncsi volnék, milyen orgánumot eredményez, mert az nagyon király lehet...
|
Mecsekkawa | 718 | 28. Januar 2016 20:39 | reply to: 717 |
És mennyit kóstál egy ilyen kipufogó? (Pont ilyen szõnyeg volt az egyik nagymamámnál.. :) |
Mecsekkawa | 716 | 11. Januar 2016 20:02 | reply to: 714 |
Szia! Próbáld meg esetleg innen: http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p1491969&st=kawasaki én már vettem tõlük bontott alkatrészt. |
Powerslave | 715 | 11. Januar 2016 00:16 | reply to: 714 |
Csak ismételni tudom magam: http://www.cma-motor.hu/ Én innen vásároztam bontott alkatrészt, amikor (sajnos) kellett. Ha nekik nincs, érdemes lehet felguglizni még néhány bontót. |
Minditthalunk | 714 | 10. Januar 2016 23:24 |
Sziasztok! Valaki nem tudna segiteni hol találhatok alkatrészeket KLE 500 ashoz, levegõszûrõ házat keresek minden tartozékával.
|
Mecsekkawa | 713 | 29. Dezember 2015 17:27 | reply to: 712 |
A Mecsek környékén az utóbbi napokban ragyogó napsütés volt, a városban még köd de azon ívül kiváló motorozós idõ. Az aszfaltra kellet figyelni, ahol árnyékben volt ott megmaradt nedvesnek, csúszósnak. A képen háttérben a Zengõ van.
|
kawa550 | 711 | 26. Dezember 2015 17:30 |
Nézzetek át a tdm fórumba, ott is megy a lámpafaragás, mert a 4tx-ek gyári lámpája ölég szar.
|
Mecsekkawa | 710 | 26. Dezember 2015 17:25 | reply to: 709 |
Én reflektorral se nagyon... :( Viszont ma a ragyogó napsütésben, 10 fokban nem is kellett reflektor :)
|
Powerslave | 709 | 26. Dezember 2015 16:56 |
Kukucs! Egyedül vagyok azzal a tünettel, hogy este/éjszaka a tompival szart sem látok, hogy a hiba nem az én készülékemben van, és általános ('05 elõtti) KLE-betegség? |
Mecsekkawa | 708 | 23. Dezember 2015 21:06 |
Na, ma gurulós idõ volt, legalábbis itt délen. Kihasználva a jó idõt el kellett menni megtankolni meg felpumpálni a gumikat a benzinkúton. Természetesen nem a legközelebbin ... :)
|
Powerslave | 707 | 13. Dezember 2015 16:24 | reply to: 706 |
Nincs túlzottan gurulgatós idõ. Bár legalább az elõrejelzés szerint nem is nagyon lesz hidegebb. Terveim szerint nem is újítom meg a jogsit (most járt le), amíg nem érdemes. |
Mecsekkawa | 706 | 13. Dezember 2015 15:59 |
Becsapva érzem magam! Tegnap még napsütést és 8 fokot ígértek, ezzel szemben délben még köd volt és fagyot... Bánatomban ki is vettem az akkumulátort :(
|
Powerslave | 705 | 5. Dezember 2015 04:16 | reply to: 704 |
Mit javasoltok szétveremfejétbüdösszemétládagnyémacska szindrómára? (szemeteszsák van dögivel :D)
|
Tomi1 | 704 | 2. Dezember 2015 15:08 | reply to: 701 |
Tudnak még pár érdekességet. Pl. vérezni sérülés nélkül, tejet adni legelés nélkül, szarul vezetni alkohol nélkül és hülyeségeket beszélni kérdezés nélkül. |
Powerslave | 703 | 2. Dezember 2015 14:27 | reply to: 702 |
Nem nagyon, így sok szerencsétlenül járt házurával ellentétben, teljhatalommal rendelkezem a mondanivalóm felett :D
|
Powerslave | 701 | 30. November 2015 14:01 | reply to: 700 |
Ne bízz olyan állatban, amely minden hónapban 4-5 napig vérzik és mégsem pusztul bele :D
|
Powerslave | 699 | 26. November 2015 15:40 | reply to: 697 |
Ó, hát nekem annyi féle szórakozásom van az életben, hogy így sincs idõm mindre :) (Meg az asszony se hagyja az embert nyugton huzamosabb ideig :D) Tavasszal majd, ha megjön a jobb idõ, akkor meg felhajintom magam, és mehetünk is. |
mates85 | 698 | 25. November 2015 22:43 |
A motor olaszból való!! Én nem vagyok meglepödve semmin! Volt màs cifrasàg is!! :D |
ptys | 697 | 25. November 2015 21:16 |
Ti hogy bírjátok ezt a motorozás mentes napokat? Én már szenvedek pedig még csak most jön a tél...
|
Powerslave | 696 | 25. November 2015 18:42 | reply to: 695 |
Akkor öröm :) De azt a marhát, amelyik belegányolt, nem tudom hova tenni... |
mates85 | 695 | 25. November 2015 09:25 |
Powerslave | 694 | 18. November 2015 14:40 | reply to: 693 |
A 2005 utáni modellek Euro 2-t, a korábbiak Euro 1-et tudnak. Kakaóban nem lehet nagy különbség. Ha 2005 elõtti a karbi, akkor semmiképpen sem szabad hozzányúlni. Ha késõbbi, akkor _talán_ megértem, bár kevésbé rizikós, ha kapásból a régebbi változat karbiját veszi az ember. Arról viszont nem vagyok egészen meggyõzve, hogy pusztán a karbi facsargatásával merült ki a környezetvédelmi upgrade, így a két porlasztó közt mégkevesebb a különbség, mint amit az "Euro" különbség sejteni enged. |
kawa550 | 693 | 18. November 2015 10:11 | reply to: 692 |
Vagy csak valamelyik statisztikai adaton alapuló "környezetvédelmi" elõírás miatt szegényítettek a keveréken oszt majd nem ugrik a vas....
|
Powerslave | 692 | 18. November 2015 09:56 | reply to: 691 |
Más a késõbbi fúvóka? És ha igen, ezt mi indokolja? Nem hiszem, hogy a blokk/vezérlés nagyon változott volna, így arra tudok gondolni, hogy optimalizáltak rajta. Ezesetben pedig jobban jársz a fiatalabb karbival/fúvókákkal. |
mates85 | 691 | 16. November 2015 16:38 |
Azért kellet cserélni mert az eredeti karbi el volt törve és ezért vettem hozzá egy másikat!De ugye az nem ugyan az az évjárat volt ezért abban márt más fúvókák voltak.. Ezért kellet benne cserélni a régibõl meg nem lett kiszedve mert elég cudarul néz ki így inkább nem erõltettem a felhasználását...
|
Mecsekkawa | 690 | 15. November 2015 15:37 | reply to: 688 |
Szia! Megkérdezhetem, hogy miért kell fúvókát cserélj? Amikor én megvettem a motort és elvittem a szerelõhöz aki kipucolt a karbikat azt tapasztaltam, hogy egy litert nõtt a fogyasztása és tiszta fekete lett gyertya. Vissza kellet fúvókázni, talán az elõzõ (valamelyik) tulaj nagyobb fúvókával gondolta "tuningolni" a motort. Sajnos nem emlékszem az árra, meg félig-meddig ismerõs is csinálta, de talán egy 10-es volt a kettõ. |
kawa550 | 689 | 15. November 2015 10:06 | reply to: 688 |
Ausztriában egy nagy javítókészlet fúvókákkal, tömítésekkel, stb. 34 eur karburátoronként. Ha csak fúvóka kell érdemes inkább egy kawa szervizben érdeklõdni.
|
mates85 | 688 | 15. November 2015 00:02 |
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem! Hogy van egy 92 csodàm és fúvókàkat kell benne cserélni de nem talàltam sehol a neten,hogy kb mibe kerül... :-( Tudna nekem valaki àrat mondani? |
Powerslave | 687 | 12. November 2015 10:23 | reply to: 686 |
A karbi eltömõdését meg lehet elõzni benzin-stabilizáló adalékkal. Nem olcsó, de ha valakinek relatíve sokat áll a gépe, mint ahogyan az történt az enyémmel el, akkor ezzel megoldható, hogy ne essen szét a benzin az állástól.
|
Mecsekkawa | 686 | 11. November 2015 19:06 | reply to: 685 |
Amíg nem fagy nem teszem el csak most már hideg van a garázsban a bütyköléshez. Nem szoktam különösebben téliesíteni, kicsit túlzásnak is tartom amit a téli tárolás körül szoktak itt kelteni. Szerintem két hónapnál többet még nem állt egyfolytában, talán még annyit sem, maximum nagy hidegben kiveszem belõle az akkumulátort. Természetesen fel van töltve fagyállóval, le van kicsit takarva meg nem tökig mocskosan állítom le, de nem hinném, hogy berozsdásodna belülrõl a tank vagy eltömõdne a karbi ennyi állástól.
|
Powerslave | 685 | 11. November 2015 10:49 | reply to: 684 |
Pedig most, hogy elteszed télire (gondolom), most pont lesz idõ birizgálni, és kapkodni sem "kell" a szezonkezdés miatt :) |
Mecsekkawa | 684 | 10. November 2015 20:36 |
Hosszabb halasztás után sikerült kipróbálnom az újonnan felpattintott fémfonatos fékcsöveket. Okozott némi csúszást, hogy elõször hátra nem a megfelelõ méretet küldték (szó nélkül cserélték) illetve közben megérkezett öt köbméter tûzifának való is az udvaromra. Szóval biztos igaz, hogy a fémfonatos fékcsõtõl a fék nem lesz jobb, de a fékezés igen. Igaz, hogy 20 éves gumikat cseréltem le, de összehasonlíthatatlanul keményebb érzés a fék, nem kell koppig behúzni a kart vagy spiccelésig lenyomni a pedált, hogy megjöjjön a fékerõ. Felrakni sem volt egy nagy varázslat, csak egy kölcsön nyomatékkulcs kellet hozzá meg egy másfél méteres mûanyag csõ a kertészboltból a légtelenítéshez. Közben kellet vegyek egy új akkumulátort is, a régi n+1 éves végleg megadta magát... Szerintem idénre ennyi a birizgálásból, jövõ tavasszal jön a teleszkópolaj csere :) |
ptys | 683 | 6. November 2015 18:41 | reply to: 682 |
Igen látok, fényévekkel jobban látni benne mint a gyári kerek tükrökkel, mivel sokkal szélesebb. Esztétikailag és menet közben is sokkal jobb, stabilabb nem rezonál be. Ez a Kawasaki Versys-nek a visszapillantója, nem gyárit vettem hanem spanyol után gyártott (vicma). Köszönöm egyébként a pozitív kritikát! :)
|
Powerslave | 682 | 6. November 2015 12:49 | reply to: 681 |
Csini! :) Viszont látsz valami érdemlegeset azokat a visszakukkerekben? |
Powerslave | 680 | 1. November 2015 19:11 |
Nem venném rossz néven, ha az admin törölné a spambotokat az oldal felhasználói közül... :)
|
Tomi1 | 678 | 21. Oktober 2015 11:59 | reply to: 673 |
Szia! Nálunk Zalaegerszegen autósboltban vettem ilyeneket 400 Ft/db áron. Látom egy kicsit messzebb laksz, de szerintem felétek is érdemes körülnézni autós boltokban.. |
Powerslave | 677 | 20. Oktober 2015 14:56 | reply to: 676 |
A kép a címe alapján nekem cseh oldalról származónak tûnik. Sajnos ötletem nincs, honnan tudnál ilyet beszerezni, bár azért a csehektõl is meg lehet venni, ha idénytájt arrafelé járnál :) UPDATE: Ó, most látom, hogy az neked azért nem a szomszédban van. Egyébként van ennek a plexinek valami típusa/neve? |
ptys | 676 | 19. Oktober 2015 20:06 |
Powerslave | 675 | 12. Oktober 2015 16:50 |
http://totalbike.hu/sebessegoltara/2015/10/11/enduro_trening/ Hohó, melyikõtök paripája kandikál ott az 1-es képen? :) Milyen volt? Nagyon királynak néz ki. Hogy vizsgázott a Kawa a susnyásban? |
Powerslave | 674 | 1. Oktober 2015 13:04 | reply to: 673 |
Captain obvious leszek, de nincs jobb ötletem, mint a bontó, bár ezesetben elõfordulhat, hogy meg kell venni miatta egy komplett szélvédõt, és anyagilag ugyanott vagy (viszont lesz egy tartalék szélvédõd, amit vagy félretehetsz, vagy eladhatsz). http://www.cma-motor.hu/ Én náluk kérdezõsködtem, amikor alkatrész kellett. Ha jól emlékszem, az oldalsztenderem jött tõlük... |
ptys | 673 | 30. September 2015 17:10 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 2003-as a vas, és szélvédõ plexi felfogatásánál 6db gumidugóba ágyazott menetes "anya" biztosítja a szélvédõ rögzítését, amit a mûszerfal feletti mûanyag takarólemezen kell átfûzni. Rákérdeztem a Kawasakinál és bruttó 11556 Ft-ba kerül, esetleg nem tudtok alternatívát hogy hol tudnék olcsóbban beszerezni?
|
Mecsekkawa | 672 | 11. September 2015 20:58 | reply to: 671 |
Az enyémen is egy Givi túraplexi van, ami szerintem nemcsak magasabb, de valahogy kicsit szélesebb, mint a gyári és ha teljesen elfordítom a kormányt akkor neki is nyomódik a plexinek. Nem vészes, csak furcsa volt elõször látni.
|
bkriszb | 671 | 9. September 2015 13:37 | reply to: 659 |
Papa kollégának: Nekem nagyobb plexi van a motoron, de mivel az elõzõ tulaj vette csak annyi infót tudok mondani hogy Givi által lett gyártva. Kb 5 cm a különbség.
|
Powerslave | 670 | 8. September 2015 10:28 | reply to: 669 |
Pofás, de ha a rend éber õre kiszúr a "villogóval", akkor már hiába váltod folyamatosra, meg fognak [khmmm]. Ráadásul ez engedély nélküli módosítás, az alkatrész pedig, ha jól sejtem, nem E betûs, ellenben jól felhívja magára a figyelmet. A pénzgyûjtõ túrára kihelyezett tányérsipkásoknak tkp. épp kapóra jön. Civilizált országban ezen valószínûleg nem problémáznának ennyit, de ez itt Mutyisztán; én nem vagyok ennyire bátor. Egy talán kevésbé feltûnõ, de ennél érzésem szerint hasznosabb kiegészítõ lehetne hátulra egy figyelemfelkeltõ kütyü az érkezõknek. Kell hozzá egy mikrokontroller, egy távolságszenzor, egy marék nagy fényerejû piros LED, meg némi draut, amivel bekókányolod. A hátulról érkezõknek a távolságtól és a sebességkülönbségtõl (hogyan változik ugye a köztetek mért távolság) függõen a LED-ek villogtatásával adhat a lassításra figyelmeztetõ jelet. BTW ha jól látom, paga kollégát útba tudnád igazítani plexiügyben (#659 hozzászólás)... :) |
bkriszb | 669 | 7. September 2015 20:45 | reply to: 668 |
Egy gombnyomással át lehet váltani folyamatos üzemre akkor nem villog, gondoltam azt is megoldom a kellemetlen helyzetek elkerülésére.
|
Hr.Geiger | 668 | 7. September 2015 19:40 | reply to: 667 |
Kár, hogy tök szabálytalan! Majd írjál arról is, hogy a hatóságok egy közúti ellenõrzésnél miként díjazták ezt a villogó csodát. Kíváncsi lennék rá. |
bkriszb | 667 | 7. September 2015 19:31 |
Hétvégi Led-es optikai tuning a jobb láthatóságért. (A fényük egész erõs, még tompitott mellett is látható, de azért szerintem nem zavaró) |
Powerslave | 666 | 3. September 2015 22:32 | reply to: 665 |
Én valami olyasmire pályáznék, ami felnyitható, és nem túl zajos - bár a mostani, gusztustalan krosszbukómhoz képest minden maga a megtestesült némaság; no meg ugye arra is tekintettel kell lenni, hogy nincs 120-150 gurigám egy N104-re, vagy C3-ra... EDIT: Whoaaaahahahaha, enyém a 666-os :D https://www.youtube.com/watch?v=7mHe6FMs46o |
Mecsekkawa | 665 | 3. September 2015 19:44 | reply to: 664 |
Egy kollégámnak van ilyen, meg van vele elégedve. Tulajdonképp-az árához képest- az enyém sem volt rossz, csak elszállt felette az idõ és közben beleakadt a vasfoga :)
|
Powerslave | 664 | 2. September 2015 23:32 | reply to: 663 |
Grex? Hehe, nekem is az van, és ha tehetem, a következõ is az lesz. Mégiscsak Nolan :D Most épp ezt a modellt néztem ki: http://www.amazon.co.uk/Nolan-Grex-Kinetic-Motorcycle-Helmet/dp/B00DP2GUDG Az már más kérdés, hogy egyelõre ilyesmirõl szó sem lehet. |
Mecsekkawa | 663 | 2. September 2015 19:03 | reply to: 662 |
Semmi extra, a feleségem elve az, hogy ne adjak ki sok pénzt a motorozásra. Egy ilyen lett: http://www.shox.hu/jet-311-bukosisak/?p=2481110100200L A régi, felnyitható Grexnek már oda volt a mechanikája, szét is kellet kapnom egyszer és valahogy összenyomódott a szivacsozása is, úgyhogy már lötyögött a fejemen. Az új egész kényelmes, bár a napszemüveg jöhetne kicsit lejjebb és úgy nézem, hogy eléggé hajlamos lesz a párásodásra ... |
Mecsekkawa | 661 | 1. September 2015 19:35 | reply to: 660 |
Lehet benne valami, én most cseréltem le a régi sisakom, ettõl mondjuk egybõl halkabb lett a motor :)
|
Powerslave | 660 | 31. August 2015 21:27 | reply to: 659 |
Hali! Tavaly még sikerült gugliznom egyet, idén viszont már nem jött össze ugyanez a mutatvány. A kollégák viszont anno meggyõztek, hogy nem feltétlenül érdemes 30-40 pénzt ebbe a mulatságba, mert annyit nem segít a szélvédelmen (igaz, az én lovam '94-es). Ilyen nagyságrendû összegbõl egyébként valóban jobb ötletnek tûnik sisakot váltani... |
paga | 659 | 30. August 2015 20:38 |
Sziasztok! Nem tudja valaki hogy a 2006- os típushoz hol tudok nagyobb plexit szerezni? Ami gyárilag rajta van elég kicsike. |
Powerslave | 658 | 28. August 2015 11:59 |
Ejj, de nagyon nem megy a gép :/ Beródliztam ma a melóhelyre, közben kisebb agyhúgykövet kaptam egy biciklistõl is, de a legnagyobb bánatom még mindig a gyengélkedõ masina. Ha minden kijön, akkor holnap beletekerek pár hosszt, hátha magára talál; ha nem akkor sajnos kénytelen leszek visszavinni a szervizbe... :( |
Mecsekkawa | 656 | 17. August 2015 18:36 | reply to: 655 |
Azért ha azt az MV Agusta motort berakattam volna annak idején a 353W -be... :) Ja, csak 800 köbcent... :)
|
Powerslave | 655 | 16. August 2015 23:11 |
Gyerekek, befosás! Nemrég mókából elhallgatgattam sorhármakat, és meglepõdve tapasztaltam, hogy kigyütt belõlük a Wartburg: https://www.youtube.com/watch?v=HkEIuQXzl7M Erre ma rákíváncsulok, hogyan szól a sorkettõ 360°-os fõtengellyel, és mit östen? Hát, kérem, ez bizony Trabant :D https://www.youtube.com/watch?v=kXCF69NxRBc |
kawa550 | 654 | 16. August 2015 20:27 | reply to: 652 |
Ez valami ikertalálkozó lehetett, mert az út meg az erdõ is hozta az ikertestvérét!:)))))))
|
Powerslave | 651 | 14. August 2015 17:40 | reply to: 650 |
ULJ volt, de látom, senki nem vállalja magára :P Mostanában rendszeresen látom a masinát a pláza elõtt (mögött). Na, a fene a beledet, ha így lapulsz, akkor bosszúból kapsz egy cetlit a fórum linkjével :D |
Powerslave | 650 | 5. August 2015 13:41 |
Na melyikõtökbe futottam bele ma a Corvinnál? (UJL-453, azt hiszem) :)
|
Mecsekkawa | 649 | 4. August 2015 18:16 | reply to: 648 |
Steelhores Motor, Pécs http://www.steelhorsemotor.hu/ Nem tudom van-e raktáron, de nagy valószínûséggel be tudják szerezni. |
kop@sz | 648 | 4. August 2015 16:47 |
Sziasztok! KLE 500 elsõ lánckerék szimeringet szeretnék cserélni. Tudtok egy helyet ahonnan be tudom szerezni? Köszönöm. |
kawa550 | 646 | 2. August 2015 18:22 | reply to: 644 |
Én csak az õs 4 hengeres 260 kilós gpz-t toltam pár kilométeren keresztül full fekete szerkóban 32 fokban a tûzõ napon, úgy hogy pár percnyi tolás után mindig újra beindult és ment pár száz métert, oszt megint leállt. Persze az elsõ leállásnál volt billentgetés hogy van-e nafta, hallatszott hogy szinte tele van, szóval ezzel nem foglalkoztam. A sokadik leállás után kínomban azért csak belenéztem a tankba, és a felnyitáskori szisszenés azonnal tudatta velem, hogy sokkal egyszerûbb lett volna párszor jó erõsen belefújni a tank kulcsnyílásába, mint kilométereket tolni. Aztán hazamotoroztam.....
|
Powerslave | 645 | 2. August 2015 15:46 | reply to: 644 |
Uhh, boldog lehettél :) Én a helyedben visszatoltam volna, aztán hazavitettem volna vele magam :P Nekem elég volt az a ~650 méter is. Remélhetõleg mostantól már csak a motorka cipel engem, és nem fordítva. Még eléggé gyengélkedik szegényem, de ha jó a tippem, akkor az egy éves benzin miatt, és egy-két rátöltésnyi magas oktánszámú nyál kisegíti majd, addig meg nem nyúzom... |
Mecsekkawa | 644 | 2. August 2015 14:08 | reply to: 640 |
Amikor az Apriliámon beállt a beállt a dugattyú kb 10 km-t toltam és nálunk vannak dimbek-dombok is. Miután hazaértem akkor hívott vissza a kisteherautós barátom (akit motormentõ gyanánt hívtam, de nem vette föl), hogy látta, kerestem :)
|
Powerslave | 643 | 1. August 2015 13:21 |
Srácok, a plexi és a fejidom közé beszorult, oda nem igazán való objektumokat (pl. száraz falevél) hogyan szoktátok visszaadni az anyatermészetnek? Nem szeretném leszerelni a plekót, ha nem muszáj...
|
Powerslave | 642 | 31. Juli 2015 16:48 |
Update #2: Kawicska mûtétje sikeres volt, holnap mehetek érte. :) Egy kábelköteg viccelt meg.
|
Powerslave | 640 | 30. Juli 2015 10:46 | reply to: 639 |
...majd' beszartam, mire áttoltam. nem erre találták ki az én ványadt testyemet; általában a Kawics visz engem és nem fordítva...
|
kawa550 | 638 | 27. Juli 2015 11:32 | reply to: 637 |
Esetleg? Csak az volt a jó! :)) És persze 6 nyelves, mert a gyári 2 nyelvessel csak az ovisok játszanak! A nikasilos méregdrága 80-as hengereket úgy cserélgettem szezononként mint más a zokniját. 26-os karbi a gyári 18-as helyére, hogy aztán váltótengelyt kelljen cserélni, mert a sima négyszög végrõl állandóan letépte a lánckerekeket. Kupplunglamellákat úgy sütöttem még erõsített rugókkal is mint más a palacsintát. Jó hülye voltam!:)))))))))
|