Fercsi | 5563 | 2. Mai 2018 16:20 |
piratson | 5562 | 4. Juli 2017 19:09 | reply to: 5560 |
Szia! Az enyém 51 cm-es, és a 180-as testmagasságomhoz pont elég. A sisak tetejére nyomja a levegőt, így 80 -100-as tempóig akár felhajtott plexivel is nyugodtan tudok motorozni. A gyári pont a nyakamhoz tolta a vizet esőben, és ennél kellemetlenebb dolog kevés van. Az enyém innen van: http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-XJ900-DIVERSION-TALL-screen-Any-colour-/232176674307?hash=item360ecee603 |
poteka | 5561 | 4. Juli 2017 17:07 | reply to: 5560 |
Üdvözlet, Közben elkelt a plexi, győri márkatárs vette meg postai úton, remélem elégedetten használja. Az enyém amúgy nem volt ilyen magas, ez a 45-48 centis volt, ha jól emlékszem. Az általad vágyott magasság környékét pl. a Skidmarx Super Flip típusú plexije tudja, az 62 cm vagy a Flip Up ami így néz ki: http://i238.photobucket.com/albums/ff224/geoff341/Diversion%202012-7-1/20120701_102506.jpg Sajnos ez a márka csak külföldről szerezhető be. Én pont a másik irányba mentem, az MRA túraplexit cseréltem le gyárira, így pont nem a sisakra dobja a szelet és még a tükör sem ér hozzá a plexi széléhez. |
Joschy | 5560 | 3. Juli 2017 16:59 | reply to: 5552 |
Szia. Mekkora a plexi hosszúsága.? 56.cm, vagy hosszabbra lenne szükségem. Üdv. Joschy |
kacaj | 5559 | 13. April 2017 18:21 |
Üdv az uraknak! Olyan kérdésel fordulok hozzátok hogy: Kollegámnak van egy 750 es xj je 82 es évjárat Benzincsap kellene rá lehet hozzá szerezni vagy esetleg késöbbi évjáraté is jó rá? Válaszokat elöre is köszönöm |
dani416 | 5558 | 10. April 2017 15:23 | reply to: 5554 |
Köszi, közben megoldottam. Félgömb fejű, imbuszos csavarok vannak, de kettőt elhagytam. Vettem bele sima kereszthornyút, ami nem annyira áramvonalas, de tartani tart. Meg gumirozott alátétet, ami nagyobb felületen fogja a plexit, így talán kevésbé is terheli.
|
1Laciapu | 5557 | 7. April 2017 03:38 |
Köszi, például olyan is jó lenne mint a második link. Az első az a kisdivié. Csak nem aranyból kéne, sima vasból keresek ☺
|
vkami | 5556 | 6. April 2017 21:36 |
poteka | 5554 | 6. April 2017 15:13 | reply to: 5553 |
A rögzítőcsavarok tartják most a gyári plexit, ez nem típus- vagy plexispecifikus dolog, hanem bárhol beszerezhető alkatrész. Én készletben vettem a Shox-nál, de máshol is van. A 8 db csavar műanyag alátéttel, gumiágyban lévő anyával együtt van szettben, mint itt: http://motoroazis.hu/shop/motorkerekpar-alkatresz/csavarszett/motrix/plexicsavar-fekete_2861 Általában a gumiágyas anya fárad el, ha hosszabb idő után le kell venni a fejidomot vagy a műszertartó keretet valamiért. Ilyenkor sajnos új készletre van szükség. |
dani416 | 5553 | 6. April 2017 14:33 | reply to: 5552 |
Hali! Engem inkább a rögzítő csavarjai és az az alatti gumi tömítések érdekelnének, ha van fölösleges.
|
poteka | 5552 | 6. April 2017 11:25 |
piratson | 5551 | 31. Januar 2017 11:43 | reply to: 5550 |
Nem én mondom kétszer ... nem én mondom kétszer .... :-))) ilyen a rendszer. Ezek használatosak a 900-as Diviben Els?: FA179V 7990,-Ft Hátsó: FA088V 7990,-Ft Én t?lük rendeltem: https://ebcbrakes.hu/ |
poteka | 5550 | 31. Januar 2017 11:09 | reply to: 5549 |
Maga mindent duplán mond, duplán mond? :) Köszönöm, nekem is ez jött ki mint legészszer?bb választás. Az EBC-n belül a betétek altípusait nem ismertem, ezt külön hasznos volt megtudni. 85 ezer km van a gépben, szerintem ezek még a gyári tárcsák lehettek. Mondjuk ez alapján a határon lév? tárcsáimmal is elkaristolhatnék még jópár ezer km-t... |
piratson | 5549 | 31. Januar 2017 06:30 | reply to: 5548 |
Ha most nekem kellene tárcsát, és fékbetétet cserélnem, akkor TRW/Lucas tárcsákat és EBC betéteket választanék. A kínai alkatrészek lehet, hogy jók, de azért nem én szeretném az erre vonatkozó kísérleteket elvégezni :-) . EBC tárcsa csak full-szinteres betétnél érné meg, arra meg szerintem átlagos motorozás mellett nincs szükség. |
piratson | 5549 | 31. Januar 2017 06:30 | reply to: 5548 |
Ha most nekem kellene tárcsát, és fékbetétet cserélnem, akkor TRW/Lucas tárcsákat és EBC betéteket választanék. A kínai alkatrészek lehet, hogy jók, de azért nem én szeretném az erre vonatkozó kísérleteket elvégezni :-) . EBC tárcsa csak full-szinteres betétnél érné meg, arra meg szerintem átlagos motorozás mellett nincs szükség. |
poteka | 5548 | 30. Januar 2017 22:26 | reply to: 5547 |
Köszönöm! Korábbi motorjaimra is általában EBC betétet vettem, tárcsát eddig egyszer cseréltem Transalpon, abból TRW-t vettem annak idején, akkor is hármat. Ebay-en kapható tárcsák közül mit érdemes megvenni? TRW/Lucas tárcsák 30-35e körül vannak, EBC 50-60e között. Ezeknél olcsóbban csak Kínából találtam olyat, ami ránézésre nem túl bizalomgerjeszt? (20e körül / db), illetve noname-ként árult, a fényképen Goldfren feliratos tárcsa van még 22-25e között. |
piratson | 5547 | 30. Januar 2017 16:14 | reply to: 5545 |
A saját, több ezer kilométeres tapasztalatom alapján mondhatom, szerintem a legjobbak között vannak az EBC betétek, azok közül is a rész-szintetikusak. A tárcsát nem koptatják jobban, mint az organikusak, ugyanakkor érezhet?en jobb a fékhatásuk, mint a hagyományosoknak (nagyobb súrlódási együttható). Ezek nincsenek aranyárban, de nem is a legolcsóbbak. A Kisdivimen is ez volt, és most a nagyon is ez felel a megállásért ( meg a beton fal :-))) ).A tárcsa frontján nézz szét az íbéjen.
|
poteka | 5545 | 30. Januar 2017 11:15 | reply to: 5544 |
Köszönöm! Akkor készülhetek a cserére. Összesen legalább egy 100-as a három tárcsa és a betétek. Ha meg EBC-t veszek, akkor 150. Erre mondják, hogy aranyárban van? Amúgy nem restelltem kiszámolni, hogy a 0.5 mm-es, lekoptatható réteg mennyibe kerül grammonként. Nos, a 30 e forintos tárcsánál 280 Ft-ba, vagyis az ezüst árának duplájába, az 50 ezres tárcsánál 465 Ft-ba, ami az ezüst árának b? háromszorosa, illetve ahogy a grammokra és árakra keresve akaratlanul is megtudtam, ennyiért jóféle szintetikus drogokat is lehet kapni :). |
piratson | 5544 | 29. Januar 2017 22:53 | reply to: 5543 |
Szia! Jól látod a helyzetet! A gyári tárcsaméret el?l: 320x4mm, a megengedett legkisebb vastagság 3,5mm, hátul 267x5mm és a minimális megengedett vastagság 4,5mm. És még egy fontos adat, a tárcsa oldalirányú ütése nem haladhatja meg a 0,15mm értéket. |
piratson | 5543 | 29. Januar 2017 22:51 | reply to: 5542 |
Szia! Ezt jól látod a helyzetrt! A gyári tárcsaméret el?l: 320x4mm, a megengedett legkisebb vastagság 3,5mm, hátul 267x5mm és a minimális megengedett vastagság 4,5mm. És még egy fontos adat, a tárcsa oldalirányú ütése nem haladhatja meg a 0,15mm értéket. |
poteka | 5542 | 29. Januar 2017 19:12 |
Üdv az uraknak, 900-as Diversionon mi a féktárcsák minimálisan elfogadható vastagsága és milyen vastag az új? Nekem elöl 3.5 mm, hátul 4.5 mm, itt-ott azt olvasom, hogy ez a limit. De ha újat rendelek, az meg 4 mm elöl, 5 mm hátul gyárilag. Létezik az, hogy mindössze 0.5 mm-t a lekoptatható anyag? |
klimas | 5540 | 27. Januar 2017 16:51 |
Sziasztok! Még nekem is megvan a 600/400 -s fényszóró gyári új , dobozban. Vigyétek már el ...... |
piratson | 5539 | 27. Januar 2017 14:52 |
Sziasztok! Megmaradt egy kisdivire való ülésem. A huzata er?s anyagból lett újrakárpitozva, sérülésmentes, és szerintem igen sokáig bírni fogja a strapát. Akit érdekel, itt megnézheti mennyiért hogyan is néz kI: http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/karosszeria_kulso_elem/ules/yamaha_xj600s_diversion_ules_2433379670.html Eladó még egy CNC házas, kormányra szerelhet? billen? kapcsoló is: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/gyujtas_es_alkatreszei/gyujtokabel_kapcsolo/motorkerekpar_kormany_kapcsolo_2433376748.html . Amennyiben valamilyen kérdés, kérés lenne, itt is kereshettek. |
poteka | 5538 | 23. Januar 2017 22:53 | reply to: 5537 |
Üdvözlet, A hátsó leng?kar csapágya zsírozandó a kenési terv szerint, illetve a hátsó lengéscsillapító alsó bekötésénél lév? himba perselyeit?l is jöhet a hang, ha szárazak és szennyezettek. Célszer? lekötni a lengéscsillapítót és úgy mozgatni a leng?villát, hogy kiderüljön, honnan jön a nyiszogás. |
C.J.Jani | 5537 | 22. Januar 2017 16:49 |
Üdv Mindenkinek ! Diversion 900-as leng?karja enyhe nyiszorgó hangot ad. Kell cserélni valamit a rögzítésnél? Vagy kenni, zsirozni kell valahol? |
piratson | 5536 | 14. Januar 2017 17:39 | reply to: 5535 |
Szia! Még nem, de köszi. Felhívom, hátha még meg van a két kapaszkodó és nem arany árban. |
Hr.Geiger | 5535 | 14. Januar 2017 10:02 | reply to: 5534 |
Szia! Itt érdekl?dtél már? http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom/Yamaha_xj_900s_58380783.htm?first=1 |
piratson | 5534 | 13. Januar 2017 22:44 |
Sziasztok! Nincs valakinek egy felesleg jobbos-balos hátsó kapaszkodója?
|
vitarij | 5533 | 24. Dezember 2016 16:01 |
Boldog Békés Karácsonyt kívánok minden kedves motoros társamnak! : |
vitarij | 5532 | 9. Dezember 2016 13:21 | reply to: 5531 |
Koszonom szepen ! Neked is a 900-asodhoz , ha jol olvastam ! |
piratson | 5531 | 9. Dezember 2016 06:22 | reply to: 5530 |
Szép! Látom, a hangvilla maradt :-) Sok-sok balesetmentes kilométert vele! |
vitarij | 5528 | 7. Dezember 2016 13:46 |
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s_rj01-10890194 Eladosorba kerult 7 evig hasznalt Diversionom , ha valakit erdekel kerdesekre szivesen valaszolok ! |
rollerka | 5526 | 15. September 2016 17:42 | reply to: 5525 |
szia, Mindent és semmit. Vigyél magaddal valakit aki ért a motorokhoz,vagy vidd el szervizbe állapotfelmérésre. Sok sikert! |
rolika91 | 5525 | 15. September 2016 15:08 |
Üdv Mindenkinek! Most lenne egy lehetõségem jelenlegi motoromat (YBR 125) elcserélni 92es évjáratú,leírás szerinti 60ezer km-t futott xj600S-re. Mit tanácsoltok? Mit kell rajta nagyon megfigyelni? Mi lehet a legnagyobb hibaforrás? Szerintetek? Elõre is köszönöm! R |
klimas | 5524 | 25. August 2016 19:20 |
Sziasztok ! XJ 900-hoz német nyelvû gépkönyvet átadnám valakinek némi aprópénzért. Ha valakit érdekel a könyv, a reglapomon ott van az elérhetõségem. |
kilajsanyi | 5523 | 22. Juli 2016 09:56 | reply to: 5520 |
Az egyes hengernél a vákuumcsõ ami megy a benzincsaphoz? Csak tipp, nem tudom h a régi modellen van e ilyen.
|
Brerimaci | 5522 | 21. Juli 2016 23:15 |
Sziasztok! Maradt pár dolog: Eladó Yamaha Xj 600 S fejidom+lámpatartó vas , illetve 2 gyári index , Yamaha tankpad matrica és 4-2-1es leömlõ. (91-96 os évjáratig jó a fejidom,régi lámpás) tankpad matrica : 1.500 .- fejidom + vas : 25.000 .- indexek : 4.000 / pár 4-2-1 es leömlõ szintén Xj 600 S re: 15.000 .- Kérésre több képet is küldök. Plusz egy elsõ fek,tartállyal és munkahengerrel: 10.000.- Árban lehet alkudni , szállításban Siófok-Enying Cece-Tamási-Balatonboglár körben tudok segíteni! Megtaláltok bretimaci@gmail.com vagy 30 427 1004 |
dreamfactory | 5520 | 19. Juni 2016 21:11 |
Szevasztok ! Az XJ-m mindíg okoz valami meglepetést . Mire megszeretném addigra elb@szódik .... Kb 1000 km után megint valahol falsot szív . Új a szívócsonk , a membránok , van benne javítókészlet is új . Hol az retekben tud még ? |
piratson | 5519 | 7. Juni 2016 20:01 | reply to: 5515 |
Bocs de ha visszaolvasol akkor megtalálod a nevet is, akit én hozzáértõ - másképpen jó - motorkerékpár szerelõnek tartok. Nem gondolom, hogy hiba nélkül bárki is dolgozik - szép is lenne. Azt viszont továbbra is fenntartom, akinek nincsenek meg meg az alapok pl. a motorkerékpár szerelés esetében, annak nem szabadna azzal foglalkoznia, és fõképp nem a butaságot terjesztenie. És itt nem negatív visszhangról beszélek, hanem alapvetõ tudás hiányáról :-( |
lajostrom | 5518 | 7. Juni 2016 19:39 | reply to: 5517 |
Közeledünk! Az említett Urat személyesen ismergetem. (Így az olvastam-e okafogyott) A szakmák általában is hitelteledeknek, minden elé látszik kerülni az eladom magamat! Alapvetõ tudáshiányt ma bármilyen szakmában találunk, s itt jelenik meg csúnyán az eladom magam, bármiáron. Mély tisztelet a kivételeknek, lelkiismereteseknek! Neked békét, boldogságot! |
piratson | 5517 | 7. Juni 2016 15:51 | reply to: 5515 |
Bocs de ha visszaolvasol akkor megtalálod a nevet is, akit én hozzáértõ - másképpen jó - motorkerékpár szerelõnek tartok. Nem gondolom, hogy hiba nélkül bárki is dolgozik - szép is lenne. Azt viszont továbbra is fenntartom, akinek nincsenek meg meg az alapok pl. a motorkerékpár szerelés esetében, annak nem szabadna azzal foglalkoznia, és fõképp nem a butaságot terjesztenie. És itt nem negatív visszhangról beszélek, hanem alapvetõ tudás hiányáról :-( |
lajostrom | 5516 | 7. Juni 2016 09:15 | reply to: 5510 |
Ebben is Rád hivatkoznék! Csöppet sem az a baj ha valaki fényesiti-írtad. Nem az elvégzett munkának kellene magát fényesítenie?? Mivel többnyire nem, gyõzött a marketing, amibõl sosem elég. A másik: (bár az elõbbire sem válaszoltál) találni olyan embert aki mindenkinek megfelelõen dolgozik? Vagy Te! Minden munka életed során pozitív visszhangot kapott? Nem valószínû, de lehet. Ezesetben jogos minden szavad! Szépnapot! |
lajostrom | 5515 | 7. Juni 2016 09:12 | reply to: 5510 |
Ebben is Rád hivatkoznék! Csöppet sem az a baj ha valaki fényesiti-írtad. Nem az elvégzett munkának kellene magát fényesítenie?? Mivel többnyire nem, gyõzött a marketing, amibõl sosem elég. A másik: (bár az elõbbire sem válaszoltál) találni olyan embert aki mindenkinek megfelelõen dolgozik? Vagy Te! Minden munka életed során pozitív visszhangot kapott? Nem valószínû, de lehet. Ezesetben jogos minden szavad! |
piratson | 5514 | 6. Juni 2016 22:33 | reply to: 5512 |
Azért szívesen elbeszélgetnék veled személyesen is errõl a témáról ;-) Jó éjszakát!
|
Dipshit | 5513 | 6. Juni 2016 21:55 | reply to: 5496 |
Üdv Jani! Sikerült már az elképzeléseidnek megfelelõ 900-ast találnod? Az enyém még mindig eladó, bár mióta találkoztunk már jó pár dolgot lecseréltem rajta, valamint újra rendszeres használatban van, és van rajta friss mûszaki vizsga is. http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900_s_diversion-9793699 |
1Laciapu | 5512 | 6. Juni 2016 21:53 |
Azt inkább hagyjuk, hogy ki mit nem ért. Egy oldalon keresztül próbáltam elérni, hogy egyetlen kérdésre választ kapjak. Nevekre, esetleg címekre voltam kíváncsi, semmi többre. Jó éjt! |
piratson | 5511 | 6. Juni 2016 21:26 | reply to: 5509 |
Látom nem érted a lényegét annak, amit írtam. Én pusztán óvva intek azoktól, akik nem értenek a motorkerékpár szereléshez, csak a mókoláshoz és a sufnituninghoz. Sajna, véleményem szerint a Tasi is ebbe a körbe tartozik. Persze lehet jó szerelõ, mert olcsó, meg mert mindent megberhel....amíg nem lesz ebbõl baj! És akkor vállalja a felelõsséget vagy még azt is messzire letagadja, hogy valaha látta a delikvenst? Azt kéred, mondjak jó szerelõt. Ok, bár én nem jónak, hanem hozzáértõnek hívom az ilyent. Például a Frecska Jani (a Sportmotoron megtalálod). Volt neki is számos hasonló vitája, tök eredménytelenül :-((( |
piratson | 5510 | 6. Juni 2016 21:14 | reply to: 5508 |
A többi részét is elolvastad amit írtam? Csöppet sem az a baj, ha valaki "eladja magát" avagy fényesíti a szakmáját, mert a mai világban ez a természetes. A baj az, ha úgy teszi mindezt, hogy agyon ajnározza magát, miközben az általa végzett dologban csak félmûvelt vagy még az sem. |
1Laciapu | 5509 | 6. Juni 2016 19:31 | reply to: 5507 |
Rendben, feladom. Ha esetleg megszûnne a munkahelyed, elsõ osztályú politikus lennél. Ennél egyértemûbben nem tudok egy kérdést feltenni, de látom, mindig ki lehet kerülni. Segáz... Egy parlamenti riporternek mondta az egyik képviselõ, hogy mit akar, úgyis tudja, hogy nem a kérdésére válaszolok... |
lajostrom | 5508 | 6. Juni 2016 16:08 | reply to: 5507 |
"Jól eladom magamat." Te írtad! Ismersz olyan szakmát ami nem ettõl "fénylik"? Természetesen a tiedet szívesen elfogadom kivételnek. Az enyémet nem! |
piratson | 5507 | 6. Juni 2016 11:07 | reply to: 5505 |
Igen, láttam az általa feltett videók közül egy jó párat. Pontosan ez alapján írtam, amit írtam. Kérdésem. Ha valaki alapdolgokkal nincs tisztában, akkor vajon milyen munkát végezhet? Másfelõl, ha valaki alapdolgokkal nincs tisztában, a hülyeséget miért kell úgy terjeszteni, mint egy bibliát? Azt gondolom az utóbbi miatt, sokan bedõlnek ennek, fõleg a témában "félmûveltek". Maradva a korábbi példánál. Csak addig imádjuk az orvoslót a köhögésre adott hashajtójával együtt, míg össze nem tojjuk magunkat. Véleményem szerint, a motorkerékpár szerelés iszonyú nagy felelõsség. Sok, magát kiváló motorszerelõnek tartó, fel sem fogja ezt, mert ha tudná mit is csinál, nem sûrûn lenne nyugodt éjszakája. Csak példaként, akinek gõze nincs a karburátor mûködésérõl, az hogyan állítja be helyesen. És ezzel még nem is csinált olyant, ami közvetlenül a biztonságot érinti. Az ilyenre hogyan lehet rábízni egy totál futómû ellenõrzést? Tudás vagy tapasztalat alapján végezné el? Gondolom ez utóbbi játszana. Én nem merném még a közepes teljesítményû motoromat sem ilyenre bízni :-( Nem szeretnék ebbe a kérdéskörbe jobban belemászni, de azt gondolom ennyit minimum le kellett írnom. Úgy látom, egyre jobban terjed itthon az a jelenség, jól eladom magam, mint szakember, a béka segge alatti összegért barkácsolok, ezért aztán annyi a kuncsaftom, hogy két hónapra adok idõpontot, és természetesen ebbõl piszok jól megélek. |
gezasz | 5506 | 5. Juni 2016 21:38 | reply to: 5505 |
Beszél néha hülyeségeket, és agresszívan támad ha erre emlékezteted. Valamint nem lehet meggyõzni arról, hogy nem csak neki lehet igaza.
|
1Laciapu | 5505 | 5. Juni 2016 21:27 | reply to: 5501 |
Én is találkoztam olyanokkal, akik váltig állították az igazukat, de tényekkel nem akarták igazolni, csak mellébeszéltek folyamatosan. Tasinak számtalan videója, beszélgetése megtalálható a Neten, fórumokon hozzászól, segít, tanácsot ad több helyen. Általában nem hülyeséget. Sok olyan gépet pofozott helyre, amin többen megbuktak. Na ezek konkrétumok. Mit írjak még, hogy láthassam a JÓ szerelõket? :))) |
klimas | 5504 | 5. Juni 2016 19:01 | reply to: 5502 |
Üdv mindenkinek! Eladó lett a zongorám, befejezem a motorozást. YAMAHA XJ 900 Diversion ´96 -s gép, a bemutatkozó oldalon van kép. Annyi a különbség van alsó idom is azóta. Az óra 48 000 km-t mutat, én 9 700 km-ral vettem a vörösbáróéktól, meg van a könyvecske amit adtak. A km különbségre garnaciát vállalok. Az utóbbi 3 évben szinte semmit sem mentem. Friss mûszakit csináltatok, nem áttolós helyen. Adok hozzá 2 kanna Repsol olajat én ezt használtam, talán még egy szûrõ is akad mellé. Levegõszûrõ, gyertya, hátsó féktárcsa tavaly lett cserélve. Amit csinálni kell a gépen, hátsó gumi csere, karbiszinkron, szelephézag kontroll. Ezek ismeretében reális piaci árra gondoltam, de ezt inkább privátban ...Ha érdekel , gyere nézd meg, megállapodhatunk. |
klimas | 5502 | 5. Juni 2016 18:34 |
Sziasztok ! Ide is beteszem, hátha érdekel valakit: http://www.motorozz.hu/main.pl?session_id=SESSION_ID&menupage=member&mid=222 Egy nemrég megjelent hirdetés után szabadon: az asszonynak a pénz, nekem a nyugalom kell..)))) |
piratson | 5501 | 5. Juni 2016 16:07 | reply to: 5500 |
Hát én találkoztam olyanokkal, akik értik is amit csinálnak. Hogy világos legyek. A köhögésre is lehet hashajtót adni, ami akár el is "mulasztja" a köhögést....de ezzel nem a betegség okát szüntettük meg ;-)
|
1Laciapu | 5500 | 5. Juni 2016 07:56 |
Akkor módosítok. Sok év alatt nem láttam jobbat ☺ Ha tudsz, tedd közkinccsé lécci. |
piratson | 5499 | 4. Juni 2016 23:27 | reply to: 5498 |
Ezt én koránt sem állítanám. Mágusnak nagy, de .....
|
1Laciapu | 5498 | 2. Juni 2016 21:00 |
Jani és Doki! Keressétek a Taschner Mestert, minden kérdésre válaszolni fog. Õ a legnagyobb mágusa a korabeli lég-olajos gépeknek. A Neten rákeresve találtok elérhetõséget. Aki fészbukozik, ott is megtalálja, akár írhat is neki. Nincs nála jobb! |
Hr.Geiger | 5497 | 2. Juni 2016 20:09 | reply to: 5494 |
Nem hirdotõkés, hanem keményfém lapkás, tehét tök felesleges beletöltened. Ha hidraulikus konstrukció lenne, nem kéne szelephézagot ellenõrizni-állítani rajta. |
C.J.Jani | 5496 | 2. Juni 2016 20:05 |
Üdv Mindenkinek ! 900-as Diversion szereléséhez értõ személyt keresek. Néhány kérdésemre kellene válaszolnia. Elõre is köszönöm a válaszokat. |
dreamfactory | 5495 | 2. Juni 2016 18:18 | reply to: 5494 |
Én nem öntenék bele mindjárt ilyen szmötyit . Kuplung is szólhat . |
FogDoki | 5494 | 2. Juni 2016 10:37 |
Sziasztok! Nekem egy XJ900S-es motorom van, most 90.000 km-el. Olajcsere, szelephézag-állítás, karburátor szinkronizálás megtörtént mégis kerepel a motor alacsony fordulaton illetve hidegen. Hidrotõke-tisztító segíthet? Van valakinek tapasztalata vele? |
piratson | 5493 | 2. Juni 2016 06:59 | reply to: 5486 |
Szerintem gyári fekete nem volt. http://www.xj600.szermek.eu/?page_id=18&preview=true&preview_id=18&preview_nonce=6f64068c0c
|
dreamfactory | 5492 | 30. Mai 2016 15:42 |
Uraim , A hétvégén gurultam a 51J-vel , és a fogyasztás a következõ képpen alakult . Egy tank benzinnel valamivel több mint 300 km-t tudtam elmenni . Az jónak felel meg ? Volt benne falvas-városos , és volt tartósan 100-120 km/h is |
piratson | 5488 | 24. Mai 2016 21:44 | reply to: 5487 |
A japcsi nagyon találékony egy fajta, lásd tamagocsi :-)
|
dreamfactory | 5487 | 24. Mai 2016 16:09 | reply to: 5486 |
A mature red-re kiváncsi lennék hogyan találták ki :D |
kacaj | 5486 | 23. Mai 2016 23:32 | reply to: 5484 |
http://www.home.foni.net/~marty-mcbyte/forum/farben/farbcodes.html szinek |
piratson | 5482 | 23. Mai 2016 11:35 |
Mindegy, egy vagy két tárcsás. Mindkettõt lehet állóra fékezni, és mindkettõn meg leh lehet sütni a fékbetéteket - már ha valaki eszetlenül motorozik.
|
kacaj | 5481 | 23. Mai 2016 10:20 |
96 tól már dupla tárcsás a 600 as is http://www.motorcycledb.com/Yamaha_XJ_600_N_1996/29426 az enyém 95 ös azon még csak egy van |
dreamfactory | 5480 | 23. Mai 2016 07:13 | reply to: 5479 |
98 utániban nemtudok 600-as duplatárcsásról , csak 900-ban . Persze attól még lehet . Azokat a típusokat nem nézegettem .
|
dreamfactory | 5478 | 20. Mai 2016 20:03 | reply to: 5477 |
A régebbit vagy Divit keresel ? Ez régiben jó , láttam a hangolását . Garanciát vállalt a javtech-ra a szerelõ . http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_51j-10170673 ... és ez a 73 lovas . |
cxkopi | 5477 | 19. Mai 2016 07:32 |
Üdv! XJ600-at keresek a páromnak, elsõ mocija lesz tudtok ajánlani jó gépet?:javaslatot mire figyeljek,tanácsokat? Megköszönök minden segítséget. |
dreamfactory | 5475 | 11. Mai 2016 19:34 |
poteka | 5474 | 3. Mai 2016 21:07 | reply to: 5472 |
gezasz | 5473 | 3. Mai 2016 20:16 |
ebay van fenn indexbura bár elég drága szállítással együtt 30 euró a pár http://www.ebay.ie/itm/Z231-GIVI-WINGRACK-NEW-INDICATOR-LENS-A-PAIR-/401067451284?hash=item5d617ba394:m:mYt1PMOOP2L61sT8Qv5m1Fg |
gezasz | 5472 | 3. Mai 2016 20:08 | reply to: 5471 |
Givi Wingrack a tartód? Ha az, akkor szerintem a Givinél kellene nézelõdni
|
poteka | 5471 | 3. Mai 2016 19:40 |
Üdv az Uraknak, A regisztrációm régi, de az XJ-fórumon új vagyok. Budapesti székhelyû motoros vagyok, végigjártam a szamárlétrát Rigától MZ-n át a modern motorokig. Tavaly vettem egy megkímélt 97-es XJ900S Diversiont, amin gyári oldaldoboz-tartók és dobozok vannak. Itt ugye a hátsó indexek integrálva vannak a doboztartó konzolok végébe. A konzoloknak nincs baja, de az indexbúrát a szentlélek és némi pillanatragasztó tartja egyben, de sehol sem találok cseredarabot, mert mindenhol az elsõ irányjelzõkkel azonos búrát és karokat hoz fel (esetleg rövidebb karral). Van valami ötletetek, hogy hogy keressek rá - illetve, hogy hol? Az az elméletem, hogy létezik utángyártott/új gyári cseredarab, csak valami más néven (közepes angoltudásom által az összes létezõ kombinációt kipróbáltam). Akár doboztartó konzol is érdekelne kompletten. Köszönöm elõre is a segítséget! |
dani416 | 5470 | 9. April 2016 21:34 | reply to: 5469 |
igen, xj 900-ra kell. sajnos a belseje és a külseje is lyukas, ráadásul elég nagy a hiány, nem igazán javítható. :-(
|
dreamfactory | 5469 | 9. April 2016 20:09 |
Köszönöm a dícsérõ szavakat ! Kipufogót szerezni nem lesz egyszerû . ( ha xj-re keresed ) A 900-asra még esetleg tudnék . Javítani nem lehet ? |
dani416 | 5468 | 9. April 2016 19:44 |
Nem tudjátok, hogy hol érdemes kipufogót venni? Kilyukadt és még mûszaki elõtt nem ártana kicserélni, még akkor is, ha most tök jó hangja van. :-)
|
dani416 | 5467 | 9. April 2016 19:43 | reply to: 5463 |
Mostanában divat a retro kinézetû motor. Szépet hoztál ki a szalonból, drága volt! ;-) Egyébként meg &@#Ð jól néz ki! Nagyon gratulálok a remekmûhöz!!! |
1Laciapu | 5465 | 9. April 2016 12:42 | reply to: 5463 |
Na ezt így ahogy van most kéne egy búra alá hermetikusan lezárni és eltenni az örökkévalóságnak. Lássák a népek, milyen csodák is voltak a mi idõnkben. Aztán csak irigykedjenek :)))
|
Hr.Geiger | 5464 | 9. April 2016 12:28 | reply to: 5463 |
Köszönöm a képeket, sokkal jobban mutat kint a friss levegõn, mint a garázsban! :-) Gyönyörû lett ez a klasszikus gép, ügyes voltál! |
dreamfactory | 5462 | 8. April 2016 21:04 | reply to: 5461 |
Mindenképp fogok normális képeket fényképezni . Napsütésben azért más lesz . |
Hr.Geiger | 5461 | 8. April 2016 21:00 | reply to: 5455 |
Nagyon szép lett! Megtennéd kérlek, hogy készítesz róla képet természetes megvilágításban is? Megérdemelné a gép, hogy kitolva a garázsból, napfényben készüljön róla egy egész alakos kép...,persze nem a hétvégén, mert most borús minden. Elõre is köszi! Természetesen gratuláció mindenhez! :-)) |
dreamfactory | 5460 | 8. April 2016 21:00 | reply to: 5458 |
Igen , most jöttem be , ráültem , beindítottam .... Pedig 2100 óra van ... |