Please log in

Registration Forgot password






Drag Star Klub
Comment
Előző oldal
Bubó Doki (msg) 187 March 15, 2017, 8:01 a.m.   x
Dragstar 650 vadiúj bukócső eladó. 30/9558-358
     Reply to this


börni-75 (msg) 186 March 14, 2017, 9:15 p.m.   x
Sziasztok! XVS650-esemből gumicsere miatt kivettem a hátsó kereket, arra lennék kíváncsi, hogy visszarakásnál mire figyeljek! Gondolok itt a kardánhajtásra és a porvédőre.
Előre is köszi!
     Reply to this


vkami (msg) 185 Nov. 1, 2016, 8 a.m.   x
Link

Link

Link

Link

Link




     Reply to this


Csaba papa (msg) 184 Oct. 31, 2016, 9:57 p.m.   x
1100dragstár hátsóûlést keresek lehet sérült is.
     Reply to this


börni-75 (msg) 183 Oct. 18, 2016, 8:01 p.m.   x
Köszi erre gondoltam!
     Reply to this


Draghubi (msg) 182 Oct. 18, 2016, 6:48 p.m.   x
Börni-75!

YouTube-on van pár szerelési video:

Link

Link
     Reply to this


börni-75 (msg) 181 Oct. 17, 2016, 8:29 p.m.   x
Sziasztok!
XVS650-bõl szeretném a hátsó kereket kivenni, de nem szeretnék vakon nekiállni! Tudna valaki segíteni tanáccsal, képpel, vagy videóval! Elõre is köszönöm!
Börni
     Reply to this


Bubó Doki (msg) 180 Sept. 7, 2016, 8:21 a.m.   x
Dragstar 650- hez vadiúj elsõ bukócsõ pár eladó.Profi, vastagfalú csõbõl, gyönyörûen krómozva, Lengyel gyártmány, profi kivitel.
Ha érdekel, keress: 30/9558-358 vagy privátban.
     Reply to this


Lesbat (msg) 179 Sept. 7, 2016, 6:15 a.m.   x
XVS 1100 Custom-hoz keresek hátsó ülést. Csak a mûanyag vázra van szükségem ülés átalakításhoz, tehát rossz állapotú szivacs vagy mûbõr borítás nem akadály. Csak értelmes áron érdekel.
Ezen kívül keresek hátsó bukócsövet is.
Keress üzenetben, ha hentereg nálad egy-egy ilyen darab!
     Reply to this


Dragstar11 (msg) 178 Aug. 25, 2016, 7:32 a.m.   x
Ezért kár beindítani a motort.........
     Reply to this


SZÉLES ÚT (egyesület) SOMOGY (msg) 177 Aug. 24, 2016, 10:24 p.m.   x
Belépõ nuku !😃
     Reply to this


Forrai Péter (msg) 176 Aug. 9, 2016, 10:33 a.m.   x
Kategória váltás miatt eladó Yamaha Xvs 650 Drag Star
Évjárat 1997
Km állás 44.000 Km
Mûszaki 2018 08.Hó
Adom a motorral a nyitott kipufogót hátsó Doboz táskát 60-l-es
Elsõ hátsó kerék belsõt.
A motor hátsó kardán része teljesen ki lett cserélve.
Irányár: 925.000Ft
Ésszerû keretek között lehet alkudni.
Forrai Péter 06-20-97-45-131
     Reply to this


Bubó Doki (msg) 175 March 30, 2016, 8:09 a.m.   x
Dragstar 1100 elsõ bukócsõ eladó. Vadonatúj, vastagfalú csõbõl, krómozva.
Keress üzenetben, vagy telcsi: 30/9558-358
     Reply to this


ikoto1 (msg) 174 March 29, 2016, 6:30 p.m.   x
Sziasztok!

1100-as Dragstar-hoz szeretnék deréktámaszt a vezetõülés mögé.
Tud valaki egyet?

Kösz:
István
     Reply to this


Bubó Doki (msg) 172 March 7, 2015, 10:02 a.m.   x
Eladó Yamaha Dragstar 1100 - hoz akku. Fel lett töltve, de a motornak nem akku problémája volt, ezért felesleges. Rider márkájú, féláron adom, ára 5000,- ft.
Privátban keress
     Reply to this


Forrai Péter (msg) 171 Sept. 26, 2014, 7:18 p.m.   x
Sziasztok!
XVS 650-hez kifúrt kipufogó eladó!
Ha nagyon komoly hanghatást szeretnél írj!
Üdv:
Forrai Péter

     Reply to this


csoves (msg) 170 Aug. 13, 2014, 12:23 p.m.   x
Szép napot !
Szeretnék segíteni annak akinek még nincs hátsó (utas) trepnie,
van egy nem túl drága (10000) megoldás,a keeway 125 superlyt elsõ trepniét tettük fel a drag star hátsónak, kis esztergályos és lakatos munkával.
     Reply to this


Forrai Péter (msg) 169 March 31, 2014, 6:27 p.m.   x
Sziasztok!
XVS 650-hez nem kifúrt kipufogót keresnék megvételre!
Üdv:
Forrai Péter
     Reply to this


Bubó Doki (msg) 168 Feb. 17, 2014, 10:46 a.m.   x
XVS 1100 A Vadiúj HÁTSÓ bukócsõ eladó. Ha érdekel, keress privátban .
     Reply to this


Z.Tibor (msg) 167 Feb. 16, 2014, 8:50 p.m.   x
Ha jol gondolom,kb 50 ezer lehet a gépedben.....ezt lehet köszörüléssel vagy cserével javittani egyik sem olcsó
     Reply to this


Pamacs (msg) 166 Feb. 16, 2014, 6:20 p.m.   x
Szevasztok Pajtikák ! Van egy nem túl kellemes jelenség a vasamnál, leállításkor koppan egy nagyot szerintem az önindító szabadonfutója !! Van erre valami orvosság ?? Szabadonfutót 2 éve már cseréltem, de ez a jelenség akkor sem múlt el !

     Reply to this


pandamaci (msg) 165 Feb. 16, 2014, 10:18 a.m.   reply to: 161 x
Az eredeti kipufogóval szerintem nem durrogott.
Tök üres kipufogóhoz több benzint kell adni a motornak, hogy (motorféknél) ne durrogjon. Ha karburátoros, tegyél bele nagyobb (10-zel?) fõfúvókát, meg alapj keverékcsavart tekerd kifelé.Vagy vegyél bele üres kipufogóhoz való dynojet fúvóka készletet. Persze ettõl többet is fog enni..-ha számít.

Az AIS rendszert levegõt pumpál a kipufogóba (,,higítja a kimenõ füstöt,,) könnyen ki birod kötni -lásd saját linked-hogy változtat-e valamit (nem hiszem)
     Reply to this


kawa550 (msg) 164 Feb. 15, 2014, 7:57 p.m.   x
Ha valakinek igénye lenne egy olcsó yamaha xvs 250 háttámla+táskatartó cuccra vagy a fényszóróhoz egy dekor króm szemöldökre esetleg szélvédõre(plexi repedt)kompletten tartóval, zaklasson privátban.
     Reply to this


Goro (msg) 163 July 6, 2013, 8:48 a.m.   x
Ok! felregeleke oda is.
Azért ide is felteszem egy dolgot mert elég dragstar custom speciális amit eladnék.
Fehér oldalfal 18-as és 15-ös kerékre. origi!
Nekem fent van lassan 3 hónapja. Hibátlan.
Na ezért is dicsérem ezt mert máe volt gumicserém is.
4-es garníturába tudtam csak venni ezért 2x2 feleslegessé vált.
Felrakása elsõre bonyolultnak tûnik. Másodikra hamar ment. :) Ha valakit érdekel jelezzen. Baráti áron átadom.
     Reply to this


Wolfati74 (msg) 162 July 5, 2013, 2:16 a.m.   x
Szia Goro!
www.dragstar-klub.atw.hu

Gyere, és kérdezz ott!
     Reply to this


Goro (msg) 161 July 4, 2013, 10:30 a.m.   x
Hell!
Valakinek van tapasztalata AIS szenzorról.
Kikötném mert durrog a kipufogó. :)
Link

kikötésrõl videó:
Link




     Reply to this


ungvi (msg) 160 June 16, 2013, 9:10 p.m.   x
Sziasztok!
YAMAHA XVS 1100 copper-re 1 pár hátsó (utas) lábpadot keresek.
Ha valaki tudna ebben segíteni elõre is köszönöm.
     Reply to this


Sanyipapo (msg) 158 Nov. 30, 2012, 3:31 p.m.   reply to: 140 x
Szeretném kérdezni meg van-e még az alkatrészed? Érdekelne!!!!
     Reply to this


Wolfati74 (msg) 157 July 12, 2012, 11:48 a.m.   x
2012.07.21.
Pécel
Biker´s Pub
II.Drag Star találkozó.
Gyertek!
     Reply to this


Wolfati74 (msg) 156 June 24, 2012, 11:50 p.m.   x
www.dragstar-klub.atw.hu
     Reply to this


Wolfati74 (msg) 155 June 24, 2012, 8:13 p.m.   x
Így igaz!
Mûködik újra!

     Reply to this


oregordog (msg) 154 June 24, 2012, 7:56 p.m.   x
Újra mûxik az eredeti oldal!

Link
     Reply to this


oregordog (msg) 153 June 24, 2012, 7:08 p.m.   x
Soltvadkerten tudunk csatlakozni, elképzelhetõ, hogy öcsémék is tudnak jönni. Szintén Draggal.
Lajos, esetleg magyaros bõgatya, stílusosan?:)
     Reply to this


Lajos69 (msg) 152 June 24, 2012, 5:25 p.m.   x
�sziasztok
30.-án szombaton 15 órakor lesz maga a nyílzápor, de jó lenne leérni hamarabb, mert milló program van. Most el kell mennem pár órára, de este összerakjuk az útvonalat, és az idõpontokat.
Ja, lehet kéne vinni 1 rövidgatyát,meg 1 tornacsukát, mert ha meleg lesz, ránk olvad a bõrgatya, a rövidnadrág-csizma kompzíció meg elég ütõs... :D
na jó...2 tornacsukát...
     Reply to this


Wolfati74 (msg) 151 June 24, 2012, 11:49 a.m.   x
Sziasztok!
Optimista leszek: a szerver oldalon van valami kovász.
Más ATW oldal tulajok sem férnek hozzá a tartalmukhoz.
A saját tartalmunk megvan, fenn van, és ha beindul újra a szolgáltatás minden onnan folytatódik, ahol abbamaradt.
Addig is ez a tarcsi.

Ui.: Önszorgalomból elkezdtem keresni egy tárhely szolgáltatót, ahol ilyen problemák nincsenek.
A fejleményeket természetesen közzéteszem.

     Reply to this


oregordog (msg) 150 June 24, 2012, 10:15 a.m.   x
Egyébként mit szóltok a 30-i ópusztaszeri kiránduláshoz?
Ki akar jönni?
     Reply to this


Lajos69 (msg) 149 June 23, 2012, 11:29 p.m.   x
nálam sem megy...
     Reply to this


RIby (msg) 148 June 23, 2012, 7:01 p.m.   reply to: 147 x
Nekem se:(
     Reply to this


oregordog (msg) 147 June 23, 2012, 5:08 p.m.   x
Csak nekem nem nyílik a honlapunk, vagy másnak sem?

     Reply to this


Wolfati74 (msg) 146 June 22, 2012, 1:31 a.m.   x
Természetesen ott a helyünk!
     Reply to this


gigyorgy (msg) 145 June 8, 2012, 8:51 p.m.   x
Mindenkit szeretettel várunk!!!
     Reply to this


wladi (msg) 144 April 22, 2012, 6:03 p.m.   reply to: 143 x
Köszi szépen a gyors segitséget !!
     Reply to this


csoves (msg) 143 April 22, 2012, 4:16 p.m.   reply to: 142 x
Szép Napot!
Nekem is 1100-as classic van,az elsõbe 2,2-õt ír a hátsóba 2,2-2,5-utassal . Nagyon sok balesetmentes kilométert kívánok neked és motorodnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     Reply to this


wladi (msg) 142 April 22, 2012, 2:50 p.m.   x
Sziasztok!!
Lenne egy kérdésem !! Vásároltam egy Dragstar 1100 de nincsen müszaki könyv hozzá szeretem volna megtudni hogy menyi legyen a gumi nyomás . elöl 13/90-16 hátul 170/80-15 ha valaki segitene . nagyon megköszöném.
Udv . Wladi
     Reply to this


gigyorgy (msg) 141 April 9, 2012, 8:11 p.m.   x
Cynege, Bence (Dragrider) dobtam egy üzenetet nektek!!!
     Reply to this


night-rider (msg) 140 April 8, 2012, 2:10 p.m.   x
heló urak! akinek gondja van az dragstar olajszintérzékelõvel ime a nálam lévõ vadi új dobozában csupán 17000ft-ért .az aktuális magyarországi új ára 47000ft.én még 27000ft ért vettem,de közben mire megjött a mocit eladtam
     Reply to this


Dragrider (msg) 139 April 7, 2012, 7:18 p.m.   x
Sziasztok,
Eladó HELD bõr nyeregtáska konzollal 35.000Ft
Érdeklõdni 30/919-2983
     Reply to this


RIby (msg) 138 March 28, 2012, 3:40 p.m.   x
Cynege!
Még egy tapasztalat, ami autónál, motornál egyaránt érvényes, hogy az akku töltöttségi állapota álló helyzetben nem járó motornál is, ha jó a töltés akkor 12,5-6-7-8 körül van.Amit írtál a 11.8V arra utal, hogy nincs töltés.Azt úgy kell számolni, hogy egy cella feszültsége 2.2V elméletileg full töltve, de ennyi (sose lesz)Ez adná ki a 13.2V-ot.Alaphelyzetben nem lehet ennyire feltölteni töltõvel sem.A legjobb töltõ a generátor+fesszabályozó, ha jó!!!Ezért írtam a fenti feszültségeket.
     Reply to this


YLaca (msg) 137 March 28, 2012, 1:22 p.m.   x
Sziasztok Én ide járok szerelõhöz:Link
     Reply to this


RIby (msg) 136 March 28, 2012, 12:57 p.m.   x
Cynege!
Arra válaszoltam, hogy azok az értékek, amiket írtál arra utal, hogy nincs töltésed.Én nem igazán motoroznék még rövidebb távon sem töltés nélkül.Betolni is macerás.Abban igazad van, hogy tekercseltetni olcsóbb csak tudni kellene pontosan az -e a hiba?
Az alant leírtakon kívül nincs újabb javaslatom.Én mindenképp egy jó fesszabályozóval tesztelnék egyet, hogy akkor milyen értékeket mutat a töltés.Aztán lépnék tovább.Így már ki is zárnád a hibajelenséget, vagy generátor vagy fesszabályozó.Jah, amit írtál, hogy menetzárlat is lehet, hát azt ilyen tekercsnél nagyon nehéz kimutatni, mert kevés a menetszám, jobbára felkészült szakember tudja megfelelõ mûszerekkel.Amit én írtam az test-re vezetés, az is szigetelési probléma csak egyszerûbb vizsgálni.
     Reply to this


cynege (msg) 135 March 28, 2012, 10:03 a.m.   reply to: 134 x
Üdv RIby!
Elvégeztem a tesztet, írtam is, pár hozzászólással ezelõtt.

cynege (pü) #127 03-23 20:20:02 Elõzmeny:121 x X
Hello RIby!
"Az akksiban induláskor nem volt teljesen 12volt, valamivel (1-2 tizeddel max) alatta volt. Melegítettem, motoroztam kicsit, kb 20 KM-t, a töltés szerintem elég gyenge, alapból kb 12-12.5V, és 13.5V fölé egyáltalán nem megy, lámpa nélkül sem. Alapjáraton, reflektorral, indexelve, kb 11.8V-ot mértem.
Azthiszem ez nem túl jó hír, mivel ezt keveslem´... Ezért merülhetett le hosszú távon..."
Ezek voltak az eredmények akkor, aztán tegnap délelõtt rámértem ugye a 3 fehér vezetékre, sajnos elfelejtettem, pedig fel is írtam magamnak, hogy tudok ott ellenállást is mérni (megvan amúgy a servicemanual, meg robbantott-ábra is, és az a beállítós´-karbantartós pdf is, de nem mindent értettem belõle rendesen, és nem volt minden világos, ezért kértem mellé segítséget is), ma megmérem az ellenállást is, de én azt gyanítom, hogy a 3 tekercs-csoportból az egyiken menetzárlat van, és ezért jön onnan kb 2V-al kevesebb, de már érdeklõdtem, elvileg ezt lehet orvosolni, megtekercselik, jóval a lutri´-bontott alkatrész, és a méregdrága új ára alatt...
De most nem is ez a legfõbb baj... Ez a hiba csak hosszabb távon bosszantó, fõleg estébe/éjszakába nyúló motorozásnál, de igazából a motor használható (csak nem tökéletes). Hétvégére viszont rossz idõt mondanak, hogy megyünk így cruise-olni?!?! :)
     Reply to this


RIby (msg) 134 March 28, 2012, 9:32 a.m.   x
Cynege!
Még sohasem szedtem szét, de szerelõ sem a blokkomat.Azt, hogy hogy jön ki a 24V, az jó kérdés, még én sem mértem soha csak hallomásból írtam.Utána néztem a service manualban, de ezt külön nem írja.Csak a tekercsek ellenállását.ezen kívül még nem árt szigetelés vizsgálatot is végezni, mert, ha rossz a szigetelése a tekercsnek szivároghat az áram test felé.Ezt egy 220V os lámpával lehet vizsgálni.Oly módon, hogy egy rendes 220V os dugó+zsinór és az egyik ágába belekötsz egy 30-40W-os égõt és a szabadon maradt két vezetéket összeérinted akkor világít a lámpa.Na, akkor a mocin leveszed az akkuról a sarukat, a generátortól jövõ csatlakozóban külön külön test-el kiméred.A csatlakozót bedugod a 220V aljzatba, a szabad vezeték egyikét a generátor egyik fehérre a másikat testre, ha izzik vagy világít a lámpa akkor test-el a generátor tekercse, tehát rossz a szigetelése.Mind 3 fehéren meg nézed.Ez mûködés közben elviszi a töltést testre.Mind ehhez nem kell szétszedni a blokkot.A generátor tekercset lehet egyébként cserélni azt nem tom mennyibe kerül.Még egyszer mondom még nem tudod biztosan mi a baj addig nem vegyél semmit.Mindent le lehet tesztelni.Amennyiben gondolod dobj egy e-mail címet privibe és elküldöm a service és owner manualt óriás file-ban.Esetleg látogass ide:
Link
Itt is le lehet tölteni reg. után.A menet közbeni mérés nem ment? nem írtál semmit azóta a technikai kérdésen kívül.Az elég fontos lenne.Elõször fesszabályozó hibában gondolkodj.Amiket leírtál bizton nincs töltésed.Egyenlõre ennyit.Várom válaszod.
     Reply to this


cynege (msg) 133 March 27, 2012, 11:45 a.m.   reply to: 128 x
Üdv RIby!
Ma megnéztem a három fehér kivezetést, 2 szálon kicsit több, mint 8V váltófesz mérhetõ, a harmadik szálon viszont csak kb 6V...
Biztos 3x24V-nak kell lennie, nem 3x8V-nak, ami együtt 24V váltó, amibõl a fesz.szabályzó 12V egyenáramot állít elõ? Gondolom menetzárlat lehet a tekercs(ek)ben. :S Vaterán láttam hirdet valaki egy alaplapot (stator coil) 20ezerért. Bontottad már le a gépet az állórészig? Lehet tekercset cserélni rajta, nem tudod esetleg? Ha nem, azthiszem marad az ebay, ott találni 40-50ezer körül, itthol nem is nagyon találtam ezen a vateráson kívül sem újat, sem bontottat eddig! (mellesleg a vaterás eladó nem volt túl segítõkész, közlékeny, az alaplap csatija is le van vágva, nem tudom, mennyire lehet kókány´, bár a tekercseket nem nagyon ronthatta el...)
     Reply to this


gigyorgy (msg) 132 March 26, 2012, 6:28 p.m.   x
Szia Devi,l akkor azt rossz helyen teszed, nézd meg a (kepesmotor.hu) vagy a (hasznaltauto.hu) esetleg (expresss.hu) na meg a (jofogas.hu) oldalakon!
     Reply to this


Devil0122 (msg) 131 March 26, 2012, 4:48 p.m.   x
Sziasztok !

Keresek korrekt áron, Yamaha XVS 1.100-as DragStar Classic-ot , 2001-2005 közti évjárat érdekel !

     Reply to this


gigyorgy (msg) 130 March 25, 2012, 9:20 p.m.   x
PéZé, yoci, Pistinó, Charlie51, nthsr ti még nem olvastátok az üzeneteiteket!!!
     Reply to this


RIby (msg) 129 March 23, 2012, 9:13 p.m.   x
Hi!
Az olajszûrõ témához hozzá szólva, nem tudom már ki írta, hogy fordítva betett olaj szûrnél nincs olaj nyomás.Az 1100 dragnál biztosan nem lehet fordítva betenni az olajszûrõt, de gyanítom hogy más gépeknél sem.Egyik vége ugyanis zárt, ezért áramlik a filterén át az olaj, így szûr.
Azt meg már sikeresen kiderítettük, hogy szint jelzés van a dragnál nem olaj nyomás érzékelés.(nincs olaj szivattyú)
     Reply to this


RIby (msg) 128 March 23, 2012, 9:04 p.m.   x
Cynege!
Sose próbáltam akku nélkül, de mi értelme lenne?
Természetesen bent az akku(hol lett volna???), a menet közben azt jelenti, hogy a mûszer +vezetékét az akku +-ra, a -vezetékét az akku --ra kötöm, mivel egyen feszültséget mérünk.Nehogy zárlatot csinálj mert akkor nagy problémák léphetnek fel.A mûszert pedig a tankon a mûszerfal alsó csavarjával saját dobozában rögzítettem.Így menet közben látod a töltést hogy alakul.Analóg vagy digitális mûszer egyaránt megfelel.Amikor jó a töltés akkor 13,5V egyen feszültség körül kell legyen az értéke full villanyon.Amiket leírtál nekem úgy tûnik fesszabályozó hiba lesz, mert egyáltalán nem tölt.A generátort úgy lehet kimérni, hogy a fesszabályozó csatlakozójánál valszeg 3db fehér vezeték, ez 3x24V váltó feszültség lesz, ha ezt méred akkor jó a generátor.Ezt álló helyzetben járó motornál kicsit túráztatva tudod csak mérni egyszerûbben.Egy fontos jó tanács, semmit se vegyél addig míg total meg nem bizonyosodtál a hiba okáról.Ugyanis jó pár ezret ki lehet dobni feleslegesen.Amennyiben nem sikerül minden kétséget kizáróan bizonyítanod a hibát fordulj hozzáértõ szerelõhöz.Autóvillamossági szakember biztos tud segíteni, így fórumon keresztül nagyon nehéz.Esetleg kérj kölcsön vagy bontóból fenntartással vedd meg a fesszabályozót és a menet közbeni méréssel teszteld le, így megtudod mi a baj.
     Reply to this


cynege (msg) 127 March 23, 2012, 8:20 p.m.   reply to: 121 x
Hello RIby!
Próbáltam ma, amit mondtál, de egy technikai kérdés: az akksi bent volt, mikor motoroztál? Nem vettem ki, ezért nem tudom, megy akksi nélkül? Mert így nem tudom, mennyire mértem jó/valós eredményeket. Az akksiban induláskor nem volt teljesen 12volt, valamivel (1-2 tizeddel max) alatta volt. Melegítettem, motoroztam kicsit, kb 20 KM-t, a töltés szerintem elég gyenge, alapból kb 12-12.5V, és 13.5V fölé egyáltalán nem megy, lámpa nélkül sem. Alapjáraton, reflektorral, indexelve, kb 11.8V-ot mértem.
Azthiszem ez nem túl jó hír, mivel ezt keveslem´... Ezért merülhetett le hosszú távon...
Mi a véleményed errõl?
Generátort mennyiért lehet beszerezni, és hol érdemes keresgélni, van esetleg errõl infód? (Új/használt ár is érdekel...)
Másik ötletem, hogy a fényszóró halogén-izzója kivételével lecserélem LEDesre az izzókat, ezzel spórolhatnék jópár wattot. Max a régi akksit (amirõl azt hittem, hogy az szart be, de azóta is mûködik) beleteszem tartaléknak´ a táskába...
     Reply to this


sj66 (msg) 126 March 23, 2012, 6:40 p.m.   reply to: 125 x
köszi! ami idõt a camion enged,probálom aktiv motoval tõlteni. szlovén,osztrák,és hazai-zala,vas,tolna,fejér,gyõr-m-s,baranya m.-útjain .
     Reply to this


gigyorgy (msg) 125 March 23, 2012, 6:23 p.m.   x
Szia sj66 a klub nem zártkörû és lehet is csatlakozni, feltétel talán annyi ha belépsz közénk akkor próbálj aktív taggá válni!

     Reply to this


sj66 (msg) 124 March 23, 2012, 5:59 p.m.   x
sziasztok!érdeklõdõm,a klub zártkörû v. lehet csatlakozni? van-e feltétele?
     Reply to this


ganjaninja (msg) 123 March 23, 2012, 4:53 p.m.   x
KIRÁLYSÁG!!! :)))))
     Reply to this


gigyorgy (msg) 122 March 23, 2012, 4:04 p.m.   x
DRAG STARsaim minden tagnak küldtem egy nagyon-nagyon fontos privát levelet, kérek mindenkit nézze meg az üzeneteit itt a motorozz.hu oldalán!!! Aztán ne habozzon senki! :-)
     Reply to this


RIby (msg) 121 March 23, 2012, 9 a.m.   x
Hi Cynege!
Az olaj szint mérõt így nehéz tesztelni, hogy bent van, ha csak villog és jó az olajszinted akkor szerintem a legközelebbi olajcserénél ne feledkezz meg róla.Vagy, ha kiveszed, bedugod a lyukat valamivel ameddig vizsgálod az érzékelõt.
A töltés teszthez széles utat, jó idõt kívánok, remélem kiderül valami.
Várom az eredményeket, Hi!
     Reply to this


cynege (msg) 120 March 22, 2012, 7:53 p.m.   reply to: 114 x
Köszönöm a segítséget, RIby!
Megpróbálom ezt a ´menet közben mérés´-dolgot, valóban nem hülyeség, eszembe sem jutott volna! Az olajgombát´ már vizsgáltam kívülrõl (olajcserénél ki is vettem, de akkor még nem vizsgáltam át tüzetesen sajnos...), vezetékét végignéztem, és mint mondtam, sem szakadás, sem testelés nem látható rajta, pedig arra gyanakodtam elõször... A hétvégén meg is próbálom megmérni a töltést egy kisebb motorozással, meg feljegyzem, milyen értékeket mérek alapjáraton, fordulaton, lámpával, stb... Aztán kiértékelhetjük! :)
Köszönöm még egyszer a gyors segítséget!
     Reply to this


RIby (msg) 119 March 22, 2012, 2:29 p.m.   x
Üdv.: sj66
     Reply to this


sj66 (msg) 118 March 22, 2012, 1:19 p.m.   x
babszi és jenci /a motoron fordítva/,lenti,zala m.
     Reply to this


sj66 (msg) 117 March 22, 2012, 12:47 p.m.   x
�sziasztok!látom ezt az oldalt,gondoltam beköszönök.nekem is d.s.1100a cl. van.
     Reply to this


night-rider (msg) 116 March 22, 2012, 12:14 p.m.   reply to: 111 x
hali! nekem van egy vadi új olajszint érzékelõ gombám/gyári yamaha/ annó beszereztem ,de közben eladtam a mocit és megmaradt ,baráti áron megválok tõle+ van egy alu mart csomagtaró platnim a lábak mélkül ,majd dobok fel róla fotót
     Reply to this


RIby (msg) 115 March 22, 2012, 8:25 a.m.   x
cynege!
A blokk alján található itt:

     Reply to this


RIby (msg) 114 March 22, 2012, 8:16 a.m.   x
cynege!
Sajnos nem cáfoltam meg az olaj nyomás témát, mert tüzetesen utána néztem, hogy mi is az az érzékelõ.Rosszul tudtam a dolgot, ugyan is nincs olaj nyomás érzékelés a dragon.Az az érzékelõ valóban, mint ahogy angolul is írja a doksi"oil level gauge" tehát olaj szint mérõ.Ezek után megint csak feltételezem, hogy értékelhetõ olaj nyomás nincs a blokkban, mivel az olajozás felhordó technikával történik, nem olaj szivattyúval.Az, hogy bevillan nagy valószínûséggel az érzékelõ hibája, de ezt könnyen meg lehet állapítani.Mint írtam alább testet kapcsol egy relére, ami mûködteti a kontroll lámpát.Így néz ki:

     Reply to this


ganjaninja (msg) 113 March 22, 2012, 2:48 a.m.   x
Kellet nekem mumust emlegetni..ami...ahogy nézem ragályos...:(
     Reply to this


RIby (msg) 112 March 21, 2012, 9:09 p.m.   reply to: 111 x
Hi!
A töltéseddel kapcsolatban az lenne az észrevételem, miután én is meg kínlódtam vele hasonló tünetekkel.Jó akku mellett természetesen, alapból járó motornál villanyok nélkül 14V-ig fel kell mennie, full gyári villannyal is 13,5V körül kell lennie.Ez azt jelenti, hogy nem merülhet le csak úgy az akku.Nekem úgy derült ki a fesszabályozó hiba, hogy menet közben mértem a tankon egy volt mérõvel amit az akku saruira applikáltam.Kb 3-4 km után ment el a töltés, de volt , hogy be-be kapcsolt.Nagyon jó eséllyel fesszabályozó hiba lesz.A generátorok nem nagyon romlanak el.
Az olajszint jelzõre annyit, hogy szerintem továbbra is nyomást mutat, bár a manualban "level (szint)" van írva.Nem nagyon jut eszembe olyan gépjármû ahol az olaj nyomást ne mutatná valami.
De, ha belegondolok, hogy a töltést sem mutatja semmi HÁÁÁÁT Japcsik???Náluk biztos nem romlott eddig el :-))))))))))))))
Az , hogy bevillan a olaj lámpa lehet egyszerû elektromos hiba is.
Vizsgálódj, aztán adj hírt, hogy tudjuk mi is.
15-20eft 1 fesszabályozóért az jó ár, de ha más fajtát kapsz akkor is össze lehet kábelezni, csak az már macerásabb.Tekintve, hogy a gyári fesszabályozó új ára 40-50 között van.
Hirtelen ennyi jutott eszembe
     Reply to this


cynege (msg) 111 March 21, 2012, 8:40 p.m.   x
Üdv Mindenkinek!
Technikai kérdésem lenne, remélem jó helyen járok! :)
Egy Yamaha XVS1100 (2000es évjárat)boldog tulajdonosa vagyok, egy apró szépséghibával...
A jelenség: hosszab út során az akksi hajlamos lemerülni, vettem bele újat, nem javult meg, töltés van, bár lehet, hogy kicsit gyenge, a gyári értéket nem éri el, szeretném megkérdezni, hogy kb hány Voltot kellene mérnem egy ilyen korú generátornál? Szerelõt kérdeztem, azt mondta, vagy a feszszabályzó, amit 20ezerért kb be tud szerezni, vagy a generátor, ami állítólag elég húzós... A másik jelenség, (gyanakodtam erre is, de átnéztem a bekötését, és szerintem zsákutca´) az olajszint-jelzõ néha bejelez, miközben az olajszint megfelelõ, nyomást pedig állítólag nem mér. (de látom az elõzõ hozzászólás ezt meg is cáfolta) A kábele láthatóan nem testel le, ezért a rövidzárlatot kizárnám. A nyomás-probléma mibõl eredhet?Errõl valaki valamit bõvebben? Esetleg összefüggés lehet?
Elõre is köszönök minden segítséget, észrevételt!
Üdv! Széles utat mindenkinek a megkezdõdött szezonra! :)
     Reply to this


RIby (msg) 110 March 21, 2012, 7:47 p.m.   x
Hi!
A Dragon most már megnéztem tüzetesebben a kérdést az elektromos rajzon, az olaj gomba testet kapcsol egy relére, gyújtáskor felvillan egy pillanatra.Amennyiben az olajnyomással van gond üzem közben, akkor fel villog vagy folyamatosan világít.Valszeg más japán vasakon is így van, de ez csak feltételezés!!!
     Reply to this


oregordog (msg) 109 March 21, 2012, 6:46 p.m.   x
Nna... Ma több órás motortakarítás, fényesítés, pucoválás, guminyomás ellenõrzés, olajszintmegtekintés (álló és járó motornál, függõleges állásban) :). Hivatalosan is elindult a szezon!:)
     Reply to this


ganjaninja (msg) 108 March 21, 2012, 6:04 p.m.   reply to: 105 x
A gyári olaj 10w40..amit beletettem 10w50..tehát a hideg oldal megegyezik...a hõtûrõ képesség viszont sokkal jobb...
     Reply to this


csoves (msg) 107 March 21, 2012, 4:26 p.m.   reply to: 106 x
Nyilván való megnézi az ember mi hogy volt berakva,de van olyan is hogy nem úgy tesszük le vagy nem úgy fogjuk meg a kezünkbe stb és máris nem jól kerül a helyére.
     Reply to this


RIby (msg) 106 March 21, 2012, 12:52 p.m.   reply to: 104 x
:-)))))))csoves
nyilván, ha kevés az olaj akkor a nyomás is, de nem ilyen értelemben használjuk az olajnyomás jelzést.
Azt nem tom, hogy a szûrõt fordítva be lehet-e rakni, de nem árt +sasolni mielõtt kivesszük, hogy hogy volt benne!
     Reply to this


RIby (msg) 105 March 21, 2012, 12:45 p.m.   x
Peti!
Én nem tom mit csinálsz, de a gyári olaj és gomba nem lenne jó???
Nekem úgy tûnik az olaj viszkozitásával van probléma
     Reply to this


csoves (msg) 104 March 21, 2012, 12:26 p.m.   x
Szép napot!
Nekem már kétszer kigyulladt az olajnyomás jelzõ lámpa,mindkétszer azért mert az olajszint az alsó határ körül volt .Szerintem akkor a szintet is jelzi nemcsak az olajnyomást.Mikor cseréltük az olajat természetesen a szûrõvel együtt,feltöltöttük a felsõ határig kb 4000km-ig nem kellett tölteni hozzá akkor is esetleg 1dc-litert. Ezért én ami meg szokott maradni cserekor a 4-literbõl beleteszem a táskába és ott van nálam állandóan ha szükséges kéznél legyen.
Castrol 20w 50-es van benne. Még valami lehet ez is fontos,aszt hallottam ha fordítva van az olajszûrõ betéve akkor sincs olajnyomás!
     Reply to this


ganjaninja (msg) 103 March 21, 2012, 12:01 p.m.   x
Haladás! az új gombával már csak 80 fokon nincs nyomás...tehát a régi gomba érzékenyebb volt......ami a stabilitást tekintve jobb..
     Reply to this


RIby (msg) 102 March 21, 2012, 11:14 a.m.   x
Így igaz Gyuri
     Reply to this


gigyorgy (msg) 101 March 21, 2012, 9:54 a.m.   x
Azért becsapós az a kis ablak mert ha oldaltámaszon van a moci akkor többet mutat mint a tényleges, ugye pont arra az oldalra dõl és oda folyik az olaj. Csak függõlegesen tartott helyzetbe igazi az szint mértéke, és érdemes álló motort max-ig tölteni mert beindítás után csökken a szint, mivel felveszik az olajat a forgó alkatrészék.
     Reply to this


oregordog (msg) 100 March 21, 2012, 9:35 a.m.   x
Rezsõ én ott ellenõrzöm, ha világít a lámpa. Ezért vagyok benne biztos, hogy az olajszint megfelelõ.
     Reply to this


RIby (msg) 99 March 21, 2012, 8:44 a.m.   x
Jah, most olvasom vissza, hogy mit írtatok az ´oil level´-re.Szerintem mindig nyomást jelez a lámpa motornál és autónál egyaránt.Néha félrevezethet az angol.A Dragnál a blokk alján a váltókar alatt van egy üvegszem, ott jelzi a szinteket, sasoljátok meg.
     Reply to this


RIby (msg) 98 March 21, 2012, 8:38 a.m.   x
Hi!
Az olaj nyomást jelzõ lámpa, én eddig úgy tudtam, hogy alap helyzetben testet kapcsol a kontroll lámpára ezért világít.Beindítás után, ahogy Sanyi írta, a megfelelõ nyomásra bontja a testet és elalszik a lámpa.Könnyen ellenõrizhetõ, a gombáról lehúzzuk a vezetéket és letesteljük, akkor világít a kontroll lámpa.Amennyiben jól értettem Petinek vadi új gombája van, tehát jó eséllyel nem az a probléma.
     Reply to this


ganjaninja (msg) 97 March 21, 2012, 2:37 a.m.   x
Az olajgombák nyomást érzékelnek...a nyomás szakítja meg az áramkört...ezért alszik ki a lámpa .Oil pressure switc....szerintem a "szint jelzõt" nem jól fordították. Sajnos nem mindegy ,hogy mekkora nyomás van a fõ és vezérmû tengelynél...és ezeket a gombákat kimondottan az adott motorra kalibrálják. 0,3-tól akár 1,5 bárig
Az ,hogy néha felvillan miközben max. a szint sajnos több dologtól lehet.....na én most ebben vagyok elveszve...
..amúgy jó ha odafigyelünk erre a kis lámpára mert akár egy km alatt is kukára vághatja a motort ha nincs meg a megfelelõ nyomás..
     Reply to this


dragos Kata (msg) 96 March 20, 2012, 8:41 p.m.   x
az olaj nyomás jelzõ mindig az olajszivattyú legtávolabbi pontján van és ott jelzi az olajnyomást, ennek több oka is lehet ,hogy ott nem jelenik meg az olajnyomás. No már most ,csavard ki a gombát és tedd oda az ujjad a gomba helyére és inditozz érezni fogod az olaj nyomást ha van ha nincs akkor tovább kell lépni a szivattyu felé ,feltételezve,hogy megfelelõ az olaj szint illetve az olajszürõ nincs eldugulva . üdv Németh Sanyi

     Reply to this


gigyorgy (msg) 95 March 20, 2012, 8:35 p.m.   reply to: 94 x
Vazzeg tényleg olajszint van írva, akkor én tudtam rosszul!
     Reply to this


oregordog (msg) 94 March 20, 2012, 8:16 p.m.   x
A szervízkönyvben néztem meg a lámpa megnevezését, és az "oil level warnig light"-ot ír. Ettõl még lehet, hogy a nyomást jelzi, ennyire nem értek hozzá.:)
De azért néha zavar, ha világít.:)


     Reply to this


gigyorgy (msg) 93 March 20, 2012, 8:03 p.m.   reply to: 92 x
Pisti én úgy tudom, hogy az a lámpa nem a szintet hanem az olajnyomást jelzi, igaz ha kevés az olaj az is okozhat nyomás problémát. Mondjuk nem mind1 mikor van meg az olajszint, a motor állása közben vagy járása közben! Szerintem Petinél valamilyen tömítetlenség okozza a gondot.
     Reply to this


oregordog (msg) 92 March 20, 2012, 7:25 p.m.   x
Az én motoromnak is idõnként világít az olajszint jelzõ lámpája, de még nem jöttem rá, hogy miért...
Ha ilyenkor leállítom a motort, az indítás után már nem világít.
Rendszertelenül jön elõ a hibajelzés, az olaj szintje megfelelõ, de azért hosszabb útra beteszek egy tartalék flakont.:)
     Reply to this


ganjaninja (msg) 91 March 20, 2012, 6:56 p.m.   reply to: 89 x
Két szakszervizt hívtam..és vagy négy független szerelõt...már a második adag olajnál tartok fõként ,hogy elsõre jobbat tettem a gyári értéknél...másodjára gyárit..Az olajgombám kimérve+cserélve...
     Reply to this


ganjaninja (msg) 90 March 20, 2012, 6:53 p.m.   reply to: 86 x
Lámpa! És pont 60 fokos olajnál megszûnik minden...de most cafatokra szedem...és talán nyár végére össze is rakom...
     Reply to this


PéZé (msg) 89 March 20, 2012, 6:48 p.m.   reply to: 85 x
Peti, ha a Magasságos sem tudja... talán nézz el ide:
www.motorszerelo.com
Csak egy ötlet...
     Reply to this


PéZé (msg) 88 March 20, 2012, 6:47 p.m.   reply to: 82 x
Gyurikém, gondolkozom, hogy a legközelebbi vizsgára úgy viszem, hogy ráhúzom a lámpákra a kesztyûmet, vagy a zoknimat... :-)))) Azt vajon tiltja-e valamilyen szabály, hogy napelemes ruhaszárító legyen a motoron? :-)))))))))))
     Reply to this


PéZé (msg) 87 March 20, 2012, 6:43 p.m.   reply to: 84 x
Köszi Zsolti, nekem is jobban tetszik így :-) illetve úgy, hogy elnézek a plexi fölött :-))) Holnap talán sikerül egy bemelegítõ karika...

     Reply to this


RIby (msg) 86 March 20, 2012, 3:55 p.m.   x
Peti!
A motort is szerelted, nemcsak a visszajelzés hányt be?
Bár nem tom hogy jelez vissza a Te gépeden, lámpa v. óra?
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26282