23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21

Please log in

Registration
Forgot password
Drag Star Klub

KTib962 211 7. November 2018 14:38  
Már megint...
    

Wildflower 210 2. November 2018 21:20   reply to: 203
Szia!
Ugyanaz lehet a hibám?
Ugyanilyen a motorom, és az évjárat is.
A legutóbbi indításnál nem forgott a motor,csak fémes nyögés hallatszott, és elektromos füst jött az önindítótól. Ezután nehezen beindult.
A jelenség 2 éve ritkán jelentkezik, de füst eddig nem volt.
Azóta nem mertem indítani.
Köszi, ha van ötlet.
    

Draghubi 209 3. September 2017 18:15  
Köszönöm! Kipróbálom.
    

Yanibaa 208 2. September 2017 14:39   reply to: 204
A fenti két képen lévők cseréjével megjavítható. Nekem is ilyen problémám volt. Úszóházfedél leszerelésével megoldható a csere.
Tűszelep+ tömítés.
    

Yanibaa 207 2. September 2017 14:39   reply to: 204
A fenti két képen lévők cseréjével megjavítható. Nekem is ilyen problémám volt. Úszóházfedél leszerelésével megoldható a csere.
Tűszelep+ tömítés.
    

Yanibaa 206 2. September 2017 14:36   reply to: 204

    

Yanibaa 205 2. September 2017 14:36   reply to: 204

    

Draghubi 204 28. August 2017 20:47  
Üdv!
Egy kis segítséget kérek. 650-es Drag Staromon azt vettem észre mostanában, hogy csöpög a benzin. Nem a benzincsapnál, hanem valahol mögötte, a karbiktól jön. Amikor megnyitom a benzincsapot még nem csöpög, de ha beindítom igen. És ha leállítom és elzárom a benzincsapot utána még egy ideig csöpög.
Biztos valami tömítés megadta magát, de hol? Nem akarom feleslegesen szétszedni olyan helyen ahol nem kell.
Előre is köszönöm a válaszokat!
    

Dice001 203 23. Juli 2017 13:47  
Sziasztok,
YAMAHA DRAG STAR 1100 XVS boldog tulajdonosa vagyok.
2006-os gyártás.
DE:valamikor 5000km-el ezelőtt már egyszer fel kellett újíttatnom az önindító szabadonfutóját ami akkor kb 200eft-ba fájt.
A probléma újból előállt.
A kérdésem az hogy valaki tud-e valami stabil megoldást ?
Ami esetleg többet is kibír.
Előre is köszönöm a válaszokat.
    

Delon43 202 23. Mai 2017 07:48   reply to: 201
Köszi, látom, jól néz ki !!!
    

csoves 201 22. Mai 2017 18:21   reply to: 200
Így néz ki mikor a motor nincs rajta !
    

Delon43 200 19. Mai 2017 15:43   reply to: 199
Szia !

Oksa küldd, remélem jó lesz ! De még agyalok rajta ! :)
    

csoves 199 19. Mai 2017 14:43   reply to: 198
Igen nekem is ezen van mikor a garázsban ál,ha jó neked elküldöm a méreteket !
    

Delon43 198 18. Mai 2017 15:19   reply to: 197
Ja , ezt ismerem, szerinted ez jó lenne ?
    

csoves 197 18. Mai 2017 07:28   reply to: 196
Megvannak a képek,remélem ilyenre gondoltál,vagy valami hasonlóra!
    

Delon43 196 17. Mai 2017 19:28   reply to: 195
Szia ! Jól van, köszi ha elküldöd a képet róla !! :)
    

csoves 195 17. Mai 2017 07:27   reply to: 193
Amiről én beszélek az olyan tartó amit aláteszel a váz alá és lefelé nyomva felemeli a motort ,nem terheli a gumit,ez nem hidralikus !
    

Delon43 194 16. Mai 2017 20:01   reply to: 190
Oksa, köszi, akkor majd tárgyalunk a többi dologról :)
    

Delon43 193 16. Mai 2017 20:00   reply to: 192
Szia ! Már van egy tartóm, de ahhoz külön emelő kell és úgy kell a motor alá betenni és ráültetni ! Arra gondoltam, hogy jó lenne egy hidraulikus ami alámegy és azzal felemelni !
    

csoves 192 16. Mai 2017 14:25   reply to: 189
Motor tartót lehet 3/4-es csőből csinálni,a méret megvan,ha érdekel a héten készítek képet róla és elküldöm privátba neked !
    

Pamacs 191 16. Mai 2017 11:30  
Hali Pajtikák !
1100-as Drag, 535 Virago eladóó !!
    

Bubó Doki 190 16. Mai 2017 10:30   reply to: 189
Szia, keress szeptemberben, akkor indul a gyártás!
    

Delon43 189 16. Mai 2017 08:07  
Hali mindenkinek !
1100-as Drag Staramhoz nem tud valaki motortartó állványt ? Télen jó lenne tárolni rajta. Mindennel együtt kb 300 kg a motor.
    

Kuli 188 26. April 2017 16:23  
Urak , az alábbi cuccok eladók . Érdekel-e valakit ?
DaragStar 650-hez
1 db bal oldali táska
2 db kipufogó belső
2 db hátsó lábtartó
2 db "kicsi" bukócső
1 db szemöldök indexre
    

Bubó Doki 187 15. März 2017 08:01  
Dragstar 650 vadiúj bukócső eladó. 30/9558-358
    

börni-75 186 14. März 2017 21:15  
Sziasztok! XVS650-esemből gumicsere miatt kivettem a hátsó kereket, arra lennék kíváncsi, hogy visszarakásnál mire figyeljek! Gondolok itt a kardánhajtásra és a porvédőre.
Előre is köszi!
    


Csaba papa 184 31. Oktober 2016 21:57  
1100dragstár hátsóûlést keresek lehet sérült is.
    

börni-75 183 18. Oktober 2016 20:01  
Köszi erre gondoltam!
    

Draghubi 182 18. Oktober 2016 18:48  
Börni-75!

YouTube-on van pár szerelési video:

https://www.youtube.com/watch?v=lQ1BTVjqpKg

https://www.youtube.com/watch?v=g26HR21q7tk
    

börni-75 181 17. Oktober 2016 20:29  
Sziasztok!
XVS650-bõl szeretném a hátsó kereket kivenni, de nem szeretnék vakon nekiállni! Tudna valaki segíteni tanáccsal, képpel, vagy videóval! Elõre is köszönöm!
Börni
    

Bubó Doki 180 7. September 2016 08:21  
Dragstar 650- hez vadiúj elsõ bukócsõ pár eladó.Profi, vastagfalú csõbõl, gyönyörûen krómozva, Lengyel gyártmány, profi kivitel.
Ha érdekel, keress: 30/9558-358 vagy privátban.
    

Lesbat 179 7. September 2016 06:15  
XVS 1100 Custom-hoz keresek hátsó ülést. Csak a mûanyag vázra van szükségem ülés átalakításhoz, tehát rossz állapotú szivacs vagy mûbõr borítás nem akadály. Csak értelmes áron érdekel.
Ezen kívül keresek hátsó bukócsövet is.
Keress üzenetben, ha hentereg nálad egy-egy ilyen darab!
    

Dragstar11 178 25. August 2016 07:32  
Ezért kár beindítani a motort.........
    

SZÉLES ÚT (egyesület) SOMOGY 177 24. August 2016 22:24  
Belépõ nuku !😃
    

Forrai Péter 176 9. August 2016 10:33  
Kategória váltás miatt eladó Yamaha Xvs 650 Drag Star
Évjárat 1997
Km állás 44.000 Km
Mûszaki 2018 08.Hó
Adom a motorral a nyitott kipufogót hátsó Doboz táskát 60-l-es
Elsõ hátsó kerék belsõt.
A motor hátsó kardán része teljesen ki lett cserélve.
Irányár: 925.000Ft
Ésszerû keretek között lehet alkudni.
Forrai Péter 06-20-97-45-131
    

Bubó Doki 175 30. März 2016 08:09  
Dragstar 1100 elsõ bukócsõ eladó. Vadonatúj, vastagfalú csõbõl, krómozva.
Keress üzenetben, vagy telcsi: 30/9558-358
    

ikoto1 174 29. März 2016 18:30  
Sziasztok!

1100-as Dragstar-hoz szeretnék deréktámaszt a vezetõülés mögé.
Tud valaki egyet?

Kösz:
István
    

Bubó Doki 172 7. März 2015 10:02  
Eladó Yamaha Dragstar 1100 - hoz akku. Fel lett töltve, de a motornak nem akku problémája volt, ezért felesleges. Rider márkájú, féláron adom, ára 5000,- ft.
Privátban keress
    

Forrai Péter 171 26. September 2014 19:18  
Sziasztok!
XVS 650-hez kifúrt kipufogó eladó!
Ha nagyon komoly hanghatást szeretnél írj!
Üdv:
Forrai Péter

    

csoves 170 13. August 2014 12:23  
Szép napot !
Szeretnék segíteni annak akinek még nincs hátsó (utas) trepnie,
van egy nem túl drága (10000) megoldás,a keeway 125 superlyt elsõ trepniét tettük fel a drag star hátsónak, kis esztergályos és lakatos munkával.
    

Forrai Péter 169 31. März 2014 18:27  
Sziasztok!
XVS 650-hez nem kifúrt kipufogót keresnék megvételre!
Üdv:
Forrai Péter
    

Bubó Doki 168 17. Februar 2014 10:46  
XVS 1100 A Vadiúj HÁTSÓ bukócsõ eladó. Ha érdekel, keress privátban .
    

Z.Tibor 167 16. Februar 2014 20:50  
Ha jol gondolom,kb 50 ezer lehet a gépedben.....ezt lehet köszörüléssel vagy cserével javittani egyik sem olcsó
    

Pamacs 166 16. Februar 2014 18:20  
Szevasztok Pajtikák ! Van egy nem túl kellemes jelenség a vasamnál, leállításkor koppan egy nagyot szerintem az önindító szabadonfutója !! Van erre valami orvosság ?? Szabadonfutót 2 éve már cseréltem, de ez a jelenség akkor sem múlt el !

    

pandamaci 165 16. Februar 2014 10:18   reply to: 161
Az eredeti kipufogóval szerintem nem durrogott.
Tök üres kipufogóhoz több benzint kell adni a motornak, hogy (motorféknél) ne durrogjon. Ha karburátoros, tegyél bele nagyobb (10-zel?) fõfúvókát, meg alapj keverékcsavart tekerd kifelé.Vagy vegyél bele üres kipufogóhoz való dynojet fúvóka készletet. Persze ettõl többet is fog enni..-ha számít.

Az AIS rendszert levegõt pumpál a kipufogóba (,,higítja a kimenõ füstöt,,) könnyen ki birod kötni -lásd saját linked-hogy változtat-e valamit (nem hiszem)
    

kawa550 164 15. Februar 2014 19:57  
Ha valakinek igénye lenne egy olcsó yamaha xvs 250 háttámla+táskatartó cuccra vagy a fényszóróhoz egy dekor króm szemöldökre esetleg szélvédõre(plexi repedt)kompletten tartóval, zaklasson privátban.
    

Goro 163 6. Juli 2013 08:48  
Ok! felregeleke oda is.
Azért ide is felteszem egy dolgot mert elég dragstar custom speciális amit eladnék.
Fehér oldalfal 18-as és 15-ös kerékre. origi!
Nekem fent van lassan 3 hónapja. Hibátlan.
Na ezért is dicsérem ezt mert máe volt gumicserém is.
4-es garníturába tudtam csak venni ezért 2x2 feleslegessé vált.
Felrakása elsõre bonyolultnak tûnik. Másodikra hamar ment. :) Ha valakit érdekel jelezzen. Baráti áron átadom.
    

Wolfati74 162 5. Juli 2013 02:16  
Szia Goro!
www.dragstar-klub.atw.hu

Gyere, és kérdezz ott!
    

Goro 161 4. Juli 2013 10:30  
Hell!
Valakinek van tapasztalata AIS szenzorról.
Kikötném mert durrog a kipufogó. :)
http://www.youtube.com/watch?v=nva4HOTMG1c

kikötésrõl videó:
http://www.youtube.com/watch?v=TCmlzoUAbxE




    

ungvi 160 16. Juni 2013 21:10  
Sziasztok!
YAMAHA XVS 1100 copper-re 1 pár hátsó (utas) lábpadot keresek.
Ha valaki tudna ebben segíteni elõre is köszönöm.
    

Sanyipapo 158 30. November 2012 15:31   reply to: 140
Szeretném kérdezni meg van-e még az alkatrészed? Érdekelne!!!!
    

Wolfati74 157 12. Juli 2012 11:48  
2012.07.21.
Pécel
Biker's Pub
II.Drag Star találkozó.
Gyertek!
    

Wolfati74 156 24. Juni 2012 23:50  
www.dragstar-klub.atw.hu
    

Wolfati74 155 24. Juni 2012 20:13  
Így igaz!
Mûködik újra!

    

oregordog 154 24. Juni 2012 19:56  
Újra mûxik az eredeti oldal!

http://www.dragstar-klub.atw.hu/
    

oregordog 153 24. Juni 2012 19:08  
Soltvadkerten tudunk csatlakozni, elképzelhetõ, hogy öcsémék is tudnak jönni. Szintén Draggal.
Lajos, esetleg magyaros bõgatya, stílusosan?:)
    

Lajos69 152 24. Juni 2012 17:25  
�sziasztok
30.-án szombaton 15 órakor lesz maga a nyílzápor, de jó lenne leérni hamarabb, mert milló program van. Most el kell mennem pár órára, de este összerakjuk az útvonalat, és az idõpontokat.
Ja, lehet kéne vinni 1 rövidgatyát,meg 1 tornacsukát, mert ha meleg lesz, ránk olvad a bõrgatya, a rövidnadrág-csizma kompzíció meg elég ütõs... :D
na jó...2 tornacsukát...
    

Wolfati74 151 24. Juni 2012 11:49  
Sziasztok!
Optimista leszek: a szerver oldalon van valami kovász.
Más ATW oldal tulajok sem férnek hozzá a tartalmukhoz.
A saját tartalmunk megvan, fenn van, és ha beindul újra a szolgáltatás minden onnan folytatódik, ahol abbamaradt.
Addig is ez a tarcsi.

Ui.: Önszorgalomból elkezdtem keresni egy tárhely szolgáltatót, ahol ilyen problemák nincsenek.
A fejleményeket természetesen közzéteszem.

    

oregordog 150 24. Juni 2012 10:15  
Egyébként mit szóltok a 30-i ópusztaszeri kiránduláshoz?
Ki akar jönni?
    

Lajos69 149 23. Juni 2012 23:29  
nálam sem megy...
    

RIby 148 23. Juni 2012 19:01   reply to: 147
Nekem se:(
    

oregordog 147 23. Juni 2012 17:08  
Csak nekem nem nyílik a honlapunk, vagy másnak sem?

    

Wolfati74 146 22. Juni 2012 01:31  
Természetesen ott a helyünk!
    

gigyorgy 145 8. Juni 2012 20:51  
Mindenkit szeretettel várunk!!!
    

wladi 144 22. April 2012 18:03   reply to: 143
Köszi szépen a gyors segitséget !!
    

csoves 143 22. April 2012 16:16   reply to: 142
Szép Napot!
Nekem is 1100-as classic van,az elsõbe 2,2-õt ír a hátsóba 2,2-2,5-utassal . Nagyon sok balesetmentes kilométert kívánok neked és motorodnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

wladi 142 22. April 2012 14:50  
Sziasztok!!
Lenne egy kérdésem !! Vásároltam egy Dragstar 1100 de nincsen müszaki könyv hozzá szeretem volna megtudni hogy menyi legyen a gumi nyomás . elöl 13/90-16 hátul 170/80-15 ha valaki segitene . nagyon megköszöném.
Udv . Wladi
    

gigyorgy 141 9. April 2012 20:11  
Cynege, Bence (Dragrider) dobtam egy üzenetet nektek!!!
    

night-rider 140 8. April 2012 14:10  
heló urak! akinek gondja van az dragstar olajszintérzékelõvel ime a nálam lévõ vadi új dobozában csupán 17000ft-ért .az aktuális magyarországi új ára 47000ft.én még 27000ft ért vettem,de közben mire megjött a mocit eladtam
    

Dragrider 139 7. April 2012 19:18  
Sziasztok,
Eladó HELD bõr nyeregtáska konzollal 35.000Ft
Érdeklõdni 30/919-2983
    

RIby 138 28. März 2012 15:40  
Cynege!
Még egy tapasztalat, ami autónál, motornál egyaránt érvényes, hogy az akku töltöttségi állapota álló helyzetben nem járó motornál is, ha jó a töltés akkor 12,5-6-7-8 körül van.Amit írtál a 11.8V arra utal, hogy nincs töltés.Azt úgy kell számolni, hogy egy cella feszültsége 2.2V elméletileg full töltve, de ennyi (sose lesz)Ez adná ki a 13.2V-ot.Alaphelyzetben nem lehet ennyire feltölteni töltõvel sem.A legjobb töltõ a generátor+fesszabályozó, ha jó!!!Ezért írtam a fenti feszültségeket.
    

YLaca 137 28. März 2012 13:22  
Sziasztok Én ide járok szerelõhöz:http://vekettomotor.hu/?tart=szoveg&id=16&lang=hu&menu_id=16
    

RIby 136 28. März 2012 12:57  
Cynege!
Arra válaszoltam, hogy azok az értékek, amiket írtál arra utal, hogy nincs töltésed.Én nem igazán motoroznék még rövidebb távon sem töltés nélkül.Betolni is macerás.Abban igazad van, hogy tekercseltetni olcsóbb csak tudni kellene pontosan az -e a hiba?
Az alant leírtakon kívül nincs újabb javaslatom.Én mindenképp egy jó fesszabályozóval tesztelnék egyet, hogy akkor milyen értékeket mutat a töltés.Aztán lépnék tovább.Így már ki is zárnád a hibajelenséget, vagy generátor vagy fesszabályozó.Jah, amit írtál, hogy menetzárlat is lehet, hát azt ilyen tekercsnél nagyon nehéz kimutatni, mert kevés a menetszám, jobbára felkészült szakember tudja megfelelõ mûszerekkel.Amit én írtam az test-re vezetés, az is szigetelési probléma csak egyszerûbb vizsgálni.
    

cynege 135 28. März 2012 10:03   reply to: 134
Üdv RIby!
Elvégeztem a tesztet, írtam is, pár hozzászólással ezelõtt.

cynege (pü) #127 03-23 20:20:02 Elõzmeny:121 x X
Hello RIby!
"Az akksiban induláskor nem volt teljesen 12volt, valamivel (1-2 tizeddel max) alatta volt. Melegítettem, motoroztam kicsit, kb 20 KM-t, a töltés szerintem elég gyenge, alapból kb 12-12.5V, és 13.5V fölé egyáltalán nem megy, lámpa nélkül sem. Alapjáraton, reflektorral, indexelve, kb 11.8V-ot mértem.
Azthiszem ez nem túl jó hír, mivel ezt keveslem´... Ezért merülhetett le hosszú távon..."
Ezek voltak az eredmények akkor, aztán tegnap délelõtt rámértem ugye a 3 fehér vezetékre, sajnos elfelejtettem, pedig fel is írtam magamnak, hogy tudok ott ellenállást is mérni (megvan amúgy a servicemanual, meg robbantott-ábra is, és az a beállítós'-karbantartós pdf is, de nem mindent értettem belõle rendesen, és nem volt minden világos, ezért kértem mellé segítséget is), ma megmérem az ellenállást is, de én azt gyanítom, hogy a 3 tekercs-csoportból az egyiken menetzárlat van, és ezért jön onnan kb 2V-al kevesebb, de már érdeklõdtem, elvileg ezt lehet orvosolni, megtekercselik, jóval a lutri'-bontott alkatrész, és a méregdrága új ára alatt...
De most nem is ez a legfõbb baj... Ez a hiba csak hosszabb távon bosszantó, fõleg estébe/éjszakába nyúló motorozásnál, de igazából a motor használható (csak nem tökéletes). Hétvégére viszont rossz idõt mondanak, hogy megyünk így cruise-olni?!?! :)
    

RIby 134 28. März 2012 09:32  
Cynege!
Még sohasem szedtem szét, de szerelõ sem a blokkomat.Azt, hogy hogy jön ki a 24V, az jó kérdés, még én sem mértem soha csak hallomásból írtam.Utána néztem a service manualban, de ezt külön nem írja.Csak a tekercsek ellenállását.ezen kívül még nem árt szigetelés vizsgálatot is végezni, mert, ha rossz a szigetelése a tekercsnek szivároghat az áram test felé.Ezt egy 220V os lámpával lehet vizsgálni.Oly módon, hogy egy rendes 220V os dugó+zsinór és az egyik ágába belekötsz egy 30-40W-os égõt és a szabadon maradt két vezetéket összeérinted akkor világít a lámpa.Na, akkor a mocin leveszed az akkuról a sarukat, a generátortól jövõ csatlakozóban külön külön test-el kiméred.A csatlakozót bedugod a 220V aljzatba, a szabad vezeték egyikét a generátor egyik fehérre a másikat testre, ha izzik vagy világít a lámpa akkor test-el a generátor tekercse, tehát rossz a szigetelése.Mind 3 fehéren meg nézed.Ez mûködés közben elviszi a töltést testre.Mind ehhez nem kell szétszedni a blokkot.A generátor tekercset lehet egyébként cserélni azt nem tom mennyibe kerül.Még egyszer mondom még nem tudod biztosan mi a baj addig nem vegyél semmit.Mindent le lehet tesztelni.Amennyiben gondolod dobj egy e-mail címet privibe és elküldöm a service és owner manualt óriás file-ban.Esetleg látogass ide:
http://users.atw.hu/dragstar-klub/news.php
Itt is le lehet tölteni reg. után.A menet közbeni mérés nem ment? nem írtál semmit azóta a technikai kérdésen kívül.Az elég fontos lenne.Elõször fesszabályozó hibában gondolkodj.Amiket leírtál bizton nincs töltésed.Egyenlõre ennyit.Várom válaszod.
    

cynege 133 27. März 2012 11:45   reply to: 128
Üdv RIby!
Ma megnéztem a három fehér kivezetést, 2 szálon kicsit több, mint 8V váltófesz mérhetõ, a harmadik szálon viszont csak kb 6V...
Biztos 3x24V-nak kell lennie, nem 3x8V-nak, ami együtt 24V váltó, amibõl a fesz.szabályzó 12V egyenáramot állít elõ? Gondolom menetzárlat lehet a tekercs(ek)ben. :S Vaterán láttam hirdet valaki egy alaplapot (stator coil) 20ezerért. Bontottad már le a gépet az állórészig? Lehet tekercset cserélni rajta, nem tudod esetleg? Ha nem, azthiszem marad az ebay, ott találni 40-50ezer körül, itthol nem is nagyon találtam ezen a vateráson kívül sem újat, sem bontottat eddig! (mellesleg a vaterás eladó nem volt túl segítõkész, közlékeny, az alaplap csatija is le van vágva, nem tudom, mennyire lehet kókány', bár a tekercseket nem nagyon ronthatta el...)
    

gigyorgy 132 26. März 2012 18:28  
Szia Devi,l akkor azt rossz helyen teszed, nézd meg a (kepesmotor.hu) vagy a (hasznaltauto.hu) esetleg (expresss.hu) na meg a (jofogas.hu) oldalakon!
    

Devil0122 131 26. März 2012 16:48  
Sziasztok !

Keresek korrekt áron, Yamaha XVS 1.100-as DragStar Classic-ot , 2001-2005 közti évjárat érdekel !

    

gigyorgy 130 25. März 2012 21:20  
PéZé, yoci, Pistinó, Charlie51, nthsr ti még nem olvastátok az üzeneteiteket!!!
    

RIby 129 23. März 2012 21:13  
Hi!
Az olajszûrõ témához hozzá szólva, nem tudom már ki írta, hogy fordítva betett olaj szûrnél nincs olaj nyomás.Az 1100 dragnál biztosan nem lehet fordítva betenni az olajszûrõt, de gyanítom hogy más gépeknél sem.Egyik vége ugyanis zárt, ezért áramlik a filterén át az olaj, így szûr.
Azt meg már sikeresen kiderítettük, hogy szint jelzés van a dragnál nem olaj nyomás érzékelés.(nincs olaj szivattyú)
    

RIby 128 23. März 2012 21:04  
Cynege!
Sose próbáltam akku nélkül, de mi értelme lenne?
Természetesen bent az akku(hol lett volna???), a menet közben azt jelenti, hogy a mûszer +vezetékét az akku +-ra, a -vezetékét az akku --ra kötöm, mivel egyen feszültséget mérünk.Nehogy zárlatot csinálj mert akkor nagy problémák léphetnek fel.A mûszert pedig a tankon a mûszerfal alsó csavarjával saját dobozában rögzítettem.Így menet közben látod a töltést hogy alakul.Analóg vagy digitális mûszer egyaránt megfelel.Amikor jó a töltés akkor 13,5V egyen feszültség körül kell legyen az értéke full villanyon.Amiket leírtál nekem úgy tûnik fesszabályozó hiba lesz, mert egyáltalán nem tölt.A generátort úgy lehet kimérni, hogy a fesszabályozó csatlakozójánál valszeg 3db fehér vezeték, ez 3x24V váltó feszültség lesz, ha ezt méred akkor jó a generátor.Ezt álló helyzetben járó motornál kicsit túráztatva tudod csak mérni egyszerûbben.Egy fontos jó tanács, semmit se vegyél addig míg total meg nem bizonyosodtál a hiba okáról.Ugyanis jó pár ezret ki lehet dobni feleslegesen.Amennyiben nem sikerül minden kétséget kizáróan bizonyítanod a hibát fordulj hozzáértõ szerelõhöz.Autóvillamossági szakember biztos tud segíteni, így fórumon keresztül nagyon nehéz.Esetleg kérj kölcsön vagy bontóból fenntartással vedd meg a fesszabályozót és a menet közbeni méréssel teszteld le, így megtudod mi a baj.
    

cynege 127 23. März 2012 20:20   reply to: 121
Hello RIby!
Próbáltam ma, amit mondtál, de egy technikai kérdés: az akksi bent volt, mikor motoroztál? Nem vettem ki, ezért nem tudom, megy akksi nélkül? Mert így nem tudom, mennyire mértem jó/valós eredményeket. Az akksiban induláskor nem volt teljesen 12volt, valamivel (1-2 tizeddel max) alatta volt. Melegítettem, motoroztam kicsit, kb 20 KM-t, a töltés szerintem elég gyenge, alapból kb 12-12.5V, és 13.5V fölé egyáltalán nem megy, lámpa nélkül sem. Alapjáraton, reflektorral, indexelve, kb 11.8V-ot mértem.
Azthiszem ez nem túl jó hír, mivel ezt keveslem'... Ezért merülhetett le hosszú távon...
Mi a véleményed errõl?
Generátort mennyiért lehet beszerezni, és hol érdemes keresgélni, van esetleg errõl infód? (Új/használt ár is érdekel...)
Másik ötletem, hogy a fényszóró halogén-izzója kivételével lecserélem LEDesre az izzókat, ezzel spórolhatnék jópár wattot. Max a régi akksit (amirõl azt hittem, hogy az szart be, de azóta is mûködik) beleteszem tartaléknak' a táskába...
    

sj66 126 23. März 2012 18:40   reply to: 125
köszi! ami idõt a camion enged,probálom aktiv motoval tõlteni. szlovén,osztrák,és hazai-zala,vas,tolna,fejér,gyõr-m-s,baranya m.-útjain .
    

gigyorgy 125 23. März 2012 18:23  
Szia sj66 a klub nem zártkörû és lehet is csatlakozni, feltétel talán annyi ha belépsz közénk akkor próbálj aktív taggá válni!

    

sj66 124 23. März 2012 17:59  
sziasztok!érdeklõdõm,a klub zártkörû v. lehet csatlakozni? van-e feltétele?
    

ganjaninja 123 23. März 2012 16:53  
KIRÁLYSÁG!!! :)))))
    

gigyorgy 122 23. März 2012 16:04  
DRAG STARsaim minden tagnak küldtem egy nagyon-nagyon fontos privát levelet, kérek mindenkit nézze meg az üzeneteit itt a motorozz.hu oldalán!!! Aztán ne habozzon senki! :-)
    

RIby 121 23. März 2012 09:00  
Hi Cynege!
Az olaj szint mérõt így nehéz tesztelni, hogy bent van, ha csak villog és jó az olajszinted akkor szerintem a legközelebbi olajcserénél ne feledkezz meg róla.Vagy, ha kiveszed, bedugod a lyukat valamivel ameddig vizsgálod az érzékelõt.
A töltés teszthez széles utat, jó idõt kívánok, remélem kiderül valami.
Várom az eredményeket, Hi!
    

cynege 120 22. März 2012 19:53   reply to: 114
Köszönöm a segítséget, RIby!
Megpróbálom ezt a 'menet közben mérés'-dolgot, valóban nem hülyeség, eszembe sem jutott volna! Az olajgombát' már vizsgáltam kívülrõl (olajcserénél ki is vettem, de akkor még nem vizsgáltam át tüzetesen sajnos...), vezetékét végignéztem, és mint mondtam, sem szakadás, sem testelés nem látható rajta, pedig arra gyanakodtam elõször... A hétvégén meg is próbálom megmérni a töltést egy kisebb motorozással, meg feljegyzem, milyen értékeket mérek alapjáraton, fordulaton, lámpával, stb... Aztán kiértékelhetjük! :)
Köszönöm még egyszer a gyors segítséget!
    

RIby 119 22. März 2012 14:29  
Üdv.: sj66
    

sj66 118 22. März 2012 13:19  
babszi és jenci /a motoron fordítva/,lenti,zala m.
    

sj66 117 22. März 2012 12:47  
�sziasztok!látom ezt az oldalt,gondoltam beköszönök.nekem is d.s.1100a cl. van.
    

night-rider 116 22. März 2012 12:14   reply to: 111
hali! nekem van egy vadi új olajszint érzékelõ gombám/gyári yamaha/ annó beszereztem ,de közben eladtam a mocit és megmaradt ,baráti áron megválok tõle+ van egy alu mart csomagtaró platnim a lábak mélkül ,majd dobok fel róla fotót
    

RIby 115 22. März 2012 08:25  
cynege!
A blokk alján található itt:

    

RIby 114 22. März 2012 08:16  
cynege!
Sajnos nem cáfoltam meg az olaj nyomás témát, mert tüzetesen utána néztem, hogy mi is az az érzékelõ.Rosszul tudtam a dolgot, ugyan is nincs olaj nyomás érzékelés a dragon.Az az érzékelõ valóban, mint ahogy angolul is írja a doksi"oil level gauge" tehát olaj szint mérõ.Ezek után megint csak feltételezem, hogy értékelhetõ olaj nyomás nincs a blokkban, mivel az olajozás felhordó technikával történik, nem olaj szivattyúval.Az, hogy bevillan nagy valószínûséggel az érzékelõ hibája, de ezt könnyen meg lehet állapítani.Mint írtam alább testet kapcsol egy relére, ami mûködteti a kontroll lámpát.Így néz ki:

    

ganjaninja 113 22. März 2012 02:48  
Kellet nekem mumust emlegetni..ami...ahogy nézem ragályos...:(
    

RIby 112 21. März 2012 21:09   reply to: 111
Hi!
A töltéseddel kapcsolatban az lenne az észrevételem, miután én is meg kínlódtam vele hasonló tünetekkel.Jó akku mellett természetesen, alapból járó motornál villanyok nélkül 14V-ig fel kell mennie, full gyári villannyal is 13,5V körül kell lennie.Ez azt jelenti, hogy nem merülhet le csak úgy az akku.Nekem úgy derült ki a fesszabályozó hiba, hogy menet közben mértem a tankon egy volt mérõvel amit az akku saruira applikáltam.Kb 3-4 km után ment el a töltés, de volt , hogy be-be kapcsolt.Nagyon jó eséllyel fesszabályozó hiba lesz.A generátorok nem nagyon romlanak el.
Az olajszint jelzõre annyit, hogy szerintem továbbra is nyomást mutat, bár a manualban "level (szint)" van írva.Nem nagyon jut eszembe olyan gépjármû ahol az olaj nyomást ne mutatná valami.
De, ha belegondolok, hogy a töltést sem mutatja semmi HÁÁÁÁT Japcsik???Náluk biztos nem romlott eddig el :-))))))))))))))
Az , hogy bevillan a olaj lámpa lehet egyszerû elektromos hiba is.
Vizsgálódj, aztán adj hírt, hogy tudjuk mi is.
15-20eft 1 fesszabályozóért az jó ár, de ha más fajtát kapsz akkor is össze lehet kábelezni, csak az már macerásabb.Tekintve, hogy a gyári fesszabályozó új ára 40-50 között van.
Hirtelen ennyi jutott eszembe
    

cynege 111 21. März 2012 20:40  
Üdv Mindenkinek!
Technikai kérdésem lenne, remélem jó helyen járok! :)
Egy Yamaha XVS1100 (2000es évjárat)boldog tulajdonosa vagyok, egy apró szépséghibával...
A jelenség: hosszab út során az akksi hajlamos lemerülni, vettem bele újat, nem javult meg, töltés van, bár lehet, hogy kicsit gyenge, a gyári értéket nem éri el, szeretném megkérdezni, hogy kb hány Voltot kellene mérnem egy ilyen korú generátornál? Szerelõt kérdeztem, azt mondta, vagy a feszszabályzó, amit 20ezerért kb be tud szerezni, vagy a generátor, ami állítólag elég húzós... A másik jelenség, (gyanakodtam erre is, de átnéztem a bekötését, és szerintem zsákutca') az olajszint-jelzõ néha bejelez, miközben az olajszint megfelelõ, nyomást pedig állítólag nem mér. (de látom az elõzõ hozzászólás ezt meg is cáfolta) A kábele láthatóan nem testel le, ezért a rövidzárlatot kizárnám. A nyomás-probléma mibõl eredhet?Errõl valaki valamit bõvebben? Esetleg összefüggés lehet?
Elõre is köszönök minden segítséget, észrevételt!
Üdv! Széles utat mindenkinek a megkezdõdött szezonra! :)
    

RIby 110 21. März 2012 19:47  
Hi!
A Dragon most már megnéztem tüzetesebben a kérdést az elektromos rajzon, az olaj gomba testet kapcsol egy relére, gyújtáskor felvillan egy pillanatra.Amennyiben az olajnyomással van gond üzem közben, akkor fel villog vagy folyamatosan világít.Valszeg más japán vasakon is így van, de ez csak feltételezés!!!
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22130
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants