Please log in

Registration Forgot password






KAWASAKI GPZ 500
Comment
Előző oldal Következő oldal
kawa550 (msg) 2672 June 10, 2015, 11:23 a.m.   reply to: 2670 x
A gericke saját márkás cuccai nagyon jó minõségû tartós cuccok, simán verik a "neves" cuccokat az árkategórián belül, és még afelett is. Amikor meg akcióban vannak, akkor verhetetlen az ár/érték arányuk. Volt már kesztyûm, kabátom, csizmám, kizárólag balesettel lehet kivégezni õket.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2671 June 10, 2015, 10:32 a.m.   reply to: 2670 x
Voltak akcios cuccok.
Ezt a sisakot nem tudtam otthagyni.50%kal le volt àrazva.
Aztàn àtugrottunk Pozsonyba is.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2670 June 10, 2015, 10:27 a.m.   x
Tegnap meglàtogattuk a bècsi Luoist,meg Hein Gerickèt is.Vannak jo cuccok.Hagytunk ott nèhàny euròt...
     Reply to this


Kovácsmisi (msg) 2669 June 9, 2015, 11:56 a.m.   x
köszönöm - ez pedig az elsõ túra tavasszal
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2668 June 8, 2015, 5:15 p.m.   reply to: 2667 x

Ûgyes!:)))
     Reply to this


Kovácsmisi (msg) 2667 June 8, 2015, 4:02 p.m.   x
Tanultunk motorozni . . .

üdv mindenkinek

Misi
     Reply to this


morgen (msg) 2666 June 7, 2015, 11:26 a.m.   reply to: 2663 x
Ez talán jobban sikerül.
     Reply to this


morgen (msg) 2664 June 7, 2015, 11:15 a.m.   reply to: 2663 x
Sajnos elég sok a különbség, ha komplett motorról van szó.
     Reply to this


kawa550 (msg) 2663 June 7, 2015, 10:35 a.m.   reply to: 2662 x
Kérdés hogy a hátsó részen mennyi a különbség, szerintem nem sok.
Link
Link
     Reply to this


morgen (msg) 2662 June 7, 2015, 6:31 a.m.   x
Üdv Mindenkinek!
Sajnálatos módon 97-es évjáratú KAWASAKI GPZ 500S A2-es kategóriáju tanulómotoromnak leégett a hátulja, a kerék kivételével a blokktól a rendszámig. Sürgõsen szükségem lenne egy donorra, vagy az elolvadt alkatrészekre. Tud valaki segíteni?
Üdv: Zoli
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2661 May 28, 2015, 8:21 p.m.   reply to: 2660 x
Szia!
Ha komolyan érdekel,holnap megkérdezem.
Esetleg küldj privátban egy telefonszámot,hogy egyszerûbb legyen kommunikálni.
     Reply to this


picike (msg) 2660 May 28, 2015, 5:32 p.m.   reply to: 2650 x
Szia Tudnál segíteni a beszerzésben nagyon kellene csaptömítés szett nekem is?
     Reply to this


KawaDani (msg) 2659 May 20, 2015, 10:01 p.m.   x
A piszkálni, bütykölni, ügyködni, szerelni szavak helyett lett volna. Mivel hétvégén vagyok általában apámnál ahol minden szerszám meg van ehhez a mûvelet sor elvégzéséhez, valahogy nekem és a motornak is valahogy oda kell varázsolodnom addigra örülök hogy újra fut ahogy kell és oda fog juttatni. :D
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2658 May 20, 2015, 8:58 p.m.   reply to: 2657 x
Te Dani!
A karbit nem piszkálni kell ám!:)))))))))
Gondosan ki kell tisztítani,tûszelep zárást ,benzinszintet,membránt,tömítettséget ellenõrizni,szinkront beállítani kell,és kimehetsz vele a világból:)))

Sokáig szolgáljon még a "vén lány"!
     Reply to this


KawaDani (msg) 2657 May 20, 2015, 6:24 p.m.   x
Üdv újra a motor ismét megy mint a szél. Karbi meg lettpiszkálva , át nézve lehet hogy csak szorult, a membrán hibamentes a szelepek mozognak. Köszönöm a segítséget. Remélem jó sokáig szolgál még a vén lány.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2656 May 19, 2015, 10:26 p.m.   reply to: 2655 x
Köszi!
     Reply to this


kawa550 (msg) 2655 May 19, 2015, 10:18 p.m.   reply to: 2654 x
Neked szerintem a güssingi közelebb van, másrészt az unger már yamaha kereskedõ, bár attól még nem kizárt hogy kawához is tud rendelni.

Mex Motos
Neustift 42
7540 - Güssing
Burgenland
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2654 May 19, 2015, 9:57 p.m.   reply to: 2653 x
A Nagyvastól én is rendeltem már.De pl.az általad is említett szívócsõ ott 7ezer/db volt...
Az oberpullendorfi kawa szervizben személyesen rendeltél?
Nem gond kiugrani,120km tõlünk.


     Reply to this


kawa550 (msg) 2653 May 19, 2015, 9:30 p.m.   reply to: 2652 x
Nem, ott csak sima kopó alkatrészek vannak, vezlánc pl tuti nincs. Szelepszár szimering, lánc, lánckerék ilyesmi a nagyvason is van én onnan veszem az ilyesmit, és asszem már vezlánc is van, de az pl a gyári eredeti a yamahánál olcsóbb mint a nagyvason az utángyártott.
Kawához anno elég sok mindent vettem ausztriában az oberpullendorfi kawa szervizben, pestrõl 80 rugós ajánlatot kaptam(primer lánc, tömítések stb) elõlegfizetéssel és 2 hetes szállítással, ugyan az ausztriában 2 nap alatt megjött, elõleg nélkül, 20(!!!!!) ezerért.

     Reply to this


Kawakarika (msg) 2652 May 19, 2015, 8:37 p.m.   reply to: 2645 x
Gyula!
Ausztriából az alkatrészbeszerzés lehetséges személyesen,hol?(LOUIS,HEIN GERICKE ?)vagy inkább ott is a neten kell rendelni?
/Vezérmûlánc,szelepszár szimering,tömítések,meghajtólánc fogaskerekek,stb./
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2651 May 19, 2015, 8:24 p.m.   reply to: 2650 x
Ja ne tévesszen meg,a csomagolásban a régi van:)))))
Az új azóta is jól szuperál a helyén.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2650 May 19, 2015, 8:22 p.m.   reply to: 2649 x
Akkor enyhén szólva lehúztak egy kicsit:(((

Japánból rendelve,igaz 2hét alatt ért ide,de alig több mint a fele volt árban,mint a Tiéd.
Kerüld õket!

     Reply to this


KawaDani (msg) 2649 May 19, 2015, 7:44 p.m.   x
Akkor ennek a 2 cégnek nincs jó alkatrész ellátottsága. A benzincsap javító készlet 9e ft volt. Akkor a hétvégén szerelés lesz :D
     Reply to this


kawa550 (msg) 2648 May 19, 2015, 6:57 p.m.   reply to: 2646 x
Ja és a gpz500 mióta belpiacos? 20 éven keresztül forgalmazták európa összes országában.....
     Reply to this


kawa550 (msg) 2647 May 19, 2015, 6:56 p.m.   reply to: 2646 x
Asszem mégiscsak jól sejtetem én a múltkor, lehet hogy szerelgettél már, de még sokat kell tanulnod.:)))
"ha a karbival van baj akkor nem menne a motor de az enyém megy de 5 ezres fordulatnál mintha be huzott fékekkel mennék. "
Nézd át még1x azt a membránt, a fény felé fordítva, finoman kihúzva. Ha még úgy is egészséges, akkor a membrán feletti vákuumtér csatornáit kell alaposan kifújkálni sûrített levegõvel. Ahogy itt leírod, az teljesen olyan mint amikor nem nyit a síber rendesen mert nem húzza fel eléggé. Nézd meg ezt a videót, a vége felé a középsõ zöld dolog az amit a vákuum emelget ha rendben van a membrán, ha nem emeli fel eléggé, akkor van az, hogy simán indul a motor és alacsony fordulaton meg szivatóval teljesen jó, mert ilyenkor az alapjárati rendszeren keresztül is kap elég anyagot, de nem lehet kiforgatni hiába húzol teljes gázt.
Link
     Reply to this


KawaDani (msg) 2646 May 19, 2015, 4:59 p.m.   x
Itt Szolnokon nagyon drága arra hivatkozva hogy Japán belpiacos gép és japánból kell megrendelni.. A jó múltkorában hátsó rugóstagot rendeltem volna amikor meg kérdeztem mennyibe kerülne azt mondták ´´ nem akarod te azt tudni´´. Egyébként ha a karbival van baj akkor nem menne a motor de az enyém megy de 5 ezres fordulatnál mintha be huzott fékekkel mennék.
     Reply to this


kawa550 (msg) 2645 May 18, 2015, 9:26 p.m.   reply to: 2644 x
Az attól függ. Kopó dolgot nem érdemes bontóból, kawasakinál én azt tapasztaltam(ausztriában) hogy a gyári alkatrész sem túl drága, fõleg a yamaha áraihoz képest.
     Reply to this


KawaDani (msg) 2644 May 18, 2015, 9:03 p.m.   x
Köszönöm a segítséget, a szerelésben jártas vagyok gyermekkorom óta szereltük a mezõgazdasági gépeket, a motor mechanikai részét vágom de úgy gondoltam hogy volt már rá példa valakinél. A membrán nem sérült de tovább ma nem bontottam, fel keresek egy szakit. Ha esetleg alkatrészre lenne szükségem akkor hol érdemesebb utánna néznem? Ebay, vagy Bajai bontó ha cserélni kéne 1-2 dolgot? (itt még jó volt a világítás :D)
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2643 May 18, 2015, 12:47 p.m.   reply to: 2641 x
Ahogy Gyula is irja a legvalòszinübb hiba a karburàtor kõrnyèkèn keresendõ.Bàr èn megnèznèm a szìvòcsõ èpsègèt is.Nekem is durrogott,a csövet kicserèltem,megszûnt a hiba.
Jàrò motornàl körbe fùjod hideginditò spray-vel,ès ha a fordulat emelkedik,cserès a cucc.
     Reply to this


kawa550 (msg) 2642 May 18, 2015, 12:37 p.m.   reply to: 2641 x
Dani, az írásod alapján a legjobb szándékkal mondom, az a segítség ha elviszed egy szerelõhöz, mert úgy tûnik nincs jártasságod a szerelésben.
A világítási problémának sok oka lehet, biztosíték, hibás csatlakozó, kábelszakadás, vagy akár a kapcsolótömb érintkezõi is megkophattak, a helyzetjelzõ és a rendszámvilágítás(meg a hátsólámpa) egy vezetéken van, ugyan azon a kapcsolón, ha az égõt kiveszed (a rendszám világitáshoz könnyen hozzáférsz) és kipróbálod az akkuról és jó, akkor biztos hogy valahol a kapcsoló és az akku közti részen van a hiba.
A másiknál a karburátor problémája a legvalószínûbb, vagy valami dugulás vagy esetleg még membránszakadás, ami miatt nem nyit ki a gáztolattyú, hiába húzod neki. Ezeknél a karburátoroknál nem a tolattyút húzod fel közvetlenül mint a szoci motoroknál, hanem csak egy pillangószelepet nyitsz, és a szívócsõben lévõ vákuum húzza fel a tolattyút, ha szakadt a membrán vagy lyukas, nincs elég vákuum hogy teljesen felemelje, bármennyire is húzod a gázt. Meg ha már úgyis meg van bontva, ne spórolj 2 új gyertyán se.
De egy karburátor kiszedés és tisztítás még gyakorlott kézzel is komoly szentségelésekre ad okot, gyakorlatlanul neki se kezdj.
     Reply to this


KawaDani (msg) 2641 May 18, 2015, 10:47 a.m.   x
Üdvözletem. Tulajdonosa vagyok egy 88 as gpz 500 s paripának, az utóbbi idõben semmi gond nem volt vele de most már betegeskedik. Tulajdonképpen tanácsot kérnék mivel a motor be indul de elsõ körben a helyzetjelzõ világítás a rendszám világítás nem világít de a fék lámpa meg a többi jó a biztosítékok mind ki vannak cserélve de semmi. Aztán volt olyan is hogy néha elõzésnél nem gyorsult be ált egy fordulatra es onnan nem ment fentebb most már 5ezres fordulatnál nem megy fentebb max 90 el tud menni és erõlködik, üres járatban túráztatva a gázt vissza engedem ilyen csattogosan durrog... Fogalmam sincs mi baja lehet. Kérem segítsetek
     Reply to this


kawa550 (msg) 2640 May 18, 2015, 9:35 a.m.   reply to: 2639 x
Azé nyomorba ne döntsön az a 12 eur, amibe kerül egy pár az ebay.de-n......:))))))))))
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2639 May 18, 2015, 9:16 a.m.   reply to: 2638 x
Akkor maradt a zsebedben egy kis zsè:)))
Èn cserèltem màr,nem kis összeg.:((
     Reply to this


Barbarous (msg) 2638 May 17, 2015, 10:10 p.m.   x
ha arra gondolsz nem repedés
gumi öntési hiba:D
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2637 May 15, 2015, 4:49 a.m.   reply to: 2636 x
Rosszul làtom a jobb oldali szivòcsövet?
Csak remèlni merem hogy nem az aminek làtszik...
     Reply to this


Barbarous (msg) 2636 May 14, 2015, 10:35 p.m.   x
Kis beszámoló:D most kapott a motorom szelephézag állítást, szelepfedél tömítést, karbi komplett pucolás + szinkron.(nagyon retkes volt) elsõ teleszkóp szimeringet és friss olajata telszkópba, Motorolaj + olajszûrõ. Komolyan mondom nagyon megéri felújítani az elsõ teleszkópot sokkal másabb sokkal stabilabb igazán meglepõ olyan szépen megy a kanyarban fúú... szinkron miatt egyenletesebben jár és megy. de legjobban mégis a telszkóp lepett meg.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2635 May 12, 2015, 9:29 p.m.   reply to: 2633 x
Végül is azért van,nemde?
Sok sikert hozzá!:)))
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2634 May 12, 2015, 9:27 p.m.   reply to: 2632 x
Sok sikert!
Mit szervizeltetsz amúgy?Csak a szokásos?
     Reply to this


Zseni (msg) 2633 May 12, 2015, 1:30 p.m.   reply to: 2629 x
Örülök, hogy sikerült egy hosszabb út :)
Most úgy cirka 900 km-nél tartok, de a következõ egy hónapban már tervben kb ugyan ennyi, ha így folytatom idén is meg lesz a 10 ezer :)
     Reply to this


Barbarous (msg) 2632 May 12, 2015, 12:58 p.m.   x
Köszönöm a választ!:D minél hamarabb akarok énis venni épp most van szervízen:D úgyhogy nagyon baba lessz:D

     Reply to this


Kawakarika (msg) 2631 May 11, 2015, 8:24 p.m.   reply to: 2630 x
Szia!
Eredetileg radiált akartam venni én is,de miután az R17szakértõjével telefonon beszéltem,mégis a Michelin Pilot Street diagonál mellett döntöttem.
A tapadást illetõen kedvezõ tulajdonságú,a tartósságról még nem tudok beszámolni,hiszen még csak a szombati osztrák út van benne.
Szerintem nagyon nem nyúlsz mellé.Árban csekély a különbség.
     Reply to this


Barbarous (msg) 2630 May 10, 2015, 9:46 p.m.   x
Kawakarika érkedlõdni szeretnék hogy te a Michelin Pilot street Radialt vetted a kawára? és hogy mennnyire vagy vele elégedett mert nagyon szemezek vele egy ideje.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2629 May 10, 2015, 2:57 p.m.   x
Megvolt az idei elsõ kiruccanásunk a szomszédokhoz.
A Michelin jól bírja a szerpentineket,szerencsére esõben nem volt mód kihasználni.
Fokozatkijelzõ,akárki akármit mond jó dolog:))

     Reply to this


Kawakarika (msg) 2628 April 28, 2015, 12:16 p.m.   reply to: 2627 x
Köszi "alakulok"!
Màr a fülèszeten kötöttem ki.:(((
Àllitòlag a nàthàtòl van hallàsproblèmàm.
Sajna hètvègère nem tùl jò idõt jòsolnak vszinû Neked is marad a kocsi.
Majd csak jön àm a jò idõ is,csak nehèz kivàrni.
     Reply to this


Zseni (msg) 2627 April 27, 2015, 7:38 p.m.   reply to: 2625 x
Jobbulást!
Végül csak sikerült egy jó kis motoros találkozóra eljutni és Gyöngyösre is a hétvégén. Most is tervben van, hogy megyünk, csak még kérdéses hogy kocsi lesz e a vége...
     Reply to this


ZRXRUDI (msg) 2626 April 24, 2015, 8:56 p.m.   x
Rájöttem: a fõtengely végén lévõ "excenter" el volt forgatva 180 fokkal, ezért volt az alaplap teljesen az egyik véghelyzetben, a megszakító hézagok minimálisra állítva.Így is mûködött a gép: egy kawa akkor megy, ha szarul rakják össze!
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2625 April 23, 2015, 9:53 p.m.   reply to: 2624 x
Nagyon ki akart szabadulni a karámból az enyém is,de sajna elkapott valami nyavalya,pocsékul érzem magam.Nem akarom tetézni a bajt:(((


     Reply to this


Zseni (msg) 2624 April 23, 2015, 8:46 p.m.   reply to: 2623 x
Még jobban is :) Ma nem is bírtam ki, motorral mentem dolgozni :)
Szép kis kör ez a 600 km, mi egyelõre csak motorozgatunk .
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2623 April 22, 2015, 11:14 p.m.   reply to: 2619 x
Megy ahogy kell?

Nem is az üres kijelzéssel van a gond,hanem a "7. seb.fokozat kereséssel".:)))))))

Egyébként Angliából kaptam ajándékba.

Nekünk 2hét múlva lesz egy 550-600km-es egy napos szezonnyitónk,a nyugati szomszédba.
     Reply to this


ZRXRUDI (msg) 2622 April 22, 2015, 6:40 p.m.   x
Valóban, KZ 650. Idõközben letöltöttem ezt a gépkönyvet. Az angollal még valahogy elboldogulok, de a képek nagyon gyengék, használhatatlanok. Különben az az érdekes, hogy a jeleket és a hozzátartozó megszakítót mérve úgy néz ki, mintha fordítva mûködne. Tehát ha a 2-3 hengerhez tartozó F jelet állítom be, akkor az 1-4 henger megszakítója "vált", éppen zár vagy nyit. De a motor mûködik, én vagyok a béna!
     Reply to this


kawa550 (msg) 2621 April 22, 2015, 5:40 p.m.   x
Szerintem a kz650 lesz a tiéd:

     Reply to this


kawa550 (msg) 2620 April 22, 2015, 5:36 p.m.   reply to: 2618 x
Itt nézd meg hogy a kz vagy zl sorozat valamelyik tagja nem jó-e neked:
Link
     Reply to this


Zseni (msg) 2619 April 22, 2015, 11:01 a.m.   reply to: 2615 x
Hasznos dolog néha ez a fokozat kijelzõ, bár én nem nagyon nézném, elég az üres kijelzése :)
Megjárattam egyébként a masinát (250 km-t sikerült), most hétvégén meg lesz 400 km pluszban :)
     Reply to this


ZRXRUDI (msg) 2618 April 22, 2015, 7:53 a.m.   x
Üdv!
Van itt valakinek megszakítós kawája( z650,z900)? Gyújtás kéne állítanom a Z 650-en, de a netrõl nagyon rossz minõségû képeket tudtam csak leszedni. Minden segítséget megköszönök!
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2617 April 19, 2015, 8:57 p.m.   reply to: 2616 x
Köszi,bár én legközelebb júl.15.én szándékozom arrafelé menni,ráérek még izgulni:)))
Az enyém osztrákból behozott gép,de nem találok rajt olyan matricát,amit Csabi is említett.
Zsuzsién van?
A kipufogón sincs "E" jelölés,akkor mûszakin gond lesz?Amúgy nem ordítós a hangja,de ezek szerint nem gyári.Naná hogy nem hiszen 21éves a kicsike:)))

Te nagyon hasítottál biztos azért vadászták le a "hótehénkét":)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 2616 April 19, 2015, 7:57 p.m.   x
Kis érdekesség: Ma levadásztak az osztrák zsaruk egy zajmérõvel meg füstgázelemzõvel, szóval nem csak városi legenda, tényleg vadásznak a túl hangos kipuffokra. Monnyuk baxhatják, enyém gyári, meg végül a mérés is elmaradt mert a magyar motorokon nincs plakett a zajkibocsátásról. De azért jobb nem piszkálni a bajszukat ha arrafelé túrázol...
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2615 April 18, 2015, 7:44 p.m.   x
Megjött a fokozatkijelzõm.
A bekötés/elhelyezés nem olyan egyszerû,de megoldom.
     Reply to this


benarivo (msg) 2614 April 15, 2015, 4:08 p.m.   reply to: 2612 x
�Koszi :)
     Reply to this


tudike (msg) 2613 April 14, 2015, 11:03 p.m.   reply to: 2601 x
Tanulómotornak elég fürge...:)
     Reply to this


Zseni (msg) 2612 April 14, 2015, 2:32 p.m.   reply to: 2611 x
Igen, fényezve lett :)
Mi sem tudtuk a színkódot, ezért Honda ezüst lett.
     Reply to this


benarivo (msg) 2611 April 14, 2015, 11 a.m.   x
�Zseni, jol ertettem h fenyeztek a tiedet ? esetleg az ezust szinkodja megvan?
en most javitattam a fejidomom es most csak foltosnak hivom ;)
     Reply to this


T.GY. (msg) 2610 April 6, 2015, 3:31 p.m.   reply to: 2609 x
Köszi ezt kerestem
     Reply to this


kawa550 (msg) 2609 April 6, 2015, 10:42 a.m.   reply to: 2608 x
Ha a cdi-re gondolsz, akkor azt legközelebb mikor motor közelben leszel, ki kell szedned és megnézni magadnak melyik van benn, mert 2 féle van, az egyiknek 1 csatlakozója van a másiknak 2.
Link
     Reply to this


T.GY. (msg) 2608 April 6, 2015, 7:54 a.m.   reply to: 2607 x
Nem Vagyok vas közelébe a képrõl nem tudom beazonosítani. nekem az az elektronika kellene amibe a motorvezérlõ chip van, ez kapja a jelet a motorfordulatról és szabályozza az elõgyujtást A segítséget elõre is köszönöm
     Reply to this


kawa550 (msg) 2607 April 5, 2015, 12:44 p.m.   reply to: 2606 x
Ha az akku feletti fekete dobozra gondolsz, amiben a biztosítékok is vannak, az a miénken 26021-1070
Link
     Reply to this


T.GY. (msg) 2606 April 5, 2015, 7:41 a.m.   x
Segítséget szeretnék kérni!!
meg tudná adni valaki a 48KW-os GPZ motorelektronika tipusszámát amivel tudnék rendelni
a segítséget elõre is köszönöm
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2605 April 4, 2015, 9:16 p.m.   x
�Kellemes ünnepeket minden Fórumozónak!
     Reply to this


Zseni (msg) 2604 March 30, 2015, 8:44 a.m.   reply to: 2600 x
Blokkhoz nem nyúltunk nagyon, ezt a szezont még így járatom, télen meg lesz nézve az is.
A felnik a donorról vannak, de majd megkérdezem mivel van tisztítva (egyébként ilyen kékes szürkés a festése). A fénnyel egy icipici szépséghiba van csak, nem volt sablon a fényezõnek (külföldön él, csak hazaugrott és akkor csinálta meg) de nem zavar :)
     Reply to this


morgen (msg) 2603 March 29, 2015, 10:22 p.m.   reply to: 2602 x
Kössz a képeket, ilyet fogok csinálni.
     Reply to this


kawa550 (msg) 2602 March 29, 2015, 10 a.m.   x
Miénken bukógomba van, házi készítésû, az idom alatt a vázhoz meg a blokktartó csavarokhoz rögzítve, sportmotorhoz mégis csak ez illik jobban, nem a bukókeret, az olyan endúrós.

     Reply to this


morgen (msg) 2601 March 29, 2015, 7:51 a.m.   x
Üdv Mindenkinek!
A napokban került a tulajdonomba egy ´97-es 500S. A2-es kategóriájú tanulómotor lesz belõle. Létezik erre a típusra valamilyen bukócsõ vagy bukógomba? Ha igen, esetleg Valakinek felesleges és eladó?
Üdv: Zoli
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2600 March 28, 2015, 9:01 p.m.   reply to: 2599 x
Szerintem ezek "alapból" táltosak:)))
De tényleg pillanatok alatt gyorsul.Jó nem megy 200at,de nem is kell.
Tényleg fura hogy hátrébb van a lábtartó,nagyon kényelmetlen?
A fényezése viszont nagyon jó lett,nem hiszem hogy csak a képen látszik annak.
Felniket mivel tisztítottad?
A vezérmû feszítõpatron néztétek,mennyit bír még?
     Reply to this


Zseni (msg) 2599 March 28, 2015, 1:09 p.m.   reply to: 2598 x
Megjárattam én is :) Elég táltos most a paripa (lehet csak azért mert tavaly mentem vele utoljára).
Nagyon fújt a szél, és a sportosabb lábtartó kényelmetlen (mellesleg annyival van hátrébb, hogy mindig a teszem a lábam), így ezt visszacseréljük a gyárira, jövõhéten meg hozom haza :)
Bemelegítésnek teszek egy jó 160 km-es utat :)
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2598 March 26, 2015, 4:28 p.m.   reply to: 2597 x
�Akkor bizony már hûvös van.
Mentem helyetted is:))))
     Reply to this


Zseni (msg) 2597 March 26, 2015, 12:48 p.m.   reply to: 2596 x
Sajnos ma nincs rá lehetõségem... Este 8ra érnék ki érte és még tesztkört is kell mennem vele.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2596 March 26, 2015, 11:56 a.m.   reply to: 2595 x
Ma kell hihasznàlni a jò idõt!
Hnap lehûlès jön:(((
     Reply to this


Zseni (msg) 2595 March 26, 2015, 10:19 a.m.   reply to: 2594 x
Nekem is friss gumi került rá, de még nem mentem vele :(
Talán holnap elkap a láz és hazaviszem :)
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2594 March 25, 2015, 9:30 p.m.   x
Ma megvolt a gumi csere.Ha ez is elmegy annyit/vagy többet/mint a Bridgestone,akkor elégedett leszek.:)))
20km-es próbaút után korai lenne nyilatkozni,de a kormány nem ráz!
Egyúttal kicseréltem a kerékcsapágyakat is.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2593 March 24, 2015, 8:43 a.m.   reply to: 2592 x
Azt a Kawàt csak azèrt nem hoztam el mert èppen nem volt nàlam 2.4milla:))))
De tedtam volna a bemutatò motorok közt is vàlogatni.
Mondjuk a"fotelos"nekem nem igazàn kellene.
     Reply to this


Zseni (msg) 2592 March 24, 2015, 6:12 a.m.   x
A Kawa standnál mi nem tudtunk fényképezni, sõt, a pulthoz nem jutottunk el, annyian voltak.
Az épített motoroknál szintén. Örülök, hogy neked sikerült :)
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2591 March 22, 2015, 9:10 p.m.   x
Akinek volt P-20asa,annak valószínû megdobban a szíve.
No és az egyedi építésû 4hengeres sem semmi.
De volt még sok más is.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2590 March 22, 2015, 3:44 p.m.   x
Volt tömeg.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2589 March 21, 2015, 9:12 p.m.   reply to: 2588 x
A Fogarasit nèztem ki èn is.
Este màr nagyon virgonc volt a sràc,remèlem összejön a dolog:)))

     Reply to this


Zseni (msg) 2588 March 21, 2015, 6:59 p.m.   reply to: 2587 x
Gyereknek mindenképp jó program, már ha nem beteg.
Mi a Fogarasin raktuk le az autót, onnan egy kellemes sétával elérhetõ. Fõleg ha ilyen jó idõ lesz holnap is :-)
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2587 March 21, 2015, 6:05 p.m.   reply to: 2586 x
Köszi a"helyzetjelentèst"!
Rokonlàtogatàson vagyunk itt Pest mellett.A kissràc belàzasodott,nem tudom holnapra milyen àllapitban lesz,pedig nagyon kèszül rà.
Gondolom nagy a" tömegnyomor".Màr az M7en is folyamatos kocsisor volt,kerülve a vàrost az M0-st vàlasztottam.Fura mòd egèsz tempòsan lehetett haladni.
     Reply to this


Zseni (msg) 2586 March 21, 2015, 5:41 p.m.   reply to: 2585 x
Nem nagyon fényképeztem, tele volt minden.
Majdnem bevásároltam én is, de nincsenek olyan akciók amik az eddigi években.
Megint van vezetéstechnikai mini tréning (kb 2 perc egy kör), van stuntrider show, épített motorok. Ha ezek így érdekelnek, akkor érdemes kinézni, mi is lófráltunk 4 órát, úgy hogy az autós részén nem is voltunk igazán.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2585 March 21, 2015, 2 p.m.   reply to: 2583 x
Kèpes beszàmolò lesz?
Êrdemes kimenni?
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2584 March 21, 2015, 9:26 a.m.   reply to: 2583 x
Mi holnap megyünk.
Parkolàst majd megoldom valahogy
     Reply to this


Zseni (msg) 2583 March 21, 2015, 8:45 a.m.   reply to: 2580 x
Mi megyünk :) Nemsokára indulunk is, de a parkolás horror... Inkább sétálunk negyed órát.
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2582 March 21, 2015, 6:55 a.m.   reply to: 2581 x
Hàt tudod jobban hiszek a szememnek,mint az M1nek.
Jelen pillanatban 3fokot mutat a kinti hòmèrò.
Cseszhetem ha napközben 15 is lesz,nem dèlben akarok indulni.
     Reply to this


tudike (msg) 2581 March 20, 2015, 11:06 p.m.   reply to: 2580 x
Látszik hogy nem az m1 idõjárás jelentésén hupálódsz...:D
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2580 March 20, 2015, 10:38 p.m.   reply to: 2579 x
Motorozás 10fokban nekem még nem az igazi.Inkább ide,de ide is kocsival:
Link
     Reply to this


Barbarous (msg) 2579 March 20, 2015, 10:27 p.m.   x
nem jön esteleg valaki? Link
     Reply to this


Zseni (msg) 2578 March 12, 2015, 12:29 p.m.   reply to: 2577 x
Inkább megoldom úgy, hogy olyan motort nézek amirõl leér a lábam :)
Nem úgy, mint régen a KLR-rel (érdekesen néztem ki a pirosnál, annyi szent).
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2577 March 11, 2015, 10:17 p.m.   reply to: 2576 x
Mindenre van ám megoldás:))))
     Reply to this


Zseni (msg) 2576 March 11, 2015, 8:45 a.m.   reply to: 2575 x
Jó, nem felemelni szeretném, csak a pirosnál ne dõljek már el :)
Mondjuk szép lenne ha fejem fölé emelném :D
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2575 March 11, 2015, 8:38 a.m.   reply to: 2574 x
A 198kiilòt sem birod el...:)))
Nem is kell
     Reply to this


Zseni (msg) 2574 March 11, 2015, 8:36 a.m.   reply to: 2573 x
Hát az szép lenne, mert akkor vihetném az övét, az meg egy laza 270 kiló. Nem biztos, hogy elbírnám :)
     Reply to this


Kawakarika (msg) 2573 March 10, 2015, 10:05 p.m.   reply to: 2572 x
Aztàn majd annyira megtetszik neki hogy vissza sem kapod:))))
     Reply to this


Zseni (msg) 2572 March 10, 2015, 9:46 p.m.   reply to: 2571 x
Tudom, nem is a csapot kell tesztelni :)
Az egész motort, a barátom szedte szét-rakta össze, és nem akarja odaadni, amíg nem tesztelte le.
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26731