picike | 2673 | 10. Juni 2015 15:02 |
Üdv mindenkinek!Az a problémám hogy a mocim 100nál hatodikban kövérgáznál nem akar menni meg érzõdik hogy rángat a karbi,valakinek volt e már ilyen tapasztalata?ha huzatom és váltok felfelé semmi gond????!!!!91ES GPZ 500S |
kawa550 | 2672 | 10. Juni 2015 11:23 | reply to: 2670 |
A gericke saját márkás cuccai nagyon jó minõségû tartós cuccok, simán verik a "neves" cuccokat az árkategórián belül, és még afelett is. Amikor meg akcióban vannak, akkor verhetetlen az ár/érték arányuk. Volt már kesztyûm, kabátom, csizmám, kizárólag balesettel lehet kivégezni õket.
|
Kawakarika | 2671 | 10. Juni 2015 10:32 | reply to: 2670 |
Voltak akcios cuccok. Ezt a sisakot nem tudtam otthagyni.50%kal le volt àrazva. Aztàn àtugrottunk Pozsonyba is. |
Kawakarika | 2670 | 10. Juni 2015 10:27 |
Tegnap meglàtogattuk a bècsi Luoist,meg Hein Gerickèt is.Vannak jo cuccok.Hagytunk ott nèhàny euròt...
|
morgen | 2664 | 7. Juni 2015 11:15 | reply to: 2663 |
Sajnos elég sok a különbség, ha komplett motorról van szó.
|
kawa550 | 2663 | 7. Juni 2015 10:35 | reply to: 2662 |
Kérdés hogy a hátsó részen mennyi a különbség, szerintem nem sok. http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/kawasaki-gpz-500s-ex500a-122034200/? http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/kawasaki-gpz-500s-122006925/? |
morgen | 2662 | 7. Juni 2015 06:31 |
Üdv Mindenkinek! Sajnálatos módon 97-es évjáratú KAWASAKI GPZ 500S A2-es kategóriáju tanulómotoromnak leégett a hátulja, a kerék kivételével a blokktól a rendszámig. Sürgõsen szükségem lenne egy donorra, vagy az elolvadt alkatrészekre. Tud valaki segíteni? Üdv: Zoli |
Kawakarika | 2661 | 28. Mai 2015 20:21 | reply to: 2660 |
Szia! Ha komolyan érdekel,holnap megkérdezem. Esetleg küldj privátban egy telefonszámot,hogy egyszerûbb legyen kommunikálni. |
picike | 2660 | 28. Mai 2015 17:32 | reply to: 2650 |
Szia Tudnál segíteni a beszerzésben nagyon kellene csaptömítés szett nekem is?
|
KawaDani | 2659 | 20. Mai 2015 22:01 |
A piszkálni, bütykölni, ügyködni, szerelni szavak helyett lett volna. Mivel hétvégén vagyok általában apámnál ahol minden szerszám meg van ehhez a mûvelet sor elvégzéséhez, valahogy nekem és a motornak is valahogy oda kell varázsolodnom addigra örülök hogy újra fut ahogy kell és oda fog juttatni. :D
|
Kawakarika | 2658 | 20. Mai 2015 20:58 | reply to: 2657 |
Te Dani! A karbit nem piszkálni kell ám!:))))))))) Gondosan ki kell tisztítani,tûszelep zárást ,benzinszintet,membránt,tömítettséget ellenõrizni,szinkront beállítani kell,és kimehetsz vele a világból:))) Sokáig szolgáljon még a "vén lány"! |
KawaDani | 2657 | 20. Mai 2015 18:24 |
kawa550 | 2655 | 19. Mai 2015 22:18 | reply to: 2654 |
Neked szerintem a güssingi közelebb van, másrészt az unger már yamaha kereskedõ, bár attól még nem kizárt hogy kawához is tud rendelni. Mex Motos Neustift 42 7540 - Güssing Burgenland |
Kawakarika | 2654 | 19. Mai 2015 21:57 | reply to: 2653 |
A Nagyvastól én is rendeltem már.De pl.az általad is említett szívócsõ ott 7ezer/db volt... Az oberpullendorfi kawa szervizben személyesen rendeltél? Nem gond kiugrani,120km tõlünk. |
kawa550 | 2653 | 19. Mai 2015 21:30 | reply to: 2652 |
Nem, ott csak sima kopó alkatrészek vannak, vezlánc pl tuti nincs. Szelepszár szimering, lánc, lánckerék ilyesmi a nagyvason is van én onnan veszem az ilyesmit, és asszem már vezlánc is van, de az pl a gyári eredeti a yamahánál olcsóbb mint a nagyvason az utángyártott. Kawához anno elég sok mindent vettem ausztriában az oberpullendorfi kawa szervizben, pestrõl 80 rugós ajánlatot kaptam(primer lánc, tömítések stb) elõlegfizetéssel és 2 hetes szállítással, ugyan az ausztriában 2 nap alatt megjött, elõleg nélkül, 20(!!!!!) ezerért. |
Kawakarika | 2652 | 19. Mai 2015 20:37 | reply to: 2645 |
Gyula! Ausztriából az alkatrészbeszerzés lehetséges személyesen,hol?(LOUIS,HEIN GERICKE ?)vagy inkább ott is a neten kell rendelni? /Vezérmûlánc,szelepszár szimering,tömítések,meghajtólánc fogaskerekek,stb./ |
Kawakarika | 2651 | 19. Mai 2015 20:24 | reply to: 2650 |
Ja ne tévesszen meg,a csomagolásban a régi van:))))) Az új azóta is jól szuperál a helyén. |
Kawakarika | 2650 | 19. Mai 2015 20:22 | reply to: 2649 |
Akkor enyhén szólva lehúztak egy kicsit:((( Japánból rendelve,igaz 2hét alatt ért ide,de alig több mint a fele volt árban,mint a Tiéd. Kerüld õket! |
KawaDani | 2649 | 19. Mai 2015 19:44 |
Akkor ennek a 2 cégnek nincs jó alkatrész ellátottsága. A benzincsap javító készlet 9e ft volt. Akkor a hétvégén szerelés lesz :D
|
kawa550 | 2648 | 19. Mai 2015 18:57 | reply to: 2646 |
Ja és a gpz500 mióta belpiacos? 20 éven keresztül forgalmazták európa összes országában.....
|
kawa550 | 2647 | 19. Mai 2015 18:56 | reply to: 2646 |
Asszem mégiscsak jól sejtetem én a múltkor, lehet hogy szerelgettél már, de még sokat kell tanulnod.:))) "ha a karbival van baj akkor nem menne a motor de az enyém megy de 5 ezres fordulatnál mintha be huzott fékekkel mennék. " Nézd át még1x azt a membránt, a fény felé fordítva, finoman kihúzva. Ha még úgy is egészséges, akkor a membrán feletti vákuumtér csatornáit kell alaposan kifújkálni sûrített levegõvel. Ahogy itt leírod, az teljesen olyan mint amikor nem nyit a síber rendesen mert nem húzza fel eléggé. Nézd meg ezt a videót, a vége felé a középsõ zöld dolog az amit a vákuum emelget ha rendben van a membrán, ha nem emeli fel eléggé, akkor van az, hogy simán indul a motor és alacsony fordulaton meg szivatóval teljesen jó, mert ilyenkor az alapjárati rendszeren keresztül is kap elég anyagot, de nem lehet kiforgatni hiába húzol teljes gázt. https://www.youtube.com/watch?v=v79yInHZOlA |
KawaDani | 2646 | 19. Mai 2015 16:59 |
Itt Szolnokon nagyon drága arra hivatkozva hogy Japán belpiacos gép és japánból kell megrendelni.. A jó múltkorában hátsó rugóstagot rendeltem volna amikor meg kérdeztem mennyibe kerülne azt mondták '' nem akarod te azt tudni''. Egyébként ha a karbival van baj akkor nem menne a motor de az enyém megy de 5 ezres fordulatnál mintha be huzott fékekkel mennék.
|
kawa550 | 2645 | 18. Mai 2015 21:26 | reply to: 2644 |
Az attól függ. Kopó dolgot nem érdemes bontóból, kawasakinál én azt tapasztaltam(ausztriában) hogy a gyári alkatrész sem túl drága, fõleg a yamaha áraihoz képest.
|
KawaDani | 2644 | 18. Mai 2015 21:03 |
Kawakarika | 2643 | 18. Mai 2015 12:47 | reply to: 2641 |
Ahogy Gyula is irja a legvalòszinübb hiba a karburàtor kõrnyèkèn keresendõ.Bàr èn megnèznèm a szìvòcsõ èpsègèt is.Nekem is durrogott,a csövet kicserèltem,megszûnt a hiba. Jàrò motornàl körbe fùjod hideginditò spray-vel,ès ha a fordulat emelkedik,cserès a cucc. |
kawa550 | 2642 | 18. Mai 2015 12:37 | reply to: 2641 |
Dani, az írásod alapján a legjobb szándékkal mondom, az a segítség ha elviszed egy szerelõhöz, mert úgy tûnik nincs jártasságod a szerelésben. A világítási problémának sok oka lehet, biztosíték, hibás csatlakozó, kábelszakadás, vagy akár a kapcsolótömb érintkezõi is megkophattak, a helyzetjelzõ és a rendszámvilágítás(meg a hátsólámpa) egy vezetéken van, ugyan azon a kapcsolón, ha az égõt kiveszed (a rendszám világitáshoz könnyen hozzáférsz) és kipróbálod az akkuról és jó, akkor biztos hogy valahol a kapcsoló és az akku közti részen van a hiba. A másiknál a karburátor problémája a legvalószínûbb, vagy valami dugulás vagy esetleg még membránszakadás, ami miatt nem nyit ki a gáztolattyú, hiába húzod neki. Ezeknél a karburátoroknál nem a tolattyút húzod fel közvetlenül mint a szoci motoroknál, hanem csak egy pillangószelepet nyitsz, és a szívócsõben lévõ vákuum húzza fel a tolattyút, ha szakadt a membrán vagy lyukas, nincs elég vákuum hogy teljesen felemelje, bármennyire is húzod a gázt. Meg ha már úgyis meg van bontva, ne spórolj 2 új gyertyán se. De egy karburátor kiszedés és tisztítás még gyakorlott kézzel is komoly szentségelésekre ad okot, gyakorlatlanul neki se kezdj. |
KawaDani | 2641 | 18. Mai 2015 10:47 |
Üdvözletem. Tulajdonosa vagyok egy 88 as gpz 500 s paripának, az utóbbi idõben semmi gond nem volt vele de most már betegeskedik. Tulajdonképpen tanácsot kérnék mivel a motor be indul de elsõ körben a helyzetjelzõ világítás a rendszám világítás nem világít de a fék lámpa meg a többi jó a biztosítékok mind ki vannak cserélve de semmi. Aztán volt olyan is hogy néha elõzésnél nem gyorsult be ált egy fordulatra es onnan nem ment fentebb most már 5ezres fordulatnál nem megy fentebb max 90 el tud menni és erõlködik, üres járatban túráztatva a gázt vissza engedem ilyen csattogosan durrog... Fogalmam sincs mi baja lehet. Kérem segítsetek
|
kawa550 | 2640 | 18. Mai 2015 09:35 | reply to: 2639 |
Azé nyomorba ne döntsön az a 12 eur, amibe kerül egy pár az ebay.de-n......:))))))))))
|
Kawakarika | 2639 | 18. Mai 2015 09:16 | reply to: 2638 |
Akkor maradt a zsebedben egy kis zsè:))) Èn cserèltem màr,nem kis összeg.:(( |
Kawakarika | 2637 | 15. Mai 2015 04:49 | reply to: 2636 |
Rosszul làtom a jobb oldali szivòcsövet? Csak remèlni merem hogy nem az aminek làtszik... |
Barbarous | 2636 | 14. Mai 2015 22:35 |
Kawakarika | 2634 | 12. Mai 2015 21:27 | reply to: 2632 |
Sok sikert! Mit szervizeltetsz amúgy?Csak a szokásos? |
Zseni | 2633 | 12. Mai 2015 13:30 | reply to: 2629 |
Örülök, hogy sikerült egy hosszabb út :) Most úgy cirka 900 km-nél tartok, de a következõ egy hónapban már tervben kb ugyan ennyi, ha így folytatom idén is meg lesz a 10 ezer :) |
Barbarous | 2632 | 12. Mai 2015 12:58 |
Köszönöm a választ!:D minél hamarabb akarok énis venni épp most van szervízen:D úgyhogy nagyon baba lessz:D |
Kawakarika | 2631 | 11. Mai 2015 20:24 | reply to: 2630 |
Szia! Eredetileg radiált akartam venni én is,de miután az R17szakértõjével telefonon beszéltem,mégis a Michelin Pilot Street diagonál mellett döntöttem. A tapadást illetõen kedvezõ tulajdonságú,a tartósságról még nem tudok beszámolni,hiszen még csak a szombati osztrák út van benne. Szerintem nagyon nem nyúlsz mellé.Árban csekély a különbség. |
Barbarous | 2630 | 10. Mai 2015 21:46 |
Kawakarika érkedlõdni szeretnék hogy te a Michelin Pilot street Radialt vetted a kawára? és hogy mennnyire vagy vele elégedett mert nagyon szemezek vele egy ideje.
|
Kawakarika | 2629 | 10. Mai 2015 14:57 |
Megvolt az idei elsõ kiruccanásunk a szomszédokhoz. A Michelin jól bírja a szerpentineket,szerencsére esõben nem volt mód kihasználni. Fokozatkijelzõ,akárki akármit mond jó dolog:)) |
Kawakarika | 2628 | 28. April 2015 12:16 | reply to: 2627 |
Köszi "alakulok"! Màr a fülèszeten kötöttem ki.:((( Àllitòlag a nàthàtòl van hallàsproblèmàm. Sajna hètvègère nem tùl jò idõt jòsolnak vszinû Neked is marad a kocsi. Majd csak jön àm a jò idõ is,csak nehèz kivàrni. |
Zseni | 2627 | 27. April 2015 19:38 | reply to: 2625 |
Jobbulást! Végül csak sikerült egy jó kis motoros találkozóra eljutni és Gyöngyösre is a hétvégén. Most is tervben van, hogy megyünk, csak még kérdéses hogy kocsi lesz e a vége... |
ZRXRUDI | 2626 | 24. April 2015 20:56 |
Rájöttem: a fõtengely végén lévõ "excenter" el volt forgatva 180 fokkal, ezért volt az alaplap teljesen az egyik véghelyzetben, a megszakító hézagok minimálisra állítva.Így is mûködött a gép: egy kawa akkor megy, ha szarul rakják össze!
|
Kawakarika | 2625 | 23. April 2015 21:53 | reply to: 2624 |
Nagyon ki akart szabadulni a karámból az enyém is,de sajna elkapott valami nyavalya,pocsékul érzem magam.Nem akarom tetézni a bajt:((( |
Zseni | 2624 | 23. April 2015 20:46 | reply to: 2623 |
Még jobban is :) Ma nem is bírtam ki, motorral mentem dolgozni :) Szép kis kör ez a 600 km, mi egyelõre csak motorozgatunk . |
Kawakarika | 2623 | 22. April 2015 23:14 | reply to: 2619 |
Megy ahogy kell? Nem is az üres kijelzéssel van a gond,hanem a "7. seb.fokozat kereséssel".:))))))) Egyébként Angliából kaptam ajándékba. Nekünk 2hét múlva lesz egy 550-600km-es egy napos szezonnyitónk,a nyugati szomszédba. |
ZRXRUDI | 2622 | 22. April 2015 18:40 |
Valóban, KZ 650. Idõközben letöltöttem ezt a gépkönyvet. Az angollal még valahogy elboldogulok, de a képek nagyon gyengék, használhatatlanok. Különben az az érdekes, hogy a jeleket és a hozzátartozó megszakítót mérve úgy néz ki, mintha fordítva mûködne. Tehát ha a 2-3 hengerhez tartozó F jelet állítom be, akkor az 1-4 henger megszakítója "vált", éppen zár vagy nyit. De a motor mûködik, én vagyok a béna!
|
kawa550 | 2620 | 22. April 2015 17:36 | reply to: 2618 |
Itt nézd meg hogy a kz vagy zl sorozat valamelyik tagja nem jó-e neked: http://www.manualedereparatie.info/categorii/kawasaki.html |
Zseni | 2619 | 22. April 2015 11:01 | reply to: 2615 |
Hasznos dolog néha ez a fokozat kijelzõ, bár én nem nagyon nézném, elég az üres kijelzése :) Megjárattam egyébként a masinát (250 km-t sikerült), most hétvégén meg lesz 400 km pluszban :) |
ZRXRUDI | 2618 | 22. April 2015 07:53 |
Üdv! Van itt valakinek megszakítós kawája( z650,z900)? Gyújtás kéne állítanom a Z 650-en, de a netrõl nagyon rossz minõségû képeket tudtam csak leszedni. Minden segítséget megköszönök! |
Kawakarika | 2617 | 19. April 2015 20:57 | reply to: 2616 |
Köszi,bár én legközelebb júl.15.én szándékozom arrafelé menni,ráérek még izgulni:))) Az enyém osztrákból behozott gép,de nem találok rajt olyan matricát,amit Csabi is említett. Zsuzsién van? A kipufogón sincs "E" jelölés,akkor mûszakin gond lesz?Amúgy nem ordítós a hangja,de ezek szerint nem gyári.Naná hogy nem hiszen 21éves a kicsike:))) Te nagyon hasítottál biztos azért vadászták le a "hótehénkét":))) |
kawa550 | 2616 | 19. April 2015 19:57 |
Kis érdekesség: Ma levadásztak az osztrák zsaruk egy zajmérõvel meg füstgázelemzõvel, szóval nem csak városi legenda, tényleg vadásznak a túl hangos kipuffokra. Monnyuk baxhatják, enyém gyári, meg végül a mérés is elmaradt mert a magyar motorokon nincs plakett a zajkibocsátásról. De azért jobb nem piszkálni a bajszukat ha arrafelé túrázol...
|
Kawakarika | 2615 | 18. April 2015 19:44 |
Megjött a fokozatkijelzõm. A bekötés/elhelyezés nem olyan egyszerû,de megoldom. |
Zseni | 2612 | 14. April 2015 14:32 | reply to: 2611 |
Igen, fényezve lett :) Mi sem tudtuk a színkódot, ezért Honda ezüst lett. |
benarivo | 2611 | 14. April 2015 11:00 |
�Zseni, jol ertettem h fenyeztek a tiedet ? esetleg az ezust szinkodja megvan? en most javitattam a fejidomom es most csak foltosnak hivom ;) |
kawa550 | 2609 | 6. April 2015 10:42 | reply to: 2608 |
Ha a cdi-re gondolsz, akkor azt legközelebb mikor motor közelben leszel, ki kell szedned és megnézni magadnak melyik van benn, mert 2 féle van, az egyiknek 1 csatlakozója van a másiknak 2. http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xgpz+500s+cdi.TRS0&_nkw=gpz+500s+cdi&_sacat=0 |
T.GY. | 2608 | 6. April 2015 07:54 | reply to: 2607 |
Nem Vagyok vas közelébe a képrõl nem tudom beazonosítani. nekem az az elektronika kellene amibe a motorvezérlõ chip van, ez kapja a jelet a motorfordulatról és szabályozza az elõgyujtást A segítséget elõre is köszönöm
|
kawa550 | 2607 | 5. April 2015 12:44 | reply to: 2606 |
Ha az akku feletti fekete dobozra gondolsz, amiben a biztosítékok is vannak, az a miénken 26021-1070 http://www.ebay.com/itm/KAWASAKI-GPZ500S-A-88-93-FUSE-JUNCTION-BOX-26021-1070-/171062275325 |
T.GY. | 2606 | 5. April 2015 07:41 |
Segítséget szeretnék kérni!! meg tudná adni valaki a 48KW-os GPZ motorelektronika tipusszámát amivel tudnék rendelni a segítséget elõre is köszönöm |
Zseni | 2604 | 30. März 2015 08:44 | reply to: 2600 |
Blokkhoz nem nyúltunk nagyon, ezt a szezont még így járatom, télen meg lesz nézve az is. A felnik a donorról vannak, de majd megkérdezem mivel van tisztítva (egyébként ilyen kékes szürkés a festése). A fénnyel egy icipici szépséghiba van csak, nem volt sablon a fényezõnek (külföldön él, csak hazaugrott és akkor csinálta meg) de nem zavar :) |
kawa550 | 2602 | 29. März 2015 10:00 |
Miénken bukógomba van, házi készítésû, az idom alatt a vázhoz meg a blokktartó csavarokhoz rögzítve, sportmotorhoz mégis csak ez illik jobban, nem a bukókeret, az olyan endúrós. |
morgen | 2601 | 29. März 2015 07:51 |
Üdv Mindenkinek! A napokban került a tulajdonomba egy '97-es 500S. A2-es kategóriájú tanulómotor lesz belõle. Létezik erre a típusra valamilyen bukócsõ vagy bukógomba? Ha igen, esetleg Valakinek felesleges és eladó? Üdv: Zoli |
Kawakarika | 2600 | 28. März 2015 21:01 | reply to: 2599 |
Szerintem ezek "alapból" táltosak:))) De tényleg pillanatok alatt gyorsul.Jó nem megy 200at,de nem is kell. Tényleg fura hogy hátrébb van a lábtartó,nagyon kényelmetlen? A fényezése viszont nagyon jó lett,nem hiszem hogy csak a képen látszik annak. Felniket mivel tisztítottad? A vezérmû feszítõpatron néztétek,mennyit bír még? |
Zseni | 2599 | 28. März 2015 13:09 | reply to: 2598 |
Kawakarika | 2598 | 26. März 2015 16:28 | reply to: 2597 |
�Akkor bizony már hûvös van. Mentem helyetted is:)))) |
Zseni | 2597 | 26. März 2015 12:48 | reply to: 2596 |
Sajnos ma nincs rá lehetõségem... Este 8ra érnék ki érte és még tesztkört is kell mennem vele.
|
Kawakarika | 2596 | 26. März 2015 11:56 | reply to: 2595 |
Ma kell hihasznàlni a jò idõt! Hnap lehûlès jön:((( |
Zseni | 2595 | 26. März 2015 10:19 | reply to: 2594 |
Nekem is friss gumi került rá, de még nem mentem vele :( Talán holnap elkap a láz és hazaviszem :) |
Kawakarika | 2594 | 25. März 2015 21:30 |
Kawakarika | 2593 | 24. März 2015 08:43 | reply to: 2592 |
Zseni | 2592 | 24. März 2015 06:12 |
A Kawa standnál mi nem tudtunk fényképezni, sõt, a pulthoz nem jutottunk el, annyian voltak. Az épített motoroknál szintén. Örülök, hogy neked sikerült :) |
Kawakarika | 2591 | 22. März 2015 21:10 |
Akinek volt P-20asa,annak valószínû megdobban a szíve. No és az egyedi építésû 4hengeres sem semmi. De volt még sok más is. |
Kawakarika | 2589 | 21. März 2015 21:12 | reply to: 2588 |
A Fogarasit nèztem ki èn is. Este màr nagyon virgonc volt a sràc,remèlem összejön a dolog:))) |
Zseni | 2588 | 21. März 2015 18:59 | reply to: 2587 |
Gyereknek mindenképp jó program, már ha nem beteg. Mi a Fogarasin raktuk le az autót, onnan egy kellemes sétával elérhetõ. Fõleg ha ilyen jó idõ lesz holnap is :-) |
Kawakarika | 2587 | 21. März 2015 18:05 | reply to: 2586 |
Köszi a"helyzetjelentèst"! Rokonlàtogatàson vagyunk itt Pest mellett.A kissràc belàzasodott,nem tudom holnapra milyen àllapitban lesz,pedig nagyon kèszül rà. Gondolom nagy a" tömegnyomor".Màr az M7en is folyamatos kocsisor volt,kerülve a vàrost az M0-st vàlasztottam.Fura mòd egèsz tempòsan lehetett haladni. |
Zseni | 2586 | 21. März 2015 17:41 | reply to: 2585 |
Nem nagyon fényképeztem, tele volt minden. Majdnem bevásároltam én is, de nincsenek olyan akciók amik az eddigi években. Megint van vezetéstechnikai mini tréning (kb 2 perc egy kör), van stuntrider show, épített motorok. Ha ezek így érdekelnek, akkor érdemes kinézni, mi is lófráltunk 4 órát, úgy hogy az autós részén nem is voltunk igazán. |
Kawakarika | 2585 | 21. März 2015 14:00 | reply to: 2583 |
Kèpes beszàmolò lesz? Êrdemes kimenni? |
Kawakarika | 2584 | 21. März 2015 09:26 | reply to: 2583 |
Mi holnap megyünk. Parkolàst majd megoldom valahogy |
Zseni | 2583 | 21. März 2015 08:45 | reply to: 2580 |
Mi megyünk :) Nemsokára indulunk is, de a parkolás horror... Inkább sétálunk negyed órát.
|
Kawakarika | 2582 | 21. März 2015 06:55 | reply to: 2581 |
Hàt tudod jobban hiszek a szememnek,mint az M1nek. Jelen pillanatban 3fokot mutat a kinti hòmèrò. Cseszhetem ha napközben 15 is lesz,nem dèlben akarok indulni. |
tudike | 2581 | 20. März 2015 23:06 | reply to: 2580 |
Látszik hogy nem az m1 idõjárás jelentésén hupálódsz...:D
|
Kawakarika | 2580 | 20. März 2015 22:38 | reply to: 2579 |
Motorozás 10fokban nekem még nem az igazi.Inkább ide,de ide is kocsival: http://motorshow.hu/ |
Barbarous | 2579 | 20. März 2015 22:27 |
nem jön esteleg valaki? http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5375&session_id=/N3lrCPd4nI20190
|
Zseni | 2578 | 12. März 2015 12:29 | reply to: 2577 |
Inkább megoldom úgy, hogy olyan motort nézek amirõl leér a lábam :) Nem úgy, mint régen a KLR-rel (érdekesen néztem ki a pirosnál, annyi szent). |
Zseni | 2576 | 11. März 2015 08:45 | reply to: 2575 |
Jó, nem felemelni szeretném, csak a pirosnál ne dõljek már el :) Mondjuk szép lenne ha fejem fölé emelném :D |
Zseni | 2574 | 11. März 2015 08:36 | reply to: 2573 |
Hát az szép lenne, mert akkor vihetném az övét, az meg egy laza 270 kiló. Nem biztos, hogy elbírnám :)
|
Kawakarika | 2573 | 10. März 2015 22:05 | reply to: 2572 |
Aztàn majd annyira megtetszik neki hogy vissza sem kapod:))))
|