GeriTZ | 2470 | 27. Dezember 2014 19:00 |
Köszi a tanácsokat, itt egy link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_gpz_500_s-8041710 |
Kawakarika | 2469 | 27. Dezember 2014 18:26 | reply to: 2468 |
Szia GPZ-jelõlt! Alapelv:állapotot veszünk,nem km-óra adatot,mert azt oda tekerik ahova akarod! Amit én néznék:Gumik állapota,lánc,lánckerekek,fékbetét,tárcsák.Meg úgy általában a külsõ is sokat elárul az eladóról.Motor hang,hogy reagál a gázra,stb. Nehéz így mindent leírni,látni kell.Van már kiszemelt "áldozat"?Esetleg kép? Érdemes "hozzáértõt"vinni magaddal,több szem többet lát alapon.Tegyél vele egy rövid próbát.Ha a tulaj elzárkózik,hagyd ott! Nem tudok különösebb típushibát,de biztos vannak egyedi esetek,kivételek.Alapvetõen egy elnyûhetetlen gép.Én épp 3éve vettem az enyémet,nincs vele különösebb gond.Megjártam vele a Dolomitokat,az idén a Grossglocknert,minden gond nélkül.De majd Kawa550 kolléga biztos tud még hasznos tanácsot adni,náluk is van a családban ilyen gépállat:))) Sikeres vásárlást! |
GeriTZ | 2468 | 27. Dezember 2014 18:12 |
Üdvözletem Gpz tulajok! Motor vásárlás elõtt állok. Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy mit érdemes megnézni egy 2001 Gpz 500s-en. 44ezer km van a motorban. Olvastam olyat hogy melegen állítsam le és indítsam újból,ha nem indul egy fordulatra akkor hagyjam is ott. Hátha mondtok valami hasznosat nekem :) Elõre is köszönöm és mielõbbi tavaszt mindenkinek! Üdv. Geri |
kawaegér | 2467 | 24. Dezember 2014 09:24 | reply to: 2466 |
Köszönöm szépen! Viszont kívánok neked és másoknak is békés boldog karácsonyt!
|
Zseni | 2465 | 23. Dezember 2014 21:26 |
Az új vassal kívánok mindenkinek boldog karácsonyt:-) igaz, hogy nem kawa, de a színe az!
|
Kawakarika | 2464 | 17. Dezember 2014 19:29 |
�Kicseréltem a kormánycsapágyat kúpgörgõsre. Meg egy teleszkóp olajcsere sem ártott. |
Zseni | 2463 | 17. Dezember 2014 12:21 | reply to: 2459 |
A tapadással sincs semmi gondom, talán egyszer csúsztam meg egy párás reggelen a felfestésen :). Erre gondoltam amikor mondtam, hogy bevált. Nézegettem mindenféle leírást, meg hozzászólást, és szívesen fogadok tanácsokat. |
kawa550 | 2462 | 16. Dezember 2014 21:38 | reply to: 2461 |
Gazdinénije azt mondta, adjuk el, télen úgy se használja, aztán jövõre veszünk helyette valami kisebbet, õ pl egy 600-as fazert szeretne. Mert az kisebb. Nõi logika.....:)))))))))))))))
|
Kawakarika | 2461 | 16. Dezember 2014 20:23 | reply to: 2459 |
Még sem kerül eladó sorba a Kiskawász? Ami jó,azt meg kell tartani,nem szabad eladni:)) Elpotyázni nem szabad. |
Kawakarika | 2460 | 16. Dezember 2014 20:19 | reply to: 2458 |
�130as ,vagy 140es kerül rá?Bár 140esben talán nincs is Arrowmax. Én 140es Michelint vettem kíváncsi vagyok mit bír majd. |
kawa550 | 2459 | 16. Dezember 2014 18:11 | reply to: 2458 |
Valóban jó kemény gumi, nekem is az volt a tádén mikor vettem. Az elsõ dolgom volt lecserélni, pedig még bõven volt rajt minta. Az én értékrendem szerint motoron elõször legyen kiváló a tapadás, aztán gondolkodhatunk a tartósságon. Hasonló áron talán a BT45 jobb választás lenne, mi is azt vettünk kiskawászra. |
Zseni | 2458 | 16. Dezember 2014 07:19 | reply to: 2457 |
Dunlop Arrowmax-ot szeretnék rá, nekem bevált. 30 ezer km után alig kopott a minta, csak repedezik.
|
Zseni | 2456 | 15. Dezember 2014 11:21 | reply to: 2455 |
Nálam lassan be is fejezõdik :) A fényezés és a 2 gumi van még hátra nagyjából, meg néhány apróság. |
Kawakarika | 2455 | 14. Dezember 2014 18:49 | reply to: 2454 |
Akkor kezdõdhet Nálad is a szerelés? Nálam is:megjött a kormány csapágy is.:)) |
Zseni | 2454 | 9. Dezember 2014 11:53 | reply to: 2453 |
Idén volt vizsgán, így még durván van másfél évem. Publikus is lehet akár :) Egy EX-400-at sikerült szerezni, ugyanaz mindene (kivéve a hengert, ugye), így elég sok mindent fel tudunk használni belõle (felnik, kábelköteg, idomok). Új fényezést is kap, szezon elejére bõven meg lesz :) |
Kawakarika | 2453 | 8. Dezember 2014 19:14 | reply to: 2452 |
Ja ez teljesen más,azt hittem kifejezetten csak dobra vadásztál.Bár említetted hogy krómoztatni akartad a régit(gyárit). Mikor lesz mûszakis? A"donorról"mit lehet tudni,vagy nem publikus? Én a héten várom a kormány,és a kerékcsapágyakat,gumik már megjöttek. Megnézem majd a vezérmûláncot.(hol áll a feszítõpatron)Gyertya,légszûrõcsere,karbi szinkron,no meg egy teleszkóp olajcsere,fékolajcsere,aztán jöhet a szezon:)) |
Zseni | 2452 | 7. Dezember 2014 18:27 | reply to: 2451 |
Köszi! Tulajdonképpen ha úgy nézem, plusz pénzembe nem került, vettem egy donort és azon van rajta. A gyári dobokat is megtartom, ki tudja alapon, illetve én nem hallottam még milyen hangos, lehet mûszakin se engednék át. Azért kíváncsi vagyok :) |
Kawakarika | 2451 | 7. Dezember 2014 14:28 | reply to: 2450 |
�Szia! Én nem ismerem,és bevallom nem vagyok híve a tuningolt doboknak,bár annak idején a Skoda 100asom dobját alul megfúrtam hogy "dögösebb" legyen:) Ma már nem tenném. Amikor 22motorral túráztunk,elõttem egy kolléga,tuningolt dobbal "hasított"...no azt nem akarom még egyszer!Azóta magam túrázgatok:)) Idézet egy másik fórumból: "Nekem egy üzlet olyan felmatricázott dobot akart eladni 70 ezerért, (amirõl váltig állították, hogy eredeti akra, csak nincs meg a doboza, és azért olcsóbb), amirõl késõbb kiderült, hogy Jánoshalmán árulják õket Dragon néven. Sajnos nagyon meg kell néznünk, hogy mit veszünk, és hol." http://www.dragonada.com/index.hu.html |
Zseni | 2450 | 5. Dezember 2014 09:20 |
Sziasztok! Dragon dobról valaki hallott már? Tavasszal felkerül a kiskawászra, a hangja jó, de semmit nem találok róla.
|
kawaegér | 2449 | 30. November 2014 03:06 | reply to: 2434 |
Igen! Jó a következtetés! Osztrákból származik a paripám.
|
Kawakarika | 2448 | 26. November 2014 21:05 | reply to: 2447 |
�Csak nálunk nem!:((( Menj egy kicsit nyugatabbra!A sisakod is rajt hagyhatod,a kutya sem bántja. Vagy el ne kiabáljam? |
Kovácsmisi | 2447 | 26. November 2014 13:02 |
Nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólást és a tanácsokat. A vászon táskán érdemes elgondolkodni, de a zárhatósága problémás, nem lehet ott hagyni.
|
Kawakarika | 2446 | 25. November 2014 21:11 | reply to: 2444 |
Most nézem:Nem a 2.-es,hanem a 3.számu van nekem.
|
kawa550 | 2445 | 25. November 2014 18:14 | reply to: 2442 |
Kawakarika | 2444 | 25. November 2014 15:59 | reply to: 2438 |
Kawakarika | 2443 | 25. November 2014 15:43 | reply to: 2435 |
Helló! Gratula a géphez,szép! A tükörszár-hosszabbítást Gyulánknak köszönhetõen,én megszerkesztettem,így már nem zavar a "könyökem":))) |
ZRXRUDI | 2442 | 25. November 2014 13:48 |
A nejem Korzikáig és vissza ült rajta, nem említette, hogy kényelmetlen.
|
kawa550 | 2441 | 25. November 2014 12:42 | reply to: 2439 |
Aki dobozokban gondolkodik, és õ abban hisz azt kérdezte, az már eldöntötte hogy szépség vagy praktikum. Nem mellesleg, aki ült már hátul 500km-t egy táska vastag, általában tépõzáras gurtnijával a segge alatt, az tuti nem szereti a táskákat.
|
kawa550 | 2440 | 25. November 2014 12:38 | reply to: 2436 |
ZRXRUDI | 2439 | 25. November 2014 12:36 |
Õ kérdezte, hogy mit javasolnánk.Én ezt. Egyébként nézz meg egy viszonylag kis motort hátulról, oldaldobozokkal felszerelve.
|
kawa550 | 2438 | 25. November 2014 12:32 |
Szerintem egy demokráciában bízzuk a tulajra hogy milyen széles motorral akar közlekedni, én is elfértem még mindenhol ahol el akartam menni ezekkel a dobozokkal. Aztán megnézném én azt a cipzáros táskát amelyik esõkabát nélkül nem ázik el esõben, az olcsó kínai dobozaim viszont még sose áztak be. És a kínaitól nem kell megijedni ez esetben (sem), mert már én is használtan vettem egy barátomtól 5 éve, azóta is hibátlan, megjárt velem 5 országot meg még 3-at Jocóval. A sportmotoron most is kapni, az 1-es típus az. http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1410264 a hozzáadott lemezbõl tákolt "platni" viszont semmire sem jó,érdemesebb inkább házilag szerkeszteni laposvasból meg kapupántcsavarból tartót, az se kerül töbe 1-2.000-nél. |
ZRXRUDI | 2437 | 25. November 2014 12:10 |
Kemény dobozokat én nem javasolnék: a tartókkal együtt olyan széles lesz a motor mint egy busz. Vannak nagyon jó, vízálló textiltáskák, melyeket az ülésen kell "átvetni", azt' kész. Nekem Bagster van, több, mint tíz éve használom õket.
|
Kovácsmisi | 2436 | 25. November 2014 12:01 |
Ja! Mégegy! Vettem rá gyári tükröket, mert valami suzuki tükrök voltak rajta., de ebbe sem látunk igazán jól. Milyen megoldás van . . .? |
Kovácsmisi | 2435 | 25. November 2014 11:59 |
Kawakarika | 2434 | 30. Oktober 2014 08:48 | reply to: 2433 |
Remèlem Gàbor,igy lesz! Ha ez is kibìr annyit mint a Bridgestone,akkor meg leszek elègedve:)) A villaszàradon levõ matricàbòl ès a szimpla fèktàrcsàbòl jòl következtetek hogy a Tièd is osztràkbòl behozott moci? |
kawaegér | 2433 | 30. Oktober 2014 08:05 | reply to: 2432 |
Remélem baleset mentesen pörgeted le róluk a mintát!
|
Zseni | 2431 | 9. Oktober 2014 13:24 | reply to: 2430 |
Amikor vettem a motort, kaptam hozzá ajándékba egy másik karbit. Na ez fel lett újítva, kitakarítva stb, be is szereltük, de valahol el van repedve, ömlik belõle a benzin. Így majd télen az lesz felújítva ami eddig volt benne. Jó lenne menni, de nincs mivel. Most inkább gyûjtögetek, ha minden jól megy szerzek donor motort :) |
Kawakarika | 2430 | 8. Oktober 2014 21:11 | reply to: 2429 |
3ezer km nagyrészt Pesten belül,nem rossz teljesítmény... Karbival mi a gond?Egy hengerezik?Vagy el sem indul? Ja és már a jövõ szezonra készülsz?Én ma is gurultam,nagyon kellemes idõ volt. |
Zseni | 2429 | 7. Oktober 2014 11:45 |
Jajj, bocsánat, ez teljesen kiment a fejembõl :) Igazából elég rossz évet zártam, úgy 3000 km-t sikerült belepörgetni az órámba, és azt is nagyjából pesten belül. Egyszer-kétszer Velencei tó is volt. Sajnos a tank beázásom kicsit keresztbe tett a dolognak, mert nem tudtuk megfejteni, hol és miként kerül bele ennyi víz. Szerencsére sikerült megoldani, de most karbi problémám van (csak hogy ne legyen egyszerû az élet :D ). Télen darabokra lesz szedve a kicsike és a szezont feltehetõleg márciusban megkezdjük :) |
Kawakarika | 2428 | 6. Oktober 2014 21:22 | reply to: 2427 |
�Hát Neked a Grossglockner az semmi??:))))))) Esetleg ez? Igaz itt nem GPZ-vel voltunk. És Te merre csavarogtál? |
Zseni | 2427 | 6. Oktober 2014 15:10 |
Sziasztok! Kicsit eltûntem, de ahogy látom, sok mindenrõl nem maradtam le... |
Kawakarika | 2425 | 22. August 2014 21:16 | reply to: 2424 |
A múlt héten én is leszedtem az alsó idomot,de csak azért hogy könnyebben le tudjam cserélni a fagyállót:))) Én döntögetni olyan nagyon nem szoktam,legalábbis lábtartóig nem,pedig az osztrák túrán lehetett volna... |
Barbarous | 2424 | 22. August 2014 20:55 |
lábtartó megfogja... az alsó idomot leszedtem mert mondták hogy esélyes hogy leér és leszedni olcsóbb mint festetni:D de nagyon jó:D
|
Kawakarika | 2421 | 12. August 2014 15:48 | reply to: 2420 |
Gratula! Esztètikailag teljesen rendben!:)) |
Kawakarika | 2418 | 8. August 2014 16:06 | reply to: 2417 |
Szia! Grat a gèphez!Valami bõvebbet lehet tudni róla?Esetleg kèpet tehetnèl fel. Kormànykèrdèsre nem tudok mit mondani,mert nekem semmi bajom vele,szerintem ugy jo ahogy van. |
benarivo | 2417 | 8. August 2014 14:27 |
Sziasztok, Friss tulaja lettem egy gpz500nak, es egyben kezdo motoros is vagyok, lattam itt egy kepet amin magasitott volt a ket kormanyrud, van erre vmi bevett megoldas v egyedi megoldas kell, ha szeretnem kicsit magasabbra esetleg szelesebbre is venni a kormanyt ?
|
KissZoli | 2416 | 30. Juli 2014 21:27 |
Sziasztok! GPZ 500-as Kawámhoz keresek 6 lábas feszültségszabályozót. Ha valakinek van ötlete, írja meg! Köszi. |
Kawakarika | 2415 | 20. Juli 2014 08:16 | reply to: 2414 |
Mondtam a Pàromnak hogy menjünk a Kawàval.:))) Azt mondja:"persze,majd megkeveredsz a bal oldali közlekedèsben":))))) |
Kawakarika | 2413 | 19. Juli 2014 19:46 | reply to: 2412 |
Ha Te beragadtàl akkor ott tènyleg fennforgàs lehetett:)))
|
kawa550 | 2412 | 19. Juli 2014 19:23 | reply to: 2411 |
Cseresznyéd volt,én ma a traktorok miatt jöttem mocival és még így is beragadtam 2x.
|
Kawakarika | 2411 | 19. Juli 2014 18:58 | reply to: 2410 |
kawa550 | 2410 | 19. Juli 2014 09:55 | reply to: 2409 |
Biztos má' megint elkéstem, de a 69 es helyett jobban jártok ha Eibiswald után átmentek szlovéniába az 1-esre. Szebb, jobb, kevesebb forgalom nem kell 5km-es falukon 50-el végiggurulni. Másrészt aratás van faxig lesz a 69 traktorokkal meg kombájnokkal. |
Kawakarika | 2409 | 19. Juli 2014 08:40 | reply to: 2407 |
Sajnos a Krimml nem fert bele pedig terveztuk.Helyette volt Staller Sattel de az is nagyon szuper. Most indulunk haza.GPS szerint 550km a hires 69es ut kozbeiktatasaval. |
Kawakarika | 2408 | 19. Juli 2014 08:37 | reply to: 2406 |
Nekunk szeptemberben lesz az elso repulogepes utunk...Londonba.Akkor kezdhetunk felni???:)))
|
pandamaci | 2407 | 19. Juli 2014 07:29 | reply to: 2405 |
Jók a fotók! Ha a Kals szerpentin az, ami a Lucknerhaus felé megy, akkor szeptemberben megnézem. Pont ilyeneket keresek. Meg a Felbertauern tunnelen át Krimml vízesésrõl lenne e infód? Köszi |
tudike | 2406 | 18. Juli 2014 22:56 | reply to: 2405 |
Ismerem ezt az érzést...Így voltam a repülõgépen, amikor néhány éve, életemben elõször fellszálltam. Elfoglaltam a helyemet, azonnal belekapaszkodtam a karfába még indulás elõtt, és amikor szólt a stewardess úgy pár óra múlva hogy már megérkeztünk, lehetne kiszállni, elengedtem. Nem kis idõbe telt, míg a majrévas és a markom közötti kapcsolat megszûnt. :))). Azóta sem forszírozom a repülést...
|
Kawakarika | 2405 | 18. Juli 2014 20:46 | reply to: 2404 |
Köszi! Voltunk ma a Kals-Grossglockner szerpentinen. Hàt nem vagyok egy majrès ficko,de ott nem mertem fèlrenèzni egy pillanatra sem.Eszmèletlen emelkedõ eszmèletlen hajtûkanyarokkal,jobbrol eszmèletlen mèly szakadèk ès nèhol nincs mèg szalagkorlàt sem,ès nagy volt a szembeforgalom... |
nagyárpi | 2404 | 18. Juli 2014 20:33 | reply to: 2398 |
Látom a hófalas fotót nem hagytad ki,meg a macskaköves utat sem. További sikeres túrázást!
|
Kawakarika | 2403 | 18. Juli 2014 18:19 |
Âtugrottunk Olaszba.Aki nem volt mèg a Staller Sttattelen,ès van lehetõsège,ne hagyja ki!Eszmèletlen jo!
|
Kawakarika | 2402 | 17. Juli 2014 22:16 | reply to: 2401 |
A Franz Josefnèl kezdett szitàlni az esõ de 5perc mulva kisütött a nap.Viszont mikor visszaèrtünk a szàllàsra leszakadt az èg...
|
kawa550 | 2401 | 17. Juli 2014 21:36 | reply to: 2398 |
Szerencsétek volt, mert tegnap délután olyan trágya idõ volt ott hogy 200m-t se lehetett látni. Tömeg se nagyon volt ahogy nézem.
|
Kawakarika | 2399 | 17. Juli 2014 18:51 |
Nem hagytuk ki az Edelweiss macskaköves kekeny utat sem.Làtni kell!
|
Kawakarika | 2398 | 17. Juli 2014 18:44 | reply to: 2397 |
Köszi szèpen,de ugy döntöttünk a Nokira nem megyünk mert tavaly voltunk.A Glockneren viszont nagyon jo idõt fogtunk ki. |
kawa550 | 2397 | 17. Juli 2014 09:35 | reply to: 2396 |
Lehet hogy már késõn, de ha a nockalmra meg a glocknerra is mész, akkor már olcsóbb a kombijegy mint a 2 külön belépõ.
|
Kawakarika | 2396 | 17. Juli 2014 09:06 | reply to: 2395 |
GPS vilàgban eltèvedni? De igazad volt:kàr ezèrt tùravezetõ.Ott àllok meg ahol akarok nem pedig a csoporttal rongyolok mint àllat ès nem làtok màst mint az elõttem/mögöttem haladòt.Itt Matreiben ezerrel sut a nap mindjàrt indulunk Heiligenblutba illetve a Grocknerre de lehet hogy a Nokira is |
kawa550 | 2395 | 17. Juli 2014 01:03 | reply to: 2393 |
Épp mondani akartam hogy eltévedtél,mert ez nem a glockner. :-D
|
Kawakarika | 2393 | 16. Juli 2014 23:38 |
Azért az ide utat tegnap nem usztuk meg szàrazon,ma viszont Dachsteinben 28fok volt.Persze a"lèpcsõ a semmibe"kilátonal màr nem bàntuk hogy nem vettük ki a bèlèt a mocisruhàbol.Holnapra tervezzuk a Grossglocknert.. |
Kawakarika | 2386 | 14. Juli 2014 21:33 | reply to: 2385 |
Fel vagyunk kèszülve ,esõruhàk a bal oldalon vannak.Persze csak riasztàskèppen.:-)
|
kawa550 | 2385 | 14. Juli 2014 21:18 | reply to: 2384 |
Szerintem szükség lesz arra a nejlonra a táskákon.... http://www.grossglockner.at/de/service/webcams2/ http://www.wetter.at/wetter/oesterreich/salzburg/prognose/morgen |
Barbarous | 2383 | 27. Juni 2014 22:41 |
Esteleg ha van ismerõsötök aki mostkezdi a motorozást vagy az A2 es jogsit nyugodt szívvel ajánlom egyik haverom kis Kawa zzr 250 esét nagyon megbízható motor kezdésnek nagyon jó keveset eszik de nagyonjólmegy http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zzr_250-8045094 |
Kawakarika | 2380 | 22. Juni 2014 19:44 | reply to: 2379 |
Talán emlékszel hogy nekem az elején a gyertyapipákkal volt gondom.2garnitúra gyertyámat is"hazavágott"mire rájöttem mi a baj.Az elektronika nekem sem a szívem csücske.
|
Zseni | 2379 | 22. Juni 2014 19:29 | reply to: 2378 |
Az a baj, hogy az elektronikához tök hülye vagyok. Így csak találgatni tudok, de tervezem az újra kábelezését (tulajdonképpen már meg van beszélve).
|
Kawakarika | 2378 | 22. Juni 2014 19:12 | reply to: 2377 |
Nem lesz egyszerû, megtalálni az okát,de nem lehetetlen.Az elektromossággal volt már problémád,át kéne nézni minden csatlakozót,mert lehet hogy valami pitiáner dolog szívat.Ilyenkor lenne jó"csere alkatrész".Mondjuk 2trafó próbaképp...
|
Zseni | 2377 | 22. Juni 2014 19:02 | reply to: 2376 |
Ez egy nagyon jó kérdés, mivel csak egy pillanatra torpan meg. De szerintem csak az egyik.
|
Kawakarika | 2376 | 22. Juni 2014 18:57 | reply to: 2375 |
Egyik henger hagy ki,vagy egy pillanatra megáll mindkettõ? Mert ha ez elõbbi,akkor érdemes lenne megcserélni a gyújtótrafót,ezzel kiszûrni azt a hibalehetõséget. |
Zseni | 2375 | 22. Juni 2014 18:52 | reply to: 2374 |
Egyelõre én sem. Beindulni beindul, de nem szeretném így használni. Ismerõs mondta, hogy mivel ez pillanati hiba, így nehéz lesz megtalálni az okát.... |
Zseni | 2373 | 22. Juni 2014 18:44 | reply to: 2372 |
Nem, azok újak. Illetve elõtte is csinálta már, de abba hagyta. Attól tartok ez a hiba tette tönkre az önindítómat.... |
Zseni | 2371 | 22. Juni 2014 18:41 | reply to: 2370 |
Idén nem hiszem, hogy lesznek nagy távok sajnos.... De aztán majd kiderül :) Kihagy menet közben, tized másodpercekre elszáll az erõ. Egy darabig csinálja, aztán jó pár kmen keresztül nem. |