2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda CTX & NC
Következő oldal

Ullyses 2047 2016. május 3. 07:49   Válasz erre: 2044
persze az is eszembe jutott h lehet van akinek azért nem fogy mert alig megy vele... :))
    

kawa70 2046 2016. május 3. 06:15   Válasz erre: 2042
Egy Honda valóban nem eszi az olajat, de hát ez egy mellékvágány a fejlesztés során :)) enyem.pl egy mm-t nem megy lejjebb a periodus alatt :)
    

Daty 2045 2016. május 2. 22:17   Válasz erre: 2044
Vicc akart lenni bocs!:-((

Azért erre kíváncsi vagyok hosszú távon!
    

Ullyses 2044 2016. május 2. 22:03  
...nem lehet elnézni, ha elõtte szárazra töröltem a pálcát, aztán olajos addig-ameddig... :(
    

Daty 2043 2016. május 2. 16:58   Válasz erre: 2042
Szerintem is elnézte!:-)
    

kicsi 2042 2016. május 2. 16:54   Válasz erre: 2040
Micsodaaaa, nem hiszek a szememnek!
Egy Honda eszi az olajat? Ez csak valami tévedés lehet :)
    

Daty 2041 2016. május 2. 16:41   Válasz erre: 2040
Sehol nem írtam az olaj fogyasztásról, mert eddigi szervízeimen (6.000-12.000) maximumig töltötték, és én, nem hogy utána töltöttem volna, hanem még csak meg sem néztem, mennyi olaj van benne.
Az olajnyomás visszajelzõ még csak ki sem villant eddig 1x sem, tehát úgy gondolom, nem volt gond a mennyiséggel.
De ha gondolod, megnézem, hogy a szervíz után 500 km-rel mennyit fogyott.
    

Ullyses 2040 2016. május 2. 14:28   Válasz erre: 2038
Lehet Daty h írtál vhol az olaj fogyasztásodról is pár szót...?
...én most jelezném, hogy 2500km után a nívópálca középsõ osztástól az alsó osztásig fogyott... utántöltöttem... ne kérdezd mennyit mert a megközelíthetetlen hely miatt folyt mellé is :(( [olaj tip: Motul 10W40]
    

Daty 2038 2016. április 24. 18:12   Válasz erre: 2037
Gondoltam, hogy ugratás!:-)
    

Ullyses 2037 2016. április 24. 17:39   Válasz erre: 2034
...hát felétek a Dunántúlon persze h nincs! De BAZ megyében elõfordulnak!!! s olyan kamionok..., csak idõben kell õket észrevenni... :))


(egyébként csak ugratás volt!!!)
    

Daty 2036 2016. április 24. 17:37   Válasz erre: 2034
Itt a válasz Uly!:-))

Köszi Nmiki!
    

Daty 2035 2016. április 24. 17:36   Válasz erre: 2033
Nekem ez nem "jó fogyi".
Általában ennyit fogyaszt 3 dobozzal és utassal 90-120-as tempónál.
3,33-3,5

Már megszoktam.:-)
    

Nmiki 2034 2016. április 24. 17:33   Válasz erre: 2025
"..... vagy kamion után mentél?...."
Én eddig nem sok (2) utcai kamiont láttam, ami tudta a 160-at, így nem valószínû, hogy ilyen mögött ment volna a jobb fogyasztás érdekében.
    

Ullyses 2033 2016. április 24. 17:24   Válasz erre: 2032
amikor ez jó a fogyi adat keletkezett...
    

Daty 2032 2016. április 24. 17:19   Válasz erre: 2031
Mikor?
    

Ullyses 2031 2016. április 24. 15:19   Válasz erre: 2030
...és oldaldobozok a tiedén is fenn?
    

Daty 2030 2016. április 24. 10:01   Válasz erre: 2029
Persze, minél nagyobb, annál nagyobb a légellenállás, csak itt az ergonómiát kifelejtették.
Sokkal jobban "akad" a szél egy ruhába, bármilyen passzos is, mint egy sima plekóba.



    

Ullyses 2029 2016. április 23. 20:06   Válasz erre: 2026
... én csak a fizikából indultam ki, minnél nagyobb a felület annál nagyobb az ellenállás... az igaz h a plexi idomosabb min mondjuk egy emberi test, de szélességben a motorral nagyobb összefüggö felületet alkot, sztem... ezért gondolom h nagyobb a fogyi , mint pl a te esetedben a kis plexivel... Viszont az is igza el tudok mögé bújni és kevesebb bogár lesz a jackiemen... :)

(húzás stimmelt, bejött? :)))
    

Daty 2028 2016. április 23. 10:39   Válasz erre: 2027
:-)))
    

kicsi 2027 2016. április 23. 10:30   Válasz erre: 2026
Daty! Elsõ szabály, egy nõnek mindig igaza van.
Második szabály, ha mégsem lenne igaza,életbe lép az elsõ szabály :)
    

Daty 2026 2016. április 23. 10:21   Válasz erre: 2025
Mivel nem írtam, hogy volt hátszelem, és kamion mögött mentem, így nem is így volt!:-P
Leírtam részletesen, hogy milyenek voltak a körülmények!:-)
(Persze, tudom, hogy csak húzni akarsz!) :-P

Nem tudom, miért tudod be a nagy plekónak a fogyasztásod növekedését, mert, hogy az csökkent a fogyidon.

Azt hiszem, valamikor talán Utalatos már leírta, hogy a plexinek kisebb a légellenállása, mint ha a menetszelet közvetlenül Te kapod!
És természetesen igaza volt, mert ez így is van, olvass utána!




    

Ullyses 2025 2016. április 23. 10:11   Válasz erre: 2024
Ez jó fogyi valóban...:)) viszont nem írtad volt e hátszeled, vagy kamion után mentél stb... :))))
A fogyi nálam is javulóban van, most hogy 3500-hoz közelítek, nagy plexivel 3,69l/100km viszont ha "sietek" bebújok a plexi mögé :))
    

Daty 2024 2016. április 23. 09:59  
Ja, tegnap elfelejtettem írni, hogy ezt a végsebességet természetesen ülve produkálta a vas.
Lehet, hogy ha ráfexek a tankra, kiment volna 180-ig, de feleslegesnek tartottam.

Fogyasztástól agybedurranósok figyelem!:-))
330 km 11 literrel, ami ugye 3,3/100.

Szerintem nem rossz.:-DD
    

nagyK 2023 2016. április 22. 21:47   Válasz erre: 2022
Háát..!
Talán kapsz még egy esélyt.. :-)
Fõleg,hogy hasonló problémákkal küzdesz.... mint: fûnyírás.. :-)
    

Daty 2022 2016. április 22. 21:36   Válasz erre: 2021
Ne b@ssz fel a márkaköröddel!:-)
Nincs a márkáddal semmi bajom!:-P

Valóban nem tudtam mikor együtt gurultunk.
A jó idõre vártam, ma meg az lett.
Ja, meg ma lettem olyan állapotban, hogy fel bírjak ülni a motorra, ugyanis a fûnyírás közben úgy megfáztam, hogy világomat nem tudtam!:-((

Amúgy szívesen elfogadtam volna a meghívásodat, ráértem.:-)

Na, majd legközelebb szólok elõre!
(Már, ha akkorra is áll a meghívásod!)


    

nagyK 2021 2016. április 22. 21:30   Válasz erre: 2020
HA ! ...Mondtad volna,,
Ha ! Szóltál volna..
Ha ! Tudtam volna...
Eljöhettél ..VOLNA.. egy kávéra..
De ezt nem tudtad elõre elmúlt vasárnap....fekete pont...!
Jó, tudom márkalörön kívûl esek... :-(
    

Daty 2020 2016. április 22. 21:08  
Ma voltam a "visszahíváson" Nyíregyházán.
Kicseréltek valami relét benne.
5 perc alatt magvolt.

Hazafelé kíváncsiságból kicsit húztam neki.:-)
Egyedül voltam, egy félig rakott hátsó dobozzal.
Egyenes, sima, vízszintes úton, szélcsendben (azaz szerintem optimális útviszonyok mellett) óra szerint 176 km/h volt a vége.
Nem igazán kellett neki sok idõ amíg ennyire kipörgött.
A fordulatot sajna nem volt idõm lecsekkolni, figyelni kellett a forgalomra is.:-)
De az biztos, hogy még ennyinél sem szabályozott le.
Ilyen sebességnél is stabil volt a motor, nem vibrált, nem szitált, nem rázkódott.



Na ennyi volt ma.:-))
    

Daty 2019 2016. április 20. 10:23   Válasz erre: 2018
Szélcsend már sosem lesz, amíg világ a világ.:-((
    

Ullyses 2018 2016. április 19. 19:06   Válasz erre: 2017
...nem hogy megvárnád a szélcsendet, még a fogyasztás is javulna! :))
    

Daty 2017 2016. április 19. 10:13   Válasz erre: 2013
Sokat motorozok szélben????

Mivel állandóan fúj, CSAK szélben motorozok!:-((
    

Ullyses 2016 2016. április 19. 07:55   Válasz erre: 2015
...engedély? a jelentkezõ forgalmi igények és a terület szûkössége meghatározó volt! Ráadásul forgalmi jelzõlámpák, táblák is besegítenek az irányításba így egyértelmû minden és engedélyezték... emlékszem a tervezõ is aggódott kicsit, de végül is jó a megoldás! Ha arra jársz majd nézd meg! :)
    

kawa70 2015 2016. április 18. 20:06   Válasz erre: 2014
ÍHát nem tudom hogy engedélyezték, de a kreszben irva vagyon hogy a körforgalomba ugy kell behajtani, hogy a közepe balra legyen. Na persze az is igaz, hogy ezt a részt a körforgalom táblával jelölni kell.
A gumit illetõen meg azért az oldalszél se fúj örökké és nem azonos mértékben, meg a balos kanyarok se léteznek kizárólagosan. A gumi kopásán nem kéne látszani,de más tipusoknál nem is fordul elõ tömegesen ez a probléma. Az valami konstrukciós dolog miatt lehet csak nem ismerik el. Aránylag új széria, nem kiforrott dolog még.
    

Ullyses 2014 2016. április 18. 11:57   Válasz erre: 2012
...csak h lássál csodát! a kis nyilak jelzik benne a haladási irányt...
    

Ullyses 2013 2016. április 18. 11:49   Válasz erre: 2012
...persze hivatalosan nem az, de úgy néz ki, van két behajtója, két kihajtója! ..és persze egyirányú benne a forgalom. (Nézz csak rá a google-n is!... a tervezõje hívta "jobbos körforgalomnak" ...az idézõjelet lehagytam... boccs.

Ami meg a motorgumi dolgot illeti... asszem Daty írt korábban errõl h sokat motorozott oldalszélben... szombaton meg eszembe jutott amint az elõttem menõt néztem-láttam :) ... Kawa! Ha a te motorod nem tud errõl, ne is mondd el neki, nehogy aztán rosszul kopjon az is! :)
    

kawa70 2012 2016. április 18. 11:32   Válasz erre: 2009
Akkor az nem körforgalom :)))) olvasd el a kresz idevonatkozo részét, mi a körforgalom ;)
    

kawa70 2011 2016. április 18. 11:30   Válasz erre: 2008
Ne vicceskedjetek már mert a többi motor errõl nem igazán tud és képes nem félre koptatni a gumijat. Vagy a ctx/nc folyamatosan balra megy?
    

Ullyses 2010 2016. április 18. 10:32  
NC-sek! jön vki közületek Oroszlányba kolbászolni?
    

Ullyses 2009 2016. április 18. 09:35   Válasz erre: 2008
félek igen... és akkor a körforgalmak is balosak.., igaz Pesten van egy jobbos is! (MÜPA mellett)
    

Daty 2008 2016. április 18. 09:18   Válasz erre: 2007
Még az is lehet, hogy igazuk lesz.:-((
    

Ullyses 2007 2016. április 17. 12:20   Válasz erre: 2003
Tegnap a nagy szélben eszembe jutottál Daty!... tényleg jól dõltünk a szélre és a bal oldal jó 100km-en, igencsak jobban volt terhelve...
    

kawa70 2006 2016. április 17. 09:05   Válasz erre: 2005
A zzr- be is ugyanezeket rakosgattam de annyira nem a hondasag ösztönöz a repsol irányába hanem az ár meg a könnyebb hozzájutás.
Még ami nekem jo olaj volt az az ipone.
    

Daty 2005 2016. április 17. 08:38   Válasz erre: 1999
Nekem elég sok vasamban volt, Castrol, de gondom sosem volt vele.
Bár a Honda valóban a Repsolt preferálná szerintem.
    

Daty 2004 2016. április 17. 08:37   Válasz erre: 1998
Nekem eddig mind a 3x Castrolt tettek bele 10W40-eset, holott 10W30-asat javasolnak.
Rákérdeztem, azt mondták, ez jobb bele.
Én nem találtam puhának eddig 1x sem, sõt 2-3-ban még "csattanósnak" is tartom, bár, ez a kezdetektõl ilyen volt.


    

Daty 2003 2016. április 17. 08:34   Válasz erre: 1997
Szerintem meg a gyári gumi nem való erre a vasra.
De egyébként ugyan azt mondták neki, amit nekem.

Most kíváncsi leszek, hogy a Z6-tal is ilyen lesz e.
12.800-nál rakattam fel.
    

tsanyi 2002 2016. április 17. 07:19   Válasz erre: 2000
NC750 az X verzió, mondtam Neki, hogy legközelebb 8000 után lecseréljük repcére vagy motulra az olajat, ha rosszabb lesz akkor hamarabb.
    

tsanyi 2001 2016. április 17. 07:16   Válasz erre: 1999
Nem írtam, hogy a csere elõtt is elkezdte már, de azt nem tudja, hogy akkor milyen olajat tettek bele.
    

Ullyses 2000 2016. április 16. 22:10   Válasz erre: 1998
Hali! ..ez milyen haveri motor típus, amirõl írtál?


(enyém a kétezer! :))
    

kawa70 1999 2016. április 16. 21:41   Válasz erre: 1998
Olajcsere....castrol sok motor váltójának nyûgös. Én repsolt vagy ritkább esetben motult használok, egyik se okoz semmilyen problémát.
    

tsanyi 1998 2016. április 16. 20:32  
Most castrolt tettek bele és panaszkodik, hogy 4-5-6.-ban puhának találja a váltót és néha a kettõ közé vált vagy pl. legutóbb nem vette be rögtön a 6.-at és mikor azt hitte bent van gázt húzott és utána csattant be sebességbe. Valakinek volt hasonló tapasztalata? Azért elég kevés van még ahhoz a gépben, hogy váltó gondja legyen.
    

tsanyi 1997 2016. április 16. 20:30   Válasz erre: 1989
No, akkor a havernak megvolt a 12000-es és mikor mutatta a gumát a szerelõk azt mondták, hogy: ilyenek a magyar utak, túl sokat kanyarodik balra. :))
    

Ullyses 1996 2016. április 14. 08:01   Válasz erre: 1995
... hát így jártál... :) aki nem figyeli a fórumot, lemarad, de majd legközelebb, s akkor talán PálinkásBalázs is ráér... :)
Ma viszont én nem érek rá...:(
    

gabyyh 1995 2016. április 13. 16:53  
Most láttam, hogy írtál, én sajna 5-6-ig dolgozom. Bár motorral járok, de gurulni mindig van kedvem. Ha tovább lesz világos, mehetünk is. :)

    

Ullyses 1994 2016. április 13. 10:09   Válasz erre: 1993
...és talán jelentkezik még más is! :)
    

Ullyses 1993 2016. április 13. 08:10   Válasz erre: 1992
Mehetünk esetleg Vác felé északra, van arra egy kis hegyi kanyargós a kõbánya felé, vagy délnek, Érdre ...egy fagyi a diósdi útmenti cukrászdában aztán akár Hûvösvölgy is lehet belõle... (addig együtt) attól függ Daty meg Kawa70 együtt mikorra ér ide :)))))) [ avagy mások, pl Gabyyh]
De ha van más ötlet ? ..én nyitott vagyok e kérdésre.
    

palinkasb 1992 2016. április 13. 07:18   Válasz erre: 1984
Merre tervezed a gurulást?
    

kawa70 1991 2016. április 12. 23:26   Válasz erre: 1990
Akkor viszont ráér fél háromkor is indulni:)
    

Ullyses 1990 2016. április 12. 22:08   Válasz erre: 1988
Kawa70 elszámoltad magad! 16.00-ra csak Bp-n! :)) ... vagy bocs, lehet az idõt másnapra gondoltad? :)
    

Daty 1989 2016. április 12. 21:56   Válasz erre: 1988
Én is így saccoltam.:-))
    

kawa70 1988 2016. április 12. 21:31   Válasz erre: 1986
16:00-ra haza is ér vissza pestrõl...........
    

Daty 1987 2016. április 12. 21:29   Válasz erre: 1986
Bízok benne, hogy nyáron tényleg lesz erre idõm, és lehetõségem!:-))

Holnap egész napra van programom sajnos.:-((

De amúgy valamikor találkozhatunk félúton is!
Pl a Szlovákoknál valahol, vagy Eger környékén.

    

Ullyses 1986 2016. április 12. 21:17   Válasz erre: 1985
Daty! Te kivétel vagy!!! Gyere... sõt!!!
...ha du 13.00-kor elindulsz 16.00-ra benn lehetsz Pesten és egy 10 perces kávészünetet is adtam az úthoz... :)))
Akkor jössz? :))
csak Balázs és Gábor kell még!
    

Daty 1985 2016. április 12. 21:14   Válasz erre: 1984
Nekem lenne!:-)
De mivel írtad, hogy Bp. és vonzásköre.... így passzolom!:-PP
    

Ullyses 1984 2016. április 12. 21:10  
Holnapra szép idõ várható...
volna kedve vkinek - elsõsorban Bp és vonzásköre motorosokra gondolok - egy guruláshoz munka után? 16.00 vagy 16.30-tól...???
    

Daty 1983 2016. április 8. 17:03   Válasz erre: 1982
Sok mindent mondtak már rám, de azt még nem, hogy nem vagyok elég bátor egy motor gázhúzásához!:-P
Húzom neki.
Pirosig.
Már, ha belemenne.
Automatán sosem ment fel addig.

Annyira meg nem vagyok oda a leszabályozás hangjáért, hogy manuális állásban 1-vagy 2-ben addig húzzam neki, amíg leszabályoz.:-)
    

gabyyh 1982 2016. április 7. 20:36   Válasz erre: 1981
Mert nem vagy elég bátor! :) Én az elsõ úton ledadogtam vele párszor.
Húzzad neki pirosig. Észreveszed ha elkezd rángatni. ;)

    

Daty 1981 2016. április 7. 15:07   Válasz erre: 1980
Érdekes ez a leszabályozás.
A CTX-et még egyszer sem sikerült "leszabályoztatnom", akár mit csináltam vele.
    

gabyyh 1980 2016. április 6. 23:03   Válasz erre: 1973
Nekem 700x-em van. simán tarja a 130-140 utazót. 100-110-ig elég az 5-ik. Hosszú a hatodik benne. Elsõre furcsa lesz mert valóban leszabályoz, de meglehet szokni. Ezeknél alacsony fordulaton, nyomatékból motorozol.
    

Daty 1979 2016. április 5. 20:15   Válasz erre: 1977
Köszi az infókat!
    

Ullyses 1978 2016. április 5. 15:23   Válasz erre: 1973
Keresd meg a "kisti" nevû motoros társunkat priviben , a H.Dream szervizese, biztos tud mesélni és ajánlani is vmit... igaz Bp-i, de biztos reagál ha megkeresed! Korrektek!


Muflon!! neked is javaslom nála érdeklõdni!


    

Ullyses 1977 2016. április 5. 15:19   Válasz erre: 1976
Lásd a FoTa fórumban! :)
    

Daty 1976 2016. április 5. 12:17   Válasz erre: 1970
Ez hol van kiírva Uly?
    

Daty 1975 2016. április 5. 12:15   Válasz erre: 1973
Szia Lacy!

A harmadik motorom DL650 volt.
Ahogy mondod, az a 140-160 utazót tudja.
A CTX és az NC nem szabályoz le 140-nél.
Én a 130 utazót simán tudom tartom a CTX-el, ezt tuti tudja az NC is, sõt, szerintem az tudná a 140-es utazót is.
Egyedül a CTX is tudja a 160-at, ezért az NC is tuti meg ennyit.

a DCT szervízdíjai kb ott vannak, mint a többi motoré, max 2-3.000 Ft-tal több, mert 2 db olajszûrõ kell bele.

Egyébként ha visszaolvasol az egyik fórumtársunknak (a neve Utalatos) NC 750 X-e van, és írt már róla részletesen is!
    

Daty 1974 2016. április 5. 12:06   Válasz erre: 1958
Szerencsére ebbe csak kettõ kell, és ha jól tudom, jó bele a régi Riga gyertya!:-))
    

Lacy 1973 2016. április 5. 11:43  
Üdv Mindekinek!
Motor nélküli lettem, s a Honda Nc 750 XD és a Suzuki Vstrom között keresgélek.Valakinek van-e tapasztalata az enduró kivitelû Nc-vel,túrázásra szeretném használni, néha kisebb autópálya szakaszokkal 140kmh utazóval.Attól tartok,hogy a leszabályozás miatt nem tudna lépést tartani.A Vstrom 140-160 utazót könnyedén hozza.

Üdv és köszönöm a választ.

ui a DCT váltó mennyire szervíz igényes?s a szervíz díjak egy átlagos mocihoz képest magasabbak emiatt?

    

ronson 1972 2016. április 5. 11:34   Válasz erre: 1971
Nem tudom, hogy motor felnit vállalnak-e, de az autómét nagyon jól megjavították: http://www.goodgumi.hu/

Ha õk nem, akkor kérdezd meg a Kékholdat, õk biztos tudnak ajánlani valakit.
    

muflon 1971 2016. április 5. 07:25  
Sziasztok!

Nem tudtok egy jó felnijavítot Budapesten. Sajnos a hátsóval belementem egy kátyuba.
    

Ullyses 1970 2016. április 4. 18:36  
Közben Kilós motoros társunk kiírta a Fórumok találkozóját.... innen jön valaki? ...és a BAZ-osoktól?
    

Ullyses 1969 2016. április 4. 18:33   Válasz erre: 1965
köszönöm az infót! sejtettem hogy az I csak "jót" jelenthet... még szerencse h csak 2 kell bele, nem 4... :)
    

tsanyi 1968 2016. április 4. 18:06   Válasz erre: 1967
Így van, ezért kérdeztem.
    

kawa70 1967 2016. április 4. 18:01   Válasz erre: 1964
Most beszéltem egyik autószerelõ ismerõssel, neki van kedvezménye, ha sikerül 6 ezer körül megjön.
De szinte mindenhol 40% akciósan 7500-8500 között kapható.
    

kawa70 1966 2016. április 4. 18:00   Válasz erre: 1963
Akkor az se lesz olcsó........ Az I= iridium
Elõnye a hosszabb csereciklus, kevesbé rakodik le a koksz városi forgalomban, egyenletesebb dinamikusabb szikraleadás, finomultabb a motor járása, kevesebb fogyasztás meg ilyen marketing szövegek....
    

tsanyi 1965 2016. április 4. 17:58   Válasz erre: 1963
Ezekbe már mindbe iridiumos kell. Ennek 8 rugó a listaára.
    

tsanyi 1964 2016. április 4. 17:56   Válasz erre: 1962
Nincs kedvezményed valamelyik nagykerhez? Mert megtaláltam és ennél jóval olcsóbban lenne, a listaára tényleg annyi.
    

Ullyses 1963 2016. április 4. 17:55  
a CTX-be IFR6G..... tip kell , gyanús mert az az "I" betû nálam is ott van! ?
    

kawa70 1962 2016. április 4. 17:50   Válasz erre: 1961
IMR9C-9H iridiumos csoda.

ja, NGK. Létezik kiváltó Densoból is de az se olcsóbb és annak a tipusát se tudom.
    

tsanyi 1961 2016. április 4. 17:48   Válasz erre: 1960
Melyik típus megy bele?
    

kawa70 1960 2016. április 4. 17:45   Válasz erre: 1959
Valószinûleg.........de listaáron 10600 darabja.....Honda minõség:)
De nézd meg a csere intervallumod és ha közelebb van az ötvenezerhez mint a huszezerhez akkor a Tiedbe is ilyen drágaság fog kelleni.
    

Ullyses 1959 2016. április 4. 17:41   Válasz erre: 1958
mibõl vannak azok a gyertyák? Aranyból? ... ugye 4db? :((
    

kawa70 1958 2016. április 4. 17:37   Válasz erre: 1957
Engem most a gyertya csere fogott meg....... Gondoltam megnézem ha már légszûrõt is cserélek. Ugyis közel a 48 ezer amikoris aktuális lenne az elsõ csere, gyertya ügyileg. Végülis még elmenne ebbe a szezonban de olyan szar helyen van hogy inkább kicserélem. De az ára ami igazán meglepett, a garnitura 30 rugó.......
Remélem a tiédbe nem ilyen drága gyertyák kerültek, mert akkor gyüjtögethetsz......
    

Daty 1957 2016. április 4. 10:05   Válasz erre: 1956
Már most sem sok formaleválasztó maradt rajta!:-)

Majrécsík max 2 cm.:-)
    

Ullyses 1956 2016. április 4. 09:33   Válasz erre: 1955
akkor csak óvatosan az elsõ 500km-ig!
    

Daty 1955 2016. április 4. 08:46   Válasz erre: 1953
Igen, Z6.

Már van is benne 250 km.
Az Aggteleki, meg tegnap Paliékkal egy közel 100.

Eddig jó!:-))
    

Daty 1954 2016. április 4. 08:45   Válasz erre: 1952
Köszi, megpróbálom azzal is!
    

Ullyses 1953 2016. április 4. 07:43   Válasz erre: 1950
szia, ...lehet ez minden baj forrása? :)) Z6 az új gumid?
    

pandamaci 1952 2016. április 2. 10:43   Válasz erre: 1951
Legkisebbet a léccel tévedhetsz.Úgy gondolom, a mérés menetét Te érted, ezért most újra nem részletezném. Különben lézeres mutató-tollból lehetne fabrikálni tuti kis eszközt, már ha valaki q rván ráérne..Elõre mondom:a toll tengelyéhez viszonyítva a fénysugár kb ferdén jön ki belõlel-azaz egyszerúen ne fogd oda a gumi oldalához.
    

Daty 1951 2016. április 2. 09:21   Válasz erre: 1949
Megkérdeztem, de érdemi választ nem kaptam: "az nem pontos".

A rovátka után menni felesleges, a szerelõ is ezt mondta, lötyög a tengelyen vagy 4 mm-t.

Egyenlõre töröm a fejemet, hogy hogyan állítsam be.
    

Daty 1950 2016. április 2. 09:19   Válasz erre: 1948
Oda fogok most már arra is figyelni, hogy egyenesen ülök e a motoron.
(Bár, lehet, hogy nem, mert van némi gerinc ferdülésem, no de ez eddig is megvolt.)

Nekem a Z6 nagyon bejött, én imádtam, és a Banditon is az tartott legtovább, és kiválóan tapadt.

    

pandamaci 1949 2016. április 1. 19:40   Válasz erre: 1939
Azt nem kérdezted meg, ha jól van beállítva miképpen lehet az ,hogy léccel mérve nem egyvonalon fut a 2 kerék?? (léc helyett lézeres számítógépes stb mérési módot is behelyettesíthet,akinek van olyan..)

Ha az új guminál is marad ez a kerékállás, akkor az is ugyanigy fog elkopni, csak max . idõ kérdése mikor.
(Mivel mint láthattuk , a rovátkákhoz igazítás eddig nem jott be, én az új gumis kereket léccel állítanám az elsõvel egy nyomvonalba)
    

tsanyi 1948 2016. április 1. 19:36   Válasz erre: 1947
Úgy gondolom ha lapos gumival járnál akkor mindkét szélén egyformán lenne kopva míg a közepén kevésbé, láttam olyan kollégát akinek egyik oldalon kopott jobban, de Õ látványosan mellé ült a motorjának és egyenesben a motor ferdén ment bár az sem kopott így mint a Tiéd. A Z6 elég régi guma és rosszul kopik, igaz a közepe fogy el hamar, egy hosszabb autópályán simán kockásra lehet koptatni, jelenleg nekem is az van, de nem örömbõl hanem mert épp ez jutott.
    

Daty 1947 2016. április 1. 18:43   Válasz erre: 1946
Köszi a hozzászólást Pali!

A nyomásra szavaznék én is, mert a szerelõ felhívta egy érdekes dologra a figyelmemet a lekopott oldallal kapcsolatban.
Mégpedig arra, hogy nem, csak simán le van futva, hanem a kopás közepén van egy kis "árok" is, ami mindenképpen nyomás problémára utal.

A "csúszkálás" után ott a szmájli!:-PP

Természetesen minden lecserélve, olaj, szûrõ, légszûrõ nem, mert azt 18.000-nél írja a karbantartási kézikönyv.

És teljesen át lett nézve, ellenõrizve minden.
Az elsõ lámpát is sikerült beállítani némi kezdeti nehézség után.:-))

Amúgy vasárnap a lassan vászonig lefutott gumi miatt sem tudtam volna menni.
A jövõ7 elején lecseréltetem, a Z6 már a garázsban figyel.:-))

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők