Ullyses | 2047 | 2016. május 3. 07:49 | Válasz erre: 2044 |
persze az is eszembe jutott h lehet van akinek azért nem fogy mert alig megy vele... :))
|
kawa70 | 2046 | 2016. május 3. 06:15 | Válasz erre: 2042 |
Egy Honda valóban nem eszi az olajat, de hát ez egy mellékvágány a fejlesztés során :)) enyem.pl egy mm-t nem megy lejjebb a periodus alatt :)
|
Daty | 2045 | 2016. május 2. 22:17 | Válasz erre: 2044 |
Vicc akart lenni bocs!:-(( Azért erre kíváncsi vagyok hosszú távon! |
Ullyses | 2044 | 2016. május 2. 22:03 |
...nem lehet elnézni, ha elõtte szárazra töröltem a pálcát, aztán olajos addig-ameddig... :(
|
kicsi | 2042 | 2016. május 2. 16:54 | Válasz erre: 2040 |
Micsodaaaa, nem hiszek a szememnek! Egy Honda eszi az olajat? Ez csak valami tévedés lehet :) |
Daty | 2041 | 2016. május 2. 16:41 | Válasz erre: 2040 |
Sehol nem írtam az olaj fogyasztásról, mert eddigi szervízeimen (6.000-12.000) maximumig töltötték, és én, nem hogy utána töltöttem volna, hanem még csak meg sem néztem, mennyi olaj van benne. Az olajnyomás visszajelzõ még csak ki sem villant eddig 1x sem, tehát úgy gondolom, nem volt gond a mennyiséggel. De ha gondolod, megnézem, hogy a szervíz után 500 km-rel mennyit fogyott. |
Ullyses | 2040 | 2016. május 2. 14:28 | Válasz erre: 2038 |
Lehet Daty h írtál vhol az olaj fogyasztásodról is pár szót...? ...én most jelezném, hogy 2500km után a nívópálca középsõ osztástól az alsó osztásig fogyott... utántöltöttem... ne kérdezd mennyit mert a megközelíthetetlen hely miatt folyt mellé is :(( [olaj tip: Motul 10W40] |
Ullyses | 2037 | 2016. április 24. 17:39 | Válasz erre: 2034 |
...hát felétek a Dunántúlon persze h nincs! De BAZ megyében elõfordulnak!!! s olyan kamionok..., csak idõben kell õket észrevenni... :)) (egyébként csak ugratás volt!!!) |
Daty | 2035 | 2016. április 24. 17:36 | Válasz erre: 2033 |
Nekem ez nem "jó fogyi". Általában ennyit fogyaszt 3 dobozzal és utassal 90-120-as tempónál. 3,33-3,5 Már megszoktam.:-) |
Nmiki | 2034 | 2016. április 24. 17:33 | Válasz erre: 2025 |
"..... vagy kamion után mentél?...." Én eddig nem sok (2) utcai kamiont láttam, ami tudta a 160-at, így nem valószínû, hogy ilyen mögött ment volna a jobb fogyasztás érdekében. |
Daty | 2030 | 2016. április 24. 10:01 | Válasz erre: 2029 |
Persze, minél nagyobb, annál nagyobb a légellenállás, csak itt az ergonómiát kifelejtették. Sokkal jobban "akad" a szél egy ruhába, bármilyen passzos is, mint egy sima plekóba. |
Ullyses | 2029 | 2016. április 23. 20:06 | Válasz erre: 2026 |
... én csak a fizikából indultam ki, minnél nagyobb a felület annál nagyobb az ellenállás... az igaz h a plexi idomosabb min mondjuk egy emberi test, de szélességben a motorral nagyobb összefüggö felületet alkot, sztem... ezért gondolom h nagyobb a fogyi , mint pl a te esetedben a kis plexivel... Viszont az is igza el tudok mögé bújni és kevesebb bogár lesz a jackiemen... :) (húzás stimmelt, bejött? :))) |
kicsi | 2027 | 2016. április 23. 10:30 | Válasz erre: 2026 |
Daty! Elsõ szabály, egy nõnek mindig igaza van. Második szabály, ha mégsem lenne igaza,életbe lép az elsõ szabály :) |
Daty | 2026 | 2016. április 23. 10:21 | Válasz erre: 2025 |
Mivel nem írtam, hogy volt hátszelem, és kamion mögött mentem, így nem is így volt!:-P Leírtam részletesen, hogy milyenek voltak a körülmények!:-) (Persze, tudom, hogy csak húzni akarsz!) :-P Nem tudom, miért tudod be a nagy plekónak a fogyasztásod növekedését, mert, hogy az csökkent a fogyidon. Azt hiszem, valamikor talán Utalatos már leírta, hogy a plexinek kisebb a légellenállása, mint ha a menetszelet közvetlenül Te kapod! És természetesen igaza volt, mert ez így is van, olvass utána! |
Ullyses | 2025 | 2016. április 23. 10:11 | Válasz erre: 2024 |
Ez jó fogyi valóban...:)) viszont nem írtad volt e hátszeled, vagy kamion után mentél stb... :)))) A fogyi nálam is javulóban van, most hogy 3500-hoz közelítek, nagy plexivel 3,69l/100km viszont ha "sietek" bebújok a plexi mögé :)) |
Daty | 2024 | 2016. április 23. 09:59 |
Ja, tegnap elfelejtettem írni, hogy ezt a végsebességet természetesen ülve produkálta a vas. Lehet, hogy ha ráfexek a tankra, kiment volna 180-ig, de feleslegesnek tartottam. Fogyasztástól agybedurranósok figyelem!:-)) 330 km 11 literrel, ami ugye 3,3/100. Szerintem nem rossz.:-DD |
nagyK | 2023 | 2016. április 22. 21:47 | Válasz erre: 2022 |
Háát..! Talán kapsz még egy esélyt.. :-) Fõleg,hogy hasonló problémákkal küzdesz.... mint: fûnyírás.. :-) |
Daty | 2022 | 2016. április 22. 21:36 | Válasz erre: 2021 |
Ne b@ssz fel a márkaköröddel!:-) Nincs a márkáddal semmi bajom!:-P Valóban nem tudtam mikor együtt gurultunk. A jó idõre vártam, ma meg az lett. Ja, meg ma lettem olyan állapotban, hogy fel bírjak ülni a motorra, ugyanis a fûnyírás közben úgy megfáztam, hogy világomat nem tudtam!:-(( Amúgy szívesen elfogadtam volna a meghívásodat, ráértem.:-) Na, majd legközelebb szólok elõre! (Már, ha akkorra is áll a meghívásod!) |
nagyK | 2021 | 2016. április 22. 21:30 | Válasz erre: 2020 |
HA ! ...Mondtad volna,, Ha ! Szóltál volna.. Ha ! Tudtam volna... Eljöhettél ..VOLNA.. egy kávéra.. De ezt nem tudtad elõre elmúlt vasárnap....fekete pont...! Jó, tudom márkalörön kívûl esek... :-( |
Daty | 2020 | 2016. április 22. 21:08 |
Ma voltam a "visszahíváson" Nyíregyházán. Kicseréltek valami relét benne. 5 perc alatt magvolt. Hazafelé kíváncsiságból kicsit húztam neki.:-) Egyedül voltam, egy félig rakott hátsó dobozzal. Egyenes, sima, vízszintes úton, szélcsendben (azaz szerintem optimális útviszonyok mellett) óra szerint 176 km/h volt a vége. Nem igazán kellett neki sok idõ amíg ennyire kipörgött. A fordulatot sajna nem volt idõm lecsekkolni, figyelni kellett a forgalomra is.:-) De az biztos, hogy még ennyinél sem szabályozott le. Ilyen sebességnél is stabil volt a motor, nem vibrált, nem szitált, nem rázkódott. Na ennyi volt ma.:-)) |
Daty | 2019 | 2016. április 20. 10:23 | Válasz erre: 2018 |
Szélcsend már sosem lesz, amíg világ a világ.:-((
|
Ullyses | 2018 | 2016. április 19. 19:06 | Válasz erre: 2017 |
...nem hogy megvárnád a szélcsendet, még a fogyasztás is javulna! :))
|
Daty | 2017 | 2016. április 19. 10:13 | Válasz erre: 2013 |
Sokat motorozok szélben???? Mivel állandóan fúj, CSAK szélben motorozok!:-(( |
Ullyses | 2016 | 2016. április 19. 07:55 | Válasz erre: 2015 |
...engedély? a jelentkezõ forgalmi igények és a terület szûkössége meghatározó volt! Ráadásul forgalmi jelzõlámpák, táblák is besegítenek az irányításba így egyértelmû minden és engedélyezték... emlékszem a tervezõ is aggódott kicsit, de végül is jó a megoldás! Ha arra jársz majd nézd meg! :)
|
kawa70 | 2015 | 2016. április 18. 20:06 | Válasz erre: 2014 |
ÍHát nem tudom hogy engedélyezték, de a kreszben irva vagyon hogy a körforgalomba ugy kell behajtani, hogy a közepe balra legyen. Na persze az is igaz, hogy ezt a részt a körforgalom táblával jelölni kell. A gumit illetõen meg azért az oldalszél se fúj örökké és nem azonos mértékben, meg a balos kanyarok se léteznek kizárólagosan. A gumi kopásán nem kéne látszani,de más tipusoknál nem is fordul elõ tömegesen ez a probléma. Az valami konstrukciós dolog miatt lehet csak nem ismerik el. Aránylag új széria, nem kiforrott dolog még. |
Ullyses | 2014 | 2016. április 18. 11:57 | Válasz erre: 2012 |
...csak h lássál csodát! a kis nyilak jelzik benne a haladási irányt...
![]() |
Ullyses | 2013 | 2016. április 18. 11:49 | Válasz erre: 2012 |
...persze hivatalosan nem az, de úgy néz ki, van két behajtója, két kihajtója! ..és persze egyirányú benne a forgalom. (Nézz csak rá a google-n is!... a tervezõje hívta "jobbos körforgalomnak" ...az idézõjelet lehagytam... boccs. Ami meg a motorgumi dolgot illeti... asszem Daty írt korábban errõl h sokat motorozott oldalszélben... szombaton meg eszembe jutott amint az elõttem menõt néztem-láttam :) ... Kawa! Ha a te motorod nem tud errõl, ne is mondd el neki, nehogy aztán rosszul kopjon az is! :) |
kawa70 | 2012 | 2016. április 18. 11:32 | Válasz erre: 2009 |
Akkor az nem körforgalom :)))) olvasd el a kresz idevonatkozo részét, mi a körforgalom ;)
|
kawa70 | 2011 | 2016. április 18. 11:30 | Válasz erre: 2008 |
Ne vicceskedjetek már mert a többi motor errõl nem igazán tud és képes nem félre koptatni a gumijat. Vagy a ctx/nc folyamatosan balra megy?
|
Ullyses | 2009 | 2016. április 18. 09:35 | Válasz erre: 2008 |
félek igen... és akkor a körforgalmak is balosak.., igaz Pesten van egy jobbos is! (MÜPA mellett)
|
Ullyses | 2007 | 2016. április 17. 12:20 | Válasz erre: 2003 |
Tegnap a nagy szélben eszembe jutottál Daty!... tényleg jól dõltünk a szélre és a bal oldal jó 100km-en, igencsak jobban volt terhelve...
|
kawa70 | 2006 | 2016. április 17. 09:05 | Válasz erre: 2005 |
A zzr- be is ugyanezeket rakosgattam de annyira nem a hondasag ösztönöz a repsol irányába hanem az ár meg a könnyebb hozzájutás. Még ami nekem jo olaj volt az az ipone. |
Daty | 2005 | 2016. április 17. 08:38 | Válasz erre: 1999 |
Nekem elég sok vasamban volt, Castrol, de gondom sosem volt vele. Bár a Honda valóban a Repsolt preferálná szerintem. |
Daty | 2004 | 2016. április 17. 08:37 | Válasz erre: 1998 |
Nekem eddig mind a 3x Castrolt tettek bele 10W40-eset, holott 10W30-asat javasolnak. Rákérdeztem, azt mondták, ez jobb bele. Én nem találtam puhának eddig 1x sem, sõt 2-3-ban még "csattanósnak" is tartom, bár, ez a kezdetektõl ilyen volt. |
Daty | 2003 | 2016. április 17. 08:34 | Válasz erre: 1997 |
Szerintem meg a gyári gumi nem való erre a vasra. De egyébként ugyan azt mondták neki, amit nekem. Most kíváncsi leszek, hogy a Z6-tal is ilyen lesz e. 12.800-nál rakattam fel. |
tsanyi | 2002 | 2016. április 17. 07:19 | Válasz erre: 2000 |
NC750 az X verzió, mondtam Neki, hogy legközelebb 8000 után lecseréljük repcére vagy motulra az olajat, ha rosszabb lesz akkor hamarabb.
|
tsanyi | 2001 | 2016. április 17. 07:16 | Válasz erre: 1999 |
Nem írtam, hogy a csere elõtt is elkezdte már, de azt nem tudja, hogy akkor milyen olajat tettek bele.
|
Ullyses | 2000 | 2016. április 16. 22:10 | Válasz erre: 1998 |
Hali! ..ez milyen haveri motor típus, amirõl írtál? (enyém a kétezer! :)) |
kawa70 | 1999 | 2016. április 16. 21:41 | Válasz erre: 1998 |
Olajcsere....castrol sok motor váltójának nyûgös. Én repsolt vagy ritkább esetben motult használok, egyik se okoz semmilyen problémát.
|
tsanyi | 1998 | 2016. április 16. 20:32 |
Most castrolt tettek bele és panaszkodik, hogy 4-5-6.-ban puhának találja a váltót és néha a kettõ közé vált vagy pl. legutóbb nem vette be rögtön a 6.-at és mikor azt hitte bent van gázt húzott és utána csattant be sebességbe. Valakinek volt hasonló tapasztalata? Azért elég kevés van még ahhoz a gépben, hogy váltó gondja legyen.
|
tsanyi | 1997 | 2016. április 16. 20:30 | Válasz erre: 1989 |
No, akkor a havernak megvolt a 12000-es és mikor mutatta a gumát a szerelõk azt mondták, hogy: ilyenek a magyar utak, túl sokat kanyarodik balra. :))
|
Ullyses | 1996 | 2016. április 14. 08:01 | Válasz erre: 1995 |
... hát így jártál... :) aki nem figyeli a fórumot, lemarad, de majd legközelebb, s akkor talán PálinkásBalázs is ráér... :) Ma viszont én nem érek rá...:( |
gabyyh | 1995 | 2016. április 13. 16:53 |
Most láttam, hogy írtál, én sajna 5-6-ig dolgozom. Bár motorral járok, de gurulni mindig van kedvem. Ha tovább lesz világos, mehetünk is. :) |
Ullyses | 1993 | 2016. április 13. 08:10 | Válasz erre: 1992 |
Mehetünk esetleg Vác felé északra, van arra egy kis hegyi kanyargós a kõbánya felé, vagy délnek, Érdre ...egy fagyi a diósdi útmenti cukrászdában aztán akár Hûvösvölgy is lehet belõle... (addig együtt) attól függ Daty meg Kawa70 együtt mikorra ér ide :)))))) [ avagy mások, pl Gabyyh] De ha van más ötlet ? ..én nyitott vagyok e kérdésre. |
Ullyses | 1990 | 2016. április 12. 22:08 | Válasz erre: 1988 |
Kawa70 elszámoltad magad! 16.00-ra csak Bp-n! :)) ... vagy bocs, lehet az idõt másnapra gondoltad? :)
|
Daty | 1987 | 2016. április 12. 21:29 | Válasz erre: 1986 |
Bízok benne, hogy nyáron tényleg lesz erre idõm, és lehetõségem!:-)) Holnap egész napra van programom sajnos.:-(( De amúgy valamikor találkozhatunk félúton is! Pl a Szlovákoknál valahol, vagy Eger környékén. |
Ullyses | 1986 | 2016. április 12. 21:17 | Válasz erre: 1985 |
Daty! Te kivétel vagy!!! Gyere... sõt!!! ...ha du 13.00-kor elindulsz 16.00-ra benn lehetsz Pesten és egy 10 perces kávészünetet is adtam az úthoz... :))) Akkor jössz? :)) csak Balázs és Gábor kell még! |
Daty | 1985 | 2016. április 12. 21:14 | Válasz erre: 1984 |
Nekem lenne!:-) De mivel írtad, hogy Bp. és vonzásköre.... így passzolom!:-PP |
Ullyses | 1984 | 2016. április 12. 21:10 |
Holnapra szép idõ várható... volna kedve vkinek - elsõsorban Bp és vonzásköre motorosokra gondolok - egy guruláshoz munka után? 16.00 vagy 16.30-tól...??? |
Daty | 1983 | 2016. április 8. 17:03 | Válasz erre: 1982 |
Sok mindent mondtak már rám, de azt még nem, hogy nem vagyok elég bátor egy motor gázhúzásához!:-P Húzom neki. Pirosig. Már, ha belemenne. Automatán sosem ment fel addig. Annyira meg nem vagyok oda a leszabályozás hangjáért, hogy manuális állásban 1-vagy 2-ben addig húzzam neki, amíg leszabályoz.:-) |
gabyyh | 1982 | 2016. április 7. 20:36 | Válasz erre: 1981 |
Mert nem vagy elég bátor! :) Én az elsõ úton ledadogtam vele párszor. Húzzad neki pirosig. Észreveszed ha elkezd rángatni. ;) |
Daty | 1981 | 2016. április 7. 15:07 | Válasz erre: 1980 |
Érdekes ez a leszabályozás. A CTX-et még egyszer sem sikerült "leszabályoztatnom", akár mit csináltam vele. |
gabyyh | 1980 | 2016. április 6. 23:03 | Válasz erre: 1973 |
Nekem 700x-em van. simán tarja a 130-140 utazót. 100-110-ig elég az 5-ik. Hosszú a hatodik benne. Elsõre furcsa lesz mert valóban leszabályoz, de meglehet szokni. Ezeknél alacsony fordulaton, nyomatékból motorozol.
|
Ullyses | 1978 | 2016. április 5. 15:23 | Válasz erre: 1973 |
Keresd meg a "kisti" nevû motoros társunkat priviben , a H.Dream szervizese, biztos tud mesélni és ajánlani is vmit... igaz Bp-i, de biztos reagál ha megkeresed! Korrektek! Muflon!! neked is javaslom nála érdeklõdni! |
Daty | 1975 | 2016. április 5. 12:15 | Válasz erre: 1973 |
Szia Lacy! A harmadik motorom DL650 volt. Ahogy mondod, az a 140-160 utazót tudja. A CTX és az NC nem szabályoz le 140-nél. Én a 130 utazót simán tudom tartom a CTX-el, ezt tuti tudja az NC is, sõt, szerintem az tudná a 140-es utazót is. Egyedül a CTX is tudja a 160-at, ezért az NC is tuti meg ennyit. a DCT szervízdíjai kb ott vannak, mint a többi motoré, max 2-3.000 Ft-tal több, mert 2 db olajszûrõ kell bele. Egyébként ha visszaolvasol az egyik fórumtársunknak (a neve Utalatos) NC 750 X-e van, és írt már róla részletesen is! |
Daty | 1974 | 2016. április 5. 12:06 | Válasz erre: 1958 |
Szerencsére ebbe csak kettõ kell, és ha jól tudom, jó bele a régi Riga gyertya!:-))
|
Lacy | 1973 | 2016. április 5. 11:43 |
Üdv Mindekinek! Motor nélküli lettem, s a Honda Nc 750 XD és a Suzuki Vstrom között keresgélek.Valakinek van-e tapasztalata az enduró kivitelû Nc-vel,túrázásra szeretném használni, néha kisebb autópálya szakaszokkal 140kmh utazóval.Attól tartok,hogy a leszabályozás miatt nem tudna lépést tartani.A Vstrom 140-160 utazót könnyedén hozza. Üdv és köszönöm a választ. ui a DCT váltó mennyire szervíz igényes?s a szervíz díjak egy átlagos mocihoz képest magasabbak emiatt? |
ronson | 1972 | 2016. április 5. 11:34 | Válasz erre: 1971 |
Nem tudom, hogy motor felnit vállalnak-e, de az autómét nagyon jól megjavították: http://www.goodgumi.hu/ Ha õk nem, akkor kérdezd meg a Kékholdat, õk biztos tudnak ajánlani valakit. |
muflon | 1971 | 2016. április 5. 07:25 |
Sziasztok! Nem tudtok egy jó felnijavítot Budapesten. Sajnos a hátsóval belementem egy kátyuba. |
Ullyses | 1970 | 2016. április 4. 18:36 |
Közben Kilós motoros társunk kiírta a Fórumok találkozóját.... innen jön valaki? ...és a BAZ-osoktól?
|
Ullyses | 1969 | 2016. április 4. 18:33 | Válasz erre: 1965 |
köszönöm az infót! sejtettem hogy az I csak "jót" jelenthet... még szerencse h csak 2 kell bele, nem 4... :)
|
kawa70 | 1967 | 2016. április 4. 18:01 | Válasz erre: 1964 |
Most beszéltem egyik autószerelõ ismerõssel, neki van kedvezménye, ha sikerül 6 ezer körül megjön. De szinte mindenhol 40% akciósan 7500-8500 között kapható. |
kawa70 | 1966 | 2016. április 4. 18:00 | Válasz erre: 1963 |
Akkor az se lesz olcsó........ Az I= iridium Elõnye a hosszabb csereciklus, kevesbé rakodik le a koksz városi forgalomban, egyenletesebb dinamikusabb szikraleadás, finomultabb a motor járása, kevesebb fogyasztás meg ilyen marketing szövegek.... |
tsanyi | 1965 | 2016. április 4. 17:58 | Válasz erre: 1963 |
Ezekbe már mindbe iridiumos kell. Ennek 8 rugó a listaára.
|
tsanyi | 1964 | 2016. április 4. 17:56 | Válasz erre: 1962 |
Nincs kedvezményed valamelyik nagykerhez? Mert megtaláltam és ennél jóval olcsóbban lenne, a listaára tényleg annyi.
|
Ullyses | 1963 | 2016. április 4. 17:55 |
a CTX-be IFR6G..... tip kell , gyanús mert az az "I" betû nálam is ott van! ?
|
kawa70 | 1962 | 2016. április 4. 17:50 | Válasz erre: 1961 |
IMR9C-9H iridiumos csoda. ja, NGK. Létezik kiváltó Densoból is de az se olcsóbb és annak a tipusát se tudom. |
kawa70 | 1960 | 2016. április 4. 17:45 | Válasz erre: 1959 |
Valószinûleg.........de listaáron 10600 darabja.....Honda minõség:) De nézd meg a csere intervallumod és ha közelebb van az ötvenezerhez mint a huszezerhez akkor a Tiedbe is ilyen drágaság fog kelleni. |
Ullyses | 1959 | 2016. április 4. 17:41 | Válasz erre: 1958 |
mibõl vannak azok a gyertyák? Aranyból? ... ugye 4db? :((
|
kawa70 | 1958 | 2016. április 4. 17:37 | Válasz erre: 1957 |
Engem most a gyertya csere fogott meg....... Gondoltam megnézem ha már légszûrõt is cserélek. Ugyis közel a 48 ezer amikoris aktuális lenne az elsõ csere, gyertya ügyileg. Végülis még elmenne ebbe a szezonban de olyan szar helyen van hogy inkább kicserélem. De az ára ami igazán meglepett, a garnitura 30 rugó....... Remélem a tiédbe nem ilyen drága gyertyák kerültek, mert akkor gyüjtögethetsz...... |
Daty | 1957 | 2016. április 4. 10:05 | Válasz erre: 1956 |
Már most sem sok formaleválasztó maradt rajta!:-) Majrécsík max 2 cm.:-) |
Daty | 1955 | 2016. április 4. 08:46 | Válasz erre: 1953 |
Igen, Z6. Már van is benne 250 km. Az Aggteleki, meg tegnap Paliékkal egy közel 100. Eddig jó!:-)) |
Ullyses | 1953 | 2016. április 4. 07:43 | Válasz erre: 1950 |
szia, ...lehet ez minden baj forrása? :)) Z6 az új gumid?
|
pandamaci | 1952 | 2016. április 2. 10:43 | Válasz erre: 1951 |
Legkisebbet a léccel tévedhetsz.Úgy gondolom, a mérés menetét Te érted, ezért most újra nem részletezném. Különben lézeres mutató-tollból lehetne fabrikálni tuti kis eszközt, már ha valaki q rván ráérne..Elõre mondom:a toll tengelyéhez viszonyítva a fénysugár kb ferdén jön ki belõlel-azaz egyszerúen ne fogd oda a gumi oldalához.
|
Daty | 1951 | 2016. április 2. 09:21 | Válasz erre: 1949 |
Megkérdeztem, de érdemi választ nem kaptam: "az nem pontos". A rovátka után menni felesleges, a szerelõ is ezt mondta, lötyög a tengelyen vagy 4 mm-t. Egyenlõre töröm a fejemet, hogy hogyan állítsam be. |
Daty | 1950 | 2016. április 2. 09:19 | Válasz erre: 1948 |
Oda fogok most már arra is figyelni, hogy egyenesen ülök e a motoron. (Bár, lehet, hogy nem, mert van némi gerinc ferdülésem, no de ez eddig is megvolt.) Nekem a Z6 nagyon bejött, én imádtam, és a Banditon is az tartott legtovább, és kiválóan tapadt. |
pandamaci | 1949 | 2016. április 1. 19:40 | Válasz erre: 1939 |
Azt nem kérdezted meg, ha jól van beállítva miképpen lehet az ,hogy léccel mérve nem egyvonalon fut a 2 kerék?? (léc helyett lézeres számítógépes stb mérési módot is behelyettesíthet,akinek van olyan..) Ha az új guminál is marad ez a kerékállás, akkor az is ugyanigy fog elkopni, csak max . idõ kérdése mikor. (Mivel mint láthattuk , a rovátkákhoz igazítás eddig nem jott be, én az új gumis kereket léccel állítanám az elsõvel egy nyomvonalba) |
tsanyi | 1948 | 2016. április 1. 19:36 | Válasz erre: 1947 |
Úgy gondolom ha lapos gumival járnál akkor mindkét szélén egyformán lenne kopva míg a közepén kevésbé, láttam olyan kollégát akinek egyik oldalon kopott jobban, de Õ látványosan mellé ült a motorjának és egyenesben a motor ferdén ment bár az sem kopott így mint a Tiéd. A Z6 elég régi guma és rosszul kopik, igaz a közepe fogy el hamar, egy hosszabb autópályán simán kockásra lehet koptatni, jelenleg nekem is az van, de nem örömbõl hanem mert épp ez jutott.
|
Daty | 1947 | 2016. április 1. 18:43 | Válasz erre: 1946 |
Köszi a hozzászólást Pali! A nyomásra szavaznék én is, mert a szerelõ felhívta egy érdekes dologra a figyelmemet a lekopott oldallal kapcsolatban. Mégpedig arra, hogy nem, csak simán le van futva, hanem a kopás közepén van egy kis "árok" is, ami mindenképpen nyomás problémára utal. A "csúszkálás" után ott a szmájli!:-PP Természetesen minden lecserélve, olaj, szûrõ, légszûrõ nem, mert azt 18.000-nél írja a karbantartási kézikönyv. És teljesen át lett nézve, ellenõrizve minden. Az elsõ lámpát is sikerült beállítani némi kezdeti nehézség után.:-)) Amúgy vasárnap a lassan vászonig lefutott gumi miatt sem tudtam volna menni. A jövõ7 elején lecseréltetem, a Z6 már a garázsban figyel.:-)) |