2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
BMW F 800
Következő oldal

Daty 1963 2017. július 31. 18:49   Válasz erre: 1962
Remélem, a beszélgetésünk után, rövidesen gurulhatunk együtt!:-))
    

kawa70 1962 2017. július 31. 12:40   Válasz erre: 1961
Kerestelek, irtam pü meg a telefonod is megváltozott. Én felmentem a magas tátráig brezno felől, találtam egy utat amin sose hmjártam, ellenben szép helyen megy.
    

Daty 1961 2017. július 31. 11:24   Válasz erre: 1958
Mint pl tegnap.
Mentünk egy "lájtosabb" kört az alacsony Tátrában. (100-120)
348 km lett a vége, és erre ivott meg 11,5 liter benzint.
Vagyis 3,3 litert nyelt le százon.:-)

Akkor ennek ne örüljek?
De, örülök!!!:-DD
    

Daty 1960 2017. július 31. 11:19   Válasz erre: 1958
Igazából ezt csak az tudhatja, akinek van ilyen motorja.
A többiek "urban legendának" tartják, és jókat derülnek rajta, vagy megjegyzik, hogy a motorozásban nem a fogyasztás a lényeg.
Ez így igaz, egyetértek velük, hisz nekem is voltak "szomjasabb" vasaim.
De szerintem ez ad egy kis pluszt a motorozáshoz.:-)
    

stixi 1958 2017. július 30. 08:35  
Gratula nektek!
Eddig csak olvastam erről a legendás fogyasztásról, de két napja már tudom, hogy létezik!
Csak vigyorgok, amikor nézem a számlálót!!!
    

Daty 1956 2017. július 29. 22:02  
Mentünk feleségemmel egy rövidebb kört.
Végigmentünk a múlt hétvégére tervezetten, amit az eső elmosott.
436 km lett a vége.
Fel a Tátra aljához, ott végig, egészen a Szlovák-Lengyel határig, és haza.
09.30-kor indultunk, 18.30-ra értünk haza egy ebédet, és egy korai vacsorát beleszámítva.

Ja, ha valakit érdekel, nem séta tempó volt, hanem mentünk elég rendesen, és a fogyi így is 330 km-re 12,6 liter volt, ami 3,8-ra jön ki százon.:-D
    

Daty 1954 2017. július 25. 09:18   Válasz erre: 1952
Nekem mindíg is pozitív volt a véleményem a Szlovák emberekről, akikkel találkoztunk.
Nem kötözködtek soha, segítőkészek voltak, ha kérdeztünk tőlük valamit.
A hétvégén megálltunk egy Billa-nál, ott többen is odajöttek és megnézték a motorokat, és megdicsérték.

Ugyanakkor Szerbiában, mikor meglátták a magyar rendszámot a szállásunk előtt, ott azonnal elkezdtek szidni minket, igaz ez egy kocsma előtt ülő, ittas csapat volt.

Hétvégén futott bele a 29.000 km.:-)
Májusban volt 4 éves.
    

varajani 1953 2017. július 24. 16:28   Válasz erre: 1951
Azért mentem többet láncos motorral, mert azt választottam. Nehéz endurókra már nem vágyom. Az F nagyon kellemes városban, Magyarországon még éppen megfelel, nem tudom hogy fog működni majd Európában.
    

varajani 1953 2017. július 24. 16:28   Válasz erre: 1951
Azért mentem többet láncos motorral, mert azt választottam. Nehéz endurókra már nem vágyom. Az F nagyon kellemes városban, Magyarországon még éppen megfelel, nem tudom hogy fog működni majd Európában.
    

Stenmark 1952 2017. július 24. 15:20   Válasz erre: 1950
Szerinted nem érezhető változás, a szlovákok magyarokhoz történő viszonyában. Az én tapasztalatom egyértelműen pozitív, nemrég X faluban megállva megdicsérték a motoromat és még pár szót magyarul is mondtak hozzá. Ez azelőtt elképzelhetetlen volt, mármint a kommunikáció!

Hány km-nél állsz a Gt-vel?
    

Stenmark 1951 2017. július 24. 15:13   Válasz erre: 1949
Ha fordítva lennének az arányok, akkor biztos nem ezt mondanád. Egyébként vezethetőség terén a láncos motor tényleg jobb. Én a kardánt hamar megszoktam, mert az azzal kapcsolatos futómű és motor egység szerintem a legjobb a nagy súlyú túraendurokhoz., és ott nincsen lánccsapkodás és kenegetés sem. De amint Bp a cél, az F előnye behozhatatlan. Pontosabban oda egy C1-el járok, mert ott szintén nincsen lánc, és még tető is van a fejem felett. A legjobb a kánikulában a sisak és védőruha mentesség. Érdekes, hogy az F még a C1-nél is keskenyebb, illetve a C1-en a tükör pozició az ami rossz, így egy kicsit nehezebb a sorok között haladni.

Végső következtetésem, hogy az F az igazán univerzális motor.
    

Daty 1950 2017. július 23. 10:59   Válasz erre: 1943
Kerültünk egy "rövidebbet".
Sajnos közbeszólt az idő.
Eredetileg azt terveztük, hogy Breznó felé felmegyünk Liptószentmiklósig, onnét pedig nyugatról keleti irányban elmotorozunk a Magas Tátra "lábánál" egész Tátralomnicig.
Liptószentmiklós előtt kezdett el esni rendesen az eső, a hőmérséklet pár perc alatt lement 26 fokról 16 fokra.
"Bemenekültünk" egy kajáldába.
Mire megebédeltünk, el is állt az eső, épp csak annyira maradt vizes az út, hogy rendesen összekenje a motorokat.:-(

"Reggel" 09.30-kor indultunk, 18.30-ra értünk haza.
Mindezek ellenére szuper volt, 385 km lett a vége.:-)
    

varajani 1949 2017. július 21. 16:22   Válasz erre: 1948
Igen:"tologatás, városi használat, fogyasztás, olcsó fenntartás tekintetében verhetetlen ez a kategória" Nem: fék, futómű. 3 db kardános motorom volt 1000 köbcentitől 650-ig nem sokat mentem velük csak kb 70.000 Km-t semmi előnyét nem látom a láncoshoz képest. Azokkal legalább 500.000Km-t mentem.
    

Stenmark 1948 2017. július 21. 11:54   Válasz erre: 1947
Igen, vannak eltérések, de nem lényegiek, a futómű, motor azonos, és az összhang ugyanolyan jó. És egy 800 Gs tulaj mondta nekem még régebben, hogy az övéhez képest ez a jobb motor. Nyilván aszfaltos használatnál értette, de ezt Mackó is kihangsúlyozza a tesztben. Egyébként a közepes túraendúrok között (Dl 650, Versys, Transalp), magasan a legjobb (több német teszt is van róla), csak a nagy Bmw-k árnyékában kevesek értékelik. Én a láncos hajtással nem voltam kibékülve, nagyon nem szerettem a kenegetést, pucolgatást, ezért "szenvedek a nagy döggel", de tologatás, városi használat, fogyasztás, olcsó fenntartás tekintetében verhetetlen ez a kategória.
Gondolom neked is jó tapasztalataid vannak róla?!
    

varajani 1947 2017. július 21. 11:18   Válasz erre: 1945
Hasonló az F650 GS, és a F700GS de vannak különbségek...
    

varajani 1946 2017. július 21. 11:16   Válasz erre: 1945
A Totalbike-n is van róla teszt.
    

Stenmark 1945 2017. július 20. 14:19  
Sziasztok!

Bocs, hogy ide írom, de eladó lett F 650 Gs Twin motorom. Miután nekem már boxerem van (párom miatt eddig megtartottam csak sajnos alig ül rá), nem akarom tovább a garázsban nézegetni, ahhoz túl jó motor. Mackó az Onroadon (F700Gs) ódákat zengett róla. Ha valakit érdekel a Hahun, vagy a Képesen megtalálja.

Jó motorozást mindenkinek!
    

Daty 1944 2017. július 20. 13:25   Válasz erre: 1943
Én benne vagyok a jövő 7végén is.
    

kawa70 1943 2017. július 19. 22:00   Válasz erre: 1942
jövő vasárnap ha jó idő lesz, mennék. Most hétvége már foglalt.
    

Daty 1942 2017. július 19. 21:06   Válasz erre: 1941
Neked mikor lenne jó?
Szívesen gurulnék már Veled egyet!
    

kawa70 1941 2017. július 18. 21:25   Válasz erre: 1940
Kár, esélytelen, pedig egy ideje készülök én is.
    

Daty 1940 2017. július 18. 21:06   Válasz erre: 1939
Szombat reggel szeretnék.
    

kawa70 1939 2017. július 18. 20:38   Válasz erre: 1938
Mikor mész?
    

Daty 1938 2017. július 18. 14:35  
Ha továbbra is ilyen meleg lesz, akkor:

https://www.youtube.com/watch?v=3CuTbTGqoEM

Zakopane, vagy még feljebb.:-))
    

Daty 1937 2017. július 4. 15:00   Válasz erre: 1936
Szerencsére konkrét problémánk nekünk sem volt sehol, de legalább 2x úgy kellett figyelni, mint itthon.
    

rimen 1936 2017. július 4. 14:16   Válasz erre: 1934
Nekünk sem volt soha gond az ottani közlekedéssel,persze idióta mindenhol van. Albánia az már ,,veszélyesebb"
    

Daty 1935 2017. július 4. 13:30   Válasz erre: 1934
8 napig voltunk kint még sem éreztem, hogy természetes lenne.
    

gezasz 1934 2017. július 4. 12:37   Válasz erre: 1913
Szerintem nem rosszabb a közlekedési morál mint itthon. Csak más ami, három nap múlva természetes nekem.Szerintem jobban figyelnek a járművezetők egymásra, mint itthon. Nincs köbe vésett elsőbbsége senkinek, még sincs több baleset, mint az agyonszabályzott hazai közlekedésben
    

ErErpower 1933 2017. július 4. 12:12   Válasz erre: 1913
Jó lett! jó helyeken jártatok! :)
    

rimen 1932 2017. július 4. 11:13  
Ez is Kotor!!
    

varajani 1931 2017. július 4. 10:35   Válasz erre: 1930
Nekem is nagyon tetszett, küldtem egy privát levelet ez ügyben!
    

Daty 1930 2017. július 3. 20:41   Válasz erre: 1929
Thx!:-)
    

kawa70 1929 2017. július 3. 19:20  
Grat, szép helyeken jártatok.
    

Daty 1928 2017. július 3. 19:02  

    

Daty 1927 2017. július 3. 19:01  
Íme az Adria.
    

Daty 1926 2017. július 3. 19:00  

    

Daty 1925 2017. július 3. 18:59  
És a jól megérdemelt pihenés.:-)
    

Daty 1924 2017. július 3. 18:58  
Kilátás a szállásról.
    

Daty 1923 2017. július 3. 18:57  
És következett a 25 számozott visszafordító.
    

Daty 1922 2017. július 3. 18:55  
És megpillantottuk a Kotori öblöt.
    

Daty 1921 2017. július 3. 18:54  

    

Daty 1920 2017. július 3. 18:52  

    

Daty 1919 2017. július 3. 18:48  

    

Daty 1918 2017. július 3. 18:47  

    

Daty 1917 2017. július 3. 18:45  

    

Daty 1916 2017. július 3. 18:33  

    

Daty 1915 2017. július 3. 18:33  
Körülbelül összesen 80-100 alagúton mentünk keresztül.
    

Daty 1914 2017. július 3. 18:31  
Pár kép a teljesség igénye nélkül.
    

Daty 1913 2017. július 3. 18:25  
Röviden összefoglalva.
Szerbián át, kicsit benézve Boszniába mentünk le Montenegróba.
Itt végigmotoroztuk a Tara kanyonját, a Piva kanyonját, és a Moraca kanyonját.
Emellett egyszer átmentünk a Durmitor nemzeti parkon nyugatról keleti irányba, aztán egy másik útvonalon visszajöttünk keletről nyugatra.
Nem a fő utakat jártuk be, hanem a barátomat idézve "zergeb@szt@" utakon mentünk.
Az utak egyes helyeken még 2 méter szélesek sem voltak, viszont a minőségük nagyon jó volt.
Elvétve jött csak szembe autó, összesen talán ha 4-5 lehetett, meg 2 motoros.
Viszont lovak, kecskék juhok gyakrabban jöttek velünk szembe.:-)
A látvány viszont mindent feledtetett.
Természetesen voltunk a Shkodrai tónál Albánia és Montenegró határán is.
Egy napot pihentünk a Kotori öbölben, némi fürdéssel kombinálva.:-)
Összesen 7 éjszaka, 8 nap volt.
Ebből csak 1x aludtunk két éjjel ugyan ott, a Kotori öbölben.
Hazafelé érintettük a nyílt tengert is egy rövid szakaszon.
A nagyobb városokat, mint Podgorica, Kotor, Budva, Tivat stb... mindet érintettük.
Az idő ragyogó volt, néha a 37 fokot is elérte a hőmérséklet, megázni csak 2x áztunk meg, de akkor sem nagyon.
Másodszor természetesen hazafelé.
A közlekedés kritikán aluli, mindenki megy arra, akkor és ott, ahol csak akar, és ezt persze minden irányjelzés nélkül, telefonálás közben teszi.:-(
Dudálni azonban folyamatosan dudálnak, ezzel köszönnek, jeleznek, örülnek, szidnak vagy tetszésüket fejezik ki.
De, hogy ebből éppen mikor melyiket fejezik ki, arra nem tudtunk rájönni.
A vége garázstól garázsig, mint írtam, 2.400 km lett.

Köszönjük szépen Pali!
    

Daty 1912 2017. július 3. 17:53   Válasz erre: 1911
A képeket lassan összeválogatom, a fogyasztásról gőzöm sincs, de olyan 4 körül lehetett átlagban.:-)
    

ErErpower 1911 2017. július 2. 18:50   Válasz erre: 1908
Igen! holvannak a képek? s a fogyasztása mennyi volt? :)
    

Daty 1910 2017. július 2. 18:12   Válasz erre: 1907
Bevezetésként talán annyit, hogy 2.400 km lett a vége.:-)
    

Daty 1909 2017. július 2. 18:12   Válasz erre: 1907
Bevezetésként talán annyit, hogy 2.400 km lett a vége.:-)
    

Daty 1908 2017. július 2. 18:10   Válasz erre: 1907
Jaaaaaa...bocs, rosszul emlékeztem!:-))

Összeszedem a gondolataimat, és leírom röviden, hogy hol jártunk, és miket láttunk, persze képekkel illusztrálva.;-)
    

kawa70 1907 2017. július 2. 17:56   Válasz erre: 1906
pont az nem:)
    

Daty 1906 2017. július 2. 15:41   Válasz erre: 1891
Tegnap délután hazaértünk!

Mit is mondtál, hogy leginkább a fogyasztás érdekelne?:-D
    

kawa70 1905 2017. június 4. 21:24   Válasz erre: 1904
Mehetsz is vele :)
    

Daty 1904 2017. június 4. 20:58   Válasz erre: 1903
Na, ez a beszéd!:-)

Ha összefutunk egyszer valahol, remélem ráülhetek egy kicsit!:-)
    

kawa70 1903 2017. június 4. 20:49   Válasz erre: 1899

    

kawa70 1901 2017. június 4. 20:36   Válasz erre: 1900
Kösz:) Hát az a majdnem két éve épphogy csak majdnem:)) De ugy tünik ez tényleg jó választás volt számodra, ha igy megbarátkoztál a technikával. A ZRX a maga idejében - de talán még ma is- nagyon jó kis masina volt.
    

Daty 1900 2017. június 4. 20:14   Válasz erre: 1898
Egyébként gyönyörű vas, gratulálok!
Ja, és még én cserélgetem állandóan mi?:-)
Ez is megvan már 2 éve!:-)

Egyébként az első vas, amit anno 14 éve a kezdéskor meg akartam venni, egy beragadt, zöld ZRX 1200 volt, de nem volt rá elég pénzem.
Pedig nagyon olcsón számolták volna meg...:-(
    

Daty 1899 2017. június 4. 20:09   Válasz erre: 1898
Ide tedd wazze!:-D
    

kawa70 1898 2017. június 4. 19:58   Válasz erre: 1895
Ako majd teszek be másikat:)
    

Daty 1897 2017. június 4. 19:46  
Ez lemaradt.:-)
    

Daty 1896 2017. június 4. 19:45  
Kicsit tekeregtünk Szlovákiában.
Tornanádaskánál mentünk ki.
A szomolnok-sztósz-i szerpentint közbeiktatva felmentünk Eperjesig.
Sirokénál átmentünk az 5 km hosszú Branisko alagúton, majd Poprádot érintve Dobsina-Rozsnyó-Aggtelek felé hazajöttünk.
Persze a jó Szlovák kaja sem maradhatott ki.:-)
És mindössze 340 km volt az egész.
10.30-kor indultunk, 16.30-ra itthon is voltunk.:-)
Király volt.:-D
    

Daty 1895 2017. június 4. 19:32   Válasz erre: 1894
Azt már láttam.
A népek közötti barátság, fontos!:-)
    

kawa70 1894 2017. június 4. 07:30   Válasz erre: 1893
Adatlapon van egy. Bmw-s topicba japán motort?:))
    

kawa70 1894 2017. június 4. 07:30   Válasz erre: 1893
Adatlapon van egy. Bmw-s topicba japán motort?:))
    

Daty 1893 2017. június 3. 22:56   Válasz erre: 1891
Nem tennél fel vagy 2 képet az új vasról?
    

Daty 1892 2017. június 3. 22:55   Válasz erre: 1891
Rendben!:-))
    

kawa70 1891 2017. június 3. 22:41   Válasz erre: 1890
Azt el is felejtettem mondani, hogy a csavargásotokról beszámolót kérek. És nem a fogyasztás része fog érdekelni:)
    

Daty 1890 2017. június 3. 22:31  
Ma találkoztam Kawa70-el Polgáron!:-)
Vett ám új motort!:-)
    

Daty 1889 2017. május 24. 20:07   Válasz erre: 1882
Arra már régen rájöttem!:-DD

A fogyasztás csak egy plusz!:-)
    

lajostrom 1888 2017. május 24. 08:24   Válasz erre: 1884
Várj még! Ne kopogj! Én a bandita bivalyod felállítására gondolok -sose legyen szükség rá!!!
Na! A hajlékony derekad nem kōszönné meg. A másik állításhoz adjon az Isten egésséget!
    

kawa70 1886 2017. május 23. 22:13   Válasz erre: 1884
Amugy meg majd elmulik :))
    

kawa70 1886 2017. május 23. 22:13   Válasz erre: 1884
Amugy meg majd elmulik :))
    

kawa70 1885 2017. május 23. 22:08   Válasz erre: 1884
Kérdés, mire gondolt.....
    

gezasz 1884 2017. május 23. 21:48   Válasz erre: 1883
Neked már problémás? nálam nem (lekopogom) :)
    

lajostrom 1883 2017. május 23. 16:12   Válasz erre: 1882
Hajajj! Ha feltudod állítani már ōrōm! (Koros vok.)
    

gezasz 1882 2017. május 23. 12:40   Válasz erre: 1880
Szerintem rájött, hogy a benzinfogyasztás mérésen túl is van élményfaktor :)
    

Daty 1881 2017. május 23. 09:09   Válasz erre: 1880
Sosem volt mérvadó, csak ad egy kis pluszt.:-)
    

kawa70 1880 2017. május 22. 22:04   Válasz erre: 1878
Lassan ideje, hogy ne a fogyasztés legyen a motorozás élményadója:)
Különben vehetnel babettát:)
    

rimen 1879 2017. május 22. 21:35   Válasz erre: 1878
Sajnos én is
    

Daty 1878 2017. május 21. 21:46   Válasz erre: 1877
Ez van, öregszek.:-(

Ma Túrkevén voltunk a juhász fesztiválon (380 km oda/vissza), de most sem számoltam fogyasztást.:-)
    

rimen 1877 2017. május 21. 21:30   Válasz erre: 1875
Nemá
    

Daty 1875 2017. május 21. 08:34   Válasz erre: 1874
Sajnos fogyasztást nem mértem.:-))
    

rimen 1874 2017. május 21. 07:59   Válasz erre: 1869
Valami kimaradt a tudósításodból:))
    

Daty 1873 2017. május 21. 07:02   Válasz erre: 1872
Örülj neki, hogy van munkád!:-)
    

ErErpower 1872 2017. május 20. 21:50   Válasz erre: 1871
Nem az enyémmel van gond! van amit kell csinálni mással.... :)
    

Daty 1871 2017. május 20. 19:01   Válasz erre: 1870
Minden rendben az új vassal?
Vagy van mit helyrehozni?
    

ErErpower 1870 2017. május 20. 18:50   Válasz erre: 1869
Én a műhelyembe jártam keltem vagy 100kmtert! :)
    

Daty 1869 2017. május 20. 17:09  
11.00-es indulással gurultam feleségemmel egy kisebb kört.
Természetesen a Szlovákoknál.
Izsófalva-Aggtelek-Dobsina-Nyilas-Krasznahorkaváralja, ahol ebédeltünk egyet - Tornanádaska-Izsófalva.
250 km lett a vége.
Éppen az eső előtt 1 perccel értünk haza 16.00-kor.:-)


Ti merre jártatok?
    

Daty 1868 2017. május 6. 21:31  
Ma megnéztük a hó, és a szélvihar pusztítását Lillafüred, és Felsőtárkány között.
Döbbenet,
A hírek a felét sem adták vissza.:-(
Az út már egész járható, nagyon sokan voltunk arrafelé ma motorral.

160 km lett a vége.
    

varajani 1867 2017. április 16. 18:40   Válasz erre: 1865
Szép-szép, de ebbe nem lehet beledugni a répát:-)
    

Daty 1866 2017. április 16. 10:25   Válasz erre: 1865
Ez is jól néz ki!:-)
    

ErErpower 1865 2017. április 16. 10:20  
:)
    

Daty 1864 2017. április 16. 08:41  
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok mindenkinek!:-)
    

kawa70 1863 2017. április 10. 06:38   Válasz erre: 1862
:)))
    

rimen 1862 2017. április 10. 05:50   Válasz erre: 1860
Az enyémben biztos az,nem is műkszik,de 65 ezerért gyógyítható:(:(
    

lajostrom 1861 2017. április 8. 21:06   Válasz erre: 1860
Én láttam! A mederben kövekkel kirakva.
Géza kék az ég.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők