Daty | 1963 | 2017. július 31. 18:49 | Válasz erre: 1962 |
Remélem, a beszélgetésünk után, rövidesen gurulhatunk együtt!:-))
|
kawa70 | 1962 | 2017. július 31. 12:40 | Válasz erre: 1961 |
Kerestelek, irtam pü meg a telefonod is megváltozott. Én felmentem a magas tátráig brezno felől, találtam egy utat amin sose hmjártam, ellenben szép helyen megy.
|
Daty | 1961 | 2017. július 31. 11:24 | Válasz erre: 1958 |
Mint pl tegnap. Mentünk egy "lájtosabb" kört az alacsony Tátrában. (100-120) 348 km lett a vége, és erre ivott meg 11,5 liter benzint. Vagyis 3,3 litert nyelt le százon.:-) Akkor ennek ne örüljek? De, örülök!!!:-DD |
Daty | 1960 | 2017. július 31. 11:19 | Válasz erre: 1958 |
Igazából ezt csak az tudhatja, akinek van ilyen motorja. A többiek "urban legendának" tartják, és jókat derülnek rajta, vagy megjegyzik, hogy a motorozásban nem a fogyasztás a lényeg. Ez így igaz, egyetértek velük, hisz nekem is voltak "szomjasabb" vasaim. De szerintem ez ad egy kis pluszt a motorozáshoz.:-) |
stixi | 1958 | 2017. július 30. 08:35 |
Gratula nektek! Eddig csak olvastam erről a legendás fogyasztásról, de két napja már tudom, hogy létezik! Csak vigyorgok, amikor nézem a számlálót!!! |
Daty | 1956 | 2017. július 29. 22:02 |
Daty | 1954 | 2017. július 25. 09:18 | Válasz erre: 1952 |
Nekem mindíg is pozitív volt a véleményem a Szlovák emberekről, akikkel találkoztunk. Nem kötözködtek soha, segítőkészek voltak, ha kérdeztünk tőlük valamit. A hétvégén megálltunk egy Billa-nál, ott többen is odajöttek és megnézték a motorokat, és megdicsérték. Ugyanakkor Szerbiában, mikor meglátták a magyar rendszámot a szállásunk előtt, ott azonnal elkezdtek szidni minket, igaz ez egy kocsma előtt ülő, ittas csapat volt. Hétvégén futott bele a 29.000 km.:-) Májusban volt 4 éves. |
varajani | 1953 | 2017. július 24. 16:28 | Válasz erre: 1951 |
Azért mentem többet láncos motorral, mert azt választottam. Nehéz endurókra már nem vágyom. Az F nagyon kellemes városban, Magyarországon még éppen megfelel, nem tudom hogy fog működni majd Európában.
|
varajani | 1953 | 2017. július 24. 16:28 | Válasz erre: 1951 |
Azért mentem többet láncos motorral, mert azt választottam. Nehéz endurókra már nem vágyom. Az F nagyon kellemes városban, Magyarországon még éppen megfelel, nem tudom hogy fog működni majd Európában.
|
Stenmark | 1952 | 2017. július 24. 15:20 | Válasz erre: 1950 |
Szerinted nem érezhető változás, a szlovákok magyarokhoz történő viszonyában. Az én tapasztalatom egyértelműen pozitív, nemrég X faluban megállva megdicsérték a motoromat és még pár szót magyarul is mondtak hozzá. Ez azelőtt elképzelhetetlen volt, mármint a kommunikáció! Hány km-nél állsz a Gt-vel? |
Stenmark | 1951 | 2017. július 24. 15:13 | Válasz erre: 1949 |
Ha fordítva lennének az arányok, akkor biztos nem ezt mondanád. Egyébként vezethetőség terén a láncos motor tényleg jobb. Én a kardánt hamar megszoktam, mert az azzal kapcsolatos futómű és motor egység szerintem a legjobb a nagy súlyú túraendurokhoz., és ott nincsen lánccsapkodás és kenegetés sem. De amint Bp a cél, az F előnye behozhatatlan. Pontosabban oda egy C1-el járok, mert ott szintén nincsen lánc, és még tető is van a fejem felett. A legjobb a kánikulában a sisak és védőruha mentesség. Érdekes, hogy az F még a C1-nél is keskenyebb, illetve a C1-en a tükör pozició az ami rossz, így egy kicsit nehezebb a sorok között haladni. Végső következtetésem, hogy az F az igazán univerzális motor. |
Daty | 1950 | 2017. július 23. 10:59 | Válasz erre: 1943 |
Kerültünk egy "rövidebbet". Sajnos közbeszólt az idő. Eredetileg azt terveztük, hogy Breznó felé felmegyünk Liptószentmiklósig, onnét pedig nyugatról keleti irányban elmotorozunk a Magas Tátra "lábánál" egész Tátralomnicig. Liptószentmiklós előtt kezdett el esni rendesen az eső, a hőmérséklet pár perc alatt lement 26 fokról 16 fokra. "Bemenekültünk" egy kajáldába. Mire megebédeltünk, el is állt az eső, épp csak annyira maradt vizes az út, hogy rendesen összekenje a motorokat.:-( "Reggel" 09.30-kor indultunk, 18.30-ra értünk haza. Mindezek ellenére szuper volt, 385 km lett a vége.:-) |
varajani | 1949 | 2017. július 21. 16:22 | Válasz erre: 1948 |
Igen:"tologatás, városi használat, fogyasztás, olcsó fenntartás tekintetében verhetetlen ez a kategória" Nem: fék, futómű. 3 db kardános motorom volt 1000 köbcentitől 650-ig nem sokat mentem velük csak kb 70.000 Km-t semmi előnyét nem látom a láncoshoz képest. Azokkal legalább 500.000Km-t mentem.
|
Stenmark | 1948 | 2017. július 21. 11:54 | Válasz erre: 1947 |
Igen, vannak eltérések, de nem lényegiek, a futómű, motor azonos, és az összhang ugyanolyan jó. És egy 800 Gs tulaj mondta nekem még régebben, hogy az övéhez képest ez a jobb motor. Nyilván aszfaltos használatnál értette, de ezt Mackó is kihangsúlyozza a tesztben. Egyébként a közepes túraendúrok között (Dl 650, Versys, Transalp), magasan a legjobb (több német teszt is van róla), csak a nagy Bmw-k árnyékában kevesek értékelik. Én a láncos hajtással nem voltam kibékülve, nagyon nem szerettem a kenegetést, pucolgatást, ezért "szenvedek a nagy döggel", de tologatás, városi használat, fogyasztás, olcsó fenntartás tekintetében verhetetlen ez a kategória. Gondolom neked is jó tapasztalataid vannak róla?! |
varajani | 1947 | 2017. július 21. 11:18 | Válasz erre: 1945 |
Hasonló az F650 GS, és a F700GS de vannak különbségek...
|
Stenmark | 1945 | 2017. július 20. 14:19 |
kawa70 | 1943 | 2017. július 19. 22:00 | Válasz erre: 1942 |
jövő vasárnap ha jó idő lesz, mennék. Most hétvége már foglalt.
|
Daty | 1942 | 2017. július 19. 21:06 | Válasz erre: 1941 |
Neked mikor lenne jó? Szívesen gurulnék már Veled egyet! |
kawa70 | 1941 | 2017. július 18. 21:25 | Válasz erre: 1940 |
Kár, esélytelen, pedig egy ideje készülök én is.
|
Daty | 1938 | 2017. július 18. 14:35 |
Ha továbbra is ilyen meleg lesz, akkor: https://www.youtube.com/watch?v=3CuTbTGqoEM Zakopane, vagy még feljebb.:-)) |
Daty | 1937 | 2017. július 4. 15:00 | Válasz erre: 1936 |
Szerencsére konkrét problémánk nekünk sem volt sehol, de legalább 2x úgy kellett figyelni, mint itthon.
|
rimen | 1936 | 2017. július 4. 14:16 | Válasz erre: 1934 |
Nekünk sem volt soha gond az ottani közlekedéssel,persze idióta mindenhol van. Albánia az már ,,veszélyesebb"
|
Daty | 1935 | 2017. július 4. 13:30 | Válasz erre: 1934 |
8 napig voltunk kint még sem éreztem, hogy természetes lenne.
|
gezasz | 1934 | 2017. július 4. 12:37 | Válasz erre: 1913 |
Szerintem nem rosszabb a közlekedési morál mint itthon. Csak más ami, három nap múlva természetes nekem.Szerintem jobban figyelnek a járművezetők egymásra, mint itthon. Nincs köbe vésett elsőbbsége senkinek, még sincs több baleset, mint az agyonszabályzott hazai közlekedésben
|
varajani | 1931 | 2017. július 4. 10:35 | Válasz erre: 1930 |
Nekem is nagyon tetszett, küldtem egy privát levelet ez ügyben!
|
Daty | 1913 | 2017. július 3. 18:25 |
Röviden összefoglalva. Szerbián át, kicsit benézve Boszniába mentünk le Montenegróba. Itt végigmotoroztuk a Tara kanyonját, a Piva kanyonját, és a Moraca kanyonját. Emellett egyszer átmentünk a Durmitor nemzeti parkon nyugatról keleti irányba, aztán egy másik útvonalon visszajöttünk keletről nyugatra. Nem a fő utakat jártuk be, hanem a barátomat idézve "zergeb@szt@" utakon mentünk. Az utak egyes helyeken még 2 méter szélesek sem voltak, viszont a minőségük nagyon jó volt. Elvétve jött csak szembe autó, összesen talán ha 4-5 lehetett, meg 2 motoros. Viszont lovak, kecskék juhok gyakrabban jöttek velünk szembe.:-) A látvány viszont mindent feledtetett. Természetesen voltunk a Shkodrai tónál Albánia és Montenegró határán is. Egy napot pihentünk a Kotori öbölben, némi fürdéssel kombinálva.:-) Összesen 7 éjszaka, 8 nap volt. Ebből csak 1x aludtunk két éjjel ugyan ott, a Kotori öbölben. Hazafelé érintettük a nyílt tengert is egy rövid szakaszon. A nagyobb városokat, mint Podgorica, Kotor, Budva, Tivat stb... mindet érintettük. Az idő ragyogó volt, néha a 37 fokot is elérte a hőmérséklet, megázni csak 2x áztunk meg, de akkor sem nagyon. Másodszor természetesen hazafelé. A közlekedés kritikán aluli, mindenki megy arra, akkor és ott, ahol csak akar, és ezt persze minden irányjelzés nélkül, telefonálás közben teszi.:-( Dudálni azonban folyamatosan dudálnak, ezzel köszönnek, jeleznek, örülnek, szidnak vagy tetszésüket fejezik ki. De, hogy ebből éppen mikor melyiket fejezik ki, arra nem tudtunk rájönni. A vége garázstól garázsig, mint írtam, 2.400 km lett. Köszönjük szépen Pali! |
Daty | 1912 | 2017. július 3. 17:53 | Válasz erre: 1911 |
A képeket lassan összeválogatom, a fogyasztásról gőzöm sincs, de olyan 4 körül lehetett átlagban.:-)
|
ErErpower | 1911 | 2017. július 2. 18:50 | Válasz erre: 1908 |
Igen! holvannak a képek? s a fogyasztása mennyi volt? :)
|
Daty | 1910 | 2017. július 2. 18:12 | Válasz erre: 1907 |
Bevezetésként talán annyit, hogy 2.400 km lett a vége.:-)
|
Daty | 1909 | 2017. július 2. 18:12 | Válasz erre: 1907 |
Bevezetésként talán annyit, hogy 2.400 km lett a vége.:-)
|
Daty | 1908 | 2017. július 2. 18:10 | Válasz erre: 1907 |
Jaaaaaa...bocs, rosszul emlékeztem!:-)) Összeszedem a gondolataimat, és leírom röviden, hogy hol jártunk, és miket láttunk, persze képekkel illusztrálva.;-) |
Daty | 1906 | 2017. július 2. 15:41 | Válasz erre: 1891 |
Tegnap délután hazaértünk! Mit is mondtál, hogy leginkább a fogyasztás érdekelne?:-D |
Daty | 1904 | 2017. június 4. 20:58 | Válasz erre: 1903 |
Na, ez a beszéd!:-) Ha összefutunk egyszer valahol, remélem ráülhetek egy kicsit!:-) |
kawa70 | 1901 | 2017. június 4. 20:36 | Válasz erre: 1900 |
Kösz:) Hát az a majdnem két éve épphogy csak majdnem:)) De ugy tünik ez tényleg jó választás volt számodra, ha igy megbarátkoztál a technikával. A ZRX a maga idejében - de talán még ma is- nagyon jó kis masina volt.
|
Daty | 1900 | 2017. június 4. 20:14 | Válasz erre: 1898 |
Daty | 1896 | 2017. június 4. 19:45 |
Daty | 1895 | 2017. június 4. 19:32 | Válasz erre: 1894 |
Azt már láttam. A népek közötti barátság, fontos!:-) |
kawa70 | 1894 | 2017. június 4. 07:30 | Válasz erre: 1893 |
Adatlapon van egy. Bmw-s topicba japán motort?:))
|
kawa70 | 1894 | 2017. június 4. 07:30 | Válasz erre: 1893 |
Adatlapon van egy. Bmw-s topicba japán motort?:))
|
kawa70 | 1891 | 2017. június 3. 22:41 | Válasz erre: 1890 |
Azt el is felejtettem mondani, hogy a csavargásotokról beszámolót kérek. És nem a fogyasztás része fog érdekelni:)
|
Daty | 1889 | 2017. május 24. 20:07 | Válasz erre: 1882 |
Arra már régen rájöttem!:-DD A fogyasztás csak egy plusz!:-) |
lajostrom | 1888 | 2017. május 24. 08:24 | Válasz erre: 1884 |
Várj még! Ne kopogj! Én a bandita bivalyod felállítására gondolok -sose legyen szükség rá!!! Na! A hajlékony derekad nem kōszönné meg. A másik állításhoz adjon az Isten egésséget! |
lajostrom | 1883 | 2017. május 23. 16:12 | Válasz erre: 1882 |
Hajajj! Ha feltudod állítani már ōrōm! (Koros vok.)
|
gezasz | 1882 | 2017. május 23. 12:40 | Válasz erre: 1880 |
Szerintem rájött, hogy a benzinfogyasztás mérésen túl is van élményfaktor :)
|
kawa70 | 1880 | 2017. május 22. 22:04 | Válasz erre: 1878 |
Lassan ideje, hogy ne a fogyasztés legyen a motorozás élményadója:) Különben vehetnel babettát:) |
Daty | 1878 | 2017. május 21. 21:46 | Válasz erre: 1877 |
Ez van, öregszek.:-( Ma Túrkevén voltunk a juhász fesztiválon (380 km oda/vissza), de most sem számoltam fogyasztást.:-) |
ErErpower | 1872 | 2017. május 20. 21:50 | Válasz erre: 1871 |
Nem az enyémmel van gond! van amit kell csinálni mással.... :)
|
Daty | 1871 | 2017. május 20. 19:01 | Válasz erre: 1870 |
Minden rendben az új vassal? Vagy van mit helyrehozni? |
ErErpower | 1870 | 2017. május 20. 18:50 | Válasz erre: 1869 |
Én a műhelyembe jártam keltem vagy 100kmtert! :)
|
Daty | 1869 | 2017. május 20. 17:09 |
11.00-es indulással gurultam feleségemmel egy kisebb kört. Természetesen a Szlovákoknál. Izsófalva-Aggtelek-Dobsina-Nyilas-Krasznahorkaváralja, ahol ebédeltünk egyet - Tornanádaska-Izsófalva. 250 km lett a vége. Éppen az eső előtt 1 perccel értünk haza 16.00-kor.:-) Ti merre jártatok? |
Daty | 1868 | 2017. május 6. 21:31 |
Ma megnéztük a hó, és a szélvihar pusztítását Lillafüred, és Felsőtárkány között. Döbbenet, A hírek a felét sem adták vissza.:-( Az út már egész járható, nagyon sokan voltunk arrafelé ma motorral. 160 km lett a vége. |
varajani | 1867 | 2017. április 16. 18:40 | Válasz erre: 1865 |
Szép-szép, de ebbe nem lehet beledugni a répát:-)
|
rimen | 1862 | 2017. április 10. 05:50 | Válasz erre: 1860 |
Az enyémben biztos az,nem is műkszik,de 65 ezerért gyógyítható:(:(
|
lajostrom | 1861 | 2017. április 8. 21:06 | Válasz erre: 1860 |
Én láttam! A mederben kövekkel kirakva. Géza kék az ég. ![]() |