pandamaci | 3133 | 3. Mai 2023 18:43 | reply to: 3129 |
Continental cm2 volt , 15eKm körül sem bírt,és hamar szögletesre kopott mint az autógumi Akkor ugye már sz rul kanyarodik.. Esőben nem volt rossz. Commander 2 es 3 is jó volt 30 ezret ezek elgurulnak (chopper cruiser nyugis uzemmod)
|
cujethu | 3129 | 30. April 2023 14:24 |
Sziasztok! 130/90-16 és 107/80-15 párosban kinek mivel van jó tapasztalata? METZELER ME888 vs MICHELIN COMMANDER III vs CONTINENTAL ContiTour ? |
gencsydani | 3127 | 30. November 2020 18:41 |
Pirelli MT60RS vagy Dunlop Mutant gumira (120/70-17 méretben) tud esetleg valaki valami jó forrást? Guglit tudom használni én is, annál olcsóbbra gondoltam:) |
petigumi | 3126 | 2. August 2020 14:36 |
Sziasztok . Ha valakit érekelnek újszerü használt gumik , szinte minden méretben probaképpen vagy végleges megoldásnak , hívjon . Árak 6-8000 ft elsők , hátsok nyugati márkák garanciával , szerelés centirozás megoldható ! 20 3632486
|
petigumi | 3125 | 2. August 2020 14:32 |
Hanyistok | 3124 | 30. Juni 2020 06:11 | reply to: 3122 |
A vizes GS-en 14e után cseréltem le. Amióta motorozok, egyetlen gumi sem ment alattam 10e felett, ezért meglepő számomra hogy neked 7e alatt elkopott.
|
Sander67 | 3123 | 29. Juni 2020 21:19 | reply to: 3122 |
Egy motoros cimborámnak én is panaszkodtam,hogy a PR4 csúszkálós gumi,és azt tanácsolta, hogy változtassak a guminyomáson. Az elsőben 2,2 bar a hátsóban 2,4 bar guminyomást állítottam be, és most több mint 1000 km-t magam mögött hagyva nem csúszot meg egyszer sem.
|
lendvai | 3122 | 29. Juni 2020 07:11 | reply to: 3121 |
Csúszni nem csúszott, azt egy szóval sem írtam. Hajtva sem volt, meg sem nyikkant a gumi, szimplán a tömeget nem bírta. Hasonló tömegű TDM-en a Michelin PR4 és a Road5 ugyanilyen körülmények között 15 ezer után lett cserés. Na azok viszont csúszkáltak a kanyarokban, így a Michelintől elköszöntem. A határaimat meg majd inkább versenypályán feszegetem. :-)))
|
Hanyistok | 3121 | 29. Juni 2020 00:24 | reply to: 3119 |
Multistrada? Nekem 1200GSLC és 1250GS-en a legjobb volt. Sosem csúszott meg, még vizesen úton is komolyan lehetett feszegetni a határait. Persze ha 160 lovat eregetsz rá, akkor lehet, hogy megadja magát. De igazából értelmetlen annyira meghajtani. Menni kanyarban kell, nem a technikás egyenesekben :D
|
Bulldog1100 | 3120 | 28. Juni 2020 21:14 | reply to: 3119 |
Én sem vagyok vele megelégedve. Csúszkál. Az előző típus jobb volt. Azt hiszem visszatérek arra a gumira.
|
lendvai | 3119 | 26. Juni 2020 17:25 |
A Pirelli Scorpion Trail II nálam 7000km után elvérzett. 235kg-os motor, az utolsó 1500km három dobozzal, utassal kb 80%-ban autópálya és egyenes út. Kockás lett, középen kopásjelzőig kopva. Most Angel GT II jön, az tapadni tuti jobban fog. Sokkal nagyobb futásteljesítményre nem számítok, de majd meglátjuk.
|
Stenmark | 3117 | 30. Mai 2020 19:55 | reply to: 3115 |
Örömmel jelentem, hogy jól vizsgázott a Conti Trail Attack 3, hozta amit olvastam róla, hihetetlen csendes, végre egy kellemeset gurultam. A kékholdnál mondták, hogy a Pirelli ST-II van akinél 9000 után cserés, nálam 12000 volt benne, és a szerelő még 4-5 ezret látott benne, el is tettem tartaléknak. Ezek szerint már nagyon papásan vezetek :-)
|
Bulldog1100 | 3115 | 29. Mai 2020 06:51 | reply to: 3113 |
Na ez jó hír, mert már beleéltem én is magam, a 14-15 ezer közötti futásteljesítménybe. De gondolom 35 000 km-t akartál írni a gumicserére, mert csak úgy jön ki. |
Stenmark | 3113 | 28. Mai 2020 22:40 | reply to: 3112 |
Próbálok számolni, mert nem írtam fel a cserét. Most 47700 van a motorban, kb 45000-nél cseréltem, tehát 12000 körül van benne, és még jelentős a profilmélység, pláne hátul.
|
Bulldog1100 | 3111 | 28. Mai 2020 17:20 | reply to: 3110 |
Na akkor ez jól összehasonlítható lesz, mert a motor típus és évjárat is ugyanaz. A pirellivel semmi zúgást nem vettem észre az első guminál, de majd ha legközelebb megyek vele akkor jobban odafigyelek. Bár ha már oda kell figyelni rá, akkor nem lehet nagyon zavaró. |
Stenmark | 3110 | 28. Mai 2020 16:52 | reply to: 3105 |
Az első kerék felől neked nem jön fel gördülési zaj kb 100-ig? Nekem a PST II bizonyos, régebbi gyártású aszfalton nagyon hangos. Most Conti Trail Attack 3 megy fel holnap, azt mondják az csendesebb. Egyébként jó a Pirelli, már bőven 10000 km fölött van benne, és nem sarkosan kopott. Ja Bmw R 1200 Gs Lc 2017 a motor. 2 napja voltam tesztelni a Balatonnál, hát a Michlein Anakee Adventure mindenhol brutál hangos volt. Érdekes, hogy a levegő-olajos Gs-eken egyiken sem volt elölről ilyen zaj, eddig ennyi hátrányt érzek a Gs Lc-n. |
lendvai | 3109 | 19. Mai 2020 17:59 | reply to: 3108 |
Én a magam részéről a kényelméért vettem, de terepre nem megyek vele. Ezzel szállítják, nem volt választásom, elkoptatom, aztán lesz helyette Angel GT II.
|
Bulldog1100 | 3108 | 19. Mai 2020 17:21 | reply to: 3107 |
De hát egy hibrid motorra (túraenduró) mi mást tehetnél?
|
lendvai | 3107 | 19. Mai 2020 14:31 | reply to: 3106 |
Azt hogy aszfaltra és enyhe terepre is tervezték. Ennélfogva valószínűleg egyiken sem a legjobb.
|
Bulldog1100 | 3105 | 19. Mai 2020 12:52 | reply to: 3104 |
Valahol olvastam, hogy ez a gumi kb 10 ezret bír. Egy másik hírben pedig azt olvastam, hogy élettartamát tekintve is felülmúlja a Trailsmartot, ami nekem pedig többet ment 16 ezernél. Ezért nagyon kíváncsi vagyok, hogy hol lesz az igazság. Hétvégén egyébként már mentem vele pár száz kilométert és nagyon élveztem. |
lendvai | 3104 | 19. Mai 2020 11:55 |
Nekem Pirelli Scorpion Trail II van fenn. Kb 4500km-t mentem vele eddig. Nem számítok túl nagy futásteljesítményre, lévén ez egy hibridnek minősített gumi, ennélfogva elég sűrűn sodródik az aszfalton, de ezt olyan jóindulatúan teszi hogy igényem lett rá. :-) Viszont ennyi km után számottevő kopást nem látok, így valószínűsítem hogy 10 000 fölött lesz. Mellesleg sokkal szebben kopik mint pl a Michelin PR4 vagy a Road 5. Azokon mind felkunkorodott az él a barázdáknál, ennél még nem.
|
Bulldog1100 | 3103 | 15. Mai 2020 13:47 |
Na, ma lecseréltem a gumikat. Ami lejött Dunlop Trailsmart Max. Nagyon jó gumi volt, elégedett voltam vele. Az utolsó pár száz kilométeren már kicsit csúszkált, de elmentem vele 16 325 km. Kíváncsi vagyok az új gumira, ami Pirelli Scorpion Trail II. Ha lemotorozom vele az élettartamát, akkor megírom a tapasztalásokat. Addig is Széles utat mindenkinek. |
Ullyses | 3102 | 1. Mai 2020 11:49 | reply to: 3096 |
Szted én nem használtam? Csak beosztottam! Egyenesben az alját, a hegyi utak kanyarjaiban az oldalát koptattam :)))) Te még Erdélyben fel is hívtad rá a figyelmem ! ..és kibírta hazáig.
|
Bulldog1100 | 3101 | 29. April 2020 06:03 | reply to: 3100 |
Szia! Eddig még nem hallottam, de most utánanéztem kicsit és lehet ezt fogom választani. Köszi a tippet. Ha lesz tapasztatom azt itt megosztom a többiekkel. Még egyszer köszi. |
Zsida | 3100 | 28. April 2020 11:00 | reply to: 3099 |
Szia! Ha jól tudom, a Trailmax Meridian az utód. Arról nem hallottál valamit?
|
Bulldog1100 | 3099 | 25. April 2020 11:53 | reply to: 3098 |
Igen, már én is jártam így, hogy azt hittem még van a gumiban pár száz kilométer, de a végén már exponenciálisan kopik azzal meg lesre lehet futni. Nekem most Dunlop Trailsmart max gumi van fent. Tegnap léptem át vele a 15 000 km-t de már kanyarokban kicsit csúszkálok vele. Kopásjelzőig még van talán egy milliméter. Most, hogy nem tudok hosszú utakra menni, még kicsit gyűröm kíváncsiságból, hogy mi lesz a vége. De ha hosszabb túrára mennék, már lecseréltem volna. Ezt a gumit ajánlotta a szerelő is és a hegylakókon is jókat olvastam róla. Azt gondoltam ez lesz a következő is, de nincs raktáron, ezért fogok váltani. |
kawa550 | 3098 | 25. April 2020 11:14 |
kawa550 | 3097 | 25. April 2020 10:09 | reply to: 3096 |
Egyetlen gumi volt életemben, ami bőven kopáshatár alá koptatva(konkrétan középen kilátszott a szövet) elment hátul 15.000-et egy 75 lovas tdm-en, az a misi pilot road 3 trail volt. az összes egyéb ennél 2-3-4000km-el kevesebbet futott, contiRA2, misiPR4, pirelli diablo strada. Jelenleg már a második misi pilot power 2CT van fenn és a következő is ez lesz. 15 éves de még ma is kapható sportgumi, pofátlanul olcsó, szárazon kiváló, esőben sem problémás, és ez is kibír 7000-et. Az hogy hogy használja az ember, sokat számít az élettartamban, jelentősen növelhető. Némi fejcsóválással még talán talán a duplázás közelit is elhiszem, de mikor 3szoros élettartamokról olvasok, csak legyintek és gondolok magamban valami erőset. |
Bulldog1100 | 3096 | 25. April 2020 07:32 | reply to: 3095 |
Na erről beszélek, egy jól tapadó puha gumi, amit használnak, az nem megy el 10 ezret sem.
|
kawa550 | 3095 | 24. April 2020 13:31 |
A Z8 nálam hátul 8000-et se bírt ki, ZRX1100. Szárazon nagyon jó, esőben sima gázadásra is többször megcsúszott.
|
Bulldog1100 | 3094 | 24. April 2020 07:54 | reply to: 3093 |
A Metzeler amit én használtam, az elég puha volt, jól lehetett vele döntögetni, éppen ezért hamar el is kopott. Nekem a Metzelereket mindig 10 ezer alatt kellett cserélni. A mostani gumik amiket használtam ezek már elmentek 15-16 ezreket, de ennyi. Húszezerig még semelyik gumim nem bírta. Persze ez erősen függ a vezetési stílustól, na meg a hajtástól is, nem mindegy, hogy láncos szíjas vagy szöghajtásos a gép. |
Ullyses | 3093 | 23. April 2020 22:59 | reply to: 3088 |
Igazad van Buldog, tévedtem! 29.000km volt benne és METZELER Roadtec Z8 Interact gumikra cseréltem.... 28körül volt amikor Erdélybe indultunk... :)
|
petigumi | 3092 | 21. April 2020 20:51 |
Üdv mindenkinek. Én michelin párti vagyok, mások meg másra esküsznek! Kinálok 80-90 %-os motorgumikat akciósan a járványra való tekintettel. Sport túra enduró robogóra való, szinte nem létezik olyan , hogy nincs. Ár 4000-8000 ft /db. A szerelés centirozás ingyenes az elhozott felnire. A korlátozás nem vonatkozik a szervizek látogatására. Üdv ,, petigumi,, Csak telefonon érdeklödj. 20 3632486 |
mandli.istvan | 3091 | 19. April 2020 14:14 | reply to: 3086 |
Sziasztok, egyelőre nem sok plusz km gyűlt, eddig jól ment, nagy eső még nem kapott el vele.. ha így megy, akkor a két tervezett nagy turából nem sok lesz
|
Bulldog1100 | 3088 | 19. April 2020 12:00 | reply to: 3087 |
Kicsit soknak érzem azt a 28 ezer km-es futás teljesítményt, nem 18 ezret akartál írni? Én régen nagy Metzeler párti voltam és szerettem ezt a márkát. Csak azt vettem, de aztán valami megváltozott. Nem tudtam, hogy mi, de egy motoros ismerősöm mondta, hogy áttették a gyártást Németországból Kínába. Távol áll tőlem, hogy fikázzam a kínai cuccokat de a különbséget már akkor éreztem a "két" Metzeler között, amikor még nem is tudtam az okát. Aztán a szervizben ahová vittem a motort ott ajánlotta a srác ezt a gumit. Rá is tetettem és eddig elégedett vagyok vele. Már 14 ezer kilométer van benne, de még pár ezret lehet elmegy. A következő amit kipróbálok, mert sokan dicsérik az a Pirelli Scorpion lesz. |
Ullyses | 3087 | 19. April 2020 11:17 | reply to: 3083 |
Ha emlékszel tavaly nekem is tükörradiálom volt, (még gyári gumi -28e.km) és a túránk után le is cseréltettem ... én Metzelerre cseréltem. Keveset mentem h igazán véleményt alkothassak, de 3e.km távlatából nem tünik rossznak, esőben nem mentem még vele.... Nektek miért nem vált be ez a gyártó? |
Bulldog1100 | 3086 | 13. April 2020 11:39 | reply to: 3084 |
Na? Mi a helyzet a gumival. Elégedett vagy vele?
|
mandli.istvan | 3084 | 22. September 2019 18:46 | reply to: 3083 |
Tavasszal megvettem a BMW-t, Michelin PR2 volt rajta, kb.15e km-t bírt. Hirtelen kellett gumizni két hete, mivel közbejött egy nem tervezett túra. Többek javaslatára én is Metzellert szerettem volna, de ősszel nem volt már igazán választék, Michelin PR4-ből kaptam rá párt, 1500 km ment eddig bele, egyelőre tetszik! Majd legközelebb meglátjuk
|
Bulldog1100 | 3083 | 22. September 2019 18:40 |
Én eddig Metzeler párti voltam, de most a Dunlop Trailsmart Max van fent és nagyon elégedett vagyok vele. Dunlop az új Metzeler. |
Jani55 | 3071 | 23. Januar 2019 18:48 | reply to: 3070 |
Nagyon könnyen kiderítheted, akárhol, így ha pl. kínában gyártották, megtalálod a gumi oldalfalán. Kötelezően és egyértelműen jelzik.
|
Bulldog1100 | 3070 | 21. Januar 2019 16:52 | reply to: 3064 |
Régebben jó volt a Metzeler, én is szinte csak azt vettem. Az utolsó Metzeleremben már kicsit csalódtam, valahogy nem ugyanaz. Valami megváltozott. Állítólag át került a gyártás Németországból Kínába, de ezt csak fél füllel hallottam. Most amit vettem tavasztól azzal fogok járni ezért még nincs tapasztalás de sok jót olvastam róla: Dunlop Trailsmart: https://www.r17.hu/termek/37701/12070r1917060r17-dunlop-trailsmart-max-frontrear-72v-tl-motorgumi https://hegylakok.hu/2018/11/dunlop-trailsmart-max-teszt-iii-resz/ |
Dokypapa | 3067 | 21. Januar 2019 11:30 |
METZELER Roadtec 01- Igaz , brutális ára van , párban , alig 100 ropi alatt a HWM szeria , hát nem ócó
|
Jani55 | 3065 | 30. November 2018 21:45 |
Aktuális: Szinte minden méretben... https://www.youtube.com/watch?time_continue=195&v=EW4DOgtjS24
|
Motofun | 3062 | 19. August 2017 18:36 | reply to: 3000 |
Nem rég vettem használtan egy GS-t Anakee 3-as gumikkal... Az első hosszabb guruláskor vettem észre az általad is említett zúgást...Totál kész voltam,gondoltam váltó,véghajtás vagy kerékcsapágy probléma...Nagy kő esett le a szívemről amikor olvastam a hozzászólásod...:) Köszönöm! Egyébként nagyon jó gumi,eddig ezzel merek a legjobban kanyarodni.
|
lafo | 3061 | 23. Mai 2017 10:22 |
Sziasztok! Ha valakit érdekelne... Eladó túrázásra használt, Dunlop Sportmax Roadsmart (120/70ZR17 M/C 58W, 2011. év, 42. hét) első motorgumi. Irányár: 6500Ft + postaköltség. |
Spapa | 3060 | 18. Februar 2017 13:28 | reply to: 3059 |
Meg az elozo elmelkedeshez: A PR2-ket Wilbers elso rugos motorral hasznaltam. Azzzal a rugoval erezhetoen jobb lett a kanyarodas. A mostani motoromra is hamarosan felkerulnek az ilyen rugok. Kivancsi leszek arra hogy mi valtozik az erzetemben. :-)
|
Spapa | 3059 | 18. Februar 2017 12:54 | reply to: 3058 |
Sziasztok! Pont ezen gumik kozuli valasztáson torpolok. Most megint PR4 van font, jol tapad, de ugy erzem hogy nehezebben, vagyis nem eleg pontosan kanyarodok vele. Elozoleg elhasznaltam par garnitura PR2-t. Nalam jol tapadt jol kanyarodott, csak az elete vege fele erosen legyalulodtak az oldalai. Kollegamnak viszont (Z750) nem tetszett annyira esoben sem. Neki meg-meg csuszott. O vagy 25kg-val konnyebb mint en a motorjan meg nincs sulyos hatso doboz. Mondjuk a Fazer 1000 alapbol is farnehez. Regebben AVON St-bol hasznaltam tobbet. Akkor az volt jo aron elerheto. Nem is volt vele semmi gondom. Annak a profilja viszont szemmel lathatoan ek alaku volt. Arra gondoltam, hogy a PR4 laposabb profilu lehet mint a PR2 ezert nem olyan jo a bekanyarodas vele. Legalabbis nekem, vagy mas az ujabb motorom futomu beallitasa, vagy oregszem. Nekem fontos a vizes tapadas, de egy jobban vezetheto gumitipusra atnyergelnek. |
kawa550 | 3058 | 17. Februar 2017 23:22 |
RoadSmart 3, PR4, Roadtec 01 fej fej mellett, és a nyakukon még ott lohol az Angel, PR3 és Z8. Manapság már inkább az a nehéz, hogy szar gumit fogjon ki az ember, alig lehet mellényúlni.
|
R17.hu | 3056 | 17. Februar 2017 14:01 |
Kijelenthetem, hogy kategórián belül ez az egyik legtartósabb gumi, és mindemellett élettartama végéig igen szép kopásképet hoz. Ezt a legnehezebb kifejleszteni, hogy egy abroncs ne kopjon csúnyán. Láttunk Motorradosok gépén lefutott darabokat, messze ennek volt a legszebb a kopásképe az új gumik közül. Profilját fölösleges egy scorpion trail 2-vel összehasonlítani az egy túra endúró gumi. Persze az RoadSmart 3 is létezik ilyen méretekben de nem kifejezetten ilyen kategóriás gumi. Road3-tól sokkal újabb, lényegesen jobb profilja van. a Road4 eleve a Power3 karkaszát használj,így e tekintetben az eléggé sportos felépítés?. Ilyen a Dunlop is! profilmélysége pedig a tejesen standard értékek. els? 3,5-4 hátsó 5,5-6 mm mint ahogyan a többié is. olyan dolog nem volt ami nem tetszett :) Az instruktor az fjr 1300-at lábtartóig tette le vizes pályán, ez meggy?zött mindenkit. |
Mosquito | 3055 | 17. Februar 2017 13:10 | reply to: 3052 |
Relatíve mennyire tartós gumi? Milyen profilú? Gondolok itt pl a PR3/PR4 kicsit laposabb kialakitásúak mint mondjuk a Pirelli Scorpion trail 2,ami sportosabb/"hegyesebb". Profil mélysége? Jó tulajdonságai mellett van-e valami negatív nem tetsz?? Kb ennyi. :) |
R17.hu | 3053 | 17. Februar 2017 12:05 | reply to: 3051 |
Mire vagy pontosan kíváncsi? Franciaországban a hivatalos teszten 2 napig mentünk vele, minden körülmény között. Tesztpályán, utcán stb.
|
R17.hu | 3052 | 17. Februar 2017 12:05 | reply to: 3051 |
Mire vagy pontosan kíváncsi? Franciaországban a hivatalos teszten 2 napig mentünk vele, minden körülmény között. Tesztpályán, utcán stb.
|
Mosquito | 3051 | 14. Februar 2017 21:09 |
Hali. Saját tapasztalata van valakinek az új Dunlop Roadsmart III-ról? (Olyan írjon aki nem 30-40ekm-t megy el egy gumival. :D) |
R17.hu | 3050 | 24. Januar 2017 16:11 |
akupec | 3046 | 30. August 2016 14:38 | reply to: 3045 |
Csak Te fizethetsz érte többet is :DDDD Az elsõ gumma már elkelt, a hátsóról meg nemsoká töltök fel képeket. |
Attimotor | 3045 | 29. August 2016 21:41 | reply to: 3043 |
Amelyik része satuféknél az aszfalttal érintkezett, 200 km után féláron eladni nem jelent jót.
|
F2 | 3043 | 28. August 2016 09:31 | reply to: 3042 |
200km-t futott guminak melyik a leggyengébb pontja? :):):)
|
Attimotor | 3042 | 27. August 2016 21:42 | reply to: 3041 |
A hirdetett gumiról, meg a leggyengébb pontjáról töltesz fel képet?
|
.HLaci. | 3040 | 24. August 2016 08:34 |
Amúgy,tökéletesen elégedett voltam a gumival,soha nam csúszott meg sem vizen,sem szárazon,pedig a kopás alapján "dolgozott"rendesen. Mégegyszer köszi a hozzszólásokat,úgy érzem tájékozottabb lettem általuk a témában! |
Daty | 3039 | 23. August 2016 21:56 | reply to: 3028 |
Egyetértek Kicsivel, ez egész egyszerûen a nyomatékos kigyorsítások miatt kopott ilyenre. Az én Banditomon is ilyen volt a Z6. |
Fido71 | 3038 | 23. August 2016 21:51 |
A PR2-nél nekem is a két széle már "sima" volt, míg középen volt még 3 mm /igaz 10e km után/. Õ is két komponensû és az esetek 95%-ban 300 km+ gurulásokon, túrákon használtam. |
.HLaci. | 3037 | 23. August 2016 21:13 | reply to: 3036 |
Én azt gondoltam,hogy a két komponens házasitása nem sikerült tökéletesen,de ezek szerint más gumi is tud hasonlót. A túlterhelés tény,a motor elébe nam könnyû +dobozok+tanktáska+utasok. |
Audimania | 3036 | 23. August 2016 19:38 | reply to: 3035 |
Continental ContiMotion hasonlóképp néz ki, még a km is közel egyezik. Általában mi is a motor terhelhetõség felsõ határán (túl) vagyunk, és kellõen gyakran nézem a guminyomást. Szerintem a terhelésen túl a már kicsit döntött motornál a kanyarban fékezés/gyorsítás lehet az okozója, ez a felületrész már inkább oldalirányú terhelésre lehet kialakítva.
|
.HLaci. | 3035 | 23. August 2016 08:33 |
Köszönök minden reakciót! Ezek szerint,nem egyedi a kopáskép,csak itt viszonylag hamar következett be nagy elhasználódás. Amúgy,a kerék nem gyári.Az FJ felni gyárilag 16-os,és keskenyebb is. Épp azért lett cserélve,mert abban a méretben már nagyon kicsi a választék.Az eredeti felnin Metzler Marathon gumi volt,gyári rugostaggal,az is hasonlóan kopott,de a gumi keménysége miatt nem ilyen látványosan.Most ugye Nankang,kétkomponensû gumi,egy Fournales levegõ-olaj taggal van benne,tehát csak a nagy terhelés az,ami közös.Mivel ezt többen írtátok,ez a fõ gyanúsított,a guminyomással együtt.Megpróbálok egy márkásabb,esetleg GT kivitelû gumit,magasabb myomással,aztán majd kiderül.... |
pandamaci | 3034 | 23. August 2016 07:49 | reply to: 3028 |
Elõzõ gumid milyen volt? Ez olyan, mint ha lapos gumival járnál. Vagy nagyon nagy a súlyterhelés.. Különben a kerék mérete (átmérõ, szélesség) megegyezik a gyáriéval? És a gumi terhelhetõségi index száma nem kisebb a gyárinál -azaz nincs súllyal túlterhelve? / leirt nyugdijasan gurulós használati üzemmód mellett feltételezzük a pontos nyomásmérõt. |
kawa550 | 3033 | 22. August 2016 22:12 | reply to: 3030 |
Ez ám a sommás szakvélemény! Nem csodálnám ha nagy versenyzõk is téged kérdeznének gumiválasztásnál. Ezek itt egy yamaha tdm 850-en (78 ló) vendégszerepelt metzeler z6 képei. Biztos ez is kínai...... |
kicsi | 3032 | 22. August 2016 20:06 | reply to: 3028 |
Ez szimplán a nyomaték mûve. Nekem bármelyik gumi ilyen lett, amit eddig feltettem, bár nem 4000 km után.
|
desiderus | 3031 | 22. August 2016 19:28 | reply to: 3028 |
Nekem a Metzeler Z8-as ugyanezt a képet mutatta...én is állandóan két személlyel, túrákon pluszban felmálházva...a guminyomást minden indulás elõtt ellenõrzöm mert mazochista vagyok... :-) Szóval bármi okozhatja, terhelés, a motor nagy nyomatéka (az FJ-é sem kevés ) hátsó rugóstag hibája ( beállítás, elöregedett olaj )...szerintem. De ezzel együtt elment 17 ezer km-t.... Várjuk meg egy szakértõ véleményét. |
F.Jani | 3029 | 22. August 2016 19:11 |
Nekem a nem megfelelõ guminyomás jut eszembe errõl a kopásról. A saját bõrömön tapasztaltam sajnos. De jobban bízok Szabó Roland szakmai tudásában. |
.HLaci. | 3028 | 22. August 2016 12:57 |
Gábor 63 | 3027 | 19. August 2016 22:44 | reply to: 3026 |
Szia R17.hu lett a nyerõ. Metzeler lett a választás.Párban. Köszönöm |
garcia66 | 3026 | 19. August 2016 07:56 | reply to: 3025 |
Szia! Én a Michelin Pilot Road 4 GT-t ajánlom (ha van a neked való méret), de azt csak párban ajánlják cserélni. Vagy a R17.hu vagy a Revolutionmotor,hu -n érdemes szétnézni. Mindkettõt korrektnek tartják, én az utóbbitól vettem márciusban a gumikat. |
Gábor 63 | 3025 | 18. August 2016 19:24 |
Sziasztok. Honda st 1100. mit vegyek hol? párban szerelve vagy nem s.o.s. A hétén venném. Köszönöm . |
c800 | 3024 | 10. August 2016 13:56 | reply to: 2706 |
Nekem is B23 van az 1250-es Banditon, de 10.ezer km -nél teljesen sima az oldala valamint a közepe. 24 ezer km felfoghatatlan számomra. |
Daty | 3023 | 5. August 2016 19:16 |
R17.hu | 3021 | 1. August 2016 16:52 |
Sziasztok! Úgy döntöttünk, hogy augusztusban egy kis kedvezménnyel kedveskedünk Nektek, így a hónap folyamán díjmentesen szállítjuk az abroncsokat. Bõvebb infó a blogunkon és facebook oldalunkon olvasható ;) |
Yossarian | 3020 | 26. Juli 2016 11:40 | reply to: 3016 |
Mi itt a kérdés? Ha 13e után középen még van 3,8mm, akkor az a gumi még 75-80%-os állapotban van, vagyis még egyszer ennyit el kéne hogy menjen. |
Yossarian | 3019 | 25. Juli 2016 14:37 |
Meg tudná mondani valaki, hogy a Tourance Next 170/60 R17 gumi gyári profilmélysége mennyi a kapásjelzõig?
|
Attimotor | 3018 | 14. Juli 2016 20:49 | reply to: 3016 |
Szerintem egyenesben kibírja, az a gyári értékhez képest k.b. 65-70 %-os kopás. A vége felé azért esõben vigyázz !!! Oldalsó profilmélység határozza meg a kanyarban való megcsúszást. |
pandamaci | 3017 | 14. Juli 2016 19:44 | reply to: 3014 |
IRC GS-23- nem kínai, nem is én választottam,ezzel adták ki a motort. Egyébként gyári alkatrészként vehetõ,jóval drágábban mint bármelyik társa Töri a betont olyan kemény.Cserébe kopottan ez kanyarodik legrosszabban.. Megcsúszásról ugye nem beszélhetünk, mert itt elõbb szikrázik a lábtartó.. Conti CM2 áráért pl Dunlop d404 , Bridgestone Exedra -t is adtak- de mondom nem baj ha ez gyorsan kopik, csak esõben tapadjon jobban. Ebbõl érezhetõen a gyors kopást hozta leginkább. Alighanem ezen a motoron marad a michelin commander. Ami mindkettõ commandernél pár méter után azonnal feltûnt ,az a jobb kanyarodás volt Ez a motorgumi választás senkinél sem lehet igazán ár kérdése ,mivel az adott méretben + - 10% eltéréssel bármi választható:))) |
mex64 | 3016 | 14. Juli 2016 16:04 |
Üdv! Anakee II-vel 13000km-t mentem eddig. Most a hátsó gumi profilmélysége középen 3.8 - 4mm, az elsõé kb 3mm. El kéne döntenem, hogy elinduljak-e vele kb 3000km túrára. Akinek volt már ilyen, mennyit bírt ki? Egyenletes tempóban kopik, vagy a vége felé már gyorsabban? 16ezer túlzott elvárás ettõl a gumitól? |
R17.hu | 3015 | 14. Juli 2016 13:13 | reply to: 3014 |
Igen ez az állítás szinte mindig megállja a helyét. Bár vannak jó minõségû kategória társainál olcsóbb motorgumik. Ez itt nem a reklám helye de az általunk forgalmazott Nankang is ilyen. Sose foglalkozz mással, a gumi tart minket az úton, itt nem sok helye van a kompromisszumnak. |