10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
SEGITSÉG!!!
Következő oldal

pandamaci 12729 2015. augusztus 2. 11:21   Válasz erre: 12728
http://www.boats.net/parts/search/Merc/Mercury/1995/1020312RB/BOTTOM%20COWL/parts.html

8as a leállító , ilyen a tied is?
    

pandamaci 12728 2015. augusztus 2. 10:56   Válasz erre: 12727
A leállító kapcsoló 99%ban egy testes ad a gyújtásmodulnak-ettõl áll le. Ha van rajta mûködõ vészkapcsoló ( kihúzod a biztosító villát ha kiesel a hajóból) az is testet ad ,tehát a villa kihúzására zár össze ( erre állna le ha nincs szétrohadva a kontakt)

Ha autóhoz hasonló gyújtáskapcsolóval indul , lehet nem ugyanazzal áll le hanem egy másik nyomó v kihuzható biztosító villával. Hajó mûszerfal, és motor bekötés kérdése.
Nem kötöttél át vagy rá valamit? Mióta ilyen?
    

Levin 12727 2015. augusztus 2. 10:38  
Sziasztok! Lehet,hogy furcsán hangzik! de egy csónak motorról lenne szó! Ehhez szeretnék a hozzá értõktõl segítséget kérni. A problémám a következõ: a próbakádban ha elindítom a motort,le tudom állítani a kapcsolójával. De ha vízre teszem nem tudom leállítani csak ha a szívatóval lefullasztom a motort. Ez egy Mercuri Mariner 20Le motor.95 ös évjáratú. Az elektronikához nem nagyon értek de a gyújtását a babettához tudnám hasonlítani. Segítségeteket elõre is köszönöm!
    

tsanyi 12726 2015. július 28. 21:26   Válasz erre: 12725
Minek érteni hozzá?...Nektek ez is jó..:)
    

Audimania 12725 2015. július 28. 21:10   Válasz erre: 12724
Csak nem beiratkoztál végre? Látod-látod, nem elég csak jól szerelni, érteni is kéne hozzá :)
    

tsanyi 12724 2015. július 28. 19:18  
Érdeklõdnék, hogy a Gyõri mûszaki egyetemen van-e valakinek ismerõse?
    

Suprati 12723 2015. július 27. 19:11   Válasz erre: 12721
Köszi, próbáljuk... :) Ez az akusztikus verzió érdekelne.
    

Larten 12722 2015. július 27. 18:34   Válasz erre: 12718
Nagyon könnyen elhatárolható hogy szabadonfutó, vagy akku teljesítmény a hunyó:

1. Bikakábellel megtámogatod az autód akkumulátoráról a motorakksit, majd indítasz. (nagyon figyelmesen tedd mindezt mert zárlatot is csinálhatsz)
Ha így rendesen indul, akkor az akku amperszáma gyenge oda.

2. ha akkor is produkálja a hibát, akkor szabadonfutó.
... ennyi
    

F2 12721 2015. július 27. 17:50   Válasz erre: 12720
Pl. http://pop-sheet-music.com/Files/fc6f2c06f829f5270739ea1a982508f6.pdf

Utolsó, 121. oldaltól...
    

Suprati 12720 2015. július 27. 15:33  
Sziasztok!

Tud valaki segíteni esetleg, hogy ennek a muzsikának a kottáját honnan tudnám megszerezni?

https://www.youtube.com/watch?v=6vE0oFFSE7c

Köszi!
    

Bubó Doki 12719 2015. július 27. 14:54  
Nagy valószínûséggel a szabadonfutó a bûnös. Persze a gyenge akku is játszik.
    

árpi64 12718 2015. július 27. 13:23   Válasz erre: 12717
Nem tudom. Mondtam a srácnak, hogy rendes motort vegyen és ne robogót.
Én nem értek hozzá annyira és nem vállalom be, hogy szétszedjem. Ma elvittük egy haverhoz aki már látott ilyent, egyenlõre a fejét vakarja de talán estére lesz valami fejlemény.

    

Tizedes 12717 2015. július 27. 12:11   Válasz erre: 12716
Van belül egy szabadonfutó, azzal nincs valami baj?
    

árpi64 12716 2015. július 27. 10:14   Válasz erre: 12715
Nagymotor akksival is ez a jelenség:-((
    

Bedouin 12715 2015. július 27. 07:03   Válasz erre: 12714
Igazad van, ugyan ezt szerettem volna írni. :)))
    

Larten 12714 2015. július 26. 22:32  
Ahogy mondtad, önindítóra soha. rúgásra indul. A hiba oka; akkumulátor!
Tsanyi hívta fel a figyelmem egy ugyanilyen hiba kapcsán, hogy önindító használatakor az akkufesz nagyon leesik ha gyengébb kapacitású az akku mint amilyen elõ van írva.

Önindítózáskor mért akkufesz 9,5- 10,2 V között (ha jól emléxem)-ra esik le és a gyujtás elektronika ennél a feszültség szintnél már leáll és nem ad szikrát.
Az én esetemben legalább 10,7V kellett az elektronika mûködéséhez.
Viszont betoltam a motort és pöcc-röff (Intruder).
Nem az önindító, nem a gyújtáselektronika és nem a gyertya, hanem a nem elegendõ akkumulátor teljesítmény.
    

Nmiki 12713 2015. július 26. 20:37   Válasz erre: 12712
A fiam 100-as Malagutija ís csinált ilyet, hidegen csak második rúgásra indult, önindítóra szinte soha. Melegen viszont könnyedén, alig tekert rajta az önindító, és már berregett is. Elég sokat kísérleteztem vele, végül egy szerelõ találta + a baját, a karbit kellett kitisztítani és újra belõni.
    

árpi64 12712 2015. július 26. 19:29   Válasz erre: 12711
Köszi, meg is találtam közben csak a gyerekén van egy mûanyag sárvédõ és az pont betakarta:-((
De semmi baja és most sem indul csak rúgásra de akkor elsõre. Lövésem sincs még mi lehet a baj
    

Tizedes 12711 2015. július 26. 17:20   Válasz erre: 12710
Ott van!

    

árpi64 12710 2015. július 26. 11:59   Válasz erre: 12709
Sajnos nem! Ez 50-es, nincs felülrõl semmi.
Mondták keressem a blokk alatt, ott sincs. Nagy nehezen találtam vmi leírást, bár nem pont ez a típus, ott a berugókar környékét rajzolják, és valami burkolatot le kell szedni a hajtásról.
Ma vasárnap, ennyit nem ér meg, majd berúgja a gyerek:-))
    

Nmiki 12709 2015. július 25. 21:54   Válasz erre: 12708
Ha kivetted a sisaktartót, egybõl +látod, nincs rajta semmilyen burkolat. Legalábbis a 2002-es 100-on nem volt.
    

árpi64 12708 2015. július 25. 20:56   Válasz erre: 12707
OK, köszi. Reggel megkeresem, Ugye nincs semmi burkolat alatt stb?
    

Dodi007 12707 2015. július 25. 20:54   Válasz erre: 12706
Kikapod az ülést sisaktartóstól, és megkeresed a vastag piros kábel végét! Ha az akksinál ér véget, indulj el a másik irányba, pár relé, és biztosíték ne tántorítson el a céltól! A motor hossztengelyére merõlegesen szok lenni a fõtengelytõl kicsit hátrébb.
    

árpi64 12706 2015. július 25. 20:48  
Sziasztok!
Valaki esetleg meg tudná mondani hol keressem az önindítót egy Malaguti F12-esen? 50 cm3-is. Esetleg kép vagy szervíz manuál van ehhez a motorhoz valahol?
Elõre is köszi
    

Dodi007 12705 2015. július 25. 20:17   Válasz erre: 12700
Felforrt olaj-víz keverék, hengerfej lesz az, takarítsd ki, és hirdesd meg, valaki már gyûjti rá a pénzt! :-)
    

pandamaci 12704 2015. július 24. 21:10   Válasz erre: 12700
Ha a motort CSAK 1-2 km es rövidtávú közlekedésre használják, fõleg télen hidegben, akkor a kartergáz szellõzõ csõben (szelepfedél és légszûrõház kozti gumicsõben) lehet ilyen trutymó. Persze ez ha csak párakicsapódásból adódik, akkor ugye a hûtõviz nem fogy ,ÉS nem kell soha utántöltögetni..
Ha a hûtõvized is fogy, meg a motorolaj is krémszínû, akkor baj van, mint dodiba irta.
    

Balkan Bistro 12703 2015. július 24. 06:25   Válasz erre: 12700
Kicsit részletesebben kifejtenéd ?
Nyomja a habos trutyit folyamatosan ?

Vagy csak a kartergáz levezetõ csövet találtad meg...? Amiben normális hogy összegyûlik a trutyi.

    

Dodiba 12702 2015. július 23. 23:06   Válasz erre: 12700
Az a csõ szerintem ideális esetben szellõzésre szolgál
Ha hab jön ki onnan, akkor esélyes, hogy a víz keveredett a motorolajjal valahol.
A legjobb esetben hengerfejtömítés, de lehet gátrepedés is.
Mindenesetre ne indítsd be a motort, mert a vizes olaj tönkre vágja az összes csapágyat.
    

Powerslave 12701 2015. július 23. 22:59   Válasz erre: 12700
Fotót/videót tudsz róla esetleg prezentálni?
    

bottkal 12700 2015. július 23. 19:28  
Sziasztok! Honda vt600 szelepfedél alól valami krémszínû hab jön egy gumi levegõcsövön. Hengerfejtömítés?
    

pocak75 12699 2015. július 23. 10:48   Válasz erre: 12696
Hali
én tavaly mindhárom napot fent töltöttem, és igen már pénteken érzõdik a hangulat de azért vasárnapig folyamatosan fokozódik....
Ja és vigyél jó sok költõpénzt.... :-)
Aki szereti érdemes egyszer legalább rá szánnia magát!!
    

Utalatos 12698 2015. július 23. 08:49   Válasz erre: 12697
Igen, nagyon is:-)
Egyre erosodik az elhatarozas, menni kéne.
Füldugó már van, szuper uvexes, a céges szponzori belépõ ajánlatra még várnom kell:-)))))
    

TIZ 12697 2015. július 23. 08:32   Válasz erre: 12696
Halihó, én pont ilyen felállásban voltam jó pár évvel ezelõtt. Nekem jó volt mert engem a technika jobban érdekel mint maga a verseny, és le is tudtunk menni a boxutcába (céges szponzori belépõvel). De elõzgetést, igazi versenyt nem látsz. Hallod viszont az észbontó hangot (füldugó!), látod a verdákat.
Nem tudom ezzel tudtam-e segíteni a döntésben.
    

Utalatos 12696 2015. július 23. 07:49  
Még soha nem voltam Forma 1 rendezvényen.
Most szeretnék elmenni, igaz csak a pénteki szabadedzésre, mert utána lesz egy nagy koncert is.
Kérdésem, hogy ezen a napon egyáltalán kapok-e valamit az F1 hangulatából, vagy az csak az idõmérõn és a futamon érezhetõ?
Még jegyem sincs, ezért nézegettem a fórumokat.
Valaki azt írta, hogy 6 db RedBull energia italhoz adnak egy pénteki belépõt.
Ugye ez csak valami kamu dolog?
Semmi konkrétum nincs errõl, ezért gyanítom, hogy csak fake, vagy hogy hívják az ilyesmit.
Azért szívesen fogadok véleményeket, ötleteket.
Köszi!
    

Dodi007 12695 2015. július 18. 20:37   Válasz erre: 12693
Nem barátom, azokból kevés, és szelektált van!
    

Penzi 12694 2015. július 16. 07:55   Válasz erre: 12691
Köszönöm, reményeim szerint a hétvégén megszabadulok a tankpadtól, a hajszárítós próbálkozás lesz az elsõ ))
    

Penzi 12693 2015. július 16. 07:44   Válasz erre: 12690
Blöró barátod kezdõ lehet, ha erre nem talál rímet )))
    

Penzi 12692 2015. július 16. 07:39   Válasz erre: 12689
Készítsd elõ )))
    

KawaÉvi 12691 2015. július 15. 21:44   Válasz erre: 12677
Igaz nem mûgyantás matricákat - csak simákat -, hajszárítóval való melegítés után szedtem le. A maradékot a féktisztító és puha rongy megoldotta. Karc, és sérülésmentes lett a felület, és az összes "THE DOCTOR" matrica lejött :-)
    

Dodi007 12690 2015. július 15. 21:20   Válasz erre: 12689
Csiszolni??? Ez sem rossz kifejezés, de Blöró hogy találna rá rímet? ... "Kisangyalom gyere csiszolni... "

    

gabo67 12689 2015. július 15. 11:42   Válasz erre: 12686
Andi jöhetsz csiszolni:)))
    

Penzi 12688 2015. július 14. 19:21   Válasz erre: 12687
Köszönöm Neked is, próbálkozom :-)))
Én matricás vagyok, amivel kiidegelem a páromat :-)
    

Daty 12687 2015. július 14. 15:51   Válasz erre: 12682
A ragasztó maradékot az alkohol elég nehezen hozza le, ellenben abenzin simán, és nem mattítja a felületet, csináltam elég soxor, ugyanis nagyon "matrica" ellenes vagyok, az új motorjaimról a gyári matricákat is mindet benzinnel szedtem le!:-)
    

Penzi 12686 2015. július 14. 13:01   Válasz erre: 12684
Ok, de lehetne, hogy a Tiéden próbáljam ki elõbb :-)))) Ha tetszik, nekilátok az enyémnek is :-)
    

Daty 12685 2015. július 14. 12:35   Válasz erre: 12660
Nekem az MP3-on olyan volt, korrekt hang, kivehetõ/betehetõ "zajcsökkentõ", korrekt ár, és korrekt minõség.
    

gabo67 12684 2015. július 14. 12:24  
Ne carakodj ess neki smirglivel, a következõ tankpad jobban fog tapadni:)))
    

Penzi 12683 2015. július 14. 07:14   Válasz erre: 12682
Köszönöm:-) pandamaci ötletével kezdek, olikánál folytatom, aztán majd meglátjuk :-)
    

Dodi007 12682 2015. július 13. 22:16  
A benzintõl mattul, a féktisztító kétesélyes. Vegyél gyógyszertárban alkoholt, azzal, és pamut ronggyal sikáld.
    

Penzi 12681 2015. július 13. 20:37   Válasz erre: 12680
Köszönöm :-)
    

czubacsi 12680 2015. július 13. 20:25   Válasz erre: 12677
Mindenféle ragasztót kiválóan old a féktisztító spray-el áztatott rongy, elõtte azért nem árt egy próba a fényezés egy eldugott helyén.
    

Penzi 12679 2015. július 13. 19:39   Válasz erre: 12678
Köszönöm, a leírtak szerint megpróbálom :-) szerdától remek idõt jósolnak :-)
    

pandamaci 12678 2015. július 13. 17:04   Válasz erre: 12677
Tedd ki a motort a tûzõ napra. Ha elég jól felforrósodott, egy bankkártyaszerû mûanyag lappal kezd meg. Esélyes, hogy a kétoldalú ragasztó itt-ott rajta marad a fényezésen..Ezeket benzinbe mártott ronggyal áztasd le (persze ezt ne a napon, és ne mûszálas anyaggal) A végén egy gyenge polírozást még megejthetsz.
    

Penzi 12677 2015. július 13. 14:25  
Sziasztok !

Van Valakinek ötlete, hogyan lehet megszabadulni tankpadtól a fényezés megsértése nélkül ?

köszönöm
    

MadBob 12676 2015. július 8. 21:15  
Sziasztok!
Munkajogi segítségre lenne szükségem, személyesen Budapest vagy Pesttõl északra. Telefonon vagy e-mail-ben is megfelel.
Elõre is köszönöm.
    

Apu 12675 2015. július 7. 13:56  
Sziasztok! Szeretnék vásárolni a budaörsi Trend2 nagykerben, ami csak regisztrált vásárlói kártyával lehetséges. Valaki tudna ebben segíteni, esetleg kölcsönadni egy kártyát? Elõre is köszönöm a segítséget!
    

kawa70 12674 2015. július 7. 06:43   Válasz erre: 12673
Rég járt erre ezzel a nickkel. Tisztában van vele és érti:)
Kár a szót pazarolni rá. Én nem olvastam, de nem építõjellegû az biztos:)
    

classic 12673 2015. július 6. 20:50   Válasz erre: 12669
Egyébként te tényleg nem érted, hogy mi volt a beírásoddal a baj?
Minek neked a moderátor? Az aki a dolgát tette (helyesen).
Minden rendben nálad? Fontos volt ezt megfogalmaznod?
Én még olvastam....elképesztõen modortalan még a gondolat is nem, hogy ide leírva.
    

Penzi 12672 2015. július 6. 20:30   Válasz erre: 12662
Sajnos nem láttam a törölt hozzászólásodat, de biztos nagyon kedves ember lehetsz .......
    

olika 12671 2015. július 6. 19:52  
Sziasztok!
Szükségem lenne egy endurós emberkére a hétvégére. Hortobágyon lenne egy kis feladat.Részletek Pü.-ben.
    

zoligs 12670 2015. július 5. 21:53  
Volt e valakinek szerencséje párosítani Nolan N 44 gyári N Com ját , a Scuberth M1 SRCS ével ? Mindkettõ párosodó üzemmódba tétele után , keményen lesz@rják egymást . Másik típusokkal már sikerült a mûvelet mindkettõnek .
    

Dodi007 12669 2015. július 4. 19:07   Válasz erre: 12668
Józsi.
    

Dodiba 12668 2015. július 4. 18:54   Válasz erre: 12667
Én inkább a te nevedre lennék kíváncsi.
    

Dodi007 12667 2015. július 4. 18:51   Válasz erre: 12666
Nem mondják meg, hogy ki a moderátor... :-(

    

Dodiba 12666 2015. július 4. 13:35   Válasz erre: 12664
Köszi. :-))
Esetleg ezt a nicket is törölni kellene.
Ha lehet.
A bemutatkozása sem semmi......
De ha nem megy, akkor elég, ha megmondjátok ki ez a f@sz és ígérem megoldom a dolgot.
    

csokabi 12665 2015. július 4. 12:33   Válasz erre: 12664
Kösz!
    

Moderator 10 12664 2015. július 4. 10:10  
Gyors voltam?

Kérek mindenkit az oldal szabályainak betartására!
    

Dodiba 12663 2015. július 4. 00:57   Válasz erre: 12662
Remélem kitesznek innen minél hamarabb.
    

szodasbacsi 12661 2015. július 2. 20:19   Válasz erre: 12658
Akkor a másik 3-nak bérbe is adhatod a motort (persze, csak ha nem valami értékesebb darab), be is jönne rajta a tanfolyam költsége.
    

tom0919 12660 2015. július 2. 20:04  
Sziasztok!
Handó dobbal kapcsolatba valakinek tapasztalat, vélemény?
    

tsanyi 12659 2015. június 12. 17:19   Válasz erre: 12656
Végülis, a lányom anno így vizsgázott a saját motorján, mondjuk az tényleg ott maradt az oktató garázsában amíg meglett a vizsga, de nagyon gyorsan ment.
    

Penzi 12658 2015. június 12. 13:36   Válasz erre: 12657
Ez jobban tetszik, ha nyitott rá az oktató is :-) Rajta kívül még 3 "rövidlábú" küzd ezzel a problémával.

    

ztaki 12657 2015. június 12. 12:57   Válasz erre: 12656
Az úgy szokott lenni, hogy elviszik az oktatóhoz, aki berakja a garázsba és oktatásra kiveszi... Ehhez nem kell vezetõi engedély.
Vagyis, aki viszi, annak legyen, vagy futó. ;)
    

Penzi 12656 2015. június 12. 12:45   Válasz erre: 12655
Érvényes jogosítvány nélkül ? Nem szólt rá az oktató ?
megmondom Neki :-)
    

Flenegen 12655 2015. június 12. 12:36  
Vegyen egyet és menjen oktatásra a sajáttal. Nekem ismerõs így oldotta meg...
    

Penzi 12654 2015. június 12. 10:27  
Sziasztok !
Van egy Barátnõm, aki kategóriát váltana 400-as motort szeretne vezetni hivatalosan, de Szolnokon és környékén nem talál olyan iskolát, ahol lenne olyan motor, amirõl leérne a lába. Valakinek ötlete ?
Köszönöm

    

Penzi 12653 2015. június 12. 10:01   Válasz erre: 12652
Még nem, de 1X már majdnem :-) Késõn vettük észre a kiírásodat ....
    

tsanyi 12652 2015. június 12. 09:53   Válasz erre: 12651
Jó, meg lesz. Amúgy találkoztunk mi már? Ezzel nem arra akarok célozni, hogy ha igen akkor nyilvánvalóan felejthetõ volt hanem inkább saját elég rövid memómra. A két mondatnál hosszabb saját hsz-eimet vissza kell olvasnom mert a a fene sem emlékszik miért és mit kezdtem el írni. :( :)
    

Penzi 12651 2015. június 12. 09:49   Válasz erre: 12650
:-))) dobj majd rám egy pü.-t , ha kiírtad :-)
    

tsanyi 12650 2015. június 12. 09:35   Válasz erre: 12649
Jó, de lesz több is, meglátom mikor tudom össze rántani a család motorképes tagjait, mondjuk a hétvégén sem jött egyik sem így tulképp mindegy. A mostanit is ugyan én kezdtem szervezni, de az útvonalat átvette egy fiatal srác (jól tette, igen szép helyeken jártunk ahol én még nem voltam) viszont ennek megfelelõen nem volt lassú a csapat. :) Mondjuk szüttyögni én sem szeretek.
    

Penzi 12649 2015. június 12. 09:24   Válasz erre: 12648
Majd én keltem a feszültséget, azt mondják ahhoz nagyon értek :-)))
Csak ne a következõ hétvége legyen :-))
    

tsanyi 12648 2015. június 12. 07:13   Válasz erre: 12647
Barátokat? Az unalmas mert mindenki mindenkivel mindig egyetért és akkor csak egy nagy csend lesz az egész hisz már elõre tudjuk ki mit akar mondani és úgyis ugyanazt mondanánk.:) Akkor majd kiírok egy túrát, úgyis jó lenne egy normális tempóban történõn is részt venni.:)
    

Penzi 12647 2015. június 12. 07:05   Válasz erre: 12646
Ha tudunk egyeztetni, akkor hogy a viharba ne. Barátokat is hívhatunk ? :)
Jó fejek :-)
    

tsanyi 12646 2015. június 11. 18:50   Válasz erre: 12643
Amúgy jönnétek? :)
    

tsanyi 12645 2015. június 11. 18:35   Válasz erre: 12643
Elment a kedvem...,de majd utána megyek és visszahozom.:)
    

tsanyi 12644 2015. június 11. 18:34   Válasz erre: 12642
Nincs annyi amennyit szeretnék, de hát ez van...
    

Penzi 12643 2015. június 11. 18:29   Válasz erre: 12641
:-))) és miért nem írsz ?
    

Penzi 12642 2015. június 11. 18:26   Válasz erre: 12640
Jó sok túrátok van, nem nagyon unatkoztok:-)
    

tsanyi 12641 2015. június 11. 15:00   Válasz erre: 12639
Most volt vasárnap, voltunk 11-en a felvidéken. Gondolom, hogy miért kérded, de ide rég írtam ki túrát.
    

Penzi 12639 2015. június 11. 14:54   Válasz erre: 12638
Tsanyi, mikor lesz a következõ túrád ? :-)
    

tsanyi 12638 2015. június 11. 14:22   Válasz erre: 12633
Olyan itt van egy csomó, bejelentkezel pár túrára és amelyik csapat szimpatikus ott maradsz vagy akár többnél is.
    

bakossanyi60 12637 2015. június 11. 06:57   Válasz erre: 12635
Cvendel: köszönöm a segítséged, már ment is a mail!
    

SzVZoli 12636 2015. június 10. 22:29  
Helló mindenki !
Köszi a segítséget,hozzászólásokat !
Mielõtt szétkaptam volna ,én is rákerestem a szervíz manualra ,nehogy valamit el ballisztikázzak (mondjuk a nevét már nem néztem ) !
Igen ,gyári hibás a "kerékagy kuplung ",és már 30 papírért hozzák is !
A szöghajtás bordás ellendarabja meg mint az új,semmi baja !
Most volt elõször kivéve a kerék ,még a gumi is eredeti ,a kuplungon eredetileg van 1 gumi o gyûrû amit az összeszerelésnél összegyûrtek (a képen nem nagyon látszik de ott van a rozsdaporos részen )
Az üzletben mondták hogy ez már nem az elsõ amit rendeltek .
Igen és ha már szétborítottuk ,a gardán bordáit is megtakarítjuk ,újra zsírozzuk !
Köszi még egyszer mindenkinek !

Üdv:Zoli
    

cvendel 12635 2015. június 10. 22:09   Válasz erre: 12632
Google a barátunk, és van hogy segít is. A "farkas.g777" keresésre elsõ helyen hozott találata:

64 fõ - Route 82 Motoros Túraklub
www.route82.hu/partolotagok.php
noimage.jpg. Név: Farkas Gábor. Lakhely: Nagyszentjános. Email: farkas.g777@gmail.com .......

Eléggé esélyes, hogy Õ az. Egy e-mailt mindenesetre megér.
    

SkullCandy 12633 2015. június 10. 21:54   Válasz erre: 12631
Igen talán az arany középút egy sportosabb túragép lesz! ^^ ( Jajj már alig várom hogy guruljak ). :D
A nehezebb feladat a jó társaság találása lesz.
De majd alakul.
    

bakossanyi60 12632 2015. június 10. 20:34  
Üdvözletem mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni abba, hogy az egyik túrakiírásomnál bejelentkezett egy tag "farkas.g777" 4 fõvel még februárban! Azóta se kép-se hang. Néztem a lapját, akkor járt itt utoljára (de lehet elõször is) és se telefonszám se e-mail cím se név nincs megadva. Azonkívül, hogy roppant gusztustalan és zavaró, hogy bejelentkezik többed magával egy túrára és utána le se sz...ja, nem igazán tudom kitörölni onnan, mert azt csak õ tehetné meg! Van ötletetek, hogy törölhetném mégis? Vagy esetleg ismeri valaki a tagot? Köszönök minden segítséget és kellemes nyarat, széles utat-gumifákat mindenkinek!

    

tsanyi 12631 2015. június 10. 19:59   Válasz erre: 12630
Akkor talán egy sportosabbnak látszó túragép lehetne a nyerõ valami olyasféle amit rendesen le lehet ültetni, hogy leérjen a láb (pl. amiben "kutyacsont" van) vagy talán valami Naked verzió, enduróból vagy crossból kevés az alacsony gép bár mindent meg lehet szokni. Típus rengeteg van minden szubjektív, hogy kinek mi tetszik viszont az tényleg nagy elõrelépés ha sikerül megszerezni a jogsit (ha megvan akkor bocs:) ) és ha ez megvan már csak a döntés kell, hogy mi is lenne a jó és becsatlakozni egy társasághoz, persze ott sem tanul meg az ember motorozni, de legalább jól telik az idõ.:)
    

SkullCandy 12630 2015. június 10. 19:31  
Köszi a sok választ! :)
Nem egy múló hóbort nálam ez a motorozás téma. Mindig is szerettem volna egy igazi rendes mocit ( nem éppen egy robogót ) :D
Csak tényleg annyiban nehéz, hogy ezzel teljesen egyedül vagyok.
Nem túl sok lehetõségem van (ismerõs motoros társaság hiánya miatt ) hogy minnél több motorra felüljek, vagy akár csak közelebbrõl is megismerkedjek az adott tipusokkal.
A chopper témában annyit hogy távol áll tõlem nagyon. Inkább a sport és a cross, enduro. :)
Vezetéstechnikai tréningerkre meg amúgy is tényleg szeretnék eljárni, mert nagyon jó ötletnek tartom s mint kezdõ, nagy segítségemre lehet.
    

walla 12629 2015. június 10. 18:49   Válasz erre: 12625
Hello Skull

A motor kérdése minden esetben egyén függõ, én azt tanácsolom, hogy a lehetõségek adta legtöbb motorra ülj fel próbáld ki és ez legyen a döntésed alapja.
A jó motor nem az ami szép vagy fényes hanem amin jól érzed magad.
A csokabi által javasolt safety hungarys képzés a Te esetedben lehet valóban sokat nyomna a latba.
Remélem mihamarabb boldog tulaja leszel egy olyan motornak amivel a kilométerek mosolyt csalnak majd az arcodra.

Sok szerencsét a keresgéléshez.

    

tsanyi 12628 2015. június 10. 18:37   Válasz erre: 12626
Ezzel csak az a baj ha valaki nem akar csoppizni. Viszont a testmagasság valóban behatárolja a lehetõségeket.
    

csokabi 12627 2015. június 10. 17:30   Válasz erre: 12625
Ha tényleg komolyan gondolod a motorozást és nem csak egy múló hóbort, akkor mindenféleképpen szakemberhez fordulnék a helyedben. Olyat keresnék, mint a csirkeszárnyas széfti, ahol több méretben vannak motorok, jó mûszaki állapotban és szakemberek adnak tanácsot. Elsõre soknak tûnhet egy ilyen tanfolyam ára, de még mindig olcsóbb, mint a te tapasztalatoddal motort venni és motorozni. "Majd Józsi megmutatja a tecsó parkolójában" típusú ismerkedés csak a rosszul megtanultak beidegzõdéséhez és a kórházhoz juttat közelebb. A robogózást beszámítva is nagyon messze vagy még a DRZ-tõl, az majd egy második vagy harmadik gép lesz...
Ezzel a kommenttel azt csinálsz amit akarsz, akár át is ugorhatod, mintha itt sem lenne:)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők