pandamaci | 12729 | 2015. augusztus 2. 11:21 | Válasz erre: 12728 |
http://www.boats.net/parts/search/Merc/Mercury/1995/1020312RB/BOTTOM%20COWL/parts.html 8as a leállító , ilyen a tied is? |
pandamaci | 12728 | 2015. augusztus 2. 10:56 | Válasz erre: 12727 |
A leállító kapcsoló 99%ban egy testes ad a gyújtásmodulnak-ettõl áll le. Ha van rajta mûködõ vészkapcsoló ( kihúzod a biztosító villát ha kiesel a hajóból) az is testet ad ,tehát a villa kihúzására zár össze ( erre állna le ha nincs szétrohadva a kontakt) Ha autóhoz hasonló gyújtáskapcsolóval indul , lehet nem ugyanazzal áll le hanem egy másik nyomó v kihuzható biztosító villával. Hajó mûszerfal, és motor bekötés kérdése. Nem kötöttél át vagy rá valamit? Mióta ilyen? |
Levin | 12727 | 2015. augusztus 2. 10:38 |
Sziasztok! Lehet,hogy furcsán hangzik! de egy csónak motorról lenne szó! Ehhez szeretnék a hozzá értõktõl segítséget kérni. A problémám a következõ: a próbakádban ha elindítom a motort,le tudom állítani a kapcsolójával. De ha vízre teszem nem tudom leállítani csak ha a szívatóval lefullasztom a motort. Ez egy Mercuri Mariner 20Le motor.95 ös évjáratú. Az elektronikához nem nagyon értek de a gyújtását a babettához tudnám hasonlítani. Segítségeteket elõre is köszönöm!
|
Audimania | 12725 | 2015. július 28. 21:10 | Válasz erre: 12724 |
Csak nem beiratkoztál végre? Látod-látod, nem elég csak jól szerelni, érteni is kéne hozzá :)
|
tsanyi | 12724 | 2015. július 28. 19:18 |
Érdeklõdnék, hogy a Gyõri mûszaki egyetemen van-e valakinek ismerõse?
|
Suprati | 12723 | 2015. július 27. 19:11 | Válasz erre: 12721 |
Köszi, próbáljuk... :) Ez az akusztikus verzió érdekelne.
|
Larten | 12722 | 2015. július 27. 18:34 | Válasz erre: 12718 |
Nagyon könnyen elhatárolható hogy szabadonfutó, vagy akku teljesítmény a hunyó: 1. Bikakábellel megtámogatod az autód akkumulátoráról a motorakksit, majd indítasz. (nagyon figyelmesen tedd mindezt mert zárlatot is csinálhatsz) Ha így rendesen indul, akkor az akku amperszáma gyenge oda. 2. ha akkor is produkálja a hibát, akkor szabadonfutó. ... ennyi |
F2 | 12721 | 2015. július 27. 17:50 | Válasz erre: 12720 |
Pl. http://pop-sheet-music.com/Files/fc6f2c06f829f5270739ea1a982508f6.pdf Utolsó, 121. oldaltól... |
Suprati | 12720 | 2015. július 27. 15:33 |
Sziasztok! Tud valaki segíteni esetleg, hogy ennek a muzsikának a kottáját honnan tudnám megszerezni? https://www.youtube.com/watch?v=6vE0oFFSE7c Köszi! |
Bubó Doki | 12719 | 2015. július 27. 14:54 |
Nagy valószínûséggel a szabadonfutó a bûnös. Persze a gyenge akku is játszik.
|
árpi64 | 12718 | 2015. július 27. 13:23 | Válasz erre: 12717 |
Nem tudom. Mondtam a srácnak, hogy rendes motort vegyen és ne robogót. Én nem értek hozzá annyira és nem vállalom be, hogy szétszedjem. Ma elvittük egy haverhoz aki már látott ilyent, egyenlõre a fejét vakarja de talán estére lesz valami fejlemény. |
Tizedes | 12717 | 2015. július 27. 12:11 | Válasz erre: 12716 |
Van belül egy szabadonfutó, azzal nincs valami baj?
|
Bedouin | 12715 | 2015. július 27. 07:03 | Válasz erre: 12714 |
Igazad van, ugyan ezt szerettem volna írni. :)))
|
Larten | 12714 | 2015. július 26. 22:32 |
Ahogy mondtad, önindítóra soha. rúgásra indul. A hiba oka; akkumulátor! Tsanyi hívta fel a figyelmem egy ugyanilyen hiba kapcsán, hogy önindító használatakor az akkufesz nagyon leesik ha gyengébb kapacitású az akku mint amilyen elõ van írva. Önindítózáskor mért akkufesz 9,5- 10,2 V között (ha jól emléxem)-ra esik le és a gyujtás elektronika ennél a feszültség szintnél már leáll és nem ad szikrát. Az én esetemben legalább 10,7V kellett az elektronika mûködéséhez. Viszont betoltam a motort és pöcc-röff (Intruder). Nem az önindító, nem a gyújtáselektronika és nem a gyertya, hanem a nem elegendõ akkumulátor teljesítmény. |
Nmiki | 12713 | 2015. július 26. 20:37 | Válasz erre: 12712 |
A fiam 100-as Malagutija ís csinált ilyet, hidegen csak második rúgásra indult, önindítóra szinte soha. Melegen viszont könnyedén, alig tekert rajta az önindító, és már berregett is. Elég sokat kísérleteztem vele, végül egy szerelõ találta + a baját, a karbit kellett kitisztítani és újra belõni.
|
árpi64 | 12712 | 2015. július 26. 19:29 | Válasz erre: 12711 |
Köszi, meg is találtam közben csak a gyerekén van egy mûanyag sárvédõ és az pont betakarta:-(( De semmi baja és most sem indul csak rúgásra de akkor elsõre. Lövésem sincs még mi lehet a baj |
árpi64 | 12710 | 2015. július 26. 11:59 | Válasz erre: 12709 |
Sajnos nem! Ez 50-es, nincs felülrõl semmi. Mondták keressem a blokk alatt, ott sincs. Nagy nehezen találtam vmi leírást, bár nem pont ez a típus, ott a berugókar környékét rajzolják, és valami burkolatot le kell szedni a hajtásról. Ma vasárnap, ennyit nem ér meg, majd berúgja a gyerek:-)) |
Nmiki | 12709 | 2015. július 25. 21:54 | Válasz erre: 12708 |
Ha kivetted a sisaktartót, egybõl +látod, nincs rajta semmilyen burkolat. Legalábbis a 2002-es 100-on nem volt.
|
árpi64 | 12708 | 2015. július 25. 20:56 | Válasz erre: 12707 |
OK, köszi. Reggel megkeresem, Ugye nincs semmi burkolat alatt stb?
|
Dodi007 | 12707 | 2015. július 25. 20:54 | Válasz erre: 12706 |
Kikapod az ülést sisaktartóstól, és megkeresed a vastag piros kábel végét! Ha az akksinál ér véget, indulj el a másik irányba, pár relé, és biztosíték ne tántorítson el a céltól! A motor hossztengelyére merõlegesen szok lenni a fõtengelytõl kicsit hátrébb.
|
árpi64 | 12706 | 2015. július 25. 20:48 |
Sziasztok! Valaki esetleg meg tudná mondani hol keressem az önindítót egy Malaguti F12-esen? 50 cm3-is. Esetleg kép vagy szervíz manuál van ehhez a motorhoz valahol? Elõre is köszi |
Dodi007 | 12705 | 2015. július 25. 20:17 | Válasz erre: 12700 |
Felforrt olaj-víz keverék, hengerfej lesz az, takarítsd ki, és hirdesd meg, valaki már gyûjti rá a pénzt! :-)
|
pandamaci | 12704 | 2015. július 24. 21:10 | Válasz erre: 12700 |
Ha a motort CSAK 1-2 km es rövidtávú közlekedésre használják, fõleg télen hidegben, akkor a kartergáz szellõzõ csõben (szelepfedél és légszûrõház kozti gumicsõben) lehet ilyen trutymó. Persze ez ha csak párakicsapódásból adódik, akkor ugye a hûtõviz nem fogy ,ÉS nem kell soha utántöltögetni.. Ha a hûtõvized is fogy, meg a motorolaj is krémszínû, akkor baj van, mint dodiba irta. |
Balkan Bistro | 12703 | 2015. július 24. 06:25 | Válasz erre: 12700 |
Kicsit részletesebben kifejtenéd ? Nyomja a habos trutyit folyamatosan ? Vagy csak a kartergáz levezetõ csövet találtad meg...? Amiben normális hogy összegyûlik a trutyi. |
Dodiba | 12702 | 2015. július 23. 23:06 | Válasz erre: 12700 |
Az a csõ szerintem ideális esetben szellõzésre szolgál Ha hab jön ki onnan, akkor esélyes, hogy a víz keveredett a motorolajjal valahol. A legjobb esetben hengerfejtömítés, de lehet gátrepedés is. Mindenesetre ne indítsd be a motort, mert a vizes olaj tönkre vágja az összes csapágyat. |
Powerslave | 12701 | 2015. július 23. 22:59 | Válasz erre: 12700 |
Fotót/videót tudsz róla esetleg prezentálni?
|
bottkal | 12700 | 2015. július 23. 19:28 |
Sziasztok! Honda vt600 szelepfedél alól valami krémszínû hab jön egy gumi levegõcsövön. Hengerfejtömítés?
|
pocak75 | 12699 | 2015. július 23. 10:48 | Válasz erre: 12696 |
Hali én tavaly mindhárom napot fent töltöttem, és igen már pénteken érzõdik a hangulat de azért vasárnapig folyamatosan fokozódik.... Ja és vigyél jó sok költõpénzt.... :-) Aki szereti érdemes egyszer legalább rá szánnia magát!! |
Utalatos | 12698 | 2015. július 23. 08:49 | Válasz erre: 12697 |
Igen, nagyon is:-) Egyre erosodik az elhatarozas, menni kéne. Füldugó már van, szuper uvexes, a céges szponzori belépõ ajánlatra még várnom kell:-))))) |
TIZ | 12697 | 2015. július 23. 08:32 | Válasz erre: 12696 |
Halihó, én pont ilyen felállásban voltam jó pár évvel ezelõtt. Nekem jó volt mert engem a technika jobban érdekel mint maga a verseny, és le is tudtunk menni a boxutcába (céges szponzori belépõvel). De elõzgetést, igazi versenyt nem látsz. Hallod viszont az észbontó hangot (füldugó!), látod a verdákat. Nem tudom ezzel tudtam-e segíteni a döntésben. |
Utalatos | 12696 | 2015. július 23. 07:49 |
Még soha nem voltam Forma 1 rendezvényen. Most szeretnék elmenni, igaz csak a pénteki szabadedzésre, mert utána lesz egy nagy koncert is. Kérdésem, hogy ezen a napon egyáltalán kapok-e valamit az F1 hangulatából, vagy az csak az idõmérõn és a futamon érezhetõ? Még jegyem sincs, ezért nézegettem a fórumokat. Valaki azt írta, hogy 6 db RedBull energia italhoz adnak egy pénteki belépõt. Ugye ez csak valami kamu dolog? Semmi konkrétum nincs errõl, ezért gyanítom, hogy csak fake, vagy hogy hívják az ilyesmit. Azért szívesen fogadok véleményeket, ötleteket. Köszi! |
Dodi007 | 12695 | 2015. július 18. 20:37 | Válasz erre: 12693 |
Nem barátom, azokból kevés, és szelektált van!
|
Penzi | 12694 | 2015. július 16. 07:55 | Válasz erre: 12691 |
Köszönöm, reményeim szerint a hétvégén megszabadulok a tankpadtól, a hajszárítós próbálkozás lesz az elsõ ))
|
Penzi | 12693 | 2015. július 16. 07:44 | Válasz erre: 12690 |
Blöró barátod kezdõ lehet, ha erre nem talál rímet )))
|
KawaÉvi | 12691 | 2015. július 15. 21:44 | Válasz erre: 12677 |
Igaz nem mûgyantás matricákat - csak simákat -, hajszárítóval való melegítés után szedtem le. A maradékot a féktisztító és puha rongy megoldotta. Karc, és sérülésmentes lett a felület, és az összes "THE DOCTOR" matrica lejött :-)
|
Dodi007 | 12690 | 2015. július 15. 21:20 | Válasz erre: 12689 |
Csiszolni??? Ez sem rossz kifejezés, de Blöró hogy találna rá rímet? ... "Kisangyalom gyere csiszolni... " |
Penzi | 12688 | 2015. július 14. 19:21 | Válasz erre: 12687 |
Köszönöm Neked is, próbálkozom :-))) Én matricás vagyok, amivel kiidegelem a páromat :-) |
Daty | 12687 | 2015. július 14. 15:51 | Válasz erre: 12682 |
A ragasztó maradékot az alkohol elég nehezen hozza le, ellenben abenzin simán, és nem mattítja a felületet, csináltam elég soxor, ugyanis nagyon "matrica" ellenes vagyok, az új motorjaimról a gyári matricákat is mindet benzinnel szedtem le!:-)
|
Penzi | 12686 | 2015. július 14. 13:01 | Válasz erre: 12684 |
Ok, de lehetne, hogy a Tiéden próbáljam ki elõbb :-)))) Ha tetszik, nekilátok az enyémnek is :-)
|
Daty | 12685 | 2015. július 14. 12:35 | Válasz erre: 12660 |
Nekem az MP3-on olyan volt, korrekt hang, kivehetõ/betehetõ "zajcsökkentõ", korrekt ár, és korrekt minõség.
|
gabo67 | 12684 | 2015. július 14. 12:24 |
Ne carakodj ess neki smirglivel, a következõ tankpad jobban fog tapadni:)))
|
Penzi | 12683 | 2015. július 14. 07:14 | Válasz erre: 12682 |
Köszönöm:-) pandamaci ötletével kezdek, olikánál folytatom, aztán majd meglátjuk :-)
|
Dodi007 | 12682 | 2015. július 13. 22:16 |
A benzintõl mattul, a féktisztító kétesélyes. Vegyél gyógyszertárban alkoholt, azzal, és pamut ronggyal sikáld.
|
czubacsi | 12680 | 2015. július 13. 20:25 | Válasz erre: 12677 |
Mindenféle ragasztót kiválóan old a féktisztító spray-el áztatott rongy, elõtte azért nem árt egy próba a fényezés egy eldugott helyén.
|
Penzi | 12679 | 2015. július 13. 19:39 | Válasz erre: 12678 |
Köszönöm, a leírtak szerint megpróbálom :-) szerdától remek idõt jósolnak :-)
|
pandamaci | 12678 | 2015. július 13. 17:04 | Válasz erre: 12677 |
Tedd ki a motort a tûzõ napra. Ha elég jól felforrósodott, egy bankkártyaszerû mûanyag lappal kezd meg. Esélyes, hogy a kétoldalú ragasztó itt-ott rajta marad a fényezésen..Ezeket benzinbe mártott ronggyal áztasd le (persze ezt ne a napon, és ne mûszálas anyaggal) A végén egy gyenge polírozást még megejthetsz.
|
Penzi | 12677 | 2015. július 13. 14:25 |
Sziasztok ! Van Valakinek ötlete, hogyan lehet megszabadulni tankpadtól a fényezés megsértése nélkül ? köszönöm |
MadBob | 12676 | 2015. július 8. 21:15 |
Sziasztok! Munkajogi segítségre lenne szükségem, személyesen Budapest vagy Pesttõl északra. Telefonon vagy e-mail-ben is megfelel. Elõre is köszönöm. |
Apu | 12675 | 2015. július 7. 13:56 |
Sziasztok! Szeretnék vásárolni a budaörsi Trend2 nagykerben, ami csak regisztrált vásárlói kártyával lehetséges. Valaki tudna ebben segíteni, esetleg kölcsönadni egy kártyát? Elõre is köszönöm a segítséget!
|
kawa70 | 12674 | 2015. július 7. 06:43 | Válasz erre: 12673 |
Rég járt erre ezzel a nickkel. Tisztában van vele és érti:) Kár a szót pazarolni rá. Én nem olvastam, de nem építõjellegû az biztos:) |
classic | 12673 | 2015. július 6. 20:50 | Válasz erre: 12669 |
Egyébként te tényleg nem érted, hogy mi volt a beírásoddal a baj? Minek neked a moderátor? Az aki a dolgát tette (helyesen). Minden rendben nálad? Fontos volt ezt megfogalmaznod? Én még olvastam....elképesztõen modortalan még a gondolat is nem, hogy ide leírva. |
Penzi | 12672 | 2015. július 6. 20:30 | Válasz erre: 12662 |
Sajnos nem láttam a törölt hozzászólásodat, de biztos nagyon kedves ember lehetsz .......
|
olika | 12671 | 2015. július 6. 19:52 |
Sziasztok! Szükségem lenne egy endurós emberkére a hétvégére. Hortobágyon lenne egy kis feladat.Részletek Pü.-ben. |
zoligs | 12670 | 2015. július 5. 21:53 |
Volt e valakinek szerencséje párosítani Nolan N 44 gyári N Com ját , a Scuberth M1 SRCS ével ? Mindkettõ párosodó üzemmódba tétele után , keményen lesz@rják egymást . Másik típusokkal már sikerült a mûvelet mindkettõnek .
|
Dodiba | 12666 | 2015. július 4. 13:35 | Válasz erre: 12664 |
Köszi. :-)) Esetleg ezt a nicket is törölni kellene. Ha lehet. A bemutatkozása sem semmi...... De ha nem megy, akkor elég, ha megmondjátok ki ez a f@sz és ígérem megoldom a dolgot. |
Moderator 10 | 12664 | 2015. július 4. 10:10 |
Gyors voltam? Kérek mindenkit az oldal szabályainak betartására! |
szodasbacsi | 12661 | 2015. július 2. 20:19 | Válasz erre: 12658 |
Akkor a másik 3-nak bérbe is adhatod a motort (persze, csak ha nem valami értékesebb darab), be is jönne rajta a tanfolyam költsége.
|
tom0919 | 12660 | 2015. július 2. 20:04 |
Sziasztok! Handó dobbal kapcsolatba valakinek tapasztalat, vélemény? |
tsanyi | 12659 | 2015. június 12. 17:19 | Válasz erre: 12656 |
Végülis, a lányom anno így vizsgázott a saját motorján, mondjuk az tényleg ott maradt az oktató garázsában amíg meglett a vizsga, de nagyon gyorsan ment.
|
Penzi | 12658 | 2015. június 12. 13:36 | Válasz erre: 12657 |
Ez jobban tetszik, ha nyitott rá az oktató is :-) Rajta kívül még 3 "rövidlábú" küzd ezzel a problémával. |
ztaki | 12657 | 2015. június 12. 12:57 | Válasz erre: 12656 |
Az úgy szokott lenni, hogy elviszik az oktatóhoz, aki berakja a garázsba és oktatásra kiveszi... Ehhez nem kell vezetõi engedély. Vagyis, aki viszi, annak legyen, vagy futó. ;) |
Penzi | 12656 | 2015. június 12. 12:45 | Válasz erre: 12655 |
Érvényes jogosítvány nélkül ? Nem szólt rá az oktató ? megmondom Neki :-) |
Flenegen | 12655 | 2015. június 12. 12:36 |
Vegyen egyet és menjen oktatásra a sajáttal. Nekem ismerõs így oldotta meg...
|
Penzi | 12654 | 2015. június 12. 10:27 |
Sziasztok ! Van egy Barátnõm, aki kategóriát váltana 400-as motort szeretne vezetni hivatalosan, de Szolnokon és környékén nem talál olyan iskolát, ahol lenne olyan motor, amirõl leérne a lába. Valakinek ötlete ? Köszönöm |
Penzi | 12653 | 2015. június 12. 10:01 | Válasz erre: 12652 |
Még nem, de 1X már majdnem :-) Késõn vettük észre a kiírásodat ....
|
tsanyi | 12652 | 2015. június 12. 09:53 | Válasz erre: 12651 |
Jó, meg lesz. Amúgy találkoztunk mi már? Ezzel nem arra akarok célozni, hogy ha igen akkor nyilvánvalóan felejthetõ volt hanem inkább saját elég rövid memómra. A két mondatnál hosszabb saját hsz-eimet vissza kell olvasnom mert a a fene sem emlékszik miért és mit kezdtem el írni. :( :)
|
Penzi | 12651 | 2015. június 12. 09:49 | Válasz erre: 12650 |
:-))) dobj majd rám egy pü.-t , ha kiírtad :-)
|
tsanyi | 12650 | 2015. június 12. 09:35 | Válasz erre: 12649 |
Jó, de lesz több is, meglátom mikor tudom össze rántani a család motorképes tagjait, mondjuk a hétvégén sem jött egyik sem így tulképp mindegy. A mostanit is ugyan én kezdtem szervezni, de az útvonalat átvette egy fiatal srác (jól tette, igen szép helyeken jártunk ahol én még nem voltam) viszont ennek megfelelõen nem volt lassú a csapat. :) Mondjuk szüttyögni én sem szeretek.
|
Penzi | 12649 | 2015. június 12. 09:24 | Válasz erre: 12648 |
Majd én keltem a feszültséget, azt mondják ahhoz nagyon értek :-))) Csak ne a következõ hétvége legyen :-)) |
tsanyi | 12648 | 2015. június 12. 07:13 | Válasz erre: 12647 |
Barátokat? Az unalmas mert mindenki mindenkivel mindig egyetért és akkor csak egy nagy csend lesz az egész hisz már elõre tudjuk ki mit akar mondani és úgyis ugyanazt mondanánk.:) Akkor majd kiírok egy túrát, úgyis jó lenne egy normális tempóban történõn is részt venni.:)
|
Penzi | 12647 | 2015. június 12. 07:05 | Válasz erre: 12646 |
Ha tudunk egyeztetni, akkor hogy a viharba ne. Barátokat is hívhatunk ? :) Jó fejek :-) |
tsanyi | 12645 | 2015. június 11. 18:35 | Válasz erre: 12643 |
Elment a kedvem...,de majd utána megyek és visszahozom.:)
|
tsanyi | 12644 | 2015. június 11. 18:34 | Válasz erre: 12642 |
Nincs annyi amennyit szeretnék, de hát ez van...
|
tsanyi | 12641 | 2015. június 11. 15:00 | Válasz erre: 12639 |
Most volt vasárnap, voltunk 11-en a felvidéken. Gondolom, hogy miért kérded, de ide rég írtam ki túrát.
|
tsanyi | 12638 | 2015. június 11. 14:22 | Válasz erre: 12633 |
Olyan itt van egy csomó, bejelentkezel pár túrára és amelyik csapat szimpatikus ott maradsz vagy akár többnél is.
|
bakossanyi60 | 12637 | 2015. június 11. 06:57 | Válasz erre: 12635 |
Cvendel: köszönöm a segítséged, már ment is a mail!
|
SzVZoli | 12636 | 2015. június 10. 22:29 |
Helló mindenki ! Köszi a segítséget,hozzászólásokat ! Mielõtt szétkaptam volna ,én is rákerestem a szervíz manualra ,nehogy valamit el ballisztikázzak (mondjuk a nevét már nem néztem ) ! Igen ,gyári hibás a "kerékagy kuplung ",és már 30 papírért hozzák is ! A szöghajtás bordás ellendarabja meg mint az új,semmi baja ! Most volt elõször kivéve a kerék ,még a gumi is eredeti ,a kuplungon eredetileg van 1 gumi o gyûrû amit az összeszerelésnél összegyûrtek (a képen nem nagyon látszik de ott van a rozsdaporos részen ) Az üzletben mondták hogy ez már nem az elsõ amit rendeltek . Igen és ha már szétborítottuk ,a gardán bordáit is megtakarítjuk ,újra zsírozzuk ! Köszi még egyszer mindenkinek ! Üdv:Zoli |
cvendel | 12635 | 2015. június 10. 22:09 | Válasz erre: 12632 |
Google a barátunk, és van hogy segít is. A "farkas.g777" keresésre elsõ helyen hozott találata: 64 fõ - Route 82 Motoros Túraklub www.route82.hu/partolotagok.php noimage.jpg. Név: Farkas Gábor. Lakhely: Nagyszentjános. Email: farkas.g777@gmail.com ....... Eléggé esélyes, hogy Õ az. Egy e-mailt mindenesetre megér. |
SkullCandy | 12633 | 2015. június 10. 21:54 | Válasz erre: 12631 |
Igen talán az arany középút egy sportosabb túragép lesz! ^^ ( Jajj már alig várom hogy guruljak ). :D A nehezebb feladat a jó társaság találása lesz. De majd alakul. |
bakossanyi60 | 12632 | 2015. június 10. 20:34 |
tsanyi | 12631 | 2015. június 10. 19:59 | Válasz erre: 12630 |
Akkor talán egy sportosabbnak látszó túragép lehetne a nyerõ valami olyasféle amit rendesen le lehet ültetni, hogy leérjen a láb (pl. amiben "kutyacsont" van) vagy talán valami Naked verzió, enduróból vagy crossból kevés az alacsony gép bár mindent meg lehet szokni. Típus rengeteg van minden szubjektív, hogy kinek mi tetszik viszont az tényleg nagy elõrelépés ha sikerül megszerezni a jogsit (ha megvan akkor bocs:) ) és ha ez megvan már csak a döntés kell, hogy mi is lenne a jó és becsatlakozni egy társasághoz, persze ott sem tanul meg az ember motorozni, de legalább jól telik az idõ.:)
|
SkullCandy | 12630 | 2015. június 10. 19:31 |
Köszi a sok választ! :) Nem egy múló hóbort nálam ez a motorozás téma. Mindig is szerettem volna egy igazi rendes mocit ( nem éppen egy robogót ) :D Csak tényleg annyiban nehéz, hogy ezzel teljesen egyedül vagyok. Nem túl sok lehetõségem van (ismerõs motoros társaság hiánya miatt ) hogy minnél több motorra felüljek, vagy akár csak közelebbrõl is megismerkedjek az adott tipusokkal. A chopper témában annyit hogy távol áll tõlem nagyon. Inkább a sport és a cross, enduro. :) Vezetéstechnikai tréningerkre meg amúgy is tényleg szeretnék eljárni, mert nagyon jó ötletnek tartom s mint kezdõ, nagy segítségemre lehet. |
walla | 12629 | 2015. június 10. 18:49 | Válasz erre: 12625 |
Hello Skull A motor kérdése minden esetben egyén függõ, én azt tanácsolom, hogy a lehetõségek adta legtöbb motorra ülj fel próbáld ki és ez legyen a döntésed alapja. A jó motor nem az ami szép vagy fényes hanem amin jól érzed magad. A csokabi által javasolt safety hungarys képzés a Te esetedben lehet valóban sokat nyomna a latba. Remélem mihamarabb boldog tulaja leszel egy olyan motornak amivel a kilométerek mosolyt csalnak majd az arcodra. Sok szerencsét a keresgéléshez. |
tsanyi | 12628 | 2015. június 10. 18:37 | Válasz erre: 12626 |
Ezzel csak az a baj ha valaki nem akar csoppizni. Viszont a testmagasság valóban behatárolja a lehetõségeket.
|
csokabi | 12627 | 2015. június 10. 17:30 | Válasz erre: 12625 |
Ha tényleg komolyan gondolod a motorozást és nem csak egy múló hóbort, akkor mindenféleképpen szakemberhez fordulnék a helyedben. Olyat keresnék, mint a csirkeszárnyas széfti, ahol több méretben vannak motorok, jó mûszaki állapotban és szakemberek adnak tanácsot. Elsõre soknak tûnhet egy ilyen tanfolyam ára, de még mindig olcsóbb, mint a te tapasztalatoddal motort venni és motorozni. "Majd Józsi megmutatja a tecsó parkolójában" típusú ismerkedés csak a rosszul megtanultak beidegzõdéséhez és a kórházhoz juttat közelebb. A robogózást beszámítva is nagyon messze vagy még a DRZ-tõl, az majd egy második vagy harmadik gép lesz... Ezzel a kommenttel azt csinálsz amit akarsz, akár át is ugorhatod, mintha itt sem lenne:) |