janez | 13034 | 2016. március 13. 17:45 |
Sziasztok , tudja Valaki mivel lehet lemosni a ráéget olajat ? Brigéciol nem oldja,próbáltam...
![]() |
ErErpower | 13033 | 2016. március 7. 20:33 | Válasz erre: 13032 |
Pedig mûködött! de már nekem se érdekes :) de itt van máshonnan... :) https://docs.google.com/file/d/0B5ao_7Mzj5M3TlZaUUgzUzR0SW8/preview |
PalmBela | 13032 | 2016. március 7. 20:04 | Válasz erre: 13031 |
Köszönöm szépen a segítséget! Beszélt egy Ducati márkaszervizzel, ott kvázi elhajtották, hogy ilyet õk nem intéznek... persze nem adjuk fel, hogy hivatalos úton rendezõdjön a dolog, de ha nincs más...(a vizsgabiztos adott képet arról, hogy hogyan nézett ki ezelõtt...ez akár azt is jelentheti hogy....) :) ErErpower! Neked is köszi! Sajna a link nálam nem mûxik, de szerintem ezt kaptam meg máshonnan. http://www.ducati.ms/forums/80-hall-wisdom/27112-ducati-vins-decoded.html |
pandamaci | 13031 | 2016. március 7. 19:09 | Válasz erre: 13029 |
(ha már egyszer adattábla hiány miatt bejegyzetten kib...ták vizsgáról, veszélyes megoldás? lehet ,hogy dekoratõrrel csináltatsz egy matricát...Autókra pl felhatalmazott márkaszerviz rendelhet ilyet, forg .engedély, és személyi ig bemutatással, ezerféle nyomtatvány kitoltésével,és nem elvitelre)
|
ErErpower | 13030 | 2016. március 7. 17:08 | Válasz erre: 13029 |
http://www.carlsalter.com/pdfs/ducati_monster_600_800_1000_owner´s_manual.pdf 9 oldal.... Monster VIN is located on the right side of the head stock. The Engine number may be on the left underside of the engine cover near the stand Both are in a dot matrix format The VIN sticker is often located at the rear of the frame just beneath the seat |
PalmBela | 13029 | 2016. március 7. 14:07 |
Üdv! Segítséget szeretnék kérni. Egy kollégának elkaszálták a Ducati Monster 620 i.e. jét mûszakin, mert nem volt rajta adattábla. Hogy miért és hol veszett el lényegtelen...tudna valaki küldeni képen egyet? A KPM adott fotót, hogy hogyan is nézett ki a legutolsó vizsgán, tehát az adatok megvannak, csak sérült volt és nem látszik minden részlet. Meg a pontos helye is kellene. Elõre is köszönöm! |
Ullyses | 13028 | 2016. március 3. 11:55 | Válasz erre: 13027 |
...ha elfogadsz egy tanácsot: tegyél az egyik kábel közé egy MNC biztosíték foglalatot és vmivel kisebb biztit mint amire kötöd a fogyasztót. Így ha azt netán levágja, utána még lesz "erõ" a kábelben, v amire kötöd.... Picit drágábbá válik a szerelés, de szakszerûbb s így eséllyel kerülöd a tologatást is... :) |
László_atya | 13027 | 2016. március 3. 11:38 |
Na, az élet megoldotta. :) Visszavittem a szivargyújtó aljzatot, mert rövid volt a kábel még úgy is, hogy nekem az akku rögtön a tank mögött van az ülés alatt. Mondtam az embernek, hogy vagy kérem vissza a pénzt, vagy adjon egy hosszabb kábelest. Talált hosszabb kábelest, de az nem szivargyújtó aljzat, hanem kifejezetten töltõ: Az aljzaton 2 db USB csati van. Elhoztam, mehet direktbe az akkura. Oszt' ha rajtafelejtek valamit, majd tologatom a vasat :D. Bár arra is gondoltam, hogy a gyújtásról leviszek egy szálat, rákötök egy relét, hogy csak akkor legyen áram alatt a töltõ, ha rajta van a gyújtás. Ezen még filózok. :)
|
László_atya | 13026 | 2016. február 28. 11:14 | Válasz erre: 13025 |
Akkura kötöm mindenképp. Egyébként az aljzathoz adtak szivargyújtó betétet is (a felizzó fajtát), de menet közben a legritkább esetben szoktam rágyújtani :D, szóval az nem játszik. Már csak azon vakarózok, hogy hová tegyem az aljzatot. Csutkakormányos mocim van, ezért a készletben lévõ kengyelt nem tudom használni. Beépíteni tudnám, de hogy hová...? A mûszerfalon találtam egy megfelelõnek tûnõ helyet, de még tesztelnem kell, hogy ha bent van az aljzat és bele van dugva töltõ is, nem akad-e el bennük a kormány. No meg, a gyári vezeték is kicsit rövidnek tûnik. Meg van a ma esti programom... :D
|
pandamaci | 13025 | 2016. február 28. 10:02 | Válasz erre: 13023 |
Szivargyújtó aljzatból már horgásztam ki szétesett töltõbõl való fém alkatrészeket,anya rugó, fémnyelv..Direktben akkura kötött szivargyujtónál ilyen esetben ha nincs bent biztosíték, simán leéghet a géped. 13022 -n látod hol a biztositek. Persze hozzáférhetõ helyre tedd. (Valójában ezek nem szivargyújtók, csak pl töltõkhöz alkalmas 12V csatlakozók, azaz autókhoz való, felizzó cigarettagyújtó betétet,vagy nagy áramfelvételû vízforrralót ne dugj bele.Ja és állandóan van bent villany, azaz ha bentfelejted a telefontöltõt,másnap nem biztos hogy indul a paripa. Ha mégsem az akkura kötnéd, hanam valami gyûjtás rákapcsolása utáni villanyra, akkor erõsen át kell gondolni, a kinézett áramkör mit bír el pluszban,és esetleges zárlat esetén ki..bszatott biztosítéktól mi nem fog még mûkodni. ) |
Bubó Doki | 13024 | 2016. február 28. 07:53 |
A filmek alapján mondom, mindíg a piros kábelt kell elvágni! Ha a kéket vágod el, és tovább világít a számláló, akkor futás!!!!! |
László_atya | 13023 | 2016. február 27. 23:49 | Válasz erre: 13022 |
Magyarul akkor vágjam el a piros kábelt és "toldjam" bele a biztosítékházat? A biztosítékház amúgy nem ilyen, mint a képen, hanem az autókba is való 2 lábas biztosítékot fogadja. Szerk: Most látom, hogy a kis piros csövek belsejében még kisebb fém csövek futnak, gondolom azokon át kell dugni a már megblankolt vezetékvégeket, bekötni a biztosíték foglalatba aztán rámelegíteni. Egyébként nem gumiból vannak, hanem mûanyagból, elég ridegnek tûnnek. |
vkami | 13022 | 2016. február 27. 23:30 |
http://hu.store-ch.com/image/aHR0cDovL2cwMS5hLmFsaWNkbi5jb20va2YvSFRCMWZwbEhLcFhYWFhYdGFYWFhxNnhYRlhYWFkvQnJhbmQtTmV3LTEyVi0xMjBXLU1vdG9yY3ljbGUtQ2FyLUJvYXQtVHJhY3Rvci1DaWdhcmV0dGUtTGlnaHRlci1Qb3dlci1Tb2NrZXQtUGx1Zy1PdXRsZXQuanBn/10000 Ahogy a képen, a pozitív (piros) vezetékre kell kötni, a kis gumicsövek "zsugorcsövek", melegítés hatására összezsugorodva szigetelik a kötést. |
László_atya | 13021 | 2016. február 27. 22:58 |
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Vettem egy vízhatlan 12 voltos szivargyújtó aljzatot. A csomagban találtam egy biztosíték házat, egy biztosítékot és 2 db apró gumicsövet. Ezek nincsenek felapplikálva a vezetékre, az aljzat kábelének a másik felén ott vannak a saruk (ránézésre oldhatatlan kötéssel), amivel az akkura lehet kötni. Kérdésem: Szükség van-e feltétlenül a biztosítékra, és ha igen, hová-hogyan kell szerelni? |
dofi | 13020 | 2016. február 25. 18:03 | Válasz erre: 13019 |
Köszönöm, ma meg is kérdeztem , igen lehet vinni a motort az NKH-hoz, az ár is változatlan 4600 Ft körüli összeg. |
Kawakarika | 13019 | 2016. február 24. 19:14 | Válasz erre: 13017 |
http://hegylakok.hu/2016/01/hirek/2016-muszakivizsga
|
dofi | 13017 | 2016. február 24. 18:59 |
Srácok ! Motort lehet még mûszaki vizsgára vinni az ex. KPM-hez ? Vagy már csak maszek vizsgahelyre lehet..... Köszi ! |
László_atya | 13015 | 2016. február 24. 14:48 | Válasz erre: 13014 |
Hello! Ez kicsit bonyi. Hatósági (szigorított NKH-s) mûszaki vizsgára kell vinni az autót és új eredetvizsga + törzskönyv is kell, de azt nem tudom, hogy mûszaki elõtt, vagy után, vagy esetleg a szigorított NKH-s jelenésen megejtik egyben a kettõt... |
szelekt | 13014 | 2016. február 24. 13:03 |
Sziasztok. Motor csere történt az autómban, ugyanolyan lett beletéve. Szeretném kérdezni,hogy ezek után a forgalmiban és a törzskönyvben hogy írják át? Elég ha az okmányirodába beviszem a beépített motor tulajdonát jelentõ adásvételit,és ott kapok uj forgalmit és törzskönyvet? Vagy elõtte el kell vinnem eredetvizsgára? |
kisfeher74 | 13013 | 2016. február 23. 20:38 | Válasz erre: 13008 |
Szervusz! A Bárdi autó alkatrész áruházban árulnak motorosoknak készített GE-es UV mentes fényszóró izzókat növelt fényerõvel. Nekem nagyon be vállt, nagyon jól lehet éjszaka is látni vele, és nem annyira vészes az ára. Üdv: Rozsdás. |
kawa70 | 13012 | 2016. február 23. 14:38 | Válasz erre: 13011 |
Ez esetben meg külön érdekes, hisz a H1 és a H7 is egy izzószálas, magyarán a fénytörését és irányítását a lámpatest végzi. Az izzószálnak meg a gyújtópontban kell elhelyezkednie mindenképp, emiatt az égõn belüli helyzete adott.
|
László_atya | 13011 | 2016. február 23. 10:00 | Válasz erre: 13010 |
A foncsor és az üveg az izzó fénykibocsátását tükrözi és irányítja valamerre. Nem vagyok szakember, ezért arra nem tudok válaszolni, hogy az izzónál hogyan oldható meg az, amit írtam. Mondjuk arra nem figyeltem, hogy a kérdezõ H7-es szabványról kérdezett, én amit írtam, az H1-re vonatkozik, itt egyértelmû a különbség a valamivel olcsóbb "apróbetûs" emelt fényerejû változat és az apróbetû nélküli között.
|
kawa70 | 13010 | 2016. február 22. 19:01 | Válasz erre: 13009 |
A fény eloszlásért nem a fényszóró üveg valamint a foncsol felületei a felelõsek? Az izzókban csak a tompitott fény terelõlemeze van, azon sokat nem tudnak alakitani, egyszerüen kitakarja a fény nem kivánatos utját. A többivel egyetértek, max még annyi hogy a növelt fényerõ növelt hõleadással is jár, emiatt a mûanyag lámpabúra hamarabb sárgul valamint a szintén mûanyag tükrõsitett rész hamarabb mattul. De mindenképp jobb a megvilágtás, én a GE emelt fényû izzóit használom autóban és motorban is, látványosan jobban lehet látni mellette. |
László_atya | 13009 | 2016. február 22. 14:50 | Válasz erre: 13008 |
Hello! Az elektromos rendszernek nem lesz vele problémája, mûszakin sem szólnak érte. Arra kell csak számítani, hogy kevesebb ideig fogja esetleg bírni, mint a hagyományos, mivel a technika "túl van feszítve". Én is ilyen emelt fényerejû izzókat használok, nagyjából harmad annyi ideig bírja, mint a normál. Ettõl függetlenül használom, mert jelentõs a különbség, azt a plusz kifizetett pénzt megéri atomsötétben, meg rossz látási viszonyok közt. Még egy dolog. Az izzó csomagolásán az "apró betûs" részt ne felejtsd el elolvasni. Ha azt látod, hogy 130%*, és a *-nál azt a kiegészítést, hogy "az útfelületre vetítve", akkor keress másikat. Autóba jók ezek is, de motorra nem, mert az emelt fényerõt nem teríti elég szélesre, hanem egy sávban koncentrálja elõtted. Autónál, ahol a jármû két oldalán vannak a lámpák, ez nem zavaró, de motornál összességében rosszabbnak fogod érzékelni a megvilágítást. |
balu7 | 13008 | 2016. február 22. 11:22 |
Sziasztok! Sport moromban kiégett a tompított fényszóró izzója (philips h7 12v 55w 12972LL). Philips H7 X-tremeVision halogén izzó +130% 55W 12972XV+ - ezt néztem ki. Valaki esetleg használ hasonlót? Bár azonos teljesítmény meg 12V mindkettõ, remélem nem lesz semmi gond a biztosítékokkal meg áramkörökkel. Illetve a mûszakin sem szólnak majd be érte. Köszi |
László_atya | 13006 | 2016. február 19. 15:53 | Válasz erre: 13005 |
Van esetleg Fekete Rezsõnek valamilyen elérhetõsége? Neten nem találtam semmit. Szabó Zsoltot sem lehet elérni a mobilján, email-re meg nem válaszol. |
gss | 13005 | 2016. február 16. 21:09 | Válasz erre: 13002 |
Fekete Rezsõt bátran ajánlom,két motorom ülését szabta át,nagyon korrekt módon és a felkapott üléskészitõk árainak töredékéért.Ferihegy mögött van a mühelye,Freb bt néven.
|
Erika78 | 13004 | 2016. február 16. 19:23 |
Már én is sokat hallottam Szabó Zsoltról! Õ nagyon jól dolgozik. :) Én is csak azért tudom ajánlani, mert az én ismerõseim is Õ hozzá viszik az üléseiket, és nagyon meg vannak elégedve vele és a munkájával is. :) |
Ispan | 13003 | 2016. február 16. 00:15 | Válasz erre: 13002 |
Www.Motorkárpit.hu Szabó Zsolt Szentendre jó szívvel ajánlom. Gyönyörû dolgokat csinál. !!! |
László_atya | 13002 | 2016. február 15. 23:30 |
Sziasztok! Fehérvár max. 100 km-es körzetében ismer valaki olyan kárpitos szakit, aki motor ülést "szab át"? Nekem igazából nem átszabni kéne, hanem újratömni, esetleg ha valami kényelmesítõ trükk van, meg lehet gyõzni. :) A lényeg a viszonylag rövid határidõ (2-3 hét) és a korrekt minõség-ár arány. Ez utóbbit nem úgy értem, hogy kiváló munkát várok el ingyen, vagy annál olcsóbban. :) Szerintem nem kell magyaráznom. |
csokabi | 13001 | 2016. február 15. 21:01 | Válasz erre: 13000 |
A fórumra, ott kapsz majd választ. Ha jól emlékszem szoftveres hiba, de nem vagyok benne biztos.
|
1Laciapu | 13000 | 2016. február 15. 20:39 |
A tesztre gondoltál, vagy a fórumra? A tesztben említik, hogy a közelségérzékelõ nem mûködött. Nekem egy irányban mûködik, csak vissza nem... Létezhet ilyen hiba egy szenzorban? |
csokabi | 12999 | 2016. február 15. 20:14 | Válasz erre: 12998 |
Itt http://mobilarena.hu/teszt/nokia_lumia_625_4g_az_ablakparkanyon/bevezeto.html kapsz majd segítséget.
|
1Laciapu | 12998 | 2016. február 15. 20:09 |
Lenne egy másik kérdésem is, hátha találkozott már valaki ilyesmivel. Kaptam a fiamtól egy Lumia-625-öt. Az a problémám vele, hogy beszélgetés befejezése után, ha elveszem a fejemtõl, nem jön vissza a képernyõ, sötét marad addig, amíg a beszélgetõ partnerem nem bontja a vonalat. Ez beszélgetés közben is megvan, tehát nem tudom beszéd közben kihangosítani, letenni stb. Az egy hónap alatt, mióta használom, talán egy-két alkalommal láttam azt a képernyõt beszélgetés után, amikor én tudtam bontani a vonalat. Mitõl lehet ez? A fiamnál is így mûködött. Nem hiszem, hogy ez normális, egy telónál sem tapasztaltam még ilyet. |
F.Jani | 12994 | 2016. február 12. 18:08 | Válasz erre: 12993 |
Sástói kilátó, csónakázási lehetõséggel . Kékestetõi tv torony. Kajálni Füreden egy-két lehetõséglesz, de az a séták alaklmával megtalálható:)
|
1Laciapu | 12993 | 2016. február 12. 17:35 |
Nemigazán motoros téma, a következõkben kérnék egy kis segítséget, a válaszokat priviben is várom, ne offoljuk agyon a topikot :) Április közepén mennénk idõs szülõkkel hétvégére P-SZ-V Mátrafüredre. Milyen látnivalókat érdemes megnézni a környéken? Hosszabb gyalogtúrák kizárva, mint biztos kiderült, nem motorral leszünk, négy kerékre váltunk :) Esetleg a faluban bevált, normál árú, étterem is érdekelne. Szállást már találtam, le van foglalva. Elõre is köszönöm! |
Ullyses | 12992 | 2016. február 12. 15:47 | Válasz erre: 12986 |
nekem az utólag beszerelt rádió szívta le..., de az elõlapjának leszedésével (csak egy gombnyomás) megoldódott!
|
Ispan | 12990 | 2016. február 10. 11:39 | Válasz erre: 12989 |
Az is egy megoldás lehet, de akkor mi értelme van a riasztónak? Mondjuk a múltkor vagy 10 napig tök nyitva felejtettem,és nem történt semmi baj, pedig a csomagtartóban azért voltak számomra rendkívül fontos nélkülözhetetlen dolgok. A megoldás: kevesebbet kell motorozni....:-)))))))) |
Bubó Doki | 12989 | 2016. február 10. 11:01 |
Ispán! Mikor két hétre magára hagyod, húzzad le az akkusarut, oszt' jónapot.... |
Nmiki | 12988 | 2016. február 10. 09:03 | Válasz erre: 12981 |
Nekem is egy 1.4-es G Astrám van, nem tudom, hogy hány éves az akksim, (3,5 éve van nálam) de nem tapasztaltam indítási gondokat. Pedig azóta minden hónapban 1x, 2 hetet áll egy parkolóba a kamion helyén. Tehát vagy a töltésed sz@r, vagy leszívja vmi plusz fogyasztó. Normál esetben nem merülhet le.
|
gabo67 | 12987 | 2016. február 8. 21:02 |
Ispán ne parázz nekünk is két hét állás lecopja az aksit, és nekünk is a riasztó:( sajna aki rövid távokat jár és ritkán annak töltögetni kell az aksit. Szokj hozzá:)))
|
kawa70 | 12986 | 2016. február 8. 20:09 | Válasz erre: 12983 |
Akár normális is lehet. Ha csak 0,5 W (0,04A !) folyik el valamelyik utólag beszerelt fogyasztó felé, az 24 óra alatt 12 W. Annak azért van nyoma 14 nap után, amikor az inditóáram viszont kéne rendesen.
|
kawa70 | 12985 | 2016. február 8. 20:04 | Válasz erre: 12981 |
Igen, létezik hogy a riasztó két hét alatt leszívja az akkut. Plusz ott a rádió készenlétije és az autó fedélzetije.De a riasztó ami jobban szivhatja. Ahogy írták, nyugalmi állapotban áramot mérni és kötögetni lefelé egyenként a lehetséges perifériákat. Vagy próbából a riasztót kikötni egy idõre és megnézni. De lehet ezer más oka is, többnyire félvezetõs, kondenzátoros eszközök amik ha meghibásodnak szivárgóáramot tudnak okozni. De elõfordult már hibás, rugótörött érintkezõs relé is ami leszivta az akkut, igaz ott rapszódikus és gyors lefolyású volt a folyamat. Nem ugy a hibakeresés.
|
kawa70 | 12984 | 2016. február 8. 19:57 | Válasz erre: 12979 |
Ez a sulycsökkentés és a gyári sporolás eredeménye. Akkorát tesznek bele ami a gyári állapotú motort kényelmesen beinditja ideális körülmények közt. Célszerû egy mérettel nagyobbat tenni bele csere esetén. |
Flenegen | 12983 | 2016. február 8. 19:51 |
Ugyan nem értek hozzá, de ha egy új akksi 2 hét alatt lemerül akkor azért én egy villamossági szakemberrel multiméterrel kiméretném a nyugalmi felvételt. Én kimondom, szerintem nem normális dolog. |
kawa550 | 12982 | 2016. február 8. 18:54 | Válasz erre: 12981 |
Mondjuk ha csak annyit kell visszatölteni amit a riasztó leszív, akkor ugyan úgy lehet egy csepptöltõ is megoldás ahogy a téli motortárolásnál.
|
Ispan | 12981 | 2016. február 8. 18:30 | Válasz erre: 12977 |
Ez egy 1.4-es benzines G Astra Opel. Az igazság az, hogy mindenhova motorral megyek,és az egy két hét az tiszta állás. semmi mozgás. :-) Na jól van akkor megnyugodtam,köszönöm a segítséget mindenkinek. Most kiszedtem és feltettem töltõre.Motoroknál nincs ilyen probléma.....:-))) Mondjuk a bömbinél egyszer szintén a riasztó leszívta, de volt MÁSIK!!! :-)))))) |
lendvai | 12980 | 2016. február 8. 18:11 | Válasz erre: 12979 |
Nekem gyárilag 45Ah van egy 2.4 benzines motorban. Mellette az autó sem olyan nagyon kicsi. :-)Nagy hidegben reggelente lehetett érezni, hogy a kapacitást feláldozták a térfogat oltárán, de azért még helytállt, ha kicsit erõlködve is.:-)
|
kawa550 | 12979 | 2016. február 8. 17:32 | Válasz erre: 12978 |
Ha a 45Ah a kicsi autókba való, akkor mit mondjak az sx4 1.5 benzin 36Ah-s (!!) gyári akkujára? :))))) Nem mellesleg, 8 évig gond nélkül szolgált, csak az nem tetszett hogy 3x is sikerült egy beszaladok valahová de égve maradt a lámpa módszerrel bikakábelesre meríteni. Oszt az utolsónál elfogott a méreg oszt tettem bele egy 55-öst, azóta nincs is gond. :))
|
pandamaci | 12978 | 2016. február 8. 16:54 | Válasz erre: 12976 |
Igen ,létezik olyan Riasztó, ami 2 hét alatt simán leszívja, akkor is, ha az autóban minden OK. Meg van még olyan rádió is, ami nem levett elõlappal, vagy nem rendesen kikapcsolva több nap alatt ugyanigy lemeríti. Egyszerûen meg lehet mérni a nyugalmi áramfelvételt, mekkora, abból következtethetsz rá. A 45ah különben nagyon kicsi autókba való-de van amit ezzel vagy még kisebbel adnak ki és jó. |
László_atya | 12977 | 2016. február 8. 15:00 |
Kérdés ugye, hogy milyen autóban kell, hogy helyt álljon a 45 Ah, pl egy 2 literes dízelben, vagy egy 1,4-es benzinesben? Meg hogy mennyi ideje van töltõdni, értem ez alatt, hogy ha pl. 3 km-re autózol minden nap, a reggeli indítás után rákapcs világítás, fûtés, esetleg ülésfûtés, tükör-szélvédõfûtés, nagyzene :), akkor a 3 km nem biztos, hogy elég arra, hogy visszatöltsön a generátor. Érdemes lenne kimérni elõször is azt, hogy van-e normális töltés. Aztán ha az rendben lévõnek tûnik, jön a molyolás a fogyasztókkal. Egy jó villanyász tudja, hogy mit hol kell mérni ahhoz, hogy ha valami hiba van (pl valamelyik kábel letestel), annak az okozója hamar kiderüljön. |
Ispan | 12976 | 2016. február 8. 13:37 |
Sziasztok! Vettem új akkumulátort az autóba 45 Áh 400 A indító arammal.Varta. 10-15 NAP nemhasználat esetén valami leszívja annyira, hogy nem indul. Egy riasztó van benne. Létezik, hogy ennyi idõ alatt elfogyjon a szufla ? Vagy valami kóbor áram lehet a ludas? |
László_atya | 12975 | 2016. február 8. 12:29 |
Hello! Nagybratyóm ilyennel nyomja talán 1-2 éve. Nem látok bele a napi rutinjába, de amikor szóba kerül, el van ájulva tõle teljesen. Azt mondja, hogy a CX óta ez a legjobb Citrom. Nagyjából elhiszem neki, mert még élénken él az emlékeimben a csatahajó CX-e, abból is a GTI Pallas kivitel, amit állandóan polírozott, hogy legapróbb bogár is súlyos zúzódásokat szerezve seggelt el a karosszérián, és könnyes lesz a szeme a jóembernek, amikor beszél róla... :) Szóval Citroen b*zi a javából. Szóval mi érdekel? Megkérdezem tõle. Szervizt ne kérdezz, mióta megvan neki, azóta nem vitte szervizbe (nem azért, mert igénytelen, hanem mert nem kellett... :D), csak olajcserére. |
klimas | 12974 | 2016. február 6. 20:34 |
Sziasztok ! Üzemeltet valaki C4 Picasso-t ? Érdekelnének a tapasztalatok , természetesen privátban. Kösz. |
Tomi1 | 12973 | 2016. január 19. 08:55 |
tsanyi | 12971 | 2016. január 18. 18:23 | Válasz erre: 12967 |
Kösz, ebben ott volt a válasz, olyan invertert kell venni amelyikhez írják az áramfejlesztõs használatot.
|
klimas | 12970 | 2016. január 18. 16:51 | Válasz erre: 12966 |
Az ismerõs inkább feszültség és frekvencia ingadozásra gondolhatott, csak rosszul mondta. Az aggregátorok, fõleg az egyszerûbb kivitelûek nem igazán tudják minden terhelésnél egyenletesen biztosítani az említett két paramétert. Ahogy változik a terhelõ áram, a meghajtó belsõégésû motor fordulata is változik, ez viszi magával a két értéket Egy motoros gép /fúró , sarocsiszoló és társai/ kevésbé érzékeny ezekre. |
F2 | 12968 | 2016. január 18. 15:18 | Válasz erre: 12966 |
Csak olyan aggregátor jó, aminek van gyári elektronikus fesszabályozója... Az olcsó, fesszab nélkülivel csak tönkreteszed. Van ügyfél, ahol informatikai eszközöket látnak el aggregátról és ott is uez a feltétel, hogy stabil fesz kell...
|
cvendel | 12967 | 2016. január 18. 14:26 | Válasz erre: 12966 |
Bár én nem vagyok hegesztéshez értõ, de olvastam az inverteres hegesztõkrõl egy cikket. Megosztom Veled, hátha segít egy kicsit. http://ezermester.hu/cikk-5699/Hagyomanyos_es_inverteres_hegesztes |
tsanyi | 12966 | 2016. január 18. 09:38 |
Hegesztéshez értõ emberek véleményét kérném, hogy az inverter kevesebb áramot vesz-e fel mint a hagyományos trafó és legfõképp az érdekel, hogy aggregátorról mûködik-e? Ezt azért kérdem mert egy ismerõs azt mondta, hogy az áramingadozást nehezen viseli az inverter.
|
árpi64 | 12965 | 2015. december 27. 20:10 |
Balatonmária vagy környékén tud valaki asztalost ajánlani? 3 db beltéri ajtó kellene de egyedi méretben:-( köszi elõre is |
lecso | 12964 | 2015. december 23. 15:38 | Válasz erre: 12963 |
Bejössz a MAMI-ba, leszedjük, ott egy sarokra az oázis, kiválasztod a színt, megvesszük a kedvezményemre, oszt egy óra alatt megcsináljuk.
|
gabo67 | 12963 | 2015. december 23. 15:31 |
Szia lecsó nem akarlak terhelni:))) jövõre elmegyek és intézem , de köszi a felajánlást
|
klimas | 12961 | 2015. december 23. 08:40 | Válasz erre: 12960 |
Kösz! Takarítottam....:)))) A fene enné meg a ráérõ mocskokat!!!
|
kawa550 | 12960 | 2015. december 22. 21:13 | Válasz erre: 12959 |
Azt hogy töröld a linket, ne küldj semmit, ne olvass onnan semmit, és minél kevesebb idõt töltesz ott, annál kevesebb bajod származhat belõle. A paypal oldalán pedig akkor vagy ha ott a kis zöld lakat és mellette a Paypal, Inc. [US] |
klimas | 12959 | 2015. december 22. 21:02 | Válasz erre: 12957 |
Erre gondoltam én is! MI van ha a linkre küldök valami f---sz email címet meg jelszót????? |
ErErpower | 12958 | 2015. december 22. 20:40 | Válasz erre: 12955 |
Van hosszabb is nekik,hisz méretre vágnak amilyen kell csõ színbe is... :)
|
csokabi | 12957 | 2015. december 22. 20:26 | Válasz erre: 12956 |
Vigyázz vele, tuti adathalász a link! Teljesen más a PayPal címe. A helyedben jelezném a PayPal felé kísérletet. Arról nem is beszélve, hogy automatikusan kiküldik a regisztrált email címre, ha módosítottak a feltételeken vagy megváltozott a számlaszámuk.
|
klimas | 12956 | 2015. december 22. 20:10 |
Sziasztok! Általános kérdés: használ-e valaki Pay Pal-t ? Ha igen, kapott-e mostanság levelet tõlük? A szöveg: Hello Dear, We´re constantly working to make safer, simpler and more convenient for our customers. This means that from time to time we have to make changes to the terms of our User Agreement. To make sure you are always informed we have posted recent updates on our website. OK! Értem a lényeget .... Ide kell kattintani: http://m.junkcargiants.com/service-intl-support-security-payqal-update/login.account/index/index/index.php Nekem gyanús, ugyanis néhány napja jött egy huncut iromány, rájuk hivatkozva.... és hasonló adatokat kértek/volna/ |
gabo67 | 12955 | 2015. december 22. 19:10 | Válasz erre: 12953 |
Szia ErErpower õk nincsenek is túl messzi csömörtõl, megnézem mibe fáj náluk méretre legyártva. Kormány magasító miatt kicsivel hosszabb kell mint a gyári
|
gabo67 | 12954 | 2015. december 22. 19:04 | Válasz erre: 12952 |
Szia molicx köszi a tippet ezt a nyelvi nehézségek miatt dobom:)) mást meg nem nagyon akarok molesztálni a bánatommal :)) |
ErErpower | 12953 | 2015. december 22. 11:25 | Válasz erre: 12946 |
http://www.x-bike.hu/Goodridge_femhalos_fekcso_szettek.html én is rendeltem már tõlük és fogok is, és minõségi cucc! |
molicx | 12952 | 2015. december 22. 11:10 | Válasz erre: 12946 |
Szia Gabo67! http://www.melvin.de/ Vásárolható komplett szett, vagy bármi, amit szeretnél! Üdv.:moli |
lecso | 12950 | 2015. december 20. 17:14 | Válasz erre: 12946 |
Vagy megveszed a Motoroázisnál méterre, és összerakod magadnak.
|
truck33 | 12949 | 2015. december 20. 12:40 |
Sziasztok!érdeklodnék hogy tudtok e ajanlani nekem olyan szerelot aki jartas a honda goldwing 1200 szereleseben villamosag teren!koszonom elore is
|
tsanyi | 12947 | 2015. december 20. 08:30 | Válasz erre: 12946 |
: http://www.x-bike.hu/ . http://www.hefal.hu/index.php/hu/
|
gabo67 | 12946 | 2015. december 20. 08:17 |
Sziasztok Keresnék olyan céget aki motorokhoz fém hálós fékcsöveket gyárt minta után, megbízható és normális áron dolgozik. Köszi |
Kawakarika | 12943 | 2015. december 11. 13:18 | Válasz erre: 12942 |
Az enyém jövõ héten lesz kész a Tiédhez hasonlóan nèz majd ki,egy màsik kàrpitos késziti.
|
gaborgyula | 12942 | 2015. december 11. 10:46 | Válasz erre: 12941 |
Elül 4cm, hátul az esztétika és hogy maradjon valami támasz 2cm emelés van benne. A minõség szerintem kifogástalan.
|
gaborgyula | 12940 | 2015. december 11. 10:34 | Válasz erre: 12927 |
Osztom azt a véleményt hogy érdemes egy bontott ülést venni az átalakításhoz, mert pl. eladáskor nem feltétlen elõny az átalakított ülés. Az enyém itt készült: http://www.motorkarpit.hu |
Spapa | 12939 | 2015. december 9. 22:39 | Válasz erre: 12931 |
tsanyi | 12938 | 2015. december 9. 09:32 | Válasz erre: 12937 |
Ikea, ha van vásárlói kártyád akkor jelenleg a legjobb.
|
Tiger | 12937 | 2015. december 9. 09:10 |
Sziasztok, Néhány éve valaki itt megírta, hogy ilyenkor,-máskor sok értelme lenne-:-) karácsonyfát árul valahol Pesten. kérem, ha véletlenül még mindig ezt teszi, jelezze valahogy. A várható jelentõs motoros engedményen:))) kivül leginkább az izgat, hogy szép, formás fához jussak végre elfogadható áron, nem sok utazással. Ha másnak lenne ötlete, hol érdemes fát venni, esetleg ismerõstõl, akkor kérem azt is jelezzétek. Nem nagy ügy, de ilyenkor:-)hasznos segítség:-)) Köszönöm. |
Kraszi | 12935 | 2015. december 7. 15:04 | Válasz erre: 12934 |
Console settings > Display > PAL setting menüpont alatt beállíthatod, hogy a gép ne PAL-50-es hanem 60-as módban mûködjön
|
SZICSU | 12934 | 2015. december 7. 14:51 |
Sziasztok! Segítsetek!!! Vettem a gyerkõcöknek egy Xbox 360 kinect-et. A problémám az,hogy valami olyasmit szeretne tõlem,hogy nem jó a PAL50,állítsam PAL60-ra... De mit?A TV-t???Mert én nem találtam olyat a menüjében,ahol lehetne állítani...Nem mai a TV.;-) |
Nagyi84 | 12933 | 2015. december 4. 17:36 |
Üdv Kollégák! Lendkerék delejezést ( újra mágnesezést) vállalok. 7100 Szekszárd, Honvéd u 7. 0674-314880 ![]() |