Itil900 | 438 | 2019. július 18. 12:11 |
Kawasaki kipuff könyökön rozsda-csúfság. Hogyan hozzam vissza eredeti állapotába?
|
Jani55 | 425 | 2019. március 4. 22:28 |
Kawasaki Versys1000-re gyári, eredeti, karcmentes kipufogódob (2ekm-t futott) eladó. iá.: 70eFt.
|
rcsrcs | 424 | 2016. július 19. 15:54 |
Tudna valaki ajánlani olyan mûhelyt, ahol rozsdamentes anyagból egyedi hõvédõ lemezt gyártanának? Csomó helyre elküldtem a kérdést, de mintha senki nem akarna egyedi dolgokat gyártani :-( |
tom0919 | 423 | 2014. október 23. 08:26 |
Sziasztok! Suzuki VL 1500-ra Cobra vagy Vance & Hines kipufogót keresek! |
Vandis | 422 | 2014. július 12. 15:26 |
Sziasztok! Honda VTR 250-hez (2009-es) van egy eladó teljes gyári kipufogó rendszerem. A dob sérült, javítható. |
szalonka68 | 419 | 2014. június 30. 14:15 |
Sziasztok. VL800 gyári dobjából "elhagytam" a hangtompítót. Tud valaki segíteni a beszerzésben, vagy a gyártásában? A másik megvan, csatolt fotón. Köszi. ![]() |
karcsika | 415 | 2014. június 16. 10:24 |
Szasztok! Remus auspuff -hoz le tudom valahonnan tölteni a mûbizonylatot, ha E betûs a cucc? |
Csaba 40 | 414 | 2014. június 15. 17:29 |
Fiuk.keresnék Hornet 600 ra sport dobot használt érdekelne E betûs ha lehet.2001 évjárat,köszi üzibe ha lehet |
eröt | 413 | 2014. április 12. 19:08 | Válasz erre: 412 |
Inkább balszerencsés.:) Pláne alagutakban volt élvezetes.Meg mikor emelkedõkön abrakoltatták õket. Száz méterekre meg nem illett leszakadni tõlük ugye.Mindegy ez már a múlt.
|
tsanyi | 412 | 2014. április 12. 19:00 | Válasz erre: 411 |
Akkor most szerencsés voltál vagy sem?..:)))...az, hogy a túratársaid azok voltak nem vitás hisz nem volt bünti, de Te végighallgattad õket..:)
|
eröt | 411 | 2014. április 12. 18:57 | Válasz erre: 410 |
Olyan borzalmasan hangos csopperek társaságában túráztunk elégszer osztrákiában is,hogy fájdalmas volt a közelükben haladni.Mégsem büntizték meg egyiket sem pedig találkoztunk a helyi szervekkel is.
|
tsanyi | 410 | 2014. április 12. 18:26 | Válasz erre: 409 |
Pár éve egy gépemet megvették amin raptor dob volt....40 km-t jutott el a határtól amikor elõször megbüntették.
|
agisz | 409 | 2014. április 12. 18:23 |
KT | 408 | 2013. szeptember 9. 09:28 | Válasz erre: 404 |
ezzel vitatkoznék... a jobb öblítés miatt elszegényedik a keverék, ez lassabban ég el, így már nyit a szelep, de még van el nem égett üzemanyag a hengerben... ez az ami a csõben ég el, ettõl durrog ! Elsõsorban az alapjárati keverék összetételén múlik, ha az túl szegény, mert ugye motorféknél durrog. Tehát dúsabbra kell állítani, ami egyben a szelepeknek is jót tesz, mivel a benzin párolgása hõt von el, több benzin-több hõelvonás ! A nyitás növelheti a teljesítmény (akár 2-3 Le.-vel is) de csak ha jól ki van hangolva. |
classic | 407 | 2013. július 23. 20:01 | Válasz erre: 405 |
Azoknak a paramétereknek amit keresel egy másik, gyári Gsx750F rendszer felel meg. A többi legális erre való nem éri meg. Ha mégis túrsz rá valamit minimum "E" betû legyen benne. |
arpadam | 406 | 2013. július 23. 19:56 |
Sziasztok! Honda CBR 125-re (2004) keresek nyitott kipufogót lehetõleg E-set. Dobot vagy rendszert. Köszönöm elõre is a választ, segítséget! Ádám |
5si | 405 | 2013. július 21. 11:06 |
Sziasztok!Kipufogo cserén gondolkodom suzuki gsx750 f -en Tanácsot szeretnék kérni hogy milyenre cseréljem le a gyárit esetleg van e valakinek elado,Csak olyanban gondolkodom ami külföldön is megállja a helyét és nem kell küzdeni az ottani szervekkel
|
Zsoli86Intruder | 404 | 2013. július 20. 16:37 | Válasz erre: 403 |
Szerintem az Intrudereken kifejezetten szép a gyári csõ. Belezd ki szerintem. Van benne kb. 8-8 merevítõ gyûrû is. Hátránya: Nincs vissza-kompresszió, hamarabb fog pukkadozni, lõni, mivel az anyag a kompresszió hiánya miatt a torokban fog elégni. Hátránya, hamarabb megégnek a kipufogó-szelepek, szelepszimmeringek.. Megnõ a fogyasztás is és teljesítménycsökkenés is várható. Ha már kinyitják a csöveket, olyankor szokják a légbeömlést is "szellõsebre" alakítani, pl. K and N légszûrõk. És persze a karbikba nagyobb átmérõjû dûznik (nagyobb fogyasztás). Szóval én nem ajánlom a nyitott csövet. Az én Intruderemen ki vannak véve a tompítók. Nem én vettem ki, az elõzõ gazdája. Jó így, igaz néha beböfög, pukkan. |
ghostrider66 | 403 | 2013. július 20. 10:20 |
Macko | 402 | 2012. április 8. 08:07 | Válasz erre: 401 |
Akkor most három hátsó lámpád van, csak a két szélsõ füstölög. Értem. :-)
|
olika | 401 | 2012. április 8. 08:02 | Válasz erre: 400 |
A kipuff méretei,egy az egyben a hátsó lámpa méreteit tükrözi:)))) Likat meg kellett rá csinálni és ha már lik akkor az ne legyen kerek:))))))))))))))) |
pandamaci | 398 | 2012. március 13. 20:04 |
Csendes/hangos kipufogó- nem a legolcsóbb ,de létezik rá megoldás: vagy állóhelyben, kulccsal nyitod-zárod a kipufogó végét, vagy felárért ugyanezt teszed a kormányon lévõ kapcsolóval ,távirányítással :))) Persze ez egy csopperes találmány, hangváltozáson kívül egyéb pl teljesítménynövelõ hatása biztos nincs,sõt... http://www.kess-tech.de/ |
Petipapa | 397 | 2012. március 13. 18:08 |
Sziasztok, kicsit belevau.... Magam részérõl nem tudom megérteni miért van az, hogy az emberek csak a 2 végletet ismerik, vagy az eléggé halkat, vagy a nyitottan üvöltõt. Olyan dobom van, ami a gyárinál jóval hangosabb, de a nyitottnál sokkal-sokkal halkabb. Biztos vagyok benne, hogy ez a dob nem egyedüli lehetõség. Ahhoz elég a hangja, hogy kellõ távolságról meghallják, de mégsem tartozik a fülsiketítõ kategóriába. Egyszerû falusi véleményem szerint ilyen egyszerû lehet a megoldás a vitára. Az az igazság, én sem szerettem soha, ha egy közös gurulás alkalmával a szomszéd gépe szinte sértette a fülem, még bukóban is. |
kocosfater | 396 | 2012. március 13. 17:48 |
Bocsi,de ezt nem tudom szó nélkül hagyni!-bár ez télleg nem erre az oldalra való! A jövõ az elektromotor,ami teljesen zajtalan. Akkor dudálva fogunk közlekedni? Sok kocsiból kihallatszik a zene,még a járdára is. Az mit fog meghallani a külvilágból? De legyen valaki egy kicsit nagyotthalló,akkor is lehet jogsija. Meg sorolhatnám a fejhalgatós telefontol kezdve a kiabálva társalgó anyósig mindent,ami felülmulja a "sportmotordobot". Keresztezõdésben mindenképpen körül kell nézni,ha van védedséged,ha nincs. A megengedett sebességre mindig rá kell számolni valamennyit, és ezt nehéz sokszor eldönteni! |
Bubó Doki | 395 | 2012. március 13. 16:35 |
Na, mielõtt kitör a gyalázat a másik topic miatt (meghalt) itt van egy kipufogós oldal, itt lehet megvitatni a dolgokat. Én a részemrõl az alábbi elvet vallom, bár volt részem a nyitott dob örömeiben: Majd egy pár év múlva, ha mindent vissza kell kérdezned, mert nem hallod, vagy éjjel arra ébredsz, hogy cseng a füled, és megõrülsz tõle, és a fülészeten közlik, hogy a halláskárosodás nem visszafordítható, jusson eszedbe ez a kis írás. Valamint akkor is, mikor a három hónapos kisgyermeked alszik a kocsidban, és egy barom melletted kezdi el húzogatni a gázt, esetleg vasárnap délutáni álmodból egy nagytudású állat kipu nélküli hangja ébreszt-akkor is jussunk eszedbe. Gondos, udvarias vezetéssel legalább olyan gyorsan észlelnek, és elõbbre tudok jutni, mint Te a dübörgõ-visító dobbal. Akinek nem inge........ Lehet érvelni, pro-kontra..... |
Bedouin | 393 | 2012. február 10. 13:58 |
Olika megmértem és megrajzoltam, ha kell akkor eltudom küldeni a Cad rajzot is, vagy akár PDF-ben. Ovális a kipuff és így nincs osztóköre :) Ha szükséged van valamire még akkor keress bátran! |
Ispan | 392 | 2012. február 10. 13:08 | Válasz erre: 390 |
Ó be szép az a dizájnos szigetelõszalagos rendszámtábla tartó...... Valahonnan ismerõs ez a megoldás:-))))) |
Macko | 390 | 2012. február 10. 12:59 | Válasz erre: 389 |
Régi vagy új? :-) Végül is mindegy, van mind a kettõbõl: ![]() ![]() |
olika | 389 | 2012. február 10. 11:35 |
Sziasztok! a segítségeteket szeretném kérni. Szükségem lenne egy használható képre,egy Suzuki dl 650-es gyári kipufogó végrõl.akinek van a birtokában kép az tegye meg,hogy elküldi nekem itt Pü.-ben. Köszönöm! |
Warpig | 388 | 2012. január 26. 19:54 |
Sziasztok! Sérült matricát hogyan lehet a dobról annak megsértése nélkül leszedni? A hõállónak hirdetett matricák valóban azok? W. |
Gagusz87 | 387 | 2012. január 25. 18:04 |
Köszönöm a választ. Nem tudom biztosra, de gondolom a fojtás hiánya miatt lenne, hogy nem akarna menni a motor. Most találtam eddig legolcsóbban GPR dobot (sajnos csak újat), de nem találok semmi videót vagy akár véleményt róla. Ha esetleg valaki tudna valamit róla mondani az jó lenne. Mondjuk jó lenne tudni, hogy van-e E betû rajta, van-e kivehetõ killer benne? És maga már a hangzásról is jó lenne egy két vélemény. Köszönöm elõre is a segítséget! http://viewitem.eim.ebay.hu/Aprilia-Pegaso-Strada-650-Exhausts-Road-legal-by-GPR-/140464806867/item |
beton | 386 | 2012. január 25. 08:13 | Válasz erre: 385 |
Sor négyesre való dobokat tenni az egyhengeresre nem okos dolog. Lehet, hogy jó lesz a hangja, de talán menni sem fog. |
Gagusz87 | 385 | 2012. január 24. 22:03 |
Sziasztok! Sajnos nem vagyok a kipufogók terén jártas, de szeretném lecserélni 2007-es aprilia pegaso factorymról a gyári dobot. Vásárláskor mit kell figyelnem?? Belsõ átmérõ számít vagy teljesen mindegy?? Két kiválasztottam van, ezeket csatolom is: 1: http://www.kepesmotor.hu/onroad_kipufogo_dob/p800653 2: http://www.kepesmotor.hu/onroad_kipufogo_dob/p758951 Az átalakítás persze tudom, hogy szükség szerû. Annyi még, hogy olyan hangot akarok, ami nem okoz fejfájást. Egész egyszerûen egy szép öblös hangot szeretnék. Más dobok felé is nyitott vagyok, nem ezek közül akarok feltétlen választani. E-jel persze elõnyben részesítve. Segítségeteket elõre is köszönöm! Üdv Mindenkinek! |
gumispeti | 384 | 2012. január 21. 09:39 |
Sziasztok, Louise katalógusból érdemes dobot venni? Kicsit átépítem a motoromat és a gyári dobokkal nagyon hülyén néz ki. Valami rövid pici csõszerû dobokat akarok rá. Azt se tudom, hogy ha rövid szinte nyitott rajta a dob, az károsítja-e a motort? Az, hogy hangos lesz azzal tisztába vagyok. köszi |
Macko | 383 | 2012. január 20. 14:58 | Válasz erre: 382 |
Próbálj keresni interneten, hátha tesztelték erre a típusra a sportdobokat. Nem lehetetlen. Amúgy nagyon nem tudsz mellényúlni, akármilyen ismert gyártótól veszel. Csak kisipari ne legyen. |
Macko | 381 | 2012. január 20. 13:58 | Válasz erre: 380 |
Csak márkásat vegyél, amiben nem csak E bötû van, hanem valóban mérnökök méretezték a benne folyó gázlengéseket. Az ilyet le is tesztelik padon. Egy kisipari dobbal könnyen elveszthetsz akár 20 százaléknyi teljesítményt, hiába nyitott. Azt meg a kis ciberén már érezni is lehet... |
beka | 380 | 2012. január 20. 13:55 |
helló! honda cbr 125-re milyen sportdobot ajánlanátok? masteket hallottam már és brutál jó de nincs E betû. melyik lenne az ami szép hangú és nem csesztethet a rendõr? |
nx650r | 378 | 2011. március 13. 18:47 |
Sziasztok!Keresek valami könnyü sport dobot aminek a belsõ csõ átmérõje legalább 50mm-es.
|
captainsun | 377 | 2011. március 7. 15:43 |
1. Martin küld hozzá furulyát, de egyelõre az nincs meg. 2. Az asszony azt mondja, a Burgman 650-re mögém ülne. |
Zsifi | 376 | 2011. március 7. 11:03 | Válasz erre: 375 |
Furulyát kell bele csináltatni.. Egy valami meglepõ azonban van: az asszonynak tetszik a hangja, ezt sem én, de szerintem még õ sem érti.) Õ már tudja, csak még nem mondta el mit szeretne venni..)) |
captainsun | 375 | 2011. március 7. 10:50 | Válasz erre: 374 |
A hétvégén próbáltam elõször, de városba nem merészkedtem, csak az agglomerációba, és megnéztem a természetet és a környezõ településeket. Amerre jártam, mindenki forgolódott, honnan jön egy harckocsi szombat délután?? A szomszédok megértõek (remélem), de a rendõrökkel való "szócsatákhoz" már öregnek érzem magam. A határon túlra így nem megyek, azt hallottam, hogy ott nem teketóriáznak... Hiába van "E" betû és típusbizonyítvány, ha egy T72-est lebömböl a gépem. (Egy valami meglepõ azonban van: az asszonynak tetszik a hangja, ezt sem én, de szerintem még õ sem érti.) |
Zsifi | 374 | 2011. március 6. 19:01 | Válasz erre: 373 |
Itthon nem pánik (inkább a szomszédok... De külföld (nyugat felé) az gázos lehet.. |
captainsun | 373 | 2011. március 6. 18:45 |
Lassan, de egy hete végre megjöttek a Martin dobok, tegnap fel is kerültek a gépre. Nagyon szép a hangja, de mocskos hangos. Ez mennyire probléma a rendõrök szempontjából?
![]() |
captainsun | 372 | 2011. február 2. 19:16 | Válasz erre: 371 |
Hát nem mondom, megy... De ha teszt-jelleggel negyed-fél gázon poroszkálok 100 km-t, akkor sem jobb a helyzet. A túlfogyasztás elõtt is voltam bátor, viszont akkor 5,5 liternél megállt. |
pandamaci | 371 | 2011. február 2. 19:10 | Válasz erre: 370 |
ha 5 liter helyett 7et eszik, ott bajok vannak ! (kivéve ha azóta nagyon felbátorodtál,és b.szottul húzod neki:))
|
captainsun | 370 | 2011. február 2. 19:05 | Válasz erre: 369 |
Köszönöm! Minden gyári, csak a többi hasonló géphez képest öt helyett hetet(!) eszik. Egy szezon alatt kúszott fel a fogyasztás, egyéb tünet nélkül. Valami van, de nem tudom, mi. Kíváncsi vagyok, lehet, hogy javul a helyzet, mert sem én, sem aktív motorszerelõ nem talált rendellenességet. Ha más nem, csak a hanghatás... (Akkor viszont tovább keresem a lehetõségeket.) A légszûrõm gyári, tiszta.
|
pandamaci | 369 | 2011. február 2. 13:33 | Válasz erre: 368 |
Ha a karburátorodba elõzõleg valaki nagyobb fúvókákat, más tût (pl dynojet készlet) rakott,de kipufogó és légszûrõ maradt eredeti ,úgy lehet a kelleténél többet kap. Nyitott kipufogóhoz meg lehet hogy pont igy lesz jó. Dyno készletben ált.több fuvókátis adnak, leírásában megvan, melyik légszûrõ-kipufogó kombinációhoz melyiket ajánlott betenni...(minél nyitottabb a rendszer, annál nagyobbat)
|
captainsun | 368 | 2011. február 2. 12:23 |
BÚÉK! A hétvégén hozom haza Martintól az új kipufogóimat. A kérdésem az, hogy milyen utánállítás kell a motoron (karburátoron, vagy máshol). Szerintem a gyári kipufogókkal is kicsit több benzint kapott, így lehet, hogy a nyitott kipufogókkal optimális lesz? |
totokalmi | 367 | 2010. december 26. 09:32 | Válasz erre: 366 |
ja-ja én is gondolkozok ezen egy ideje, lehet hogy elrakom hiszen "nem kér kenyeret"
|
ZRXRUDI | 366 | 2010. december 22. 13:21 |
Urak! Senkit nem beszélek le a gyári dob "elbótolásától", de ha eladósorba kerül esetleg a motorotok a vevõ hiányolni fogja.Én mindig szépen elcsomagoltam a gyárit, amikor vitték a gépet akkor szépen visszacsavaroztam.A sport dobot akár extraként is hozzá lehet majd adni. |
captainsun | 365 | 2010. december 15. 08:09 |
A gravírozáson én is gondolkodtam, de nem hittem volna, hogy így benyalják! Kerestem is erre embert, gond nélkül bevállalják, de ez a hajó nekem elment, mert Martin már (szinte) szó szerint "üti a vasat", azaz már készíti a kipufogóimat E betûvel és TÜV engedéllyel. Jobban várom, mint a Jézuskát! :-)
|
totokalmi | 364 | 2010. december 14. 15:33 |
kipuff csere miatt eladósorba kerül K6-os 1200-as Banditom gyári kéménye.dob+összekötõ csõ. keveset futott,jó állapotban irányára: 27000-. forint. ![]() |
Z.Tibor | 363 | 2010. december 12. 20:43 |
Haly.-Csak bekiabálok egyet.Én csopperemre vettem egy -sikító sas-elnevezésü csövet.Aztán szépen begravíroztattam az-E-betût.Eddig egyszer nézte meg öltönyös ember,de benyalta. |
captainsun | 360 | 2010. november 12. 05:47 |
Köszi! Haya által írtak felé hajlom, mondjuk így az eszemre, nem a szívemre hallgatok. A Mastek adta a legszimpatikusabb ajánlatot, de a Martin tud mûbizonylatot és "E" betût is adni. Amit írtatok, az is érint, mivel járok Ausztriába motorozni, nem akarok gyalog hazajönni... Ha jól láttam az elõzményeket, ezen a fórumon mindenki dícsérte Martin munkáját, egyébként máshol a Mastek dobokat is nagyon magasztalják, fõleg a Ducatis oldalakon. |
Haya | 359 | 2010. november 10. 20:09 |
"E" betü és ugye a mûbizonylat! Ezek nélkül gyakorlatilag bármikor kivonhatják a forgalomból is akár....És büntethetnek is keményen....Mûbizonylatosat vedd szerintem.... |
pandamaci | 358 | 2010. november 10. 18:03 | Válasz erre: 355 |
Osztrák rendõrök tényleg foglalkoznak az ordítós kipufogóval, ha van E betût, ha nem. Konkrétabban máriazell és környéke ,,motoros,, utakon mérnek,és leveszik a rendszámot. Ha magyar mûszaki vizsgán túl hangosnak találják,ott is megmérik,és elzavarnak vele -ez is tapasztalat.
|
varasasa | 357 | 2010. november 10. 15:48 |
Sziasztok ! CBF 600 S 2008 , erre keresek sérülés mentes gyári dobot . Elõre is köszönöm az infókat ! |
RokkerZsolti | 356 | 2010. november 10. 12:38 | Válasz erre: 355 |
Nem tudom,hogy mûszakin mennyire foglalkoznak vele a késõbbiekben,most még meg lehet oldani "E" minõsítés nélkül is. Viszont mindig szigorítanak valamin,hogy több pénzt szedhessenek be,ezért nem érdemes pótvizsgadíjat fizetni,vagy a gyárit visszarakni.A rendõrök nem foglalkoznak vele tapasztalatom szerint,nem is nagyon értenek hozzá,ha mégis kötekedne emiatt valamelyik,ott van a varázs "E" betû.
|
captainsun | 355 | 2010. november 10. 11:50 |
� Sziasztok! Most regisztráltam, mert számomra érdekes témánál tartotok. Egy FMX 650-em van, a két gyári dobot akarom elhajítani. 70-100 ezer Ft között mondanak két dobot. DE!: Kell az "E"-minõsítés, vagy hanyagolhatom? Martinnak van, de a Masteknek, és a Raptornak nincs. Õk azt mondják, nem is kell. Öreg vagyok már a rendõrökkel való vitatkozáshoz, ill. ha késõbb mégis kell, nem akarok (nem tudok) új dobokat venni. |
totokalmi | 353 | 2010. október 5. 19:57 | Válasz erre: 352 |
az én Bódisomban is van kivehetõ szûkítö, benne hagytam mert már így is hangos. nélküle szinte ordít.
|
RokkerZsolti | 352 | 2010. szeptember 29. 14:23 |
Sziasztok! Végre,nem kevés utánajárást követõen megvan a MARTIN dobom. Van "E" minõsítése,viszont kivehetõ a szûkítõ,így igazán szép hangja van.Sokkal nagyobb élményt nyújt a motorozás,mégsem zavaróan hangos. |
tsanyi | 351 | 2010. szeptember 15. 17:03 | Válasz erre: 350 |
Már nem csak neki van.....szinte mind megszerezte már.....és semmivel sem rosszabbak.....
|
Brasil | 350 | 2010. szeptember 15. 16:15 | Válasz erre: 346 |
Ugy tudom, az egyetlen magyar gyarto, akinek van "E" minositese.
|
somgaga | 349 | 2010. szeptember 15. 10:30 |
Sziasztok! Polírozáshoz ezt ez az oldalt tudnám ajánlani. Gyorsan és szépen dolgoznak. Postázni is lehet hozzájuk a dolgokat. http://www.felnipolir.honlapepito.hu |
RokkerZsolti | 348 | 2010. szeptember 8. 13:23 |
Kösz,ezeket is megnézem. Azért hozzáteszem,hogy sajnos az ár sem mellékes,komplett rendszert biztos nem veszek.Kösz a segítségeteket!
|
Macko | 346 | 2010. szeptember 7. 08:39 | Válasz erre: 344 |
A Bódis magyar gyártmány, és már messze nem a "kisipari" kategória.
|
BartoLaszlo | 345 | 2010. szeptember 7. 08:19 | Válasz erre: 343 |
totokalmi | 344 | 2010. szeptember 7. 08:14 | Válasz erre: 343 |
RokkerZsolti | 343 | 2010. szeptember 6. 20:33 |
Sziasztok! Éppen kipufogó vásárlás elõtt vagyok 2008-as 650-es banditra és a raptort is néztem. Sajnos gyárilag olyan,mintha villanymotor hajtaná,semmi hangja nincs.Tudtok tanácsot adni? Elõre is kösz! |
Macko | 342 | 2010. szeptember 6. 20:22 | Válasz erre: 340 |
Közös minden kisipari dobban, hogy sose tudhatod elõre, nem csökken-e a felszerelés után a motorod teljesítménye.
|
Rudo | 341 | 2010. szeptember 6. 20:20 | Válasz erre: 340 |
A mastek dob gyártói szinte mindig azt írják a dobjaikra,hogy MASTEK,a raptorosok meg rendre,hogy Raptor.Kb ennyi.;)
|
Bandi1200 | 340 | 2010. szeptember 6. 20:12 |
visszatérve a csongrádiakhoz mi a különbség a mastek és 2 raptor között? |
herci | 338 | 2010. szeptember 6. 19:48 | Válasz erre: 337 |
Õket tudom, még a Mastek is csongrádi. Inkább szegedi kellene. Csak a folytést kéne kivenni a dobból!
|
Bandi1200 | 337 | 2010. szeptember 6. 19:44 | Válasz erre: 332 |
csongrádon a raptorosok! 2 fickó van Csondrádon mindkettõ raptort gyárt de fújnak egymásra! |
totokalmi | 336 | 2010. szeptember 6. 18:41 |
szevasztok! lenne egy eladó gyári dobom, K6-os Banditra való. kb 12e km-et mentem vele, majd sport dobra váltottam. az ára fix 25000-. ft érdeklõdni itt vagy telefonon: 20/4100824 ![]() |
herci | 334 | 2010. szeptember 6. 17:44 | Válasz erre: 333 |
Szia!:))) Címet tudsz? Sajnálom hogy ki kellett hagyni a dinnyefesztet!:( Lagzira kellett menni, de az is jó volt! |
herci | 332 | 2010. szeptember 6. 16:27 |
Sziasztok! Érdeklõdnék tudtok-e Csongrád megye területén olyan személyt vagy céget aki kipuffal foglalkozik? Szegedi volna a legjobb!:) Gyári dobot kéne morcosítani hangügyileg! :) |
pepecsek | 331 | 2010. augusztus 15. 21:05 | Válasz erre: 330 |
Szia, Próbálkozz itt: http://felnipolir.honlapepito.hu/ Személyes tapasztalatom nincs velük, csak egyszer véletlenül ráakadtam és elmentettem. |
Motosz | 330 | 2010. augusztus 15. 19:04 |
Hi! Kipufogón karcolásokat kellene eltüntetni. Kép mellékelve. Lehetséges? Ha igen, hol és mennyiért? Amúgy GSXR1000K4 gyári króm, felülete nem sima Kép: http://kepfeltoltes.hu/view/100815/kipufog__www.kepfeltoltes.hu_.png Megköszönném! |
C1800Rider | 324 | 2010. június 4. 15:00 | Válasz erre: 320 |
Krómtisztító. :-) Mûködik!!! Finom ruhával körkörösen dörzsölve.
|
Apu | 323 | 2010. június 4. 14:52 | Válasz erre: 322 |
Hagyd rajta, ha többször kiég rendesen, utána egy hideg napon egyben le tudod szedni. Minden mástól viheted políroztatni a kipufogót. Üdv |
Mike | 322 | 2010. június 4. 12:13 | Válasz erre: 321 |
Jó 5let, csak drága. HD-val nyomom. Valami királyság ezzel a motorozás. |