freemailpeter | 25247 | 2012. november 18. 08:28 |
nah ezt sasoljátok meg szótlan emberek:http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_kiallitas/?dr=80872
|
freemailpeter | 25246 | 2012. november 17. 15:18 |
Szicsu! rakj a drz re ilyen gumit: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/cross/cr500-af-mud-n-sod-busterflv-109333 :) |
Ferko | 25244 | 2012. november 4. 18:18 | Válasz erre: 25237 |
Jól lehet látni, hogy rágyorsít és beollózza szerencsétlent. Rendben van, hogy jobbról nem szabad elõzni, de az is jól látszik, hogy a buszt már jó ideje követi és nem megy el mellette, majd amikor gondolom tükörben észrevette, hogy a mögötte lévõ megunta és próbálja jobbról megelõzni, bezárta a kiskaput. Nálam nem úszná meg az biztos.
|
freemailpeter | 25243 | 2012. november 4. 16:44 | Válasz erre: 25242 |
szeva Imi! az XL est béléssel a hónaljamnál éreztem szûknek, a könyökprotektor már szabályosan lógott... |
goimo | 25242 | 2012. november 4. 09:51 | Válasz erre: 25239 |
Peti,próbáltál egyel kisebbet? Vagy gondlom az már kevés volt... Ahogy tegnap mondtam,béléssel karban nekem is szûk ugyan ez a modell. Az XL-t próbálva nekem is bõ volt. |
freemailpeter | 25241 | 2012. november 4. 07:53 | Válasz erre: 25240 |
lehet,hogy lehet, de ez durván lógott rajtam... olyan volt mintha karban eggyel kisebb méret kellett volna, a többi része szinte jó volt.elég érdekes ilyen gondom nem szokott lenni,
|
grZack | 25240 | 2012. november 3. 23:03 | Válasz erre: 25239 |
Nekem olyan a fekete kabátom (Bering Expedition)!!! karban, több helyen, szûkíthetõ.
|
freemailpeter | 25239 | 2012. november 3. 22:15 | Válasz erre: 25237 |
a 7. képen a jobb oldali emberkén milyen kabát van? nem emlékszel véletlen?:D Ma voltunk shoppingolni ,200e Dainese kabátokon kívül egy volt ami tetszett,az pedig a Beringnek expedition kabátja,de a kezemen rettentõen bõ volt:( |
Szicsu600 | 25238 | 2012. november 3. 19:29 |
2.20-nál Lada crash....hogy mit túl lehet élni. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zsE2MLiFm5E |
Szicsu600 | 25237 | 2012. november 3. 18:45 | Válasz erre: 25235 |
Nálam is nehezen indult a nap....azt gondoltam, hogy a Bulgár benzin és 7 hét állás keveréke, de mégsem... Mindenesetre zártuk az évet.:) https://picasaweb.google.com/104838605673820885578/2012Evadzaro02 |
Oldi | 25235 | 2012. november 3. 15:33 | Válasz erre: 25234 |
Nem indult el a motorom...:-( - Akksitöltés (min. 8 éves:-( Lehet, hogy kiadásaim lesznek? ..:-) https://picasaweb.google.com/103751827750783086527/SzicsuekkalIsztanbulba02?authuser=0&feat=directlink Jók legyetek! üdv. kézcsók. |
Szicsu600 | 25234 | 2012. november 2. 19:57 | Válasz erre: 25233 |
Ráér még pihenni.:) Bár a Tiger már szerintem csak ezen a hétvégén gurul, aztán szusssz.A kicsit meg járatom, még el nem fárad:D
|
freemailpeter | 25233 | 2012. november 2. 19:54 |
vasárnapra elég korrekt idõt jósolnak, lehet csak elõveszem a téli álomból:) |
Oldi | 25231 | 2012. november 2. 18:41 | Válasz erre: 25230 |
Én holnapra tervezem ugyanezt a sorrendet... valaki? :-)
|
freemailpeter | 25230 | 2012. november 2. 17:12 |
ébresztõ! mi folyik itt?! én ma kerültem egy kis karikát! szépen megmostam, megtankoltam és eltettem. |
freemailpeter | 25228 | 2012. október 31. 20:20 | Válasz erre: 25226 |
http://www.youtube.com/watch?v=VZaZe8pEKHQ ez igen jó kis gyakorló pálya |
krisztian.fz6 | 25227 | 2012. október 30. 21:44 |
Klikkeljetek rá, ha tetszik!! :-)) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151207912584518&set=a.10151202884034518.492180.239117549517&type=3&theater |
Szicsu600 | 25226 | 2012. október 29. 20:15 | Válasz erre: 25225 |
Valahogy így, de nem egészen. Na nem a széthullás, hanem a ciklus.:) AZ összes VW systemnek 2006-tól egy a ciklusa.
|
grZack | 25225 | 2012. október 29. 08:58 |
Legjobb pelda erre a VW konszern... VW, Audi a 2 literes PDTDI motor olajcsere periodusa 30k Km... Ugyanaz a motor a SEAT s ha jol emlekszem a SKODA autoiban 15.000 Km. Cserebe nem is hullik szet.
|
Vojnat | 25224 | 2012. október 29. 08:21 | Válasz erre: 25221 |
Marketing duma. Ezzel is próbálnak versenyezni egymással a gyártók. A renault-nál (1.5 dci) is 30 ezres az olajcsere periódus, de azért ott van a szövegben, hogy ha gyakran mész poros úton és hasonlók, akkor nem árt gyarkrabban cserélni. Lehet, labor körülmények között mûködik, de én még nem beszéltem olyan szerelõvel aki azt mondta volna persze, elég lesz 30-anként cserélni. |
Szicsu600 | 25223 | 2012. október 28. 18:15 | Válasz erre: 25222 |
Motorban nem, autóban többször. Teljesen rendben van, erre találták ki.
|
freemailpeter | 25222 | 2012. október 28. 18:02 | Válasz erre: 25219 |
Zsifi féle leírásban olajcserekkor említett blokk mosót használtál már?
|
Szicsu600 | 25221 | 2012. október 28. 15:12 | Válasz erre: 25220 |
Én azért lecserélem korábban. Ahhoz már láttam elég szétbontott motort, hogy ne ideologizáljam meg a dolgot.:) Mint a VW és az Opel nyújtott olajciklusai 30-50.000 km-es (gyári elõírás)olajcseréivel. Az átlag ember ott is a fordulatszám tartomány 1.4 ig használja tartósan. De legalább van munkánk bõven.:) |
Spapa | 25220 | 2012. október 27. 23:41 | Válasz erre: 25218 |
Szerintem a sûrûbb olajcsere csak az 1-2 hengeres léghûtéses gépeknél lehet indokolt, vagy a sport-szerû igénybevételeknél. Én a motoromat a maximális fordulatszám 1/4-e és 1/2-e között használom, fõleg hosszú túrákra. Tehát a sûrûbb olajcsere nem indokolt. Egy hosszabb 8-10 ezer km-es túrán csak nem cserélek 2x olajat. Komolyabb gépeknél (pl. FJR 1300) 12 ezer km az olajcsere elõírás. Amúgy megnéztem az olajamat (a Zsifi írást olvasva), és a megtett km-t. Épp 10 ezernél tartok, tehát cserélem. Az olajszintet cserekor a nézõablak tetejéhez állítottam. Nem töltöttem utána. Most csak 3-4 mm-el van lejjebb a szint! :-)))) Mindezt 104 ezer km-nél. |
Szicsu600 | 25219 | 2012. október 26. 21:17 |
Akinek még nincs meg fejben minden. Asszem a Zsifi jól összefoglalta a téli leállást.: http://motorosturazas.hu/2012/10/09/alljunk-meg-egy-telre/ Az öreg rókáknak sem árt egy kis frissités...:) |
Szicsu600 | 25218 | 2012. október 25. 17:39 | Válasz erre: 25217 |
Az 5-6000 kilométerenkénti olajcsere többet ér bármilyen viszkozitású táblázatnál.:) Sûrûbb olajcsere többet ér egy motornak, mintha a 177-es indexü fullsintetic 10.000 ként van cserélve. Persze kinek a pap, kinek a paplan.:))) "A FZS1000-be próbáltam viszonylag jó árú ELF 20W-50-et de meglepõdtem amikor elég hamar kigyulladt az olajszint jelzõ lámpa.:-( " Naná ha nem bírta a pumpa szállítani az olajat, olyan sûrût tettél bele. Csodák nincsenek, 10w40 vagy 10w50 neves olajjal 5-6.000 km-enként cserélve, tökéletesen megfelel mindenki a motor kenési követelményeinek.Aztán hogy az Sikolene vagy Motul vagy ami, az már pap és paplan kérdése. |
Spapa | 25217 | 2012. október 25. 00:41 | Válasz erre: 25207 |
Oliver600 | 25216 | 2012. október 23. 23:20 | Válasz erre: 25215 |
Nem láthatò ésnem is érezhetô semmi, jò lett szerencsére!
|
murnyul | 25215 | 2012. október 23. 22:31 |
Én arra gondoltam nem szitál, stabil...Olyan mint a gyári állapot??
|
Oliver600 | 25212 | 2012. október 23. 20:29 | Válasz erre: 25211 |
Na az még beleférne, de nem leszek itthon (London).
|
freemailpeter | 25211 | 2012. október 23. 20:20 | Válasz erre: 25210 |
vasárnap gurulunk? 3fokot és 17mm esõt mondanak? :)))))))) |
Oliver600 | 25210 | 2012. október 23. 20:16 | Válasz erre: 25209 |
Nem lett a fényezésnek baja, jól megcsinálta a szaki.
|
freemailpeter | 25209 | 2012. október 23. 20:15 | Válasz erre: 25208 |
felni jó lett? gondolom majd fényezni újra kell
|
murnyul | 25207 | 2012. október 23. 20:11 | Válasz erre: 25194 |
Ne öntsd bele! 10w-40 olaj való bele azzal télen nyáron mehetsz. Én az idén 10w50 olajat raktam bele és volt csodálkozás mikor kigyulladt az olajnyomás visszajelzõm, természetesen a "világvégén" történt mindez. Mióta nálam van a moci még soha sem töltöttem utána olajcserétõl olajcseréig mentem vele bár a km-k szaporodnak lehet ez is közre játszik. |
freemailpeter | 25204 | 2012. október 22. 20:43 | Válasz erre: 25203 |
amit ráírnak csak teljesíteni kéne. nem hinném, hogy a neves márkák megengedhetnék maguknak ezt... hiszen ha megbuknának akkor rosszabbul járnának. |
tsanyi | 25203 | 2012. október 22. 20:14 | Válasz erre: 25199 |
És még az sem mindegy...mivel hiába írnak rá bármit azt senki nem tudja ellenõrizni, hogy az adott olaj valóban tudja-e azt vagy csak ráírták....egy nyomásmérõvel ellátott jármûvön hamar kijönnek a tulajdonságaik....anélkül csak fülre lehet hagyatkozni.....amióta ilyen jármûvel járok és többféle olajat próbáltam azóta fõleg nyáron 40°-ban hamar kiderül, hogy melyik bírja melyik nem...amit a gyártók a dobozra írnak vagy igaz vagy nem...
|
Macko | 25201 | 2012. október 22. 08:54 | Válasz erre: 25200 |
Ez biztos? Lehet, csak mivel egy elég pörgõs blokkról van szó, nem vagyok szentül meggyõzõdve róla. Fõleg hogy kiemelten valamilyen olcsón szerzett kenõanyagról van szó. |
Szicsu600 | 25200 | 2012. október 22. 08:00 | Válasz erre: 25199 |
Nyílván, az az alap. Bár a 2002-es Fazerhez szerintem bármelyik mai olaj megfelel.
|
Macko | 25199 | 2012. október 22. 07:53 | Válasz erre: 25198 |
A LÉNYEGET olvassátok már ki a belinkelt cikkbõl! Fontos dolog a viszkozitás, de ne az alapján válasszunk csak olajat! A teljesítményszintjét megnéztük már annak az olcsóért kapott folyadéknak??? |
Szicsu600 | 25198 | 2012. október 22. 07:48 | Válasz erre: 25194 |
Mindig a gyári elõírások szerinti olajat válaszd. Eltérni max felfelé a meleg oldali SAE-val.Kivéve ha nem csócsálja az olajat a kicsike. Tehát ha 10W40 az elõírt akkor, 10w40 vagy 10w50. 5w30-at max télre tedd bele de tavasszal csere.De én télre se tenném bele a 30-ast. |
Georgie | 25197 | 2012. október 21. 23:38 | Válasz erre: 25195 |
Még télen is kintrõl, ponyva alól indulunk város másik felére dolgozni, majd haza. Általában estefelé vagy kora hajnalban. Mindössze ezért gondoltam, meg mert igen olcsóért jutottam hozzá.
|
Macko | 25196 | 2012. október 21. 23:00 | Válasz erre: 25195 |
Akkor ide is beteszem, bár már régebbi anyag, de ilyenkor kiderül, hogy mindig aktuális: http://www.onroad.hu/cikk/megfelelo-sikosito-fontossaga.html Érdemes elolvasni. |
Oldi | 25195 | 2012. október 21. 22:48 | Válasz erre: 25194 |
Ne tedd! Cáfoljatok, ha hülyeség, de 30-as olajat, csak télen és rövid városi használatra... Vagy úgyse... Ha eléri a Yamaha az üzemi hõfokát, már nagyon híg lesz... Viszont, ha garázsból indulsz és nem mész +5 alatt, akkor a 10w50, amit nyáron is használok, tök jó... Legfeljebb biztosan nem húzod neki hidegen a jeges aszfalton...:-)) |
Georgie | 25194 | 2012. október 21. 22:21 |
Gyors kérdésem lenne olaj témában. ´02 Fazer 600-ba 5w30-as fél szintetikus olajat szánok. Tudom, hogy 5w40-es ajánlott. Lehet-e komolyabb probléma belõle vagy teljesen halva született az ötlet? Ezt kaptam igen olcsón. Hozzáértõ vélemény? Elõre is köszi.
|
Szicsu600 | 25193 | 2012. október 21. 20:38 | Válasz erre: 25191 |
Húzzuk bizony,volt is egy defekt azonnal.:)
![]() |
freemailpeter | 25191 | 2012. október 21. 09:25 |
remélem mindenki húzza a gázt a hosszú hétvége alatt! ha jól megy és az idõ is jo lesz akkor kedden én is kitolom a roncsot... |
freemailpeter | 25190 | 2012. október 18. 17:07 | Válasz erre: 25188 |
erre csak annyit mondanék, hogy tiszta hülye, aki nem normális:)
|
Oliver600 | 25189 | 2012. október 18. 07:14 | Válasz erre: 25184 |
A fotós technikáján múlott volna, hogy mi kerül a képre. :)
|
Szicsu600 | 25188 | 2012. október 17. 22:02 | Válasz erre: 25184 |
Peti! Eu Cool túra a túra kiírások közt. Nem mész? :D Biztos jó idõ lesz.:) |
Szicsu600 | 25187 | 2012. október 17. 21:57 | Válasz erre: 25185 |
Nincs pihi..kezdõdik a sarazás, amíg be nem fagy a ......:)))
|
krisztian.fz6 | 25186 | 2012. október 17. 21:39 | Válasz erre: 25185 |
Macskám is el van kettyenve az idõ miatt. Már felköltözött a nikecell szigetelésre, az melegíti alulról. Így nem fázik.
![]() |
Ferko | 25185 | 2012. október 17. 21:29 | Válasz erre: 25183 |
Mindenki szomorkodik, jön a hosszú kényszer pihenõ. Ki kell még használni ezeket a szép õszi napokat, ha lehet.
|
freemailpeter | 25184 | 2012. október 17. 21:28 |
egész jó lett volna ez a kép ha nem áll bele egy köcsi BMW-s gyerek:)
![]() |
freemailpeter | 25182 | 2012. október 15. 20:59 | Válasz erre: 25180 |
nem gond ha jön Oli! küldöm tovább neked:)
|
lacibacsi | 25181 | 2012. október 15. 20:18 | Válasz erre: 25145 |
�Nagyon sok Boldogságot kívánok mindkettõtöknek és kösz,hogy megosztottad velünk!
|
Oliver600 | 25180 | 2012. október 15. 17:39 | Válasz erre: 25179 |
Ha te idáig nem kaptál, akkor megúsztad. :D
|
freemailpeter | 25179 | 2012. október 15. 07:25 | Válasz erre: 25178 |
úgy is mondhatnád, ha szükséged van egy büntetésre , szólj Olinak!:D
|
murnyul | 25177 | 2012. október 14. 21:44 | Válasz erre: 25175 |
Nagyon állat! Szép szín,kevés kilométer, viszonylag jó ár! Ugyan én az új verzióra ácsingózom lehet, hogy rákérdezek! köszi!! |
Ferko | 25176 | 2012. október 14. 20:32 | Válasz erre: 25145 |
Krisztián, bocsánat, de régen néztem át a beírásokat. Nagyon sok boldogságot kívánok nektek. |
freemailpeter | 25175 | 2012. október 14. 20:01 |
Nyuszi! mit szólsz ehhez: http://www.kepesmotor.hu/suzuki-tura_sporttura/p1023245 ? |
Ispan | 25174 | 2012. október 13. 11:51 | Válasz erre: 25173 |
Sziasztok! Elnézve a képeket,ez nem tünik vészesnek. Hogy lehetett ebbõl ekkora görbület? Vagy csak nem adja vissza jól a fénykép a szintkülönbséget? Amin mi keresztülmentünk az Atlasz Hg-ben ez ahhoz képest versenypálya. Mennyivel mentél? |
Oliver600 | 25173 | 2012. október 13. 07:56 | Válasz erre: 25169 |
Itt az okozó, most indulok a nagy faluba, kifûzik, görgõzik, újrafûzik...
![]() ![]() ![]() |
Szicsu600 | 25171 | 2012. október 12. 00:46 | Válasz erre: 25167 |
Good job.:( Ez nem lánctalpas vazze. Holnap délben hívj fel ha addig nem oldódik meg a gondod. |
freemailpeter | 25169 | 2012. október 11. 20:46 | Válasz erre: 25167 |
jól néz ki bammeg,kíváncsi lennék mekkora volt az a kátyú:S
|
Oliver600 | 25167 | 2012. október 11. 18:49 |
Tudtok segteni, ki tud köllõzött felnit javítani? Ku§§a életbe!!!!! ![]() ![]() |
Oliver600 | 25166 | 2012. október 11. 12:43 | Válasz erre: 25158 |
Nem láttam a rendõröket, sunyi módon rejtõzködtek valahol.
|
krisztian.fz6 | 25165 | 2012. október 11. 10:19 | Válasz erre: 25163 |
Tényleg, észre sem vettem. Már akkor is bujkálnia kellett. :-))
|
Buborék | 25164 | 2012. október 10. 21:25 | Válasz erre: 25163 |
He-he a Jézusom + ott bujkál a 3. képen :-)))))
|
krisztian.fz6 | 25163 | 2012. október 10. 20:16 | Válasz erre: 25160 |
Page | 25162 | 2012. október 10. 20:09 | Válasz erre: 25160 |
Azt még én. Csak akkor Ti sehol nem voltatok még:)))
|
freemailpeter | 25160 | 2012. október 10. 19:30 | Válasz erre: 25158 |
2002ben is te rendezted a fazerturat?
|
VVLaci | 25159 | 2012. október 10. 18:51 | Válasz erre: 25145 |
�Gratulálok! Nagyon sok boldogságot!!!
|
krisztian.fz6 | 25158 | 2012. október 10. 18:46 | Válasz erre: 25156 |
Elmentél a rendõr autó mellett, és húztál egy kövér gázt? Kb 30ezer ft lehet. :-( De hát belõlünk élnek, nem értünk vannak, sajnos. Akkor Fazer évadzáró nem lesz az éven? 10 év után elmarad? |
LaciS2 | 25157 | 2012. október 10. 18:28 | Válasz erre: 25156 |
Mennyibe került ez a 69-es figura ..........
|
Oliver600 | 25156 | 2012. október 10. 17:56 | Válasz erre: 25143 |
Peti, ezen a hideg napon a sünök a kocsiban melegedtek... Te nem kaptál hasonló képeket? ![]() |
Spapa | 25155 | 2012. október 9. 17:27 | Válasz erre: 25145 |
Szia Krisz! Gratulálok én is, és sok boldogságot kívánok Nektek! |
redmary | 25154 | 2012. október 8. 22:33 | Válasz erre: 25145 |
Oldi | 25153 | 2012. október 8. 21:48 | Válasz erre: 25151 |
A Harmati Árpi volt szervíz mestere nyitott a Csepel mûvek területén, ha érdekel... priv. |
Dokypapa | 25152 | 2012. október 8. 21:41 | Válasz erre: 25145 |
Hát Cimbora , Hosszú Boldog éveket , kár ,hogy az Öreg ezt nem élte meg ,Büszke lenne õ is rá. Sok ,sok boldogságot. |
LaciS2 | 25150 | 2012. október 8. 20:36 | Válasz erre: 25145 |
Jó kis "túra" kezdõdik :) Sok boldogságot, bõséges gyermekáldást kívánok !:-) |