Page | 24544 | 2012. április 11. 18:30 | Válasz erre: 24543 |
...ezt majdnem elfelejtettem. Trampli krumpli:D
|
Page | 24543 | 2012. április 11. 18:29 | Válasz erre: 24542 |
Boldog születésnapot Te ormótlan krumpli:))) Akkor azért tûntél el ennyire, hogy nehogy megkeljen hívni egy Bambira:D |
AkosNagy | 24539 | 2012. április 6. 13:22 | Válasz erre: 24535 |
Vasárnapra elég vacak idõt ígérnek,amit én el is hiszek.
|
gaborgyula | 24536 | 2012. április 2. 20:17 | Válasz erre: 24534 |
A gyors teszt alapján teljesen jó lett, de majd beszámolok a hosszabbtávú tapasztalatokról. Egyébkén az én magasságomhoz kevesebb emelésnek nincs sok értelme többet pedig a tank oldalmélyítés nem enged, mert ha magasabb lenne az ülés akkor a combom már nyomná a tank mélyítés feletti éle. |
rosejblee | 24535 | 2012. április 2. 15:58 |
Én emléxem egy régebbi játék filmre abban volt egy zeneker,a nevük MADARAK:))) Ezt csak úgy:) |
Vojnat | 24534 | 2012. április 2. 11:00 | Válasz erre: 24532 |
És tesztelted már? Mennyit javít a konforton, hogy magasabb?
|
Page | 24533 | 2012. április 2. 10:40 | Válasz erre: 24532 |
Szép ülés jó választás:) A tommot árai viccesek.
|
gaborgyula | 24532 | 2012. április 2. 10:24 |
Nem zselés, csak szivaccsal lett megemelve. Elöl 4cm, hátul csak 2cm az emelés, de hátsó rész elejére lett csinálva egy kis púp hogy a támasztás megmaradjon. 193cm magas vagyok és hozzá még az egyik térdem nem is tökéletes ezért kellett az átalakítás. 35000Ft+2000Ft (piros díszítõ varrás) volt az ár. Igaz errõl még tavaly állapodtunk meg. Itt készült: http://www.motorkarpit.hu/kapcsolat/kapcsolat.html Anno a Tommot-tól is kértem ajánlatot, 70000-es alapárat mondtak és még arra jönnek a plusz igények, ennek tükrében a fenti ár igen kedvezõ szerintem. |
freemailpeter | 24529 | 2012. április 1. 20:54 | Válasz erre: 24528 |
nem lett ez jóval magasabb mint a gyári?
|
gaborgyula | 24524 | 2012. április 1. 20:28 |
Ha már az idõjárás nem kedvez a motorozásnak, akkor hát konfortosítottam a motort. |
Page | 24523 | 2012. március 29. 21:04 | Válasz erre: 24518 |
...mindig cinkeltem, hogy sosem leszek olyan öreg mint Õ, oszt mégis:(
|
krisztian.fz6 | 24520 | 2012. március 29. 09:44 |
Oldi | 24519 | 2012. március 29. 00:50 | Válasz erre: 24517 |
Kösz, hogy megírtad, nem tudtam...:-( Még Õ szervízelte utoljára a motorom... Tényleg szemét az élet...:-( |
fazim | 24517 | 2012. március 28. 21:59 |
Sziasztok. Ma ünnepelné az "öreg Láma " a szülinapját! Biztos nem csak én gondoltam RÁ!
|
Hillbily | 24516 | 2012. március 28. 13:19 |
Hali Ha valakit érdekelne .......Jó állapot .Menetkész...Papirok nélkül eladnám...Gondoltam...290 ezret. Nógrád megyében van.. ![]() ![]() |
Szicsu600 | 24515 | 2012. március 27. 19:25 | Válasz erre: 24513 |
Nem nagy az, én lehúztam egy pár szezont az 55-össel. Na abba lehet pakolni rendesen.:)))
|
Szicsu600 | 24514 | 2012. március 27. 19:24 | Válasz erre: 24512 |
Köszi. Kétségtelen, hogy Montenegro bájai megunhatatlanok. Nekem ami nagyon bejött az Koszovo a szürreális hangulatával és Albánia tengerparti része végig. |
Spapa | 24513 | 2012. március 27. 00:34 | Válasz erre: 24511 |
Köszi elõre is! Látom Givi 55l-es dobozaitok is vannak. Most készültem én is lecserélni ilyenre a Kappa K42-esemet. Fölpróbáltam egyet, de túlzottan nagynak találtam. Most egy Givi Maxia 52l-essel, vagy egy Kappa K53-assal kacérkodok. Ezek pár centivel kisebbek. :-) |
Spapa | 24512 | 2012. március 27. 00:28 | Válasz erre: 24509 |
Köszi. Megnéztem, jó kis túra lehetett. :-) Mi a Csíksomlyói búcsúról megyünk, Szerbia Montenegro Bosznia útvonalon. Most is Délrõl támadnám a Tara kanyont, majd a Durmitort, és a Piva völgyet, aztán le Tivat-ba. Tavaly megkerültük a Skoderi tavat, hát 50km-t mentünk murván kátyukon a felbontott piros jelzésû fõúton. |
krisztian.fz6 | 24511 | 2012. március 26. 21:48 | Válasz erre: 24508 |
Szia! Holnap berajzolgatom, és elküldöm. |
Szicsu600 | 24510 | 2012. március 26. 20:33 |
Nyúl! Na nézd csak mit találtam:)) Egy délelõtt ugrana a túrából azonnal. ![]() ![]() |
Szicsu600 | 24509 | 2012. március 26. 19:30 | Válasz erre: 24508 |
Alapötletnek ha kell, itt van ez: https://picasaweb.google.com/104838605673820885578/BALKAN?noredirect=1#5607712618959723714 S ha amelyik ország izgat kirészletezem.:)) |
Spapa | 24508 | 2012. március 26. 18:25 | Válasz erre: 24505 |
Szia! Nagyon jó, szép helyeken voltatok. Nincs egy térképed az útról? Májusban készülünk menni idén is, valószínûleg tudnám hasznosítani. :-) |
Eyesis | 24507 | 2012. március 26. 14:37 | Válasz erre: 24505 |
alakul. már csak kis zoom in zoom out kene kepenkent :)
|
Larten | 24506 | 2012. március 25. 22:40 | Válasz erre: 24505 |
Csodás helyeken jártatok, mint kívülálló emelem sisakom. Az összeállítás sztem jobb mint az elsõ |
krisztian.fz6 | 24505 | 2012. március 25. 22:31 |
IMI!!! IMÍÍÍ!!! http://www.youtube.com/watch?v=WwCT3cB8zmg&feature=youtu.be Így jó? |
krisztian.fz6 | 24498 | 2012. március 22. 21:54 | Válasz erre: 24493 |
Na, készítem a Montenegróit. Akkor add meg, milyen zenére menjen.
|
Buborék | 24496 | 2012. március 22. 18:42 |
idén már túrázni sem ér rá a Madárka, most nézegeti a nyeten az RC motorokat :)))
|
Buborék | 24495 | 2012. március 22. 18:39 | Válasz erre: 24493 |
Pataki rémtõl mit vársz, amég rózsaszín ködben lépked :-)))
|
goimo | 24493 | 2012. március 22. 17:52 | Válasz erre: 24488 |
A zenét jobban megválaszthattad volna,bár meg sem kérdeztél:(( Továbbá a képek sincsenek kronológiai sorrendben. Egyébként jó lett:) |
lalaz | 24490 | 2012. március 22. 12:33 | Válasz erre: 24487 |
Szia! Köszi a linkeket. Egyenlõre ott járok, hogy a motoron sem találok semmi erre utaló jelzést. Erre van ötlete valakinek? Hol szokták jelezni a színkódot a gépen? |
Eyesis | 24489 | 2012. március 22. 12:03 | Válasz erre: 24488 |
elsõre nem is rossz, de a képek jobbak mint a videó :)
|
krisztian.fz6 | 24488 | 2012. március 21. 23:26 |
http://www.youtube.com/watch?v=XMt5wV2MchY Készítettem egy kis videót a tavalyi túránkról, Goimo-val. Elsõ "alkotásom", szóval csak csínján a kritikákkal. Próbálkozom még tovább, hátha sikerül kenterbe vernem Eyesis-t. :-)) |
Spapa | 24487 | 2012. március 21. 22:55 | Válasz erre: 24486 |
lalaz | 24486 | 2012. március 21. 21:12 |
Volna valakinek infója, hogy honnan lehet megtudni az alábbi gép színkódját? El volt reped ve a fejidomom, és lefestetném.
![]() |
Page | 24484 | 2012. március 21. 15:17 | Válasz erre: 24475 |
A szerény:) Akkor hamarabb tönkre menne a cég 3haszontalant már nem bírna el a többi dógos:D
|
grZack | 24483 | 2012. március 21. 12:08 | Válasz erre: 24482 |
Meg lettek volna valtoztatasok. Ki szerette volna kalapalni azt a torott tankot, ami ott volt neki a muhely mellett. Belefert volna meg 2-3 liternyi nafta. Aztan biztos azzal szekalt volna titeket, kik rendszeresen mentetek utana, hogy mar megint tankolnotok kell? :)
|
Dokypapa | 24482 | 2012. március 20. 21:49 | Válasz erre: 24479 |
Jó kis csapat volt és a Vas , az Öreg Vasa. Hát mire kész lett vele ,szegény már nem használhatta.
|
freemailpeter | 24480 | 2012. március 20. 21:21 | Válasz erre: 24477 |
átrakhatjuk a következõ hétvégére is, vagy hamarabb egy héttel, csak akkor keressetek egy fazeres túravezetõt:) mert azok meg nekem nem jók remélem megérted |
Szicsu600 | 24479 | 2012. március 20. 21:20 | Válasz erre: 24478 |
A tavalyi csapat.... https://picasaweb.google.com/104838605673820885578/VARADERO?noredirect=1#5722076380360694098 |
Larten | 24478 | 2012. március 20. 21:14 | Válasz erre: 24450 |
Lécci majd tegyél fel képeket errõl az emlék túráról, jól esne sokunknak megnézni. Sok kívülálló is tisztelte a Mestert... |
Szicsu600 | 24477 | 2012. március 20. 21:10 | Válasz erre: 24475 |
Áááá, dehogy. Csak nézz körül a kiírt túrák közt, mielõtt tervezel s kapásból jön plusz 3 motor.:)))))
|
Szicsu600 | 24476 | 2012. március 20. 21:08 | Válasz erre: 24457 |
A Macko megelõzött a válasszal, s osztom a véleményét a szíjhajtásra való átállás értelmetlenségében. Persze attól még nem õrült ötlet, csak nem olcsó.
|
freemailpeter | 24475 | 2012. március 20. 21:04 |
azt nem akarjátok, hogy szakadjak szét 3 részre?:D bár már a cégnél pedzegetik:) |
Szicsu600 | 24470 | 2012. március 20. 19:57 | Válasz erre: 24458 |
Na majd jövõre.:) Sikerült rászervezned egy másik túrára.:))
|
Vojnat | 24468 | 2012. március 20. 15:22 | Válasz erre: 24466 |
Egyébként szomorú, hogy pl. a filmkészítõk se foglalkoznak a valódi hanggal általában. Lehet bármilyen motor megy alá a pörgös négyhengeres hang.
|
Eyesis | 24467 | 2012. március 20. 12:04 | Válasz erre: 24464 |
hú Te aztán kommenteltél :D a gázfröccs az ugratásnál kéz nélkül :) |
krisztian.fz6 | 24466 | 2012. március 20. 11:54 | Válasz erre: 24463 |
A hangja? Vagy az automata gázfröccs mikor ugrat? :-) És nem volt a motoroson védõfelszerelés, se rendszám a motoron. :D
|
krisztian.fz6 | 24466 | 2012. március 20. 11:54 | Válasz erre: 24463 |
A hangja? Vagy az automata gázfröccs mikor ugrat? :-) És nem volt a motoroson védõfelszerelés, se rendszám a motoron. :D
|
krisztian.fz6 | 24466 | 2012. március 20. 11:54 | Válasz erre: 24463 |
A hangja? Vagy az automata gázfröccs mikor ugrat? :-) És nem volt a motoroson védõfelszerelés, se rendszám a motoron. :D
|
krisztian.fz6 | 24466 | 2012. március 20. 11:54 | Válasz erre: 24463 |
A hangja? Vagy az automata gázfröccs mikor ugrat? :-) És nem volt a motoroson védõfelszerelés, se rendszám a motoron. :D
|
krisztian.fz6 | 24466 | 2012. március 20. 11:54 | Válasz erre: 24463 |
A hangja? Vagy az automata gázfröccs mikor ugrat? :-) És nem volt a motoroson védõfelszerelés, se rendszám a motoron. :D
|
krisztian.fz6 | 24465 | 2012. március 20. 11:54 | Válasz erre: 24463 |
A hangja? Vagy az automata gázfröccs mikor ugrat? :-) És nem volt a motoroson védõfelszerelés, se rendszám a motoron. :D
|
krisztian.fz6 | 24465 | 2012. március 20. 11:54 | Válasz erre: 24463 |
A hangja? Vagy az automata gázfröccs mikor ugrat? :-) És nem volt a motoroson védõfelszerelés, se rendszám a motoron. :D
|
krisztian.fz6 | 24465 | 2012. március 20. 11:54 | Válasz erre: 24463 |
A hangja? Vagy az automata gázfröccs mikor ugrat? :-) És nem volt a motoroson védõfelszerelés, se rendszám a motoron. :D
|
krisztian.fz6 | 24464 | 2012. március 20. 11:54 | Válasz erre: 24463 |
A hangja? Vagy az automata gázfröccs mikor ugrat? :-) És nem volt a motoroson védõfelszerelés, se rendszám a motoron. :D
|
Eyesis | 24463 | 2012. március 20. 11:47 | Válasz erre: 24455 |
Szóval senkinek nem tûnt fel, hogy mi a hiba a videóban? Mindenkit elragadott a látvány? :)
|
f1gp | 24462 | 2012. március 20. 01:46 |
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat! Persze jó lett volna a nagyobb, de az átírási költség, stb. és a használt fzs1000 választék árai, vagy állapota nem állt összhangban a rendelkezésre álló kerettel (ami az elhatározáskori értékhez képest sajnos lefele módosult). Nem akartam magam túlvállalni költségekben, sajna ez van :) Az XT-vel (48LE és 60Nm) a megtett kb.43ekm-bõl nagyjából a felét utassal tettem meg szóval annyira nem vagyok kétségbe esve a teljesítmény/nyomaték hiány miatt. |
Macko | 24461 | 2012. március 19. 22:06 | Válasz erre: 24457 |
Írtam neked választ a Segítség topicban. Soha nem jön vissza a ráfordítás. A V-Strom Klub honlapján ha érdeklõdsz, biztosan meg tudják neked mondani, ki építette át a DL-jét szíjasra. Beszélgettem vele annak idején. Elégedett volt az eredménnyel, de nem volt egy olcsó játék... |
Haya | 24459 | 2012. március 19. 22:03 | Válasz erre: 24458 |
had menjen... Jelentkeztem...de ha eladom a vasat akkor mi van? Peti nem irtad ki a kicsi mellé a nagyot :) |
freemailpeter | 24458 | 2012. március 19. 22:00 |
nincs más hátra, mint elõre! http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4562&session_id=SESSION_ID.9022
|
Sam001 | 24457 | 2012. március 19. 21:53 | Válasz erre: 24456 |
"Szerintem nem, de miért is szeretnéd átépíteni szíjra? " Mert lusta vagyok ápolgatni a láncot és szeretem a szíj lágy sistergésének hangját (komolyan)! |
Szicsu600 | 24456 | 2012. március 19. 20:44 | Válasz erre: 24453 |
Szerintem nem, de miért is szeretnéd átépíteni szíjra?
|
Szicsu600 | 24455 | 2012. március 19. 20:33 | Válasz erre: 24451 |
MT-01.:) Jó vidi, remélem sok hasonló technikávalt készülõ film lesz a jövõben. |
Haya | 24454 | 2012. március 19. 20:16 | Válasz erre: 24448 |
Doky "elég" mi? Azért csöpögött a nyál az 1000 fazerért amikor bevittem a bázisra....Meg az ülésért ami a tankra is felnyúlik és nem töri a tököd.... Majd kiprobál egy jó 1000 fazert és rájön,hogy mellélõt a kicsivel..Fõleg ha szeretne utassal nyomatékból motorozni....a Szlovén túrán a nagy kevesebbet evett mint a kicsi,tudod,hiszen te voltál a vezetõ.. Ettõl függetlenül f1gp sok jó élményt és km-t kívánunk az új motoroddal.. ! :) |
Sam001 | 24453 | 2012. március 19. 19:31 |
Üdv mindenkinek! Lehetséges/érdemes olyan átépítésbe belekezdeni, amely során egy ´98-as 400-as Fazer lánchajtását szíjasra cserélnénk? |
fazim | 24452 | 2012. március 19. 19:25 |
Eyesis | 24451 | 2012. március 19. 15:54 |
http://azaz.hu/id/676/ruin/2012/sci-fi-animation target=_blank>Na ki jön rá, hogy mi miatt raktam ki? :)</A>
|
krisztian.fz6 | 24450 | 2012. március 19. 14:12 |
Most tavasszal nem szeretnék szervezni Fazer túrát. Szóval rám ne várjatok. Ez a 8-900 km-es túra, plusz autópálya matrica most nem hiányzik a pénztárcámnak. De egy emléktúrát a "bennfenteseknek" szeretnék rendezni a nyáron. De az nem lesz nyilvános. |