23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21

Please log in

Registration
Forgot password
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Next page

zooli 26271 24. April 2017 16:51   reply to: 26270
Tuti reklamálnék, + 40e km után.:)

Azért érdekel mert elvitték a tranyót és 1000 Fazert keresek karbisat.Szóval jó kis motor akkor ilyen lesz.
    

Cruel 26270 24. April 2017 14:58   reply to: 26268
Ezt akkor még nem lehetett tudni. :)
De ettől még meg vagyok elégedve vele nagyon. Karbantartásnak kell felfogni. :)

Ja meg most hallgatnám ,hogy rád sóztam! :)
    

zooli 26268 24. April 2017 13:25   reply to: 26267
Köszi!
Látod ha három éve,vagy mikor elcseréljük a Transalpra most én szerelem..)))
    

Cruel 26267 24. April 2017 10:56   reply to: 26266
Alul van egy biztonsági lefolyó.
A vízszimering meg az olajszimering közötti rész ki van vezetve a motor aljára. Az exup szelep felett van kb a kivezetés neki. Ha bármelyik nem tömít rendesen nem összekeveredik hanem ott kifolyik lefele függőlegesen. Ha az olajszimering a szar akkor olaj ha a víz oldali akkor víz folyik értelemszerűen.

Na nekem ott csöpögött. De lassan mert el volt tömődve az is dzsuvával.
Ha tűnik el a víz a rendszerből az is gyanús jel. Nekem fogyogatott.
    

zooli 26266 24. April 2017 10:11   reply to: 26258
Csepegett a vized?Összefolyt az olajjal vagy ,hogy veted észre ezt a vízpumpa hibát?
    

Cruel 26265 23. April 2017 14:44   reply to: 26263
okok megfejtettem :)
    

Cruel 26264 23. April 2017 14:43   reply to: 26255
Érdekes,hogy ilyen 5 vezetékes verzió is van belőle. Lehet ,hogy ne kelljen vagdosni. De ugyan azokat írja róla.
http://www.ebay.de/itm/Power-Pack-Yamaha-R6-FZS-600-1000-Fazer-Gear-Tuning-TOP-Neu-/231243650914
    

Spapa 26263 23. April 2017 14:38   reply to: 26262
Rendben! :-)
Az előző, az "Nem merem" akart lenni.
    

Cruel 26262 23. April 2017 14:35   reply to: 26261
Nekem is elég a nyomaték. De kíváncsi vagyok. :)
Ha összeraktam a gépet egyeztetünk azt legurulok érte.
    

Spapa 26261 23. April 2017 12:50   reply to: 26259
OK, eladom.
Én merem vagdosni a vezetékeket.
Megpróbálok elboldogulni a meglevő nyomatékkal. :-)
    

Cruel 26260 23. April 2017 11:49   reply to: 26257
Valami bontottat próbálj keresni, mert az új aranyáron van.
http://oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/2003/fzs1000s-fazer-5lvn/electrical-1
    

Cruel 26259 23. April 2017 11:42   reply to: 26255
Érdekel a cucc ha nem akarod beszerelni magadnak. Kipróbálnám hátha tényleg csinál valamit.
Azt írják ahogy olvasom róla : "Több nyomaték, nagyobb teljesítmény, jobb vonóerő alacsony fordulatszámon."
    

Cruel 26258 23. April 2017 11:34  
Megvan honnan folyt a hűtőfolyadékom.
Ezt kell cserélnem a vízpumpába.
Meg még 1-2 szimering meg csapágy ha már szét van szedve.
Nem volt egyszerű kiszerelni a vízpumpát!!!
(Tök jól,hogy egybe van építve az olajpumpával.)
Kipufogó le,hűtőrendszer le,olajteknő le,alulról vízszivattyú kiszerel. :(
Azóta alkatrészre várok. Lassan egy hónapja rendeltem elvileg holnap megérkezik már futárnál van.
    

F.Jani 26257 10. April 2017 13:10  
Sziasztok!
2004-es FZS 1000 Fazer-hez keresek gyújtáskapcsolót.
Köszönöm
    

Spapa 26256 31. März 2017 10:03  
A medve nem játék! :-)
http://totalbike.hu/tesztek/2017/03/31/yamaha_fzs1000_fazer_2003/
    

Spapa 26255 30. März 2017 16:11   reply to: 26253
Még ehhez:
To install the Power Pack you have to dismantle the seat and the plug of the controller know the wire colors and black look. Severing the white and black cable about 4cm from the connector. The black wire from the direction of the controller with one of the black wires from the power pack connected. The other open end of the black cable to connect to the second black wire of the power pack. The white wire going down to isolate the wiring harness and the other end of the white cable to the connector of the controller goes with the green cable to connect the Power Pack.
Have fun!

---

Einbauanieitung a fzs 1000 Fazer

A telepítéshez a Power Pack van, hogy szét az ülés és a dugó a vezérlő tudja, a drót és a fekete színek megjelenését. Megszakította a fehér és a fekete kábelt kb 4cm a csatlakozóból. A fekete vezetéket az irányt a vezérlő az egyik fekete vezetéket a tápegység csatlakoztatva. A másik nyitott végét a fekete kábelt a második fekete vezetéket a tápegység. A fehér vezetéket lefelé elkülöníteni a kábelezés, a másik végét a fehér kábel csatlakozóját a vezérlő megy a zöld kábelt a Power Pack.
    

Spapa 26253 30. März 2017 16:03   reply to: 26235
Szia!
Megtaláltam a kütyüt! :-)
Gear Tuning Power Pack a neve és 40,39 Eurót fizettem érte.
Fazer Gear Tuning
Yamaha Power Pack
Das Power Pack ist ein elektronisches Modul, welches das Leistungsverhalten Ihres Motors insbesondere während der Beschleunigungsphasen im unteren und mittleren Drehzahlbereich drastisch verbessert. Das Power Pack-Modul deaktiviert die serienmäßige Drosselung, die aufgrund der in vielen Ländern herrschenden, strengen Zulassungsbestimmungen eingebaut wird.
Ergebnis:
Mehr Drehmoment, mehr Leistung, verbessertes Durchzugsvermögen bei niedrigen Drehzahlen und eine wesentliche Erweiterung des nutzbaren Drehzahlbereichs mit gesteigertem Fahrkomfort durch einen ruhigeren Motorlauf. Es sind keinerlei Einstellungsarbeiten am Motor notwendig. Sie haben keine technischen Probleme oder Nachteile zu befürchten, da das Motorrad ja nur in den ursprünglichen Entwicklungsstand zurückversetzt wird!
Für folgende Modelle kann das Power Pack angeboten werden:
Yamaha
Model + Baujahr Typ 2.Gang / Drehzahl 3. Gang / Drehzahl
FZS 600 Fazer BJ 98 - 03 RJ 02 4100 - 12000 3800 - 12000
R6 BJ 99 - 00 RJ 03 4600 - 14500 4200 - 14500
R6 BJ 01 - 02 RJ 03 4750 - 15500 4350 - 15500
FZS 1000 Fazer BJ 01 - 05 RN 06/14 3850 - 10500 3500 - 10500

Im Lieferumfang ist das Power Pack und eine Einbauanleitung ( Deutsch ) enthalten. Einbau ist sehr einfach auch für Laien kein Problem. Einbauzeit ca. 15min
    

zooli 26249 28. März 2017 12:18   reply to: 26248
" 165 kg vagyok, és szeretem tempósan használn"

Semmi gond a súllyal,viszont a légellenállás tempónál,hát ott van 8 liter
    

pekistvan 26248 28. März 2017 09:43   reply to: 26247
O gyűrűk nem lettek cserélve. Tegnap kapott új légszűrőt. A menetteljesítménye sokkal jobb lett, de nem tudom mennyire befolyásolja ez a fogyasztást. 165 kg vagyok, és szeretem tempósan használni a gépet, ennek függvényében 6-6,5 literrel elégedett is lennék.
    

freemailpeter 26247 28. März 2017 09:25   reply to: 26245
vagy befolyik a karbid? karburátorban lévő o gyűrők lettek e cserélve?
    

freemailpeter 26246 28. März 2017 09:25   reply to: 26245
nem lehet jobban húzod a bajszát?
én átlagos túratempoba, 5-5,5 et evett.
Amikor megvettem és nagyon óvatosan bántam vele, volt 4,5 is :)
ha már jobban hajkurásztam, akkor 6 és ha nagyon akkor meg nem néztem:)
    

pekistvan 26245 28. März 2017 08:46   reply to: 26244
Tavaly még egy literrel kevesebbet evett. Szerintem nem cseréltek benne fúvókát. Köszönöm a segítséget, de a mester mesze van. Somogy megyei vagyok.
    

freemailpeter 26244 28. März 2017 07:54   reply to: 26242
Szia

Karbi lesz szerintem, előző tulaj nem akarta véletlen kicsit tuningolni? Főfúvókára gondolok,
Keresd őt: Taschner Garage facebookon is fent van, karbi specialista
    

Dokypapa 26243 27. März 2017 19:26   reply to: 26242
Az baromi sok , majd jönnek a szakmai zsenik ,. én nem tudom miért , de az egetverő
    

pekistvan 26242 27. März 2017 14:35  
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A motorom FZS 600 8 litert eszik százon.
Amik eddig megvoltak. Gyertya, láncszett, karbitisztítás és szinkron, olajcsere. Merre kéne elindulnom, hogy kisebb legyen az étvágya.
    

Cruel 26241 25. März 2017 16:59   reply to: 26239
Ja valami környezetvédelmi balhé.
(Állítólag jobban harap a motor ha ki van dobva belőle.)
Mindenesetre sokkal szellősebb lett a gyertyák környéke.
Összeraktam a gépet működik.
Gázadásra semmi változást nem érzek.
Talán majd menet közben.
Csak kipróbálni nem tudtam mert közbe észrevettem ,hogy a vízpumpa tömítésnél szivárog a hűtőfolyadék.
Engedhetem le megint a hűtőkőrt.
    

ErErpower 26240 25. März 2017 13:08   reply to: 26239
Légindukciós rendszer (AIS) el nem égett kipufogógázok friss levegőt fecskendezünk a kipufogó portra. Ez az injekció a friss levegőt a kipufogó csökkenti szénhidrogének kibocsátását.
    

krisztian.fz6 26239 25. März 2017 10:34   reply to: 26237
Mi az az AIS?
    

Cruel 26238 24. März 2017 22:19  
A napom ráment.
    

Cruel 26237 24. März 2017 22:11   reply to: 26236
A hűtőt egyszerű volt leszedni 2 csavar meg 3 bilincs. Jó is ,hogy levettem mert ilyen sárszerű trutyi volt az egész rendszerben. Átmostam tisztára.
Na lekaptam ezt az AIS-t.
Így már gyerekjáték volt a gyertyacsere.
A meneteket belemetszeni a ledugózáshoz, na az volt nagy élmény.
Holnap összerakom azt próba.
Majd megírom milyen lett.
(remélem nem kell visszatennem)
    

Spapa 26236 24. März 2017 00:01   reply to: 26235
Na én szeretném a hűtőt leszedegetni.
Legutóbb Albániában kellet baxtatni a gyertyákat, mert kiderült, hogy a szerviz csak beikszelte a cserét valójában, meg már nem volt pólus.
De most befigyeltek a kétpólusú irídiumok! :-)
A kütyüt nem használtam vadi új, az ebay-on vettem. Nem mertem szétvágni a vezetékeket. Azért még megnézem melyik évjáratokhoz jó. Az első gépem 2002-es volt. Ez a mostani 2004-es, itt már gyárilag módosítottak valamit az ECU-n.
    

Cruel 26235 23. März 2017 21:49   reply to: 26234
A két külsőt egyszerű volt kicserélni.
A két belső gyertyához leveszem a hűtőt, meg ezt az ais-t is kiszedem mert csak kolonc. Nekem amit hozzá adtak gyári gyertyakulcsot annak egyik fele 17-es a másik 18-as. A gyertya meg 16-os. De sikerült egy spéci gyertyakulcs szettet kölcsönkérnem.
Holnap még egy nekifutással meglesz a művelet.
Hétfőre lesz új légszűrőm is aztán pakolom össze.
Az a kütyü érdekelhet : "kütyüm eladó, amit a gyújtás elektronika után kell bekötni"
Használtad lehet érezni ,hogy tényleg csinál valamit?
Köszi az infót!
    

Spapa 26234 23. März 2017 20:32   reply to: 26233
Az AIS-t még nem iktattam ki, nem is láttam.
Van viszont egy vadiúj kütyüm eladó, amit a gyújtás elektronika után kell bekötni, és attól nagyobb lesz a nyomaték alacsony fordulaton.
A gyertyacseréhez tank felhajt, kitámaszt, Gumiharangok kipiszkál. Óvatosan.
Gyári gyertyakulcs be, belé a legnagyobb imbuszkulcs a készletből. Mindenesetre hosszú legyen. Az pont belemegy. Annak egy kicsit már kilátszik a kanyarodó része, arra lehet egy kis csövet ráhúzni. Ezeket eddig jól megoldottam, de a gumisapka nagyon nehezen megy vissza, csavarhúzóval meg mégsem akartam szétbarmolni.
    

Cruel 26233 22. März 2017 22:28  
Üdv!
Ezt az AIS valamelyikőtök kiiktatta már?
http://www.cartestsoftware.com/fz1/airinductionsystemremoval.html

Meg még egy kérdés,hogy a gyertyacsere az hogy? Mert marhára nem férni hozzá. Mit muszáj lebontani hozzá?
(Van benne 80000 gondoltam kicserélem ne az út szélén kelljen.)

Köszi!
    

Spapa 26232 2. März 2017 19:06   reply to: 26231
Szívesen!
Még ami lemaradt:
Az újabbnál egyenesebb a kormány, kicsit más üléspozíció
Hátul 180-as helyett 190-es gumi. Sajnos ez drágább.
    

zooli 26231 2. März 2017 13:22   reply to: 26230
Köszi!
    

Spapa 26230 1. März 2017 19:20   reply to: 26229
Amivel több, az az alumínium váz, Jobb kialakítású plexi, 7 plusz lóerő, meg valamivel magasabb fogyasztás. Ahogy hallottam. :-)
    

zooli 26229 1. März 2017 18:41   reply to: 26228
Fzs 1000 keresek vagy Fz 1Fazert,szerintetek mennyivel "több" az Fz1,eltekintve az injektortól?
    

Spapa 26228 18. Februar 2017 13:44   reply to: 26227
Jaja, en is olvasgatok!
Az FZS 1000-es tapasztalataim nekem is nagyon jok, azert vettem megint ilyent. :-)
A fogyasztas turatempoban 5-5,5 kozott. Volt amikor hosszabban 170-180-al mentem akkor folszokott 6,5-re.
A lancot en is 40 ekm-enkent cserelem. A gumit 14-18 ezrenkent. Olajcsere 10 ezer, gyertya csere 30-40 ezer km-enkent.
Nagyon jo ar-ertek aranyu motor.
20 szelepes csucstechnologia, ami olyan finoman jar mint egy Doxa ora.
A futomu elol-hatul full allithato (huzo, nyomo, elofeszites). Nekem elore ismet bekerul egy Wilbers rugo (az elozobe is vettem). A hatso rugo elofeszitest a legkemenyebbtol eggyel vissza van beallitva.
A futomu alapbeallitasokat a Mocsok Zoli-tol (Motorrevu) kertem el, mert O ezzel a beallitassal nyomott le egy sportmotort, meg egy supermotot a Matraban. :-) Jo, en egy kicsit kemenyebbre allitottam, mert mindig sulyos csomagokat cipelek.
Az exup-szelep javitas egyszeru, be kell kenni rezpasztaval a pillango-szelep csapjait. A mozgato bowdenek holtjatekat is be kell allitani, es persze beolajozni.
    

Ferko 26227 17. Februar 2017 19:29   reply to: 26218
Nem szerintem sokan olvasgatunk csak nem írunk :-)
    

lajostrom 26226 23. Januar 2017 14:27   reply to: 26225
Nem is akar menni -tudom. Csak izgat.
    

varajani 26225 23. Januar 2017 14:04   reply to: 26223
Központi rugó jó legyen, egyébként életveszélyes a motor, különösen a magyar utakon ! Nekem Yoshimura Tri-ovál dobbal volt szerelve, 7 liter fölött fogyasztott, de megérte az a hang!!! De nem egy tipikus túra motor:-)
    

gezasz 26224 22. Januar 2017 19:21   reply to: 26220
Csernavölgy Lajos! 3 perc 30 -nál kezd nézni!
https://www.youtube.com/watch?v=yO4niuCUPPI
    

gezasz 26223 22. Januar 2017 19:18  
Köszönöm a válaszokat.
    

Dokypapa 26222 22. Januar 2017 18:45   reply to: 26219
Ahogy az el?ttem szóló is jelezte , a csuklótol sok minden függ , az én tura tempóm 100-140 között van , így 5-5.5L a fogyasztás , egyedül , egy dobozzal mepakolva ,Gumik átlag 15000-20 000-ig bírják , volt amit extrém 25000Km -ig használtam , nem ajánlom , csak vadbarmoknak , én bevállaltam. Lánckerék 40 000Km -nél lett cserélve és igen a hátsó rugóstagot Déczi m?vek újította fel , nagyon prímára max 20 ropiért , annyit megér , én kb 2 évente nézetem át , ez nem jelenti a javítást is , csak átnézik , az olajat én cserélem , légsz?r?t cserélni , és gyertyák 2 -4 évente szoktam , talán ennyi , kezes , húzós , vaskos dög , és baromi jó , nem cserélném és nem adnám el , nagyon jó érték arányos gép és nem kell állandóan javítgatni , rettent rugalmas 6- ban 30 ról full 200 fölé simán , nem kell váltogatni . ennyi.
    

freemailpeter 26221 22. Januar 2017 16:10   reply to: 26219
sZIA!
Fogyasztás csukló függ?.Én 4,5-5,5 között eljártam vele,de ismerek akinek 6 liter alatt nem eszik, úgy is megy vele....
Sport túra gumik kb 15e et elmennek,de ez is megint er?sen csukló függ?.
Láncot 38e nél cseréltem.Feldobozolni nem nehéz, givi... kifizetni annál inkább:) Típus hibát nem tudok, nekem az exup motorom döglött be egyszer,karbit takarították ki, illetve én a futóm?vet "tuningoltam meg," er?sebb rugókat rakattam bele. Ett?l függetlenül ennyi id?s korukra a hátsó rugóstag elpuhul, szinte biztos hogy fel kell újítani, ha nem volt eddig.
Kezelhet?sége, kanyarodása jó.Ha két személlyel sokat mész akkor hátra lehet elkél az er?sebb rugó.
Összességébe príma motor, szinte a legjobb motorom volt ár/érték arányban.
    

lajostrom 26220 22. Januar 2017 15:59   reply to: 26219
Jól van. Cserna völgy.
    

gezasz 26219 22. Januar 2017 15:54  
Érdekl?dnék . FZS 1000-es fogyasztása mennyi? Hátsó gumi normál használat mellett meddig teszi. Láncot milyen s?r?n kell cserélni? Mennyire egyszer?, vagy nehéz feldobozolni a gépet? Esetleg milyen hibákra kell odafigyelni vásárláskor? Mennyire kezes, terelgethet? a gép kanyarokba? Utas kényelem milyen? Akár privátban is akinek van ilyen gépe. A válaszokat köszönöm.
    

freemailpeter 26218 22. Januar 2017 15:51   reply to: 26217
sportmotor népszer?bb a fazeresek körében.
Meg szerintem ez az oldal is elég furcsán m?ködik,amikor m?ködik :)
    

F.Jani 26217 22. Januar 2017 15:08  
Mi történt itt?
Elt?nnek az emberek.
Azért sajnálom.:(
    

F.Jani 26216 21. Januar 2017 18:34  
Csak már pusztulna ez a hideg:)
    

freemailpeter 26215 21. Januar 2017 18:29   reply to: 26213
lehet!
    

freemailpeter 26214 21. Januar 2017 18:29   reply to: 26213
lehet!
    

F.Jani 26213 21. Januar 2017 10:41  
Akkor anno itt nézünk valami id?pontot, helyet és összefutunk valahol majd akit érdekel. Meglátjuk milyen igény mutatkozik.
    

freemailpeter 26212 21. Januar 2017 08:41   reply to: 26199
helló

már jó ideje nincs "f?szervez?".

Peti
    

pandamaci 26211 18. Januar 2017 21:00   reply to: 26210
Emeld fel a kereket, huzkodd meg izomból a fékkart, aztán nézd meg forog-e a kerék...Kb nem forog... lazitsd ki a légtelenitó csavart. Ha be van rohadva a féknyereg ,akkor továbbá sem forog a kereked. Viszont ha erre megindul, akkor a fékolaj nyomása nem megy vissza..
    

Morti 26210 18. Januar 2017 20:29  
Ha be lenne rohadva a dugattyú a nyeregbe akkor máskor is produkálná a hibát nem? Ugyan ez a fékcsö belsejében levált darabok okozta dugulás vagy a fö munkahenger probléma A fékkarral sem tapasztaltam, hogy bármikor lötyögne, holt játéka lenne. Ha nem kap nagy terhelést akkor kimegyek vele a világból, nem fog be, nem melegszik fel. Így voltam vele Szlovákiában az idén, de amint egy kanyargósabb részhez értünk és fékezgetni kellett az egyenesek végén befogott és felkeményedett a fékkar. Hogy milyen olaj lehet benne azt nem tudom, még az elözö tulaj cserélte. A féknyerget szétszedem, megtakarítom, O gyürüket cserélek, kap új fékfolyadékot és tavasszal meglátjuk. Ha kiderül mi volt megírom! Köszönöm Nektek a Segítséget!!!
    

pandamaci 26209 18. Januar 2017 19:53   reply to: 26205
Befog a fék?
-lent a keréknél féknyereg berohadt,dugattyúk nem mozdulnak
-fent a fékkarnál nincs holtjáték-azaz f?henger dugattyúja nem megy vissza,nem nyitja a furatot a tartály felé (pl eld?lt motor, valami görbült..)
-fékfolyadékot nem megfelel?t öntöttek bele pl szilikon meg glikolbázisúak nem keverhet?k dot4-dot5.0 dot 5.1..vagy egyéb olajtól bedagad a f?henger dugattyún a gumigy?r?...ugyanaz mintha nem lenne holtjáték
-igen ritka esetben gumifékcs? belseje szétválik,nem folyat de ,,eldugul,,
Kb ebb?l választhatsz.
    

kawa70 26208 18. Januar 2017 19:39   reply to: 26207
Az is lehetne.... De gondoljátok már végig: ha nem megy vissza a dugattyu továbbá ezáltal fog enyhén a fék, akkor értelemszer?en alig kell egy kevés fékfolyadékot betolni a rendszerbe, hogy kialakuljon a teljes fékhatás, ergo keménynek tünik afékkar, mivel alig tud szerencsétlen mozdulni mert már nincs hova tolni folyadékot. Ha nedvességtartalma növekedett volna meg a foladéknak, akkor rugalmas lenne, mivel tele lenne vizg?z buborékokkal amit?l rugalmasan nyomható lenne.

De nekem mindegy, rugózhattok rajta. Én mindenképp szétszedném el?ször a féknyergeket, dugattyúkat. Tizenéves fékfolyadékkal se volt még semmi gondom - de keményedni biztos hogy nem fog ha el lenne öregedve. A folyadék összenyomhatatlan. Épp ezért nincs semmi gondja a neddvességtartalomból kifolyólag. A fék kemény hamar, tehát tele a rendszer. És higgyétek el, vissza tud menni a folyadék. Ha netán a fels? munkahenger lenne a ludas mégis, és nem tér vissza a dugattyuja a helyére, ezáltal nem menne vissza a teljes folyadék mennyiség, azt észrevenné a gazdája, mivel a fékkar lötyögne, lógna a kezdeti ponton - mivel abban semmilyen rugó nincs, a dugattyú és ezáltal a folyadék tolja vissza és tartja a fels? végálláson.
    

zooli 26207 18. Januar 2017 17:18   reply to: 26205
Morti,nem lehet,hogy a fékkar nem áll vissza nyugalmi pozícióba azaz nincs holtjáték és zárva marad a vissza áramlást biztosító furat?
    

zooli 26206 18. Januar 2017 17:12   reply to: 26204
Erre gondoltam megn? a nyomás és a kisebb ellenállás felé tágul,ami szerintem a fékbetétek felé van.??
    

Morti 26205 18. Januar 2017 16:39  
Látom jo kis beszélgetést indítottam el :)

Ezért nem értem én sem, ha csak a dugattyú ragadna be fékezések után a nyeregben akkor a fékkar miért keményedik fel? Azok alapján amit írtatok és a "tünetek" alapján elképzelhet? lehet, hogy tényleg megn? a nyomás a fékrendszerben, ami nyomja lent a pofákat is meg fent a kart is?
    

kawa70 26204 18. Januar 2017 12:34   reply to: 26203
De ha elengededöa féket mindegy mi történik annak vissza kell mennie. Itt a kolléga azt irta hogy ugy marad a fék, aminek szintén lehet hömérséklet függése, de a mechamikus részen lesz a hiba és nem valoszinü hogy a hidraulikus áramlással függene össze.
    

zooli 26203 18. Januar 2017 09:44   reply to: 26202
Igen a karakter készletnek örülök így a 21.sz-ban.:))

Visszatérve,valóban van egy kalibrált furat az olajtartály felé vissza.De ez csak a dugattyú nyugalmi állapotában átjárható,amint rányulsz a fékkarra záródik,különben elveszne a nyomás.
Ezért rugózok én a gázosodáson mert csak nagyobb terhelés,melegedésnél jelentkezik.
    

kawa70 26202 17. Januar 2017 18:52   reply to: 26201
ha meg a fórum karakter készletére értelmezend?, akkor a hosszú ö meg ü amivel nem tud mit kezdeni :))
    

kawa70 26201 17. Januar 2017 18:50   reply to: 26198
Nagy az ujjam, kicsi a telefon karakter felülete:) Javitani meg nem lehet ezen a nyüves fórumon mióta restartolt......
    

kawa70 26200 17. Januar 2017 18:49   reply to: 26197
Nem. Különben nem tudnád sose visszanyomni a dugattyukat pl. betét csere alkalmával. Amint elengeded a fékkart szabad az ut visszafelé.
    

F.Jani 26199 17. Januar 2017 15:57  
Sziasztok!
Esetleg tud valaki valamit az idei Yamaha találkozóról?
    

zooli 26198 17. Januar 2017 15:21   reply to: 26197
van amelyik ? nem Ö betü:)))
    

zooli 26197 17. Januar 2017 15:19   reply to: 26196
"ha nagyon szépen bánok vele akkor nincs vele semmi gond, de ha meghajtom kicsit és 3-4x sportosabban fékezek akkor elkezdenek befogni az els? fékeim és bekeményedik a fékkar."


Ezért gondoltam gázosodásra,zárt rendszer.
A tartály nem egyirányú?Vissza áramlás nem csak a dugattyú útnak megfelel? mennyiség?
    

kawa70 26196 17. Januar 2017 15:04   reply to: 26195
Ettöl nem lesz...... akart lenni
    

kawa70 26195 17. Januar 2017 15:03   reply to: 26194
Ez igy van, de ettölöneáölesz több a fékfolyadék mennyisége. Amennyit meg tágul a höhatástol az visszafolyik a tartályba, mivel ha kiengeded a féket korlátlanul ésöszabadon áramolhat vissza. A vázolt problémát valamilyen mechamikus probléma okozza, szorul valami. Ha a féket elengeded a dugattyut a gumi karmantyu rugalmassága illetve a féktárcsa 1-2 tized mm-rel visszamozditja. Ha szorul valami akkor nem megy vissza és fog a fék enyhén.
    

zooli 26194 17. Januar 2017 14:48   reply to: 26193
Ez így van felveszi a leveg? páratartalmát.Er?sebb igénybevételnél felforr benne a víz gáz halmazállapotú tehát összenyomható lesz.

Próbáld ki szívj fel egy fecskend?vel leveg?t fogd be a végét próbáld nyomni rugalmas lesz ua ez pl vízzel nem megy.

A víz forráspontja 100 c fok körül mozog míg a fékfolyadék (motorban általában DOT 5,1 -et használunk) száraz forráspont 200 körül.
    

kawa70 26193 17. Januar 2017 14:16   reply to: 26192
Minden folyadék tágul, de az visszamegy a tartályba. Amiröl irsz az a nedvességfelvevöképesség, annak eredményeként a fék felpuhul, de nem fog.
    

zooli 26192 17. Januar 2017 12:30   reply to: 26189
Els? körben cseréld le a fékfolyadékot.Szerintem régi és mivel higroszkopikus a forráspontja valahol lent van,melegszik tágul fog a fék.
    

freemailpeter 26191 17. Januar 2017 06:31   reply to: 26189
legtutibb egy teljes takarítás, de ha szét van szedve a nyereg, lehet érdemes tömítést is cserélni...hátha az szivat,
    

kawa70 26190 16. Januar 2017 18:45   reply to: 26189
Valószin?leg nem megy vissza a dugattyu a helyére, vagy ha uszónyereg van rajta akkor az is szorulhat. Le kéne venni a helyér?l a nyergeket, átmozgatni a dugattyukat egyenként ugy hogy óvatosan kitolni betétek nélkül ameddig még a helyükön marad a dugattyú. Át pucolni óvatosan, aztán vissza tolni a helyükre. Lehet kétemberes, mert a nem mozgatottakat le kell fogni hogy azok maradjanak a helyükön. Ha nem segit akkor karmantyu (gumigyürü) csere.
    

Morti 26189 16. Januar 2017 18:35  
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hátha tudtok nekem segíteni!
Van egy 2006-os 1000-es Fazerem, ha nagyon szépen bánok vele akkor nincs vele semmi gond, de ha meghajtom kicsit és 3-4x sportosabban fékezek akkor elkezdenek befogni az els? fékeim és bekeményedik a fékkar.
Az év els? felében vásároltam a motort, akkor nem volt vele ilyen jelleg? problémám.
Szétszerelés nélkül féktisztítóval lefújtam és alaposan lemostam, attól egy darabig m?ködött, de újra el? jött a gond.
A pofákon van kopóréteg, de hogy olaj vagy pofa mikor volt benne cserélve azt nem tudom!

Most itt a téli karbantartás ideje, a fékrendszer melyik elemével lehet a gond, mihez nyúljak, mit cseréljek, hogy jó legyen a fékem?
Válaszokat el?re is köszönöm!!!
    

F.Jani 26188 7. Januar 2017 15:01  
Makulátlan állapotú, 1x használt, 58-as XXL-es, full protektoros Yamaha kabát, kivehet? thermo béléssel, áron alul eladó
Ár: 30.000ft
Érd:70/379-9919
    

freemailpeter 26187 24. Dezember 2016 18:34  
Minden fazeresnek és már nem fazeresnek boldog Karácsony és egyben boldog új évet kívánok!!!
    

freemailpeter 26184 5. Dezember 2016 19:32   reply to: 26183
ízlések és pofonok, nekem a tracer jobban bejön,de mondok valamit, mostanában az nc750x tetszik külsõre :) ha lenne alatta egy jobb futómû, meg egy mt09 blokk, akkor szerelmes is lennék:)
    

krisztian.fz6 26183 5. Dezember 2016 11:06   reply to: 26179
Hát...ha formára kellene dönteni lehet a képek alapján nem a tracert választanám.
    

Dokypapa 26182 4. Dezember 2016 22:34  
Szép ez a Tracer , de igazán azért maradok a régi Fazernél , mert igen költség hatékony megoldás , ,,ennyire olcsón ennyi évig semmi félképpen nem tudtam volna motorozni, vicc , mennyire olcsón jött ki ez a pár év , a motor árát is bele számolva.

    

Dokypapa 26181 4. Dezember 2016 22:32   reply to: 26178
Menõ járgányom van FAZER 1000 Exup, mi kellene még ,. és MÉN is , . :-)
    

Ferko 26180 4. Dezember 2016 17:24   reply to: 26177
Sziiiiia Peti ! Nem tudom én még csak szalonban ültem rajta, de nekem olyan endurós lábtartó-ülés-kormány-idom érzésem volt rajta. Az biztos, hogy nagyon szépen ki van dolgozva, az tetszett. Már így álló helyzetben is ülve rajta érezni lehetett a kényelmét. A mûszerfal nekem sem tetszett, de nem lehetett áram alá helyezni, hogy valójában milyen. Tavasszal remélem majd elvihetem egy körre.
    

Reppa 26179 4. Dezember 2016 15:29  
Én 800as Fazerról ültem át MT09 Tracerre,nem bántam meg. 178magas vagyok,a fazeron 3-400km után már kezdtek fájni a térdeim,a traceron ilyen gond nincs,viszont hiába erõsebb papiron,a Fazer mintha hajszálnyival jobban ment volna,bár ez egy túrán nyilvánvalóan lényegtelen.Szélvédelem jó a Traceron,csak vállra kicsit sokat enged,egy szélesebb túraplexi majd kell még
    

freemailpeter 26178 4. Dezember 2016 15:05   reply to: 26174
pedig egy menõ túraszervezõnek, menõ motor kell!:)
    

freemailpeter 26177 4. Dezember 2016 14:59   reply to: 26173
Szia Ferkó!

Több volt szerencsém kipróbálni a tracert! nem mondanám hogy divatirányzat! ez egy baromi jó motor, enduro szót meg ki se ejteném, hiszen nincs köze hozzá. Szerintem méltó utódja a fazereknek vagy a tdm nek.
Nagyon jól kezelhetõ motor,alacsony súlypont, jó fogyasztás, baromira jól eltalált motorblokk, erõs gázreakciók,tökös motor,,,. Amit negatívumnak tudnék mondani, az a plexi,szélvédelem,viszonylag alacsony hasmagasság, számomra nagyon csúnya mûszerfal...
Ha a hegyekben is ilyen jól teljesít mint itthon, akkor nyerõ motor...
    

rencsygs500f 26176 4. Dezember 2016 14:50  
Visszatérek ha nem zavarok :D Én nem vezettem még fazert, de lehet már nem is fogok, mivel nincsenek már újak és ismerõsöm sincs akinek lenne, de valahogy az 1250 Bandit és a v-strom 1000 közé tenném komfortra (javítsatok ki ha tévedek). A vstrom meg a hasonló motorok, mint pl a tracer is lehet, nagyon kényelmesek. Lehet a Fazer kényelmesebb volt és kategóriájában erõsebb is, de nekem pl egyáltalán nem a divat miatt tetszik a tracer vagy a vstrom. A gsr750hez képest teljesen más világ, már csak ha a plexi hiányt nézem is vagy, hogy a derekam jobban bírja egyenesen, mint görnyedve. Nekem a Bandit borzasztó volt mikor kipróbáltam, férjemnek van többször is vezettem, nekem nem vált be több okból sem. Sokkal kényelmesebb volt a vstrom. Sajnos vagy nem sajnos ezek a motorok vannak palettán, személy szerint örülök neki, mert marha kényelmesek, de az ülésmagasság miatt yamahákat nézegetek, amik nem a legolcsóbbak sajnos. Mindenesetre kezdem unni, hogy minden nyáron összemarnak a darazsak, mert mind a nyakamba landol, 130nál már kapaszkodni kell, és, hogy a térdem meg a derekam egy hét után már kivan. Engem ezért érdekelnek ezek a fajta motorok.
    

F.Jani 26175 4. Dezember 2016 14:31  
Nem divatokat kellene követni motorvásárláskor, hanem mindenkinek saját igényei szerint kellene választania.
És a kategóriákat szépen kellene lépdelni, nem rögtön ráültetni a gyerekeket egy bivalyra!
    

Dokypapa 26174 4. Dezember 2016 14:17   reply to: 26173
Én tuti nem cserélem le ,. nagyon szuper vas , és még MÉN IS :-)
    

Ferko 26173 4. Dezember 2016 12:43  
Itt vagyunk figyelünk csak ehhez én tényleg nem tudok hozzászólni, mert az FZ1-et csak teszteltem annak idején, de ahogy Peti is írta az nekem is már inkább sportos volt. Valahogy szép lassan eltûntek ezek az igazi utassal is kényelmes 1000-es túragépek mint amilyen az FZS 1000 is volt és lett helyettük endurós stilus mint a Yamahánál a Tracer 900. Most ez a divatirányzat, erre van jobban igény. Sajnos ( nekem sajnos )
    

Dokypapa 26171 4. Dezember 2016 11:14  
Kicsit el tûntek innen a régi Fazeresek ,. ébresztõ vének , ne punnyadjatok már .
    

rencsygs500f 26170 4. Dezember 2016 06:45  
Értem. Köszönöm szépen a segítségeteket, nekem azért még odébb lesz a motorvásárlás, csak elkezdtem nézelõdni :) Kitartást nektek a télre, Kellemes Ünnepeket, illetve széles utat mindenkinek!
    

Hooliboy 26169 30. November 2016 15:31   reply to: 26168
Ha jól tudom,akkor még az FZ1 rendelhetõ,igaz csak fehér vagy fekete színben.
    

rencsygs500f 26168 29. November 2016 19:31  
Azt jól látom, hogy már nincs új ezres fazer???? :O szomorú azért.
    

Haya 26167 29. November 2016 19:30  
nekem is volt fazerem,fzs 1000 jó kis motor!


    

rencsygs500f 26166 29. November 2016 19:30  
Sziasztok!
Huh jó hírek, jól hangzik! Õszintén megvallva én is az mt09-et nézegetem, újonnan szeretném venni és egyébként nagyon suzukis vagyok, jelenleg egy gsr-750-em van, ez után pedig a v-strom 1000 a szívem vágya, de elvittem egyet tesztelni egy napra a mátrába és sajna máshogy nem tudok megállni vele, csak ha helyezem magam a motoron és úgy is egyik oldalon csak pipiskedve ér le a lábam.. Én meg külföldöt járom hosszú túrákon, ahol sokszor olyan útviszonyok vannak, nektek biztos nem kell bemutatni, de nem szeretném borigatni szegény motort.. :( A tracer viszont alacsonyabb, ezért tetszett meg :) Köszönöm az infókat :)
    

Spapa 26165 29. November 2016 14:51   reply to: 26163
Szia Rencsi!
Nekem már a második FZS 1000-em van. Az elsõvel mentem 136 ezer km-t. gond nélkül. Ezzel a másodikkal még csak 26 ezret mentem.
Fogyasztás nálam 5,3 körül.
Alkatrész meg nem kell hozzá, csak a kopó, meg amit esetleg összetörsz. De szerintem az se horror.
    

freemailpeter 26164 29. November 2016 12:58   reply to: 26163
Mikori fazert akarsz venni? fzs1000 vagy fz1?
"Milyen az ezres fézert vezetni?" - ki kell próbálni :) csak úgy vegyél motort,hogy kipróbálod. Mindenkinek más az igénye, alul legyen nyomatékos vagy inkább pörgõs, sportmotoros.... neked kell rámondani,hogy ez bejön neked...
Nekem FZS1000em volt, de nekem bejött, az FZ1 már egy pörgõsebb, alul kicsit szegényesebb motor,felül erõsebb.
Ha van rá lehetõséged anyagilag, én inkább az mt09 tracer t ajánlanám, könnyû, erõs, nyomatékos motor, nagy jol, könnyen terelgethetõ....

    

Previous page
Felhokep

Member count: 22132
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants