krisztian.fz6 | 24247 | 2012. február 15. 08:22 |
De ciki, ezek már a gagyi motorjukkal találkozót szerveznek: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4526&session_id= miénk még sehol. :-( Dobsina után van egy ilyen western farm, az nem lenne jó úticélnak? |
LaciS2 | 24246 | 2012. február 13. 20:18 | Válasz erre: 24245 |
A moci továbbra is áll a Sanyinál ! Várjuk a tavaszi idõt, hogy szerelgessünk ................ Egyenlõre saját magam szervizelésével, utókezelésével foglalkozom. Szerencsére lassan de biztosan javulgatok :) De az idei évadnyitó még biztosan kimarad :( Az ám , mikor lesz Fézeres évadnyitó , akár mehetnék kocsival is utánatok ! |
Ferko | 24243 | 2012. február 13. 14:07 | Válasz erre: 24236 |
Látom te is így gondolod az FZ1-et. Iszonyat kár érte. Folytatni kellett volna az Fazer 1000-es által kitaposott ösvényt. Nekem az lett volna a következõ, de brutál sportos nekem, nem beszélve az utas kényelemrõl. A nejem szerint a próba után azt mondta az inkább kínpad ott hátul mint kényelem. Valahogy egy csomó tipusnál háttérbe szorult az utaskényelem, nem értem a gyártókat. Ezeket az 1000-es gépeket már senki nem rövidtávokra használja és sokan utassal mennek, hiszen ha egyedül akkor elég lenne a 600-as. A CBF-en valóban ijesztõ látvány az a sok csúnya hegesztett vas. De, az csak látvány és abszolút nem befolyásolja a funkcionalitást. Én is azt mondom, hogy ezeket a gépeket el kell menni és ki kell próbálni és megjön a válasz magától. Bármelyiket veszi is ezek közül mindegyik jó döntés. |
LaciS2 | 24240 | 2012. február 13. 13:42 | Válasz erre: 24239 |
Nem ám lenyúlni , az enyém ,.........sajnos :)
|
Buborék | 24239 | 2012. február 13. 12:43 | Válasz erre: 24238 |
ez az, amit az "Öreg" a "Foghegynél" hagyott ???
|
freemailpeter | 24237 | 2012. február 13. 11:47 |
én is azt mondom, ki kell próbálni a szóba jöhetõ motorokat és majd az ember szíve megsúgja...
|
krisztian.fz6 | 24236 | 2012. február 13. 10:00 | Válasz erre: 24235 |
A CBF1000-rest képeken én is nézegettem, úgy tetszett, de akár hányszor láttam élõben, annyiszor ment el tõle a kedvem a gagyi megoldásai miatt. Elrettentõ példa rajtuk a csövekbõl hegesztett doboztartó konzol. Én a régebbi 1000-es fazert venném, ha a két motor között kellene dönteni. Bár nekem tökéletes a mostani ereje is. Az viszont valóban nagy baj, hogy a yamaha is elment az Fz-kkel a sportmotorok irányába. Már túl giccses motorokat gyárt, úgy, mint a honda. A régebbi 1000-res fazer vagányabb, karakteresebb motor, mint az új FZ1-es. Kár egy motort túl "dizájnolni", számomra az ellenkezõ hatást érik el vele, sokszor már "csajos" benyomást kelt. Nagy bukta, hogy az aranytojást tojó tyúk, az olcsó FZ6-os gyártását megszüntették, mikor majdnem sorban álltak érte, rengeteget adtak el, és most egyszerû és olcsó motorokat kellene a piacra dobni. Vedd meg azt a motort, amelyik tetszik neked, ne hallgass másra, mindegyik jó, mindegyiknek van elõnye-hátránya. |
Ferko | 24235 | 2012. február 13. 09:44 | Válasz erre: 24230 |
Eszem ágában sincs leírni a Fazer 1000-est. Bizony nagyon jó motor az. Viszont szerintem ha a CBF 1000 és a Fazer 1000 között kellene egy nyugodt járású túragépet választani akkor én inkább a Honda mellett döntenék. Jóval kényelmesebb, nyugodtabb járású, alulról jobban dolgozik és egy kicsit modernebb a technikája is. Én most is azt mondom a Yamaha butaságot csinált azzal, hogy nem ezt az irányt vitte tovább hanem behódolt a sport motorok irányába az FZ1-el. Viszont ez csak az én szubjektív véleményem. Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie. Ennek megkönnyítésére kért a kolléga véleményeket és ezt nagyon okosan tette. Nagyon, nagyon nehéz mindig az adott kínálatból és az anyagi lehetõségek miatti jó motor kiválasztása. |
Haya | 24234 | 2012. február 12. 22:51 | Válasz erre: 24232 |
Sajna igen, 30 ezerrel több mint a 100 le társai....:( De errõl valóban nem a motor tehet... |
f1gp | 24232 | 2012. február 12. 22:24 |
Köszönöm szépen az összes eddigi segítséget, hozzászólást :) Az nagyon sokat segített a nagyfazer megítélésében, hogy a cbf1000-rel/nagy bandittal össze lett hasonlítva, mert azzal már több alkalommal is volt tapasztalatom. Eddig a képzeletemben jóval erõsebb, "durvább" motorként szerepelt. Egyedüli negatív dolog egy ilyen teljesítményû motornál, hogy megnéztem az átírással kapcsolatos dolgokat és "kicsit" horror, a jan.1.-tõl érvénybe lépõ számítás.... (konkrétan egy 8-10 éves 143LE-gépre kb 100eFt) :O De errõl már nem a motor tehet... :( Valószínû úgyis a személyes megnézés, ráülés, stb. dönt majd, mert elméletben nehéz motort venni :) |
Haya | 24231 | 2012. február 12. 21:57 | Válasz erre: 24229 |
Talán az 1000-fézert azok veszik akik gyorsulgatni járnak? Nem hinném...ahhoz kevés ez nem sportmotor,nem is úgy van hangolva...Utassal csomagokkal azért nem árt ha van erõtartalék és nem kell 3 visszakapcsolni 80 nál ha két autót meg kell elõzni...Én tdm-et nem probáltam,de újszerû cbf-et igen,teljesménye olyan mint a nagyfazeré!Minimálisan a fazer erösebb..ahogy nõvekszik a fordulat persze ez úgy változik...A matematika alapján egész másra lehetett számítani..Mert 4 ezeres fordulat után jõn ki ,hogy a yamaha nem butitott akkorát! Alul nyugodtan letagadhatja,hogy ezres...Ez nem gsxr 1000!!!1 valami volt a cbf javára,hogy kicsit lejjebb van az utaslábtartója.... (Hogy ez megér -e +fél millát azt mindenki döntse el maga) Egy 1200 bandit állítólag sokkal nyomatékosabb alul mondhatni durva.. f1gp: Akkor jársz a legjobban,ha senkire nem hallgatsz...Az általad tetszést nyert típusokat megnézed ,ráülsz meghallgatod stb....megállapítod,hogy az általad elképzelt összegért mit is tudsz venni állapotban felszereltségben tetszésben... Mert itt a vélemények teljesen eltérõek.. |
murnyul | 24230 | 2012. február 12. 20:28 | Válasz erre: 24228 |
Valóban, ezt elfelejtettem!!!! Ferkó ne írd le a nagy Fazert sem! |
Ferko | 24229 | 2012. február 12. 19:40 | Válasz erre: 24223 |
No f1gp, akkor a kérdésekre válaszolva és a leírásod alapján neked a TDM 900, vagy a CBF 1000-es egy olyan választás ami megfelel az elvárásaidnak. Mindkét gép nagyon jó. Nyugodt járású, jól kezelhetõ, kényelmes utasnak is és jól pakolhatóak és nagyon hosszú élettartamú motorok. Ezeket a gépeket általában nem azok veszik akik lámpától lámpáig tiltáson motoroznak.
|
Szicsu600 | 24228 | 2012. február 12. 19:18 | Válasz erre: 24227 |
Nem kell neki elmesélni, tudja õ azt, azért ült át a Varaderora hátra.:)
|
murnyul | 24227 | 2012. február 12. 18:23 | Válasz erre: 24224 |
Ezt az Áginak is meséld el! Budapest- Pisa viszonylatban. |
murnyul | 24226 | 2012. február 12. 18:21 | Válasz erre: 24222 |
Bizony ez köztudott a Móni alszik 150km-s utazónál is!!
|
Haya | 24225 | 2012. február 12. 15:36 |
hát igen ezt sajnos én is tudom.... de bizom benne ,hogy túrakormánnyal javítható a helyzet...Igaz a rugózás még így is kemény lesz :(... Ellentétben a Fazer 3 fél képen:rugóelõfeszítés ,huzó és nyomo csillapítás állítható elsõ futómûvével szemben,az XX egyáltalán nem állítható.. |
Szicsu600 | 24224 | 2012. február 12. 15:08 | Válasz erre: 24214 |
Azt elhiszem, hogy tiltakozik. Az XX-en hátul csak a sisak hálónak kényelmes. Elõl meg te fogsz szenvedni, vagyis a csuklód, ha túrázol vele. Ezektõl eltekintve jó motor, nagyon is.
|
f1gp | 24223 | 2012. február 12. 08:08 |
Haya, Ferko, Oldi Köszönöm a hozzászólásaitok :) Nagyjából megfogalmazódott már bennem, hogy mi lenne fontos a számomra - persze ezt annak fényében próbálom leírni, hogy milyen összeg áll rendelkezésemre. (Az FJR a megláttam/ráültem és belezúgtam kategória). Nagyjából 1,1-1,2mFt az amit motorra tudok szánni. Ezt az összeget jelentõsen nem szeretném túllépni, mert ugye erre még jön az átírás, folyadékok cseréje, esetleg gumi, lánc, doboz stb. És nekem elég egy lakáskölcsön. :) A motort tekintve, szempont az utasszállítás, a szélvédelem, elfogadható kényelem a hosszabb távokra, és ha mondjuk autópályára keveredek utassal, cuccokkal, ne kelljen szénné forgatni a 130-as utazóért. Ha ma gyártanák az XJ900Diversiont akkor könnyen lehet, azt vennék használtan, mert az összes feltételnek megfelel és még kardános is. Gyakorlatilag amik szóba jöttek: DL650, TDM900, FZ6S és most már az FZS1000/FZ1S is.... CBF1000, Bandit 1250 közül, ami jó állapotban van, az anyagilag nem férne bele. Motorozási stílus: általában nyugisan megyek, olyan részen szoktam tempósabban menni, ahol nincs nagy forgalom, és amire lehet számítani, azt ismerem az adott úton, útszakaszon. De ott sem feszegetem nagyon a pofonos ládát :) |
Oldi | 24222 | 2012. február 11. 23:17 | Válasz erre: 24212 |
Itt már nem birom ki....:-) Szóval, ha van ca. 1,5 egy motorra, akkor simán kapsz egy nagyon jó FJR-t. Rossz ugyanis nincs.... törött, lopott, háromból összerakott (itthon) van, de azt ki lehet szúrni... Nekem is ez volt az álmom, és tökéletesen bevált! Ne a km órát nézd, hanem a gazdáját!! Volt egy haverom, aki egy fjr-t adott el 250ezer! km-el. -A vevõ ragaszkodott hogy bontsák meg a motort szakszervizben, aszonta ok. (Harmati Árpi) Nem találtak hibát, minden mérés a gyári határon belül volt!!! :-) Az utasodnak viszont ne engedj üléspróbát, mert nem akar majd róla leszállni... Móni párom jókat alszik hátul 1000-1500km utakon is..:-) A fékkel kapcsolatban, szerintem közútra, sportos vezetéssel is teljesen jó, a többi meg betét kérdése... Annyit még, hogy én mentem (persze csak pici próbaköröket) Haya-val meg XX-el is, ami a legszembetûnõbb különbség volt, hogy ezekkel valahogy nem akaródzott lassabban menni...:-) Az FJR-el lehet komótosabban is gurulni (amikor még mindig gyorsabb vagy az átlagnál...) És akkor még ott van a kardán.... |
rosejblee | 24221 | 2012. február 11. 22:39 | Válasz erre: 24220 |
Miért majd levetkõzöl,és vigyázol a ruhádra,szembeteg.
|
rosejblee | 24219 | 2012. február 11. 18:58 | Válasz erre: 24217 |
Ból-ból,a Mátrába fölfele kell gurulni!Hülye robogós.
|
olika | 24217 | 2012. február 11. 17:55 | Válasz erre: 24207 |
Az a jó ha egy motor erõs.Legalább nem gurulsz vissza a Mátrába. :))) |
Ferko | 24216 | 2012. február 11. 17:54 |
f1gp, na most akkor elérkeztél oda, hogy mindenki írt valamit és ez így van rendjén. Amit viszont neked kell elsõsorban tisztáznod, hogy Te magad mit szeretnél és mit vársz el a motorodtól. Vezetési kényelmet ? Utaskényelmet ? Pakolhatóságot ? Magasabb üléspozíciót ? Pörgõs vagy inkább csak alacsony fordulatszámon duruzsoló motort ? Milyen a vezetési stílusod ? Ha ezekre a kérdésekre válaszolsz magadban akkor már a leírtak alapján körvonalazódik melyik motor lenne a legjobb választás.
|
rosejblee | 24215 | 2012. február 11. 17:49 | Válasz erre: 24203 |
Nem kell átfogalmazni semmit,csak egyszerûen töröltem,mert õ volt bejelentkezve.Úgy hangzott,hogy akinek olyan kocsija van az úgysem tud számolni,csak pénzt "olvasni":)
|
Haya | 24214 | 2012. február 11. 12:26 |
Senkit nem akarok megbántani..De én már nem veszek több Suzukit.. Most ismét egy Xx-et szeretnék...Meg is van melyiket,mert ismerem.. Ha az elmegy mielött megvenném..akkor megtartom ezt. Tartok is attól,hogy visszasírjuk még ezt a motort!!Asszony most is tiltakozik a váltás miatt... |
Haya | 24213 | 2012. február 11. 12:20 | Válasz erre: 24212 |
ugyanaz!Az 1000res fazer = fzs 1000 2001-2005 ig karburátoros túraorientált moci hasonló alsó nyómaték tartómányban mint a cbf 1000...a bandit állítólag alacsony fordulaton erösebb...a fazer 7000fordulattól sportmotoros babérokra tör..ahol az általad emlitett két tipus már inkább a következõ fokozatot igényli. Az ác pumpa már gyujtáson feltölti a karbikat,tehát hosszabb állás után is pöccre indul.... a köznyelv szerinti fz1 az ujabb fazer befecskendezõs,lényegesen sportosabb kiakakitás,nem annyira utasbarát...2006-tól Mindkettõben az R1 blokkja van...kicsit butitva és egyenletesebb nyomatékra hangolva... Én nem mentem 600-as fazerrel,de utassal felpakolva az 1000-res istenkirály,váltogatás nélkül is mindig szépen gyorsul...akár 50 rõl is 6.ban..Túrázva utassal 5 literrel szépen elvan.... Az fjr 5 sebességes,ismerösömnek ez nem tetszik,és kevesli a féket ami mindegyiken az R1-es féke...csak a fazereket a kis suly miatt brutálisan tudja lassítani ha kell,állítólag az fjr-en már nem ilyen hatásos...Hozzáteszem én nem probáltam...De a hayabusámon tényleg szar volt a fék a fazerhez képest ezt magam tapasztaltam!! |
f1gp | 24212 | 2012. február 11. 11:05 |
Köszi a biztatást :) CBF1000-ret, Bandit 1250-et vezettem már, azok sem túl erõtlen motorok, tudom, hogy lehet ezekkel kulturáltan is menni - és hozzáteszem, ha lenne pénzem egy FJR-re, akkor gondolkozás nélkül megvenném, mert az számomra az álommotor :)))) Teljesen kezdõ sem vagyok, rendszeresen járok vezetéstechnikai tréningekre, és nagyjából 60-70e km van mögöttem, ennek legalább a fele itt a fõvárosban és környékén. Lehet tényleg ki kellene próbálnom... Az utas mennyire érzi magát kényelmesen hátul? Lehet nagyon tudatlannak tûnök, de mi a különbség az fzs1000 és az 1000-es fazer közt? |
Haya | 24211 | 2012. február 11. 10:13 | Válasz erre: 24210 |
�ezért irtam,hogy próbáljon egyet...Mert meglepõen kezes 1000-res létére,az ülése SZERINTEM sokkal jobb..az eleje felhajlik a tankra,puhább kidolgozású...Én az fzs 1000 rõl beszélek.. De majd freepeti helyesbít :) |
Szicsu600 | 24210 | 2012. február 11. 09:01 | Válasz erre: 24207 |
Nem olyan erõs az, de ha tartasz tõle akkor persze inkább ne. Viszont a TDM jobb választás mint az FZ6s jelen esetben, túrára.
|
Haya | 24209 | 2012. február 11. 08:38 | Válasz erre: 24207 |
�Egyáltalán nem olyan mint egy sportmotor.... alacsony fordulaton nagyon barátságos,simán motorozható két személlyel akár 2-4 ezeres fordulaton.... De ha akarod nagyon is tud menni.... az adatok becsapnak.... próbálj ki egyet... |
f1gp | 24207 | 2012. február 10. 20:50 | Válasz erre: 24205 |
Kacérkodtam a gondolattal, hogy mi lenne, ha 1000-res fazer lenne, de irtózatosan erõs, nem biztos, hogy lenne értelme - egyébként gyönyörû motor... :)
|
Haya | 24205 | 2012. február 10. 19:38 | Válasz erre: 24201 |
Ha a fazer mellett döntenél az 1000-res az általad leirtak alapján alkalmasabb szerintem.. Nah nem azért irtam mert épp árulom !! :) |
Ferko | 24204 | 2012. február 10. 17:16 | Válasz erre: 24201 |
Ferko | 24203 | 2012. február 10. 17:06 | Válasz erre: 24202 |
Liba, ne add fel fogalmazd át mit szerettél volna leírni.
|
f1gp | 24201 | 2012. február 10. 12:58 |
Sziasztok! Eddig egy XT660 tulajdonosa voltam, de váltani szeretnék más irányba és egyelõre a FZ6S és a TDM900 közt vacillálok. Magasabb embernek (én 184cm vagyok) van itt tapasztalata hosszabb távon az fejidomos 2004 utáni verzióval? Egyszer már vezettem, olyan 4-5 éve, de csak pár km-t,így nem sikerült túl sok tapasztalatot szereznem róla. A másik kérdés, hogy utascipelésben milyen tapasztalataitok vannak? Az utas normál esetben nálam 160-170cm 50-60kg közti nõnemû személyt jelenti :) És ha van bármi, amit a fazerrel kapcsolatban tudni érdemes általánosságban - akár negatív (pl. kormánycsapágy), akár pozitív dolog, örömmel fogadnám (részben olvastam vissza, de sajna az egészet nincs idõm átolvasni....) Elõre is köszönöm az információkat! |
Ferko | 24200 | 2012. február 10. 09:59 | Válasz erre: 24199 |
Húúúú az nagyon jó. Ha úgy adódik én is szoktam nézni. Na az kemény amikor az 53 cm-es jégre ráküldik a 28 tonna rakományt plusz a kamion súlyát. Félelmetes. Szerintem lehet, hogy a Hammeresek rosszul számoltak valamit. Lehet, hogy csak egyszerûen matematikailag visszaosztották , hogy igen ha mondjuk 35 tonnát bír az 53cm akkor 1,51cm jég bír 1 tonnát. Ezt felszorozták mondjuk személyekkel együtt 4 tonnával az mindössze 6cm -es jég. Ohhh hát az már bõven meg van. Hurrá indítsunk mehetünk :-))) Vagy még se, reccccssss - bluttttyyyy, most biztos azon agyalnak mit számoltak rosszul, miközben árulják az újszerû állapotú, kizárólag orvos nõi nyugdíjas, elsõ tulajdonos által csak nyáron, csak aszfalton és keveset használt, garázsban tartott jármûveket. |
freemailpeter | 24199 | 2012. február 8. 18:44 | Válasz erre: 24198 |
én merem állítani, hogy az RTL en a Jéglovagokat szokták nézni... _:) Akik Kanada jégmezõin róják az utat.. |
Ferko | 24198 | 2012. február 8. 18:39 | Válasz erre: 24197 |
Nem tudom hogy gondolták, hogy nem fog beszakadni a jég.
|
freemailpeter | 24196 | 2012. február 5. 15:15 | Válasz erre: 24195 |
sokan sokan, síelõk,szánkózók, kutya szánhúzú verseny is lehetett,,,, |
Szicsu600 | 24195 | 2012. február 5. 13:15 | Válasz erre: 24194 |
Látod, 4WD-t kellett volna venned.:) Gondolom sokan voltak a hegyen, ilyenkor mindig meglepik. |
freemailpeter | 24194 | 2012. február 5. 13:00 | Válasz erre: 24193 |
én is megérkeztem! elég unalmas volt itt az utcákban,úgyhogy gondoltam egyet és felmentem dobogókõre, nah ott már megizzadtam :D tolni is kellett....:) |
Szicsu600 | 24193 | 2012. február 5. 10:48 | Válasz erre: 24192 |
Helyes.:) én is beindultam, bár a hóban messzire nem jutottam:)))![]() |
freemailpeter | 24192 | 2012. február 5. 07:48 | Válasz erre: 24190 |
mindjárt megyek is,zúzok egyet azzal a sportgéppel:) megnézzük jó e a kézifék:) |
murnyul | 24191 | 2012. február 4. 19:04 |
Nosztalgia gyanánt az én honvédségi Zilem a HR-84 83 rendszámú volt.
|
Szicsu600 | 24190 | 2012. február 4. 18:25 | Válasz erre: 24189 |
Azért akkora hó nem fog esni, hogy le kelljen cserélni a fehér sportgépedet a ZIL-re.:))
|
freemailpeter | 24189 | 2012. február 4. 16:03 | Válasz erre: 24184 |
kár hogy nem fér be a garázsba:( http://veteranapro.hu/tehergepkocsi/14514-zil-131alvaz-6x6-katonai :) |
Ferko | 24188 | 2012. február 4. 07:07 | Válasz erre: 24183 |
Jól ott hagytátok. Akkor most már hozza be valaki a hintáról és olvassza ki:-)))
|
Buborék | 24183 | 2012. február 3. 15:02 | Válasz erre: 24181 |
olyat is csak eme topik gazdája engedhet meg magának :-DDDD![]() |
rosejblee | 24180 | 2012. január 25. 12:54 | Válasz erre: 24179 |
A ropogó,sajgó izületü vén hülyék mind otthon maradnak,ott biztos csakis normális emberekkel fox találkozni:)Persze ez csak vicc!!Azért mindennek van határa:)
|
kisbocsi | 24179 | 2012. január 25. 11:32 |
Üdv! Tessék jönni Hóbagolyra!!! Nagyon nagy buli lesz, és aki akar jöhet kocsival is meg kiccsaláddal és akkor õk is jól érzik majd magukat a Bogácsi termálban |
Ferko | 24178 | 2012. január 22. 11:41 | Válasz erre: 24171 |
Miért röhögnénk. Munkába járáshoz abszolút jó.
|
grZack | 24176 | 2012. január 21. 18:12 | Válasz erre: 24172 |
Elõbb nyélbe ütöm az üzletet, aztán elmondom.
|
freemailpeter | 24175 | 2012. január 21. 18:09 | Válasz erre: 24173 |
börtön tetkó már elkészült! ma volt nálam,,,,
|
Szicsu600 | 24174 | 2012. január 21. 17:50 | Válasz erre: 24173 |
Hajrá!:) Mindenesetre kár a vasért, van benne "energia" rendesen, kilométer nélkül.:( |
Page | 24173 | 2012. január 21. 17:41 | Válasz erre: 24172 |
Csopperes lesz, most csináltatja a tetkóket. meg növeszti a pocakját:)
|
Oldi | 24171 | 2012. január 21. 12:51 | Válasz erre: 24161 |
Ne röhögjetek én ezzel járok egész télen...:-) 125-ös nyolcvanat megy, nemtdom mennyit fogyaszt de nem sokat. ![]() |
Warpig | 24170 | 2012. január 21. 12:18 |
Sziasztok! Büszke gazdája lettem egy FZS 600-asnak. Olvastam, hogy a karburátornál lévõ gumitömítés elöregedhet. Ennek mi a pontos ismérve? Mennyi a javítás? Köszönettel: W. |
freemailpeter | 24168 | 2012. január 17. 21:11 | Válasz erre: 24167 |
akkor már fogom tudni tartani a tempót... de akkor minek vettem az 1000est??:( |
Szicsu600 | 24161 | 2012. január 14. 20:52 | Válasz erre: 24160 |
Cseréld le a kicsit egy szöcskére, aztán nincs szezonzárás.:)
|
Szicsu600 | 24155 | 2012. január 7. 20:55 | Válasz erre: 24154 |
KPM már nincs, NKH a neve, de lényeg attól még benne amiben írsz. Ha szerzõdött partnernél vizsgáztatsz az plusz 5.000 pénz. De van akinek 2x ennyit is megérne csak átmenjen. Sajnos. |
krisztian.fz6 | 24154 | 2012. január 7. 19:20 | Válasz erre: 24153 |
KPM-et ajánlom én is. Nem szigorúak, és 4400 ft cakk-pakk. Környékünkön 12.000 ft a motor vizsgáztatása, ezért mindig Miskolcra viszem a KPM-hez, még útiköltséggel is sokkal olcsóbb így. Bár forgalmival személyesen idõpontot kell kérni.
|
rosejblee | 24150 | 2012. január 6. 19:28 | Válasz erre: 24146 |
XVIII.Vas GEREBEN U KPM állomás 10 pec alatt kész,és 4400ft.
|
Haya | 24149 | 2012. január 6. 18:14 | Válasz erre: 24147 |
Ránézünk a szelephézagra,teloolajra meg a kormánnyak zsírzásra.. Gyertya olaj szûrõk megvannak... megkérem Petit,hátha megmutatja,hogyan is csinálják ezt a profik :) |
LaciS2 | 24148 | 2012. január 6. 16:47 | Válasz erre: 24146 |
A Yamaha World-nél van a Sorosári 158-ban. http://autoklub.hu/ugyfelpontok/muszaki-allomasok/muszaki-allomas-2 Én itt vizsgáztattam mikor 4 éves volt a fazer. Telefonon bejelentkeztem és kész ! Semmi probléma nem volt. Fékek, világítások, gumik rendben legyenek. Igaz ez IX. ker. |
krisztian.fz6 | 24147 | 2012. január 6. 16:05 | Válasz erre: 24144 |
Attól is függ (szerintem), hogyan használták a motort. A km nem mindig lehet mérvadó. Az enyém még nem volt leszabályoztatva sohasem, 10ezret is nagyon ritkán látott a fõtengely, általában csak hosszabb úton használtam, nem nagyvárosban egyik lámpától a másikig gyorsulgatva.
|
Ferko | 24146 | 2012. január 6. 14:02 |
Tud valaki motorkerékpár vizsgáztató helyet pesten a környékemen X, XIV, XVI, XVII, XVIII-ban valahol ahol egy 4 éves gépet nem akarnak meghúzni, de ott sem szeretném hagyni úgymond átvizsgálásra, és többletszámlázásra ?
|
Ferko | 24145 | 2012. január 6. 14:00 | Válasz erre: 24142 |
Én is annak idején 22000 km-nél cseréltem gyertyákat, de teljesen feleslegesen. Mivel nem akartam újra neki állni kicseréltem. 48000-el adtam el és még mindig nem éreztem gyertya problémát. A teló olajat tényleg érdemes cserélni, az nagyon gáz. Szelephézaghoz nekem sem kellett hozzányúlni. Ezek a mai motorok már csak ilyenek. A BMW boxer is érdekes. Sima hagyományos ezer éves lökõrudas-himbás rendszer van és elõírják a szelephézag ellenõrzést 10000 km-enként, de még eddig mindössze 3 szelepen kellett állítanom azon is csak minimálisan csökkentek a hézagok és van benne 55000 km. Szóval nagyon megváltoztak a kopások. |