15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

krisztian.fz6 24247 2012. február 15. 08:22  
De ciki, ezek már a gagyi motorjukkal találkozót szerveznek: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4526&session_id= miénk még sehol. :-(

Dobsina után van egy ilyen western farm, az nem lenne jó úticélnak?
    

LaciS2 24246 2012. február 13. 20:18   Válasz erre: 24245
A moci továbbra is áll a Sanyinál !
Várjuk a tavaszi idõt, hogy szerelgessünk ................
Egyenlõre saját magam szervizelésével, utókezelésével foglalkozom.
Szerencsére lassan de biztosan javulgatok :)
De az idei évadnyitó még biztosan kimarad :(

Az ám , mikor lesz Fézeres évadnyitó , akár mehetnék kocsival is utánatok !
    

freemailpeter 24245 2012. február 13. 15:32   Válasz erre: 24244
szia Laci!

hogy áll a moci? beindul?
    

LaciS2 24244 2012. február 13. 14:13   Válasz erre: 24242
Aki feltette a fotót ......
    

Ferko 24243 2012. február 13. 14:07   Válasz erre: 24236
Látom te is így gondolod az FZ1-et. Iszonyat kár érte. Folytatni kellett volna az Fazer 1000-es által kitaposott ösvényt. Nekem az lett volna a következõ, de brutál sportos nekem, nem beszélve az utas kényelemrõl. A nejem szerint a próba után azt mondta az inkább kínpad ott hátul mint kényelem. Valahogy egy csomó tipusnál háttérbe szorult az utaskényelem, nem értem a gyártókat. Ezeket az 1000-es gépeket már senki nem rövidtávokra használja és sokan utassal mennek, hiszen ha egyedül akkor elég lenne a 600-as.
A CBF-en valóban ijesztõ látvány az a sok csúnya hegesztett vas.
De, az csak látvány és abszolút nem befolyásolja a funkcionalitást.
Én is azt mondom, hogy ezeket a gépeket el kell menni és ki kell próbálni és megjön a válasz magától. Bármelyiket veszi is ezek közül mindegyik jó döntés.
    

Ferko 24242 2012. február 13. 13:58   Válasz erre: 24240
Ki csinálta ezt a hihetetlen melót ?
    

LaciS2 24241 2012. február 13. 13:43   Válasz erre: 24238
Olika !
Ez olyan mint egy képeslap !
    

LaciS2 24240 2012. február 13. 13:42   Válasz erre: 24239
Nem ám lenyúlni , az enyém ,.........sajnos :)
    

Buborék 24239 2012. február 13. 12:43   Válasz erre: 24238
ez az, amit az "Öreg" a "Foghegynél" hagyott ???
    

olika 24238 2012. február 13. 12:10  
A Fazer nagyon jó motor.Még a tankja is javítható:))))
    

freemailpeter 24237 2012. február 13. 11:47  
én is azt mondom, ki kell próbálni a szóba jöhetõ motorokat és majd az ember szíve megsúgja...
    

krisztian.fz6 24236 2012. február 13. 10:00   Válasz erre: 24235
A CBF1000-rest képeken én is nézegettem, úgy tetszett, de akár hányszor láttam élõben, annyiszor ment el tõle a kedvem a gagyi megoldásai miatt. Elrettentõ példa rajtuk a csövekbõl hegesztett doboztartó konzol.
Én a régebbi 1000-es fazert venném, ha a két motor között kellene dönteni. Bár nekem tökéletes a mostani ereje is.

Az viszont valóban nagy baj, hogy a yamaha is elment az Fz-kkel a sportmotorok irányába. Már túl giccses motorokat gyárt, úgy, mint a honda. A régebbi 1000-res fazer vagányabb, karakteresebb motor, mint az új FZ1-es. Kár egy motort túl "dizájnolni", számomra az ellenkezõ hatást érik el vele, sokszor már "csajos" benyomást kelt.
Nagy bukta, hogy az aranytojást tojó tyúk, az olcsó FZ6-os gyártását megszüntették, mikor majdnem sorban álltak érte, rengeteget adtak el, és most egyszerû és olcsó motorokat kellene a piacra dobni.

Vedd meg azt a motort, amelyik tetszik neked, ne hallgass másra, mindegyik jó, mindegyiknek van elõnye-hátránya.
    

Ferko 24235 2012. február 13. 09:44   Válasz erre: 24230
Eszem ágában sincs leírni a Fazer 1000-est. Bizony nagyon jó motor az.
Viszont szerintem ha a CBF 1000 és a Fazer 1000 között kellene egy nyugodt járású túragépet választani akkor én inkább a Honda mellett döntenék. Jóval kényelmesebb, nyugodtabb járású, alulról jobban dolgozik és egy kicsit modernebb a technikája is. Én most is azt mondom a Yamaha butaságot csinált azzal, hogy nem ezt az irányt vitte tovább hanem behódolt a sport motorok irányába az FZ1-el.
Viszont ez csak az én szubjektív véleményem. Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie. Ennek megkönnyítésére kért a kolléga véleményeket és ezt nagyon okosan tette. Nagyon, nagyon nehéz mindig az adott kínálatból és az anyagi lehetõségek miatti jó motor kiválasztása.
    

Haya 24234 2012. február 12. 22:51   Válasz erre: 24232
Sajna igen, 30 ezerrel több mint a 100 le társai....:(
De errõl valóban nem a motor tehet...
    

f1gp 24233 2012. február 12. 22:25  
azzal=azokkal
    

f1gp 24232 2012. február 12. 22:24  
Köszönöm szépen az összes eddigi segítséget, hozzászólást :) Az nagyon sokat segített a nagyfazer megítélésében, hogy a cbf1000-rel/nagy bandittal össze lett hasonlítva, mert azzal már több alkalommal is volt tapasztalatom. Eddig a képzeletemben jóval erõsebb, "durvább" motorként szerepelt.
Egyedüli negatív dolog egy ilyen teljesítményû motornál, hogy megnéztem az átírással kapcsolatos dolgokat és "kicsit" horror, a jan.1.-tõl érvénybe lépõ számítás.... (konkrétan egy 8-10 éves 143LE-gépre kb 100eFt) :O De errõl már nem a motor tehet... :(

Valószínû úgyis a személyes megnézés, ráülés, stb. dönt majd, mert elméletben nehéz motort venni :)

    

Haya 24231 2012. február 12. 21:57   Válasz erre: 24229
Talán az 1000-fézert azok veszik akik gyorsulgatni járnak? Nem hinném...ahhoz kevés ez nem sportmotor,nem is úgy van hangolva...Utassal csomagokkal azért nem árt ha van erõtartalék és nem kell 3 visszakapcsolni 80 nál ha két autót meg kell elõzni...Én tdm-et nem probáltam,de újszerû cbf-et igen,teljesménye olyan mint a nagyfazeré!Minimálisan a fazer erösebb..ahogy nõvekszik a fordulat persze ez úgy változik...A matematika alapján egész másra lehetett számítani..Mert 4 ezeres fordulat után jõn ki ,hogy a yamaha nem butitott akkorát! Alul nyugodtan letagadhatja,hogy ezres...Ez nem gsxr 1000!!!1 valami volt a cbf javára,hogy kicsit lejjebb van az utaslábtartója.... (Hogy ez megér -e +fél millát azt mindenki döntse el maga) Egy 1200 bandit állítólag sokkal nyomatékosabb alul mondhatni durva..

f1gp: Akkor jársz a legjobban,ha senkire nem hallgatsz...Az általad tetszést nyert típusokat megnézed ,ráülsz meghallgatod stb....megállapítod,hogy az általad elképzelt összegért mit is tudsz venni állapotban felszereltségben tetszésben...
Mert itt a vélemények teljesen eltérõek..
    

murnyul 24230 2012. február 12. 20:28   Válasz erre: 24228
Valóban, ezt elfelejtettem!!!!
Ferkó ne írd le a nagy Fazert sem!

    

Ferko 24229 2012. február 12. 19:40   Válasz erre: 24223
No f1gp, akkor a kérdésekre válaszolva és a leírásod alapján neked a TDM 900, vagy a CBF 1000-es egy olyan választás ami megfelel az elvárásaidnak. Mindkét gép nagyon jó. Nyugodt járású, jól kezelhetõ, kényelmes utasnak is és jól pakolhatóak és nagyon hosszú élettartamú motorok. Ezeket a gépeket általában nem azok veszik akik lámpától lámpáig tiltáson motoroznak.
    

Szicsu600 24228 2012. február 12. 19:18   Válasz erre: 24227
Nem kell neki elmesélni, tudja õ azt, azért ült át a Varaderora hátra.:)
    

murnyul 24227 2012. február 12. 18:23   Válasz erre: 24224
Ezt az Áginak is meséld el! Budapest- Pisa viszonylatban.

    

murnyul 24226 2012. február 12. 18:21   Válasz erre: 24222
Bizony ez köztudott a Móni alszik 150km-s utazónál is!!
    

Haya 24225 2012. február 12. 15:36  
hát igen ezt sajnos én is tudom.... de bizom benne ,hogy túrakormánnyal javítható a helyzet...Igaz a rugózás még így is kemény lesz :(...
Ellentétben a Fazer 3 fél képen:rugóelõfeszítés ,huzó és nyomo csillapítás állítható elsõ futómûvével szemben,az XX egyáltalán nem állítható..


    

Szicsu600 24224 2012. február 12. 15:08   Válasz erre: 24214
Azt elhiszem, hogy tiltakozik. Az XX-en hátul csak a sisak hálónak kényelmes. Elõl meg te fogsz szenvedni, vagyis a csuklód, ha túrázol vele. Ezektõl eltekintve jó motor, nagyon is.
    

f1gp 24223 2012. február 12. 08:08  
Haya, Ferko, Oldi

Köszönöm a hozzászólásaitok :) Nagyjából megfogalmazódott már bennem, hogy mi lenne fontos a számomra - persze ezt annak fényében próbálom leírni, hogy milyen összeg áll rendelkezésemre. (Az FJR a megláttam/ráültem és belezúgtam kategória). Nagyjából 1,1-1,2mFt az amit motorra tudok szánni. Ezt az összeget jelentõsen nem szeretném túllépni, mert ugye erre még jön az átírás, folyadékok cseréje, esetleg gumi, lánc, doboz stb. És nekem elég egy lakáskölcsön. :)

A motort tekintve, szempont az utasszállítás, a szélvédelem, elfogadható kényelem a hosszabb távokra, és ha mondjuk autópályára keveredek utassal, cuccokkal, ne kelljen szénné forgatni a 130-as utazóért.
Ha ma gyártanák az XJ900Diversiont akkor könnyen lehet, azt vennék használtan, mert az összes feltételnek megfelel és még kardános is.

Gyakorlatilag amik szóba jöttek: DL650, TDM900, FZ6S és most már az FZS1000/FZ1S is....
CBF1000, Bandit 1250 közül, ami jó állapotban van, az anyagilag nem férne bele.

Motorozási stílus: általában nyugisan megyek, olyan részen szoktam tempósabban menni, ahol nincs nagy forgalom, és amire lehet számítani, azt ismerem az adott úton, útszakaszon. De ott sem feszegetem nagyon a pofonos ládát :)
    

Oldi 24222 2012. február 11. 23:17   Válasz erre: 24212
Itt már nem birom ki....:-)

Szóval, ha van ca. 1,5 egy motorra, akkor simán kapsz egy nagyon jó FJR-t. Rossz ugyanis nincs.... törött, lopott, háromból összerakott (itthon) van, de azt ki lehet szúrni...
Nekem is ez volt az álmom, és tökéletesen bevált!
Ne a km órát nézd, hanem a gazdáját!!
Volt egy haverom, aki egy fjr-t adott el 250ezer! km-el. -A vevõ ragaszkodott hogy bontsák meg a motort szakszervizben, aszonta ok. (Harmati Árpi) Nem találtak hibát, minden mérés a gyári határon belül volt!!! :-)
Az utasodnak viszont ne engedj üléspróbát, mert nem akar majd róla leszállni... Móni párom jókat alszik hátul 1000-1500km utakon is..:-)
A fékkel kapcsolatban, szerintem közútra, sportos vezetéssel is teljesen jó, a többi meg betét kérdése...

Annyit még, hogy én mentem (persze csak pici próbaköröket) Haya-val meg XX-el is, ami a legszembetûnõbb különbség volt, hogy ezekkel valahogy nem akaródzott lassabban menni...:-)
Az FJR-el lehet komótosabban is gurulni (amikor még mindig gyorsabb vagy az átlagnál...)
És akkor még ott van a kardán....
    

rosejblee 24221 2012. február 11. 22:39   Válasz erre: 24220
Miért majd levetkõzöl,és vigyázol a ruhádra,szembeteg.
    

olika 24220 2012. február 11. 19:48   Válasz erre: 24219
Okos legyél mit írsz!!!!
    

rosejblee 24219 2012. február 11. 18:58   Válasz erre: 24217
Ból-ból,a Mátrába fölfele kell gurulni!Hülye robogós.
    

Ferko 24218 2012. február 11. 17:56   Válasz erre: 24215
Abszolút egyetértek
    

olika 24217 2012. február 11. 17:55   Válasz erre: 24207
Az a jó ha egy motor erõs.Legalább nem gurulsz vissza a Mátrába.
:)))
    

Ferko 24216 2012. február 11. 17:54  
f1gp, na most akkor elérkeztél oda, hogy mindenki írt valamit és ez így van rendjén. Amit viszont neked kell elsõsorban tisztáznod, hogy Te magad mit szeretnél és mit vársz el a motorodtól. Vezetési kényelmet ? Utaskényelmet ? Pakolhatóságot ? Magasabb üléspozíciót ? Pörgõs vagy inkább csak alacsony fordulatszámon duruzsoló motort ? Milyen a vezetési stílusod ? Ha ezekre a kérdésekre válaszolsz magadban akkor már a leírtak alapján körvonalazódik melyik motor lenne a legjobb választás.
    

rosejblee 24215 2012. február 11. 17:49   Válasz erre: 24203
Nem kell átfogalmazni semmit,csak egyszerûen töröltem,mert õ volt bejelentkezve.Úgy hangzott,hogy akinek olyan kocsija van az úgysem tud számolni,csak pénzt "olvasni":)
    

Haya 24214 2012. február 11. 12:26  
Senkit nem akarok megbántani..De én már nem veszek több Suzukit..
Most ismét egy Xx-et szeretnék...Meg is van melyiket,mert ismerem..
Ha az elmegy mielött megvenném..akkor megtartom ezt.
Tartok is attól,hogy visszasírjuk még ezt a motort!!Asszony most is tiltakozik a váltás miatt...
    

Haya 24213 2012. február 11. 12:20   Válasz erre: 24212
ugyanaz!Az 1000res fazer = fzs 1000 2001-2005 ig karburátoros túraorientált moci hasonló alsó nyómaték tartómányban mint a cbf 1000...a bandit állítólag alacsony fordulaton erösebb...a fazer 7000fordulattól sportmotoros babérokra tör..ahol az általad emlitett két tipus már inkább a következõ fokozatot igényli.
Az ác pumpa már gyujtáson feltölti a karbikat,tehát hosszabb állás után is pöccre indul....


a köznyelv szerinti fz1 az ujabb fazer befecskendezõs,lényegesen sportosabb kiakakitás,nem annyira utasbarát...2006-tól

Mindkettõben az R1 blokkja van...kicsit butitva és egyenletesebb nyomatékra hangolva...

Én nem mentem 600-as fazerrel,de utassal felpakolva az 1000-res istenkirály,váltogatás nélkül is mindig szépen gyorsul...akár 50 rõl is 6.ban..Túrázva utassal 5 literrel szépen elvan....

Az fjr 5 sebességes,ismerösömnek ez nem tetszik,és kevesli a féket ami mindegyiken az R1-es féke...csak a fazereket a kis suly miatt brutálisan tudja lassítani ha kell,állítólag az fjr-en már nem ilyen hatásos...Hozzáteszem én nem probáltam...De a hayabusámon tényleg szar volt a fék a fazerhez képest ezt magam tapasztaltam!!



    

f1gp 24212 2012. február 11. 11:05  
Köszi a biztatást :) CBF1000-ret, Bandit 1250-et vezettem már, azok sem túl erõtlen motorok, tudom, hogy lehet ezekkel kulturáltan is menni - és hozzáteszem, ha lenne pénzem egy FJR-re, akkor gondolkozás nélkül megvenném, mert az számomra az álommotor :))))
Teljesen kezdõ sem vagyok, rendszeresen járok vezetéstechnikai tréningekre, és nagyjából 60-70e km van mögöttem, ennek legalább a fele itt a fõvárosban és környékén.

Lehet tényleg ki kellene próbálnom... Az utas mennyire érzi magát kényelmesen hátul? Lehet nagyon tudatlannak tûnök, de mi a különbség az fzs1000 és az 1000-es fazer közt?
    

Haya 24211 2012. február 11. 10:13   Válasz erre: 24210
�ezért irtam,hogy próbáljon egyet...Mert meglepõen kezes 1000-res létére,az ülése SZERINTEM sokkal jobb..az eleje felhajlik a tankra,puhább kidolgozású...Én az fzs 1000 rõl beszélek..

De majd freepeti helyesbít :)
    

Szicsu600 24210 2012. február 11. 09:01   Válasz erre: 24207
Nem olyan erõs az, de ha tartasz tõle akkor persze inkább ne. Viszont a TDM jobb választás mint az FZ6s jelen esetben, túrára.
    

Haya 24209 2012. február 11. 08:38   Válasz erre: 24207
�Egyáltalán nem olyan mint egy sportmotor....
alacsony fordulaton nagyon barátságos,simán motorozható két személlyel akár 2-4 ezeres fordulaton....
De ha akarod nagyon is tud menni....

az adatok becsapnak.... próbálj ki egyet...
    

freemailpeter 24208 2012. február 11. 08:30   Válasz erre: 24207
kezes az mint a bárány,,,,
    

f1gp 24207 2012. február 10. 20:50   Válasz erre: 24205
Kacérkodtam a gondolattal, hogy mi lenne, ha 1000-res fazer lenne, de irtózatosan erõs, nem biztos, hogy lenne értelme - egyébként gyönyörû motor... :)
    

f1gp 24206 2012. február 10. 20:25   Válasz erre: 24204
Köszi szépen, hasznos dolgokat írtál!
    

Haya 24205 2012. február 10. 19:38   Válasz erre: 24201
Ha a fazer mellett döntenél az 1000-res az általad leirtak alapján alkalmasabb szerintem..
Nah nem azért irtam mert épp árulom !! :)
    

Ferko 24204 2012. február 10. 17:16   Válasz erre: 24201
Nekem egy ilyen gépem volt. Én túrázni szinte csak 2 személlyel cuccal járok és természetesen rendesen felpakolva. Nem igazán alkalmas ez a gép erre, de én így használtam. Nagyon jó ez a motor, de inkább 1 személlyel cuccal jobban elviseli. Miért nem ? Nem lesz olyan stabil, imbolyog, hosszabb távon utasnak kényelmetlen. A motor egy nagyon jó motor bárkinek tudom ajánlani. Az általad is leírt kormány csapágy az egyetlen odafigyelõs problémája. Inkább a TDM az jobban alkalmas erre a 2 személy és cuccra.
    

Ferko 24203 2012. február 10. 17:06   Válasz erre: 24202
Liba, ne add fel fogalmazd át mit szerettél volna leírni.
    

f1gp 24201 2012. február 10. 12:58  
Sziasztok!
Eddig egy XT660 tulajdonosa voltam, de váltani szeretnék más irányba és egyelõre a FZ6S és a TDM900 közt vacillálok. Magasabb embernek (én 184cm vagyok) van itt tapasztalata hosszabb távon az fejidomos 2004 utáni verzióval? Egyszer már vezettem, olyan 4-5 éve, de csak pár km-t,így nem sikerült túl sok tapasztalatot szereznem róla.
A másik kérdés, hogy utascipelésben milyen tapasztalataitok vannak? Az utas normál esetben nálam 160-170cm 50-60kg közti nõnemû személyt jelenti :)
És ha van bármi, amit a fazerrel kapcsolatban tudni érdemes általánosságban - akár negatív (pl. kormánycsapágy), akár pozitív dolog, örömmel fogadnám (részben olvastam vissza, de sajna az egészet nincs idõm átolvasni....)
Elõre is köszönöm az információkat!
    

Ferko 24200 2012. február 10. 09:59   Válasz erre: 24199
Húúúú az nagyon jó. Ha úgy adódik én is szoktam nézni. Na az kemény amikor az 53 cm-es jégre ráküldik a 28 tonna rakományt plusz a kamion súlyát. Félelmetes.

Szerintem lehet, hogy a Hammeresek rosszul számoltak valamit. Lehet, hogy csak egyszerûen matematikailag visszaosztották , hogy igen ha mondjuk 35 tonnát bír az 53cm akkor 1,51cm jég bír 1 tonnát. Ezt felszorozták mondjuk személyekkel együtt 4 tonnával az mindössze 6cm -es jég. Ohhh hát az már bõven meg van. Hurrá indítsunk mehetünk :-))) Vagy még se, reccccssss - bluttttyyyy, most biztos azon agyalnak mit számoltak rosszul, miközben árulják az újszerû állapotú, kizárólag orvos nõi nyugdíjas, elsõ tulajdonos által csak nyáron, csak aszfalton és keveset használt, garázsban tartott jármûveket.
    

freemailpeter 24199 2012. február 8. 18:44   Válasz erre: 24198
én merem állítani, hogy az RTL en a Jéglovagokat szokták nézni... _:)
Akik Kanada jégmezõin róják az utat..
    

Ferko 24198 2012. február 8. 18:39   Válasz erre: 24197
Nem tudom hogy gondolták, hogy nem fog beszakadni a jég.
    

freemailpeter 24197 2012. február 8. 18:01  
az a két hummeros a Balcsin nagy balekk volt:)
    

freemailpeter 24196 2012. február 5. 15:15   Válasz erre: 24195
sokan sokan,
síelõk,szánkózók, kutya szánhúzú verseny is lehetett,,,,
    

Szicsu600 24195 2012. február 5. 13:15   Válasz erre: 24194
Látod, 4WD-t kellett volna venned.:)

Gondolom sokan voltak a hegyen, ilyenkor mindig meglepik.
    

freemailpeter 24194 2012. február 5. 13:00   Válasz erre: 24193
én is megérkeztem!
elég unalmas volt itt az utcákban,úgyhogy gondoltam egyet és felmentem dobogókõre, nah ott már megizzadtam :D tolni is kellett....:)
    

Szicsu600 24193 2012. február 5. 10:48   Válasz erre: 24192
Helyes.:) én is beindultam, bár a hóban messzire nem jutottam:)))


    

freemailpeter 24192 2012. február 5. 07:48   Válasz erre: 24190
mindjárt megyek is,zúzok egyet azzal a sportgéppel:) megnézzük jó e a kézifék:)


    

murnyul 24191 2012. február 4. 19:04  
Nosztalgia gyanánt az én honvédségi Zilem a HR-84 83 rendszámú volt.
    

Szicsu600 24190 2012. február 4. 18:25   Válasz erre: 24189
Azért akkora hó nem fog esni, hogy le kelljen cserélni a fehér sportgépedet a ZIL-re.:))
    

freemailpeter 24189 2012. február 4. 16:03   Válasz erre: 24184
kár hogy nem fér be a garázsba:( http://veteranapro.hu/tehergepkocsi/14514-zil-131alvaz-6x6-katonai
:)
    

Ferko 24188 2012. február 4. 07:07   Válasz erre: 24183
Jól ott hagytátok. Akkor most már hozza be valaki a hintáról és olvassza ki:-)))
    

Ferko 24187 2012. február 4. 07:06  
Csatlakozom én is, Boldog Névnapot Kívánok
    

freemailpeter 24186 2012. február 3. 20:50   Válasz erre: 24184
Boldog névnapot Bugymi bugymi!
    

krisztian.fz6 24185 2012. február 3. 20:12   Válasz erre: 24184
Boldog névnapot kívánok!!
    

Buborék 24184 2012. február 3. 19:09  
Isten éltesse a Balázs nevû ismerõseimet :-)))
    

Buborék 24183 2012. február 3. 15:02   Válasz erre: 24181
olyat is csak eme topik gazdája engedhet meg magának :-DDDD


    

Ferko 24181 2012. február 3. 14:37  
Hölgyek, Urak mi a helyzet, téli álmot alszunk ?
    

rosejblee 24180 2012. január 25. 12:54   Válasz erre: 24179
A ropogó,sajgó izületü vén hülyék mind otthon maradnak,ott biztos csakis normális emberekkel fox találkozni:)Persze ez csak vicc!!Azért mindennek van határa:)
    

kisbocsi 24179 2012. január 25. 11:32  
Üdv!

Tessék jönni Hóbagolyra!!!

Nagyon nagy buli lesz, és aki akar jöhet kocsival is meg kiccsaláddal és akkor õk is jól érzik majd magukat a Bogácsi termálban
    

Ferko 24178 2012. január 22. 11:41   Válasz erre: 24171
Miért röhögnénk. Munkába járáshoz abszolút jó.
    

Szicsu600 24177 2012. január 21. 18:14   Válasz erre: 24176
Akkor majd akkor.:)))))))))))
    

grZack 24176 2012. január 21. 18:12   Válasz erre: 24172
Elõbb nyélbe ütöm az üzletet, aztán elmondom.
    

freemailpeter 24175 2012. január 21. 18:09   Válasz erre: 24173
börtön tetkó már elkészült! ma volt nálam,,,,
    

Szicsu600 24174 2012. január 21. 17:50   Válasz erre: 24173
Hajrá!:)
Mindenesetre kár a vasért, van benne "energia" rendesen, kilométer nélkül.:(
    

Page 24173 2012. január 21. 17:41   Válasz erre: 24172
Csopperes lesz, most csináltatja a tetkóket. meg növeszti a pocakját:)
    

Szicsu600 24172 2012. január 21. 17:33  
grZack, mi van a mociddal, hogy eladod? Stílus váltás?
    

Oldi 24171 2012. január 21. 12:51   Válasz erre: 24161
Ne röhögjetek én ezzel járok egész télen...:-)

125-ös nyolcvanat megy, nemtdom mennyit fogyaszt de nem sokat.
    

Warpig 24170 2012. január 21. 12:18  
Sziasztok!

Büszke gazdája lettem egy FZS 600-asnak. Olvastam, hogy a karburátornál lévõ gumitömítés elöregedhet. Ennek mi a pontos ismérve? Mennyi a javítás?

Köszönettel: W.
    

Szicsu600 24169 2012. január 17. 21:14   Válasz erre: 24168
:))
    

freemailpeter 24168 2012. január 17. 21:11   Válasz erre: 24167
akkor már fogom tudni tartani a tempót...
de akkor minek vettem az 1000est??:(
    

Szicsu600 24167 2012. január 17. 17:28   Válasz erre: 24159
kis fogyasztású:)
    

Szicsu600 24166 2012. január 16. 21:16   Válasz erre: 24165
S valszeg még lesz is egy évig.:)))
    

grZack 24165 2012. január 16. 21:01   Válasz erre: 24162
ez már kb egy éve eladó.
    

Buborék 24164 2012. január 16. 19:44   Válasz erre: 24162
Mi az az buhermány az elején :)))

    

Szicsu600 24162 2012. január 16. 17:53  
:D

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-4186771
    

Szicsu600 24161 2012. január 14. 20:52   Válasz erre: 24160
Cseréld le a kicsit egy szöcskére, aztán nincs szezonzárás.:)
    

freemailpeter 24160 2012. január 14. 20:48  
lassan már jöhetne ez a szezon, elfelejtek motorozni:)
    

freemailpeter 24159 2012. január 14. 20:23   Válasz erre: 24155
nah milyen motor lesz idén??
    

laszlo 307 24158 2012. január 14. 20:20  
Udv. Ismet hohoho!!!!!:(
    

freemailpeter 24157 2012. január 10. 20:55   Válasz erre: 24151
Nyúl! kipurcantál?:D
    

freemailpeter 24156 2012. január 8. 08:46  
Nyúl! MENT PÜ!!
    

Szicsu600 24155 2012. január 7. 20:55   Válasz erre: 24154
KPM már nincs, NKH a neve, de lényeg attól még benne amiben írsz.
Ha szerzõdött partnernél vizsgáztatsz az plusz 5.000 pénz. De van akinek 2x ennyit is megérne csak átmenjen. Sajnos.
    

krisztian.fz6 24154 2012. január 7. 19:20   Válasz erre: 24153
KPM-et ajánlom én is. Nem szigorúak, és 4400 ft cakk-pakk. Környékünkön 12.000 ft a motor vizsgáztatása, ezért mindig Miskolcra viszem a KPM-hez, még útiköltséggel is sokkal olcsóbb így. Bár forgalmival személyesen idõpontot kell kérni.
    

Ferko 24153 2012. január 7. 19:15  
Köszi a vizsga címeket.


    

Szicsu600 24152 2012. január 6. 20:20   Válasz erre: 24146
Nálam...
    

murnyul 24151 2012. január 6. 19:43  
Rosi az XIX. kerület, de többi stimmel.
Magam is ezt javasoltam!
    

rosejblee 24150 2012. január 6. 19:28   Válasz erre: 24146
XVIII.Vas GEREBEN U KPM állomás 10 pec alatt kész,és 4400ft.
    

Haya 24149 2012. január 6. 18:14   Válasz erre: 24147
Ránézünk a szelephézagra,teloolajra meg a kormánnyak zsírzásra..
Gyertya olaj szûrõk megvannak...
megkérem Petit,hátha megmutatja,hogyan is csinálják ezt a profik :)
    

LaciS2 24148 2012. január 6. 16:47   Válasz erre: 24146
A Yamaha World-nél van a Sorosári 158-ban.
http://autoklub.hu/ugyfelpontok/muszaki-allomasok/muszaki-allomas-2
Én itt vizsgáztattam mikor 4 éves volt a fazer.
Telefonon bejelentkeztem és kész ! Semmi probléma nem volt.
Fékek, világítások, gumik rendben legyenek.
Igaz ez IX. ker.
    

krisztian.fz6 24147 2012. január 6. 16:05   Válasz erre: 24144
Attól is függ (szerintem), hogyan használták a motort. A km nem mindig lehet mérvadó. Az enyém még nem volt leszabályoztatva sohasem, 10ezret is nagyon ritkán látott a fõtengely, általában csak hosszabb úton használtam, nem nagyvárosban egyik lámpától a másikig gyorsulgatva.
    

Ferko 24146 2012. január 6. 14:02  
Tud valaki motorkerékpár vizsgáztató helyet pesten a környékemen X, XIV, XVI, XVII, XVIII-ban valahol ahol egy 4 éves gépet nem akarnak meghúzni, de ott sem szeretném hagyni úgymond átvizsgálásra, és többletszámlázásra ?
    

Ferko 24145 2012. január 6. 14:00   Válasz erre: 24142
Én is annak idején 22000 km-nél cseréltem gyertyákat, de teljesen feleslegesen.
Mivel nem akartam újra neki állni kicseréltem. 48000-el adtam el és még mindig nem éreztem gyertya problémát.
A teló olajat tényleg érdemes cserélni, az nagyon gáz.
Szelephézaghoz nekem sem kellett hozzányúlni.
Ezek a mai motorok már csak ilyenek.
A BMW boxer is érdekes. Sima hagyományos ezer éves lökõrudas-himbás rendszer van és elõírják a szelephézag ellenõrzést 10000 km-enként, de még eddig mindössze 3 szelepen kellett állítanom azon is csak minimálisan csökkentek a hézagok és van benne 55000 km. Szóval nagyon megváltoztak a kopások.

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők