Vojnat | 23025 | 2011. március 23. 09:59 | Válasz erre: 23024 |
yamaha ha ez a kérdés. De hogy valójában ki gyártja azt nem tudom. |
Vojnat | 23021 | 2011. március 22. 20:49 | Válasz erre: 23020 |
Köszönöm. Bár most már csak ellenõrizni tudtam, de megnyugtató, hogy a jó betéteket rendeltem. |
gaborgyula | 23020 | 2011. március 22. 19:25 | Válasz erre: 23016 |
Doksik FZS 600-hoz: http://members.upclive.hu/gabor.gyula/admin/yamaha-fzs-600.zip |
freemailpeter | 23019 | 2011. március 22. 18:44 |
itt mindenki jól kiütötte magát, hogy ilyen nagy csend van:D
|
azul | 23017 | 2011. március 18. 18:41 | Válasz erre: 23015 |
� Mindent meg kell nézni rajta. :) Csak néhány dolog a hosszú listából: nézd meg a csavarokat, hogy mennyire vannak szétbarmolva. Ha nagyon, valószínûleg sokat kellett szerelni. Próbáld ki, hogy a kormányvég, ülés, lábtartó háromszög arányai ergonómiailag megfelelnek-e neked (ülj fel). Van, akinek nem jön be ez a félig felegyenesedett testtartás. Húzd be az elsõ féket és hallgasd meg, hogy kotyog-e a kormánycsapágy. Rákereshetsz a neten, hogyan kell megnézni a mûszerben, hogy a motor el volt-e dölve korábban. Bár nem biztos, hogy a régi tulaj hagyja majd, hogy nyomkodd. Nézd meg a neten, hogy az általad keresett modellen milyen alkatrészek vannak (pl. milyen színû a váz, a felni,stb.) Ebbõl pl. rájöhetsz, hogy a 2005-ösnek árult modellt tulajdonképpen 2004-ben gyártották. Stb, stb. Van ezekrõl cikk is valahol a neten. |
Vojnat | 23016 | 2011. március 17. 11:02 |
Elõre is bocs. Még mindig a fék. Tudja valaki, hogy mi a széria száma a '99-es FZS 600-as gyári fékbetéteknek? Ha minden igaz az elsõ: 4SV-W0045-00-00 de a hátsót sehol nem találom. Mentségemre legyen mondva, hogy nem szarakodok hetek óta a vásárlással, csak nem volt idõm vele foglalkozni. |
pbalint | 23015 | 2011. március 17. 00:23 |
Sziasztok! Úgy fest én is gazdagabb leszek egy Fazerrel. Egy 2004-es és egy 2005-ös évjáratú motorral szemezek jelenleg. Tudnátok segíteni, hogy mikor megyek megnézni milyen dolgokra kellene elsõsorban figyelni?? Eléggé kezdõ vagyok ezen a téren...remélem azért tudnátok segíteni, mert szeretném, hogy sok örömet okozzon. Elõre is köszönöm a segítséget! PB |
olika | 23014 | 2011. március 15. 21:14 | Válasz erre: 23013 |
A szalonna szagú szilviával bármire képes vagyok!!!!
|
olika | 23012 | 2011. március 15. 21:00 | Válasz erre: 23011 |
Az utca végén megtudok lógni.tudod kis ember kis helyen átfér.Te meg nagydarab vagy és rendkívül nehézkes a mozgásod:))) Nem férsz ott át ahol én:)))) |
rosejblee | 23011 | 2011. március 15. 20:59 | Válasz erre: 23010 |
Zsák utcában lax te buta,ugyhogy simán bekerítelek:)
|
olika | 23010 | 2011. március 15. 20:56 | Válasz erre: 23009 |
Nem tudol megsütni mert elszaladok elõled.Mire te megmozdulsz én háromszor körbe brunyállak:)))))
|
rosejblee | 23009 | 2011. március 15. 20:55 | Válasz erre: 23008 |
Haza baszki,de azon foglak megsüti aztán megetetlek a kutyával.Bár nem csinált az nekem semmi rosszat:)
|
freemailpeter | 23006 | 2011. március 15. 20:29 | Válasz erre: 23005 |
hát még a suzukiba nem sok:), nah de a Yamahaba! |
rosejblee | 23005 | 2011. március 15. 20:11 |
Gondolhatod is:Ma meg volt a második,és a harmadik 50 is,meg az elsõ perecke:)Anyagi kár jelentõs:)
|
fazim | 23001 | 2011. március 14. 21:14 |
Helló mindenkinek, azért ma gurultam egy keveset. Holnap az évadnyító v. egyéb gurulás alkalmából mindenki érjen haza... és máskor is!!
|
fazim | 23000 | 2011. március 13. 20:19 |
A szél ellenére azért ma remélem volt motoros az úton. Végre újra fõlapon ;) |
murnyul | 22997 | 2011. március 11. 21:57 |
Remélem ebben a hibernált állapotban azért feltûnt valakiknek, hogy motorkiállítás van!!
|
krisztian.fz6 | 22994 | 2011. március 8. 19:37 |
http://www.youtube.com/watch?v=luLOq29Z0RE&feature=related 0.20 mp-tõl csak hanggal |
freemailpeter | 22992 | 2011. március 6. 21:26 | Válasz erre: 22991 |
hali!! itt nézz szét!! http://www.motorostura.hu/ |
Dynomen | 22991 | 2011. március 6. 17:40 |
Sziasztok Fazeresek! Már nagyon rég nem néztem erre, szégyenlem is magam kicsit. De lassan ébredezek én is a téli álomból. A tavalyi szlovákiai gurulás remek volt! Ahol aki még emlékszik részt is vettem egy fehér fazerrel! Ismételten köszönet így utólag még 1x karu bácsinak a szervezésért! :) Remek volt! Kérdés: 1. tervben van e idén is egy hasonló egynapos tekergés ekkora távolságokban?! 2. Tudna e adni nekem valaki egy jó leírást egy hosszú hétvégés ausztriai csatangoláshoz a nyár közepén tervezem (grosgolckner-e gondolok meg dél tirol) tekintve , hogy itt veterán túrázósok vannak és kedves emberek , hova is fordulhatnék :) |
freemailpeter | 22987 | 2011. március 5. 13:15 | Válasz erre: 22986 |
motorozni, meg vagy te makkanva?:) fagyott medvék járkálnak az utcán:)
|
grZack | 22984 | 2011. március 3. 13:15 | Válasz erre: 22959 |
Szerintem egyik sem, ugyanis az autóm (japánban gyártott japán) és a motorom is ugyanezeket a jeleket produkálja. Az autóba tavaly volt cserélve az aksi, az elõtt is ezt csinálta, most is ezt csinálja. A motor pedig vásárlásától kezdõdõen így viselkedik. Már 10.000 km óta velem van, sok-sok indítást és téli hónapot is átvészelt. Pöccre indul minduntalan.
|
krisztian.fz6 | 22979 | 2011. február 28. 21:30 | Válasz erre: 22978 |
Én meg egyet megnéztem a lepedõ alatt, meg van-e még. Már csak be kell indítani, és felkészült a szezonra.
|
karu | 22978 | 2011. február 28. 21:28 | Válasz erre: 22973 |
Én már 2db fz6 ot felkészitettem a szezonra. Most egy Kawasakin dolgozom. |
murnyul | 22977 | 2011. február 28. 20:34 |
Sovány vigasz ez !! Jaa és nyáron addig sok minden történhet!!! |
Szicsu600 | 22976 | 2011. február 28. 19:59 | Válasz erre: 22974 |
Nyáron még szerencsével 320 HUF körül tankolhatunk a Balkánon.De sajna már ennek is örülnünk kell.
|
bomba | 22975 | 2011. február 28. 19:19 | Válasz erre: 22974 |
Hát igen a gázolaj már drágább,mint a benzin.
|
murnyul | 22974 | 2011. február 28. 17:10 | Válasz erre: 22973 |
Az ilyen benzik árak mellett csodálkozol??????????
|
fazim | 22973 | 2011. február 28. 16:50 |
Pörög a topik. Mindenki karbantartja a gépet, gyûjti a pénzt a szezonra és dolgozik 2-3 mûszakban. |
Vojnat | 22971 | 2011. február 27. 18:49 | Válasz erre: 22970 |
Na csak találkozzunk... :) Nekem is õk csinálták. |
murnyul | 22970 | 2011. február 27. 17:06 |
Tavaly ezeket én is megcsináltattam és 55000ft-ból kijött Tsanyi- Karu segítségével. Mondjuk a teloolajat saját magam cseréltem, de az nemvolt nehéz feladat! |
Vojnat | 22969 | 2011. február 27. 14:16 | Válasz erre: 22966 |
Nekem az õs fazer van. Nem tudom mekkora az alkatrész árak között a különbség, de nekem tavaly 75-80e között volt a szervíz anyag és munkadíj összesen. Láncszett, szûrõk (olaj, levegõ), minden folyadék csere, szelephézag, kormánycsapágy ellenõrzés. Azt hiszem ennyi. |
freemailpeter | 22968 | 2011. február 27. 13:12 | Válasz erre: 22966 |
a kormánycsapágy ellenõrzését meg pláne,,,
|
freemailpeter | 22967 | 2011. február 27. 13:12 | Válasz erre: 22966 |
elsõ teló olajcserét, és hûtõvíz cserét mindenképp javasolnám pluszba
|
LaciS2 | 22966 | 2011. február 27. 12:13 | Válasz erre: 22965 |
Nagy igazság amit mondasz, inkább túrára költöm. De így is biztosan kell:láncszett-gyertya-légszûrû csere (anyag 60e) |
murnyul | 22965 | 2011. február 27. 11:38 | Válasz erre: 22962 |
A Krisz motorjában van nem kevés km-r és még nem nagyon kellett állítgatni rajta!! Ne dobáld ki a pénzed a Fazer egy stratabíró jószág!! Hála istennek!! |
murnyul | 22964 | 2011. február 27. 11:31 | Válasz erre: 22961 |
Az enyémben 44000km-van a gyertyacsere:O.K. Én a szezonban állítanék szelephézagot,én már túlfutottam rajta és semmilyen negatív dolog nem történt, sajnos a szinkronban is elmaradtam, de a motor még mindig pöpec!! Karcsi bácsi meg nagyon fiatal!.... no comment!! |
LaciS2 | 22963 | 2011. február 27. 11:14 | Válasz erre: 22962 |
40300km. Igazából semmi baja,hibátlanul mûködik négy év után is :) A lánc nyúlásán kívül nem érzékelek semmi rosszat. Talán a szelephang ? A többi karbantartási dolog a szervízkönyv szerint !? |
krisztian.fz6 | 22962 | 2011. február 27. 11:03 | Válasz erre: 22961 |
Mennyi km van a motorban? Túl sok mindent akarsz csináltatni.
|
LaciS2 | 22961 | 2011. február 27. 11:02 | Válasz erre: 22960 |
Igen. a láncszett a Sanyié lesz !De a tavaszi "zsongást" még kibírja a régi. A szelepállítás , folytoszelep szinkron ?, gyertyacsere, teló olaj csere... stb. Majd a fazer évadnyitón megbeszélem Karcsibácsival, bár nekem nem is bácsi ,mert én vagyok az öregebb ( sajnos):( Támogatom a magyar kisvállalkozókat ! |
murnyul | 22960 | 2011. február 27. 08:49 | Válasz erre: 22943 |
A láncszettben Tsanyi a nyerõ, felrakja õ is vagy a mesterhez is fordulhatsz! Ha elkerülöd a márkaszervizeket és "okosban" csináltatod sokat spórolsz nem beszélve arról, hogy jól lesz felkészítve a mocid!! |
Games | 22959 | 2011. február 26. 18:32 | Válasz erre: 22949 |
Aksi, vagy fesz szab. De inkább aksi. Lehet egy cella elszállt. Mivel fordulatszám emelkedésre nõ a feszültség, úgy néz ki hogy az aksidban nincs elég feszültség. Viszont ha a motor beindult vele, az azt jelenti hogy a többi cellában volt annyi amennyi az indításhoz elég. Mondjuk ez egy elég ritka eset.
|
pentekcs | 22958 | 2011. február 26. 18:08 | Válasz erre: 22954 |
igen. hülye kérdésre hülye válasz. :) csak az akksit akartam volna kizáratni... |
rosejblee | 22957 | 2011. február 26. 17:42 | Válasz erre: 22955 |
Ez a suzukinál széria,de én nem kértem:)Ez nekem már halálos ítélet,meg nõs vok:)A takonypóc Pagénak mutogasd Õ harap az ilyesmire:)
|
fazim | 22956 | 2011. február 26. 17:24 | Válasz erre: 22951 |
LaciS2: pár éve az RMCben vettem láncszettet, DID volt azt hiszem, elégedett vagyok vele.
|
freemailpeter | 22955 | 2011. február 26. 17:22 | Válasz erre: 22954 |
Rosszi a szerelõk szerelõjeeeeeeeee:) ezt skubizd meg(Yamahához mik járnak...): http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/speed/a-motormosas-mveszete-83392 |
rosejblee | 22954 | 2011. február 26. 17:02 | Válasz erre: 22949 |
Félve kérdem töltés,mert ugye az elektromossághoz másnak nincs köze.Tehát olajpumpát ne cserélj:)
|
freemailpeter | 22950 | 2011. február 26. 15:30 | Válasz erre: 22948 |
Karcsibácsi szerintem olcsóbbért megcsinálná
|
pentekcs | 22949 | 2011. február 26. 14:55 |
halló! két hete mikor frankó idõ volt, motoroztam. itthin elindult. mentem 70 km-t, nem indult. mentem 20-30 km-t elindult. megint mentem 70 km-t elindult. másnap elindult 3x mentem kb 80 km-t, itthon már nem indult. most feltöltöttem az akksit, elindítottam, de mikor húzom a gázt, erõsödik a világítás, mikor elengedem, akkor visszahalványul. ez nem akksi gond igaz? mi lehet? |
LaciS2 | 22948 | 2011. február 26. 14:36 |
Sok mindent kellene a szezon elõtt csinálni ,de egyszerre biztos nem fér bele. 40 ezres szerviz és ami ezzel jár,olajcsere kivételével,szelep állítás ..., teló olaj csere, hûtõfolyadék csere és amiket az elõzõekben írtam, Ja és lejárt a mûszakim is. Ha ezt mind összeadom ,munkadíjjal együtt 100e. felett lesz :( + a havi törlesztõ részlet).Olyat is olvastam ,hogy 4év után a fékcsöveket is kellene cserélni ????
|
LaciS2 | 22946 | 2011. február 26. 14:20 |
Nem akartalak zavarni az "elmélkedéseidben " :)De ha már így rákérdeztél, akkor idõben meg foglak kérdezni , kizárás természetesen nincs .Egyenlõre tájékozódom az árakról,sajnos az idõjárás nem sürget.....:) |
LaciS2 | 22943 | 2011. február 26. 13:49 |
Hol érdemes venni B.pesten Fz6-S2-hez láncszettet, gyertyákat, légszûrõt. A motordiszkont.hu, vagy speedmoto.hu-n kívül ! |
freemailpeter | 22941 | 2011. február 25. 11:35 | Válasz erre: 22940 |
pár centis hó van és vihar...nem hinném ,hogy az alföldi vagányok elõbújtak volna:D
|
Eyesis | 22939 | 2011. február 24. 08:45 | Válasz erre: 22938 |
én így vagyok a gumival is, inkább fogyjon el hamarabb, de tapadjon :)
|
Oldi | 22938 | 2011. február 22. 00:56 |
Az enyém elöl nem megy el 20 ezernél többet. Hátul ca. 30. (Ja, 260-420kg..:-) Szerintem, ha egy betét puhább, mint a gyári, hamarabb elkopik, de viszont fog és soha nem eheti meg a tárcsát. Ha keményebb, akkor igen, én erre nem tudok példát. A tárcsát vagy a végletekig halogatott csere elõtt eszi meg a vas. Vagy az ex túl puha, üvegkeményre megégetett betét. Azt is észre lehet venni, mert azzal meg nem állsz meg...:-) |
freemailpeter | 22935 | 2011. február 21. 19:54 | Válasz erre: 22934 |
romokban!! de a hangja sportos:DDDDDDDDDDDD
|
freemailpeter | 22933 | 2011. február 21. 18:32 | Válasz erre: 22932 |
lassan leadhatom a roncstelepre szerencsétlen kocsit baszki!!:S
|
Szicsu600 | 22932 | 2011. február 21. 18:30 | Válasz erre: 22931 |
Aha. Holnap.:) Sok dolgom akadt így Hétfõn.Holnap csörgök, azt jól meggyõzlek, hogy drága lesz az Neked.:)
|
freemailpeter | 22931 | 2011. február 21. 18:22 | Válasz erre: 22930 |
nah mi a szitu papi?!:D amikor hívtál aludtam, nem nagyon voltam képbe! azóta van fejlemény?:D
|
Szicsu600 | 22930 | 2011. február 21. 18:04 | Válasz erre: 22929 |
Anno az én Fz6-om volt használva rendesen, de a betét bírta.Kb 40.000 km-et.Persze van akinek elfut 50-60.000 km-et is. Ezt biztosan jól kitalálta a Yamaha, jól választott betétet, persze pályára már ez a fékrendszer szolid, de nem oda volt tervezve. |
tsanyi | 22929 | 2011. február 21. 12:45 | Válasz erre: 22897 |
Titkos fékbetét recept.....nálam volt "gyári" is meg nem gyári is tokico-ból és csak a vastagság volt más és egy kicsit keményebb volt a "gyári" ami ennek megfelelõen nem is fogott úgy mint a másik.....persze, hogy van olyan ami eszi a tárcsát, de általában cserébe fog mint az állat ami az alpok-dolomitokban egész jól jöhet, de bõven van olyan ami nem eszi a tárcsákat és persze aki tényleg megy is a géppel az lehetõleg sinterrel tegy ezt mert a sima utcaik hamar megégnek egy tempós szeprentinen.....azon meg erõsen csodálkozom, hogy 40000km körüli futást értek el velük.....ez ha valaki tempósan hasznáûlja szerintem csak úgy lehet, hogy már az elsõ párezer alatt felégett és nem kopik, de nem is fog.......az öreg betétet még ha vastag is nem árt lecserélni...
|
freemailpeter | 22928 | 2011. február 21. 09:26 | Válasz erre: 22926 |
fz6 nál, csak a blokk,meg a felnik ugyan azok, nálad féknyereg egyezik az r6éval |
Eyesis | 22927 | 2011. február 21. 09:13 | Válasz erre: 22919 |
ez bizony így van, nekem mondjuk muszáj volt, mert az elsõ fék féklámpa kapcsolója nem igazan kapcsolja fel a féklámpát, mikor fékezek... de nem úszom meg, kell rá valami megoldás a mûszakihoz .. :(
|
Eyesis | 22926 | 2011. február 21. 09:11 | Válasz erre: 22903 |
Akkor még nem R6 volt a sport motor Yamahánál, hanem a Thundercat, nem? :) Persze ettõl még lehet igazad :) Én úgy tudom csak az FZ6-oknál vannak R6 szervek :)
|
LaciS2 | 22925 | 2011. február 20. 09:23 |
Nekem most négy éves (02.08).és 41e. van benne Sokat használom a motorféket is, a hátsó betétek még igen csak "újszerûek " Az elsõ-hátsó fék használat nálam 60-40% az elsõ javára, esõben viszont 70-30% a hátsó javára. nem is volt gondom a fékezéssel. |
freemailpeter | 22923 | 2011. február 20. 07:56 | Válasz erre: 22922 |
mivel már a te motorod nem mai csirke:) elképzelhetõ,hogy a hátsó munkahengered ragad és ezért ette meg. lehet egy kisebb generál ráférne, meg takarítás és egybõl másabb lenne.,,, |
murnyul | 22922 | 2011. február 20. 07:50 |
Érdekes módon én sem nagyon használom a hátsóféket,de 20 000km-nél cserélni kellett a fékbetétet. Míg az elsõ kibírt 40 000km-t. Ja és Korzika minimum 3000km-rel rövidítette meg az élettartamát.
|
freemailpeter | 22921 | 2011. február 19. 23:27 | Válasz erre: 22919 |
személy szerint én itthon, síkságok síkságján elég ritka esetben használom a hátsót is, fõleg azért mert ha magas fordulatról kell fékeznem nagyott és hátsót is nyomom, elég könnyedén bepattog. De tavaly, amikor Ausztriába voltunk, ott egy személlyel is rájöttem ,hogy kötelezõ a hátsót is használni, Két személyel csodálkozom,hogy a gyári fékek nem adták fel....persze tempo függõ is. |