20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

Vojnat 23025 2011. március 23. 09:59   Válasz erre: 23024
yamaha ha ez a kérdés.
De hogy valójában ki gyártja azt nem tudom.
    

tsanyi 23024 2011. március 23. 09:19   Válasz erre: 23022
A gyári milyen márka?
    

Vojnat 23023 2011. március 23. 09:15   Válasz erre: 23022
Gyárit.
    

freemailpeter 23022 2011. március 23. 06:05   Válasz erre: 23021
gyárit vagy más márkát?
    

Vojnat 23021 2011. március 22. 20:49   Válasz erre: 23020
Köszönöm.
Bár most már csak ellenõrizni tudtam, de megnyugtató, hogy a jó betéteket rendeltem.
    

gaborgyula 23020 2011. március 22. 19:25   Válasz erre: 23016
Doksik FZS 600-hoz:

http://members.upclive.hu/gabor.gyula/admin/yamaha-fzs-600.zip
    

freemailpeter 23019 2011. március 22. 18:44  
itt mindenki jól kiütötte magát, hogy ilyen nagy csend van:D
    

freemailpeter 23018 2011. március 22. 18:16   Válasz erre: 23015
megvetted a járgányt?
    

azul 23017 2011. március 18. 18:41   Válasz erre: 23015
�
Mindent meg kell nézni rajta. :)

Csak néhány dolog a hosszú listából: nézd meg a csavarokat, hogy mennyire vannak szétbarmolva. Ha nagyon, valószínûleg sokat kellett szerelni.
Próbáld ki, hogy a kormányvég, ülés, lábtartó háromszög arányai ergonómiailag megfelelnek-e neked (ülj fel). Van, akinek nem jön be ez a félig felegyenesedett testtartás.
Húzd be az elsõ féket és hallgasd meg, hogy kotyog-e a kormánycsapágy.
Rákereshetsz a neten, hogyan kell megnézni a mûszerben, hogy a motor el volt-e dölve korábban. Bár nem biztos, hogy a régi tulaj hagyja majd, hogy nyomkodd.
Nézd meg a neten, hogy az általad keresett modellen milyen alkatrészek vannak (pl. milyen színû a váz, a felni,stb.) Ebbõl pl. rájöhetsz, hogy a 2005-ösnek árult modellt tulajdonképpen 2004-ben gyártották.
Stb, stb. Van ezekrõl cikk is valahol a neten.
    

Vojnat 23016 2011. március 17. 11:02  
Elõre is bocs. Még mindig a fék.
Tudja valaki, hogy mi a széria száma a '99-es FZS 600-as gyári fékbetéteknek?
Ha minden igaz az elsõ: 4SV-W0045-00-00
de a hátsót sehol nem találom.

Mentségemre legyen mondva, hogy nem szarakodok hetek óta a vásárlással, csak nem volt idõm vele foglalkozni.
    

pbalint 23015 2011. március 17. 00:23  
Sziasztok!

Úgy fest én is gazdagabb leszek egy Fazerrel. Egy 2004-es és egy 2005-ös évjáratú motorral szemezek jelenleg. Tudnátok segíteni, hogy mikor megyek megnézni milyen dolgokra kellene elsõsorban figyelni?? Eléggé kezdõ vagyok ezen a téren...remélem azért tudnátok segíteni, mert szeretném, hogy sok örömet okozzon.

Elõre is köszönöm a segítséget!

PB
    

olika 23014 2011. március 15. 21:14   Válasz erre: 23013
A szalonna szagú szilviával bármire képes vagyok!!!!
    

rosejblee 23013 2011. március 15. 21:12   Válasz erre: 23012
Már rég becsináltam azt a lukat:)
    

olika 23012 2011. március 15. 21:00   Válasz erre: 23011
Az utca végén megtudok lógni.tudod kis ember kis helyen átfér.Te meg nagydarab vagy és rendkívül nehézkes a mozgásod:)))
Nem férsz ott át ahol én:))))
    

rosejblee 23011 2011. március 15. 20:59   Válasz erre: 23010
Zsák utcában lax te buta,ugyhogy simán bekerítelek:)
    

olika 23010 2011. március 15. 20:56   Válasz erre: 23009
Nem tudol megsütni mert elszaladok elõled.Mire te megmozdulsz én háromszor körbe brunyállak:)))))
    

rosejblee 23009 2011. március 15. 20:55   Válasz erre: 23008
Haza baszki,de azon foglak megsüti aztán megetetlek a kutyával.Bár nem csinált az nekem semmi rosszat:)
    

olika 23008 2011. március 15. 20:50   Válasz erre: 23007
Gyújtóst haza vitted a motorod alól?
:)
    

rosejblee 23007 2011. március 15. 20:47   Válasz erre: 23006
Olcsó motorban kis kár,drágában nagy:)
    

freemailpeter 23006 2011. március 15. 20:29   Válasz erre: 23005
hát még a suzukiba nem sok:), nah de a Yamahaba!

    

rosejblee 23005 2011. március 15. 20:11  
Gondolhatod is:Ma meg volt a második,és a harmadik 50 is,meg az elsõ perecke:)Anyagi kár jelentõs:)
    

freemailpeter 23004 2011. március 15. 20:03   Válasz erre: 23003
gondolom:))))))))

    

karu 23003 2011. március 15. 19:31   Válasz erre: 23002
Örülünk.
    

freemailpeter 23002 2011. március 15. 18:55  
Extra helló mindenkinek!!
megjöttem:D
    

fazim 23001 2011. március 14. 21:14  
Helló mindenkinek, azért ma gurultam egy keveset. Holnap az évadnyító v. egyéb gurulás alkalmából mindenki érjen haza... és máskor is!!
    

fazim 23000 2011. március 13. 20:19  
A szél ellenére azért ma remélem volt motoros az úton. Végre újra fõlapon ;)

    

rosejblee 22999 2011. március 12. 17:51  
Megtettük az elsõ külön 50 km-ert:)
    

freemailpeter 22998 2011. március 12. 17:33   Válasz erre: 22997
ja , csak kár hogy dolgozni kell
    

murnyul 22997 2011. március 11. 21:57  
Remélem ebben a hibernált állapotban azért feltûnt valakiknek, hogy motorkiállítás van!!
    

bomba 22996 2011. március 11. 20:11  
Elfogyott a tinta.
    

azul 22995 2011. március 10. 19:55  
Két napja nem írt ide senki...
    

krisztian.fz6 22994 2011. március 8. 19:37  
http://www.youtube.com/watch?v=luLOq29Z0RE&feature=related
0.20 mp-tõl csak hanggal
    

freemailpeter 22992 2011. március 6. 21:26   Válasz erre: 22991
hali!!
itt nézz szét!!
http://www.motorostura.hu/
    

Dynomen 22991 2011. március 6. 17:40  
Sziasztok Fazeresek!

Már nagyon rég nem néztem erre, szégyenlem is magam kicsit.
De lassan ébredezek én is a téli álomból.

A tavalyi szlovákiai gurulás remek volt!
Ahol aki még emlékszik részt is vettem egy fehér fazerrel!
Ismételten köszönet így utólag még 1x karu bácsinak a szervezésért! :) Remek volt!
Kérdés: 1.
tervben van e idén is egy hasonló egynapos tekergés ekkora távolságokban?!
2.
Tudna e adni nekem valaki egy jó leírást egy hosszú hétvégés ausztriai csatangoláshoz a nyár közepén tervezem (grosgolckner-e gondolok meg dél tirol) tekintve , hogy itt veterán túrázósok vannak és kedves emberek , hova is fordulhatnék :)
    

AkosNagy 22990 2011. március 6. 14:02  
Karcsi bácsi tanulhatna...


    

freemailpeter 22989 2011. március 5. 16:39   Válasz erre: 22988
most kimarad!
    

tsanyi 22988 2011. március 5. 13:17   Válasz erre: 22987
cita?....megyünk páran....
    

freemailpeter 22987 2011. március 5. 13:15   Válasz erre: 22986
motorozni, meg vagy te makkanva?:) fagyott medvék járkálnak az utcán:)
    

Page 22986 2011. március 5. 11:14   Válasz erre: 22985
ha ló egyen zabot:)
minnyá megyek motorolni
    

freemailpeter 22985 2011. március 5. 10:25  
halóóóóóóó

    

grZack 22984 2011. március 3. 13:15   Válasz erre: 22959
Szerintem egyik sem, ugyanis az autóm (japánban gyártott japán) és a motorom is ugyanezeket a jeleket produkálja. Az autóba tavaly volt cserélve az aksi, az elõtt is ezt csinálta, most is ezt csinálja. A motor pedig vásárlásától kezdõdõen így viselkedik. Már 10.000 km óta velem van, sok-sok indítást és téli hónapot is átvészelt. Pöccre indul minduntalan.
    

fazim 22983 2011. március 2. 21:27  
Akár a hóra is kitolhatnánk a gépeinket és az takargatná be :)
    

Eyesis 22982 2011. március 2. 08:38   Válasz erre: 22978
milyen rendes itt valaki :)
    

Page 22981 2011. március 1. 09:42   Válasz erre: 22980
:DD
    

karu 22980 2011. február 28. 22:04   Válasz erre: 22979
Takard vissza a roncsot.
    

krisztian.fz6 22979 2011. február 28. 21:30   Válasz erre: 22978
Én meg egyet megnéztem a lepedõ alatt, meg van-e még. Már csak be kell indítani, és felkészült a szezonra.
    

karu 22978 2011. február 28. 21:28   Válasz erre: 22973
Én már 2db fz6 ot felkészitettem a szezonra.
Most egy Kawasakin dolgozom.
    

murnyul 22977 2011. február 28. 20:34  
Sovány vigasz ez !!
Jaa és nyáron addig sok minden történhet!!!
    

Szicsu600 22976 2011. február 28. 19:59   Válasz erre: 22974
Nyáron még szerencsével 320 HUF körül tankolhatunk a Balkánon.De sajna már ennek is örülnünk kell.
    

bomba 22975 2011. február 28. 19:19   Válasz erre: 22974
Hát igen a gázolaj már drágább,mint a benzin.
    

murnyul 22974 2011. február 28. 17:10   Válasz erre: 22973
Az ilyen benzik árak mellett csodálkozol??????????
    

fazim 22973 2011. február 28. 16:50  
Pörög a topik. Mindenki karbantartja a gépet, gyûjti a pénzt a szezonra és dolgozik 2-3 mûszakban.

    

murnyul 22972 2011. február 27. 19:35  
A Fazer tali indulásnál ott leszek és megbeszélhetjük!!!
    

Vojnat 22971 2011. február 27. 18:49   Válasz erre: 22970
Na csak találkozzunk... :)
Nekem is õk csinálták.
    

murnyul 22970 2011. február 27. 17:06  
Tavaly ezeket én is megcsináltattam és 55000ft-ból kijött Tsanyi- Karu segítségével.
Mondjuk a teloolajat saját magam cseréltem, de az nemvolt nehéz feladat!
    

Vojnat 22969 2011. február 27. 14:16   Válasz erre: 22966
Nekem az õs fazer van. Nem tudom mekkora az alkatrész árak között a különbség, de nekem tavaly 75-80e között volt a szervíz anyag és munkadíj összesen.
Láncszett, szûrõk (olaj, levegõ), minden folyadék csere, szelephézag, kormánycsapágy ellenõrzés. Azt hiszem ennyi.
    

freemailpeter 22968 2011. február 27. 13:12   Válasz erre: 22966
a kormánycsapágy ellenõrzését meg pláne,,,
    

freemailpeter 22967 2011. február 27. 13:12   Válasz erre: 22966
elsõ teló olajcserét, és hûtõvíz cserét mindenképp javasolnám pluszba
    

LaciS2 22966 2011. február 27. 12:13   Válasz erre: 22965
Nagy igazság amit mondasz, inkább túrára költöm.
De így is biztosan kell:láncszett-gyertya-légszûrû csere (anyag 60e)
    

murnyul 22965 2011. február 27. 11:38   Válasz erre: 22962
A Krisz motorjában van nem kevés km-r és még nem nagyon kellett állítgatni rajta!!
Ne dobáld ki a pénzed a Fazer egy stratabíró jószág!!
Hála istennek!!
    

murnyul 22964 2011. február 27. 11:31   Válasz erre: 22961
Az enyémben 44000km-van a gyertyacsere:O.K. Én a szezonban állítanék szelephézagot,én már túlfutottam rajta és semmilyen negatív dolog nem történt, sajnos a szinkronban is elmaradtam, de a motor még mindig pöpec!!
Karcsi bácsi meg nagyon fiatal!.... no comment!!
    

LaciS2 22963 2011. február 27. 11:14   Válasz erre: 22962
40300km.
Igazából semmi baja,hibátlanul mûködik négy év után is :) A lánc nyúlásán kívül nem érzékelek semmi rosszat. Talán a szelephang ? A többi karbantartási dolog a szervízkönyv szerint !?
    

krisztian.fz6 22962 2011. február 27. 11:03   Válasz erre: 22961
Mennyi km van a motorban? Túl sok mindent akarsz csináltatni.
    

LaciS2 22961 2011. február 27. 11:02   Válasz erre: 22960
Igen. a láncszett a Sanyié lesz !De a tavaszi "zsongást" még kibírja a régi.
A szelepállítás , folytoszelep szinkron ?, gyertyacsere, teló olaj csere... stb. Majd a fazer évadnyitón megbeszélem Karcsibácsival, bár nekem nem is bácsi ,mert én vagyok az öregebb ( sajnos):(
Támogatom a magyar kisvállalkozókat !
    

murnyul 22960 2011. február 27. 08:49   Válasz erre: 22943
A láncszettben Tsanyi a nyerõ, felrakja õ is vagy a mesterhez is fordulhatsz!
Ha elkerülöd a márkaszervizeket és "okosban" csináltatod sokat spórolsz nem beszélve arról, hogy jól lesz felkészítve a mocid!!
    

Games 22959 2011. február 26. 18:32   Válasz erre: 22949
Aksi, vagy fesz szab. De inkább aksi. Lehet egy cella elszállt. Mivel fordulatszám emelkedésre nõ a feszültség, úgy néz ki hogy az aksidban nincs elég feszültség. Viszont ha a motor beindult vele, az azt jelenti hogy a többi cellában volt annyi amennyi az indításhoz elég. Mondjuk ez egy elég ritka eset.
    

pentekcs 22958 2011. február 26. 18:08   Válasz erre: 22954
igen.
hülye kérdésre hülye válasz.
:)
csak az akksit akartam volna kizáratni...
    

rosejblee 22957 2011. február 26. 17:42   Válasz erre: 22955
Ez a suzukinál széria,de én nem kértem:)Ez nekem már halálos ítélet,meg nõs vok:)A takonypóc Pagénak mutogasd Õ harap az ilyesmire:)
    

fazim 22956 2011. február 26. 17:24   Válasz erre: 22951
LaciS2: pár éve az RMCben vettem láncszettet, DID volt azt hiszem, elégedett vagyok vele.
    

freemailpeter 22955 2011. február 26. 17:22   Válasz erre: 22954
Rosszi a szerelõk szerelõjeeeeeeeee:)

ezt skubizd meg(Yamahához mik járnak...):
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/speed/a-motormosas-mveszete-83392

    

rosejblee 22954 2011. február 26. 17:02   Válasz erre: 22949
Félve kérdem töltés,mert ugye az elektromossághoz másnak nincs köze.Tehát olajpumpát ne cserélj:)
    

rosejblee 22953 2011. február 26. 16:59   Válasz erre: 22943
Pinkmotors,vagy itt a tsanyi-tól.
    

Page 22952 2011. február 26. 16:43  
Akkor azért ilyen drága:D
    

LaciS2 22951 2011. február 26. 16:05  
Õ is benne van a pakliban:)
    

freemailpeter 22950 2011. február 26. 15:30   Válasz erre: 22948
Karcsibácsi szerintem olcsóbbért megcsinálná
    

pentekcs 22949 2011. február 26. 14:55  
halló! két hete mikor frankó idõ volt, motoroztam. itthin elindult. mentem 70 km-t, nem indult. mentem 20-30 km-t elindult. megint mentem 70 km-t elindult.
másnap elindult 3x mentem kb 80 km-t, itthon már nem indult.
most feltöltöttem az akksit, elindítottam, de mikor húzom a gázt, erõsödik a világítás, mikor elengedem, akkor visszahalványul. ez nem akksi gond igaz? mi lehet?
    

LaciS2 22948 2011. február 26. 14:36  
Sok mindent kellene a szezon elõtt csinálni ,de egyszerre biztos nem fér bele. 40 ezres szerviz és ami ezzel jár,olajcsere kivételével,szelep állítás ..., teló olaj csere, hûtõfolyadék csere és amiket az elõzõekben írtam, Ja és lejárt a mûszakim is. Ha ezt mind összeadom ,munkadíjjal együtt 100e. felett lesz :( + a havi törlesztõ részlet).Olyat is olvastam ,hogy 4év után a fékcsöveket is kellene cserélni ????
    

LaciS2 22946 2011. február 26. 14:20  
Nem akartalak zavarni az "elmélkedéseidben " :)De ha már így rákérdeztél, akkor idõben meg foglak kérdezni , kizárás természetesen nincs .Egyenlõre tájékozódom az árakról,sajnos az idõjárás nem sürget.....:)

    

LaciS2 22943 2011. február 26. 13:49  
Hol érdemes venni B.pesten Fz6-S2-hez láncszettet, gyertyákat, légszûrõt.
A motordiszkont.hu, vagy speedmoto.hu-n kívül !

    

freemailpeter 22941 2011. február 25. 11:35   Válasz erre: 22940
pár centis hó van és vihar...nem hinném ,hogy az alföldi vagányok elõbújtak volna:D
    

Eyesis 22940 2011. február 25. 09:28  
Na mi az? Mindenki motorozik? :)
    

Eyesis 22939 2011. február 24. 08:45   Válasz erre: 22938
én így vagyok a gumival is, inkább fogyjon el hamarabb, de tapadjon :)
    

Oldi 22938 2011. február 22. 00:56  
Az enyém elöl nem megy el 20 ezernél többet. Hátul ca. 30.
(Ja, 260-420kg..:-)
Szerintem, ha egy betét puhább, mint a gyári, hamarabb elkopik, de viszont fog és soha nem eheti meg a tárcsát.

Ha keményebb, akkor igen, én erre nem tudok példát.

A tárcsát vagy a végletekig halogatott csere elõtt eszi meg a vas. Vagy az ex túl puha, üvegkeményre megégetett betét.
Azt is észre lehet venni, mert azzal meg nem állsz meg...:-)
    

freemailpeter 22937 2011. február 21. 21:25   Válasz erre: 22936
szia!

Új vagy itt?
    

karu 22936 2011. február 21. 20:15  
�Hali.
    

freemailpeter 22935 2011. február 21. 19:54   Válasz erre: 22934
romokban!! de a hangja sportos:DDDDDDDDDDDD
    

Szicsu600 22934 2011. február 21. 18:34   Válasz erre: 22933
Nincs jó passzban az tény.:(
    

freemailpeter 22933 2011. február 21. 18:32   Válasz erre: 22932
lassan leadhatom a roncstelepre szerencsétlen kocsit baszki!!:S
    

Szicsu600 22932 2011. február 21. 18:30   Válasz erre: 22931
Aha. Holnap.:) Sok dolgom akadt így Hétfõn.Holnap csörgök, azt jól meggyõzlek, hogy drága lesz az Neked.:)
    

freemailpeter 22931 2011. február 21. 18:22   Válasz erre: 22930
nah mi a szitu papi?!:D amikor hívtál aludtam, nem nagyon voltam képbe! azóta van fejlemény?:D
    

Szicsu600 22930 2011. február 21. 18:04   Válasz erre: 22929
Anno az én Fz6-om volt használva rendesen, de a betét bírta.Kb 40.000 km-et.Persze van akinek elfut 50-60.000 km-et is.
Ezt biztosan jól kitalálta a Yamaha, jól választott betétet, persze pályára már ez a fékrendszer szolid, de nem oda volt tervezve.
    

tsanyi 22929 2011. február 21. 12:45   Válasz erre: 22897
Titkos fékbetét recept.....nálam volt "gyári" is meg nem gyári is tokico-ból és csak a vastagság volt más és egy kicsit keményebb volt a "gyári" ami ennek megfelelõen nem is fogott úgy mint a másik.....persze, hogy van olyan ami eszi a tárcsát, de általában cserébe fog mint az állat ami az alpok-dolomitokban egész jól jöhet, de bõven van olyan ami nem eszi a tárcsákat és persze aki tényleg megy is a géppel az lehetõleg sinterrel tegy ezt mert a sima utcaik hamar megégnek egy tempós szeprentinen.....azon meg erõsen csodálkozom, hogy 40000km körüli futást értek el velük.....ez ha valaki tempósan hasznáûlja szerintem csak úgy lehet, hogy már az elsõ párezer alatt felégett és nem kopik, de nem is fog.......az öreg betétet még ha vastag is nem árt lecserélni...
    

freemailpeter 22928 2011. február 21. 09:26   Válasz erre: 22926
fz6 nál, csak a blokk,meg a felnik ugyan azok,
nálad féknyereg egyezik az r6éval
    

Eyesis 22927 2011. február 21. 09:13   Válasz erre: 22919
ez bizony így van, nekem mondjuk muszáj volt, mert az elsõ fék féklámpa kapcsolója nem igazan kapcsolja fel a féklámpát, mikor fékezek... de nem úszom meg, kell rá valami megoldás a mûszakihoz .. :(
    

Eyesis 22926 2011. február 21. 09:11   Válasz erre: 22903
Akkor még nem R6 volt a sport motor Yamahánál, hanem a Thundercat, nem? :) Persze ettõl még lehet igazad :) Én úgy tudom csak az FZ6-oknál vannak R6 szervek :)
    

LaciS2 22925 2011. február 20. 09:23  
Nekem most négy éves (02.08).és 41e. van benne
Sokat használom a motorféket is, a hátsó betétek még igen csak "újszerûek "
Az elsõ-hátsó fék használat nálam 60-40% az elsõ javára, esõben viszont 70-30% a hátsó javára. nem is volt gondom a fékezéssel.
    

murnyul 22924 2011. február 20. 08:00  
Lehet Peti, de akkor még 4éves volt a gép.
    

freemailpeter 22923 2011. február 20. 07:56   Válasz erre: 22922
mivel már a te motorod nem mai csirke:)
elképzelhetõ,hogy a hátsó munkahengered ragad és ezért ette meg.
lehet egy kisebb generál ráférne, meg takarítás és egybõl másabb lenne.,,,
    

murnyul 22922 2011. február 20. 07:50  
Érdekes módon én sem nagyon használom a hátsóféket,de 20 000km-nél cserélni kellett a fékbetétet. Míg az elsõ kibírt 40 000km-t. Ja és Korzika minimum 3000km-rel rövidítette meg az élettartamát.
    

freemailpeter 22921 2011. február 19. 23:27   Válasz erre: 22919
személy szerint én itthon, síkságok síkságján elég ritka esetben használom a hátsót is, fõleg azért mert ha magas fordulatról kell fékeznem nagyott és hátsót is nyomom, elég könnyedén bepattog.
De tavaly, amikor Ausztriába voltunk, ott egy személlyel is rájöttem ,hogy kötelezõ a hátsót is használni,

Két személyel csodálkozom,hogy a gyári fékek nem adták fel....persze tempo függõ is.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22117