Szicsu600 | 22314 | 2010. november 7. 16:39 | Válasz erre: 22313 |
Áhh ez a virtuális garázs utolsó darabja lenne.:) nem fõ közlekedési eszköz.:)))
|
rosejblee | 22313 | 2010. november 7. 16:37 | Válasz erre: 22312 |
Na ezt teszteld az általad hõn szeretett murván:)
|
Szicsu600 | 22312 | 2010. november 7. 16:34 | Válasz erre: 22311 |
Arra gondoltál, hogy általad használhatatlan...na ezt mondjuk elfogadom.:) |
rosejblee | 22311 | 2010. november 7. 16:24 | Válasz erre: 22310 |
Na ez az igazi használhatatlan olasz bedõlt csõszkunyhó:)
|
Szicsu600 | 22310 | 2010. november 7. 16:20 |
Freemailpeti! Végre nem csak erõ van benne, hanem a 2010-es már meg is szépült.:))) A 999 köbcentis, V4-es s 162 lóerõ és 110 newtonméter. ![]() |
murnyul | 22309 | 2010. november 7. 11:24 |
Imi sajnos a nagy büdös fõvárosban ilyen csatorna nem fogható, de az emlékek még élénken élnek így az emlékekre hagyatkozom.
|
goimo | 22308 | 2010. november 7. 09:41 |
Azoknak,akik már jártak Korzikán és akik ez után fognak továbbá akik ismét úticélul tûzik ki a szigetet,kötelezõ film-irodalom ma este:)) http://tv24.hu/musorinfo/program/Nagy%20z%C5%B1r%20Korzik%C3%A1n/1451646 |
murnyul | 22305 | 2010. november 6. 21:34 | Válasz erre: 22300 |
�Bocsánat valóban neked van igazad, valóban az XJ6 volt a teszten.
|
Oliver600 | 22304 | 2010. november 6. 21:10 | Válasz erre: 22303 |
Nemtudom , rég beszéltem vele... Azóta lehet megkomolyodott! :D
|
Szicsu600 | 22303 | 2010. november 6. 21:05 | Válasz erre: 22302 |
Megvan még a Banditja? nem egyszerû srác, mindig megnevettetett.:D
|
Oliver600 | 22302 | 2010. november 6. 21:02 | Válasz erre: 22301 |
"Meszelném a fingóját" , hogy egy közös ismerõst idézzek a Krakkói túráról!
|
Szicsu600 | 22301 | 2010. november 6. 20:44 | Válasz erre: 22296 |
Szlovák topmodelek.:D Ákoska biztos ismeri õket egy-két plakátról vagy lehet közelebbrõl:D
|
Szicsu600 | 22300 | 2010. november 6. 20:43 | Válasz erre: 22298 |
Amúgy az XJ6-al hasonlítgatta. Na abban meg annyi az erõ mint egy 3 hengeres Moszkvicsban hozzá képes. Szóval érdekes megállapítás volt a részükrõl. Na majd este újra értelmezem a cikket...
|
Szicsu600 | 22299 | 2010. november 6. 20:41 | Válasz erre: 22297 |
Mer fizettünk érte mi?:D Csak ingyen...elvégre komoly vas mellé állhatott.:)
|
murnyul | 22298 | 2010. november 6. 20:11 | Válasz erre: 22294 |
Én sem értettem szerintem a Hondát az automataváltó vetette vissza a teszten. Arról nem is beszélve a FZ6 78lóerõs verziójáról beszélünk!
|
murnyul | 22297 | 2010. november 6. 20:07 |
A pénzes turistáknak jár ilyen szolgáltatás!! Szicsu sem mossa egy darabig a sisakját! |
Szicsu600 | 22294 | 2010. november 6. 18:01 | Válasz erre: 22288 |
Azért azt Te se gondolod, hogy a VFR 1200-est 170 LE-val letolja az FZ6 a Dolomitokban.:) Olvastam a tesztet, jót is röhögtem rajta.:D a mai 430 km, képekben: http://picasaweb.google.com/szicsu600/NYITRA# grZack, köszi a reggeli ügyintézést! |
murnyul | 22293 | 2010. november 6. 17:55 | Válasz erre: 22292 |
Peti beka..hatod! A franc majd evett, egész nap motorok gurultak elõttem. Én meg még sztenderrõl sem tudom levenni az enyémet. Ráadásul 300km hiányzik az idei évben a 10000km-hez. |
freemailpeter | 22292 | 2010. november 6. 11:23 | Válasz erre: 22289 |
jösz motorozni Nyúl?:) szedd össze magad izibe!!
|
freemailpeter | 22291 | 2010. november 6. 11:23 | Válasz erre: 22289 |
árra az no komment, hülye aki annyiért motort vesz, vagy gazdag:)
|
freemailpeter | 22290 | 2010. november 6. 11:22 | Válasz erre: 22288 |
fz6? biztos az verte meg, mert az már szégyen:)
|
murnyul | 22289 | 2010. november 6. 10:59 | Válasz erre: 22287 |
Peti az több 4 milla lesz! Felcuccolva meg még az 5 millától sem lesz távol! Ha meg viszonylag olcsó lesz ár érték arányban akkor ez egy siker modell lesz! |
murnyul | 22288 | 2010. november 6. 10:56 |
A Motorrevü most tesztelte a VFR-t amiben ez blokk volt és nem volt elájulva tõle mind a nagy fogyasztása mind a nyomatékgörbéje hagyott kívánni valót maga után. (pl.2000méter felett megverte a FZ6) Valószínûleg, mivel ez túraenduró az injektortérképe teljesen más lesz így a motorozhatósága is más lesz.û A design az király! Azt, hogy honnan koppintották a fõbb vonalakat az nem kérdéses! |
freemailpeter | 22287 | 2010. november 6. 09:25 | Válasz erre: 22286 |
azért egy v4es 1200as, jol mehet, bár ilyen elrendezésû blokkal még nem mentem,árra viszont biztos nem lesz olcsó, gondolom 3 milla vagy a felett
|
Szicsu600 | 22286 | 2010. november 6. 08:12 | Válasz erre: 22285 |
Vannak hasonlóságok a BMW-re,de ez most divat,hogy úgy néz ki mint a GS, ami érthetõ is kicsit. De inkább arra hasonlítson mint a Tenerére. Jobban szeretem ha van mire felmászni s így többe nézem, mint a "mikro teneree"-t, s ha jól fordítják át a V4-es motort a VFR-bõl, akkor remélhetõleg erõ is lesz benne.
|
Buborék | 22284 | 2010. november 5. 21:45 | Válasz erre: 22274 |
Na ez már nem semmi, az a lámpatest az naon ütõs :-)
|
murnyul | 22283 | 2010. november 5. 21:24 | Válasz erre: 22281 |
Marha nagy szerencséje volt, hogy sikerült visszavennie. Hasonló helyzetben én is csak az éhhalál küszöbén adnám el. |
Szicsu600 | 22282 | 2010. november 5. 21:06 | Válasz erre: 22273 |
Sajna sokat kell rá várni, de ha eljön az ideje lehet nem csak kipróbálom...:)
|
rosejblee | 22281 | 2010. november 5. 20:59 | Válasz erre: 22280 |
Nincs az a pénz amiért odaadná.A 80 as években építette,majd eladta és 3-4 éve mégis vissza került hozzá.
|
murnyul | 22280 | 2010. november 5. 20:57 | Válasz erre: 22278 |
Hiába Rosi te egy igazi gavallér vagy!!! Fogadjunk nem a 20ezerrel volt a gond hanem elõle hiányzott még egy számjegy. |
murnyul | 22279 | 2010. november 5. 20:55 | Válasz erre: 22275 |
Én terveztem, hogy megyek csak hát "fent" közbeszóltak. Azért nem adtam fel teljesen, megpróbálok elmenni. |
rosejblee | 22278 | 2010. november 5. 20:52 | Válasz erre: 22276 |
Pedig sokat alkudoztam rá,már 20ezret is megadtam volna:)
|
Ferko | 22276 | 2010. november 5. 20:44 |
Rosi ! Kár, hogy nem a Tiéd. Egy igazi gyönyörû darab. Valóban sokan próbálkoztunk ilyennel. Az egyikben én is résztvettem, de mi is belesültünk. Sem a kuplung sem a váltó nem jött össze. Rengeteget dolgoztunk vele és sokat boldogítottuk a gépmûhelyest is. Mi is egy 4 hengerest akartunk összehozni. |
Ferko | 22275 | 2010. november 5. 20:39 |
Jön valaki innen holnap este a Pannónia beszámolóra az Andrettibe ?
|
Oliver600 | 22274 | 2010. november 5. 19:16 | Válasz erre: 22269 |
Pár kép még alább: http://www.autoevolution.com/news-g-image/eicma-2010-honda-v4-crosstourer-concept-live-photos/34792.html#image |
Larten | 22272 | 2010. november 5. 18:00 | Válasz erre: 22271 |
http://www.youtube.com/watch?v=7MQdxLTCCT8&NR=1 a hangja tényleg olyan mint a P20 |
rosejblee | 22271 | 2010. november 5. 15:43 | Válasz erre: 22267 |
Hallgasd meg a jutubon p500 melegítés alatt asszem.Bár úgy nem az igazi.
|
rosejblee | 22270 | 2010. november 5. 15:42 | Válasz erre: 22269 |
IGAZA VAN!!! De valóban semmi közöm hozzá,ha csak annyi nem,hogy egy nagyon jó cimborámé. |
Szicsu600 | 22269 | 2010. november 5. 13:07 | Válasz erre: 22268 |
Hagyd már egy kicsit lámpafényben a Rosit.:D
|
Page | 22268 | 2010. november 5. 12:48 | Válasz erre: 22266 |
Ne fényezzétek már ezt a faragatlan krumplit:) Semmi köze hozzá. |
murnyul | 22266 | 2010. november 5. 08:19 | Válasz erre: 22265 |
Rosi ehhez csak gratulálni tudok ez valóban igen ritka és szép paripa. Emlékszem megboldogult ifjú koromban sokan próbálkoztak a P20-s blokkok összeépítésével!...kevés sikerrel! Õrülök neki, hogy akad mûködõ példány is. Ez már a tiéd vagy csak próbakörön volt nálad? |
Ferko | 22265 | 2010. november 5. 06:33 | Válasz erre: 22263 |
Húúúúúúúúú Rosi ez gyönyörû. Gratulálok hozzá. Régen mielõtt még bezúdultak a nyugati paripák, nagyon sokan így próbálkoztak és bizony rengeteg igényes és szép munka készült. |
Larten | 22264 | 2010. november 4. 19:05 | Válasz erre: 22258 |
No ezért érdemes volt benézni hozzátok. Akárki(k) alkotta, elismerésem. |
rosejblee | 22263 | 2010. november 4. 18:57 | Válasz erre: 22261 |
Ez a motor hajasbaba még a nyolcvanas években készült el:)Csak most megint megkerült.
|
Dokypapa | 22261 | 2010. november 4. 14:55 |
Akad itt még szellemi tõke ,na így lehetne fel éleszteni a nagy paripát ,kicsit széles ,itt ott kgst ,de legalább retró
|
Eyesis | 22257 | 2010. november 4. 10:10 |
mekkora jó motoros idõk vannak még így novemberben, mi? :) pedig majdnem kivonta anyám a forgalomból november 1tõl :) de még idõben szóltam :D |
rosejblee | 22256 | 2010. november 3. 20:29 | Válasz erre: 22255 |
Legkorábban holnap délelõtt tudom hasba ütni:)
|
rosejblee | 22254 | 2010. november 3. 20:07 | Válasz erre: 22253 |
Még kéreti magát ez az agg fõvállalkozó:)
|
Dokypapa | 22248 | 2010. november 2. 18:59 | Válasz erre: 22238 |
Micsoda harcias gépet rityentetél ebbõl a szelíd vasból.
|
freemailpeter | 22246 | 2010. november 2. 18:48 | Válasz erre: 22245 |
inkább kapcsold be a telodat te kõkobaki!
|
rosejblee | 22244 | 2010. november 1. 19:49 | Válasz erre: 22243 |
Tedd már fel a pannóniát:)Hagy csodálkozanak:)
|
rosejblee | 22242 | 2010. november 1. 19:22 | Válasz erre: 22241 |
Úgy néz ki bejön neki:)Még titkolja.De valahogy be kellett törni az paripát:)
|
Page | 22241 | 2010. november 1. 19:17 | Válasz erre: 22238 |
Na és hogy tetszett a Libának? (te meg a nagy valagadat nem kéne, hogy rátedd erre a szûzies kis gépre) |
rosejblee | 22240 | 2010. november 1. 18:42 | Válasz erre: 22239 |
Az nem fontos,azt már letörtem:)Karu javítja:)
|
gaborgyula | 22239 | 2010. november 1. 18:08 | Válasz erre: 22238 |
Azért egy viharlámpát fel kellet volna kötni elõre :P
|
freemailpeter | 22236 | 2010. november 1. 07:19 | Válasz erre: 22233 |
áá a saját megmarad nekünk:) de szép nagy rendezvény volt
|
rosejblee | 22235 | 2010. október 31. 20:11 |
Na ez egy rendes fórum itt még igazam is lehet.De úgy látom azt a Nyúlt nem csak tankolni kell tanítani,hanem olvasni is:))
|
Szicsu600 | 22234 | 2010. október 31. 20:01 | Válasz erre: 22232 |
Csicsa? csak nem kolbász volt tekerve a kormányra?:D
|
freemailpeter | 22232 | 2010. október 31. 19:30 | Válasz erre: 22231 |
azt hiszem, nagyon fajin volt:) ettem is egy jót, meg mustoltam is:) és láttam 2 fazert is , de nem innen valók voltak, érdekes kinézet, egyik elégé csicsázott, jobban mint a Karué :) polir felni, króm csikok, egyéb hülyeségek,,,:) |
tsanyi | 22230 | 2010. október 31. 19:22 | Válasz erre: 22228 |
Karbi vagy gyújtás, de inkább az elõbbi....szétszed, átnéz, cserél amit kell, beállít....Karu megoldja....
|
magiruszospepe | 22228 | 2010. október 31. 18:57 |
Hali mindenkinek! Lenne valakinek ötlete mért gyorsul hullámzó intenzitással az öreg karbis FZR-em?
|
Ferko | 22226 | 2010. október 31. 17:00 | Válasz erre: 22223 |
Tibi, most az egyszer ne bántsd Rosit, mert nekem válaszolt. Ráadásul igaza is lehet, mert már szinte minden kínai. Szörnyû világot élünk. Nem számít itt már semmi csak a minél nagyobb profit, a termék minõség az már háttérbe kerül. |
tsanyi | 22224 | 2010. október 30. 23:15 | Válasz erre: 22223 |
Nekem már annyi minden elvette az eszem, hogy abba a BMW is belefér........és Rosinak igaza van a kínai dologgal....:))
|
murnyul | 22223 | 2010. október 30. 22:55 |
Ezt nem értem Tsanyinak mi köze van a BMW-hez, tudtommal õ õs Suzukis!!!..... és pont!
|
rosejblee | 22222 | 2010. október 30. 21:22 | Válasz erre: 22219 |
Látod mert a BMW elvette az eszed:)És nem tudod,hogy ami nem kínai az hamisítvány:)És pont.
|
tsanyi | 22221 | 2010. október 30. 19:16 | Válasz erre: 22219 |
A Yuasa most is csúcs csak a japánt nem lehet kapni, gyárilag még a japo van a gépekben és jók is, a Bannerral is csak az a gond, hogy az is kínában készül bár jobb mint a szokvány kínai viszont a Varta tényleg az EU.-ban készül és azok több évet is bírnak ahogy kell.
|
Ferko | 22219 | 2010. október 30. 18:21 | Válasz erre: 22209 |
Nem nem cseréltem a Fazerben. Lehet, hogy le vagyok maradva. Régen a Yuasa volt a csúcs. Már nem csodálkozok semmin. Ha nem akkor valóban a Banner is nagyon jó vagy az Exide. |
Szicsu600 | 22218 | 2010. október 30. 16:35 | Válasz erre: 22217 |
Ja szegény Grafinak beázhatott útközben valahol a rendszer.:(
|
goimo | 22217 | 2010. október 30. 16:07 | Válasz erre: 22216 |
Hát igen...de valahogy mindig van és megoldódik..a kompon se volt gond,bár az Hondával fordult elõ:) Szóval inkább itthon a garázsba ,,szívasson,,:( |
Szicsu600 | 22216 | 2010. október 30. 15:23 | Válasz erre: 22215 |
Goimo! Tedd is rendbe, mert nincs annál nagyobb szívás ha a kompon nem indul.:)))
|
goimo | 22215 | 2010. október 30. 11:57 |
Köszönet mindenkinek az építõ komentekért,de egyszeri,másfél órás töltés után életre keltette a motort... Ennek ellenére nem bízok hozzá fényes reményeket,hogy kitelel vele.. |