gaborgyula | 20274 | 2010. március 15. 19:26 |
Nem nálam lett olcsóbb:) A Kékholdnál és az R17-nél néztem, mindkét helyen levitték az árat. |
Szicsu600 | 20273 | 2010. március 15. 19:05 | Válasz erre: 20272 |
A Grafipapa keres most gumit, tolj neki egy privit. Persze én is szólok neki hogy nálad érdeklõdjön.
|
gaborgyula | 20272 | 2010. március 15. 18:54 |
Valaki nemrég gumit keresett: A Metzeler Roadtec Z6 tavalyi árához képest ~10000 forintal olcsóbb lett! |
Ferko | 20270 | 2010. március 15. 17:27 | Válasz erre: 20269 |
Nem, dehogy adnám el, csak amikor vettem inkább kisebb cm2-es motort szerettem volna, de igazi jó túra motor ami utasnak is kényelmes hosszú távon egyszerûen abban a kategóriában nincs. Egyedül talán a Honda Deauville. Így nem maradt más mint feljebb keresgélni. Honda Pan, Yamaha FJR, BMW RT, Kawa GTR.
|
TeeJay | 20269 | 2010. március 15. 09:07 | Válasz erre: 20268 |
Eladnád a bömöst? Egyébként a képek alapján dettó FZ1 a segge, szóval ezen a téren nincs haladás...
|
Ferko | 20268 | 2010. március 15. 06:37 | Válasz erre: 20267 |
Igen, ez is lehet egy szempont, drság kellene ahhoz, hogy csak úgy eldobják a 600-ast. Én inkább azt gondolom, hogy marad majd minden csak ahogy Te is írtad kihasználva a 800-as fejleszétseket szerintem csináltak egy új piacot egy új szegmenst. Szélesebb a paletta több a vásárló. Mondjuk akinek az FZ1 motorja sok, kényelme utassal, csomagokkal katasztrófa és az FZ6 meg abszolút kevés. Magam is ide tartoznék. Már régen kellett volna egy nyugodt túra motor amit két személyel fullra pakolva is élvezhetõen lehet motorozni. Talán most, majd meglátjuk. Én mindenestre nagyon kíváncsian várom. |
kinetic | 20267 | 2010. március 14. 11:11 | Válasz erre: 20259 |
Valamit csinálni kell a sok 800-as motorral,mert 2012-töl jön a motoGp-ben az 1000-es kategória. Ne hogy mán elvesszen a sok fejlesztés,amit a 800-as motorokba fektettek.:-)))
|
kinetic | 20266 | 2010. március 14. 11:02 | Válasz erre: 20265 |
Ebben az országba nem az autó a luxus,hanem a motorkerékpár.:-))) Igaz én télen is motoroztam,mivel nekem nincs autóm,és egy nagy gépet se láttam az utakon Békés megyébe. Nagyon szegény ország vagyunk ezek szerint, a motorozás terén. |
Ferko | 20265 | 2010. március 14. 05:57 | Válasz erre: 20263 |
Szerintem ez a tendencia változik. Szépen gyarapodnak a motorosok az utakon. A tavalyi év mindenre rányomta a béjegét, így az eladásokra fõleg. Egyre többen rájönnek fõleg a nagyvárosokban élõk vagy az ingázók arra, hogy a motor nem csak hobbí hanem egy rugalmas és gyors közlekedési eszköz is. Most már végre a buszsávokat hivatalosan is használhatjuk, így még vonzóbb a dolog. Mondjuk én eddig is használtam. Soha, de soha nem jött fénykép. Úgyhogy nagyon remélem túllépünk azon a szégyenteljes 1%-on.
|
TeeJay | 20264 | 2010. március 13. 22:11 | Válasz erre: 20261 |
Az tuti, meg beletettek egy kis vattát a hengerbe... :D
|
TeeJay | 20263 | 2010. március 13. 22:10 | Válasz erre: 20262 |
Elméletileg most hordozzák körbe a Tenerét az aurópai kiállításokon, az FZ8 (is) tegnap ott volt a római kiállításon, az volt az elsõ prezentációja. Akár ide is elhozhatják, bár MO jelentéktelen piac, Európa 1%-át sem teszi ki motorozozásilag. |
Ferko | 20262 | 2010. március 13. 20:31 | Válasz erre: 20259 |
Igen olvastam ezt a cikkedet és sajnos több motorgyártó szenved. Írtad, hogy tegnap bemutatták az FZ8-at. Szerinted kinnt lesz a kiállításon? |
freemailpeter | 20261 | 2010. március 13. 18:25 | Válasz erre: 20257 |
szerintem ezt is a fz750 bõl csinálták, annak az utódja, cask levettek belõle 3 henger :)))))))))))))))))))))
|
kinetic | 20260 | 2010. március 13. 16:01 | Válasz erre: 20259 |
Van olyan,ami nem veszteséges a mai világban?
|
TeeJay | 20259 | 2010. március 13. 15:42 | Válasz erre: 20241 |
<font color="red"><b>Ferkó!</b></font> Azért nem kell akkora jelentõséget tulajdonitani ennek a típusnak, sokkal nagyobb a Yamaha gondja... "http://onroad.hu/hir/negativ-rekord-yamahanal.html" |
TeeJay | 20257 | 2010. március 13. 15:26 | Válasz erre: 20255 |
Az XJ6-ban ua. a blokk van, mint az FZ6-ban. Különbségek: - vezérlõ-elektronika - a nyomatékváltó áttételezése. De mivel XJ, biztos sok köze van a régi XJ600-hoz, nem? Hát nem. Az amcsiknál pl. nem is XJ a neve, hanem FZ6R. De ha két betû azonossága olyan sokat jelent egy típus nevében, várom az éksesszóló magyarázatodat az FZ-750-en alapuló motorokról. Kezd ezzel légy szíves: "http://www.bikeindia.in/news/BikeNews/Yamaha-FZ15/" |
kinetic | 20256 | 2010. március 13. 15:23 | Válasz erre: 20253 |
Mind a kettö YAMAHA,kivül ís, belül is.:-)))
|
kinetic | 20255 | 2010. március 13. 15:20 | Válasz erre: 20254 |
Az FZ egy típus,és az XJ egy másik féle tipus.:-) Vagy nem? |
TeeJay | 20254 | 2010. március 13. 15:12 | Válasz erre: 20252 |
Tudod mi az az FZ? Két betû egymás mögött. Mondok másik kettõt: XJ... |
freemailpeter | 20253 | 2010. március 13. 15:10 | Válasz erre: 20252 |
szerintem add fel!! 2 motornak nem hinném sok köze van egymáshoz, ugy is mondhatnám 100% hogy egy porcikájuk se azonos:) |
kinetic | 20252 | 2010. március 13. 15:08 | Válasz erre: 20250 |
Most miért keverném a szezont a fazonnal? A Fireblade HONDA, A ninja +KAWASAKI.. Mi közük van egymáshoz? Én a YAMAHA FZ tipusról irtam. |
TeeJay | 20251 | 2010. március 13. 15:01 | Válasz erre: 20249 |
Aham. Ilyen alapon: - számítógép elõdje meg a vezérelt szövõgép volt -> menj kötögetni gépelés helyett - a cirkó elõdje a tábortûz -> szedd fel a parkettát és gyújtsd meg a szoba közepén stb. :) |
TeeJay | 20250 | 2010. március 13. 14:58 | Válasz erre: 20248 |
Aham, a Fireblade-ben és a Ninjában a furat ugyanaz, a löketben meg tizedmilliméter eltérés van. Akkor most melyik az elõdje a másiknak? Konstrukciójában is eltér, a dugóméret azonossága semmit nem jelent. |
kinetic | 20249 | 2010. március 13. 14:32 | Válasz erre: 20247 |
Az az R1 YZF,és elödje az FZR vólt,ami elött az FZ volt 25-éve.:-)
|
kinetic | 20248 | 2010. március 13. 14:23 | Válasz erre: 20247 |
Én a belsö dolgokra gondoltam,nem a külsöre. Az FZ750-ben is 68mm átmérö a dugattyú,csak a löket hossza a fötengelynél 2mm-rel nagyobb az FZ8-nak..:-) |
freemailpeter | 20247 | 2010. március 13. 13:26 | Válasz erre: 20245 |
rakj egymás mellé két képet a 2 motorrol :) rájösz hogy rosszat mondtál fz8 ban inkább r1 es dologkat lehet látni,,,, |
TeeJay | 20246 | 2010. március 13. 13:01 | Válasz erre: 20245 |
Köze nincs a kettõnek egymáshoz. "http://www.e-chiba.jp/cgi_view/usedmc/image/10133830.2.jpg" "http://static.blogo.it/motoblog/yamaha-fz8-my-2010/big_Yamaha_FZ8_2010_3_02.jpg" |
kinetic | 20245 | 2010. március 13. 12:34 | Válasz erre: 20242 |
FZ8=FZ750 új korszerü verzióban,2mm-rel nagyobb fötengely löket,és egy kis átdolgozással. Ami 25év után, FZ8 néven kerül gyártásra.
|
TeeJay | 20244 | 2010. március 13. 09:43 |
Ez beteg. R1 hangszimulátor iPhone-ra. "http://www.youtube.com/watch?v=UxCRWltqcD0" |
freemailpeter | 20242 | 2010. március 13. 07:08 | Válasz erre: 20240 |
már pedig az fz6 ot felváltja az xj 6 vagy mifene, :( a 78 lóerõs fazer blokkal majd jön a fz 800as és az fz1000es valószínûséggel 100lóerõs fz6 már nem lesz |
Ferko | 20241 | 2010. március 13. 05:20 | Válasz erre: 20240 |
Terjeng minenféle. Valóban jön a 800-as, de várjuk meg a Yamaha hivatalos bejelentését. Én nem akarom elhinni, hogy eldobja a 600-as piacát az un. aranytojást tojó tyúkot. Szerintem akkor akár be is zárhat. |
krisztian.fz6 | 20240 | 2010. március 12. 22:19 |
Tényleg igaz, hogy beszüntették az fz6-os gyártását? Helyét a 800-as vette át?
|
Szicsu600 | 20239 | 2010. március 12. 11:30 | Válasz erre: 20232 |
Nem birom a hajlékonyságot, nem alszom kikötõben. Ellenben birom az éjjeli motorozást.
|
rosejblee | 20238 | 2010. március 11. 19:57 | Válasz erre: 20237 |
Hát a román határ közelében inkább medvét fessél rá:)Na jó akkor a drakula beütés is maradhana.
|
kinetic | 20237 | 2010. március 11. 16:13 | Válasz erre: 20235 |
Itt a Román határ közelébe,ez a dizájn van.:-)
|
rosejblee | 20236 | 2010. március 11. 15:49 | Válasz erre: 20234 |
Meg a kátrány azért jó még,mert ha hajszolod a gépet,hamar megolvad,rácsurog a lábadra,az megéget ,aztán hátha ráébredsz vagy fel vagy megy valahova...:)
|
rosejblee | 20235 | 2010. március 11. 15:47 | Válasz erre: 20234 |
Na látod kátrányos motor sincs még egy:)De csak jobban nézne ki mint ez a cserépmintás drakula dizájn.
|
kinetic | 20234 | 2010. március 11. 15:36 | Válasz erre: 20231 |
Miért pont kátránnyal? Ilyen nem jön szembe veled másik az úton. Mert ez egyedi.:-))) |
Eyesis | 20233 | 2010. március 11. 15:18 | Válasz erre: 20230 |
szép lett... mondhatni jobban néz ki mint a régi mocid :)
|
krisztian.fz6 | 20232 | 2010. március 11. 15:13 | Válasz erre: 20229 |
Tudom, hogy reggel érkeztek a komphoz. Nagyon rosszul döntöttél!
|
rosejblee | 20231 | 2010. március 11. 14:37 | Válasz erre: 20230 |
Inkább kendle kátránnyal feketére,mint régen a deszka kerítést.
|
Szicsu600 | 20229 | 2010. március 11. 11:36 | Válasz erre: 20228 |
Jónak tûnik, de reggel érkezünk a komphoz.
|
krisztian.fz6 | 20228 | 2010. március 11. 09:52 |
Korzikások! Akik az esti órákban érnek le Livornóba, azoknak tudok ajánlani olcsó szállást. Szinte ingyen van. Az "árban" benne foglaltatik asztal, szék, és tökéletes rálátás a motorokra. ![]() ![]() ![]() |
JimX | 20227 | 2010. március 10. 19:09 | Válasz erre: 20223 |
Nem nem, éhes makkal disznókat álmodsz :D Üdv:JimX |
freemailpeter | 20226 | 2010. március 10. 18:49 | Válasz erre: 20225 |
nem szarozik,:) mondtam én hogy Picasso veszett el benne:)
|
rosejblee | 20225 | 2010. március 10. 18:41 | Válasz erre: 20224 |
Õ legalább nem csak virtuálisan gondolkodik a kérdésrõl,hanem KENI-vágja is:)
|
freemailpeter | 20224 | 2010. március 10. 18:28 | Válasz erre: 20222 |
jaj te gyerek!! inkább menj festeni!!:)
|
Szicsu600 | 20220 | 2010. március 9. 21:08 | Válasz erre: 20216 |
Mi Gabival igen. Minden évben kötelezõ program, akármennyire csökken a szinvonal évrõl évre.
|
goimo | 20219 | 2010. március 9. 19:32 | Válasz erre: 20218 |
Még a ritkaruhás idegentvezetõ Hostess csajokról is lemondanánk ám:))
|
goimo | 20217 | 2010. március 9. 19:11 | Válasz erre: 20216 |
Jó lenne eljutni,miért tudsz csoportos ajándék belépõket?:))
|
Oliver600 | 20216 | 2010. március 9. 18:00 |
IDE jön valaki? "http://www.motor.hungexpo.hu/?redirect_parent_id=MjAxMDAzMDk1c63646aMTAzMzMzNTQ=" |
Eyesis | 20215 | 2010. március 9. 08:47 |
ilyesmire nem megyünk közösen? "http://totalbike.hu/hirek/2010/03/08/halal_helyett_tapasztalat/" Mondjuk nyilván nem lehet egyszerre mindenki ott... De jobb lenne nem egyedül végig pörgetni a tanfolyást :) |
freemailpeter | 20214 | 2010. március 8. 19:32 | Válasz erre: 20209 |
helyeket tudok mondani, a múltkor akcióból nem lett semmi,,, privátban küldök pár címet, ami viszonylag korrekt,,, ha jol emlékszem pirelli corsa3 at akartál? vagy túrásabbat? |
Szicsu600 | 20211 | 2010. március 8. 12:15 | Válasz erre: 20210 |
Nice Video. Egy Tank benzinem már lassan nekem is oda.Jöhetne a meleg már....
|
Eyesis | 20210 | 2010. március 8. 11:54 |
Tegnap mentem a mocival vagy 5km-et :) "http://www.youtube.com/watch?v=M76_r5WwYxA" |
Nazarethi | 20206 | 2010. március 7. 20:30 | Válasz erre: 20200 |
Szeva Peti! Én megvenném a jobb oldali kormánykapcsolót házastól... ha megvan még! Szólj ha vihetem! |
Szicsu600 | 20203 | 2010. március 6. 22:16 |
Vízhatlan kapcsolót keresek, kormányra. Peti a bontott vasadon a világitás kapcsoló megvan még?
|
Szicsu600 | 20202 | 2010. március 6. 22:13 |
NGK szállitmány érkezett. Az érintett átveheti még 3 napig, különben tolom tovább.:)
|
rosejblee | 20201 | 2010. március 6. 18:22 | Válasz erre: 20198 |
Hova baszki mert ott nem voltál az holt ziher:)))
|
freemailpeter | 20199 | 2010. március 6. 16:15 | Válasz erre: 20198 |
Tibi!! nem kell pár jó állapotú fazer alkatrész?:))))))))))) van itt minden mint az ócska piacon!!! kicsit feltuningolnád az fzs-t!! :))))))))) ![]() ![]() ![]() |
Házi Sárkáy | 20197 | 2010. március 6. 14:09 |
oszt majd kapok sminket rendesen::::))))Inkább csendbe maradok és tanulok, bár nagyon fáj a szívem mert szépen süt a nap!!!!
|
rosejblee | 20196 | 2010. március 6. 13:59 | Válasz erre: 20195 |
Keltsd fel és magyarázd el neki,hogy az már úgysem használ,a friss levegõ jobban összerántja a bõrt:)))))))))))))))))
|
Házi Sárkáy | 20195 | 2010. március 6. 13:33 | Válasz erre: 20194 |
a párom bevágta az ebéd utáni szépség alvást:( gurulás tehát ki lõve:( megyek tanulni:( Neked jó gurulást, aztán számolj be este róla:)!
|
rosejblee | 20194 | 2010. március 6. 13:24 | Válasz erre: 20193 |
Az teljesen ki van zárva aztat nem tudhatom:)
|
rosejblee | 20192 | 2010. március 6. 13:20 | Válasz erre: 20191 |
Hát 3 körül kint leszek,hogy a záró rendesõröket megelõzzem.Megen nincsenek pappírjaim:)
|
rosejblee | 20187 | 2010. március 6. 13:02 |
Délután Citadella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
JimX | 20186 | 2010. március 6. 12:47 | Válasz erre: 20185 |
Ne félj a végén már nekem is annyit mutatott, igaz max fordulaton is... :D:D Üdv:JimX |
rosejblee | 20185 | 2010. március 6. 12:20 |
Az semmi bazeg az enyém meg nullát mutat napok óta zökkenés mentesen,igaz nem is indítottam be:)
|
JimX | 20184 | 2010. március 6. 12:04 | Válasz erre: 20178 |
Nekem annó az Mz-n a rázkódástól mozgott az alapjáratnál a fordulatszámmérõ mutatója... :D Üdv:JimX |
fenty | 20181 | 2010. március 6. 09:12 |
Sziasztok! Fékolajcsere elõtt állok. Kinéztem a Castrol Response DOT4-et.... Errõl valami vélemény? Valaki használja? Köszi elõre is az infókat!!!! |
freemailpeter | 20180 | 2010. március 6. 07:48 | Válasz erre: 20179 |
nah de az még semmi, de el se olvad:)))))))))))))))))
|
freemailpeter | 20179 | 2010. március 6. 07:47 |
esik a hó bakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
freemailpeter | 20178 | 2010. március 5. 23:22 |
nem villanymotorok ezek, bár még azok is ingadoznak,,, :)
|
freemailpeter | 20177 | 2010. március 5. 23:21 | Válasz erre: 20176 |
nah de nem vetted át a lényeget!! azért tesztszett ez a hozzászólás mert az ipse azt hiszi hogy az alapját fixen 1200 fordulat és hát ilyen nincs,,, |
murnyul | 20176 | 2010. március 5. 23:19 | Válasz erre: 20175 |
Igazad van mindegyik ugrál ,de lehet rajta finomítani és ezen talán segít egy karburátor vagy injektor szinkronizálás!!
|
freemailpeter | 20175 | 2010. március 5. 23:03 | Válasz erre: 20173 |
Nyúl! melyik motornak vagy autonak nem ugrál minimálisat a fordulatszáma ? :)
|