freemailpeter | 17418 | 2009. október 20. 21:06 |
hát ez tényleg az:))))))))) nekem még megy a kagylóba is!:))))))) |
Page | 17416 | 2009. október 20. 21:02 | Válasz erre: 17415 |
Régebben gyémánt, most csak vídia :) Egyébként egyre magasabbra tuduk hugyozni. Tíz éve csak a bokámra, ma már térdemre vizelek :)):( |
rosejblee | 17415 | 2009. október 20. 20:59 | Válasz erre: 17412 |
Mit akarsz azzal az antikkal:)Szájkarate:))))Vídia még jó hogy nem gyémánt fúrófej,örülj ebben a korban ha még tudsz vizelni:)Múmia:))
|
rosejblee | 17409 | 2009. október 20. 20:52 | Válasz erre: 17406 |
Nem 10-40el az ásványi és az ásványok mint köztudott érdesek karmolnak:)
|
freemailpeter | 17407 | 2009. október 20. 20:50 | Válasz erre: 17406 |
te is a barátok köztöt nézedd??????:))))))
|
Page | 17406 | 2009. október 20. 20:48 | Válasz erre: 17404 |
Na ja meg 10w40-el elõkezelni... :) Helló 1.0-ra vezet a LOKI :)))) |
rosejblee | 17404 | 2009. október 20. 20:44 | Válasz erre: 17403 |
Hát az látszik,hogy köbcenti van élég,és az idõk folyamán csak ki kellett néhányszor kormolni:)
|
Page | 17403 | 2009. október 20. 20:42 | Válasz erre: 17393 |
Én csak szakmai szemmel tekintettem az "ügyre" de ahogy látom ezt a kidörrentõt tuningolták már :D
|
rosejblee | 17401 | 2009. október 20. 20:28 | Válasz erre: 17399 |
Még nem ba.....m át senkit majd holnap lejrom a témát.
|
rosejblee | 17400 | 2009. október 20. 20:27 | Válasz erre: 17398 |
Látod az utazgatásom miat egybõl kaptam egy piros pontot a 2679 fekete mellé:)))
|
freemailpeter | 17399 | 2009. október 20. 20:21 |
nah te madár!! ma is átbasztál vagy 100embert aki olvasta !! hahahaha
|
Szicsu600 | 17398 | 2009. október 20. 20:18 | Válasz erre: 17396 |
Mi van Rosejblee, csak nem az EMESE.hu-n jártál.:DDD
|
Szicsu600 | 17397 | 2009. október 20. 20:17 | Válasz erre: 17395 |
A zk megszûnik,vagyis a vizsga idõpontjakor kell csinálni. De attól még a vizsga nem rövidül le 1 évre!
|
Házi Sárkáy | 17396 | 2009. október 20. 20:17 |
ROSEJBLEE!!! Köszönjük az értesítést!! Átadom a többieknek!! Üdv: Sárkány |
rosejblee | 17395 | 2009. október 20. 20:09 |
A nyár közepén volt tv-ben rádióban,hogy jan.1étõl a zöldkártya egyben lessz a mûszakival és mindkettõ évente.Vayis úgy harangozták hogy a zk megszûnik.
|
rosejblee | 17394 | 2009. október 20. 20:07 |
Nekem castrol 20w50 volt elvoltam vele,majd a madár rábeszélt a motul 510015w50re eleinte ugyanolan volt de kb 2000km mulva teljesen kisimult a váltó én megvagyok vele elégedve literjét vettem 2250né a castrol 1650nével szemben nem nagy külömbség csak nekem 5 lter kell.
|
rosejblee | 17393 | 2009. október 20. 20:01 | Válasz erre: 17375 |
Majd tudja meg a volt csajod,hogy mit nézegetel:)))
|
freemailpeter | 17391 | 2009. október 20. 19:40 | Válasz erre: 17390 |
nah majd meglátjuk, köszönöm a konferenciát!:)))))))))
|
Szicsu600 | 17390 | 2009. október 20. 19:28 | Válasz erre: 17388 |
Kíváncsi leszek, de bármelyiket is tesszük mindegy csak cseréljük sûrûn.
|
Szicsu600 | 17389 | 2009. október 20. 19:26 | Válasz erre: 17386 |
Dehogyis, csak ár/értékben a "Motul 5100 4T 10W40 API SL/SJ/SH/SG " 2650-ért jó.Szerintem, legalábbis Én ezt használom. A Motul 3000-es már drága.
|
freemailpeter | 17388 | 2009. október 20. 19:26 |
én mondjuk még mindig azon az álláspontotn vagyok, hogy tavasszal jon a "nagy vizsgálat"!! :D:D és rászánom a pénzt,,, hátha van diák kedvezmény,,,:D |
freemailpeter | 17386 | 2009. október 20. 19:24 | Válasz erre: 17381 |
attol hogy a minõségre figyelek az árat nem felejtem el!! itt jöhet az amit te az elején emiltettél!! mindek vegyem meg a 300v t 5-6 ezer ft ért? annak van értelme? amikor megveszem ezt az olajat 2-3 ezerrel olcsobban és fullszintetikus és egy jo minõsitésnek megfelel, és akkro jöhet az hogy mi hány km er teszünk bele és menynire van tervezve,,, stb,,, a motulon kivül ha jol tudom a Q8 nevezetû olajnak van sl minõsitése, akkor most a többi mind szar? :))) |
Szicsu600 | 17385 | 2009. október 20. 19:23 | Válasz erre: 17384 |
Ja és a "JASO MA" ami a kuplungra vonatkozó szabvány.
|
Szicsu600 | 17384 | 2009. október 20. 19:21 |
Ha van idõd, inkább annak nézz utána a neten melyik gyártónak van 10W40 API SL-nél magasabb szabványú olaja. Kíváncsi lennék.
|
Szicsu600 | 17383 | 2009. október 20. 19:18 | Válasz erre: 17374 |
A motul a SUBARU gyári motorolaja. No comment.:)
|
Szicsu600 | 17382 | 2009. október 20. 19:16 | Válasz erre: 17380 |
Persze, a különbség nüansznyi. De ha már keresed a jót és erre igényes vagy akkor tegyél is bele jobbat, ha már létezik a piacon.
|
Szicsu600 | 17381 | 2009. október 20. 19:14 | Válasz erre: 17378 |
Tehát a Motul 5100 sorozat elõrébb jár, jobb minõségû. De mint írtam ettõl még nem ál be a motorod. Ez olyan mint a Tesco 95-ös benzin és a Shell/OMW. Mindkettõtöl megy a motor.:))
|
freemailpeter | 17380 | 2009. október 20. 19:13 | Válasz erre: 17377 |
nah de ha azt modnod hogy túl szárnyalja, akkor mindegyik megfelel, tehát egyik se lehet szar,,,:)
|
freemailpeter | 17378 | 2009. október 20. 19:12 | Válasz erre: 17373 |
ezt használom: SILKOLENE PRO 4 ELECTROSYNTEC SAE 10W-40 SAE 15W-50 API SG/SH/SJ JASO MA |
Szicsu600 | 17377 | 2009. október 20. 19:11 | Válasz erre: 17376 |
Tévedsz ezek motorolajok!:DDD Amúgy meg a motorolajok fejlesztése sokkal elõrébb jár mint amit, per pillanat az ócskavasaink megkövetelnek. Itt csak a különbségek mérhetõk, de az alapkövetelményeket mindegyik bõven túlszárnyalja. |
Page | 17375 | 2009. október 20. 19:07 | Válasz erre: 17319 |
Ti olajoztok, én meg most látom, hogy ezen a kipufon sem katalizátor, sem hangtompító nincs! Micsoda hang és illat orgia :))) |
freemailpeter | 17374 | 2009. október 20. 19:07 | Válasz erre: 17372 |
amugy ezek is olyna dolgok hogy szájrol szájra járnak, te lehet azt mondod rá hogy szar, de mivel bizonyitod?(mérés alapjan?) ezer meg egy motoros használja , vagy lehet ennek az a indoka hogy kocsikba tényleg nem vált be, attol még a motorkp olaja lehet nem szar, de vegyük akkor csak a motult, autókban általában nincs is tapasztalat rola, lehet ezért nem fél senki megvenni? és inkabb kifizetik a 2 szeres árat vagy ott a castrol, ami autokba csillagos 5 ös, motorokban meg köpködik? hmm hogy is van ez akkor? itt szerintem annyi az egész hogy szájrol szájra terjed a hülyeség... igazábol ez számomra akkor lesz megnyugtató, amit már most is akartam csinálni de ido hiányában nem jött össze, a leeresztett olajat elviszem bevizsgáltatni, és akkor kiderül rola minden feketén fehéren, onnantol kezdve meg mindeki bekaphatja aki azt mondja rá hogy szar,,, ha meg szar, akkor az is marad, és váltok,,,:) ha meg a hivatalos oldalát nézzük , amit a gyártó rá ír minõsitést, annak meg kell hogy feleljen, ez ellen nincs sok mese,,, és egy kategorian az olajaknak szinte 70%ának megegyezik a minõsitése,,, |
Szicsu600 | 17373 | 2009. október 20. 19:02 |
Silkolene Super 4 MC-Synt 10W40 1 L API SF/SG Motul 5100 4T 10W40 API SL/SJ/SH/SG Az API minõség rendszere két sorozatból áll. Az "S" jelû a benzinmotorokra vonatkozó elõírásokat és vizsgálatokat takarja, míg a "C" jelû a dízelmotorokra utal.Minél távolabb jutunk a második betûvel az ábécében, annál jobb minõséget takar a besorolás, így egy API SL olaj szigorúbb elõírásoknak felel meg, mint egy SJ kategóriájú kenõanyag. Döntsd el Te melyik lehet a jobb... |
Szicsu600 | 17372 | 2009. október 20. 18:54 | Válasz erre: 17371 |
Motorban nem ismerem, de ha ott sz@r, akkor hmmm....Pont Neked kellene tudnod, hogy a különbség olaj és olaj közt nem 15.000 km alatt jön ki, de errõl már beszéltünk. Amúgy meg egy 99-es blokkba az is biztos jó.:)))))
|
freemailpeter | 17371 | 2009. október 20. 18:31 | Válasz erre: 17369 |
nah de te most auto olajrol beszélsz? nekem motorba silkolene van azaz fuchs olaj, ha annyira fuccs lenne akkor nem birt volna ki 15 ezret:) |
Szicsu600 | 17369 | 2009. október 20. 18:29 | Válasz erre: 17365 |
Az jó, Én a fuchs olajokat "fucssnak" hívom, mert fucss a motornak.Még 10w40-bõl sem használnék.:) Amúgy 580 Ft a fuch 10w40 literje, hordóban. Sejted a minõséget, mondjuk egy Shell/Motul/Castrol- hoz képest. |
freemailpeter | 17368 | 2009. október 20. 18:28 | Válasz erre: 17366 |
szerintem az a periodus idõ kitolás egy marhaság, már arra gondolok amikor azt modnjak cserélj 30ezrenként :) |
Szicsu600 | 17366 | 2009. október 20. 18:26 | Válasz erre: 17364 |
Nincs, de a Föld nevû bolygón 10w40 az alap. Ettõl eltérhetsz nagy fordulatú motorok, szélsõséges hõmérsékletben használt motoroknál.(Benzin) Illetve kitolt olaj periódusnál full szintetik. |
freemailpeter | 17365 | 2009. október 20. 18:25 | Válasz erre: 17361 |
motorkerékpárhoz nincsnnek is nagyon 0w sek talán egyedül a fuchs nak van valami 0w20asa:) |
freemailpeter | 17364 | 2009. október 20. 18:23 | Válasz erre: 17363 |
olyan meg szerintem nincs hogy egy motort , asvanyi félszintetikus vagy szintetikus olajra "épitettek"
|
Szicsu600 | 17363 | 2009. október 20. 18:19 |
Totaldokinál egy probléma.: "Olajjal kapcsolatban lenne egy kérdésem. 2003-as R1-esembõl mechanikus zajok, csörgések hallatszanak, amióta fullszintetikus olajat raktam bele. Amikor megvettem a motort használtan, nem voltak ilyen problémák, akkor még félszintetikus olaj volt benne. A gyár is azt írja elõ. A szerelõ szerint olaj miatt nem lehet ilyen gond, de több helyrõl hallottam hasonlót, és hogy miután félszintetikust tettek megint a motorba a zajok megszûntek, vagy legalábbis csökkentek." :DD |
AkosNagy | 17362 | 2009. október 20. 18:15 | Válasz erre: 17357 |
az lehet...de attól még az a FZ6-nak nevezett motor,még ronda marad :D és persze értelme meg...hát na...hagyjuk,nem akarom itt emészteni magamat :P |
Szicsu600 | 17361 | 2009. október 20. 18:14 | Válasz erre: 17360 |
Ja.Én nyáron 10w50, õsszel már 10W40 általában. A verseny olajok is általában: 10w50,10w60,15w50. A 0W,5w motornál szinte értelmetlen, mert nem használod ki. Egy 0w30 és 5w30 meg egyenesen baromság. |
freemailpeter | 17360 | 2009. október 20. 18:11 | Válasz erre: 17358 |
nah meglátjuk milyen árba tudom beszerezni:D motorba viszont legközelebb 15w50 helyet 10w40 rakok esetleg 10w50 ent:) |
Szicsu600 | 17359 | 2009. október 20. 18:09 | Válasz erre: 17355 |
5W40-et nem a 98-as suzukiba ugye?:)) Fazerbe mehet, de vedd figyelembe hogy egy 99-es R6-os motor van benne! Amibe teheted a fullszintetik csili olajokat, de annak csak az fog örülni aki eladja Neked.:)Jobb nem lesz tõle, fõleg hogy hodegben nem is motorozol(unk) általában. Viszont mivel nyáron pályázol vele így Én inkább a másik értéket tolnám fölfelé. 10w50. Szerintem. |
Szicsu600 | 17358 | 2009. október 20. 18:03 |
Egy sûrûbb 10w-s olajcsere periódus még mindig többet ér, mint egy full szintetik által kitolt csereperiódus. Ez persze nem igaz, ha marad a sûrû csereperiódus 0W-vel. De akkor meg 3x akkora az üzemeltetési ktg. Ami meg sosem jön vissza.Mindig hamarabb kell megbontani egy motort egyéb probléma miatt, mint a kopás okozta problémák miatt.
|
freemailpeter | 17357 | 2009. október 20. 18:02 | Válasz erre: 17353 |
tudtommal picaso is izlés ficamos volt, rá ütöttél:))))) |
freemailpeter | 17356 | 2009. október 20. 18:01 |
Krumpli!! ha a héten 2.ra is megetettél !! akkor jösz 1 citromossal:))))) fene a jo dolgodat:D |
freemailpeter | 17355 | 2009. október 20. 17:59 | Válasz erre: 17352 |
nah jo én most az árat nem néztem:D kiváncsiságbol lehet kiprobálok egy 5w40eset de ha arra gondolsz hogy megenné, hát ez szerintem nagyban függ amotor állapotátol, illetve a motor konstrukciojátol is, meghát nem 15ezrenként cserélem hanem 10e ként, meg közbe azért rápislákolok:) nem vagyok olyan hanyag hogy ilyennel megetess:D:D:D:D |
Szicsu600 | 17354 | 2009. október 20. 17:58 |
Naponta 2-3 mûszakim van, de ilyenrõl még nem hallottam, hogy 1 év lesz jövõévtõl a mûszaki idõtartalma, pedig a mozaikba is járok. Szerintem ez pletyka!
|
AkosNagy | 17353 | 2009. október 20. 17:52 | Válasz erre: 17347 |
Tartom a véleményem...ez egyre csúnyább lesz.
|
Szicsu600 | 17352 | 2009. október 20. 17:52 | Válasz erre: 17350 |
Ej, fiatal vagy még. Az ár! Amit sosem kapsz vissza, mert nem fogod az adott motorod (legyen az motor, vagy szgk,tgk stb.) végletekig kihasználni, azáltal a 0W adta elõnyök, miszerint a hidegindítási kopás kisebb, mint a 10w-nél, nem jelent Neked elõnyt. Egy 10w-re tervezett 500.000 km megbontás nélküli futásra készült motor,ha végig 0W-el üzemelteted akkor mit vársz majd tõle, azon kívül az üzemeltetési ktg a 3x nõ.??? Illetve otthon tedd bele a Suzukiba a 0W-t s 15.000 km múlva nézd meg az olajszintet. DE NE ELÕBB!!! :DDDD |
freemailpeter | 17351 | 2009. október 20. 17:51 |
ez csak elmélet, gyakorlatban lehet más,,, no mond! ne csigázz:D |
freemailpeter | 17350 | 2009. október 20. 17:42 | Válasz erre: 17348 |
mond4 ne kímélj, tudtommal tul sok különbség nincs, 0w s szintetikus mig a másik lehet fél szintetikus is 0w nek hidegfolyása jobb normál használat mellett azonos hõmérsékleten melegen ugyan az a "sürüsége" ezen kivül passzolom,,,, |
Szicsu600 | 17348 | 2009. október 20. 17:33 | Válasz erre: 17332 |
Gondold végig s magadtól is rájössz.:))))
|
freemailpeter | 17347 | 2009. október 20. 17:04 |
nah félre a politikával mert csak felbosszant fazer: "http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=22014" |
freemailpeter | 17346 | 2009. október 20. 17:02 | Válasz erre: 17345 |
dögölnének meg, rajtunk akarjak behajtani a minuszokat, õk meg havi 20millás fizetést vesznek fel, ez a magyar politika siralmas, vagy inkább az ott ülõ eberek,,, |
freemailpeter | 17344 | 2009. október 20. 16:55 | Válasz erre: 17341 |
ezt amugy elég nehéz felfogni agyilag hogy motorokat miért kell évente müszakisztatni, amikor nagy rész csak az év felében használjuk,,, ott fent valamelyik balekk megint okos volt,,, hogy kapná be a ,,, |
rosejblee | 17343 | 2009. október 20. 16:54 | Válasz erre: 17342 |
Na mondjad mert én minden ellen tüntetek,még a tüntetés ellen is:))))))))
|
rosejblee | 17341 | 2009. október 20. 16:36 | Válasz erre: 17340 |
Elvileg már nyáron bejelentették,én is viszek minden lovat decemberben.
|
freemailpeter | 17340 | 2009. október 20. 16:33 |
nah most ha igazat mondasz!! ( a héten már egyszer átbasztál:))) ) akkor a motor évenkénti fentartása ismét növekszik egy 10essel teljesitmény ado+kötelezõ+ évenkénti vizsgáztatás?! eddig is luxus volt a motorozás nah de ha még ez is bejön illetve a teljesimény ado is fog növekedni,,, pfff |
rosejblee | 17338 | 2009. október 20. 16:30 | Válasz erre: 17334 |
Azé mert akkora bontószökevény.A kereke is törött.Most meg ugyan az egy totálkárosnak a kerekét szánod bele:)))))))))
|
rosejblee | 17336 | 2009. október 20. 16:28 | Válasz erre: 17335 |
Persze csak adatlapra kell kérni.Szólj és segítek:)(jó pénzé)Az autókra is vonatkozik.
|
freemailpeter | 17335 | 2009. október 20. 16:25 |
és most hogy kivontam ideiglenesen , elvihetem egyentalán müszakisztatni?:D:D fene a kurva eget:D |
freemailpeter | 17334 | 2009. október 20. 16:25 | Válasz erre: 17333 |
baszki ne szopasssssssssss :S itt mindent csak emelnek, illet a határidõket csökkentenek mié csak 1 évre kapná?:S |
rosejblee | 17333 | 2009. október 20. 16:23 | Válasz erre: 17329 |
Akkor még decemberben vigyed és akkor 2 évre kapja még,januártól már csak 1-re.Ez szól ám mindenkinek!!!!!!!!!!
|
freemailpeter | 17332 | 2009. október 20. 16:21 | Válasz erre: 17331 |
miért mondjuk a sutyuki swift be tehetnék 10w40 helyet 0w40eset, 100fokon ugyan olyan kenést nyujt. miért nem pártolod??? |
Szicsu600 | 17331 | 2009. október 20. 16:18 | Válasz erre: 17330 |
Motul 10W40 marad továbbra is a fõolaj. A 0W-t meg használja akinek 2 anyja van.:)
|
freemailpeter | 17330 | 2009. október 20. 14:12 |
"http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html" aki okulni akar motor olajokkal kapcsolatosan,,, |
freemailpeter | 17329 | 2009. október 20. 10:16 |
jelentem motor kivonva marc 1 ig, 10 én meg mûszakisztatni kell:S:S
|
AkosNagy | 17328 | 2009. október 19. 21:19 | Válasz erre: 17327 |
Nem vagyok hajlamos rá...ha gondolod tartok neked külön órákat! :D
|