rosejblee | 17020 | 2009. október 9. 22:40 | Válasz erre: 17019 |
Pedig már csak rád várnánk:)A mûhelyemben a szerszámok a helyükön,várják a használatba vételt.Úgy hogy mostmár átdughatnád az arcod egy jó kávéra vagy két rosszra:)
|
rosejblee | 17017 | 2009. október 8. 20:56 | Válasz erre: 17015 |
Miért nem csörögtél vazze?Bár valószínûleg melóztam.Pedig tudnék mutatni egy pár kincset:)
|
Szicsu600 | 17016 | 2009. október 8. 20:43 | Válasz erre: 17015 |
Aktivitás van, akkor lassan gurulunk is..:) Akkor M3 tudod!!!
|
karu | 17015 | 2009. október 8. 20:34 | Válasz erre: 17014 |
Ma voltam felétek de egy autó sem állt a ház elõtt.
|
AkosNagy | 17013 | 2009. október 8. 20:25 | Válasz erre: 17012 |
Nem tudom milyen az a fürdõs kurva...de támogatom!!!
|
rosejblee | 17012 | 2009. október 8. 20:22 | Válasz erre: 17007 |
NA GYERE MÁR NE KELLJEN KÖNYÖRÖGNI MINT EGY FÜRDÕS KURVÁNAK!!!!!
|
Szicsu600 | 17011 | 2009. október 8. 20:10 |
A szerv tudja a szombati munkanapokat? nem kell melózni s nincs probléma.:)
|
rosejblee | 17009 | 2009. október 8. 20:05 | Válasz erre: 17007 |
Mit dolgozol?Nálatok szombaton nincs munka nap,ha meg takarítani kell majd vasárnap segítunk:)
|
rosejblee | 17008 | 2009. október 8. 20:04 | Válasz erre: 17005 |
Kanál?KALÁN-néni és ha õ elkezd intézkedni akkor az már sinen van:)A József Attila tudna mesélni:)
|
karu | 17007 | 2009. október 8. 20:03 | Válasz erre: 17006 |
Nem nekem dolgoznom kell de te menj el nyugodtan.
|
rosejblee | 17004 | 2009. október 8. 19:55 | Válasz erre: 17002 |
Na mi van nagyon aktív vagy,simulnak a ráncok?:)Mehetünk sörözni?
|
rosejblee | 17003 | 2009. október 8. 19:54 | Válasz erre: 16993 |
Aztán tavasszal rendelt sárvédõ mikor jön?Már gyalog is itt lehetne,három haj:)
|
karu | 17002 | 2009. október 8. 19:52 | Válasz erre: 16993 |
Doky helyesbitek kúpgörgõs a kormánycsapágy amik érkeztek.
|
Jos88 | 17000 | 2009. október 8. 18:23 | Válasz erre: 16998 |
Nem igazán praktikus (dugóban, falhoz közel álláskor), de én szeretem, nekem kényelmes. A 750 bõven elég. Egy idõben én is le akartam vágatni belõle, de megszoktam. Rövidebb súlyokat akarok rá majd egyszer.
|
AkosNagy | 16999 | 2009. október 8. 17:47 | Válasz erre: 16998 |
Elég az a 750...még használt/bontós is érdekelne...ha esetleg lesz vmi infód.
|
Szicsu600 | 16995 | 2009. október 8. 16:13 | Válasz erre: 16991 |
Továbbra is tartom azon véleményem, hogy ha nem Náluk cseréltetsz fékbetétet, hanem mondjuk a Karunál, akkor most nem néz ki így a tárcsád. Ergo a tárcsát õk tették tönkre Neked.GARIS!
|
Dokypapa | 16993 | 2009. október 8. 14:55 |
Tûgörgõs nyak csapágyak Fazerhez -érkeztek a V2-be , ha valakit érint a téma. Japán és nem gagyi.
|
Jos88 | 16992 | 2009. október 8. 13:10 | Válasz erre: 16981 |
juhit | 16991 | 2009. október 8. 10:03 |
Na lefényképeztem a tárcsát. Hát mitagadadás, lehetne jobb is, de madj holnap a kollégám lefotózza nekem egy profi géppel. Mennyibe kerülhet egy gyári hátsó tárcsa? ![]() ![]() ![]() |
Oliver600 | 16990 | 2009. október 8. 08:55 | Válasz erre: 16984 |
Nem versenyzek vele, csak tempósabban motorozok itt felénk a dombosabb részeken. Tapadása elsõ osztályú, elõl 2,1 hátul 2,3 és lábtartóig lehet dönteni! Kiváncsi vagyok mennyit bír majd, a BT20 10500km-t bírt nálam. |
Ferko | 16989 | 2009. október 8. 06:33 | Válasz erre: 16988 |
Így van. A Z6 egy igazi jó túragumi. Én is feszegetem vele a határokat, de messze nem olyan mint egy jó sportgumi. Nekem a túragumik között a Z6 volt eddig a legjobban tapadó akár szárazon akár vizesen. Viszont nagyon hamar elkopik legalábbis nálam. |
karu | 16988 | 2009. október 8. 00:08 | Válasz erre: 16986 |
�Hülye én csak azt mondom ez egy jó minõségû tartós tura gumi. Versenyzésre nem alkalmas. Nem vitatkozik mert összeverlek:) |
Jezusom | 16986 | 2009. október 7. 22:31 | Válasz erre: 16985 |
Most akkor egy fos gumit sóztál rám "Mester" ??? Vágysz a vérben tocsogó hullám látványára? |
karu | 16984 | 2009. október 7. 22:04 | Válasz erre: 16978 |
Azért csak óvatosan ez a Z6 nem közeliti meg egy Sportech M 3 tapadását kétségtelen hogy kilométerben jobban birja. Csak óvatosan ne bizz annyira egy tura gumiban persze sokkal jobb mint egy BT 20. |
Oliver600 | 16983 | 2009. október 7. 20:14 | Válasz erre: 16979 |
Azért nem kell eltúlozni sem, mert a kábelek nem nyúlnak. A TRW honlapján azt írják csak a superbike kormányok jók FZ6 hoz!
|
freemailpeter | 16982 | 2009. október 7. 20:08 |
fõleg hogy a sulyuk nem is ugyan annyiak, ami megint fontos dolog!!
|
freemailpeter | 16981 | 2009. október 7. 20:08 |
inkább azon törjétek a fejeteket hogy tudjuk beleszuperálni a gyári kormány sulyokat, mért én szaros kormánysulyokért nem adok ki pénzt:)
|
AkosNagy | 16979 | 2009. október 7. 20:06 | Válasz erre: 16976 |
Jövök jövök ne félj.Majd hajtsd be! :) 680-ról 750-re cserélni nem tudom,hogy elég e...viszont a sztrítfájter edisön az 850 széles :D |
Oliver600 | 16978 | 2009. október 7. 20:04 |
Mai nap jó idõ volt, mentem is egy gyorsat. Az elefánt már kopóban van a Metzelleren:
![]() |
freemailpeter | 16977 | 2009. október 7. 20:03 | Válasz erre: 16975 |
passz meg kõõ mérni !! ne légy lusta mert adok egy kokit a fejed búbjára:)
|
Oliver600 | 16976 | 2009. október 7. 20:03 | Válasz erre: 16975 |
Na, lementem, megmértem: 680mm széles a markolatok végénél, 75mm magas, 15mm-t hajlik hátra a végénél. Ezért jössz nekem eggyel! |
AkosNagy | 16975 | 2009. október 7. 19:56 | Válasz erre: 16972 |
Valahogy éreztem,de sebaj! Na szóval ezek 750mm szélesek...a gyári mennyi Petike? (12550 pénz...olcsóban is lehetne,remélem) |
Oliver600 | 16974 | 2009. október 7. 19:55 | Válasz erre: 16971 |
Nem is jószántamból iratkoztam le, te hegyi- barátom... Többiek nem röhög, semmi "olyan" nem történt Erdélyben a hegyen! |
Oliver600 | 16973 | 2009. október 7. 19:53 | Válasz erre: 16969 |
A Pazzaz-hpz meg LSL hez kell bõvítõ, ami befogja a28-as csövet, azok 22nél kezdõdnek. Annyit nem ér... |
AkosNagy | 16971 | 2009. október 7. 19:52 | Válasz erre: 16970 |
Köszi Johnny Bravo!!! Évadzárón nem leszel ott,nem szép dolog! :) |
Oliver600 | 16970 | 2009. október 7. 19:51 | Válasz erre: 16967 |
TRW-Lucas a márka, nagyvasról lehet rendelni minden színben. "http://www.trwmoto.com/superbike-22mm" |
AkosNagy | 16969 | 2009. október 7. 19:50 | Válasz erre: 16968 |
Ám nekem csak az LSL és a pazzaz a szimpi...szóval 22 kell igaz? szaladj már ki és mérd meg h az ami rajta van milyen hosszú :D köszike :P
|
freemailpeter | 16968 | 2009. október 7. 19:49 | Válasz erre: 16967 |
LSL,pazzaz, rizoma,lucas, meg még ami van lehet válogatni:) |
AkosNagy | 16967 | 2009. október 7. 19:47 | Válasz erre: 16966 |
Pontosan olyan kéne mint a 3. képen van...mész színben is! :) Milyen márka? |
freemailpeter | 16966 | 2009. október 7. 19:43 | Válasz erre: 16965 |
szerintem a miénkre olyan kéne mint a 3.képen nem? |
Oliver600 | 16965 | 2009. október 7. 19:31 | Válasz erre: 16964 |
Peti, ezeket találtam, olvastam valami fz6 fórumon, hogy nem zavar be a kábelhosszúság, simán cserélhetõ a kormány.
![]() ![]() ![]() |
freemailpeter | 16964 | 2009. október 7. 18:36 | Válasz erre: 16963 |
jövõhéten megmérem a pannonia sebességváltó tengely keménységét, nah azt pedig elvileg köszörülöm kell,
|
Oliver600 | 16963 | 2009. október 7. 18:30 |
Azt olvastam egy oldalon, hogy a féktárcsák keménysége minimum 30HRC nek kell lennie, 650°C-on történõ temperálás után. Csak összehasonlításképp, a mély-húzó szerszámokat 58-60 HRC-ig hõkezeljük, ami igen nagy dinamikus hatásoknak van kitéve, de ezt hõkezelve ritkán, de szoktuk lapkás késekkel esztergálni, gyakran köszörülni. |
freemailpeter | 16962 | 2009. október 7. 18:05 | Válasz erre: 16961 |
befogni betudja a fék tárcsát, kell csinálnija külön egy tartót, itt azzal van a baj hogy nagyon kemény anyaga van féktárcsa... míg az MZ nek nekem simán megcsinálták, dehát két különbözõ világ |
rosejblee | 16961 | 2009. október 7. 17:13 | Válasz erre: 16960 |
Te fiu és hogy fogja be,gyárt hozzá szerszámot?Mert azzal kéne kezdeni:)
|
freemailpeter | 16960 | 2009. október 7. 11:55 | Válasz erre: 16959 |
itt nem igazán a felelõségrõl van szó.hanem a technologiat nem tudja megvalósitani,,, mondjuk egy otthoni esztergályosnak nincsnnek olyan jo minõségû szerelhetõ lapkás kése, ami ezt a kurva kemény anyagott tudná forgácsolni, egy nem hozzávaló késsel elkezd dolgozni az csak pattogni fog rajta és még galyra is megy neki a kése,,, mondjuk ezt neked nem kõõ magyarázni:) |
Oliver600 | 16959 | 2009. október 7. 11:39 | Válasz erre: 16957 |
Nekem egyik cimborám vagy egy hónapja akrta cbr600 tárcsáit szabályoztatni, de nem talált olyan szakit aki meg merte volna csinálni neki. Azért nem kis felelõség... |
freemailpeter | 16958 | 2009. október 7. 09:38 | Válasz erre: 16957 |
jah ez igaz!! fel lehet egy MZ nek :) vagy kocsikanak, teherautóknak, de ezt nem lesz olyan ember aki felszabályozza!!! ezt garantálom:) |
juhit | 16957 | 2009. október 7. 08:50 |
Köszönöm szépen a jótanácsokat mindenkinek, így azért már kicsit felkészültebben mehetek oda. Most jelenleg úgy áll a helyzet h a szerviz a nagykerre próbálja ráverni a dolgot. Lefényképezték a tárcsát, de a minõsége nem hinném h elégséges, a makró üzemmódot nemigazán ismerték.... Hétvégén otthon én is lefényképezem, aztán felteszem, akkor meg tudjátok nézni. Úgy tudom, hogy fel lehet szabályoztatni egy tárcsát. Mennyire egészséges ez? És mennyire kifizetõdõ? |
tsanyi | 16956 | 2009. október 6. 22:07 | Válasz erre: 16954 |
Ez így könnyen lehetséges.....hallgass Karura...
|
karu | 16954 | 2009. október 6. 21:23 | Válasz erre: 16929 |
Az usszonyereg csapjai sajnos be voltak állva tehát a fék belsõ fele nem müködött. Ezt a hibát a fékbetétet cserélõ szakembernek észre kellett volna vennie. Ha ezt nem vette észre akkor egy kókler többet oda ne vidd a motorodat. Gyere inkább hozzám. |
tsanyi | 16953 | 2009. október 6. 20:32 | Válasz erre: 16951 |
Nem feltétlenül. Lehet, hogy a dugattyú szorul és nem enged vissza rendesen míg az úszórész picit visszaereszt így ott nem ragad. Ezért kell megnézni rendesen és betétcserénél lepróbálni mindkét oldalt.....ez sajnos sokszor kimarad mikor rutinból cserél az ember.
|
tsanyi | 16952 | 2009. október 6. 20:29 | Válasz erre: 16951 |
Nekem már csak a2006-os K6-os marad mindegy milyen gép:)))
|
freemailpeter | 16951 | 2009. október 6. 20:10 | Válasz erre: 16950 |
Szia Sanyi!! yamahának nincs olyan hogy k6 os:))) Juhit esetében a hátsó féknél jelentkezet, amit alap esteben az ember nem használ tul sokszor,,, de legalább is nem olyan erõsen mint az elsõt,,, ez egy uszonyerges fék, szoval vagy az uszo nyereg ált be, vagy a munka henger, gondolom ha munka henger ált volna be akkor nem is tudott volna rendesen fékezni, igy maradt az uszonyereg,,, ezeket(csapokat) általába össze szereléskor bezsirozzák, de inkább nem,,, szerintem itt lehet a gond, vagy amit szicsu mondott szar vagy hibás,selejt fékbetét,,, de akkor meg egybõl észre kellett volna venni mert fém a fémmel elégé feltünõ hangot ad ki,,, én ezeket gondolom, de csak elmélkedek:) |
tsanyi | 16950 | 2009. október 6. 19:59 | Válasz erre: 16929 |
Láttunk már ilyet, valószinüleg be van állva az az oldala ahol nem kopott a betét így fokozottan koptatta el a másikat. Viszont ezt le kell próbálni mielõtt a betétet behelyezi az ember mármint, hogy mozog-e mind a két oldal normálisan. Egyébként a Yamahák hátsó féke szokott ilyesmit csinálni, épp egy 1000-es Fazer van nálunk hasonló gonddal, ott beállt mint a cövek az egyik dugattyú és megevett mindent pedig csak K6-os és kevés a km.
|
freemailpeter | 16949 | 2009. október 6. 19:42 |
mondjuk hogy 3000 km er alatt hogy a pikoloba tud elkopni a betét, szinte végig kellett volna fékeznie azt a 3000 km ert... ezt tényleg látni kéne,,, Juhit nem akarod nekünk lefotozni??????????????!!!!!!!!!!!! :))) |
banier | 16948 | 2009. október 6. 19:35 |
Sziasztok ! Lenne egy kérésem ! Fokozatkijelzõ készítéséhez kellene nekem egy két infó , milyen szinû vezetéken jön a fordulat jel és milyen jelet ad, és a kilométer vezeték szine és jele.
|
Oliver600 | 16947 | 2009. október 6. 19:33 | Válasz erre: 16946 |
A sör, csak a padlón van! Vagy nem ez a megoldás? .D
|
Szicsu600 | 16945 | 2009. október 6. 17:58 |
"Lomok alatt a garázsban", hát sorstársak vagyunk. Az enyém is a lomok alatt van.:(
|
Szicsu600 | 16944 | 2009. október 6. 17:56 | Válasz erre: 16943 |
Ehhez látnom kellene, viszont biztos hogy garis a mûvelet, mert nem kophat félre egy betét csere után. Én a használónak adok igazat, hogy nem fogadja el a hülyítést miszerint ez ilyen, mert hát elkopott.:)
|
krisztian.fz6 | 16943 | 2009. október 6. 17:22 |
Te nem vennéd észre, ha leválna az egyik fékbetéted és csak pár pumpálás után jönne meg a fékerõd mikor a dugattyú a vasat hozzá tudná nyomni a tárcsához. A szerelõ szerint elkopott, nem leesett a ferodol. Ha valóban elkopott akkor a hiba fékmunkahenger és környékén keresendõ. Freemailpetinek adok igazad. :D Bár most arra sem emlékszem, hogy úszóágyazású-e a hátsó fék vagy fix, majd megkeresem a lomok alatt a garázsban a motort, megnézem. |
Szicsu600 | 16941 | 2009. október 6. 16:50 | Válasz erre: 16929 |
"a jobb oldalin viszont már nem volt ferodol " Persze, mert levált, gagyi betét volt. Ugyanis el nem kophatott féloldalasra, mert azt azonnal észreveszed ha belefékezel. Simán garanciális, amit a mûhelynek tovább játszhat a forgalmazó felé Kínába.:DDDD Krisztián úgy is fogalmazhatok hátha közelebb kerülsz a megoldáshoz, hogy kihagyták az agyagot a köcsögbõl.:DDD |
Szicsu600 | 16940 | 2009. október 6. 16:41 | Válasz erre: 16937 |
Olivér ez is abban a mûhelyben készülhetett.:DDD "http://www.youtube.com/watch?v=Aeo-k0DJ7NE" |
Szicsu600 | 16939 | 2009. október 6. 16:39 | Válasz erre: 16938 |
3 hónap alatt elkopott hátsó betét, ahol ráadásul csak az egyik betét kopott el. Gondolkozz!
|
krisztian.fz6 | 16938 | 2009. október 6. 16:34 | Válasz erre: 16929 |
Fékbetétre hogy vállalnak kopás elleni garanciát? :D
|
Oliver600 | 16937 | 2009. október 6. 16:17 |
Az unalmas téli hónapok alatt lehet fejleszteni a következõ szezonra, minek ide ultramodern sisakra erõsíthetõ HD-kamera. Ez univerzális, akár vhs-re is rögzíthetünk... "http://www.youtube.com/watch?v=iVJ4GV1X_Nc" |
Szicsu600 | 16936 | 2009. október 6. 16:13 | Válasz erre: 16929 |
Garis, fõleg ha még ráadásul szar minõségû betétet tettek bele. Simán verd rá a tárcsát is.
|
freemailpeter | 16935 | 2009. október 6. 15:26 | Válasz erre: 16934 |
ebben a honapban eddig nem volt tul sok nap, ugyhogy egész jol állsz:)
|
rosejblee | 16934 | 2009. október 6. 14:13 | Válasz erre: 16933 |
Ebben a hónapban egyet:)Úgyhogy Te ittál keveset:)
|
freemailpeter | 16933 | 2009. október 6. 14:07 | Válasz erre: 16932 |
hány sört ittál már? nem értem szavaid összeségét :) vagy én ittam tul sokat?:) |
rosejblee | 16932 | 2009. október 6. 13:51 | Válasz erre: 16931 |
Szerelõ az nem de gépészmérnötanonc az igen még csapna befele másokat nézz oda,mondom oda:)
|
freemailpeter | 16931 | 2009. október 6. 09:58 | Válasz erre: 16929 |
ez akkor szokott szerintem elõ jönni ha az uszonyereg nem mozog, azaz néha nem árt bekenni zsirral a két csapot , autoknal gyakrabban fodul elõ , de motoroknal is elõfordul, kérdezem én akkor milyen szerelõ az aki erre nem tud választ adni? mert én nem vagyok szerelõ, de aki látta már, meg tudja hogy dolgozik az uszonyereg annak szerintem tudnia kell... fõleg egy szakszerelõnek.... |
Eyesis | 16930 | 2009. október 6. 09:47 | Válasz erre: 16884 |
az én kamera szerkezetem a legjobb :) köszi a Gyula kipu szerelõ számot :) fel fogom hívni :) |
juhit | 16929 | 2009. október 6. 09:36 |
Sziasztok 3 hónapja cseréltettem fékbetétet elöl-hátul a 2004-es Fazeremen. Kb 3000km-t mentem vele azóta. Tegnap arra lettem figyelmes, hogy elég fura hangot ad a hátsó, és ha rálépek a pedálra, akkor egy kicsit mintha visszarugdalna mint az ABS a kocsiban. Gyorsan el is gurultam a szervizbe, a szerelõ kikapta a betéteket. A 2 betét közül a bal oldali (ami a felnihez közelebb van) szinte teljesen ép volt, a jobb oldalin viszont már nem volt ferodol és sajnos egy picit belemart a tárcsába. :S A szerviz tulaj azt mondja h hát ez elkopott. Nekem más a véleményem, szerintem a 2 betétnek egyformán kell kopni. És akkorsem kophat el 3000km és 3 hónap alatt. Mivel a szerelésre és a betétre is 6 hónap garanciát vállalt a szerviz, ezért szeretném érvényesíteni a garanciát. Kérdeztem a szerelõt, hogy ez mitõl kophatott így szét, de nem tudott rá választ adni, azt mondta, ilyent még nem látott soha. Ti már láttatok ilyent? Mi a véleményetek? Mi lesz a tárcsával? Annyira nem mart bele, de érezni rajta sajnos egykis peremet. :S Nem szeretnék tárcsát is cserélni. |
Szicsu600 | 16928 | 2009. október 5. 21:48 | Válasz erre: 16927 |
Honda olaj. Titkon irányba álltál.:D Viszont hátul 1.7 volt a nyomásod, ki is akasztottam a Mol kút kompresszorát.:) |
murnyul | 16926 | 2009. október 5. 21:42 | Válasz erre: 16915 |
Akkor voltunk Oliveréknél Sirokon én mondtam a Karunak, hogy te jöttél szembe, de mindenki lehülyézet.Akkor nekem volt igazam. Szombaton is integettem neked a Citadellán, de semmi reagálás.
|
freemailpeter | 16925 | 2009. október 5. 21:40 | Válasz erre: 16916 |
1,6 bar!! az kevés lesz:) lehet már kérdeztem de milyen oljat használsz benne? |
murnyul | 16923 | 2009. október 5. 21:35 | Válasz erre: 16881 |
Az enyémet Olika nicknéven található srác szabta méretre, õ gyárt és javít is rozsdamentes dobokat. Szerintem egy próbát megér!
|
pintati | 16922 | 2009. október 5. 21:35 |
Igen egyrõl beszélünk.Sajnos az egyik rendõr már nem ment haza.:(
|
freemailpeter | 16921 | 2009. október 5. 21:33 | Válasz erre: 16915 |
az pont az Olinak turajanak a napjan volt:S 1-2ora körül ha jol emlékszem, még láttam a 2 rendõrt a mátrába, majd rá fél orara mentek a rendõrautok eger felõl:S |
peregrinus | 16920 | 2009. október 5. 21:32 | Válasz erre: 16917 |
Igen akkor volt Oli által szervezett szalonnasütés Sirokon.
|