7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

rosejblee 17020 2009. október 9. 22:40   Válasz erre: 17019
Pedig már csak rád várnánk:)A mûhelyemben a szerszámok a helyükön,várják a használatba vételt.Úgy hogy mostmár átdughatnád az arcod egy jó kávéra vagy két rosszra:)
    

karu 17019 2009. október 9. 21:25  
Jó utat nektek baleset mentes túrát kivánok.
Csak óvatosan:)
    

Szicsu600 17018 2009. október 9. 19:24  
Akkor reggel indulás. A Dunakesziek is!!!:)
    

rosejblee 17017 2009. október 8. 20:56   Válasz erre: 17015
Miért nem csörögtél vazze?Bár valószínûleg melóztam.Pedig tudnék mutatni egy pár kincset:)
    

Szicsu600 17016 2009. október 8. 20:43   Válasz erre: 17015
Aktivitás van, akkor lassan gurulunk is..:) Akkor M3 tudod!!!
    

karu 17015 2009. október 8. 20:34   Válasz erre: 17014
Ma voltam felétek de egy autó sem állt a ház elõtt.
    

rosejblee 17014 2009. október 8. 20:32   Válasz erre: 17013
Igaza van.
    

AkosNagy 17013 2009. október 8. 20:25   Válasz erre: 17012
Nem tudom milyen az a fürdõs kurva...de támogatom!!!
    

rosejblee 17012 2009. október 8. 20:22   Válasz erre: 17007
NA GYERE MÁR NE KELLJEN KÖNYÖRÖGNI MINT EGY FÜRDÕS KURVÁNAK!!!!!
    

Szicsu600 17011 2009. október 8. 20:10  
A szerv tudja a szombati munkanapokat? nem kell melózni s nincs probléma.:)
    

Szicsu600 17010 2009. október 8. 20:08   Válasz erre: 17007
Pedig lenne hely az elsõsorban.:)
    

rosejblee 17009 2009. október 8. 20:05   Válasz erre: 17007
Mit dolgozol?Nálatok szombaton nincs munka nap,ha meg takarítani kell majd vasárnap segítunk:)
    

rosejblee 17008 2009. október 8. 20:04   Válasz erre: 17005
Kanál?KALÁN-néni és ha õ elkezd intézkedni akkor az már sinen van:)A József Attila tudna mesélni:)
    

karu 17007 2009. október 8. 20:03   Válasz erre: 17006
Nem nekem dolgoznom kell de te menj el nyugodtan.
    

rosejblee 17006 2009. október 8. 20:01   Válasz erre: 17005
Akkor szombaton indulat?
    

karu 17005 2009. október 8. 20:00   Válasz erre: 17004
Még nem de kanálnéni már intézkedik.
    

rosejblee 17004 2009. október 8. 19:55   Válasz erre: 17002
Na mi van nagyon aktív vagy,simulnak a ráncok?:)Mehetünk sörözni?
    

rosejblee 17003 2009. október 8. 19:54   Válasz erre: 16993
Aztán tavasszal rendelt sárvédõ mikor jön?Már gyalog is itt lehetne,három haj:)
    

karu 17002 2009. október 8. 19:52   Válasz erre: 16993
Doky helyesbitek kúpgörgõs a kormánycsapágy amik érkeztek.
    

freemailpeter 17001 2009. október 8. 18:53   Válasz erre: 16991
ez elég csunya lett:S
    

Jos88 17000 2009. október 8. 18:23   Válasz erre: 16998
Nem igazán praktikus (dugóban, falhoz közel álláskor), de én szeretem, nekem kényelmes. A 750 bõven elég. Egy idõben én is le akartam vágatni belõle, de megszoktam. Rövidebb súlyokat akarok rá majd egyszer.
    

AkosNagy 16999 2009. október 8. 17:47   Válasz erre: 16998
Elég az a 750...még használt/bontós is érdekelne...ha esetleg lesz vmi infód.
    

freemailpeter 16998 2009. október 8. 17:44  
az már szerintem picit tulzás,,,
    

Jos88 16997 2009. október 8. 17:23   Válasz erre: 16996
Ez 850-es.
    

AkosNagy 16996 2009. október 8. 16:44   Válasz erre: 16992
Jos a Tiéd mennyire széles? 750mm?
    

Szicsu600 16995 2009. október 8. 16:13   Válasz erre: 16991
Továbbra is tartom azon véleményem, hogy ha nem Náluk cseréltetsz fékbetétet, hanem mondjuk a Karunál, akkor most nem néz ki így a tárcsád. Ergo a tárcsát õk tették tönkre Neked.GARIS!
    

Szicsu600 16994 2009. október 8. 16:10   Válasz erre: 16993
Már nem aktuális.:)
    

Dokypapa 16993 2009. október 8. 14:55  
Tûgörgõs nyak csapágyak Fazerhez -érkeztek a V2-be , ha valakit érint a téma. Japán és nem gagyi.
    

Jos88 16992 2009. október 8. 13:10   Válasz erre: 16981
Gyere nézd meg enyém hogy van megoldva. De a vezetékek bõven elférnek a 850es kormánnyal is. Meg is tudod nézni ez mennyire széles. Elõbb le akartam szedni a súlyt hogy lefotózzam hogy van megoldva, de nem jártam sikerrel. Vagy nem a csavar fogja, vagy kéne hozzá a rendes krova készlet de az nincs itthon.
    

juhit 16991 2009. október 8. 10:03  
Na lefényképeztem a tárcsát. Hát mitagadadás, lehetne jobb is, de madj holnap a kollégám lefotózza nekem egy profi géppel.

Mennyibe kerülhet egy gyári hátsó tárcsa?

    

Oliver600 16990 2009. október 8. 08:55   Válasz erre: 16984
Nem versenyzek vele, csak tempósabban motorozok itt felénk a dombosabb részeken.
Tapadása elsõ osztályú, elõl 2,1 hátul 2,3 és lábtartóig lehet dönteni!
Kiváncsi vagyok mennyit bír majd, a BT20 10500km-t bírt nálam.
    

Ferko 16989 2009. október 8. 06:33   Válasz erre: 16988
Így van. A Z6 egy igazi jó túragumi. Én is feszegetem vele a határokat, de messze nem olyan mint egy jó sportgumi.
Nekem a túragumik között a Z6 volt eddig a legjobban tapadó akár szárazon akár vizesen. Viszont nagyon hamar elkopik legalábbis nálam.
    

karu 16988 2009. október 8. 00:08   Válasz erre: 16986
�Hülye én csak azt mondom ez egy jó minõségû tartós tura gumi. Versenyzésre nem alkalmas.
Nem vitatkozik mert összeverlek:)
    

Jezusom 16987 2009. október 7. 22:38  
....hékás!
Nekem neveletlen gyerekeim vannak!
    

Jezusom 16986 2009. október 7. 22:31   Válasz erre: 16985
Most akkor egy fos gumit sóztál rám "Mester" ???
Vágysz a vérben tocsogó hullám látványára?
    

karu 16985 2009. október 7. 22:07   Válasz erre: 16984
Hidd el tudom mirõl beszélek.
    

karu 16984 2009. október 7. 22:04   Válasz erre: 16978
Azért csak óvatosan ez a Z6 nem közeliti meg egy Sportech M 3 tapadását kétségtelen hogy kilométerben jobban birja.
Csak óvatosan ne bizz annyira egy tura gumiban persze sokkal jobb mint egy BT 20.
    

Oliver600 16983 2009. október 7. 20:14   Válasz erre: 16979
Azért nem kell eltúlozni sem, mert a kábelek nem nyúlnak. A TRW honlapján azt írják csak a superbike kormányok jók FZ6 hoz!
    

freemailpeter 16982 2009. október 7. 20:08  
fõleg hogy a sulyuk nem is ugyan annyiak, ami megint fontos dolog!!
    

freemailpeter 16981 2009. október 7. 20:08  
inkább azon törjétek a fejeteket hogy tudjuk beleszuperálni a gyári kormány sulyokat, mért én szaros kormánysulyokért nem adok ki pénzt:)
    

freemailpeter 16980 2009. október 7. 20:06   Válasz erre: 16978
szegény elefántot miért kínzod:(
:))
    

AkosNagy 16979 2009. október 7. 20:06   Válasz erre: 16976
Jövök jövök ne félj.Majd hajtsd be! :)
680-ról 750-re cserélni nem tudom,hogy elég e...viszont a sztrítfájter edisön az 850 széles :D
    

Oliver600 16978 2009. október 7. 20:04  
Mai nap jó idõ volt, mentem is egy gyorsat. Az elefánt már kopóban van a Metzelleren:
    

freemailpeter 16977 2009. október 7. 20:03   Válasz erre: 16975
passz meg kõõ mérni !! ne légy lusta mert adok egy kokit a fejed búbjára:)
    

Oliver600 16976 2009. október 7. 20:03   Válasz erre: 16975
Na, lementem, megmértem:
680mm széles a markolatok végénél,
75mm magas,
15mm-t hajlik hátra a végénél.

Ezért jössz nekem eggyel!
    

AkosNagy 16975 2009. október 7. 19:56   Válasz erre: 16972
Valahogy éreztem,de sebaj!

Na szóval ezek 750mm szélesek...a gyári mennyi Petike?

(12550 pénz...olcsóban is lehetne,remélem)
    

Oliver600 16974 2009. október 7. 19:55   Válasz erre: 16971
Nem is jószántamból iratkoztam le, te hegyi- barátom...
Többiek nem röhög, semmi "olyan" nem történt Erdélyben a hegyen!
    

Oliver600 16973 2009. október 7. 19:53   Válasz erre: 16969
A Pazzaz-hpz meg LSL hez kell bõvítõ, ami befogja a28-as csövet, azok 22nél kezdõdnek. Annyit nem ér...

    

freemailpeter 16972 2009. október 7. 19:53  
én arany szinben gondolkozom:)
    

AkosNagy 16971 2009. október 7. 19:52   Válasz erre: 16970
Köszi Johnny Bravo!!!
Évadzárón nem leszel ott,nem szép dolog! :)
    

Oliver600 16970 2009. október 7. 19:51   Válasz erre: 16967
TRW-Lucas a márka, nagyvasról lehet rendelni minden színben.
"http://www.trwmoto.com/superbike-22mm"
    

AkosNagy 16969 2009. október 7. 19:50   Válasz erre: 16968
Ám nekem csak az LSL és a pazzaz a szimpi...szóval 22 kell igaz? szaladj már ki és mérd meg h az ami rajta van milyen hosszú :D köszike :P
    

freemailpeter 16968 2009. október 7. 19:49   Válasz erre: 16967
LSL,pazzaz, rizoma,lucas, meg még ami van
lehet válogatni:)
    

AkosNagy 16967 2009. október 7. 19:47   Válasz erre: 16966
Pontosan olyan kéne mint a 3. képen van...mész színben is! :)

Milyen márka?
    

freemailpeter 16966 2009. október 7. 19:43   Válasz erre: 16965
szerintem a miénkre olyan kéne mint a 3.képen
nem?

    

Oliver600 16965 2009. október 7. 19:31   Válasz erre: 16964
Peti, ezeket találtam, olvastam valami fz6 fórumon, hogy nem zavar be a kábelhosszúság, simán cserélhetõ a kormány.
    

freemailpeter 16964 2009. október 7. 18:36   Válasz erre: 16963
jövõhéten megmérem a pannonia sebességváltó tengely keménységét, nah azt pedig elvileg köszörülöm kell,
    

Oliver600 16963 2009. október 7. 18:30  
Azt olvastam egy oldalon, hogy a féktárcsák keménysége minimum 30HRC nek kell lennie, 650°C-on történõ temperálás után.
Csak összehasonlításképp, a mély-húzó szerszámokat 58-60 HRC-ig hõkezeljük, ami igen nagy dinamikus hatásoknak van kitéve, de ezt hõkezelve ritkán, de szoktuk lapkás késekkel esztergálni, gyakran köszörülni.
    

freemailpeter 16962 2009. október 7. 18:05   Válasz erre: 16961
befogni betudja a fék tárcsát, kell csinálnija külön egy tartót, itt azzal van a baj hogy nagyon kemény anyaga van féktárcsa...
míg az MZ nek nekem simán megcsinálták, dehát két különbözõ világ
    

rosejblee 16961 2009. október 7. 17:13   Válasz erre: 16960
Te fiu és hogy fogja be,gyárt hozzá szerszámot?Mert azzal kéne kezdeni:)
    

freemailpeter 16960 2009. október 7. 11:55   Válasz erre: 16959
itt nem igazán a felelõségrõl van szó.hanem a technologiat nem tudja megvalósitani,,,
mondjuk egy otthoni esztergályosnak nincsnnek olyan jo minõségû szerelhetõ lapkás kése, ami ezt a kurva kemény anyagott tudná forgácsolni, egy nem hozzávaló késsel elkezd dolgozni az csak pattogni fog rajta és még galyra is megy neki a kése,,,
mondjuk ezt neked nem kõõ magyarázni:)
    

Oliver600 16959 2009. október 7. 11:39   Válasz erre: 16957
Nekem egyik cimborám vagy egy hónapja akrta cbr600 tárcsáit szabályoztatni, de nem talált olyan szakit aki meg merte volna csinálni neki. Azért nem kis felelõség...

    

freemailpeter 16958 2009. október 7. 09:38   Válasz erre: 16957
jah ez igaz!! fel lehet egy MZ nek :)
vagy kocsikanak, teherautóknak,
de ezt nem lesz olyan ember aki felszabályozza!!! ezt garantálom:)
    

juhit 16957 2009. október 7. 08:50  
Köszönöm szépen a jótanácsokat mindenkinek, így azért már kicsit felkészültebben mehetek oda.
Most jelenleg úgy áll a helyzet h a szerviz a nagykerre próbálja ráverni a dolgot. Lefényképezték a tárcsát, de a minõsége nem hinném h elégséges, a makró üzemmódot nemigazán ismerték....
Hétvégén otthon én is lefényképezem, aztán felteszem, akkor meg tudjátok nézni.

Úgy tudom, hogy fel lehet szabályoztatni egy tárcsát. Mennyire egészséges ez? És mennyire kifizetõdõ?
    

tsanyi 16956 2009. október 6. 22:07   Válasz erre: 16954
Ez így könnyen lehetséges.....hallgass Karura...
    

freemailpeter 16955 2009. október 6. 22:01  
Juhit !!!

fék olajat cseréltek már??
    

karu 16954 2009. október 6. 21:23   Válasz erre: 16929
Az usszonyereg csapjai sajnos be voltak állva tehát a fék belsõ fele nem müködött.
Ezt a hibát a fékbetétet cserélõ szakembernek észre kellett volna vennie.
Ha ezt nem vette észre akkor egy kókler többet oda ne vidd a motorodat.
Gyere inkább hozzám.
    

tsanyi 16953 2009. október 6. 20:32   Válasz erre: 16951
Nem feltétlenül. Lehet, hogy a dugattyú szorul és nem enged vissza rendesen míg az úszórész picit visszaereszt így ott nem ragad. Ezért kell megnézni rendesen és betétcserénél lepróbálni mindkét oldalt.....ez sajnos sokszor kimarad mikor rutinból cserél az ember.
    

tsanyi 16952 2009. október 6. 20:29   Válasz erre: 16951
Nekem már csak a2006-os K6-os marad mindegy milyen gép:)))
    

freemailpeter 16951 2009. október 6. 20:10   Válasz erre: 16950
Szia Sanyi!!
yamahának nincs olyan hogy k6 os:)))

Juhit esetében a hátsó féknél jelentkezet, amit alap esteben az ember nem használ tul sokszor,,, de legalább is nem olyan erõsen mint az elsõt,,,
ez egy uszonyerges fék,
szoval vagy az uszo nyereg ált be, vagy a munka henger, gondolom ha munka henger ált volna be akkor nem is tudott volna rendesen fékezni, igy maradt az uszonyereg,,,
ezeket(csapokat) általába össze szereléskor bezsirozzák, de inkább nem,,, szerintem itt lehet a gond,

vagy amit szicsu mondott szar vagy hibás,selejt fékbetét,,,
de akkor meg egybõl észre kellett volna venni mert fém a fémmel elégé feltünõ hangot ad ki,,,
én ezeket gondolom, de csak elmélkedek:)



    

tsanyi 16950 2009. október 6. 19:59   Válasz erre: 16929
Láttunk már ilyet, valószinüleg be van állva az az oldala ahol nem kopott a betét így fokozottan koptatta el a másikat. Viszont ezt le kell próbálni mielõtt a betétet behelyezi az ember mármint, hogy mozog-e mind a két oldal normálisan. Egyébként a Yamahák hátsó féke szokott ilyesmit csinálni, épp egy 1000-es Fazer van nálunk hasonló gonddal, ott beállt mint a cövek az egyik dugattyú és megevett mindent pedig csak K6-os és kevés a km.
    

freemailpeter 16949 2009. október 6. 19:42  
mondjuk hogy 3000 km er alatt hogy a pikoloba tud elkopni a betét, szinte végig kellett volna fékeznie azt a 3000 km ert...


ezt tényleg látni kéne,,,

Juhit nem akarod nekünk lefotozni??????????????!!!!!!!!!!!! :)))
    

banier 16948 2009. október 6. 19:35  
Sziasztok ! Lenne egy kérésem ! Fokozatkijelzõ készítéséhez kellene nekem egy két infó , milyen szinû vezetéken jön a fordulat jel és milyen jelet ad, és a kilométer vezeték szine és jele.
    

Oliver600 16947 2009. október 6. 19:33   Válasz erre: 16946
A sör, csak a padlón van! Vagy nem ez a megoldás? .D
    

Szicsu600 16946 2009. október 6. 18:08  
Na mi hiányzik a képrõl? Ami végül is ott van.:D
    

Szicsu600 16945 2009. október 6. 17:58  
"Lomok alatt a garázsban", hát sorstársak vagyunk. Az enyém is a lomok alatt van.:(
    

Szicsu600 16944 2009. október 6. 17:56   Válasz erre: 16943
Ehhez látnom kellene, viszont biztos hogy garis a mûvelet, mert nem kophat félre egy betét csere után. Én a használónak adok igazat, hogy nem fogadja el a hülyítést miszerint ez ilyen, mert hát elkopott.:)
    

krisztian.fz6 16943 2009. október 6. 17:22  
Te nem vennéd észre, ha leválna az egyik fékbetéted és csak pár pumpálás után jönne meg a fékerõd mikor a dugattyú a vasat hozzá tudná nyomni a tárcsához. A szerelõ szerint elkopott, nem leesett a ferodol. Ha valóban elkopott akkor a hiba fékmunkahenger és környékén keresendõ. Freemailpetinek adok igazad. :D


Bár most arra sem emlékszem, hogy úszóágyazású-e a hátsó fék vagy fix, majd megkeresem a lomok alatt a garázsban a motort, megnézem.
    

Szicsu600 16941 2009. október 6. 16:50   Válasz erre: 16929
"a jobb oldalin viszont már nem volt ferodol " Persze, mert levált, gagyi betét volt. Ugyanis el nem kophatott féloldalasra, mert azt azonnal észreveszed ha belefékezel. Simán garanciális, amit a mûhelynek tovább játszhat a forgalmazó felé Kínába.:DDDD

Krisztián úgy is fogalmazhatok hátha közelebb kerülsz a megoldáshoz, hogy kihagyták az agyagot a köcsögbõl.:DDD
    

Szicsu600 16940 2009. október 6. 16:41   Válasz erre: 16937
Olivér ez is abban a mûhelyben készülhetett.:DDD

"http://www.youtube.com/watch?v=Aeo-k0DJ7NE"
    

Szicsu600 16939 2009. október 6. 16:39   Válasz erre: 16938
3 hónap alatt elkopott hátsó betét, ahol ráadásul csak az egyik betét kopott el. Gondolkozz!
    

krisztian.fz6 16938 2009. október 6. 16:34   Válasz erre: 16929
Fékbetétre hogy vállalnak kopás elleni garanciát? :D
    

Oliver600 16937 2009. október 6. 16:17  
Az unalmas téli hónapok alatt lehet fejleszteni a következõ szezonra, minek ide ultramodern sisakra erõsíthetõ HD-kamera.
Ez univerzális, akár vhs-re is rögzíthetünk...
"http://www.youtube.com/watch?v=iVJ4GV1X_Nc"
    

Szicsu600 16936 2009. október 6. 16:13   Válasz erre: 16929
Garis, fõleg ha még ráadásul szar minõségû betétet tettek bele. Simán verd rá a tárcsát is.
    

freemailpeter 16935 2009. október 6. 15:26   Válasz erre: 16934
ebben a honapban eddig nem volt tul sok nap, ugyhogy egész jol állsz:)
    

rosejblee 16934 2009. október 6. 14:13   Válasz erre: 16933
Ebben a hónapban egyet:)Úgyhogy Te ittál keveset:)
    

freemailpeter 16933 2009. október 6. 14:07   Válasz erre: 16932
hány sört ittál már? nem értem szavaid összeségét :)
vagy én ittam tul sokat?:)
    

rosejblee 16932 2009. október 6. 13:51   Válasz erre: 16931
Szerelõ az nem de gépészmérnötanonc az igen még csapna befele másokat nézz oda,mondom oda:)
    

freemailpeter 16931 2009. október 6. 09:58   Válasz erre: 16929
ez akkor szokott szerintem elõ jönni ha az uszonyereg nem mozog, azaz néha nem árt bekenni zsirral a két csapot ,
autoknal gyakrabban fodul elõ , de motoroknal is elõfordul,

kérdezem én akkor milyen szerelõ az aki erre nem tud választ adni? mert én nem vagyok szerelõ, de aki látta már, meg tudja hogy dolgozik az uszonyereg annak szerintem tudnia kell...
fõleg egy szakszerelõnek....
    

Eyesis 16930 2009. október 6. 09:47   Válasz erre: 16884
az én kamera szerkezetem a legjobb :)

köszi a Gyula kipu szerelõ számot :) fel fogom hívni :)
    

juhit 16929 2009. október 6. 09:36  
Sziasztok

3 hónapja cseréltettem fékbetétet elöl-hátul a 2004-es Fazeremen. Kb 3000km-t mentem vele azóta. Tegnap arra lettem figyelmes, hogy elég fura hangot ad a hátsó, és ha rálépek a pedálra, akkor egy kicsit mintha visszarugdalna mint az ABS a kocsiban. Gyorsan el is gurultam a szervizbe, a szerelõ kikapta a betéteket. A 2 betét közül a bal oldali (ami a felnihez közelebb van) szinte teljesen ép volt, a jobb oldalin viszont már nem volt ferodol és sajnos egy picit belemart a tárcsába. :S

A szerviz tulaj azt mondja h hát ez elkopott. Nekem más a véleményem, szerintem a 2 betétnek egyformán kell kopni. És akkorsem kophat el 3000km és 3 hónap alatt. Mivel a szerelésre és a betétre is 6 hónap garanciát vállalt a szerviz, ezért szeretném érvényesíteni a garanciát.

Kérdeztem a szerelõt, hogy ez mitõl kophatott így szét, de nem tudott rá választ adni, azt mondta, ilyent még nem látott soha.
Ti már láttatok ilyent? Mi a véleményetek?
Mi lesz a tárcsával? Annyira nem mart bele, de érezni rajta sajnos egykis peremet. :S Nem szeretnék tárcsát is cserélni.
    

Szicsu600 16928 2009. október 5. 21:48   Válasz erre: 16927
Honda olaj. Titkon irányba álltál.:D
Viszont hátul 1.7 volt a nyomásod, ki is akasztottam a Mol kút kompresszorát.:)
    

murnyul 16927 2009. október 5. 21:45   Válasz erre: 16925
Repsol syntetico 10w-40-s
    

murnyul 16926 2009. október 5. 21:42   Válasz erre: 16915
Akkor voltunk Oliveréknél Sirokon én mondtam a Karunak, hogy te jöttél szembe, de mindenki lehülyézet.Akkor nekem volt igazam. Szombaton is integettem neked a Citadellán, de semmi reagálás.
    

freemailpeter 16925 2009. október 5. 21:40   Válasz erre: 16916
1,6 bar!! az kevés lesz:)
lehet már kérdeztem de milyen oljat használsz benne?
    

pintati 16924 2009. október 5. 21:37  
Sirok környékén láttam a fazeres csapatot .Voltatok egy páran.
    

murnyul 16923 2009. október 5. 21:35   Válasz erre: 16881
Az enyémet Olika nicknéven található srác szabta méretre, õ gyárt és javít is rozsdamentes dobokat. Szerintem egy próbát megér!
    

pintati 16922 2009. október 5. 21:35  
Igen egyrõl beszélünk.Sajnos az egyik rendõr már nem ment haza.:(
    

freemailpeter 16921 2009. október 5. 21:33   Válasz erre: 16915
az pont az Olinak turajanak a napjan volt:S
1-2ora körül ha jol emlékszem, még láttam a 2 rendõrt a mátrába, majd rá fél orara mentek a rendõrautok eger felõl:S

    

peregrinus 16920 2009. október 5. 21:32   Válasz erre: 16917
Igen akkor volt Oli által szervezett szalonnasütés Sirokon.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők