Gábor 63 | 974 | 2015. augusztus 5. 21:29 |
Szerintem don mindent megtett,hogy megértsed!!! De itt a lényeg!!!! A Reynolds szám a csõvezetékekre vonatkozó képlete alapján: Elõször meghatározzuk a víz sebességét. Ha ez megvan akkor egy értelmû: a vízmozgás tehát turbulens. Mit nem értesz???? |
Botanikus | 973 | 2015. augusztus 5. 20:56 |
Don viccelsz az egészbõl azt értettem, hogy fõoldal ! Nem fordítanál !? |
Don | 972 | 2015. augusztus 5. 20:53 | Válasz erre: 970 |
Itt a válasz!!! http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2010-0019_hidrologia-hidraulika/ch17.html |
Botanikus | 970 | 2015. augusztus 5. 20:36 |
Meg hát ! :-) Azt árulja el valaki, hogy az alacsonyabban lévõ kiegyenlítõtartályból hogyan megy fel a hûtõfolyadék a hûtõkör legmagasabb pontján lévõ túlfolyóhoz ? |
Gábor 63 | 969 | 2015. augusztus 5. 19:48 | Válasz erre: 960 |
Mint már említettem 960-as hozzászólásomnál bölcsen most itt a netes válasz amit már vagy 100* olvastam:) -Több mint 500 km (550-560) után a benzinkutat rendeltetésszerûen is használni kényszerül az utazó, mivel a 28 literes tank ennyi utat enged megtenni egy szuszra 4,5 - 5,2 liter/100 km fogyasztás mellett. Két visszajelzõ is szolgál az üzemanyagszint közlésére. Egy szintjelzõ óra és egy sejtelmesen, a semmibõl halványan pirosló, majd egyre fenyegetõbben figyelmeztetõ visszajelzõ lámpa."" Benzincsap nincs, az elektromos benzinszivattyú miatt erre nincs szükség."" na ugye megmondtam:) |
Gábor 63 | 968 | 2015. augusztus 5. 19:35 |
Gábor 63 | 966 | 2015. augusztus 5. 17:51 |
Ez az utolsó szó :bontunkegysörtkörbeálljukvakarjukafejünk ! Gyönyörû!!!!!! |
Botanikus | 965 | 2015. augusztus 5. 12:45 |
Akkor a fluxuskondenzátort is cserélni kell ! Ha akkor sem megy, bontunkegysörtkörbeálljukvakarjukafejünk !
|
Botanikus | 963 | 2015. augusztus 4. 21:21 |
Az üzemanyagszintjelzõ : Teletankolom, a mutató lefekszik, és fel sem kel 250 km-ig ! aztán 350-370 környékén tankolok ! Még nem láttam a lámpát kigyulladni ! 18-19 liternél többet még nem tankoltam !
|
Botanikus | 961 | 2015. augusztus 4. 21:00 |
Nem szerintem ! De te nagyobb guru vagy nézd meg a képet amit belinkeltem, ahogy én ki tudtam bogarászni az pumpa !
|
Gábor 63 | 959 | 2015. augusztus 4. 20:15 |
A szelepszár szimeringet is lefotózom ha kell! De arra kell várni tíz percet ! Szerintem volt rá ídõd a fotók????????????? :):) |
Gábor 63 | 958 | 2015. augusztus 4. 20:10 |
Sziasztok. Na itt a másik gyík! Menyire pontos az üzemanyag vissza jelzõtök.?? A tünetek nálam : -tele tank kifekszik amíg csak tud túl az utolsó vonalon is. -300km után kb. fél tankot mutat -450 km kb negyedig -470-halvány piros kontrol lámpa csak emelkedõn jelez. Na most ha 10lityit tankolok akkor is fulra kifekszik a mutató mintha tele raktam volna. Nektek pontosan dolgozik?? |
Don | 956 | 2015. augusztus 4. 17:19 | Válasz erre: 955 |
Akkor megvan a megoldás! :-) Nem is tudom minek szívtam a fogam a 180 ejrón? Az ehhez képest ingyé volt :DD
|
Botanikus | 954 | 2015. augusztus 4. 16:16 | Válasz erre: 951 |
Szia ! Nem , nem keletkezik ! De meg kell kövesselek ! Az üzemanyagot egy pumpa juttatja fel a csaphoz, vagy mihez (ez még nem tiszta) ! A pumpa pedig az üzemanyagtankban van ! Itt ! ![]() |
szlaci | 953 | 2015. augusztus 4. 00:00 |
Sziasztok. Úgy tudom hogy a csaphoz szivattyú szállít benyát. Ha ráadod a gyujtást rövid ideig hallik a hangja. Érdemes megnézni "hidegen", hogy maradt e a csap utáni szakaszon benzin. Ha üres, valszeg a membrán visszaengedi és a szivattyúnak több idõ kell míg telenyomja a karbit üzemanyaggal. |
Don | 951 | 2015. augusztus 3. 19:57 | Válasz erre: 950 |
Nem kérdeztem a szervízbe, és fogalmam sincs, hacsak nem keletkezik akkora vákuum hogy fel tudja venni!
|
Botanikus | 946 | 2015. augusztus 3. 18:51 | Válasz erre: 939 |
Igen bökte egy kicsit, mert ha benzincsapról beszéltek, akkor nekem egy manuálisan nyitható, zárható kvázi "csap " jut eszembe ! de ilyet nem láttam !
|
Botanikus | 942 | 2015. augusztus 3. 18:41 |
Én is regeltem a honda oldalon( amit belinkelt Don ) hááát vannak árak ! Ami jó az Honda ! |
Botanikus | 941 | 2015. augusztus 3. 18:37 |
A szelepszár szimeringet is lefotózom ha kell! De arra kell várni tíz percet !
|
Don | 940 | 2015. augusztus 3. 18:33 | Válasz erre: 939 |
Mondjuk szorítok hogy ne a csap legyen mert nekem a csap a szûrõvel meg egy kis darab slaggal 180 euróba fájt asszem!:-(( by Oberwarti Honda....
|
Gábor 63 | 938 | 2015. augusztus 3. 18:28 |
Már kerestem a szerelõm de szabin van. Milyen gyorsan szétkapta a mociát ez igen .:):) köszönöm! |
Don | 937 | 2015. augusztus 3. 18:25 | Válasz erre: 935 |
Nálad mindenképp karbiszinkron kellene meg azt a szûrõt megnézni amit Botanikus lefotózott!
|
Gábor 63 | 935 | 2015. augusztus 3. 18:21 |
Szia szlaci Nálam nincs ilyen dinamikusan húz minden fordulaton nincs benne lyuk sehol . Talán olyan mintha a karbiban elpárologna a benzin és ezért nem indulna,pöcre. Inkább méltatlan kellemetlen a motorhoz nem illõ jelenség ez és nem szeretnék sok felesleges kört futni ezért is kértem és köszönöm a hozzászólásokat.Hogy ott maradok az úton ettõl a hibától nem félek. |
Don | 931 | 2015. augusztus 3. 17:58 | Válasz erre: 930 |
http://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_select_VIN_M20.php Itt az alvázszámodat írd be és megtalálod! |
Don | 930 | 2015. augusztus 3. 17:56 | Válasz erre: 929 |
A tankburkolat alatt a tank jobb alsó részén lévõ csap, ami vákumos rendszerü! :-)
|
Gábor 63 | 928 | 2015. augusztus 3. 17:50 | Válasz erre: 927 |
NGK CR8EH-9 gyújtógyertya igazad van ez a belevaló ez van nekem is. A benzincsapot is megvizsgálom jó az ötlet köszönöm. |
Don | 927 | 2015. augusztus 3. 07:17 | Válasz erre: 925 |
Lehet nem jól tudom de mintha a gyári adat nem hozná az iridium gyertyát, én csak a CR8EH-9-et használom.Hogy van-e különbség fogalmam sincs.A benzincsap pedig másnál is okozott gondot.
|
szlaci | 926 | 2015. augusztus 2. 22:56 |
Sziasztok. olvasva a jelenségeket, leírom az enyémet is hátha tudtok segíteni. A fogyasztással nincs baj, azonban miután megvettem kipróbáltam és gond nélkül ment a motor. Mostanság viszont ha egy kicsit meghúzatom, olyan érzésem van mintha elkopna belõle a benzin, és leáll. Csak szívatóval indul be, és nem megy minden henger. Tapasztaltatok már ilyet? Jelzem a jelenség 100 körüli sebességnél is jelentkezik még ha csak alap gázon megy is |
Gábor 63 | 925 | 2015. augusztus 2. 17:45 |
Nekem füst nincs.Mintha eltûnt volna a benyo a karbibol azt érzem. a gyertya ngk .cr8hix-9 |
Don | 924 | 2015. augusztus 2. 17:36 | Válasz erre: 922 |
De volt szag, és ha odapörköltem feketén füstölt a kipufogón.
|
Gábor 63 | 922 | 2015. augusztus 2. 15:49 | Válasz erre: 921 |
A gyertyákban kb.1500-km van,belevaló A szûrõt nézem köszönöm a tippet. A 7,5-ireális motorozás után mértem,130 alatt nem volt a mutató sokat M6 Bp felé. De az 5-5.5 nálam is a mét érték. Senkit nem veszélyeztettem magamon kívül, csak a jogsimat:) Én +120kg vagyok az meg már szinte két személy.:)vagy 3-om??): Leállás után erõs benzin szag benzincsap csere elõtt nálad nem volt? |
Don | 921 | 2015. augusztus 2. 14:39 | Válasz erre: 919 |
Ja és még valami, nekem csak akkor volt 7,5 a fogyasztásom amikor a benzincsapom tönkrement. Mióta kicseréltem 4,5-5,5 a fogyasztás, és mi ketten ülünk a gépen. Max.130-as tempóval közlekedünk.
|
Don | 920 | 2015. augusztus 2. 14:29 | Válasz erre: 919 |
A karbiszinkron sokat jelent, meg a benzincsapnál van egy pici szûrõ nézd meg mennyire koszos.A gyertyák mikoriak?Belevaló-e?
|
Gábor 63 | 919 | 2015. augusztus 2. 11:32 | Válasz erre: 918 |
Szia. Igen tudom hogy gond van.A teljesítményt nem befolyásolja Fogyasztás 5-7,5 elme állapot függõen :) füst olaj fogyasztás ingadozó motor járás nincs. Amit állítottam az a alapjárat 1100-1200 volt mikor vettem.A tünetet minden elõjel nélkül jelentkezett. Hamarosan kap karbi szinkront meg egy s.t.b. átvizsgálást. |
Don | 918 | 2015. augusztus 2. 11:12 | Válasz erre: 917 |
Hali! Nekem ezres az alapjárat, hidegen full szívatóval gázadás nélkül indítok.Most a kánikulában szívató sem kell. Meleg motort mindig gáz és szívató nélkül, pöccre indul. Nálad valami gond van, nézesd meg. Üdv |
Gábor 63 | 917 | 2015. augusztus 2. 10:29 |
Sziasztok. 1100-ek üzem meleg motornál, alapjáraton mennyit pörög a motorotok? Meleg motort hogyan indítotok? Szívató? gázadás v.nélküle? Van-e indítási "gyíkja" a motorotoknak? Nálam a gyík:üzem meleg mot. kb 10-15perc állás.után köszörülés kösz. lés -félperc játék és indul. De ha szívatóval állítom le (lefullasztom!!) majd indítás elõtt szív. vissza simán pöc-re indul legyen akár milyen forró a motor,állhat bármennyit. Válaszokat köszönöm. |
Gábor 63 | 909 | 2015. július 26. 14:59 |
a link link. nálam nem indul.de tudom hogy nálam a hiba. le léptem bocsi este vagyok. |
Botanikus | 908 | 2015. július 26. 14:05 |
Ja dehogy ez meg nálunk szólás ! Úgy hisztizel mint egy lány ! Amúgy az eredeti : https://www.youtube.com/watch?v=rJlDmi5SkJg |
Botanikus | 904 | 2015. július 26. 12:45 |
Itt azért van egy kis zsúfoltság, szerelhetõség szempontjából elég szar !
![]() ![]() |
Gábor 63 | 902 | 2015. július 26. 12:24 |
A a jó hogy megvan a hiba!! A kapcsolóval probléma ideiglenesen kiiktatva, szerintem jó megoldás. |
Gábor 63 | 901 | 2015. július 26. 12:19 |
Sátor aggregátor söröspult, st:):) Na ha ez fent van és elfér az anya jöhet:) |
Botanikus | 900 | 2015. július 26. 11:37 | Válasz erre: 898 |
Szerintem oda inkább nagyobb terjedelmü cuccokat raknék, mint sem nehezeket ! Sátor aggregátor söröspult, stb ! Szóval inkább ami a mérete miatt kiszorul a dobozokból ! Egy sátor tokkal vonóval 5-7 kg ! Na pont ennyit kell fogynia az asszonynak, hogy õ is jöhessen ! :-)
|
Botanikus | 899 | 2015. július 26. 11:33 |
Rendben van ! Lecseréltem a hûtõfolyadékot ! minden ok ! Kivéve persze a hibás hõkapcsoló gombát, de a ventillátort rálötöttem egy kapcsolóra, így az is rendben ! A hõkapcsolót bekötöttem egy áramkörbe, beletettem vízbe, megforraltam, de nem zárt ! Azt kell cserélnem !
|
Botanikus | 896 | 2015. július 26. 09:09 |
Sziasztok ! Lehet, hogy ismeritek az oldalt ! Beírod az alvázszámot, kiadja a pontos évjáratot típust, és tudsz keresni alkatrészeket ! Azt hiszem a rendeléshez regisztrálni kell,( ami nekem nem sikerült) ! http://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_select_VIN_M20.php |
Botanikus | 893 | 2015. július 24. 17:20 |
Ma megint a vétlen motoros húzta a rövidebbet ! A szilágyi elágazóban egy személyautó a záróvolal tiltása ellenére elõzésbe kezdett, a szemben szabályosan közlekedõ motorkerékpár vezetõje nem tudta elkerülni az ütközést ! A motorkerékpár vezetõje és utasa (Házaspár) is belehalt sérüléseibe ! Borzasztó !!!
|
szlaci | 880 | 2015. július 21. 17:24 | Válasz erre: 877 |
Szia. Nem tudom hogy ez a link aktuális-e, de egy próbát megér. http://www.starbike.eoldal.hu/fenykepek/honda-st-1100-pan-european/honda-st-1100-pan-european-alkatreszek/ |
zsurika | 879 | 2015. július 20. 23:32 | Válasz erre: 877 |
Akkor ha más nincs,meg kell rendelni a Hondánál.Szerintem két nap alatt megjön.
|
Botanikus | 877 | 2015. július 20. 21:16 |
Szóval eddig úgy néz ki, hogy a hõfokkapcsoló makkant meg ! Amikor lehúztam a kábelt róla, és testet kapott szépen ment a ventillátor ! Egyenlõre így marad, amíg nem tudok szerezni gombát ! Zsuri,a pécsi bontósnak sajna nincsen ! Ötlete van valakinek merre próbáljak érdeklõdni ? |
Botanikus | 875 | 2015. július 20. 17:03 |
Szóval eddig úgy néz ki, hogy a hõfokkapcsoló makkant meg ! Amikor lehúztam a kábelt róla, és testet kapott szépen ment a ventillátor ! Egyenlõre így marad, amíg nem tudok szerezni gombát ! Zsuri,a pécsi bontósnak sajna nincsen ! Ötlete van valakinek merre próbáljak érdeklõdni ? |
zsurika | 872 | 2015. július 20. 01:18 |
Látom, motoros társaim szeretik a gyümölcslevet. Lehet,hogy lemaradok a kóstolóról,de mentségemül szolgáljon,motoroztam. Még a leírtakon kívül ellenõrizni kell a ventillátor hõfokkapcsolót,és ha minden jó,a termosztátot.Az enyém is középállásba kapcsol,és nyomja a meleget a t...õmre.Nem egy felemelõ élmény a dugóban araszolva.Ne engedd fel a pirosig a mutatót,mert megfõzöd a motort.Talán csak egy apróbb kontakt hiba.Jó keresgélést,írd meg mi volt! Jó éjt mindenkinek. |
szlaci | 871 | 2015. július 19. 22:51 |
Az enyém is sûrûn bakapcsol ebben a melegben, de a mutató függõleges, szinte közép állásban van amikor bekapcsol. Ha bekapcsol majd a ventillátorod, ennél tovább nem igazán kellene mennie szerintem |
Botanikus | 865 | 2015. július 19. 18:40 |
A hûtõvízszint rendben ! A hûtõventillátornak merre van a biztije ? |