15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13

Please log in

Registration
Forgot password
Yamaha XT-XTZ, és mindenki aki szereti
Next page

Taro 5074 7. Februar 2011 21:25   reply to: 5071
Elviszem az XT 1200Z-t!
Ott a helyem!
    

mistral1011 5073 6. Februar 2011 20:13  
Bizony!
Sokan leszünk - és elegen :-)
Addigra tán' a moci is összekészül...
    

Bucho 5072 6. Februar 2011 10:23  
..naná, hogy megyünk! :-)
    

Okta 5071 2. Februar 2011 16:40  
Bár a Tenerések már tudnak róla: http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4057&session_id=/BrQ6sj6IhM38
    

Bubó Doki 5070 18. Januar 2011 10:52  
hali,
XT 660X 2007-2010 közötti mocihoz túraplexit ajánlok, 23 cm-el magasabb a gyárinál, vadiúj, PUIG gyátrmány. Enyhén füstszinû, 22 e. píz az irányára.
Ha érdekel, priviben...
    

Bucho 5069 15. Januar 2011 14:27   reply to: 5067
Köszi Dénes!!

..de hol van még a Húsvét!!!???
amúgy meg addig locsolok dögivel :-))))
    

lilles 5068 13. Januar 2011 15:29  
Üdv mindenkinek!
Van egy bontott 3LD-s blokkom. Ha valakit érdekel, akkor gombokért odaadom. :)
    

mistral1011 5067 8. Januar 2011 16:40  
Bucho, pörgeted a fórumot!? :-)
Neked is minden jót, sok locsolkodót húsvétkor!
    

Bucho 5066 1. Januar 2011 01:42  
B U É K!!
    

Bucho 5065 23. Dezember 2010 18:49  
Szép jó estét!!
Minden kedves motorostársamnak áldott, békés ünnepeket kívánok!

üdv: Bucho
    

Bucho 5064 7. Dezember 2010 20:26  
...kimondottan én sem teszem le...téliesítést nem ismeri :-)


Üdv Mindenkinek!
    

Okta 5063 17. November 2010 13:30   reply to: 5062
Bár nekem nincs XT-m, de szerintem egy "átlagos" XT felhasználó nem rakja le a gépet télre. :-P
    

telimotortarolas 5062 17. November 2010 12:49  
Sziasztok ha télire nem tudjátok hol tárolni motorotokat hozzátok be hozzánk. Látogassatok el a honlapunkra: telimotortarolas.hu
    

Okta 5061 15. November 2010 22:39  
Sziasztok!

Jön a tél, azaz motorosok számára a tervezgetések idõszaka. Nekem is...

Ezért kérlek válaszoljatok, hogy lenne-e igény részetekrõl (személy szerint illetve azon társaság részérõl – márkaklub, motorostársaság, stb. – kiket ismertek/képviseltek) az alábbi programra.

Május vége felé gondoltam egy „nagyendurós” (600ccm+, 160kg+) találkozót összehozni. Helyszínnek a nagycenki enduropályát néztem ki. (Neten keressetek rá: elég sok kép- és videoanyag található róla, a határhoz való közelsége miatt az osztrákok is kedvelik. Pl: http://vimeo.com/11462637 )

A tulaj magyar (ez nem derül ki a weboldalukból ugyan: http://www.mx-enduro.at/de/home/ ), a pálya bérleti díja HUF1.000,-/kopf, a sátrazást tartalmazza a bérleti díj.
További képek itt: http://www.goonriders.at/streckenuebersicht/nagycenk.htm

Nem „Biges” rendezvény lenne, hanem márka- és típusfüggetlen off-roados találkozó.

Tehát az elsõ kérdésem az lenne, hogy egyáltalán lenne-e igényetek egy ilyesmi találkozóra?

Beszéltem Stefan Hesslerrel (http://www.hessler-motorsport.de/site/), hogy ha van rá igény, eljönne-e egy tréninget tartani. Bemásolom a válaszát:
„do you Know when your offroad Meeting is?
im pride that you ASK me for that
this Job is Not only for Money for me
so i think the Fuel costs for the Transporter ( Car) should Be enough
greets stefan“
Gondolom Dakar-ridert nem farag senkibõl két nap alatt, de szerintem hasznos dolgokat tudna nekünk mutatni/mondani...ilyen tréningeket szokott szervezni: http://www.youtube.com/view_play_list?p=887E793028427C09
(Egy bármilyen motoros oktatásért sok pénzeket szoktak elkérni. Az említett útiköltség kb. HUF60.000-80.000 ha jól számolom, ez mondjuk 20 fõre elosztva HUF4.000,- fejenként.)

A második kérdésem tehát, hogy a találkozó keretén belül lenne-e igény egy ilyen tréningre.

Kérlek jelezzetek vissza, hogy érdemes-e foglalkoznom egyáltalán az ötlettel.

Illetve ha van ötlet, javaslat vagy egyéb megjegyzésetek, azt is írjátok meg.
2010-ben május elég csapadékos volt. Kérdés, hogy mi az az idõjárás, ami még a nagy többségnek “belefér” - feltételezve, hogy 2011 májusi idõjárásról még semmit se tudunk.
Két lehetséges idõpont: május 28-29 és június 4-5 szerintem. A dátummal kapcsolatban is írjatok.
Ha bármilyen ötlet/vélemény/javaslat még van, írjátok meg azt is.
Köszi.
Üdv
Okta
drbig-club@freemail.hu

    

uic280 5060 14. November 2010 20:59  
kösz
    

mistral1011 5059 14. November 2010 20:54  
Kicsi az esély, mert a 86-os 600-as, a 91-es pedig 660-as blokk. Kérdezd meg inkább az index-es Tenere fórumon, ott több a 3AJ-s hozzáértõ!
    

Hadvezér 5058 14. November 2010 20:52   reply to: 5056
Ez így igaz! :-)
    

uic280 5057 14. November 2010 20:35  
sziasztok

olyan kérdésem lenne hogy a 91-es xtz vezérmülánckereke megegyezik a 86-os é val?
köszönöm
Gyuri
    

ztaki 5056 14. November 2010 06:18   reply to: 5055
A tenerés társaság talán az egyetlen, ahol soha nem a márka (vagy a köbcenti, esetleg a súly...) számít, hanem az ember... Tudom, hogy ez nagyon sok ember számára hihetetlen, de van ilyen. ;)
    

Rudo 5055 13. November 2010 21:58   reply to: 5054
Ha tudtam volna,hogy ilyen szintem "hígítható" a tenere társaság....,na mindegy majd legközelebb.
    

ztaki 5054 13. November 2010 21:09  
Na, megjöttünk a Teneré tulajdonosok szokásos évadzáró rendezvényérõl...
Képek, videó.
http://www.takacsek.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=119:tenere-klub-evadzaro-koezoes-ebed&catid=35:minden-ami-az-endurozassal-kapcsolatos&Itemid=58

Köszönjük a vendéglátást, a jó társaságot és a társkluboknak a megjelenést!
    

Bucho 5053 3. November 2010 17:18   reply to: 5052
jaja...egy vagonnyi :-))

pl a DéZoli sárgabarackpáleszébõl....áááhhh...definom!!
:-))
    

mistral1011 5052 1. November 2010 20:40   reply to: 5050
Lyó sok cefre kellene ehhez...
    

Okta 5051 1. November 2010 16:28   reply to: 5049
Há' nemtom, én már harmadjára olvasom, de még mindig könnyesre röhögöm magam pl. az ilyeneken:
"Ki tudja törni a határokon szempontból hoz penetráció valami rossz fog a fejjel lefelé villát."

:-DDDDDDDDDD
    

manour 5050 30. Oktober 2010 22:32   reply to: 5048
Sikerült felhozni :-) de szerintem ezt csak 1 kis cefrézés után lehetne értelmezni.
    

mistral1011 5049 29. Oktober 2010 22:10  
Okta, Te direkt szivatsz most minket !? :-))
    

Okta 5048 29. Oktober 2010 16:02  
Gondoltam felhozom ezt a fórumot, meg itt nem vernek agyon (mivel nem nagyon pörög), ha ezt a sokat ide bemásolom...

No szóval: a TT600E-rõl kerestem infót a neten, egy német cikket találtam. Mivel a dajcs nem megy, ezért ráküldtem a gugli fordítót, az alábbi eredménnyel. Jó szórakozást:

Minden sokkal egyszerûbb: a japán motorkerékpárok után 30.000 km a végén, az angol olajozott, és a feldolgozás az olasz motorok megfelelt a hétköznapi életmód a dél. Sokkal könnyebb, mint az értékelését a gép volt a katalogizálás a vezetõik: Egy BMW Szo valódi Wind arcok egy Harley nem volt wimps és enduro tekintették az igazi férfi kerékpár. Ma minden sokkal bonyolultabb. Nem csak a modern motorkerékpárok ma már eléri a viszonylag könnyen hat számjegyû fuss teljesítmény görbék, és még ritkábban köztük. Nem, a vezetõk már nem, amit egykor. A csavaró illetékes egész évben vezetõ típusú "Hé kor, én öt ütemû már javították a január végén a sarkkör az evõeszköz" a mega-out. Ahhoz Motorkerékpár lehet, hogy férfi / nõ (!) Vissza napokig nem lehet piszkos körmök és fagyasztott végtagok. Szinte mindenki tudja, és kell, és ennek megfelelõen komplex is a kör mobil standok.
A legnagyobb esik a földre a kilépõk. Az önindító igaz volt az alagút lovag elõtt ne legyen olyan hosszú, mint az ördög. Az igazi férfi akar rúgni. Úgy nézett ki, majd nagy nyári megrakott gépen, és kész megnyitni a motor általában nagyon aranyos. Kár, hogy egy ilyen látványosság van, hogy a jövõben egyre gyakrabban. A front a kick-videósok eltérnek egymástól. Az utolsó bástyák esnek idén: Husqvarna, Husaberg, KTM - mind az 1997, amely szintén megtalálható az opcionális elektromos indítású.








Mint az egyik a kevés "igazi" hard enduro Japánban már hosszú idõ óta a Yamaha TT 600. A bemutatott 1982-ben az XT 550 nyelvmûvelõ alapú eszköz volt a több mint tíz éve egy tipp az összes kavicsbányákban furcsaság, ami az európaiak túl drága, és / vagy nem voltak fogékonyak. Az olasz Yamaha importõr Belgarda 1993-ban arról, hogy a TT-modern korszak hajnala. A motor vette át az olaszok, hanem szinte változatlan. A kiterjedt szívmûtét nem volt oka a léghûtéses, négyütemû, egyhengeres, négyszelepes volt a feje, az egyensúlyt a tengely és a karburátor még mindig az élvonalban. Az alsó nyitott acél váz csak kisebb változások geometria dolgokat hoz. De vajon a mellékletet, annál is inkább: a tavaszi és a felfüggesztés a munka az eleje egy állítható nyomó fokozat a vonat, és fejjel lefelé villát vette át. Hátul swing nemes Öhlins lengéscsillapító került alkalmazott, és a megfelelõ lassulás, Brembo dugók. Rendkívül fontos a Belgarda javítására alkalmas a mindennapi használatra. A továbbfejlesztett világítási rendszer és kombinált gyújtás / kormányszerkezet zár mellett az új design voltak a legszembetûnõbb változások.
A TT-régi erények maradt fenn. A dolgozó észrevehetõ, de nem kellemetlen rezgések pörköltet mindig ugrik megbízható és meggyõzõ, különösen az alsó fordulatszám-tartományban egy hihetetlenül egyenletes teljesítmény-leadás. 41 HP az alig 600 cc egy egészséges értéket, a rendes áthaladást a TT megfelel az elvárásoknak, amit lehet egy ilyen gazdag pörköltet. Nagy sebességnél a Yamaha meghajtót, mint a kisebb, aztán jár kemény és kemény. Ahhoz, hogy valóban mozog, azonban van szükség egyáltalán sebességgel orgiákat. Ki korán a könnyû és pontos kell kapcsolni ötfokozatú egység, stressz-mentes, és még mindig gyors ütemû - szélsõséges esetekben, miután az összes, több mint 150 km / h.
Törzs csak, ha a stop-and-go forgalom, vagy akár tárgyalás részeket be. A folytatásban az elsõ és a második fokozat egy kicsit nagy, és a tengelykapcsoló kart szükséges, hogy a dolgok még rosszabb, még azután is egy nagyon bátor megragadja. Köszönöm, hogy hiányzik a hûtés lehetséges kormányzási szög nagy, viszonylag magas súlya a 156 kg teszi a körözési közel, de aztán kiderül, hogy egy mûveletet, a szervezet megfelelõen használják a kereslet. Röviden, a TT egy kicsit nehézkes. Sokkal kényelmesebb úgy érzi, a gyorsan mozog a földutak, és enyhe vagy közepes terepen. Az alapvetõ felfüggesztési beállítások feszes, az elmélet az engedéllyel rendelkezõ személyek két helyet, hanem brutálisan kemény. Ki tudja törni a határokon szempontból hoz penetráció valami rossz fog a fejjel lefelé villát. Az Öhlins értékes hátul, mutatja magát a nyers ugrik lényegesen jobban ellenáll.
Az olasz-japán TT 600 1994 óta a hivatalos ajánlat a német importõr. És az elsõ két év során, így nem elektromos indítású. Törpék és gyengékre kell vásárolni a lágyabb kedves XT 600 E. 1996-tól, de aztán minden sokkal bonyolultabb. Nyilván nem volt elég izom a férfiak, akik ki lehetnek inspirálta a TT 600. És így, a TT-600 TT 600 S egy "S" mint a "sport". Mivel az új modell is jött egy TT 600 E "E" "E-starter" a program. Az elektromos segítõk, valamint a nagyobb akkumulátor teszi a TT körülbelül 4 £ nehezebb.
A nagyobb tömeggel, alacsonyabb áron - vagyis volt, legalábbis a TT 600, mert amellett, hogy a több szempontból felhasználóbarát is egy kicsit szempontjából berendezések. A Kayaba villa és Öhlins sokk az "S" eltért az "E" egy kicsit egyszerûbb részein Paiolo. A tavaszi eszközök kisebbek. Amennyiben az "S" vagy a 310 és 270 mm áll rendelkezésre, vannak mm az "E" csak 270 és 209. Kellemes mellékhatás a rövid lábú: az ülés magassága csökkent, buja 920-890 mm még mindig jelentõs. Az off-road képességek, azonban szintén csökkent. Amennyiben az "S" hullámos pálya még mindig tiszta végre utat, az "E" nagyon gyorsan megtörni táncos. A kényelmesebb szavazati jogának és a megnövekedett súlya az "E" az okai. Azonban, ha nem állandóan a Szaharában, vagy dühöngõ körül Moto Cross pályán nem fogod észrevenni a különbséget foglalja össze. All-Terrain, mint a legtöbb ex-cessively úti nyomvonal kerékpárt a TT 600 E minden.
Mind TT és TT 600 S 600 E fel van szerelve egy nagyon stabil alaplap, amely megvédi az egységes hatást vágás elõtt tevékenységek. Fém fékcsövek is telepítve van a két modell. De ez nem változtatja meg a közepes minõségû a lemez fékek elöl és hátul. Az elsõ dugót megköveteli a sok kéz erejét, elkészíti a hátsó partnereként igen mérgezõ. Lényegesen több erõfeszítést tett a Yamaha vezetõk kiválasztása és kialakítása különbözõ testrészek. A kerekek és lengõvilla mindkét modell könnyûfém használni, és a 12 liter benzin rendszeresen egy mûanyag tartályban elhelyezett, kell nagyon élénk a vezetõi újratöltött után körülbelül 200 kilométer. Kis baklövést oldalán: a tartalék csap fel van szerelve a jobb oldalon - nagyon "hasznos", ha a doboz lesz az üzemanyag, és valójában inkább hagyja el a jobb kezét a gázpedált.
Gyakorlat-orientált, a fogazott footpegs és kipufogócsövek rozsdamentes acélból. A levegõ szûrõ elemet ki lehet cserélni anélkül, hogy eszközöket és a rendszámtáblák nélkül el lehet távolítani Schrauberei. A sebességmérõt nem létezik. Az szükségem senkire, mert az egyhengeres teszi olyan könnyû, hogy ha fordulatszámon ez jó érzés. A lánc feszítõ történik, egy különc biztosítja a megfelelõ beállítást.
A TT 600 S látható az elsõ pillantást a kék eloxált felnik, azok alumínium kormány nem látja talán egyszer. 10 590 Mark nem az "S". Ez nem egy fajtiszta versenyt eszköz, de egy jól megcsinált sport enduro, annak törvénykönyvet. TT 600 E költségek pontosan 600 védjegyek kevesebb. Az amatõr enduro motorosok, akik csak ritkán megy be a területre, nem csak olcsóbb, hanem a jobb választás. De mi akkor is jelent az "okok"? És milyen gyakran van "ritkán"? Yamaha teszi a fájdalom a választás könnyebb. Korábban nem volt csak egy XT 500 Korábban minden volt, csak így sokkal könnyebb.
    

kisti 5047 28. Juli 2010 21:05   reply to: 5046
Szia , index forumon válaszoltam
üdv: Én
    

belatenyere 5046 28. Juli 2010 20:48  
Üdv Mindenkinek!
Garanciális kérdésben kérek segítséget!!
Hosszabb túra elõtti átnézésnél vettem észre, hogy a mûanyag kartervédõben olajos sarat találtam.
2009-es XT660Z gép blokk karter aljánál az összeeresztésnél gyöngyözik az olaj, Sajnos a teljes blokk szétszedésével lehet a szivárgást megszüntetni az az henger dugó le kuplung szét váltó szét mikor 2-ben van a blokk és fém tiszta lehet a tömítést rákenni és mehet minden vissza a helyére. Kérdésem lényege mi van a garanciával, mert szétszedtük és kiterítettük a lepedõre. Nem egy csavart hanem mindet meg kell bontani a szét és összeszerelés miatt. Most 12000 Km ment a gép. Szerintetek a garancia honnan él és mire vonatkozik tovább mert papíron 2011-ig tar.
Válaszokat véleményeket elõre is köszönöm!!
Széles száraz utat mindenkinek üdv béla

    

dZoltan82 5045 27. Juli 2010 00:03   reply to: 5044
gyujtas kapcsolo mint LEHETSEGES?
Hat szerintem ez igy eleg gyenge :( rendes kivizsgalas nelkul megvetetni valakivel egy hasznaltat 30k-ert durva.
egy ora alatt siman ki lehet merni minden kapcsolot az oldalstendertol kezdve, a kuplunk, uresjelzo, stb, gyujtaskapcsolo, gyujtas tekercs...
    

xtzszabi 5044 25. Juli 2010 21:15   reply to: 5043
http://www.freeforum.hu/yamahatenere/topik/39095
Most látom, hogy írtál, én a másikba kezdtem el pötyögni.
Bemásolom ide, csak hogy zûrzavar legyen :)
"Most a gyújtás kapcsolóról beszéltek mint lehetséges hibaforrás, - de ebben sem biztosak - újonnan 140e ft, bontottan 30-40e"
    

kisti 5043 25. Juli 2010 19:43   reply to: 5042
És gyakorlatilag??
    

xtzszabi 5042 25. Juli 2010 18:41   reply to: 5041
Szia!
Igen,a gyújtás lesz (elvileg:S) már biztos. a stender jelentette egy ideig a problémát, majd miután le lett kötve, 500km-t problémamentesen gurult. Persze, hogy az élet ne legyen egyszerû, újra elõjött. Ha sikerült megoldani,megírom.
Üdv:Szabi
    

kisti 5041 25. Juli 2010 18:35   reply to: 5040
Szia, az már biztos, h. gyújtás miatt áll le? Esetleg az oldal stender kapcsoló, ez a vészleállító és gyujtás kapcsoló közé van kötve? gyujtás kapcsoló, trafó? (ezek kábelei?)
Amúgy szrem nem jellemzõ ilyen hiba rá ,de azért elõfordulhat mindenesetre ha megvan írd meg, hogy okuljunk.
üdv: Kistiv
    

xtzszabi 5040 25. Juli 2010 18:21  
oké, akkor fent hagyom még, hátha. ezért csináltam, hogy hamarabb meg lehessen találni a dolgokat. egy opelt tuningolok, emiatt a corsa-s fórumokon is sokat fent vagyok, ott sokat segítenek a differenciált témák. akkor itt feltennék egy kérdést, hátha.
Egy '92-es Yamaha XTZ 660-as gépem van. Valami problémám van a gyújtással és megállt a moci.Fõként váltások után jött elõ és nehezen tudtam beindítani. Az Engine On/Off kapcsoló 30-40x kapcsolgatásával sikerült, majd a következõ leálláskor sehogy. Próbálkoztunk a direktbe kötéssel, kontakt javítóval, gyertya pipa megcsinálva, de semmi. Most a Yamaha Fehér szervizében van, de egy nap alatt nem sikerült megoldaniuk a problémát, nem találják a hibát. Nincs tapasztalatotok ezen a téren? Mivel kéne próbálkoznunk? köszi!

    

ztaki 5039 25. Juli 2010 18:09   reply to: 5038
az 5let nekem tetszik... hagyd élni kicsit, hátha.
Alapvetõen mi egy lusta társaság vagyunk, szerintem nekünk épp elég egy topic átnézése is - és magasról teszünk az újonnan jövõkre... ;)
És az is tény, hogy néha mi is nagyon-nagyon sokat keresgéljük, hogy mi is volt az a jó beírás múltkor...
Mindenesetre nem akarok jóslásokba bocsátkozni: de amíg nem sikerül klubvezetésileg átrakatni a forumot a törzsasztalról - addig az ilyen irányú kezdeményezések halálra vannak ítélve.
    

xtzszabi 5038 25. Juli 2010 18:02   reply to: 5036
Szia!
Igen,néztem a Ténéré.hu-t. Azt gondoltam, hogy jó lenne egy olyan fórum, ahol topic-okba vannak bontva a beszélgetések. Ha érdemes találjátok a használatát,regeljetek, ha azt mondjátok, felesleges, akkor törlöm. Akármennyi admint ki tudok jelölni és korlátlan számban lehet topic-ot nyitni.
http://www.freeforum.hu/yamahatenere
az alkatrész eladás/keresés egymás közt is talán könnyebb itt.
írjatok,hogy mit tegyek vele:) illetve feltettem egy kérdést a mûszaki problémákba, ha valaki megválaszolná itt vagy ott nagyon hálás lennék. http://www.freeforum.hu/yamahatenere/topik/39095
Üdv. Szabi
    

Hadvezér 5037 25. Juli 2010 17:40   reply to: 5035
Én már régebben, de nem igazán használják/juk! :-(((
http://sgforum.hu/forum.php3?azonosito=yamahatenere
    

Okta 5036 25. Juli 2010 17:11   reply to: 5035
Szia!

tenere.hu -t nézted már?
;-)
    

xtzszabi 5035 25. Juli 2010 17:06  
Sziasztok!


Eléggé nehezen igazodtam el a Ténéré fórumokban, mert a hozzászólások ömlesztve vannak és nincsenek topic-ok, ezért csináltam egy Ténéré Fórumot, ahová várom a tagokat és hozzászólásokat!
Nézzetek be,

http://www.freeforum.hu/yamahatenere

Széles utat,

Szabi
    

Okta 5034 16. Juli 2010 09:37  
Üdv hangvillások!

Bár az indexes Teneré-fórumba már beírtam, de hátha innen nem mindenki olvassa azt: a "Nagyendurók" topikba beírtam egy meghívást (#7507) ezt természetesen áll rátok is! Aki jönne, küldjön egy pü-t.
Üdv
Okta
    

carlos88 5033 15. Juli 2010 09:59  
Köszönöm Norbu a gyors választ,pont most olvasgattam én is lejebb,asszem én is megprobálom.

Üdv,Carlos
    

Norbu 5032 15. Juli 2010 09:47   reply to: 5031
Ez a tatabányai fesszabkészítõ:
SOLVART KFT

*
Magyarország NYÁRFA U. 14.
2800 TATABÁNYA, KOMÁROM-ESZTERGOM MEGYE

Telefon: 06-20/9-189-743
fax Fax: Tel: 06-34/302-463
GEO: 47.572660, 18.412313

    

carlos88 5031 15. Juli 2010 09:43  
Sziasztok tenerés kollegák!
Utolért engem is az xtz 750 tipus betegség ,bedöglött a feszültségszabályzóm.A gyári horror de még az u gy sem olcsó!Tud vki segiteni hogy esetleg mivel helyetesithetem,vagy esetleg van vinek jutányos áron eladó? Elõre is köszönöm. carlosnuvolare@gmail.com
    

Taro 5030 16. Juni 2010 20:51  
Én a kis tehénnel most voltam Izraelben és a sirac szerintem is tökéletes gumi.
Azsfalt, homok, esõ volt és tette a dolgát.
    

Macko 5029 16. Juni 2010 13:44   reply to: 5024
Azzal esett el elõttem a Tátrában Logen. Kovrob meg ContiEscape-pel. Esett az esõ, de õk jobban!

Amúgy amikor másodszor volt nálunk teszten a kis Teneré, az akkori gyári gumija nagyon meggyõzött. Jó volt aszfalton, esõben és enyhe terepen is (Zsore volt vele meg Rudoval homokozni és el volt tõle ájuldozva).

Itt a teszt: http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1683/

Megkerestem, a Michelin Sirac volt az: http://two-wheels.michelin.com/2w/front/affich.jsp?codeRubrique=2092004104059&codePage=2092004104059_10092004103640&lang=EN
    

kilajsanyi 5028 16. Juni 2010 09:12  
Folytassuk itt a diskurzust az XT1200Z-rõl.
    

rhaul 5027 15. Mai 2010 20:51  
Koszonom a segitseget eleg meggyozoen irnak a felhasznalok rola legalabb is sokkal jobban hangzik mint az avon. Rhaul.
    

tranyo 5026 15. Mai 2010 20:19   reply to: 5024
Vagy itt kapsz választ:

http://www.torzsasztal.hu/Article/showArticle?t=9118599
    

danyila 5025 15. Mai 2010 19:14   reply to: 5024
http://www.gumiteszt.com/motorradreifen/continental/index.html target=_blank> Link </A>

Itt olvasgass !
    

rhaul 5024 15. Mai 2010 18:44  
Sziasztok.Gumicsere elott allok. Egy XT 600Z Tenerem van.Jelenleg Avon Distanzia van rajta elol hattul.Meg 1000-kilometer sincs bennuk hihetetlen csuszkalos ertektelen megbizhatatlan gumik.Lecserelnem Continental Twindurora.Van valakinek tapasztalata a tipusrol?Elettartam kopas hasonlok?Elore is koszi Rhaul.
    

Okta 5023 12. Mai 2010 16:39  
Halihó!
Van egy Mitas E09-em 120/90R17 méretben, középen bõ egy centis bütyökkel, DOT szám szerint 2007-es. Cserélném hasonló mintázatú, állapotú 130-asra. Érdekel valakit?

    

Hufi 5022 10. Mai 2010 12:18   reply to: 5021
http://hufiblog.hu/fotok/2010-kepei/ target=_blank> Link </A>
    

kisti 5020 9. Mai 2010 10:53   reply to: 5019
Köszi, átraktam a linket a fórumra is!!
    

szelekt 5019 9. Mai 2010 10:35  
Sziasztok...
A tegnapi kiállításról ,pár fotó...
http://picasaweb.google.hu/szelekt/TenereDunaPlaza#
//valaki légyszi linkelje már be az indexes oldalra legyenszives,mert nem tudok belépni/


Más..
A kolléga nagyon nagyot köszönhet Kisti-nek, !!!.
Mutatta Tivadar a kislánya uj mociját...,,
ott volt mellettünk két motoros,,,inditottak és indultak volna...
Tivadar ,a rutin, évek, és a tapasztalat miatt):):): észrevette,hogy egy kisebb harckocsilánc van az egyik induló motor hátsókerekén...
Húúúúú...ha megindul..

Szerintem fel sem fogta,de azért tisztességgel köszönte Tivadarnak az "észlelést"
)):):
Hála istennek semmi baj sem lett...


    

pocak75 5017 2. Mai 2010 08:30  
Gyere át ide:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9118599
Ott nagyobb a mozgás.
    

kajos64 5016 1. Mai 2010 12:23  
Sziasztok xt600 ténérém-van márka társakat keresek a Jászágban. Más,túra endúrosokkal is szivesen beszélnék.Hétvégi rövidebb túrákat tervezek.
    


f1gp 5014 19. April 2010 13:39   reply to: 5010
Szia Csaba!

Nekem is XT660R-em van, és van hozzá egy touratech felhajlós váltókarom amit még gyakorlatilag nem használtam.
Az sw-motech bukócsõ miatt nem tudom felrakni - pontosabban fel tudom rakni rá, de nem tudom egyesbe betenni a motort, mert "ráül" a váltókar a bukócsõre - ha feljebb állítom, akkor pedig marha kényelmetlen. Ahogy látom, a Te motorodon nincs bukócsõ, ha érdekel eladó a váltókar.
    

szelekt 5013 19. April 2010 13:30   reply to: 5012
Sziasztok..
Csabi a fék,és az index is "felhajthatós:)):):):
    

S.Csaba 5012 19. April 2010 12:23   reply to: 5011
Köszönöm, igazad lehet. Mondjuk az enyém is fölhajlós, csak vissza nem :)
    

kisti 5011 19. April 2010 09:27   reply to: 5010
Szeva, azt nem tudom, de az XTZ660-é felhajlós, esetleg jó lehet rá!!
    

S.Csaba 5010 18. April 2010 23:01  
Sziasztok!
Nem tudjátok, létezik XT660-hoz fölhajlós (rugós) váltókar?
    

ferikopter 5009 13. April 2010 20:47  
Hy!

Töltéshiba megoldása: A tank alatti nagy visszaáram csatlakozóban a saruk látványosan "zõdûtek" fellazultak, pucolás, spray, és máris tuti a töltés az aksin mérve is!
A Tarjáni guru tanácsát megfogadva azért beraktam egy alulapot a feszab alá hütõközeg növelése miatt.

    

ferikopter 5008 8. April 2010 23:32  
Kösz srácok!

Felvettem a kapcsolatot a T.bányai csókával nagyon laza és roppant segítõkész volt, elárulta hogy kell "megduni" a feszabályzót :-) és egyéb furfangokat!
Holnap kiderül valóban a feszszabal volt e a gond (ma ete már nem tudom kimérni a feszabot mert ha beindítom a mocit meglincselnek a szomszédok, mert egy gixer sportpuff van az állaton ) mert felmerült hogy estleg valami komoly kontakthiba is lehet, nekem nem túltölt, hanem fordultara ill. terhelésre visszaesik.
Jelenleg egyébként 13 papirba kerül az általuk forgalmazott szerkezet.

Még egy kérdés!
Vezérmûláncot mi a tapasztalat mennyi kilóméter után illik cserélni?
Én már cseréltem egyszer, azóta 43000km-t mentem vele, de még a spanoló tud feszíteni...

    

Trysii 5007 8. April 2010 20:47  
Igen, ez a tatabányai fesszabkészítõ:
SOLVART KFT

*
Magyarország NYÁRFA U. 14.
2800 TATABÁNYA, KOMÁROM-ESZTERGOM MEGYE

Telefon: 06-20/9-189-743
fax Fax: Tel: 06-34/302-463
GEO: 47.572660, 18.412313

Budapesten lakik a fia, ott is meg lehet venni az univerzális fesszabályzót. Én SuperTenerébe vettem, elsõ blikkre úgy fest, hogy hibátlan, de még szerelés alatt áll a gép, nem tudtam élesben tesztelni. Ellenben jókora darab, és még jól is néz ki, tiszta fekete az egész, és nagyok a bordái.
    

pocak75 5006 8. April 2010 07:14   reply to: 5005
Hali

http://www.cylex-tudakozo.hu/velemenyek/motorker%C3%A9kp%C3%A1r+fesz%C3%BClts%C3%A9gszab%C3%A1lyz%C3%B3.html
Ha minden igaz... de az afrikások fórumán nézz szét ott is volt valakinek hasonló gondja...
De nem kell tartani az építéstõl sem...én sem értek az elelktronikához sót kifejezetten utálom de a szükség nagy úr, és akkor még nem hallottam a tatabányai cégrõl.
Esetleg mutasd meg a rajzot valami villamos embernek mit mond rá mennyiért csinálja meg és ha jó az ár a különbözetet motorozd el ;-)
Én amúgy megbontva építettem külön diódahíddal amire raktam egy régi P-I. processzor hûtõjét a régi házba meg belement a többi kütyü szilikonnal kinyomva..
    

ferikopter 5005 7. April 2010 22:42  
Hy!

Köszönöm Pocak75!

Eddig melóztam és még nem tudtam kimérni a generátort, az aksi 1éves YUASA, így a feszszabra gyanakszom.

Igazat adok a használtal kapcsolatban, a rajzot megtaláltam, de kicsit tartok tõle hogy milyen lenne a végeredmény ha én készítem el.

Viszont a tatabányai szaki elérhetõségét meg tudod nekem adni?
Hallotál estleg róla hogy mennyire vált be másnak?
    

pocak75 5004 7. April 2010 13:21  
Hát túl okosat nem tudok mondani...
Valamilyen formában ki kell deríteni hogy tényleg a fesszab-e a rossz pl egy kölcsön akku vagy egy bika kábellel rákötni egy autó aksira úgy hogy a sajátja ki van iktatva, ha így sem tölt akkor aksi jó, utána mondjuk lehúzod a fesszab csatiját és rámérsz a generátorra mind három fázisra van-e feszültség mennyi(váltó áram!)ha itt is rendben minden akkor a fesszab a rossz.
Bontóból nem vennék kb 10e-ért veszel egy kitudja milyen állapotút ami lehet egy szezont sem bír ki..
Újban lehet venni után gyártottat szintén kb12-15e huf ért elvileg Tabányán van egy fickó Õ gyártja.
Esetleg még gyárthatsz egyet ha van kedved vagy elektromos ismerõsöd én magamnak építettem 1szezont már hiba nélkül lefutott és a az alkatrészek ára futárral vidékre szállítva 3ekörül volt, ja és nem értek az elektronikához:-)
A tenere.hu-n találsz rajzot.
    

ferikopter 5003 7. April 2010 11:02  
Hali!

Kérlek Segítsetek!

Eljött a nap! Meghalt a feszültség szab.zóm.XTZ660 94' duplalámpás.
A jelenség: Alapjáraton van töltés(?) (~13.4V) de amint emelkedika motorfordulat mûszer szerint visszaesik ugyan ez a helyzet ha bekapcsolok bármilyen fényforrást. Viszont így még hétvégén megtettem a hazautat kb 150km, csak induláskor bikázni kellett.

Kérdéseim:
A Feszabályzó csere megoldja a problémát?
Bontóba vegyek vagy tudtok jobb (tartósabb) megoldást?
A 150km hazaút alatt károsodhatott valami másis (dióda)?

Üdv, Feri



    

Trysii 5002 2. April 2010 16:47  
Nagyon köszönöm tanácsokat!
Valójában a mostani rugók már annyira elgyengültek, hogy álló helyzetben nem is lehetett már üresbe tenni a motort. Sõt, még mozgatva sem nagyon. A gyári adatoknál is majd 1-1,5 mm-rel rövidebbek a rugók.
    

hadam01 5001 2. April 2010 05:55   reply to: 4998
Hali Trysii
Kuplungrugót csak gyárit vegyél és cseréld mindet egyszerre!
nem "nagy" összeg a yamahánál rendeltem anno valami ezerpárszáz forint volt darabja. Az utángyártottal az a gond hogy nem mindíg egyforma a nyomatéka a rugóknak és így nem eml ki rendesen a kuplung. A hibás rugók legfõbb jelensége hogy álló helyzetben alapjáraton nehéz üresbe tenni a masinát.
Ja és célszerû elõtte kivenni a benne lévõt és megnézni rajta a színjelölést, azzal jelzik a keménységét. ugyanolyat tegyél bele.
    

Trysii 5000 1. April 2010 20:20  
Köszönöm! :)
    

pocak75 4999 1. April 2010 20:16   reply to: 4998
Rugóboltban biztos lehet rugót kapni :-)
ha tudod a rugó geometriai méreteit meg a rugóállandóját...
De szerintem motoros boltban belevalót jelentõs összeget nem spórolsz vele:
"http://www.biker-world.hu/egytermek.php?cikkszam=7459134&mennyiseg=99"
A másodikra sokat nem tudok mondani semmit....
    

Trysii 4998 1. April 2010 16:01  
Segítsetek lécci!
Lehet valahol kuplunglamellákhoz való rugókat vásárolni valamiféle rugókat árusító boltban? Vagy Lucas, meg hasonló márkájú rugókészletet kell venni a SuperTeneré-hez?

A másik kérdésem a topcase tartó konzolra irányulna. Van valakinek ilyesmi XTZ-750-hez? Hol lehet ilyet venni, milyen márkában árulnak ilyesmit, és kb mennyi az ára?
A lényeg az lenne, hogy a gyári csomagtartónál hátrébb kerülhessen a topcase, mert akkora, hogy máskülönben már nem fér el az utas mögöttem.

Köszönöm a tanácsokat!
    

pocak75 4997 17. März 2010 09:00   reply to: 4996
Még simán tehénnel is rizikós, nem hogy még egy bicajt is felpókozzak rá :-o
ja-ja az kb reális...
    

szelekt 4996 17. März 2010 08:03   reply to: 4995
Bicajjal járd le elõtte :):):)
2-3 hét mulva szerintem a nagyvasakkal is járható lesz..
    

pocak75 4995 17. März 2010 08:01   reply to: 4990
Még jégkrém állapotban lehet csak szüretelni esetleg etanollal elnyeletve;-)
De nem lenne rossz fordulni már egyet, de pontosabbat Krisztián tudna mondani, de egyes részeken még érhet kemény meglepetés szerintem...
    


szelekt 4993 17. März 2010 07:09   reply to: 4991
Talán, ha kitudok menni hétvégén a kiállításra megnézhetem ""igaziban,élõben":):):O)
    

ztaki 4991 17. März 2010 06:57  
már elérhetõ az uj tenere: "http://www.yamaha-motor.hu/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.jsp"
    

szelekt 4990 17. März 2010 06:50   reply to: 4960
Sziasztok...
Pocak..
Lassan kezdhetnéd megnézni,hogy ,hogy áll a szeder arra:):):)
Kellene egy lazát megint menni Cered és környékén..

    

Norbu 4989 6. Februar 2010 20:32   reply to: 4988
3körül lenne akkor még oké,de ha,jóval több akkor marad a mostani...
    

ztaki 4988 6. Februar 2010 20:19   reply to: 4987
3-4 misi közötti értékekrõl pletykálnak...

    

Norbu 4987 6. Februar 2010 20:16   reply to: 4986
Na most még az árára leszek kíváncsi...
    

ztaki 4986 6. Februar 2010 20:04   reply to: 4985
de igazából ez csak valami photoshopos munka...
De ha sor kettes motorban gondolkodnak, akkor valószínûleg hasonlítani fog erre.. Mert ez a tdm blokkja és ugye, ha nem csinálnak egy vediújat, akkor az lesz a ténylegesen befutó...
    

Norbu 4985 6. Februar 2010 19:59   reply to: 4984
Igaz.
    

ztaki 4984 6. Februar 2010 18:37   reply to: 4983
"http://www.raptorsandrockets.com/images/Yamaha/2008Y/2008_XT660Z_Tenere1.jpg"

blokk??
    

Norbu 4983 6. Februar 2010 17:55  
Ez nem a 660-as?Nagyon hasonlít rá...
    

ztaki 4982 6. Februar 2010 13:13   reply to: 4981
"http://www.offroadexplorer.com/Images/Tenere1200.jpg"
de szerintem valóskép még nincs publikálva
    

Norbu 4981 6. Februar 2010 12:49  
Sziasztok az új 1200-es Tenerérõl honnan lehet HASZNÁLHATÓ képet letölteni?
    

dZoltan82 4980 29. Januar 2010 07:47   reply to: 4977
Merre vagy helyileg?
Lehet javithato lenne az a megtort gyujtas, turelemmel, szakertelemmel :)

Egyebkent ebayen lehet talalni. Ha nem surgos akkor erdemes figyelni ebayt telen, mikor pang a motoros tarsadalom akkor olcson ra lehet futni, nincs aki felverje az arat. En tavaly 21 euroert csiptem meg egy 3AJ gyujtast! :)
    

onam 4979 18. Januar 2010 16:18  
Üdv Mindenkinek!

Egy kis csemege!

"http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/yamaha-super-tenere-60653"
    


tOMO777 4977 5. Januar 2010 09:50  
Sziasztok!

Segítséget kérnék!!!! Yamaha TT600R-hez keresek CDI boxot. A hátoldalon található kód: 3YP-00, vagy olyan helyet, ahol tudják javítani. Egy jó tanács: akinek a kormány mögött a vázra van rögzítve a gyújtáselektronika (a 95-96-os TT600R-ken biztos), ellenõrizze a kormányhatárolók állpotát, az enyém egy kis esés folyamán eltörött, így a teló összetörte a gyújtást...

Üdv.:T


    

ztaki 4976 2. Januar 2010 20:44   reply to: 4975
miki: az nem TX, hanem XT!! :)) XT600E - ilyenem volt 2002 körül...
    

kovacsmiki 4975 2. Januar 2010 20:32  
BUÉK TX-esek

januárban leszek tulaja egy gyönyörû 600 TX E-nek.
juhéjjj...

Az alábbi szösszenetet kaptam tegnap sms-ben:

A tavalyi jókinváságok küldõinek üenem, ****-t sem értek...

Ezért 201-re kérek helyette készpénzt, alkoholt, üzemanyag utalványt.

:)))

M.
    

ztaki 4974 31. Dezember 2009 21:05  
Sokat gondolkodtam rajta, hogy hogyan köszönjem meg a ternerések társasága nyújtotta élményeket... Mert azért az a BÚÉK úgy magában elég csupasz, végül ez lett belõle:



Mi legyen az új évben isten tenyerén?
Sok szép magyar legény még szébb új tenerén...
Legyen az enduródnak mindig két kereke
benzin-levegõnek legyen jó az elegye.



Kilométerekben gazdag...
no,de minek ez a maszlag?
Riasztó helyet figyel az ebõr,
igy lesz tuti: tenere for ever.

    

kisti 4973 31. Dezember 2009 20:15  
Hölgyek és Urak!!

Az Újévre kívánom:
12 hónap boldogságot,
52 hét vidámságot,
366 nap sikert,
8784 óra egészséget,
527040 perc jószerencsét,
31622400 másodperc sex-et.


    

manour 4972 31. Dezember 2009 19:02  
B.Ú.É.K. :-)
    

Previous page
Felhokep

Member count: 22130
5.614 tours so far
14.222.326 km
34073 stat_participants