| xt_papus | 1444 | 2007. április 22. 07:17 |
|
Megvettem az olajat - Castrol GP SAE 20W50 - ami most 1.790.-/L a olajshopban. A mai gurulásra való gép átnézésben egy Kawa fan is segített :DDD |
| kisti | 1442 | 2007. április 21. 22:18 | Válasz erre: 1433 |
|
Aha , maj meg kell szereznem dvd-is, ! Naon jó volt, Ott voltál?
|
| hadam01 | 1441 | 2007. április 21. 21:45 | Válasz erre: 1439 |
|
Ez így van de azért megpróbálom. Egyébkén holnap megírom hogy sikerült a zagyvakerülés. Egyébként ma próbáltam elõször élesben a vasat nagyon jól vizsgázott.Megy mint a golyó :-)))) |
| onam | 1439 | 2007. április 21. 21:41 | Válasz erre: 1438 |
|
Akkor isten éltesse a kisasszonyt!!! Ok persze természetes elsõ a család!!!
|
| hadam01 | 1438 | 2007. április 21. 21:40 | Válasz erre: 1437 |
|
Remélem tudok csak tudod a lányom május 16.-án lessz egy éves :-)))) és lehet hogy pont akkor tartjuk a szülinapját. Majd kiderül hogy mikor ér rá a cslád. |
| onam | 1437 | 2007. április 21. 21:37 | Válasz erre: 1436 |
|
Arra a túrára meg én megyek el:))) Én holnap pihizek a családdal.Remélem eltudsz jönni az én túrámra is.
|
| hadam01 | 1436 | 2007. április 21. 21:35 | Válasz erre: 1435 |
|
Na szasz! Láttam felraktad a túrádat. Remélem el tudok menni bár még nem biztos majd kiderül. Mi holnap megyünk egy kis lejárásra a Zagyva mellé terepen, remélem jó lessz. A cél végigmenni a folyó mellett a forrástól a tisza torkolatig ha mûködik csinálunk egy túrát belõle. |
| kisti | 1431 | 2007. április 21. 17:04 | Válasz erre: 1430 |
|
Ha valakit érdekel a ketyegés a mocimon a láncfeszítõ automatika okozta, most csönd van, maj nem ráindítoztam! :O))))))))))
|
| kisti | 1430 | 2007. április 21. 15:49 | Válasz erre: 1429 |
|
Na, közbe Onam felrakta a túrát 13-ára !!! Ebbõl kifolyólag Mexi Mi is mennénk a túrádra 12-én!! Hadam, Karesz Ti jöttök ????????? természetesen mind a kettõre! Ja. és Mex ! Így má Neked sincs kifogás , 13-án jönnöd kell !!!! |
| kisti | 1429 | 2007. április 21. 14:57 | Válasz erre: 1428 |
|
Te Mex! Télleg pont 12-ére kellett tenned a kastáélynézõst??, Tudtad ,h Onam is oda tervezi a gurulást, Sajnálom h . ha nem jössz! Hozd az egész csapatot magaddal! Hadam! Figyeld a túrákat , 12-ére Ír ki Onam egy zempléni 1 napost , hasoló mint a tavalyi Hór völgyi , jó lenne ha tudnátok jönni. Ja a Lányom moci jogsija megvan! Így Õis jön immár önállóan! |
| mexikana | 1428 | 2007. április 20. 22:38 | Válasz erre: 1426 |
|
Ugyanmánincsmit! Má jó vagy:-)))))))))))))))))))))))))))) az a legyecske én vagyok ott az orrodon?? |
| kisti | 1425 | 2007. április 20. 17:03 |
|
Köszi Mindenkinek! Hadam a levegõ csavart betekered teljesen, majd 1,5 fordulatot vissza, ezzel az alap beállítással el kell hogy induljon. Meleg motorom 1300-1500 re feltekered az alapjáratot , és a levegõ csavart ami keverék szabályozó(me hogy ezen külön levegõ csavar nincs) nagyon lassan befelé csavarod amig a motor fordulat el kezd csökkenni, majd kifelé csavarva is megkeresed ugyan így , és a kettõ között állsz meg amikor a fordulat a legmagasabb, ill. leg egyenletesebb! Utána a rugós alapjárati csavarral beállítod a kívánt alapjáratot, ami 1300-1500 között van.!Picit türelem játék az biztos, és lehet ,h. többször is ki - be kell csavarni hogy a legjobb legyen, de Én a bandit ! porlasztóját is így löttem össze , és nem lett rossz ! |
| hadam01 | 1423 | 2007. április 19. 22:03 |
|
Na asszem én is megtámadom az ágyat és megyek szuszukálni. Bocsi de én nem rakok cicás képet mert nekem nincs. :-)))) Jó éjt mindenkinek. |
| hadam01 | 1422 | 2007. április 19. 22:01 | Válasz erre: 1421 |
|
Sztem visitanál ha szondának használnám a kipuffba dugva azt a "mûszert" a nejed meg kinyírna engem. :-DDDD
|
| onam | 1421 | 2007. április 19. 21:54 | Válasz erre: 1419 |
|
Nekem van mûszerem de a nejem használja :))) Igy nem tudom a gépedre kötve mit is mutatna... A nejemnek be jön...... Ötlet??? Az lenne.... :)) De túl perverz... |
| hadam01 | 1420 | 2007. április 19. 21:54 | Válasz erre: 1417 |
|
Jó éjt! Ja és Isten éltessen!!! Asszem holnap van. Vagy tévedek? |
| hadam01 | 1419 | 2007. április 19. 21:51 | Válasz erre: 1416 |
|
Na én se akarom kihasználni ezt a dolgot de azért összehasonlítási alapot ad a beállítások között. De majd hosszabb távon derül ki minden, meg ha be tudom állítani a levegõt, de mûszer nélkül foggalmam se nincs hogy kellene. Ötletek??? |
| onam | 1418 | 2007. április 19. 21:51 | Válasz erre: 1415 |
|
Én is fel újitottam, és kb , 3500-at mentem. Iaz a hátsó fogaskerék a gyári 45 helyett csak 43as.
|
| kisti | 1416 | 2007. április 19. 21:48 | Válasz erre: 1415 |
|
Sztem könnyebb is mint a 660-as, meg igaz az enyémben is 65000km van, Nekem tulajdonképpen elég az ereje , fõleg a 250-es Bandit után! Az is jó vót csak 8500-15000 1/min között élt!
|
| hadam01 | 1415 | 2007. április 19. 21:45 | Válasz erre: 1414 |
|
Bocsi megkevertem :-( kezd sok lenni a stresszoldó a napi meló után. Nos azt ne felejtsük el hogy más a típus és az enyém egy felújitott blokk 7000km-el. |
| kisti | 1414 | 2007. április 19. 21:43 | Válasz erre: 1410 |
|
Szia Onam! Ha ez vigasztal sztem az enyém is csak alá kupplunglva éllna fel 2-esben, de még 1-esben is! Igaz nem naon szoktam kerekezni. |
| onam | 1413 | 2007. április 19. 21:43 | Válasz erre: 1411 |
|
Akkor te tudsz valamit, amit én nem!!! Nekem Szati vezér guru piszkálta a karbit és eddig jutott. :((( Hmmm talán keressek mást???
|
| kisti | 1412 | 2007. április 19. 21:41 | Válasz erre: 1411 |
|
Te Hadam , bal kézzel adod a ázt? vagy mégis csak kupplungolsz?? :O)))
|
| hadam01 | 1411 | 2007. április 19. 21:39 | Válasz erre: 1410 |
|
én már nem csuszatok egyszerûen megmozdítom a bal csuklómat :-)) Valószínûleg a két torok összehangolása volt a lényeg. Egy biztos ez a karbi mûködése egyszerû mint egy faék, azthittem bonyolultabb. |
| onam | 1410 | 2007. április 19. 21:37 |
|
Haliday kisnyuszik! :))) Ennyit számít a beállitás???? Az enyémmel, küszködök az 1 kerékért, mindig csusztatom a kuplungot. Akkor lhet nincs jól be állítva???
|
| hadam01 | 1409 | 2007. április 19. 21:33 | Válasz erre: 1408 |
|
A lánckerékkel semmi gond csak eddig azt hittem az áttétel miatt gyengébb egy kicsit, de kiderült hogy nem így van hanem a karbival van gond, még nem tökéletes kell két tömítés bele. Most 2-esben is gázra emeli az elejét és végre kipörög 6500-ig. de még kell 1 O-Gyûrû a tûszelepre meg egy tömítés a második torokra, meg lehet hogy a levegõt is érdemes beállítani de azt nam tudom hogy kell.
|
| hadam01 | 1407 | 2007. április 19. 21:25 | Válasz erre: 1405 |
|
Nem tudtam rendesen kipróbálni mert egésznap melóztam meg holnap is. De egy biztos sokkal erõsebb lett meg harapósabb simán emelgeti az elejét ha nem figyelek oda eddig ezt nem csinálta, azthittem a lánckerék miatt. |
| hadam01 | 1406 | 2007. április 19. 21:24 | Válasz erre: 1403 |
|
Szia Kisti! Egyelõre úgytûnik oké de majd kiderül. |
| mexikana | 1400 | 2007. április 19. 08:21 | Válasz erre: 1399 |
|
Papus....lehet h, igazad van...)))de családban marad ígyis-úgyis...DDD
|
| xt_papus | 1399 | 2007. április 19. 07:58 | Válasz erre: 1391 |
|
Ezért a nézésért szerintem a szerelõnek kellene fizetnie :DDD
|
| mexikana | 1396 | 2007. április 18. 22:23 | Válasz erre: 1394 |
|
Kisti....ne szenvedjél...hozzd el hozzám és már viheted is,mert pikk-pakk megjavítom neked..)))
|
| kisti | 1394 | 2007. április 18. 22:21 | Válasz erre: 1393 |
|
Köszi az nem jó, azt hittem javítási könyved van. nekem amit sikerült eddig letõlteni az csak hasonlít rá de nem teljesen ugyanaz a motor! SZR660
|
| Hadvezér | 1393 | 2007. április 18. 22:10 | Válasz erre: 1392 |
|
Használati könyvem van, azt szívesen odadadom, de nem sokra mész vele.Max. a kábelek bekötését és a guminyomást lehet kisilabizálni belõle.
|
| kisti | 1392 | 2007. április 18. 22:03 | Válasz erre: 1388 |
|
Sztem nem a kupplung, pont olyan mintha nagy lenne egy szelephézag, de nem az, mondjuk még lehet a vezérmû tengely kopása de sztem a szelepfedelet csak a téli leállásnál fogom szétszedni, legközelebb, hacsak nem lesz muszály. Jól tudom, hogy neked van a mocidhoz való szerelési könyv, ábrákkal? Ha igen, jó lenne jóminõségû fénymásolatban megkaphatnám,mert kaptam egy blokkot kosárban a mocihoz, és jó lenne összerakni, csak még darabokban nem láttam. :-((( |
| mexikana | 1391 | 2007. április 18. 22:01 | Válasz erre: 1386 |
|
Kisti....azért nem teljesítettük a 100%-ot,mert fizetnem kellett a nézésért a szerelõnek...)))
|
| mexikana | 1390 | 2007. április 18. 21:59 | Válasz erre: 1389 |
|
Igen ...akkor Goooo! Szép álmokat...csillagporosat! |
| onam | 1389 | 2007. április 18. 21:56 | Válasz erre: 1383 |
|
Akkor ha a vezeték is kész góóóó! Jó éjt mindenkinek! |
| Hadvezér | 1388 | 2007. április 18. 21:55 | Válasz erre: 1387 |
|
Mármint a hang! A kuplungtól érdekes hangok jönnek nekem is.
|
| kisti | 1386 | 2007. április 18. 21:52 | Válasz erre: 1383 |
|
Te Mex , jó szerelõt találtál, me nálam ha nézi akkó drágább, de segít is hát................. az sokba kerül neki! :O)))))))))))))
|
| Hadvezér | 1385 | 2007. április 18. 21:52 | Válasz erre: 1372 |
|
Olajszinted rendben? A kuplung behúzásra sem változik?
|
| hadam01 | 1384 | 2007. április 18. 21:52 | Válasz erre: 1383 |
|
Holnap délután már mehetsz vele :-)) Na én lelépek szuszukálni holnap egy 15 órás munkanap vár rám. Jó éjt mindenkinek. |
| mexikana | 1383 | 2007. április 18. 21:49 | Válasz erre: 1381 |
|
Szia Onam! Gurul...)))))de csak ha tolom,mert még nincsenek bekötve a vezetékek....tegnap éjfélre végeztünk...de én reggelig is csináltam volna....))) |
| mexikana | 1382 | 2007. április 18. 21:47 | Válasz erre: 1380 |
|
muszály volt neki,mert erõbõl le lett ütve....nem kellett flexezni
|
| mexikana | 1379 | 2007. április 18. 21:45 | Válasz erre: 1378 |
|
Kisti majd segít...nekem is Õ súgott.-))) kiütöttük azt az izét...) |
| hadam01 | 1378 | 2007. április 18. 21:43 | Válasz erre: 1371 |
|
na ha ellested eljöhetnél kicserélni az enyémben is a kormánycsapágyat mert fogalmam sincs hogy kellene kiszedni pedig már nagyon lóg. :-)))
|
| mexikana | 1377 | 2007. április 18. 21:42 | Válasz erre: 1373 |
|
Szia Ádám! Kész lett a vas....hétfön reggel viszem vizsgára. |
| mexikana | 1375 | 2007. április 18. 21:41 | Válasz erre: 1374 |
|
Szia Kisti! Minden frankó...jók lettek és baromi vidám vagyok már...))) Jóóóó a gép! |
| kisti | 1374 | 2007. április 18. 21:39 | Válasz erre: 1371 |
|
Szia Mex! Jók lettek a cuccok? Na szétjött a kormány csapágy?, |
| kisti | 1372 | 2007. április 18. 21:38 |
|
Itt is esett, de elõtte meg utána mentem csak! Na ha má panasz nap van, az enyémben meg valami elkezdett halkan ketyegni , hasonló hang mintha egy szelep hézag nagy lenne, de egyforma hidegen, melegen, a gázadásra a motor fordulattal változik.Szelepek 2X ellenõrizve , lánc feszes, és jobbról baleról mintha a henger és a blokk közül jönne. , ötletek????????????? |
| mexikana | 1371 | 2007. április 18. 21:38 | Válasz erre: 1370 |
|
lassan mentél...)) Kész van a mocc 80%-ban.....legközelebb már én is simán megszerelem...)))ellestem a technikát tegnap este....tiszta olajos lettem ,de nem bánom....megérte! |
| hadam01 | 1370 | 2007. április 18. 21:36 | Válasz erre: 1368 |
|
mikor elindultam nem esett mire visszaértem szarrááztam.:-(( |
| onam | 1368 | 2007. április 18. 21:34 | Válasz erre: 1367 |
|
itt is esett, és még kis kört sem tudtam menni:(((
|
| hadam01 | 1367 | 2007. április 18. 21:30 | Válasz erre: 1365 |
|
Nos akkor leírom: 1: Összes kis gumicsõ a karbin kuka. 2: A második torok mebránja ami tulképp nem membrám hanem egy dugattyú na annak a tömitése szar volt és falsot szívott 3: A két torok vezérlése nem volt összehangolva Ezeket megoldottam most már simán 6000-ig kipörög 4000 helyett de nem tudom hogy jó lette mert itt esett az esõ és csak kis kört tudtam menni :-((( |
| onam | 1366 | 2007. április 18. 21:23 | Válasz erre: 1365 |
|
Ha nam javúl gépre tesszük, és jelõljük donornak. A Tenerés társadalom a saját halottjának tekinti. :)))) |
| kisti | 1365 | 2007. április 18. 21:20 | Válasz erre: 1361 |
|
Szia ! Na mi van a mocival, még mindig beteg?Olvastam a diagot , de sztem úszószint nem lehet , hacsak ki nem lyukadt, mitõl állítódna el??? Én inkább a féklevegõ fúvókára tippelek! az a hosszú oldalról sok furatos csõ,+ fúvóka! vagy gyujtás kimaradás terhelésre! |
| hadam01 | 1364 | 2007. április 18. 21:16 | Válasz erre: 1363 |
|
Az!! Én meg egész nap karbit ba....tattam. :-(( |
| onam | 1363 | 2007. április 18. 21:15 |
|
MIndenki itt van és hallgattok mint a kuka. Én legalább beszélek. Szép idõnk volt ma . :)))) |
| hadam01 | 1358 | 2007. április 17. 22:10 | Válasz erre: 1357 |
|
Ott már volt kérdés pár napja. Ötlet van végigzongorázom de nincs kedvem a Szatinál pihentetni a vasat hetekig fõleg hogy van két túraötletem is. Így is használható csak ovatosan kell elõzni.
|
| onam | 1357 | 2007. április 17. 22:04 | Válasz erre: 1356 |
|
Ok most más ötletemnincs. De vannak itt régi rókák is.. :))) Vagy a "templomunkba" a Ténéré klubb indexen.
|
| hadam01 | 1356 | 2007. április 17. 22:02 | Válasz erre: 1355 |
|
Zsir Új, de a régivel is csinálta. Megnézem a szintet. |
| onam | 1355 | 2007. április 17. 21:56 |
|
Ha a membránok jók akkor a szintet nézd meg.Bár triviális, de a gyertyád milyen régi???
|
| hadam01 | 1354 | 2007. április 17. 21:44 | Válasz erre: 1353 |
|
Biztos porlasztó csak tudnám mi lehet. Talán benzinszint?? Vagy valamelyik membrán? Régen mikor megvettem csinált ilyet de akkor kipucoltam a légszûrõt ( a légszûrõ házára csavart nylon harisnyát)és utána egyideig nem volt gond. |
| hadam01 | 1351 | 2007. április 17. 21:32 | Válasz erre: 1350 |
|
Kihuzatásnál apró rángatások vagy kihagyások vannak de csak nyélgáznál és kb 4000/min tõl Ha pedig huzok egy nyélgázt kis huzatás még nem rángat de ha visszaveszem a gázt egypillanatra csuklik egyet és utána hibátlanul halad tovább. |
| onam | 1350 | 2007. április 17. 21:27 | Válasz erre: 1349 |
|
No csak ! A tied pedig nagyonpofás jószág. Látszik hogy a gazdi szeme fénye. Mi a gond?
|
| hadam01 | 1349 | 2007. április 17. 21:25 | Válasz erre: 1348 |
|
Nincs semmi komoly csak a masina picit köhög és még nem tudom mi a gondja. :-( |
| hadam01 | 1347 | 2007. április 17. 21:23 | Válasz erre: 1346 |
|
Szasz Onam! Rég hallotam felõled. Mi a történés? |