lendvai | 114150 | 2017. március 8. 22:22 | Válasz erre: 114134 |
Pistának TDM900 használati utasítás elküldve, mert neki már láttuk a motorját. :-)
|
Karex | 114149 | 2017. március 8. 22:21 | Válasz erre: 114144 |
2400? Nem mondtam hogy a luxusváltozatot kell választani! :D Meg luxusboltban........ Erre a keverékcsavar tekergetésre kíváncsi leszek. Úgy általánosságban mit jelent a motor gázvételi szokásainál....... Úgyis írod az eredményt. |
Hr.Geiger | 114148 | 2017. március 8. 21:42 | Válasz erre: 114147 |
Azért ne tekerd ki egyből 2,5-re a keverékcsavart, nehogy kiugorjon alólad! :-)) |
kawa550 | 114147 | 2017. március 8. 20:54 | Válasz erre: 114146 |
Na, nem kő aggódni, én is gyakran szorulok mások tanácsára. Most pl pont megfogta a kezem az Úr! :))))) Rexike gázreakciója még mindig nem éri el a tehén szintjét, késik is kicsit, meg 4-5000 közt nem húz eléggé, má nem volt ötletem, mert mindent ellenőriztem és mindent gyári értékre tettem. Erre a facsén összefújt a szél egy másik magyar rexissel, aki még motorszerelő is, amellett hogy rexibuzi, már a másodikat fogyasztja, oszt aszonta hogy a tünetek meg a videóm alapján csak a keverékcsavar lesz valszeg a probléma, nem 1.5 re kell állítani mint a kézikönyvben, hanem 2.5-re. Persze a nem húz az relatív, ma délután is sikerült egy gázra egykerék kettesben 100-nál, pedig csak azt akartam kipróbálni hogy húz a fertőbozi meredek dombon felfele. Hát nagyon! :)))))) |
kormi1313 | 114146 | 2017. március 8. 20:13 | Válasz erre: 114143 |
A csapágyak jók. Ami meg azt illeti, hogy szakács vagy esztergályos,nem mérvadó. Sehol sem vagyok a motor szerelésben hozzád! Voltak rom motorjaim pedig.GS 400 motorom füstölt annak idején. Szetkaptam, mindent vettem hozzá, szépen összeraktam és füstölt ugyan úgy mint előtte! :) Szóval ha baja van megy a szakemberhez ezek után.
|
kormi1313 | 114145 | 2017. március 8. 19:21 | Válasz erre: 114142 |
Tényleg karex! Akkor azért olyan laza az illesztés! :) Amikor meghúzódom a kerék tengelyt a távtartókon a csapágy belsőn felfekszik és mix ugribugri! Na! Így már érthető. Köszönöm. |
kawa550 | 114144 | 2017. március 8. 19:07 | Válasz erre: 114141 |
Nono!:))) Először Nagycenkre mentünk rexikével, mert az ótószerelő lógott egy kis pénzzel. Épp nem volt otthon, de mondták hogy 1/4 óra oszt jön. Hámondom akkor kihasználjuk azt a negyed órácskát oszt tolunk egy Nagycenk-Fertőd-Kópháza-Nagycenk karikát, kb 40km, az pont belefér. És lőn. Utána még egy fertő oszt Sopronon át haza, mert még fel kellett tenni a 2400(!!!!!) Ft-os fékkart a biciklire. Aminek persze elhagytam a keréktengely szárnyas anyáját mikor pakoltam be az utcán a drótszamarat. Buzi finom menetes, nincs ilyen itthon. De akinek van vastag alulemeze, fúrója, menetvágója, flexe, az ugye csinál ilyent magának. :))))))
|
kawa550 | 114143 | 2017. március 8. 18:57 | Válasz erre: 114138 |
Esztergályosként egy szakácstól kérded hogy mennyi az illesztés?:)))))))))) Csak egy csapágyba ttolva érzed, vagy ha áttolod az agyon és mindkettőben benn van? Nem a csapágy + a tengely együttes játékát érzed? Vagy fogd oszt baxd ki a csapágyakat ha úgyis kinn van a kerék, jó csapágynak 800Ft darabja, a kiválónak 1200, nem ez dönti romba a havi költségvetésedet. 6303ZZ |
Karex | 114142 | 2017. március 8. 18:33 | Válasz erre: 114138 |
Szerintem ha használtan találsz jobbat, cseréld le, de addig használd ezt nyugodtan. Ha meghúzod, úgyis a csapágyakon meg a távtartón van a terhelés, nem fog lötyögni a helyén a kerék. |
Karex | 114141 | 2017. március 8. 18:31 | Válasz erre: 114137 |
Inkább levelezek ilyenkor. Motorozás 20+ fokban, de inkább felette. Persze munka előbb, így pl a múltkor is csak néztem a jó időt. Viszont fejlődsz a fényképezéssel! Jó az a tükrös kép! A helyszín meg kb egy hangyaugrásra van tőled, szóval Neked ez nem nagy kör, ha én csinálnék most ott ilyen képet, akkor már rég bejelentkeztem volna látogatóba...... |
gezasz | 114140 | 2017. március 8. 18:24 | Válasz erre: 114138 |
Nekem a hátsó keréknél volt hasonló tünet. Maga a csapágyak jónak tüntek, de a tengelyen egy kicsit mozgott a hátsó kerék. De sosem éreztem semmi zavarót
|
fazakas66 | 114139 | 2017. március 8. 18:24 | Válasz erre: 114137 |
Motorozzál csak ha időd engedi.Nekem még nem lehet most tatarozattam a lábamat majd ha leszedik a kötést lessz vastag cső :(
|
kormi1313 | 114138 | 2017. március 8. 17:38 | Válasz erre: 114136 |
Jó neked! Az én polcomon nincs! Kérdezek megint. Esztergályosként úgy tudom laza szerelésnél nulla mínusz egy századnak kellene lennie, nem? Megmozgatva a tengelyt, érezni a kotyogást. |
kawa550 | 114137 | 2017. március 8. 17:19 |
Oszt motoroznak is néha kendtek, vagy csak leveleznek?:)))))))))))))
![]() ![]() ![]() |
kawa550 | 114136 | 2017. március 8. 17:18 | Válasz erre: 114135 |
Ennél nagyobb kérésed ne legyen sose, van egy tengelyem a polcon, 16.95 tolómérővel.
|
kormi1313 | 114135 | 2017. március 8. 17:11 |
Szevasztok! Lehet motoros téma? Holnap viszem a gumishoz az első kereket. Most, hogy ki van szerelve, bele próbáltam a tengelyt és lazának tartom a csapágyban. Megkértem és tengely átmérője 16.9 mm. Viszont kopást nem láttam. Végig a tengely hosszában ez a méret. Van itt komoly szaktekintély, mint a szakácsunk, várnám megtisztelő tájékoztatását! |
fazakas66 | 114134 | 2017. március 8. 15:45 | Válasz erre: 114133 |
Lehet nem írtam címet ....most nézd meg mükszik e?
|
lendvai | 114133 | 2017. március 8. 14:55 | Válasz erre: 114132 |
Illetve most látom, hogy működik, csak nincs az üzenetedben semmi. :-)
|
csokabi | 114131 | 2017. március 8. 13:40 |
Ennyi, most mennem kell a következő címre és ott már kétlábú birkák lesznek...
|
kawa550 | 114128 | 2017. március 8. 11:43 | Válasz erre: 114126 |
Ő már el is szívta! :))))) Apropó! Hol az a k kép?! :))))) ![]() |
fazakas66 | 114127 | 2017. március 8. 11:42 | Válasz erre: 114120 |
Dobhatnék én is valamit azé a mailét?? :)) pűbe ment a mail cím ha lehe nekem is légyszi. |
csokabi | 114126 | 2017. március 8. 11:33 | Válasz erre: 114124 |
Minek nézel te engem, dr. Dolittle-nak?:) Ezek mindig ilyen pokerarccal bámulnak ki a fejükből. Csak a fűn jár az eszük, mint Bob Marley-nak:))) |
lendvai | 114120 | 2017. március 8. 09:02 | Válasz erre: 114110 |
Én ezt már egyszer beszkenneltem valakinek, mert nekem megvan lévén magyarországi vásárlás volt. De a szerelési útmutató tartalmazza ugyanazt, amennyiben beszélsz angolul. Ha nem, akkor dobsz egy fotót a gépről és átküldöm mailben. :-)
|
csokabi | 114119 | 2017. március 8. 08:59 | Válasz erre: 114112 |
Ez https://drive.google.com/folderview?id=0B9Y2G9vjCUtNVi1VOHp0YzRYdHM kéne Úgysemmutatommegnektekazújmotoromat András úr?
|
Englishman | 114117 | 2017. március 8. 08:17 | Válasz erre: 114112 |
Nincsen fájl, nincsen fájl... Kép sincsen! Mikóóó lesz?! :) |
csanesz | 114116 | 2017. március 7. 23:15 | Válasz erre: 114106 |
Jó messzire vitte a pizzát a srác. Szerintem átbacták... :)))) |
kawa550 | 114114 | 2017. március 7. 23:06 | Válasz erre: 114113 |
ez a szájbabaszott fórum még most se kezeli rendesen az ékezeteket, a letöltési link címsorában írd át a sor végi Ác-t(vagy mijjafaxom az a hulámost) kezelési-re.
|
kawa550 | 114113 | 2017. március 7. 23:03 | Válasz erre: 114112 |
Pedig de. http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=cbb8ea72d525cccd604f93e4c81ff1fd&file=tdm900%20magyar%20kezel%C3%A9si.pdf |
kawa550 | 114111 | 2017. március 7. 23:00 | Válasz erre: 114110 |
Persze, például neked, miután letöltötted ezt: http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=cbb8ea72d525cccd604f93e4c81ff1fd&file=tdm900+magyar+kezel%C3%A9si.pdf :))))) |
fazakas66 | 114109 | 2017. március 7. 18:33 | Válasz erre: 114107 |
A 3vd még jobb terepre mint a 900.A rossz uton is nekem szimpatikusabb a 3 vd futómüve,igaz én hajó állásba szeretem használni :)))
|
MadBob | 114108 | 2017. március 7. 18:21 |
Cikk a LIDL sisakról: http://totalbike.hu/technika/2017/03/07/lidl_sisak_2017/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
|
kawa550 | 114107 | 2017. március 7. 12:26 | Válasz erre: 114106 |
Pont ezt mondtam a múltkor, mikor arról volt szó hogy a tádé enduró. Kb ennyire. :)))))
|
Rabbit67 | 114106 | 2017. március 7. 11:21 |
Láttam egy igazi Túraendurót... Yamaha YZF-R1 :) :) :) https://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ Lehet nincs is elképzelésünk róla, mit bírnak a vasaink... :O |
lendvai | 114104 | 2017. március 7. 08:43 | Válasz erre: 114080 |
Ez a Venturi-effektes cucc annyiban jó ötlet, hogy ha ésszel használja az ember a turbulenciát lecsökkentheti. Maga a teljes plexikombináció nekem nem jött be, de tegnap elgondolkodtam, hogy mivel TDM-re nem gyártják de a csúszó rész ugyanolyannak tűnik ezért fogni egy TDM túraplexit, ráfúrni a gyorszáras konzolokat és rárakni az ívelt részt olyan pozícióban, hogy ne rohadjon meg mögötte nyáron az ember (vagy a gyorszáras módszerrel lekapni róla, de a dobozban szerintem összekaristolódik), viszont nagy tempónál a turbulenciát kizárja. Igaz költséges projekt és a sikere sem garantált, de aki szeret kísérletezni, annak jó időtöltés lehet. :-)
|
Karex | 114100 | 2017. március 6. 21:30 | Válasz erre: 114077 |
Szél fúj a motoron, és a gázkar állásával lehet szabályozni is.....:D Ami nem mindegy: a hogyan. Ez viszont ahogy előttem leírták sokan, egyénfüggő. Ki mit visel el, hogy ül, milyen a sisak. Ami az egyiknek jó, a másiknak nem. Nincs igazság. Hozzatok egy 900-ast....... Pistánk úgyis szünetet tart........ |
Karex | 114099 | 2017. március 6. 21:08 | Válasz erre: 114090 |
Te Szakács, figyelj! Szerintem hagyd a bicikliszerelést szakemberre! Hidd el jobban jársz. Ez komoly precíziós gépezet, egy pár fékkart is úgy 1500 körül kapsz csak hozzá, kompletten. Iszonyat drága, és a felszerelése is nehéz feladat. Lehet jobban jársz, ha mindjárt felfűzeted a cuccot egy új kormányra, full felszerelve, hogy csak rá kelljen akasztani a gépre a bovdenekkel. A hátsó keréknél sem lesz elég a gumicsere (Z8-minimum) ott azért már el kell játszani a küllőkkel is, esetleg pótolni ami kiesett. Vagy beheggeszteni egy görgőt a váz mellé, hogy azon görögjön, ne kopjon. Szóval maradj a kaptaf.... főzőlángnál! :DDD |
Hr.Geiger | 114098 | 2017. március 6. 20:41 | Válasz erre: 114096 |
Ez azért van, mert ezek mind OEM alkatrészek. :-) Én három gumibizbaszt rendeltem a Yamahánál, és pont annyit fizettem, amit ők is kérnek... :-) |
kawa550 | 114096 | 2017. március 6. 20:23 | Válasz erre: 114094 |
Az lehet, de pl a kawa tömítés amit most vettem, meg pl a tádé vezérműlánc pont annyi itt is mint a márkaszervizben a gyári. Kérdés hogy mennyi a posta.
|
gezasz | 114095 | 2017. március 6. 20:15 | Válasz erre: 114090 |
És ezek után nem ittad le magad a sárga földig zokogva?
|
Sander67 | 114094 | 2017. március 6. 20:11 |
Guglizott már itt a társaságunkból valaki, mert nézegetve az alkatrész árakat, nem az átlagmagyar fizetéshez vannak beárazva. https://www.motorcyclespareparts.eu |
Sander67 | 114093 | 2017. március 6. 20:06 | Válasz erre: 114090 |
Hát ezt olvasva sem piskóta, nemhogy megélni, úgyhogy ezt végigcsinálni minden elismerésem.
|
Lomha 8V | 114092 | 2017. március 6. 20:00 |
A TDM hülye turbulenciát okoz a sisak környékén, ez tény. Mindegy milyen plexi van fent. Az ember magassága számít talán kicsit, de nem hiszem, hogy sokat. A mostani Shadow-mon nincs olyan, hogy szélvédelem, telibe jön minden. De sokkal visszafogottabb a szélzaj és fejrángatás nincs is. Nekem is volt a TDM-en gyári plexi, túra plexi és Karex féle nagyon alacsony plexi is. hihetetlen, de ez a "szinte nincs is" plexi volt a legjobb.
|
csanesz | 114091 | 2017. március 6. 19:57 | Válasz erre: 114089 |
Ha báncsa ja szél az orcát auttóva ke' menni. :)
|
kawa550 | 114090 | 2017. március 6. 19:51 |
De ez a nap bazmeg, ez aztán....:))))) Bexart a biciklim, állandóan hozzáért a gumi a hátsó villához. Hazahoztam szétszedni, eltört középen a hátsó tengely. Futás vissza hogy odaérjek mielőtt bezár a bicikli bolt. Megvan, cserél, kész a kerék. Ház baszki, egy órát küzdöttem mire sikerült kitalálni hogy azt a kurva hátsó váltót hogy kell beakasztani a láncba meg a kerékbe hogy rendesen működjön, nyakig lánczsíros lettem. Kész, fékbeállítás. Húzom a kart hogy fog-e rendesen, letörik tőből. Bolt már zárva, faxom gyalogol holnap, majd vágok egyet aluból, van itthon 1 centis alulemez. 1 perc után bexarik a 20 éves bosch flex. Szétszedem, kábelszakadás. Kibaszom a kábelt, teszek be másikat, le kell blankolni, a profi állítható blankoló fogóm úgy törik ketté a kezemben, mint a ropi. Bazd anyádat, megcsinálom bicskával. Kész a flex, kivágom a kart, a saccra kinézett ívelése kicsi lett, nem emel eleget. Kibaxtam a tsába, holnap egy fékkel megyek. Teszem be a kocsiba a rohadékot, a kormány beleakad a sötétben a hangszórókábelba, leszakad. Megajókáanyádatejtenédteherbehátúlrólmellbe. Itt basztam földhöz mindent, majd holnap befejezem reggel. |
kawa550 | 114089 | 2017. március 6. 19:38 | Válasz erre: 114088 |
Ez a szélvédelem téma egy végtelen történet. Ami nem is a szélről szól, sokkal inkább a tűrés küszöbről. Van, akinek alacsony, nekik a világ plexije se elég, van akinek magas, azok egy nakeden is jól érzik magukat, meg vannak köztes lépcsők, akik egy túraplexivel vagy egy gyári állapottal is elégedettek, igazságot itt soha senki nem fog tenni. Én is kísérletezgettem a tádén ilyen olyan plexikkel meg kiegészítő fülekkel meg légrésekkel, oszt arra jutottam, hogy japók nem véletlenül csinálták olyanra, a gyári a legjobb kompromisszum. Se túl nagy, se túl kicsi. Most meg a rexin az a kis lámpaplexi is pont elég nekem ami a #114044 képen van itt alul. Ha nincs szembeszél, 140-150-ig még a nyakat se kell feszíteni, ha van, akkor már némileg cumi, lassabban kő menni oszt kécc. Ami igazán szopás, az az, ha böszme keresztszél van, az eltolja oldalra amit a plexi terelne, oszt akkor 120 felett már elég szar, de ilyen sport a lósport, aki nem szeret lovagolni, ne lovagoljon. |
gezasz | 114088 | 2017. március 6. 19:25 |
Tudjátok emberek,hogy a nagy Bandit szélvédelme is hagy kívánni valót? Érzésre rosszabb mint a TDM-é, ami szerintem nem is volt olyan gyatra
|
kormi1313 | 114082 | 2017. március 6. 17:58 | Válasz erre: 114081 |
Bajsza meg!nem olvastam. Egyszer volt Majestym óriás plexivel, de nem tetszett, pedig még az eső sem ért mögötte! Nekem jó a TDM kis terelővel is. Van nálam nedves törlő és füldugó 140 fölött nem járok. |
Sander67 | 114081 | 2017. március 6. 17:40 | Válasz erre: 114080 |
Köszi, de ettől 114065 sz. hozzászólástól indult a téma felvetése, ha érdekel olvass vissza.
|
kormi1313 | 114080 | 2017. március 6. 17:35 |
Most éppen van egy cikk az onroad-on a plexikről. http://onroad.hu/2017/03/05/kappa-airstream-plexi-teszt/ |
Sander67 | 114079 | 2017. március 6. 16:34 | Válasz erre: 114078 |
Nem a széllel van bajom, hanem mikor azért kell megállni, hogy kilássak a sisakból(besötétedik a plexi a millió bogártól), és a nap végén meg zúg a fülem a zaj miatt.
|
kormi1313 | 114078 | 2017. március 6. 16:13 |
Évek óta vissza-vissza térő téma itt a TDM fórumon, hogy a motoron fúj a szél! :)
|
Sander67 | 114077 | 2017. március 6. 16:04 | Válasz erre: 114076 |
Köszi nektek, Tibi és Tamás hogy reagáltatok a felvetésemre, mert a végére akarok járni ennek a gyatra szélvédelemnek. Valszeg kivárom, hogy Karex és Fazekas mire jutnak ennek a problémának megoldásával. |
lendvai | 114076 | 2017. március 6. 08:07 | Válasz erre: 114072 |
Én nem raknám fel még egyszer az Airflow-t. Pont az volt a hátránya mint az előnye is. Kb 60 alatt nyáron gyakorlatilag nem volt semmilyen menetszél, fel kellett nyitnom a sisakot mert különben leszédültem volna a motorról rövid idő alatt. Autópályán a 4TX-en jó volt, a turbulenciát megszüntette, de a méretéből adódóan azért lobogott kissé, ebből adódóan a fejidomon merevítéseket kellett eszközölni, hogy szét ne repedjen. A motor új tulaja lecserélte a túraplexire, gondolom nála még megvan a konzol, mert TDM-re valóben nem gyártottak, a V-Strom plexijét applikáltam rá. Valahol még fotó is lehet róla itt a fórumon vagy valaki archívumában, 2011-12 között volt fenn.
|
Fido71 | 114075 | 2017. március 5. 22:03 | Válasz erre: 114070 |
Ez a plexi tök ugyanaz, mint a GIVI Airflow. Az volt nekem a 400-as Burgmanon. Teljesen jó!!! Ha meleg volt vagy városba szaladgáltam, akkor levettem a felső LIP-et és betettem az ülés alá. Nem volt turbulencia, szívóhatás mögötte. Mikor megvettem a TDM-et az első dolgom volt ilyen plekót keresni, de nincs hozzá. |
Sander67 | 114072 | 2017. március 5. 21:20 | Válasz erre: 114070 |
Köztudott, hogy ki a szponzora, viszont ha már említetted,hogy Tibinek volt már ilyen cucc fent, így már tudom hol érdeklődjek.
|
Flenegen | 114071 | 2017. március 5. 21:10 | Válasz erre: 114068 |
Az asszony kabátja Revit. Minőségi cucc. Kényelmes, komfortes, ő szereti:)
|
kawa550 | 114070 | 2017. március 5. 20:34 | Válasz erre: 114065 |
Tibinek volt ilyen már a tádén. Tetszik a cikk végén a szerző: támogatott tartalom.......:)))))))))
|
Levi990 | 114068 | 2017. március 5. 20:26 | Válasz erre: 114067 |
kawa550 | 114067 | 2017. március 5. 20:20 | Válasz erre: 114064 |
A modern bőrök szinte mind vegyesek, enyém is, Tibié is. Hónalj, ágyék, könyökhajlat, térdhajlat.
|
kawa550 | 114066 | 2017. március 5. 20:16 | Válasz erre: 114063 |
Ahogy Tibi mondja. Szerintem is elviselhetőbb a bőr nyáron. Az új kombimon meg már cipzáras szellőzők vannak elől hátul, nem kérdés hogy az még jobb lesz. A szövethez képesti merevsége, ami miatt kicsit kényelmetlenebb, pont az miatt jobb nyáron, mert nem tapad rád, mindig van egy kis hely a levegőnek.
|
Sander67 | 114065 | 2017. március 5. 20:11 | Válasz erre: 113999 |
Kiindulási alapnak jó lehet, aki a Tádén a szélvédelemmel nincs kibékülve. http://onroad.hu/2017/03/05/kappa-airstream-plexi-teszt/ |
Levi990 | 114064 | 2017. március 5. 20:07 | Válasz erre: 114061 |
Egy vegyes ruha lenne a legjobb. A kritikus helyeken, könyök, hát, térd, csípő részeknél bőr, míg máshol cordura. Gondolom akiknek nagyon meleg a cordura nekik benne van a viz és zélzáró fix réteg. Cordura és cordura között is van különbség ahogy bőr és bőr között. |
lendvai | 114063 | 2017. március 5. 19:45 | Válasz erre: 114050 |
Én vegyes szerelésben dobtam el anno másodjára a 4TX-et. Először meg cordura felsőben és szövetgatyában. :-) A cordura mindkét alkalommal szakadt, a bőrnek nem lett baja, azóta is az a nadrág van használva. Cordurát tavasszal és ősszel, hűvös időben használok, nyáron elviselhetetlen a bőröm és a ruha közti légrésben kialakuló gőz miatt. A passzos bőr nekem sokkal kényelmesebb viselet ha meleg van, nem érzem magam szaunában alatta.
|
kawa70 | 114061 | 2017. március 5. 19:30 | Válasz erre: 114060 |
Nekem a cordura nyáron sokkal elviselhetetlenebb mint a bőr. Cordura középkategóriás, inkább ősszel és tavasszal, bőr kettő is van, egy nyári Berik perforált mell résszel hozzá egy farmerszabású bőr nadrág illetve egy összecippzározott Berik bőr egyberuha, szintén perforálva a mell részen. De ha 35 fok felett van akkor farmer plusz bőr dzseki......... |
Levi990 | 114060 | 2017. március 5. 19:24 | Válasz erre: 114059 |
Melyikből milyet ? Én nem láttam még olyan bőr ruhát ami kényemes és komfortos 10-30fokig.
|
kawa70 | 114059 | 2017. március 5. 19:17 | Válasz erre: 114058 |
Az utolsó mondat nem feltétlenül igaz. Használok mindkettőt........
|
Levi990 | 114058 | 2017. március 5. 19:08 | Válasz erre: 114050 |
Tény hogy sokkal jobban viseli a bőr ha addig csúszol amig megállsz, de ez utcán nagyon nagyon ritka eset. Valószínübb hogy előbb találkozik az ember egy tárgyal, és a hirtelen lassulásnál mindegy milyen ruhád van. Az is tény hogy egyik bőr sem olyan komfortos mint egy szövet ruha.
|
Flenegen | 114057 | 2017. március 5. 18:30 | Válasz erre: 114053 |
Új motor?! Kinek van arra pénze:) Hasonló kapupánt csavaros megoldás van ott ahová ezt keresem egy frankó kereten. Na azokat akarnám egy kicsit optikailag javítani.... |
kawa550 | 114056 | 2017. március 5. 18:21 | Válasz erre: 114054 |
Mi megy kurvára? A fórummotor nem, az tuti....:)))))))))))
|
tomhahn | 114054 | 2017. március 5. 18:12 |
Nektek:https://www.facebook.com/agytalan/photos/a.1694436377478386.1073741828.1572876722967686/1839860856269270/?type=3&theater u.i. Kawa 550: Hú ez kúvára megy,bammeg! |
kawa550 | 114053 | 2017. március 5. 17:49 | Válasz erre: 114052 |
Flenegen | 114052 | 2017. március 5. 17:31 |
Hol lehet olcsón beszerezni oldaldoboz tartóhoz rögzítőfület meg zár pofát? Akár normális házi gyártmány is érdekel.
![]() ![]() |
Kilos | 114051 | 2017. március 5. 17:27 | Válasz erre: 114036 |
Yamaha TDM850 - 900 Találkozó 2017.05.05..- 07. Zánka https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 |