3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

csanesz 113051 2017. január 17. 12:44   Válasz erre: 113050
Pihizni is kell... :)
    

csanesz 113050 2017. január 17. 12:33   Válasz erre: 113044
Ez így igaz! De tanulni is kell a vizsgákra és 2 nap az nem kevés. De valahogy megoldom. :)
    

kawa550 113049 2017. január 17. 12:25   Válasz erre: 113048
Ammég haggyán, de mán leopárd vazzeg! Ekkora marhaságot! :))))))))
    

Kilos 113048 2017. január 17. 12:19   Válasz erre: 113047
:)))) - akkor éppen Te voltál, de most van egy névtelen mókus társad is! :)))
    

kawa550 113047 2017. január 17. 12:16   Válasz erre: 113046
M?köd, de kifaxom az a névtelen pingvin rózsaszínben?
    


Kilos 113045 2017. január 17. 12:06   Válasz erre: 113039
Mindjárt javítom! :D
    

kawa550 113044 2017. január 17. 11:34   Válasz erre: 113042
Viszonylag kevés vizsga van szombat este meg vasárnap. Ha jól emléxem, akkor meg egy pest-zánka motorral még a város közepét?l is csak max 1.5 óra. :))))))
    

kawa550 113043 2017. január 17. 11:31   Válasz erre: 113041
Aszondod? Akkó valamit én félreértettem. "akkor mostantól mindenki írja be magát " Vagy te.......:)))))))
    

csanesz 113042 2017. január 17. 10:44  
Valahogy meg kell oldanom, hogy eljussak a Zánka találkozóra. Sajna nekem csak május eleje esedékes a vizsgáim miatt.
Arra az id?re úgy is 2-3 hét szabit fogok kivenni a suli miatt.
    

csanesz 113041 2017. január 17. 10:41   Válasz erre: 113038
Arról nem volt szó, hogy bele is írhatunk. Csak Kilos csinált egy táblázatot. Ennyi.... :))))

Amúgy nagyon jó lett.
    

kawa550 113040 2017. január 17. 08:54   Válasz erre: 113039
Tudja a faxt, csak az Ó megy neki.....
    

kawa550 113039 2017. január 17. 08:54  
Hát minnyá besz-behu! Egy magyar fórum ami tudja kezelni a magyar ékezeteket! ?Ú? :)))))))
    

kawa550 113038 2017. január 17. 08:53   Válasz erre: 113037
Ez nem jó, mert nem engedélyezted a szabad szerkesztést bárkinek ,így csak olvasni tudjuk de írni nem.
    

Kilos 113037 2017. január 16. 23:20  
Még egyszer csak a link:


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0
    

Kilos 113036 2017. január 16. 22:58  
Próba - cseresznye
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0

Remélem m?kszik, szóljatok ha nem!!!!
    


lendvai 113034 2017. január 16. 22:25  
Látom az IT szekció szabadságon van, fogtam a TDM tábor linkünket, beraktam egy új munkalapot, akkor mostantól mindenki írja be magát az adott dátumhoz, aztán jöv? hétf?n sorsolunk. :-)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RTyVZXP33AA7KaQsa8sdnHV3sSb2qIY5hR9mZXHVQPI/edit?pli=1#gid=165273459
    

Robi70 113033 2017. január 16. 20:15   Válasz erre: 113032
A május 5-7 nekünk jó, ha valaki hozzáért? megszerkesztené azt a táblázat miújságot, megköszönném és beírnám magunkat. Addig is kössz az intézkedést Tibi!
    

lendvai 113032 2017. január 16. 19:09  
Megjött a visszajelzés az alternatív id?pontokról is, hát nincs sok lehet?ségünk. Csatoltam képben, mert jobb ötletem nem volt ezen az ékezethiányos oldalon. :-) A nyári épülethez küldtek néhány fotót is, itt meg lehet nézni:
https://goo.gl/photos/p4FGojtJ36bERx6q8
Ezek fényében kérnék egy hozzáért? kollégát ismét, hogy készítsen egy linket, ahol mondjuk vasárnappal bezárólag visszajelez mindenki, hogy melyik id?pont jó neki és a többség által választottat jelzem vissza. Akkor majd küldenek egy árajánlatot az el?foglalásról.
Figyelem: ez nem szervezés, én eddig tudok foglalkozni a dologgal, illetve hajlandó vagyok beszállni néhány vállalkozó kedv? motoros kollégával a foglaló befizetésébe. Idén tavaszra nekem egyéb programunk szervezésében kell részt vennem, ami jelenleg magasabb prioritással bír, mint a TDM találkozó, így a munkarendem és az egyéb szabadid?s elfoglaltságaim ennyit tesznek lehet?vé. Köszönöm a megértést, várom a linket amin választhatunk.
    

Endruz 113031 2017. január 16. 18:28   Válasz erre: 113030
Nekem mind a két id?pont jó...
    

lendvai 113030 2017. január 16. 15:04  
Biztos, ami biztos kértem még infót a környez? hétvégékr?l is a szállást illet?en, de döntenünk viszont gyorsan kell majd, tekintve hogy egy egész épületet szándékozunk elfoglalni. :-)
    

lendvai 113029 2017. január 16. 13:53   Válasz erre: 113028
Ezt azért kérdezzük meg a potenciális résztvev?kt?l. Ha tényleg nem jó a többségnek, akkor valakit megkérek vegye át a kommunikációt mert az a hétvége nekem nem megfelel?. Ha a többségnek OK, akkor viszont nem variálnék, mert mindenki igényeinek általában nem tudunk megfelelni ekkora létszámnál.
    

Kilos 113028 2017. január 16. 13:40   Válasz erre: 113026
A június 4-5. Pünkösd, hosszú hétvége lesz. Remélem sokaknak bérmálás és más elfoglaltság miatt nem jó, mert én Montenegróba szeretnék túrázni 2. - 5.-ig, és persze nem szeretném kihagyni a TDM Talit sem.
Ha javasolhatok akkor a korábbi id?pont legyen!
    

lendvai 113027 2017. január 16. 13:13   Válasz erre: 113026
Na meg innen bentr?l a másik fórum se m?ködik.
    

lendvai 113026 2017. január 16. 13:12   Válasz erre: 113024
Már jött is válasz, a május 26-28 már foglalt náluk, van ellenben május 12-14 (az nekem nem jó), illetve június 02-04, amikor megkaphatjuk a teljes téli 7-es épületet, ami 81 f?t tud befogadni. Este közzéteszem a mail valahogy, mert itt a Gmail nem engedélyezett IT-ilag, meg itt az ékezetek se m?ködnek, valószín?leg csatolmány lesz a dologból. De els? körben ezen dátumokból lehet választani, utána küldenek árajánlatot kb 1-1,5 hónapos opcióval, így jelen állapotunkban február végéig-március elejéig kell lefoglalni a szállásokat.
    

vidiapa 113025 2017. január 16. 12:29  
Sziasztok!
Akkor, ha jól értem marad a zánkai találkozó!
Mert akkor nem erölködök a sástói kempingel
(egyébként nekem is szimpi Zánka).
Üdv Vidi
    

lendvai 113024 2017. január 16. 12:05  
Sziasztok! A zánkai szállásértékesítésnek elküldtem egy mailt, várom a válaszukat, amint megérkezik közzéteszem. Tamással (Englishman) egyeztetve valószín?, hogy bármilyen el?foglalás csak foglaló fizetésével lehetséges, így arra készülnünk kell. Ebb?l a szempontból valóban célszer? lenne egy az eddigiekhez hasonló Excel link, amihez IT-jártas kollégáktól kérnék segítséget. Mivel a foglaló valószín?leg egy összeges lesz ezért miel?bb véglegesítenünk kell majd a résztvev?ket (ehhez lesz az Excel) és a résztvenni szándékozóknak átutalni a pénzt mondjuk az én számlaszámomra és én befoglalom a szállásokat. A részleteket illet?en viszont mindenképpen várjuk meg Zánka válaszát.
    

kormi1313 113023 2017. január 15. 22:24   Válasz erre: 113012
Meg kell fúrni, mint az alábbi képen van és jobb lesz a hangja!????
    

Muju 113022 2017. január 15. 19:04   Válasz erre: 113019
Igen rèmlik, hogy az enyèm is hasonlít erre a típusra.
    

Lomha 8V 113021 2017. január 15. 15:53   Válasz erre: 113014
Ú, azt jól tettétek. Köszi! :) Semmilyen géppel nem ütközök szívesen, de elnézve azokat a tüskéket, ezzel végképp nem. :D
    

Kawakarika 113020 2017. január 15. 15:12   Válasz erre: 113019
Íme:
    

Kawakarika 113019 2017. január 15. 15:10   Válasz erre: 112991
A TDM-hez ez való!
Ismer?s,nem?Semmi perc alatt elkészíthet?.
    

csokabi 113018 2017. január 15. 14:27  
Ez meg top case helyett, talira lehet jó kis kiegészít?.
    

csokabi 113017 2017. január 15. 14:24  
.
    

csokabi 113016 2017. január 15. 14:23  
.
    

csokabi 113015 2017. január 15. 14:22  
A kép lemaradt:)
    

csokabi 113014 2017. január 15. 14:21   Válasz erre: 113013
Szia Lomha, rád is gondoltunk...
    

Lomha 8V 113013 2017. január 15. 14:15   Válasz erre: 112998
Jó kis ábrát hoztál össze. Már értem, miért nincs semmi hangja ezeknek a szerencsétlen motoroknak. :D
    

kawa70 113012 2017. január 15. 14:03   Válasz erre: 112994
A tapasztalás er?sen tipus (mármint dob) függö. Ha nem valami házi tákolást teszel fel akkor kárt nem csinálsz, viszont a következ?k lehetnek: hangosabb, és nem nagyon változik a nyomatékgörbéden semmi - erre van a legkisebb esély. A legvalószin?bb, hogy hangosabb lesz, az alsó tartományban kevesebb lesz a nyomaték, magasabb foedulaton meg több mint a gyárival. Egy ismer?söm amig TDM-et használt, neki volt 2:1 kipuff, Raptor. Hangja volt is, meg nagyjából jól el is találták és nem változott lényegesen a motor viselkedése. Egy biztos, a gyárilag összehangolt kipuff rendszert nem könny? leutánozni. Ez a Kawa zzr-1100-re kimondottan igaz volt. Az is igaz, hogy ha mindent precizen akarsz csinálni, akkor a kipuffhoz kell állitani a motor tüzel?anyag ellátását, szinkronizálását. De többségében ha nem teszel semmit se lesz gondod. Én az XX-en cserélgetem, hol a gyári van fent, hol két Raptor nyitott, de a nyitotthoz nem ártana egy szinkron az nyilvánvalóan hallható - viszont a teljesitmény leadása nem változik jelent?sen. Bár az is igaz, hogy nem mindegy mekkora nyomatékból és lóer?b?l gazdálkodsz - egy kisebb gépnél hamarabb észrevenni ha fogy valamelyik az adott fordulatszám tartományon belül.
    

csokabi 113011 2017. január 15. 14:00   Válasz erre: 112998
Jó lett ez a kipuff széthasítás, igazán szemléletes.
    

kawa550 113010 2017. január 15. 13:36   Válasz erre: 113008
Há mondom hogy kz, a korai GPz-k mind azok voltak, az enyém is. Becsületes nemesi neve Kawasaki KZ 1100 GPZ (B1-B2) B2 1982. :))))
    

lendvai 113009 2017. január 15. 13:32   Válasz erre: 112994
Ha csak úgy felteszel egy szimpla sportdobot és nem ellen?rzöd le, illetve hangolod utána a motorvezérlést akkor a dobtól függ?en lehet, hogy hangosabb lesz, de a karakterisztika nem változik. Esetleg hangosabb lesz és gyengébb bizonyos tartományokban. Vagy ha rosszul van megtervezve a dob akkor a szelepek elégnek a faszba. :-) Sokszor volt ez itt téma, de soha nem esett szó arról mivel jár ha a gázdinamikát jelent?sebben megváltoztatjuk, mondjuk egy szell?s nyitott rendszerrel. Egy bizonyos toleranciatartomány persze van, mert a légsz?r? is eltöm?dik ahogy használjuk, meg a kipufogórendszer is kopik belülr?l, de ha jelent?s mértékben megváltoztatja valaki a kipufogóoldal áteresztését azt ajánlott azért utólagos mérésekkel leellen?rizni, szükség esetén utánhangolni. De ez az én privát véleményem, ahogy Séf bácsi mondogatja demokrácia van, mindenki azt csinál a saját gépével amit akar. :-)
    

csokabi 113008 2017. január 15. 13:27  
.
    

kawa550 113007 2017. január 15. 13:27   Válasz erre: 113003
Ezen még H szelepdekni van, valami KZ sorozat lehet, valszeg az 1000-es. :)
    

csokabi 113006 2017. január 15. 13:27  
.
    

csokabi 113005 2017. január 15. 13:26  
.
    

kawa550 113004 2017. január 15. 13:25  
Káannyát hát má hogy nem birják ezt a tetves forumot gatyába rázni, egy kibacott linket nem lehet rendesen idetenni.
    

csokabi 113003 2017. január 15. 13:25  
Ez is kawa, talán "majdnem" olyan mint a tiéd...:)
    

kawa550 113002 2017. január 15. 13:23   Válasz erre: 113001
Kilenccázba nekem is teccödik de rendesen, ölég bitang gép lehet! http://www.cycleworld.com/sites/cycleworld.com/files/styles/large_1x_/public/images/2016/11/2017_yam_xs850ab_eu_bns4_stu_002_03.jpg?itok=0I0lNCA0
    

csokabi 113001 2017. január 15. 13:19  
Az XSR nagyon rendben volt, mindkett?nknek tetszett!
    

kawa550 113000 2017. január 15. 13:19   Válasz erre: 112997
A teljes Z sorozatnak nagyon el van találva az ülése, meg a versysé is.
    

kawa550 112999 2017. január 15. 13:17  
emmeg a csö
    

kawa550 112998 2017. január 15. 13:16  
Na, netek egy kis kutyacsont unalom ellen, meg hogy ne mondjátok hogy teljesen elzöccségesitem a forumot(direkt nem használok hosszu ékezetet hogy ne kérdöjelekkel legyen tele ez a buzi forum). Szétvágtam a hátso dobot hogy lássátok feleim szümtükkel, por és hamu vogymuk, vagy valami ilyesmi. :))))))))))
Meg levágtam egy karikát a csöböl oszt visszahegesztettem probaképp az aldis hegesztövel, simán 2 perc alatt megvolt, a köszörülés tovább tartott utána, igen faxa kis cucc, ha elöbb meg lett volna, megsporolhattam volna 8 rugot a munkadijon meg 3 hét várakozást meg 2 fuvart.
    

csokabi 112997 2017. január 15. 13:16  
Dezs? igen kényelmesnek találta az ezres gépüket.
    

csokabi 112996 2017. január 15. 13:12  
.
    

csokabi 112995 2017. január 15. 13:11  
Ha már kawa...
    

Figo222 112994 2017. január 15. 12:44  
Sziasztok!
Szerintetek van valami m?szaki hátránya, ha a 2 gyári dob helyett 1 sportot teszek fel a 900-as masinára? Csinált már közületek valaki ilyet? Mit tapasztalt? Köszi :)
    

lendvai 112993 2017. január 15. 12:10   Válasz erre: 112986
Úgy leszel te ezzel a szell?ztet? izével, mint mi a flappantyúval. :-)
    

lendvai 112992 2017. január 15. 12:08   Válasz erre: 112991
Persze, hiszen ez Kawasakira lett gyártva. De valószín?leg TDM-re is lehet hasonlót szerkeszteni, bár a helysz?ke miatt nagy valószín?séggel a blokkot itt is ki kéne tenni az asztalra.
    

Muju 112991 2017. január 15. 11:37   Válasz erre: 112988
Jó kis szerszám, csak TDM-nél szart se ér.
    

lendvai 112990 2017. január 15. 10:55   Válasz erre: 112988
Szerintem sumákol, azt írta, hogy nem kell levenni a hengerfejet, de ? az egész blokkot kiszedte és asztalra rakta. :-)
    

lendvai 112989 2017. január 15. 10:51   Válasz erre: 112986
A f?tés nálam is ennyib?l áll, plusz van egy 1.4-es benzinmotor a kerék mögött. :-) Bevásárló körút alkalmával felmelegedve hozzátesz a helyiség h?mérsékletéhez. Ez tegnap 11 fokos maximumot jelentett.
    

kawa550 112988 2017. január 15. 09:34  
Ezek az amcsik nem teljesen hülyék. :D
http://kwickstand.net/Hyper-Formance.com/Kool_Interesting_Tools.html
    

Lomha 8V 112987 2017. január 14. 22:42   Válasz erre: 112980
Alig 5 litert fogyasztott nálam, nem kapott az többet semmib?l. De majd az új gazdája foglalkozik vele, ha zavarja a ciccegés. :)
    

kawa550 112986 2017. január 14. 21:37   Válasz erre: 112985
Apukám, ha nekem f?thet? garázsom lenne, akkor feleennyit írnék ide és már rég szét lenne döntve az a szelepfedél, mert úgyis csak úgy lehet teljesen kikötni ezt a szell?ztet? izét, amit minden képen ahol eddig szelepfedelet láttam, már kikötöttek a tulajok.
    

lendvai 112985 2017. január 14. 21:17   Válasz erre: 112983
Ez így van. Én is bef?töttem ma a garázsban, hogy láncot nittelhessek, feszességet állíthassak és mindenféle burkolatokat csavarozgathassak vissza az els? lánckerék fölött. :-) Amit 86Nm-rel húztam meg, így nem kell a meglazításához teherautószervizbe mennem. :-) Közben megjöttek a gyári seeger gy?r?k is az olajszivattyú fogaskerekeihez, azt hétf?n veszem át. Akkor megint be lehet f?teni, leereszteni az olajat, kicserélni a gy?r?ket meg berakni azt a bels? tömítést, amit megvettem, csak elfelejtettem múltkor berakni. :-) Aztán visszatölteni 4 liter dermedt olajat egy kb 5mm-es csövön keresztül. :-) Mindezt csak azért, mert motort piszkálgatni, tutujgatni jó! :-)
    

kormi1313 112984 2017. január 14. 20:29   Válasz erre: 112981
Igen a fék. Most jut eszembe, hát két személlyel fék az nem nagyon volt! Bosszantó volt, hogy haverom 250 új intrudere ment mint a golyó,el?zgetett én meg nem tudtam menni utána.
    

kawa550 112983 2017. január 14. 20:27   Válasz erre: 112982
Ezt te nem érted. Az oviban is annak a kislyánynak a haját húzkodtuk, aki teccett. Eccer?en muszáj piszkálni, attól érzi jól magát az ember. Tulajdonképpen ugyan az ez, mint a télen suvickolás, csak villáskulcsos kivitelben. :)
    

Hr.Geiger 112982 2017. január 14. 20:07   Válasz erre: 112981
Ne nosztalgiázzál már annyit, mikor epedve várja a motoros társadalom, hogy olvashatunk majd egy z???d " Rexike" felújítási blogot itt a hangszerbótba, vagy sem?Ez itt a kérdés...
:-)))))))))

( Szerintem semmi gondja nincs a gépednek,de ez az én véleményem,nem oszt, nem szoroz. )
    

kawa550 112981 2017. január 14. 20:01   Válasz erre: 112979
Az Sr az tényleg egy igásló volt. Ha kitépted a szívét, akkor akár még a 90-et is átlépte(hátszéllel). Gyorsulás nem volt értelmezhet?, inkább csak lendületbe jött, a fék meg max a dobfékes emzéhez képest volt jó. De 3 literb?l megállt, kicsi volt meg könny?, simán lehetett vele a határon az álló kocsisorok közt cikázni. Igazából problémám se volt nagyon vele, eccer leszakadt egy szelep, azon kívül sose volt semmi baja.
    

csanesz 112980 2017. január 14. 19:57   Válasz erre: 112973
Szerintem több anyagot kap. Szívatót kellene megnézni hátha nem megy vissza alapállapotra.
    

kormi1313 112979 2017. január 14. 19:50   Válasz erre: 112976
Érdekes volt, központi rugós, kényelmes. Túrán nem tudtam tartani a tempót a többiekkel. Amúgy tökéletes volt. Szép motorhanggal.
    

csanesz 112978 2017. január 14. 19:49   Válasz erre: 112966
Nekem az jött le ebb?l a jelenségb?l, mintha a szívató esetén a többlet üzemanyag nem ég el rendesen és a következ? vagy valamikor utána a felhalmozódott üzemanyag begyullad. Ez az ütemeknél is észlelhet?. Kicsivel kés?bb, ha pont annyira állítom vissza a szívatót, hogy 1500 - 1200 körüli fordulat legyen, míg melegszik, akkor abbahagyja.
Persze a m?ködésre ez csak egy elmélet, de a szívató csökkentésre reagál.
    

kawa550 112977 2017. január 14. 19:45   Válasz erre: 112975
Nekem 125 Sr volt, azzal jártam melózni ha nagy volt a sor a határon. Na, az tényleg gyenge volt! :)))))
    

Lomha 8V 112976 2017. január 14. 19:43   Válasz erre: 112974
Igazi softchopper. Én nem tudtam megszokni ezeknek a formavilágát, de van egy haverom, neki ez a mindene. :)
    

kormi1313 112975 2017. január 14. 19:43   Válasz erre: 112974
Ja, 250 es volt. Eladtam, mert gyenge volt 18 lóer?.
    

kormi1313 112974 2017. január 14. 19:40  
Nekem ilyen volt az Xs special.
    

Lomha 8V 112973 2017. január 14. 19:40   Válasz erre: 112970
Szívatónál sosem csinálta. Kizárólag menet közben, nagyon ritkán. De semmi egyéb tünet nem volt, csak egy halk ciccenés. Átnéztük, nem látszott semmi gond, nem foglalkoztam vele.
    

dinnyemag 112972 2017. január 14. 19:38  
Tévedtem, bocs. xs400:-)))
    

dinnyemag 112971 2017. január 14. 19:36   Válasz erre: 112967
xs 750
    

csanesz 112970 2017. január 14. 19:35   Válasz erre: 112966
Ha szívatónál tüsszög az nem gond.
    

kawa550 112969 2017. január 14. 19:31   Válasz erre: 112967
XS 400
    

kawa550 112968 2017. január 14. 19:28   Válasz erre: 112965
Ha az ember hosszú távra tervez, akkor nem egyszeri beavatkozás leszen az a szelephézag állítás, akkor meg meg kell tanulni magamnak, mert nem biznisz állandóan szervizbe hordani. a karbipucc is ilyesmi. De játszódjunk kicsit a gondolattal. Mongyon kend egy valóban jó kawasaki szerel?t, aztán egy ilyenb?l egy elérhet? közelség?t is. Nem lesz eccer?, most szólok... :))))))))))))))
Különben ma semmi torpanást nem éreztem rajt, tisztán húzott mindenhonnan minden sebességban. Igaz nem sokat mentem, meg ugye nagyon végig gangolni se lehet rövid távon, mert átugorja az utcákat mire felvált az ember négyesig. :D
    

lendvai 112967 2017. január 14. 19:24  
Valaki tudja ez melyik Yamaha modell? Kéthengeres, ami a gyengém és igen tetszet?s forma.
    

Lomha 8V 112966 2017. január 14. 19:21  
A TDM az nekem is tüsszögött, mikor olyanja volt. Sosem jöttem rá az okára, bajt nem csinált, úgyhogy ba**tam rá. :D
    

lendvai 112965 2017. január 14. 19:17   Válasz erre: 112964
Én már mondtam neked többször is, hogy keress egy tapasztalt Kawasaki szakért?t és az majd szépen beállít neked mindent. Tudom, hogy a m?szaki elme tapasztalat nélkül is szereti addig tekergetni a csavarokat, míg el nem basz valamit, de kár lenne ha Rexike emiatt nem láthatná idén a horvát tengerpartot. :-)
    

kawa550 112964 2017. január 14. 18:46  
Nincs benzin szag, meg nem is tom lehet-e egyáltalán több benzint adni neki, mert a szint ugye adott, a súbert? meg ennél nem állítható, nem olyan mint a tádé hogy te döntöd el melyik rovátkába teszed, ezt csak bepottyantod a helyére oszt egy m?anyag elem van a rugó alatt, az tartja a helyén a t?t. Valszeg csak fúvóka cserével lehetne, de az gyári méret?. Tekergetni való nem nagyon van rajt, alapjárat meg a keverék csavar, de azzal csak leveg?t állítasz.
    

csanesz 112963 2017. január 14. 17:33   Válasz erre: 112961
Esetleg próbáltad már a föttögésgátlót? Utána semmi sem állíthat meg csak mén... :)))
    

csanesz 112962 2017. január 14. 17:05   Válasz erre: 112961
Ha a felújított TáDéMból indulok ki amibe jelenleg 2500 Km van és tip-top; nekem is tüsszög olykor-olykor, egyet-egyet ezt-ezt korábban is csinálta még betegesked? korában. A lényeg, hogy most kicsit több benyát kap a bejáratás miatt. A Km lényegében megvan, hogy vissza legyen állítva. Csak a bokam?tétem miatt nem került rá sor.
Szerintem több benyát kaphat rexike. Esetleg nincs túl er?s benyag?z szaga a kipufnál bemelegedés után szívató nélkül?
Csak egy tipp.
    

kawa550 112961 2017. január 14. 16:31  
Unatkozás okán belekameráztam a cs?görénykamerával rexike torkába m?ködés közben, hogy lássam beépítve is rendesen egyformán emelgeti-e a súbert a karbikban.
Namostan egyrészt nem lehet ezt megnézni, mert ilyen távolságról csak 1 torkot tud befogni a kamra, másrészt rexike kurva érzékeny a torkára, ha nincs benn a légsz?r? meg a légsz?r?fedél, akkor még felpörgetni is alig lehet, 4000 felett befullad, ha visszateszem a légsz?r?t meg a fedelet, akkor minden rendben. Faxom látott még ilyent.
Másrészt amíg hideg volt a blokk, addig id?nként visszatüsszög a karbiba gázadáskor, kamerával szépen lehetett látni a lángot is.Kérdés hogy ez normális az esetleg elhúzódó égés miatt, vagy szelephézagot kéne állítanom?
És mivel addig játszottam vele hogy teljesen bemelegedett a blokk, még a ventillátor is bekapcsolt, és itt mifelénk nem esett hó, er?s túlzással még az út is száraz, hát úgy ahogy voltam kerültem egy kört a faluban, legényesen, sisak nélkül.
Ezt senkinek nem tanácsolnám, a téli nedves aszfalt kopott z6-al párosítva az els? kövérebb gázra úgy keresztbe baxta a hátulját hogy kilinccsel el?re mentem.:))))) Aztán meg amint sikerült legényesebben kihúzatni az egyenesben, elfútta a szél a sapkámat mint Clark Gable-t.
Szóval filmes hasonlatoknál maradva, ez itten most nem izommotornak való vidék. Túl nagy a hideg, túl sok a paci, túl kevés a tapadás. :D
Álíjjak hézagot avagy neme?!
    

dinnyemag 112960 2017. január 14. 13:24   Válasz erre: 112959
Úgy legyen!
    

vasutas 112959 2017. január 14. 13:22   Válasz erre: 112957
Tavasszal ezt megbeszéljük ,,-:))
    

kawa550 112958 2017. január 14. 13:13   Válasz erre: 112955
Ezt a vegán dolgot mi sem tudjuk értelmezni, Zsuzsika különösen nem, szerintem neki már az oviban is egy tábla szalonna lehetett a jele....:))))))))
    

dinnyemag 112957 2017. január 14. 12:45   Válasz erre: 112956
Szeretettel várunk, és nyugodtan hozd magaddal a fiatalokat is, Évi barátja vega, nem lehet olyan trükkös egy vegán vacsorát összeütni. Persze mi olyat nem eszünk, régimódiak vagyunk:-))))) Biberachban jó kis termál fürd? van(Jordanbad), id?nként ott áztatunk...
    

vasutas 112956 2017. január 14. 12:38   Válasz erre: 112950
Dinnyemag ,,, szia . Szóval Ti Ulm-ban éltek . A fiamék Biberachban illetve Ochsenhausenben laknak . Néha kiugrom hozzájuk, mivel ?k vegánok, szívesen átmennék hozzátok egy normális vacsorára ,,,
    

dinnyemag 112955 2017. január 14. 12:26   Válasz erre: 112954
Hát puliszka az most nincs, cserébe a sütyörg? tarja szeletek mellett itt izzad egy kétkilós stefánia, köretnek meg rakottkrumpli lészen....szóval itt is tél van:-))))))
    

kawa550 112954 2017. január 14. 12:17   Válasz erre: 112953
Á, majd eccer motorral, ha melegebb lesz. Most minnyá jönnek a kölkek, tele a süt? némi szalonnás hagymával meg tejfölös mustáros szaftban sütyörg? tarjával, hozzá kis szeletekben pirított puliszka, csak az érzés kedvéért. :D
    

dinnyemag 112953 2017. január 14. 12:09   Válasz erre: 112951
Ha most indultok, reggel itt találjátok Csabit is és van motorradmesse is holnap.....
    

dinnyemag 112952 2017. január 14. 12:07   Válasz erre: 112951
Mikó? Mikó?Mikó????:-)))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118