csanesz | 113050 | 2017. január 17. 12:33 | Válasz erre: 113044 |
Ez így igaz! De tanulni is kell a vizsgákra és 2 nap az nem kevés. De valahogy megoldom. :)
|
kawa550 | 113049 | 2017. január 17. 12:25 | Válasz erre: 113048 |
Ammég haggyán, de mán leopárd vazzeg! Ekkora marhaságot! :))))))))
|
Kilos | 113048 | 2017. január 17. 12:19 | Válasz erre: 113047 |
:)))) - akkor éppen Te voltál, de most van egy névtelen mókus társad is! :)))
|
kawa550 | 113047 | 2017. január 17. 12:16 | Válasz erre: 113046 |
M?köd, de kifaxom az a névtelen pingvin rózsaszínben?
|
Kilos | 113046 | 2017. január 17. 12:10 |
Na most? https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 |
kawa550 | 113044 | 2017. január 17. 11:34 | Válasz erre: 113042 |
Viszonylag kevés vizsga van szombat este meg vasárnap. Ha jól emléxem, akkor meg egy pest-zánka motorral még a város közepét?l is csak max 1.5 óra. :))))))
|
kawa550 | 113043 | 2017. január 17. 11:31 | Válasz erre: 113041 |
Aszondod? Akkó valamit én félreértettem. "akkor mostantól mindenki írja be magát " Vagy te.......:)))))))
|
csanesz | 113042 | 2017. január 17. 10:44 |
Valahogy meg kell oldanom, hogy eljussak a Zánka találkozóra. Sajna nekem csak május eleje esedékes a vizsgáim miatt. Arra az id?re úgy is 2-3 hét szabit fogok kivenni a suli miatt. |
csanesz | 113041 | 2017. január 17. 10:41 | Válasz erre: 113038 |
Arról nem volt szó, hogy bele is írhatunk. Csak Kilos csinált egy táblázatot. Ennyi.... :)))) Amúgy nagyon jó lett. |
kawa550 | 113039 | 2017. január 17. 08:54 |
Hát minnyá besz-behu! Egy magyar fórum ami tudja kezelni a magyar ékezeteket! ?Ú? :)))))))
|
kawa550 | 113038 | 2017. január 17. 08:53 | Válasz erre: 113037 |
Ez nem jó, mert nem engedélyezted a szabad szerkesztést bárkinek ,így csak olvasni tudjuk de írni nem.
|
Kilos | 113037 | 2017. január 16. 23:20 |
Még egyszer csak a link: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 |
Kilos | 113036 | 2017. január 16. 22:58 |
Próba - cseresznye https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 Remélem m?kszik, szóljatok ha nem!!!! |
kawa550 | 113035 | 2017. január 16. 22:44 |
Így jó? :D https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RTyVZXP33AA7KaQsa8sdnHV3sSb2qIY5hR9mZXHVQPI/edit?usp=sharing |
lendvai | 113034 | 2017. január 16. 22:25 |
Látom az IT szekció szabadságon van, fogtam a TDM tábor linkünket, beraktam egy új munkalapot, akkor mostantól mindenki írja be magát az adott dátumhoz, aztán jöv? hétf?n sorsolunk. :-) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RTyVZXP33AA7KaQsa8sdnHV3sSb2qIY5hR9mZXHVQPI/edit?pli=1#gid=165273459 |
Robi70 | 113033 | 2017. január 16. 20:15 | Válasz erre: 113032 |
A május 5-7 nekünk jó, ha valaki hozzáért? megszerkesztené azt a táblázat miújságot, megköszönném és beírnám magunkat. Addig is kössz az intézkedést Tibi!
|
lendvai | 113032 | 2017. január 16. 19:09 |
Megjött a visszajelzés az alternatív id?pontokról is, hát nincs sok lehet?ségünk. Csatoltam képben, mert jobb ötletem nem volt ezen az ékezethiányos oldalon. :-) A nyári épülethez küldtek néhány fotót is, itt meg lehet nézni: https://goo.gl/photos/p4FGojtJ36bERx6q8 Ezek fényében kérnék egy hozzáért? kollégát ismét, hogy készítsen egy linket, ahol mondjuk vasárnappal bezárólag visszajelez mindenki, hogy melyik id?pont jó neki és a többség által választottat jelzem vissza. Akkor majd küldenek egy árajánlatot az el?foglalásról. Figyelem: ez nem szervezés, én eddig tudok foglalkozni a dologgal, illetve hajlandó vagyok beszállni néhány vállalkozó kedv? motoros kollégával a foglaló befizetésébe. Idén tavaszra nekem egyéb programunk szervezésében kell részt vennem, ami jelenleg magasabb prioritással bír, mint a TDM találkozó, így a munkarendem és az egyéb szabadid?s elfoglaltságaim ennyit tesznek lehet?vé. Köszönöm a megértést, várom a linket amin választhatunk. ![]() |
lendvai | 113030 | 2017. január 16. 15:04 |
Biztos, ami biztos kértem még infót a környez? hétvégékr?l is a szállást illet?en, de döntenünk viszont gyorsan kell majd, tekintve hogy egy egész épületet szándékozunk elfoglalni. :-)
|
lendvai | 113029 | 2017. január 16. 13:53 | Válasz erre: 113028 |
Ezt azért kérdezzük meg a potenciális résztvev?kt?l. Ha tényleg nem jó a többségnek, akkor valakit megkérek vegye át a kommunikációt mert az a hétvége nekem nem megfelel?. Ha a többségnek OK, akkor viszont nem variálnék, mert mindenki igényeinek általában nem tudunk megfelelni ekkora létszámnál.
|
Kilos | 113028 | 2017. január 16. 13:40 | Válasz erre: 113026 |
A június 4-5. Pünkösd, hosszú hétvége lesz. Remélem sokaknak bérmálás és más elfoglaltság miatt nem jó, mert én Montenegróba szeretnék túrázni 2. - 5.-ig, és persze nem szeretném kihagyni a TDM Talit sem. Ha javasolhatok akkor a korábbi id?pont legyen! |
lendvai | 113027 | 2017. január 16. 13:13 | Válasz erre: 113026 |
Na meg innen bentr?l a másik fórum se m?ködik.
|
lendvai | 113026 | 2017. január 16. 13:12 | Válasz erre: 113024 |
Már jött is válasz, a május 26-28 már foglalt náluk, van ellenben május 12-14 (az nekem nem jó), illetve június 02-04, amikor megkaphatjuk a teljes téli 7-es épületet, ami 81 f?t tud befogadni. Este közzéteszem a mail valahogy, mert itt a Gmail nem engedélyezett IT-ilag, meg itt az ékezetek se m?ködnek, valószín?leg csatolmány lesz a dologból. De els? körben ezen dátumokból lehet választani, utána küldenek árajánlatot kb 1-1,5 hónapos opcióval, így jelen állapotunkban február végéig-március elejéig kell lefoglalni a szállásokat.
|
vidiapa | 113025 | 2017. január 16. 12:29 |
Sziasztok! Akkor, ha jól értem marad a zánkai találkozó! Mert akkor nem erölködök a sástói kempingel (egyébként nekem is szimpi Zánka). Üdv Vidi |
lendvai | 113024 | 2017. január 16. 12:05 |
Sziasztok! A zánkai szállásértékesítésnek elküldtem egy mailt, várom a válaszukat, amint megérkezik közzéteszem. Tamással (Englishman) egyeztetve valószín?, hogy bármilyen el?foglalás csak foglaló fizetésével lehetséges, így arra készülnünk kell. Ebb?l a szempontból valóban célszer? lenne egy az eddigiekhez hasonló Excel link, amihez IT-jártas kollégáktól kérnék segítséget. Mivel a foglaló valószín?leg egy összeges lesz ezért miel?bb véglegesítenünk kell majd a résztvev?ket (ehhez lesz az Excel) és a résztvenni szándékozóknak átutalni a pénzt mondjuk az én számlaszámomra és én befoglalom a szállásokat. A részleteket illet?en viszont mindenképpen várjuk meg Zánka válaszát.
|
kormi1313 | 113023 | 2017. január 15. 22:24 | Válasz erre: 113012 |
Meg kell fúrni, mint az alábbi képen van és jobb lesz a hangja!????
![]() |
Muju | 113022 | 2017. január 15. 19:04 | Válasz erre: 113019 |
Igen rèmlik, hogy az enyèm is hasonlít erre a típusra.
|
Lomha 8V | 113021 | 2017. január 15. 15:53 | Válasz erre: 113014 |
Ú, azt jól tettétek. Köszi! :) Semmilyen géppel nem ütközök szívesen, de elnézve azokat a tüskéket, ezzel végképp nem. :D
|
Kawakarika | 113019 | 2017. január 15. 15:10 | Válasz erre: 112991 |
A TDM-hez ez való! Ismer?s,nem?Semmi perc alatt elkészíthet?. ![]() |
Lomha 8V | 113013 | 2017. január 15. 14:15 | Válasz erre: 112998 |
Jó kis ábrát hoztál össze. Már értem, miért nincs semmi hangja ezeknek a szerencsétlen motoroknak. :D
|
kawa70 | 113012 | 2017. január 15. 14:03 | Válasz erre: 112994 |
A tapasztalás er?sen tipus (mármint dob) függö. Ha nem valami házi tákolást teszel fel akkor kárt nem csinálsz, viszont a következ?k lehetnek: hangosabb, és nem nagyon változik a nyomatékgörbéden semmi - erre van a legkisebb esély. A legvalószin?bb, hogy hangosabb lesz, az alsó tartományban kevesebb lesz a nyomaték, magasabb foedulaton meg több mint a gyárival. Egy ismer?söm amig TDM-et használt, neki volt 2:1 kipuff, Raptor. Hangja volt is, meg nagyjából jól el is találták és nem változott lényegesen a motor viselkedése. Egy biztos, a gyárilag összehangolt kipuff rendszert nem könny? leutánozni. Ez a Kawa zzr-1100-re kimondottan igaz volt. Az is igaz, hogy ha mindent precizen akarsz csinálni, akkor a kipuffhoz kell állitani a motor tüzel?anyag ellátását, szinkronizálását. De többségében ha nem teszel semmit se lesz gondod. Én az XX-en cserélgetem, hol a gyári van fent, hol két Raptor nyitott, de a nyitotthoz nem ártana egy szinkron az nyilvánvalóan hallható - viszont a teljesitmény leadása nem változik jelent?sen. Bár az is igaz, hogy nem mindegy mekkora nyomatékból és lóer?b?l gazdálkodsz - egy kisebb gépnél hamarabb észrevenni ha fogy valamelyik az adott fordulatszám tartományon belül.
|
csokabi | 113011 | 2017. január 15. 14:00 | Válasz erre: 112998 |
Jó lett ez a kipuff széthasítás, igazán szemléletes.
|
kawa550 | 113010 | 2017. január 15. 13:36 | Válasz erre: 113008 |
Há mondom hogy kz, a korai GPz-k mind azok voltak, az enyém is. Becsületes nemesi neve Kawasaki KZ 1100 GPZ (B1-B2) B2 1982. :))))
|
lendvai | 113009 | 2017. január 15. 13:32 | Válasz erre: 112994 |
Ha csak úgy felteszel egy szimpla sportdobot és nem ellen?rzöd le, illetve hangolod utána a motorvezérlést akkor a dobtól függ?en lehet, hogy hangosabb lesz, de a karakterisztika nem változik. Esetleg hangosabb lesz és gyengébb bizonyos tartományokban. Vagy ha rosszul van megtervezve a dob akkor a szelepek elégnek a faszba. :-) Sokszor volt ez itt téma, de soha nem esett szó arról mivel jár ha a gázdinamikát jelent?sebben megváltoztatjuk, mondjuk egy szell?s nyitott rendszerrel. Egy bizonyos toleranciatartomány persze van, mert a légsz?r? is eltöm?dik ahogy használjuk, meg a kipufogórendszer is kopik belülr?l, de ha jelent?s mértékben megváltoztatja valaki a kipufogóoldal áteresztését azt ajánlott azért utólagos mérésekkel leellen?rizni, szükség esetén utánhangolni. De ez az én privát véleményem, ahogy Séf bácsi mondogatja demokrácia van, mindenki azt csinál a saját gépével amit akar. :-)
|
kawa550 | 113007 | 2017. január 15. 13:27 | Válasz erre: 113003 |
Ezen még H szelepdekni van, valami KZ sorozat lehet, valszeg az 1000-es. :)
|
kawa550 | 113004 | 2017. január 15. 13:25 |
Káannyát hát má hogy nem birják ezt a tetves forumot gatyába rázni, egy kibacott linket nem lehet rendesen idetenni.
![]() |
kawa550 | 113002 | 2017. január 15. 13:23 | Válasz erre: 113001 |
Kilenccázba nekem is teccödik de rendesen, ölég bitang gép lehet! http://www.cycleworld.com/sites/cycleworld.com/files/styles/large_1x_/public/images/2016/11/2017_yam_xs850ab_eu_bns4_stu_002_03.jpg?itok=0I0lNCA0
|
kawa550 | 113000 | 2017. január 15. 13:19 | Válasz erre: 112997 |
A teljes Z sorozatnak nagyon el van találva az ülése, meg a versysé is.
|
kawa550 | 112998 | 2017. január 15. 13:16 |
Figo222 | 112994 | 2017. január 15. 12:44 |
Sziasztok! Szerintetek van valami m?szaki hátránya, ha a 2 gyári dob helyett 1 sportot teszek fel a 900-as masinára? Csinált már közületek valaki ilyet? Mit tapasztalt? Köszi :) |
lendvai | 112993 | 2017. január 15. 12:10 | Válasz erre: 112986 |
Úgy leszel te ezzel a szell?ztet? izével, mint mi a flappantyúval. :-)
|
lendvai | 112992 | 2017. január 15. 12:08 | Válasz erre: 112991 |
Persze, hiszen ez Kawasakira lett gyártva. De valószín?leg TDM-re is lehet hasonlót szerkeszteni, bár a helysz?ke miatt nagy valószín?séggel a blokkot itt is ki kéne tenni az asztalra.
|
lendvai | 112990 | 2017. január 15. 10:55 | Válasz erre: 112988 |
Szerintem sumákol, azt írta, hogy nem kell levenni a hengerfejet, de ? az egész blokkot kiszedte és asztalra rakta. :-)
|
lendvai | 112989 | 2017. január 15. 10:51 | Válasz erre: 112986 |
kawa550 | 112988 | 2017. január 15. 09:34 |
Ezek az amcsik nem teljesen hülyék. :D http://kwickstand.net/Hyper-Formance.com/Kool_Interesting_Tools.html |
Lomha 8V | 112987 | 2017. január 14. 22:42 | Válasz erre: 112980 |
Alig 5 litert fogyasztott nálam, nem kapott az többet semmib?l. De majd az új gazdája foglalkozik vele, ha zavarja a ciccegés. :)
|
kawa550 | 112986 | 2017. január 14. 21:37 | Válasz erre: 112985 |
lendvai | 112985 | 2017. január 14. 21:17 | Válasz erre: 112983 |
Ez így van. Én is bef?töttem ma a garázsban, hogy láncot nittelhessek, feszességet állíthassak és mindenféle burkolatokat csavarozgathassak vissza az els? lánckerék fölött. :-) Amit 86Nm-rel húztam meg, így nem kell a meglazításához teherautószervizbe mennem. :-) Közben megjöttek a gyári seeger gy?r?k is az olajszivattyú fogaskerekeihez, azt hétf?n veszem át. Akkor megint be lehet f?teni, leereszteni az olajat, kicserélni a gy?r?ket meg berakni azt a bels? tömítést, amit megvettem, csak elfelejtettem múltkor berakni. :-) Aztán visszatölteni 4 liter dermedt olajat egy kb 5mm-es csövön keresztül. :-) Mindezt csak azért, mert motort piszkálgatni, tutujgatni jó! :-)
|
kormi1313 | 112984 | 2017. január 14. 20:29 | Válasz erre: 112981 |
Igen a fék. Most jut eszembe, hát két személlyel fék az nem nagyon volt! Bosszantó volt, hogy haverom 250 új intrudere ment mint a golyó,el?zgetett én meg nem tudtam menni utána.
|
kawa550 | 112983 | 2017. január 14. 20:27 | Válasz erre: 112982 |
Ezt te nem érted. Az oviban is annak a kislyánynak a haját húzkodtuk, aki teccett. Eccer?en muszáj piszkálni, attól érzi jól magát az ember. Tulajdonképpen ugyan az ez, mint a télen suvickolás, csak villáskulcsos kivitelben. :)
|
Hr.Geiger | 112982 | 2017. január 14. 20:07 | Válasz erre: 112981 |
Ne nosztalgiázzál már annyit, mikor epedve várja a motoros társadalom, hogy olvashatunk majd egy z???d " Rexike" felújítási blogot itt a hangszerbótba, vagy sem?Ez itt a kérdés... :-))))))))) ( Szerintem semmi gondja nincs a gépednek,de ez az én véleményem,nem oszt, nem szoroz. ) |
kawa550 | 112981 | 2017. január 14. 20:01 | Válasz erre: 112979 |
Az Sr az tényleg egy igásló volt. Ha kitépted a szívét, akkor akár még a 90-et is átlépte(hátszéllel). Gyorsulás nem volt értelmezhet?, inkább csak lendületbe jött, a fék meg max a dobfékes emzéhez képest volt jó. De 3 literb?l megállt, kicsi volt meg könny?, simán lehetett vele a határon az álló kocsisorok közt cikázni. Igazából problémám se volt nagyon vele, eccer leszakadt egy szelep, azon kívül sose volt semmi baja.
|
csanesz | 112980 | 2017. január 14. 19:57 | Válasz erre: 112973 |
Szerintem több anyagot kap. Szívatót kellene megnézni hátha nem megy vissza alapállapotra.
|
kormi1313 | 112979 | 2017. január 14. 19:50 | Válasz erre: 112976 |
Érdekes volt, központi rugós, kényelmes. Túrán nem tudtam tartani a tempót a többiekkel. Amúgy tökéletes volt. Szép motorhanggal.
|
csanesz | 112978 | 2017. január 14. 19:49 | Válasz erre: 112966 |
Nekem az jött le ebb?l a jelenségb?l, mintha a szívató esetén a többlet üzemanyag nem ég el rendesen és a következ? vagy valamikor utána a felhalmozódott üzemanyag begyullad. Ez az ütemeknél is észlelhet?. Kicsivel kés?bb, ha pont annyira állítom vissza a szívatót, hogy 1500 - 1200 körüli fordulat legyen, míg melegszik, akkor abbahagyja. Persze a m?ködésre ez csak egy elmélet, de a szívató csökkentésre reagál. |
kawa550 | 112977 | 2017. január 14. 19:45 | Válasz erre: 112975 |
Nekem 125 Sr volt, azzal jártam melózni ha nagy volt a sor a határon. Na, az tényleg gyenge volt! :)))))
![]() |
Lomha 8V | 112976 | 2017. január 14. 19:43 | Válasz erre: 112974 |
Igazi softchopper. Én nem tudtam megszokni ezeknek a formavilágát, de van egy haverom, neki ez a mindene. :)
|
kormi1313 | 112975 | 2017. január 14. 19:43 | Válasz erre: 112974 |
Ja, 250 es volt. Eladtam, mert gyenge volt 18 lóer?.
|
Lomha 8V | 112973 | 2017. január 14. 19:40 | Válasz erre: 112970 |
Szívatónál sosem csinálta. Kizárólag menet közben, nagyon ritkán. De semmi egyéb tünet nem volt, csak egy halk ciccenés. Átnéztük, nem látszott semmi gond, nem foglalkoztam vele.
|
kawa550 | 112968 | 2017. január 14. 19:28 | Válasz erre: 112965 |
Ha az ember hosszú távra tervez, akkor nem egyszeri beavatkozás leszen az a szelephézag állítás, akkor meg meg kell tanulni magamnak, mert nem biznisz állandóan szervizbe hordani. a karbipucc is ilyesmi. De játszódjunk kicsit a gondolattal. Mongyon kend egy valóban jó kawasaki szerel?t, aztán egy ilyenb?l egy elérhet? közelség?t is. Nem lesz eccer?, most szólok... :)))))))))))))) Különben ma semmi torpanást nem éreztem rajt, tisztán húzott mindenhonnan minden sebességban. Igaz nem sokat mentem, meg ugye nagyon végig gangolni se lehet rövid távon, mert átugorja az utcákat mire felvált az ember négyesig. :D |
lendvai | 112967 | 2017. január 14. 19:24 |
Valaki tudja ez melyik Yamaha modell? Kéthengeres, ami a gyengém és igen tetszet?s forma.
![]() |
Lomha 8V | 112966 | 2017. január 14. 19:21 |
A TDM az nekem is tüsszögött, mikor olyanja volt. Sosem jöttem rá az okára, bajt nem csinált, úgyhogy ba**tam rá. :D
|
lendvai | 112965 | 2017. január 14. 19:17 | Válasz erre: 112964 |
Én már mondtam neked többször is, hogy keress egy tapasztalt Kawasaki szakért?t és az majd szépen beállít neked mindent. Tudom, hogy a m?szaki elme tapasztalat nélkül is szereti addig tekergetni a csavarokat, míg el nem basz valamit, de kár lenne ha Rexike emiatt nem láthatná idén a horvát tengerpartot. :-)
|
kawa550 | 112964 | 2017. január 14. 18:46 |
csanesz | 112963 | 2017. január 14. 17:33 | Válasz erre: 112961 |
Esetleg próbáltad már a föttögésgátlót? Utána semmi sem állíthat meg csak mén... :)))
|
csanesz | 112962 | 2017. január 14. 17:05 | Válasz erre: 112961 |
Ha a felújított TáDéMból indulok ki amibe jelenleg 2500 Km van és tip-top; nekem is tüsszög olykor-olykor, egyet-egyet ezt-ezt korábban is csinálta még betegesked? korában. A lényeg, hogy most kicsit több benyát kap a bejáratás miatt. A Km lényegében megvan, hogy vissza legyen állítva. Csak a bokam?tétem miatt nem került rá sor. Szerintem több benyát kaphat rexike. Esetleg nincs túl er?s benyag?z szaga a kipufnál bemelegedés után szívató nélkül? Csak egy tipp. |
kawa550 | 112961 | 2017. január 14. 16:31 |
Unatkozás okán belekameráztam a cs?görénykamerával rexike torkába m?ködés közben, hogy lássam beépítve is rendesen egyformán emelgeti-e a súbert a karbikban. Namostan egyrészt nem lehet ezt megnézni, mert ilyen távolságról csak 1 torkot tud befogni a kamra, másrészt rexike kurva érzékeny a torkára, ha nincs benn a légsz?r? meg a légsz?r?fedél, akkor még felpörgetni is alig lehet, 4000 felett befullad, ha visszateszem a légsz?r?t meg a fedelet, akkor minden rendben. Faxom látott még ilyent. Másrészt amíg hideg volt a blokk, addig id?nként visszatüsszög a karbiba gázadáskor, kamerával szépen lehetett látni a lángot is.Kérdés hogy ez normális az esetleg elhúzódó égés miatt, vagy szelephézagot kéne állítanom? És mivel addig játszottam vele hogy teljesen bemelegedett a blokk, még a ventillátor is bekapcsolt, és itt mifelénk nem esett hó, er?s túlzással még az út is száraz, hát úgy ahogy voltam kerültem egy kört a faluban, legényesen, sisak nélkül. Ezt senkinek nem tanácsolnám, a téli nedves aszfalt kopott z6-al párosítva az els? kövérebb gázra úgy keresztbe baxta a hátulját hogy kilinccsel el?re mentem.:))))) Aztán meg amint sikerült legényesebben kihúzatni az egyenesben, elfútta a szél a sapkámat mint Clark Gable-t. Szóval filmes hasonlatoknál maradva, ez itten most nem izommotornak való vidék. Túl nagy a hideg, túl sok a paci, túl kevés a tapadás. :D Álíjjak hézagot avagy neme?! |
kawa550 | 112958 | 2017. január 14. 13:13 | Válasz erre: 112955 |
Ezt a vegán dolgot mi sem tudjuk értelmezni, Zsuzsika különösen nem, szerintem neki már az oviban is egy tábla szalonna lehetett a jele....:))))))))
![]() |
dinnyemag | 112957 | 2017. január 14. 12:45 | Válasz erre: 112956 |
Szeretettel várunk, és nyugodtan hozd magaddal a fiatalokat is, Évi barátja vega, nem lehet olyan trükkös egy vegán vacsorát összeütni. Persze mi olyat nem eszünk, régimódiak vagyunk:-))))) Biberachban jó kis termál fürd? van(Jordanbad), id?nként ott áztatunk...
|
vasutas | 112956 | 2017. január 14. 12:38 | Válasz erre: 112950 |
Dinnyemag ,,, szia . Szóval Ti Ulm-ban éltek . A fiamék Biberachban illetve Ochsenhausenben laknak . Néha kiugrom hozzájuk, mivel ?k vegánok, szívesen átmennék hozzátok egy normális vacsorára ,,,
|
dinnyemag | 112955 | 2017. január 14. 12:26 | Válasz erre: 112954 |
Hát puliszka az most nincs, cserébe a sütyörg? tarja szeletek mellett itt izzad egy kétkilós stefánia, köretnek meg rakottkrumpli lészen....szóval itt is tél van:-))))))
|
kawa550 | 112954 | 2017. január 14. 12:17 | Válasz erre: 112953 |
Á, majd eccer motorral, ha melegebb lesz. Most minnyá jönnek a kölkek, tele a süt? némi szalonnás hagymával meg tejfölös mustáros szaftban sütyörg? tarjával, hozzá kis szeletekben pirított puliszka, csak az érzés kedvéért. :D
|
dinnyemag | 112953 | 2017. január 14. 12:09 | Válasz erre: 112951 |
Ha most indultok, reggel itt találjátok Csabit is és van motorradmesse is holnap.....
|