3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa70 112852 2017. január 9. 16:55   Válasz erre: 112850
Továbbra is motor. A kisebb tölt?áram is feltölti, csak hosszabb id? alatt - ami most ugye nem szempont mert egész télen van rá ideje.
    

kawa70 112851 2017. január 9. 16:54   Válasz erre: 112849
Valóban igy van, de egyébként egy jó akku tölt?áramát a bels? ellenállása határozza meg, nekem a régi ruszki tölt?vel se sikerült 0,6-0,8 A felé vinnem a tölt?áramot motor akkuval. Tehát a tölt? nem tudja beletolni, továbbá ha nagyon lecsökken a cellafeszültség, el se kezdi a töltést - ugyanis minél kisebb a töltöttség annál kisebb a bels? ellenállás és nagyobb a tölt?áram. Viszont hacsak nem cellazárlatos, a csontra merült akku esetében egy nagyobb áramot szolgáltatni képes tölt?vel védelem nélkül kb.2,5 A körül indul meg a töltés, ami igen gyorsan emeli a cellafeszültséget, ezáltal csökken a tölt? áram és elég hamar 1 A alá tud keveredni. Persze ez nem rendeltetésszer? használat, csak érzékeltetni akartam hogy egy jó, de lemerült akkut elvileg nem tudsz tönkretenni olyan könnyen. Legalábbis egy szintén jól m?ködö és nem nagyságrendekkel nagyobb áramot tudó tölt?vel (max. 5A).
    

Lomha 8V 112850 2017. január 9. 16:49  
Na pont ezért kérdem, mert az én akkum 16Ah-s. Akkor most hópihe vagy motor? Nem akarom elpusztítani szegény akkut. :D
    

pandamaci 112849 2017. január 9. 16:22   Válasz erre: 112846
Használati utasítása szerint (kerdesd google) a ,,Motoros,, jel 14Ah alatti akkura való, itt 0,8A -rel tud tölteni ,
A ,,hópihés ,, jelen 14,7 V / 3,8A-t is nyomhat , az 14Ah felett javasolt Ha csak nem gyorsan kell feltölteni , motor akkura csiptetve nem erre állítanám.
    

csanesz 112848 2017. január 9. 14:08  
Hú, én szezon vége óta nem töltöttem. Bár múlthéten is pöccre indult pedig 3 éves az akksi. El?z? télen viszont kellett tölteni.
Garázsban áll a kicsike kb. 1 fokban.
    

kawa70 112847 2017. január 9. 13:36   Válasz erre: 112846
Motor jel. De amugy szinte mindegy, mert ha eléri a megfelel? töltöttséget az akku, akkor átáll csepptöltésre, illetve lekapcsol és csak akkor tölt ismét, ha lesett annyira a feszültség, hogy bekapcsoljon (12,5V).
    

Lomha 8V 112846 2017. január 9. 13:27  
Akinek Lidl-s akkutölt?je van és egész télen tölt?n tartja a motort, melyik fokozatra szokta állítani? "Motor" jel vagy "hópihe"?
    

csanesz 112845 2017. január 9. 12:36   Válasz erre: 112844
Szokták mondani "mindent Kínában gyártanak".
    

kawa70 112844 2017. január 9. 10:28   Válasz erre: 112843
Érthet?, hisz a jelenlegi csucs a COB, az fejleszthet? hasznosan.
A kinai részr?l csak a CREE-t nem értem igazán, és azzal van bajom, hisz a CREE egy gyártó, aki magasan az élen jár ebben a tecnologiában, és az is COB vagy MCOB ledekkel operál. Magyarán ha kinában gyárták, nem lehet CREE :))
    

csanesz 112843 2017. január 9. 09:28   Válasz erre: 112841
Megnyílnak az oldalak a 112840 -nél a végén az "A" bet?t törölni kell és, akkor m?ködik az a link is.
Én erre a 6000 meg 12000 lumenra buktam ki és nem rajtatok, hanem, mert így reklámozzák. A forgalmazóknak nem jutott még el az agyukig, hogy ez csak addig m?ködik amíg meg nem kapja a vev?? Többet nem vesz ilyet.

Értem amir?l írsz és teljességgel egyetértek veled. Természetesen ezek csak jobbak lesznek és hamarosan eléri azt a szintet, hogy a kinai cucc sem fog úgy melegedni mint most. Mivel ?k a legnagyobb gyártók nekik is fejl?dniük kell vagy tönkre mennek.
Várom a fejleményekiet! Én továbbra is a COB vonalat követem. Szeretnék a végére járni. És utána meglátjuk ki mire jutott. :)
    

kawa70 112842 2017. január 9. 08:22  
ttp://blog.harder.hu/led-gyakori-kerdesek-ledes-vilagitastechnika-kapcsan/


igy talán.....
    

kawa70 112841 2017. január 9. 08:20  
Elég vacak igy linkeket beilleszteni, remélhet?leg meg tudja nyitni akit érdekel.
    


kawa70 112839 2017. január 9. 08:15  
http://www.artled.hu/tudastar/29/mi-az-a-cob-led

Akit esetleg érdekel a led technologia....
    

kawa70 112838 2017. január 9. 07:22  
Kibaszott jó ezt a fórum motor.....de legalább nem szállt el mert els?re ugy tünt.
    

kawa70 112837 2017. január 9. 07:18   Válasz erre: 112835
Nagyjából tudom.mir?l beszélek, mivel érint?legesen ezzel is összeakadok.munkám során.
Tisztában vagyok a led minden tulajdonságával sajnos várható és nem mindig számolható hátrányaival is. Az.adatok egy részét fenntartásokkal fogadom én is sokszor, viszont hihetetlen fejl?désen meg .keresztül a technologia. Amivel öt éve még nem lehetett normálisan világitani, lassan teljesen kiszorítja a többi fényforrást. A megvilágitás (lumen) pedig egyre jobban növekszik. A hagyományos 55w h7 1300-1600 lm közt képes világitani. Nekem viszont mindenre van profi m?szerem, kiváncsiságból fogok venni én is els?sorban de fogom mérni is. Led esetében a teljesitménytényez? nem.értelmezhet? (cos fi) max a hatásfok (éta). Más területeken - közvilágitás, lakások bels? világitása, egyéb jelz?lámpák esetében megdöbbent? a led alkalmazása. Ez még gyerekcip?ben jár, de a fejl?dés itt is nyomonkövethet?. A watt szám növelhet? egy chip esetében is, ugyanis a led állandó feszültség egy adott átfolyó áramer?sség mellett tud akkora fényt kibocsátani amire szükségünk van. Ennek a gátja a h? leadás, vagy elvezetés. A sugárzással leadott h? mint a hagyományos izzók esetében szóba se jöhet, mert akkora magh?mérséklet adódik igen kis felületre, ami már tönkrevágja a ledet. Mivel nincs sugárzó h?, igy nincs környezetében meleg sem, ezért hideg a lámpatest ellentétben egy hagyományos izzóval. Viszont kell h?teni, amit bordával plusz ventillátorral oldanak meg. Tehát tudjuk mir?l beszélünk, kétkedünk is, de a kiváncsiságunk töretlen akárcsak a technológia fejl?dése. Még nem rendeltem meg, de igérem amint odajutok minden mérési és tapasztalati adatot megosztok. Leginkább azért nem kapkodok mert ebben a hidegben nem sok kedvem van az aszfalton szaladgálni egyfénymér?vel és mér?szalaggal a kezemben szaladgálni.és jegyzetelni. Ráadásul motorba és autóban is fel szeretném térképezni a dolgot. Akiknek van az autójukban többnyire h4, azzal a vetített fénnyel vannak problémák, de fénymennyiséggel nem nagyon. Egyébként az a lumen amit a kinai ir kett? ég?re vonatkozik.meg a watt is. Tehát osztani kell kett?vel, de ránézésre megvan, kérdés hogy mekkora területen hogy csökken, mert az a nem mindegy. Más területen alkalmazzuk a ledes lámpákat, ott hozzák a mérések az eredményeket ahogy kell.
    

kawa70 112837 2017. január 9. 07:18   Válasz erre: 112835
Nagyjából tudom.mir?l beszélek, mivel érint?legesen ezzel is összeakadok.munkám során.
Tisztában vagyok a led minden tulajdonságával sajnos várható és nem mindig számolható hátrányaival is. Az.adatok egy részét fenntartásokkal fogadom én is sokszor, viszont hihetetlen fejl?désen meg .keresztül a technologia. Amivel öt éve még nem lehetett normálisan világitani, lassan teljesen kiszorítja a többi fényforrást. A megvilágitás (lumen) pedig egyre jobban növekszik. A hagyományos 55w h7 1300-1600 lm közt képes világitani. Nekem viszont mindenre van profi m?szerem, kiváncsiságból fogok venni én is els?sorban de fogom mérni is. Led esetében a teljesitménytényez? nem.értelmezhet? (cos fi) max a hatásfok (éta). Más területeken - közvilágitás, lakások bels? világitása, egyéb jelz?lámpák esetében megdöbbent? a led alkalmazása. Ez még gyerekcip?ben jár, de a fejl?dés itt is nyomonkövethet?. A watt szám növelhet? egy chip esetében is, ugyanis a led állandó feszültség egy adott átfolyó áramer?sség mellett tud akkora fényt kibocsátani amire szükségünk van. Ennek a gátja a h? leadás, vagy elvezetés. A sugárzással leadott h? mint a hagyományos izzók esetében szóba se jöhet, mert akkora magh?mérséklet adódik igen kis felületre, ami már tönkrevágja a ledet. Mivel nincs sugárzó h?, igy nincs környezetében meleg sem, ezért hideg a lámpatest ellentétben egy hagyományos izzóval. Viszont kell h?teni, amit bordával plusz ventillátorral oldanak meg. Tehát tudjuk mir?l beszélünk, kétkedünk is, de a kiváncsiságunk töretlen akárcsak a technológia fejl?dése. Még nem rendeltem meg, de igérem amint odajutok minden mérési és tapasztalati adatot megosztok. Leginkább azért nem kapkodok mert ebben a hidegben nem sok kedvem van az aszfalton szaladgálni egyfénymér?vel és mér?szalaggal a kezemben szaladgálni.és jegyzetelni. Ráadásul motorba és autóban is fel szeretném térképezni a dolgot. Akiknek van az autójukban többnyire h4, azzal a vetített fénnyel vannak problémák, de fénymennyiséggel nem nagyon. Egyébként az a lumen amit a kinai ir kett? ég?re vonatkozik.meg a watt is. Tehát osztani kell kett?vel, de ránézésre megvan, kérdés hogy mekkora területen hogy csökken, mert az a nem mindegy. Más területen alkalmazzuk a ledes lámpákat, ott hozzák a mérések az eredményeket ahogy kell.
    

kawa70 112837 2017. január 9. 07:18   Válasz erre: 112835
Nagyjából tudom.mir?l beszélek, mivel érint?legesen ezzel is összeakadok.munkám során.
Tisztában vagyok a led minden tulajdonságával sajnos várható és nem mindig számolható hátrányaival is. Az.adatok egy részét fenntartásokkal fogadom én is sokszor, viszont hihetetlen fejl?désen meg .keresztül a technologia. Amivel öt éve még nem lehetett normálisan világitani, lassan teljesen kiszorítja a többi fényforrást. A megvilágitás (lumen) pedig egyre jobban növekszik. A hagyományos 55w h7 1300-1600 lm közt képes világitani. Nekem viszont mindenre van profi m?szerem, kiváncsiságból fogok venni én is els?sorban de fogom mérni is. Led esetében a teljesitménytényez? nem.értelmezhet? (cos fi) max a hatásfok (éta). Más területeken - közvilágitás, lakások bels? világitása, egyéb jelz?lámpák esetében megdöbbent? a led alkalmazása. Ez még gyerekcip?ben jár, de a fejl?dés itt is nyomonkövethet?. A watt szám növelhet? egy chip esetében is, ugyanis a led állandó feszültség egy adott átfolyó áramer?sség mellett tud akkora fényt kibocsátani amire szükségünk van. Ennek a gátja a h? leadás, vagy elvezetés. A sugárzással leadott h? mint a hagyományos izzók esetében szóba se jöhet, mert akkora magh?mérséklet adódik igen kis felületre, ami már tönkrevágja a ledet. Mivel nincs sugárzó h?, igy nincs környezetében meleg sem, ezért hideg a lámpatest ellentétben egy hagyományos izzóval. Viszont kell h?teni, amit bordával plusz ventillátorral oldanak meg. Tehát tudjuk mir?l beszélünk, kétkedünk is, de a kiváncsiságunk töretlen akárcsak a technológia fejl?dése. Még nem rendeltem meg, de igérem amint odajutok minden mérési és tapasztalati adatot megosztok. Leginkább azért nem kapkodok mert ebben a hidegben nem sok kedvem van az aszfalton szaladgálni egyfénymér?vel és mér?szalaggal a kezemben szaladgálni.és jegyzetelni. Ráadásul motorba és autóban is fel szeretném térképezni a dolgot. Akiknek van az autójukban többnyire h4, azzal a vetített fénnyel vannak problémák, de fénymennyiséggel nem nagyon. Egyébként az a lumen amit a kinai ir kett? ég?re vonatkozik.meg a watt is. Tehát osztani kell kett?vel, de ránézésre megvan, kérdés hogy mekkora területen hogy csökken, mert az a nem mindegy. Más területen alkalmazzuk a ledes lámpákat, ott hozzák a mérések az eredményeket ahogy kell.
    

kawa70 112837 2017. január 9. 07:18   Válasz erre: 112835
Nagyjából tudom.mir?l beszélek, mivel érint?legesen ezzel is összeakadok.munkám során.
Tisztában vagyok a led minden tulajdonságával sajnos várható és nem mindig számolható hátrányaival is. Az.adatok egy részét fenntartásokkal fogadom én is sokszor, viszont hihetetlen fejl?désen meg .keresztül a technologia. Amivel öt éve még nem lehetett normálisan világitani, lassan teljesen kiszorítja a többi fényforrást. A megvilágitás (lumen) pedig egyre jobban növekszik. A hagyományos 55w h7 1300-1600 lm közt képes világitani. Nekem viszont mindenre van profi m?szerem, kiváncsiságból fogok venni én is els?sorban de fogom mérni is. Led esetében a teljesitménytényez? nem.értelmezhet? (cos fi) max a hatásfok (éta). Más területeken - közvilágitás, lakások bels? világitása, egyéb jelz?lámpák esetében megdöbbent? a led alkalmazása. Ez még gyerekcip?ben jár, de a fejl?dés itt is nyomonkövethet?. A watt szám növelhet? egy chip esetében is, ugyanis a led állandó feszültség egy adott átfolyó áramer?sség mellett tud akkora fényt kibocsátani amire szükségünk van. Ennek a gátja a h? leadás, vagy elvezetés. A sugárzással leadott h? mint a hagyományos izzók esetében szóba se jöhet, mert akkora magh?mérséklet adódik igen kis felületre, ami már tönkrevágja a ledet. Mivel nincs sugárzó h?, igy nincs környezetében meleg sem, ezért hideg a lámpatest ellentétben egy hagyományos izzóval. Viszont kell h?teni, amit bordával plusz ventillátorral oldanak meg. Tehát tudjuk mir?l beszélünk, kétkedünk is, de a kiváncsiságunk töretlen akárcsak a technológia fejl?dése. Még nem rendeltem meg, de igérem amint odajutok minden mérési és tapasztalati adatot megosztok. Leginkább azért nem kapkodok mert ebben a hidegben nem sok kedvem van az aszfalton szaladgálni egyfénymér?vel és mér?szalaggal a kezemben szaladgálni.és jegyzetelni. Ráadásul motorba és autóban is fel szeretném térképezni a dolgot. Akiknek van az autójukban többnyire h4, azzal a vetített fénnyel vannak problémák, de fénymennyiséggel nem nagyon. Egyébként az a lumen amit a kinai ir kett? ég?re vonatkozik.meg a watt is. Tehát osztani kell kett?vel, de ránézésre megvan, kérdés hogy mekkora területen hogy csökken, mert az a nem mindegy. Más területen alkalmazzuk a ledes lámpákat, ott hozzák a mérések az eredményeket ahogy kell.
    

kawa70 112837 2017. január 9. 07:18   Válasz erre: 112835
Nagyjából tudom.mir?l beszélek, mivel érint?legesen ezzel is összeakadok.munkám során.
Tisztában vagyok a led minden tulajdonságával sajnos várható és nem mindig számolható hátrányaival is. Az.adatok egy részét fenntartásokkal fogadom én is sokszor, viszont hihetetlen fejl?désen meg .keresztül a technologia. Amivel öt éve még nem lehetett normálisan világitani, lassan teljesen kiszorítja a többi fényforrást. A megvilágitás (lumen) pedig egyre jobban növekszik. A hagyományos 55w h7 1300-1600 lm közt képes világitani. Nekem viszont mindenre van profi m?szerem, kiváncsiságból fogok venni én is els?sorban de fogom mérni is. Led esetében a teljesitménytényez? nem.értelmezhet? (cos fi) max a hatásfok (éta). Más területeken - közvilágitás, lakások bels? világitása, egyéb jelz?lámpák esetében megdöbbent? a led alkalmazása. Ez még gyerekcip?ben jár, de a fejl?dés itt is nyomonkövethet?. A watt szám növelhet? egy chip esetében is, ugyanis a led állandó feszültség egy adott átfolyó áramer?sség mellett tud akkora fényt kibocsátani amire szükségünk van. Ennek a gátja a h? leadás, vagy elvezetés. A sugárzással leadott h? mint a hagyományos izzók esetében szóba se jöhet, mert akkora magh?mérséklet adódik igen kis felületre, ami már tönkrevágja a ledet. Mivel nincs sugárzó h?, igy nincs környezetében meleg sem, ezért hideg a lámpatest ellentétben egy hagyományos izzóval. Viszont kell h?teni, amit bordával plusz ventillátorral oldanak meg. Tehát tudjuk mir?l beszélünk, kétkedünk is, de a kiváncsiságunk töretlen akárcsak a technológia fejl?dése. Még nem rendeltem meg, de igérem amint odajutok minden mérési és tapasztalati adatot megosztok. Leginkább azért nem kapkodok mert ebben a hidegben nem sok kedvem van az aszfalton szaladgálni egyfénymér?vel és mér?szalaggal a kezemben szaladgálni.és jegyzetelni. Ráadásul motorba és autóban is fel szeretném térképezni a dolgot. Akiknek van az autójukban többnyire h4, azzal a vetített fénnyel vannak problémák, de fénymennyiséggel nem nagyon. Egyébként az a lumen amit a kinai ir kett? ég?re vonatkozik.meg a watt is. Tehát osztani kell kett?vel, de ránézésre megvan, kérdés hogy mekkora területen hogy csökken, mert az a nem mindegy. Más területen alkalmazzuk a ledes lámpákat, ott hozzák a mérések az eredményeket ahogy kell.
    

csanesz 112836 2017. január 9. 00:54  
Aki nem olvasta a tavalyel?tti tapasztalataimat annak leírom mégegyszer:
A 30 wattos "segédfényszóró" a bazi nagy lencséjével az nem más mint egy 6,5W -os COB LED 9 fénytesttel. Ami többet tud az nagyobb feszültséget és ampert igényel. De a piacon kapható összes ilyen COB LEDdel szerelt csoda csak 6,5 Watt. Megmértem! De csak névleges teljesítményt tudtam mérni, mert a teljesítménytényez?t nem tudtam megállapítani m?szer hijján.
Itt az Isten: http://www.ledrise.com/product_info.php?info=p2649_CREE-MK-R-High-Power-White-LED-1665lm-1250mA-6500K-MKRAWT-00-0000-0D00J2051-12x12mm-PCB.html&XTCsid=39jovoe9pfhoth7dkl2b7ondq7
Ez driverral együtt 6282 Ft körül van és ez tudja amit kell. De beépítve nem fogja hozni az elvárást. A h?t?felület érzékelhet? és ez alá kell még egy benga borda. A héten volt szerencsém egy 5 Wattos ledhez. 35mm -es bordára volt felcsavarozva. Azok a kínai csodák az Ebayon vagy kamu paraméterrel rendelkeznek vagy igen rövid élet?ek lesznek. Az eladónak, ha panaszkodsz; ? nem tehet róla csak eladja nem gyártja. És baxhatod a 8 000 Ft -od. Mert csinálj videót, hogy hogy nem m?ködik. Az 5. videó készítés után eleged lesz az egészb?l. Mert mindig belekötnek.
Jó esetben úgy 500 lument talán tudnak...
    

csanesz 112835 2017. január 9. 00:11  
Azért nemtom tisztában vagytok azzal, hogy mir?l is beszéltek? :)
6000 lumen meg 12000 lumen... 2000 lumen már bárhol helyt áll ahol nincs közvilágítás. Amúgy meg túlvilágítja a foncsort és reflektor lesz a tompítottból.
Persze, ha valóban tudná azt a fényer?t, de örülhetünk, ha esetleg talán felér egy xenonhoz amit kétlek.

Ezt úgy képzeljétek el, hogy a CREE led kapott egy szilikon cseppet, h?tést és kész. A technológia ugyan az csak a körítés más. Magyarul egy bazi nagy COB lednél er?sebb egy negyed akkora CREE led, de csak a szilikon csepp miatt a túlvezérlés miatt és csak látszólag. Keressetek híradástechnikai területen ilyen ledet. Max 5 Wattosat találtok... ...jó esetben... Amúgy 1 és 3 Wattosak vannak csak. Ezek kb 45 és 450 Lumen között tudnak. Ezt árulják Ebayon.
Ha ekkora fényer?t tudna már mindenhol ezt a technológiát használnák. Meg 120 Watt? Ugyanmár... Ha 5 Watton akkora h?t termel hogy megfogni nem lehet 120 Watton mit m?velhet?
Játszani vele próbálkozni, arra jó. Én is csak kísérletezésre veszem ill vettem. A COB LEDesnek marhajó fénye van és brutális mérete a h?képz?dés is elfogadható ami driverrel rendelkezik. De akkor is csak játékszer.
    

evdem 112834 2017. január 8. 21:28   Válasz erre: 112833
Nem tudom én személy szerint nem nagyon hiszek benne igaz még csak autóban találkoztam vele, de mind rosszabb volt az eredetinél, mindenesetre, ha meglépted érdekel a végeredmény.
    

kawa70 112833 2017. január 8. 21:23   Válasz erre: 112832
Valami ilyesmiben gondolkodom, de kisebb teljesitménybe, mint az izzónkénti 60 W. Ehhez értelemszer?en kisebb megvilágitás is tartozik, de a hagyományos izzó ezer lm körüli értékéhez képest a 6000 lm izzónként már száritja az utat maga el?tt. Meg természetesen némi teljesitmény csökkentés is lenne a cél, ami motor esetében óvatosan kezelend? els?sorban magasabb fordulatokon a fesszabályzó nem várt behalása okán.
    

kawa70 112832 2017. január 8. 21:17   Válasz erre: 112831
Nem teljesen, mivel egy led chip simán közel egyenletesen bevilágit 120 fokot.
http://www.ebay.com/itm/CREE-LED-Conversion-Kit-White-6000K-120W-12000LM-Car-Bulb-Lamp-H1-H4-H7-H11-9005-/152306461673?hash=item23762c2be9:g:TO8AAOSwal5YHW44&vxp=mtr
    

evdem 112831 2017. január 8. 21:11   Válasz erre: 112830
Hiába van 120 fokra egymástól akkor is van köztük meg nem világított rész, és az már pont elég ahhoz, hogy rosszabb legyen a legrosszabb izzónál.
    

kawa70 112830 2017. január 8. 20:59   Válasz erre: 112829
A gyujtópont elvileg jó helyen van azoknál is, ha nem gagyi. Viszont az izzó minden.irányba egyformán sugároz fényt. A LED nem. Van egyébként 3 ledes, egymástól 120 °-ra elhelyezett h7 izzó is, azon gondolkodom. A h4esetén a két izzószál gyujtópontja nem azonos, viszont továbbra is minden irányba egyformán sugározza a fényt a hagyományos izzó. A ledes h4 esetén azonban mindkét izzószálnak megfeleltetett led chip ugyan eltolt gyujtópontban, de csak felfelé szórja a fényt. Szerintem a h1 h3 h7 esetében van csak jó esély egy jól világitó ledes retrofit megoldásra.
    

csanesz 112829 2017. január 8. 20:33   Válasz erre: 112803
evdem!

Igen a LEDekkel ez a gondom nekem is. Xenonnal nem is szeretnék bajlódni. A LEDesb?l meg nincs olyan, aminek a fényforrása pont a gyújtópontra esik.
Nagyon sok LEDes cuccot néztem végig, de mintha szándékosan nem úgy terveznék, hogy méretileg jó legyen.
    

kawa70 112828 2017. január 8. 19:54   Válasz erre: 112821
A tirisztoros gyujtás meg a hozzá tartozó Hall jeladó szokta volt szivatni a dolgozót. ahhoz is van irott anyag:)
    

kawa550 112827 2017. január 8. 19:46   Válasz erre: 112825
Hát ez már újkora óta olyan, hogy ha álló helyzetben bekapcsol a klíma, akkor láthatóan leesik a fordulatszám és nem csak egy pillanatra, néha még a kasznit is berázza ilyenkor kicsit. Kérdeztem anno, aszonták normális, faxom tuggya. De ez lenne a legnagyobb bajom vele.:))))
    

evdem 112826 2017. január 8. 19:39   Válasz erre: 112824
Köszi még egyszer a leírást, a f? probléma valóban nem csak az volt, de segített rávezetni.
    

evdem 112825 2017. január 8. 19:37   Válasz erre: 112820
Bocsi ha félreérthet? voltam a lánc nyúlás a 13 fokos el?gyújtásból jön nem a lambda értékb?l, bár ha épp akkor kapcsoltad fel a klímát akkor okozhatja hogy oda cs?ri az el?gyújtást, de ez pillanatnyi csak tartósan az sem lehet. Ráadásul attól, hogy fel kapcsolod a klímát nem lenne szabad az alapjáratnak csökkennie, a motorvezérl?nek a terhelés növekedést kompenzálnia kellene. Érdekes lenne megnézni, hogy klíma nélkül illetve klímával milyen folytószelep állást ad.
    

kawa70 112824 2017. január 8. 19:35   Válasz erre: 112821
Én voltam, de ezek szerint nem az volt a baja.
    

kawa70 112824 2017. január 8. 19:35   Válasz erre: 112821
Én voltam, de ezek szerint nem az volt a baja.
    

kawa550 112823 2017. január 8. 19:35  
Ja hogy linket se lehet betenni?! Brávó srácok brávó.......
    

kawa550 112822 2017. január 8. 19:34   Válasz erre: 112821
Na, ahhoz megvan minden, megtaláltam a könyvet!:)))) http://konyv.vatera.hu/szakkonyv_kezikonyv/autos_motoros_konyvek/meszaros_moldvai_segedmotoros_kerekparok_2417490989.html
    

evdem 112821 2017. január 8. 19:30  
Öszintén röstelem, de már nem emlékszem ki adta meg a riga gyújtás adatait, de így utólag is örök hála érte. Mint általában ilyenkor lenni szokott sok kis baromság összjátéka kellett egy orbitális szíváshoz. A megadott adatok alapján beállítottam a gyújtást akkor már tüsszögött, de továbbra is hozta a f? problémát az az 1 henger nem ment :). Gondoltam biztos elforgott a f?tengelyen a mágnes és azért nem jó. Kerítettem hozzá egy lehúzót lekaptam minden okés. Kicsit idegbajosan forgatom a kezemben a blokkot amikor észrevettem, hogy a f?tengely szimering közepe forog a f?tengellyel együtt. Na b@zz meg. Tettem bele új szimeinget majd mindent összeraktam és tádám: vígan jár.
Most apósom áttolta a babettáját, hogy az sem indul nem e nézném meg mert ? már szétszedte meg összerakta vagy tízszer, de nem indul. Nem volt ?szinte a mosolyom :))
    

kawa550 112820 2017. január 8. 19:29   Válasz erre: 112818
A 420-as az évek óta meglév?, 1 héttel a garancia lejárta el?tt jött el? el?ször, elmentem márkaszervizbe, be se kellett állnom, kijött a gyerek a m?szerrel a parkolóba, rádugta, mondta hogy csak pillanatnyi hiba volt törölte oszt viszlát, nem került semmibe. Akkor még azt hittem milyen rendesek. Aztán 2 hónap múlva megint el?jött, de akkor már nem volt garancia, és ugye pont a fentiek miatt reklamálni se tudtam hogy ez még garancián belül jött el?, mert nem volt róla semmi papírom.
Aztán az azóta volt, volt amikor magától törl?dött a tárolt hiba meg a lámpa, mert ha 30 felmelegedési ciklus alatt nem érzékeli újra, akkor törli magának. Törlés után van, hogy 2 hétig nem jön vissza, van hogy még aznap.
Sok minden lehet, amilyen bonyolultak már ezek, de a láncra azért nem tippelnék, 2 okból: egyrészt a lánc nyúlás nem okozna egyik napról a másikra 3 literes fogyasztásnövekedést, másrészt egyszer kérdeztem hogy van-e valami intervalluma a láncnak amikor már cserés, de azt mondták hogy gyárilag nincs, csak akkor kell bántani ha hangja lesz, de olyanról még soha nem hallottak, még soha nem cseréltek láncot egyikben sem.
A 750 alacsony, lehet hogy rajt volt a klíma mikor mértem, mert akkor szokott leesni 900-ról 750-re amikor a kompresszor bekapcsol, de az olyan els? pillanattól kezdve.
Meglássuk.
    

Nmiki 112819 2017. január 8. 19:27   Válasz erre: 112764
Grazba, a Triesterstrasséra menjetek legközelebb! Ott sokkal nagyobb a választék, kedvesek az eladók, mindenben próbálnak segíteni. Tavaly nyáron mikor nadrágok voltak leárazva, kimentem, de nem találtam megfelel? méret?t a félárasok között. Próbáltam megtudakolni a gyenge német tudásommal, hogy hoznak-e még bel?le.Erre telón kerítettek egy szlovák alkalmazottat, aki magyarul készségesen felvilágosított, s?t még a következ? heti akciókat is megemlítette. Valamint felajánlotta a kártya készítést is, de nekem az már van. Maximálisan meg vagyok elégedve a grazi Lajossal, ha tehetem oda megyek vásárolni, pedig messzebb van.
    

evdem 112818 2017. január 8. 19:17   Válasz erre: 112804
Azért van még ott baj, az alapjárat épp a minimumon van miközben az el?gyújtás 13 fok, valószín? a lánc már elégé ki van nyúlva, vagy valamelyik holtpont jeladó késik, de inkább a lánc. A Lambda nem m?ködése szépen látszik, de koránt sem biztos a szonda hiba, mert egyszer alacsony értéket hozott máskor meg semmit, ez simán lehet kontakt hiba is. Azért is gondolnék erre mert írtad, hogy ilyen id?szakosan vissza köszön? problémáról van szó.
    

kawa70 112817 2017. január 8. 19:09   Válasz erre: 112816
Ako márkatársak vótunk, mer én is a zizis fórum miatt kötöttem ki ott, egy remek ZZR1100-am volt.
    

kawa550 112816 2017. január 8. 19:06   Válasz erre: 112812
Voltam, meg vagyok is ott, de már inkább csak néz?ként. A zizis id?kben a zzr fórum jól ment, kutya is ott kezdte, meg amikor megvolt a DT, akkor ott is járkáltam, de pont amit mondtál, hamar meguntam hogy a tizedik bukásra álló parasztgyereknek kellett elmagyarázni, hogy a powerszelep nem azért van hogy hanyatbasszon a gép, mert ez nem a need for speed.:)))))))))))
    

kawa70 112815 2017. január 8. 19:06   Válasz erre: 112813
Ezért kérdezem én is, mert nekem meg kikapcsolta az emelked?n indulásos fékrendszert meg az ASR-t amit csicseregve közölt a járm? indulás után tiz másodperccel.
Lehuztam, elmult.
    

kawa70 112814 2017. január 8. 19:03   Válasz erre: 112811
Igazad van, elkeveredtem a cuccaimban :) Ki tudja ezt a rengeteg kacatot már melyik hogy akar kommunikálni:)
    

kawa550 112813 2017. január 8. 19:03   Válasz erre: 112809
Én nem hagyom rajt, mert 1x csinált egy olyant, hogy a m?szerfalon minden nullát mutatott menet közben, egy gyújtás le/fel után helyre állt, de jobb a békesség, csak addig tettem rá amíg használtam is, nekem monnyuk kézre esik, akár menet közben is fel tudom dugni neki.
    

kawa70 112812 2017. január 8. 19:01   Válasz erre: 112807
Való igaz, a sportmotor sajnos nem egy megfelel?nek mondható szinvonal, ezért elég ritkán is nézel?dök ott, pedig anno oda reggeltem el?ször. Viszont most is meg arculatváltás el?tt is remekül ment a fórum ott, pedig meglehet?sen sok felhasználójuk van. Az is igaz, nagyrészük tiz-tizennégy éves :)
    

kawa550 112811 2017. január 8. 19:01   Válasz erre: 112808
Wifin én se, bluetooth mindegyik. :)
    

csokabi 112810 2017. január 8. 19:01   Válasz erre: 112807
Látod, hogy nem mozdul a nép, így felesleges az agyalás, hogy hol lenne jobb. Nem tudom a facsén mennyire vagytok aktívak.
    

kawa70 112809 2017. január 8. 18:56   Válasz erre: 112804
Jut is eszembe, akár folyamatosan is lehet rádugva hagyni? Tetszik az is, hogy több járm?vet lehet menteni minden paraméterével menteni, csak ki kell választanom épp melyikre vagyok csatlakozva és máris azzal kalkulál.
    

kawa70 112808 2017. január 8. 18:52   Válasz erre: 112804
:)) Egyenl?re gondolom english billenty?zetre van optimalizálva, majd csak kikalapálják.
Én is a tourqe-t próbálgatom. Wifin még nem próbáltam de megtzesztelem majd azt is.
    

kawa550 112807 2017. január 8. 18:52   Válasz erre: 112805
Zannyuk csipája! Jönnek ezzel az ingyen van bullshittel. A sportmotor is ingyen van, lassan évtizedek óta, ott is volt fejlesztés, 1 nap alatt hibák nélkül és fényévekkel jobb mindenben mint ez vagy a vészfórum. Oda kéne költözni, csak ott aztán tényleg hegyekben állnak a gyúrósjózsik vastag arany láncban kettes IQ-val, gyakran megy az anyázás, meg a hogy vágd meg a kopott gumidat flexel okosságok.
    

kawa550 112806 2017. január 8. 18:47   Válasz erre: 112801
Persze hogy jó döntés volt! Egy jó márka, megbízható jó min?ség, és szerinted marha kényelmes, ez pedig a legf?bb szempont. te fogod hordani, csak a te véleményed számít, csak neked kell elégedettnek lenni. Gondolod hogy én nem xarom telibe, ki szólja le a sisakomat? Én szeretem, mindenki más meg konkrétan le van xarva!:))))))
A döntés körülményeit sem kell magyarázni, én is tádét nézni indultam, oszt mi lett bel?le?.... :))))))))))))))))
    

csokabi 112805 2017. január 8. 18:45   Válasz erre: 112804
Ne kiabálj! Szedjél hangyát boxkeszty?ben, ha ideges vagy!:)
    

kawa550 112804 2017. január 8. 18:35   Válasz erre: 112796
Mobilon a torque ingyenes verzióját, egy csomó adatot olvas, fogyasztást nekem decire pontosan számolta(csak 1x próbáltam egy munkába oda-vissza 100km-en) hibakódokat olvas és töröl is, 6 képerny?re akár 36 adatot is kitehetsz, különböz? stílusokkal(számok/digitális meg klasszikus autó m?szerféle) átlagol, gyorsulási adatokkal(keresztgyorsulás is) meg hülyeségekkel lehet játszani, töltés, áramfogyasztás,benzinnyomás meg egy csomó ilyesmi.
Laptopon meg a scantool ingyenes verziója, az aztán tényleg mindent mutat amit lehet 8 különböz? képerny?n 1 id?ben, és ugyan úgy olvas és töröl.
AZ ISTENFAXÁT HÁT! NE MONDJA MÁR EGY SZÁMTEKES SE HOGY A MAGYAR ÉKEZETEK KEZELÉSE OLYAN KURVA NAGY ELVÁRÁS HOGY NEM LEHETETT BENN AZ ELS? BEÁLLÍTÁSOK KÖZT!
    

evdem 112803 2017. január 8. 18:28   Válasz erre: 112800
Az a baj ezekkel a megoldásokkal, hogy a foncsornak van egy gyújtópontja ami mm -re meghatározott, s?t igazából pontosabban hisz a térben ez egy adott pont, de az ég?ket mm re adják meg. Ha a fényforrásodat nem pont ide teszed akkor mindenképpen rosszabb lesz a vetített képed. Ráadásul a led pont sugárzó, míg az izzószál gömb és a foncsor erre lett tervezve, tehát mindenképpen lesznek sötétebb területeid mégha több ledet teszel egymás mellé akkor is csak több pontsugárzót kapsz. Lehet többre mennél ha több gyártó izzóját kipróbálnád. Kollégám sokáig kínlódott egy R. megan 2 világításával gyakran kiéget, és elmosódott volt a világított terület, sok féle márkát kipróbált végül a valeo nak egy speckó sárga fény? izzója lett a befutó.
    

Flenegen 112802 2017. január 8. 18:13  
Kedves TDM tulajok:)

Lehet hogy szükségem lesz egy kis segítségre a Németországban állomásozó kollégák közül. Szeretnék vásárolni valamit, amit csak németországi címre postáznak, és a továbbítást kellene megoldani. Természetesen a felmerül? költségeket állom:)

Szívesen venném ha jelentkezne aki tud segíteni.
    

Flenegen 112801 2017. január 8. 17:00   Válasz erre: 112778
Neked van igazad. Tök tudományosan elindultam hogy mit szeretnék, mi jöhet szóba s mire van pénzem. Elöre megnéztem a Sharp tesztet milyen min?sítést kaptak a sisakok.

Aztán megérkeztünk a Lajosba. Elkezdtem tudatosan végigpróbálni a kiválasztott sisakokat, de nem volt meg az igazi.

Véltelen a nagyon akciós ár miatt néztem meg az X liteot. Aztán felvettem és rögvest jó volt. Még visszatáncoltam a Caberghez. Két sisak a kézben. A Caberg jó volt minden általam meghatárott f?bb dolgot tudott , de nem volt az igazi.

Az Xliteban nincs napgép, de olyan mintha az én búrámra öntötték volna. Nagyon klasz. Hezitáltam mert a Caberg sem volt rossz, és ugye 100 eur olcsobb is lett volna. De ha ez a jó, velem jött és kész:)

Majd az els? út megmondja hogy jó döntés volt-e?jó teszteket olvastam róla, bízom benne, hogy jó vásár volt.
    

csanesz 112800 2017. január 8. 15:53   Válasz erre: 112798
Kell egy másik lámpatest.
Szét kell vágni a foncsort. Egyenl?re csak a refi helye érdekel. Mert az is tudna majd tompítottat is. De, ha nem látom értelmét hagyom az egészet.
A két LED -es kiegészít? lámpám így is hozza az elvárást.
    

csanesz 112799 2017. január 8. 15:50   Válasz erre: 112797
Ennél nincs beépített fogyasztó így azt teszek bele, amit szeretnék.
Egyenl?re COB ledesekkel ismerkedem. A driveres COB ledek nem melegednek annyira, hogy tönkre tegyék saját magukat.
Amibe ellenállást tesznek az úgy szar ahogy van. Nyitott környezetben 80 - 90 fokot elérik.

Érdekelne a CREE led is de nem találtam még olyat, ami H1 - H3 -nak megfelelne.
Aszem az megy a 4TX -be.

A gond a ledekkel az, hogy 170 fokot tudnak megvilágítani max. Így a 2 ledes kivitelnél is marad vak folt. És el?re nem világít.

Olcsó COB ledeseket vettem már kísérlet képp. Az ellenállásos szétesik, mert ragasztott és az nem bírja a h?t, amit termel. A CREE ledesben van fantázia...
    

kawa70 112798 2017. január 8. 15:03   Válasz erre: 112795
Ezt hogyan épited be a régi helyére?
    

kawa70 112797 2017. január 8. 15:01   Válasz erre: 112795
Nézd meg a LED-eseket, a xenon képes csikot égetni a foncsorba illetve jobban is vakt. Én most ebben gondolkodok, csak nem döntöttem még tipust illet?en. Van H4 kompatibilis is, ismer?s autójában az van és szerinte jó. Nekem H7 kell de ki fogom próbálni. Minél nagyobb lumen szám a lényeges szempont, és CREE ledes legyen.
    

kawa70 112796 2017. január 8. 14:58   Válasz erre: 112786
Nekem is megjött rekord gyorsasággal alig két hét alatt és 980 kemény ft-ba került. Te melyik appot használod telón hozzá? Már vagy kett?t kipróbáltam, még gyakorolnom kell vele. Els?re nem rossz, ráadásul amit letöltöttem az tud egy csomó fogyasztási adatot is számolgatni. Hibakóddal egyenl?re nincs tapasztalat, mert az egyik autó szinte új még, a másik meg hibamentes - szerencsére. Ha van gyakorlati tapasztalatod vele érdekelne. Pl a hibakódokkal kapcsolatos pontossága, törölhet?ségük stb.
    

csanesz 112795 2017. január 8. 14:57  
A refi helyére egy ilyenen agyalaok:
http://www.ebay.com/itm/2-5-Mini-Upgrade-H1-Pro-Metal-Bi-xenon-HID-Headlights-Projector-Lens-Retrofit-/322172542342?hash=item4b02fadd86:g:zLIAAOSwvg9XZ7xQ&vxp=mtr
2 funkciós refi és tompított!

Szerintetek?
    

Englishman 112794 2017. január 8. 14:56   Válasz erre: 112783
Hali!
Elméletileg lesz visszalapozás, úgy mint a régi helyen ( a korábbi oldalakra is).
    



csanesz 112791 2017. január 8. 14:51   Válasz erre: 112790
Jól sejtettem, még a link beszúrás sem tökéletes.
Még léggé ratyi az oldal....
    

csanesz 112790 2017. január 8. 14:47  
Azért még ne izélgessük az oldalt. :) Az 1-2 nap is 1-2 hét lett és így is ingyen van.
A lényeg, hogy müxik még, ha kezdetlegesen is. Bár szerintem sok fórumtársnak nem stimmelhetett az e-mail címe, mert szerintem többség nem is tudta, hogy a tartalék fórumon vagyunk ill. voltunk, meg még vagyunk.

Mail címét mindenki ellen?rizze itt:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RTyVZXP33AA7KaQsa8sdnHV3sSb2qIY5hR9mZXHVQPI/edit#gid=0
aki nem kapott t?lem felhívást a másik fórumra 2016.12.30 -án.
A másik fórumra az elérhet?ség a TDM Táborban rögzítésre került.
    

Flenegen 112789 2017. január 8. 14:47   Válasz erre: 112784
Több Schubertet is próbáltam, nem gy?zött meg, f?leg a Sharp tesztek után. Remélem is hogy jó!
    

kawa550 112788 2017. január 8. 14:33   Válasz erre: 112787
Még egy suzuki se tart örökké. :)))
Becsületére váljék, hogy ezt az els? hibáját pontosan 10 évesen, 248.000 futott kilométernél produkálta, így eelmondhatjuk, hogy a 10 éva alatt összesen 25.000Ft-nyi hibát produkált, az annyi mint évi 2500ft. Tessék még egy márkát említeni ilyen értékekkel. :))))))))))))
Ha nyernék a lottón, má indulnék is vitarát venni, feketét, fehér tet?vel. :D
    

csokabi 112787 2017. január 8. 14:20   Válasz erre: 112786
Baja van a Suzinak?! Ne ugrass már minket!:)
    

kawa550 112786 2017. január 8. 13:46   Válasz erre: 112785
Az már be is hozta az árát. Vagy 6 éve ég a mil lámpám, mondván hogy katalizátorm?ködés határérték alatt, de mérések szerint meg semmi baja, csak túl szigorú a gyári érték az 1-es és 2-es szonda közt.
Namost a minap egyik napról a másikra felment a fogyasztásom a szokásos 6 környékér?l 9-re. Ahogy azt kell, szerel? 6.-ig szabin van, ránéztem én magam, azt ott egy csomó hiba eltárolva, 131,133,134, amik mind azt a lambdaszondát jelzik, amit a m?szaki el?tt cseréltek ki novemberben. Így már úgy megyünk hétf?n vissza a szerl? bácsihoz, hogy már felkészítettem a garanciális alkatrészcserére a jóembert egy emilben, mellékelve a scantool-al készült riportot is a tárolt DTC kódokkal.
Ja és ez a költöztetés megint faxa, mostantól csak egy kép csatolható. Ki lehetett az a barom, aki elvállalta ezt a meló hozzáértés nélkül....
    

kawa70 112785 2017. január 8. 13:21   Válasz erre: 112783
Igen, én is kerestem volna vissza de nem tudtam. Pont a Te kommentedet az OBD2-vel kapcsolatosan.
    

kawa70 112784 2017. január 8. 13:20   Válasz erre: 112782
Az X-lite a nolan prémium kategóriája, kézzel készitik és kicsit komfortosabb. Nekem 702 van, de nem bántam meg. Kintr?l jött, de 400 euró felett volt igy is. Itthoni áraktól még igy is olcsóbb lett, néztem az S2 Schubertet is de nem ájultam be t?le, ráadásul ez kényelmesebb is. Egy szezont már mentem vele, jó lett. Néztem én is a 603-at, és nagyon jónak tünt felpróbálva is. Szerintem jó vételt csináltál.
    

kawa550 112783 2017. január 8. 13:16  
Azt látjátok, hogy a dec.3. el?tti összes hozzászólás, olyan 110.000 ment a levesbe az összes ott összegy?lt tudással? Csak ez az egy oldalnyi hozzászólás maradt meg. Faxa....
    

Flenegen 112782 2017. január 8. 13:14   Válasz erre: 112780
Els? körben mondjuk 400 eurot nem adtam volna érte.... úgy indultam hogy 250 euro a keret,abba meg belefért:)
    

Flenegen 112781 2017. január 8. 13:12   Válasz erre: 112778
Szívesen vettem volna Nolant , Sharkot de ha nem jó?! A Caberg sem volt rossz, ami döntött az a kényelem és abban jobb volt ez.

A Caberg tetszett formára, kényelmes volt és volt benne napszemüveg. Ja és nem lehetett volna beletrnni a kihangosítóm.

Az X lite az igazi, ugyan nincs napszemüveg de van pinlock és el?készítés a kihangosító számára.
    

kawa70 112780 2017. január 8. 12:38   Válasz erre: 112778
Monyuk az X-lite nem épp a gagyi kategória......
    

Karex 112779 2017. január 8. 11:56  
Szerintem gyorsan, míg még megy az oldal, véssük ide:
http://yamahatdm.atw.hu/
csak hogy megtalálják akik akarják.
    

kawa550 112778 2017. január 8. 10:09   Válasz erre: 112777
És akkor majd jönnek a zokostojások, hogy xart vettél mert súbert alatt nincs élet csak a shuej meg az araj. :))))))))))))
Az a jó sisak, amit felveszel és aszondod hogy ez igen, ez az én sisakom. Az összes többi szar sisak, akárki akármit mond. És a kutyát se érdekli hogy az most drága vagy olcsó, men? vagy nem. A tisztességes szabványnak megfelel? sisakok védelmi képességei közt kisebb a különbség mint a statisztikai hibahatár meg a gyártási szórás.
    

Flenegen 112777 2017. január 8. 09:56   Válasz erre: 112774
Egyébként hogy választottam ezt?

Elindultam a Lajosba hogy legalább van kínálat. Elindultam úgy hogy felnyitható, világos szín? napszemüveges sisak kell. Próbálgattam sokat de mindegyik nehéz volt s nyomták a csatok a torkom. Aztán lett egy Shark de abból nem volt megfelel? méret. Az M kicsi az L nagy. Mellette megtetszett egy Enduro jelleg? Caberg. 180 helyett 99 eur volt. Nem felnyílós, de napszemüveges ès világos. Azonban a napszemüveget lehajtva a sima szemüveg nem fért be. Akkor minek is? Aztán járkáltam a Cabergbe s megláttam ezt a sisakot. Felpróbáltam majd az aztakurva felkiáltás után megvettem.Felvettem s olyan mint ha a fejemre öntötték volna. Van benne világos szín, dupla d csat így nagyon kényelmes. Van benne pinlock s ennyi.
    

Muju 112776 2017. január 8. 09:47   Válasz erre: 112775
Igen azt nem írtam, hogy minden méret van. :)
    

Kawakarika 112775 2017. január 8. 08:44   Válasz erre: 112771
Decemberben voltam a Pesti Shoxban.Egy lélek nem volt rajtam kivül.Az utolsó darabos cuccokba háromszor belefértem volna.Hát tudod a kedvükért nem fogok meghìzni:)))
A Lajosban volt megfelel?.
    

Kawakarika 112774 2017. január 8. 08:38   Válasz erre: 112769
Ja most látom a Tiéd 603.
Nem próbálod ki?Jó mocis id? van!:)))))))
Nálunk épp havazik!
    

Kawakarika 112773 2017. január 8. 08:38   Válasz erre: 112769
Ja most látom a Tiéd 603.
Nem próbálod ki?Jó mocis id? van!:)))))))
Nálunk épp havazik!
    

Muju 112772 2017. január 8. 08:01  
Duplázott a gèpezet, gondoltam kitörlöm.
Se törölni se szerkeszteni nem lehet.
    

Muju 112771 2017. január 8. 07:55  
Sziasztok itt is.
Hát elèg trè lett az oldal. De mindegyis, lènyeget hogy múkodik.
A lajosba mèg sohasem voltam biztos jó ès olcsóbb is de mostanában kitakarítósat játszanak a shox-ban is azt nem szoktátok lesegetni? Jó nagy engedménnyel adnak utolsó darabos cuccokat.
    

Muju 112770 2017. január 8. 07:55  
Sziasztok itt is.
Hát elèg trè lett az oldal. De mindegyis, lènyeget hogy múkodik.
A lajosba mèg sohasem voltam biztos jó ès olcsóbb is de mostanában kitakarítósat játszanak a shox-ban is azt nem szoktátok lesegetni? Jó nagy engedménnyel adnak utolsó darabos cuccokat.
    

Flenegen 112769 2017. január 8. 06:58   Válasz erre: 112768
Csak az a 602 vot...
    

Kawakarika 112768 2017. január 8. 00:13   Válasz erre: 112767
Egyébként az X-lite tavaly is ugyanennyi volt akciósan,amennyiért Te vetted most.(A Gigában fényképeztem)
    

Kawakarika 112767 2017. január 7. 23:11   Válasz erre: 112764
A Giga a nagyobb,de az árukinálat szerinten ugyanaz.A Gigában elfáradsz mire bejárod,és nem tudsz választani a 6ezer sisak közül:)))
És ahogy Te is tapasztaltad az eladók vagy nem foglalkoznak veled,vagy bunkók.
Itt a csaj felpróbáltatott egy tucat sisakot,mondta a Nejemnek hogy nyugodtan hagyja a fején mig vásárolunk,szokja,szóljon ha valami nem tetszik benne,próbáljon másikat,stb.


Mi alapján döntöttél az X-lite mellett?
    

kawa550 112766 2017. január 7. 23:08  
Kibaxott szarul müxik még minden ezen a fórumon, a leg alapabb dolgok is mint pl egy ilyen hozzászólás megírása. Nagy szakért? lehetett a költöztet?.
    

kawa550 112765 2017. január 7. 23:07   Válasz erre: 112764
Szokták mondani, hogy a gigában nagyobb az árukészlet, de én nem tapasztaltam. 2x mentem át oda a nordból, hogy ott hátha van méret, de ott se volt több mint a trieszteren. Szerintem sajszegál.
    

Flenegen 112764 2017. január 7. 21:55   Válasz erre: 112763
S melyik a nagyobb, hol jobb a kínálat?
    

Kawakarika 112763 2017. január 7. 21:48   Válasz erre: 112762
A Giga nekem sem nyerte el a tetszésem,azért is nem oda mentünk.
A magyar csaj nagyon jó fej,mellesleg ? is motorozik.Nála egy Nolan-t vettünk a Nejemnek,magamnak kabátot,nadrágot.Ellátott néhány jótanáccsal,szivesen megyünk vissza máskor is.Mellesleg az Oszi srácok is kedvesek voltak.A szinkrontesztert kibontotta megmutogatta hogy megvan minden tartozék,stb.
    

Flenegen 112762 2017. január 7. 21:25   Válasz erre: 112760
Mi a Kagraner-en voltunk. Ott nem volt magyar eladó, cserébe jó nagy bunkók voltak. nem csináltak Louis kártyát se , meg nem is kaptam további kedvezményt...
    

Kilos 112761 2017. január 7. 21:12   Válasz erre: 112754
Kösz Tamás. Oituz csak egy kis kitér? a túrán. Ha már arra járunk bemegyünk.
    

Kawakarika 112760 2017. január 7. 20:38   Válasz erre: 112759
1t?l f3-ig voltunk benn.Magyar csaj volt az eladó,csinált vásárlói kártyát is,amire ott kapásból kaptunk 25€ kedvezményt a végösszegb?l.
De várj!Melyikben voltatok?A Gigában?
Mert mi a Triesterstr.258.-ban voltunk,meg a Gerickében.
    

Flenegen 112759 2017. január 7. 20:31   Válasz erre: 112757
Szerintem nem... korábban érkeztük. 1 körül értünk oda
    

Flenegen 112758 2017. január 7. 20:29   Válasz erre: 112755
Nincs szekrényünk...
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118