lendvai | 124805 | 2019. szeptember 11. 22:51 | Válasz erre: 124803 |
Igazán nem akarlak elkeseríteni, de ha ott is leszel azon a találkozón amin én, nem fogunk egy percet sem együtt tölteni. Nekem megvan a magam szűk baráti köre, akik egy részével ritkán találkozom és velük fogom az időmet tölteni. Sajnos azt a stílust, amit te képviselsz nem tolerálom, ennélfogva nem is tűröm. Aki ismer jól az tudja nálam dz mit jelent. ;-) Az én stílusomat sem bírja mindenki elviselni, ők velem nem beszélnek. Ilyen az élet, ez van. :-) |
Itil900 | 124803 | 2019. szeptember 11. 20:46 | Válasz erre: 124802 |
Elvették tőlem??? Sebaj! Jut is, marad is elég! Attól függetlenül, hogy sületlenség próbáld ki, aztán rájössz, mekkora! Legfeljebb bocsánatot kérsz...a legközelebbi tdm talin. Akkor úgyis több időt leszünk. Van terv már?
|
lendvai | 124802 | 2019. szeptember 11. 20:30 | Válasz erre: 124801 |
Azt szerintem éppen senki nem tudja, hogy amit tőled elvett azt kik kapták de mindannyian elégedettek lehetnek. :-))) Ja, mérnök urak nagy valószínűséggel nem asszisztálnak ilyen sületlenségekhez amit sikerült itt lenn összeszedni. :-))) Én sem vettem VFR-t csak mert kurva jókat írtak róla, mert kényelmetlen lenne. :-)))) |
Itil900 | 124801 | 2019. szeptember 11. 19:24 | Válasz erre: 124799 |
A francba! Szóval amit tőled elvett az rakta hozzám... Köszi fentiek...!
|
Englishman | 124800 | 2019. szeptember 11. 18:43 | Válasz erre: 124798 |
Kérdezd meg Stixi-t! Úgy emlékszem, ő 950-re, vagy 990-re ült át a TDM-ről. |
cizi | 124799 | 2019. szeptember 11. 18:11 | Válasz erre: 124798 |
Ilyen a sors sajnos. Valahová hozzátesz, valahonnan elvesz!
|
Itil900 | 124798 | 2019. szeptember 11. 17:51 | Válasz erre: 124797 |
Pontosan erre gondoltam: az ülés rögzítése és a zár. Mi a sz.t kezdjek, ha 2 m-rel áldott meg az ég, ehez paszzoló hosszú csápokkal??????? A Tdm meg már nagy szerelem. Fele annyi pozotívumokat sem hallottam a sógorék motorjáról, mint Umy-káról, bár megdöbbentett, hogy nemcsak magasabb, de a tengelytáv is hosszabb 9 cm- rel. Ez egy endúrónál nem szokatlan? Ráadásul a hosszabb túrákon sem biztos, hogy kényelmes... |
lendvai | 124797 | 2019. szeptember 11. 11:14 | Válasz erre: 124796 |
Ha 5 centivel magasabb motor kell akkor 5 centivel magasabb motort kell venni. Nekem eszembe nem jutna megberhelni a nyerget ilyen mértékben. Váz meg a nyereg közé 5 centis távtartó, aztán mivel rögzítenéd és mivel váltanád ki a zárszerkezetet? Meg kell venni azt a KTM-et, ennyi. Aztán lehet őket boldogítani az ilyen ötletekkel. :-)))
|
Itil900 | 124796 | 2019. szeptember 11. 08:58 | Válasz erre: 124795 |
Nem is nyúlok hozzá! Festő vagyok és gipszkarton szerelő, suszter meg maradjon a kaptafánál! Azért kérdeztem a mérnök urakat...! Vajon a váz és az ülés közé lehet tenni valamilyen konzolszerűséget emelés gyanánt? Mégis jobban nézne ki talán, mint egy amorf ülés...!
|
kawa550 | 124795 | 2019. szeptember 10. 23:17 | Válasz erre: 124794 |
Az első mondat elejével egyet tudok érteni, de nem csak az üléssel kapcsolatban, hanem úgy általában, az egész motorral.... :))))))
|
lendvai | 124794 | 2019. szeptember 10. 22:56 | Válasz erre: 124790 |
Te ne nyúlj hozzá ahhoz a motorhoz, vidd el a nyerget valakihez, aki ért hozzá és az majd megemeli 4-5 cm-rel. Elég kretén módon fog kinézni, de hát nem az én motorom. :-)))))
|
Itil900 | 124792 | 2019. szeptember 10. 21:49 | Válasz erre: 124791 |
Ilyen pici vagy , nem is számítottam más választa tőled! Nőjél már fel!;))
|
kawa550 | 124791 | 2019. szeptember 10. 21:33 | Válasz erre: 124790 |
Hajtogass rá egy nagy pokrócot. Vagy mennyé időnként gyorsan oszt nem lesz időd ilyen hülyeségekkel foglalkozni. :))))))
|
Itil900 | 124790 | 2019. szeptember 10. 20:56 |
Komoly kérdés, nem röhög!!!: Hogyan tudok 4-5 cm- t magasítani a moci űlésén. Mégse akarok egy ktm990- et venni azért, mert az 860 mm...!
|
csanesz | 124789 | 2019. szeptember 10. 07:31 | Válasz erre: 124777 |
Teljes mértékben igazad van, ha valaki vesz egy erős motort az menjen is vele. :)
|
Itil900 | 124788 | 2019. szeptember 10. 06:36 | Válasz erre: 124784 |
Rendben. Töketlenkedtem... viszont megspóroltam egy életveszélyt...mert aki kiröhög, hogy eltaknyoltam, azt a saját kocsijával verem agyon! ;))
|
cizi | 124787 | 2019. szeptember 10. 04:43 | Válasz erre: 124786 |
Esőben, rendeltetésszerű használat esetén még szar gumival is minimálisra tudja csökkenteni a megcsúszás kockázatát!
|
ati5995 | 124786 | 2019. szeptember 9. 23:24 |
KÖZÉP ÁLVÁNY:------------https://auto.jofogas.hu/komarom_esztergom/Yamaha_tdm_900_96054784.htm
|
ati5995 | 124785 | 2019. szeptember 9. 23:24 |
KÖZÉP ÁLVÁNY:------------https://auto.jofogas.hu/komarom_esztergom/Yamaha_tdm_900_96054784.htm
|
csanesz | 124782 | 2019. szeptember 9. 20:03 | Válasz erre: 124777 |
Ó more, nem vagyok az a sértődős kisfiú. :))) És igen, nálam jellemző a nagypapás tempó, ha lehet így nevezni. Nem indulok dinamikusan csak szépen nyugiban, de harmadikban mindig elgurul azaz átkozott gyógyszer. Ez olyan TDM -es "ráidegződés". Balcsira 150-180 -al mentem az M7 -en. 3db hárombetűs autót hagytam ott 2 előttem volt egy meg rám tapadt - valami matt fekete. Lehet ledobta a lakkot. - Talán szervizből jöhettek... :) Valamiért nem mertek menni. Egy mercis sráccal versenyeztünk 40Km -en keresztül, majd Balatonnál hamarabb lekanyarodott. Brutál jó volt. Kamerákra, egymásra és a forgalomra nagyon figyeltünk. Ez most volt augusztusban még az öreg Z6 -al. De a nagypapás tempó alapból marad! Zakopane távon országút meg rengeteg kanyargós összekötő volt. 110 - 140 volt a tempó ahol lehetett menni. - Ez most jobb abroncs válogatás mint, ami volt. Valahogy más. Többet ad vissza a vas. Biztosabbnak érzem. |
cizi | 124781 | 2019. szeptember 9. 19:47 | Válasz erre: 124780 |
Ha mindez autópálya felhajtón történt akkor igen,;ha a kompnál akkor nem!:)
|
Itil900 | 124780 | 2019. szeptember 9. 19:39 | Válasz erre: 124777 |
Felhajtón és lehajtón 35-40- nel tötyögtem. Akkor most én töketlenkedtem?
|
csanesz | 124779 | 2019. szeptember 9. 19:30 | Válasz erre: 124776 |
Megtaláltam és utánanéztem a táblázatomon, elbactam. 18 912Km -t mentem vele. Úgyhogy ne piszkáljátok a biztosítékot! ...de még az is szép. |
lendvai | 124778 | 2019. szeptember 9. 18:40 | Válasz erre: 124777 |
200LE sokkal jobban hangzik a főtéren mint a 30LE. :-) De az a gyanúm hogy közülünk nem sokan vannak akik uralni tudnak kétszáz pacit, még autópálya egyenesében is necces lehet, én legalábbis tudom magamról hogy max. főterezni tudnék vele. :-) Más kérdés, ha az a bivaly motor szép, a szépségéért megvenném. :-)
|
kawa550 | 124777 | 2019. szeptember 9. 12:56 | Válasz erre: 124775 |
Meg ne sértselek, de akkor ha csak az a cél hogy kiméljük meg ne kopjon, akkor faxnak ülsz motorra? Csigatempóban autóval is lehet menni, fele akkora költséggel, nagyobb biztonságban és kényelemben. Faxnak erős és gyors motor, ha mindig csak nagypapa tempóban gurulgatunk? Arra elég egy 125 négyütemű szar is ami fillérekből fenntartható. A gumigyártók gyárthatnának csak bakelit gumikat, amik 5x ennyit mennek el, a népek meg ne akarjanak 50-nél többel menni, főleg ne kanyarban oszt kész. De szerintem sokkal életszerűbb az, ahogy én használom. 100+ Le-vel ez ember nem tökölődni akar, hanem haladni. Én 80%-ban 2 személlyel csomagok nélkül, az átlag motorosoknál némileg gyorsabban és főleg jó minőségű kanyargós utakon használom. Alap esetben nem örülök a 8-10.000-es futásnak mert sokba kerül, de nálam ennyit bírnak ki a gumik, ez van, önmagában ezért nem reklamálnék, csak mikor ezzel jönnek hogy 2x annyit is kibír, és közben arról regélnek hogy ők is tolják a nagy vasnak, sőt, a keretes részben gyilkolják, de nekik valahogy úgy is töb ezerrel többet megy, na, ott valami nincs rendben, ott valaki hazudik. Vagy nem megy el annyit, vagy nem tolja neki csak töketlenkedik, de itt meg az a kérdés hogy töketlenkedéshez minek nekik a 200Le. |
lendvai | 124776 | 2019. szeptember 9. 11:11 | Válasz erre: 124775 |
Miből volt az, bakelitből? :-))) 35 000 km már a science- fiction kategória ilyen nehéz motorral, akár kímélem, akár nem. :-)))
|
csanesz | 124775 | 2019. szeptember 9. 10:37 |
Ez most lehet sokaknál kiveri a biztosítékot, de nekem Metzeler Tourance Next volt hátul. 35 000 -et tettem bele. Ebből is érzékelhető mennyire húzom neki. Hamarabb öregedett el, (5 év) mint elkopott volna. 7mm volt középen a vízelvezetők mélysége mikor lekerült. Persze ezzel nem azt akarom tükrözni, hogy lehet kímélni is... ...ja, de azt akarom. :))) |
csanesz | 124774 | 2019. szeptember 9. 10:24 | Válasz erre: 124761 |
Kawa! ...de lehet, hogy a digitális csuklód nem nyomatékhatárolós? :))) |
lendvai | 124772 | 2019. szeptember 9. 09:14 | Válasz erre: 124766 |
Mire megtanulsz rendesen írni nagyjából meg is lesz. ;-)))
|
kawa550 | 124771 | 2019. szeptember 9. 09:12 |
kawa550 | 124770 | 2019. szeptember 9. 08:58 |
Itil900 | 124769 | 2019. szeptember 9. 06:10 | Válasz erre: 124768 |
Az mindig is sejthető volt, hogy aki függetlennek kiálja ki magát mégse igazán független. Jobban szeretem a tapasztalatokat olvasni, bár az is összekavarhatja az ember fiát/lányát. Ki mire esküszik, kinek mi vált be, ki milyen stílusban vezet. Lehet, nekem bármilyen jó, mert nem feszegetem a határokat. Tesó...! :)))
|
kawa550 | 124768 | 2019. szeptember 8. 22:55 | Válasz erre: 124767 |
A legjobb forrást találtad meg magadnak a highlanderekkel. :))))))))))))) https://hegylakok.hu/2019/08/tartosteszt-contiroadattack-3-iii-resz/ Ez a gumi a zzr1400-nál 80%-al gyengébb, kisebb nyomatékú, könnyebb zrx-en úgy bírt ki 8000-et, hogy kilátszott a szövet. https://hegylakok.hu/2019/07/tartosteszt-michelin-road-5-iii-resz/ Az meg ahogy itt próbálják megmagyarázni hogy az aszfalt a szar azért csúszik és próbálják görcsösen dícsérni azt, amit nem lehet, az már nekem, az olvasónak is kínos...... Szóval csak tiszta forrásból tesó, hajrá! :)))))) |
Itil900 | 124767 | 2019. szeptember 8. 21:29 |
https://hegylakok.hu/2016/08/gumiguru-melyik-abroncs-legjobb-esoben/ Igaz, 3 éves cikk, de kiindulásnak jó lehet. |
Itil900 | 124766 | 2019. szeptember 8. 21:20 | Válasz erre: 124764 |
Majd, ha neked is ilyen szépen csillog a bukótartód...! :)))
|
Itil900 | 124763 | 2019. szeptember 8. 20:07 | Válasz erre: 124760 |
Én is "nagypapás"- ra veszem a figurát esőben, de az elmult napok folyamán megnyugtatott a Shox egyik cikke: nem is olyan rossz a gumi tapadása esőben . Pontosabban szólva: 80%- os. Laza matek után rájöttem, ha 84 % az eső,de 80 % a tapadás, mindössze 4%- esélyem van az elfikkanásra! :))))
|
lendvai | 124762 | 2019. szeptember 8. 19:59 | Válasz erre: 124759 |
Én visszatértem a Bridgestone-hoz, azt jobban szerettem. Na meg kevésbé van összehasogatva a vizes tapadás jegyében mint a Michelin. Leginkább valami semi-slickkel motoroznék, de abból többkomponensű, hosszabb élettartamú túraváltozatról nem tudok. :-))))
|
kawa550 | 124761 | 2019. szeptember 8. 19:52 |
2 szettet használtam el a Z8-ból a rexin. Szárazon rendben van, kezes, sosem csúszott meg, jó gumi. Vízen gázra simán keresztbe vágta a seggét, úgy is hogy 80-nál egy előzés miatt csak simán ráhúztam a gázt 5.-ben. Az első vizes úton egy semmi kis kanyarban sima lassításra, nem fékezésre, kiesett alólunk. 8000km-t épphogy kibírt hátul bőven a kopásjelző alá koptatva. Az esés után kibaxtam a picsába, sose veszek többet metzelert.
|
csanesz | 124760 | 2019. szeptember 8. 19:45 | Válasz erre: 124758 |
Nekem vizes úton nem volt vele gondom, igaz a tempó nagypapás volt.
|
csanesz | 124759 | 2019. szeptember 8. 19:43 | Válasz erre: 124757 |
Én egyelőre maradok a Metzeler vonalon.
|
Itil900 | 124758 | 2019. szeptember 8. 18:40 |
Majd holnap megnézem, hofy tapad vizes úton a roadtec z6... Állítólag eső lesz, 84% eséllyel...csak tudnám, hogy számolták ki ilyen pontosan...! Mindegy! Nem vagyok cukorból.
|
lendvai | 124757 | 2019. szeptember 8. 13:11 | Válasz erre: 124755 |
Mondhatnánk, hogy nosza, nyivákoljunk együtt mennyire lepukkant a fórum, ahogy az néhányaknál szokás, de szerencsére nem az a típus egyikünk se (remélhetőleg :-) ). Gumi ügyben kinek mi jön be. Én a Michelinnel szakítottam, mert ha kicsit is nekieresztettem a kanyargást állandóan csúszkált alattam. Száraz úton persze, a vizes tapadás nem érdekel, mert akkor vagy nem motorozok, vagy lábujjhegyen közlekedem. :-)))) Gyanakszom a nyomásra, ami két személyre volt beállítva, de ketten is csúszkáltunk, így gyanítom ez csak gyanú marad. :-))) |
csanesz | 124756 | 2019. szeptember 8. 12:39 |
Vettem első gumit mocira. Z8 -at tetszik! A Z6 -hoz képest ég és föld. Nekem határozottabbnak tűnik a kanyarokban. Kipróbáltam egy Budapest - Zakopane távon. Hátul meg Roadtec01.
|
csanesz | 124754 | 2019. szeptember 8. 12:34 | Válasz erre: 124752 |
Nem, elfoglalom magam rendesen. Autó felújítás, karosszéria javításhoz eszközök rendelése. Motorhoz az alkatrészek összeírása, szerviztáblázatom kitöltése és még van itthon 5 PC javításra várva. Csak nincs mit olvasni. :) |
Nmiki | 124751 | 2019. szeptember 3. 12:21 | Válasz erre: 124749 |
Ezek szerint van 2 akksitok? Akkor szerezzetek be egy kábelt, amivel menet közben töltitek a másik akksit, és cserélgessétek. Ki lehet a töltés nélküli motoron iktatni a tompított világítást? Világítás nélkül sztem egy akksicserével simán haza értek magyarba Bledből.
|
MrDevil | 124749 | 2019. szeptember 3. 11:42 |
Sziasztok ! Valaki esetleg tudna segíteni egy Bled-ben ragadt társunknak...töltés híjján hogyan jut haza? Tartalék akksival próbálkoznak ,de valami ésszerűbb megoldás ? Köszi. |
Figo222 | 124748 | 2019. szeptember 2. 09:07 | Válasz erre: 124725 |
Helló! Köszi. Nekem is ez a plexikombóm van, és füldugó, mégis hangos az N86. Azért gondolta, hogy ezzel a konzollal megemelem a plexit, így feljebb is kerül, és állítható is lesz széles tartományban. Az új sisakról majd írd meg a véleményed, mert nekem az N86 hangosabb mint a régebbi Shark S800-am. |
csanesz | 124747 | 2019. szeptember 1. 19:43 |
Motoros csizmából a W-TEC Grimster bevált. Valóban vízálló (többször is). Takarítása külsőleg, slaggal megküldtem. A csat nálam nagyon hasznos. Rendesen fogja a bokát. 37 300 -ért megérte. Sétálni is lehet benne, de csak rövideket. |
csanesz | 124746 | 2019. szeptember 1. 19:33 | Válasz erre: 124745 |
Ok, Köszi! Akkor fent van bakancs listán. Vannak karácsonyi akcióik. Újévkor még lejjebb adják, már kifigyeltem. Nem vagyok oda a Shoxért, de vannak jó pillanatai. |
Robi70 | 124745 | 2019. szeptember 1. 19:08 | Válasz erre: 124741 |
Szasztok! Jó ez a dzseki Csanesz. Legalábbis, ennyi pénzért nem kapsz jobbat. 3 éve használom és nincs baja. Az én alkatomra stimmel a fazonja, kényelmes. Szellőző van rajta, de nem sokat ér. 10-12 foktól felfelé ezt használom. Ha már közelít a 30 fokhoz a hőmérséklet, akkor nyári hálós cucc, motoros cipővel. Szezon után, általában engednek az árából egy tizest. Ha nem sürgős, várd meg az akciót. |
lendvai | 124743 | 2019. szeptember 1. 13:34 | Válasz erre: 124742 |
Most enyhén perforált bőr van, maximálisan elégedett vagyok vele.
![]() |
lendvai | 124742 | 2019. szeptember 1. 13:31 | Válasz erre: 124741 |
Robit kérdezd. ;-) Nekem ennek az elődje volt, azon nem volt semmilyen szellőzőzseb. De nyáron inkább, mint a cordura.
|
csanesz | 124741 | 2019. szeptember 1. 13:14 |
Még akár jó is lehet: https://showbike.hu/termek/shox-factory-evo-motoros-bordzseki-feketekekfeher/ |
csanesz | 124740 | 2019. szeptember 1. 12:53 | Válasz erre: 124739 |
Bőrből van kék-fekete. Eddig nem vettem számításba, mert azt hittem belerohadok. Álló helyzetben a szellőzős szövetben is izzadok, így igaz. Lehet érdemes lenne kipróbálni... |
lendvai | 124739 | 2019. szeptember 1. 08:08 | Válasz erre: 124738 |
Próbáltál már bőrt? Tapasztalataim alapján nagy melegben sokkal jobb, mivel nincs az a légrés a ruha és a bőröm között mint a corduránál, ahol fasza gőzös dunszt alakul ki. Nyáron nekem az elviselhetetlenül meleg, hiába a szellőzők. Persze 30 fok környékén ha megállok a bőr alatt is leizzadok, de azért van technikai szövet aláöltöző. A magam részéről cordurát csak hűvös időben veszek fel, mert ott a bőr már túl hideg. Na meg a bőr a seggemet is jobban védi egy jó kis elfirkáláskor mint bármilyen egyéb szövet. :-) |
csanesz | 124738 | 2019. augusztus 31. 22:18 | Válasz erre: 124737 |
Plusz a nem felnyitható könnyebb! :) Motoros ruhával én most annyira nem vagyok gondban. Nadrág az nálam mindig fekete és jól szellőzzön, mert izzadok mint állat, ha megállok. A felsőrész, na az már problémásabb lesz - majd. Most kék-fekete van és hálós. Most tök jól passzol rám 13Kg leadása után. Szintén jól szellőzik. Még csak hasonlót sem találok. |
cizi | 124737 | 2019. augusztus 31. 19:57 | Válasz erre: 124736 |
Mielőtt ezt a sisakot megvettem alaposan felmértem a kínálatot. Felnyitható sisakokból is találtam nagyon jókat, de én a zárt sisakot szerettem volna. 60e-től ránézésre szinte mindegyik ugyanolyan és mindegyik nagyon szép. De fogásra már érezni a minőséget és a csökkentett súlyt ami 50 grammonként kb.20ezerrel növeli az árat. A csizmával és minden egyéb motoros ruházattal is ugyanez a helyzet. Sajnos már megszünt a motoros cucc forrás, de azelőtt sok motoros cucc fordult meg nálam. Sajnos a minőséget itt is túlfizettetik, de egy Daytona, Rukka, Vanucci, vagy Bering esetén kisebb a mellényúlás esélye. |
csanesz | 124736 | 2019. augusztus 31. 19:21 | Válasz erre: 124732 |
A 70-80 -at teljesíti csendesen a jelenlegi plexivel és felhajtott rostéllyal - elliptikus. Lehajtott rostéllyal 80-100 nagyon baráti csendes. Plexi nélkül, hát igen. Felálltam a nyeregből és volt zaj. De többségben 100 fölött megyek a nulláson. 140 -et még elviselem felhajtott rostéllyal - nem cibál a plexi miatt. |
Itil900 | 124735 | 2019. augusztus 31. 19:04 |
Nem tegnapi http://mindenamihallas.hu/blog/sport/megved-a-bukosisak-a-kellemetlen-szelzajtol.html |
lendvai | 124734 | 2019. augusztus 31. 18:07 | Válasz erre: 124732 |
Az lehet az oka, hogy ezeket a sisakokat inkább 300-hoz közeli tempókhoz tervezték, ott jobban cibálhatja a szél a fejet. :-)))))
|
cizi | 124732 | 2019. augusztus 31. 15:25 | Válasz erre: 124730 |
Nagyobb sebességnél nem igazán lehet elvárni egyetlen sisaktól sem a csendességet. Nekem AGV volt nyolc évig és tavasszal cseréltem. Nagy sebességnél ennek is megjön a hangja, de 70-80-ig szinte nem is érezni, hogy rajtam van. Ami igazán nagy különbség az előtzőhöz képest, hogy nincs az a sebesség ami megcibálja. Ezt nem tudom hogyan találták ki, de nagyon rendben van. Ja és ami nagyon nem mellékes, hogy 1250 g.
|
lendvai | 124731 | 2019. augusztus 31. 13:05 |
Amikor megvettem a HJC R-pha ST- azt írták a tesztek, hogy halkabb, mint a Schuberth S2. Na én ebből nem tapasztaltam semmit, mert mindjárt létrehoztam egy zajforrást azzal, hogy az oldalára biggyesztettem a sisakbeszélőt. Na meg egy eleve nagyon zajos motorhoz vettem. :-) Ez van. Próbáltam az S2-t is, de nem az én fejformámra való, na meg az én mércém szerint csúnya. Én meg szeretek elgyönyörködni egy pihenő alkalmával a motoromban, sisakomban meg mindenféle egyéb szép dologban. :-))))
|
csanesz | 124730 | 2019. augusztus 31. 11:37 | Válasz erre: 124729 |
Még annyi, hogy sisakcserém lesz jövőre. Most Nolan N103 van és ez lesz cserélve 100-5 -re. Nagyon sokat fejlesztettek rajta szélzaj és szigetelés tekintetében. Kíváncsi leszek mit ad ennyi pénzért. Felpróbáltam, már a belső kialakítás a párnázás is teljesen más.
|
csanesz | 124729 | 2019. augusztus 31. 11:34 | Válasz erre: 124725 |
Ez igyen van! Én 3 hónapig kísérleteztem a pleximmel, ami már 6. éve szolgál. Sokat megfog bogárból. Szélzaj jelentősen csökkent, de azért van. Viszont nem bántóan erős. Tuti megoldás a füldugó vagy az autó. |
lendvai | 124728 | 2019. augusztus 31. 10:19 |
Turbódízel motor...érdemes lenne ellenőrizni a szelephézagot és a vezérműláncot. :-)
|
cizi | 124727 | 2019. augusztus 31. 01:24 | Válasz erre: 124726 |
Igyál inkább bort! Az öcsém nyolc éves kisfia tavaly két bodza szörp elfogyasztása után jutott ugyanerre az eredményre!:) |
Itil900 | 124726 | 2019. augusztus 30. 21:58 |
Jóbarátaim által megvilágosodtam. Némi mennyiségű sör elfogyasztása után megfejtettük a TDM rövidítést: Turbó Dízel Motor |
lendvai | 124725 | 2019. augusztus 30. 19:05 | Válasz erre: 124724 |
Autópálya tempónál semmilyen plexi nem csökkenti ennél a konstrukciónál a szélzajt úgy, mint egy jó füldugó. Anélkül tuti halláskárosodás van hosszú távon. Jómagam pontosan hétféle megoldást próbáltam ki 4TX-en és 900-on. Jelenleg a legnagyobb Yamaha túraplexi+MRA toldat a legjobb kompromisszum, de füldugó nélkül már nem hallanék bizonyos tartományokat. Vagy no plexi, akkor a bogarakkal kell megbékélni, meg azzal, hogy hülyén néz ki a TDM fejidom plexi nélkül. Viszont ezzel a fejidommal semmilyen aerodinamikai megoldás nem kompenzálja a szélzajt, mármint a zavaró, turbulens szélzajt, mert ha maga a szélzaj zavar akkor arra leginkább az autó a megoldás. :-))) |
Figo222 | 124724 | 2019. augusztus 30. 17:03 |
Sziasztok! Használ közületek valaki ilyet: http://s410372035.initial-website.co.uk/s/cc_images/teaserbox_2451709573.jpg?t=1417944570 http://s410372035.initial-website.co.uk/products/select-bike-k-z/yamaha-tdm900/ Autópálya tempónál már nagyon nagy a szélzaj, és arra keresek megoldást. Köszi |
lendvai | 124721 | 2019. augusztus 29. 19:06 | Válasz erre: 124720 |
lendvai | 124720 | 2019. augusztus 27. 20:31 | Válasz erre: 124719 |
Azt láttam, hogy a gyári az ugyanúgy 71EUR/db, mint a kb 5x annyi anyagból álló felső egy gömbfejes lengőkar. :-) Megnézem mit tud a gyári minőségnek kikiáltott USA-beli Moog, aztán majd meglátjuk. :-) Kee' ellen mindig összeesküsznek az elemek, nekem az előző rozsdás is lejött, igaz kicsit imádkoztam hogy ne forogjon el az imbuszkulcs a menetes végén. :-)) Ebből okulva a Monroe-t telenyomtam zsírral, remélhetőleg lassította a korróziót. :-)))) |
kawa550 | 124719 | 2019. augusztus 27. 20:17 | Válasz erre: 124717 |
A stabpálcára teccik gondolni? Fogyóeszköz, még a rögzítőcsavarja is úgy van kiképezve ellentartásra, hogy az első alkalommal elforogjon benne a kulcs, a leszerelése flexel történik. Árban kb egy gyújtógyertyával vetexik. Ezt onnan tom, hogy ma vótam a bárdiban gyertyáért a gyerek motorjába, kértem 4db-ot, mire odaért vele a csávó a polcoktól, ki is készítettem 3250Ft-ot amit a képernyőre sandítva láttam, gondoltam is magamba, az ilyen tök mezei sima cr8e ne is kerüljön többe. Oszt akkor mondta a csávó, hogy tegyek mellé még egy picit, mert darabja ennyi. Egy tetves sima egy elektródás legfapadosabb gyertyának b+. A legszebb a mutatványban, hogy a gyerek diagnosztikája azt mutatta, hogy 3 hengerezik, nincs szikra a 3-as hengernél, de mondom akkor már cseréljük az összeset, még úgyse volt mióta vettük. Aztán midőn megérkezett, hallani vélem az hagján nekijje, hogy 2 az a 3 henger, mondám is a végzős autószerelő tanoncnak, hogy ezt azért már illene hallani. Aztán bemutattam egy hibakeresést is, ha már az iskola oktatóinak nincs erre idejük, aminek a végeredményeként visszadugtam a 2-3 hengerért felelős trafóra a lecsúszott sarut, oszt láss csodát, mint Krisztusnál, a sánta egyből újra járt. |
kawa550 | 124718 | 2019. augusztus 27. 20:04 | Válasz erre: 124716 |
Egy szót se értek abból amit itten összehabatyoltál, tehát nem is találom sértőnek. :))))))
|
lendvai | 124717 | 2019. augusztus 27. 20:01 |
Rég írtam már ide szerviztapasztalataimról. Most sem annyira a motorról írok, mert az nem romlik el, na meg többet van kényeztetve, mint az autó. :-) Szóval az Accord hátsó futóművében eljött az idő néhány elem cseréjének. Egyrészt kopogást hallottam, amit nem nagyon tudtam elsőre mire vélni, mert megnéztem mindkét oldalt, megfeszegettem a szilenteket, megcibáltam az egyetlen gömbfejes lengőkart is a multilink cuccban. Mind állt, mint katiban a gyerek. A keréknél enyhe kottyanást éreztem , a hátsó tárcsa meg rettentő csúnya volt már így nosza, kapott egy garnitúra féktárcsát betétekkel, valamint egy szett hátsó kerékcsapágyat is, amit a Honda a profitmaximalizáció jegyében ehhez a típushoz egybe tervezett a kerékaggyal, így csak kompletten cserélhető. Megvolt a csere, kerék kottyanás megszűnt, a fék szebb, mint újkorában. A kopogás maradt. Bassza meg a darumadár, mondtam és ma felálltam az autóval hátrafelé a szerelőrámpámra, alágurultam a Gyuláékkal vásárolt kis guruló padommal és újfent átfeszegettem a futómű összes elemét. Anno a stabilizátor szilentjének kiszopósodása okozott némi kopogást, de az ki lett cserélve 3 éve gyári Hondára. Ahogy a gömbfejes lengőkar is ugyanakkor, ugyanolyan Hondára, hát ha azokkal lenne gond szeppukura szólítanám fel a Honda releváns mérnökgárdáját. Minden rendben. Kezdek nyugtalan lenni. Mintegy kísérletképpen megfeszegettem a stabilizátor rudat a csonkállvánnyal összekötő kb. 10cm-es, mindkét végén gömbfejben végződő, népies néven talán "kutyacsontnak" nevezhető összekötő elemet. Semmi. Kézzel is megpróbáltam megnyomorgatni és ahogy a gumiharangra ráfogtam és elhúztam oldalra megdöbbenve tapasztaltam, hogy a bal oldalon mindkét végén meg van repedve. Nem is kicsit. Csak éppen normál helyzetben nem látszik, mert a harang azon belső éle mentém repedt végig ami kurvára nem látszik. Ahhoz azonban elég volt, hogy bejusson a nedvesség, ennek hatására távozzon a kenőanyag és a fémszerkezet berozsdásodjon. Most már szinte biztos vagyok benne, hogy ez okozza a véletlenszerű, koppanó zajt ami akkor is hallható, ha a parkolóház sík padlóján lábujjhegyen elindulva kikanyarodok, a padlólemez meg frankón felerősíti. Ez is 3 éve lett cserélve, de nem Honda. Hanem Monroe. Ők szeppukut nem fognak elkövetni, de szégyellhetik magukat, ilyen minimális terhelésre ilyen hitvány anyagot használni. Alkatrész beszerzése folyamatban. :-) |
lendvai | 124716 | 2019. augusztus 27. 19:36 | Válasz erre: 124715 |
Várjá'-várjá' tezsvírem! :-) Úgy vélem a fagyi visszanyalásának tényállása már megállapíttatott ("maga még nem hallott olyanról, hogy figyelmesen olvasni"), de azért úgy érzem ilyen-olyan okokból nem igazán ment át az esetleges figyelem ellenére sem (és bocsáttassék meg nekem, hogy itt és most egyébként kiművelt és cizellált kommunikációdat kiegészítem a magam gondolataival) az az információ, hogy a "nagy százalékban" az a szövegkörnyezettől függően abszolút vagy relatív mennyiséget fejezhet ki, ergo számosítható, míg az "emberi faj" önmagában nem hordoz mennyiségi információt. Na ez a finom kis differencia minden jel szerint nem ment át a szellem szövevényes fonalain. :-))) Remélem nem sértettelek meg szerény és alázatos szándékkal idebiggyesztett kiegészítésemmel, tisztán a jó szándék vezérelt. :-)))))))) |
kawa550 | 124715 | 2019. augusztus 27. 19:27 | Válasz erre: 124714 |
Semmi bajom a fajjal. Az egyedeivel van bajom, elég nagy részükkel.
|
Itil900 | 124714 | 2019. augusztus 27. 16:00 | Válasz erre: 124713 |
Fajgyűlölő vagy? Gyűlölöd az emberi fajt?
|
kawa550 | 124713 | 2019. augusztus 27. 13:00 | Válasz erre: 124711 |
Nem tom mirű beszísz, nekem igenis sok meg nagy cociális érzékenységem van, csak az embereket rühellem nagy százalékban. :))))))
|
lendvai | 124712 | 2019. augusztus 27. 06:41 | Válasz erre: 124710 |
Erről a "Vadász, vadász..." kezdetű örökzöld jut eszembe. :-))))
|
lendvai | 124711 | 2019. augusztus 27. 06:39 | Válasz erre: 124709 |
Ne feledjük, hogy a sikeres ügyfélszolgálati kommunikációhoz azért szükséges megfelelő stílus és némi kiművelt kommunikáció. Na meg egy csipetnyi szociális érzékenység is kellhet a megfelelő helyen. :-))) Az mondjuk neked nincs, így nem igazán értem hogy kaphattál ingyen egy komplett konzolt. :-))) Lehet azért, mert én mentem érte.:-)))))) és
|
cizi | 124710 | 2019. augusztus 27. 05:27 | Válasz erre: 124680 |
Persze, de én még olyan cigányt nem láttam aki jól érezte magát a Kárpátia koncerten!:)
|
kawa550 | 124709 | 2019. augusztus 26. 23:17 | Válasz erre: 124708 |
Úllácik nem csípik a népek kendet. Nekem sajnos még a zsellérem is itt van tanúnak, hogy de, adnak, ha szépen kéred. :)))))))
|
Itil900 | 124708 | 2019. augusztus 26. 22:26 | Válasz erre: 124703 |
Annyira megfordult , hogy nem adtak. Maga még nem hallott olyanról, hogy figyelmesen olvasni? Remélem nem Győzikének hívják , hogy ez problémát okozzon...:)))
|
kawa550 | 124706 | 2019. augusztus 26. 09:59 | Válasz erre: 124704 |
Van az a szint, ahol az ember már nem futkozik maga, hanem elküldi a zselléreket beszerezni az apróságokat. :)))))))) Most hogy mondod, legközelebb ha jöttök hozhatnátok pár apróságot a Krisz motorjához, vázat, kereket ilyesmit.... :D |
lendvai | 124705 | 2019. augusztus 25. 23:14 | Válasz erre: 124702 |
Na várjá', lenn az volt a kérdés, hogy vészfékeztél-e már úgy, hogy öledben volt a navi? Akkor előfordulhat, hogy repkedni kezd, de ha már vagyok olyan süsü, hogy az ölembe rakott navival motorozok és vészfékeznem is kell mert azt bámulom az út helyett akkor meg is érdemlem, ugye. :-))))))
|
lendvai | 124704 | 2019. augusztus 25. 23:11 | Válasz erre: 124703 |
Hehe, most hogy mondod ismerős nekem az a gubacsi úti vajtek meg a tartód. :-)))))
|
kawa550 | 124703 | 2019. augusztus 25. 22:35 | Válasz erre: 124700 |
Sose fordult még meg a fejedben, hogy egy wayteq géphez a legegyszerűbb alkatrész beszerzési forrás a wayteq europe budapesti kirendeltsége? Csak mert volt akinek ez miatt a csavar miatt ingyen adtak egy új bölcsőt, nekem meg az elveszett műanyag anya helyett egy új komplett tartót. 1097 Budapest, Gubacsi út 6
|