7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Itil900 124806 2019. szeptember 11. 23:16   Válasz erre: 124805
Csak nem megsértettelek valamivel???
    

lendvai 124805 2019. szeptember 11. 22:51   Válasz erre: 124803
Igazán nem akarlak elkeseríteni, de ha ott is leszel azon a találkozón amin én, nem fogunk egy percet sem együtt tölteni. Nekem megvan a magam szűk baráti köre, akik egy részével ritkán találkozom és velük fogom az időmet tölteni. Sajnos azt a stílust, amit te képviselsz nem tolerálom, ennélfogva nem is tűröm. Aki ismer jól az tudja nálam dz mit jelent. ;-)
Az én stílusomat sem bírja mindenki elviselni, ők velem nem beszélnek. Ilyen az élet, ez van. :-)
    

Itil900 124803 2019. szeptember 11. 20:46   Válasz erre: 124802
Elvették tőlem??? Sebaj! Jut is, marad is elég! Attól függetlenül, hogy sületlenség próbáld ki, aztán rájössz, mekkora! Legfeljebb bocsánatot kérsz...a legközelebbi tdm talin. Akkor úgyis több időt leszünk. Van terv már?
    

lendvai 124802 2019. szeptember 11. 20:30   Válasz erre: 124801
Azt szerintem éppen senki nem tudja, hogy amit tőled elvett azt kik kapták de mindannyian elégedettek lehetnek. :-)))
Ja, mérnök urak nagy valószínűséggel nem asszisztálnak ilyen sületlenségekhez amit sikerült itt lenn összeszedni. :-)))
Én sem vettem VFR-t csak mert kurva jókat írtak róla, mert kényelmetlen lenne. :-))))
    

Itil900 124801 2019. szeptember 11. 19:24   Válasz erre: 124799
A francba! Szóval amit tőled elvett az rakta hozzám... Köszi fentiek...!
    

Englishman 124800 2019. szeptember 11. 18:43   Válasz erre: 124798
Kérdezd meg Stixi-t!
Úgy emlékszem, ő 950-re, vagy 990-re ült át a TDM-ről.
    

cizi 124799 2019. szeptember 11. 18:11   Válasz erre: 124798
Ilyen a sors sajnos. Valahová hozzátesz, valahonnan elvesz!
    

Itil900 124798 2019. szeptember 11. 17:51   Válasz erre: 124797
Pontosan erre gondoltam: az ülés rögzítése és a zár.
Mi a sz.t kezdjek, ha 2 m-rel áldott meg az ég, ehez paszzoló hosszú csápokkal??????? A Tdm meg már nagy szerelem. Fele annyi pozotívumokat sem hallottam a sógorék motorjáról, mint Umy-káról, bár megdöbbentett, hogy nemcsak magasabb, de a tengelytáv is hosszabb 9 cm- rel. Ez egy endúrónál nem szokatlan? Ráadásul a hosszabb túrákon sem biztos, hogy kényelmes...
    

lendvai 124797 2019. szeptember 11. 11:14   Válasz erre: 124796
Ha 5 centivel magasabb motor kell akkor 5 centivel magasabb motort kell venni. Nekem eszembe nem jutna megberhelni a nyerget ilyen mértékben. Váz meg a nyereg közé 5 centis távtartó, aztán mivel rögzítenéd és mivel váltanád ki a zárszerkezetet? Meg kell venni azt a KTM-et, ennyi. Aztán lehet őket boldogítani az ilyen ötletekkel. :-)))
    

Itil900 124796 2019. szeptember 11. 08:58   Válasz erre: 124795
Nem is nyúlok hozzá! Festő vagyok és gipszkarton szerelő, suszter meg maradjon a kaptafánál! Azért kérdeztem a mérnök urakat...! Vajon a váz és az ülés közé lehet tenni valamilyen konzolszerűséget emelés gyanánt? Mégis jobban nézne ki talán, mint egy amorf ülés...!
    

kawa550 124795 2019. szeptember 10. 23:17   Válasz erre: 124794
Az első mondat elejével egyet tudok érteni, de nem csak az üléssel kapcsolatban, hanem úgy általában, az egész motorral.... :))))))
    

lendvai 124794 2019. szeptember 10. 22:56   Válasz erre: 124790
Te ne nyúlj hozzá ahhoz a motorhoz, vidd el a nyerget valakihez, aki ért hozzá és az majd megemeli 4-5 cm-rel. Elég kretén módon fog kinézni, de hát nem az én motorom. :-)))))
    

csanesz 124793 2019. szeptember 10. 22:09   Válasz erre: 124790
Ülj a hátsó ülésre. :)))))
    

Itil900 124792 2019. szeptember 10. 21:49   Válasz erre: 124791
Ilyen pici vagy , nem is számítottam más választa tőled! Nőjél már fel!;))
    

kawa550 124791 2019. szeptember 10. 21:33   Válasz erre: 124790
Hajtogass rá egy nagy pokrócot. Vagy mennyé időnként gyorsan oszt nem lesz időd ilyen hülyeségekkel foglalkozni. :))))))
    

Itil900 124790 2019. szeptember 10. 20:56  
Komoly kérdés, nem röhög!!!: Hogyan tudok 4-5 cm- t magasítani a moci űlésén. Mégse akarok egy ktm990- et venni azért, mert az 860 mm...!
    

csanesz 124789 2019. szeptember 10. 07:31   Válasz erre: 124777
Teljes mértékben igazad van, ha valaki vesz egy erős motort az menjen is vele. :)
    

Itil900 124788 2019. szeptember 10. 06:36   Válasz erre: 124784
Rendben. Töketlenkedtem... viszont megspóroltam egy életveszélyt...mert aki kiröhög, hogy eltaknyoltam, azt a saját kocsijával verem agyon! ;))
    

cizi 124787 2019. szeptember 10. 04:43   Válasz erre: 124786
Esőben, rendeltetésszerű használat esetén még szar gumival is minimálisra tudja csökkenteni a megcsúszás kockázatát!
    

ati5995 124786 2019. szeptember 9. 23:24  
KÖZÉP ÁLVÁNY:------------https://auto.jofogas.hu/komarom_esztergom/Yamaha_tdm_900_96054784.htm
    

ati5995 124785 2019. szeptember 9. 23:24  
KÖZÉP ÁLVÁNY:------------https://auto.jofogas.hu/komarom_esztergom/Yamaha_tdm_900_96054784.htm
    

lendvai 124784 2019. szeptember 9. 20:37   Válasz erre: 124783
Töketlenkedtél. Ennyi. :-)))))))))
    

Itil900 124783 2019. szeptember 9. 20:19   Válasz erre: 124781
Pálya lehajtón. Na???!
    

csanesz 124782 2019. szeptember 9. 20:03   Válasz erre: 124777
Ó more, nem vagyok az a sértődős kisfiú. :)))
És igen, nálam jellemző a nagypapás tempó, ha lehet így nevezni. Nem indulok dinamikusan csak szépen nyugiban, de harmadikban mindig elgurul azaz átkozott gyógyszer. Ez olyan TDM -es "ráidegződés".
Balcsira 150-180 -al mentem az M7 -en.
3db hárombetűs autót hagytam ott 2 előttem volt egy meg rám tapadt - valami matt fekete. Lehet ledobta a lakkot. - Talán szervizből jöhettek... :) Valamiért nem mertek menni.
Egy mercis sráccal versenyeztünk 40Km -en keresztül, majd Balatonnál hamarabb lekanyarodott. Brutál jó volt.
Kamerákra, egymásra és a forgalomra nagyon figyeltünk.
Ez most volt augusztusban még az öreg Z6 -al.

De a nagypapás tempó alapból marad!

Zakopane távon országút meg rengeteg kanyargós összekötő volt. 110 - 140 volt a tempó ahol lehetett menni.
- Ez most jobb abroncs válogatás mint, ami volt. Valahogy más. Többet ad vissza a vas. Biztosabbnak érzem.
    

cizi 124781 2019. szeptember 9. 19:47   Válasz erre: 124780
Ha mindez autópálya felhajtón történt akkor igen,;ha a kompnál akkor nem!:)
    

Itil900 124780 2019. szeptember 9. 19:39   Válasz erre: 124777
Felhajtón és lehajtón 35-40- nel tötyögtem. Akkor most én töketlenkedtem?
    

csanesz 124779 2019. szeptember 9. 19:30   Válasz erre: 124776
Megtaláltam és utánanéztem a táblázatomon, elbactam.
18 912Km -t mentem vele.

Úgyhogy ne piszkáljátok a biztosítékot!

...de még az is szép.
    

lendvai 124778 2019. szeptember 9. 18:40   Válasz erre: 124777
200LE sokkal jobban hangzik a főtéren mint a 30LE. :-) De az a gyanúm hogy közülünk nem sokan vannak akik uralni tudnak kétszáz pacit, még autópálya egyenesében is necces lehet, én legalábbis tudom magamról hogy max. főterezni tudnék vele. :-) Más kérdés, ha az a bivaly motor szép, a szépségéért megvenném. :-)
    

kawa550 124777 2019. szeptember 9. 12:56   Válasz erre: 124775
Meg ne sértselek, de akkor ha csak az a cél hogy kiméljük meg ne kopjon, akkor faxnak ülsz motorra? Csigatempóban autóval is lehet menni, fele akkora költséggel, nagyobb biztonságban és kényelemben. Faxnak erős és gyors motor, ha mindig csak nagypapa tempóban gurulgatunk? Arra elég egy 125 négyütemű szar is ami fillérekből fenntartható.
A gumigyártók gyárthatnának csak bakelit gumikat, amik 5x ennyit mennek el, a népek meg ne akarjanak 50-nél többel menni, főleg ne kanyarban oszt kész.
De szerintem sokkal életszerűbb az, ahogy én használom. 100+ Le-vel ez ember nem tökölődni akar, hanem haladni. Én 80%-ban 2 személlyel csomagok nélkül, az átlag motorosoknál némileg gyorsabban és főleg jó minőségű kanyargós utakon használom. Alap esetben nem örülök a 8-10.000-es futásnak mert sokba kerül, de nálam ennyit bírnak ki a gumik, ez van, önmagában ezért nem reklamálnék, csak mikor ezzel jönnek hogy 2x annyit is kibír, és közben arról regélnek hogy ők is tolják a nagy vasnak, sőt, a keretes részben gyilkolják, de nekik valahogy úgy is töb ezerrel többet megy, na, ott valami nincs rendben, ott valaki hazudik. Vagy nem megy el annyit, vagy nem tolja neki csak töketlenkedik, de itt meg az a kérdés hogy töketlenkedéshez minek nekik a 200Le.
    

lendvai 124776 2019. szeptember 9. 11:11   Válasz erre: 124775
Miből volt az, bakelitből? :-))) 35 000 km már a science- fiction kategória ilyen nehéz motorral, akár kímélem, akár nem. :-)))
    

csanesz 124775 2019. szeptember 9. 10:37  
Ez most lehet sokaknál kiveri a biztosítékot, de nekem Metzeler Tourance Next volt hátul. 35 000 -et tettem bele. Ebből is érzékelhető mennyire húzom neki. Hamarabb öregedett el, (5 év) mint elkopott volna. 7mm volt középen a vízelvezetők mélysége mikor lekerült.
Persze ezzel nem azt akarom tükrözni, hogy lehet kímélni is...
...ja, de azt akarom. :)))
    

csanesz 124774 2019. szeptember 9. 10:24   Válasz erre: 124761
Kawa!
...de lehet, hogy a digitális csuklód nem nyomatékhatárolós? :)))
    

lendvai 124772 2019. szeptember 9. 09:14   Válasz erre: 124766
Mire megtanulsz rendesen írni nagyjából meg is lesz. ;-)))
    

kawa550 124771 2019. szeptember 9. 09:12  
Érdekesség képpen. Most pilot power 2ct-t raktam fel, ami elvileg sport gumi, nem túra, de 4000km után kevesebbet kopott mint a cra3, miközben szárazon sokkal jobb vele menni, könnyebben dől, stabilabb kanyarban, akarva se sikerült még megcsúsztatni, kanyarból ki, teli gázzal ledöntve se, ennyit az elmúlt több mint 1 évtized fejlődéséről gumi téren. Eközben ez a gumi kb 40%-al olcsóbb és 12 évvel öregebb.
De nézegessétek kicsit ezt a 2 képet is, nagyítva talán olvasható, ha nem akkor a lényeg: a legmodernebb misi sportgumi 0.15másodpercet bír a 12 éves gumira verni körönként versenypályán, vizes uton meg szinte különbség sincsen. eközeben a reklámanyagokban minden évben hatalmas fejlődésekről olvashatunk. Megazannyukpicsájaaz........
    

kawa550 124770 2019. szeptember 9. 08:58  
Hogy az, aki jövőre is szeretne ingyen tesztgumikat kapni a forgalmazótól, az ebben a szerencsétlen kis országban mennyire független, és mennyire meri megírni ha szar valami, azt mindenki döntse el belátása szerint.
Én veszem őket pénzért, nem függök senkitől, bátran le merem írni ha valamit én szarnak tartok.
A képek magukért beszélnek, az első gumin látszik milyen hülyén kopott, a közepe túl kemény a széléhez képest, ezért az megmaradt, a két oldala homorúra kopott, emiatt a végén már többször is megcsúszott meg bebillent akaratlanul is ledöntve.
A hátsót meg szerintem magyarázni sem kell. Igaz, látszik a perem felé hogy kifittyenik a minta széle, szóval nem óvatos gázkezelésekkel közlekedünk, de a cikkben szerepel a gumitgyilkoló kolléga szintén ajnározó véleménye, szóval senki ne ríjjon hogy én biztos gyilkolom.
    

Itil900 124769 2019. szeptember 9. 06:10   Válasz erre: 124768
Az mindig is sejthető volt, hogy aki függetlennek kiálja ki magát mégse igazán független. Jobban szeretem a tapasztalatokat olvasni, bár az is összekavarhatja az ember fiát/lányát. Ki mire esküszik, kinek mi vált be, ki milyen stílusban vezet. Lehet, nekem bármilyen jó, mert nem feszegetem a határokat. Tesó...! :)))
    

kawa550 124768 2019. szeptember 8. 22:55   Válasz erre: 124767
A legjobb forrást találtad meg magadnak a highlanderekkel. :)))))))))))))
https://hegylakok.hu/2019/08/tartosteszt-contiroadattack-3-iii-resz/
Ez a gumi a zzr1400-nál 80%-al gyengébb, kisebb nyomatékú, könnyebb zrx-en úgy bírt ki 8000-et, hogy kilátszott a szövet.

https://hegylakok.hu/2019/07/tartosteszt-michelin-road-5-iii-resz/

Az meg ahogy itt próbálják megmagyarázni hogy az aszfalt a szar azért csúszik és próbálják görcsösen dícsérni azt, amit nem lehet, az már nekem, az olvasónak is kínos......
Szóval csak tiszta forrásból tesó, hajrá! :))))))
    

Itil900 124767 2019. szeptember 8. 21:29  
https://hegylakok.hu/2016/08/gumiguru-melyik-abroncs-legjobb-esoben/

Igaz, 3 éves cikk, de kiindulásnak jó lehet.
    

Itil900 124766 2019. szeptember 8. 21:20   Válasz erre: 124764
Majd, ha neked is ilyen szépen csillog a bukótartód...! :)))
    

lendvai 124764 2019. szeptember 8. 20:23  

    

Itil900 124763 2019. szeptember 8. 20:07   Válasz erre: 124760
Én is "nagypapás"- ra veszem a figurát esőben, de az elmult napok folyamán megnyugtatott a Shox egyik cikke: nem is olyan rossz a gumi tapadása esőben . Pontosabban szólva: 80%- os. Laza matek után rájöttem, ha 84 % az eső,de 80 % a tapadás, mindössze 4%- esélyem van az elfikkanásra! :))))
    

lendvai 124762 2019. szeptember 8. 19:59   Válasz erre: 124759
Én visszatértem a Bridgestone-hoz, azt jobban szerettem. Na meg kevésbé van összehasogatva a vizes tapadás jegyében mint a Michelin. Leginkább valami semi-slickkel motoroznék, de abból többkomponensű, hosszabb élettartamú túraváltozatról nem tudok. :-))))
    

kawa550 124761 2019. szeptember 8. 19:52  
2 szettet használtam el a Z8-ból a rexin. Szárazon rendben van, kezes, sosem csúszott meg, jó gumi. Vízen gázra simán keresztbe vágta a seggét, úgy is hogy 80-nál egy előzés miatt csak simán ráhúztam a gázt 5.-ben. Az első vizes úton egy semmi kis kanyarban sima lassításra, nem fékezésre, kiesett alólunk. 8000km-t épphogy kibírt hátul bőven a kopásjelző alá koptatva. Az esés után kibaxtam a picsába, sose veszek többet metzelert.
    

csanesz 124760 2019. szeptember 8. 19:45   Válasz erre: 124758
Nekem vizes úton nem volt vele gondom, igaz a tempó nagypapás volt.
    

csanesz 124759 2019. szeptember 8. 19:43   Válasz erre: 124757
Én egyelőre maradok a Metzeler vonalon.
    

Itil900 124758 2019. szeptember 8. 18:40  
Majd holnap megnézem, hofy tapad vizes úton a roadtec z6... Állítólag eső lesz, 84% eséllyel...csak tudnám, hogy számolták ki ilyen pontosan...! Mindegy! Nem vagyok cukorból.
    

lendvai 124757 2019. szeptember 8. 13:11   Válasz erre: 124755
Mondhatnánk, hogy nosza, nyivákoljunk együtt mennyire lepukkant a fórum, ahogy az néhányaknál szokás, de szerencsére nem az a típus egyikünk se (remélhetőleg :-) ).
Gumi ügyben kinek mi jön be. Én a Michelinnel szakítottam, mert ha kicsit is nekieresztettem a kanyargást állandóan csúszkált alattam. Száraz úton persze, a vizes tapadás nem érdekel, mert akkor vagy nem motorozok, vagy lábujjhegyen közlekedem. :-)))) Gyanakszom a nyomásra, ami két személyre volt beállítva, de ketten is csúszkáltunk, így gyanítom ez csak gyanú marad. :-)))
    

csanesz 124756 2019. szeptember 8. 12:39  
Vettem első gumit mocira. Z8 -at tetszik! A Z6 -hoz képest ég és föld. Nekem határozottabbnak tűnik a kanyarokban. Kipróbáltam egy Budapest - Zakopane távon. Hátul meg Roadtec01.
    

csanesz 124755 2019. szeptember 8. 12:35  
...lepukkant a fórum... :)
    

csanesz 124754 2019. szeptember 8. 12:34   Válasz erre: 124752
Nem, elfoglalom magam rendesen. Autó felújítás, karosszéria javításhoz eszközök rendelése. Motorhoz az alkatrészek összeírása, szerviztáblázatom kitöltése és még van itthon 5 PC javításra várva.

Csak nincs mit olvasni. :)
    

lendvai 124753 2019. szeptember 8. 11:03   Válasz erre: 124752
Miért, magányosnak érzed magad? :-)
    

csanesz 124752 2019. szeptember 8. 10:39  
Van itthon valaki? :)
    

Nmiki 124751 2019. szeptember 3. 12:21   Válasz erre: 124749
Ezek szerint van 2 akksitok? Akkor szerezzetek be egy kábelt, amivel menet közben töltitek a másik akksit, és cserélgessétek. Ki lehet a töltés nélküli motoron iktatni a tompított világítást? Világítás nélkül sztem egy akksicserével simán haza értek magyarba Bledből.
    

MrDevil 124750 2019. szeptember 3. 11:44   Válasz erre: 124749
TDM 950 persze....
    

MrDevil 124749 2019. szeptember 3. 11:42  
Sziasztok !

Valaki esetleg tudna segíteni egy Bled-ben ragadt társunknak...töltés híjján hogyan jut haza? Tartalék akksival próbálkoznak ,de valami ésszerűbb megoldás ? Köszi.
    

Figo222 124748 2019. szeptember 2. 09:07   Válasz erre: 124725
Helló!

Köszi. Nekem is ez a plexikombóm van, és füldugó, mégis hangos az N86. Azért gondolta, hogy ezzel a konzollal megemelem a plexit, így feljebb is kerül, és állítható is lesz széles tartományban. Az új sisakról majd írd meg a véleményed, mert nekem az N86 hangosabb mint a régebbi Shark S800-am.
    

csanesz 124747 2019. szeptember 1. 19:43  
Motoros csizmából a W-TEC Grimster bevált.
Valóban vízálló (többször is). Takarítása külsőleg, slaggal megküldtem.
A csat nálam nagyon hasznos. Rendesen fogja a bokát. 37 300 -ért megérte.
Sétálni is lehet benne, de csak rövideket.
    

csanesz 124746 2019. szeptember 1. 19:33   Válasz erre: 124745
Ok, Köszi!
Akkor fent van bakancs listán.
Vannak karácsonyi akcióik. Újévkor még lejjebb adják, már kifigyeltem.
Nem vagyok oda a Shoxért, de vannak jó pillanatai.
    

Robi70 124745 2019. szeptember 1. 19:08   Válasz erre: 124741
Szasztok!
Jó ez a dzseki Csanesz. Legalábbis, ennyi pénzért nem kapsz jobbat. 3 éve használom és nincs baja. Az én alkatomra stimmel a fazonja, kényelmes. Szellőző van rajta, de nem sokat ér. 10-12 foktól felfelé ezt használom. Ha már közelít a 30 fokhoz a hőmérséklet, akkor nyári hálós cucc, motoros cipővel.
Szezon után, általában engednek az árából egy tizest. Ha nem sürgős, várd meg az akciót.
    

csanesz 124744 2019. szeptember 1. 14:50   Válasz erre: 124743
Perforált bőr, már tetszik is!
    

lendvai 124743 2019. szeptember 1. 13:34   Válasz erre: 124742
Most enyhén perforált bőr van, maximálisan elégedett vagyok vele.
    

lendvai 124742 2019. szeptember 1. 13:31   Válasz erre: 124741
Robit kérdezd. ;-) Nekem ennek az elődje volt, azon nem volt semmilyen szellőzőzseb. De nyáron inkább, mint a cordura.
    

csanesz 124741 2019. szeptember 1. 13:14  
Még akár jó is lehet:
https://showbike.hu/termek/shox-factory-evo-motoros-bordzseki-feketekekfeher/
    

csanesz 124740 2019. szeptember 1. 12:53   Válasz erre: 124739
Bőrből van kék-fekete. Eddig nem vettem számításba, mert azt hittem belerohadok.
Álló helyzetben a szellőzős szövetben is izzadok, így igaz.
Lehet érdemes lenne kipróbálni...
    

lendvai 124739 2019. szeptember 1. 08:08   Válasz erre: 124738
Próbáltál már bőrt? Tapasztalataim alapján nagy melegben sokkal jobb, mivel nincs az a légrés a ruha és a bőröm között mint a corduránál, ahol fasza gőzös dunszt alakul ki. Nyáron nekem az elviselhetetlenül meleg, hiába a szellőzők. Persze 30 fok környékén ha megállok a bőr alatt is leizzadok, de azért van technikai szövet aláöltöző. A magam részéről cordurát csak hűvös időben veszek fel, mert ott a bőr már túl hideg.
Na meg a bőr a seggemet is jobban védi egy jó kis elfirkáláskor mint bármilyen egyéb szövet. :-)
    

csanesz 124738 2019. augusztus 31. 22:18   Válasz erre: 124737
Plusz a nem felnyitható könnyebb! :)

Motoros ruhával én most annyira nem vagyok gondban.

Nadrág az nálam mindig fekete és jól szellőzzön, mert izzadok mint állat, ha megállok.
A felsőrész, na az már problémásabb lesz - majd.
Most kék-fekete van és hálós. Most tök jól passzol rám 13Kg leadása után.
Szintén jól szellőzik.
Még csak hasonlót sem találok.
    

cizi 124737 2019. augusztus 31. 19:57   Válasz erre: 124736
Mielőtt ezt a sisakot megvettem alaposan felmértem a kínálatot. Felnyitható sisakokból is találtam nagyon jókat, de én a zárt sisakot szerettem volna. 60e-től ránézésre szinte mindegyik ugyanolyan és mindegyik nagyon szép. De fogásra már érezni a minőséget és a csökkentett súlyt ami 50 grammonként kb.20ezerrel növeli az árat.
A csizmával és minden egyéb motoros ruházattal is ugyanez a helyzet. Sajnos már megszünt a motoros cucc forrás, de azelőtt sok motoros cucc fordult meg nálam. Sajnos a minőséget itt is túlfizettetik, de egy Daytona, Rukka, Vanucci, vagy Bering esetén kisebb a mellényúlás esélye.
    

csanesz 124736 2019. augusztus 31. 19:21   Válasz erre: 124732
A 70-80 -at teljesíti csendesen a jelenlegi plexivel és felhajtott rostéllyal - elliptikus.
Lehajtott rostéllyal 80-100 nagyon baráti csendes.
Plexi nélkül, hát igen. Felálltam a nyeregből
és volt zaj.

De többségben 100 fölött megyek a nulláson. 140 -et még elviselem felhajtott rostéllyal - nem cibál a plexi miatt.
    


lendvai 124734 2019. augusztus 31. 18:07   Válasz erre: 124732
Az lehet az oka, hogy ezeket a sisakokat inkább 300-hoz közeli tempókhoz tervezték, ott jobban cibálhatja a szél a fejet. :-)))))
    

cizi 124733 2019. augusztus 31. 15:26   Válasz erre: 124732

    

cizi 124732 2019. augusztus 31. 15:25   Válasz erre: 124730
Nagyobb sebességnél nem igazán lehet elvárni egyetlen sisaktól sem a csendességet. Nekem AGV volt nyolc évig és tavasszal cseréltem. Nagy sebességnél ennek is megjön a hangja, de 70-80-ig szinte nem is érezni, hogy rajtam van. Ami igazán nagy különbség az előtzőhöz képest, hogy nincs az a sebesség ami megcibálja. Ezt nem tudom hogyan találták ki, de nagyon rendben van. Ja és ami nagyon nem mellékes, hogy 1250 g.
    

lendvai 124731 2019. augusztus 31. 13:05  
Amikor megvettem a HJC R-pha ST- azt írták a tesztek, hogy halkabb, mint a Schuberth S2. Na én ebből nem tapasztaltam semmit, mert mindjárt létrehoztam egy zajforrást azzal, hogy az oldalára biggyesztettem a sisakbeszélőt. Na meg egy eleve nagyon zajos motorhoz vettem. :-) Ez van. Próbáltam az S2-t is, de nem az én fejformámra való, na meg az én mércém szerint csúnya. Én meg szeretek elgyönyörködni egy pihenő alkalmával a motoromban, sisakomban meg mindenféle egyéb szép dologban. :-))))
    

csanesz 124730 2019. augusztus 31. 11:37   Válasz erre: 124729
Még annyi, hogy sisakcserém lesz jövőre. Most Nolan N103 van és ez lesz cserélve 100-5 -re. Nagyon sokat fejlesztettek rajta szélzaj és szigetelés tekintetében. Kíváncsi leszek mit ad ennyi pénzért. Felpróbáltam, már a belső kialakítás a párnázás is teljesen más.
    

csanesz 124729 2019. augusztus 31. 11:34   Válasz erre: 124725
Ez igyen van!
Én 3 hónapig kísérleteztem a pleximmel, ami már 6. éve szolgál. Sokat megfog bogárból. Szélzaj jelentősen csökkent, de azért van. Viszont nem bántóan erős.
Tuti megoldás a füldugó vagy az autó.
    

lendvai 124728 2019. augusztus 31. 10:19  
Turbódízel motor...érdemes lenne ellenőrizni a szelephézagot és a vezérműláncot. :-)
    

cizi 124727 2019. augusztus 31. 01:24   Válasz erre: 124726
Igyál inkább bort!
Az öcsém nyolc éves kisfia tavaly két bodza szörp elfogyasztása után jutott ugyanerre az eredményre!:)
    

Itil900 124726 2019. augusztus 30. 21:58  
Jóbarátaim által megvilágosodtam. Némi mennyiségű sör elfogyasztása után megfejtettük a TDM rövidítést:
Turbó
Dízel
Motor
    

lendvai 124725 2019. augusztus 30. 19:05   Válasz erre: 124724
Autópálya tempónál semmilyen plexi nem csökkenti ennél a konstrukciónál a szélzajt úgy, mint egy jó füldugó. Anélkül tuti halláskárosodás van hosszú távon. Jómagam pontosan hétféle megoldást próbáltam ki 4TX-en és 900-on. Jelenleg a legnagyobb Yamaha túraplexi+MRA toldat a legjobb kompromisszum, de füldugó nélkül már nem hallanék bizonyos tartományokat.
Vagy no plexi, akkor a bogarakkal kell megbékélni, meg azzal, hogy hülyén néz ki a TDM fejidom plexi nélkül. Viszont ezzel a fejidommal semmilyen aerodinamikai megoldás nem kompenzálja a szélzajt, mármint a zavaró, turbulens szélzajt, mert ha maga a szélzaj zavar akkor arra leginkább az autó a megoldás. :-)))
    

Figo222 124724 2019. augusztus 30. 17:03  
Sziasztok!

Használ közületek valaki ilyet:
http://s410372035.initial-website.co.uk/s/cc_images/teaserbox_2451709573.jpg?t=1417944570

http://s410372035.initial-website.co.uk/products/select-bike-k-z/yamaha-tdm900/

Autópálya tempónál már nagyon nagy a szélzaj, és arra keresek megoldást.

Köszi
    

lendvai 124722 2019. augusztus 29. 19:08  
Ez meg az elhullott bal oldali Monroe.
    

lendvai 124721 2019. augusztus 29. 19:06   Válasz erre: 124720
Stabilizátor linkek kicserélve. Meglepően gyorsan kijöttek a csavarok, rá se kellett fogni az imbuszkulccsal, csak megsuhintottam az ütvecsavarozóval és mér kinn is voltak az önzáró anyák.
Szóval flex nem kellett. Lehet ebben közrejátszott az is, hogy nem egy, hanem két gyújtógyertya árába kerültek, remélhetőleg nem a Kínai Népköztársaság Népi Konzerv- és Biligyárának acélját használták a gyártásukkor, valamint megkenegettem a csavarokat és környéküket rézpasztával. Még mindig volt rajtuk belőle.
    

lendvai 124720 2019. augusztus 27. 20:31   Válasz erre: 124719
Azt láttam, hogy a gyári az ugyanúgy 71EUR/db, mint a kb 5x annyi anyagból álló felső egy gömbfejes lengőkar. :-) Megnézem mit tud a gyári minőségnek kikiáltott USA-beli Moog, aztán majd meglátjuk. :-)
Kee' ellen mindig összeesküsznek az elemek, nekem az előző rozsdás is lejött, igaz kicsit imádkoztam hogy ne forogjon el az imbuszkulcs a menetes végén. :-)) Ebből okulva a Monroe-t telenyomtam zsírral, remélhetőleg lassította a korróziót. :-))))
    

kawa550 124719 2019. augusztus 27. 20:17   Válasz erre: 124717
A stabpálcára teccik gondolni? Fogyóeszköz, még a rögzítőcsavarja is úgy van kiképezve ellentartásra, hogy az első alkalommal elforogjon benne a kulcs, a leszerelése flexel történik. Árban kb egy gyújtógyertyával vetexik. Ezt onnan tom, hogy ma vótam a bárdiban gyertyáért a gyerek motorjába, kértem 4db-ot, mire odaért vele a csávó a polcoktól, ki is készítettem 3250Ft-ot amit a képernyőre sandítva láttam, gondoltam is magamba, az ilyen tök mezei sima cr8e ne is kerüljön többe. Oszt akkor mondta a csávó, hogy tegyek mellé még egy picit, mert darabja ennyi. Egy tetves sima egy elektródás legfapadosabb gyertyának b+.
A legszebb a mutatványban, hogy a gyerek diagnosztikája azt mutatta, hogy 3 hengerezik, nincs szikra a 3-as hengernél, de mondom akkor már cseréljük az összeset, még úgyse volt mióta vettük.
Aztán midőn megérkezett, hallani vélem az hagján nekijje, hogy 2 az a 3 henger, mondám is a végzős autószerelő tanoncnak, hogy ezt azért már illene hallani. Aztán bemutattam egy hibakeresést is, ha már az iskola oktatóinak nincs erre idejük, aminek a végeredményeként visszadugtam a 2-3 hengerért felelős trafóra a lecsúszott sarut, oszt láss csodát, mint Krisztusnál, a sánta egyből újra járt.
    

kawa550 124718 2019. augusztus 27. 20:04   Válasz erre: 124716
Egy szót se értek abból amit itten összehabatyoltál, tehát nem is találom sértőnek. :))))))
    

lendvai 124717 2019. augusztus 27. 20:01  
Rég írtam már ide szerviztapasztalataimról. Most sem annyira a motorról írok, mert az nem romlik el, na meg többet van kényeztetve, mint az autó. :-)
Szóval az Accord hátsó futóművében eljött az idő néhány elem cseréjének. Egyrészt kopogást hallottam, amit nem nagyon tudtam elsőre mire vélni, mert megnéztem mindkét oldalt, megfeszegettem a szilenteket, megcibáltam az egyetlen gömbfejes lengőkart is a multilink cuccban. Mind állt, mint katiban a gyerek. A keréknél enyhe kottyanást éreztem , a hátsó tárcsa meg rettentő csúnya volt már így nosza, kapott egy garnitúra féktárcsát betétekkel, valamint egy szett hátsó kerékcsapágyat is, amit a Honda a profitmaximalizáció jegyében ehhez a típushoz egybe tervezett a kerékaggyal, így csak kompletten cserélhető.
Megvolt a csere, kerék kottyanás megszűnt, a fék szebb, mint újkorában. A kopogás maradt. Bassza meg a darumadár, mondtam és ma felálltam az autóval hátrafelé a szerelőrámpámra, alágurultam a Gyuláékkal vásárolt kis guruló padommal és újfent átfeszegettem a futómű összes elemét. Anno a stabilizátor szilentjének kiszopósodása okozott némi kopogást, de az ki lett cserélve 3 éve gyári Hondára. Ahogy a gömbfejes lengőkar is ugyanakkor, ugyanolyan Hondára, hát ha azokkal lenne gond szeppukura szólítanám fel a Honda releváns mérnökgárdáját.
Minden rendben. Kezdek nyugtalan lenni. Mintegy kísérletképpen megfeszegettem a stabilizátor rudat a csonkállvánnyal összekötő kb. 10cm-es, mindkét végén gömbfejben végződő, népies néven talán "kutyacsontnak" nevezhető összekötő elemet. Semmi. Kézzel is megpróbáltam megnyomorgatni és ahogy a gumiharangra ráfogtam és elhúztam oldalra megdöbbenve tapasztaltam, hogy a bal oldalon mindkét végén meg van repedve. Nem is kicsit. Csak éppen normál helyzetben nem látszik, mert a harang azon belső éle mentém repedt végig ami kurvára nem látszik. Ahhoz azonban elég volt, hogy bejusson a nedvesség, ennek hatására távozzon a kenőanyag és a fémszerkezet berozsdásodjon. Most már szinte biztos vagyok benne, hogy ez okozza a véletlenszerű, koppanó zajt ami akkor is hallható, ha a parkolóház sík padlóján lábujjhegyen elindulva kikanyarodok, a padlólemez meg frankón felerősíti.
Ez is 3 éve lett cserélve, de nem Honda. Hanem Monroe. Ők szeppukut nem fognak elkövetni, de szégyellhetik magukat, ilyen minimális terhelésre ilyen hitvány anyagot használni.
Alkatrész beszerzése folyamatban. :-)
    

lendvai 124716 2019. augusztus 27. 19:36   Válasz erre: 124715
Várjá'-várjá' tezsvírem! :-) Úgy vélem a fagyi visszanyalásának tényállása már megállapíttatott ("maga még nem hallott olyanról, hogy figyelmesen olvasni"), de azért úgy érzem ilyen-olyan okokból nem igazán ment át az esetleges figyelem ellenére sem (és bocsáttassék meg nekem, hogy itt és most egyébként kiművelt és cizellált kommunikációdat kiegészítem a magam gondolataival) az az információ, hogy a "nagy százalékban" az a szövegkörnyezettől függően abszolút vagy relatív mennyiséget fejezhet ki, ergo számosítható, míg az "emberi faj" önmagában nem hordoz mennyiségi információt. Na ez a finom kis differencia minden jel szerint nem ment át a szellem szövevényes fonalain. :-)))
Remélem nem sértettelek meg szerény és alázatos szándékkal idebiggyesztett kiegészítésemmel, tisztán a jó szándék vezérelt. :-))))))))
    

kawa550 124715 2019. augusztus 27. 19:27   Válasz erre: 124714
Semmi bajom a fajjal. Az egyedeivel van bajom, elég nagy részükkel.
    

Itil900 124714 2019. augusztus 27. 16:00   Válasz erre: 124713
Fajgyűlölő vagy? Gyűlölöd az emberi fajt?
    

kawa550 124713 2019. augusztus 27. 13:00   Válasz erre: 124711
Nem tom mirű beszísz, nekem igenis sok meg nagy cociális érzékenységem van, csak az embereket rühellem nagy százalékban. :))))))
    

lendvai 124712 2019. augusztus 27. 06:41   Válasz erre: 124710
Erről a "Vadász, vadász..." kezdetű örökzöld jut eszembe. :-))))
    

lendvai 124711 2019. augusztus 27. 06:39   Válasz erre: 124709
Ne feledjük, hogy a sikeres ügyfélszolgálati kommunikációhoz azért szükséges megfelelő stílus és némi kiművelt kommunikáció. Na meg egy csipetnyi szociális érzékenység is kellhet a megfelelő helyen. :-))) Az mondjuk neked nincs, így nem igazán értem hogy kaphattál ingyen egy komplett konzolt. :-))) Lehet azért, mert én mentem érte.:-)))))) és
    

cizi 124710 2019. augusztus 27. 05:27   Válasz erre: 124680
Persze, de én még olyan cigányt nem láttam aki jól érezte magát a Kárpátia koncerten!:)
    

kawa550 124709 2019. augusztus 26. 23:17   Válasz erre: 124708
Úllácik nem csípik a népek kendet. Nekem sajnos még a zsellérem is itt van tanúnak, hogy de, adnak, ha szépen kéred. :)))))))
    

Itil900 124708 2019. augusztus 26. 22:26   Válasz erre: 124703
Annyira megfordult , hogy nem adtak. Maga még nem hallott olyanról, hogy figyelmesen olvasni? Remélem nem Győzikének hívják , hogy ez problémát okozzon...:)))
    

lendvai 124707 2019. augusztus 26. 12:46   Válasz erre: 124706
Békaphattya kee'! :-)))))
    

kawa550 124706 2019. augusztus 26. 09:59   Válasz erre: 124704
Van az a szint, ahol az ember már nem futkozik maga, hanem elküldi a zselléreket beszerezni az apróságokat. :))))))))
Most hogy mondod, legközelebb ha jöttök hozhatnátok pár apróságot a Krisz motorjához, vázat, kereket ilyesmit.... :D
    

lendvai 124705 2019. augusztus 25. 23:14   Válasz erre: 124702
Na várjá', lenn az volt a kérdés, hogy vészfékeztél-e már úgy, hogy öledben volt a navi? Akkor előfordulhat, hogy repkedni kezd, de ha már vagyok olyan süsü, hogy az ölembe rakott navival motorozok és vészfékeznem is kell mert azt bámulom az út helyett akkor meg is érdemlem, ugye. :-))))))
    

lendvai 124704 2019. augusztus 25. 23:11   Válasz erre: 124703
Hehe, most hogy mondod ismerős nekem az a gubacsi úti vajtek meg a tartód. :-)))))
    

kawa550 124703 2019. augusztus 25. 22:35   Válasz erre: 124700
Sose fordult még meg a fejedben, hogy egy wayteq géphez a legegyszerűbb alkatrész beszerzési forrás a wayteq europe budapesti kirendeltsége? Csak mert volt akinek ez miatt a csavar miatt ingyen adtak egy új bölcsőt, nekem meg az elveszett műanyag anya helyett egy új komplett tartót. 1097 Budapest, Gubacsi út 6
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők