| Lomha 8V | 111754 | 2016. november 9. 15:43 | Válasz erre: 111753 |
|
Sima rész - vagy félszintetikus olaj, a technosyntethic csak a Motul margetingosztályának agyszüleménye.
|
| csanesz | 111753 | 2016. november 9. 15:15 |
|
Bár, hogy ásványi vagy szintetikus engem nem érint, mert a Motul technoszintetikus. Bár ez is valamilyen szinten szintetikus, ha jól értelmezem. Errõl viszont nem találtam érthetõ leírást, mert az eddig olvasottakban mindenki mást írt róla, hogy mi is az. Azzal sem voltak tisztában, hogy a Motul miért így nevezte el. És csak az övék az igazi technoszintetikus technika a többi csak megközelíti. Ha a link meg volna az érdekelne! :) |
| lendvai | 111751 | 2016. november 9. 14:44 | Válasz erre: 111749 |
|
Az nem fordítva van, arról szól a link tartalma. :-)
|
| lendvai | 111750 | 2016. november 9. 14:43 | Válasz erre: 111748 |
|
Rosszul tudtad. :-) Néhányan ezt mantrázzuk már évek óta, volt is egy jó kis link hozzá anno (nem kenõanyagokat forgalmazó webáruház, mert ott ugye fennáll a részrehajlás veszélye :-) ). Én a 4TX-be is full szintetikust raktam, tökmindegy, hogy a blokk kifejlesztésekor éppen ásványi vagy félszintetikus volt csak a piacon.
|
| csanesz | 111748 | 2016. november 9. 11:53 |
|
Én ezt fordítva tudtam: http://www.premiumolaj.hu/szintetikus_kontra_asvanyi___hogyan_valasszuk_ki_a_megfelelo_olajat_20 |
| 1Laciapu | 111746 | 2016. november 8. 21:14 | Válasz erre: 111745 |
|
Most mivan? Városunk szépen fejlõdik, jönnek a beruházók szívesen. Többek közt az új AHAMAY motoros bolt is megnyílt. Minden érdeklõdõt szeretettel várunk. Tudom ajánlani, egész jó árban kaptam náluk alkatrészt a Yamahámhoz :))) |
| Karex | 111743 | 2016. november 8. 20:31 | Válasz erre: 111742 |
|
Ez eddig rendben is van, csak felmerült a téma, és kíváncsi vagyok mi jött ki eddig a mûhelyekbõl. Nehogy már megint srekhulkvarangy tunyingot kelljen olvasni.......... :DDD |
| csanesz | 111742 | 2016. november 8. 20:03 | Válasz erre: 111739 |
|
Szerintem gyári formájában a legjobb! :)))
|
| Karex | 111741 | 2016. november 8. 19:52 | Válasz erre: 111738 |
|
:D És gondolom nem akarod megosztani, hol és mit találtál....... :D |
| kawa550 | 111740 | 2016. november 8. 18:50 |
|
Kész a tehén kipuff. :-))) Egész héten dolgozok, még annyi idõm sincs, hogy elhozzam.... :-( |
| kawa550 | 111739 | 2016. november 8. 17:47 | Válasz erre: 111737 |
|
Az eddigieket elnézve nem olyan nagy baj hogy kevés átépített van....
|
| lendvai | 111738 | 2016. november 8. 17:42 | Válasz erre: 111735 |
|
Nekem van tudomásom! A neten néhány egészen hajmeresztõ átalakítást találni. :-)
|
| csanesz | 111737 | 2016. november 8. 17:03 |
| Lomha 8V | 111736 | 2016. november 8. 15:41 | Válasz erre: 111735 |
|
A facebook-os, nemzetközi TDM csoportban volt már jópár komolyabban átépített.
|
| Karex | 111735 | 2016. november 8. 14:52 | Válasz erre: 111734 |
|
Ha már itt tartunk, Az egy db 900-as átépítésen kívül kinek van tudomása átépített TDM-rõl? Nem kieg lámpa meg markolatvédõ, meg másik plexi, hanem rendesen, idomok/ fejidom, lámpák, hátsó rész átépítéssel, újraformálással. |
| csanesz | 111734 | 2016. november 8. 14:16 | Válasz erre: 111733 |
|
Sajna a TDM a fazon miatt eléggé melós lenne átalakítani. Jobban burkolva, több fedettebb enyhén döntött kopoltyúval (3-4db) és elöl-hátul hosszabb sárvédõvel ami oldalt is erõsebben takar. Villát is takarnám, hogy a burkolathoz igazodjon a formája. |
| Karex | 111733 | 2016. november 7. 23:17 | Válasz erre: 111731 |
|
Van pár ötletem a TDM faragásra, könnyítésre, de ez még rémálmomban sem fordulna meg a fejemben........ Szörnyûûûûûû
|
| kawa550 | 111732 | 2016. november 7. 22:25 | Válasz erre: 111731 |
|
Hát ez ölég gatyán néz ki. :)))) Tehén sorsa még nem tisztázott, a kipuffomról sincs még semmi hír, oszt anélkül nehéz továbblépni, téli fagyokban szerelgetni se a kedvenc sportom. Majd lesz valami. |
| Hr.Geiger | 111731 | 2016. november 7. 22:21 | Válasz erre: 111730 |
| kawa550 | 111730 | 2016. november 7. 22:07 | Válasz erre: 111725 |
|
Tiltakozni azt lehet, az ellenzék is egyfolytában azt csinálja a nemzeti kuplerájban, oszt az se érdekel senkit. :))))
|
| kawa550 | 111729 | 2016. november 7. 22:07 | Válasz erre: 111726 |
|
Ahogy jeleztem is, szerintem én is boldogabb lennék nélkülük. :D
|
| kawa550 | 111728 | 2016. november 7. 22:06 | Válasz erre: 111727 |
|
Azé tök jó, hogy nem csak én vagyok itt nemnormális. :))))
|
| lendvai | 111727 | 2016. november 7. 21:33 | Válasz erre: 111723 |
|
Nem szeretném, ha a gúnyám magától rakódna rám. Beütne valami kósza bithiba a szoftverben és úgy járnék, mint szegény Superman: a nadrágomra lenne felhúzva a gatyám. :-)
|
| 1Laciapu | 111726 | 2016. november 7. 21:11 | Válasz erre: 111711 |
|
Szép-szép, de hidd el, nem irigylem egyiket sem... :)))
|
| Hr.Geiger | 111725 | 2016. november 7. 20:20 | Válasz erre: 111711 |
|
Tiltakozom, határozottan tiltakozom! :-) Annyira nem kell ám azt a szekunderluftrückführungot túltolni, olyan van már az én 96-os Divimben is, vagyis az XJ-ket tervezõ mérnökök is gondoltak arra, hogy be kell tartaniuk a szigorodó emisszijós normákat..., szóval ez nem úri huncutság, ami csak kend XXI. századi zõccséges kerékpárjában fellelhetõ. Na ugye! :-)) |
| csanesz | 111724 | 2016. november 7. 19:23 |
|
Van itt egy Cseh csoda: https://www.youtube.com/watch?v=p4n1PrTEGTc Idén már forgalomban van, de nem igazán terjedt el. Pedig csupán 37 milla. http://onroad.hu/2016/11/01/fgr-midlau-2500-v6/ Nem is értem? :) |
| sandryder | 111723 | 2016. november 7. 17:41 | Válasz erre: 111722 |
|
Ja,valahogy úgy mint a Vasember címû triológiában, ahogy a gúnyája rárakódik.
|
| kawa550 | 111722 | 2016. november 7. 17:26 | Válasz erre: 111720 |
|
Ennek csak szóni kõ, oszt így össze rakja magát? Én is ilyent akarok! :-D
|
| kawa550 | 111721 | 2016. november 7. 17:15 | Válasz erre: 111718 |
|
Igazat beszél! A lustaságot meg a megfelelõ ember megtalálását én is bizonyíthatom! A többit? Hááát....... :-)))
|
| sandryder | 111720 | 2016. november 7. 17:14 |
|
Aki még esetleg nem látta volna, íme egy egész jól szerelhetõ masina. https://youtu.be/E-gFJHnBKL8 |
| kawa550 | 111719 | 2016. november 7. 17:02 | Válasz erre: 111717 |
|
Akár! De van egy jó kis bosc pbh sds is, azzal is tok. :-)))
|
| lendvai | 111718 | 2016. november 7. 16:45 | Válasz erre: 111714 |
|
Nem, mérnök abból lesz, aki lusta mint a dög, ennélfogva tudja, hogy ha szükséges mit hol talál meg, ha a saját dolgát kell megkönnyítenie. :-) Mivel a karburátoros motorvezérlés engem nem érint, lévén injektoros a cucc, ezért nem is kell értenem hozzá. Ellenben ha rá vagyok szorulva, akkor megtalálom ami kell és alkalmazni is tudom. :-) Adott esetben beállíttatom olyasvalakivel, akinek elegendõ tapasztalata van benne és jól teszi a dolgát. :-)
|
| kawa550 | 111716 | 2016. november 7. 15:22 | Válasz erre: 111715 |
|
Én is tok lyukat fúrni a hegy ódalába, igaz, max 13-ast és cak 30 centi mélyen, de tok! :-)))
|
| VVLaci | 111715 | 2016. november 7. 15:16 | Válasz erre: 111714 |
|
Mondjuk van olyan mérnök, aki lukat tud fúrni a hegybe, meg olyan is, aki a csipkebugyi-gyártó gépet tervezi! :D Sõt, hangmérnök is létezik! :) |
| kawa550 | 111714 | 2016. november 7. 14:41 | Válasz erre: 111713 |
|
Amikor valaki mérnök lesz, akkor arról kap papírt, hogy semmi mûszaki dologhoz nem kõ értenie? :-)))
|
| lendvai | 111713 | 2016. november 7. 13:21 | Válasz erre: 111711 |
|
A kipufogóvéget semmiképp ne dugózd le, a többirõl nem tudok nyilatkozni. :-)
|
| kawa550 | 111711 | 2016. november 7. 09:28 | Válasz erre: 111709 |
|
A légszûrõhõz meg ak akkuhoz nekem is csak 2 csavart kell kivenni, 1 perc alatt kiveszem a kettõt. Csak ugye közben az irodisták kitaláltak mindenféle okosságot, így ezeken már nem csak egy gumicsõ van a karter meg a légszûrõ közt, hanem mindenféle szelepekkel csappantyúkkal meg vákuumcsövekkel kombinált rendszer, ami csak mûködés közben megfelelõ hõfoknál meg fordulatszámnál engedi a légszûrõbe a kartergázt, nehogy kaparja a te kis torkodat. Meg ugyan ezért van még egy levegõtisztító szekunder rendszer, ugyan ennyi csõvel meg csappantyúval, ami friss ájert nyom a kipuffba hogy az se kapirgálja a torkocskádat. Na ezek azok az apróságok, amiket az xj-k idejében még bõven leszartak a tervezõk. Ehhez jön még némi karbifûtés vizes rendszerrel, gondolom hogy a svédek is tudjanak télen motorozni, oszt már meg is van a kupi a szelepfedél meg a tank közt, amitõl aztán semmihez nem férni hozzá. Én monnyuk szívem szerint kikötném a picsába az összeset, csak pl nem tom hogy minek ártok ha ledugózok meg kikötök ezt azt. |
| Karex | 111710 | 2016. november 7. 08:05 | Válasz erre: 111709 |
|
Fejlõdés? Szerelhetõség? Egyszer volt hol nem volt.........
|
| 1Laciapu | 111709 | 2016. november 7. 06:13 |
|
Azért érdekesen gondolkodnak a motortervezõk. Az én zongorámon leveszem kézzel az oldal elemet, ott van az akksi, egy gumi pánttal rögzítve. A másik oldalon ugyan így hozzá férek a légszûrõhöz. A gyertyák szintén kivehetõk egyéb szerelés nélkül. Hol itt a fejlõdés szerelhetõségbõl? Tudom, ez nem szempont... |
| kormi1313 | 111708 | 2016. november 7. 04:08 | Válasz erre: 111705 |
|
Karex Teljesen érthetõ. Akkor hiányzik a gumi ami a doboz alatti lemez fülbe volt egykor! Meg a dobozról a pöcök. Köszönöm!😊 |
| kawa550 | 111707 | 2016. november 6. 22:41 | Válasz erre: 111704 |
|
Ezt csak azért írta, mert látta a múltkor hogy mi vár rám, ha eccer majd nekem is meg kõ csinálni a zõccségen, és érezzem az együttérzést. Hát ilyen egy barát! :)))))))))))
|
| Karex | 111706 | 2016. november 6. 21:28 | Válasz erre: 111704 |
|
Ez rágalom, méghogy a hátsó lámpától kell kezdeni a hengerfej ellenõrzést! Ilyen nincs! :D |
| Karex | 111705 | 2016. november 6. 21:26 | Válasz erre: 111703 |
| lendvai | 111704 | 2016. november 6. 21:11 |
|
Ma leszedtem a hûtõt, hogy hozzáférjek a szelephézag állítás végett a hengerfejhez. A kiegyenlítõtartályhoz nem fértem hozzá jelentõs szétbontás nélkül, így maradt a helyén és ki lett szipákolva belõle a lé. Gondoltam a hûtõ eltávolításával lesz elég helyem. Már el is felejtettem hogy ez nem is ilyen egyszerû. Ahhoz, hogy le tudjam szedni a szelepfedelet a vízcsövön kívül még valami levegõ elzáró meg reed szelepet is le kell szerelnem. Ahhoz, hogy ehhez emberi módon hozzáférjek ki kell szednem a termosztátot. A termosztát csavarjaihoz való hozzáféréshez le kell szednem a légszûrõházat. Ahhoz meg a tankot kell leszednem. Persze ez a 4TX-nél is hasonló volt. Még jó, hogy ritkán kell csinálni. :-)
|
| kawa550 | 111702 | 2016. november 6. 18:59 | Válasz erre: 111699 |
|
Na, ennek is kár volt utánolvasni, mert csak hülyébb lesz az ember az ugyan onnan származó de ellentmondásos "szakértõi vélemény"-ektõl. :))))))))))) Tesztmotor fékbetét teszteket dobott ki elõször a gugli, elsõnek az okos gondolat, hogy miért kéne oda mást tenni mint amit beletervezett a gyár, de persze a márkás utángyártott is elég jó. http://www.tesztmotor.hu/blog/eszi_vagy_nem_eszi_a_betet_a_tarcsat_ez_itt_a_kerdes Aztán abból acikkbõl kiindulva a konkrét teszt mérésekkel: http://www.tesztmotor.hu/tesztek/ivre_ra,_kanyarba_be_melyik_jobb Amibõl meg az derül ki a táblázat elején, hogy a gyárival volt a leghosszabb a versenyzõ fékútja és kopásban is csak az utolsó elõtti helyen van a gyári. (Ami jelentheti azt is, hogy ez eszi legkevésbé a tárcsát.) Nesze b+ legyé okos..... |
| evdem | 111701 | 2016. november 6. 18:56 | Válasz erre: 111693 |
|
Valamit elfelejtettem, ha bontott cucc kell, keresd Nagytályán a Patvaros Zolit (patvaros87@gmail.com).
|
| kormi1313 | 111700 | 2016. november 6. 18:26 | Válasz erre: 111698 |
|
sapiget Nézd meg a képeket! Nincsen ott semmi ami tartaná! Vagy már hiányzik.😊 |
| lendvai | 111699 | 2016. november 6. 17:43 | Válasz erre: 111695 |
|
Hát azt most itt neked meg nem mondom mik a különbözõ tulajdonságok, mert rég volt amikor olvasgattam róla. Ha jól emlékszem nem eszi annyira a tárcsát mint a szinter, de nem melegszik túl olyan könnyen, mint az organikus. A fékhatás meg ennek megfelelõen valahol ott középtájon, vagy akárhol, nekem elég. :-)
|
| sagipet | 111698 | 2016. november 6. 17:41 | Válasz erre: 111657 |
|
Ne rakd össze lifegõsen! Valami tartja alul is csak már mem emlékszem hogy van. Nekem kopogott is mikor vettem a motort, de sikerült rájönnöm miért. Most nem mozdul.
|
| kormi1313 | 111697 | 2016. november 6. 15:09 | Válasz erre: 111691 |
|
lendvai. Nem tudok semmit mondani a betérõl. Amikor gumit cseréltem hátul észrevettem,hogy vékonyra kopott a betét. Rendeltem egy garnitúrát és amikor elõl is cserélni akartam akkor láttam hogy ott az elõzõ gazda már megtette. Nálam soha nem fog elkopni. Évente ötezret megyek. Már kényes vagyok a hidegre, esõre, szélre, esti gurulasra. Különösen a rossz lámpa miatt nem szeretem. Meg a túlszaporodott vadállomány miatt. |
| kawa550 | 111696 | 2016. november 6. 14:49 | Válasz erre: 111687 |
|
Milánó mi?! Jómegy 1eseknek!:))))))))))) Digókat üdvözlöm, mond meg a csomagtartósnak hogy szíjjon le! :)))))) Emilben reklamáltam náluk 8 napig se kép se hang, semmi válasz, meguntam, anyátokra várok, kaptak egy negatívot, na, arra már aznap tudtak válaszolni, hogy a givi is ezt a képet használja. Ja, csak a givi odaírja a kép mellé hogy a lap meg a tartó külön rendelendõ. :D |
| kawa550 | 111695 | 2016. november 6. 14:35 | Válasz erre: 111691 |
|
Most ugyan még nem aktuális hálisten, de majdan eccer az lesz nekem is. Miben különbözik ez a carbon kerámia meg a szinter meg az organikus? A szinterben elvileg van valami fém is, ami rossz esetben eheti a tárcsát. Az organikus amit én szoktam venni a lajosban meg a gerickében, az is jól fog, nem nyikorog és szinte nem is kopik vele a tárcsa, a tehénen se látszik semmi pedig én tettem bele vagy 70.000-et.
|
| kawa550 | 111694 | 2016. november 6. 14:31 | Válasz erre: 111690 |
|
A jó olaj az sose rossz, az tuti. Volt itt Nagycenken anno egy jó motorszerelõ, saját szervize volt, mellesleg motorkrossz versenyzõ( a fia valami ifi bajnok is volt) és pályatulajdonos, õ csinálta azt a pályát is ahol a bokámat törtem, aztán mikor azt megszüntették, akkor csinálta meg a vejkei pályát ami most is mûködik, csak már osztrák kézben. Na, lényeg a lényeg, a Boni akkoriban azt mondta, ezek az olajpumpák addig jók, míg hozzá nem nyúl valaki, mert azt már sose állítod újra rendesen be. Így aztán bizony az õ tanácsára én is kikötöttem és keverékkel jártam, amit itthon kevertünk rendes olajból, meg volt egy kis szerviztáska hátul, abban volt egy kis mérõüvegben tiszta olaj, ha tankolni kéne valahol. |
| Muju | 111693 | 2016. november 6. 14:12 | Válasz erre: 111690 |
|
Az összes tudományos iratot letöltöttem már hozzá.
|
| Muju | 111692 | 2016. november 6. 14:09 | Válasz erre: 111690 |
|
Köszi, tavaszig át lesz pucoválva, ès megkap minden földi jót.
|
| lendvai | 111691 | 2016. november 6. 14:04 | Válasz erre: 111676 |
|
Jó ez a karbon-kerámiának becézett fékbetét, én is ezt raktam hátulra. Elég puha ahhoz, hogy ne egye fölöslegesen a tárcsát és elég jól is fog. Az enyémrõl mondjuk múltkor leégett a kék festék, mert hanyag voltam és megszorult a hátsó dugattyú a kosztól. :-) De a betétnek nem lett semmi baja, azóta is fog rendesen.
|
| evdem | 111690 | 2016. november 6. 14:03 | Válasz erre: 111688 |
|
Nekem a mai napig van egy 125 -s tuareg. Igazából nekem nincs sok bajom vele, de ha valami van akkor sose úszom meg annyiból amire számítottam. Olyankor mindig tele van a hócipõm vele, de az is igaz , hogy ha valami van mindig az a fránya rotax blokk. Kuszálódott már össze a váltó, egyszer csapágyaztam a teljes blokkot, mondjuk nekem a vízpumpa résszel még nem volt bajom. 2 jó tanács csak jó minõségû olajat használj, repsol synt, vagy valami ami evvel egyenértékû, ha még külön olajszivattyús (sokan kikötik ), a beadagolt mennyiséget nagyon állítsd be, ha sok elkokszosodik a kipuf torok, ha kevés megragad. A váltóba is csak normális és bele való olajat, ne higgy annak aki automata váltó olajat akar bele tettetni.
|
| Muju | 111689 | 2016. november 6. 13:54 |
|
Meghát '89 óta fõleg ha akkor vetted csak règebbi lehetett "ie." sokat fejlõdött az "olasz" technika is.
|
| Muju | 111688 | 2016. november 6. 13:47 |
|
Semmi baj sincs ezekkel a dolgokkal. Gyereknek jó lesz az. Még ha baja is lesz hát nem kell rá locsolni 150 pèzt.
|
| dinnyemag | 111687 | 2016. november 6. 13:44 |
|
Sziasztok! Jövõ héten lesz Milanoban valami marha nagy motoros kiállítás. Úgy hirdetik, mint "legnagyobb". Ha valaki megy innen, én szombaton egész nap ott leszek, egy kávéra meg kis beszélgetésre szívesen jelentkezem:-)) |
| kawa550 | 111686 | 2016. november 6. 13:18 | Válasz erre: 111685 |
|
Nekem majdnem akkor volt, ezt 89-ben vettem a határnyitás után. Vízpumpa szimering csere 2 havonta soxor, aztán végül komplett vízpumpa csere, tengelyestül kerekestül lett a megoldás. A fékmunkahenger karmantyúi sose bírtak ki fél évnél többet. Azon kívül már csak hajtókarcsapágyból esett ki egy tûgörgõ, felszívta, új henger mert a nikasilos nem javítható, utána évben gyûrûtörés, új henger mert nem javítható, az már akkor 80-as lett, ha már lúd. 1 hét alatt leégett a kuplung, kapott újat erõsebb rugókkal, akkor meg a lánckereket tépte le 2x, szóval jött a komplett váltótengely csere bordásra, azután már csak apróságok, gyújtótrafó, km spirál, mûszerfalhibák, ilyesmi. Nyáron minden nap kigyulladt a túlmelegedés jelzõ. Szerintem csak max a vételár 2x-esét költöttem rá, de legalább nagyon menõ volt akkoriban... |
| Muju | 111685 | 2016. november 6. 12:59 |
|
De azèrt valljuk be mit meg nem adtunk volna egy ilyenèrt gyerekkorunkban.
|
| Muju | 111684 | 2016. november 6. 12:54 | Válasz erre: 111682 |
|
Szeretek bütykölni, a gyerekért még mindent megteszünk. Ugyebár.
|
| Lomha 8V | 111683 | 2016. november 6. 12:38 | Válasz erre: 111682 |
|
Jaja, mi üzemórásnak hívtuk ezeket anno. :D
|
| kawa550 | 111682 | 2016. november 6. 12:06 | Válasz erre: 111680 |
|
Apa meg készítheti a szerszámos ládáját, volt apriliám, tudom mirõl beszélek. :))) Ha megy, akkor mint a zállat. Ha megy..... :))))))))))))))) |
| Muju | 111680 | 2016. november 6. 11:47 |
| nferro | 111679 | 2016. november 6. 10:26 | Válasz erre: 111677 |
|
Szia. Köszi a tanácsot. A sharp teszten a Duke 5 csillagot kapott, a Shark evo2 4-et. Mondjuk attól még lehet kényelmetlen. Sharkot szeretnék, csak az kicsit húzós árban. Megnézem, amiket írtál. Köszi.
|
| Karex | 111678 | 2016. november 6. 10:20 | Válasz erre: 111676 |
|
Köszönet! Lendvai táblázatában 5.5 a max vastagság. A te képed alapján ez 4.7 . Kopáshatár meg a vas...... 0.5 mm. Szóval az enyém félidõs. Nem fékezek ezután. :D Megjött a téli nyár. Ki motorozik egyet? |
| hamster | 111677 | 2016. november 6. 08:21 | Válasz erre: 111674 |
|
Az új Cabergek között akad 1-2 igen silány minõségû.Én Cabergrõl váltottam Sharkra,és nagyon nem bántam meg.Minden tekintettben veri a Caberget,bár a mostani kicsit magasabb árfekvésû....Talán érdemes lenne megnézned a Hjc,és a LS2 kínálatát!Ugyan abban az árfekvésben jobb minõséget produkálnak mint a Caberg.
|
| kormi1313 | 111676 | 2016. november 6. 08:19 | Válasz erre: 111668 |
|
Jó reggelt mindenkinek! Karex megmértem, az elsõ fékbetétet. Számoljál! 😊 |
| nferro | 111674 | 2016. november 5. 22:44 |
|
Sziasztok! Caberg Duke vagy Tourmax sisakkal van valakinek tapasztalata? Kényelem, minõség, zaj stb. Shark Evoline 2 után tartok a váltástól. Köszi |
| Karex | 111673 | 2016. november 5. 22:33 | Válasz erre: 111669 |
|
Most hogy mondod..... átnyálazom õket. Vissza kell szokjak a könyvnézegetésre. A karbim ápolásánál megrendült a bizalmam........ De ez nem karbi. :D |
| kawa550 | 111672 | 2016. november 5. 22:27 | Válasz erre: 111670 |
|
Amilyen böcme az a blokk, nem sokáig maradna ott az a zsák. :))))))))
|
| lendvai | 111671 | 2016. november 5. 22:25 | Válasz erre: 111670 |
|
Krumpliszsákot kötöznél rá ahelyett, hogy motoroznál vele? :-)
|
| Flenegen | 111670 | 2016. november 5. 22:17 | Válasz erre: 111667 |
|
Állítsatok egyet be a garázsba azt ha köll még a krumpliszsákot is rákötözöm valahogy:)
|
| Karex | 111668 | 2016. november 5. 21:31 | Válasz erre: 111663 |
|
No, akkor Te vagy az én emberem..... Milyen vastag az új fékbetét? Ma nézegettem, és az enyém kb a vassal egy vastagságban van. sacc 3mm |
| csanesz | 111667 | 2016. november 5. 20:42 | Válasz erre: 111666 |
| lendvai | 111666 | 2016. november 5. 19:39 | Válasz erre: 111660 |
|
Azt valószínûleg azért kellett úgy túllógatni, hogy fel tudd dobozolni, mivel elég kurta farkú jószág, nincs hely egy tisztességes topcase platninak sem.
|
| csanesz | 111665 | 2016. november 5. 18:28 | Válasz erre: 111664 |
|
A hengerekkel nincs is gondom! Ettõl független kipróbálnám. Bár azt a "konzolt" megtudnám magamnak szépíteni... :) |
| kormi1313 | 111664 | 2016. november 5. 17:57 | Válasz erre: 111660 |
|
Lehet, hogy én megtudnám. 😊 Tetszik a három henger.
|
| kormi1313 | 111663 | 2016. november 5. 17:52 | Válasz erre: 111658 |
|
Karex, üdv. Nem volt fellazulva. Gumiba van ágyazva és amit enged annyit tud mozogni. Amikor nyáron beraktam az új akksit úgy csúsztattam be oldalról és akkor is gyanús volt. Viszont sütött a nap. Most néztem utána. Úgy gondoltam,hogy van valami kis tálka szerû amiben beleül. Így jártam. Idén sokba van. Akksi, lánc és kerekek, elsõ hátsó gumik, fékbetétek, olajcsere. Márciusban meg mûszaki. |
| Flenegen | 111662 | 2016. november 5. 17:43 | Válasz erre: 111661 |
|
Van egy BMW-s jóakaró haverom, azt kellett volna bebetonozni valahova, hogy többet ne tudjon beszólni, de ebbe az esõbe necces... Annyit nem ér a dolog hogy szarrá ázzak:) Mondjuk ma ültem valami bajor vason, elmentem megnézni egy motort, csak hogy másnak is legyen magas labda.... |
| mati12 | 111661 | 2016. november 5. 17:32 | Válasz erre: 111659 |
|
Miért...? Csak nem mentél volna motorozni...?
|
| csanesz | 111660 | 2016. november 5. 17:26 |
|
Ezt a túllógatott rendszámtábla tartót meg lámpát nem tudom megszokni. Naon "bowli". http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_mt-09_tracer_abs-10424778 Pedig ránézésre egész jó a gép. |
| Flenegen | 111659 | 2016. november 5. 17:25 |
|
Itt meg szakad a kibebazdirgált esõ. Hogy utàlom ezt a szar idõt....
|
| Karex | 111658 | 2016. november 5. 17:23 | Válasz erre: 111657 |
|
Igen, két hatos csavar tartja. De billegnie nem nagyon kell. Mi volt a gondja, fellazultak a csavarok?
|
| kormi1313 | 111657 | 2016. november 5. 10:15 |
| Fido71 | 111656 | 2016. november 5. 08:12 | Válasz erre: 111642 |
|
Olyan feliratú nincs, hogy: "Én már akkor is köcsög voltam, mikor még nem volt béjemvém"?
|
| kormi1313 | 111655 | 2016. november 5. 07:18 | Válasz erre: 111654 |
|
Edda A hûtlen. 😊 Ez jutott eszembe.
|